WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
http://www.catalina-pby.nl/
http://www.aviodrome.nl/r...istorischevliegtuigen.asp
#1 PH-HZN Boeing 737-8K2

#2 PH-BXE Boeing 737-8K2

#3 PH-LXP Fokker 50

#4 PH-BFG Boeing 747-406

#5 PH-BDT Boeing 737-406

[ Voor 7% gewijzigd door Kapitein Edward op 07-05-2006 15:50 ]
De hoogtepunten waren de Fly-in verzorgd door 12 historische kisten uit Hoogeveen en de parademo’s van Paracentrum Eelde-Hoogeveen
Kisten waren moeilijk te fotograferen omdat men er niet omheen kon lopen.
Allemaal met de Nikon D50 en 18-200mm VR gemaakt.
Een kleine impressie:

[ Voor 60% gewijzigd door fotojunk op 19-05-2006 16:28 ]
Hopelijk maken de andere stunt- en/of demonstratieteams alles goed
Volgens mij was dat omdat vliegbasis Soesterberg gesloten is, daar landen onder andere een Catalina vliegboot en een ander oud vliegtuig.hjs schreef op zondag 23 april 2006 @ 21:38:
Eh, vloog er nu een Catalina over het ijsselmeer vandaag?
Dacht dat ik hem gister ook al over Hoorn heb zien vliegen.
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Done..Zoefff schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 14:55:
@ fotojunk & hjs, als je foto's laat zien, plaats ze dan gewoon (verkleind) in het topic. Geen linkjes geven
Zeker jammer, naja maakt ook niet uit. Wij gaan beide dagenNeoflip schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:26:
Erg jammer dat de Red Arrows niet op zaterdag 17 juni vliegen in Leeuwarden. Ze vliegen alleen op vrijdag volgens het programma op de Luchtmacht website. Denk dat de meeste mensen op zaterdag gaan i.v.m. werk enzo, ik dus ook
Royal Jordanien Falcons (Extra 300)> Zijn erg gaaf om te zien wat die allemaal uitvreten daar in de lucht.
I am the great Cornholio!
Kleine moeite om ook eventjes de horizon recht te zetten.fotojunk schreef op zondag 14 mei 2006 @ 20:59:
Zaterdag 13 mei 2006 was er een open dag op Groningen Airport Eelde omdat het vliegveld 75 jaar bestaat.
De hoogtepunten waren de Fly-in verzorgd door 12 historische kisten uit Hoogeveen en de parademo’s van Paracentrum Eelde-Hoogeveen
Kisten waren moeilijk te fotograferen omdat men er niet omheen kon lopen.
Allemaal met de Nikon D50 en 18-200mm VR gemaakt.
Een kleine impressie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 08:47:
[...]
Kleine moeite om ook eventjes de horizon recht te zetten.
Leg eens uit A.U.B ?
Verwijderd
Omdat bij praktisch alle foto's de horizon (behoorlijk) scheef staat.
Dus in PS even met Measure Tool een lijntje trekken --> Image --> Rotate Canvas --> Arbitrary --> OK
Klaar
Ahh bedankt voor de uitleg zal er straks direct mee aan de slag gaan en de foto's vervangen..Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 09:31:
[...]
Omdat bij praktisch alle foto's de horizon (behoorlijk) scheef staat.
Dus in PS even met Measure Tool een lijntje trekken --> Image --> Rotate Canvas --> Arbitrary --> OK
Klaar
Ik doe bovenstaande handelingen maar dan doe ik de crop en save de image krijg ik toch vervorming wat doe ik fout

[ Voor 67% gewijzigd door fotojunk op 19-05-2006 17:08 ]
Ja lijkt mij ook erg gaaf, denk dat de demoteams het gemist van de Red Arrows wel goed makenMaNiC_MiNd schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 02:51:
[...]
Zeker jammer, naja maakt ook niet uit. Wij gaan beide dagen![]()
Royal Jordanien Falcons (Extra 300)> Zijn erg gaaf om te zien wat die allemaal uitvreten daar in de lucht.
Trouwens, Fotojunk, die (mooie btw) foto's van jou heb je dus met een 55-200 lens gemaakt. Zijn die foto's gecropt of was dat niet nodig bij volledige zoom? Dit vraag ik omdat ik volgende maand ook naar een vliegshow wil en daar ook een 200mm lens bij meeneem. Die lens moet ik dus nog binnenkrijgen, ben benieuwd of die 200mm genoeg is om de vliegtuigen full-size in beeld te krijgen zonder te moeten croppen.
Ze zijn allemaal met mijn Nikon 18-200mm VR gemaakt en alleen even door de photosoep gehaald voor resizen.Neoflip schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:54:
[...]
Trouwens, Fotojunk, die (mooie btw) foto's van jou heb je dus met een 55-200 lens gemaakt. Zijn die foto's gecropt of was dat niet nodig bij volledige zoom? Dit vraag ik omdat ik volgende maand ook naar een vliegshow wil en daar ook een 200mm lens bij meeneem. Die lens moet ik dus nog binnenkrijgen, ben benieuwd of die 200mm genoeg is om de vliegtuigen full-size in beeld te krijgen zonder te moeten croppen.
[ Voor 6% gewijzigd door fotojunk op 19-05-2006 17:58 ]
Oops 18-200 was het ja. Wel nice hoor, 200mm is dus zat zo te zienfotojunk schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 17:04:
[...]
Ze zijn allemaal met mijn Nikon 18-200mm VR gemaakt en alleen even door de photosoep gehaald voor resizen.
Ligt er toch echt aan waar je staat (afstand) en hoe groot het vliegtuig is.Neoflip schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:54:
[...]
Ja lijkt mij ook erg gaaf, denk dat de demoteams het gemist van de Red Arrows wel goed makenVooral de Blue Angels lijken me erg gaaf om een keer te zien in het echt. Je hebt geluk dat jij er beide dagen heen kunt, ik kan die vrijdag dus geen vrij krijgen van mn werk
.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
En natuurlijk niet te vergeten de tejch met de Hind, eindelijk eens geen static maar een heuse demoNeoflip schreef op vrijdag 19 mei 2006 @ 16:54:
[...]
Ja lijkt mij ook erg gaaf, denk dat de demoteams het gemist van de Red Arrows wel goed makenVooral de Blue Angels lijken me erg gaaf om een keer te zien in het echt. Je hebt geluk dat jij er beide dagen heen kunt, ik kan die vrijdag dus geen vrij krijgen van mn werk
.
Heb ik het mis, of is deze jet bewapend? Of zijn dat geen raketten/missiles/whatever onder de vleugels?
Wat voor een vergunning moet je daar niet voor hebben... Of is het een militaire jet 'undercover'?
Volgens mij is dat gewoon meetapparatuur. Heb ook nog nooit een Learjet bewapend gezien.EFL schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:49:
[...]
Heb ik het mis, of is deze jet bewapend? Of zijn dat geen raketten/missiles/whatever onder de vleugels?
Wat voor een vergunning moet je daar niet voor hebben... Of is het een militaire jet 'undercover'?
Dat is een zogeheten "Jam-Pod". Deze gebruiken ze om radar signalen te storen. Onze Luchtmacht huurt deze mensen wel eens in als ze luchtgevechten e.d. oefenen.EFL schreef op zaterdag 20 mei 2006 @ 11:49:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Guust Flater op 20-05-2006 12:07 ]
UTRECHT
Verwijderd
Jammer, gelukkig komen de blue angels ook nogNeoflip schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 21:26:
Erg jammer dat de Red Arrows niet op zaterdag 17 juni vliegen in Leeuwarden. Ze vliegen alleen op vrijdag volgens het programma op de Luchtmacht website. Denk dat de meeste mensen op zaterdag gaan i.v.m. werk enzo, ik dus ook
Weet iemand of er dit jaar een air power demo is? (ivm. het feit dat vrijwel alle apaches in het buitenland hangen.)
Altijd heel mooi om te zien, beetje geweld enzo.
Geweldige foto`s tazzz.tazzman schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:16:
En nu we het toch over de Rafele hebben, zodra deze in dienst genomen is zal ook voor de Mirage F1 het doek gaan vallen.
Heb je ook plaatjes van de IAI Kfir?
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd

gemaakt toen Pelle en ik net op Kreta waren
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 19:32 ]
Nee geen airpower demo dit jaar. Wel is er op zaterdag een 'base attack' waarbij een flinke lading F-16's het veld zal bestormen...Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:06:
[...]
Weet iemand of er dit jaar een air power demo is? (ivm. het feit dat vrijwel alle apaches in het buitenland hangen.) Altijd heel mooi om te zien, beetje geweld enzo.
AMD Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E Gaming | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC (64 GB total) + Samsung 980 Pro 1TB (M.2) | Corsair Hydro H100x
Verwijderd
Dat is ook leuk, operationele inzet gaat natuurlijk voor. Weet je toevallig ook hoeveel F-16's er meedoen (maw.: hoeveel rook en knallen kunnen we verwachten?)Fulcrum2000 schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 20:42:
[...]
Nee geen airpower demo dit jaar. Wel is er op zaterdag een 'base attack' waarbij een flinke lading F-16's het veld zal bestormen...
Normaal gesproken zijn er dat 12 tot 16. Misschien pakken ze dit jaar wel extra uit omdat Leeuwarden hun thuisbasis is. Wait and see....Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:42:
[...]
Dat is ook leuk, operationele inzet gaat natuurlijk voor. Weet je toevallig ook hoeveel F-16's er meedoen (maw.: hoeveel rook en knallen kunnen we verwachten?)
AMD Ryzen 9 5950X | Asus ROG Strix X570-E Gaming | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC (64 GB total) + Samsung 980 Pro 1TB (M.2) | Corsair Hydro H100x
[ Voor 100% gewijzigd door jvdb1975 op 29-05-2006 09:18 ]
Verwijderd
Alles geschoten met D70 + 80-200/2.8, enige contrastverhoging was wel nodig dankzij het weer.
1.

2.

3.

4. Check de condensvorming vlak voor de motoren.

5.

6.

7.

8.

9.

10. Op 18R gemaakt, m.b.v. een sterfilter

11. Hier ook een sterfilter erop, beetje erge kerstboom

effect van een sterfilterVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 09:20:
Die laatste vind ik wel vetging dat vanzelf zo met al die flares?
|>
echt mooi
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Tnx alvast
Wellicht zal zo'n filter maar in enkele instantie mooi uitpakken wat zonder meer gelukt is in de foto van de landingsbaan
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Ben benieuwd wat er komen gaat
Verwijderd
Ik woon nou niet bepaald in de buurt, maar vrijdag hoop ik ze te hebben (als het weer mee zit ten minste)Neoflip schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:58:
Op dit forum is blijkbaar nog niemand in de buurt van vliegbasis Leeuwarden geweest...
Verwijderd
Zal om 16.00 eens proberen langs de kant te staan, of boven op mijn dak (woon in de stad) zien of ik er wat op kan krijgen
Ik ben de hele dag geweest, was wel leuk op zich. De Blue Angles hadden panne, dus dat hebben we niet meer afgewacht. De Fat Albert steeg op zonder JATO's, dus dat gaat ie morgen doen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:42:
De eerste vliegtuigen vlogen om 8 uur al, ik moest gelukkig uit leeuwarden, want het is een hel om nu lwd in te komen.
Zal om 16.00 eens proberen langs de kant te staan, of boven op mijn dak (woon in de stad) zien of ik er wat op kan krijgen
In Marssum stonden trouwens erg veel mensen te kijken, mooie plek ook in het verlengde van de baan. Wel zul je om moeten rijden om er te komen, overal staat politie.
Oh hadden die pech. We zagen ze al wel vliegen maar verder deden ze toen nog niet veel. Ik heb er nog wel opgewacht was wel mooi om te zien, ze begonnen alleen pas te vliegen om 16.45 oid.MartijnGizmo schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 19:25:
[...]
Ik ben de hele dag geweest, was wel leuk op zich. De Blue Angles hadden panne, dus dat hebben we niet meer afgewacht. De Fat Albert steeg op zonder JATO's, dus dat gaat ie morgen doen.
In Marssum stonden trouwens erg veel mensen te kijken, mooie plek ook in het verlengde van de baan. Wel zul je om moeten rijden om er te komen, overal staat politie.
Ga zo ff me foto's uitzoeken, en als er nog wat leuks tussen zit zal ik 't wel posten. Of gaat iemand een verz. draadje starten voor de open dagen?
They who buy the dip, deserves the rip.
1:

2:

3:

4:

5:

6:

7:

8:

9:

10:

11:

12:

13:

14:

15:

16:

17:

18:

19:

20:

21:

22:

23:

24:

25:

26:

27:

28:

29:

30:

31:

32:

33:

34:

35:

36:

[ Voor 29% gewijzigd door Emcee op 18-06-2006 04:18 ]
Ehm, [rml][ verzamel] Open Dagen Luchtmacht Leeuwarden - 16/17 Juni[/rml]Neoflip schreef op zondag 18 juni 2006 @ 02:59:
Aangezien nog niemand wat heeft gepost, post ik bij deze maar een boel pics tegelijk van de vliegshow in Leeuwarden

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Oops

Mooie fotos, die FLIR van die Apache blijft indrukwekkend.
Now go away or I shall taunt you a second time!
Hey grappig,thijz schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 18:52:
Ik heb buiten het feit dat ik een veels te korte sluiter heb gebruikt, ook een leuke.
[afbeelding]
Ik heb de livery voor deze kist ontworpen. Is vorig jaar gespoten.

Ik houdt dus meer van General Aviation
[ Voor 4% gewijzigd door klaaz op 26-06-2006 18:33 ]
Dan heb je idd een leuke livery ontworpen
Mocht orgineel willen, mijn email staat in mijn profiel
Je hebt zeker connecties via AeroEelde zodat je vrij kan rondlopen op Eelde?
Mail maar dat origineel van de THS maar rechtstreeks naar Aeroeelde, wellicht nog een beter idee. Vinden ze vast wel leuk
En ik mag idd vrij rondlopen tot op zekere hoogte. Ik vlieg er namelijk zelf als privé piloot. Als je een keer wilt kijken dan kan dat wel geregeld worden hoor. Maar over het algemeen valt er niet zo bijzonder veel te zien
Nog eentje van de THS:

En nog twee ontwerpjes van mijzelf:

[ Voor 6% gewijzigd door klaaz op 26-06-2006 21:31 ]
Verwijderd
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
Maar... nu heb ik laatst zo'n polar filter gekocht, zou dat het niet deels moeten oplossen?
Of heb ik gewoon m'n filter verkeerd afgesteld?
{signature}

Verwijderd
http://www.starbase01.com...0,0&gazpart=show&gazgal=7
&
Verwijderd in "Flight Simulator - deel 79"

Tomcats rule!
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Daar heb ik wel een hogere res van maar ik zet geen foto's op airliners.net - dat doet de marktwaarde van je materiaal geen goed en ik ontvang liever mijn centjes van de bladen en uitgeverijen die die foto's gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:55:
Die opstijgende tomcat is erg vet...met die twee mannen op de voorgrond...heb je daar nog een hogere res van? Je moet ze op airliners.net zetten joh....echt heel vet
En na dat airliners.net enige foto's heeft afgewezen van mij die door meerdere bladen gebruikt zijn, kunnen ze van mij echt heel erg mooi de boom in.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Het is inderdaad aan welke kant van de lijn je staat. Jij verdient er al mee, dan is het niet heel zinnig om ze ook op airliners.net te zetten (voor het geld). Voor mij is het wel interesant, aangezien ik er anders niks mee verdien, en zo misschien nog weltazzman schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:24:
[...]
Daar heb ik wel een hogere res van maar ik zet geen foto's op airliners.net - dat doet de marktwaarde van je materiaal geen goed en ik ontvang liever mijn centjes van de bladen en uitgeverijen die die foto's gebruiken
Verwijderd
Verwijderd

[ Voor 5% gewijzigd door weststar op 01-08-2006 15:12 ]
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME

Een ochtendvlucht uit Berlijn, wat tegenlicht hier

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 10-08-2006 16:22 ]
Saravia Yakolev Yak-42D

Orenburg Tupolev Tu-154M

Sibir Tupolev Tu-154M

Meer foto's van die dag kunnen worden gevonden op mijn website
Verwijderd
Wide angle neem ik aan?
Die Touchdown van de NWA Airbus is ook mooit getimed!
Sigma 50-500 op 72mm

[ Voor 3% gewijzigd door J0YR1D3R op 13-08-2006 23:17 ]
Verwijderd
Hmm... valt me nog mee dan.Pollewob schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 22:58:
Wide angle... niet bepaald (mocht willen dat ik zo dicht bij kan komen dat ik zoiets nodig heb)
Sigma 50-500 op 72mm
Moet ik die ook helemaal erop kunnen krijgen met m'n 70-300.
Maar neem aan dat je op dat moment niet aan de rand van de sloot stond daarzo.
Trouwens... weet iemand of ze die bosjes daar langs de baan ook snoeien?
Super irritant die lange stengels die soms half in je beeld heen en weer springen.

Als ze komend jaar niet snoeien, dan kun je daar niet meer zonder trapje spotten. Anders komen de wielen er namelijk niet op.Verwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:30:
[...]
Trouwens... weet iemand of ze die bosjes daar langs de baan ook snoeien?
Super irritant die lange stengels die soms half in je beeld heen en weer springen.
Misschien dat je er een keer met een vlammenwerper heen gaat?
Mja, stonden gewoon op dat dijkje wat langs het water loopt. Redelijk dicht tegen de sloot aan dus jaVerwijderd schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 13:30:
[...]
Hmm... valt me nog mee dan.
Moet ik die ook helemaal erop kunnen krijgen met m'n 70-300.
Maar neem aan dat je op dat moment niet aan de rand van de sloot stond daarzo.
Geen idee, er zijn wel plaatsen waar de begroeing wat lager is, maar over het algemeen is inderdaad redelijk hoog. 2 jaar terug was het veel fijner foto's schieten in ieder geval, een vriend van me heeft daar deze foto gemaakt op dezelfde locatie en daar is amper wat te zien qua struiken.Trouwens... weet iemand of ze die bosjes daar langs de baan ook snoeien?
Verwijderd

Manunggal Air Transall C-160D
Aangezien er geen wegen zijn naar Wamena (Papua, Indonesie) wordt alle bevoorading ingevlogen (benzine, rijst, eieren, etc). Deze Manunggal Air Transall C-160D vliegt bijna dagelijks heen en weer, regelmatig bijgestaan door 2 Herculessen. Het vliegtuig is zo te zien de laatste tijd niet meer gewassen, ik vraag me ook af hoe het staat met het onderhoud.
Voordat er een vliegtuig land gaat er een sirene om er voor te zorgen dat de overstekende mensen van de baan af zijn. Er staat wel een hoog hek om het vliegveld maar daar klimmen de mensen gewoon overheen.
Wow, lijkt wel of die over het publiek heen blaast

Het ding maakte een lekkere pleurisherrie
[ Voor 14% gewijzigd door Neofloppy op 31-08-2006 16:18 ]
Jij woont in de buurt van Delden? ( of op de aanvlieg route die kant op??Neoflip schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:18:
Deze Tornado kwam hier net overheen, er was een militaire begravenis hier in de buurt:
[afbeelding]
Mijn oma dacht dat er een invasie was begonnen...

Now go away or I shall taunt you a second time!
Haha, lullig voor je omaVince Dexa schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 08:08:
[...]
Jij woont in de buurt van Delden? ( of op de aanvlieg route die kant op??)
Mijn oma dacht dat er een invasie was begonnen...
Maargoed mijn vader zei dat in de krant stond dat er rond 11:30 een tornadojager overheen zou vliegen. Dus ik dacht aan zo'n groot vliegtuig wat onderzoek naar tornado's doet
Denk dat er wel meer mensen zijn die erg zijn geschrokken
pleurisherrie is een understatementNeoflip schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:18:
Deze Tornado kwam hier net overheen, er was een militaire begravenis hier in de buurt:
[afbeelding]
Gave pics, wel een lelijk vliegtuig die C-295 vind ik, die andere 2 zijn wel mooiaeronautics schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:20:
Om dit topic een beetje levendig te houden het volgende.
Gisteren waren er drie Spaanse militaire transporttoestellen op Eelde om manschappen op te halen die terugkwamen van een oefening (Leeuwarden is op zaterdag gesloten). Het resultaat (foto's zijn clickable):
KC-130H Hercules
[afbeelding]
CN-235
[afbeelding]
C-295
[afbeelding]
http://www.milspotters.nl/index.php?pagina=nieuws36
Op SGV staan verslagen van spotters die erbij waren (en die de foto's hebben genomen): http://www.sgvolkel.nl/forum/viewtopic.php?t=800hjs schreef op donderdag 21 september 2006 @ 20:50:
Zo, wie stond er vandaag te schieten (foto's ) op Volkel?
http://www.milspotters.nl/index.php?pagina=nieuws36
[ Voor 5% gewijzigd door Bergen op 21-09-2006 21:24 ]
Helaas was m'n lens maar 200mm en was 't een beetje slecht weer en had ik geen statief en kan ik m'n camera nooit stilhouden en waren er niet zoveel vliegtuigen en ben ik lang niet zo'n goede fotograaf als sommigen hier; bij deze toch maar 4 stuks; de 1e vooral omdat het wel een leuk contrast was.

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter op 21-09-2006 22:27 ]
Dit topic is gesloten.
Iets groter dan 600pixels doen we niet moeilijk over, met name omdat het nogal een zelfregulerende thread is. Maar maak het niet te gek. :)