Het Grote Gamecube Topic Deel 47 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.344 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op 07 september 2004 @ 17:28:
Zo eindelijk mijn Z680 binnen gekregen na een lange tijd sparen :+ Natuurlijk wil ik dat ding op mijn Gamecube aansluiten maar hoe doe ik dat? Het is voor DPL2 natuurlijk :) Bij mijn oude Z640 kreeg ik zo verlengstukkie waar ik die mini jacks in kon doen en de tulp stekkers, moet ik dat ding gebruiken en op dezelfde manier aansluiten of moet het anders?

Ik heb al gezocht met de HGGCT topic search geval maar kon niets verhelderends vinden, bij een post van Elroy miste een plaatje dus het was me nog niet zo duidelijk :)
In order to connect a GCN you need an RCA-to-1/8-inch adapter, which will set you back about four dollars. You simply run the GCN into the stereo input in front and let PLII take over.

Bron:IGN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Koffiezuiper schreef op 07 september 2004 @ 17:28:
Zo eindelijk mijn Z680 binnen gekregen na een lange tijd sparen :+ Natuurlijk wil ik dat ding op mijn Gamecube aansluiten maar hoe doe ik dat? Het is voor DPL2 natuurlijk :) Bij mijn oude Z640 kreeg ik zo verlengstukkie waar ik die mini jacks in kon doen en de tulp stekkers, moet ik dat ding gebruiken en op dezelfde manier aansluiten of moet het anders?

Ik heb al gezocht met de HGGCT topic search geval maar kon niets verhelderends vinden, bij een post van Elroy miste een plaatje dus het was me nog niet zo duidelijk :)
Ik heb bij mijn Philips setje niet de GameCube maar alleen mijn tv erop aangesloten. De tv stuurt het geluid van de GameCube via tulpstekkers door naar de versterker. Ik weet niet precies hoe de Z-680 werkt, maar ik geloof dat je dan nog een verloopstekkertje nodig hebt. Het voordeel van het geluid via de tv naar de versterker laten gaan is dat je nog steeds gebruik kan maken van de officiele RGB-kabel.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 20:04:
[...]

In order to connect a GCN you need an RCA-to-1/8-inch adapter, which will set you back about four dollars. You simply run the GCN into the stereo input in front and let PLII take over.

Bron:IGN ;)
Bedankt voor de info :) Ik had inderdaad dat stukje al gevonden over de RCA adapter op een andere site. Mijn kennis over dit soort dingen is niet zo geweldig :P

Ik heb dus zo adapter nodig, daar sluit je de witte en de rode tulp aan en de mini jack doe je in de front ingang? En zodra ik dit doe, schakelt dat ding ook automatisch naar DPL2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:31

NoTimeRemains

I know

Zo back uit lurker mode ... hoest hier?

met mijn GC gaat alles goed alleen ik heb uhm al 2 maanden niet meer aangeraakt :( maar goed toestraks wel ff schoon gemaakt :) stof eraf enz.
Ben ik naar de videotheek geweest en heb ik goblin commander gehuurd voor 2 weken maar ben ik het spel in mijn auto vergeten :/ I know ... slecht bezig!

Binnekort toch maar eens gaan kijken wat mijn volgende aankoop wordt. Moet gamen maar dan wel met fatsoenlijke games ... (MEGATON ofzo ;))

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:34

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb gisteren BO2 binnengekregen maar nog niet kunnen uitproberen. Wel verrassend te zien hoe snel zo`n Nederlandse shop kan leveren, zaterdag besteld, dinsdag in huis!

Eigenlijk is het minder leuk, want je kunt je er niet zo op verheugen ;)

edit:

Mocht je dit nog zien:
Gekocht bij Bol.Com ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Twee Dee op 08-09-2004 18:58 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Waar heb jij hem besteld ? (BO2 ) ? wil hem eigenlijk ook nog steeds kopen...

Gisteren met 4man Wario Ware gedaan. Dat is echt een vette multplayer game zeg ! vreselijk gelachen... je kan het een heeeel klein beetje vergelijken met mario party maar eigenlijk ook weer niet. Compleet eigen en nieuwe styl van spelen.

Alles ziet er leip uit maar wel suppergrappig. Wat dus o.a. leip is... om te gaan touwtje springen (inspringtouwtje-spring :P ) met z'n vieren, met 1 controller... dus player 1 jumpt, geeft snel de controller naar player 2, jumpt geeft de controller door, je snappen het wel. Erg gaaf, ook omdat na 10x springen het tempo word opgevoerd.

In de game zitten echt -weet-ik-wel-niet-hoeveel- games. Meer als 70zoiezo.

Als je nog een leuke party game zoekt, dan is deze echt gaaf.

Ook zo'n gamemode is dokterje. De dokter geeft aan wat de player moet doen tijdens het spelletje. Als de player goed naar de dokter heeft geluisterd dan geven de andere spelers dat aan (dmv klappen). Dus zegt de dokter... zeg 10x toy boot.... is freaky hoor.. om dan dat te zeggen, nadenken hoeveel keer je dat gezegt heb en de mini game spelen. En zo zijn er nog super veel gave dingen te vinden in deze game. Echt geweldig gewoon !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woeiiii

net een Platinum Gamecube met Zelda Collectors Edition NIEUW PAL besteld. Doos is dus nooit geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:45:
Woeiiii

net een Platinum Gamecube met Zelda Collectors Edition NIEUW PAL besteld. Doos is dus nooit geopend.
Wat heb je daarvoor betaald dan?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog niks betaald, maar kan hem voor 189 krijgen. Nou dat heb ik dan liever als een Platinum Cube die 2e hands is en waarvan de garantie allang verstreken is + je weet nooit wat men ermee uitgevreten heeft. Ik had hem natuurlijk bij de launch voor 149 moeten halen, maar had toen het geld nog niet. Maar ach die extra 40 Euro's maken mij ook niet echt uit en hij zal vast goed staan bij mijn net aangeschafte PS2 Satin Silver.

Edit:

Waarom koop je geen gewone Cube?

- Zilver is geil :P
- Zelda Collectors Edition

en qua prijs ben ik nog niet eens gek veel hoger uit.

Nieuwe Cube = 80 ofzo. Koop je daar een Collectors Edition Zelda (nieuw) bij ben je ook al gauw 50 a 60 voor kwijt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Waar gekocht?
Ik herinner me 1 bedrijf waar hij 149E was, totdat ik op hun msn-helpdesk vroeg hoe dat zat met controllers (kleur) enzo..en 5 minuten later was hij dus 189 Euro.

(kuch Gameorder.nl ..kuch..stel honden kuch..)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had (voordat ik een order plaatste) ook bij Gameorder.nl gekeken, maar op hun hele site staat niet 1 advertentie van een Platinum Cube.

Verder houd ik de naam nog ff geheim, daar die jongen zelf ook de Cube moet inkopen bij een of ander zaakie. Dus kun je nagaan .. als je die zaak weet, ben je ook meteen nog een stuk goedkoper uit. Maar ach .. Die zaak van mij zit hier in Groningen, dus kan hem op de fiets ophalen en geen gedoe met verzendkosten.

Verder vertelde hij me dat er nog een aantal Platinum Cube's waren en zeer gewild.

Natuurlijk betaal ik pas als ik het pakket + inhoud zelf heb mogen aanschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Dit was dan ook vroegah, weet niet of gameorder ze nog heeft, leek er alleen op dat die platinum ervandaan kwam ivm zelfde prijs, niet dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik wist niet dat die platinum cube zo gewild was. Ik heb er begin dit jaar nog 1 gekocht bij FRS voor 149,- , die lag daar al heel lang. Ik wilde eigen het mario kart pakket(ik had al een cube maar wilde graag speciaal voordat spel gaan LAN-en, daarom de extra cube, heb er inmiddels al 3) maar die hadden ze niet, dus maar de platinum gepakt en het spel Zelda geruild voor MK.

Heb trouwens een week of 3 geleden mn GBA sp van de sterren catalogus binnen gehad. Alleen ipv een zilvere heb ik een zwarte gehad, maar ik zal verder niet zeuren... :*)
Want ik heb vandaag een mail gekregen van DVDboxoffice dat mn zelda Four swords onderweg is(ik heb die 2 maanden geleden besteld, om lekker in de vakantie te kunnen gaan spelen, dat gaat nu ook niet meer op 8)7 ), ben wel blij dat hij er eindelijk aankomt. Zeker ook omdat de PAL release is uitgesteld. Heb nu 3 GBA's, dus kan zeker goed gebruib maken van de multiplayer optie.

Voor de mensen die nog geen cube hebben, vanaf morgen is het Need for Speed underground pakket bij V&D: 99,- euro. Dat is zeer netjes. De prijs gaat in vanaf morgen(9-9-4) want dan begint de Prijzen circus.

[ Voor 5% gewijzigd door Sur_G op 08-09-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sur_G schreef op 08 september 2004 @ 20:05:
Voor de mensen die nog geen cube hebben, vanaf morgen is het Need for Speed underground pakket bij V&D: 99,- euro. Dat is zeer netjes. De prijs gaat in vanaf morgen(9-9-4) want dan begint de Prijzen circus.
De meeste V&D vestigingen zijn vanavond al begonnen met prijzencircus. Dit duurt nog tot 22.00 uur. Ik ben zelf net bij de plaatselijke V&D geweest en ze verkochten hem inderdaad al voor die prijs.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik had eerst zwarte cube.... maanden daarna kwam de platium ! ik helemaal :9~ :9~ dus ik meteen platium kopen (220euro ?) zoiets toen, maar had 50euro korting van een bon die ik krijg bij mijn gba: sp (zilver :9~ ) toen mijn zwarte cube verkocht voor 60euro ofzo (misschien wel richting de 100 zelfs nog... kweet niet meer), dus ja.... toen koste het mij niet meer zoveel aangezien er ook de zelda game bij zat :7

/me Yohann!s is ook verzot op zilver kwa apparatuur e.d. fotolijstjes enzo ook

[ Voor 13% gewijzigd door Dutchie! op 08-09-2004 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Platinum is nooit 220E geweest, adviesprijs 149, ja zat winkels vragen 200+, de geldkloppers en uitpersers ..schrale winkels vind ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Yohann!s schreef op 08 september 2004 @ 21:27:
Ik had eerst zwarte cube.... maanden daarna kwam de platium ! ik helemaal :9~ :9~ dus ik meteen platium kopen (220euro ?) zoiets toen, maar had 50euro korting van een bon die ik krijg bij mijn gba: sp (zilver :9~ ) toen mijn zwarte cube verkocht voor 60euro ofzo (misschien wel richting de 100 zelfs nog... kweet niet meer), dus ja.... toen koste het mij niet meer zoveel aangezien er ook de zelda game bij zat :7

Ik heb inderdaad hetzelfde gedaan als jou. Mijn zwarte GC verkocht voor 100 en de nieuwe platinum versie voor 200 gehaald incl. Zelda! Dat was alweer mei vorig jaar ondertussen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

MaxBurn schreef op 08 september 2004 @ 22:07:
Platinum is nooit 220E geweest, adviesprijs 149, ja zat winkels vragen 200+, de geldkloppers en uitpersers ..schrale winkels vind ik.. :)
Uhm. Dit gaat over een tijd terug. Toen waren ze wel degelijk die prijs volgens mij.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Yohann!s schreef op 08 september 2004 @ 21:27:

Nu nog controllers in de goede kleur weten te vinden.

Echt dom dat je niet alle kleuren gewoon in de winkel kan kopen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb gewoon de paarse. Ook de zilveren GBA SP trouwens. Gewoon de originele kleuren, dat heb ik het liefst. Paars. Mooi? Nee! Tof? Ja! Voor de mooiigheid staat er een Q naast :D

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• Dutchie!

Dutchie!

....

MaxBurn schreef op 08 september 2004 @ 22:07:
Foutje van mij, hij was 209euro. Even de bon erbij gezocht en die heb ik gehaald op 01/05/03 bij de dixons toen.
Vanitas schreef op 08 september 2004 @ 23:03:
[...]

Bij lik-sang e.d. kun je ze wel bestellen in het zilver. Maar ik heb er nog geen centjes voor momenteel. Heb nu dus ook 1 zilveren en 1 paarse. Wil eerst even sparen voor Burnout 2 :)

Verwijderd

S2S schreef op 04 september 2004 @ 20:48:
[...]

Naar mijn mening is het inderdaad een reden om een Xbox te kopen. Een MUST HAVE! Schande dat het niet op de Cube komt! En inderdaad moet je maar eerst een recensie lezen, op www.xbox.ign.com staat er al 1.
En deze Burnout is zeker anders dan de vorige 2, allemaal verbeteringen bijna geniaal te noemen, deze game staat bij mij aan de top naast Fzero GX.
Burnout 2 was men ook niet van plan om naar de NGC te poorten, maar een klein jaar later hebben ze het alsnog gedaan. Er is nog hoop.

• BrbZrk
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 22:57
Mortal Kombat Deception ZOU ook niet komen :r

Nintendo needs more games for 2005.
Burnout 3 komt wel. ;)

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik blijf t krom vinden dat BO3 niet op de GC komt terwijl BO2 er net zoveel op verkocht als op de PS2 en Xbox samen ofzo.

Maat van me zat hier BO2 te doen en vond t vet tof..toen ik zei dat ie VEEL beter verkocht op de GC dan op de ps2 en xbox en vervolgens zei dat BO3 niet op de GC uitkwam had hij net zo'n reactie als wij hier ("zijn ze dom ofzo") en dat was dus geen gc liefhebber ofzo :P

[ Voor 4% gewijzigd door Max|Burn op 09-09-2004 12:51 ]

• Vanitas
Yohann!s schreef op 08 september 2004 @ 13:14:
Waar heb jij hem besteld ? (BO2 ) ? wil hem eigenlijk ook nog steeds kopen...
Bij Nedgame in Apeldoorn lagen er een week of 2 geleden nog 2 voor 20 euro.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 14:15
Bij Bol.com staat BO2 ook nog (2-4 werkdagen levertijd), wel voor 29,99...

Verwijderd

Jeetje, ik wist niet dat die Platinum Gamecube zoveel waard was. Ik had zo'n zelda-set gewonnen bij Nintendo. Maar ik vond het een erg lelijke kleur (paars rules ;)), heb hem samen met zelda voor 80 euro verkocht. Aan m'n broer. Ik zal hem maar eens vertellen hoe dankbaar hij me moet zijn dan. :p Lijkt erop dat ik hem ook voor 100 euro meer had kunnen kwijtraken!

Nu naar mij onderweg zijn trouwens Giftpia (jap) en Cubivore (us). Ik ben erg benieuwd. Cubivore ben ik al lang erg benieuwd naar, maar ik denk niet dat het ooit nog hier gaat uitkomen. En Giftpia heb ik helemaal weinig hoop op. :(
Ik zal wel niet al teveel van Giftpia snappen, maar ik vind het toch altijd wel grappig om een beetje aan een japans spel te snuffelen. En met een goede guide kun je soms ook aardig ver komen. Moet maar eens gaan zoeken op gamefaqs.

Verwijderd

Custom Robo........ weet iemand of deze game al uit is want ik kan het nergens vinden.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou als het goed is komt morgen over overmorgen Pikmin 2 binnen. 8)

Ben echt benieuwt. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
LiToKi schreef op 09 september 2004 @ 13:51:
Bij Bol.com staat BO2 ook nog (2-4 werkdagen levertijd), wel voor 29,99...
en dan heb je em ook in 2 dagen of sneller.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens nog een vraagje over SMS. :) Ik ben hier laatst weer mee begonnen maar mijn vraag is.

Wanneer zijn de upgrades beschikbaar (zoals rocket nozzle etc) op Isle Delfino zelf? Dus niet in een sublevel zeg maar maar gewoon de main theme waar je lekker rond kan lopen etc. :)

Moet je daar een bepaald aantal Shine's voor halen of een bepaald sublevel halen?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
na +/- 40-50 shines denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door Max|Burn op 10-09-2004 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 16:03:
Custom Robo........ weet iemand of deze game al uit is want ik kan het nergens vinden.
Kopen? Ik heb hem namelijk, maar vind het niet veel. (mail me maar aub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dus even rond gekeken bij de 2 free recordshops in leiden maar alle leuke games (naar mijn mening) zijn eigenlijk al weg. Zag bij de bart smit wel bloodrayne voor 10 euro. is dat iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:12

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Zo ook ZOO_CUBE voor EUR 10,- ... is dat wat?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

iNSaNe-oNe schreef op 10 september 2004 @ 16:43:
Zo ook ZOO_CUBE voor EUR 10,- ... is dat wat?
Volgens mij wil je dat spel liever in de winkel laten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Oh dan kan ik nog even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Wario Ware gisteren binnen gekregen. Wat een heerlijke game zeg. Ik denk alleen wel dattet concept beter werkt op een GBA. Daarom kan ik ook niet wachten totdat de nieuwe WarioWare uitkomt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Vanitas schreef op 08 september 2004 @ 23:03:
[...]

ff een tripje naar de vs maken :D

heb daar zilveren originele wavebirds zien liggen, blijkbaar hebben ze die hier gewoon nooit uitgebracht...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
  • Laatst online: 12:14
of naar dvdboxoffice.com: $55.95 (in canadian dollar) = €37, + gratis bezorging. Goedkoper dan een grijze wavebird hier dus.

• Vanitas
Kentut schreef op 10 september 2004 @ 20:51:
of naar dvdboxoffice.com: $55.95 (in canadian dollar) = €37, + gratis bezorging. Goedkoper dan een grijze wavebird hier dus.
Dat is bijna evenveel als een normale controller hier. 8)7
Waardoor ontstaan toch al die (mega) prijsverschillen?? Niet alleen tussen Eu en VS, maar ook Nederland / Belgie / Duitsland?

Verwijderd

Vanitas schreef op 11 september 2004 @ 00:02:
[...]

Dat is bijna evenveel als een normale controller hier. 8)7
Waardoor ontstaan toch al die (mega) prijsverschillen?? Niet alleen tussen Eu en VS, maar ook Nederland / Belgie / Duitsland?
BTW en invoer rechten

• Captain N
BTW en invoerrechten moet je ook gewoon over die controller betalen die je zelf importeert hoor. Tenminste, als de douane hem controleert.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ja maar ik dacht dat dat bij de pakketjes van dvdboxoffice niet het geval was. Maar misschien dat het voor Hardware wel geld en alleen voor software niet.

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Bij DVDBO is de kans kleiner omdat de dingen los van elkaar worden verzonden. Maar als de waarde boven een bepaald bedrag komt ben je het zakje. Er zijn echter ook webwinkels die ecpres een lage waarde op het pakje melden!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Captain N
Alles boven de 22 euro.

Deze boxset ziet er tof uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.cube-europe.com/newsgfx/mbundle-packshot.jpg

Er zit ook een MP2 demo disc bij :)

[ Voor 76% gewijzigd door Captain N op 11-09-2004 18:44 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik zelf heb mijn controllers bijna allemaal bij Lik-sang besteld, zo cheap zijn ze daar man, ik heb nu een zwarte, paarse, paars/clear, Orange,Emareld green, platinum, platinum wavebird, 2 grey wavebirds....(shit das negen joysticks, haha zelfs 1 te veel) Moest er 8 hebben voor het LAN'en.
Vandaag Wario Ware en 1080 Avalanche binnen gehad. Had ik besteld bij Amazon Duitsland, had nog een waardebon liggen van Amazon.de. Die bon had ik al anderhalf jaar, nu maar ff gebruik van gemaakt, maar wel snel bezorgd hoor! Had echt verwacht dat het bij Amzon wel lang zou gaan duren. Maar 3 dagen vind ik wel relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je nu dan wel non-duitse versies van die games aangezien het vanauit duitsland komt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op 11 september 2004 @ 11:45:
Alles boven de 22 euro.

Deze boxset ziet er tof uit:

[afbeelding]

Er zit ook een MP2 demo disc bij :)
Mag ik er wel bij vermelden dat als je de digitale AV port achterop de cube gebruikt je hem dan niet moet halen.

Want die zit er vanaf dat pakket niet meer op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
schnumi schreef op 12 september 2004 @ 10:26:
[...]

Mag ik er wel bij vermelden dat als je de digitale AV port achterop de cube gebruikt je hem dan niet moet halen.

En waarom is dat??

Ik kan zo ook niet iets bedenken die daar gebruik van maakt, maar toch is het vreemd dat ze dat dan gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op 12 september 2004 @ 10:26:
[...]

Als je toch digitale AV wil, dan kun je hem kosteloos bij Nintendo omwisselen voor een ouder model.

De digitale uitgang is van de GameCube afgehaald vanwege kostenbesparing. Er zijn vrij weinig mensen die er gebruik van maken en daardoor is het goedkoper om de GameCube's om te wisselen voor iedereen die het wil gebruiken dan alle GC's van zo'n poort te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd maarja wou het toch vermelden. :)

IK bijv maak er wel gebruik van (US console) aangezien ik een speciale kabel heb. Dus ik ga maar een extra us console bestellen voor het geval dat deze kapot gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was die poort op PAL cubes al niet meteen bij launch gedisabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Ik kom net tot de shockerende conclusie dat het niet mogelijk is een f-zero savegame te kopieren. Dus ik moet hem verplicht op mn oude mem-card laten staan ipv mijn nieuwe 1019 blocks :(
Er is zeker niet iemand die stiekem een work around gevonden heeft?

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Volgens mij staat er wel een workaround op gamefaqs. Ik heb als ik het mij goed herinner ook weleens gelezen op GA forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Kan dat niet met zo'n copy programmatje van Samson op dextrose.com?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op 12 september 2004 @ 13:18:
Ik kom net tot de shockerende conclusie dat het niet mogelijk is een f-zero savegame te kopieren. Dus ik moet hem verplicht op mn oude mem-card laten staan ipv mijn nieuwe 1019 blocks :(
Er is zeker niet iemand die stiekem een work around gevonden heeft?
Spellen die je niet kan kopieren kan je meestal wel moven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 13:45:
[...]
Spellen die je niet kan kopieren kan je meestal wel moven toch?
Nope, Sega heeft echt een of andere belachelijke beveiliging ingebouwd die ervoor zorgt dat je de savegame alleen maar kan gebruiken op de memcard waarop hij aangemaakt is. Ik heb wat posts gevonden over mensen die probeerden met een hex editor de savegames aan te passen maar nog geen enkel succesverhaal gevonden...
Dank je wel Sega :/

Kon trouwens niets vinden op dextrose.com...

[ Voor 5% gewijzigd door Ecco op 12-09-2004 13:51 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ja zoiets zoek ik dus ook voor mijn savegame van Animal Crossing. Nu staat die nog op een 59 blocks memorycard maar telkens als ik dan een anders spel doe moet ik weer wisselen. Ik wil liever alles op 1 memorycard (mijn 1019 blocks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Heb je hier wat aan? (Ik dacht Samson, maar het was CrowTRobo .. hehe :))

http://www.dextrose.com/_...did=10223&highlight=fzero

Of anders zo'n USB memory card kopen, maar daar heb je nu achteraf weinig aan natuurlijk :P

[ Voor 46% gewijzigd door Captain N op 12-09-2004 14:14 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Captain N schreef op 12 september 2004 @ 14:05:
Heb je hier wat aan? (Ik dacht Samson, maar het was CrowTRobo .. hehe :))

http://www.dextrose.com/_...did=10223&highlight=fzero

Of anders zo'n USB memory card kopen, maar daar heb je nu achteraf weinig aan natuurlijk :P
Tnx, das al een stuk meer info dan ik zelf kon vinden. Nu heb ik nog een bba nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Dat klinkt behoorlijk ingewikkeld want ik zou niet eens weten hoe ik die savegames naar mijn pc moet krijgen. Dan moet ik maar overnieuw beginnen in animal crossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Hoop trouwens dat ik mn Second Sight snel krijg. Play.com zegt dat hij op 3 september verstuurd is, maar ik heb geen verzend bevestiging gekregen; dat krijg je normaal wel bij play.com. Ik kan pas op 17 september het pakketje als vermist opgeven. Vraag me af of hij inderdaad in de post zoek is geraakt of dat ze bij play.com een fout hebben gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

@ Ecco
Of dat de duane de game heeft! In dat geval, tel er dan maar 2 weken bij de datum op wanneer je het pakketje verwachte. Heb ik ook gehad. Kan wel is vookomen. Ik import ook geen games waar een paar weken tussen onze release en USA/JAP zit. Moeten echt wel maanden zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door S2S op 12-09-2004 16:24 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand nog naar die power unlimited game awards gegaan en heeft paper mario 2 gespeeld?
Of andere cube titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
S2S schreef op 12 september 2004 @ 16:22:
@ Ecco
Of dat de duane de game heeft! In dat geval, tel er dan maar 2 weken bij de datum op wanneer je het pakketje verwachte. Heb ik ook gehad. Kan wel is vookomen. Ik import ook geen games waar een paar weken tussen onze release en USA/JAP zit. Moeten echt wel maanden zijn.
Maar serieus, de douane houdt geen pal-spellen en regio 2 dvd's vast. In elk geval, ze kunnen ze wel vast houden maar ze bereiken er niets mee. Ik weet nog steeds niet precies hoe het zit, maar volgens play.com en cdwow! hoef je daar in de EU nooit VAT en douanekosten voor te betalen, waar ze ook vandaan komen. Dit klopt volgens mij ook wel; ik had laatst de hele boxset van Family Guy gekocht bij play.com. De doos was duidelijk geopend geweest, maar ze hebben geen boete of wat dan ook gegeven. Er zat ook een stikker op met de inhoud en de prijs, + een aangevinkt checkboxje met dat de VAT voldaan was.
Ik importeer tegenwoordig aardig wat en ik heb nog nooit, ik herhaal nog nooit iets hoeven betalen aan de douane voor regio 2 en pal spul. Dat lijkt me geen toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
o0-Bianca-0o schreef op 12 september 2004 @ 14:20:
Dat klinkt behoorlijk ingewikkeld want ik zou niet eens weten hoe ik die savegames naar mijn pc moet krijgen. Dan moet ik maar overnieuw beginnen in animal crossing
Je hebt een BBA en Phantasy Star Online nodig (of een Action Replay). Met een programmatje wat je ook op dextrose.com kan downloaden kun je data streamen van en naar je pc, en ook vanaf je memory card.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 09:29:
Heb je nu dan wel non-duitse versies van die games aangezien het vanauit duitsland komt ?
Goeie vraag!
Toon ik het pakketje open maakte viel mij het volgende direct op,"Mit deutscher Bild texten", althans zoiets staat er op. Nergens engels te bekennen bij Wario Ware in het boekje, bij 1080 stond in het boekje dat je verschillende talen kon kiezen.
Wario ware ondertussen gespeeld, het spel was helemaal in het engels nog geen optie gezien om de taal te veranderen.(Misschien moet de cube zelf op een bijv. duits staan, wil het spel duits weergeven) effin, je hoort mij niet klagen...
Beide leuke spellen...

Wat vinden jullie trouwens van Mario&Luigi Superstar saga, is dat de moeite waard??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op 13 september 2004 @ 01:19:
[...]

Goeie vraag!
Toon ik het pakketje open maakte viel mij het volgende direct op,"Mit deutscher Bild texten", althans zoiets staat er op. Nergens engels te bekennen bij Wario Ware in het boekje, bij 1080 stond in het boekje dat je verschillende talen kon kiezen.
Wario ware ondertussen gespeeld, het spel was helemaal in het engels nog geen optie gezien om de taal te veranderen.(Misschien moet de cube zelf op een bijv. duits staan, wil het spel duits weergeven) effin, je hoort mij niet klagen...
Beide leuke spellen...

Wat vinden jullie trouwens van Mario&Luigi Superstar saga, is dat de moeite waard??
Het is wel 1 van de beter gba games, kan hem 100% aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zeer nice die Platinum Cube met Metroid Prime.

Overigens err.. Zijn er ook memorycards in het zilver (behalve die dan van Madkatz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Woei, mijn Second Sight is binnen :D
Heb ff een leveltje gespeeld, mijn eerste indruk is echt super positief. Heerlijk sfeertje (deed me een beetje denken aan 007 Goldeneye en wat van MGS) en het speelt ook echt super. Naar mijn idee is de beste beschrijving iets van "MGS:TT vanuit Psycho Mantis' perspectief" :P

edit:
De AI is wel episch slecht zeg. Je kan soms vlak voor hun neus een kast in kruipen, dan kunnen ze je ineens niet vinden. Zeggen ze even later "It must have been nothing". Ahum? Ik stond pal voor je neus?? Dit doet het spel dan wel weer zakken in mn ogen. Jammer.

[ Voor 37% gewijzigd door Ecco op 13-09-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Toch wel weer erg triest...
Aangekondigde games voor PS3, XB2 en Revolution...
Revolution doet nu al niet meer mee soms....

Elder scrolls 4 .. PS3, XB2, PC ...

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag 2x post gehad. Giftpia en Cubivore. Het is nog even wachten tot m'n nieuwe memory card (1019 blocks :9~) binnenkomt voordat ik echt kan beginnen. Maar ik heb Giftpia toch alvast een stukje geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://www.rpgamer.com/games/other/gamecube/giftpia/screens/giftpia002.jpg

Het is in ieder geval beter te volgen dan ik had verwacht. Alles wordt vrij duidelijk in beeld gebracht. Eén van de eerste opdrachten die je tegenkomt is bijvoorbeeld gelijk al als je uit de gevangenis komt. Die robot zegt iets tegen je, en er wordt even een spotlight gericht op een propje papier dat vlak voor je op straat ligt. Het is dan al snel duidelijk dat je zwerfvuil zult moeten oprapen.
Maar een groot nadeel is wel dat er veeeeeeeel gepraat wordt. Eindeloos op A klikken om al die japanse tekst door te spoelen. Het niet begrijpen is al lastig, maar ik heb nog nooit eerder zulke lange lappen tekst in een spel gezien.

Het is echt doodzonde dat dit spel wel nooit buiten japan zal uitkomen. :( Al vanaf het schitterende kunstzinnige openingsfilmpje schreeuwt het hele spel bijna Nintendo-kwaliteit uit. De twee muziekjes die ik al heb gehoord waren allebei met zang. (en één ervan speelde duidelijk hoorbaar op een pick-up, die af en toe blijft hangen, waarna je hoort hoe iemand met de hand de naald een stukje verder zet. _/-\o_). Grafisch gaat het verder waar the windwaker ophoudt. Zie bijvoorbeeld de screenshot die ik hierbij gezet heb. En wat jullie daar dan nog niet op zien is dat dat licht afkomstig is van een gloeilampje dat zachtjes heen en weer slingert (alle schaduwen dansen mee), en dat er om dat lampje ook nog een mot heenvliegt, en ook zijn schaduw wordt perfect op de omgeving geprojecteerd. Het is echt adembenemend.

Toch maar eens een cursusje japans? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 13 september 2004 @ 22:07:
Toch wel weer erg triest...
Aangekondigde games voor PS3, XB2 en Revolution...
Revolution doet nu al niet meer mee soms....

Elder scrolls 4 .. PS3, XB2, PC ...

:(
Dat zegt eigenlijk helemaal niets. Het zou best kunnen dat het spel in ontwikkeling is voor de Revolution. Nintendo sluit echter contracten met developers bij het uitdelen van de devkits waarin staat dat als ze werken op een spel voor een nog niet uitgebrachte Nintendo console, ze meestal het spel pas na een bepaalde datum mogen aankondigen. Dit om ervoor te zorgen dat er nog geen top-secret informatie uitlekt voordat Nintendo het openbaar wil maken. Daarom zijn er nog geen echte aankondigingen voor de Revolution geweest.
De enige developer die tot nu toe iets heeft gezegd over een spel dat op de Revolution uitgebracht zou worden, Valve Software over Half-Life 2, had nog geen devkit en dus nog niets getekend. Ondertussen is het zelfs waarschijnlijker geworden dat HL2 op de GC komt dan op de Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MetroidPrime schreef op 13 september 2004 @ 22:41:
[...]
Dit om ervoor te zorgen dat er nog geen top-secret informatie uitlekt voordat Nintendo het openbaar wil maken. Daarom zijn er nog geen echte aankondigingen voor de Revolution geweest.
Eh, je praat over een game, wat heeft dat dan met de console capaciteiten te maken..als je een game uitbreng praat je (beperkt) over de game niet over de mhz-jes van de console. Hooguit als je een revolutionaire ontwikkeling gebruik van de console die centraal staat, wat dus nooit zo is met multiplatform games.

[ Voor 13% gewijzigd door Max|Burn op 13-09-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 16:33:
Is er iemand nog naar die power unlimited game awards gegaan en heeft paper mario 2 gespeeld?
Of andere cube titels?
Ik heb zo'n 10 a 15 minuten Paper Mario 2 kunnen spelen, helaas maar een klein stukje combat en de rest wat rond gelopen. Impressie? Zeer leuke graphics en de opbouw van de levels zijn gewoon fantastisch gedaan, de mix van 2d en 3d is erg tof :) Animaties en uitdrukkingen zijn zoals gewoonlijk gewoon erg komisch en waren goed gedaan. Kort samengevat (nog korter ja) zag er goed uit en speelde fijn!

Daarnaast heel wat minuten gestoken in Donkey Konga, jongens dit is echt een must have! Ik heb samen met me vriendin heel wat multiplayer potjes gedaan en zonder dat ik de muziek kon horen had ik het al enorm naar me zin. De drums voelen ERG goed aan (had wat anders verwacht namelijk) en het speelde erg relaxed. Het was natuurlijk even wennen met dat drummen maar al snel kregen we de handigheid erin en was ik hooked :) Ik kan helaas niets zeggen over de muziek zelf omdat ik dat gewoon niet/amper kon horen helaas. Leuk orgineel spel en zodra die uit is haal ik het meteen in huis met een extra konga _/-\o_

Dan kom ik aan op Jungle Beat...kort gezegt is dit spel ook _/-\o_ Mijn verwachtingen van Donkey Konga en Jungle Beat waren laag maar zijn nu erg hoog. Met Jungle Beat had ik vooral mijn twijfels maar dat was snel veranderd ;) Het spel speelde lekker met de Konga's al was het wel even wennen natuurlijk. Sla je op de linker drum dan loop je naar links, op rechts naar rechts natuurlijk, als je tegelijk links en rechts slaat dan sla je en als je klapt dan voer je een of andere move uit waardoor je trossen bananen kan pakken en andere zut. Door de konga's heb je vooral het gevoel dat je wat meer uhm ja 1 bent met het spel :+ Lekker interactief bezig en tja als je zo heen en weer slingert en druk bezig bent geeft het gewoon een goed gevoel :P Zoals boven genoemde spellen, top :7

Verder nog even Pikmin 2 gedaan, vond je 1 al tof dan ga je zeker deel 2 helemaal oke vinden en vond je deel 1 shit dan moet je gewoon de moeite nemen om deel 2 te gaan spelen :P Lekker vrolijk, leuke gameplay en dat verzamelen van die items beviel me goed. Multiplayer was lachen en vooral de challenge mode. Verschil in graphics zag ik niet echt maar dat kwam vooral door de rot beeldschermen denk ik.

En even kort,
- Resident Evil 4 ziet er inderdaad indrukwekkend uit.
- Metroid Prime 2 multiplayer zag er :O uit en de singleplayer heb ik niet echt kunnen bekijken.
- Advance Wars mwaah matig maar ze zijn er nog druk mee bezig, het is niet echt een spel dat ik nou perce zou kopen.
- Baten Kaitos= 8) Zag er zeker goed uit en het battle systeem is zeker leuk gedaan met die kaarten.
- ToS heb ik niet gespeeld, geen zin in en doe dat spel wel als ik hem in huis heb :+
- Geist tja wat zal ik ervan zeggen, zag er goed uit alleen het spel deed weinig bij mij. Vond het allemaal iets te goedkoop aanvoelen en mogen ze van mij het allemaal wel iets groffer maken.
- StarFox2 heb ik niet gedaan en had er niet zoveel van verwacht maarrrr ondanks dat zag het er tot mijn verbazing eigenlijk erg leuk uit en de graphics waren nog redelijk goed te noemen. Het spel is toch uit gesteld tot 2005 dus laten we hopen dat ze er nog even stevig aan doorwerken.

Dat waren ze volgens mij wel. Ondanks dat het volgende niet echt in dit topic thuis hoort wil ik het nog wel even vermelden en dat is het volgende, Zelda The Minish Cap is echt een super gelikt spel 8) Het zag er erg vreed uit op de GBA, graphics en animaties waren jummie :D Gameplay natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
@ Surrounded: Ik volg nu als bijvakken naast mijn studie Informatiekunde 2 vakken: Japanse Grammatica en Moderne Japanse Teksten. Als je interesse hebt, het kan in Leiden. Als je al ergens collegegeld betaald kost het niks extra's. Maar ook als je niet studeert kan je het toch tegen betaling volgen (niet volledig collegeld dus, als je dat bijvak pakket volgt).

[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 14-09-2004 00:31 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 22:33:
Vandaag 2x post gehad. Giftpia en Cubivore. Verder een lang verhaal
Hoe is Cubivore :) ? leuk ? er is zeker geen PAl versie van ;( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Op een of andere manier haal ik Cubivore altijd in de war met zo'n spel waarvan ik nu de naam even niet kan herinneren en bij de Bart Smit ofzo voor een habbekrats te krijgen is...:?

edit:

hmm... dat was Zoocube bedenk ik me nu :) Het zal aan de titel liggen denk ik.

[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 14-09-2004 00:33 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 13 september 2004 @ 23:36:
[...]
Eh, je praat over een game, wat heeft dat dan met de console capaciteiten te maken..als je een game uitbreng praat je (beperkt) over de game niet over de mhz-jes van de console. Hooguit als je een revolutionaire ontwikkeling gebruik van de console die centraal staat, wat dus nooit zo is met multiplatform games.
Dit is Nintendo waar we het over hebben, niet Microsoft of Sony. Ze hebben de gameplay van Super Mario Sunshine tot het allerlaatste moment verborgen gehouden omdat ze bang waren dat die gejat zou worden. Nintendo wil graag alles geheim houden tot het laatste moment en dat geld ook voor spellen die gepoort worden. Voor de NDS mochten er geen enkel bedrijf games aankondigen voor de E3 omdat Nintendo bang was dat features zoals WiFi en de touchscreen zouden uitlekken(wat toch gebeurd is), zelfs als het spel daar niet gebruik van zou maken. Dit zal ook wel zo zijn voor de Revolution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 14 september 2004 @ 00:25:
@ Surrounded: Ik volg nu als bijvakken naast mijn studie Informatiekunde 2 vakken: Japanse Grammatica en Moderne Japanse Teksten. Als je interesse hebt, het kan in Leiden. Als je al ergens collegegeld betaald kost het niks extra's. Maar ook als je niet studeert kan je het toch tegen betaling volgen (niet volledig collegeld dus, als je dat bijvak pakket volgt).
Ja ik heb m'n studie al afgerond, dus gratis zit er sowieso niet meer in.

Maar is het wel een beetje te doen dat japans leren? Ik zei het eigenlijk meer voor de grap, omdat ik niet verwacht dat ik het ooit echt onder de knie zal krijgen. Ik bedoel ik was al behoorlijk slecht in frans en duits, en die hadden nog het voordeel dat ze in ieder geval hetzelfde alfabet gebruiken. :p

Ervaringen? Valt het mee? Tegen?
Hoe is Cubivore ? leuk ? er is zeker geen PAl versie van
Voor zover ik weet geen PAL-versie inderdaad.

Het spel zelf is behoorlijk bizar. Om eerlijk te zijn, snapte ik het nog niet echt. Het begint ermee dat je geboren wordt als een klein kubusje met één ledemaat waarmee je een beetje rond kan schuifelen. En dan moet je dus andere dieren op gaan vreten om te evolueren. En dat evolueren had ik nog niet echt grip op, het hangt er allemaal vanaf wat voor kleur en wat voor vorm je prooi heeft. 2 rode beesten en 1 blauwe opeten heeft bijvoorbeeld een ander resultaat dan 3 gele beestjes. Maar het systeem daarachter (wat heeft welk resultaat?) had ik niet echt in de gaten. Ik evolueerde dus alle kanten op. :p Dan eens 2 benen, dan een lange staart, dan een plaat aan de zijkant van m'n hoofd waarmee ik nauwelijks kon lopen. Zeer maf. Je kan ook littekens oplopen, waardoor de andere dieren weer wat meer bang van je worden. En als je eenmaal sexy genoeg bent kun je ook paren met vrouwtjesdieren, en krijg je een kind dat is gebaseerd op wat jij allemaal hebt gegeten. (het vader-beest gaat dan gelijk ook dood, en je speelt verder als het pasgeboren beestje). Het heeft allemaal veel meer diepgang dan ik had gedacht. Alles wordt ook uitgebreid bijgehouden in de statistieken.

Zoals gezegd kan ik nu dus nog niet saven, daarom had ik geen zin om er erg veel tijd in te steken. Maar ik verheug me er wel op om me er meer in te verdiepen en "king of the cubivores" te worden (een soort übergeëvolueerde kubus).

Grafisch bestaat alles uit kubussen. Een vierkante zon, vierkante wolken. Als je een prooi verslindt komt het bloed er in kubusjes uitspuiten die vierkante plasjes op de grond vormen. Ga je het water in komen er vierkante rimpels in het water. :)
Dat soort humor hou ik wel van.

De gameplay opzich is heel erg simpel. Met L lock je op een prooi, met A spring je erop af en neem je een hap. Als je ziet dat iemand op jou gelockt heeft, moet je snel uit de weg springen. Meer is het niet. Alle diepgang zit echt in het hele evolutie-verhaal. Het enige dat ik een probleem vond was de camera. De bossfights zijn behoorlijk pittig, en de camera werkt daarbij telkens heel erg tegen. :( Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Ik kan denk ik wel zeggen dat als je een paar recensies hebt gelezen, en geïnteresseerd bent in een spel dat zo "anders" is, dan zal het je denk ik ook niet tegenvallen. Het is alles wat ik ervan verwacht had en meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 01:12:
Ja ik heb m'n studie al afgerond, dus gratis zit er sowieso niet meer in.

Maar is het wel een beetje te doen dat japans leren? Ik zei het eigenlijk meer voor de grap, omdat ik niet verwacht dat ik het ooit echt onder de knie zal krijgen. Ik bedoel ik was al behoorlijk slecht in frans en duits, en die hadden nog het voordeel dat ze in ieder geval hetzelfde alfabet gebruiken. :p

Ervaringen? Valt het mee? Tegen?
Ik ben nog maar net begonnen, maar het is wel te doen hoor. Het is een ander alfabet inderdaad, maar ook hele andere grammatica. Tot heden in mijn opzicht een stuk simpelere dan bijv duits (waar ik ook niet goed in ben, evenals frans). Je moet wel wat discipline hebben om het bij te houden en die Kanji er in te stampen. Je moet het ook zeker niet gaan doen als je zoiets hebt van "mwoah, heb niks te doen, dus dan maar Japans leren" of zo. Je moet er wel gemotiveerd voor zijn denk ik. Maar uh.. ik ben dus nog maar net begonnen, dus ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
MetroidPrime schreef op 14 september 2004 @ 00:33:
[...]
Voor de NDS mochten er geen enkel bedrijf games aankondigen voor de E3 omdat Nintendo bang was dat features zoals WiFi en de touchscreen zouden uitlekken(wat toch gebeurd is), zelfs als het spel daar niet gebruik van zou maken. Dit zal ook wel zo zijn voor de Revolution.
Zie jij NDS games met NDS functies zo gauw op de PSP komen ?................ Dat zijn games specifiek voor dat platform, zoals ik al zei. Het is in ieder geval erg onzinnig allemaal, aangezien je in een NDA makkelijk kan afspreken dat er niks gezegd wordt over de console functies (en er is ook een NDA anders had een of andere developer allang al wat gelekt over de Rev.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
Captain N schreef op 14 september 2004 @ 01:22:
[...]

Ik ben nog maar net begonnen, maar het is wel te doen hoor. Het is een ander alfabet inderdaad, maar ook hele andere grammatica. Tot heden in mijn opzicht een stuk simpelere dan bijv duits (waar ik ook niet goed in ben, evenals frans). Je moet wel wat discipline hebben om het bij te houden en die Kanji er in te stampen. Je moet het ook zeker niet gaan doen als je zoiets hebt van "mwoah, heb niks te doen, dus dan maar Japans leren" of zo. Je moet er wel gemotiveerd voor zijn denk ik. Maar uh.. ik ben dus nog maar net begonnen, dus ik kan er nog niet zo heel veel over zeggen.
Niet echt ontopic, maar ik dacht net aan slime forest. Dit is wel een grappig spelletje om de japanse tekens te leren kennen
http://lrnj.com/sfa/
ik was tot 20 tekens gekomen. en heb het toen opgegeven
Slime Forest Adventure
This is the current release of the prototype line, "Slime Forest". Outside of the battle system, the design goal is for it to look and feel like a NES RPG. Inside the battle system, the design goal is for it to be a simple, fun, visually appealing, and efficient memorization tool for Japanese characters and vocabulary.

The ultimate target is a game people would want to play even if they have no interest in learning Japanese.

Currently, I recommend its use to learn the kana for anyone with an interest in Japanese. Impatient or dedicated students of Japanese can also learn to recognize 200 kanji and complete the first adventure. The truly persistant can learn over 1000 kanji, but there is no built-in encouragement for doing so. Whole-word vocabulary is currently limited to optional study of katakana loan-words.

[ Voor 34% gewijzigd door Capibara op 14-09-2004 10:21 ]

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op 14 september 2004 @ 08:56:
[...]
Zie jij NDS games met NDS functies zo gauw op de PSP komen ?................ Dat zijn games specifiek voor dat platform, zoals ik al zei. Het is in ieder geval erg onzinnig allemaal, aangezien je in een NDA makkelijk kan afspreken dat er niks gezegd wordt over de console functies (en er is ook een NDA anders had een of andere developer allang al wat gelekt over de Rev.)
Nee, maar dat betekent niet dat Nintendo er zelf ook zo over denkt. Nintendo staat erom bekend dat ze alles geheimhouden tot in het extreme. Ze hebben zelfs software op alle pc's van hun medewerkers staan die er voor zorgt dat ze niets kunnen laten uitlekken zonder toestemming(misschien moeten ze Gabe Newell even langs laten komen ;) ). Nintendo wil gewoon al het nieuws rond een nieuwe console volledig onder controle hebben zodat er absoluut niets mis kan gaan. Nintendo is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Sinds kort heb ik de Gameboy Player voor de Gamecube en ik moet zeggen dat ik me hier behoorlijk meer vermaak. Op de Gameboy heb ik spellen als Mario Advanced 4: Super Mario Bros. 3. Als ik die speel op mijn Gameboy Player is het even net alsof ik weer een NES in huis heb. Leuk, heel leuk! Ik speel dit spel momenteel samen met een maat van mij (wisselen met Mario en Luigi) en we zijn vaak uren zoet ermee (geheimen vinden, alle muntjes, etc.).

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

heya =)

dat slime forest is erg handig om iig de hiragana/katakana set te leren, en daarna ook nog een zooi kanji zelfs

best leuk, het is idd heel ander alfabet, maar je pakt ze toch wel op (hoe lang ze blijven hangen is de vraag natuurlijk ;)

(tijdje niet gepost, beetje aan het spelen geweest met een gemodde xbox, is toch ook erg leuk spul ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand WWE Day Of Reckoning al in de winkels zien liggen? Hij zou deze maand uit moeten komen maar nergens staat precies de hoeveelste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de mailbag van IGN werd maar weer eens gevraagd waarom Burnout 3 niet op de Cube verschijnt. Antwoord IGN:
The only thing worse than not getting Burnout 3 is knowing that we almost did. Originally, Acclaim planned to ship the latest installment in the Burnout series on all three consoles.

However, EA stepped in and purchased Criterion (the game's developers) and sailed away with the series. According to EA, the reason why Cube owners have been utterly deprived of further Burnout love is due to Nintendo's lack of online support.

Which doesn't make much sense, seeing as Burnout 3 excels as a single-player title. Either way, EA's decision is certainly a financial one. Let's face it, third-party titles usually don't fly with Cube owners.
EA :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 12:26:
In de mailbag van IGN werd maar weer eens gevraagd waarom Burnout 3 niet op de Cube verschijnt. Antwoord IGN:

[...]

EA :r
Wat een gekloot zeg, dan kunnen ze net zo goed geen spellen voor XB uit gaan geven omdat die te groot is en de PS2 te oud 8)7 .

:r op EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op 14 september 2004 @ 13:14:
[...]

Wat een gekloot zeg, dan kunnen ze net zo goed geen spellen voor XB uit gaan geven omdat die te groot is en de PS2 te oud 8)7 .

:r op EA.
Het is maar goed dat Free Radical als voorwaarde aan EA heeft gesteld dat er wel een GameCube versie van Timesplitters 3 moet komen, anders zouden we die ook moeten missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@captain N: Japans leren lijkt me echt stoer, dan kan je tenminste die japanse spellen spelen :) dat mis ik nu echt bij die japanse spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 14 september 2004 @ 13:26:
[...]

Het is maar goed dat Free Radical als voorwaarde aan EA heeft gesteld dat er wel een GameCube versie van Timesplitters 3 moet komen, anders zouden we die ook moeten missen.
Ik had het wel geweten, BurnOut 3 all-the-way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels de gloednieuwe Gamecube Platinum PAL L.E. met Zelda: The Windwaker L.E. + bonusdisks binnen (doos en alles is Nederlands).

Iemand nog meer interesse deze Cube voor 189? Dan mail ik die gast wel ff en vraag wat er voor mij inzit. De prijs blijft uiteraard 189 en als er voor mij niets inzit, geef ik zelfs de naam van de winkel prijs.

Edit: en om nog even terug te komen op een eerder gestelde vraag: Zijn er ook zilveren memorycards voor de Cube (behalve die dan van Madkatz)

Zo nee, is die van Madkatz wel goed dan? Schijnt dat Nintento beste kwaliteit memorycards levert en weinig tot geen savefouten.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Second Sight is echt gaaf trouwens. Iig, zolang je niet probeert je door het spel heen te killen/knallen maar echt rondsneaked zonder gezien te worden. Want met knallen bereik je echt helemaal niets; er gaat voor je het weet een alarm en blijven er steeds meer lui naar je toe komen. Dit werkt echt heel vaag; als je je "officieel" verstopt; in een kast of met "charm" ofzo, vinden ze je niet. Maar als je gewoon op een hele donkere plek ergens achter verschuilt lopen ze zo naar je toe, zelfs al hebben ze je nog helemaal niet gezien. Toen ik achter dit soort dingen kwam had ik echt ff een moment van "wat een rukspel". Maar toen ik er achter kwam dat het allemaal goed te doen is zonder ook maar een keer gezien te worden en dus rond ging sneaken was het ineens weer een erg gaaf spel, en ik denk dan ook dat dit echt de bedoeling is. Minimale kills en sneaken dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Capibara schreef op 14 september 2004 @ 10:19:
[...]

Niet echt ontopic, maar ik dacht net aan slime forest. Dit is wel een grappig spelletje om de japanse tekens te leren kennen
http://lrnj.com/sfa/
ik was tot 20 tekens gekomen. en heb het toen opgegeven

[...]
Ja, ik ken het. Best handig, maar dan wel als hulpmiddel. Dus dat je wel al alle kana hebt geleerd, maar dat programma gebruikt om ze zo snel mogelijk te herkennen en nog harder je kop in te stampen :P

@ Bianca: Mja, daarmee is het eigenlijk begonnen. Mijn interesse in Nintendo games zorgde voor de interesse naar japanse Nintendo games, en via dat ook naar Japan als taal/cultuur/etc. Ik kan inmiddels al aardig overweg met katakana, het hirigana alfabet zit er ook al aardig in, en ik kan al een paar Kanji lezen! :)

Nog even en ik import alles op de releasedate uit Japan en speel RPG's uit alsof ik nooit anders gewend ben!! :+ :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op 14 september 2004 @ 17:06:
[...]

Ja, ik ken het. Best handig, maar dan wel als hulpmiddel. Dus dat je wel al alle kana hebt geleerd, maar dat programma gebruikt om ze zo snel mogelijk te herkennen en nog harder je kop in te stampen :P

@ Bianca: Mja, daarmee is het eigenlijk begonnen. Mijn interesse in Nintendo games zorgde voor de interesse naar japanse Nintendo games, en via dat ook naar Japan als taal/cultuur/etc. Ik kan inmiddels al aardig overweg met katakana, het hirigana alfabet zit er ook al aardig in, en ik kan al een paar Kanji lezen! :)

Nog even en ik import alles op de releasedate uit Japan en speel RPG's uit alsof ik nooit anders gewend ben!! :+ :P
Wie zei dat gamen niet goed voor de ontwikkeling is? :Y)
(ik zelf heb er zodanig engels mee geleerd dat ik met een perfecte score op mavo ervoor geslaagt was 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
@captain N: bij mij is het dus precies hetzelfde gegaan. Eerst interesseerde ik me in de pal nintendo spellen, zo kwam ik via final fantasy op de japanse spellen (ik heb er nog maar een paar hoor, maar ik wil er zeker nog meer) en nu lijkt het me echt super om eens een keer naar japan te gaan. Ook die taal idd en die 'rare' tekens zou ik graag leren. Toch educatief zo'n nintendo verzameling ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.