Ik heb zo'n 10 a 15 minuten Paper Mario 2 kunnen spelen, helaas maar een klein stukje combat en de rest wat rond gelopen. Impressie? Zeer leuke graphics en de opbouw van de levels zijn gewoon fantastisch gedaan, de mix van 2d en 3d is erg tof

Animaties en uitdrukkingen zijn zoals gewoonlijk gewoon erg komisch en waren goed gedaan. Kort samengevat (nog korter ja) zag er goed uit en speelde fijn!
Daarnaast heel wat minuten gestoken in Donkey Konga, jongens dit is echt een must have! Ik heb samen met me vriendin heel wat multiplayer potjes gedaan en zonder dat ik de muziek kon horen had ik het al enorm naar me zin. De drums voelen ERG goed aan (had wat anders verwacht namelijk) en het speelde erg relaxed. Het was natuurlijk even wennen met dat drummen maar al snel kregen we de handigheid erin en was ik hooked

Ik kan helaas niets zeggen over de muziek zelf omdat ik dat gewoon niet/amper kon horen helaas. Leuk orgineel spel en zodra die uit is haal ik het meteen in huis met een extra konga
Dan kom ik aan op Jungle Beat...kort gezegt is dit spel ook

Mijn verwachtingen van Donkey Konga en Jungle Beat waren laag maar zijn nu erg hoog. Met Jungle Beat had ik vooral mijn twijfels maar dat was snel veranderd

Het spel speelde lekker met de Konga's al was het wel even wennen natuurlijk. Sla je op de linker drum dan loop je naar links, op rechts naar rechts natuurlijk, als je tegelijk links en rechts slaat dan sla je en als je klapt dan voer je een of andere move uit waardoor je trossen bananen kan pakken en andere zut. Door de konga's heb je vooral het gevoel dat je wat meer uhm ja 1 bent met het spel

Lekker interactief bezig en tja als je zo heen en weer slingert en druk bezig bent geeft het gewoon een goed gevoel

Zoals boven genoemde spellen, top
Verder nog even Pikmin 2 gedaan, vond je 1 al tof dan ga je zeker deel 2 helemaal oke vinden en vond je deel 1 shit dan moet je gewoon de moeite nemen om deel 2 te gaan spelen

Lekker vrolijk, leuke gameplay en dat verzamelen van die items beviel me goed. Multiplayer was lachen en vooral de challenge mode. Verschil in graphics zag ik niet echt maar dat kwam vooral door de rot beeldschermen denk ik.
En even kort,
- Resident Evil 4 ziet er inderdaad indrukwekkend uit.
- Metroid Prime 2 multiplayer zag er

uit en de singleplayer heb ik niet echt kunnen bekijken.
- Advance Wars mwaah matig maar ze zijn er nog druk mee bezig, het is niet echt een spel dat ik nou perce zou kopen.
- Baten Kaitos=

Zag er zeker goed uit en het battle systeem is zeker leuk gedaan met die kaarten.
- ToS heb ik niet gespeeld, geen zin in en doe dat spel wel als ik hem in huis heb

- Geist tja wat zal ik ervan zeggen, zag er goed uit alleen het spel deed weinig bij mij. Vond het allemaal iets te goedkoop aanvoelen en mogen ze van mij het allemaal wel iets groffer maken.
- StarFox2 heb ik niet gedaan en had er niet zoveel van verwacht maarrrr ondanks dat zag het er tot mijn verbazing eigenlijk erg leuk uit en de graphics waren nog redelijk goed te noemen. Het spel is toch uit gesteld tot 2005 dus laten we hopen dat ze er nog even stevig aan doorwerken.
Dat waren ze volgens mij wel. Ondanks dat het volgende niet echt in dit topic thuis hoort wil ik het nog wel even vermelden en dat is het volgende, Zelda The Minish Cap is echt een super gelikt spel

Het zag er erg vreed uit op de GBA, graphics en animaties waren jummie

Gameplay natuurlijk ook.