Toon posts:

[Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 10 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.699 views sinds 30-01-2008

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-05 18:53

Pubbert

random gestoord

CJ je nieuwe topic al klaar? :P

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-12-2020
edward2 schreef op 03 september 2004 @ 11:45:
[...]

Ik zeg ook helemaal niets van het idee achter het CP, maar de uitvoering
ervan, ruim 100 mb memory usage voor het instellen dmv van een paar simpele tabjes is echt way off.

Moet je eens kijken:

http://rotmm.users.btopenworld.com/eb/memory.gif

Geen CP van ATI meer voor deze jongen...
Dus dankzij ATi mag je straks 2GB in je comp hangen :(, iig geen CP hier, ik heb maar 512MB. Dat gaat nooit goed.

specs desktop | specs laptop

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:56
100 mb? nou het totale van het CCC bij mij is (alsie in de systray zit) 12 mb, geopend inclusief preview window issie 36 mb, ik bedoel firefox verbruikt nog meer geheugen.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 10:55

leuk_he

1. Controleer de kabel!

[quote]jeehaa schreef op 03 september 2004 @ 11:47:
ik heb sinds kort een Sapphire X800 Pro Vivo maar daar zit volgens mij geen programma bij dat een video-input-stream kan verwerken en weergeven. welk programma kan ik daar het best voor gebruiken?
[quote]

Bedoel je het Multimedia Center? vast meegeleverd, maar anders kun je het download op http://www.ati.com/support/driver.html

(in de tv kun je als connector ook de composite of s-vhs connector kiezen, tenzij je directx-9b zonder pathc gebruikt.)

ook moviemaker van windows xp (down te loaden op http://www.microsoft.com/.../updates/moviemaker2.mspx ) kun je werkelijk filmpjes bewerken.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 02:13

edward2

Schieten op de beesten

M1lamb3r schreef op 03 september 2004 @ 13:43:
100 mb? nou het totale van het CCC bij mij is (alsie in de systray zit) 12 mb, geopend inclusief preview window issie 36 mb, ik bedoel firefox verbruikt nog meer geheugen.
En hoeveel gebruikt .net framework? runt deze ook weer als extra resource?

Niet op voorraad.

Nieuw topic komt er trouwens aan. Ben bezig met een nieuwe tabel en wat dingen weg te halen en wat andere dingen toe te voegen. Dus heb nog even geduld. :7

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 10:55

leuk_he

1. Controleer de kabel!

/dubbelpost (heb ik nou moeite met de "new functie" of is de proxy hier ziek?)

[Voor 91% gewijzigd door leuk_he op 03-09-2004 14:47]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Het nieuwe topic komt er zo aan. :P

Hier is-ie: [rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 11[/rml]

Deze kan dicht! :)

[Voor 58% gewijzigd door CJ op 03-09-2004 16:19]

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Anoniem: 114741

-

[Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 114741 op 04-09-2004 07:29]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:25
Okay dan :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1 ... 4 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee