heb een maand de Qtek 2020 gehad. Zonder ook maar een keer te moeten resetten heeft deze perfect gewerkt. Hetzelfde beeld zie je bij de M1000 van Orange: nagenoeg geen problemen
Verwijderd
goed voor jou
en ook goed voor ons dat onze sendo goed werkt. Ik ben in blijde verwachting van de nieuwe firmare eind oktober
en ook goed voor ons dat onze sendo goed werkt. Ik ben in blijde verwachting van de nieuwe firmare eind oktober
Verwijderd
ach, we moeten natuurlijk niet gaan overdrijven. Ja, in een topic als dit krijg je natuurlijk meer opmerkingen over dingen die niet goed gaan dan dingen die wel goed gaan want dat is niet zo interessant. Maar ik heb m'n X nu 2 maanden en ik heb hem nog niet kunnen betrappen op vastlopen of andere ernstige fouten. Hij doet gewoon wat ie moet doen. Ik ben zeer tevreden !
Helaas is mijn 'Franse' X minder stabiel:
- kan soms geen gesprekken ontvangen terwijl er voldoende bereik is;
- polyfoon ringtones zorgen ervoor dat ik een gesprek niet kan beantwoorden omdat de X te druk is met afspelen (heb nu een simpele ring ring);
- geen indicatie als de accu leeg is;
- continu de vraag of ik de SIM wil kopieren naar telefoon geheugen als ik de foon restart;
- diverse vastlopers als ik bluetooth gebruik...
Begrijp me goed, ik vind de X geweldig en ik wist van te voren dat ie problemen had maar het zou fijn zijn als die bugs inderdaad opgelost zijn in de volgende update. Ondanks deze problemen is het nog steeds een enorme kwijl telefoon en iedereen die ik ken met een 6600 zijn stiekum jaloers om zijn design & functies... Natuurlijk vertel hun ik het bovenstaande niet :-)
- polyfoon ringtones zorgen ervoor dat ik een gesprek niet kan beantwoorden omdat de X te druk is met afspelen (heb nu een simpele ring ring);
- continu de vraag of ik de SIM wil kopieren naar telefoon geheugen als ik de foon restart;
Begrijp me goed, ik vind de X geweldig en ik wist van te voren dat ie problemen had maar het zou fijn zijn als die bugs inderdaad opgelost zijn in de volgende update. Ondanks deze problemen is het nog steeds een enorme kwijl telefoon en iedereen die ik ken met een 6600 zijn stiekum jaloers om zijn design & functies... Natuurlijk vertel hun ik het bovenstaande niet :-)
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
van die 2 dingen heb ik ook last met mijn XMiniMan schreef op 06 oktober 2004 @ 09:58:
[ Voor 3% gewijzigd door aryan op 06-10-2004 16:25 ]
Aryan, kan je niet een verinding opzetten vanaf je laptop met je Sendo, zonder Orange software? Dus met Dial-Up networking?
Verwijderd
heb je reeds geprobeerd de nieuwe firmware te installeren ?MiniMan schreef op 06 oktober 2004 @ 09:58:
Nog niet geprobeerd, ik zal het vanavond even uitzoeken of dat kan. Ik kreeg vandaag een mailtje van Orange dat als het toestel geschikt word bevonden voor Orange World dat het word toegevoegd aan het lijstje van telefoons.MiniMan schreef op 06 oktober 2004 @ 14:49:
Aryan, kan je niet een verinding opzetten vanaf je laptop met je Sendo, zonder Orange software? Dus met Dial-Up networking?
Wel vaag is dat ik per maand 2 mb van Orange krijg voor internet acces. En ik keek gisteren ff naar mijn overzicht op orange.nl en daar stond dat ik er 11 kb van had gebruik.
**edit**
email doet volgens mij wonderen, ik kan nu wel met mijn telefoon het 'web' op met de opera browser, sendo.com lukte in ieder geval.
[ Voor 11% gewijzigd door aryan op 06-10-2004 18:04 ]
wie heeft er ondanks de update nog meer last van ruis aan de andere kant van de lijn? Ik krijg namelijk vaak klachten van mensen aan de andere kant, en na eigen onderzoek is het echt onaanvaardbaar! Het toestel is na de update gereset, maar geen effect. Verder heb ik vaak last van "netwerk bezet" terwijl ik dat op mijn Siemens S55 nooit heb! (heb trouwens Vodafone).
Hoe zit het met de garantie, gaat dat via Sendo, of via BCC waar ik m gekocht heb?
Hoe zit het met de garantie, gaat dat via Sendo, of via BCC waar ik m gekocht heb?
Sendo heeft zelf een BT headset, deze werkt dus sowieso goed. Verder is Bluetooth een algemene standaard, dus de kans dat een headset niet werkt is klein.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:01:
Welke mini BT headset werkt goed samen met de Sendo X ??
prachtig ik had al last van vreselijke ruis (ook na de firmware update) nu is het zelfs zo dat wanneer ik "bel" dat de andere kant mij niet eens hoort, maar ik hun wel.
argh this is not fun Q_Q
argh this is not fun Q_Q
o.o
Verwijderd
In de Duitse C"T van deze week een 2 pagina positieve review over de Sendo X.
Even snel met een natte vinger ubersetzt:
Fazit
plus: responsieve interface, groot geheugen, veel standaardfunkties/software die bij andere telefoons extra geinstalleerd moeten worden ten koste van extra geheugen
min: dunne handleiding, lange acculaadtijd (meer dan 4 uur)
Een overweegbaar alternatief voor Nokia & CO
Even snel met een natte vinger ubersetzt:
Fazit
plus: responsieve interface, groot geheugen, veel standaardfunkties/software die bij andere telefoons extra geinstalleerd moeten worden ten koste van extra geheugen
min: dunne handleiding, lange acculaadtijd (meer dan 4 uur)
Een overweegbaar alternatief voor Nokia & CO
Heb de X nu ongeveer 2 maand en herken de problemen die hier genoemd worden niet. Gebruik zelf Route66, de camera, MP3 en games.
De meeste van jullie doen er waarschijnlijk meer mee en ik kan daar dus (nog) niet over meepraten.
Heb nog steeds geen seconde spijt van mijn aankoop.
Heb in het begin wel wat ruis gehad met bellen maar dat was verholpen na de upgrade. Voor de rest een prima phone.
De meeste van jullie doen er waarschijnlijk meer mee en ik kan daar dus (nog) niet over meepraten.
Heb nog steeds geen seconde spijt van mijn aankoop.
Heb in het begin wel wat ruis gehad met bellen maar dat was verholpen na de upgrade. Voor de rest een prima phone.
Speedman: jazekers, de nieuwe firmware heb ik er meteen in gezet (de Franse versie natuurlijk). Ik gebruik Agile Messenger, ProfiMail + Explorer, Smartmovie 2.00, Route 66 Mobile Italia. Mijn headset is een Motorola 810, een perfect klein ding. De nieuwe PC Connect versie (.37) is wel een verbetering, ik krijg niet meer de socket errors die ik met de .36 versie wel had.
Verwijderd
Zijn er mensen die behoefte hebben aan een nieuwe meeting ergens in November ofzo?
Zo'n meeting die we gehouden hebben een aantal maanden terug?
Zeker! Ik zal er zijn, amsterdam of Den Haag zoals toen is prima. Gezien de niet-vakantietijd lijkt mij buiten kantooruren de beste optie.Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:26:
Zijn er mensen die behoefte hebben aan een nieuwe meeting ergens in November ofzo?
Verwijderd
ik kan hier niet weg in deze periode van het jaar..
een nieuwe meeting zou wel goed zijn, maar pas NÁ de nieuwe firmware.
nou heb ik dit probleem: regelmatig als ik telefoons onderneem naar contacten met de headset, dan klagen zijn over het feit dat ze mij zo slecht horen.
het is net of je zit in een helicopter zei iemand op wiens voicemail ik iets had ingesproken. vandaag ben ik aan het bellen en ik schakel over op headset. Zegt die persoon: ik hoor je niet/slecht.
als ik de headset weer losmaak en gewoon bel met de tel in de hand horen ze mij weer goed...
weard !
een nieuwe meeting zou wel goed zijn, maar pas NÁ de nieuwe firmware.
nou heb ik dit probleem: regelmatig als ik telefoons onderneem naar contacten met de headset, dan klagen zijn over het feit dat ze mij zo slecht horen.
het is net of je zit in een helicopter zei iemand op wiens voicemail ik iets had ingesproken. vandaag ben ik aan het bellen en ik schakel over op headset. Zegt die persoon: ik hoor je niet/slecht.
als ik de headset weer losmaak en gewoon bel met de tel in de hand horen ze mij weer goed...
weard !
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 19:06 ]
Zekers! Wat Speedman oppert vind ik een beter idee. Ik weet niet hoe ver ze met de volgende update zijn, maar ik heb nog steeds een (kleiner) lijstje met bugs die ik graag opgelost zie. Hoe zullen we dit doen Marv, jou gewoon weer een "buglijst" mailen? En weet iemand trouwens hoe het zit met TT op de X?Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:26:
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
TomTom op de X kan niet! Zal ook waarschijnlijk nooit gaan werken, want de X is Symbian
6.1 en TomTom Mobile is alleen voor 7.0.
Ik zit te denken aan een meeting op een zaterdag op 20 November, maar dat ga ik eerst
polsen bij Sendo zelf. Daarnaast is er dan ook nog wat anders te doen dus dat kunnen
smartphone mensen combineren.
Ik zal eerst Sendo mailen en vragen hoe ze ervoor staan.
6.1 en TomTom Mobile is alleen voor 7.0.
Ik zit te denken aan een meeting op een zaterdag op 20 November, maar dat ga ik eerst
polsen bij Sendo zelf. Daarnaast is er dan ook nog wat anders te doen dus dat kunnen
smartphone mensen combineren.
Ik zal eerst Sendo mailen en vragen hoe ze ervoor staan.
top idee maar ik kan niet met zekerheid zeggen of ik op die zaterdag kan. moet even erachter komen welke zaterdagen bezet zijn voor mij.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Geen meetings in Italie ? :-)
Weet iemand of de X ergens in Duitsland goedkoop te krijgen is? Bij Teltex.de was de X EUR 279,- maar hij is opeens van de site verdwenen.....
[ Voor 92% gewijzigd door nathalia op 08-10-2004 14:45 ]
Mazda MX-30
Wat is de huidige, 'officiele' buglijst die naar Sendo gestuurd is/word?
Verwijderd
Ik heb nog geen reactie gehad van Sendo. De huidige lijst heb ik al een maand of zo
niet meer aangevuld en dus ook niet meer verstuurd. Zodra er meer bekend is over
20 November dan zal ik dat laten weten. Het wordt wel iets speciaals.
niet meer aangevuld en dus ook niet meer verstuurd. Zodra er meer bekend is over
20 November dan zal ik dat laten weten. Het wordt wel iets speciaals.
Verwijderd
Is de Sendo nog te koop? Op internet kan ik m namelijk bijna nergens meer vinden...Waar leveren ze m nog met een leuke prijs met abbo?
Dwin
Dwin
Verwijderd
Hallo Sendo X liefhebbers,
Voordat ik een nieuwe smartphone ga kopen heb ik een aantal vraagjes die ik nergens terug kan vinden en die waarschijnlijk alleen door X-bezitters beantwoord kunnen worden (heb zelfs al de user manual doorgelezen
):
- Zit er een soort van flight mode op de X aangezien ik regelmatig met vliegtuig reis?
- Is de e-mail applicatie die standaard in het Symbian OS zit uitgebreid; kunnen er meerdere POP accounts worden uitgelezen en wordt HTML mail ondersteund? En attachments?
- Staat de multitask-functie toe om tijdens een gesprek bijvoorbeeld de agenda of contactbeheer op te starten?
- Is er een snelle manier (buiten voicedailling) om contacten te zoeken&bellen? Hiermee bedoel ik: kan je gewoon binnen een snel toegankelijk menu de eerste letters van de naam typen? Of alleen de eerste letter?
- Staat de webbrowser (met SSL) toe om bijvoorbeeld mobiel te bankieren?
- Is het mogelijk om contacten via BT, infrarood of SMS door te sturen?
- Heeft de ingebouwde agenda-applicatie veel mogelijkheden of kan ik beter een 3rd party kopen zoals bv Handyday? Is er een goede 'week view'?
- Is het mogelijk om TIJDENS het opnemen van een filmpje in te zoomen? (Zoals bij bv SE K700i)
- Zit er een goede wekker op? En ondersteund deze ook een automatische dagelijkse wekfunctie op vaste tijd?
Nou dat was het. Er zitten een aantal futiliteiten bij (voor mij praktisch & belangrijk) maar hopelijk kunnen jullie me antwoord geven op deze dingen.
Alvast bedankt!
Voordat ik een nieuwe smartphone ga kopen heb ik een aantal vraagjes die ik nergens terug kan vinden en die waarschijnlijk alleen door X-bezitters beantwoord kunnen worden (heb zelfs al de user manual doorgelezen
- Zit er een soort van flight mode op de X aangezien ik regelmatig met vliegtuig reis?
- Is de e-mail applicatie die standaard in het Symbian OS zit uitgebreid; kunnen er meerdere POP accounts worden uitgelezen en wordt HTML mail ondersteund? En attachments?
- Staat de multitask-functie toe om tijdens een gesprek bijvoorbeeld de agenda of contactbeheer op te starten?
- Is er een snelle manier (buiten voicedailling) om contacten te zoeken&bellen? Hiermee bedoel ik: kan je gewoon binnen een snel toegankelijk menu de eerste letters van de naam typen? Of alleen de eerste letter?
- Heeft de ingebouwde agenda-applicatie veel mogelijkheden of kan ik beter een 3rd party kopen zoals bv Handyday? Is er een goede 'week view'?
- Is het mogelijk om TIJDENS het opnemen van een filmpje in te zoomen? (Zoals bij bv SE K700i)
- Zit er een goede wekker op? En ondersteund deze ook een automatische dagelijkse wekfunctie op vaste tijd?
Nou dat was het. Er zitten een aantal futiliteiten bij (voor mij praktisch & belangrijk) maar hopelijk kunnen jullie me antwoord geven op deze dingen.
Alvast bedankt!
- Zit er een soort van flight mode op de X aangezien ik regelmatig met vliegtuig reis?Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 21:17:
Hallo Sendo X liefhebbers,
Voordat ik een nieuwe smartphone ga kopen heb ik een aantal vraagjes die ik nergens terug kan vinden en die waarschijnlijk alleen door X-bezitters beantwoord kunnen worden (heb zelfs al de user manual doorgelezen):
...
Alvast bedankt!
nee, er zijn wel programma's verkrijgbaar die het mogelijk maken.
ja meerdere pop accounts, imap wordt ook ondersteund. Html mail weet ik zo niet
ja
ja
1.rechter knop en naam intikken (of eerste letter(s))
2.speed dial
weet ik niet, ligt aan de bank ten eerste. Misschien leveren ze een custom programma zoals de rabobank.
ja
wat is veel? hij kan alles wat je in outlook kan (als ik me niet vergis) en er is een goede week view.
ja
ja, ik wordt er helemaal gek van
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Hoi,
de agenda van de X laat niet zien als er meer dan 1 afspraak op dezelfde dag gemaakt is in de maandweergave of kan dit wel?
Bij openen van die dag weet je alleen of er meer afspraken zijn als je er helemaal doorheen bladert.
Bij verschillende afspraken krijgt de afspraak wel een kleur. Waar kan ik dit terugvinden wat 't voorstelt?
Het lijkt erop dat zwart= terugkeer evenement EN alarm, blauw=herhalen zonder alarm en rood=geen herhaling EN alarm.
Mijn ervaringen zijn tot nu toe ( een week):
- Soms blijft het display uit na opheffen toetsblokkering
- Er is geen automatische toetsblokkering
- Een vaste alarmtijd voor elke dag vast ingeven
- spraak nog niet goed, ook met laatste SP1.56.2.2
- Voice control werkt niet, herkenning is zeer slecht
- Wat betekent de Fn+1 toets bij toepassingslink bij toetsenbord?
- Kun je ergens zien, hoe lang je nog standby tijd hebt en hoeveel beltijd?
Boyd
de agenda van de X laat niet zien als er meer dan 1 afspraak op dezelfde dag gemaakt is in de maandweergave of kan dit wel?
Bij openen van die dag weet je alleen of er meer afspraken zijn als je er helemaal doorheen bladert.
Bij verschillende afspraken krijgt de afspraak wel een kleur. Waar kan ik dit terugvinden wat 't voorstelt?
Het lijkt erop dat zwart= terugkeer evenement EN alarm, blauw=herhalen zonder alarm en rood=geen herhaling EN alarm.
Mijn ervaringen zijn tot nu toe ( een week):
- Soms blijft het display uit na opheffen toetsblokkering
- Er is geen automatische toetsblokkering
- Een vaste alarmtijd voor elke dag vast ingeven
- spraak nog niet goed, ook met laatste SP1.56.2.2
- Voice control werkt niet, herkenning is zeer slecht
- Wat betekent de Fn+1 toets bij toepassingslink bij toetsenbord?
- Kun je ergens zien, hoe lang je nog standby tijd hebt en hoeveel beltijd?
Boyd
Dudes, de volgende vraag is al eens voorbij gekomen, maar aangezien ik vrij binnenkort naar HongKong vertrek en het antwoord zelf nog niet heb kunnen vinden: Bestaat er een "flight mode" progje voor de X? Of bestaat er uberhaupt wel een progje voor de series60? Dikke kans nl. dat ik een uurtje of twaalf in een vliegtuig ga zitten en graag muziek luister/filmpje kijk/spelletje speel/...
Verwijderd
Bij mij werkt de Sony-Ericsson HBH35 prima. Als ik de headset aanzet ziet de X hem automatisch. Was even uitproberen, eerst moest ik steeds toestemming geven. De optie authoriseren aan en daarna werkte hij perfect.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:01:
Welke mini BT headset werkt goed samen met de Sendo X ??
Mathieu
Verwijderd
Ik heb mijn frontje verneukt 
Weet iemand hoe ik aan een nieuwe frontje kan geraken .. want dit is nix, het alluminium aan de bovenkant laat los en als ik bel steekt het in me oor en het beeld is 1 grote kras geworden pls.. iemand advies oid ..
Weet iemand hoe ik aan een nieuwe frontje kan geraken .. want dit is nix, het alluminium aan de bovenkant laat los en als ik bel steekt het in me oor en het beeld is 1 grote kras geworden pls.. iemand advies oid ..
Verwijderd
Is het bij iedereen ook zo dat als je hem uit hebt staan je hem niet op kan laden omdat-ie maar blijft rebooten???
PS Heb firmware update gedaan, NL versie...
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 01:54 ]
Verwijderd
Nog iets: (kon het niet zo snel vinden op het forum alhoewel ik me kan herinneren dat iemand dit ook al eens gepost heeft): Is er een manier om mijn 'belgeschiedenis' (logboek) te handhaven tussen reboots? De X schijnt alle logs te wissen als hij is uit- en weer aangezet...
Enne... is het mogelijk om de weergave van de contactpersonen voornaam - achternaam in te stellen ipv andersom?
Thnx
Enne... is het mogelijk om de weergave van de contactpersonen voornaam - achternaam in te stellen ipv andersom?
Thnx
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 03:34 ]
Ja, daar is een klein proggie voor: nameswap.sisEnne... is het mogelijk om de weergave van de contactpersonen voornaam - achternaam in te stellen ipv andersom?
Verwijderd
Nameswap is eigenlijk alleen handig zodra je alle contacten in je telefoon hebt. Het wisselt letterlijk de voornamen en de achternamen. Als je dus bij de details van een contact kijkt zie je bij voornaam de achternaam staan en vice versa andersom is het ook zo
In het vervolg kan je beter het zelf al omwisselen bij toevoegen of de hele naam bij voor/achternaam zetten.
Persoonlijk heb ik ook nog een bug: Soms als ik MP3's probeer af te spelen worden de speakers niet geactiveerd,maar de gewone telefoonspeaker.
En ik heb ook nog een goboy probleem: Ik had de oude pokemon (gbc) spelletjes geprobeerd maar na een tijdje (paar minuten) knalt ie om de haverklap uit goboy en in het NOW-scherm. Ik moet het nog proberen met gewone gameboy spelletjes, maar vond het wel vreemd.
In het vervolg kan je beter het zelf al omwisselen bij toevoegen of de hele naam bij voor/achternaam zetten.
Persoonlijk heb ik ook nog een bug: Soms als ik MP3's probeer af te spelen worden de speakers niet geactiveerd,maar de gewone telefoonspeaker.
En ik heb ook nog een goboy probleem: Ik had de oude pokemon (gbc) spelletjes geprobeerd maar na een tijdje (paar minuten) knalt ie om de haverklap uit goboy en in het NOW-scherm. Ik moet het nog proberen met gewone gameboy spelletjes, maar vond het wel vreemd.
Verwijderd
Is de telefoon nog ergens goedkoop te koop. Bij Teldex.de zie ik hem niet meer staan. Heeft een andere winkel hem nog voor 279 euro?
Verwijderd
Weet niet of jullie dit al wisten maar de X heeft een ingebouwde feature om een foto van een contactpersoon te laten weergeven als die belt.
Inplaats van een 'gewone' foto toe te voegen aan een contactpersoon (zoals ik eerst dacht dat dit moest) open je de contactpersoon in de bewerk-modus (waarin je dus nummers etc in kan vullen/wijzigen), selecteer je 'opties' en dan 'thumbnail toevoegen'.
Het plaatje dat je hier toevoegd verschijnt vervolgens bij binnenkomende & uitgaande oproepen en ook als je door de contactpersonenlijst bladert...
Inplaats van een 'gewone' foto toe te voegen aan een contactpersoon (zoals ik eerst dacht dat dit moest) open je de contactpersoon in de bewerk-modus (waarin je dus nummers etc in kan vullen/wijzigen), selecteer je 'opties' en dan 'thumbnail toevoegen'.
Het plaatje dat je hier toevoegd verschijnt vervolgens bij binnenkomende & uitgaande oproepen en ook als je door de contactpersonenlijst bladert...
Verwijderd
Heb net met Teldex gebeld, de telefoon hebben ze voorlopig niet meer. In de toekomst komt hij nog wel, maar ze weten niet wanneer. De prijs zou dan hetzelfde zijn.
Weet iemand anders waar je de telefoon goedkoop kunt aankomen?
Weet iemand anders waar je de telefoon goedkoop kunt aankomen?
Was mij idd bekend, alleen jammer dat het een thumbnail is. Daar heb je dan wel weer FSCaller voor maar daar moet je voor betalen...Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 23:56:
Weet niet of jullie dit al wisten maar de X heeft een ingebouwde feature om een foto van een contactpersoon te laten weergeven als die belt.
Is het mogelijk de Sendo te upgraden zonder USB kabel (kwijt), via een mmc of zo?
Hebben er meer mensen last van stof onder het scherm?
Hebben er meer mensen last van stof onder het scherm?
Verwijderd
Ja inderdaad en een erg klein thumbnailtje ook! Wel raar/veel werk dat je dus 2x een image voor 1 contactpersoon moet definiëren. Zou handiger zijn als er stond: Voeg thumbnail toe OF gebruik contact image. Of zoiets....trimakassi schreef op 18 oktober 2004 @ 16:45:
[...]
Was mij idd bekend, alleen jammer dat het een thumbnail is. Daar heb je dan wel weer FSCaller voor maar daar moet je voor betalen...
Verwijderd
tja, daar ben ik ook al een tijdje naar op zoek. Heb het helaas nog niet kunnen vinden.Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 08:57:
Weet iemand waar je de geluiden voor agenda alarms en het wekker-alarm in kan stellen?
Dat is volgens mij ook niet in te stellen. Ik hoop dat met de volgende update eea te tweaken is...
Verwijderd
Hoi,
zo af en toe, na het opheffen van het toetsenbord blokkering blijft het backlight uit. Moet rebooten om het weer aan te krijgen.
Komt dit vaker voor?
zo af en toe, na het opheffen van het toetsenbord blokkering blijft het backlight uit. Moet rebooten om het weer aan te krijgen.
Komt dit vaker voor?
Verwijderd
heb ik tot nu toe één keer gehad, een maandje geleden ofzo toen ik hem net had opgeladen en hem van de lader afhaalde. Daarna nooit meer.....
Verwijderd
Ik moet binnenkort een groter SD kaartje aanschaffen.
Kan iemand mij vertellen of het de moeite loont om een Ultra Speed SD kaart te kopen ipv een normale? Is er merkbaar snelheidsverschil en ondersteunt de X het uberhaupt?
Kan iemand mij vertellen of het de moeite loont om een Ultra Speed SD kaart te kopen ipv een normale? Is er merkbaar snelheidsverschil en ondersteunt de X het uberhaupt?
Ik heb dit ook een of twee keer gehad, maar hoefde niet te rebooten. Bij normaal gebruik ging de verlichting weer aan, ik kan me niet exact herinneren bij welke handeling.Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 22:06:
Komt dit vaker voor?
Verwijderd
Hoi, Klopt het dat FSCaller zich niet automatisch "aan" zet bij opstarten toestel?
Als je hem zelf steeds moet activeren, is dit niet handig.
Verwijderd
Ja dit heb ik ook, erg irritant. Dit terwijl hij mij de AutoExecDaemon aangemeld staat ...Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 19:50:
Hoi, Klopt het dat FSCaller zich niet automatisch "aan" zet bij opstarten toestel?
Heb je dat dan bij de trial of ook bij de aangeschafte versie?
Verwijderd
Trial, overweeg nog om hem aan te schaffen. Maar er staat nergens dat dit een 'beperking' van de trial is.
Verwijderd
mae-t.net schreef op 20 oktober 2004 @ 13:39:
[...]
Ik heb dit ook een of twee keer gehad, maar hoefde niet te rebooten. Bij normaal gebruik ging de verlichting weer aan, ik kan me niet exact herinneren bij welke handeling.
Nee, dat weet ik dan ook niet zeker. Ik wil 'm wel aanschaffen en de boel uittesten maar ben niet in het bezit van een creditcard. En er zijn volgens mij geen mogelijkheden tot overschrijven o.i.d.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 17:26:
Trial, overweeg nog om hem aan te schaffen. Maar er staat nergens dat dit een 'beperking' van de trial is.
Verwijderd
sendo service:
Na een mislukte software update en gecrashde X heb ik de telefoon naar een service center van de KPN gebracht.
Ik werd daar door de Belcompany naartoe verwezen en 'kon er waarschijnlijk op wachten' terwijl ze de nieuwe software erop zetten.
Mooi niet .
Beroerde service daar.
Toestel werd ingenomen.
Toestel bleek pas na 2 weken(!) naar de reparatieafdeling te zijn verstuurd.
Geen enkel bericht van hun kant over voortgang,
na mijn telefoontjes is het telkens 'we wachten op onderdelen' , 'kan nog een paar weken duren'.
Na een maand zonder de X begin ik het een beetje zat te worden.
Is dit de prijs voor een minder courant/nieuw toestel of duren reparaties bij de grote merken ook zo lang ?
Na een mislukte software update en gecrashde X heb ik de telefoon naar een service center van de KPN gebracht.
Ik werd daar door de Belcompany naartoe verwezen en 'kon er waarschijnlijk op wachten' terwijl ze de nieuwe software erop zetten.
Mooi niet .
Beroerde service daar.
Toestel werd ingenomen.
Toestel bleek pas na 2 weken(!) naar de reparatieafdeling te zijn verstuurd.
Geen enkel bericht van hun kant over voortgang,
na mijn telefoontjes is het telkens 'we wachten op onderdelen' , 'kan nog een paar weken duren'.
Is dit de prijs voor een minder courant/nieuw toestel of duren reparaties bij de grote merken ook zo lang ?
Nou dat beloofd wat voor de reparatie van mijn XVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 22:49:
Verwijderd
mooie jongens bij de belcompany. Koop je zeker daar een toestel en sturen ze je door naar KPN die dat toestel helemaal niet in de collectie heeft ( en waarschijnlijk ook nooit zal nemen vanwege de doffe ellende met dat ding). Waarom lost de Bel zulke problemen nooit zelf op?
Verwijderd
Omdat KPN Service Shops de reparaties voor Sendo in NL uitvoert.
Ik had het toestel ook bij BC kunnen inleveren, maar dan was ie toch bij de KPN Service Shop terechtgekomen.
Ze hebben volgens mij nog geen onderdelen voor dit toestel, ze konden 'm niets eens boeken op Sendo omdat ie nog niet in het systeem stond. 8-[
Ik had het toestel ook bij BC kunnen inleveren, maar dan was ie toch bij de KPN Service Shop terechtgekomen.
Ze hebben volgens mij nog geen onderdelen voor dit toestel, ze konden 'm niets eens boeken op Sendo omdat ie nog niet in het systeem stond. 8-[
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 22:56:
mooie jongens bij de belcompany. Koop je zeker daar een toestel en sturen ze je door naar KPN die dat toestel helemaal niet in de collectie heeft ( en waarschijnlijk ook nooit zal nemen vanwege de doffe ellende met dat ding). Waarom lost de Bel zulke problemen nooit zelf op?
Even wat ervaringen mbt Psiloc SystemTools: Ik heb de trial geinstalleerd om FLightMode uit te proberen en een hele hoop apps doen het gewoon zonder simkaart
. Maar waar het me vooral om te doen was, was de mp3-speler en die doet het niet...
Iemand hier ervaringen mee? Aangezien ik over een paar dagen in een vliegtuig naar HongKong zit zou het wel prettig zijn als ik wat muziek kon luisteren...
Verwijderd
Ff wat nieuws over de Sendo bijeenkomst. Ik ben in overleg met Sendo over hoe en wat,
maar wanneer staat wel vast. We zullen het houden op de gebruikersdag van PDAtotaal.
Ik heb er een topic over gestart. Wellicht kunnen jullie daar verder praten over wat je
tijdens die dag wil bespreken. Als je vragen hebt over die dag kan je ze daar ook posten.
Nieuw initiatief een smartphone gebruikersdag op 27 Nov 2004
maar wanneer staat wel vast. We zullen het houden op de gebruikersdag van PDAtotaal.
Ik heb er een topic over gestart. Wellicht kunnen jullie daar verder praten over wat je
tijdens die dag wil bespreken. Als je vragen hebt over die dag kan je ze daar ook posten.
Nieuw initiatief een smartphone gebruikersdag op 27 Nov 2004
Bij mij is ie automatisch aan als ik mijn toestel weer opgestart heb. Gebruik de SX1 versie O_oVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 19:50:
o.o
Verwijderd
wat ik wel handig zou vinden is dat je mensen kan opzoeken aan de hand van een nickname (kan je invullen in outlook express)Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 12:21:
Nameswap is eigenlijk alleen handig zodra je alle contacten in je telefoon hebt. Het wisselt letterlijk de voornamen en de achternamen. Als je dus bij de details van een contact kijkt zie je bij voornaam de achternaam staan en vice versa andersom is het ook zo![]()
Verwijderd
Gisteren bij mij ook al. Evenals enkele foutmeldingen dat het programma werd afgesloten o.i.d. Had de update al geinstalleerd. Heeft het daar mee te maken?Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 01:53:
Is het bij iedereen ook zo dat als je hem uit hebt staan je hem niet op kan laden omdat-ie maar blijft rebooten???
Heb vannacht de batterij eruit gelaten, vanmorgen erin en toen vroeg hij om datum en tijd. Na een tijdje werkte hij weer normaal.
Was wel balen, moest naar Belgie en wilde graag de routeplanner gebruiken.
Moest mijn ouwe trouwe T68I weer uit de kast halen.
Eén week oud en al diverse probs. Ook stof achter het display. Is het frontje er makkelijk af te halen?
Verwijderd
Dan vul je toch die Nickname in als achternaam en de gewone naam tussen haakjes in het veld "voornaam"?Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 21:47:
[...]
wat ik wel handig zou vinden is dat je mensen kan opzoeken aan de hand van een nickname (kan je invullen in outlook express)
Nog een veel irritantere bug: Ik heb het nu al een paar keer gehad dat ik "niet bereikbaar" ben terwijl mijn telefoon gewoon aanstaat, en ik ermee kan beppen. Geen enkele oproep wordt als geblokkeerd (of niet doorschakelen) weergegeven. Aan en uit doen helpt niet, de sim moet er eerst uit.
Ik weet niet waaraan het ligt, maar dit lijkt me een probleem met hoge prioriteit omdat je er pas achterkomt als iemand je op een ander nummer belt en het je vertelt.
Verwijderd
Hebben meer mensen het volgende?
Normaal gezien als ik een nieuwe contact wil toevoegen type ik eerst het nummer (internationaal) en dan kies ik 'toevoegen aan contact' -> 'Maken'. Maarrrrr, als ik het internationale nummer wil kiezen (en dit geldt trouwens ook voor het naar nederland telefoneren in bijvoorbeeld Belgie) moet er '00' of een + voor staan. Ik werk zelf altijd met de + aangezien deze in elk land bruikbaar is.
Op de Sendo (en veel andere telefoons) kan je een + krijgen door de 0 ingedrukt te houden.
Echter, als ik het het 'now' scherm zit en ik houdt de 0 ingedrukt om een nieuw nummer in te typen, verschijnt er geen + maar gaat hij een soort van netwerkaanvraag doen! ('Verzoek wordt verwerkt' staat er dan).
Hou kan ik nu een nummer direct met een + beginnen zonder eerst in de contacts de naam te hebben ingevuld???
Normaal gezien als ik een nieuwe contact wil toevoegen type ik eerst het nummer (internationaal) en dan kies ik 'toevoegen aan contact' -> 'Maken'. Maarrrrr, als ik het internationale nummer wil kiezen (en dit geldt trouwens ook voor het naar nederland telefoneren in bijvoorbeeld Belgie) moet er '00' of een + voor staan. Ik werk zelf altijd met de + aangezien deze in elk land bruikbaar is.
Op de Sendo (en veel andere telefoons) kan je een + krijgen door de 0 ingedrukt te houden.
Echter, als ik het het 'now' scherm zit en ik houdt de 0 ingedrukt om een nieuw nummer in te typen, verschijnt er geen + maar gaat hij een soort van netwerkaanvraag doen! ('Verzoek wordt verwerkt' staat er dan).
Hou kan ik nu een nummer direct met een + beginnen zonder eerst in de contacts de naam te hebben ingevuld???
Ja, inderdaad! Heb ik ook! Het werkt wel (nul inhouden om een + te krijgen) als er al een nummer is ingetoets. Maar dan moet je die dus eerste weer wissen (pijltje naar links en cancel).
Raar... Gelukkig werkt 00 ook goed.
Raar... Gelukkig werkt 00 ook goed.
Verwijderd
de nieuwe patch zou deze week of begin volgende week uitkomen.
final testing and aproving door network providers gaat nu door...
we zullen het gaan weten wat de sendo ons echt gaat bieden
final testing and aproving door network providers gaat nu door...
we zullen het gaan weten wat de sendo ons echt gaat bieden
Verwijderd
Ik heb nog een bug die laatste tijd mij heel erg irriteert..
Als ik iemand wil bellen blokkeert de telefoon hem zeg maar, zonder enige waarschuwing sluit hij de uitroep (hoe je dat ook noemt). Terwijl i ktoch gewoon volledig bereik heb enzo... meestal begint het bij mobiele nummers die nie meer doen, en dan alle nummers.
Enige manier wat hier tege te doen is rebooten...
Weet nou ook iemand of er ergens aan Sendo frontjes te geraken is ??? want mijne is nu al helemaal op... BVD!!
Als ik iemand wil bellen blokkeert de telefoon hem zeg maar, zonder enige waarschuwing sluit hij de uitroep (hoe je dat ook noemt). Terwijl i ktoch gewoon volledig bereik heb enzo... meestal begint het bij mobiele nummers die nie meer doen, en dan alle nummers.
Enige manier wat hier tege te doen is rebooten...
Weet nou ook iemand of er ergens aan Sendo frontjes te geraken is ??? want mijne is nu al helemaal op... BVD!!
Verwijderd
Overigens is er volgens mij ook nog een vormgevingfout in het NOW-scherm.
Bij een gemiste oproep (vb Jan) staat er dan: GemisteJan. Dus zonder spatie voor de naam. Is het niet beter om behalve een spatie ook Gemist (dus zonder e) ofwel ervoor of erna te zetten?
Bij een gemiste oproep (vb Jan) staat er dan: GemisteJan. Dus zonder spatie voor de naam. Is het niet beter om behalve een spatie ook Gemist (dus zonder e) ofwel ervoor of erna te zetten?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:07 ]
Verwijderd
HoiHoi,
Ik ben heel erg tevreden met mijn sendo alleen het is jammer van die paar foutjes die er in zitten.
Ik heb alleen een vraag over route66 die ik ook op mijn sendo geinstaleerd hebt.
Er is op de site van route 66 een update uit die je op je sd kaart moet uploaden en daarna met je sendo telefoon moet instaleren.
Het klinkt heel simpel alleen is er een probleem ik kan voor geen mogelijk een bestand installeren op mijn geheugen kaart alleen op de telefoon zelf.
Heeft iemand anders al de update gedownload van route 66 en al op zijn geheugen kaartje gezet.
Wil graag weten hoe jullie het da gedaan hebben want ik begrijp er echt niks van.
Alvast bedank
Ik ben heel erg tevreden met mijn sendo alleen het is jammer van die paar foutjes die er in zitten.
Ik heb alleen een vraag over route66 die ik ook op mijn sendo geinstaleerd hebt.
Er is op de site van route 66 een update uit die je op je sd kaart moet uploaden en daarna met je sendo telefoon moet instaleren.
Het klinkt heel simpel alleen is er een probleem ik kan voor geen mogelijk een bestand installeren op mijn geheugen kaart alleen op de telefoon zelf.
Heeft iemand anders al de update gedownload van route 66 en al op zijn geheugen kaartje gezet.
Wil graag weten hoe jullie het da gedaan hebben want ik begrijp er echt niks van.
Alvast bedank
Verwijderd
hoi,
ik heb mijn sendo nu enkele weken en tot hiertoe geen noemenswaardige problemen, althans niet met de gewone dagelijkse toepassingen. Zeker geen bugsfree toestel ! want het even doortrillen bij stil profiel heeft deze ook. Bij aankoop was versie 1.56.2.2 release 20/08/04 (blijkbaar de recentste versie) geïnstalleerd dus updaten was niet nodig, misschien daarom iets stabieler ? Misschien de gevoeligheid van het materiaal van scherm en alu achterzijde als minpunt. Wel 1 klein probleem: in de user guide vermeld men dat het contrast van het scherm instelbaar is via instellingen-telefoon-weergave-contrast. Bij mij ontbreekt echter het item contrast. Ontbreekt dit bij alle versies of enkel in de nederlandstalige of was dit item vooropgesteld gezien de vermelding en (nog) niet toegepast of eveneens een fout in de programmering ?
bedankt voor uw reaktie
ik heb mijn sendo nu enkele weken en tot hiertoe geen noemenswaardige problemen, althans niet met de gewone dagelijkse toepassingen. Zeker geen bugsfree toestel ! want het even doortrillen bij stil profiel heeft deze ook. Bij aankoop was versie 1.56.2.2 release 20/08/04 (blijkbaar de recentste versie) geïnstalleerd dus updaten was niet nodig, misschien daarom iets stabieler ? Misschien de gevoeligheid van het materiaal van scherm en alu achterzijde als minpunt. Wel 1 klein probleem: in de user guide vermeld men dat het contrast van het scherm instelbaar is via instellingen-telefoon-weergave-contrast. Bij mij ontbreekt echter het item contrast. Ontbreekt dit bij alle versies of enkel in de nederlandstalige of was dit item vooropgesteld gezien de vermelding en (nog) niet toegepast of eveneens een fout in de programmering ?
bedankt voor uw reaktie
Verwijderd
bij profiel kan je contrast kiezen, dit is d ehelderheid van het scherm. hopelijk is dit hetgene je zoekt
Verwijderd
-update downloaden.Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 19:25:
HoiHoi,
Alvast bedank
-M.b.v. een cardreader of pc-connect op je de memory card zetten waar route 66 op staat.
-pc-connect starten
-telefoon aan je pc koppelen ( zorg dat de route 66 card erin zit)
-in het pc-connect menu kiezen voor apparaat > programma installeren
-kies het update bestand van route 66
-volg de rest van de aanwijzingen.
Verwijderd
Hoi Gmulder,Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 11:37:
[...]
-update downloaden.
-M.b.v. een cardreader of pc-connect op je de memory card zetten waar route 66 op staat.
-pc-connect starten
-telefoon aan je pc koppelen ( zorg dat de route 66 card erin zit)
-in het pc-connect menu kiezen voor apparaat > programma installeren
-kies het update bestand van route 66
-volg de rest van de aanwijzingen.
Bedankt voor je uitleg maar ik heb juist het probleem als ik al die stappen heb gedaan wat jij zegt en ik sluit mijn sendo aan op mijn computer en open pc-connect en dan ga ik naar programma installeren dan kan ik mijn sd kaartje niet vinden alleen mijn telefoon zelf maar als ik daar die update op zet werkt hij niet het moet op het sd kaartje komen.
En die staat niet in dat menu met installeren alleen me telefoon.
Verwijderd
bedankt speedman,
bedoel je de instelling van het backlight , want het item contrast komt ook bij profielinstelling niet voor bij mij.
bedoel je de instelling van het backlight , want het item contrast komt ook bij profielinstelling niet voor bij mij.
Verwijderd
tijdens de installatie zal je kunnen kiezen waar je het installeert, eerst kopieert hij het direct nr de phone om het dan ergens te installeren.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 14:43:
[...]
Hoi Gmulder,
Bedankt voor je uitleg maar ik heb juist het probleem als ik al die stappen heb gedaan wat jij zegt en ik sluit mijn sendo aan op mijn computer en open pc-connect en dan ga ik naar programma installeren dan kan ik mijn sd kaartje niet vinden alleen mijn telefoon zelf maar als ik daar die update op zet werkt hij niet het moet op het sd kaartje komen.
En die staat niet in dat menu met installeren alleen me telefoon.
Verwijderd
Het wordt er weer tijd voor idd... ;-) Kan niet langer wachten...lion schreef op 01 november 2004 @ 13:37:
Ik wil de nieuwe firmware! ik wil het nu!
Verwijderd
Bedankt het is gelukt ik moest alleen nog een regel toe voegen om me sd kaart te veranderen die stond op alleen lezen maar ik had eindelijk na veel moeite een nederlands antwoord van route 66. Dus het kan wel.Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 17:06:
[...]
tijdens de installatie zal je kunnen kiezen waar je het installeert, eerst kopieert hij het direct nr de phone om het dan ergens te installeren.
Verwijderd
Volgens het form van www.sendo.com. Zijn ze aan het testen die nieuwe Firmware het word dan de 60D En komt deze week nog uit maar weet natuurlijk niet dat het waarheid is maar we hopen er maar op.lion schreef op 01 november 2004 @ 13:37:
Ik wil de nieuwe firmware! ik wil het nu!
Verwijderd
eind vorige week was het dus. De firm is al lang af, enkel de operatoren moeten nog goedkeuring geven.
ik verwacht hem ten laatste vrijdag, maar dat is mr een gevoel.
ik verwacht hem ten laatste vrijdag, maar dat is mr een gevoel.
Voortaan eerst zelf onderzoeken: Zie de pricewatchVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 11:50:
Waar is deze telefoon te koop??
- BCC
- Belcompany
- Expansys.nl
Verwijderd
Hij staat niet bij BCC in de winkel, niet bij Belcompany op de site.
Hoe moet ik dan weten waar hij te koop is, wist het bestaan van Pricewatch nog niet dus ik zal daar eens kijken
Hoe moet ik dan weten waar hij te koop is, wist het bestaan van Pricewatch nog niet dus ik zal daar eens kijken
Verwijderd
Hij lijkt bij de BC uit de winkel verdwenen. Bij de BCC in Amsterdam zag ik hem laatst nog
wel liggen.
wel liggen.
Verwijderd
Ben nog aan het twijvelen tussen de Nokia 6230 de S65 van siemens en deze Sendo.
Ben niet zo bekend met alle 3 de mobiele telefoons, maar welke is "beter"?
Beter bedoel ik mee, gebruiksgemak, display, telefoonboek e.d.
Heb wel veel reviews gelezen maar ik heb nog geen reviews van gebruikers van de Sendo gelezen
Ben niet zo bekend met alle 3 de mobiele telefoons, maar welke is "beter"?
Beter bedoel ik mee, gebruiksgemak, display, telefoonboek e.d.
Heb wel veel reviews gelezen maar ik heb nog geen reviews van gebruikers van de Sendo gelezen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 13:40 ]
Verwijderd
http://www.bcc.nl/modules...emId=765&ContentID=192999Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 12:36:
Hij staat niet bij BCC in de winkel, niet bij Belcompany op de site.
Verwijderd
ik heb het gehad met mijn Sendo... ik heb hem nu 3 maanden en begint me steeds meer te irriteren, ze beloven allemaal dingen en maken nix waar, het geluid is gewoon kut als iemand me belt, bereik is kut, geluid als ik word gebeld kraakt als een hoer...! Ook als ik ze mail krijg ik nix terug geen bevestigingsmail nix, nergens frontjes te koop, en dat terwijl deze zo snel kapot gaat, alluminium laat los ed... Nooit meer een Sendo voor mij... Nee bedankt
Als iemand nog een Sendo wilt kopen meel me maar maar ik hoef hem echt nie meer
Als iemand nog een Sendo wilt kopen meel me maar maar ik hoef hem echt nie meer
Verwijderd
dat gevoel had ik na 2 weken. Als ik 3 maanden moet wachten op een update om een toestel een beetje fatsoenlijk werkend te krijgen hoef het al niet meer. Terecht dat ze bij de Belcompany dit al uit de verkoop hebben genomen. Ze kregen alleen maar ontevreden klanten
Sorry hoor, maar dat jullie zo reageren en dit prachtige toestel afbreken in enkele regels vind ik persoonlijk wel overdreven. Ook ik heb problemen gehad met men sendo en het is momenteel men tweede x al, maar het is en blijft een van de functioneelste en daarbij ook nog vrij betaalbare gsm's op de markt. Misschien vinden sommigen het hier wel leuk om zelf wat inspraak te hebben op de ontwikkeling van dit mobieltje. Zo bouwen we samen naar misschien ooit wel een van de beste gsm's ooit. Als Sendo er ook zo over denkt gaan wij samen gelijdelijk aan alle problemen uit deze gsm helpen. Dit is toch wel een service waar bij bv. Nokia nooit sprake van is geweest, en toch zit hun 6600 oorspronkelijk ook boemvol bugs. Kijk nu eens wat alle mensen die bugs in hun sendo aangaven op dit forum al berijkt hebben, vele bugs werden er al uit gehaald, nu na bijna twee firmware versies, maar dit kan enkel als men blijft geloven in het jonge, nog lerende bedrijf Sendo.
Tot hier mijn lof over de sendo.
BLU3_VV
Verwijderd
Mooi gezegt ja en ook helemaal mee eens en bij nokia moet je het er mee doen met al die fouten op hun gsm's en geloof me ook daar loop je tegen veel problemen aan. Hier voor ben ik in bezet geweest van een nokia 7650 de eerste smart telefoon van nokia waar je echt helemaal nog niks mee kon doen en veel fouten erin maar bij nokia moet je er mee leren leven want daar hebben ze geen update van een nieuwe software. Alleen als je hem opstuur of wegbrengt en dat schiet natuurlijk niet echt op.vladje schreef op 03 november 2004 @ 20:37:
Sorry hoor, maar dat jullie zo reageren en dit prachtige toestel afbreken in enkele regels vind ik persoonlijk wel overdreven. Ook ik heb problemen gehad met men sendo en het is momenteel men tweede x al, maar het is en blijft een van de functioneelste en daarbij ook nog vrij betaalbare gsm's op de markt. Misschien vinden sommigen het hier wel leuk om zelf wat inspraak te hebben op de ontwikkeling van dit mobieltje. Zo bouwen we samen naar misschien ooit wel een van de beste gsm's ooit. Als Sendo er ook zo over denkt gaan wij samen gelijdelijk aan alle problemen uit deze gsm helpen. Dit is toch wel een service waar bij bv. Nokia nooit sprake van is geweest, en toch zit hun 6600 oorspronkelijk ook boemvol bugs. Kijk nu eens wat alle mensen die bugs in hun sendo aangaven op dit forum al berijkt hebben, vele bugs werden er al uit gehaald, nu na bijna twee firmware versies, maar dit kan enkel als men blijft geloven in het jonge, nog lerende bedrijf Sendo.
Ik ben tevreden met me sendo en die problemen zullen gerust wel opgelost worden.