Kan iemand eens een (wat) foto('s) posten die door de Sendo X is (zijn) gemaakt? Ik ben best wel benieuwd naar de kwaliteit van de fotos die hij maakt.
Thnx!
Thnx!
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door justice strike op 17-09-2004 01:22 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2004 14:10 ]
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij mij is de update ook gelukt en inderdaad, hij heeft alle data (contacts, kalender en zelfs bellijsten) gewoon laten staan.Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 19:22:
check de versie bij info/about in extra om te weten of de update wel gelukt is.
Verwijderd
Heb m ff gemirror-d:Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 20:10:
*zucht* het lukt me om de een of andere reden niet om het te downloaden. Elke keer na het accepteren van de EULA en dan klikken op 'save' loopt alles vast.....
nou ja, morgen nog maar eens proberen.
Verwijderd
IvoB schreef op 17 september 2004 @ 21:17:
[...]
Heb m ff gemirror-d:
http:/www.ivoboon.cistron.nl/sendo/SendoXUpdate_8Y0H-28171-0X000_1[1].56.2.2.exe
De Sendo server gaat plat onder al die tweakers...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Belcompany en BCC in ieder geval. Belcompany verkoopt hem echter niet zonder Route66 volgens mij waardoor hij gelijk een stuk duurder is...Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 00:35:
Waar verkopen ze dat ding nu, ik zie in de shops van Orange, Tmobile, Vodafone en KPN niets, ik bedoel dus een fysieke winkel en de telefoon icm een abonnement,.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 11:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door IvoB op 18-09-2004 13:24 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 18:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Marverick en alle anderen,Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 16:53:
Ik krijg het dus niet aan de praat. Het downloaden geeft problemen? Wat doe ik fout?
Ik moet de X constant opnieuw aansluiten, maar dat helpt ook niet. Ik snap er geen
snars van. Alles loopt ie door behalve de stap waarop ie de software gaat downloaden.
Wat kan er fout zijn? Het toestel constant opnieuw aansluiten op de kabel helpt niet.
Andere USB poort niet, software en drivers opnieuw installeren ook niet. Wat kan het
zijn.
Verwijderd
JA !Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:11:
Volgorde van handelingen mischien?
Verwijderd
Verwijderd
Hoi Speedman,Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:21:
dat doortrillen is normaal. Een symbian phone werkt op software die altijd enig geduld vraagt. je duwt op een knop en een ogenblik later kan je pas spreken met de persoon, maar dan is ook al het trillen gestopt.
veel irritanter is die BEEP bij het starten van een gesprek.
Verwijderd
Enige voorzichtigheid lijkt me wel op z'n plaats hiermee. Het is niet uit te sluiten dat het toestel dat je bij Teldex bestelt andere netwerkinstellingen heeft dan het toestel dat specifiek voor de Nederlandse markt is vrijgegeven. Dat zal niet hele grote problemen opleveren, maar toch...Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:48:
het lijkt me ook wel wat om het bij teldex in duitsland te halen...das wel een enorm verschil met de prijzen in nederland.![]()
en die taal in het toestel kun je gewoon veranderen in nederlands.
er zitten meerdere talen in dus switchen moet kunnen.
Verwijderd
Ik heb een Nederlands toestel en heb er ook nog last van. Ik dacht dat het ook opgelost zou worden met de update (dat het probleem al eerder bekend was).Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 23:22:
[...]
Hoi Speedman,
Er sluipt nu een vergissing in. Jouw verhaal klinkt logisch, ware het niet dat het trillen dus kort doorgaat TERWIJL het gesprek al begonnen is. Ik hoor dit terug van mensen met wie ik telefoneer en ik stel het zelf vast als ik met de vaste lijn naar de X bel.
Aan jouw reactie te merken is mijn klacht dus een onbekende? Ik heb nu een Italiaans toestel, en mijn eerste toestel dat ook Italiaans was, had hetzelfde probleem....
Of word ik nou gek? Brrrrrr..... ;-)
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Verwijderd
Grootse (!) keuze MiniMan,MiniMan schreef op 19 september 2004 @ 00:10:
Na lang twijfelen tussen de Nokia 7610 en de X heb ik net vanuit Italie de X bij Nomatica besteld; € 433 incl BTW. Lijkt me geen gekke prijs, toch? Dus als ie binnenkomt moet ie meteen aan de oplader en pas de volgene dag ermee spelen? En voor de update moet ik dus de IT versie hebben, deze dus: SendoXUpdate_8Y0H-03171-0X000_1.56.2.2.exe (italiaanse taal kiezen voordat ik op next druk, toch?) maar daarna kan ik wel Engels kiezen...
Kan ik beter de tril functie uitzetten ivm het doortrillen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Helaas, misschien lukt het Brodit over te halen een houder op de markt te brengen. De laadkabel heb ik inmiddels ontvangen, via Expansys.Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 03:14:
- able to load battery in car (cradle with connection to car + loading battery)
No cradle, but a car charger will be available
Hij bedoelt natuurlijk de BT carkit, maar daar ging het niet om, omdat vele van ons de BT willen vrijhouden voor de GPS!- mute box (sound over car stereo)
Yes, does do this
Hoe kan ik deze aansluiten? Deze is niet universeel.- exterior antenna to improve receiving
Not standard on the BT car kit. However the Sendo X has a socket on the back to allow an external antenna, which could be added if needed
Klopt, maar heb je nog steeds die klote voicesignal. waardeloos. (spreek uit ervaring middels Parrot CK3000)- voice dial
Does do this. Can easily do voice dial and redial via the car kit buttons
Tnx voor het uitzoeken! Ik ben echter niet helemaal tevreden met de antwoorden.hopelijk kunnen jullie er wat mee
[ Voor 10% gewijzigd door IvoB op 20-09-2004 00:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
probeer via dat downloadscherm de update nog eens uit te voeren.Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 00:20:
Heb de SW update uitgevoerd met tamelijk slechte gevolgen: een gecrashde SendoX
Ik kreeg de melding dat het downloaden was mislukt, nog van alles geprobeerd zoals pc rebooten. andere usb-poort , andere pc , noppes. Telkens dezelfde foutmelding.
Resultaat was dat ik het downloadscherm op de telefoon niet meer wegkreeg.
Batterij eruit, er weer in: downloadscherm.
Telefoon opgestart met 5 ingedrukt : downloadscherm.
Batterij er een nacht uitgelaten: downloadscherm.
Heeft iemand pleeese nog een goede tip voordat ik de telefoon ter reparatie ga sturen ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 11:17:
[...]
probeer via dat downloadscherm de update nog eens uit te voeren.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 10:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
Format heb ik al geprobeerd, batterijcontactjes ook al schoongemaakt en "bekeken". Wat ik ook al heb gedaan is de achterkant er afgehaald terwijl ie aanstond en toe met mijn duim de batterij "bewerkt", dus geduwd, geschoven etc., om te kijken of ie dan uitging. Dat was dus niet het geval, helaas zou ik bijna zeggen. Ik heb gisteren een format met *#7370# geprobeerd en bewust geen backup teruggezet, maar vanmiddag gebeurde het weer (zelfs de taal was nog frans, dus niks veranderd na de reboot).Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:53:
Mijn eerste idee zou zijn een format proberen, maar het kan eventueel ook een probleem zijn met het contact met de batterij. check dat ook eens
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
o.o
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 16:08:
ben je zeker dat hij past op de sendo x ?
ik denk niet dat hij magnetisch is.
Pardonnez le mot.. maar wtf is een RMA?Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 14:36:
ik probeer nog eens:
Werkt het als je nog eens de installatie probeert van de firmware? Download je wel de juiste firmware ? Je moet de versie nemen van waar je hem kocht. Nederlandse is dus dutch.
mijn phone werkt zonder enige problemen. Werkt de jouwe niet, dan moet je hem binnenbrengen in de winkel en een RMA vragen. Dan krijg je een andere en die zou wel moeten werken.
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 22:45 ]
smile an everlasting smile
Instellingen - Telefoon - Display - Theme.RooN schreef op 22 september 2004 @ 22:40:
ik heb ook net de update erop gegooid, ik vind alleen het nieuwe thema enorm lelijker dan het ouwe....net of de kleuren niet kloppen met dat grijze en rood/paars/roze achtige....is er maybe een maniertje om het oude thema er weer op te krijgen? verder bevalt het goed, hijs idd wat sneller, verder heb ik nog niet veel gemerkt...
o.o
Verwijderd
[ Voor 242% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 17:29 ]
jazekers, wat wil je weten? Je hebt trouwens gelijk met GEBRUIKT, want Tomtom (PDA) werkt gewoon handiger, en belangrijker: berekend beter. Ik ben nu al 2 keer +- 1km voor de bestemming een woonwijk of doodlopende weg ingestuurd.Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:02:
hey,heeft er al iemand route 66 gebruikt met de sendo X?
[ Voor 35% gewijzigd door IvoB op 23-09-2004 18:15 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 21:20 ]
Verwijderd
gebruik route 66 geen klachten, heb hem behoorlijk getest ben nog nooit verkeerd gestuurd.Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:02:
hey,heeft er al iemand route 66 gebruikt met de sendo X?
Verwijderd
Repair and MAintenance. Beetje mijn uitdrukking (samen met anderen) om te zeggen: ga voor garantie.
rma == Return to Manufacturer AuthorizationVerwijderd schreef op 23 september 2004 @ 22:32:
[...]
Repair and MAintenance. Beetje mijn uitdrukking (samen met anderen) om te zeggen: ga voor garantie.
sry vr de verwarring
[ Voor 12% gewijzigd door justice strike op 24-09-2004 01:24 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq