Speedman,
Ik volg dit topic al sinds lange tijd met zeer veel interesse en ik moet zeggen dat je inzet door mij zeer gewaardeerd wordt.
Eerst even wat over mijn ervaringen met dit toestel tot nog toe:
Heb de telefoon nu 2,5 week en moet zeggen dat ie mij tot nu toe zeer goed bevalt.
Ben nog niet gehinderd door wat voor crashes dan ook, maar ik gebruik de telefoon dan ook voornamelijk om te bellen, mijn agenda en contacten bij te houden, documenten mee te nemen en te lezen en incidenteel een mp3 te spelen of een foto te maken.
Er zijn wat mij betreft maar twee problemen.
-De soms slechte geluidskwaliteit als ik bel, maar ik ga ervan uit dat dat opgelost wordt bij de komende update.
-Voicedailing, als je een Engelsman bent zal het wel goed werken maar van de nederlandse taal/uitspraak heeft het programma echt niets begrepen.
Als ik mijn best doe Nederlands op z'n Engels uit te spreken lukt het soms redelijk, maar je moet maar hopen dat niemand anders je hoort
Als iemand een tip heeft over een hoe dat beter kan dan houd ik mij aanbevolen.
Ik heb ook route 66 aangeschaft en mijn ervaringen zijn tot nog toe alleen maar positief. snel genoeg, accurate route beschrijvingen en redelijk eenvoudig om bestemmingen in te voeren.
Zo al met al een positief beeld.
Nu was ik net aanhet rondkijken naar een goeie carkit, maar nu verschijnt er toch een mogelijke domper in beeld.
Ik kan geen twee BT apparaten tegelijk aansluiten?
Dus ik stap in de auto, en ik kan niet gelijktijdig een navigatie kit gebruiken en handfree bellen (behalve dan mischien met de bijgeleverde koptelefoon )
Dan kunnen ze niet serieus menen.
Dus op je vraag voor eisen en wensen mbt een carkit.
Hier mijn lijstje voor de ideale carkit.
- Gecombineerde Telefoonhouder/lader
- Mute box (geluid over auto boxen)
- evt extra boxje voor opnemen en bellen ( zoals de huidige carkit)
- moet functioneren i.c.m. een ander BT apparaat ( maw een navigatie kit)
Wat mij betreft een setje redelijk logische wensen.
Hoop dat je hier wat aan hebt.