Het grote Sendo X topic [deel 2]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.512 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of iemand het gemerkt heeft, maar de Sendo X is nu ook leverbaar bij de
Belcompany en ligt al in diverse winkels in de vitrine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op tweakers pricewatch staan er maar 3 winkels

pricewatch: Sendo X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 07:51
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 00:44:
even een lijstje van werkende applicaties (ik moet ze wel opstarten via mijn menu want via links op een van de panelen lukt niet. (bug) )

agilemessenger => msn icq of yahoo messenger op je foon
wireless irc => Mirc op je gsm.
Mobiluck => bluejack applicatie. zie topic bluejacking
AgileMessenger: helaas moet de nieuwste versie rechtstreeks Internet Access hebben, maar werkt wel. Heb je ook de laatste versie?

WirelessIRC: Welke heb je? Er zijn er 2 namelijk theservebeer en mobiways. Welke instellingen heb je? http, socket? Ik krijg em niet geconnect.

Mobiluck: bij mij geeft ie aan dat ik een oude versie heb terwijl ik de laatste versie heb, erg raar want hoe kan die dat nou weten zonder GPRS connectie O_o

En verder heb ik een probleem als ik een backup wil maken.
Krijg een foutmelding
Op Sendo X: Closed AppArcServerThread.
Op PC: The backup failed. Failed to analyse differences between your device and your PC.

:'(

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelfde problemen bij de backup

op de andere zaken kom ik later terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
even beter uitleggen :)

de red eye functie werkt niet optimaal en is best consumerend op je batterij. Dit komt omdat de telefoon een flits probeert te simuleren terwijl dat niet hoeft. De theorie achter red eye reduction is dat je met preflashes the iris kleiner kan maken, waardoor reflectie minder wordt. Je kunt dit ook doen door te zorgen dat er meer omgevingslicht is.

Hoezo dan geen preflits? camera's gebruiken dit toch ook?

JA camera's gebruiken dit inderdaad, maar dat is alleen omdat ze met een flitslicht geen continue lichtopbrengst kunnen maken. Een flitslicht is om te flitsen niet om als lamp te gebruiken. Daarom hebben sommige camera;s ook een felle lamp op de camera zitten ipv dat ze de flits gebruiken. Waarom, omdat flitsen veel stroom kost. Zoals eerder gezegd, het doel van het flitsen is om de iris kleiner te maken. Dit werkt sneller door continue licht op het ook te zetten, dan door licht af te wisselen met donker de iris wordt in het laatste geval alleen kleiner en als het donker is stopt hij kleiner te worden, waarna hij weer kleiner wordt als er weer licht op geschenen wordt. (bedenk ook dat een reflex tijd nodig heeft om in werking te treden)

door continue licht er op te schijnen, is er geen inhibierend effect van de donkere periodes tussen het flitsen. Maw je kan in een kortere tijd de iris kleiner maken, waardoor het reducerend effect van de red eye reduction beter werkt.

kort samengevat, flitsen met led is niet slim, alleen maar consumerend op je batterij. Overigens denk ik ook dat de normaal al lang genoeg aanstaat om red eye te reduceren.

[ Voor 101% gewijzigd door justice strike op 15-08-2004 14:15 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kage Musha schreef op 15 augustus 2004 @ 13:11:
[...]

AgileMessenger: helaas moet de nieuwste versie rechtstreeks Internet Access hebben, maar werkt wel. Heb je ook de laatste versie?

WirelessIRC: Welke heb je? Er zijn er 2 namelijk theservebeer en mobiways. Welke instellingen heb je? http, socket? Ik krijg em niet geconnect.

Mobiluck: bij mij geeft ie aan dat ik een oude versie heb terwijl ik de laatste versie heb, erg raar want hoe kan die dat nou weten zonder GPRS connectie O_o

:'(
agile: versie 2.21, ik moet wel een paar keer verbinden via gprs eer ik binnenben (telkens 50 cent :s )

wireless irc: 1.60
ik verbind gewoon via mijn gprs connectie.

mobiluck: 2.1 en werkt ... over die update krijg ik geen berichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels is mijn geheugenkaartje aangekomen.

wou ik formatteren. Duurde welgeteld een halfuur :o

daarna waren AL mijn panelen leeg !!! :o

geen snelkoppelingen meer ! ik heb moeten alles opnieuw toevoegen.
de foto's op de achtergrond bleven wel behouden alsook de namen van de panelen.

wat een bug !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje!!!

Mensen, ik moet mijn Sendo X binnenkort weer teruggeven. Ik heb onder
tussen al weer andere leuke toestellen, dus ik verveel me niet, maar ik
kan het toestel niet eeuwig houden. Ik heb alle bugs die jullie gemeld
hadden doorgegeven aan Sendo in de afgelopen weken. Ik heb onder
tussen niks mee gehoord van Sendo!

Ik hou jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methius
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 12:49
Is het al iemand gelukt om in "flight mode" te komen?
(GSM aan met simkaart eruit)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3N_B0Y
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-03 08:26

D3N_B0Y

SENDO X

Hallo ik ben nu ok een het gelukkige bezit van een X'je .. maar ik kan geen programma's installeren, gewoon via pc Connect doe ik installeren maar krijg dan de foutmelding dat de schijf beschadigd is.
Toen heb ik eerst de bestanden erop gezet, en toen geinstalleerd, maar ook nix
Ik heb alleen een IrRemote programma erop kunnen krijgen, maar weet mijn god nie hoe ik het aan de praat kan krijgen.

de programma's die ik heb geprobeerd zijn: FeXplorer, AgileMessenger en Appman

:: ABIT AN7 :: GF3 Ti200 :: 2500+ ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar, erg raar

probeer eens te rebooten.
ik heb soms ook problemen met pc connect maar dan sluit ik het en start het opnieuw op.
voor ik het opnieuw opstart maak ik mijn gsm eens los en terug vast met de usb kabel. Hierna moet je terug kunnen installeren.

terwijl je de sis files installeert moet je normaal gezien kunnen kiezen welke taal voor installatie en dan nog eens doorgaan kunnen klikken.

zie je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3N_B0Y

D3N_B0Y

SENDO X

ja dat zie ik... ook het rebooten helpt niet..

maar als ik een programma geinstalleerd heb hoe kan ik het dan draaien zeg maar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ofwel kan je het kiezen uit het optiemenu, ofwel moet je een link maken op een van de panelen (linker soft toets op het paneel, link toevoegen en dan het programma kiezen uit de lijst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new bug:

als je een dir toevoegt op je mem card, krijg je de boodschap kan device niet vinden. very weard. dan moet je pc connect opnieuw opstarten en dan gaat het weer. het gaat wel, maar tis toch bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende informatie gehad van Marijke van Hooren:

Marc,

Beetje overladen, zoals gebruikelijk. Ik heb later deze week een update.
Xavier, onze validation manager, zal ook nog een paar mensen bellen.

Zou jij Justice en lpi kunnen vragen voor hun IMEI nummers? De reden
waarom we deze willen hebben is dat we willen checken of het echt
alleen een software fix s.

Groet,

Marijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 12:01:
new bug:

als je een dir toevoegt op je mem card, krijg je de boodschap kan device niet vinden. very weard. dan moet je pc connect opnieuw opstarten en dan gaat het weer. het gaat wel, maar tis toch bizar.
Als ik met file explorer op de Sendo een map aanmaak op de mem card dan gaat het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer eens in die map nog enkele andere maps te maken en er files op te zetten, bij mij begint zo de miserie.

ik heb ook problemen met bestanden overzetten. zeker bij grote bestanden, dan durft hij wel eens afbreken :(

zo een card reader voor mem cards zal wel sneller en beter gaan denk ik

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Misschien omdat jouw Sendo niet uit Nederland komt speedman? Hoe/waar maak je die map trouwens aan? Ik doe dit via mn cardreader als ik veel mp3's/vids wil overzetten en dan heb ook ik nergens last van.
Nou vraag ik me trouwens af wat sneller gaat: Data via een (usb2.0) cardreader of de datakabel?

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Nu wil ik een groter geheugenkaartje aan schaffen en vraag me af of het zin heeft om zo'n ultra kaartje te nemen? Kan me voorstellen dat bij het afspelen van lange films oid de leessnelheid de bottleneck is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimikassi, bij smartmovie blijven e filmpjes ook hangen bij ultra.
misschien is het nog erger zonder ultra, i dunno. ik heb een ultra.

hoelang duurt het om een filmpje van 40mb over te zetten via sendo usb cable of via card reader?
ik wil wel weten wat het snelste is.

kan je eens snelheid geven van een mp3 overzetten? dan kan ik eens testen met sendo cable om snelheid te vergelijken (ik zal een ongeveer even grote file nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
Via datakabel gaat het best wel langzaam. En grote bestanden pakt hij idd niet. 2 keer een bestand groter dan 40 mb er proberen op te zetten maar dan krijg je een error.
Ik heb ook een cardreader bestelt ik verwacht dat het in ieder geval beter gaat dan via de datakabel. Met bluetooth bestanden versturen gaat volgens mij ook sneller (alleen is het een nadeel dat je alleen bestanden naar het telefoon geheugen kans turen (volgens mij) en je moet dan ff met file explorer zoeken waar het bestand wordt opgeslagen, bij mij is dat in 1 van de mappen van c:\mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Dude?! BT?? Leuk als je niks te doen hebt ja...Daar wil je echt geen mp3's (laat staan films van enkele tientallen mb's) mee overzetten. Of heb je het over mailtjes overzetten naar je foon? Dan is het wel handig uiteraard.
Hier is m'n aandeel in het "vergelijkendwarenonderzoekje" :Y) :

Vid's: Mp3's:
Mb sec Mb sec
43.5: 54 4.0: 6
43.6: 54 5.0: 7
44.1: 56 6.0: 8
44.6: 57 7.0: 9
45.1: 58 8.0: 10

Vid's: 0.79Mb/sec (gem.)
Mp3's: 0.75Mb/sec (gem.)

Ik denk dat de snelheid dichter bij 0.8 dan bij 0.75 ligt omdat de metingen bij de video's nauwkeuriger waren dan bij mp3's. Ik heb dit overigens met een usb 2.0 cardreader en een 128 Mb SanDisk SD-kaartje gedaan. Wat haalt de datakabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
Ik ben een beetje aan het testen met bluetooth, ik vind het wel makkelijker dan met die datakabel bestanden overzetten. Ook foto's van de Sendo naar PC gaat makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3N_B0Y

D3N_B0Y

SENDO X

Jeej eindelijk voor mekaar, ik moest eerst met bestanden browser de bestanden naar de map Nokia/Installs zetten en dan installen dus niet via pcConnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladje
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01-2021
Heb er ook eentje besteld,
Weet er iemand hou je msn kan starten op je mobieltje, lijkt me best handig.

BLU3_VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
vladje schreef op 17 augustus 2004 @ 22:52:
Heb er ook eentje besteld,
Weet er iemand hou je msn kan starten op je mobieltje, lijkt me best handig.
AggileMessenger, verbindt je met MSN, ICQ, AIM, YIM en Yabber...en het is gratis ;)

Helaas geen Wireless Village Client, weet iemand of er ook een downloadable Wireless Village Client is ergens? Heb al gezocht maar kan niks vinden.

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trimakassi schreef op 17 augustus 2004 @ 17:20:
Dude?! BT?? Leuk als je niks te doen hebt ja...Daar wil je echt geen mp3's (laat staan films van enkele tientallen mb's) mee overzetten. Of heb je het over mailtjes overzetten naar je foon? Dan is het wel handig uiteraard.
Hier is m'n aandeel in het "vergelijkendwarenonderzoekje" :Y) :

Vid's: Mp3's:
Mb sec Mb sec
43.5: 54 4.0: 6
43.6: 54 5.0: 7
44.1: 56 6.0: 8
44.6: 57 7.0: 9
45.1: 58 8.0: 10

Vid's: 0.79Mb/sec (gem.)
Mp3's: 0.75Mb/sec (gem.)

Ik denk dat de snelheid dichter bij 0.8 dan bij 0.75 ligt omdat de metingen bij de video's nauwkeuriger waren dan bij mp3's. Ik heb dit overigens met een usb 2.0 cardreader en een 128 Mb SanDisk SD-kaartje gedaan. Wat haalt de datakabel?
lol
waar spreek jij over, 6 seconden voor 4 MB

ik 1m 24 seconden voor 4mb met datakabel :X

morgen ga ik om de usb card reader. B)
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen even een vragje tusendoor, waar kan je deze phone inclusief abbonement kopen? en wat is de goedkoopste prijs bij welk abbonement ?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de BCC en de Belcompany verder nog nergens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 00:34:
[...]

lol
waar spreek jij over, 6 seconden voor 4 MB

ik 1m 24 seconden voor 4mb met datakabel :X

morgen ga ik om de usb card reader. B)
B)
Godnondeju zeg...Wist niet dat het zo erg was... :X
Veel plezier alvast ermee!
(Ik heb trouwens die blauwe 9in1 Hama cardreader gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heey iedereen,

ik heb zelf nu ook een tijdje de sendo X, en het is echt een gave telefoon,

maar wat ik jammer vind is dat je de wekker per dag moet instellen en dat het niet gewoon altijd of mischien wel meer mogenlijk heden heeft, want ik gebruik mijn tel altijd als wekker.

en hebben jullie ook als je mp3's luisterd dat zodra hij in de screensaver gaat dat het geluid gaat kraken???

en kan je ook de contact personen anders instellen, ik heb nu namelijk eerst de achternaam en dan de voornaam, maar kan dit ook andersom??? zoja waar moet je dat instellen.

maar verder is het echt een killer phone met al die gave optie's echt super.

Tnx

Adios

Kostezzzz

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou bij achternaam dan voornaam invullen ;)

het probleem van het kraken, daar is men nu bezig bij sendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladje
Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 17:56:
...

maar wat ik jammer vind is dat je de wekker per dag moet instellen en dat het niet gewoon altijd of mischien wel meer mogenlijk heden heeft, want ik gebruik mijn tel altijd als wekker.

...
Misschien is het een optie om een ander wekker-programma te installeren, ik weet wel niet of het te vinden is, heb me foon ook nog niet. Waar kan ik trouwens goede software vinden voor op de gsm of is alle symbian software compatible?

BLU3_VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Een aantal posts terug vind je een lijstje van Speedman met progjes die het (gedeeltelijk) doen. Je zou ook eens bij www.handango.com kunnen kijken. Moet zeggen dat ik ook niet zo tevreden met de wekker ben. Misschien dat ik zelf een scriptje ga schrijven. Klopt het dat de Sendo c++ aankan? Zou wel erg relaxed zijn. Iemand enig idee hoe ik met c op de Sendo terecht kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan toch een afspraak instellen op je kalender en die herhalen alle dagen of elke week? die kan ook een toon hebben die wordt afgespeeld als je afspraak er is.

dat is dan toch wel goed?

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik wil de groepsindeling van het telefoonboek gebruiken om mensen in groepen te zetten en niet in de contact list zelf (ik ken bijvoorbeeld een stuk of 7 Alexen, en vind het niet echt handig om die allemaal in de algemene lijst te zetten), maar als ik iemand toevoeg in een groep, verschijnt die ook in de lijst. Ik vermoed dat dit gewoon zo ontworpen is, of weet iemand een manier om dat te omzeilen?

Verwijderd

Nope, dit is zo ontworpen en series 60 eigen. Wellicht kan je een extra programma ergens
downloaden en die gebruiken, maar het standaard telefoonboek heeft niet anders.

Verwijderd

hebben jullie dit ook?

ik gebruik de functie op mijn sendo x om de geheugenkaart eruit te halen
dan zegt hij dat hij alle applicaties afsluit.

Dan steek ik er mijn geheugenkaartje er terug in, en de panelen zijn WEERAL leeg !!!

hebben jullie dezelfde ervaring of halen jullie gewoon de kaartjes eruit zoals jullie willen

• aryan
Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 11:49:
hebben jullie dit ook?

ik gebruik de functie op mijn sendo x om de geheugenkaart eruit te halen
dan zegt hij dat hij alle applicaties afsluit.

Dan steek ik er mijn geheugenkaartje er terug in, en de panelen zijn WEERAL leeg !!!

hebben jullie dezelfde ervaring of halen jullie gewoon de kaartjes eruit zoals jullie willen
Dit wilde ik net ook plaatsen. Ik heb vandaag die cardreader gehad, ik dus naar menu, extra's, geheugenkaart verwijderen, hij sluit alles af en dan staat er je kan de kaart verwijderen en dan wil ik hem eruit halen dan krijg ik de error: je moet eerst de optie geheugenkaart verwijderen aanklikken (terwijl ik dat toch doe)
Met zo een cardreader gaat het heel snel, een paar filmbestanden erop gezet
Doe ik de kaart er weer in, dan pakt hij hem wel, maar dan zijn ook de panelen bij mij leeg en doet realone player het helemaal niet meer...ik denk dat ik de volgende keer gewoon mijn gsm uit doe, kaart eruit en bestanden erop, kaart erin en dan gsm weer aan

*edit*
File explorer pakt de geheugenkaart wel, bij extra's -> geheugenkaart daar ziet de gsm ook de sd card, maar de bestanden die erop zitten wil hij maar niet pakken....dat wordt dan toch ff een sendo X reset

[ Voor 10% gewijzigd door aryan op 19-08-2004 15:19 ]

Verwijderd

aryan, wat ik doe is gewoon al mijn applicaties uitzetten en in het nowscherm mijn mem card eruit halen.
hij geeft dan wel die waarschuwing weer,maar trek je niks van aan.
hierna zet ik bestanden op met mem card reader (15€ voor zo een 9in1 reader die supersnel gaat, zalig dingetje! )
en steek ik hem er weer in. hierna is hij idle voor +/- 4 seconden en daarna gaat het weer.

MAAAAR

dit moet in de startpost staan: je móet eerst je kaart formatten in je sendo x zelf. Omdat hij ze dan formatteert met de mappen in volgens de sendo indeling. je krijgt dan mappen mp3, video enz.

en dan vinden de programma's die video afspelen de videofiles wel tussen de andere.
Met Fexplorer lukt het dan ook :P

zalig is dat.

let op: formatteren op de sendo duurde op mijn ultra kaartje ruim een half uur. het lijkt alsof hij hangt, maar dat is niet zo. blijven wachten en geduld hebben is mijn boodschap !!!

hopelijk helpt deze post veel mensen.

groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
hoeft niet te formateren de directory structuur alleen is ook al voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, kan goed zijn, maar formatteren is dan toch wel handig, je moet de dir structuur al kennen he. ofwel moet je die es posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee wat is dan de menu structuur, want ik heb er al aardig wat op geinstalleerd :*) :*) en wil dat niet allemaal kwijt??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

E:\

> Images

> MP3

>Others

>Sounds
subdir => Digital
subdir => Simple

>System
subdir => Apps
Subdir => Data
Subdir => Favourites

>Videos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 10:27:
E:\

> Images

> MP3

>Others

>Sounds
subdir => Digital
subdir => Simple

>System
subdir => Apps
Subdir => Data
Subdir => Favourites

>Videos
mp3 is een directory die je zelf aangemaakt heb:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o juist :p

vergete :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
MR heb je ervaring met Sprite Backup?
Ze hebben een versie voor Symbian S60 maar die is volgens mij nog niet zo lang op de markt maar ze hebben al wel langer versies voor PPC en Windows Smartphone.
Wou ff weten of je die weleens gebruikt/geprobeerd heb en of het werkt zoals het moet.

Voor diegene die niet weten wat Sprite Backup is:
Sprite Backup for Symbian includes the following features:
Simple and effective user interface
It couldn't be easier to backup what you choose.
Fast Backup operation
Backups are created with minimal disruption to your workflow.
Select data to Backup and Restore
Select whether to backup everything, Mail or images
Unparalleled reliability
Restore your Symbian Phone to just the way it was.
Automatic backup file management
Sprite Backup can automatically delete old backups according to your settings to prevent unnecessary clutter.
Password Protection
Protect your data by using Sprite Backup to encrypt your backups.
Compression
Compress backup files to conserve valuable storage space.

Je gooit je backup op je mem card en als er iets gebeurd kan je em restoren zonder een computer, dus handig als je onderweg bent :)
Is ook een handige ghost-tool.
Als ie goed werkt overweeg ik em te kopen, is wel handig ;-) compressie is ondersteund dus het hoeft niet al te veel ruimte in te nemen op je mem card.

En weet iemand misschien een Wireless Village client te downloaden? ;-)

[ Voor 24% gewijzigd door Kage Musha op 20-08-2004 12:56 ]

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouja, 't is niet zo dat de sendo om de paar minuten even gereset moet worden. de backup functie van pc connect lijkt me dus voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
haha tja gisteren was mijn sd kaartje er dus helemaal uit, hij las het kaartje niet meer. Ik deed het sdkaartje in mijn cardreader, (en vraag me niet hoe) zat er opeens 101 gb aan bestanden op mijn 512 mb kaartje.
Ik een foutcontrole gedaan, toen was het een beetje normaal weer, maar nog steeds deed ie het niet op mn gsm. Dus heb ik mn schijfje maar geformateerd (wat je dus moet doen zie ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
ja dat komt wel vaker voor, heb het al voorgelegd aan sendo en ze zijn er mee bezig. Ik ben echt benieuwd hoe snel de update komt.

Overigens was ik net weer aan het kijken op de site van psiloc. Ze hadden een nieuwe versie van ir remote en minigps. Ze promoten ook compatibiliteit met de sendo x. Echter na het uitproberen van de demo moet ik nog steeds concluderen dat hij eht voor geen meter doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
justice_strike schreef op 21 augustus 2004 @ 22:15:
ja dat komt wel vaker voor, heb het al voorgelegd aan sendo en ze zijn er mee bezig. Ik ben echt benieuwd hoe snel de update komt.

Overigens was ik net weer aan het kijken op de site van psiloc. Ze hadden een nieuwe versie van ir remote en minigps. Ze promoten ook compatibiliteit met de sendo x. Echter na het uitproberen van de demo moet ik nog steeds concluderen dat hij eht voor geen meter doet.
klopt. De nieuwste versies willen niet eens opstarten terwijl er Sendo X compatibiliteit staat. Oudere versies zoals Irremote 1.43 en miniGPS 1.1.x startten tenminste op.

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot nieuws van mijn kant.

Ik ben vandaag gemaild door Sendo. De nieuwe versie van de X software is zo goed als
klaar. De softwareversie wordt nu alleen nog heel erg goed getest door Sendo. Heel
waarschijnlijk is de nieuwe software binnen twee weken klaar en kan deze van de site
van Sendo gedownload worden.

Een groot aantal bugs zijn opgelost. Niet alles is opgelost, maar wel een aantal van de
bugs. Welke bugs is bij mij niet bekend. Zodra ik meer weet houd ik jullie op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 14:27

IvoB

Prutst er rustig op los

Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 19:17:
Groot nieuws van mijn kant.

Ik ben vandaag gemaild door Sendo. De nieuwe versie van de X software is zo goed als klaar.

Een groot aantal bugs zijn opgelost. Niet alles is opgelost, maar wel een aantal van de bugs. Welke bugs is bij mij niet bekend.
Sinds gisteren heb ik ook een Sendo X, en ik ben er zeer happy mee. Vooral de email en MP3 functie spreken mij zeer aan! Hij is alleen wel behoorlijk dik, wat het (koelkast-gehalte) omhooghaalt.

Alleen zoek ik nog een carkit houder met antenne aansluiting voor in de auto, deze heb ik nog niet aangetroffen op internet. Wel schijnt er een houder bij de Bluetooth carkit te zitten, maar deze heb ik al, althans de Parrot CK3000 waar de Sendo carkit gelijk aan is.

Bugs heb ik nog niet echt gevonden, enkel bij het verwijderen van de geheugenkaart. Als je in het menu kiest op deze uit te werpen, en deze akkoord geeft, klaagt de foon toch nog over onjuiste verwijdering ervan, nadat je deze eruit hebt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Welkom bij de club!
De laatste bug waar je het over hebt, daar heeft zo'n beetje iedereen hier last van. Gewoon negeren. 't Gaat bij mij nog elke keer goed.
Geweldig dat de update eraan zit te komen btw! Ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Smartmovie versie 3.44. Deze werkt wel een stuk beter. De motorrijder hapert in ieder geval niet meer. Wanneer je gaat coderen, zorg dan dat "force mono" aan staat. De movies draaien nu een stuk soepeler en het geluid hapert ook minder 8).

Hiernaast had ik nog een paar bugs die nog niet ter sprake zijn gekomen:

-Wanneer ik de telefoon op tril zet en iemand anders belt mij. Dan hoort diegene wanneer ik opneem eerst twee keer tril, voordat diegene mij te horen krijgt.

-Wanneer ik een beltoon (amr-file) instel, dan hoor ik bij sommige oproepen opeens een andere beltoon of dan hoor ik eerst het begin van mijn beltoon en schakelt die opeens over naar een andere beltoon.

-keyboard toets 3 ingedrukt houden voor de camera functie werkt niet altijd

-Wanneer je de memorycard uitgehaald hebt en weer terug plaatst, dan loopt het now scherm vast. Je ziet onderaan het scherm geen "opties" en "contact" meer staan. Ik kom dan ook het menuscherm niet meer in. Ik moet dan de telefoon uit en aan doen.

Mochten sommige bugs al genoemd zijn, dan hierbij mijn excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens, wat is handig voor het beschermen van het beeldscherm? Er komen namelijk erg snel krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane
  • Laatst online: 20-08 22:33
Weet iemand of het mogelijk is de logitech dinovo als toetsenbord voor de sendo x te gebruiken? Zit er namelijk over te denken om een bluetooth toetsenbord te kopen die (hopelijk) ook op mn sendo x werkt. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Chicane schreef op 25 augustus 2004 @ 03:19:
Weet iemand of het mogelijk is de logitech dinovo als toetsenbord voor de sendo x te gebruiken? Zit er namelijk over te denken om een bluetooth toetsenbord te kopen die (hopelijk) ook op mn sendo x werkt. =)
Helaas zal deze niet werken, want de X ondersteun niet het Bluetooth HID profiel.
Je zult dus het Sendo Keyboard moeten gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolferine
  • Laatst online: 20-12-2021
Na een paar maand dit forum te hebben gevolgd en de reacties te hebben gelezen toch een x gekocht.
tot nu toe alles goed maar (er is altijd een maar) bij mij brand de verlichting in het midden van het toetsenbord niet. De 2, 5, 8 en de 0.
Is dit normaal? Heb er volgens mij ook nog niks over gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3N_B0Y

D3N_B0Y

SENDO X

Ik heb volgens mij nu echt serieuze problemen met de batterij...
gister avond heb ik de batterij opgeladen, en vanmorgen is de batterij alweer leeg. dat erwijl ik alleen met alarm heb gespeeld, en de bleutooth staat zelfs uit, nu heb ik iets gelzen over batterij kalibreren... dus batterij eerst helemaal goed leeg laten lopen en dan opladen zover als maar kan en dat nog een x, ik heb de telefoon nu 2 weken, en heb dit bijna elke 2 dagen gedaan (omdat ie dan leeg was) is het nu echt zo brak of wat ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet alleen de eerste keer doorladen en niet dan tussendoor gaan spelen. Als je
dat doet is het goed. dan hoeft het erna niet meer. Kijk voor de gein eens is in je
taakmanager. De menuknop vasthouden en dan kan je met "c" programma's uit
zetten die nog aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 00:19:
trouwens, wat is handig voor het beschermen van het beeldscherm? Er komen namelijk erg snel krassen op.
Ik gebruik op het moment het poetsdoekje van mn zonnebril... Tijdens de afgelopen meeting in Den Haag heb ik naar screenprotectors gevraagd, maar het was niet duidelijk of we binnenkort iets konden verwachten. Ze weten er iig van af en er wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicane
  • Laatst online: 20-08 22:33
IvoB schreef op 25 augustus 2004 @ 09:16:
[...]

Helaas zal deze niet werken, want de X ondersteun niet het Bluetooth HID profiel.
ok das balen...naja dan nog maar ff geen nieuw toetsenbord voor mn pc :)

weet iemand of het foldable keyboard van sendo al ergens in Nederland in een winkel te koop is? Ik heb zelf al gekeken maar zonder succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Dit zul je via Sendo moeten doen. Aangezien ze niet verwachten dat deze "en masse" verkocht zullen worden, zal je het via de mail moeten regelen. De prijs zal rond de €80 komen te liggen. Niet goedkoop (voor een toetsenbord) dus. Ik moet wel zeggen dat het een gaaf ding is. Heb 'm in mn handen gehad en hij is echt veel platter dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Waar kun je dit toestel 't beste kopen? Ik wil 'm los kopen, zo goedkoop mogelijk :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Niet online
D3N_B0Y schreef op 25 augustus 2004 @ 11:37:
Ik heb volgens mij nu echt serieuze problemen met de batterij...
gister avond heb ik de batterij opgeladen, en vanmorgen is de batterij alweer leeg. dat erwijl ik alleen met alarm heb gespeeld, en de bleutooth staat zelfs uit, nu heb ik iets gelzen over batterij kalibreren... dus batterij eerst helemaal goed leeg laten lopen en dan opladen zover als maar kan en dat nog een x, ik heb de telefoon nu 2 weken, en heb dit bijna elke 2 dagen gedaan (omdat ie dan leeg was) is het nu echt zo brak of wat ???
Dus nog geen 12 uur op een batterij? Ik doe er toch al gauw 48 uur of meer mee, dus of er is iets stuk, of je hebt applicaties open...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Niet online
IvoB schreef op 25 augustus 2004 @ 09:16:
[...]

Is bekend of dit met een firmware revisie verholpen zal worden? Een (het enige denk ik) nadeel van dat opvouwbare toetsenbord lijkt me slijtage van de connector, dus een draadloze zou wat mij betreft welkom zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik mij ook afvraag; de automatische tijdsaanduiding (voor de juiste tijdzone)
werkte niet bij mij toen ik op reis ging, en toen ik terugkwam ook niet.

is dit providerafhankelijk? want hier zei hij dat we in GMT+2 zitten terwijl het GMT+1 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:02:
wat ik mij ook afvraag; de automatische tijdsaanduiding (voor de juiste tijdzone)
werkte niet bij mij toen ik op reis ging, en toen ik terugkwam ook niet.

is dit providerafhankelijk? want hier zei hij dat we in GMT+2 zitten terwijl het GMT+1 is.
Waar zie je dat? Als "hier" Nederland is dan klopt het ook gewoon, want door de zomertijd is het momenteel GMT+2 (Londen is nu GMT+1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladje
Ik heb serieuze problemen met men Sendo, Eergisteren zat ik in de auto wat op men toestel te tokkelen en plots bleef ie hangen, geen probleem, batterij eruit en opnieuw proberen te starten. Dat deed ie niet. Mbv de oplader heb ik het toestel uiteindelijk toch aangekregen. Na het vragen van de Pin code bleef ie echter hangen. Hij beweert dat de simkaart stuk is. Ik naar de winkel en een nieuwe kaart gaan halen, maar nog steeds het zelfde probleem. Ook een hard-rese heb ik geprobeert en dan geeft ie dus na het opstarten nog steeds dezelfde fout:Carte Sim rejetée. Wie kan mij helpen, ik ben echt hopeloos! :(

BLU3_VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proberen met sim card van een ander netwerk, eens blazen op de plaats waar de sim kaart moet gaan zitten, misschien voorkomt een stofje het goede werken (a bit unlikely)

je hebt al een total reset geprobeerd, weard... Ik denk dat je batterij defect is. Alleszinds lijkt me dit een hardware probleem. Mail naar sendo, die volgen het op !
breng hem desnoods terug nr de winkel, die moeten je een nieuwe geven :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vladje
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 01:38:
proberen met sim card van een ander netwerk, eens blazen op de plaats waar de sim kaart moet gaan zitten, misschien voorkomt een stofje het goede werken (a bit unlikely)

je hebt al een total reset geprobeerd, weard... Ik denk dat je batterij defect is. Alleszinds lijkt me dit een hardware probleem. Mail naar sendo, die volgen het op !
breng hem desnoods terug nr de winkel, die moeten je een nieuwe geven :Y)
Heb ik al allemaal geprobeert maar nix helpt... toch bedankt

BLU3_VV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag gelukkige sendo x gebruikers!!! _/-\o_

Na zo'n beetje alle site's te hebben bekeken en het forum hier ben ik tot de conclusie gekomen dat de sendo een super smartphone is! Omdat mijn abbo afgelopen is wil ik nu overgaan tot de aanschaf van een Sendo x.

Ik heb nu een nec 341i met imode en ben erg gewend en 'verslaafd' geraakt aan het gebruik van imode. Als ik het snel gezien heb hebben erg veel van jullie de telefoon los gekocht zonder abbo. Maar ik zou erg graag gebruik willen blijven maken van diensten als vodafone live, t-zones of het liefst imode. Is het mogelijk om deze diensten op de Sendo x te draaien? Of zijn er andere manieren om met het gprs het net op te gaan?

Alvast bedankt voor de reactie!
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i mode geen idee. GPRS kan je mee op het net ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
t-zones werkt hier gewoon (ik neem aan imode en vodafone live ook)

je kan ook gewoon het internet op, wat natuurlijk veel meer bied dan imode (en of t-zones)

let er wel op dat je dat het beste via je telecom provider kan doen. Had namelijk een uurtje ingebeld bij tiscali, en kwam er op mijn rekening achter dat het niet van je belminuten afgaat :S

gprs is dus the way to go aangezien je toch al moet betalen voor de minuten, en omdat gprs gewoon veel sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik heb: ik bel met mijn vaste telefoon naast mijn pc nr de sendo telefoon.
Ik hoor mijn antwoordapparaat al was de sendo uit. MEt mijn andere vaste telefoon (andere lijn) belt ie dan weer wel

all so weard :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justice_strike schreef op 29 augustus 2004 @ 01:25:
t-zones werkt hier gewoon (ik neem aan imode en vodafone live ook)

je kan ook gewoon het internet op, wat natuurlijk veel meer bied dan imode (en of t-zones)

let er wel op dat je dat het beste via je telecom provider kan doen. Had namelijk een uurtje ingebeld bij tiscali, en kwam er op mijn rekening achter dat het niet van je belminuten afgaat :S

gprs is dus the way to go aangezien je toch al moet betalen voor de minuten, en omdat gprs gewoon veel sneller is.
Bedankt voor je snelle reactie! :*) Ik heb nu nog 1 ding wat ik niet helemaal begrijp omdat het bij imode allemaal wat simpeler lag denk ik. ( gewoon op de imodeknop drukken en je zat op de site's) Je zegt dat als je aan het gprs-en bent dat je dan moet betalen per minuut. Dit begrijp ik niet helemaal omdat ik dacht dat gprs gebruik altijd van een databundel bij je telecomprovider af ging. Of ben je dan aan het wappen met een inbelverbinding?
Ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:03:
[...]

Bedankt voor je snelle reactie! :*) Ik heb nu nog 1 ding wat ik niet helemaal begrijp omdat het bij imode allemaal wat simpeler lag denk ik. ( gewoon op de imodeknop drukken en je zat op de site's) Je zegt dat als je aan het gprs-en bent dat je dan moet betalen per minuut. Dit begrijp ik niet helemaal omdat ik dacht dat gprs gebruik altijd van een databundel bij je telecomprovider af ging. Of ben je dan aan het wappen met een inbelverbinding?
Ik hoor het wel
De telefoon houdt de tijd per GPRS-sessie bij, en bij een ingesteld minuuttarief zal deze ook de kosten weergeven, alhoewel deze bij GPRS helemaal niet aan de orde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik heb mijn Sendo met een cashback van Hi gefixed, kreeg m'n 1e rekening en zag dat bij dataverbruik ook i-mode diensten zaten. Het kan dus gewoon, i-mode op je Sendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:03:
[...]

Ik hoor het wel
ik bedoelde meer van als je inbelt met een gewone gsm data lijn dat je toch per minuut moet betalen (het gaat niet van je belminuten af namelijk) dus kan je het beste maar gprs nemen omdat als je toch moet betalen je dan wel veel sneller op internet zit. volgens mij zijn de kosten dan ook meteen lager, want probeer maar een 1 mb voor 98 cent over een gewone inbel lijn heen te trekken, dat lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
nieuws here, ik heb net de laatste versie van psiloc minigps geprobeerd, en deze doet het warempel! nu ff lekker uittesten die handel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de beta firmware van sendo lost trouwens ook de problemen op van de ontvangst.
hurray _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

mooimooimooi, maar hoe ben je daar achter gekomen? Je gaat me niet vertellen dat je een betaversie hebt weten te bemachtigen...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
we laten dat ff in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas, mogen we daar nog niet iets over zeggen. Behalve dat een aantal mensen er
nu voor zorgen dat jij binnenkort een nieuwe software versie hebt voor je X. Speedman,
gelieve binnenboord houden dit soort reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde er alleen mee dat de problemen dus wel degelijk opgelost worden.

ik heb vandaag ook aan de telefoon gehangen met Sendo en een goede babbel gehad. De update zit eraan te komen, maar een ETA is moeilijk te zeggen. Voorts had de persoon waarmee ik sprak er geen probleem mee dat de beta getest wordt, daarvoor werd ze ook verspreid onder zo'n 10 mensen. Ik heb hem ook doorgegeven aan enkele Italianen, in Italië heeft men nog meer dan hier bereikproblemen.

het coolste aan de nieuwe firmware is het oplossen van de ontvangstproblemen en anderzijds de audioproblemen die opgelost worden. (audio NIET in de beta, beta is alleen voor de ontvangst)

ook zullen themes toegevoegd worden en een mogelijkheid tot aanmaken van Themes met een speciaal programma op PC. :)

er zijn enkele sendo pakketten verstuurd naar developers van programma's zoals smartmovie en vele anderen, zodat zij de problemen kunnen oplossen.

Bij de SX1 spreken de gebruikers over DOWNgrade van de firmware door al de problemen. Dat zul je bij de sendo-x nooit hebben :Y)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niks gezegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TagTag
  • Laatst online: 19:13

TagTag

Chevrolet Corvette rocks

Kan iemand misschien wat foto's posten die gemaakt zijn met de Sendo? Ik ben best wel benieuwd naar de kwaliteit daarvan eigenlijk.

Of heeft nog niemand een datakabel/BT sync?

Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datacable zit er standaard bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Pffff wat een geheimzinnig gedoe zeg. Sorry hoor, maar zeg dan niks. Wordt nl. niet graag met een dooie mus blij gemaakt. kWacht liever geduldig af. Ik kan me wel voorstellen dat als je eea weet, wat ook nog 'ns goed nieuws is (?), je dat graag wilt vertellen, maar een ietwat discretere opstelling was wellicht op zn plaats geweest.
Tagtag, je kunt het beste hier even kijken voor een compleet overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:37
Okee, ik zit nu al een week te kijken op GOT, en ik twijfel nu nog tussen de Sendo X en de Sony Ericsson K700i. Het enige wat de Sendo niet heeft tov de SE K700i, is een FM radio(en de wat lagere prijs).
Wat ik graag wil is een zo compleet mogelijke en 'veranderlijk' mogelijke telefoon. Is de Sendo X de 55 euro(minimum prijzen van pricewatch) het echt waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ik heb deze vergelijking al eens eerder gezien en zal (kort) herhalen wat ik toen ook zei. Allereerst, je kunt de k700 echt niet met de x vergelijken. Ok, dan heeft 'ie geen ingebouwde radio, maar daar houdt t echt mee op. De x heeft zo ontiegelijk veel meer dan de k700. Ik zal dat hier niet op gaan sommen; hier is dat veel beter gedaan. Het belangrijkste verschil is dat de x een smartphone is en de k700 niet. De x draait nl op een symbian os. Verder kan ik je adviseren om op bovengenoemde site ook de reviews te lezen. De x is echt een topfoon maar het is belangrijk om (voor jezelf) te weten of je alle features wel nodig hebt. Ik kan je trouwens ook nog aanraden om beide foons eens een keer in je handen te houden. Succes met je keuze!
Owja, het antwoord op je vraag: die €55 (hoe kom je daar trouwens aan?) is het zeer zeker waard!

[ Voor 8% gewijzigd door trimakassi op 31-08-2004 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de K700i heeft trouwens (als ik mij goed herinner) ook geen uitbreidbaar geheugen. een geheugencard past er niet in en de hoeveelheid data die erop kan is maar 32 MB.

btw ik doe helemaal niet geheimzinnig. De beta lost het bereik probleem op en de andere bugs is men aan het oplossen. Dit zijn feiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:14

Zym0tiC

^_^

Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 22:30:
de K700i heeft trouwens (als ik mij goed herinner) ook geen uitbreidbaar geheugen. een geheugencard past er niet in en de hoeveelheid data die erop kan is maar 32 MB.

btw ik doe helemaal niet geheimzinnig. De beta lost het bereik probleem op en de andere bugs is men aan het oplossen. Dit zijn feiten.
42MB, niet echt een flink verschil maar toch als je bedenkt dat de apps ontzettend klein zijn en er mensen zijn met 80 apps erop

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ongeveer 32 mb bedoelde ik, enfin... in ieder geval kan je niet veel mp3 of filmpjes erop zetten dan, wat ik wel deed toen ik op reis ging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Als je toch graag muziek afspeelt (de k700 heeft een mp3speler, beetje loos dat wel, maar goed) dan zou je je mp3tjes naar 64kbps om kunnen zetten. Dat klint dan nog net niet brak en je kunt ongeveer 1cd aan muziek kwijt. Je hebt dan nog ruimte om apps te installeren. (Alleen geen 80 ben ik bang ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol

klinkt toch wel heel brak om het zo te gaan zien.

neem gewoon een sendo met een grote mem card, plaats genoeg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
Owja, het antwoord op je vraag: die €55 (hoe kom je daar trouwens aan?) is het zeer zeker waard!
Kijk maar 's bij de pricewatch, zoals ik al zei, laagste prijzen.

Okee, ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt, alleen....

Ik zie dat er nogal wat kleine maar toch irritante problemen zijn, en ik wil eigenlijk wel zeker weten dat die in de nieuwe firmware opgelost zijn. Problemen die mij tegen zouden kunnen houden:
- slechte kwaliteit van de microfoon(of hou je gewoon per ongeluk je hand ervoor?)
- verwijderoptie van de SD of MMC kaart
- laden van de batterij(ik heb gisteren even de handleiding gelezen, daar staat in dat je een paar minuten niet gebeld kan worden en ook niet kan bellen als je 'm aan de lader zet)
- stabiliteit van symbian, is het wel stabiel, of moet ik m'n foon elke 2 dagen uit en aan zetten? Ik heb nu een nokia, en die loopt eens in de 2 maanden vast, maar voor de rest staat'ie altijd aan.

plz help me make my choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
uhm, justice_strike, misschien een handige link voor in de start post:

http://www.sendo-x.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die sendo X site is niet zoooo up to date, maar goed.

De problemen met het geluid worden allemaal opgelost in de nieuwe firmware (bereik en audio staan met stip op 1).

de phone moet je in principe niet vaak meer heropstarten.

slechte kwaliteit van de microfoon(of hou je gewoon per ongeluk je hand ervoor?)
=> is reeds opgelost in de beta die sendo naar enkele testers heeft gestuurd.

- verwijderoptie van de SD of MMC kaart
=> is nooit een probleem geweest, gewoon de kaart eruithalen, je krijgt wel een waarschuwing maar die slaat nergens op. Haal wel de kaart er niet uit terwijl je er data van leest. Ik haal hem er altijd uit als ik in de panelen zit te kijken of als ik in het menu zit.
Het probleem van de optie om die eruit te halen wordt eruit gehaald in de volgende firmware.

- laden van de batterij(ik heb gisteren even de handleiding gelezen, daar staat in dat je een paar minuten niet gebeld kan worden en ook niet kan bellen als je 'm aan de lader zet)
=>Is niet waar, ik kan altijd bellen als hij aan de lader hangt en ik kan ook gebeld worden.

- stabiliteit van symbian

heel stabiel, sommige programma's werken nog niet, maar sendo heeft enkele toestellen met development tools gestuurd naar de makers van programma's zoals smartmovie en dergelijke.

* nog een tip voor de sendo-ers. Als je backupt, kan je dit best op de mem card doen. Als je gsm het begeeft, kan je steeds backupen vanop de mem card zonder dat je hem moet verbinden met de pc. Deze optie kan je kiezen bij memory card. Deze zit onder 'extra's'

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 13:10 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste