Ik weet niet of iemand het gemerkt heeft, maar de Sendo X is nu ook leverbaar bij de
Belcompany en ligt al in diverse winkels in de vitrine.
Belcompany en ligt al in diverse winkels in de vitrine.
Verwijderd
AgileMessenger: helaas moet de nieuwste versie rechtstreeks Internet Access hebben, maar werkt wel. Heb je ook de laatste versie?Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 00:44:
even een lijstje van werkende applicaties (ik moet ze wel opstarten via mijn menu want via links op een van de panelen lukt niet. (bug) )
agilemessenger => msn icq of yahoo messenger op je foon
wireless irc => Mirc op je gsm.
Mobiluck => bluejack applicatie. zie topic bluejacking
o.o
[ Voor 101% gewijzigd door justice strike op 15-08-2004 14:15 ]
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
agile: versie 2.21, ik moet wel een paar keer verbinden via gprs eer ik binnenben (telkens 50 centKage Musha schreef op 15 augustus 2004 @ 13:11:
[...]
AgileMessenger: helaas moet de nieuwste versie rechtstreeks Internet Access hebben, maar werkt wel. Heb je ook de laatste versie?
WirelessIRC: Welke heb je? Er zijn er 2 namelijk theservebeer en mobiways. Welke instellingen heb je? http, socket? Ik krijg em niet geconnect.
Mobiluck: bij mij geeft ie aan dat ik een oude versie heb terwijl ik de laatste versie heb, erg raar want hoe kan die dat nou weten zonder GPRS connectie O_o
Verwijderd
Verwijderd
:: ABIT AN7 :: GF3 Ti200 :: 2500+ ::
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Als ik met file explorer op de Sendo een map aanmaak op de mem card dan gaat het zonder problemen.Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 12:01:
new bug:
als je een dir toevoegt op je mem card, krijg je de boodschap kan device niet vinden. very weard. dan moet je pc connect opnieuw opstarten en dan gaat het weer. het gaat wel, maar tis toch bizar.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 14:09 ]
There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi
Verwijderd
BLU3_VV
AggileMessenger, verbindt je met MSN, ICQ, AIM, YIM en Yabber...en het is gratisvladje schreef op 17 augustus 2004 @ 22:52:
Heb er ook eentje besteld,
Weet er iemand hou je msn kan starten op je mobieltje, lijkt me best handig.
o.o
Verwijderd
loltrimakassi schreef op 17 augustus 2004 @ 17:20:
Dude?! BT?? Leuk als je niks te doen hebt ja...Daar wil je echt geen mp3's (laat staan films van enkele tientallen mb's) mee overzetten. Of heb je het over mailtjes overzetten naar je foon? Dan is het wel handig uiteraard.
Hier is m'n aandeel in het "vergelijkendwarenonderzoekje":
Vid's: Mp3's:
Mb sec Mb sec
43.5: 54 4.0: 6
43.6: 54 5.0: 7
44.1: 56 6.0: 8
44.6: 57 7.0: 9
45.1: 58 8.0: 10
Vid's: 0.79Mb/sec (gem.)
Mp3's: 0.75Mb/sec (gem.)
Ik denk dat de snelheid dichter bij 0.8 dan bij 0.75 ligt omdat de metingen bij de video's nauwkeuriger waren dan bij mp3's. Ik heb dit overigens met een usb 2.0 cardreader en een 128 Mb SanDisk SD-kaartje gedaan. Wat haalt de datakabel?
Verwijderd
Godnondeju zeg...Wist niet dat het zo erg was...Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 00:34:
[...]
lol
waar spreek jij over, 6 seconden voor 4 MB
ik 1m 24 seconden voor 4mb met datakabel![]()
morgen ga ik om de usb card reader.![]()
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 20:05 ]
Verwijderd
Misschien is het een optie om een ander wekker-programma te installeren, ik weet wel niet of het te vinden is, heb me foon ook nog niet. Waar kan ik trouwens goede software vinden voor op de gsm of is alle symbian software compatible?Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 17:56:
...
maar wat ik jammer vind is dat je de wekker per dag moet instellen en dat het niet gewoon altijd of mischien wel meer mogenlijk heden heeft, want ik gebruik mijn tel altijd als wekker.
...
BLU3_VV
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dit wilde ik net ook plaatsen. Ik heb vandaag die cardreader gehad, ik dus naar menu, extra's, geheugenkaart verwijderen, hij sluit alles af en dan staat er je kan de kaart verwijderen en dan wil ik hem eruit halen dan krijg ik de error: je moet eerst de optie geheugenkaart verwijderen aanklikken (terwijl ik dat toch doe)Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 11:49:
hebben jullie dit ook?
ik gebruik de functie op mijn sendo x om de geheugenkaart eruit te halen
dan zegt hij dat hij alle applicaties afsluit.
Dan steek ik er mijn geheugenkaartje er terug in, en de panelen zijn WEERAL leeg !!!
hebben jullie dezelfde ervaring of halen jullie gewoon de kaartjes eruit zoals jullie willen
[ Voor 10% gewijzigd door aryan op 19-08-2004 15:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
mp3 is een directory die je zelf aangemaakt heb:)Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 10:27:
E:\
> Images
> MP3
>Others
>Sounds
subdir => Digital
subdir => Simple
>System
subdir => Apps
Subdir => Data
Subdir => Favourites
>Videos
[ Voor 24% gewijzigd door Kage Musha op 20-08-2004 12:56 ]
o.o
Verwijderd
klopt. De nieuwste versies willen niet eens opstarten terwijl er Sendo X compatibiliteit staat. Oudere versies zoals Irremote 1.43 en miniGPS 1.1.x startten tenminste op.justice_strike schreef op 21 augustus 2004 @ 22:15:
ja dat komt wel vaker voor, heb het al voorgelegd aan sendo en ze zijn er mee bezig. Ik ben echt benieuwd hoe snel de update komt.
Overigens was ik net weer aan het kijken op de site van psiloc. Ze hadden een nieuwe versie van ir remote en minigps. Ze promoten ook compatibiliteit met de sendo x. Echter na het uitproberen van de demo moet ik nog steeds concluderen dat hij eht voor geen meter doet.
o.o
Verwijderd
Sinds gisteren heb ik ook een Sendo X, en ik ben er zeer happy mee. Vooral de email en MP3 functie spreken mij zeer aan! Hij is alleen wel behoorlijk dik, wat het (koelkast-gehalte) omhooghaalt.Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 19:17:
Groot nieuws van mijn kant.
Ik ben vandaag gemaild door Sendo. De nieuwe versie van de X software is zo goed als klaar.
Een groot aantal bugs zijn opgelost. Niet alles is opgelost, maar wel een aantal van de bugs. Welke bugs is bij mij niet bekend.
Verwijderd
Helaas zal deze niet werken, want de X ondersteun niet het Bluetooth HID profiel.Chicane schreef op 25 augustus 2004 @ 03:19:
Weet iemand of het mogelijk is de logitech dinovo als toetsenbord voor de sendo x te gebruiken? Zit er namelijk over te denken om een bluetooth toetsenbord te kopen die (hopelijk) ook op mn sendo x werkt. =)
Verwijderd
Ik gebruik op het moment het poetsdoekje van mn zonnebril... Tijdens de afgelopen meeting in Den Haag heb ik naar screenprotectors gevraagd, maar het was niet duidelijk of we binnenkort iets konden verwachten. Ze weten er iig van af en er wordt aan gewerkt.Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 00:19:
trouwens, wat is handig voor het beschermen van het beeldscherm? Er komen namelijk erg snel krassen op.
ok das balen...naja dan nog maar ff geen nieuw toetsenbord voor mn pcIvoB schreef op 25 augustus 2004 @ 09:16:
[...]
Helaas zal deze niet werken, want de X ondersteun niet het Bluetooth HID profiel.
Je zult dus het Sendo Keyboard moeten gebruiken...
Dus nog geen 12 uur op een batterij? Ik doe er toch al gauw 48 uur of meer mee, dus of er is iets stuk, of je hebt applicaties open...D3N_B0Y schreef op 25 augustus 2004 @ 11:37:
Ik heb volgens mij nu echt serieuze problemen met de batterij...
gister avond heb ik de batterij opgeladen, en vanmorgen is de batterij alweer leeg. dat erwijl ik alleen met alarm heb gespeeld, en de bleutooth staat zelfs uit, nu heb ik iets gelzen over batterij kalibreren... dus batterij eerst helemaal goed leeg laten lopen en dan opladen zover als maar kan en dat nog een x, ik heb de telefoon nu 2 weken, en heb dit bijna elke 2 dagen gedaan (omdat ie dan leeg was) is het nu echt zo brak of wat ???
Is bekend of dit met een firmware revisie verholpen zal worden? Een (het enige denk ik) nadeel van dat opvouwbare toetsenbord lijkt me slijtage van de connector, dus een draadloze zou wat mij betreft welkom zijn...IvoB schreef op 25 augustus 2004 @ 09:16:
[...]
Helaas zal deze niet werken, want de X ondersteun niet het Bluetooth HID profiel.
Je zult dus het Sendo Keyboard moeten gebruiken...
Verwijderd
Verwijderd
Waar zie je dat? Als "hier" Nederland is dan klopt het ook gewoon, want door de zomertijd is het momenteel GMT+2 (Londen is nu GMT+1).Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 09:02:
wat ik mij ook afvraag; de automatische tijdsaanduiding (voor de juiste tijdzone)
werkte niet bij mij toen ik op reis ging, en toen ik terugkwam ook niet.
is dit providerafhankelijk? want hier zei hij dat we in GMT+2 zitten terwijl het GMT+1 is.
BLU3_VV
Verwijderd
Heb ik al allemaal geprobeert maar nix helpt... toch bedanktVerwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 01:38:
proberen met sim card van een ander netwerk, eens blazen op de plaats waar de sim kaart moet gaan zitten, misschien voorkomt een stofje het goede werken (a bit unlikely)
je hebt al een total reset geprobeerd, weard... Ik denk dat je batterij defect is. Alleszinds lijkt me dit een hardware probleem. Mail naar sendo, die volgen het op !
breng hem desnoods terug nr de winkel, die moeten je een nieuwe geven
BLU3_VV
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor je snelle reactie!justice_strike schreef op 29 augustus 2004 @ 01:25:
t-zones werkt hier gewoon (ik neem aan imode en vodafone live ook)
je kan ook gewoon het internet op, wat natuurlijk veel meer bied dan imode (en of t-zones)
let er wel op dat je dat het beste via je telecom provider kan doen. Had namelijk een uurtje ingebeld bij tiscali, en kwam er op mijn rekening achter dat het niet van je belminuten afgaat
gprs is dus the way to go aangezien je toch al moet betalen voor de minuten, en omdat gprs gewoon veel sneller is.
De telefoon houdt de tijd per GPRS-sessie bij, en bij een ingesteld minuuttarief zal deze ook de kosten weergeven, alhoewel deze bij GPRS helemaal niet aan de orde zijn.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:03:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie!Ik heb nu nog 1 ding wat ik niet helemaal begrijp omdat het bij imode allemaal wat simpeler lag denk ik. ( gewoon op de imodeknop drukken en je zat op de site's) Je zegt dat als je aan het gprs-en bent dat je dan moet betalen per minuut. Dit begrijp ik niet helemaal omdat ik dacht dat gprs gebruik altijd van een databundel bij je telecomprovider af ging. Of ben je dan aan het wappen met een inbelverbinding?
Ik hoor het wel
gprs is dus the way to go aangezien je toch al moet betalen voor de minuten, en omdat gprs gewoon veel sneller is.
ik bedoelde meer van als je inbelt met een gewone gsm data lijn dat je toch per minuut moet betalen (het gaat niet van je belminuten af namelijk) dus kan je het beste maar gprs nemen omdat als je toch moet betalen je dan wel veel sneller op internet zit. volgens mij zijn de kosten dan ook meteen lager, want probeer maar een 1 mb voor 98 cent over een gewone inbel lijn heen te trekken, dat lukt niet.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:03:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie!Ik heb nu nog 1 ding wat ik niet helemaal begrijp omdat het bij imode allemaal wat simpeler lag denk ik. ( gewoon op de imodeknop drukken en je zat op de site's) Je zegt dat als je aan het gprs-en bent dat je dan moet betalen per minuut. Dit begrijp ik niet helemaal omdat ik dacht dat gprs gebruik altijd van een databundel bij je telecomprovider af ging. Of ben je dan aan het wappen met een inbelverbinding?
Ik hoor het wel
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 19:45 ]
Macbook 2,4ghz, Acer Aspire 1694v1, Athlon Thunderbird 1,2ghz en Phenom II X3 720 BE
[ Voor 8% gewijzigd door trimakassi op 31-08-2004 22:27 ]
Verwijderd
42MB, niet echt een flink verschil maar toch als je bedenkt dat de apps ontzettend klein zijn en er mensen zijn met 80 apps eropVerwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 22:30:
de K700i heeft trouwens (als ik mij goed herinner) ook geen uitbreidbaar geheugen. een geheugencard past er niet in en de hoeveelheid data die erop kan is maar 32 MB.
btw ik doe helemaal niet geheimzinnig. De beta lost het bereik probleem op en de andere bugs is men aan het oplossen. Dit zijn feiten.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Verwijderd
Verwijderd
Kijk maar 's bij de pricewatch, zoals ik al zei, laagste prijzen.Owja, het antwoord op je vraag: die €55 (hoe kom je daar trouwens aan?) is het zeer zeker waard!
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 13:10 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq