Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 22:51

JvdM

<---->

kun je mij zeggen waar het staat van die beltikken?

dit kan ik vinden "# Lage abonnementskosten: € 10,- per maand"
Abonementskosten is toch voor een belbundel. Als je apart betaald voor bellen en smsen is het toch geen abonementskost meer ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Abonnementskosten zijn altijd vaste kosten waarbij je al je gesprekskosten er nog bovenop komen.

T-Mobile en Orange adverteren niet voor niets met de kreet "geen abonnementskosten" omdat je je "abonnementskosten" als belminuten of beltegoed terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

maar als je abonements kosten betaald wat is dan in dit geval mijn abonement :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Je 'abonnement' is eigenlijk de afkoopsom voor het tarief dat je krijgt, bij T2 prepaid betaal je een stuk meer.
Die start-tik (€0,07) betaal je alleen als je gratis belt in de avond en in het weekend.
Dit 'gratis' bellen moet ergens van betaald worden, het is een soort 'fair use policy' voor telefonie.
T2 gaat uit van een gemiddeld belgedrag dat betaald wordt uit die €10 per maand.
Al deze info heb ik van de T2 website, als ik het snap, dan moet dat voor anderen toch ook niet al te moeilijk zijn :? :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

oke, dus even kort gezegt:
Tele2 het lijkt mooi, totdat je het hebt besteld.
Kan je net zo goed een prepaid ding kopen..... nouja, ik weet vanaf nu ook dat ik NOOIT meer voor tele2 moet gaan. het staat gewoon veel te sneaky op hun site.
Mijn eerste dag met deze tel, tel zelf is goed :) maar ben niet tevreden over T2

edit:
kan ik wel zien voor hoeveel euro ik heb gebeld ?!

[ Voor 9% gewijzigd door JvdM op 31-01-2005 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

je kunt bij menu -> gesprekken -> tijd en kosten -> gesprekstimers -> tijd uitgaand zien hoelang je zelf gebeld hebt, kun je een beetje inschatten wat het gaat kosten.

ikzelf heb samenbellen 500 van telfort, das 500 belmenuten (naar telfort nrs en vaste nummers!) voor 12,50 per maand. Wat je naar overige mobiele nummers en na de 500 minuten belt betaal je 20ct per minuut. Is wel handig om dan te weten of je al aan de 500min zit (das toch al 8 uur en 20 minuten en dat redt ik makkelijk ;))

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mmm, mijn t630 is een beetje ziekjes volgens mij ;( zijn pookje reageert niet echt lekker meer namelijk, misschien moet ik eens langs de winkel gaan, heb toch nog garantie :P

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Ik heb wel wat vage problemen ja:
  1. soms ben ik totaal niet bereikbaar terwijl hij gewoon aanstaat. Heb met provider gebeld en die heeft alles nagelopen en niks kunnen vinden.
  2. Soms bel ik iemand en krijg ik geen beltoon niks, nog een keer bellen en dan gaat het meestal wel goed
Pookje heb ik ook ff gehad, maar was toen ineens weer over.

[ Voor 10% gewijzigd door pretorian_nl op 01-02-2005 16:15 ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17

Dentheman

Zie signature

pretorian_nl schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 16:15:
Ik heb wel wat vage problemen ja:
  1. soms ben ik totaal niet bereikbaar terwijl hij gewoon aanstaat. Heb met provider gebeld en die heeft alles nagelopen en niks kunnen vinden.
Even je mobiel uit en dan weer aan zetten

Even iets anders:

Ik heb van Iemand in dit forum een T630 gekocht voor €100, met headset, radioheadset en oplader, redelijk strakke prijs dacht ik zo.

Maar nu komt het volgende ik moet natuurlijk een blauwtand dongle(class1 :7 ) hebben en ik heb de keuze uit:

-De sitecom
-De Trust

Nu staat er bij de trust meer info, maar ik neig tch naar de sitecom, gewoon omdat ik veel negatiefs over trust hoor. En sitecom vast niet slechter is 8)

[ Voor 57% gewijzigd door Dentheman op 02-02-2005 16:55 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik vind €39,99 erg duur voor een class 1 BT dongel, bij Ebay kom je makkelijk onder de €20 incl. verzendkosten, je moet alleen ff geduld hebben en niet geilen op een merk >:)
Bij MM kun je ook wel voordelig slagen.
T2 heeft eindelijk een factuur gestuurd en het rekeningnummer klopt ook nog :+

[ Voor 17% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-02-2005 18:01 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Speedy-Andre schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:59:
verzendkosten, je moet alleen ff geduld hebben en niet geilen op een merk >:)
Bij MM kun je ook wel voordelig slagen.
mijn dichtsbijzijnde MM zit in alkmaar, dan kan ik netzogoed hier iets kopen.

nog andere opties/merken ?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:31
Denman89 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 19:06:
[...]

Even je mobiel uit en dan weer aan zetten

Even iets anders:

Ik heb van Iemand in dit forum een T630 gekocht voor €100, met headset, radioheadset en oplader, redelijk strakke prijs dacht ik zo.

Maar nu komt het volgende ik moet natuurlijk een blauwtand dongle(class1 :7 ) hebben en ik heb de keuze uit:

-De sitecom
-De Trust

Nu staat er bij de trust meer info, maar ik neig tch naar de sitecom, gewoon omdat ik veel negatiefs over trust hoor. En sitecom vast niet slechter is 8)
Ikzelf heb de trust, en ik heb er geen problemen mee.

Ik gebruik de t630 als afstansbediening bij mijn laptoppie op me kamer, kan ik via blauwtand liedjes luisteren in mijn bed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

DaFreakhead schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:23:

Ik gebruik de t630 als afstansbediening bij mijn laptoppie op me kamer, kan ik via blauwtand liedjes luisteren in mijn bed 8)7
Ok, en het bereik, is 2 verdiepingen te redden ?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakhead schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:23:
[...]

Gebruik je een speciaal programmatje om die mp3s af te spelen vanaf je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Denman89 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:42:
[...]

Ok, en het bereik, is 2 verdiepingen te redden ?
Bij mij wel, alles is beton hier ;)
Pc staat in het souterrain en op de 1e etage heb ik nog prima bereik (getest met BT headset).
Hier hebben ze een class 1 adapter voor €26,25 :Y)
Spoorstraat 54 Den Helder, ff bellen of je hem op mag halen (ik ken die zaak verder niet) :)

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-02-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:48:
[...]

Als je floats mobile agent (zie starttopic) Laat connecten met je t630, dan krijg je automatisch op je telefoon het scherm waarmee je je Media player kan bedienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Laatst online: 01-08 15:20
ronwiel schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:48:
[...]

Als je floats mobile agent (zie starttopic) Laat connecten met je t630, dan krijg je automatisch op je telefoon het scherm waarmee je je Media player kan bedienen...
Ben ik toch blij dat mijn bleutooth dongle een dinovo toetsenbord is waar ik mijn mp3 mee bedien op afstand, want met mijn telefoon werkt dat toch niet zo lekker Ok Werkt toch wel leuk, maar helaas geen weergave van het nummer dat op dat moment wordt afgespeeld. Het maakt FMA alleen wel weer een onmisbare extra voor de SE owner

[ Voor 23% gewijzigd door pretorian_nl op 02-02-2005 23:00 ]

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Speedy-Andre schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:51:
[...]

Bij mij wel, alles is beton hier ;)
Pc staat in het souterrain en op de 1e etage heb ik nog prima bereik (getest met BT headset).
Hier hebben ze een class 1 adapter voor €26,25 :Y)
Spoorstraat 54 Den Helder, ff bellen of je hem op mag halen (ik ken die zaak verder niet) :)
op die site staat:

Bluetooth™ V1.1 (o dBm klasse 3)
werkafstand 10 meter

Dus geen klasse één :P

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 21:48:
[...]

Nou ik gebruik pc control, op www.christersson.org te downloaden. Die maakt een seriele verbinding met de t630, en je krijgt dan een schermpje ervoor met 4 keuzemenus. Als je dan winamp kiest, kun je de titels van de songs ook nog bekijken, en selecteren.(en als je wilt windows, media player of winamp besturen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Weet iemand een webshop waar je een nieuwe behuizing voor de t630 kan bestellen?

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Erasmo schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:00:
Weet iemand een webshop waar je een nieuwe behuizing voor de t630 kan bestellen?
ja www.google.nl

wel klikken hoor ;):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Erasmo schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:00:
Kijk ook eens naar de sig van de TS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Denman89 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 07:55:
[...]

op die site staat:

Bluetooth™ V1.1 (o dBm klasse 3)
werkafstand 10 meter

Dus geen klasse één :P
Lekker duidelijk weer, gelukkig is het niet mijn eigen advertentie :9
Waar klasse 3 vandaan komt weet ik niet, is dat weer iets nieuws :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Speedy-Andre schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:44:
[...]

huh? in de titel van de pagina staat weer 100m bereik 8)7 Afijn: ik wip morgen wel even langs als ik uit school kom (ik fiets er letterlijk langs :+ )

afijn, laat het allemaal maar zitten, khep via marktplaats een trust gekocht voor €25 en ga 'm over een half uurtje ophallen das pas snel regelen, net gebeld, straks ophalen :D
Ok, net opgehaald, perfect, €25 en zelf het plasticje zat nog om de doos :*)

[ Voor 28% gewijzigd door Dentheman op 03-02-2005 22:18 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Speedy-Andre schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:44:
[...]

Officieel is klasse 3 maar 10 centimeter

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al sedert augustus 2004 de trotse bezitter van dit prachtig mobieltje. tot dusver heb ik nog geen noemenswaardige problemen. Dus geen vastzittende toetsen enz...

Maar, wat wel frustrerend is, is dat sedert een week of 2, mijn gsm regelmatig zomaar uitvalt! (Wat heel irri is, daar ik bereikbaar moet zijn voor mijn werk, ambulancier, heeft me al wat nare situaties veroorzaakt...)

Waar zou daar de oorzaak van zijn? Ook, heb ik eens op de site gekeken van sonyericsson en kon niet vinden wat de laatste versie is van de firmware. Mss kan een update dat verhelpen. Ik heb R6C005. Is dat de laatste en zoniet hoe kan ik te weten komen wat de laatste is en more important, hoe krijg ik hem erop...

Many thx...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Naar een SE servicepunt gaan? volgens mij is dat de laatste versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

R6C005 is de laatste.
Dat uitvallen zou een slecht batterijcontact kunnen zijn, heb je al gekeken of er vuil in zit :?
Het klepje drukt de batterij aan, als hij los zit of een beetje vervormd is dan zou de batterij af en toe geen contact kunnen maken ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, het klepje zit goed vast, trouwens, heb hem sedert augustus, bijna nooit opengedaan, juist om speling te voorkomen...maar moet toch in stad zijn, zal eventjes bij SE binnenspringen...
Ook ben ik al enige tijd op zoek naar heel gewone beltonen, zoals gewone draadtelefoons hebben, maar dan voor mijne t630. Google heeft niets concreets opgebracht en bij MyT630 op lasyk zijn er maar een stuk of 5, en gene vette.
Wie kan mij helpen waar ik veel verschillende van die soorten beltonen kan vinden.
Many thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Jongens een ONWIJS brandende vraag! Kannnnn ik m'n agenda synchroniseren met outlook's agenda? Dat zou echt the ultimate optie zijn voor mij op de 630...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:55:
Jongens een ONWIJS brandende vraag! Kannnnn ik m'n agenda synchroniseren met outlook's agenda? Dat zou echt the ultimate optie zijn voor mij op de 630...
Ik heb net met xtndconnect van SE taken en afspraken naar de T630 gestuurd, dus dat werkt :)
Ook met FMA is dit gelukt, al moet je wel eerst FMA met Outlook synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

is dat xtndconnect freeware? kzie alleen maar dat ik 'm kan kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat zit standaard bij de T630, ik denk dat de koopversie nog wat extra toeters en bellen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Ik heb dus m'n T630 binnen maar soms wilt de bleutooth adapter niet connecten met m'n telefoon, de enige oplossing is dat de software van de trust bleutooth-adapter verwijderen en opnieuw installeren, net zoals de adapter zelf.

Maar m'n grootste probleem is dat het bereik gewoon kut slecht is, 4 meter is niet haalbaar ;( Terwijl het me wel luxe lijkt als ik met m'n draadloze koptelefoon door huis loop en dan even naar het volgende liedje kan switchen met wmp (iig als ik op de bank lig :P ) vanaf hier is het naar beneden ongeveer zeven meter, ik heb al wat gezocht en dan komt eruit dat het aan de telefoon ligt. Wat zijn de mogelijkheden om het bereik te vergroten ?
Ik heb natuurlijk wel een T630

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 08:16:
Maar, wat wel frustrerend is, is dat sedert een week of 2, mijn gsm regelmatig zomaar uitvalt! (Wat heel irri is, daar ik bereikbaar moet zijn voor mijn werk, ambulancier, heeft me al wat nare situaties veroorzaakt...)
Hé ramden, heb je al meer info hierover? Ik heb sinds een krappe 2 weken ook een T630 (via Tele2Mobiel actie) en bij mij gebeurt het dus ook af en toe dat ik m´n T630 uit m´n broekzak pak en hij gewoon uit blijkt te staan. Terwijl ik hem aan en key-locked in m´n broekzak gestopt had !

Verder heb ik soms dat ineens de batterijmeter op bijna leeg (klein rood streepje nog over) staat terwijl dat gezien m´n gebruik nog lang niet zou moeten zijn. Als ik dan m´n T630 uitzet en weer aan zet dan staat de batterijmeter ineens weer in het groen!

Zou de batterij gewoon niet goed zijn of zou er wat anders mee kunnen zijn? Het klepje sluit goed af dus dat is het in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Denman89 schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 20:10:
Ik heb dus m'n T630 binnen maar soms wilt de bleutooth adapter niet connecten met m'n telefoon, de enige oplossing is dat de software van de trust bleutooth-adapter verwijderen en opnieuw installeren, net zoals de adapter zelf.

Maar m'n grootste probleem is dat het bereik gewoon kut slecht is, 4 meter is niet haalbaar ;( Terwijl het me wel luxe lijkt als ik met m'n draadloze koptelefoon door huis loop en dan even naar het volgende liedje kan switchen met wmp (iig als ik op de bank lig :P ) vanaf hier is het naar beneden ongeveer zeven meter, ik heb al wat gezocht en dan komt eruit dat het aan de telefoon ligt. Wat zijn de mogelijkheden om het bereik te vergroten ?
Ik heb natuurlijk wel een T630
Ligt niet (alleen) aan de T630, ik heb een klasse 1 (100m bereik) BT adapter en daar kom je een stuk verder mee.
M'n T630 en BT headset overbruggen met gemak 2 etages (BT signaal gaat door 2 dikke betonnen vloeren naar m'n pc).
Je kunt ook je BT dongle wat gunstiger plaatsen met een lange usbkabel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, ik heb daar de oorzaak nog niet voor gevonden...Ik ben gaan vragen in de winkel waar ik hem gekocht heb, maar de oplossing die zij mij aanboden, was om hem terug te sturen en laten checken.
Dus, veel wijzer ben ik niet geworden. Als je die lui iets vraagt wat niets met aankopen te maken heeft, kunnen ze je meestal niet helpen...

Wat de batterijduur betreft, daar heb ik geen problemen mee, die gaat gemakkelijk 5 à 6 dagen mee, maar valt soms wel volledig uit, terwijl ik hem nooit zomaar in mijn broekzak steek...

Ik blijf verder naar een oplossing zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb hem met een mooi Krusell tasje aan m'n riem hangen, hij is nog nooit zomaar uitgevallen.
In een broekzak kan er wel wat druk op de behuizing komen te staan of de foon krijgt een stoot, waardoor de batterij misschien even geen contact maakt :/
Je zou hem eens wat langer ergens neer kunnen leggen, als ie dan ook uit gaat is er iets met het toestel loos ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Speedy-Andre schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:18:
Ik heb hem met een mooi Krusell tasje aan m'n riem hangen, hij is nog nooit zomaar uitgevallen.
In een broekzak kan er wel wat druk op de behuizing komen te staan of de foon krijgt een stoot, waardoor de batterij misschien even geen contact maakt :/
Je zou hem eens wat langer ergens neer kunnen leggen, als ie dan ook uit gaat is er iets met het toestel loos ....
mwah ik heb die foon al een jaar in mijn broekzak, nog nooit last van uitval gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Mijn pappie heeft er een gekocht tijdje terug :*)

En nou viel me 1 ding op : Bij de deksel van de accu zit een zwart vierkantje die volgens mij juist is geplaatst om een loszittende batterij te voorkomen doordat de batterij dan wordt aangedrukt :?

Ook leuk : Met zo'n gammele Tele2 abbo gekocht puur wegens de phone zelf en omdat het beestje simlock free is kan mijn pa hem met zijn Orange abbo gebruiken :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

nero355 schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 20:32:
Mijn pappie heeft er een gekocht tijdje terug :*)

En nou viel me 1 ding op : Bij de deksel van de accu zit een zwart vierkantje die volgens mij juist is geplaatst om een loszittende batterij te voorkomen doordat de batterij dan wordt aangedrukt :?
Klopt ja, waar het spiegeltje zit heb je ook een kleine verdikking, aan die kant zou je de batterij het beste kunnen aandrukken denk ik omdat daar de batterijcontacten zitten.
Oh ja, nu ik T2 weer voorbij zie komen, de rekening is na 2 maanden binnen, zoals op de website is vermeld.
Ik ging ook naar T2 vanwege het simlock vrije toestel en niet vanwege hun service en diensten, want dat doet elke andere provider beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Ben toe aan een nieuwe telefoon en tele2 heeft een zeer aantrekkelijk actie met de ericson T630 en wilde hem net on-line bestellen maar kan m'n sim nummer niet vinden (moet ik hebben ivm met nummerbehoud).
Op de achterkant van mij sim zelf staat een lang nummer maar dat pakt hij niet, geen correct nummer volgens de site.

Op het omhusels van de sim (waar je hem uitkliktzeg maar) staat precies hetzelfde nummer met 'SIM nr' ervoor dus lijkt me vrij duidelijk :9
Maar wat ik ook probeer volgens die site is het geen correct sim nummer.
Iemand enig id wat ik fout doe ?? (of wat telfort fout doet ;) )

Heb nog wel aardig wat te lezen in dit topic zo te zien B)

[ Voor 10% gewijzigd door intuliegend op 09-02-2005 22:35 ]

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat lange nummer eindigt met het 06 nummer, typ je die er ook bij :?
Overigens kun je ook overwegen om met je oude provider verder te gaan als ie je bevalt, dan gebruik je de T2 sim gewoon niet (wel activeren bij ontvangst natuurlijk :Y) )
Er zit geen lock op het toestel, ik bel nu met Vodafone.

[ Voor 63% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-02-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Speedy-Andre schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 22:21:
Dat lange nummer eindigt met het 06 nummer, typ je die er ook bij :?
Overigens kun je ook overwegen om met je oude provider verder te gaan als ie je bevalt, dan gebruik je de T2 sim gewoon niet (wel activeren bij ontvangst natuurlijk :Y) )
Er zit geen lock op het toestel, ik bel nu met Vodafone.
Wordt dan wel erg lang nummer :P
sim nmr is dan : 03110**0316070 || 0626196***
^ ^
sim nmr tel nmr

((2 streepjes & spatieszij natuurlijk als border)) heb die hele reeks zo ingevuld maar weer niks, en vind het zoiezo vreemd, is het vak erboven moet je je 06 al invullen en er staat ook niks over bij dat je dat erachter moet zetten.

En wil wel met tele2 bellen want betaal toch die 10 euro in de maand en bellen naar vaste nummers en tele2 mobieltjes is gratis, scheelt voor mij aardig wat geld.

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met een prepaid kaart vraagt ie idd om een simkaart nummer en T2 vult hem vast een stukje in, ik heb mijn AH prepaid gebruikt en die vul ik aansluitend in, dat werkt dus wel B)

[ Voor 86% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-02-2005 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Speedy-Andre schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 23:11:
Moet je echt je simnr invullen?
Ik zie deze pagina bij een bestelling als je je nummer wilt meenemen :

[[picture]]

(ik hoop dat ie een beetje leesbaar is :z )
Geen sim daar, maar wel je 06 nummer :/
Moet je even het prepaid bolletje aanklikken :) dan verschijnt er een extra vakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Oei, ik wijzigde mijn post omdat ik het al had ontdekt :Y)
Zie mijn vorige reply dus :)
Nog maar ff een edit, als ik 2x Telfort invul, klopt het AH simnr ook ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-02-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Ah kijk dat zal het zijn :)
Jahoor, ik d8 dat dat nummer wat er al stond een voorbeeld was en heb het dus weggehaald |:(
Wel vreemd dat het nergens bijstaat :?

Even opnieuw alles ingevuld, nummer laten staan, simnmr erachter en alles werkt naar behoren.
Bedankt voor de hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Geen dank, ik probeer ook maar wat (8>

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
even een snelle vraag ondersteunt deze telefoon *.mmf bestanden?

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

mitchel schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:01:
even een snelle vraag ondersteunt deze telefoon *.mmf bestanden?
Nee, alleen .mid (polyphonisch midi) kun je erop zetten.

• cryonic90
  • Laatst online: 16-09 14:09
Je kunt er ook nog .amr bestanden opzetten

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:26
Iemand een idee waar ik goedkoop een nieuw frontje voor mn beschadigde T630 haal? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Niet super goedkoop, maar wel de originele:

Telecomtelecom
In wit of zwart ;)
Bij Ebay vind je ook originele covers, maar met verzendkosten erbij zijn ze net zo duur .... :/
Als de verkoper in Hongkong, China of Korea zit, dan heb je goedkope namaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 11:07
Heb gisteren bij de kijkshop een T630 orange prepaid pakket gekocht (zwart model, geen orange label op of speciaal orange menu, 129 euro). Was een beetje een gok omdat ik tegenstrijdige berichten las over de simlock, maar bij mij werkt het dus prima met mijn orange abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Weet iemand eigenlijk of ik bijvoorbeeld eBooks zou kunnen maken voor de T630 of dat er iig een offline reader is voor txt files of html files??? Zou perfect voor me zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 01:06
Ik heb het volgende probleem met mijn T630. maakt niet uit hoe ik hem instel, maar als ik bel blijven worden de nummers niet zichtbaar bij diegene wie ik bel, dus ik blijf onbekend, weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

QSYS schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:59:
Ik heb het volgende probleem met mijn T630. maakt niet uit hoe ik hem instel, maar als ik bel blijven worden de nummers niet zichtbaar bij diegene wie ik bel, dus ik blijf onbekend, weet iemand wat ik hier aan kan doen ?
Zou dat bij je operator kunnen zitten, of werkte het met een andere foon en dezelfde sim wel :?
Ik kan met kpn, vodafone, telfort, Ah en T2 m'n ID/nummer meezenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

apNia schreef op zondag 20 februari 2005 @ 13:53:
Weet iemand eigenlijk of ik bijvoorbeeld eBooks zou kunnen maken voor de T630 of dat er iig een offline reader is voor txt files of html files??? Zou perfect voor me zijn...
Ik gebruik een webviewer om 'normale' webpagina's met de T630 te bekijken.
Deze zal ook wel offline content kunnen lezen, maar hoe je het bestand op de T630 krijgt is dan de vraag ....
Een bestand renamen kan niet en een .txt of .htm(l) accepteert ie niet als je hem wil verzenden naar de T630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
Speedy-Andre schreef op zondag 20 februari 2005 @ 20:06:
[...]

Zou dat bij je operator kunnen zitten, of werkte het met een andere foon en dezelfde sim wel :?
Ik kan met kpn, vodafone, telfort, Ah en T2 m'n ID/nummer meezenden.
Dit toestel is niet van mij , maar het is met Tele2 geloof ik, mischien dat het probleem bij hun ligt ofzo .. Aan de instellingen ligt het niet, die staan allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

QSYS schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:16:
[...]

Dit toestel is niet van mij , maar het is met Tele2 geloof ik, mischien dat het probleem bij hun ligt ofzo .. Aan de instellingen ligt het niet, die staan allemaal goed.
Ik heb hem ook van Tele2, dus daar ligt het denk ik niet aan ;)
Als het een prepaid van Tele2 is, dan kan er wel een verschil in zitten, ik heb zo'n €10 abonnement met 'gratis' T630 en daar zit geen rarigheid van Tele2 in, alle sims werken met het toestel.
Ik zit net ff te pielen, als je een nummer handmatig invoert en dan de rechter softkey kiest, dan zie je opties om wel of niet het nummer te verbergen, ook als je in het telefoonboek bladert, kan het :)
Het wel of niet verbergen van je nummer kan ook ingesteld staan bij de operator (Tele2).

[ Voor 21% gewijzigd door Speedy-Andre op 22-02-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QSYS
Ja dat is juist het vreemde dat hij hem de ene keer wel door geeft en de andere keer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey hey! ik ben nieuw op dit forum:D

ik heb ook een SE T630 :9 (zwarte)
Ik heb hem nu al ehm 3 weken hij bevalt me prima!
Ik heb hem gewoon los gekocht want Orange vind ik maar niks en ik wilde toch wel prepay!

Ik heb zoals ik al eerder in dit forum heb gelezen ook geen 'My Friends'
icoontje :( maar ik had ook ergens gelezen (niet op dit forum) dat in nederland nog geen netwerk die functie ondersteund! dus dan vraag ik me af komt dat icoontje dan alleen in beeld als je een netwerk hebt die het wel ondersteund :?

Enne hebben jullie dat ook als jullie een foto maken en hem daarna opslaan en de foto dan wil bekijken hij veel waziger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Lynx >> nee dat ligt aan de software die de provider er op zet voor zo ver ik weet (betreffende je my friends vraag)

en de foto's zien er bij mij altijd even scherp uit... als ik ze opsla en als ik ze terugkijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok in iedergeval bedankt :)

Ik heb nog wel een leuke site voor als je BT hebt op je computer! JE moet je wel registreeren maar dat is zo gebeurt en het is allemaal GRATIS :D
Je kan er van alles downloaden!

http://www.zedge.no/?side...e=phones&id2=-1&id=75&b=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag ook via de Tele-2 actie een T630 besteld, en vroeg me af hoelang het eigenlijk duurt voordat de telefoon binnen is ? Ik zag dat er meer mensen de telefoon via Tele-2 hadden besteld, hoelang duurde het bij jullie ?

edit:

Ik zag een paar pagina's terug dat het ong.3 weken duurde.. sorry..

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heAj...

Ik heb een klein probleempje... m'n frontje van
m'n T610 is kaduuk (er is compleet een stuk uit)
en nu wil ik een nieuwe kopen maar ik vind
de T630 er iets mooier uit zien...

Is het mogelijk om een T630 frontje op een T610
te zetten..??

Ik heb hier wel eerder wat over gelezen maar kon
er geen duidelijk antwoord uit opmaken...

Danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Het kan, ik heb het ook gedaan.

Verwijderd

en zijn er dan ook frontjes te koop MET toesten :?
overal op internet enzo gekeken maar word nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 16-09 14:09
Er zijn wel losse toetsen te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 15:58:
Ok in iedergeval bedankt :)

Ik heb nog wel een leuke site voor als je BT hebt op je computer! JE moet je wel registreeren maar dat is zo gebeurt en het is allemaal GRATIS :D
Je kan er van alles downloaden!

http://www.zedge.no/?side...e=phones&id2=-1&id=75&b=0
Deze site: http://myt630.lasyk.net/index.php is ook erg fijn, en daar hoef je je niet eens te registreren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb nu ook de t630 en ben bezig met fma maar nu zit ik met de volgende vraag

hoe kan je spelletjes toevoegen met fma? ik kan alles veranderen behalve spelletjes kan ik niet vinden in dit programma, als iemand me kan helpen graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er is een groot fma topic waar je dit kunt vinden ;)
Gebruik de upload button (send to phone) en browse dan naar het bestand (game) op je pc, een .jad kun je ook installeren (file selecteren, rechtermuis submenu Install on device).

[ Voor 5% gewijzigd door Speedy-Andre op 26-02-2005 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via telecomtelcom een wit frontje + toetsen besteld en kreeg alles keurig geleverd na een paar dagen ..top!
Mijn telefoon ziet er weer helemaal top uit, geen beschadigingen meer (nog niet in ieder geval). Ik vind de witte versie nu ook mooier, terwijl ik toch eerst de zwarte had.

Een vraagje ..ik zit erover te denken om mn telefoon te laten flashen. Er staat bij mij vrij oude software op (volgens mij :? ) namelijk R4E002 ..

Wat maakt het voor de telefoon uit wanneer je 'm laat flashen (behalve dan dat die akelige t-mobile troep verwijderd wordt) ? Worden de menu's en dergelijke sneller? En is dit de 15 euri's waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
Al enkele pagina's doorgespit maar niks erover gevonden: hoeveel smsen kunnen jullie op de foon zelf opslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn software versie is: R7A011 maar is dit nou de nieuwste versie? En hoe kom je daar achter:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 17:28:
Mijn software versie is: R7A011 maar is dit nou de nieuwste versie? En hoe kom je daar achter:?
Da's de nieuwste, voer dat nr in bij google en je weet het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cocico schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:08:
Al enkele pagina's doorgespit maar niks erover gevonden: hoeveel smsen kunnen jullie op de foon zelf opslaan?
ik geloof 100 ..in ieder geval ruim voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een vraag, misschien is hij al langs gekomen.

Als ik in mijn gesprekkenlijst kijk zie ik mijn ontvangen en uitgaande gesprekken, helaas geeft de telefoon alleen de tijd weer en niet de datum wanneer gebeld is, zou ik dit kunnen instellen of is dit gewoon een nadeel van deze telefoon en zal ik hier mee om moeten leren gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
In eerste instantie zie je bij je gesprekken alleen inkomend/uitgaand/gemist en wie het was. Als je em 'selecteert' en even wacht zie je wanneer en hoe laat het was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 15:36:
In eerste instantie zie je bij je gesprekken alleen inkomend/uitgaand/gemist en wie het was. Als je em 'selecteert' en even wacht zie je wanneer en hoe laat het was.
dankjewel, ik zie wel welke datum ik gebeld heb bijv 2 dagen geleden maar tijdstipt dat houd hij hier helaas niet bij, als het 1 dag geleden is of langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets wat ik jullie niet wil onthouden. Misschien kennen sommige van jullie het al, maar toch.
Het is een enorm handige en kei goede site! waar je GRATIS themas, ringtones, screensavers enz kan downloaden. Je hoeft je eigen alleen maar te registreren, maar dat is niks. je krijgt er geen vervelende spam van oid!!!

Edit: Oeps, site vergeten }:O 8)7 de site was: http://www.zedge.nl <-- Is trouwens gewoon engels hoor!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 19:47 . Reden: Oeps, was site vergeten erbij te zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:45:
Ik heb iets wat ik jullie niet wil onthouden. Misschien kennen sommige van jullie het al, maar toch.
Het is een enorm handige en kei goede site! waar je GRATIS themas, ringtones, screensavers enz kan downloaden. Je hoeft je eigen alleen maar te registreren, maar dat is niks. je krijgt er geen vervelende spam van oid!!!

Edit: Oeps, site vergeten }:O 8)7 de site was: http://www.zedge.nl <-- Is trouwens gewoon engels hoor!
site ligt hier plat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

www.zedge.no werkt wel, .nl is niet geregistreerd volgens mij B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cocico schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:08:
50....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, nog verkeerd doorgegeven. Het is idd .no ipv .nl }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Doet maar liever niet. is hiet niet echt toegestaan:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.:

Ringtones zijn niet toegestaan, ongeacht het bestandsformaat, de lengte of de kwaliteit. Een uitzondering hierop geldt als de gebruiker aantoont dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de ringtone. De gebruiker dient dit gelijktijdig met het posten van de ringtone in de post zelf aan te geven.

MP4-video's en video's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de video.

Java-midlets, Symbian-applicaties en programma's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de applicatie.

Verder geldt: neem in geval van twijfel altijd vooraf contact op met een I&T-moderator.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Laatst online: 05-08 08:55
Ik heb tweedehands ook een T630 gekocht. Kwam vandaag binnen, na gauw een mailtje gestuurd te hebben over blokkeringscode vlak voordat die gast op vakantie ging kon ik eindelijk ermee zooien. :)
Nu hoorde ik al dat de camera niet erg scherp is, maar bij mij is het camerabeeld wel ontzettend onscherp zodat je nog maar net voorwerpen kunt onderscheiden. Stof al beetje van het venstertje verwijderd maar waarmee kan ik die het best schoonmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

marcovtwout schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 00:00:
Nu hoorde ik al dat de camera niet erg scherp is, maar bij mij is het camerabeeld wel ontzettend onscherp zodat je nog maar net voorwerpen kunt onderscheiden. Stof al beetje van het venstertje verwijderd maar waarmee kan ik die het best schoonmaken?
Heb je de resolutie al op XL staan?

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De lichtgevoeligheid is niet best van de cam, bij veel licht zijn de foto's nog wel ok, alleen is dat 'fisheye' effect niet wat je wilt als je een rechthoekig object fotografeert :X
Voorbeelden:

Normale resolutie

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/Picture1.jpg

Extended resolutie (softwarematig 640x480)

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/Picture2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Ik heb zelf geen BT Stick dus ik heb er ff een foto van gemaakt, dit is niet echt normaal meer.
Let niet op de bewegingsonscherpte want het beeld is echt zo vaag.
Effecten zijn uit en resolutie staat op L.
Kan er vocht in gekomen zijn ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://www.webleeuw.nl/marco/t630.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.webleeuw.nl/marco/t630b.jpg

[ Voor 52% gewijzigd door marcovtwout op 05-03-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcovtwout schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:26:
Ik heb zelf geen BT Stick dus ik heb er ff een foto van gemaakt, dit is niet echt normaal meer.
Let niet op de bewegingsonscherpte want het beeld is echt zo vaag.
Effecten zijn uit en resolutie staat op L.
Kan er vocht in gekomen zijn ofzo?

[[url=]afbeelding[/url]]

[[url=hafbeelding[/url]]
je heb gelijk dat is inderdaad niet goed, wat je zou kunnen proberen is de lens schoonmaken met een zacht doekje en daar een beetje alcohol op doen, want zoals ik dit zie is er sprake van een vuile lens, maar het zou ook kunnen zijn dat de lens helemaal naar ze knoppen is dus ja dan kun je er weinig mee. Er is dan nog wel 1 laatste oplossing je toestel open schroeven en kijken of je zo bij de camera in de buurt kan komen om deze tereinigen of het plastic plaatje wat voor de lens zit tevervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
Ik heb de punt van een wattestaafje in alcohol gedoopt en het geprobeerd schoon te maken maar geen resultaat.
Openmaken dan maar. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Misschien is ie al eerder open geweest en zit de lens niet meer voor de sensor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:20:
...
Een vraagje ..ik zit erover te denken om mn telefoon te laten flashen. Er staat bij mij vrij oude software op (volgens mij :? ) namelijk R4E002 ..
Wat maakt het voor de telefoon uit wanneer je 'm laat flashen (behalve dan dat die akelige t-mobile troep verwijderd wordt) ? Worden de menu's en dergelijke sneller? En is dit de 15 euri's waard?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb er zelf geen ervaring mee (heb R6C005 vanaf de aankoop) en er is inmiddels een R7A011 uit.
Wel heb ik positieve dingen gelezen over de R6C005 wat snelheid betreft, dus ik neem maar aan dat het echt zo is ;)
Je zou ook 'my friends' kunnen laten activeren, dan heb je echt iets extra's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen beetje offtopic maar hoop dat iemand me hier kan helpen

heb ook een t630 via tele2mobiel maar nu zit ik met het volgende, hoe zet ik die voicemail uit :( kan van alles vinden op hun website maar niet hoe je volledig je voicemail moet uitschakelen hoop dat iemand mij hier kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb de vraag via email aan Tele2 gesteld, ik ben benieuwd hoeveel dagen ze nodig hebben voor een antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Speedy-Andre schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:10:
Ik heb de vraag via email aan Tele2 gesteld, ik ben benieuwd hoeveel dagen ze nodig hebben voor een antwoord :P
Mwah ik zit bij tmobile, en daar moet je de klantenservice bellen als je van de voicemail af wilt, zij zijn de enigen die het kunnen afsluiten (het wil dus niet via de menus van de telefoon zelf bij tmobile). Er is dus reden aan te nemen dat het ook zo is bij tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik verw8 het wel eigenlijk :P
Bij Telfort gaat het ook zo en Tele2 gebruikt hun netwerk :/

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste