☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Deze plek is te koop.
[ Voor 9% gewijzigd door Erasmo op 17-08-2005 12:58 ]
Weet je wat voor cpu erin zit? Dan hebben we een aanknopingspuntje om te zoeken...Erasmo schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:57:
Ik heb er ook nog niks over gevonden maar het lijkt me wel handig... En aangezien er toch op alles wat een CPU bezit Linux zit dacht ik ik vraag het ff
Verwijderd
hmm dit probleem ken ik niet, maar ik zou je aanraden instaleer die dongle opnieuw en gebruik daarna fma zoek hier op got op fma dat werkt super met dit toestelBobbus schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:10:
Hey ik heb een vraagje over het paren met de computer. Wanneer ik de software van de BT dongle geinstalleerd heb en verbinding wil maken met m'n mobiel zegt hij dat hij geen Licentie heeft. Wat moet ik hier aan doen zodat er toch een verbinding kan ontstaan?
2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | Hyundai Kona Electric Comfort Smart 64kWh
Verwijderd
mp3 gaat niet lukken denk ik. Geheugen is totaal iets van 2 mb, en hij kan alleen maar .midi afspelenWouter!! schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 18:37:
kan ik de t630 niet zo flsahen dat al het geheugen vrijkomt en misschien ook een verstopte mp3-speler?
Heb je toevallig ergens Widcomm drivers gedownload en is je BT icoontje in de systray nu roodBobbus schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:10:
Hey ik heb een vraagje over het paren met de computer. Wanneer ik de software van de BT dongle geinstalleerd heb en verbinding wil maken met m'n mobiel zegt hij dat hij geen Licentie heeft. Wat moet ik hier aan doen zodat er toch een verbinding kan ontstaan?
Ik denk dat die licentie slaat op de combinatie BT dongle (merk) en Widcomm drivers.
Aangepaste (universele) Widcomm 4.0.1.700 drivers kun je op het net vinden.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Een aantal toetsen zitten helemaal vast en je moet echt heel hard drukken om een reactie te krijgen. Is hier wat (niet al te rigoreus) aan te doen want ik vind het wel balen. (verder ben ik ook niet heel tevreden met de mobiel. Slap dingetje is het)
Zie ondertitel
Verwijderd
schroever draaier tussen je toetsen doen en wat rommelen je toetsen zitten daarna weer goedVerwijderd schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:57:
mijn t630 heeft kuren na nog geen 4 maanden. Ben het goed zat.
Een aantal toetsen zitten helemaal vast en je moet echt heel hard drukken om een reactie te krijgen. Is hier wat (niet al te rigoreus) aan te doen want ik vind het wel balen. (verder ben ik ook niet heel tevreden met de mobiel. Slap dingetje is het)
Kijk in dit topic eens: Qrtek bluetooth dongle & Nokia DWH-3 headset wil nietBobbus schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 16:10:
En hier staat de specifieke oplossing: http://www.jonsguides.com/bluetooth/manual.html
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Hier te downloaden
/edit
Mocht er te veel bandbreedte worden gevraagd, haal ik deze offline. De mensen die 'm dan willen kunnen elkaar dan helpen, of mij mailen.
[ Voor 21% gewijzigd door _eXistenZ_ op 04-09-2005 22:20 ]
There is no replacement for displacement!
Het probleem is als volgt:
Zodra ik de SIM kaart er in druk kan het apparaat gewoon geen netwerk vinden, of staat er als ik handmatig een netwerk kies, afhankelijk van het gekozen netwerk, "Blocked", "Alleen Noodoproepen", "Geen netwerk", enzovoort.
Opzich is dat laatste natuurlijk logisch, aangezien ik gewoon niet op een KPN netwerk kom met mijn Vodafone kaartje. Kies ik echter het Vodafone netwerk, ben ik ook gewoon blocked. Mijn simkaart is goed, in een 3310 kan ik gelijk bellen.
Wie kan voor mij even kijken als hij/zij ook Vodafone heeft welke instellingen zijn/haar mobiel heeft onder het GSM-netwerken menu? Ik geloof namelijk dat ik zelf wat fout doe... het is iig heel frustrerend.
Het gaat trouwens om een oud Libertel kaartje. In een winkel in het dorp hiero werkte dit kaartje wel in een T630, maar was het hulpmanneke nie zo vriendelijk aangezien ik deze telefoon via een webshop gekocht heb. Daarom ben ik hem ook maar weer snel gepeerd zonder nuttige info.
[ Voor 9% gewijzigd door _eXistenZ_ op 14-09-2005 10:19 ]
< * * < (< = joystick naar links).
Hier zie je aan de slotjes wat gelockt is, bij mijn T630 zijn alle slotjes open, dus netwerk, netwerk subset en SP (service provider).
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
1 ding weet ik wel. nooit meer se
Locks zijn er allemaal af
/edit
Ze gaan het al fix0ren (Ze = de webshop van mijn phone)
[ Voor 43% gewijzigd door _eXistenZ_ op 15-09-2005 12:30 ]
Ik zie hier:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=191&gid=1
bijvoorbeeld een 1000mah accu... Heb je daar echt profijt van, of is de kwaliteit van de originele accu beter... Mijn accu begint nu namelijk nogal gaar te worden, na amper een jaar... En dat terwijl ik altijd zoveel mogelijk het ding leeg laat lopen...
Mooi klote...
Allemachtig, wat een prijzenMikeyMan schreef op donderdag 15 september 2005 @ 23:53:
Heeft iemand toevallig ervaring met de kwaliteit van imitatie - high power accu's?
Ik zie hier:
http://www.telecomtelecom.nl/?p=30&id=191&gid=1
bijvoorbeeld een 1000mah accu... Heb je daar echt profijt van, of is de kwaliteit van de originele accu beter... Mijn accu begint nu namelijk nogal gaar te worden, na amper een jaar... En dat terwijl ik altijd zoveel mogelijk het ding leeg laat lopen...
Mooi klote...

Ik heb de bovenste batterij (Li-po 770mAh) incl. burolader voor €10 incl. verzenden via Ebay gekocht.
De batterij werkt prima, ik heb ook al diverse batterijen voor m'n 'werk' N8210 gehaald, ook die zijn nog goed
De capaciteit is vergelijkbaar met de originele batterij, 1000 mAh zou ik met en grote korrel zou nemen
Ik heb dit probleem ook gehad met een Trust dongle. Installeren met de software van de bijgeleverde CD lukte wel, maar een nieuwe van internet driver installeren niet.Speedy-Andre schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 01:16:
[...]
Heb je toevallig ergens Widcomm drivers gedownload en is je BT icoontje in de systray nu rood![]()
Ik denk dat die licentie slaat op de combinatie BT dongle (merk) en Widcomm drivers.
Aangepaste (universele) Widcomm 4.0.1.700 drivers kun je op het net vinden.
Dat heb ik opgelost door eerst de CD versie te installeren, en daarna "stuurprogramma bijwerken" onder hardware en Windows naar de directory van de internetdriver geleidt. Dit werkte perfect.
Misschien heb je hier iets aan.
Yippie kayak, other buckets!
Ik heb je linkje gezien en ik wilde het ook eens proberen:
http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm
Maar het lukte mij niet om op mijn T630 de opera.jad/jar te installeren. Toen ik hem handmatig probeerde binnen te halen, door op mijn telefoon "bestanden bladeren" te kiezen, geeft de telefoon een errormelding: "ongeldige applicatie"
Errormelding Device Explorer:

Of werkt het gewoon niet met de T630?? Misschien een andere browser?
Maakt het uit dat ik al mijn WAP-opties heb veranderd zodat ik met geen mogelijkheid kan WAPpen via het netwerk van mijn aanbieder?
Ben benieuwd! Gratis WAPpen is altijd goed natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door jmk op 26-09-2005 18:43 ]
Er is maar een beperkt aantal soorten bestanden naar je t630 te zenden, en daar maakt jad/jar volgens mij geen deel van uit...jmk schreef op maandag 26 september 2005 @ 18:42:
Ik heb een vraagje aan Speedy-Andre :
Ik heb je linkje gezien en ik wilde het ook eens proberen:
Maar het lukte mij niet om op mijn T630 de opera.jad/jar te installeren. Toen ik hem handmatig probeerde binnen te halen, door op mijn telefoon "bestanden bladeren" te kiezen, geeft de telefoon een errormelding: "ongeldige applicatie"
Errormelding Device Explorer:
[afbeelding]
Of werkt het gewoon niet met de T630?? Misschien een andere browser?
Maakt het uit dat ik al mijn WAP-opties heb veranderd zodat ik met geen mogelijkheid kan WAPpen via het netwerk van mijn aanbieder?
Ben benieuwd! Gratis WAPpen is altijd goed natuurlijk
Oh, da's interessant, ik lees altijd graag nieuwe dingenDaFreakhead schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 00:04:
[...]
Er is maar een beperkt aantal soorten bestanden naar je t630 te zenden, en daar maakt jad/jar volgens mij geen deel van uit...
Alleen zou dit dan niet kunnen :

Probleem met de T630 is dat ie geen inetverbinding via BT tot stand kan brengen

Installeren gaat met de minibrowser wel lastig, ik moest het 3x over doen eer het me lukte.
Met de T610 (bepaalde versies) schijnt internetten via BT wel te lukken i.c.m. Device explorer.
Je moet dan wel een nieuw data-account maken met het IP en DNS van je pc, anders werkt het niet.
Degene die het destijds voor elkaar kreeg heeft eerst een seriële kabel gebruikt en daarna BT.
Ik heb geen seriële kabel voor de T630, dus ik kan het helaas niet uitproberen.
Ja jar files downloaden naar de T630 kan wel hoor, dat is zeker! Ik heb een leuk Solitaire en Hearts spelletjes van JAVA in mijn telefoon gehad.Speedy-Andre schreef op dinsdag 27 september 2005 @ 14:36:
[...]
Oh, da's interessant, ik lees altijd graag nieuwe dingen![]()
Alleen zou dit dan niet kunnen :
[afbeelding]
Probleem met de T630 is dat ie geen inetverbinding via BT tot stand kan brengen![]()
Installeren gaat met de minibrowser wel lastig, ik moest het 3x over doen eer het me lukte.
Met de T610 (bepaalde versies) schijnt internetten via BT wel te lukken i.c.m. Device explorer.
Je moet dan wel een nieuw data-account maken met het IP en DNS van je pc, anders werkt het niet.
Degene die het destijds voor elkaar kreeg heeft eerst een seriële kabel gebruikt en daarna BT.
Ik heb geen seriële kabel voor de T630, dus ik kan het helaas niet uitproberen.
Ik ga even proberen om een nieuw data-account aan te maken met de DNS en IP van mijn PC, kijken of het dan lukt via BT. Anders heeft een vriend van mij een SE kabel die werkt met de T630, maar dan heb ik verdere instucties nodig!
Ik vind dat zonde dat je door stomme pech nooit meer voor een merk kiest. Ik bedoel, je kan aan de lengte van de t630 topics wel zien dat SE geen pruts telefoon gemaakt heeft.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2005 @ 19:06:
aaaargh, ik word gek van dit mobieltje, eerst liepen m'n toetsen vast. nu doen ze het helemaal niet meer. snap er niks van. Morgen maar langs de winkel en hopen dat ik nieuwe krijg of ander toestel want dit zuigt.
1 ding weet ik wel. nooit meer se
En dan heb ik zo het geval dat ik koffie (wiener melange met suiker) over mijn toetsenbordje heb gegooid en ze doen het nu nog steeds goed doen.

Lijkt erop dat ik in de buurt schijn te komen.
Misschien is het wel zo dat op het moment dat de jar file overdracht compleet is, de java-applicatie(mini-opera) zich probeerd te inintialiseren, net zoals iexplore.exe de internetinstellingen detecteerd.
Wellicht heb ik iets verkeerd gedaan met de instellingen van mijn WAP-profiel.
1. Ik heb een da tataccount aangemaakt MaartenPC
telefoonnummer: 0612345678 (dit mag niet leeg zijn! zomaar een fictief nummer dus)
Gebruikers ID leeg
Wachtwoord: leeg
wachtwoord?: uit
Datasnelheid: 9.4 kbits/sec
analoog/digitaal: ISDN
DNS-adres: **mijn eerste DNS-server als ik ipconfig intype**
2. Mijn WAP-profiel verbind via MaartenPC
IP-adres: hier heb ik zowel mijn eigen IP-adres ingetypt als mijn standaard-gateway(ip adres van mijn kabelmodem, ik heb geen router ofzo, normaal kan ik alleen met 1 PC het internet op)
Bij geavanceerd niets veranderd, hij gaat naar een SE homepage toe.
Dat met dat telefoonnnummer vind ik vaag, en dat IP-adres snap ik niet helemaal. Mijn telefoon zegt onder "info" bij IP-adres: "Contolleer of bewerk het IP-Adres van de WAP-gateway. Raadpleeg de informatie van uw service-provider"
Ik heb bij mijn bluetooth dongle ook de mogelijkheid om een LAN interface aan te zetten, die staat nu uitgeschakeld. Dit moet volgens mij niet uitmaken omdat de telefoon zich met de PC verbind met de COM3 seriele poort.
edit:
Ik kan precies hetzelfde wel eens proberen met een kabel van een vriend van mij, maar lijkt me sterk als dat verschil uitmaakt. Intern is een T610 toch hetzelfde als een T630? Of zijn er firmware verschillen?
[ Voor 9% gewijzigd door jmk op 27-09-2005 15:57 ]
Binnenkort loopt voor een aantal T630 eigenaars het Tele2 jaarabo af.
Voor zover ik in de voorwaarden heb kunnen lezen moet je een maand van tevoren opzeggen, dit ga ik zeer binnenkort doen en dan is de foon echt van mij
Dan zit ik nog met de simkaart, zou Tele2 die terug willen, of wordt ie gewoon gedeactiveerd
In de post voor deze zou iemand kijken of hij via BT een internet verbinding van de pc kon gebruiken, niets meer van gehoord, niet gelukt denk ik

Heb al gegoogled maar de enige resultaten zijn vage unluck-sites.
Zie startpost? En de codes staan zelfs bij de link die je geeft!Erasmo schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:40:
Weet iemand hier de codes voor de T630 waarmee je in menu's kunt komen waar je normaal niet kan komen?(bv dit)
Heb al gegoogled maar de enige resultaten zijn vage unluck-sites.
Zie ondertitel
1 code... Maar dat hij lock-free is weet ik ook wel.Dentheman schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:52:
[...]
Zie startpost? En de codes staan zelfs bij de link die je geeft!
sterretje links sterretje rechts sterretje links links sterretje links sterretje.Erasmo schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 20:55:
[...]
1 code... Maar dat hij lock-free is weet ik ook wel.
Das de andere
groetennn
Wat wil je nog meer dan
Met deze kun je alles zien wat maar locked kan zijn:
Netwerk
Netwerk subset
Serviceprovider
Corporate
Maar als ik wil connecten can ik alleen uit de Com 1&2 poorten kiezen

Verder doet hij het wel goed met FMA via Bluetooth
Het lijkt erop dat je de BT drivers van XP zelf gebruikt en dan ziet het er idd anders uit dan in mijn handleiding

Com1 volgens FMA... Maar als ik hem daar op zet geeft hij nog steeds de error: ''The proxy could not connect to your handset, please check your settings''Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:05:
Kun je bij FMA niet zien welke compoort hij gebruikt?
Het lijkt erop dat je de BT drivers van XP zelf gebruikt en dan ziet het er idd anders uit dan in mijn handleiding
De snelheid kun je beter eerst laag instellen, want te snel geeft problemen.
Heb je een BT icoontje in je systray en wat kun je via dat ding nog instellen
Weet je toevallig zo'n programma voor mij?Speedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:00:
Da's lastig, eigenlijk zou je in e.o.a. programma een seriële BT verbinding moeten maken, dan ziet de proxy dat en neemt hij hem over.
Shall doSpeedy-Andre schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:00:De snelheid kun je beter eerst laag instellen, want te snel geeft problemen.
Heb je een BT icoontje in je systray en wat kun je via dat ding nog instellen
Ik krijg nu de volgende errors:

Wat gaat wel goed met BT, werkt FMA bijv. naar behoren, of andere dingen zoals xtnd connect?
Ik wil graag de oorzaak 'isoleren', dus bijv. BT opzich uitsluiten als andere software wel goed met BT werkt.
Ook weet ik nog niet welke drivers je gebruikt, met de standaard XP drivers heb je de grootste kans op problemen

Je kan wel (via bluetooth) smsjes naar je pc kopiëren en dan een paar op de foon deleten.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Ja nogal. Veel goedkopere modellen van SE maken bij wijze van spreken de buren wakker, maar uit de T630 komt niet veel geluid. Dit vindt ik van de weinige nadelen van de T630. Als ik denk dat ik gebeld wordt en ik heb veel mensen bij me in de buurt, doe ik hem in mn zak. (formaat is daar prima voor) De trilfunctie wordt geactiveerd voordat hij geluid maakt, en dit kan je niet missen.Reef_91 schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 23:40:
Ik had een T610, maar helaas is hij overleden....En toen zag ik deze, ik vraag me alleen 1 ding af --> Ik vind dat mijn T610 nogal zachtjes was met de ringtones.....
Is dat met de T630 hetzelfde??
Voordeel is wel dat de T630 heel bescheiden overkomt in gezelschap, en dat is ook wat waard.
[ Voor 5% gewijzigd door jmk op 12-11-2005 12:15 ]
Maar ja, lekker boeiend. Meestal staat ie op de trilfunctie
☻/
/▌
Dus eerst trilt ie met een heel klein beetje geluid, en het geluid wordt dan steeds harder, ideaal
Zie ondertitel
soort gelijk probleem hier... en om hem nou officieel te laten fixen lijkt me wat duurMog schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:41:
Mijn 'frontje' van mijn T630 is kapot. Ik wil graag een nieuw frontje monteren, zwart of wit maakt niet uit. Heeft iemand een goede webshop voor deze onderdelen?
M'n vraag: Hoe reset je je t630? hij vraagt namelijk bij 'reset all' om een Phone Lock code.
Ik nam aan dat dit m'n PUK code was... maar die werkt niet...
Ginz doet dat niet meer.....Erasmo schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 20:48:
Stuur Ginz een mailtje
Ginz werkt nu bij een Nokia en Samsung Service Point (hopelijk ook snel SE en Motorola erbij) En heeft geen zin om problemen op mijn werk te krijgen omdat ik thuis ook dingen doe....
Voor mij dus geen commercieel verkoop meer van SE onderdelen....
Hum... dan mag ik mijn signature wel een wijzigen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Weet jij btw nog een SE servicepoint in de omg. Enschede/Hengelo? Ik moet eigenlijk wel is de firmware uppen...
Btw laatst nog een thematje gemaakt

Klik op het plaatje of hier om te downen.
DoneErasmo schreef op woensdag 16 november 2005 @ 22:31:
Moet je het ook doen![]()
Weet jij btw nog een SE servicepoint in de omg. Enschede/Hengelo? Ik moet eigenlijk wel is de firmware uppen...
Btw laatst nog een thematje gemaakt
[afbeelding]
Klik op het plaatje of hier om te downen.
Er staat in de startpost een link naar alle SonyEricsson Service Points van héél Nederland en België.
-
Verwijderd
-
Edit: Is het btw mogelijk om .amr bestanden als ringtone in te stellen?
[ Voor 38% gewijzigd door Erasmo op 28-11-2005 23:29 ]
Een .amr bestand is als ik het niet mis heb een formaat dat de T630 gebruikt om telefoongesprekken mee op te nemen.Erasmo schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:43:
Is er al iemand in geslaagd om te browsen via de blauwe tanden?
Edit: Is het btw mogelijk om .amr bestanden als ringtone in te stellen?
Wat je kan doen is zo'n bestand op je PC om te zetten naar een MP3(geprobeerd, en dat is gelukt)
Ik heb ook tools gezien op het internet om van een MP3 een Polyfoon bestand te maken(midi) Dat is het formaat dat de T630 gebruikt als ringtone.
Maar daar heb je niets aan volgens mij, want dat hoor je geen stem meer, maar een raar verdraait geluid.(Misschien klinkt RADIO net als de gitaar in Queen - Radio Gaga, maar waarschijnlijk heb je pech
Volgens mij is er ook geen manier om een stem te gebruiken als ringtone voor de T630... Anders ben ik wel geïnteresseerd!
Mij lukt het niet, hij geeft een communicatiefoutErasmo schreef op maandag 28 november 2005 @ 22:43:
Is er al iemand in geslaagd om te browsen via de blauwe tanden?

Ik heb de nieuwste opera browser opgehaald bij http://mini.opera.com/my , maar ook met deze browser lukt het niet.
Het gekke is dat het iemand wel lukte met een T610

Verwijderd
Ik had graag pijltje naarboven gekoppeld met profiel wijzigen (ipv internet diensten) maar volgens mij is dit helaas niet mogelijk? En ik heb reeds de 4 grote topics doorgespit op zoek naar mogelijke antwoorden...
En verder blijkt het niet mogelijk om je telefoon in te stellen dat ie stil is (dus geen belvolume) maar wél een simpele klik geeft bij een ontvangen bericht? Of zie ik iets over het hoofd? Want als ik hem op stil zet dan hoor ik niets meer en als ik manueel het belvolume helemaal uitzet dan hoor ik ook de klik niet meer bij een ontvangen bericht... beetje raar...
Dank!
Hier een kleine faq voor het zetten van muziek op je T630
Begin met een mp3 naar keuze, in deze faq gebruiken we het volgende liedje Atreyu - Right Side of the Bed. Waarom? Omdat dit liedje geheel legaal te downloaden is alhier
Vervolgens download en installeer je de converter, in dit geval AMR Converter Pro 2, een klein en handig programmatje wat doet wat het moet en niet meer: Converten.
Na het openen krijg je het volgende voorgeschoteld:

Vervolgens kies je de meest linkse knop om liedjes aan de selectie toe te voegen:

En komt het liedje in de selectie te staan.

Vervolgens kies je de juiste bitrate:

Een bitrate tussen de 10 en de 12 is aan te raden zo heb je de beste kwaliteits/geheugenverhouding...
Het enige wat je nu nog moet doen is de zooi converten:

En klaar ben je! Je kan nu gewoon de muziek naar je telefoon verzenden met een programma als Float's Mobile Agent(zie startpost voor verdere informatie over FMA)
Alhier de amr. de net geconverted is: Klik
Nadelen:
- Slechte kwaliteit op speaker
Voordelen:
- Neemt weinig geheugen in beslag
- Met headsetje nog redelijk aanhoorbaar(handig als je mp3-speler bv. kapot is)
www.baskoole.com
Sorry4Bumping..:P
Maar ik heb ff vraag.
Een maat wil opera mini op z'n t630 zetten. Ik heb 'm zelf al van wap gedownload en op de pc gezet *LEGAAL*. Maar hijzelf heeft geen wap.. En hij wil toch graag Opera mini.
Dus, hoe zet je java applicaties op een T630 dmv infrarood?
Bvd
x
Je kan Opera mini legaal downloaden en kiezen in welke taal (nu ook NL!) en voor welke foon hij isJaspur schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:17:
Hallo
Sorry4Bumping..:P
Maar ik heb ff vraag.
Een maat wil opera mini op z'n t630 zetten. Ik heb 'm zelf al van wap gedownload en op de pc gezet *LEGAAL*. Maar hijzelf heeft geen wap.. En hij wil toch graag Opera mini.
Dus, hoe zet je java applicaties op een T630 dmv infrarood?
Bvd
Vervolgens verbind je de pc of laptop via IR met de foon en dan kun je het jar bestand naar de foon sturen, waarna hij wordt opgeslagen in Applicaties (en ook meteen goed werkt).
[ Voor 26% gewijzigd door Speedy-Andre op 30-01-2006 22:16 ]
Speedy-Andre schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:52:
[...]
Je kan Opera mini legaal downloaden en kiezen in welke taal (nu ook NL!) en voor welke foon hij is
Vervolgens verbind je de pc of laptop via IR met de foon en dan kun je het jar bestand naar de foon sturen, waarna hij wordt opgeslagen in Applicaties (en ook meteen goed werkt).
Ik heb pc met infrarood, maar met welk programma dan?cryonic90 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:41:
Dan moet je eerst een PC of laptop met infrarood hebben, dan kun je hem wel versturen
[ Voor 52% gewijzigd door repsaj op 30-01-2006 22:29 ]
x
Als je winXP hebt, dan kan je bij het configuratiescherm 'draadloze verbinding' kiezen.Jaspur schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:26:
[...]
Ik heb pc met infrarood, maar met welk programma dan?
Dit is een protocol waarmee je bestanden via IR naar je foon kan sturen.
Zodra je IR van je foon inschakelt en op de IR van je pc richt dan wordt vanzelf de verbinding gemaakt.
Vervolgens kan je vanuit de verkenner een bestand versturen:

Verwijderd
En als je de headset aansluit, en DAN weer loskoppeld?Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:54:
Ik heb een probleem met mijn T630: zodra ik hem inschakel krijg ik de melding "Profiel: portable HF". Vervolgens hoor ik ook geen geluid door mn speaker wanneer ik bel, en hoort de andere partij mij niet. Ik kan wel/slechts bellen wanneer ik daadwerkelijk mijn headfone aansluit. Iemand enig idee of ik hier zelf wat aan kan fixen? Ik heb m al gereset naar fabrieksinstellingen, ook heb ik al een tijd zitten peuteren aan de contactpuntjes voor de headfone om sluiting uit te sluiten. Tips?
Probeer de batterij er even uit te halen, na het uitdoen van de telefoon, en druk de powerknop even in. Misschien helpt een harde reboot...
Weet je ook wanneer dit gebeurde? icm applicaties/games die vastliepen, of misschien een val of heb je een pluizige winterjas waar die inzat? (No Offense, ik had op een gegeven moment pluisjes in het klikwiel van mijn iPod door mijn jaszak... Verder een hele mooie jas
succes
Hij vindt 't nog wel eens leuk om m'n aangepaste sms-woordenlijst te vergeten. Alle woorden die ik zelf ooit in de lijst heb gezet staan er dan dus ineens niet meer in en die kan ik opnieuw toevoegen. Dit gebeurt me maar eens in de x aantal maanden. In de tijd dat ik 'm nu heb (volgens mij net iets meer dan een jaar) is me dit 2 of 3x overkomen.
Ik heb een sitecom bluetooth-dongle (op winxp sp2) en fma ingesteld op native bluetooth (dat bluetooth mac-adres-alike-adres ingevuld in fma).
Dit werkt een of 2x goed, alleen daarna als ik verbinding wil maken (voordat ik verbinding wil maken zet ik de bluetooth op de telefoon aan, normaal gesproken heb ik bluetooth uitstaan) krijg ik in fma bij 't connecten continu de melding dat de telefoon buiten bereik is.
Enige mogelijkheid om 'm dan weer aan de praat te krijgen is de pc in de telefoon onder 'my devices' verwijderen, in de pc de telefoon uit de bluetooth-apparaten verwijderen en daarna de telefoon weer toevoegen. Krijgt 't zelfde bluetooth adres en daarna kan ik er met fma weer in komen.
Nou heb ik dit alleen nooit met verschillende apparatuur geprobeerd dus ik weet niet of dit nou door de bluetooth-dongle, fma of de t630 komt.. maar misschien dat iemand dit bekend voorkomt? Ik heb vlot dit topic doorgespit maar niks gevonden hierover..
Verwijderd
misschien is het volgende ook bij jullie aan de hand:
heb hier ook last van gehad; een ruis op de lijn voor zowel de beller
als de ontvanger; dus wijst niet echt op een luidspreker defect
bij mij was het zo dat de contactpuntjes voor de sim-kaart het
probleem waren; deze zijn iets of wat geveerd en lubberen naar
verloop van tijd uit zodat de puntjes niet meer hard genoeg tegen
de kaart drukken
ik heb een stukje papier op het kaartje gelegd en daarna accu
en behuizing terug geplaatst zodat het kaartje strakker aangedrukt
wordt..geen ruis meer.
Ik heb er ook last van, continu ruis, totdat ik de telefoon ergens tegenaan ram... Dan is het weer even goed...Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:42:
even voor mensen die last hebben van toenemende ruis bij de T630,
misschien is het volgende ook bij jullie aan de hand:
heb hier ook last van gehad; een ruis op de lijn voor zowel de beller
als de ontvanger; dus wijst niet echt op een luidspreker defect
bij mij was het zo dat de contactpuntjes voor de sim-kaart het
probleem waren; deze zijn iets of wat geveerd en lubberen naar
verloop van tijd uit zodat de puntjes niet meer hard genoeg tegen
de kaart drukken
ik heb een stukje papier op het kaartje gelegd en daarna accu
en behuizing terug geplaatst zodat het kaartje strakker aangedrukt
wordt..geen ruis meer.
Maar ik zal deze tip proberen, zou mooi wezen als het hielp!
Toets: pijltje naar links, sterretje, CLR-toets, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
(Voor Ericsson T18 / T28 en Sony Ericsson T300 geldt: pijltje naar links, sterretje, sterretje, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Wacht tot (BEPERKING) NETWERK OPHEFFEN?, op display verschijnt (let vooral op het woordje opheffen, staat deze er niet dan is het betreffende lock al verwijderd!!!)
Toets op YES
Wacht tot 10 POGINGEN VOER NCK IN, op display verschijnt
Voer nu de Main operator code in
Toets op YES.
Wacht tot NCK GEDEBLOKKEERD, op display verschijnt
Toets op NO om terug te gaan naar het hoofdmenu (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Toets: pijltje naar links, sterretje, CLR-toets, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
(Voor Ericsson T28 geldt: pijltje naar links, sterretje, sterretje, pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Wacht tot BEPERKEN TOT NETWERK?, op display verschijnt
Toets 2 maal op pijltje naar links (Let op: Nieuwe toestellen hebben joystick i.p.v. pijltjes knop)
Wacht tot (BEPERKING) SP OPHEFFEN?, op display verschijnt (let vooral op het woordje opheffen, staat deze er niet dan is het betreffende lock al verwijderd!!!)
Toets op YES
Wacht tot 10 POGINGEN VOER SPCK IN, op display verschijnt
Voer nu de Offer code in
Toets op YES.
Wacht tot SPCK GEDEBLOKKEERD, op display verschijnt
Ik heb de tutorials gevolgd, en elke stap minutieus gevolgd, maar ik kan/durf niet genoeg kracht te zetten op het bovenste gedeelte aan de achterkant. Mijn vraag: zou ik gewoon naar een SE SP kunnen gaan en daar de verwisseling laten gebeuren, zonder dat me dat méér kost dan €10?
Verwijderd
heb er al is met de stofzuiger opgezeten, maar veel beterschap was niet te verwachten. hoe kan ik dit oplossen? contactspray? het toestel is nog in garantie...
grzt
Is al binnen geweest voor herstelling, nog steeds hetzelfde probleem. Het vervelende is dat het maar spontaan eens gebeurt, en dan in enkele van die gevallen vergeet hij ook uur en datum

Zal wss niet veel aan te doen zijn, want op de hersteldienst zullen ze wel zeggen: hij werkt, huppa, weer terug

Maar hoe jij schrijft, suggereert dat het erg vaak gebeurd?
☻/
/▌
Mja, zo overdreven veel is het niet. Het is, na de 'herstelling' al iets beter. Voor die herstelling was het dagelijks een herstart en wel één keer per week tijd en datum op nieuw instellen.Motrax schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:41:
Maar hoe jij schrijft, suggereert dat het erg vaak gebeurd?
Nu is het gelukkig al beter, maar toch, blijft vervelend
Hmmm... Dit problem heb ik sinds vorige week dus ook. Rare is dat GPRS, SMS en dergelijke gewoon werkt. Ben in ieder geval benieuwd of je hier een oplossing voor hebt gevonden?Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:54:
Ik heb een probleem met mijn T630: zodra ik hem inschakel krijg ik de melding "Profiel: portable HF". Vervolgens hoor ik ook geen geluid door mn speaker wanneer ik bel, en hoort de andere partij mij niet. Ik kan wel/slechts bellen wanneer ik daadwerkelijk mijn headfone aansluit. Iemand enig idee of ik hier zelf wat aan kan fixen? Ik heb m al gereset naar fabrieksinstellingen, ook heb ik al een tijd zitten peuteren aan de contactpuntjes voor de headfone om sluiting uit te sluiten. Tips?
[ Voor 5% gewijzigd door Ralph Smeets op 20-07-2006 14:11 ]
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
De mijne is steeds meer aan vervanging toe...
Zonder SIM-kaart geeft hij geen dienst, alleen "insert SIM" of zoiets dergelijks.
Is er een mannier om toch in mijn telefoon te komen zonder SIM-kaart? Is dit legaal? Het is mijn telefoon, maar misschien is het hacken ofzo...
Ik kan misschien iemand zn verlopen (prepaid) SIM-kaart krijgen, maar dat is toch minder fijn. Ik weet ook niet wat er gebeurd en of de provider dat wel zo leuk vindt, een verlopen SIM-kaart voordurend in de lucht.
Om dat laatste zou ik me al helemaal niet druk maken. Ze houden echt niet elke sim in de gaten en als ze dat wel zouden doen, wat willen ze je maken? Als die oude simkaart zorgt dat je telefoon werkt, zou ik het gewoon zo doen. Ik weet verder niet of je het toestel zonder sim kunt benaderen.jmk schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:22:
Ik heb pas een nieuwe telefoon gekregen bij een abbonnementsverlenging, en ik wil de T630 blijven gebruiken als afstandsbediening voor mijn PC.
Zonder SIM-kaart geeft hij geen dienst, alleen "insert SIM" of zoiets dergelijks.
Is er een mannier om toch in mijn telefoon te komen zonder SIM-kaart? Is dit legaal? Het is mijn telefoon, maar misschien is het hacken ofzo...
Ik kan misschien iemand zn verlopen (prepaid) SIM-kaart krijgen, maar dat is toch minder fijn. Ik weet ook niet wat er gebeurd en of de provider dat wel zo leuk vindt, een verlopen SIM-kaart voordurend in de lucht.
Zonder SIM-kaart kom je er in ieder geval niet in.
[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 02-08-2006 11:53 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
mijn beeldscherm is kapot en al mijn telefoonnummers staan op het toestelgeheugen. Nu wilde ik via bluetooth proberen deze op mijn pc te krijgen. Nu is de vraag: hoe zet ik de bluetooth aan?
Ik weet dat als ik hem aan zet, ik op de rechter functietoets ("meer") klik, de optie "bluetooth aan" staat. Zou iemand mij de opties in het menu "meer" willen opsommen? En hoe vaak ik naar beneden/omhoog moet scrollen om "bluetooth aan" te selecteren...
Ik hoop dat iemand even tijd wil nemen
Ik heb zelf nog een code in te voeren en heb toetsenblokkering aan, dus even dat meegenomen:Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:07:
Ik weet dat als ik hem aan zet, ik op de rechter functietoets ("meer") klik, de optie "bluetooth aan" staat. Zou iemand mij de opties in het menu "meer" willen opsommen? En hoe vaak ik naar beneden/omhoog moet scrollen om "bluetooth aan" te selecteren...
aan, code invoeren, linker knop (ok), wachten (op 'booten' en toetsenblokkering+screensaver), rechter knop + sterretje (blokkering eraf), rechter knop (meer), 1 naar beneden (pookje) naar "Bluetooth aan", linker knop (Selecteren).
Opties in het menu "meer" zijn:
1. Stil AAN (/UIT)
2. Bluetooth aan (/UIT)
3. IR aanzetten (/uitzetten)
4. Notitie zichtbaar
5. Telefoonstatus
6. * Blokkering AAN
[ Voor 11% gewijzigd door Eegee op 28-12-2006 16:04 ]
Want sinds zondag is het scherm van m`n T630 overleden..
En nu kwam ik erachter dat m`n contacten allemaal op m`n telefoon zijn opgeslagen..
Weet iemand misschien wat precies de shortcut is voor om de Bluetooth aan te zetten op deze phone?
Want dan kan ik em nog even met FMA laten syncen en dan heb ik als het goed is al m`n contacten weer terug
Zie ondertitel
18.15u De telefoon gaat wel aan, maar het scherm klipperd(geleidelijk van licht naar donker)
18.45u De telefoon doet niets.
19.05 De telefoon geeft, met een helder dispay aan, dat ie een pincode wil
19.06 De toesten 4,5,7 doet het de rest niet, ik kan de pincode niet invoeren.
Komt dit vanzelf goed? (gewoon wachten en hopen?
Ik heb geprobeerd de zaak open te maken, maar ik krijg 1 van de schroefjes niet los... Is dat echt nodig?
Anders even kijken of iemad er 1tje 2ehands in de aanbieding heeft, ik kan niet lang zonder BT remote voor mijn PC.
Update: Hij doet het weer!
Ik ben een beetje de ruig geweest met het display, die heeft een paar vlekjes. Alle knoppen doen het weer!
[ Voor 9% gewijzigd door jmk op 06-06-2007 19:42 ]