Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.401 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Een enkele herstart heb ik ook wel eens, loopt het toestel gewoon vast. Jammer maar helaas.

Maar hoe jij schrijft, suggereert dat het erg vaak gebeurd?

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComBax
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-12-2021
Motrax schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 12:41:
Maar hoe jij schrijft, suggereert dat het erg vaak gebeurd?
Mja, zo overdreven veel is het niet. Het is, na de 'herstelling' al iets beter. Voor die herstelling was het dagelijks een herstart en wel één keer per week tijd en datum op nieuw instellen.
Nu is het gelukkig al beter, maar toch, blijft vervelend :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Verwijderd schreef op donderdag 09 februari 2006 @ 21:54:
Ik heb een probleem met mijn T630: zodra ik hem inschakel krijg ik de melding "Profiel: portable HF". Vervolgens hoor ik ook geen geluid door mn speaker wanneer ik bel, en hoort de andere partij mij niet. Ik kan wel/slechts bellen wanneer ik daadwerkelijk mijn headfone aansluit. Iemand enig idee of ik hier zelf wat aan kan fixen? Ik heb m al gereset naar fabrieksinstellingen, ook heb ik al een tijd zitten peuteren aan de contactpuntjes voor de headfone om sluiting uit te sluiten. Tips?
Hmmm... Dit problem heb ik sinds vorige week dus ook. Rare is dat GPRS, SMS en dergelijke gewoon werkt. Ben in ieder geval benieuwd of je hier een oplossing voor hebt gevonden?

[ Voor 5% gewijzigd door Ralph Smeets op 20-07-2006 14:11 ]

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heeft iemand ondertussen al een vergelijkend warenonderzoek gedaan tussen originele en imitatie-accu...? Eventueel met hoger vermogen?

De mijne is steeds meer aan vervanging toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Ik heb pas een nieuwe telefoon gekregen bij een abbonnementsverlenging, en ik wil de T630 blijven gebruiken als afstandsbediening voor mijn PC.

Zonder SIM-kaart geeft hij geen dienst, alleen "insert SIM" of zoiets dergelijks.

Is er een mannier om toch in mijn telefoon te komen zonder SIM-kaart? Is dit legaal? Het is mijn telefoon, maar misschien is het hacken ofzo...

Ik kan misschien iemand zn verlopen (prepaid) SIM-kaart krijgen, maar dat is toch minder fijn. Ik weet ook niet wat er gebeurd en of de provider dat wel zo leuk vindt, een verlopen SIM-kaart voordurend in de lucht.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
jmk schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 11:22:
Ik heb pas een nieuwe telefoon gekregen bij een abbonnementsverlenging, en ik wil de T630 blijven gebruiken als afstandsbediening voor mijn PC.

Zonder SIM-kaart geeft hij geen dienst, alleen "insert SIM" of zoiets dergelijks.

Is er een mannier om toch in mijn telefoon te komen zonder SIM-kaart? Is dit legaal? Het is mijn telefoon, maar misschien is het hacken ofzo...

Ik kan misschien iemand zn verlopen (prepaid) SIM-kaart krijgen, maar dat is toch minder fijn. Ik weet ook niet wat er gebeurd en of de provider dat wel zo leuk vindt, een verlopen SIM-kaart voordurend in de lucht.
Om dat laatste zou ik me al helemaal niet druk maken. Ze houden echt niet elke sim in de gaten en als ze dat wel zouden doen, wat willen ze je maken? Als die oude simkaart zorgt dat je telefoon werkt, zou ik het gewoon zo doen. Ik weet verder niet of je het toestel zonder sim kunt benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:07

Laguna

Connaisseur

Is geen probleem volgens mij, ik heb ook een verlopen SIM-kaart in mijn oude toestel zitten, zodat ik toch nog bij me bestanden kan enzo. Er staat dan alleen Inactieve SIM bovenaan het hoofdscherm maar alles werkt verder prima :)

Zonder SIM-kaart kom je er in ieder geval niet in.

[ Voor 10% gewijzigd door Laguna op 02-08-2006 11:53 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Verwijderd

ik heb een zeer dringende vraag over dit toestel:

mijn beeldscherm is kapot en al mijn telefoonnummers staan op het toestelgeheugen. Nu wilde ik via bluetooth proberen deze op mijn pc te krijgen. Nu is de vraag: hoe zet ik de bluetooth aan?

Ik weet dat als ik hem aan zet, ik op de rechter functietoets ("meer") klik, de optie "bluetooth aan" staat. Zou iemand mij de opties in het menu "meer" willen opsommen? En hoe vaak ik naar beneden/omhoog moet scrollen om "bluetooth aan" te selecteren...

Ik hoop dat iemand even tijd wil nemen :)

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:07:
Ik weet dat als ik hem aan zet, ik op de rechter functietoets ("meer") klik, de optie "bluetooth aan" staat. Zou iemand mij de opties in het menu "meer" willen opsommen? En hoe vaak ik naar beneden/omhoog moet scrollen om "bluetooth aan" te selecteren...
Ik heb zelf nog een code in te voeren en heb toetsenblokkering aan, dus even dat meegenomen:
aan, code invoeren, linker knop (ok), wachten (op 'booten' en toetsenblokkering+screensaver), rechter knop + sterretje (blokkering eraf), rechter knop (meer), 1 naar beneden (pookje) naar "Bluetooth aan", linker knop (Selecteren).

Opties in het menu "meer" zijn:
1. Stil AAN (/UIT)
2. Bluetooth aan (/UIT)
3. IR aanzetten (/uitzetten)
4. Notitie zichtbaar
5. Telefoonstatus
6. * Blokkering AAN

[ Voor 11% gewijzigd door Eegee op 28-12-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-09 11:15
Hallo, misschien wat oude kick.. alleen ik zit met een probleem.

Want sinds zondag is het scherm van m`n T630 overleden.. :(
En nu kwam ik erachter dat m`n contacten allemaal op m`n telefoon zijn opgeslagen..

Weet iemand misschien wat precies de shortcut is voor om de Bluetooth aan te zetten op deze phone?
Want dan kan ik em nog even met FMA laten syncen en dan heb ik als het goed is al m`n contacten weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:31

Dentheman

Zie signature

Ik deed altijd joystick naar links en dan de 1e (bluetooth aan) maar dat had ik volgensmij als voorkeur ingesteld.....

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:45
More, joystick down, click

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Hoi, Mijn T630 heb ik vandaag in een rugtas gedaan met daarin ook een heerlijk, verfrissend, flesje water. Helaas zat het dopje er niet goed op.

18.15u De telefoon gaat wel aan, maar het scherm klipperd(geleidelijk van licht naar donker)
18.45u De telefoon doet niets.
19.05 De telefoon geeft, met een helder dispay aan, dat ie een pincode wil
19.06 De toesten 4,5,7 doet het de rest niet, ik kan de pincode niet invoeren.

Komt dit vanzelf goed? (gewoon wachten en hopen? :| )

Ik heb geprobeerd de zaak open te maken, maar ik krijg 1 van de schroefjes niet los... Is dat echt nodig?
Anders even kijken of iemad er 1tje 2ehands in de aanbieding heeft, ik kan niet lang zonder BT remote voor mijn PC.

Update: Hij doet het weer! :*)
Ik ben een beetje de ruig geweest met het display, die heeft een paar vlekjes. Alle knoppen doen het weer! 8)

[ Voor 9% gewijzigd door jmk op 06-06-2007 19:42 ]

Yippie kayak, other buckets!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste