Ik zal nog even een verhaaltje houden. en ik noem het
"Mijn ervaringen met de Tele2 Helpdesk"
Ik heb mijn pakket op 20 december 2004 besteld. En nu 5 weken later, heb ik nogsteeds geen telefoon in huis. Simkaart al wel.
Afgelopen 2 weken heb ik al om de 3 dagen gebelt hoe het zat met mijn telefoon. En elke medewerker zei tegen mij "jah meneer, hij komt eraan, gewoon rustig afwachten". Nou dat hebben ze dus 2 weken lang tegen mij gezegt (zeg dan dat ik 6 keer gebelt heb).
Volgens het bericht van de laatste medewerker die ik had gesproken zou de telefoon vandaag in de bus moeten liggen. Nou, om half 1 kwam de postbode, en nopsteeds geen telefoon. Ik al gefrustreerd... naja, maar weer de helpdesk bellen.
0900 - nowat.. keuzemenu 1,1,1,2, en dan maar wachten..
Kreeg ik een meneer aan de lijn (heel erg jammer dat ik zijn naam niet meer weet). En ik legde mij probleem aan hem voor. Jah meneer, u zult toch gewoon moeten wachten todat hij komt. Dus ik ga tegen hem in en zeg "meneer, ik wacht al 5 weken op die telefoon, terwijl ik hem binnen een uur in de stad kan halen". en kreeg als antwoord dat hun daar ook niks aan konden doen, lag aan tpg post.
Hij wou mij ook niks tergemoetkoming (zeg ik dat goed?

), geven. Toen werd ik nog lijper en begon al met een verheven stem tegen hem te praten. En toen kwam het "meneer, u woont toch op 7181 AA?". Dat was het dus, ze hadden mijn postcode verkeerd.
Ik gelijk in mijn besteling's email kijken, of ik het zelf nou verkeerd ingevult had. En in mijn email stonden de gegevens goed in. Dus het was de schuld van Tele2.
Alleen zelfs toen bleef die man volhouden "ik bestel de telefoon opnieuw, en met 3 weken heeft u hem in huis". Toen werd ik echt kwaad.. en plots zegt de man "heeft u nog vragen?", en ik zeg nee "owkee, fijne dag nog verder".
Verbaast toen ik ophing, wist ik niet wat ik moest doen.
Ik nog maar een keer gebelt, en hopent dat ik die kerel nog een keer aan de lijn zou krijgen, om zijn naam op te schrijven en een beste klacht in te dienen. Want hoe hij mij behandelde was niet normaal.
Maar helaas kreeg ik een andere man aan de lijn
het hele probleem voorgelegt, en hij antwoorde daarop.
"wat? u wacht al sinds 20 december? Owkee ik maak een notitie dat het pakketje met spoed weg moet, en de verzendkosten hiervan krijgt u bij de 1ste volgende factuur terug."
nou denk ik dan, waarom kan dit niet gelijk bij de 1ste keer dat ik bel. Nu moet ik dus weer 2 extra weken wachten voordat ik mijn telefoon krijg. Dus een totaal van 7 weken zonder telefoon.
Word echt helemaal gek van die tele2 helpdesk. Bah.. nu hopen dat het beter gaat