Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 09:00
En hier nog iemand die de telefoon bij tele*uche*twee heeft besteld. Ik zit al een tijdje op m'n bestelling te wachten, maar dat doet er niet toe (duurt zeker lang bij tele2?). Ben eigenlijk enthousiast geworden na alle verhalen hier.

Omdat ik hier toch wat reacties zie over opeens vastzittende of niet werkende toetsen.. Hebben veel mensen er last van? Raden jullie aan om er een hoesje bij aan te schaffen? (altijd wel handig natuurlijk..), of valt het allemaal wel wat mee.

[ Voor 7% gewijzigd door innuendo op 10-01-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
de foon is té mooi om er een hoesje omheen te doen toch?maar ja kan ik makkleijk zeggen misschien,ik heb het altijd in mijn handtas zitten in een apart vakje,waar hij precies inpast
Van de toetsen heb ik geen last

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:39

WhiteDog

met zwarte hond

Ik heb geen "My Friends" knop...enkel een "Mijn tabblad".
Is een gewone zwarte T630 van bij "The Phone House" zonder abo enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

hoesje is werkt wel goed tegen vocht, in deze vochtige tijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel gek,

sinds kort zijn mijn toegevoegde woorden uit mijn t9 bestand, kan ik alles opnieuw invoeren.

heeft iemand dit ook al eens gehad???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 05:24
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:02:
Weet iemand hoe ik de smsjes op me simkaart kan opslaan?
"Opslaan in archief" moet je kiezen, als je op een smsje staat en op 'meer' drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
innuendo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:57:
En hier nog iemand die de telefoon bij tele*uche*twee heeft besteld. Ik zit al een tijdje op m'n bestelling te wachten, maar dat doet er niet toe (duurt zeker lang bij tele2?). Ben eigenlijk enthousiast geworden na alle verhalen hier.

Omdat ik hier toch wat reacties zie over opeens vastzittende of niet werkende toetsen.. Hebben veel mensen er last van? Raden jullie aan om er een hoesje bij aan te schaffen? (altijd wel handig natuurlijk..), of valt het allemaal wel wat mee.
Ik heb ook geen last van vastzittende toetsen, heb hem onderhand bijna een jaar, doe de telefoon altijd in mijn broekzak. Ik heb wel enige last van kleine krasjes op het schermpje, maar dat zal iedereen wel een beetje hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SYQ schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:46:
[...]

heb jij de witte versie ontvangen?? heb zelf ook eentje besteld eergisteren, hopen dat het de witte wordt :9
Je kunt niets anders kiezen, dus je krijgt de witte :Y)
De levering duurt 3 a 4 weken helaas, simkaart en foon komen kort na elkaar.
Hier geen vast zittende toetsen, maar ik heb er dan ook een mooie Krusell hoes omheen zitten :p
Op mijn vraag in dit topic waarom je niet met BT via je pc kunt internetten heb ik nog geen antwoord, met de T610 lukt dat kennelijk wel :?

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
Nou ben inmiddels wel gerustgesteld over de vastzittende / slecht werkende toetsen :) Kijk het wel aan, ben sowieso altijd erg voorzichtig met mobieltjes dus dat scheelt. Nog maar 2 weekjes wachten dan, dat tele 2 schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet een van jullie of je de SE T630 ook zo kan instellen dat je imail kan gebruiken en wellicht ook imode? Ik heb natuurlijk een KPN abonnement met i-mode. Als het kan zou ik graag willen weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
i-mode lukt niet op de T630 heb ik uitgeprobeerd,ik heb toen tiscalli gratis genomen,je betaald dan gewoon het inbellen,weet de instellingen niet meer,heb het eruitgehaald,gebruikte het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heeft iemand met dit probleem ervaring:

Tijdens het aanzetten van mijn T630 loopt het toestel vast na het invoeren van de pincode. Alleen het numerieke keyboard doet het nog, de ok knop etc zijn niet meer aktief.De aan knop werkt wel bij het aanzetten maar kan niet meer gebruikt worden bij het afzetten.

Is dit een software probleem of wat anders??? wie kan me helpen

Greettzzzzz mattan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje:
als ik netjes mn t630 met Outlook synchroniseer met FMA, krijg ik de contacten in mn telefoon in de vorm van:
Achternaam, Voornaam Bedrijf

Ik zou dit graag in de vorm
Voornaam Achternaam

willen hebben.

In FMA worden ze wel zo weer gegeven. Ik heb verscheidene dingen geprobeerd in zowel Outlook als in mn phone maar nog niks heeft gewerkt.. Iemand de oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Rox_NL schreef op donderdag 23 december 2004 @ 22:32:
Wat ik juist vind als je het toestel met de 6230 vergelijkt is dat bluetooth zo veel moeilijker werkt, op de een of andere manier moet ik pairen voordat ik iemand iets kan sturen, en die nokia's doen dat zonder gekut.

Of heb ik een instelling verkeerd gezet :9
Als je een bestand wilt sturen naar iemand die niet in je pairing lijst staat, bij 'mijn apparaten' zogezegd, dan moet je gewoon even geduld hebben:-)
Als je bij een bestand versturen kiest, en dan via bluetooth, zie je ogenschijnlijk alleen de apparaten in je lijst. Echter bovenaan staat "zoeken naar apparaten" o.i.d.. Wanneer er iemand anders binnen je BT bereik is, komt hij vanzelf onderaan de lijst te staan.

Groetjes DaFreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:24:
ik heb een vraagje:
als ik netjes mn t630 met Outlook synchroniseer met FMA, krijg ik de contacten in mn telefoon in de vorm van:
Achternaam, Voornaam Bedrijf

Ik zou dit graag in de vorm
Voornaam Achternaam

willen hebben.

In FMA worden ze wel zo weer gegeven. Ik heb verscheidene dingen geprobeerd in zowel Outlook als in mn phone maar nog niks heeft gewerkt.. Iemand de oplossing??
Dat hangt denk ik af van hoe je Outlook hebt ingesteld.
Ik zie eerst de voornaam, achternaam, bedrijf en de rest, tenzij een veld leeg is.
In Outlook heb ik het veld Full name concequent met eerst de voornaam ingevuld, zodat fma dit letterlijk overneemt en de T630 dus ook :7
Bij het synchroniseren liet ik Outlook in tact en de T630 kreeg extra contacten, zodat ik ze niet allemaal hoefde in te voeren ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is dus het rare,

in FMA staan ze wel gewoon First/Last. Ik heb alleen wel in outlook dus de voornaam en achternaam apart ingevuld, maar dit geeft gewoon de goede volledige naam. Maar in zowel outlook als op mn palm kan je zo instellen dat ie First/Last doet, kan dat dan niet op de t630??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:25

Nibbz

Postmaster General

Ik heb de mijne 3 weken geleden besteld bij Tele2Mobiel, afgelopen maandag pin en puk code gekregen, en hoop er op dat ik hem vandaag of morgen in de bus krijgen, maar ben op stage :s, dus moet nog ff wachten voordat ik kan kijken of hij al binnen is (gelijk daarna ff naar het posthuis, hem ophalen :))

Maare hoe zit dat nou met My Friends, dat is dus een dienst die van GPRS gaat? MSN via GPRS laat ik maar zeggen?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
Nibbz schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:47:
...

Maare hoe zit dat nou met My Friends, dat is dus een dienst die van GPRS gaat? MSN via GPRS laat ik maar zeggen?
Als ik hier en daar op forums kijk, blijkt dat My Friends gebeuren helemaal niet op die toestellen via tele2mobiel te zitten...

[ Voor 30% gewijzigd door innuendo op 13-01-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Speedy-Andre schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:27:
[...]

Je kunt niets anders kiezen, dus je krijgt de witte :Y)
De levering duurt 3 a 4 weken helaas, simkaart en foon komen kort na elkaar.
Hier geen vast zittende toetsen, maar ik heb er dan ook een mooie Krusell hoes omheen zitten :p
Op mijn vraag in dit topic waarom je niet met BT via je pc kunt internetten heb ik nog geen antwoord, met de T610 lukt dat kennelijk wel :?
mooi ! :P

maar het internet via t610 is mij gelukt, en omdat de t630 zowat identiek is aan de t610 moet dit ook vast geen problemen opleveren. alleen je moet het maar willen, maximaal 10meter van je pc verwijderd friemelen met een klein schermpje :) en de java browser die ik destijds heb gebruikt was ook nog trial, dus heb het daarbij gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SYQ schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:12:
[...]

mooi ! :P

maar het internet via t610 is mij gelukt, en omdat de t630 zowat identiek is aan de t610 moet dit ook vast geen problemen opleveren. alleen je moet het maar willen, maximaal 10meter van je pc verwijderd friemelen met een klein schermpje :) en de java browser die ik destijds heb gebruikt was ook nog trial, dus heb het daarbij gelaten
En toch wil ik het >:)
De browser heb ik al geregeld, nu nog de BT verbinding, momenteel werk ik met een seriële poort die via BT of IR werkt, bij beide kan ik geen inet verbinding maken (server not found).
Op de pc is internet uiteraard gedeeld met o.a. BT netwerk.
Ik zou graag willen weten wat je op de T610 hebt ingesteld, zijn de menu's 100% hetzelfde :?
Hij zegt trouwens 'gprs parameters not supported' als ik de inet button in druk ....

[ Voor 6% gewijzigd door Speedy-Andre op 13-01-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

innuendo schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:32:
[...]

Als ik hier en daar op forums kijk, blijkt dat My Friends gebeuren helemaal niet op die toestellen via tele2mobiel te zitten...
jah maar ik vraag toch ook niet of het op mijn telefoon zit? kweet niet wat het is, en daarom vraag ik dat gewoon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
Nibbz schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 11:39:
[...]

jah maar ik vraag toch ook niet of het op mijn telefoon zit? kweet niet wat het is, en daarom vraag ik dat gewoon O-)
Maar ik zeg dat toch gewoon? 'k zeg toch ook niet dat jij vraagt.. laat maar :) Heb je je telefoon al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

innuendo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:34:
[...]

Maar ik zeg dat toch gewoon? 'k zeg toch ook niet dat jij vraagt.. laat maar :) Heb je je telefoon al binnen?
Had afgelopen vrijdag tele2 gebelt... hun hadden het al verzonden, maar het had nog geen pakket nummer gekregen van de TPG.
maar dat mens zei dat ik hem maandag wel zou hebben (moet ook wel, dinsdag word mijn nummer omgezet)

Trouwens, ik heb floAt's Mobile Agent gedownload, maare IR werkt alleen onder 2K/XP... en op mijn ouwe laptop staat 98.. is er misschien een nieuwere versie die dat wel kan (zit ff zonder geld om een BT Dongle te kopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als je een IRda driver in W98 installeert dan zal FMA hem ook wel herkennen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een kort vraagje, kheb bijna heel het topic doorgelezen maar niet gevonden. Ik had ooit een shortcut gezien. Hoe je dat online knopje om kon zetten naar een sms knopje. Ik wil toch niet online, en ook niet dat hij in mijn broekzak online gaat. Heeft iemand die command nog?

Ook dit nog ff is het nog up to date om je telefoon te laten flashen, aangezien dat rijtje in startpost uit 2003 is. Is het ook nog gewoon gratis enzo.

PS gekocht bij kijkshop voor 129 met 15 euro beltegoed. orange. De zwarte 8)
tele 2 was ook optie. Maar ik vind die witte eigenlijk niet zo mooi :X

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:41:
ff een kort vraagje, kheb bijna heel het topic doorgelezen maar niet gevonden. Ik had ooit een shortcut gezien. Hoe je dat online knopje om kon zetten naar een sms knopje. Ik wil toch niet online, en ook niet dat hij in mijn broekzak online gaat. Heeft iemand die command nog?
MichelBosma in "Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die de t630 hebben gekocht bij de kijkshop voor 129,- inc 15 euro beltegoed. Gelocked met orange, zwart zonder stikker onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:37
Ik heb sinds gister de T630 maar ik heb net wat problemen met bluetooth

ik heb een motorola v550 + een bluetooth stick, en nu de T630 erbijkomt, is het leuk om onderling te kunnen communiceren.

Maar, rond half 12 net zat ik via mijn motorola midi's over te pompen (ik heb nog zat ruimte) en nu ik mijn usb dongle in mijn laptop heb gestopt, kan hij de T630 niet meer vinden en vice versa, de laptop vind de motorola wel en ook andersom.

Waarom doet de T630 het niet meer? bvd

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik eerst helemaal op die witte maar steeds meer vind ik die zwarte de shit worden.. =)
zo ook weer eens gepost na een half jaar in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Laatst online: 12-07 15:32
Is dit iets om toe te voegen in de standaard startpost van het T630 topic?

Hoe kom ik op imode met mijn T630
Hoe maak ik een GPRS verbinding met mijn Apple via een SE T630

[ Voor 24% gewijzigd door Ma_rK op 19-01-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat wordt eigenlijk de opvolger van de T630, want ik ben onderhand weer toe aan een nieuw exemplaar? En nog belangrijker: wanneer wordt het nieuwe model verwacht?

De K700 vind ik ook wel een mooie foon met natuurlijk dezelfde handige functies als de T630, maar dit is niet echt de opvolger zegt men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bracht ik een bezoek aan een SE service point (Reitsma Telecom in Nijkerk) en daar las ik de volgende mededeling:

Persbericht

Nijkerk, 07 oktober 2004

REITSMA TELECOM MAAKT UW BLUETOOTH VERBINDING WEER VEILIG!

Naar gebleken is bij onderstaande apparatuur illegale toegang tot uw mobiele telefoon en de inhoud daarvan mogelijk middels de bluetooth technologie. De betreffende fabrikanten hebben de service centra inmiddels van nieuwe software-updates voorzien die de telefoons volledig beveiligen tegen deze ongewenste praktijken. Het updaten van een telefoon zal gemiddeld 15 minuten in beslag nemen en is volledig gratis.

Het betreft hier de volgende producten:
- Nokia: 6310i, 8910, 8910i, 6650, 610 (carkit), 810 (carkit)
- Sony Ericsson: T630 en Z600

Sony-Ericsson informatie Bluetooth (04-10-2004)

Sony Ericsson heeft kennis genomen van het feit dat er mogelijk een issue is met betrekking tot de veiligheid van met Bluetooth uitgeruste mobiele telefoons van diverse fabrikanten, waaronder de toestellen van Sony Ericsson. Als fabrikant van de diverse mobiele toestellen met Bluetooth toepassing, heeft Sony Ericsson de mogelijkheid van eventueel misbruik uitgesloten door het betreffende type toestel (T610) uit te rusten met een update van de betreffende software. Dat is reeds vanaf april 2004 gebeurd. Het genoemde toestel is vanaf dat moment alleen met geüpdate software verkrijgbaar. De software maakt dat het inbreken op de mobiele telefoon van het merk Sony Ericsson, zonder dat daarvoor toestemming is verleend door de eigenaar, niet meer mogelijk. Tegenwoordig zijn alle nieuwe Sony Ericsson toestellen standaard uitgerust met wederom een vernieuwde versie van de voorgaand genoemde geüpdate software.

Echter, om toegang te krijgen tot een Bluetooth-telefoon dient er voor de betreffende computer speciale software te worden geschreven, moet de mobiele telefoon in de ‘zichtbaar’ modus worden gezet of moet het unieke Bluetooth-adres van het toestel kenbaar zijn. Daarnaast moet de telefoon zich binnen een afstand van 10 meter van de computer bevinden. De mogelijkheden om dit alles uit te voeren zijn daarom zeer beperkt.

Bijgaand een gedetailleerde beschrijving van de oplossingen.

a) Het is technisch mogelijk om met een Bluetooth-geschikte computer, uitgerust met speciale software, een gesprek op te zetten met een mobiele telefoon van een andere gebruiker zonder dat daarvoor toestemming is verleend. Voor Sony Ericsson geldt dat dit alleen mogelijk zou zijn geweest met de T610. Nadat Sony Ericsson rond april 2004 deze geluiden vernam, zijn deze toestellen onmiddellijk voorzien van de geüpdate software. De software update voor de T610 was sindsdien ook verkrijgbaar bij Sony Ericsson service centres.
- Controleer de software versie in de telefoon.
Oorspronkelijke T610 software versie is R1A081*

Als dit het geval is, neem dan contact op met het Sony Ericsson callcenter
0900-8998318 (0,10 p/minuut) of questions.nl@support.sonyericsson.com voor doorverwijzing naar een geautoriseerde Sony Ericsson service centre om de telefoon te upgraden met de nieuwe software versie.

b) Het is technisch mogelijk om met een Bluetooth-geschikte computer, uitgerust met speciale software, informatie (zoals telefoonnummers, afbeeldingen, kalendergegevens) uit een telefoon voorzien van Bluetooth te ontsluiten. Dit is alleen mogelijk wanneer Bluetooth is geactiveerd en de telefoon in de ‘zichtbaar’ modus staat. Daarnaast moet de telefoon zich binnen een afstand van 10 meter van de computer bevinden. Voor Sony Ericsson, zou dit alleen mogelijk zijn bij de T630, Z600 en T610. Momenteel is een software update voor de T630 verkrijgbaar bij Sony Ericsson service centres en reeds geïnstalleerd in de toestellen die vandaag de dag worden geleverd.

Bovenstaande issue is niet van toepassing op de Sony Ericsson smartphones P800, P900 en P910i en de camera-telefoons K700i en S700

* De software versie kan worden gecontoleerd door de volgende handeling >*<<*<* vanuit het
standby-scherm en vervolgens te kiezen voor Service info/SW informatie. > en < zijn bewegingen van de joystick naar rechts en links.

Hieronder volgt een link naar een lijst van kwetsbare telefoons. Deze werd is opgesteld in november 2003. Verschillende genoemde toestellen zijn inmiddels wellicht voorzien van beveiliging.

Lijst met kwetsbare telefoons nov. 2003
Ericsson T68
Sony Ericicson R520m
Sony Ericsson T68i
Sony Ericsson T610
Sony Ericsson T610
Sony Ericsson Z1010
Sony Ericsson Z600
Nokia 6310
Nokia 6310i
Nokia 7650
Nokia 8910
Nokia 8910i
Motorola V600 (++)
Motorola V80 (++)

Mijn T630 was van origine een zwarte T-mobile versie, die heb ik begin maart 2004 van nieuwe software laten voorzien om van die provider-troep af te komen. Het toestel is nu ook simlock-vrij. Het IMEI nummer is daarbij ongemoeid gebleven.
Ik vraag mij af of ze mijn toestel bij zo'n Sony Ericsson service point ook gratis zullen updaten of dat ik dan die T-mobile zooi weer terugkrijg, omdat ze misschien aan het IMEI nummer kunnen zien dat het oorspronkelijk een T-mobile toestel was. Misschien weigeren ze het toestel wel helemaal. Qua uiterlijk heb ik alles wat aan T-mobile doet herinneren, keurig vervangen. Heeft iemand ervaring met zo'n kwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje tijd geleden dat ik hier wat gepost heb.

Ben nog steeds erg tevreden over mijn t630, er beginnen alleen wat krasjes op mn scherm en omgeving te komen. Misschien dat ik binnenkort er een nieuw frontje op gooi, heeft iemand dit al gedaan? Zo ja, wat zijn je ervaringen.

@aemdenouden: ik heb eens ergens gelezen (hier?) dat dit de laatste in de t serie zou zijn, maar ja SE zal gewoon super telefoons blijven maken. Deze bijvoorbeeld: SonyEricsson "Clara" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ik zal nog even een verhaaltje houden. en ik noem het

"Mijn ervaringen met de Tele2 Helpdesk"

Ik heb mijn pakket op 20 december 2004 besteld. En nu 5 weken later, heb ik nogsteeds geen telefoon in huis. Simkaart al wel.

Afgelopen 2 weken heb ik al om de 3 dagen gebelt hoe het zat met mijn telefoon. En elke medewerker zei tegen mij "jah meneer, hij komt eraan, gewoon rustig afwachten". Nou dat hebben ze dus 2 weken lang tegen mij gezegt (zeg dan dat ik 6 keer gebelt heb).

Volgens het bericht van de laatste medewerker die ik had gesproken zou de telefoon vandaag in de bus moeten liggen. Nou, om half 1 kwam de postbode, en nopsteeds geen telefoon. Ik al gefrustreerd... naja, maar weer de helpdesk bellen.

0900 - nowat.. keuzemenu 1,1,1,2, en dan maar wachten..

Kreeg ik een meneer aan de lijn (heel erg jammer dat ik zijn naam niet meer weet). En ik legde mij probleem aan hem voor. Jah meneer, u zult toch gewoon moeten wachten todat hij komt. Dus ik ga tegen hem in en zeg "meneer, ik wacht al 5 weken op die telefoon, terwijl ik hem binnen een uur in de stad kan halen". en kreeg als antwoord dat hun daar ook niks aan konden doen, lag aan tpg post.

Hij wou mij ook niks tergemoetkoming (zeg ik dat goed? :)), geven. Toen werd ik nog lijper en begon al met een verheven stem tegen hem te praten. En toen kwam het "meneer, u woont toch op 7181 AA?". Dat was het dus, ze hadden mijn postcode verkeerd.

Ik gelijk in mijn besteling's email kijken, of ik het zelf nou verkeerd ingevult had. En in mijn email stonden de gegevens goed in. Dus het was de schuld van Tele2.

Alleen zelfs toen bleef die man volhouden "ik bestel de telefoon opnieuw, en met 3 weken heeft u hem in huis". Toen werd ik echt kwaad.. en plots zegt de man "heeft u nog vragen?", en ik zeg nee "owkee, fijne dag nog verder".

Verbaast toen ik ophing, wist ik niet wat ik moest doen.

Ik nog maar een keer gebelt, en hopent dat ik die kerel nog een keer aan de lijn zou krijgen, om zijn naam op te schrijven en een beste klacht in te dienen. Want hoe hij mij behandelde was niet normaal.

Maar helaas kreeg ik een andere man aan de lijn

het hele probleem voorgelegt, en hij antwoorde daarop.

"wat? u wacht al sinds 20 december? Owkee ik maak een notitie dat het pakketje met spoed weg moet, en de verzendkosten hiervan krijgt u bij de 1ste volgende factuur terug."

nou denk ik dan, waarom kan dit niet gelijk bij de 1ste keer dat ik bel. Nu moet ik dus weer 2 extra weken wachten voordat ik mijn telefoon krijg. Dus een totaal van 7 weken zonder telefoon.

Word echt helemaal gek van die tele2 helpdesk. Bah.. nu hopen dat het beter gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Heeft iemand met dit probleem ervaring:

Tijdens het aanzetten van mijn T630 loopt het toestel vast na het invoeren van de pincode. Alleen het numerieke keyboard doet het nog, de ok knop etc zijn niet meer aktief.De aan knop werkt wel bij het aanzetten maar kan niet meer gebruikt worden bij het afzetten.

Is dit een software probleem of wat anders??? wie kan me helpen.

Greettzzzzz mattan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan had ik zeker mazzel bij Tele2, al hadden ze in een bevestigings email mijn naam en adres ook verkeerd gespeld, maar gelukkig werd alles op het goede adres afgeleverd ;)
Na een mailtje hierover kreeg ik een antwoord met daarin de correcte gegevens, op het bankrekeningnr. na, want ook die klopte niet >:)
Ik heb de telefoon bijna 2 maanden in huis zonder een rekening gehad te hebben, kben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren :Y)
Er zit volgens mij ergens een typgeit bij Tele2 die echt nergens op let :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
Hmm.. Zonder hier een tele2 topic van te willen maken.. Ik zit nu 2.5 week op m'n telefoon te wachten en heb nog niet eens een brief gekregen... Moet ik me zorgen gaan maken? Ik zal maar eens bellen dan. Ik wil ook een t630!!! Kan ik tenminste meepraten met de rest hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
innuendo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:00:
Hmm.. Zonder hier een tele2 topic van te willen maken.. Ik zit nu 2.5 week op m'n telefoon te wachten en heb nog niet eens een brief gekregen... Moet ik me zorgen gaan maken? Ik zal maar eens bellen dan. Ik wil ook een t630!!! Kan ik tenminste meepraten met de rest hier :)
wij hebben nu 3x een T630 in huis, allemaal met hetzelfde abbo, en het duurde 3 weken voor levering (de eerste week kregen wij uit Sverige (Zweden?) post) dus opzich loop je niet zo ver achter :) en de T630 is echt een überding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Nog steeds een fijne telefoon, zeker nu ik die t-mobile software heb laten vervangen door de orginele, wat een verademing zeg!

Ik heb een ding waar ik regelmatig tegen aan loop. Wanneer ik iemand probeer te bellen vanuit mijn gesprekken lijst, dus niet vanuit het telefoonboek, geeft de telefoon aan dat het nummer gebelt wordt, alleen gebeurt er dan in 50% van de gevallen helemaal niets. Geen kiestoon, geen geluid dat hij over gaat, helemaal niets. Wanneer ik het gesprek dan beeindig en opnieuw bel lukt het wel.

Ik had dit probleempje bij de vorige software ook al. Is dit nu een SE bugje of ligt het aan T-Mobile?
Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag mag ik erachter gaan, dan ligt hij klaar, Sony Ericsson T630 magic black :9

Ik verwacht er veel van, aangezien mijn vorige gsm een 2jaar oude Nokia 3310 was _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Dandelion schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 10:20:
Nog steeds een fijne telefoon, zeker nu ik die t-mobile software heb laten vervangen door de orginele, wat een verademing zeg!

Ik heb een ding waar ik regelmatig tegen aan loop. Wanneer ik iemand probeer te bellen vanuit mijn gesprekken lijst, dus niet vanuit het telefoonboek, geeft de telefoon aan dat het nummer gebelt wordt, alleen gebeurt er dan in 50% van de gevallen helemaal niets. Geen kiestoon, geen geluid dat hij over gaat, helemaal niets. Wanneer ik het gesprek dan beeindig en opnieuw bel lukt het wel.

Ik had dit probleempje bij de vorige software ook al. Is dit nu een SE bugje of ligt het aan T-Mobile?
Iemand enig idee hoe ik dit kan voorkomen?
Ik heb er nooit last van.

Wat ik wel heb, is dat de telefoon soms gigantisch stoort tijdens een gesprek. Als ik hem dan door elkaar schud, dan doet hij het wel weer even 8)7
Op zich vind ik dat wel waardeloos, zoals je wellicht kunt begrijpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:41:

Ook dit nog ff is het nog up to date om je telefoon te laten flashen, aangezien dat rijtje in startpost uit 2003 is. Is het ook nog gewoon gratis enzo.

PS gekocht bij kijkshop voor 129 met 15 euro beltegoed. orange. De zwarte 8)
tele 2 was ook optie. Maar ik vind die witte eigenlijk niet zo mooi :X
Als hij op toetsenvergrendeling staat, dan zoekt hij toch GEEN verbinding met het internet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Speedy-Andre schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:58:
Dan had ik zeker mazzel bij Tele2, al hadden ze in een bevestigings email mijn naam en adres ook verkeerd gespeld, maar gelukkig werd alles op het goede adres afgeleverd ;)
Na een mailtje hierover kreeg ik een antwoord met daarin de correcte gegevens, op het bankrekeningnr. na, want ook die klopte niet >:)
Ik heb de telefoon bijna 2 maanden in huis zonder een rekening gehad te hebben, kben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren :Y)
Er zit volgens mij ergens een typgeit bij Tele2 die echt nergens op let :Z
Geen rekeningen krijgen? relaxte shit.. maar idd, zal ergens een flinke doos zitten daar. Slechte zaak Tele2.... slechte zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff zo goedkoop daar bij jullie. Hier in Belgie kost hij in de goedkoopste winkel 179€, en in alle andere winkels 229€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar ik tetris kan downloaden en daarna bt naar mn t630. Ik zoek hem te lang en kan hem niet vinden.

bij myth hebben ze hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren via Tele 2 m'n T630 pakket ontvangen, ole. Alles werkt prima maar de toetsenbord verlichting is roze/ paars!!! :?

Dit is toch niet altijd zo? Zit je eerst 3 weken op alles te wachten is de telefoon weer niet goed :( .

Komt dit vaker voor dat de toetsenbord verlichting paars/ roze is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

zo, als het goed is staat morgen m'n salaris op m'n rekening en sta ik dus om 9.30u bij de belcompany voor de deur om een t630 aan te schaffen.
Nou las ik op de site van belcompany het volgende:
>Laagste Toestel Prijs Garantie

"Heb ik een mobiele telefoon aangeschaft, zie ik hem 2 dagen later voor een lagere prijs?".

BelCompany geeft u de Laagste Toestelprijs Garantie. Indien u uw nieuwe toestel in combinatie met hetzelfde abonnement met vergelijkbare voorwaarden binnen een week ergens anders voordeliger kunt kopen, betaalt BelCompany u het verschil terug.
4. Laagste Toestel Prijs Garantie
BelCompany doet haar best om de toestellen zo goedkoop mogelijk aan te bieden. Het kan helaas wel eens voorkomen dat het toestel ergens anders goedkoper is. Hierin komen wij u tegemoet middels deze content garantie. Er dient te worden voldaan aan de volgende voorwaarden:
4.1 Het moet om exact hetzelfde toestel gaan (dus niet met en zonder simlock).
4.2 Het moet om exact hetzelfde abonnement gaan (dus niet "T-Mobile en Orange" of "Vodafone en Debitel").
4.3 Het verschil in prijs dient binnen een week na de aankoopdatum te worden geconstateerd en te worden aangegeven in de winkel.
4.4 Het moet gaan om hetzelfde abonnement met dezelfde actievoorwaarden.
4.5 Het prijsverschil dient door middel van een offerte of een reclamefolder kenbaar gemaakt te worden.
4.6 Het verschil in prijs wordt in de winkel verrekend.
4.7 Deze content garantie is niet van toepassing in geval van verschil in prijs met toestellen die via het internet worden aangeboden.
4.8 Deze content garantie is ook van toepassing op vaste (thuis) telefoons.
Dus ik kijk net ff bij de pricewatch, zie ik dat Telecom4u in Assen hem heeft liggen voor 165,62 euro. Volgens de prijsgarantie van de Belcompany geld het niet voor toestellen die via internet verkregen worden, maar het leuke is dat Telecom4u een winkel heeft in assen. Zou de prijsgarantie dan nog steeds gelden als ik hem haal in Utrecht?
Volgens mij zou het moeten kunnen, want ze zeggen bij de voorwaarden niets over de plaats. Alleen dat het niet geldt voor gsm's die via internet gekocht worden en dat het dus een echte winkel moet zijn (dus ook niet makro e.d.). Telecom4u is een gewone winkel maar zit toevallig alleen in Assen...
Get the point?

heeft iemand dit al eerder geprobeerd? Of weet iemand of dit van toepassing is? Want een verschil van 34.37 euro zie ik wel zitten 8)

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:51

JvdM

<---->

Ik heb ook vorige week deze telefoon bij Tele2 besteld, gister een brief gehad dat mijn gegevens niet klopte (wat wel zo was). Alles dus opnieuw opgegeven (moest opbellen naar n 0800 nummer).
Nu krijg ik m pas in de eerste week van februarie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

en ik heb hem ook vanmiddag mogen ontvangen :p

3x t610 gehad, nu een t630.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:49:
weet iemand een site waar ik tetris kan downloaden en daarna bt naar mn t630. Ik zoek hem te lang en kan hem niet vinden.

bij myth hebben ze hem niet.
Hier hebben ze gratiz games voor o.a. de T630, wel eerst ff registreren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:17:
Heb gisteren via Tele 2 m'n T630 pakket ontvangen, ole. Alles werkt prima maar de toetsenbord verlichting is roze/ paars!!! :?

Dit is toch niet altijd zo? Zit je eerst 3 weken op alles te wachten is de telefoon weer niet goed :( .

Ja dat lijkt zo, maar het is geen fout, het hoort zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 13:17:

Als je dit paars/roze noemt .. (pic zonder flits genomen, expres vaag gemaakt en cam belichting op toetsverlichting laten oriënteren :9 )

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/t630wit.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 22-01-2005 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 16:45

Licko

ZVDK

Rubberenkip schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 18:57:
zo, als het goed is staat morgen m'n salaris op m'n rekening en sta ik dus om 9.30u bij de belcompany voor de deur om een t630 aan te schaffen.
Nou las ik op de site van belcompany het volgende:

[...]

Dus ik kijk net ff bij de pricewatch, zie ik dat Telecom4u in Assen hem heeft liggen voor 165,62 euro. Volgens de prijsgarantie van de Belcompany geld het niet voor toestellen die via internet verkregen worden, maar het leuke is dat Telecom4u een winkel heeft in assen. Zou de prijsgarantie dan nog steeds gelden als ik hem haal in Utrecht?
Volgens mij zou het moeten kunnen, want ze zeggen bij de voorwaarden niets over de plaats. Alleen dat het niet geldt voor gsm's die via internet gekocht worden en dat het dus een echte winkel moet zijn (dus ook niet makro e.d.). Telecom4u is een gewone winkel maar zit toevallig alleen in Assen...
Get the point?

heeft iemand dit al eerder geprobeerd? Of weet iemand of dit van toepassing is? Want een verschil van 34.37 euro zie ik wel zitten 8)
zou mooi zijn :D
een K700i kost er ook € 266.97, bij Belcompany een stuk meer dacht ik zo

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ik had de k700i via ebay voor ong 200 eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is voor mij nog onduidelijk of de T630 "real tones" af kan spelen... :?
Wie kan dit voor mij duidelijk maken...

Thanx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 13:33
Nee, alleen maar midi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THANX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben nu bezig met de i-mode instellingen van myinc. Daar staat wel heel leuk dat i-mode de startpagina moet worden, maar wat is het adres van de i-mode (mobiele) homepage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt een Bluetooth headset aansluiten op je SE T630, maar zou je je gsm ook als headset kunnen gebruiken? Ik gebruik namelijk ook internettelefonie en het zou wel echt supercool zijn als je dat gesprek naar je mobiel kan doorsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag over bluetooth

stel je heb 2 toestellen van de t 630 zou je dan spelletjes samen kunnen doen doormiddel van bluetooth dus 2 players game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ja, je kunt bijvoorbeeld minigolf tegen elkaar doen via bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

;)
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:52:
Je kunt een Bluetooth headset aansluiten op je SE T630, maar zou je je gsm ook als headset kunnen gebruiken? Ik gebruik namelijk ook internettelefonie en het zou wel echt supercool zijn als je dat gesprek naar je mobiel kan doorsturen...
Andersom gaat wel, je pcspeakers en microfoon gebruiken als je met de T630 belt.
Dat heb ik met m'n laptop ook al eens gedaan, die nam het gesprek aan toen de T630 werd gebeld :+
Je kunt ook een BT headset met je pc pairen, die krijgt dan telefoontjes door vermoed ik, via de audiogateway hoor je alle windblows geluidjes en ook mp3's die je afspeelt :)
Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd omdat ik (nog) geen internettelefonie gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

dat kan inderdaad. Als je je headset met je pc paired kun je met b.v. Skype gewoon gebruik maken van je headset. K heb al wel een BT headset voor Skype e.d. alleen morgen pas een T630 omdat me salaris nog niet gestort was :(

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:48:
;)
[...]

Andersom gaat wel, je pcspeakers en microfoon gebruiken als je met de T630 belt.
Dat heb ik met m'n laptop ook al eens gedaan, die nam het gesprek aan toen de T630 werd gebeld :+
Jammer had graag mijn te ontvangen T630 als headset gebruikt, met een headset achter een computer zitten, herinnert me veel te veel aan mijn bijbaantje bij Vodafone... Enig idee waarom Tele2 er drie weken overdoet? Ik heb net ook een abo bij KPN afgesloten en dat was binnen een paar werkdagen geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 00:01:
[...]

Jammer had graag mijn te ontvangen T630 als headset gebruikt, met een headset achter een computer zitten, herinnert me veel te veel aan mijn bijbaantje bij Vodafone... Enig idee waarom Tele2 er drie weken overdoet? Ik heb net ook een abo bij KPN afgesloten en dat was binnen een paar werkdagen geregeld.
Bij KPN werd geen telefoon geleverd neem ik aan?
Ik heb het idee dat Tele2 er lang over doet omdat een derde partij de telefoon levert (geen voorraad) en door een vrij minimale personeelsbezetting.
De email correspondentie met vragen over hun diensten ging niet bepaald vlot.
Bovendien hebben ze geen eigen netwerk, maar gebruiken ze Telfort, waardoor een nieuw nummer regelen ook weer minder direct is.
Voordeel is wel weer dat je de telefoon al hebt, voordat je ook maar een cent hebt betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Speedy-Andre schreef op zondag 23 januari 2005 @ 20:48:
;)
[...]

Je kunt ook een BT headset met je pc pairen, die krijgt dan telefoontjes door vermoed ik, via de audiogateway hoor je alle windblows geluidjes en ook mp3's die je afspeelt :)
Ik heb dit nog niet uitgeprobeerd omdat ik (nog) geen internettelefonie gebruik.
Ik heb het al wel geprobeerd, en het werkt goed, als je het kwaliteitsverlies niet meerekent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innuendo
Ik moet me even heel erg inhouden.

Belt me vanmiddag zo'n gast van Tele2Mobiel om te melden dat mijn bestelling helemaal niet in het systeem staat. Leuk is dat, ik zit al 3 weken te wachten op mijn mobieltje en dan krijg je dit. Ik moet nogmaals bestellen maar dan via Internet (de telefonist had het blijkbaar fout gedaan, had telefonisch besteld). Nou, ik weet nog niet of ik dat dus ga doen. Ben ook behoorlijk pissig geworden op ze... Elke telefonist die ik daar in de loop der tijd aan de telefoon heb gehad vertelt me weer een ander verhaal.

Zul je straks zien dat ik (mocht ik nog via internet bestellen) dubbele rekeningen krijg enzo, omdat die andere bestelling misschien dan toch alsnog komt.. Zou zomaar kunnen bij tele2.

Ik meld me wel weer als ik hem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

WOOOOT! vanmiddag was m'n salaris gestort!!! meteen naar de belcompany geweest, met de print van Telecom4U... Ze konden niet helemaal meegaan met de prijs, maar wel een heel eind. K kreeg em voor 175,- ipv 199,99 :Y) :7 8) en k heb natuurlijk de gewone garantie e.d. maar hoef lekker niet helemaal naar Assen vanuit Utrecht voor de korting :D

en Floats Mobile Agent werkt geweldig, in 1x doet alles het. Geweldige telefoon ook :D

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met orange prepaid had je em voor 130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem vandaag gaan halen de Zwarte. Kostte 179€ en heb nog 25€ gekregen voor mijn 2 jaar oude Nokia 3310 :> :P

Wel goede gsm, ben er zeer tevreden over, ook al heb ik hem nog maar 10 uur :9

Wat ik wel lastig vind: Geen datakabel bijgeleverd? Pff dan moet ik dat ergens kopen of een BT dongle kopen? well irri :(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerp
  • Niet online

Blerp

I exist out of spite

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 19:54:
met orange prepaid had je em voor 130
met het verschil dat je dan met een simlock opgescheept zit... K had anders ook wel een tele2 abbo kunnen nemen, was ie omgerekend 120

Insert vies grapje hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubberenkip schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:06:
[...]

met het verschil dat je dan met een simlock opgescheept zit... K had anders ook wel een tele2 abbo kunnen nemen, was ie omgerekend 120
dan had je wel de witte, en geen 15 euro beltegoed. En na een jaar gaat die lock er toch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Krijgen andere Tele2 klanten wel de maandelijkse afschrijving van €10 plus tikken :?
Ik vind het maar raar dat ik niets hoor, de bank laat iig niet afschrijven als de naam of het rekeningnummer niet klopt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd of er echt een simlock op de Orange Prepaid T630 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefmen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09-2022
Is het ook mogelijk, om via bluetooth te internetten. (als in: Ik heb een snelle internet verbinding, kan ik het dan zo op mijn gsm instellen, dat ik via bluetooth verbinding maak met mijn gsm, en dat ik via de internetconnectie op een website ofzo ga?) Een browser daarvoor in JAVA had ik wel eens ergens gezien. Moet wel aan te komen zijn zo dacht ik...

Verder ben ik zeer tevreden over de SE T630 (heb hem via Tele2), ik vind alleen jammer, dat je maar zo weinig smsjes kan opslaan.

Kan je trouwens met een Datakabel meer, dan dat je met bluetooth kan? Want ik heb hier nog een Datakabel liggen van mijn oude SE T300, en die zou ook op deze moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:42:
Ja dat is dus het rare,

in FMA staan ze wel gewoon First/Last. Ik heb alleen wel in outlook dus de voornaam en achternaam apart ingevuld, maar dit geeft gewoon de goede volledige naam. Maar in zowel outlook als op mn palm kan je zo instellen dat ie First/Last doet, kan dat dan niet op de t630??
Kheb net uitgevonden hoe dat je dit kunt instellen op de T630 ;)
Telefoonboek, opties, synchr. volgorde: Op voornaam of op achternaam :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Laatst online: 12-07 15:32
Rox_NL schreef op zondag 23 januari 2005 @ 10:17:
Ik ben nu bezig met de i-mode instellingen van myinc. Daar staat wel heel leuk dat i-mode de startpagina moet worden, maar wat is het adres van de i-mode (mobiele) homepage?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer precies weet hoe ik het gedaan heb. maar als je gaat naar
-menu
-verbindingen
-wap opties
-wap profiel
-kpn imode (of de naam die jij hem gegeven hebt) --> bewerken
-Geavanceerd
-Wijz. homepage
-Naam--> "i-Menu"

Ga je nu naar het internet dan staat er bij "meer" het "i-menu"

Denk dat dat het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:51:
Heeft iemand al geprobeerd of er echt een simlock op de Orange Prepaid T630 zit?
Ik kan je vertellen dat die er dus echt op zit (Logisch lijkt mij, maar goed). Ik heb hem gister dus ook gehaald en voor €130 is het zeker geen miskoop. Misschien ietwat groot, maar als je ziet wat er allemaal van opties op zitten kan ik daar nog wel mee leven.

En ik heb de startpost eens bekeken voor een bluetooth adapter. Maar ik vraag me af of ik niet gewoon bij de plaatselijke Dixons een Sitecom bluetooth adapter kan halen. Of zou ik toch maar gaan voor eentje van MSI??? (Vanwege de kwaliteit misschien??)

[ Voor 23% gewijzigd door Ronwiel op 27-01-2005 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
ronwiel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:54:
[...]

Ik kan je vertellen dat die er dus echt op zit (Logisch lijkt mij, maar goed). Ik heb hem gister dus ook gehaald en voor €130 is het zeker geen miskoop. Misschien ietwat groot, maar als je ziet wat er allemaal van opties op zitten kan ik daar nog wel mee leven.

En ik heb de startpost eens bekeken voor een bluetooth adapter. Maar ik vraag me af of ik niet gewoon bij de plaatselijke Dixons een Sitecom bluetooth adapter kan halen. Of zou ik toch maar gaan voor eentje van MSI??? (Vanwege de kwaliteit misschien??)
Ik heb er eentje van trust, werkt prima, ik heb er nooit problemen mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren ik doe mijn T630 weg voor een mooi prijsje.(ivm. aanschaf andere telefoon)
Ik verkoop hem Incl. het Radio headset van SE !
Hij is €100,- en verzendkosten zijn voor de koper!
Zie sig voor mail (haargel.nl)

Enne bij tele2 verkopen ze volgens mij alleen witte.. zwart is toch veel mooier? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
@ Dafreakhead...En die adapter heb je gewoon bij dixons (of dergelijke winkel) gehaald??? En wat heb je er voor betaald??? Iemand anders nog tips voor wat ik het beste kan aanschaffen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
beste mensen,

ik heb met mijn laptop verbinding met mijn T630 dmv BlueTooth, maar nu is het geval dat de verbinding automatisch na 5 seconden verbroken word om de een of andere reden die niet bekend is.

De laptop laat ook geen geluid door via mijn geluidskaart, en ik weet niet welke output ik moet pakken, hetzelfde geld voor de input (Ps. ik heb VIA WAVE/AUDIO en Bluetooth, nu staan ze beide ingesteld op bluetooth audio, zonder enig effect)

aub help me, bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ronwiel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:54:
Ik had 'm ook al gekocht. Het ging mij erom dat mijn Orange abonnement erin kan (kan normaal gesproken niet) maar dat was geen probleem! Dus geen andere providers maar wel alle kaarten van Orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

FoutTM schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:44:
beste mensen,

ik heb met mijn laptop verbinding met mijn T630 dmv BlueTooth, maar nu is het geval dat de verbinding automatisch na 5 seconden verbroken word om de een of andere reden die niet bekend is.

De laptop laat ook geen geluid door via mijn geluidskaart, en ik weet niet welke output ik moet pakken, hetzelfde geld voor de input (Ps. ik heb VIA WAVE/AUDIO en Bluetooth, nu staan ze beide ingesteld op bluetooth audio, zonder enig effect)

aub help me, bvd
Kijk eens bij de BT services hoe alles is ingesteld:

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/services.jpg

Heb je dit ook allemaal, of ontbreken er services :?
Als de audiogateway in werking is, gaan alle geluiden naar een BT headset, niet naar de T630!
De T630 kan volgens mij niet zelf als headset functioneren, de ingebouwde headset service is m.i. bedoeld om met een BT headset te kunnen werken :/
Ergens in dit topic is dit al genoemd btw :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Mijn laatste vraag over bluetooth dan. Deze bluetooth adapter, is dat wat??? (Heb het idee dat die dingen niks hoeven te kosten, dus dit leek me wel wat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
ronwiel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:16:
@ Dafreakhead...En die adapter heb je gewoon bij dixons (of dergelijke winkel) gehaald??? En wat heb je er voor betaald??? Iemand anders nog tips voor wat ik het beste kan aanschaffen???
Jah toevallig bij de dixons:-)
En hij was een half jaar tot een jaar geleden (weet niet meer precies wanneer) 30 eurootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

ronwiel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:57:
Mijn laatste vraag over bluetooth dan. Deze bluetooth adapter, is dat wat??? (Heb het idee dat die dingen niks hoeven te kosten, dus dit leek me wel wat)
Er is ook een CN-502 versie, die is klasse 1 en heeft 100m bereik, tegen 10m van de CN-500.
Vooral als je door een paar muren of betonnen vloeren heen wilt is klasse 1 aan te raden, ik kan 2 verdiepingen overbruggen met mijn BT dongle.
De klasse 1 dongles hebben een sterker zendsignaal en ze zijn gevoeliger, waardoor het bereik ook met een klasse 2 BT in je T630 groter is dan met een goedkopere klasse 2 dongle.
Via Ebay vond ik mijn klasse 1 dongle, die kostte nog geen €20 incl. verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:01
Zo, ben sinds afgelopen donderdag ook een gelukkige eigenaar van een T630 ! :) (via Tele2Mobiel)

Probeerde eerst vrijdag via infrarood op een laptop te connecten naar m´n T630, maar dat kreeg ik niet aan de praat in FMA. Dus zaterdag toch maar ff een eenvoudige (Sitecom) USB Bluetooth dongle gekocht, en dat werkt helemaal perfect met FMA. Echt perfect hoe goed je daarmee ringtones, themes en games mee kunt uploaden!

Ben helemaal tevreden en het is een flinke vooruitgang t.o.v. m´n vorige mobiel (Nokia 3510i) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 21:51:
De SIM lock die op dit pre-paid toestel van Orange zit is een provider lock.
Je Orange abbo met Cash back of SIM only werkt dus perfect met deze Orange pre-paid telefoon.

8)

Hi I'm a signature virus, copy and paste me into your .sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Haay schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:35:
Zo, ben sinds afgelopen donderdag ook een gelukkige eigenaar van een T630 ! :) (via Tele2Mobiel)

Probeerde eerst vrijdag via infrarood op een laptop te connecten naar m´n T630, maar dat kreeg ik niet aan de praat in FMA. !!!
raar, maar je hebt FMA niet eens nodig om te connecten naar je t630 via infrarood... gewoon ervoor leggen en windows herkent 'm automatisch. Nadeel is wel de snelheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:04
Iemand enig idee waar ik goedkoop een nieuwe behuizing voor mn SE T630 kan kopen? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:33
Verwijderd schreef op vrijdag 24 december 2004 @ 18:25:
accesoires:

MSI USB Bluetooth Dongle icm Float's Mobile Agent (perfect!)
Bluetrek G2 Bluetooth headset (sinds een paar weken en zeer tevreden, alleen een beetje echo.....toch jammer)
Autolader
Nog steeds last van en zijn er meerdere met deze headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Ik heb vandaag mijn Tele2 SE T630 binnen gehad, alleen hoe kan ik zien hoeveel geld ik nog heb om te bellen van mijn abbonoment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

JvdM schreef op maandag 31 januari 2005 @ 17:11:
Ik heb vandaag mijn Tele2 SE T630 binnen gehad, alleen hoe kan ik zien hoeveel geld ik nog heb om te bellen van mijn abbonoment?
Dat kun je niet zien, je MAG bellen en dan krijg je later de rekening (autom. afschrijving) voor je verbruik, je hebt Tele2 hiervoor een machtiging gegeven.
Ik heb wel ff een belletje gepleegd met de Tele2 sim, want ze verwachten wel dat je hem activeert en gebruikt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

maar bel en sms ik nou van die 10 euro die ik per maand betaal? of komt dat er nog eens bij (ik dacht het eerste, wordt ook niet wijzer van hun site)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

JvdM schreef op maandag 31 januari 2005 @ 19:06:
maar bel en sms ik nou van die 10 euro die ik per maand betaal? of komt dat er nog eens bij (ik dacht het eerste, wordt ook niet wijzer van hun site)
Van die €10 per maand kunnen ze de 'gratis' belminuten en de T630 weggeven.
Als je een belvoorraad had gehad, dan had dat wel ergens gestaan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

waarom staat het ZOOO onduidelijk op hun website, vind het echt kl*te... dacht dat het bundel was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Over de rekening bij Tele2 staat bij de faq:

Wanneer ontvang ik mijn Tele2 factuur?

U ontvangt elke 2 maanden gratis een gespecificeerde factuur van Tele2. Tenzij u voor meer dan € 30,- per maand belt, dan ontvangt u maandelijks uw gratis gespecificeerde factuur.

Daarom heb ik nog geen afschrijving gezien, dat gebeurt pas na 2 maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

ik vind het allemaal zo onduidelijk, er wordt dus per 2 maanden betaalt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

JvdM schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:21:
ik vind het allemaal zo onduidelijk, er wordt dus per 2 maanden betaalt??
Het is ff zoeken bij T2, maar het staat er wel.
Je betaalt dus minimaal €10 per maand, plus belkosten en start-tikken.
De T630 kun je ook prepaid krijgen, dan betaal je €129 in een keer en de belkosten zijn hoger.
Het abonnement heeft 1 maand opzegtermijn, dus je betaalt in totaal €130 als je er niet mee belt.
Voordeel vind ik dat je niet 'verplicht' bent om een belbundel op te maken en het tarief is niet afhankelijk van het aantal belminuten.
Nadeel is dat je geen gprs e.d. hebt bij Tele2, maar daar staat tegenover dat de T630 simlock vrij is :Y)

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste