Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:45
Schoonmaken is echt enige wat helpt. Vind het trouwens een van de minpunten van SE, dit probleem had ik vroeger ook wel eens met oudje maar het is nu bij mijn 630 ook zo. Even met scherp voorwerp erover heen krassen en het werkt weer.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zou dit probleem minder snel optreden wanneer je een draaghoesje gebruikt :?
Deze hoesjes zijn meestal open waar de connectors e.d. zitten, maar toch ....

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

wauw ik heb een site gevonden met ECHT full mophun games
tis een wap site :D

Modbreak:ik heb een OW voor je gevonden:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware

[ Voor 35% gewijzigd door Korakal op 20-11-2004 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 18 november 2004 @ 23:59:
Zou dit probleem minder snel optreden wanneer je een draaghoesje gebruikt :?
Deze hoesjes zijn meestal open waar de connectors e.d. zitten, maar toch ....
Heel mooi, dat wel >:)
Maarre, waar kun je zo'n hoesje halen. Ik ben al geruime tijd overal aan het kijken, ook op websites, maar dé perfecte hoesje kanik maar niet vinden. Het gaan namelijk om een heel doorzichtig hoesje die je eerst bij www.funtoko.com
kon halen, maar nou staan ze daar niet meer. Weet iemand waar ik ze dan kan halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Silverline schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 01:07:
wauw ik heb een site gevonden met ECHT full mophun games
tis een wap site :D http://knip.knip.ru/
Wauw, ik heb de Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware gevonden :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 09:04:
[...]

Heel mooi, dat wel >:)
Maarre, waar kun je zo'n hoesje halen. Ik ben al geruime tijd overal aan het kijken, ook op websites, maar dé perfecte hoesje kanik maar niet vinden. Het gaan namelijk om een heel doorzichtig hoesje die je eerst bij www.funtoko.com
kon halen, maar nou staan ze daar niet meer. Weet iemand waar ik ze dan kan halen??
Woops, sorry voor deze post, maar de mensen die bij funtokokijken, zien dat ze er wel staan. Toenet stonden ze er niet, een paar dagen al niet meer :?
sorry, stom van mij |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zijn dat goede frontjes bij die toko, een beetje stevig hoop ik :?
Voor m'n N8210 heb ik wel eens fancy frontjes gekocht, maar die waren groter dan de originele en ze voelden erg plastic aan.
Grootste probleem was dat de foon niet meer in m'n carkit paste 8)7
Met de T630 kan ik BT gebruiken voor de carkit of een headset, dan zou ik alleen nog een probleem hebben met een evt. telefoonhouder in de auto ....

[ Voor 4% gewijzigd door Speedy-Andre op 19-11-2004 20:06 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
Hoi mannen,

heb 'm vandaag binnen via tele 2.

uiterst tevreden ermee. Heb 9 maanden een e700 gebruikt, maar ik moet zeggen dat ik de t630 veel aangenamer vind om mee te werken

een paar pluspunten tov de e 700:

hogere resolutie (past meer op het scherm, dit vind ik heel belangrijk)
menu overzichtelijk (bij e700 moest ik vaak zoeken en scrollen door het menu)
email client (ook dit mis ik op de e700)
foto koppelen aan een contact (ook dit mis ik op een e700)
kalender is zeer makkelijk en beter dan bij de e700
bluetooth wat ik ook weer mis op m'n oude tel.

het scherm ziet er goed uit, niet zo crisp als bij de e700 maar zeker niet slecht. camera is shit, maar die gebruik ik niet of nauwelijks, voor de kleine dingen is er nog net mee te werken

ok dat is mijn indruk van de telefoon.

nu iets heel anders.

Is het mogelijk om via orange free een email client te gebruiken. Ik heb namelijk een eigen email adres (en niet die van orange) met een eigen pop en smtp server. Is het mogelijk om deze in stellen dat ik gewoon mail kan ophalen of kan dit alleen met die @orange.nl email adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het programma floats mobile agent op mijn pc en een werkende bluetooth verbinding met mijn telefoon. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om floats mobile agent mijn telefoon te laten vinden. Weet iemand hoe dit wel moet? want automatisch in het options menu lukt niet en ik heb ook al een (waarschijnlijk) ip adres ingevuld in het options menu maar ik weet niet zeker of dit wel de goede is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 14:03:
Ik heb het programma floats mobile agent op mijn pc en een werkende bluetooth verbinding met mijn telefoon. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om floats mobile agent mijn telefoon te laten vinden. Weet iemand hoe dit wel moet? want automatisch in het options menu lukt niet en ik heb ook al een (waarschijnlijk) ip adres ingevuld in het options menu maar ik weet niet zeker of dit wel de goede is
Je moet een com poort laten aanwijzen door je bluetooth adapter, dan kun je in FMA die compoort selecteren en dan zou hij hem moeten vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:55
RobzQ schreef op vrijdag 13 augustus 2004 @ 14:50:
[...]

Vreemd hoor. Ik heb m'n 630 inmiddels al enkele weken. Inmiddels wel zo'n beetje alle functies gebruikt maar tot nu toe geen enkele vastloper gehad?

Heb wel problemen met het syncroniseren van outlook calender met de T630.. Contacten lukt wel, agenda niet. Althans, mij niet. Als iemand nog goede tips heeft?
Trap omhoog, want hier hetzelfde verhaal. FMA ondersteunt (nog) geen calender synchronization, en XTND connect krijg ik niet aan de praat via BlueTooth. Ik heb deze guide uit de startpost gevolgd en dus ook netjes mijn T630 door de Dial-up Networking Wizard laten herkennen, maar XTND-connect ziet mijn telefoon gewoon niet. Erg jammer, want infrarood is hier niet echt een optie... Is er iemand die dit wel gelukt is?

[ Voor 1% gewijzigd door posttoast op 23-11-2004 18:19 . Reden: typo ]

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

mcB schreef op maandag 15 november 2004 @ 23:28:

- De fotocamera is echt bagger. Vergelijk de kwaliteit met een gelijkwaardige nokia 6230 en aanschouw het verschil (vooral in het donker)
nokia 6230 is niet gelijkwaardig aan de t630, eerder aan de k700i, aangezien de t630 veel eerder uitkwam, en een successor van de t610, die al sinds september 2003 bestaat...

offtopic:
On top of that, de k700i poept op de nokia6230, afgezien van het feit dat de k700i geen memoryslot is, maar dit kun je maar beter vragen in het k700i topic

• froid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:38
Foutje

[ Voor 99% gewijzigd door froid op 25-11-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Heb net de T630 gekocht bij t fortelecom simvrij €219 (black)
Hij heeft 2,5 uur aan de lader gelegen en was toen vol,is vele malen sneller dan mijn T630 (R4C) op deze T630 zit nu R6C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dalma schreef op maandag 22 november 2004 @ 11:52:
Hoi mannen,

heb 'm vandaag binnen via tele 2.
Hoelang was dat na de inschrijving?
De T630 is inmiddels niet meer gratis leverbaar bij Tele2 abo ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Hoi Speedy-Andre

had 'm 4,5 week geleden besteld (gratis aktie) en afgelopen maandag binnengekregen.

Ik moet zeggen, na 1 week gebruikt te hebben (tov de e700) ben ik zeer zeer tevreden.

Vastlopers?? wat is dat? :*)

langzaam reageren?? Never heard of it (wel met een samsung dus !! )

heb ook een T630 pakket gedownload van internet, met in totaal 100 java en mophun games (ja de mophun games zijn geen demos maar volledige versies >:) )

ook hier een supervoordeel tov de e700. ik kan de spellen gewoon via de pc naar de telefoon pompen, bij de e700 kon dat niet, kon alleen via wap downloaden.

Ook een pluspunt van de t630 is dat echt alle spelletjes tot nu toe werken gewoon, zowel java als mophun. Gewoon super!!

echt zeer tevreden!

heb ook een speciaal hoesje besteld (plastic, heel strak om het toestel heen)
bluetooth dongle en originele se t630 black covers voor het geval dat deze witte lelijk wordt later :)

Gr,
een tevreden T630 gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Oh, dus het kan wel 4 weken duren, terwijl ze 3 weken beloven in de mailtjes 8)7
Kun je de firmware versie eens opvragen, R6C is de recentste en snelste geloof ik?
Leuk dat alle games gelijk goed werken, dat scheelt een hoop ergernis :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalma schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 20:57:
{.......}

heb ook een T630 pakket gedownload van internet, met in totaal 100 java en mophun games (ja de mophun games zijn geen demos maar volledige versies >:) )

ook hier een supervoordeel tov de e700. ik kan de spellen gewoon via de pc naar de telefoon pompen, bij de e700 kon dat niet, kon alleen via wap downloaden.

Ook een pluspunt van de t630 is dat echt alle spelletjes tot nu toe werken gewoon, zowel java als mophun. Gewoon super!!

echt zeer tevreden!

heb ook een speciaal hoesje besteld (plastic, heel strak om het toestel heen)
bluetooth dongle en originele se t630 black covers voor het geval dat deze witte lelijk wordt later :)

Gr,
een tevreden T630 gebruiker
IK heb kkes een paar vraagjes he.
Waar heb je dat pakket gedownload?
Waar heb je dat speciale hoesje besteld?
Waar heb je dat bluetooth dongle gekocht
en tot slot :9
Waar heb je de ORIGINELE se t630 black/white covers gehaalt???

Ik ben hier namelijk ook al enige tijd naar op zoek, maar ik ben aan het twijfelen ofdat ze dan wel echte zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:35:
[...]

Ik ben hier namelijk ook al enige tijd naar op zoek, maar ik ben aan het twijfelen ofdat ze dan wel echte zijn.
misschien eBay??

en, kan iedereen alsjeblieft stoppen met het zeuren over abbo's dit/dat, lijkt mij enigzins offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Vincent Bovelander schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:17:
[...]

Trap omhoog, want hier hetzelfde verhaal. FMA ondersteunt (nog) geen calender synchronization, en XTND connect krijg ik niet aan de praat via BlueTooth. Ik heb deze guide uit de startpost gevolgd en dus ook netjes mijn T630 door de Dial-up Networking Wizard laten herkennen, maar XTND-connect ziet mijn telefoon gewoon niet. Erg jammer, want infrarood is hier niet echt een optie... Is er iemand die dit wel gelukt is?
Is er hier niemand die dit gelukt is?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EBAY???
nee toch..... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je die 2 plaatjes for you.gif en heart.wbmp kan verwijderen :? Ik heb alle voorbeeld smsjes en mmsjes enzo al weggegooid maar hij blijft zeggen "Vooraf gedefineerd item kan niet worden verwijderd". Vind het wel vervelend want dit zijn de laatste 2 plaatjes die er nog op staan en ik wil die er ook af hebben :/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 17:38:
Weet iemand hoe je die 2 plaatjes for you.gif en heart.wbmp kan verwijderen :? Ik heb alle voorbeeld smsjes en mmsjes enzo al weggegooid maar hij blijft zeggen "Vooraf gedefineerd item kan niet worden verwijderd". Vind het wel vervelend want dit zijn de laatste 2 plaatjes die er nog op staan en ik wil die er ook af hebben :/
Hier kwam ik laatst ook achter en ik heb ook geen idee hoe ik het voor elkaar moet krijgen, ik ben bang dat het helemaal niet gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
wat maken die twéé plaatjes nou uit? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op maandag 29 november 2004 @ 11:12:
wat maken die twéé plaatjes nou uit? 8)7
Nou het zijn 2 plaatjes die niet eens mooi zijn, en die ik toch niet gebruik dus dan kunnen ze net zo goed weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
rnbprod schreef op woensdag 17 november 2004 @ 04:08:
Mijn SE T630 is er helaas mee opgehouden. Althans, niet de telefoon zelf, maar het contact met de lader is niet goed meer. Ik heb een andere lader geprobeerd in de winkel, maar geen resultaat. De contactjes schoonmaken helpt ook niks. Soms als ik de stekker er half insteek, dan wil ie nog we eventjes opladen. Anyone?
Volgens mij is dat inderdaad het slechste gedeelte van de SE telefoons.
Had eerst een t65 die pas na lang aandringen ging opladen. En helaas gaat het met de t630 dezelfde kant op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb een vraagje kun je een .wav of .mp3 of wat dan ook omzetten naar een memo bestand in de telefoon want ik dacht eerst dat dit gewoon .wav was maar dit zijn blijkbaar .amr bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 18:35:
[...]

pakket gedownload van mirc (overigens heb ik ook al splinter cell en rainbow six3 gespeelt op m'n t630 GAAF!!
hoesje bluetooth en cover besteld van ebay. cover (inclusief al die knopjes etc) kost 10pond, dus dat risico durf ik wel te nemen.

Voor de rest laat ik het ff weten of het echt 100% origineel SE is.

ps. ik heb de laatste firmware op m'n telefoon, vandaar dat ie waarschijnlijk ook zo super werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al sinds april dit jaar mijn t630 (firmware R4C003) en ik ben er zeer tevreden over. Soms is hij echter net wat te traag.

nu lees ik veel dingen over de nieuwste firmware (R6C005). Heeft iemand op dit forum zijn T630 (R4C003) opnieuw laten flashen naar de laatste firmware?
En is hier een grote (snelheids)verandering te bemerken?

want ik had wat gegoogled en vond dit artikel: http://www.esato.com/archive/t.php/t-68451
hier zeggen ze dat er weinig veranderd is in de nieuwere firmwares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ik heb de t630 met laatste versie,helaas zijn de fotos nog slechter dan die van mijn T610 met R4C :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
ff een vraagje.

ik heb in mijn menu geen "friends" link, maar gewoon een shortcuts link

ik heb een van de laatste t630s met laatste firmware, hoe zit dit bij jullie.

mijn menu ziet er dus niet zo uit:

http://static.esato.com/g...0/sonyericsson_t630_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Vincent Bovelander schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:23:
[...]

Is er hier niemand die dit gelukt is?
ik zit hier met precies hetzelfde probleem...
Iemand die dit al voor elkaar heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dalma schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:15:
ff een vraagje.

ik heb in mijn menu geen "friends" link, maar gewoon een shortcuts link

ik heb een van de laatste t630s met laatste firmware, hoe zit dit bij jullie.

mijn menu ziet er dus niet zo uit:

http://static.esato.com/g...0/sonyericsson_t630_1.jpg
Vandaag stond de postbode met de T630 voor een gesloten deur bij mij 8)7
Morgen wil ik hem ophalen als het lukt en dan kijk ik ff of ik 'my friends' heb of iets anders.
Overigens kun je met Tele2 (nog) geen gprs ontvangen, misschien werkt 'my friends' alleen als je ook grps ontvangt?
Ik ga ook meteen kijken wat het gratis AH simmetje doet, dat is van Telfort en die ondersteunt wel gprs (als AH dat tenminste goed geregeld heeft).
Zelf ga ik eens kijken of ik perongeluk gprs kan ontvangen door er Telfort instellingen in te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Doublehomme schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:16:
[...]

ik zit hier met precies hetzelfde probleem...
Iemand die dit al voor elkaar heeft?
Ik, maar zou niet weten hoe ik het moet uitleggen hoe jullie het zouden moeten doen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Speedy-Andre schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:39:
[...]

Vandaag stond de postbode met de T630 voor een gesloten deur bij mij 8)7
Morgen wil ik hem ophalen als het lukt en dan kijk ik ff of ik 'my friends' heb of iets anders.
Overigens kun je met Tele2 (nog) geen gprs ontvangen, misschien werkt 'my friends' alleen als je ook grps ontvangt?
Ik ga ook meteen kijken wat het gratis AH simmetje doet, dat is van Telfort en die ondersteunt wel gprs (als AH dat tenminste goed geregeld heeft).
Zelf ga ik eens kijken of ik perongeluk gprs kan ontvangen door er Telfort instellingen in te zetten :)
Ik heb T-mobile en GPRS, maar bij mij is er ook geen 'friends' menu, ook alleen maar een schortcut menutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Ginz schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:47:
[...]

Ik, maar zou niet weten hoe ik het moet uitleggen hoe jullie het zouden moeten doen
Ehm, misschien zou je een poging kunnen doen? :D

Je hebt het toch ook zelf aan de praat gekregen neem ik aan? Zou wel heel fijn zijn als je het zou kunnen vertellen. :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

weet iemand hoe je de joystick naar boven kunt customizen?

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Inge schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:09:
weet iemand hoe je de joystick naar boven kunt customizen?
Dit kan volgens mij niet, alleen joystick naar links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2004 @ 20:07:
hey ik heb een vraagje kun je een .wav of .mp3 of wat dan ook omzetten naar een memo bestand in de telefoon want ik dacht eerst dat dit gewoon .wav was maar dit zijn blijkbaar .amr bestanden
kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Ja dat moet kunnen met dit tooltje

http://miksoft.evzonastravel.com/mobileAMRconverter.htm

[ Voor 15% gewijzigd door Inge801 op 01-12-2004 20:05 ]

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Hmm, hier ook geen 'friends' menu met een tele2 gratiz toestel :|

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/630menu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Speedy-Andre schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:23:
Hmm, hier ook geen 'friends' menu met een tele2 gratiz toestel :|

[afbeelding]
Hetzelfde dus wat iedereen heeft denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

het vervelende is alleen dat ik dat niet als ringtone kan instellen, alleen midi's en de dj tjap, ik wil mijn eigen geluidjes B)

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
heb m'n spulletjes binnen.

bluetooth dongle werkt perfect en is behoorlijk klein.

zwarte cover ziet er voor zover ik kan zien behoorlijk origineel uit :)

en het plastic hoesje is wel ok (voor 1 pond). is volgens mij oorspronkelijk gemaakt voor de t610 maar voor de rest fit het wel goed.

ff toch nog een klein vraagje over fma en bluetooth.

ik heb bluetooth gekoppeld and com port 4.

alleen in de opties van fma als ik kies verbinding maken met telefoon via bluetooth, werkt het niet.

als ik kies verbinding maken via com port 4, dan werkt het wel via bluetooth.

Hoe is dit bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Dalma schreef op donderdag 02 december 2004 @ 13:53:
heb m'n spulletjes binnen.

bluetooth dongle werkt perfect en is behoorlijk klein.

zwarte cover ziet er voor zover ik kan zien behoorlijk origineel uit :)

en het plastic hoesje is wel ok (voor 1 pond). is volgens mij oorspronkelijk gemaakt voor de t610 maar voor de rest fit het wel goed.

ff toch nog een klein vraagje over fma en bluetooth.

ik heb bluetooth gekoppeld and com port 4.

alleen in de opties van fma als ik kies verbinding maken met telefoon via bluetooth, werkt het niet.

als ik kies verbinding maken via com port 4, dan werkt het wel via bluetooth.

Hoe is dit bij jullie?
Is bij mij ook zo, werkt alleen via de compoort van bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
ok dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

heeft er iemand een dongle die met native support in float's agent werkt?

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Inge schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:42:
Native als in met Windows XP standaard drivers? In dat geval: ik ;)

Ik hoef in FMA alleen maar even in de options aan te geven dat ik via bluetooth wil verbinden. Dat hele gedoe met com-poorten instellen heb ik dan ook niet gedaan.

Het merk weet ik niet uit mijn hoofd, ik heb hem in ieder geval bij de MediaMarkt gekocht. Ik zal straks thuis even kijken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Vincent Bovelander schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:45:
[...]

Native als in met Windows XP standaard drivers? In dat geval: ik ;)

Ik hoef in FMA alleen maar even in de options aan te geven dat ik via bluetooth wil verbinden. Dat hele gedoe met com-poorten instellen heb ik dan ook niet gedaan.

Het merk weet ik niet uit mijn hoofd, ik heb hem in ieder geval bij de MediaMarkt gekocht. Ik zal straks thuis even kijken.
beter, dank je wel alvast!

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
OK, dit staat erop: D-Link Bluetooth DBT-120. Volgens mij was ie 16 euro bij de MediaMarkt.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren m'n t630 binnengekomen via tele2 en wat blijkt... geeneens een simlock erop :*)
Maar goed, naast het goede nieuws, ook minder goed nieuws?

Want net als bij de t68i komt er weer een klok in beeld als je de telefoon niet gebruikt. Bij de t68i kan ik nog wel het bereik controleren omdat het groene lampje knippert, maar hoe zie ik nu of ik bereik heb op de t630 zonder eerst een toets in te hoeven drukken? Kan ik die klok uberhaupt niet uitschakelen met een truckje?

Verder een werelds foontje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inge schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 13:42:
jup! ikke!

MSI USB Bluetooth dongle op Windows XP Pro SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

ok, thnx voor de dongles, ik heb die van de mycom voor 25 gehad en die van sitecom, maar die kreeg ik allebei niet native aan de praat, zal ik het eens hiermee proberen! :)

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Inge schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:39:
ok, thnx voor de dongles, ik heb die van de mycom voor 25 gehad en die van sitecom, maar die kreeg ik allebei niet native aan de praat, zal ik het eens hiermee proberen! :)
Ik heb hier trouwens wel Windows XP met Service Pack 2, misschien dat dat er ook mee te maken heeft.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Vincent Bovelander schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:35:
[...]

Ik heb hier trouwens wel Windows XP met Service Pack 2, misschien dat dat er ook mee te maken heeft.
Dat heb ik ook, dus het ligt meer aan de drivers van de dongle denk ik

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:29:
[...]

Hetzelfde dus wat iedereen heeft denk ik
Ik heb wel de optie my friends >:) Heb de zwarte t630 zonder simlock, tmobile troep en met de optie my friends hoewel ik er nog niet achter ben waar die voor dient 8)7 Mijn zus mocht een nieuwe telefoon uitzoeken omdat ze der abonnment ging verlengen maar ze had net een nieuwe gekocht. En omdat de batterij van mijn tel aant overlijden was (nokia 3330) mocht ik een nieuwe uitzoeken :)

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inge schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:39:
je moet natuurlijk wel het juiste bluetooth adres van je telefoon invullen!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Heb mijn Tele2 T630 binnengekregen. Machtig ding, zeker als je weet dat mijn vorige mobiel een (bedrijfs) Nokia 3210 was :).

Nu heb ik een bijna 300mb groot bestand gedowned met games, screensavers etc voor de T630. Ben ik aan het pielen geslagen maar ik kom er niet echt uit. Heb verschikkelijk weinig ervaring met mobieltjes. Ik krijg die java-games niet op de T630. Dit zijn volgens mij allemaal *.jad bestanden. Gebruik Float's Mobile via de BT op m'n mobo, dit was volgens de opening van dit draadje het beste proggie. Kan iemand me alsjeblieft de goeie richting opduwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 00:48:
[...]

je moet natuurlijk wel het juiste bluetooth adres van je telefoon invullen!!!!!!
aah zo, ik had daar mijn eigen mac ingevuld, maar dat moet natuurlijk de van mijn t610 zijn,
was ik weer een beetje dom, maar ik ga het nog een keer proberen :D

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kheb met een BT usb dongle outlook gesynchroniseerd, xtndconnectpc integreert mooi in outlook :Y)
Is het niet mogelijk om via BT de internet verbinding van je pc (adsl) te gebruiken op de T630?
Ik heb iets gelezen over een BT profiel van de T630, dat kennelijk niet zomaar is aan te passen, zou een profiel van een andere SE foon misschien wel werken?
Kan het met IR ook niet, al heb je dan wel een zichtverbinding nodig, maar ja :/

[ Voor 11% gewijzigd door Speedy-Andre op 07-12-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Speedy-Andre schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 23:28:
Kheb met een BT usb dongle outlook gesynchroniseerd, xtndconnectpc integreert mooi in outlook :Y)
Is het niet mogelijk om via BT de internet verbinding van je pc (adsl) te gebruiken op de T630?
Ik heb iets gelezen over een BT profiel van de T630, dat kennelijk niet zomaar is aan te passen, zou een profiel van een andere SE foon misschien wel werken?
Kan het met IR ook niet, al heb je dan wel een zichtverbinding nodig, maar ja :/
Hoe heb je dat synchroniseren voor elkaar gekregen? Mij lukt het niet namelijk...

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
boekenbon schreef op zondag 05 december 2004 @ 09:37:
Heb mijn Tele2 T630 binnengekregen. Machtig ding, zeker als je weet dat mijn vorige mobiel een (bedrijfs) Nokia 3210 was :).

Nu heb ik een bijna 300mb groot bestand gedowned met games, screensavers etc voor de T630. Ben ik aan het pielen geslagen maar ik kom er niet echt uit. Heb verschikkelijk weinig ervaring met mobieltjes. Ik krijg die java-games niet op de T630. Dit zijn volgens mij allemaal *.jad bestanden. Gebruik Float's Mobile via de BT op m'n mobo, dit was volgens de opening van dit draadje het beste proggie. Kan iemand me alsjeblieft de goeie richting opduwen?
Bij FMA rechtermuisknop en dan upload en dan het .jar bestand versturen naar je telefoon, dan zou het moeten lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiffanylampje
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 24-11-2024
wheeler schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:03:
Schoonmaken is echt enige wat helpt. Vind het trouwens een van de minpunten van SE, dit probleem had ik vroeger ook wel eens met oudje maar het is nu bij mijn 630 ook zo. Even met scherp voorwerp erover heen krassen en het werkt weer.
Baal! Gisteravond is mijn foon ermee opgehouden... Zelfde probleem met het laden, en sowieso lieten de prestaties van de batterij te wensen over. Aldus: de joystick licht wel rood op als ik de lader er in steek, maar verder: niente.

Ik heb de contacten proberen schoon te maken; eerst met het blaaskwastje van mijn camera, daarna met een tandenstoker; heeft allebei niet geholpen. Een echt scherp voorwerp, in de zin van een naald, lijkt mij vrij riskant. Of heb je een tip?

Ik krijg hem nog niet aan de praat iig, opsturen lijkt mij de enige uitweg hier. Boehoe. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:24
Tiffanylampje schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:32:
[...]

Baal! Gisteravond is mijn foon ermee opgehouden... Zelfde probleem met het laden, en sowieso lieten de prestaties van de batterij te wensen over. Aldus: de joystick licht wel rood op als ik de lader er in steek, maar verder: niente.

Ik heb de contacten proberen schoon te maken; eerst met het blaaskwastje van mijn camera, daarna met een tandenstoker; heeft allebei niet geholpen. Een echt scherp voorwerp, in de zin van een naald, lijkt mij vrij riskant. Of heb je een tip?

Ik krijg hem nog niet aan de praat iig, opsturen lijkt mij de enige uitweg hier. Boehoe. :'(
Is niet zo riskant, je haalt dan alleen het vuil maar weg, de contactjes blijven er echt wel inzitten.
Succes ermee zal ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb zelf een T610 maargoed, heb een vraagje :)
Als je gewoon zegmaar je achtergrond aan het bekijken bent, en je drukt dan op links/rechts/boven/onder dan kom je in een bepaald schermpje, soort van shortcut :)
Kun je dat ook veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Booth schreef op woensdag 08 december 2004 @ 20:59:
Ik heb zelf een T610 maargoed, heb een vraagje :)
Als je gewoon zegmaar je achtergrond aan het bekijken bent, en je drukt dan op links/rechts/boven/onder dan kom je in een bepaald schermpje, soort van shortcut :)
Kun je dat ook veranderen?
alleen 'naar links' kun je aanpassen in het menu 'mijn tabblad'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Vincent Bovelander schreef op woensdag 08 december 2004 @ 09:31:
[...]

Hoe heb je dat synchroniseren voor elkaar gekregen? Mij lukt het niet namelijk...
De software heb ik eerst geïnstalleerd met default instellingen, daarna aangegeven dat Outlook de referentie is, zodat de T630 wordt bijgewerkt en niet andersom :P
De eerste keer kreeg ik geen contact en daardoor een foutmelding, waarna ik eerst m'n pc via de T630 heb verbonden met BT.
Daarna maakte hij wel goed contact met de T630 en sindsdien kan ik zelfs automagisch synchroniseren zodra de T630 BT bereik heeft :7
Ik kan nu ook met de T630 op m'n pc bladeren en bestanden downloaden, tenzij hij de extensie niet herkent natuurlijk :9
Wel lomp vind ik dat de software een NL menu-item in Outlook zet, terwijl Outlook ENG is :+
Fma werkt ook prima, al baseert ie zich niet op Outlook, maar op de T630 (logisch) :)
Leuk trouwens dat je de T630 met de pc klok kunt synchroniseren, dat scheelt een hoop gepiel :*)

[ Voor 7% gewijzigd door Speedy-Andre op 09-12-2004 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
vreemd

[ Voor 99% gewijzigd door Dalma op 10-12-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T630 is echt wel de moeite. Ik heb hem pas van gisteren, maar tot nu toe valt hij heel goed mee.B)

Ik kan maar één negatief punt op dit moment bedenken en dat is dat je jammer genoeg de helderheid niet kan aanpassen (brightness bedoel ik hiermee, niet contrast) ;(

Volgens mij zou je hiermee niet enkel de batterijduur vermeerderen, maar ook het CCFL-lampje in de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Met FMA zie ik een optie 'charge counter', deze staat op 0.
Zit er wel een tellertje in de T630, of is dat alleen bij andere modellen :?
Gisteren zag ik trouwens dat ik met m'n standaard Vodafone prepaid sim een gprs verbinding heb en ik kon gewoon wappen.
Met bluetooth in m'n laptop gebeurde iets grappigs, toen ik de T630 opbelde nam de laptop hem aan, ik hoorde mezelf via de laptopspeakers en het klonk best goed :+

Nu wil ik ook proberen om via BT of IR de gprs verbinding te gebruiken voor m'n laptop.
Zou dit gaan werken als ik bijv. de seriële verbinding gebruik via BT of lukt dat alleen met IR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Speedy-Andre schreef op zondag 12 december 2004 @ 12:55:
Met FMA zie ik een optie 'charge counter', deze staat op 0.
Zit er wel een tellertje in de T630, of is dat alleen bij andere modellen :?
Gisteren zag ik trouwens dat ik met m'n standaard Vodafone prepaid sim een gprs verbinding heb en ik kon gewoon wappen.
Met bluetooth in m'n laptop gebeurde iets grappigs, toen ik de T630 opbelde nam de laptop hem aan, ik hoorde mezelf via de laptopspeakers en het klonk best goed :+

Nu wil ik ook proberen om via BT of IR de gprs verbinding te gebruiken voor m'n laptop.
Zou dit gaan werken als ik bijv. de seriële verbinding gebruik via BT of lukt dat alleen met IR?
Als het goed is moet dat wel willen, je kan immers ook via BT je telefoon als modem gebruiken. De andere kant op is trouwens niet mogelijk, zeg maar dat je je internetverbinding met je telefoon deelt, zodat je 'gratis' kan gprs'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Hey ik had een vraagje.. mijn huidige cellphone ( LG W5200 ) is zojuist overleden. En wil dus al een tijdje de T630 halen.. maarja met abbo. Nu zie ik dus dat je die kan kopen in combi met Tele2 Abbo, maarja ik vind die "Frosty Silver" niet echt mooi of zo. Dus kan je ook die zwarte krijgen daar? Kan er namelijk niks over terugvinden.

Of iemand moet weten waar ze die mooie "Liquid Black" frontjes los verkopen.. die mooie zwarte die er dus standaard op zit. :)

[ Voor 18% gewijzigd door NLuna op 13-12-2004 20:03 ]

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
NLuna schreef op maandag 13 december 2004 @ 19:30:
Hey ik had een vraagje.. mijn huidige cellphone ( LG W5200 ) is zojuist overleden. En wil dus al een tijdje de T630 halen.. maarja met abbo. Nu zie ik dus dat je die kan kopen in combi met Tele2 Abbo, maarja ik vind die "Frosty Silver" niet echt mooi of zo. Dus kan je ook die zwarte krijgen daar? Kan er namelijk niks over terugvinden.

Of iemand moet weten waar ze die mooie "Liquid Black" frontjes los verkopen.. die mooie zwarte die er dus standaard op zit. :)
Nou kijk effe op ebay zal ik zeggen, daar is het wel te vinden...
http://search.ebay.nl/t630-cover

En als je een zwarte hebt gevonden en erop gezet, dan bied ik mezelf aan om die witte van je te kopen, ik heb namelijk zelf die zwarte (enigszins beschadigd...), de t-mobile versie, en ik wil effe wat anders :-)

[ Voor 7% gewijzigd door DaFreakhead op 14-12-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Zou je vanuit deze situatie wel bij Tele2 gaan shoppen :?
Wellicht is je abo verlengen met gratis T630 erbij voordeliger en dan kun je nog kiezen.
Of je blijft natuurlijk je huidige abo gebruiken en haalt een goedkope T630 bij Tele2.
Nadeel van Tele2 is geen 'gratis' belvoorraad, geen grps, mms e.d. waar de T630 juist geschikt voor is.
Voordeel is de prijs van het toestel en dat je eigenlijk geen bel-plicht hebt bij Tele2, al moet je de sim wel ff activeren en bijv. 's avonds af en toe een gratis vast nummer bellen :+
Reken wel op enkele weken wachttijd, bij mij duurde de levering 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Duurde me te lang.. enne ik heb gewoon de Liquid Black besteld in combi met Vodafone 150 abbo ( 23,50 p. maand ). Iets duurder, maarja wel het zwarte frontje, beste netwerk wat er is ( vind ik ). En het staat beter he :P

En ja Ebay.. is dat wel een beetje bereikbaar zeg maar voor iemand in NL? Dus niet dat je al te moeilijk moet gaan doen en zo.

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

NLuna schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:44:
Duurde me te lang.. enne ik heb gewoon de Liquid Black besteld in combi met Vodafone 150 abbo ( 23,50 p. maand ). Iets duurder, maarja wel het zwarte frontje, beste netwerk wat er is ( vind ik ). En het staat beter he :P

En ja Ebay.. is dat wel een beetje bereikbaar zeg maar voor iemand in NL? Dus niet dat je al te moeilijk moet gaan doen en zo.
Enige probleem met Ebay is de betaalmethode.
Met een creditcard kun je bij de meeste verkopers terecht, maar sommige 'kleintjes' accepteren geen internationale creditcards (buiten hun eigen land).
Met Paypal kun je een gewone bankrekening gebruiken, je maakt geld over naar de Paypal rekening en de verkoper kan het er weer af halen.
Ik heb best veel spullen gekocht via Ebay, vaak voor een scheintje en maar een keer had ik een probleem met een niet leverende Amerikaan, die ik vervolgens via de fbi website heb aangegeven voor fraude, waarna een 'detective' hem een bezoekje bracht en ik m'n geld terug kreeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Ik heb een vraagje.. de mijne krijg ik morgen als het goed is. En ze zeiden me dat ik de zwarte kon krijgen. In combi met Vodafone abbo dus.. maar lees dit :
GSM - Sony Ericsson heeft erg veel succes met zijn T610 model. Bij Sony verwacht men ook veel van zijn opvolger de T630. Om de verkopen te stimuleren hebben Sony Ericsson en T-Mobile een exclusieve overeenkomst voor een zwarte uitvoering van de T630.

De T630 wordt in februari gelanceerd in Europa. Tegelijkertijd met de lancering van de normale versie, zal de exclusieve zwarte T630 voor een bepaalde periode verkrijgbaar zijn voor T-Mobile klanten.
Mijn vraag is dus.. is dit nog steeds zo? Dus dat ik niet voor een verassing kom te staan als het toch die ( lelijke ) witte blijkt te zijn?

Dus mensen die wel de zwarte hebben.. maar geen T-Mobile abbo. Zeg het maar even :)

Alvast Bedankt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Ik zit bij Telfort en heb ook de zwarte :). Dus .....

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Batsies schreef op woensdag 15 december 2004 @ 22:15:
Ik zit bij Telfort en heb ook de zwarte :). Dus .....
Daar heb ik wat aan :)... dus ik krijg ook die mooie Liquid Black. Zal wel ff me ervaringen posten als ik hem morgen daadwerkelijk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Heb hem zojuist binnen gekregen.. en ik moet zeggen mooi telefoontje :) hangt nu ff aan de lader. En straks dan even kloten ermee. En het is de zwarte 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik heb hem nu ongeveer een half jaar (witte) en bevalt me nog steeds goed, nog geen grote problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds april 2004 in mijn bezit en ben er zeer over te spreken. Mijn volgende wordt weer een SE, dat is zeker.

+
agenda
bluetooth
scherm
uiterlijk
ergonomie (fijne toetsen o.a.)

-
camera (kwaliteit)
batterij levensduur
soms wat traag (firmware RC4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:52:
Ik heb hem sinds april 2004 in mijn bezit en ben er zeer over te spreken. Mijn volgende wordt weer een SE, dat is zeker.

+
agenda
bluetooth
scherm
uiterlijk
ergonomie (fijne toetsen o.a.)

-
camera (kwaliteit)
batterij levensduur
soms wat traag (firmware RC4)
Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Dat moet ik ook be-amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

hehe vandaar dat ik al de k700i heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Mja maar die vond ik niet zo mooi... heeft ie veel meer opties dan de 630 of niet? Ik wil nu trouwens weer die nieuwe Motorazr of zo iets.. die dunne Motorola zeg maar :)

Maarja je kan niet alles willen he. Ow ja nog iets.. beetje dood topic dit :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
misschien omdat iedereen het wel zo'n beetje weet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Een leuke aanvulling vind ik welke accessoires jullie gebruiken voor de T630 ;)
Om zelf vast te beginnen:
  • Bluetooth usb dongle (class 1 100m bereik) zodat ik FMA kan gebruiken (made in Taiwan).
  • IR usb dongle, Kingsun SF-620. (ook goed voor m'n N8210)
  • Doorzichtig hoesje ter bescherming.
  • Krusell leren hoes, past als een handschoen, incl. stevige clip :P
  • El cheapo leren hoesje, zat in een setje met el cheapo headset en auto-laadkabel :)
  • Desktop charger en batterij voor makkelijk opladen zonder dat laadstekkertje erin te frommelen :*)
Op m'n wishlist staat nog een BT headset, welke is het beste denken jullie :?
Ook een carkit met BT lijkt me op termijn leuk, suggesties voor een betaalbaar en goed apparaat?

• DaFreakhead
NLuna schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:14:
Mja maar die vond ik niet zo mooi... heeft ie veel meer opties dan de 630 of niet? Ik wil nu trouwens weer die nieuwe Motorazr of zo iets.. die dunne Motorola zeg maar :)

Maarja je kan niet alles willen he. Ow ja nog iets.. beetje dood topic dit :/ :)
Die nieuwere telefoons met bluetooth zijn misschien wel mooi, maar in mijn ogen zijn ze op bluetooth gebied niet echt beter als de t630. Een vriend van mij heeft die motorola x398 ofzo, van die reclame, met stereogeluid etc., maar hij kan niet eens ringtones versturen oid met BT. Ook de neukia 6230 is op dat gebied naar mijn ogen veel minder goed toegerust dan de SE's

• Rox_NL
  • Niet online
Wat ik juist vind als je het toestel met de 6230 vergelijkt is dat bluetooth zo veel moeilijker werkt, op de een of andere manier moet ik pairen voordat ik iemand iets kan sturen, en die nokia's doen dat zonder gekut.

Of heb ik een instelling verkeerd gezet :9

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik kan makkelijk een contact met m'n T630 naar bijv. een N6310i sturen, alleen begrijpt die Nokia er dan niets van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakhead schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:46:
[...]

Die nieuwere telefoons met bluetooth zijn misschien wel mooi, maar in mijn ogen zijn ze op bluetooth gebied niet echt beter als de t630. Een vriend van mij heeft die motorola x398 ofzo, van die reclame, met stereogeluid etc., maar hij kan niet eens ringtones versturen oid met BT. Ook de neukia 6230 is op dat gebied naar mijn ogen veel minder goed toegerust dan de SE's
Of anders mijn motorola "die nieuwe die dunne" of ook wel razr V3 genoemd, met 100 meter bluetooth bereik. Werkt als een zonnetje, om dan nog maar even design en gebruikt materiaal er buiten te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

accesoires:

MSI USB Bluetooth Dongle icm Float's Mobile Agent (perfect!)
Bluetrek G2 Bluetooth headset (sinds een paar weken en zeer tevreden, alleen een beetje echo.....toch jammer)
Autolader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLuna
Heb ook een Noname USB Bluetooth dingetje.. enne werkt idd perfect met FMA :).. je kan echt alles veranderen en of backuppen.

En versturen naar bijv. Nokia gaat ook zonder problemen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Weet iemand of de T630 met BT of IR via de pc (adsl) kan internetten :?
Bij andere forums heb ik gezien dat dit met de T610 wel lukt, je maakt dan via een seriële verbinding contact.
Met de T630 wil dit helaas niet lukken, je krijgt dan 'server not found' terwijl je wel een BT of IR verbinding hebt.
Ik heb de SE J2ME SDK op m'n pc gezet, omdat ie een seriële verbinding kan opzetten via zowel IR als BT, met de 'device explorer' kun je dan applicaties op de T630 starten en stoppen.
Er zit een data tellertje bij, die niet verandert wanneer je wilt internetten.
Het probleem zit volgens mij in het data profiel, daarin ontbreekt de mogelijkheid om aan te geven dat je via IR of BT een gprs verbinding wilt maken.
Is dit bij de T610 anders in het data settings menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Wat is eigenlijk op dit moment de nieuwste firmware voor de T630? Heb hier nog R4C003.

Bedankt.

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Nieuwste is R6C005 volgens mij, althans de nieuwste Europese B)
Ik heb m'n T630 via Tele2, unbranded en geen simlock, maar ook zonder My friends :|
Kun je My friends niet als Java applet ergens krijgen .... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Speedy-Andre schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:47:
Nieuwste is R6C005 volgens mij, althans de nieuwste Europese B)
Ik heb m'n T630 via Tele2, unbranded en geen simlock, maar ook zonder My friends :|
Kun je My friends niet als Java applet ergens krijgen .... :?
heb jij de witte versie ontvangen?? heb zelf ook eentje besteld eergisteren, hopen dat het de witte wordt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Wow, ik loop dus flink achter :( Trouwens als je je firmware laat updaten verlies je dan het adresboek, sms, ringtones?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de smsjes op me simkaart kan opslaan?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste