Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

geintje =)
iemand nog games die aan te raden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op 13 oktober 2004 @ 12:40:
geintje =)
iemand nog games die aan te raden zijn?
:( Stomme ***** :(
Ik was van plan om dat vandaag na school te doen, dus had ik bonnetje meegenomen enzo. Kom ik thuis, zie ik dit. Wil je dah nie meer doen, of gewoon z.s.m. laten weten dat het een geintje is.
Kut zooi :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:03:
[...]

:( Stomme ***** :(
Ik was van plan om dat vandaag na school te doen, dus had ik bonnetje meegenomen enzo. Kom ik thuis, zie ik dit. Wil je dah nie meer doen, of gewoon z.s.m. laten weten dat het een geintje is.
Kut zooi :'(
Gast, jij probeert toch eigenlijk de boel te bedonderen of niet? Moet `ie het dan nog zielig voor je vinden? Nofi

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
nog ff een snel vraagje ivm de batterij van de T630 : is het nu waar dat je als je de gsm koopt je de batterij eerste 12u in het stopcontact moet laten steken? En voor de langste levensduur de batterij nooit helemaal leeg laten lopen? Of is er nog iets waar je op moet letten bij Lithium batterijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:24
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:43:
offtopic:
nog ff een snel vraagje ivm de batterij van de T630 : is het nu waar dat je als je de gsm koopt je de batterij eerste 12u in het stopcontact moet laten steken? En voor de langste levensduur de batterij nooit helemaal leeg laten lopen? Of is er nog iets waar je op moet letten bij Lithium batterijen?
Eerst effe lang in de stroom houden is altijd wel goed voor een nieuwe battery, totdat hij aangeeft dat hij vol is zeg maar, dan nog effe een uurtje ofzo laten zitten. Voor de rest geeft het niet of je hem iedere keer leeg laat gaan of telkens weer bijlaadt... Die nieuwe batterijen hebben geen last van 'geheugen' zoals die oude dat wel hadden vroeger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wat mij is verteld is 1e keer 6 tot 8 uur opladen, dan 3x helemaal vol naar leeg, en dan draait je batterij optimaal...
Maar dan deed die knakker in die zaak de telefoon aan 'om te laten zien dat ie werk' dus ik weet niet of ik daar uberhaupt wat aan heb gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:13
Een vraagje aan de goeroes:

Ik heb m'n T630 in Finland gekocht (daar woon ik ;)), en dan krijg je die uiteraard in Finse taal uitvoering (Engels / Noors / Zweeds / Fins). Engels is nog niet zo slecht, maar het zou leuk zijn als ik ook T9 voor Nederlands zou hebben, samen met Fins en Engels. Nou werd mij verzekerd door de verkoper dat het servicecenter er makkelijk een Nederlandse firmware op zou kunnen zetten, dus ik blij dat ding gekocht. Ga ik naar het servicecenter, zeggen ze dat het vroeger wel kon, maar sinds een paar maanden niet meer :(.

Klopt dat? En wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
apNia schreef op 14 oktober 2004 @ 12:43:
Wat mij is verteld is 1e keer 6 tot 8 uur opladen, dan 3x helemaal vol naar leeg, en dan draait je batterij optimaal...
Maar dan deed die knakker in die zaak de telefoon aan 'om te laten zien dat ie werk' dus ik weet niet of ik daar uberhaupt wat aan heb gehad :D
Dat is mij ook wijs gemaakt, ik ben dan ook zo`n volgzame ziel dat ik het advies ter harte neem (because you never know). Laat hem de eerste paar keren echt helemaal leeglopen, en laat `m dan ook goed vollopen.

Heb `m nu een paar dagen gebruikt en ben er echt tevreden over. Wat ik alleen mis is de verjaardag-functie die ik van nokia gewend was. Misschien dat er `n work-around bestaat die mij niet bekend is, maar ik vind het bij de T630 vrij omslachtig werken om een verjaardag in je agenda te plempen (o.a. tijdsduur en locatie instellen enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
QuarkuS schreef op 14 oktober 2004 @ 12:55:
Een vraagje aan de goeroes:

Ik heb m'n T630 in Finland gekocht (daar woon ik ;)), en dan krijg je die uiteraard in Finse taal uitvoering (Engels / Noors / Zweeds / Fins). Engels is nog niet zo slecht, maar het zou leuk zijn als ik ook T9 voor Nederlands zou hebben, samen met Fins en Engels. Nou werd mij verzekerd door de verkoper dat het servicecenter er makkelijk een Nederlandse firmware op zou kunnen zetten, dus ik blij dat ding gekocht. Ga ik naar het servicecenter, zeggen ze dat het vroeger wel kon, maar sinds een paar maanden niet meer :(.

Klopt dat? En wat kan ik daar aan doen?
Er bestaat geen firmware met de T9 taal van Nederlands, Fins en Engels hoor...
Er zijn hier in Europa 4 of 5 verschillende taal pakketten, en daar zit de bovengenoemde niet bij. Het is dus of Fins, of Nederlands. Beide is dus niet mogelijk.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:13
Ginz schreef op 14 oktober 2004 @ 14:24:
[...]
Er bestaat geen firmware met de T9 taal van Nederlands, Fins en Engels hoor...
Er zijn hier in Europa 4 of 5 verschillende taal pakketten, en daar zit de bovengenoemde niet bij. Het is dus of Fins, of Nederlands. Beide is dus niet mogelijk.
Wel, dat is zo'n probleem nog niet. Dan doe ik het zonder Fins. Maar ze vertikten het om uberhaupt een ander taal-pakket te installeren. Klopt het dat dat onmogelijk is (als in, zelfs een servicecenter kan dat niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Laatst online: 11:31

PnD

like in Pinda ^_^

Deze vraag is vast al is langsgekomen, maar ik kan het antwoord niet vinden:
Is deze T630 net als de T230 ook zo traag? Vertragingen als je het menu doorgaat zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
PnD schreef op 15 oktober 2004 @ 09:43:
Deze vraag is vast al is langsgekomen, maar ik kan het antwoord niet vinden:
Is deze T630 net als de T230 ook zo traag? Vertragingen als je het menu doorgaat zeg maar..
Nee het valt wel mee in vergelijking met eerdere ericssons. Alleen als je de telefoon aanzet, en meteen het menu doorloopt, dan wil hij wel eens 10 seconden ofzo vastlopen, daarna gaat hij weer gewoon door. Verder weinig last van vastlopers zegmaar:-)
Ik had vroeger een Ericsson t28s, en die was wel traag, als je een knoppie indrukte dan duurde het eventjes voordat de foon reageerde, maar deze dus niet zo erg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de T630 gekocht in Antwerpen (België), voor 194 euro, en dit toestel had de nieuwe R6C005 firmware :) Lekker snel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hoe kun je checken welke firmware je hebt?

sorry als dat al gepost is in het topic, maar ik heb de Topicstart wel ff snel doorgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 19:10:
Ik heb gisteren de T630 gekocht in Antwerpen (België), voor 194 euro, en dit toestel had de nieuwe R6C005 firmware :) Lekker snel dus :)
In antwerpen? ben je een belg, of een nederlander ;) misschein stomme vraag maar anders is het daar wel goedkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Is er ook iemand die de T230 en de T630/T610 in de hand heeft gehad en de reageersnelheid e.d. vd telefoon kan vergelijken? Ik vond de T230 nl. irritant traag reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het checken van de firmware versie staat in de TS bij "tips & trucs".
En ja ik ben een Belg :) Hij was in Antwerpen inderdaad goedkoop, want in mijn eigen dorp ofzo kost hij nog steeds 230 euro.
Ik heb wel nog een paar vraagjes:
* ik heb geen "My Friends" optie in mijn menu staan, zoals de meesten van jullie. maar als de provider ooit beslist van zo'n optie wel te ondersteunen, verschijnt die optie dan opeens wel in mijn menu? Ik heb een volledig clean / unbranded toestel.
* ik heb een optie "Shortcuts" in mijn menu staan, daar kan ik snelkoppelingen maken naar bepaalde instellingen en functies (de Inbox of New Sms bijvoorbeeld). Ik heb al gemerkt dat de allereerste shortcut direct gelinkt is aan mijn joystickje als ik naar links duw in standby modus. Maar is er ook een bepaalde sneltoets om direct bij die andere shortcuts uit te komen? Of gaat dat enkel met het menu?
* nog een opmerking : kan het zijn dat de T630 niet trilt bij een inkomende sms? Als ik hem op "stil" zet, trilt hij wel bij een gesprek, maar niet bij een berichtje.
* en dit probleempje nog : ik heb al wat ringtones en themes gedownload, werkt allemaal heel leuk, maar nu juist wou ik een Java game downloaden vanop www.mobile9.com, en hij download het spel (wordt me dus aangerekent) maar als hij klaar is zegt hij dat hij het soort bestand niet ondersteund, en kan het spel dus niet installeren (het is een .jar bestand).
Deze gsm zou nochtans java games ondersteunen? Het ging om super mario bros, en tetris :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 11:05:
[....]
Deze gsm zou nochtans java games ondersteunen? Het ging om super mario bros, en tetris :)
Inderdaad, de t630 ondersteund ook java games, ik heb er namelijk ook al een paar gedownd en op m'n gsm gezet via blauwtand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 11:05:
[...........]
De t630 ondersteund inderdaad java games. Ik heb i.i.g. al een paar games gedownd en op m'n t630 gezet. En ja, via blauwtand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, sorry. Duppele post, was niet bedoeling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben hier meer mensen last van? :

Als ik de herhaalde wekker zet --> telefoon uit doe --> wekker gaat af, ik zie de telefoon verlichting even aan en weer uit gaan(geen wek geluid). --> Als ik dan de telefoon weer aan doe blijft hij hangen. Ik moet dan de batterij eruit halen om hem weer aan de plaat te krijgen.

Is dit een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Nogmaals mijn vraag:
Is er ook iemand die de T230 en de T630/T610 in de hand heeft gehad en de reageersnelheid e.d. vd telefoon kan vergelijken? Ik vond de T230 nl. irritant traag reageren..

Sta op het punt van aanschaf, maar dit is wel een cruciaal punt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56
PnD schreef op 16 oktober 2004 @ 11:04:
heb zelf een T610 en een T630

T630 is echt stukje sneller, maar in vind T610 meer "solide" aanvoelen (geen plastic ook dat scheelt nogal)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Ok dat is positief, nu nog iemand de vergelijking t.o.v. een t230 aub? O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de T630 pas gekocht, en ik heb het geluk dat er de nieuwste firmware op zit, hij is rete-snel imho. En ik heb ook de T230 in handen gehad, maar dat was gewoon een rampzalig prul ding, de toetsjes zijn zo vreselijk klein & onhandig. De T630 werkt echt zalig, ik heb er niets op aan te merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo snel is de T630 niet. Als ik een nieuw thema aanzet duurt het best lang voor ie weer terug is met het nieuwe thema. Daarna kan je nog niet meteen terug naar het menu. Ik heb het vergeleken met een K700 en als je daar een nieuw thema doet staat het er zo in. Dus qua snelheid is de K700 vele malen sneller.
Dus als de T230 nog langzamer is dan moet je wel heel veel geduld hebben als je op een toets drukt ;) IK weet niet of de nieuwe firmware veel uitmaakt, de R6, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Het gaat me meer om het "gewone werk" zoals iemand bellen, smsen e.d.
De T230 reageerde soms echt met vertragingen van een seconde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
PnD schreef op 18 oktober 2004 @ 11:13:
Het gaat me meer om het "gewone werk" zoals iemand bellen, smsen e.d.
De T230 reageerde soms echt met vertragingen van een seconde..
als je een foon gaat kopen, kun je altijd effe proberen heh, moet je gewoon eventjes vragen. Dan zie je zelf of hij snel is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ auroortje : aangezien de K700 zo maar eventjes DUBBEL zo duur is als de T630 vind ik dat redelijk logisch, niet?
Net zoals het niet echt verwonderlijk is dat een videokaart x van 100 € trager is dan een videokaart y van 200 €. Het theme switchen van de T630 duurt inderdaad een tiental seconden, maar bij mij is direct daarna het menu wel vlot beschikbaar. En aangezien ik echt niet dagelijks mijn theme verander, vind ik dat niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 23:00:
Hebben hier meer mensen last van? :

Als ik de herhaalde wekker zet --> telefoon uit doe --> wekker gaat af, ik zie de telefoon verlichting even aan en weer uit gaan(geen wek geluid). --> Als ik dan de telefoon weer aan doe blijft hij hangen. Ik moet dan de batterij eruit halen om hem weer aan de plaat te krijgen.

Is dit een bug?
gebruikt niemand de wekker van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plint
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:51
Ik gebruik altijd de wekker en heb er geen last van. Heb je wel geluid aanstaan?

Ik heb een beetje problemen met FMA, ik heb de versie 1.1.16-stable geinstalleerd.
Als ik deze opstart krijg ik een paar meldingen:

Read file: file not found: c:\programfiles....script\core\stack.vbs
en nog een paar files uit dit zelfde mapje.

Deze files zijn wel aanwezig mr hij kan ze blijkbaar niet vinden.

Ik kan wel contact maken met mijn telefoon. mr ik kan niet met mijn foon de compi besturen. De optie FMA control staat niet in mijn foon.
Als script gebruik ik: fma-scripting-framework.vbs

Hoe los ik dit op?

Oja...in mijn script staat de volgende melding:
Error at line 122, col 3:
Reason: Toegang geweigerd: 'MsgBox'

EDIT:
Heeft met de versie te maken: De oplossingen zijn te vinden op de site van fma.
"Plint schopt zichzelf!"

[ Voor 18% gewijzigd door Plint op 19-10-2004 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:49:
[...]

zou je ff willen melden als jij hem binnen hebt? bedankt alvast!
Nou hij is een half uurtje geleden bij me aangeboden, maar ik moest ineens 53,95 betalen aan de deur :|

Diezelfde mevrouw bij de KS vertelde me dat het gewoon bij de eerst volgende Tele2 rekening op zou staan (omdat wij ook Tele2 vast hebben), en dat ik dus aan de deur niks zou hoeven betalen... Nou niet dus :| Nou kan ik em om 16:00 pas ophalen @ postkantoor :|

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op 20 oktober 2004 @ 13:08:
[...]

Nou hij is een half uurtje geleden bij me aangeboden, maar ik moest ineens 53,95 betalen aan de deur :|

Diezelfde mevrouw bij de KS vertelde me dat het gewoon bij de eerst volgende Tele2 rekening op zou staan (omdat wij ook Tele2 vast hebben), en dat ik dus aan de deur niks zou hoeven betalen... Nou niet dus :| Nou kan ik em om 16:00 pas ophalen @ postkantoor :|
welke dag had je de enveloppe dan ggestuurd? ik 1 oktobeR? maar alleen pakket van gehad met pin code maar nog geen telefoon etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:38
Dan zou ik eens bellen larsvlanen... Ik heb em 3 of 4 oktober opgestuurd, ingevuld + kopie rijbewijs, geen nummerportering... De sim-lock waar de KS medewerker het vorige week over had is niks van waar, ik heb m'n KPN sim er mooi weer in O+

Zorg dat je 53,95 euro klaar hebt liggen *D

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op 20 oktober 2004 @ 21:35:
Dan zou ik eens bellen larsvlanen... Ik heb em 3 of 4 oktober opgestuurd, ingevuld + kopie rijbewijs, geen nummerportering... De sim-lock waar de KS medewerker het vorige week over had is niks van waar, ik heb m'n KPN sim er mooi weer in O+

Zorg dat je 53,95 euro klaar hebt liggen *D
hee... ik heb hem vandaag ook ontvangen, rond 6 uur zo ongeveer... ik had hem niet meer verwacht maar heb em wel :D weet iemand hier hoe je met tele2 kan gprsen of wappen? of mmsen sturen? alvast bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

Yo ik heb de telefoon net binnen gekregen met de post, alleen 1 groot probleem. Hij wil niet aan. Ik heb hem nu 3 uur in de lader gehangen en hij doet nog niks. Bij het laden brand er een rood lichtje op die clitoris (pookje). Maar als ik op de aan knop duw gebeurt er niks.

Is dit normaal en hoe lang moet het ding opladen voor de eerste keer gebruik?

Het is een supernieuw apparaat niet gebruikt enzo. Wordt het weer bellen met de support of is dit normaal en moet ik geduld hebben, als het normaal is blijf ik het wazig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
WiXX> heb `m zelf echt een flinke tijd laten laden, >4 uur. Tijdens het laden zag ik wel dat het batterij-icoontje steeds voller raakte. Dus dat ìe echt helemaal niet aangaat lijkt me ook niet echt goed.

Heb deze gsm nu iets meer dan `n week gebruikt en ben er tevreden over. Er zijn twee dingetjes, de verjaardagsfunctie in de kalender blijft best wel zuigen (omslachtig). En ik krijg het niet voor elkaar om `m in de normale modus te laten trillen en in de stil-modus niet te laten trillen. In het menu "Trilalarm": 'Aan / Aan indien stil / Uit' -> Er zit geen verschil tussen 'Aan / Aan indien stil' bij mij, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe je kunt wappen of gprsen via tele2 of mmsen? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

heb me laten vertellen dat de t630 black icm tmobile locked ECHT ZO GOED ALS 10,- waard is t.o.v. een simlock vrije t630.

laat het nou zo zijn dat ik die heb. Bestaat er niet iets om gewoon die t-mobile-chip eruit te fikken LETTERLIJK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 14:33
heb m sinds vrijdag, hele leuke design telefoon. mis alleen de fm radio en mp3 ondersteuning, had er best nog wel bij gepast. en de kwaliteit van de camera is ver onder de maat

maar je kunt niet alles hebben, voor de rest een toppertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die tele2 abbo t630 nu simlock vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:16

Neo

Ik heb mijn 630 meer dan 2 weken geleden bij tele 2 besteld maar nog steeds geen telefoon ontvangen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op 24 oktober 2004 @ 18:40:
heb me laten vertellen dat de t630 black icm tmobile locked ECHT ZO GOED ALS 10,- waard is t.o.v. een simlock vrije t630.

laat het nou zo zijn dat ik die heb. Bestaat er niet iets om gewoon die t-mobile-chip eruit te fikken LETTERLIJK?
Het is geen chip van t-mobile.. maar het is firmware.
Kijk even in de startpost voor tips en trucks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darklord007
  • Laatst online: 15-09 14:33
ik heb de mijne ook via tele2 gekregen, heb er gewon een andere sim in gehad, dus is volgens mij gewoon simlockvrij.

verder moet ik zeggen dat ik m heel snel heb gekregen.22okt zou mn nummer overgezet worden en de 21ste kreeg ik de tel, mooie timing.

en pas na 3weken moet je eens bellen waar het blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet de goede instellingen voor mms van telfort in combi met t630? word niks wijzer van telfort.

groetjes

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst mijn t630 terug naar de winkel gebracht, ivm een dode pixel in de rechterbovenhoek en het batterijklepje dat eigenlijk al vanaf het begin los zat.
Het is ondertussen opgestuurd en weer terug in de winkel, heb ik gezien via www.dynafix.com
Alleen, ik heb nog geen bericht gehad van de winkel (gsm-shop den bosch)
Mijn vraag is:
Heeft iemand weleens hetzelfde meegemaakt en wie weet of het onder de garantie valt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

De instellingen Telfort me MMS is echt rot, ik heb uren met telfort gebeld, zie tich topics terug. Wat ik toen had gedaan was geloof ik alle accounts verwijderen en 1 nieuwe aangemaakt. MS server: ms.telfort.nl:8002. Ik zou eerlijk gezegd echt niet weten hoe het precies zat. Bel Telfort zou ik zeggen en kijk of ze alsnog kunnen helpen, ik had na een paar keer bellen eindelijk iemand die toen een t630 had gekocht. suc6

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Batsies schreef op 27 oktober 2004 @ 08:53:
De instellingen Telfort me MMS is echt rot, ik heb uren met telfort gebeld, zie tich topics terug. Wat ik toen had gedaan was geloof ik alle accounts verwijderen en 1 nieuwe aangemaakt. MS server: ms.telfort.nl:8002. Ik zou eerlijk gezegd echt niet weten hoe het precies zat. Bel Telfort zou ik zeggen en kijk of ze alsnog kunnen helpen, ik had na een paar keer bellen eindelijk iemand die toen een t630 had gekocht. suc6
ik heb gewoon de instellingen via de sony ericsson website gekregen...werkte in 1 keer super voor telfort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg sinds de installatie van SP2 de volgende foutmelding te zien bij het opstarten van FMA.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ouden863/fma.jpg

ik heb een MSI USB Bluetooth dongle met bluetooth drivers van SP2 (dus niet de meegeleverde drivers voor XP)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello

Ik heb vanmiddag mijn T630 gekocht, hij zit nu zo'n 3 uurtjes op te laden. Op mijn shermpje staat bezig met opladen...maar verder kan ik nog niets doen

Is dit normaal ? Ben ik gewoon te ongeduldig ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hem nog steeds niet aan de praat, als ik hem aanzet krijg ik een blauw sherm dat steeds wegvalt :'(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:39
Als het balkje helemaal vol en groen is en niet meer verspringt (beter gezegd: oploopt van rechts naar links), dan is ie klaar met laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eegee schreef op 02 november 2004 @ 18:56:
Als het balkje helemaal vol en groen is en niet meer verspringt (beter gezegd: oploopt van rechts naar links), dan is ie klaar met laden.
En is het normaal dat hij niet werkt waneer hij nog niet volledig opgeladen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hay,

ik ben van plan om op zeer korte termijn deze telefoon te kopen, maar nou vroeg ik me af waar ik dat het beste kan doen.

Kopen bij een internetshop doe ik liever niet omdat ik daar nogal wat negatieve ervaringen mee heb.

Ik ben vandaag bij T for telecom en bij The phone house geweest, bij beide winkels was de t630 €250 zonder abonnement.

heeft iemand misschien een goedkoper alternatief?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:07:
hay,

ik ben van plan om op zeer korte termijn deze telefoon te kopen, maar nou vroeg ik me af waar ik dat het beste kan doen.

Kopen bij een internetshop doe ik liever niet omdat ik daar nogal wat negatieve ervaringen mee heb.

Ik ben vandaag bij T for telecom en bij The phone house geweest, bij beide winkels was de t630 €250 zonder abonnement.

heeft iemand misschien een goedkoper alternatief?
Via internet kan best, als je de Tweakers Shopsurvey van te voren even checkt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:30:
Hello

Ik heb vanmiddag mijn T630 gekocht, hij zit nu zo'n 3 uurtjes op te laden. Op mijn shermpje staat bezig met opladen...maar verder kan ik nog niets doen

Is dit normaal ? Ben ik gewoon te ongeduldig ? 8)7
ja.
hij zegt nooit KLAAR MET OPLADEN, dus gewoon eruit trekken.

btw een accu is pas op volle sterkte na een paar keer volledig op- en ontladen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op 02 november 2004 @ 22:20:
[...]

ja.
hij zegt nooit KLAAR MET OPLADEN, dus gewoon eruit trekken.

btw een accu is pas op volle sterkte na een paar keer volledig op- en ontladen ;)
Die van mij deed het gewoon in de winkel al.
Zonder op te laden of gekkigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:33

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Kun je met tele2 ook gprs gebruiken :?
Ik wil nl. via IR of BT met m'n laptop internetten ipv wappen, bij Telfort kan dat volgens mij wel normaal gesproken, toch?
Heeft iemand dat al eens geprobeerd?
Zo ja, dan vind ik de T630 heel interessant voor €10 per maand ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-11-2004 22:40 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arendo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-07-2017

arendo

drugs!

Ik heb vandaag een T630 gehaald met een Vodafone 100 abbo. Werkt geweldig :P Paar uurtjes opgeladen, batterij zit prop vol :P Foto's maken vink ook wel leuk, kwaliteit is niet zo geweldig als een super de luxe digi-cam, maar het is ook een telefoon he!

Verder vind ik de spelletjes ook wel leuk, maar ik vroeg me eigenlijk af, ik heb veel klachten gehoord over deze telefoon, vooral op www.kieskeurig.nl, maar hier lees ik veeeeel meer positieve dingen. Zijn die gozers bij kieskeurig.nl gewoon echt TE kieskeurig? Of is het idd een pruts ding?

Oh en is het het waard om voor 30 euro een bluetooth adapter te kopen? Want ik vind die toei toch best duur en ik vroeg me af of er geen goedkopere manier is om mijn foto's op mijn pc te krijgen?

"Why live normal and get insane, when you can live insane and stay normal?" ~Arendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

arendo schreef op 03 november 2004 @ 00:14:

Oh en is het het waard om voor 30 euro een bluetooth adapter te kopen? Want ik vind die toei toch best duur en ik vroeg me af of er geen goedkopere manier is om mijn foto's op mijn pc te krijgen?
Elke cent!
ik gebruik em nl ook als agenda, dus lekker makkelijk synchroniseren met outlook.
Verder kan ie goed dienst doen als BT afstandsbediening voor winamp en dvdspeler. Dus ja ik vind het ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Ik heb em nu ook binnen via Tele 2 niks op aan te merken en ik kan bevestigen dat de 630 simlockvrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand met zekerheid zeggen dat er op de T630 van tele2 geen extra software (van tele2) is geinstalleerd?

't is wel een hele goede aanbieding, 133,- voor een prepaid telefoon die los in de winkel 250 kost. _/-\o_

Maar als ik hem bij tele2 zou bestellen zou ik er dan ook gewoon een vodafone sim in kunnen stoppen? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:50:
kan iemand met zekerheid zeggen dat er op de T630 van tele2 geen extra software (van tele2) is geinstalleerd?

't is wel een hele goede aanbieding, 133,- voor een prepaid telefoon die los in de winkel 250 kost. _/-\o_

Maar als ik hem bij tele2 zou bestellen zou ik er dan ook gewoon een vodafone sim in kunnen stoppen? :7
ja... ik heb hem in combinatie met tele2.... geen extra software... 100% zeker.. en hij is simlock-vrij dus ja je kan er je vodafone sim in stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, dat is mooi om te weten. >:)

Maar hoe zit het met de betrouwbaarheid van de webshop van tele2? (levertijd)

en weet iemand hoe het zit met de garantie van de sony-ericsson, als ik hem bij tele2 bestel en vervolgens mijn vodafone sim erin ga gebruiken?

zitten er verder eigenlijk nog ''addertjes-onder-het-gras'' bij deze actie van tele2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja eigenlijk wel, als je namelijk de T630 neemt met zo'n 1-jarig abbonement voor E10,- per maand. Dan komen daar nog wel je bel- / smskosten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik heb net ff de voorwaarden gelezen van tele2 en ik denk dat ik dat toch beter niet kan doen :X

weet iemand misschien een winkel waar de t630 nu ''redelijk'' goedkoop aangeboden wordt?
(geen internetshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo

Neo

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:52:
ja, ik heb net ff de voorwaarden gelezen van tele2 en ik denk dat ik dat toch beter niet kan doen :X

weet iemand misschien een winkel waar de t630 nu ''redelijk'' goedkoop aangeboden wordt?
(geen internetshop)
Waarom niet als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een halfjaar abo, dus geen jaar abo. Volgens mij kun je niet MMSen met de t630. Ik heb 'm sinds vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 17:36:
Ik heb een halfjaar abo, dus geen jaar abo. Volgens mij kun je niet MMSen met de t630. Ik heb 'm sinds vandaag binnen.
Met de SonyEricsson T630 kan dat wel, maar of dat ook met Tele2 kan, dat weer ik eigenlijk niet. Kijk eens op de Tele2 website, misschien kan je daar de instellingen vinden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan wel... maar niet in verband met tele2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry bedoelde ik ook via tele2, is wel jammer.. maja voor de rest een toptoestel! ik had 'm precies binnen 2 weken trouwens binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey!

Ik ga binnenkort ook de T630 halen, en ik wil eigenlijk graag weten welke talen het T9 programma van de witte, simlock vrije versie (naar ik aanneem de standaard versie) heeft.
Ik heb nogal veel internationale vrienden/collega's en buiten NL zou het prettig zijn als er minstens T9 voor Duits en Engels beschikbaar zou zijn.

Als bep. talen niet standaard in het T9 programma geleverd worden, kunnen die dan achteraf aangepast of ge-upgrade worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 20:16:
Hey!

Ik ga binnenkort ook de T630 halen, en ik wil eigenlijk graag weten welke talen het T9 programma van de witte, simlock vrije versie (naar ik aanneem de standaard versie) heeft.
Ik heb nogal veel internationale vrienden/collega's en buiten NL zou het prettig zijn als er minstens T9 voor Duits en Engels beschikbaar zou zijn.

Als bep. talen niet standaard in het T9 programma geleverd worden, kunnen die dan achteraf aangepast of ge-upgrade worden??
Deens, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Ijslands, standaard alfabet en 123 staat er in mijn lijst. Mijn foon is een simlock vrije die ik bij Orange abbo kreeg, Witte. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb Tele2 een mailtje gestuurd over welke diensten ze leveren bij een mobiel abonnement en dit is het antwoord:

" Tele2 Mobiel biedt de diensten, WAP, FAX, DATA, GPRS, MMS, EMS en doorschakelen nog niet aan. Wij zijn hard bezig deze diensten te ontwikkelen en zo snel mogelijk vrij te geven. Helaas kunnen wij u geen garanties geven of dat nog dit jaar zal zijn. Zodra deze diensten door Tele2 worden vrijgegeven, zal Tele2 u hierover informeren. "

Verder wilde ik weten of telefoneren via het vaste net met Tele2 misschien gevolgen heeft voor mijn adsl abonnement, aangezien ik een abonnement bij KPN heb en via Zon/Versatel adsl geleverd krijg.
Ergens denk ik dat ik KPN gewoon blijf betalen en dat de tikken dan naar Tele2 gaan, omdat het feitelijk carrier preselect is.

Als ik de T630 bij Tele2 aanschaf, ben ik verder niet verplicht om ook mobiel te bellen via Tele2, ik heb wel de mogelijkheid.
Ze leveren tenslotte alleen de T630 en de tikken worden gewoon doorberekend.
Met een beetje geluk werkt gprs 'toevallig' wel omdat de provider (Telfort) die dienst levert.
Hoe het met betalen en meten van dataverbruik zit, weet ik niet >:)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb een vraagje aan iedereen die t630 in prapaid hebben.
Wat is de beste prepaid provider op dit moment voor de t630?
Ik zit te twijfelen tussen telfort en kpn, maar sommige zeggen weer dat vodafone of tele3 als prepaid het beste zijn.
Wie weet welke het beste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:52:

(geen internetshop)
De voorwaarden kun je niet vooraf zien, volgens mij alleen als je een bestelling doet en dat is eigenlijk wel vreemd :?
Als je niet met Tele2 belt, dan heb je een simlock vrij toestel voor €120 + €4,95 en in de dal-uren betaal je alleen de starttik als je naar vast of een andere tele2 mobiel belt.
Dat laatste komt weinig voor denk ik, ik ken niemand met een Tele2 sim :+
Ik heb ook antwoord gehad op mijn vragen over de vaste lijn, dit zou probleemloos moeten zijn i.c.m. KPN en bijv. Zon voor adsl.
Nu vraag ik me wel af of een andere provider niet gunstiger is met dekking en tarieven, al zit je dan wel weer met een belbundel die je op 'moet' maken 8)7
De maandkosten zijn denk ik altijd hoger, want de 'gratis' belminuten betaal je gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 07:42
http://www.tele2mobiel.nl/ en dan onderaan bij disclaimer en algemene voorwaarden.

Vandaag ook maar daar een T630 besteld. Die kan dan mooi m'n C35i op gaan volgen. Eigenlijk wou ik eerst voor een K700 gaan, maar een factor 3 in prijs scheelt toch wel iets (en eerlijk gezegd: de overstap van een C35i naar een T630 zal ook al wel vrij aardig zijn :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag:

Waar kan ik covers redelijk goedkoop bestellen, ik heb nu een zwarte T630, maar de cover is vet gaar, waar kan ik ze origineel bestellen in NL?

als ik een T630 heb met T-Mobile software, kan ik hem dan wel laten flashen naar gewone R4C003 of hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er toevallig iemand in Eindhoven met een terminator kabel? Anders zou ik er een moeten kopen voor die ene keer... beetje zonde van 30 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik heb sinds kort een Sony Ericsson T630, een zwarte prepaid versie. Alleen heb ik een nieuwe sim-kaart nodig. Nou ben ik aan het twijfelen tussen een paar providers; Telfort, KPN, Orange, Hi. In ieder geval wil ik geen vodafone meer, omdat ik daar boos op ben :( Ze hebben mij namelijk afgesloten })

Telfort heeft als voordeel dat voicemail gratis is en de derde minuut ook, alleen het is zo dat ik voicemail lastig uit-zet, dus die gebruik ik iid niet. Ook bel ik ook zo weinig lang genoeg om die 3e minuut te halen. Verder weet ik niet ofdat alle opties van de T630 je bij Telfort kunt gebruiken?! Iemand wel??

Bij KPN is er eigenlijk geen ''acties'', alleen je beltegoed is onbeperkt houdbaar, evenals bij Orange, wat ik eigenlijk wel prettig vind, omdat ik het beltegoed naar mate ik de telefoon langer heb, nie meer zoveel bel of sms.

Alleen er gaan ''geruchten'' rond dat kpn geen goede ontvangst heeft, alleen daar ben ik niet zeker over.
Verder heeft orange verder ook geen ''acties'', alleen doen alle opties van de T630 het bij deze provider het ook wel?

Graag wil ik ervaringen horen van mensen van de bovengenoemde providers op de T630.

IIG Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net mijn usb kabel binnen gekregen voor mijn sonyericsson t630.
ik heb alles aangesloten en geinstaleerd,maar weet niet hoe het verder werkt.
hoe kan ik nu ringtones en plaatjes van mijn pc naar mijn mobiel krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemene vraag, maar wanneer komen ze nou eens met een waardige opvolger van deze telefoon, want de toestellen van SE op dit moment, vind ik niet in de buurt komen van de T610/30. Laat staan dat het een overtreffende trap is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 17:05:
Gemene vraag, maar wanneer komen ze nou eens met een waardige opvolger van deze telefoon, want de toestellen van SE op dit moment, vind ik niet in de buurt komen van de T610/30. Laat staan dat het een overtreffende trap is.
ik vind de t610 t630 echt slecht, tov de k700.
voor iets minder geld heb je een mindere k500, beiden nog steeds beter dan t610/30 !

nu iets anders:

ik wil AMR bestanden (die memo shit) gebruiken als ringtone. Kan da?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Silverline schreef op 09 november 2004 @ 22:48:
[...]

ik wil AMR bestanden (die memo shit) gebruiken als ringtone. Kan da?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Laatst online: 07:32
Ik had via internet een LOS toestel (dus geen prepaid, simlock of abbo whatever) besteld krijg ik een T-Mobile branded versie.

Vijf minuten nadat de postbode was geweest ik gelijk met die vago's aan de lijn, moest wat stennis ervoor schoppen maar ze hebben een nieuwe (unbranded) bij SonyEricsson weten te backorderen.....

Moest ik daar nu zoveel heibel over maken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:09
Jaydee schreef op 18 augustus 2004 @ 14:39:
[...]

Wil net voor je kijken, zijn ineens al mijn smsjes gewist!! :( :(
Dat hoort toch nie zomaar te gebeuren dacht ik zo!? :?
Sorry voor de late reactie, maar ik vond het toch wel de moeite waard. Ik had dit ook een paar keer gehad en toen naar SE gemaild. Het blijkt dus dat je smsjes verwijderd kunnen worden als je de batterij eruit haalt. Ik heb dit een paar keer gehad, de ene keer wel en de andere keer niet. Heel vreemd, maar dat kan het dus zijn.

Verwijderd

Ginz, lees je je mail nog? ik wilde de cover wel hebben, ps Medalist1983[@]hotmail.com = msn...

Modbreak:doe dat eens even buiten het forum om ajb...

[ Voor 25% gewijzigd door Korakal op 15-11-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb 'm ook maar bij Tele2 besteld (gratiz bij 1 jaar), eens kijken wanneer ze andere diensten als data en gprs gaan aanbieden ;)
Intussen kan ik alles uitvogelen met BT en FMA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Wie heeft hier nog iets leuks
kunnen maken met de music DJ op de T630?
Laat maar zien. :P
maak desnoods foto's van je scherm.
Of je doet het in software en je maakt screenshot(s)
op de site van Sony Ericsson

BTW ik gebruik Tele2. :D
Ik bel vaak dus het komt goed uit voor in het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 19:09:
Kheb een vraagje aan iedereen die t630 in prapaid hebben.
Wat is de beste prepaid provider op dit moment voor de t630?
Ik zit te twijfelen tussen telfort en kpn, maar sommige zeggen weer dat vodafone of tele3 als prepaid het beste zijn.
Wie weet welke het beste is?
[Lulligemode]
Gôh wist niet dat tele3 bestond
[/lulligemod]
denk dat je tele2 bedoeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb een t630, met het abbo tmobile. Nu kan men op de tmobile site de status van je factuur e.d bekijken. Nu heb ik de afgelopen dagen meegedaan aan een prijzenspel op yorin, 0,70cent P.O.B. ALs ik bij mijn factuur kijk, zijn deze bijgewerkt tot gisteren.

Al die smsjes die ik heb gestuurd om mee te kunnen doen aan de geldprijzen op yorin zijn er nog steeds niet afgeschreven.

Kan het zijn dat dat als nog gebeurd, en daar meer dan een week vertraging inzit?
:r wat een verneukte zooi zou dat dan zijn :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:09
ToFast schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:46:
Ik heb een t630, met het abbo tmobile. Nu kan men op de tmobile site de status van je factuur e.d bekijken. Nu heb ik de afgelopen dagen meegedaan aan een prijzenspel op yorin, 0,70cent P.O.B. ALs ik bij mijn factuur kijk, zijn deze bijgewerkt tot gisteren.

Al die smsjes die ik heb gestuurd om mee te kunnen doen aan de geldprijzen op yorin zijn er nog steeds niet afgeschreven.

Kan het zijn dat dat als nog gebeurd, en daar meer dan een week vertraging inzit?
:r wat een verneukte zooi zou dat dan zijn :r
Geen idee, maar wat heeft dit met een T630 te maken?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Laatst online: 25-01 12:49
ja idd, verkeerde topic sorry 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

Ik heb mn t630 nu een half jaar en ik moet eerlijk zeggen dat deze me helemaal niet bevalt. De eerste maand heb ik 1 gehad die direct problemen gaf met verlichting, bereik, schermuitval. Nu heb ik wel een goed werkende telefoon, maar toch voldoet ie niet aan de eisen die ik er aan stel.
Ik eis helemaal niet veel maar de volgende punten vindt ik toch (zacht uitgedrukt) zeer slecht;
- Software is ontiegelijk traag. BIj het beeindigen van een gesprek wordt de actie pas 2 seconden later uitgevoerd dan dat ik op de knop druk.

- Toetsenbordverlichting is crappy (lees: blijft wel enkele weken/maanden goed, maar na verloop van tijd vallen de ledjes toch uit)

- Bluetoothverbinding is moeilijk in stand te houden. Bij connectie de telefoon gewoon laten liggen, of stil houden,... anders valt je verbinding weg

- Sms'en: spaties in bericht en toevoegen van woorden is echt erg onhandig.

- Veel te weinig geheugen in de telefoon. Neem een paar ringtones enkele thema's en er blijft al bijna geen ruimte meer over om nog eens een foto te maken

- De fotocamera is echt bagger. Vergelijk de kwaliteit met een gelijkwaardige nokia 6230 en aanschouw het verschil (vooral in het donker)

Ik ben echt helemaal niet anti SonyEricsson ofzo. Juist om dit merk eens uit te proberen ben ik uit principe eens van nokia afgestapt naar dit toestel (natuurlijk ook om zn apple looks :D ), maar zoals het nu lijkt was het een eenmalig uitstapje.
Met deze post probeer ik ook helemaal niet dit toestel af te zeiken, maar omdat ik ook veel positieve reacties lees, wil ik eventuele kopers van dit toestel toch op de hoogte brengen van mijn ervaringen.

(punch & pie ;) )

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

mcB (ucpzone mcB? :)) >> helemaal eens met alles wat je zegt (behalve uitval)
Maar toch tevreden met het telefoontje..

Heb nu al paar weekjes topic niet gevolgd, maar vandaag waren ineens allemaal contacts weg uit m'n telefoon. Iemand dat ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I join the club. Ik vind de camera zeer matig en de constructie is ook niet degelijk te noemen. Bij zit de achterkant niet helemaal solide vast.

Verder blijven de toetsen soms een beetje hangen en het aller irritantste is toch wel die totaal frustrerende internet acces knop.

Pluspunt, om te bellen volstaat het toestel volledig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tis voor mij een speledingetje, eens kijken wat het voorstelt ;)
Ik hoop wel dat BT een beetje goed werkt, want dat vind ik het leukste om mee te spelen :+
Bellen doe ik met m'n ouwe trouwe N8210, die wil er maar niet mee stoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcB
  • Laatst online: 15-09 08:39

mcB

apNia schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:18:
mcB (ucpzone mcB? :)) >> helemaal eens met alles wat je zegt (behalve uitval)
Maar toch tevreden met het telefoontje..

Heb nu al paar weekjes topic niet gevolgd, maar vandaag waren ineens allemaal contacts weg uit m'n telefoon. Iemand dat ook gehad?
offtopic:
ik ken ucpzone niet, dus waarschijnlijk is dat iemand anders

Strix (Skullflame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnbprod
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Mijn SE T630 is er helaas mee opgehouden. Althans, niet de telefoon zelf, maar het contact met de lader is niet goed meer. Ik heb een andere lader geprobeerd in de winkel, maar geen resultaat. De contactjes schoonmaken helpt ook niks. Soms als ik de stekker er half insteek, dan wil ie nog we eventjes opladen. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
rnbprod schreef op woensdag 17 november 2004 @ 04:08:
Mijn SE T630 is er helaas mee opgehouden. Althans, niet de telefoon zelf, maar het contact met de lader is niet goed meer. Ik heb een andere lader geprobeerd in de winkel, maar geen resultaat. De contactjes schoonmaken helpt ook niks. Soms als ik de stekker er half insteek, dan wil ie nog we eventjes opladen. Anyone?
Toch effe proberen schoon te maken met een borsteltje, bij mij wil dat wel eens helpen. Ik ken het fenomeen ook al langer, met de t28s had ik er ook last van...
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste