geintje =)
iemand nog games die aan te raden zijn?
iemand nog games die aan te raden zijn?
Verwijderd
Gast, jij probeert toch eigenlijk de boel te bedonderen of niet? Moet `ie het dan nog zielig voor je vinden? NofiVerwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 16:03:
[...]
Stomme *****
![]()
Ik was van plan om dat vandaag na school te doen, dus had ik bonnetje meegenomen enzo. Kom ik thuis, zie ik dit. Wil je dah nie meer doen, of gewoon z.s.m. laten weten dat het een geintje is.
Kut zooi
"In the long run we are all dead" J.M. Keynes
Verwijderd
Eerst effe lang in de stroom houden is altijd wel goed voor een nieuwe battery, totdat hij aangeeft dat hij vol is zeg maar, dan nog effe een uurtje ofzo laten zitten. Voor de rest geeft het niet of je hem iedere keer leeg laat gaan of telkens weer bijlaadt... Die nieuwe batterijen hebben geen last van 'geheugen' zoals die oude dat wel hadden vroeger...Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 19:43:
offtopic:
nog ff een snel vraagje ivm de batterij van de T630 : is het nu waar dat je als je de gsm koopt je de batterij eerste 12u in het stopcontact moet laten steken? En voor de langste levensduur de batterij nooit helemaal leeg laten lopen? Of is er nog iets waar je op moet letten bij Lithium batterijen?
Dat is mij ook wijs gemaakt, ik ben dan ook zo`n volgzame ziel dat ik het advies ter harte neem (because you never know). Laat hem de eerste paar keren echt helemaal leeglopen, en laat `m dan ook goed vollopen.apNia schreef op 14 oktober 2004 @ 12:43:
Wat mij is verteld is 1e keer 6 tot 8 uur opladen, dan 3x helemaal vol naar leeg, en dan draait je batterij optimaal...
Maar dan deed die knakker in die zaak de telefoon aan 'om te laten zien dat ie werk' dus ik weet niet of ik daar uberhaupt wat aan heb gehad
Er bestaat geen firmware met de T9 taal van Nederlands, Fins en Engels hoor...QuarkuS schreef op 14 oktober 2004 @ 12:55:
Een vraagje aan de goeroes:
Ik heb m'n T630 in Finland gekocht (daar woon ik), en dan krijg je die uiteraard in Finse taal uitvoering (Engels / Noors / Zweeds / Fins). Engels is nog niet zo slecht, maar het zou leuk zijn als ik ook T9 voor Nederlands zou hebben, samen met Fins en Engels. Nou werd mij verzekerd door de verkoper dat het servicecenter er makkelijk een Nederlandse firmware op zou kunnen zetten, dus ik blij dat ding gekocht. Ga ik naar het servicecenter, zeggen ze dat het vroeger wel kon, maar sinds een paar maanden niet meer
.
Klopt dat? En wat kan ik daar aan doen?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Wel, dat is zo'n probleem nog niet. Dan doe ik het zonder Fins. Maar ze vertikten het om uberhaupt een ander taal-pakket te installeren. Klopt het dat dat onmogelijk is (als in, zelfs een servicecenter kan dat niet)?Ginz schreef op 14 oktober 2004 @ 14:24:
[...]
Er bestaat geen firmware met de T9 taal van Nederlands, Fins en Engels hoor...
Er zijn hier in Europa 4 of 5 verschillende taal pakketten, en daar zit de bovengenoemde niet bij. Het is dus of Fins, of Nederlands. Beide is dus niet mogelijk.
Nee het valt wel mee in vergelijking met eerdere ericssons. Alleen als je de telefoon aanzet, en meteen het menu doorloopt, dan wil hij wel eens 10 seconden ofzo vastlopen, daarna gaat hij weer gewoon door. Verder weinig last van vastlopers zegmaar:-)PnD schreef op 15 oktober 2004 @ 09:43:
Deze vraag is vast al is langsgekomen, maar ik kan het antwoord niet vinden:
Is deze T630 net als de T230 ook zo traag? Vertragingen als je het menu doorgaat zeg maar..
Verwijderd
Verwijderd
In antwerpen? ben je een belg, of een nederlanderVerwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 19:10:
Ik heb gisteren de T630 gekocht in Antwerpen (België), voor 194 euro, en dit toestel had de nieuwe R6C005 firmwareLekker snel dus
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 12:20 ]
Verwijderd
Inderdaad, de t630 ondersteund ook java games, ik heb er namelijk ook al een paar gedownd en op m'n gsm gezet via blauwtand.Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 11:05:
[....]
Deze gsm zou nochtans java games ondersteunen? Het ging om super mario bros, en tetris
Verwijderd
De t630 ondersteund inderdaad java games. Ik heb i.i.g. al een paar games gedownd en op m'n t630 gezet. En ja, via blauwtandVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 11:05:
[...........]
Deze gsm zou nochtans java games ondersteunen? Het ging om super mario bros, en tetris
Verwijderd
heb zelf een T610 en een T630PnD schreef op 16 oktober 2004 @ 11:04:
Is er ook iemand die de T230 en de T630/T610 in de hand heeft gehad en de reageersnelheid e.d. vd telefoon kan vergelijken? Ik vond de T230 nl. irritant traag reageren..
Verwijderd
Verwijderd
als je een foon gaat kopen, kun je altijd effe proberen heh, moet je gewoon eventjes vragen. Dan zie je zelf of hij snel is of niet.PnD schreef op 18 oktober 2004 @ 11:13:
Het gaat me meer om het "gewone werk" zoals iemand bellen, smsen e.d.
De T230 reageerde soms echt met vertragingen van een seconde..
Verwijderd
Verwijderd
gebruikt niemand de wekker van de telefoon?Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 23:00:
Hebben hier meer mensen last van? :
Als ik de herhaalde wekker zet --> telefoon uit doe --> wekker gaat af, ik zie de telefoon verlichting even aan en weer uit gaan(geen wek geluid). --> Als ik dan de telefoon weer aan doe blijft hij hangen. Ik moet dan de batterij eruit halen om hem weer aan de plaat te krijgen.
Is dit een bug?
[ Voor 18% gewijzigd door Plint op 19-10-2004 16:01 ]
Nou hij is een half uurtje geleden bij me aangeboden, maar ik moest ineens 53,95 betalen aan de deurVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:49:
[...]
zou je ff willen melden als jij hem binnen hebt? bedankt alvast!
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
welke dag had je de enveloppe dan ggestuurd? ik 1 oktobeR? maar alleen pakket van gehad met pin code maar nog geen telefoon etcChimera schreef op 20 oktober 2004 @ 13:08:
[...]
Nou hij is een half uurtje geleden bij me aangeboden, maar ik moest ineens 53,95 betalen aan de deur
Diezelfde mevrouw bij de KS vertelde me dat het gewoon bij de eerst volgende Tele2 rekening op zou staan (omdat wij ook Tele2 vast hebben), en dat ik dus aan de deur niks zou hoeven betalen... Nou niet dusNou kan ik em om 16:00 pas ophalen @ postkantoor
[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p
Verwijderd
hee... ik heb hem vandaag ook ontvangen, rond 6 uur zo ongeveer... ik had hem niet meer verwacht maar heb em welChimera schreef op 20 oktober 2004 @ 21:35:
Dan zou ik eens bellen larsvlanen... Ik heb em 3 of 4 oktober opgestuurd, ingevuld + kopie rijbewijs, geen nummerportering... De sim-lock waar de KS medewerker het vorige week over had is niks van waar, ik heb m'n KPN sim er mooi weer in
Zorg dat je 53,95 euro klaar hebt liggen
Verwijderd
Het is geen chip van t-mobile.. maar het is firmware.Silverline schreef op 24 oktober 2004 @ 18:40:
heb me laten vertellen dat de t630 black icm tmobile locked ECHT ZO GOED ALS 10,- waard is t.o.v. een simlock vrije t630.
laat het nou zo zijn dat ik die heb. Bestaat er niet iets om gewoon die t-mobile-chip eruit te fikken LETTERLIJK?
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 20:20 ]
Verwijderd
E-Developing
ik heb gewoon de instellingen via de sony ericsson website gekregen...werkte in 1 keer super voor telfortBatsies schreef op 27 oktober 2004 @ 08:53:
De instellingen Telfort me MMS is echt rot, ik heb uren met telfort gebeld, zie tich topics terug. Wat ik toen had gedaan was geloof ik alle accounts verwijderen en 1 nieuwe aangemaakt. MS server: ms.telfort.nl:8002. Ik zou eerlijk gezegd echt niet weten hoe het precies zat. Bel Telfort zou ik zeggen en kijk of ze alsnog kunnen helpen, ik had na een paar keer bellen eindelijk iemand die toen een t630 had gekocht. suc6
Verwijderd
Verwijderd
En is het normaal dat hij niet werkt waneer hij nog niet volledig opgeladen is ?Eegee schreef op 02 november 2004 @ 18:56:
Als het balkje helemaal vol en groen is en niet meer verspringt (beter gezegd: oploopt van rechts naar links), dan is ie klaar met laden.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 22:08 ]
Verwijderd
Via internet kan best, als je de Tweakers Shopsurvey van te voren even checkt.Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 22:07:
hay,
ik ben van plan om op zeer korte termijn deze telefoon te kopen, maar nou vroeg ik me af waar ik dat het beste kan doen.
Kopen bij een internetshop doe ik liever niet omdat ik daar nogal wat negatieve ervaringen mee heb.
Ik ben vandaag bij T for telecom en bij The phone house geweest, bij beide winkels was de t630 €250 zonder abonnement.
heeft iemand misschien een goedkoper alternatief?
ja.Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 17:30:
Hello
Ik heb vanmiddag mijn T630 gekocht, hij zit nu zo'n 3 uurtjes op te laden. Op mijn shermpje staat bezig met opladen...maar verder kan ik nog niets doen
Is dit normaal ? Ben ik gewoon te ongeduldig ?
Verwijderd
Die van mij deed het gewoon in de winkel al.Silverline schreef op 02 november 2004 @ 22:20:
[...]
ja.
hij zegt nooit KLAAR MET OPLADEN, dus gewoon eruit trekken.
btw een accu is pas op volle sterkte na een paar keer volledig op- en ontladen
[ Voor 16% gewijzigd door Speedy-Andre op 02-11-2004 22:40 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
"Why live normal and get insane, when you can live insane and stay normal?" ~Arendo
Elke cent!arendo schreef op 03 november 2004 @ 00:14:
Oh en is het het waard om voor 30 euro een bluetooth adapter te kopen? Want ik vind die toei toch best duur en ik vroeg me af of er geen goedkopere manier is om mijn foto's op mijn pc te krijgen?
Verwijderd
Verwijderd
ja... ik heb hem in combinatie met tele2.... geen extra software... 100% zeker.. en hij is simlock-vrij dus ja je kan er je vodafone sim in stoppenVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 13:50:
kan iemand met zekerheid zeggen dat er op de T630 van tele2 geen extra software (van tele2) is geinstalleerd?
't is wel een hele goede aanbieding, 133,- voor een prepaid telefoon die los in de winkel 250 kost.![]()
Maar als ik hem bij tele2 zou bestellen zou ik er dan ook gewoon een vodafone sim in kunnen stoppen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Waarom niet als ik vragen mag?Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:52:
ja, ik heb net ff de voorwaarden gelezen van tele2 en ik denk dat ik dat toch beter niet kan doen![]()
weet iemand misschien een winkel waar de t630 nu ''redelijk'' goedkoop aangeboden wordt?
(geen internetshop)
Verwijderd
Met de SonyEricsson T630 kan dat wel, maar of dat ook met Tele2 kan, dat weer ik eigenlijk niet. Kijk eens op de Tele2 website, misschien kan je daar de instellingen vinden.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 17:36:
Ik heb een halfjaar abo, dus geen jaar abo. Volgens mij kun je niet MMSen met de t630. Ik heb 'm sinds vandaag binnen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Deens, Duits, Engels, Frans, Nederlands, Ijslands, standaard alfabet en 123 staat er in mijn lijst. Mijn foon is een simlock vrije die ik bij Orange abbo kreeg, Witte.Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 20:16:
Hey!
Ik ga binnenkort ook de T630 halen, en ik wil eigenlijk graag weten welke talen het T9 programma van de witte, simlock vrije versie (naar ik aanneem de standaard versie) heeft.
Ik heb nogal veel internationale vrienden/collega's en buiten NL zou het prettig zijn als er minstens T9 voor Duits en Engels beschikbaar zou zijn.
Als bep. talen niet standaard in het T9 programma geleverd worden, kunnen die dan achteraf aangepast of ge-upgrade worden??
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
De voorwaarden kun je niet vooraf zien, volgens mij alleen als je een bestelling doet en dat is eigenlijk wel vreemdVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 19:52:
ja, ik heb net ff de voorwaarden gelezen van tele2 en ik denk dat ik dat toch beter niet kan doen![]()
weet iemand misschien een winkel waar de t630 nu ''redelijk'' goedkoop aangeboden wordt?
(geen internetshop)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik vind de t610 t630 echt slecht, tov de k700.Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 17:05:
Gemene vraag, maar wanneer komen ze nou eens met een waardige opvolger van deze telefoon, want de toestellen van SE op dit moment, vind ik niet in de buurt komen van de T610/30. Laat staan dat het een overtreffende trap is.
neeSilverline schreef op 09 november 2004 @ 22:48:
[...]
ik wil AMR bestanden (die memo shit) gebruiken als ringtone. Kan da?
Sorry voor de late reactie, maar ik vond het toch wel de moeite waard. Ik had dit ook een paar keer gehad en toen naar SE gemaild. Het blijkt dus dat je smsjes verwijderd kunnen worden als je de batterij eruit haalt. Ik heb dit een paar keer gehad, de ene keer wel en de andere keer niet. Heel vreemd, maar dat kan het dus zijn.Jaydee schreef op 18 augustus 2004 @ 14:39:
[...]
Wil net voor je kijken, zijn ineens al mijn smsjes gewist!!![]()
Dat hoort toch nie zomaar te gebeuren dacht ik zo!?
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Korakal op 15-11-2004 17:40 ]
[Lulligemode]Verwijderd schreef op zaterdag 06 november 2004 @ 19:09:
Kheb een vraagje aan iedereen die t630 in prapaid hebben.
Wat is de beste prepaid provider op dit moment voor de t630?
Ik zit te twijfelen tussen telfort en kpn, maar sommige zeggen weer dat vodafone of tele3 als prepaid het beste zijn.
Wie weet welke het beste is?
Geen idee, maar wat heeft dit met een T630 te maken?ToFast schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:46:
Ik heb een t630, met het abbo tmobile. Nu kan men op de tmobile site de status van je factuur e.d bekijken. Nu heb ik de afgelopen dagen meegedaan aan een prijzenspel op yorin, 0,70cent P.O.B. ALs ik bij mijn factuur kijk, zijn deze bijgewerkt tot gisteren.
Al die smsjes die ik heb gestuurd om mee te kunnen doen aan de geldprijzen op yorin zijn er nog steeds niet afgeschreven.
Kan het zijn dat dat als nog gebeurd, en daar meer dan een week vertraging inzit?
wat een verneukte zooi zou dat dan zijn
Strix (Skullflame)
Verwijderd
apNia schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 00:18:
mcB (ucpzone mcB?) >> helemaal eens met alles wat je zegt (behalve uitval)
Maar toch tevreden met het telefoontje..
Heb nu al paar weekjes topic niet gevolgd, maar vandaag waren ineens allemaal contacts weg uit m'n telefoon. Iemand dat ook gehad?
Strix (Skullflame)
Toch effe proberen schoon te maken met een borsteltje, bij mij wil dat wel eens helpen. Ik ken het fenomeen ook al langer, met de t28s had ik er ook last van...rnbprod schreef op woensdag 17 november 2004 @ 04:08:
Mijn SE T630 is er helaas mee opgehouden. Althans, niet de telefoon zelf, maar het contact met de lader is niet goed meer. Ik heb een andere lader geprobeerd in de winkel, maar geen resultaat. De contactjes schoonmaken helpt ook niks. Soms als ik de stekker er half insteek, dan wil ie nog we eventjes opladen. Anyone?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq