• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 16:21
Eegee schreef op 10 september 2004 @ 21:52:
[...]

nee (zie eerdere delen). En ik schreef eerder ergens dat ik geen tring had, maar ik heb het wel.

edit: hee, waar is deel 2 gebleven? Alle links in de startpost van deel 2 openen deel 3, en ook de link in de sluitpost in deel 1 opent deel 3 :?
Haha er is geen deel 2 :)
Was een of ander foutje gemaakt...

Verwijderd

_Supreme schreef op 10 september 2004 @ 17:50:

als ik een sms schrijf, en wil verzenden, en op doorgaan druk, staat er:
emailgateways
-------------------

Nieuwe gateway

hoe kan dit nu weer? ik kan geen sms verzenden :'(

alvast bedankt
Als je naar je sms menu gaat en daar op opties klikt en dan naar sms-type gaat, staat hij daar dan wel op tekst??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 22:09:
[...]
Als je naar je sms menu gaat en daar op opties klikt en dan naar sms-type gaat, staat hij daar dan wel op tekst??
jah, dat was het probleem!!
bedankt!!

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centauriprime
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:38
DaFreakhead schreef op 10 september 2004 @ 19:58:
[...]

Je hebt dan denk ik de t-mobile versie, net als ik...
Die heeft dat niet.

Enn de vrije ruimte kun je vinden door op een bestand te gaan staan, en dan op meer drukken, en dan geheugenstatus. Bovenaan zie je dan, na een tijdje, hoevee kb je nog vrij hebt.
Ik heb ook geen my friends, maar wel mijn tabblad.
En het is geen T-Mobile.

15x330 SW38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

Raar... Ik heb wel My Friends, maar geen Mijn Tabblad... Had 't liever andersom eigenlijk...

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik had liever wel My Friends en niet mijn tabblad. My Friends kun je nergens anders terugvinden, terwijl mijn tabblad gewoon een verzamelplaats is van dingen die jij belangrijk/makkelijk vind, maar die staan ook gewoon in de telefoonmenu's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Misschien dat het al gemeld is hoor..maar ik heb t niet kunnen vinden :(

Is het mogelijk om in je Mijn afbeeldingen mappen aan te maken waar je je foto's in kunt plaatsen??

Om het wat overzichtelijker te houden.. :)

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Nog niet tegengekomen dat er mappen kunnen worden gemaakt, weet iemand meer?

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat zal niet mogelijk zijn!
Staat namelijk nergens in de manual e.d. !
Misschien dat het met een modje eventueel kan.. maar ik geef je weinig kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of je de providerlogo(bij mij dus vodafone NL) uit kunt schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Provider logo?
Hoe wat waar?
Tmobile had bij mij ook een logo met opstarten en achtergrond
Maar dat kan je gewoon veranderen door zelf een plaatje te kiezen daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerminator
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 21:51
Helemaal blij met mijn nieuwe T630 :9~ , dus ik ben maar meteen aan de slag gegaan om er het meeste uit te halen. Heb nu de volgende 'accessoires':
- floAt's Mobile Agent (FMA),
- een bluetooth dongle, en
- een bluetooth headset.

Ik krijg zonder problemen mijn T630 verbonden met de headset en ook krijg ik hem prima verbonden met FMA via de dongle. Het probleem is echter dat ik ze niet allebei tegelijk aan de praat krijg.

Ik kan wel tegelijk verbinding maken met de pc en de headset, maar zodra er twee verbindingen zijn dan loopt al het geluid weer via de telefoon zelf en niet meer via de headset. 8)7

Heeft iemand het voor elkaar om via FMA een contact op te bellen en dan via de headset te praten?

Trust me - I'm a lawyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, maar dan kan je het beter anders doen

Koppel je T630 aan je PC en je BT headset ook aan de PC. Dan kan je je T630 besturen met FMA, en dus dan ook bellen met FMA via je T630. Aangezien je je BT headset aan PC heb gekoppeld, dan kan je de gesprekken doorvoeren naar de BT headset..

Een iets andere constuctie, maar het werkt perfect.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Welke abo is op dit moment het beste voor deze telefoon,iemand tips? 75 minuten p/maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder00x schreef op 13 september 2004 @ 16:45:
Welke abo is op dit moment het beste voor deze telefoon,iemand tips? 75 minuten p/maand
Ik heb hem 2 weken geleden genomen met nieuw abbo van Orange, Free20 voor 1 jaar. Een bundel van 20 euro waar je alles uit betaalt, sms-mms-wap-alles dus.
De foon koste eigenlijk 49.95 maar ik zei dat ik nieuwe klant werd en mijn nummer wou overzetten van T-mobile en dat ik via collega hoorde dat orange wel okée was. Toen kreeg ik dus nog 50,- euro vriendenkorting ;) plus een laptop tas met wat prulletjes erin. En oh ja, kreeg er ook nog een flitsertje bij die je onder in je foon kan prikken voor meer licht met foto's maken.

Dus misschien intressant voor je. Was wel bij de Orange winkel. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oh relaxed maar je betaald dus wel 50 euro voor die foon als je die abbo neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Laatst online: 15-09 09:34
Thunder00x schreef op 13 september 2004 @ 16:45:
Ik heb Hi, 15 euro per maand (75 belminuten of 150 smsjes, 2 smsjes is 1 belminuut) en ik kreeg het toestel er gratis bij. Gekocht bij T for Telecom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thunder00x schreef op 13 september 2004 @ 18:03:
Oh relaxed maar je betaald dus wel 50 euro voor die foon als je die abbo neemt
Normaal wel ja, maar als je even doorpraat krijg jij die 50 euro korting ook. Vriend van mij heeft het ook gedaan en kreeg het ook.Hij zei dat ik hem voor niks had en toen pakte de verkoper het boek erbij en zei dat hij hem ook kon aanbieden voor 1 jaar orange Free 20 en niks bijbetalen.

Dus Orange is 1 van de weinige die de foon voor niks geeft bij een 1 jarig abbo. De andere aaanbieders willen dat je minstens een 2 jarig contract neemt. Je moet alleen een beetje op ze inpraten. Jij wil klant worden dus de keus is aan hun. Het werkte bij mij dus moet het bouw jouw ook werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hinse schreef op 13 september 2004 @ 18:57:
[...]

Ik heb Hi, 15 euro per maand (75 belminuten of 150 smsjes, 2 smsjes is 1 belminuut) en ik kreeg het toestel er gratis bij. Gekocht bij T for Telecom. :)
Maar wel een 2 jarig abbo neem ik aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hinse
  • Laatst online: 15-09 09:34
Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 20:26:
[...]

Maar wel een 2 jarig abbo neem ik aan ;)
Ja, dat wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:38:
weet iemand of er ook een t610 frontje op de t 630 past? ik vind de t610 frontjes iets chiller qua knopjes en zo.. dus als iemand ff ja of nee zegt dan weetik genoeg :D

en zo niet.. (of misschien toch interessant) weet iemand waar ik een wit t630 frontje INCL. toetsenbord kan krijgen?? kheb nu t-mobile versie.. de zwarte.. en ik heb hem heel erg veel keer laten vallen... dus het zou handig zijn alsk een nieuw frontje had.. khoop de t610 :D

aargh nog een probleem: telkens alsik smsjes of notities in een bericht wil intypen, dan weergeeft mijn telefoon dit teken niet : |
zo weet ik niet in een bericht waar ik nou precies ben.. ik heb het wel gehad, maar nu ineens niet :(
Ik durf niet te zeggen of hij wel of niet past..
T-Mobile heeft inderdaad alleen de zwarte... Je zou eens bij Orange moeten gaan kijken... Zij hebben hem alleen in het wit... Mijn vriend heeft namelijk ook de T630.. In het wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is al eerder voorbij gekomen, maar ik heb geen antwoord hierop kunnen vinden:

Is het mogelijk om een T610 behuizing op een T630 te monteren?

Ik vind die namelijk toch iets mooier, maar ik wil zeker weten of het mogelijk is voordat ik de behuizing aanschaf.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 23:09:
De vraag is al eerder voorbij gekomen, maar ik heb geen antwoord hierop kunnen vinden:

Is het mogelijk om een T610 behuizing op een T630 te monteren?

Ik vind die namelijk toch iets mooier, maar ik wil zeker weten of het mogelijk is voordat ik de behuizing aanschaf.
Ja, dat is mogelijk. Daarvoor hen je natuurlijk een T610 behuizing nodig, maar ook een T610 PCB board. (dat is een membraam onder je TB) En natuurlijk ook een T610 aan/uit knopje.

-

Verwijderd

ik heb ff een vraagje over bluetooth, als ik een bestand van pc naar t630 wil sture via bluetooth lukt dit maar andersom niet, ik krijg altijd verzenden mislukt. Bluetooth dongle is een van Belkin.

• Kerminator
  • Laatst online: 14-09 21:51
Ginz schreef op 13 september 2004 @ 13:45:
Koppel je T630 aan je PC en je BT headset ook aan de PC. Dan kan je je T630 besturen met FMA, en dus dan ook bellen met FMA via je T630. Aangezien je je BT headset aan PC heb gekoppeld, dan kan je de gesprekken doorvoeren naar de BT headset..

Een iets andere constuctie, maar het werkt perfect.
Ja dat kan wel, maar dan zit ik met een ander probleem: elke keer als ik met headset en telefoon op stap wil, moet ik de headset opnieuw aanmelden bij de telefoon. (Of zie ik dat verkeerd?)

Trust me - I'm a lawyer!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

heren, weten jullie waarom ik een MMS (ik gebruik Orange) binnenkrijg als een SMSje met logingegevens voor www.orange.nl/mss ? Ik wil 'm gewoon op m'n telefoon hebben...

[ Voor 19% gewijzigd door apNia op 15-09-2004 12:46 ]

Verwijderd

Betreft: Zee-Waterschade; daardoor hands-free/profiel probleem.

Na 1 maand in het bezit te zijn geweest van een Siemens c55 heb ik het 8 maanden met een een koelkast moeten doen. Toen een T630 genomen incl abb. prima telefoontje echter na 1 maand was er blijkbaar iets mis gegaan en zat er een barst in het TFT schem. Valschade gaf T-mobile aan en het zou 85 euro moest het kosten om het te laten repareren. Via internet heb ik toen een nieuw schermpje gekocht (ebay --> chinastore 50 euro) en die lag 7 dagen later op de mat. Erin gezet, alles weer prima in orde!

Maar vorige week sloeg het noodlot (eigen schuld natuurlijk) toe: mijn telefoon 'viel' in zee... Meteen batterij verwijderd, meteen overgoten met spa blauw en thuis meteen uitelkaar gehaald. 24 uur laten drogen, inelkaargezet: Alles deed het, behalve:

Als ik hem aanzet schiet hij meteen op "Port hand-f" profiel. Als ik vervolgens het profile weer terugzet op 'normal'gat dat goed, echter ik kan niet bellen zonder headset. De telefoon gaat gewoon over, maar ik hoor niets door de speaker. (volgens mij dezelfde speaker is verantw. voor beltonen, -menutonen en gespreksgeluiden.)

Kortom: Iemand een idee wat ik kan doen? |:(

Ik heb alles helemaal schoongemaakt, (contactjes binnenin, buitenkant)...
Het grappige is dat als ik bij het profiel "port hands-f" uischakel dat er handsfree-assoires geassosieerd zijn, dat hij ook niet meer op dat profiel schiet als ik hem opnieuw aanzet. Het lijkt er dus sterk op dat de telefoon denkt dat er een port-hands-free (?) ding is aangesloten en daarom de speaker en mic uitzet.

Wie kan mij helpen, want ik word gek van het bellen met en meenemen van een headset!!!
:?

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 15:17:
Betreft: Zee-Waterschade; daardoor hands-free/profiel probleem.

Na 1 maand in het bezit te zijn geweest van een Siemens c55 heb ik het 8 maanden met een een koelkast moeten doen. Toen een T630 genomen incl abb. prima telefoontje echter na 1 maand was er blijkbaar iets mis gegaan en zat er een barst in het TFT schem. Valschade gaf T-mobile aan en het zou 85 euro moest het kosten om het te laten repareren. Via internet heb ik toen een nieuw schermpje gekocht (ebay --> chinastore 50 euro) en die lag 7 dagen later op de mat. Erin gezet, alles weer prima in orde!

Maar vorige week sloeg het noodlot (eigen schuld natuurlijk) toe: mijn telefoon 'viel' in zee... Meteen batterij verwijderd, meteen overgoten met spa blauw en thuis meteen uitelkaar gehaald. 24 uur laten drogen, inelkaargezet: Alles deed het, behalve:

Als ik hem aanzet schiet hij meteen op "Port hand-f" profiel. Als ik vervolgens het profile weer terugzet op 'normal'gat dat goed, echter ik kan niet bellen zonder headset. De telefoon gaat gewoon over, maar ik hoor niets door de speaker. (volgens mij dezelfde speaker is verantw. voor beltonen, -menutonen en gespreksgeluiden.)

Kortom: Iemand een idee wat ik kan doen? |:(

Ik heb alles helemaal schoongemaakt, (contactjes binnenin, buitenkant)...
Het grappige is dat als ik bij het profiel "port hands-f" uischakel dat er handsfree-assoires geassosieerd zijn, dat hij ook niet meer op dat profiel schiet als ik hem opnieuw aanzet. Het lijkt er dus sterk op dat de telefoon denkt dat er een port-hands-free (?) ding is aangesloten en daarom de speaker en mic uitzet.

Wie kan mij helpen, want ik word gek van het bellen met en meenemen van een headset!!!
:?
Euhhh suggest een nieuwe foon te kopen:-)
Hij heeft naar jouw zeggen toch al zo veel meegemaakt, zal wel dood wezen ;-)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Kerminator schreef op 15 september 2004 @ 10:21:
[...]

Ja dat kan wel, maar dan zit ik met een ander probleem: elke keer als ik met headset en telefoon op stap wil, moet ik de headset opnieuw aanmelden bij de telefoon. (Of zie ik dat verkeerd?)
Nee, dat zie je precies goed. Maar ik zie geen andere oplossing, jij wel?

edit:
Een 2de Bluetooth Headset kopen; de HBH-600 van SE is in de aanbieding volgende week

-

• _Supreme
  • Niet online
hey,
als ik binnen ben dan kan ik niet gebeld worden.
ik heb bij die blokjes alle bereik, maar helemaal linksboven in de hoek staat nog iets blauws.
wat betekend dat?

www.tri-state.nl

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
_Supreme schreef op 16 september 2004 @ 15:47:
hey,
ik heb bij die blokjes alle bereik, maar helemaal linksboven in de hoek staat nog iets blauws. wat betekend dat?
dat je GPRS bereik heb.

-

• GewoonNico
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:41
_Supreme schreef op 16 september 2004 @ 15:47:
hey,
ik heb bij die blokjes alle bereik, maar helemaal linksboven in de hoek staat nog iets blauws.
wat betekend dat?
Dat je verbinding kunt maken met GPRS......... (Staat ook in de handleiding, 1 vn de laatste pagina's)

• Batsies

Batsies

E-Developing

Is het niet dat je verbinding hebt met gprs i.p.v dat je verbinding kan maken? of heb ik het mis

E-Developing

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Batsies schreef op 16 september 2004 @ 16:17:
Is het niet dat je verbinding hebt met gprs i.p.v dat je verbinding kan maken? of heb ik het mis
Dat is eigenlijk bij GPRS hetzelfde

-

Verwijderd

dag allemaal,

ben al een paar maandjes in het bezit van de t630 en heb een probleem. Tijdens het bellen valt de verbinding weg en is het toestel geblokkeerd; vraagt om een pincode. In het begin sporadisch nu ergerlijk regelmatig. Kwestie van nieuwe firmware of is er iets technisch aan de hand?
Dank voor een evt antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

Kijk eens of de contactjes van de batterij misschien niet helemaal goed zijn? En even schoonmaken met wat alcohol (nee geen bier :P)
Is dat niet het probleem zou 'k 'm idd eens de firmware te laten upgraden ja...

@ TeunV denk dat de speaker het niet overleefd heeft, een kennis van me heeft waterschade gehad in z'n Nokia en precies hetzelfde probleem, ook speaker kapot.
De T630 maakt idd van 1 speaker gebruik voor bellen en beltonen. Of vervangen de moeite is weet ik niet, kan altijd dat de schade achteraf toch groter blijkt.

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

Nu heb ik mijn t-630 al 2 maanden, en toch ondervindt ik wat problemen...

Nu, als ik hem wil opladen, moet ik ff wat prutsen vooraleer hij wil beginnen opladen, hetzelfde heb ik als ik mijn headset erop wil aansluiten. De phone vindt de headset niet altijd en wel kan ik ermee bellen, maar opgebeld worden levert problemen...

De optie My friends heb ik eveneens niet, Mijn tabblad wel en het toestel is appart gekocht geweest...

Qua toetsen heb ik voorlopig nog geen problemen...

Dat ring ring voor de eigenlijke beltoon is jammer, maar ja....

Ik las voorop dat je de online knop een andere functie kan geven, maar kun je er bijvoorbeeld ook de geluidopnemer mee bedienen. Dus, door een druk erop starten met opnemen en opnieuw drukken voor stoppen met opnemen. Dit lijkt me een uiterst handige functie te zijn daar ik veel in de wagen zit en regelmatig dingen moet noteren, nu zou ik het ff kunnen opnemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja dat ringring vind ik ook irritant.. kan dat er niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:28
In de startpost staat dat de behuizing van aluminium is, is dat echt zo? Ik heb toch een heel plastic indruk ervan.

Ik heb btw behoorlijk last van krassen op het beeldscherm, veel sterker dan bij de meeste andere telefoons die ik gezien heb, is de enige remedie een hoesje?

[ Voor 42% gewijzigd door Jesse op 17-09-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
apNia schreef op 17 september 2004 @ 11:35:
Ja dat ringring vind ik ook irritant.. kan dat er niet uit?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Jesse schreef op 17 september 2004 @ 13:36:
In de startpost staat dat de behuizing van aluminium is, is dat echt zo? Ik heb toch een heel plastic indruk ervan.
Volgens mij vergis jij je tussen de T610 en T630 :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:28
Nah et staat toch echt in de startpost van dit topic (over de T630), en ik heb een T630 waar hoogstens een stukje aluminiumkleur aan zit.
Van de specs op de sonyericsson site:
De sprekende kleuren en de zachte kunststof maken de buitenkant van de T630 net zo geavanceerd als de functies van deze telefoon.
Ik weet echt 100% zeker dat dit ding niet van aluminium is hoor.

Edit: Bij de T610 heb je btw ook in de startpost staan dat de behuizing van aluminium zou zijn. :? Of bedoel je nou dat de T610 wel van alu is en de T630 niet? Hoewel ik dat niet zeker kan weten geloof ik daar ook niet zoveel van.

[ Voor 44% gewijzigd door Jesse op 17-09-2004 22:37 ]

Verwijderd

Wellicht een vreemde vraag - het stond echter niet in de SP - maar zit er eigenlijk een FM-radio op de T630i. Ik twijfel tussen de aanschaf van deze of de Nokia 6230 en ze hebben allebei hun pro's en tegen's nl. :).

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 17:49:
Wellicht een vreemde vraag - het stond echter niet in de SP - maar zit er eigenlijk een FM-radio op de T630i. Ik twijfel tussen de aanschaf van deze of de Nokia 6230 en ze hebben allebei hun pro's en tegen's nl. :).
Nou ik heb een t630 (zonder i) en daar zit geen fm radio op... is er een t630i dan?

Verwijderd

Nee, dat noemt men een typo... Toch wel jammer, dacht dat dat tegenwoordig wel standaard op GSM's was...

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:58
Er is wel een FM headset, heb je een headset + FM radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaydee schreef op 17 september 2004 @ 01:54:
@ TeunV denk dat de speaker het niet overleefd heeft, een kennis van me heeft waterschade gehad in z'n Nokia en precies hetzelfde probleem, ook speaker kapot.
De T630 maakt idd van 1 speaker gebruik voor bellen en beltonen. Of vervangen de moeite is weet ik niet, kan altijd dat de schade achteraf toch groter blijkt.
Maar de speaker doet het wel, hij "ringt" gewoon en bv wekker doet het ook prima...

Ik geloof dat de "gsm-dokter" in Rotterdam binnenkort weer terug is van vakantie, daar maar eens ff langs, iemand al ervaring daar? (www.gsmdokter.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe een vraagje, kan je met de T630 het geluid voor het ontvangen van smsjes aanpassen? Zowel toon als volume? Bij mijn T68 kon ik er namelijk niets aan veranderen, daarmee dat ik naar nokia gegaan ben.

Ik moet namelijk voor m'n werk regelmatig stand by zijn snachts en dan moet ik wakker worden van een sms... Moet dus zeer luid kunnen staan en met een lang melodie'tje zodat ik zeker wakker word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 02:21:
Effe een vraagje, kan je met de T630 het geluid voor het ontvangen van smsjes aanpassen? Zowel toon als volume? Bij mijn T68 kon ik er namelijk niets aan veranderen, daarmee dat ik naar nokia gegaan ben.

Ik moet namelijk voor m'n werk regelmatig stand by zijn snachts en dan moet ik wakker worden van een sms... Moet dus zeer luid kunnen staan en met een lang melodie'tje zodat ik zeker wakker word.
Nope, kan niet. Ik had het nog niet zolang geleden gevraagd. Je kan hem wel qua geluid op zijn hardst zetten, dan is hij zeker wel hard en misschien trilfunctie aan. Komt er een sms dan ligt ie lekker te trillen op je nachtkastje ;) maakt ook herrie. Maar helaas kan je geen andere geluiden voor SMS gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsies

Batsies

E-Developing

Jawel zeker, je SMS ringtone kan je aanpassen. Ga naar berichten, kies onderaan opties, kies berichtensignaal daar kan je kiezen uit 6 + stil + klik als smstoon

E-Developing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Laatst online: 05-12-2018
Weet iemand hoe ik java games naar m'n T630 gooi? Ik kan wel themas en .mpn bestanden d'r op zetten. En FMA werkt bij mij niet.

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Rechtermuisknop op de Java game > Kopiëren naar > Jouw telefoon aanklikken. Je kunt ook gewoon de game naar de root van je telefoon slepen, dan staat 'ie automatisch goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 07:57:
[...]
Nope, kan niet. Ik had het nog niet zolang geleden gevraagd. Je kan hem wel qua geluid op zijn hardst zetten, dan is hij zeker wel hard en misschien trilfunctie aan. Komt er een sms dan ligt ie lekker te trillen op je nachtkastje ;) maakt ook herrie. Maar helaas kan je geen andere geluiden voor SMS gebruiken.
Batsies schreef op 19 september
Jawel zeker, je SMS ringtone kan je aanpassen. Ga naar berichten, kies onderaan opties, kies berichtensignaal daar kan je kiezen uit 6 + stil + klik als smstoon
Batsies: Ja, maar dat zijn enkel presets niet? En enkel korte signalen. Ik moet echt een melodie hebben die zeker 30 seconden lang duurt.

Ik vind het jammer dat m'n zoveel features inbouwt, en zo iets essentieels dan niet mogelijk is.

Het is stom dat ik enkel daarvoor naar nokia moet gaan want ik vind de SonyEricssons veel mooier.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SW versie is R6C005
Is dat de laaste en waar kan ik dat checken, Op de site van SE vindt ik het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Dat is de nieuwste geloof ik. Ik ken iig geen nieuwere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die een bodyglove case hebben gekocht voor hun T630/T610? zo ja, waar?

Er wordt een aantal posts terug vermeld dat je ze kunt krijgen bij T for Telecom, maar daar staan ze niet op de site (in ieder geval niet eentje die overeenkomt met het plaatje), alleen maar een volledig transparante versie met een enorme flap. Googlen levert ook niet veel op ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 10:08:
Zijn er mensen die een bodyglove case hebben gekocht voor hun T630/T610? zo ja, waar?

Er wordt een aantal posts terug vermeld dat je ze kunt krijgen bij T for Telecom, maar daar staan ze niet op de site (in ieder geval niet eentje die overeenkomt met het plaatje), alleen maar een volledig transparante versie met een enorme flap. Googlen levert ook niet veel op ....
heb em niet gekocht, maar bij de T for telecom hier in Enschede hadden ze deze weldegelijk.
Tis een mooi hoesje, dr zit alleen een knoert van een knijper op (die je op de foto niet ziet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op 20 september 2004 @ 14:56:
[...]

heb em niet gekocht, maar bij de T for telecom hier in Enschede hadden ze deze weldegelijk.
Tis een mooi hoesje, dr zit alleen een knoert van een knijper op (die je op de foto niet ziet).
Nou ik heb em gehaald, die knijper is inderdaad vervelend. Kon em er zonder veel problemen (voorzichtig) lostrekken, zonder dat er wat stuk is gegaan. Superstrak hoesje hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 15:44

Sf1nX

Tuinder

Ik heb dat hoesje ook.
Die knijper heb ik er gelijk afgetrokken! Gewoon een beetje draaien en trekken.
En dan heb je nog een rechthoekig stuk plastic in je hoesje zitten. Die heb ik eruit gehaalt door de nagel die er zit door te boren. Het plastic gaat er dan zo uit.

Heb hem trouwens gewoon bij t for telecom vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Sf1nX schreef op 20 september 2004 @ 21:23:
Ik heb dat hoesje ook.
Die knijper heb ik er gelijk afgetrokken! Gewoon een beetje draaien en trekken.
En dan heb je nog een rechthoekig stuk plastic in je hoesje zitten. Die heb ik eruit gehaalt door de nagel die er zit door te boren. Het plastic gaat er dan zo uit.

Heb hem trouwens gewoon bij t for telecom vandaan.
Ow beter, is het dan nog een beetje een stevige hoes dan?

Dan gaan ik dr ook maar eens eentje halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een seriële datakabel voor een SE T630 maar ipv data-overdracht doet hij alleen maar snelladen als ik hem aansluit, iemand enig idee hoe dit kan oplossen? :) :) :)

Verwijderd

ik heb FMA net geinstal en werkt helemaal goed maar nu kan je ook via je SE t630 winamp bedienen maar dit lukt me niet ???
kan iemand me betere uitleg geven want ik heb al gezocht maar kon niks vinden ?
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 15:38:
ik heb FMA net geinstal en werkt helemaal goed maar nu kan je ook via je SE t630 winamp bedienen maar dit lukt me niet ???
kan iemand me betere uitleg geven want ik heb al gezocht maar kon niks vinden ?
alvast bedankt
Ik heb http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/ gebruikt, uit het vorige topic.
Daarmee is het me gelukt.
Wat betreft de winamp controls: zodra je eenmaal geconnect bent met FMA kom je daar wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Als het goed is komt er iets op je telefoon te staan als je geconnect bent met FMA, dan moet ja naar Verbindingen > Accessoires gaan. Dan op FMA klikken et voilà.

Als dat niet zo is moet je bij Tools > Options > Script een script kiezen (Carpdiem Webmouse 1.3a of iets dergelijks).

[ Voor 29% gewijzigd door MarcoC op 28-09-2004 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in het bezit van yeti sport deel1 en deel2 voor de T630!! :)
Na vannacht als het goed is ook deel3 en 4.
Mail me maar voor een link (zie sig voor adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan binnenkort een T630 te kopen (180 € kost hij nog, als ik m'n huidige Sony gsm inruil).
Ik heb echter 2 vraagjes:
*kan ik een standaard USB kabeltje gebruiken om de gsm met m'n pc te verbinden, om themes en dergelijke te uploaden? Ik heb hier namelijk nog zo'n kabeltje liggen, die heeft aan de ene kant een brede USB aansluiting en aan de andere kant zo'n kleine USB aansluiting
*als ik de gsm nu in de winkel koop, dan ik er toch een beetje op rekenen dat er de nieuwste firmware op staat? want ik heb al vaak gelezen dat die nieuwste firmware versies echt wel veel beter zijn ivm performance en stabiliteit. Heb ik het goed dat ik de productiedatum van de doos kan aflezen, dus dan kan ik in de winkel al even kijken of het een recent exemplaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Een standaard usb kabeltje kun je niet gebruiken omdat er niet zon uitgang zit op de telefoon.

En helaas kun je niet de productiedatum op de doos lezen (ik kan em niet zien staan in ieder geval). Maar ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat er de nieuwste firmware op staat (als je tenminste bij een winkel koopt met een beetje doorstroming) Dus niet de blokker ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:24
Kan iemand mij helpen met MMS-en via Telfort? ik kom er totaal niet uit...

Ik krijg als ik de instelling via Telfort opvraag de error dat de data-account niet is ingesteld.

Iemand een stap voor stap tutorial/beschrijving om het op te lossen?

[ Voor 55% gewijzigd door froid op 04-10-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

froid schreef op 04 oktober 2004 @ 19:46:
Kan iemand mij helpen met MMS-en via Telfort? ik kom er totaal niet uit...

Ik krijg als ik de instelling via Telfort opvraag de error dat de data-account niet is ingesteld.

Iemand een stap voor stap tutorial/beschrijving om het op te lossen?
ff contact opnemen met de telfort helpdesk?
Volgens mij staat er nog wel ergens een tut op hun site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu net een weekje... en er zitten 2 plaatjes op die hij weigert te verwijderen.. namelijk Heart.wbmp en For You.gif .... hij zegt dan "Vooraf gedefinieerd item kan niet worden verwijderd"

iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 14:32:
Ik heb deze telefoon nu net een weekje... en er zitten 2 plaatjes op die hij weigert te verwijderen.. namelijk Heart.wbmp en For You.gif .... hij zegt dan "Vooraf gedefinieerd item kan niet worden verwijderd"

iemand enig idee waarom?
omdat die plaatjes af fabriek staan ingsteld als achtergrond of worden gebruikt in een voorbeeld mms oid. als je die niet meer hebt kan het waarschijnlijk wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm verrot... ik kan die afbeelding nergens vinden waar die gebruikt wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
IKKE86 schreef op 05 oktober 2004 @ 14:42:
[...]

omdat die plaatjes af fabriek staan ingsteld als achtergrond of worden gebruikt in een voorbeeld mms oid. als je die niet meer hebt kan het waarschijnlijk wel
Volgens mij kunnen die 2 er niet af. Ik heb standaard MMS'jes verwijderd e.d. en ze kunnen er nog steeds niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn wat irritant.. op google merk ik dat er meerdere mensen last van hebben.... het zou toch stom zijn als je die dingen echt niet kunt verwijderen? wie wil die lelijke plaatjes er in godsnaam ophouden... :(

Ik heb bij hun site maar even gevraagd of het mogelijk is...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ja vroeg't me ook al af.. wat een ramp.. en dat terwijl dat kreng maar 2MB heeft... THINK SONY ERICSSON, THINK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Volgens mij kan je die plaatjes eraf halen als je de hele foon terug zet in fabrieksinstelling ofzo... Iemand wellicht al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ..dat werkt volgens mij niet
13 seconden truuk geloof ik wel, maar daar moet je elders meer info over zoeken

is het iemand al gelukt om met een normale schroevendraaier het achterfrontje er af te halen? Het enige wat mij lukt is het platic verbuigen

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 15:15:
nee ..dat werkt volgens mij niet
13 seconden truuk geloof ik wel, maar daar moet je elders meer info over zoeken
die 13 sec. truc werkte bij mij in ieder geval niet. Eerdaags toch eens iets regelen mbt de frimware, ik wordt helemaal kriegel van T-zones :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Dandelion schreef op 08 oktober 2004 @ 08:22:
[...]

die 13 sec. truc werkte bij mij in ieder geval niet. Eerdaags toch eens iets regelen mbt de frimware, ik wordt helemaal kriegel van T-zones :|
Nou vertel het me als je iets ergens is gelukt, want ik vind het ook zwaar irritant... Als het eraf kan, dan wil ik het graag:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey ik heb een week terug deze sony ericsson t630 besteld inclusief abonnement van tele2 van 6 maanden 10 euro per maand, in daluren en weekenden gratis bellen naar thuisnummers en voor 10 ct naar mobiele nummers, tele2 mobiel nummer bellen is overigens gratis, en niet gaan zeuren over het bereik want dat netwerk is aangesloten op dat van kpn, ik moet voor de telefoon 49 euro betalen? niet veel toch? maar post jullie reacties is hier op? ik krijg hem zo binnen als het goed is, en wil graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie van de prijs vinden? http://www.tele2mobiel.nl :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:32
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:10:
Heey ik heb een week terug deze sony ericsson t630 besteld inclusief abonnement van tele2 van 6 maanden 10 euro per maand, in daluren en weekenden gratis bellen naar thuisnummers en voor 10 ct naar mobiele nummers, tele2 mobiel nummer bellen is overigens gratis, en niet gaan zeuren over het bereik want dat netwerk is aangesloten op dat van kpn, ik moet voor de telefoon 49 euro betalen? niet veel toch? maar post jullie reacties is hier op? ik krijg hem zo binnen als het goed is, en wil graag weten wat jullie ervan vinden en wat jullie van de prijs vinden? http://www.tele2mobiel.nl :9
Ik heb em ook besteld, vorige week donderdag is het contract bij hun aangekomen. Afgelopen donderdag even gebeld en ze zeggen dat het 10-15 werkdagen duurt... Denk dus dat we hem vrijdag wel mogen verwachten, duurt wel lang :P

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:10:
Niet om de pret te bederven maar Tele2 maakt gebruik van het Telfort netwerk en dat is toch echt iets minder dan dat van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:36:
[...]

Niet om de pret te bederven maar Tele2 maakt gebruik van het Telfort netwerk en dat is toch echt iets minder dan dat van KPN.
oke dankjewel dan weet ik dat weer, ik heb er geen moeite mee met telfort is niet erg.. maar toch bedankt.... ik vind het opzich wel een hele goede actie van tele2? wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 17:29:
[...]

oke dankjewel dan weet ik dat weer, ik heb er geen moeite mee met telfort is niet erg.. maar toch bedankt.... ik vind het opzich wel een hele goede actie van tele2? wat vinden jullie?
zeker is dat een goede actie. Ik heb een jaar abo bij Telfort van 25 euro en toen ik het abonnement afsloot,2 maanden geleden,moest ik er nog 39 euro's voor het toestel bij betalen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 17:52:
[...]

zeker is dat een goede actie. Ik heb een jaar abo bij Telfort van 25 euro en toen ik het abonnement afsloot,2 maanden geleden,moest ik er nog 39 euro's voor het toestel bij betalen
ja en nu maar 10 euri per maand, en dan maar 6 maanden, en 49 voor de telefoon dat is dus echt wel een topactie+smsen voor 9 cent wat ik met mijn huidige abbonement van t-mobile niet kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon in België, en in mijn landje hebben ze zo'n leuke acties dus echt wel niet :( Ik moet gewoon 199 euro betalen voor de T630, en dan krijg ik nada noppes, geen abonnement of belwaarde. Maar ik zie juist op de site van Tele2 dat je die T630 gsm ook gewoon met beltegoed kan kopen, en dan kost het toestel 129 euro. Maar kan ik die gsm als Belg achteraf dan gewoon normaal gebruiken? Of is die dan ge-sim-locked ofzo? Want als ik 70 euro kan uitsparen door gewoon eventjes over de grens te rijden, dan zie ik dat wel zitten hoor :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:48
Binnenkort verloopt m`n T-mobile abo en ik ga toch maar weer bijtekenen. Heb m`n oog laten vallen op de T630, maar dan wel de witte. Vind de zwarte niet mooi, smaken verschillen ik weet het :) Maar wat me nog niet duidelijk is, is of het bij een abo-verlenging van T-mobile mogelijk is om de witte te nemen. Want tot nu toe zie / lees ik veel mensen met zo`n vieze zwarte i.c.m. T-Mobile. Zijn er mensen die T-Mobile hebben bijgetekend en een witte hebben?

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cannondale schreef op 09 oktober 2004 @ 22:37:
Binnenkort verloopt m`n T-mobile abo en ik ga toch maar weer bijtekenen. Heb m`n oog laten vallen op de T630, maar dan wel de witte. Vind de zwarte niet mooi, smaken verschillen ik weet het :) Maar wat me nog niet duidelijk is, is of het bij een abo-verlenging van T-mobile mogelijk is om de witte te nemen. Want tot nu toe zie / lees ik veel mensen met zo`n vieze zwarte i.c.m. T-Mobile. Zijn er mensen die T-Mobile hebben bijgetekend en een witte hebben?
T-Mobile zelf levert alleen de zwarte. De witte is alleen los te verkrijgen door bij een dealer te verlengen. Daar betaal je dan vaak wel meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 22:40:
[...]

T-Mobile zelf levert alleen de zwarte. De witte is alleen los te verkrijgen door bij een dealer te verlengen. Daar betaal je dan vaak wel meer voor.
Hey thanks man :) Ik ga sowieso bij `n dealer, bij belcompany was `ie (wit en zwart) gratis bij `n T-Mobile 150 voor een jaar dacht ik. Zal wel posten als `ie er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chimera
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:32
offtopic:
Ik heb trouwens toen ik gebeld heb met de Tele2 KS gevraagd of er een sim-lock op zit, en die zou er voor een jaar opzitten... Maar bij mijn weten mag dat helemaal niet bij een abonnement, of heb ik het verkeerd? (ze hebben immers al inkomsten uit de abo-kosten)

[16:19] <WhizzCat> de zon heeft nog maar 5 miljard jaar te leven naar het schijnt
[16:19] <WhizzCat> dus schiet op met dat protocol Chimera :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 12:04
Hey,

Ik heb net een T630 aangeschaft, en kreeg er een usb-datakabel bij. Dus ik dacht jeuh!! Nou kan ik van alles overzetten naar mn T630tje niet dus..

Waar kan ik ergens een driver vinden voor mn usb-datakabel? Want als ik hem erin steek met de telefoon pakt hij hem niet, hij kan namelijk geen software er voor vinden.
Ik heb FMA gedownload en de sonyericsson software geïnstalleerd maar niks helpt.

Ik zoek me al een paar dagen rot op het antwoord maar krijg het niet gevonden. Wie weet hoe het wel moet?

Dank je!

O ja, ik wil geen bluetooth dongle gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Chimera schreef op 10 oktober 2004 @ 00:11:
offtopic:
Ik heb trouwens toen ik gebeld heb met de Tele2 KS gevraagd of er een sim-lock op zit, en die zou er voor een jaar opzitten... Maar bij mijn weten mag dat helemaal niet bij een abonnement, of heb ik het verkeerd? (ze hebben immers al inkomsten uit de abo-kosten)
Waarom denk jij dat dat niet mag? Ik zie geen enkele belemering.
theedoek schreef op 10 oktober 2004 @ 12:30:
Hey,

Ik heb net een T630 aangeschaft, en kreeg er een usb-datakabel bij. Dus ik dacht jeuh!! Nou kan ik van alles overzetten naar mn T630tje niet dus..

Waar kan ik ergens een driver vinden voor mn usb-datakabel? Want als ik hem erin steek met de telefoon pakt hij hem niet, hij kan namelijk geen software er voor vinden.
Ik heb FMA gedownload en de sonyericsson software geïnstalleerd maar niks helpt.

Ik zoek me al een paar dagen rot op het antwoord maar krijg het niet gevonden. Wie weet hoe het wel moet?

Dank je!

O ja, ik wil geen bluetooth dongle gaan aanschaffen.
Heb je Windows XP? SP1 of SP2?

Driver voor de USB kabel kan je natuurlijk van de SonyEricsson website halen. Of op Google zoeken dan had je `m waarschijnlijk zo gevonden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de T630 van Tele2 koopt, met beltegoed (voor 129 € dus) zit er dan ook zo'n verklote firmware op ? (specifiek voor Tele2, waarin ze bijvoorbeeld My Friends optie hebben uitgeschakeld)
Anders koop je hem gewoon voor 129 €, dan nog laten unlocken voor 10 € en dan kom je lekker 60 € goedkoper uit dan dat je hem appart in de winkel koopt :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 17:18:
Als je de T630 van Tele2 koopt, met beltegoed (voor 129 € dus) zit er dan ook zo'n verklote firmware op ? (specifiek voor Tele2, waarin ze bijvoorbeeld My Friends optie hebben uitgeschakeld)
Anders koop je hem gewoon voor 129 €, dan nog laten unlocken voor 10 € en dan kom je lekker 60 € goedkoper uit dan dat je hem appart in de winkel koopt :)
dat weet ik niet, moet je even mailen naar Tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chimera schreef op 09 oktober 2004 @ 13:33[/message]:[/b]
[...]

Ik heb em ook besteld, vorige week donderdag is het contract bij hun aangekomen. Afgelopen donderdag even gebeld en ze zeggen dat het 10-15 werkdagen duurt... Denk dus dat we hem vrijdag wel mogen verwachten, duurt wel lang :P[/quote]

zou je ff willen melden als jij hem binnen hebt? bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb afgelopen zaterdag de t630 gekocht bij gsm-shop (in de winkel)
Ik kwam er achter dat het batterijklepje te los zat en zo ong. 1/10 mm hoger zat of iets dan de rest. Daardoor schoof het klepje te gauw van mij telefoon af, waardoor hij uitvalt.
Er zit namelijk zo'n metaaltje of iets in dat klepje waarmee die batterij contact maakt.
Nou is hier mij vraag, (jaja, eindelijk ;) )
Ik ben naar de winkel terug gegaan en ze zouden kijken ofdat ze een nieuwe batterijklepj konden bestellen. Alleen, zit er in dat metaaltje in de batterijklep geen chipcode of iets dat als er een andere klepje op zit, dat de telefoon eht dan niet doet?!!!

Verder is de telefoon hardstikke mooi, en echt fijn. Vooral om spiekbriefjes mee te fotograferen en dan te gebruiken >:)

Ojah, iedereen zit te ''zeuren'' dat de zwarte versie alleen met t-mobile verkrijgbaar is....Nou, ik heb de zwarte versie, prepaid uiteraard, met telfort sim. :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 17:09 . Reden: sag in een eerder bericht iets staan, ik moest dit er kkes bij zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Woohoo, sinds vanmiddag een witte T630. Echt een verademing na twee jaar met een oude nokia rond te hebben gezeuld. Het menu is echt eenvoudig, alles spreekt voor zich (zelfs als je idiot-proof nokia gewend bent is het echt niet eens `n kwestie van omschakelen). Met m`n sitecom bluetooth adaptertje kan `ie het ook goed vinden. Ben weer helemaal gelukkig :)

Ik zit veel in de trein dus ik zal eens goed gaan scannen naar andere gsm`s. Laat het wel weten in `t bluejack forum.
* Cannondale gaat gauw verder spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag bij gsm-shop geweest (den bosch) omdat m'n telefoon gevallen was. Ik natuurlijk niet gezegd, maar wel beschadigingen, bijvoorbeeld het toetsenbord zat gedeeltjelijk los, ofja, dat plaatje wat er overheen zit.
Nou wordt hij opgestuurt en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe. Kheb hem afgelopen zaterdag gekocht en prapaid. Dus dat lijkt mij wel relax :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 17:08:
Ik ben vandaag bij gsm-shop geweest (den bosch) omdat m'n telefoon gevallen was. Ik natuurlijk niet gezegd, maar wel beschadigingen, bijvoorbeeld het toetsenbord zat gedeeltjelijk los, ofja, dat plaatje wat er overheen zit.
Nou wordt hij opgestuurt en krijg ik waarschijnlijk een nieuwe. Kheb hem afgelopen zaterdag gekocht en prapaid. Dus dat lijkt mij wel relax :9~
Ik ben een medewerker daar! Zal eens alle reparaties doorkijken van vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op 13 oktober 2004 @ 00:21:
[...]

Ik ben een medewerker daar! Zal eens alle reparaties doorkijken van vandaag :(
Nee serieus, dah meen je niet!!!!! 8)7
hoe zie je er dan een beetje uit? }:O
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste