"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Het lijkt er dus op dat dit model gevoelig is voor grove stofdeeltjes tussen/onder je toetsen
Dan te bedenken dat ik 2 weken ervoor mijn T630 heb weggebracht omdat mijn rechter menu toetsje het niet meer deed

Dus voor allen waarbij de toetsten vast zitten probeer hard te blazen of probeer voorzichtig de stofzuiger erop te zetten.
Ik denk toch echt dat dit een fout is in de productie van de nieuwe T630 PCB boards.
Uit ervaring weet ik wel dat het opsturen en laten repararen van een T630 ongeveer 1 week gaat duren momenteel, dat is dus lekker snel momenteel.
-
Weten jullie of er een mooi, niet te dik en volledig transparant hoesje te koop is?
Niet zo'n lelijk leren geval..
Dat zijn dunne hoesjes die je telefoon niet meteen dik en log maken..
[img]bodyglove_scuba_t610.jpg[/img]
Ze zijn rond de 19 euro....
Kheb er zelf ook een
Schiedam | 4050 Wp ZZO
lamaar, plaatjes misluktMatjan schreef op 25 augustus 2004 @ 14:56:
Ga naar TforTelecom, daar hebben ze hoesjes van BodyGlove...
Dat zijn dunne hoesjes die je telefoon niet meteen dik en log maken..
[[url= bodyglove_scuba_t610.jpg ]afbeelding[/url]]
Ze zijn rond de 19 euro....
Kheb er zelf ook een
Schiedam | 4050 Wp ZZO
Anyway, even voor de zekerheid: er wordt toch niets gewist van de telefoon als ik de simkaart eruit haal (als ie uitstaat natuurlijk)?
Ik moet het nummertje achterop de kaart hebben, kan ik veilig de simkaart eruit halen zonder dat de gegevens van de telefoon zelf gewist worden?
New pc under construction...
edit: [offtopic] haha dat bodyglove logo dat tekende ik 10 jaar geleden toen ik 12 was helemaal suf
[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 25-08-2004 20:48 ]
http://www.myt30.netapNia schreef op 25 augustus 2004 @ 20:45:
is er nergens een leuke gratis community die themes, beltonen etc aanbiedt? en dan niet zo'n JAMBA gevoel waar ik KELIS en J-LO kan downloaden (DEAR GOD al zou 't gratis zijn nog niet!) maar echt een beetje de sourceforge vibe van jongens die serieus bezig zijn met dingen =)
edit: [offtopic] haha dat bodyglove logo dat tekende ik 10 jaar geleden toen ik 12 was helemaal suf[/offtopic]

ligt 't aan mij of is dat alsnog van die nare WAPmeuk? Wil gewoon themes met FMA er op knallen if joe noow was i mien =)
Ik heb de driver van de T610 geprobeerd, maar dan klaagt m'n palm dat het niet het goede model is.
De driver zou moeten werken aangezien de 610 en de 630 grotendeels hetzelfde zijn...
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Dan gaat iedereen natuurlijk SMS-en via GPRS. Dan kost het je namelijk gewoon maar een paar centen per SMS. Dat hebben de provider dus helaas uitgeschakeld.apNia schreef op 26 augustus 2004 @ 11:23:
Hoorde trouwens dat het mogelijk is via GPRS te SMSen naar iemand (uiteraard) kosteloos. Maarja was bij een nokia phone die geflashed werd... ff uitvogelen of dat met de t630 kan...
-
SMSen over bluetooth? Dude, die 10 meter kun je toch ook wel anders overbruggen.. gewoon met elkaar praten bijvoorbeeld..
Verwijderd
Ik heb idd ook dit probleem al gehad toen ik het toestel pas een paar dagen had. Nu inmiddels twee weekjes geleden.Miki schreef op 25 augustus 2004 @ 13:24:
Hier wat vreemds opgevallen, gisteren zat me onderste rij toetsen vast en instinctief heb lopen blazen op de toetsen. Tot mijn grote verbazing deden de toetsen het weer!
Het lijkt er dus op dat dit model gevoelig is voor grove stofdeeltjes tussen/onder je toetsen![]()
Dan te bedenken dat ik 2 weken ervoor mijn T630 heb weggebracht omdat mijn rechter menu toetsje het niet meer deed![]()
Dus voor allen waarbij de toetsten vast zitten probeer hard te blazen of probeer voorzichtig de stofzuiger erop te zetten.
Verwijderd
Welke dat is... ehh.. weet ik even niet
Ik heb trouwens nog een bug gevonden: als je naar meerdere personen een hetzelfde smsje heb verzonden dan staat er in je verzonden lijst maar 1 persoon, en ook krijg je alleen maar van die persoon een ontvangstbevestiging!
Site voor ringtones:
http://www.phunkyphones.net/polyphonic/index.asp
have phun
Ik leen nu een T230 van iemand maar die is echt retetraag en ik vind de menu's voor WAP en SMS heel vervelend vergeleken met de menu's van Nokia, maar dat zal vast verbeterd zijn bij de T630
Ik twijfel dus ook nog of ik een T630 of een Nokia 6610i of 6220 ga kopen (hoewel die laatste twee geen bluetooth hebben...)
[ Voor 92% gewijzigd door Dirk J op 27-08-2004 03:44 ]
Kijk maar eens naar de 6610i; persoonlijk vind ik hem qua design 3x niks. Verder heeft deze geen BT en een 4096 kleuren scherm. De fotos die je met dat ding kan maken, kan je dus maar slecht bekijken op je telefoon.
De 6220 heeft eigenlijk dezelfde tekortkomingen. Verder heeft een collega van mij deze telefoon een tijd gehad, maar ging die al snel (meerdere malen) stuk.
De menubediening van de T630 is trouwens prima
Bluetooth en het scherm zijn de grootste voordelen van de T630. Verder telt voor mij nog het design en het feit dat het geen Nokia is waar de halve wereld al mee loopt...
Vergeet ook niet de connectiviteit, ieder bestandje (hiermee doelend op ringtones, themas, foto's) in T610/630 kan worden verzonden via infra-rood, blue-tooth, email of MMS. Met nokia zit je vast aan wat hun voor je bepalen wat je mag sturen.GFM schreef op 27 augustus 2004 @ 09:22:
Die keuze lijkt me snel gemaakt...
Kijk maar eens naar de 6610i; persoonlijk vind ik hem qua design 3x niks. Verder heeft deze geen BT en een 4096 kleuren scherm. De fotos die je met dat ding kan maken, kan je dus maar slecht bekijken op je telefoon.
De 6220 heeft eigenlijk dezelfde tekortkomingen. Verder heeft een collega van mij deze telefoon een tijd gehad, maar ging die al snel (meerdere malen) stuk.
De menubediening van de T630 is trouwens prima
Bluetooth en het scherm zijn de grootste voordelen van de T630. Verder telt voor mij nog het design en het feit dat het geen Nokia is waar de halve wereld al mee loopt...
Het menu is dus net zo snel als het menu van een Nokia?
Ga naar de winkel en test het uit zou ik zeggen, klant is koning! Als jij een mobieltje wilt kopen dan zul je echt wel de kans krijgen om er even mee te spelen.Dirk J schreef op 27 augustus 2004 @ 12:34:
Oke ik ben al bijna overtuigd
[...]
Het menu is dus net zo snel als het menu van een Nokia?
Ja das een goed ideeMiki schreef op 27 augustus 2004 @ 12:38:
Ga naar de winkel en test het uit zou ik zeggen, klant is koning! Als jij een mobieltje wilt kopen dan zul je echt wel de kans krijgen om er even mee te spelen.
Ik ga richting de stad, bedankt voor de reacties.
Verwijderd
dit gebeurde bij mij:Jaydee schreef op 18 augustus 2004 @ 14:39:
[...]
Wil net voor je kijken, zijn ineens al mijn smsjes gewist!!![]()
Dat hoort toch nie zomaar te gebeuren dacht ik zo!?
[...]
(accu uit telefoon halen)
andere SIM erin
sms-geheugen is ineens leeg
oude SIM terug
sms-geheugen blijft leeg
beetje jammer inderdaad
maar het gebeurd alleen als je een andere SIM erin hebt gehad
bij mij..weet iemand waarom dit precies is?
Dat is nu net het vreemde aan de hele situatie...
Verwijderd
maar ja, probleem van verliezen sms blijft, iemand hier SE al over ingelicht of informatie over gekregen?
De Bluetooth werkt echt geweldig i.c.m. FMA, maar volgens mij moet je persé outlook gebruiken om de kalender te synchroniseren, of niet?
Verwijderd
ik heb ook gehad dat toen ik met iemand van sim wisselde ik al mijn smsjes kwijt was... heel erg irritantVerwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 12:47:
oke bedankt, had ik nog niet gevonden, heb em net
maar ja, probleem van verliezen sms blijft, iemand hier SE al over ingelicht of informatie over gekregen?
Verwijderd
Maar nu staat er steeds een oranje envelop te knipperen in me scherm. In de gebruiksaanwijzing staat dat het een MMS bericht zou moeten zijn. Ik heb de instellingen opgevraagd bij T-mobile en wap instellingen en die heb ik in de foon gezet. Maar als ik nu naar het menu van MMS ga zie ik niet dat er nieuwe berichten zijn. In het menu van sms staan ook geen nieuwe berichten.
Wie kan mij helpen met dit
Heb het al gevonden, foon gaf 100% aan bij sms berichten op me sim kaartje. Toen ik er een paar had verwijderd was het envelopje weg.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 17:30 ]
Verwijderd
[EDIT] soz formulering was net niet goed.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 17:55 ]
Ik vind je vraag een beetje raar, maar als je bedoelt dat je een nieuwe sim wilt met het oude nummer kan dat wel, kost iets van 15 euro, maar dat moet je bij telfort maar effe checken, ik neem aan dat die daar meer van weten.Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 16:44:
Ik heb nu een telfort simkaart, maar telfort bied geen ruk aan qua leuke pre pay foontjes.Wil wel een t630, die zwarte bij dixons voor 220. Maar kan je ook je nummer omzetten. Niet je provider maar je nummer. Anders moet ik iedereen doorgeven dat mn nummer anders is.
Verwijderd
heb vanmiddag gebeld met iemand van SEVerwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 14:58:
[...]
ik heb ook gehad dat toen ik met iemand van sim wisselde ik al mijn smsjes kwijt was... heel erg irritant
na enig geblaat omdat ze het niet begreep, bleef
ze hameren op het feit dat je sms moet opslaan
in het archief om ze te houden..alleen zei ik dan
dat het exacte probleem lag na het wisselen van
SIM.
toen ging ze bij iemand navragen kwam ze terug:
"ja dat is normaal bij het toestel"
ook fijn
Maar het is eigenljik ook wel logisch dat die smsjes gewist worden bij een sim wissel, omdat je anders smsjes gekregen lijkt te hebben op die 2e sim zeg maar, terwijl ze op je 1e sim zijn binnengekomen... Begrijp je het nog?Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 18:44:
[...]
heb vanmiddag gebeld met iemand van SE
na enig geblaat omdat ze het niet begreep, bleef
ze hameren op het feit dat je sms moet opslaan
in het archief om ze te houden..alleen zei ik dan
dat het exacte probleem lag na het wisselen van
SIM.
toen ging ze bij iemand navragen kwam ze terug:
"ja dat is normaal bij het toestel"
ook fijn

Verwijderd
Vraag is dus:
Kan je ook andere tonen op je foon zetten voor sms berichten?
Neen, dat kan niet. Kort maar krachtigVerwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 22:31:
Heb even lopen zoeken hier maar kon niks vinden.
Vraag is dus:
Kan je ook andere tonen op je foon zetten voor sms berichten?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Verwijderd
[EDIT] laat maar hij is locked vind ik niet zo'n groot probleem. EN het was dom
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 23:26 ]
Als je `m met T-Mobile koop, dan kan je er natuurlijk geen Telfort SIM in stoppen, dan gaat namelijk het hele verhaal van een gesubsidiëerde telefoon niet meer op, en verdient T-Mobile niet aan jou, maar maken ze verlies. En dan is natuurlijk niet de bedoeling.
-
heeft de T630 nou handsfree?? Want ik kan t nergens vinden, zou wel een grote minpuntje zijn als deze geen handsfree zou hebben. Voor diegene die geen headset hebben, zou een ingebouwde handsfree wel een handigheidje zijn.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
wel een standaard BT handsfree functie, maar je kunt de speaker dus niet harder zetten...
Wie heeft er leukle links naar game-sites voor de Sony-Ericsson T630?
Op telfort.nl kun je wel leuke games downloaden, alleen je moet hiervoor betalen.
Iemand sites waar je diezelfde games gratis kunt downloaden ?
ik heb gekeken op http://myt630.lasyk.net/ maar daar staan ze niet.
Verwijderd
Ik kan, als ik op eigenschappen druk, alleen maar com4 zien... Heeft het ook belang op welke usb je je dongle aansluit?
neem ff contact met me op op MSNpartypas schreef op 31 augustus 2004 @ 12:40:
Games
Op telfort.nl kun je wel leuke games downloaden, alleen je moet hiervoor betalen.
Verwijderd
vandaag op mijn werk nog 2 mensen met de T630 gezien, zowel de witte als de zwarte.. allebei hadden ze 1 of 2 knopjes in de onderste rij die blokkeerden.Ginz schreef op 23 augustus 2004 @ 11:53:
[...]
Dat probleem hoor ik vaker. Moet door SonyEricsson heel simpel te verhelpen zijn. Als je jouw T630 binnen 8 dagen geleden gekocht heb, dan kan hij waarschijnlijk omgeruild worden. Buiten de 8 dagen zal ik opgestuurd moeten worden. Gelukkig gaat dat momenteel erg snel. Circa 1 week.
Ik hoop niet dat jij gelijk een heel merk laat vallen omdat jij één toestel met probleem(pjes) heb. Dan zal je namelijk waarschijnlijk over een paar jaar geen enkel toestel meer kunnen nemen. Nokia, Samsuns en Siemens hebben namelijk ook zo hun kleine en grotere problemen.
je ziet dan ook dat de complete laag knopjes iets naar boven is verschoven ion de behuizing waardoor de onderste rij tegen de behuizing aan drukt en vast komt te zitten. beetje jammer.
http://www.t610yz600.com/partypas schreef op 31 augustus 2004 @ 12:40:
Games
Hier staan er ook veel, onder het kopje "juegos" linksboven. Site is wel een beetje traag...
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Meestal is het grof stof wat de knopjes doet blokkeren, hard blazen helpt dan. Dat van de beheuzing heb ik hier nog niet meegemaakt. Zal er wel op letten kijken of mij het hier ook gebeurd.Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 23:51:
[...]
vandaag op mijn werk nog 2 mensen met de T630 gezien, zowel de witte als de zwarte.. allebei hadden ze 1 of 2 knopjes in de onderste rij die blokkeerden.
je ziet dan ook dat de complete laag knopjes iets naar boven is verschoven ion de behuizing waardoor de onderste rij tegen de behuizing aan drukt en vast komt te zitten. beetje jammer.
Ik heb de afgelopen dagen het web afgespeurd en ben erachter gekomen dat SE dit in de nieuwste foontjes wil inplementeren met BREW (in japan dan).
Op andere forums wordt gezegd dat het niet mogelijk is met java, met wel met Mophun applicaties en dat je daarvoor een licentie moet hebben mij Mophun.
Anyway...... Iemand iets gevonden?
Verwijderd
Is er iemand die mij zijn/haar aankoopbon wil mailen of als kopie wil toesturen?
Ik zou er geweldig mee geholpen zijn.
keezz@ilse.nl
Thanks!
Idd niet mogelijk met Java, komt omdat Java op de T630 (en T610/Z600) niet de 'rechten' heeft om bt en ir te gebruiken. Bovendien is het infrarood signaal van de T630 dermate zwak dat het waarschijnlijk amper zou werkenpartypas schreef op 01 september 2004 @ 19:25:
Iemand al een leuk proggie gevonden voor de T630 om je TV mee te besturen? (Via IR)
Ik heb de afgelopen dagen het web afgespeurd en ben erachter gekomen dat SE dit in de nieuwste foontjes wil inplementeren met BREW (in japan dan).
Op andere forums wordt gezegd dat het niet mogelijk is met java, met wel met Mophun applicaties en dat je daarvoor een licentie moet hebben mij Mophun.
Anyway...... Iemand iets gevonden?
Toch ist leuk om mee te spelenTerryC schreef op 03 september 2004 @ 17:00:
[...]
Idd niet mogelijk met Java, komt omdat Java op de T630 (en T610/Z600) niet de 'rechten' heeft om bt en ir te gebruiken. Bovendien is het infrarood signaal van de T630 dermate zwak dat het waarschijnlijk amper zou werken.
Ondanks dat het nouwelijks zou werken hehe.
Je heb geen kassabon nodig. Dat is in ieder geval niet als je bij Dynafix langs ga. (Nuth)Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 16:57:
Mijn T630 uit week 20 van 2004 is gestopt met het laden van de accu (na 12 uur laden heb ik precies 30 seconden "accutijd"). Ik heb de telefoon gloednieuw en natuurlijk legaal voor mijn verjaardag gekregen, maar ik heb er dus geen bon bij. Die wil Sony-Ericsson wel zien bij reparatie, ondanks dat de productieweek in het toestel staat.
Is er iemand die mij zijn/haar aankoopbon wil mailen of als kopie wil toesturen?
Ik zou er geweldig mee geholpen zijn.
keezz@ilse.nl
Thanks!
De winkel waar jij hen wil inleveren denk waarschijnlijk dat dat nodig is, maar dat is het dus niet. Laat de winkel hem maar gewoon opsturen, dan zal je merken dat er geen kosten bij komen omdat SonyEricsson gewoon als eerste naar de productiecode kijkt, voordat er naar de werkelijk aankoopdatum gekeken word.
Een kassabon opsturen of emailen heeft in ieder geval geen zin, omdat daar een ander IMEI nummer op staan dan die T630 van jouw heeft.
Mocht de winkel nog problemen geven, meld het dan hier weer even, dan kan ik je misschien verder helpen.
-
Neehoor, heeft niks met stof te maken.Miki schreef op 01 september 2004 @ 13:07:
[...]
Meestal is het grof stof wat de knopjes doet blokkeren, hard blazen helpt dan. Dat van de beheuzing heb ik hier nog niet meegemaakt. Zal er wel op letten kijken of mij het hier ook gebeurd.
Ik heb mijn T610 omgebouwd naar een T630. Bij mijn T610 had ik daarmee nooit problemen, nudat het een T630 is, merk ik dat het bij mij ook niet altijd goed gaat. Als ik `m dan open maak, dan zie ik geen stof.
Ik denk dat het gewoon een slechte afwerking is van het PCB board en het toetsenbord
-
Verwijderd
Verwijderd
idd, echt geen stof, je ziet duidelijk dat de complete toetsenunit is verschoven onder de behuizing.
Toen ik terug kwam merkte ik dat een aantal knoppen niet meer klikten (hard drukken en ze deden het nog wel). Na een beetje rommelen (knopje oplichten en weer aandrukken) deden ze het weer.
Wat is de beste manier om de T630 te reinigen? Helemaal het frontje eraf halen en met wat perslucht (of een doekje) stof en rommel weg te halen?
Kan ik de behuizing er makkelijk zelf af halen of heb ik wat speciaal gereedschap nodig?
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 17:53 ]
Lees ff de handleiding in de startpost!
Verwijderd
R4C003 prgCXC12... kan deze geupdated worden met legale software? en / of zonder dat ik alles kwijtben... (blijkbaar kun je Siemens gewoon legaal software updaten hopelijk SE ook)
Maar waarom denk je een T610 sw versie te hebben? R4C003 is nl. ook een sw versie voor de T630! En neem dit van mij aan, als je toestel perfect werkt laat 't dan zo
www.tri-state.nl
Het aantal ampere leek te verschillen.. dus ik weet niet hoe slim 't is..
Supreme >> via flOat kan je die gewoon sturen dunkt mijnnnn..
Verwijderd
mijn pa heeft de T200 en die lader werkt ook bij mij, dus werkt wel.apNia schreef op 08 september 2004 @ 13:10:
Weet iemand of het mogelijk is de lader van de SE T230 te gebriuken op m'n SE T630? Heb m'n lader bij iemand laten liggen en hij's bijna leeg =|
Het aantal ampere leek te verschillen.. dus ik weet niet hoe slim 't is..
Supreme >> via flOat kan je die gewoon sturen dunkt mijnnnn..
Ja,_Supreme schreef op 08 september 2004 @ 13:04:
is het mogenlijk, als je een datakabel hebt, om alle midifiles als beltoon te gebruiken op de T630?
Maar je kunt t ook via bluetooth of IR doen
Ik gebruik zelf een lader van een T28s, en die doet het ook perfect! De andere gebruik ik voor als ik effe weg ga ofzo... handugggggVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 13:36:
[...]
mijn pa heeft de T200 en die lader werkt ook bij mij, dus werkt wel.
Als dat zo is, iemand geef nu een gil want ik ga 't zo proberen
Geen verschil.hinse schreef op 09 september 2004 @ 12:26:
Ik heb ook een T630, maar ik ben niet zo bedreven in het aansluiten ervan op de pc. De USB datakabel die ik had werkte niet (is retour gestuurd, ik krijg een nieuwe), maar Bluetooth lijkt me een stuk handiger om te gebruiken. Welk BT product raden jullie me aan? Wat is het verschil tussen een Dongle en een Adapter? Of is het hetzelfde?
Lees de startpost maar eens, daar staat veel informatie over bluetooth dongles. Daar staan zelfs links naar de pricewatch waar je kan zien waar je ze het goedkoopst kan krijgen.
-
ik heb mijn T630 net ontvangen, simkaart erin gedaan en in de lader gestopt.
moet ik echt de hele 4 uur wachten totdat hij goed is opgeladen, voordat ik ermee kan spelen?
is het echt nodig voor de levensduur van de batterij?
www.tri-state.nl
maar hoe zet ik de toetsenblokkering aan

ik kan het niet vinden in handleiding ---
www.tri-state.nl
"C" ingedrukt houden_Supreme schreef op 09 september 2004 @ 21:37:
jah het groene batterijtje is nu helemaal vol
maar hoe zet ik de toetsenblokkering aan![]()
ik kan het niet vinden in handleiding ---
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Dan heb jij de T-Mobile versie
Voor de mensen die niet de T-Mobile versie hebben:
'Meer'
'*'
-
Verwijderd

Verwijderd
ja dat heb ik dus ook, komt denk door vuil op de contactjes. beetje blazen en rommelen helpt. dit is samen met de vastzittende knopjes nu de problemen die ik heb. toch jammer dat zoiets binnen een half jaar gebeurd. mag je dan tegenwoordig echt niet meer van een telefoon verwachten dat ie langer dan een jaar meegaat vraag je je dan afVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 23:41:
pfff ik heb wel het probleem met mij lader dat deze niet direct wil laden maar eerst wat aan het kabeltje foefelen vooraleer ie begint te laden... en dan stopt ie soms nog met laden...... ik had dat ook met T68i...
Heb ik nu ook, ik druk dan goed aan totdat je echt een tijdje het 'bezig met opladen' schermpje ziet en dan voorzichtig 't kabeltje loslatenVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 23:50:
[...]
ja dat heb ik dus ook, komt denk door vuil op de contactjes. beetje blazen en rommelen helpt. dit is samen met de vastzittende knopjes nu de problemen die ik heb. toch jammer dat zoiets binnen een half jaar gebeurd. mag je dan tegenwoordig echt niet meer van een telefoon verwachten dat ie langer dan een jaar meegaat vraag je je dan af

geen vastzittende knopjes
edit: abbo en pre-paid omgedraaid

[ Voor 16% gewijzigd door Flippie Flink op 12-09-2004 10:55 ]
ik heb nog een paar vraagjes...
ik heb de optie "mijn vrienden" helemaal niet in het menu staan... hoe kan dit?
als ik een sms schrijf, en wil verzenden, en op doorgaan druk, staat er:
emailgateways
-------------------
Nieuwe gateway
hoe kan dit nu weer? ik kan geen sms verzenden
en waar kan ik zien hoeveel ruimte ik nog vrij heb van die 2 mb?
alvast bedankt
www.tri-state.nl
Verwijderd
ik heb mijn bluetooth dongle uitgeprobeerd, maar mijn pc
laat geen 'local services' zien. Ook zet ie de ingevoerde
gegevens (instellingen) niet vast. Iemand?
Je hebt dan denk ik de t-mobile versie, net als ik..._Supreme schreef op 10 september 2004 @ 17:50:
hoi,
ik heb nog een paar vraagjes...
ik heb de optie "mijn vrienden" helemaal niet in het menu staan... hoe kan dit?
als ik een sms schrijf, en wil verzenden, en op doorgaan druk, staat er:
emailgateways
-------------------
Nieuwe gateway
hoe kan dit nu weer? ik kan geen sms verzenden![]()
en waar kan ik zien hoeveel ruimte ik nog vrij heb van die 2 mb?
alvast bedankt
Die heeft dat niet.
Enn de vrije ruimte kun je vinden door op een bestand te gaan staan, en dan op meer drukken, en dan geheugenstatus. Bovenaan zie je dan, na een tijdje, hoevee kb je nog vrij hebt.
[ Voor 16% gewijzigd door DaFreakhead op 10-09-2004 20:00 ]
nee (zie eerdere delen). En ik schreef eerder ergens dat ik geen tring had, maar ik heb het wel.Conan schreef op 10 september 2004 @ 21:30:
is het mogelijk om dat 'tring' geluid uit te zetten dat je net voor je gekozen beltoon hoort wanneer je gebeld wordt??
edit: hee, waar is deel 2 gebleven? Alle links in de startpost van deel 2 openen deel 3, en ook de link in de sluitpost in deel 1 opent deel 3
edit2: hmm dan heb ik iets gemist geloof ik

[ Voor 42% gewijzigd door Eegee op 11-09-2004 22:38 ]