Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heaj mensen,

Had nieuw frontje nodig voor m'n T610
omdat de mijne kapot was maar ik vond
de T630 mooier en dus heb ik daar het
frontje van besteld en ook binnengekregen...
Maar Nu kan alles wel enzo maar nu past dus
de aan/uit knop niet...T610 = een rondje en
T630 = een soort ander gevalletje, soor
paralellogram...

Kan ik een aan/uit knop ergens halen of hoe kan
ik dit oplossen...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:17

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:32:
Heaj mensen,

knip

hoe kan
ik dit oplossen...??
Je telefoon altijd aan laten staan? ;)

offtopic:
je hebt de 700e post :D

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:32:
Heaj mensen,

Had nieuw frontje nodig voor m'n T610
omdat de mijne kapot was maar ik vond
de T630 mooier en dus heb ik daar het
frontje van besteld en ook binnengekregen...
Maar Nu kan alles wel enzo maar nu past dus
de aan/uit knop niet...T610 = een rondje en
T630 = een soort ander gevalletje, soor
paralellogram...

Kan ik een aan/uit knop ergens halen of hoe kan
ik dit oplossen...??
je kan op de onderstaande link alle onderdelen bestellen, maar het is wel in duitsland, dus je zult effe een vriend daaro (als je die hebt tenminste) moeten vragen het naar hem te laten sturen. ( ze leveren namelijk alleen af in het land van onze oosterburen, waar ze vandaan komen).
http://www.gerry-mobilfun...steller1=&suchstring=T630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeAj mensen,

Heb net een nieuw frontje besteld voor een T630,
ik heb zelf een T610, maar dat frontje kon er ook
op heb ik me laten vertellen en het kan ook wel
maar u leveren ze er natuurlijk geen aan/uit knop
bij wat behoorlijk dom is maargoed...

Weet iemand hoe ik aan zo'n aan/uit knop kan komen
of heeft iemand er toevallig nog 1 over...?!?

Het gaat om een T630 black...

B.v.D

wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

DaFreakhead schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:06:
[...]

je kan op de onderstaande link alle onderdelen bestellen, maar het is wel in duitsland, dus je zult effe een vriend daaro (als je die hebt tenminste) moeten vragen het naar hem te laten sturen. ( ze leveren namelijk alleen af in het land van onze oosterburen, waar ze vandaan komen).
http://www.gerry-mobilfun...steller1=&suchstring=T630
Vorkasse -International (Prepaid)
Endkunden Händler
Bestellwert bis 50,- Euro (0-10 kg) 7,50 Euro nach Aufwand
Bestellwert 51,- bis 100,- Euro (0-10 kg) 5,- Euro nach Aufwand
Bestellwert über 100,- Euro (0-10 kg) 0,- Euro nach Aufwand

Bij vooruitbetaling sturen ze het naar NL :Y)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 16:45:
mensen beetje offtopic maar hoop dat iemand me hier kan helpen

heb ook een t630 via tele2mobiel maar nu zit ik met het volgende, hoe zet ik die voicemail uit :( kan van alles vinden op hun website maar niet hoe je volledig je voicemail moet uitschakelen hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Voicemail zet je uit via je provider, bel de klantenservice eventjes, dan is het zo gepiept. Als ze tenminste snel opnemen ;)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen de SE T630 binnen, via een Tele2 aanbieding.
Op mijn telefoon is ook het menu 'aangepast', dwz dat de functie "My Friends" is vervangen door "Mijn tabblad".
Het leek mij wel erg leuk om deze My Friends functie terug te krijgen, dus ben ik op zoek gegaan naar een manier om dit te realiseren. Ik had hier op GoT al gezien dat dit simpel was op te lossen, door naar een SE Service Provider te gaan, en de telefoon te laten flashen.
Vanmiddag ben ik dus bij KPN Buissenis centre in groningen geweest, en heb mijn telefoon laten flashen. Toen ik mijn telefoon terug kreeg en het menu bekeek, bleek dit niet veranderd te zijn. Oftewel, nogsteeds geen "My Friends" functie. De medewerker van kpn bevestigde dat hij de nieuwste software / firmware er op had gezet, en dat dit tevens de enige beschikbare firmware was. Hij kon verder niks doen, aangezien er maar éen firmware versie beschikbaar was (de optie My Friends kende hij verder ook niet, deze functie er apart op zetten was dus ook niet mogelijk).
De nieuwe firmware die er op zit is R6C005, welke er eerst op stond weet ik niet.

Nu mijn vraag:
Hoe krijg ik de My Friends functie er op, zijn er meer mensen met dit probleem? En hebben jullie het kunnen oplossen ?
En is het mischien mogelijk (noodoplossing) om een goede versie van een telefoon te 'uploaden', en deze vervolgens op mijn telefoon te laten zetten?
Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Ik lees net dat het in Engeland heel populair is om te "toothen". Je zoekt naar een telefoon met Bluetooth, ziet het nummer en stuurt vervolgens een sms-je.
Maar wat ik me afvraag: als ik met m'n T630 naar andere Bluetooth-apparaten zoek, dan vind ik er een stuk of wat, maar ik kan er niks mee behalve "Selecteren". Dan moet ikeen pincode invoeren, die degene met de andere telefoon dus hetzelfde moet invoeren, voor je iets kan doen.

Is dat in te stellen om hjet te vergemakkelijken ofzo, dat je meteen meer gegevens ziet? :?

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
ImPrEzA schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:46:
Ik lees net dat het in Engeland heel populair is om te "toothen". Je zoekt naar een telefoon met Bluetooth, ziet het nummer en stuurt vervolgens een sms-je.
Maar wat ik me afvraag: als ik met m'n T630 naar andere Bluetooth-apparaten zoek, dan vind ik er een stuk of wat, maar ik kan er niks mee behalve "Selecteren". Dan moet ikeen pincode invoeren, die degene met de andere telefoon dus hetzelfde moet invoeren, voor je iets kan doen.

Is dat in te stellen om hjet te vergemakkelijken ofzo, dat je meteen meer gegevens ziet? :?
Het is niet mogelijk via bluetooth een smsje te sturen naar een andere telefoon (of je moet kunnen hacken ofzo). Wat wel mogelijk is, is een contact aanmaken in je telefoonlijst (bijv. "Hallo hoe is het met je?" als naam). Je kan deze contact dan verzenden naar een andere telefoon, bijvoorbeeld via infrarood. Maar het kan dus ook via bluetooth! Jaja... Je zoekt dan dit contact op in je telefoonlijst, en kiest 'verzenden-via bluetooth'. Als je dan even wacht, dan zoekt de telefoon naar andere BT apparaten binnen het bereik, en je bent dan in de mogelijkheid deze contact als een 'berichtje' te versturen...
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende info gegeven, schroom niet meer te vragen :-)

ps. Ik heb mijn t630 trouwens voor de tweede keer bij de maker liggen, hij stoort namelijk bij het telefoneren... Hopelijk lossen ze het nu wél op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Speedy-Andre schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 18:10:
Ik heb de vraag via email aan Tele2 gesteld, ik ben benieuwd hoeveel dagen ze nodig hebben voor een antwoord :P
Lol, Got wil zeker weten of ik mezelf wil quoten >:)
Ik kreeg dinsdag T2 aan de lijn (op een andere 06 dan T2) om mijn vraag over voicemail instellen te beantwoorden, dit doe je door T2 te bellen en dan wordt het aangepast.
Het antwoord liet dus een hele week op zich wachten :Z :X

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05-2021

ImPrEzA

</breezah> Impreza

DaFreakhead schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:37:
[...]

Het is niet mogelijk via bluetooth een smsje te sturen naar een andere telefoon (of je moet kunnen hacken ofzo). Wat wel mogelijk is, is een contact aanmaken in je telefoonlijst (bijv. "Hallo hoe is het met je?" als naam). Je kan deze contact dan verzenden naar een andere telefoon, bijvoorbeeld via infrarood. Maar het kan dus ook via bluetooth! Jaja... Je zoekt dan dit contact op in je telefoonlijst, en kiest 'verzenden-via bluetooth'. Als je dan even wacht, dan zoekt de telefoon naar andere BT apparaten binnen het bereik, en je bent dan in de mogelijkheid deze contact als een 'berichtje' te versturen...
Hopelijk heb ik je hiermee voldoende info gegeven, schroom niet meer te vragen :-)

ps. Ik heb mijn t630 trouwens voor de tweede keer bij de maker liggen, hij stoort namelijk bij het telefoneren... Hopelijk lossen ze het nu wél op....
thanks :) Ik kwam daar vanmiddag ook achter, heb dat in de trein even uitgeprobeerd :D

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook een t630, en vraag me eigelijk af wáárom iedereen toch die "mijn vrienden" functie wil hebben.
ik heb dit, maar naar mijn weten zijn er bijna geen telefoons die ook deze functie hebben, laat staan dat er providers zijn die het ondersteunen( of dat we vrienden hebben }:O ).
so, why bother?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat er in dit topic staat dat het ook werkt icm met MSN.. Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel..
Ik zit elke dag 2 uur in de bus, dat is redelijk saai, en als ik i.c.m. Orange World voor 6 euro in de maand onbeperkt kan wappen en MSN'nen op men mobiel... dan worden mijn busreizen een stuk leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mij vorige week een T630 gekocht een zwarte zonder providermerk op..
kweet ni of het in nederland ook zo is ma in belgie vind ik toch op weinig plaatsen
een witte t630. zijn er originele covers om te verwisselen?
en die Myfriends staat bij mij niet eens in mijn menu, hoe krijg ik dat daarin ?
en werkt het dan ok wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-09 15:52
De witte zijn in België gewoon niet meer leverbaar denk ik, geen enkele winkel kon ze nog krijgen voor me, maar 'n zwarte is ook niet mis!

Ik heb 'n vraagje: als ik de onderste toetsen indruk (onderste rij) dan rusten mijn vingers op de achterkant van het batterijklepje. En ik vind dat dat nogal gammel aandoet, je kan het ook gewoon een millimeter of zo indrukken, maar in elk geval genoeg om een irritant geluidje te produceren en je gsm gammel te doen lijken. Is dit bij elke T63O of heb ik 't vlaggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een nieuw frontje bestellen voor de T630 ?

en hoe moet ik de oude verwijderen?

Opties???

ennuh nog een vraag,

die joystick die midden op de foon zit, die functioneert niet meer na behoren?
dus hij gaat niet naar rechts op het scherm als ik dat doe, met mn handen..
(hij beweegt nog wel, met de handen, maar op het scherm functioneert die niet)

hier enig idee hoe ik dat kan oplossen

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:13:
Waar kan ik een nieuw frontje bestellen voor de T630 ?

en hoe moet ik de oude verwijderen?

bladiebla

hier enig idee hoe ik dat kan oplossen
Al je vragen staan in de startpost of zijn al voorbij gekomen in dit forum :z

[ Voor 29% gewijzigd door Dentheman op 21-03-2005 21:40 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou op die ene vraag dat mijn joystick niet meer reageert op normaal gebruik kan ik niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:11:
nou op die ene vraag dat mijn joystick niet meer reageert op normaal gebruik kan ik niet vinden
Volgens mij staat ergens dat je er dan mee naar de winkel moet :/

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman89 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:40:
[...]

Volgens mij staat ergens dat je er dan mee naar de winkel moet :/
okee dan weet ik genoeg..

weet iemand toevallig wat dat kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Ik zit nu met een probleempje met mijn t630. Eerst helemaal geen problemen, maar als ik nu iemand bel, dan zit er een ongelofelijke ruis doorheen. Die ruis is weg als ik mn handsfree set gebruik, maar die heb ik niet altijd mee, vind ik ook niet altijd even makkelijk. Maar weet iemand waar dit door komt of iemand die hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
cryonic90 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:34:
Ik zit nu met een probleempje met mijn t630. Eerst helemaal geen problemen, maar als ik nu iemand bel, dan zit er een ongelofelijke ruis doorheen. Die ruis is weg als ik mn handsfree set gebruik, maar die heb ik niet altijd mee, vind ik ook niet altijd even makkelijk. Maar weet iemand waar dit door komt of iemand die hetzelfde probleem heeft?
Jah, ik heb hetzelfde probleem gehad, je moet dan je telefoon naar de maker brengen (hopelijk zit er nog garantie op, bij mij zat dat er wel nog op...) De mijne is gesoldeert stond er op het briefje dat mee terug kwam met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik heb hem dus nu ff zelf open gehaald, wat echt niet makkelijk was, ik heb eerst dat dingetje voor de camera weg gehaald en toen dat klepje eraf gehaald, ging en stuk makkelijker, misschien helpt dit anderen. Maar mijn probleem lijkt nu weg te zijn, ik heb het ff goed schoon gemaakt allemaal. Hopen dat het goed blijft, anders ben ik bang dat ik nu mn garantie kwijt ben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:32

Tim Schuhmacher

abasios

Shit man, vanmiddag koffie over mijn witte t630 gegooid (en niet een druppeltje). Gelijk op de kop op keukenpapier gelegd en uit gezet. Paar uurtjes later weer aan en hij deed het nog. Maar de toetsjes drukken niet echt lekker meer.

Heeft het zin om een nieuw toetsenbordje te bestellen of zal hij binnenkort toch het loodje leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat ding open maken is niet makkelijk, maar ik zou wel ff het toetsenbordje eruit halen en schoonmaken, dan zie je gelijk of er nog meer koffie in is gelopen :/
Hopelijk valt het een beetje mee en is hij alleen oppervlakkig nat geworden ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Idd open maken is niet gelukt. Na wat beschadiging extra aan de achterkant door de schroevendraaier ben ik er maar mee gekapt. Ik zie morgen wel hoe vast de toesten zijn na een nacht rust. Ik had toch beter koffie zonder suiker kunnen nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Heb je ook al geprobeerd om eerst het grijze dingetje van de camera eraf te halen? Daarna ging het bij mij een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ja die schoot er uiteindelijk ook af. Ik heb de antenne ook bloot gehad, maar ik ben daarna gestopt.

Het klik-gevoel dat de knopjes maken is weg. Ik heb niet meer het idee dat de knopjes ingedrukt worden of weer terug naar boven gaan, terwijl het bedienen nog steeds wel werkt. telefoonnummer kiezen, navigeren door het menu enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schopje...

Is er niemand die een oplossing heeft voor mijn bovenstaand probleem?
De SE-SP die geen firmware had, mét de My Friends functie?

SonyEriccson zelf reageerd (na 1 week) nog niet op mijn email, met de vraag of ik de firmware niet zelf kan downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er is een topic over 'wireless village', daar staat hoe het zit.
In het kort:
Een SE SP kan een T630 flashen, maar dan moet je daar net iemand treffen die weet wat je bedoelt en hoe het werkt.
Er is een GDFS file die ze met een speciale kabel kunnen flashen, zowel de kabel als de file kun je na enig zoeken op internet vinden, maar goedkoop is het allemaal niet.
Een SE SP flasht gratis zolang je garantie hebt, dus dat is de beste methode (ze zijn ook verantwoordelijk als je telefoon het per ongeluk niet meer doet na de flash).
Dit is wat ik heb begrepen, correct me if I'm wrong :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heb niet alle delen gevolgd, misschien dat deze vraag dus al gekomen is.

Het menu is bij mij erg sloom, als ik hem bestuur worden mijn moves +/- na een halve seconden doorgevoerd, is dit een bekend probleem?
Verder met nokia's heb ik dit nooit meegemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

matinez schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:32:
Heb niet alle delen gevolgd, misschien dat deze vraag dus al gekomen is.

Het menu is bij mij erg sloom, als ik hem bestuur worden mijn moves +/- na een halve seconden doorgevoerd, is dit een bekend probleem?
Verder met nokia's heb ik dit nooit meegemaakt..
Dit was bij oudere firmware zo, bij de huidige R6C005 werkt het menu snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Als je een probleem met je T630, neem dan even contact met mij op. Dan zal ik samen met jou proberen het toestel te openen, zodat jij `m schoon kan maken...

By te way ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/35014/full.jpg

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ginz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:42:
Als je een probleem met je T630, neem dan even contact met mij op. Dan zal ik samen met jou proberen het toestel te openen, zodat jij `m schoon kan maken...
Is dit speciaal tegen iemand gericht (moi met de koffie? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, maar iedereen anders mag ook altijd contact met mij opnemen als hij/zij problemen heeft met een (Sony)Ericsson. Hoewel ik niet altijd alles kan oplossen, heb ik vaak wel een idee hoe het zelf op te lossen, hoe ik het kan oplossen, of iemand anders.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 23:30:
Een SE SP kan een T630 flashen, maar dan moet je daar net iemand treffen die weet wat je bedoelt en hoe het werkt.
De SE-SP waar ik ben geweest in groningen kon dit dus niet. Is er iemand die een SE-SP in noord nederland weet, waar ze (momenteel) wél een firmware met My Friends hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 19:55
Ik ben nu zo'n 8 maanden in het bezit van een Sony Ericsson T630 (R6C005), helaas geeft hij de laatste tijd nogal wat problemen:
- Hij valt regelmatig uit, het ligt niet aan de batterij, ik heb er een andere in geprobeerd en daarmee geeft hij dezelfde problemen.
- Als ik wil bellen heb ik regelmatig geen geluid. Er is wel een verbinding, maar de gene die ik bel hoort niet wat ik zeg en omgekeerd.
Zou een firmware update (in zo'n Service Point, wat mij een retourtje Nijmegen - Utrecht kost) nut hebben of zal ik hem RMA moeten sturen waardoor ik hem enkele weken kwijt ben? Of heeft iemand een ander idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Niet online
Ginz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:42:

By te way ;)

[afbeelding]
Onfatsoenlijk dat ik nu pas reageer :r ..

Ik sloop hem zo meteen wel open, me abbonement is ook al stopgezet dus nog 1 á 2 maanden en dan moeten we maar weer een leuke vinden :)..
Weet iemand een leuke optie :+ ? SE bevalt me uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

robbertkrebbers schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:50:
Ik ben nu zo'n 8 maanden in het bezit van een Sony Ericsson T630 (R6C005), helaas geeft hij de laatste tijd nogal wat problemen:
- Hij valt regelmatig uit, het ligt niet aan de batterij, ik heb er een andere in geprobeerd en daarmee geeft hij dezelfde problemen.
- Als ik wil bellen heb ik regelmatig geen geluid. Er is wel een verbinding, maar de gene die ik bel hoort niet wat ik zeg en omgekeerd.
Zou een firmware update (in zo'n Service Point, wat mij een retourtje Nijmegen - Utrecht kost) nut hebben of zal ik hem RMA moeten sturen waardoor ik hem enkele weken kwijt ben? Of heeft iemand een ander idee?
Lijkt me meer een defect, ik zou hem opsturen (en evt. een ruiltoestel vragen).
De mijne met dezelfde FW heeft geen last van uitvallen of geen geluid, maar ik ben dan ook geen 'beroepsbeller' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Iedereen heeft blijkbaar zijn telefoon laten laten flashen bij een KPN businesspoint, maar kan dat ook als je bij een andere provider zit? Of moet je de medewerker wat toestoppen? ;)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Laatst online: 05-08 08:55
Weet iemand waar je die snelkeuze in kan stellen (bv toets 1 belt persoon x enz).
Ik heb het hele onderdeel telefoonboek al gehad maar kan het niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

marcovtwout schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:55:
Weet iemand waar je die snelkeuze in kan stellen (bv toets 1 belt persoon x enz).
Ik heb het hele onderdeel telefoonboek al gehad maar kan het niet vinden..
Tis eigenlijk te zot voor woorden dat ik het antwoord in de handleiding heb opgezocht, maar ja :/

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/t630hndl.jpg

De snelkeuze nummers haalt ie van de sim en niet uit het telefoongeheugen.
Op de meeste sims staan al een paar nummers ingesteld, bijv. klantenservice, beltgegoed opvragen en voicemail.
Als je nummers uit je telefoongeheugen naar de sim kopieert, dan overschrijft ie nummers op de sim (daar waarschuwt ie wel eerst voor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Heb een probleem met smsen met de T610; ik heb Vodafone, geen beltegoed maar wel een SMSbundel nog van 100 stuks. Dus ik zou in principe moeten kunnen smsen. :)
Maar als ik een sms naar een willekeurig iemand wil verzenden, staat er: "Nummer onbekend. Opslaan in Niet-Verzonden". Dus al mijn smsjes komen daarin te staan :/ Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Booth schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:00:
Heb een probleem met smsen met de T610; ik heb Vodafone, geen beltegoed maar wel een SMSbundel nog van 100 stuks. Dus ik zou in principe moeten kunnen smsen. :)
Maar als ik een sms naar een willekeurig iemand wil verzenden, staat er: "Nummer onbekend. Opslaan in Niet-Verzonden". Dus al mijn smsjes komen daarin te staan :/ Iemand een idee?
Volgens mij moet je nummer (= afzender) 'actief ' zijn, jouw nummer kan waarschijnlijk alleen gebeld worden (binnen 90 dagen na verlopen prepaid), zonder opwaarderen vervalt je nummer.

Quote van Vodafone website:

Als je niet opwaardeert binnen 90 dagen, dan vervalt je nummer en het eventuele Prepaid TeGoed en wordt je SIM-kaart onbruikbaar.

Het lijkt erop dat je al langer dan 90 dagen geen beltegoed meer hebt en dat je nummer is vervallen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovtwout
  • Laatst online: 05-08 08:55
Speedy-Andre schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:59:
[...]

Tis eigenlijk te zot voor woorden dat ik het antwoord in de handleiding heb opgezocht, maar ja :/

[afbeelding]

De snelkeuze nummers haalt ie van de sim en niet uit het telefoongeheugen.
Op de meeste sims staan al een paar nummers ingesteld, bijv. klantenservice, beltgegoed opvragen en voicemail.
Als je nummers uit je telefoongeheugen naar de sim kopieert, dan overschrijft ie nummers op de sim (daar waarschuwt ie wel eerst voor).
Ja bedankt, ik was daar ook geweest, maar het gekke is, daar staan hele andere nummers..
Hiervoor had ik een t68i waarop ik alles had ingesteld, en toen gekopieerd naar deze.
Dus hij pakt de positielijst van de telefoon en de nummers van de SIM ofzo :?

[ Voor 5% gewijzigd door marcovtwout op 04-04-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

marcovtwout schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:23:
[...]

Ja bedankt, ik was daar ook geweest, maar het gekke is, daar staan hele andere nummers..
Hiervoor had ik een t68i waarop ik alles had ingesteld, en toen gekopieerd naar deze.
Dus hij pakt de positielijst van de telefoon en de nummers van de SIM ofzo :?
Tja, dan zal dat kopiëren niet helemaal goed zijn gegaan ....
Bij mijn T630 kiest ie de vooraf ingestelde nummers van de sim bij snelkiezen, ik heb dat met verschillende simkaartjes getest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu net 2 dagen in bezit van het leuke apparaatje, en heb eigenlijk een vraagje.
Misschien dat het al ERGENS in dit topic staat (of in voorgaande topics) .. maar wellicht kan iemand het me makkelijk vertellen.
Ik ben namelijk benieuwd of de functies van het joystickje nog te programmeren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Helemaal rechtsbovenin zit de mogelijkheid om te zoeken in dit topic ;)
Zoeken op 'joystick tabblad'
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4
'joystick'
Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel 4

Uit mijn hoofd dacht ik dat alleen naar links aan te passen was (mijn tabblad).
Verder is ook de knop voor direct internetten aan te passen, mocht je dat willen. De meeste mensen vinden het irritant dat 't ding direct kan wappen enz.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Speedy-Andre schreef op maandag 04 april 2005 @ 23:10:
[...]

Volgens mij moet je nummer (= afzender) 'actief ' zijn, jouw nummer kan waarschijnlijk alleen gebeld worden (binnen 90 dagen na verlopen prepaid), zonder opwaarderen vervalt je nummer.

Quote van Vodafone website:

Als je niet opwaardeert binnen 90 dagen, dan vervalt je nummer en het eventuele Prepaid TeGoed en wordt je SIM-kaart onbruikbaar.

Het lijkt erop dat je al langer dan 90 dagen geen beltegoed meer hebt en dat je nummer is vervallen :|
Was dat niet wanneer je in een jaar niet opwaardeert? :o
90 dagen.. nog nooit van gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Booth schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:12:
[...]

Was dat niet wanneer je in een jaar niet opwaardeert? :o
90 dagen.. nog nooit van gehoord!
Die 90 dagen gaan na dat jaar in, ik laat het steeds weer zover komen :+
Ik bel bijna nooit en na een jaar kun je niet meer bellen, ondanks dat je genoeg beltegoed hebt.
Na opwaarderen is je tegoed plus opwaardeerbedrag weer beschikbaar.
Nu ik gprs gebruik, gaat het tegoed een stuk sneller op, maar dan wordt het tenminste een keer gebruikt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 18-09 16:33
robbertkrebbers schreef op zondag 03 april 2005 @ 18:50:
Bij mijn T630 (via Tele2Mobiel) had ik al vanaf vrijwel het begin dat hij af en toe spontaan uitviel. Uiteindelijk viel hij weer een keer uit (midden in een gesprek) en daarna wilde hij ook niet meer aan. Terwijl ik WIST dat de batterij nog vrijwel vol was (de nacht daarvoor net opgeladen). Ik heb Tele2 gebeld, die mij door verwezen naar S.E. servicenummer. Die gebeld, die mij voor de keuze plaatsten: naar S.E. service punt brengen, of opsturen naar reparatie bedrijf (Dynafix). Heb voor het laatste gekozen, en inmiddels heeft de postbode vergeefs geprobeerd m'n mobiel weer te bezorgen. Ga hem morgen op het postkantoor ophalen, en hoop dat het nu definitief voorbij is met dat probleem!

[update] T630 lijkt gefixed te zijn. Heb nog geen spontane shutdowns meegemaakt. Volgens de bijgeleverde papieren is er een update uitgevoerd van de software versie van mijn T630.

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 10-04-2005 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Al 1,5 maand trotste bezitter van een T630 'white' (past goed bij mijn iBook en iPod), met abbo van Orange (geen logo/sticker/etc erop, zelfs geen simlock, perfect!). Maar over een paar dingen heb ik toch wat vragen wat ik op internet niet kon vinden:

-De orginele accu (770mah) gaat (vergeleken met mijn oude telefoon) erg lang mee, kan er 6 dagen 24u in 'blokkeer-stand' mee werken, maar indien mogelijk zou ik toch wat langer mee kunnen werken, maar de 'grootste' accu die ik kan vinden is 1000mah, heeft een van jullie een idee hoeveel dagen dat eraan toevoegt?

-Ondanks dat ik een 'provider-loos' toestel heb, zit het thema 'Summer Swirl' wat volgens de site een standaard thema op de T630 is, er niet op. Hebben anderen van jullie dit thema wel?

-Aangezien ik nogal heb lopen kl*ten met de MMS instellingen (instellingen van de site van Sony kwamen nooit aan, die van Orange klantenservice gaf een fout, uiteindelijk instellingen van Orange ontvangen via e-mail zodat ik ze er zelf in kon zetten), zijn volgens mij een paar instellingen een beetje 'gaar' geworden, MMS werkt wel, maar heb daarvoor wel wat orginele 'WAP-profielen' moeten verwijderen. Is er een mogelijkheid om al deze instellingen in orginele staat te herstellen zodat ik de gegevens er in een keer goed in kan zetten zonder dat ik mijn telefoonboek/foto's/etc. kwijtraak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
antonie schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:11:
-Ondanks dat ik een 'provider-loos' toestel heb, zit het thema 'Summer Swirl' wat volgens de site een standaard thema op de T630 is, er niet op. Hebben anderen van jullie dit thema wel?
Ik heb ongeveer even lang een zwarte, maar Summer Swirl zit er niet op, nochtans is 't een erg mooi thema ;)

edit: ik heb het even bekeken, en er is ergens een site waar alle originele thema's op staan, je kunt ze zo downloaden. Maar met die strenge regels hier, zet ik hem hier niet zomaar neer! Er zitten veel mooie tussen! Ik heb ze in een zipje!

[ Voor 22% gewijzigd door cocico op 08-04-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Probeer hier eens... http://download.lasyk.net/lasyk/SummerSwirl7160.thm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
Ik heb iets raar voor met mijn T630 van pak m beet 2 maanden oud. Na 'm vrijdag tot de allerlaatste 'druppel' hebben opgebruikt, echter nog geen melding lege batterij, maar gewoon n leeg icoontje, heb ik 'm 'n nachtje opgeladen.

Nu springt hij van compleet leeg naar vol naar halfleeg, je kan er geen lijn in trekken. Is dit een bekend probleem of heb ik het zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Soms is de batterijmeter idd niet nauwkeurig, er zit ook een tellertje in die na elke oplaadcyclus eentje wordt verhoogd (af te lezen met FMA) en die wordt niet goed bijgewerkt.
Als hij de lading verkeerd aan geeft, is het na uit en aan zetten opeens anders (meestal correct).
De gebruiksduur verandert echter niet, alleen de meter klopt niet altijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik kon het niet vinden met de search, maar mijn T630 zet sinds vandaag uit zichzelf GPRS aan, terwijl mijn voorkeur toch echt op gsm staat. Weet iemand hoe ik dit op moet lossen? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Waar kiest ie voor gprs, is dat 'preferred service', waar je gsm only hebt staan in het datacom menu?
Of gaat het om sms access, waar je gsm of gprs kunt kiezen :?
Het is ook mogelijk dat ie een 'second account' kiest omdat de oorspronkelijke niet werkt (geen data via gsm mogelijk). Hier kun je 'Ask before use' kiezen, zodat je eerst een keuze krijgt als ie second account wil gebruiken.
Oh ja, ik heb hem dus op Engelstalig staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Het probleem is dus dat hij het doet als ik niet eens aan het wappen ben, hij doet het gewoon in standby al. En ja, dat is de instelling in het datacom menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

cryonic90 schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:12:
Het probleem is dus dat hij het doet als ik niet eens aan het wappen ben, hij doet het gewoon in standby al. En ja, dat is de instelling in het datacom menu
Je zou bijna zeggen dat het gsm signaal op dat moment te zwak is en dat hij dan naar het sterkere gprs omschakelt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ja, dat dacht ik ook, maar waarom doet hij dat nu wel ineens en eerst niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje
  • Laatst online: 07-09 13:27

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

ik heb vandaag mijn T630 aangeschaft, nu zit ik wel met een probleem, had beetje zitten prutsen ermee, en wat instellingen veranderd, hij werkte niet meer optimaal, dus ik reset dat ding, en ik wil beltoon weer goed zetten, en wat zie ik ! Helft van mijn beltonen verdwenen ? staan er maar 6 meer op ? en daarvoor stonden er 20 ofzo op ! enig id wat dat is ?

en kan mij iemand vertellen welke tunes er standaard opstaan normaal ? kan deze dan terugzetten!

ohja, weet iemand hoeveel smsjes je ongeveer op dat ding krijgt ?

[ Voor 20% gewijzigd door dupondje op 13-04-2005 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dupondje schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 23:10:
ik heb vandaag mijn T630 aangeschaft, nu zit ik wel met een probleem, had beetje zitten prutsen ermee, en wat instellingen veranderd, hij werkte niet meer optimaal, dus ik reset dat ding, en ik wil beltoon weer goed zetten, en wat zie ik ! Helft van mijn beltonen verdwenen ? staan er maar 6 meer op ? en daarvoor stonden er 20 ofzo op ! enig id wat dat is ?

ohja, weet iemand hoeveel smsjes je ongeveer op dat ding krijgt ?
Ja, je kan voor instellingen resetten of alles resetten kiezen. Als je voor dat laatste kiest worden veel ringtones, afbeeldingen, thema's en spellen gewist. Die kan je alleen terug krijgen door ze opnieuw te downloaden via wap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 18-09 16:33
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:53:
Ja, je kan voor instellingen resetten of alles resetten kiezen. Als je voor dat laatste kiest worden veel ringtones, afbeeldingen, thema's en spellen gewist. Die kan je alleen terug krijgen door ze opnieuw te downloaden via wap.
Alleen via Wap ? Beetje dure hobby dan! Goedkoper is denk ik dan om een USB-bluetooth dongeltje te kopen (als je die nog niet hebt) en met floAt's Mobile Agent ringtones, themes, spelletjes enzo te uploaden naar je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haay schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:18:
Alleen via Wap ? Beetje dure hobby dan! Goedkoper is denk ik dan om een USB-bluetooth dongeltje te kopen (als je die nog niet hebt) en met floAt's Mobile Agent ringtones, themes, spelletjes enzo te uploaden naar je mobiel.
Tja, voor de prijs van die dongle kan je toch wel een tijdje wappen ;)
Maar waar dan is de vraag nog waar je de originele ringtones, themes en games vandaan haalt. Als je die niet hoeft is via bluetooth uiteraard ook een prima idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een T630 kan laten verbinden met mijn SE HCB-30 carkit? Met mijn K700 lukte het wel. Kan de boel niet aan de gang krijgen.

Wie helpt?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 20:26:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik een T630 kan laten verbinden met mijn SE HCB-30 carkit? Met mijn K700 lukte het wel. Kan de boel niet aan de gang krijgen.

Wie helpt?!?
Lijkt mij dezelfde handeling als een BT headset toevoegen, verbindingen, bluetooth, mijn apparaten en dan nieuw apparaat, hij gaat dan zoeken naar je carkit.
De carkit moet wel z'n ID uitzenden, dus even pairing aanzetten denk ik ;)
Bij de T630 kun je bij bluetooth, opties de zichtbaarheid aan en uitzetten, zodat de carkit hem kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'k Heb ook al een tijdje men t630 en een prima telefoon. Alleen blijf ik met 2 vragen zitte waar ik nergens een antwoord op vind. nl:

- "alleen noodoproepen" op het scherm. Ik heb al wel op GOT enkele zelfde problemen gezien met andere modellen van SonyEricsson. Daar wordt vaak verwezen naar de operator, maar dit zijn altijd Nederlandse bedrijven en ik heb een belgisch model (prepaid). Kdenk dat het ook niet aan bereik ligt.

- Als tweede vraag heb ik de volgende; kan ik ook met infrarood foto's van men telefoon naar de pc zetten? Andersom kan ik wel documenten verzenden, maar met de standaardwindows functie kan ik niets van de telefoon halen.

Voor de rest :>

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Alleen noodoproepen krijg je ook als je een verkeerde of geen pincode invoert.
Via IR files ophalen van de T630 kan met FMA ;)
Wel ff instellen dat ie met IR contact maakt, met BT of serieel kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die noodoproepen krijg is soms te zien al de telefoon al enige tijd op staat (=verschillende uren). Dus aan de pincode kan het volgens mij niet schelen.

En bedankt om mij te wijzen op die FMA, alleen ... Moet 'k die nu enkel op de pc installeren of moet er ook een aplicatie op te telefoon gezet worden?
Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Kijk hier eens voor meer informatie :)
FloAt's Mobile Agent

Ik ben zelf ook net beginnen met een T630 icm FMA en het bevalt tot nu goed :)

Files ophalen via IR werkte bij mij overigens niet, met BT wel.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:23:
Die noodoproepen krijg is soms te zien al de telefoon al enige tijd op staat (=verschillende uren). Dus aan de pincode kan het volgens mij niet schelen.

En bedankt om mij te wijzen op die FMA, alleen ... Moet 'k die nu enkel op de pc installeren of moet er ook een aplicatie op te telefoon gezet worden?
Greetz
Ik heb het ook wel eens, het ligt volgens mij aan het feit dat de telefoon geen verbinding kan krijgen met de operator... Als ik in de trein zit, is op een bepaald traject geen goede verbinding, en dan staat er ook 'alleen noodoproepen' (het stuk van assen naar groningen voor geinteresseerden :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 12:23:

Greetz
FMA installeer je op je pc, het programma laat dan een script (naar keuze) op je foon lopen waarmee je programma's op je pc kunt starten/bedienen en bijv. je foon als muis kunt gebruiken :)
Je kunt als het goed is eenvoudig programma's van en naar je pc zenden via IR, ik gebruik liever BT.
Met een BT dongle in je pc hoef je niet te richten en het bereik is 10m of meer, wanneer je een klasse 1 BT dongle neemt.
Op je foon zie je 'FMA loaded' staan als er contact is gemaakt en je kunt meteen de klok gelijk zetten met die van je pc ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er staat "alleen noodoproepen" betekend het dat je GEEN!! berijk hebt met je operator! Probeer maar is te bellen als dat er staat! dat gaat als het goed is niet! en je berijk metertje zal voordat "alleen noodoproepen" in je beeldschrem komt helemaal leeg zijn! Zodra er "alleen noodoproepen" in je beeldschrem komt zie je ook dat de staafjes in je berijk metertje de hele tijd heen en weer gaan dat betekend dus dat je telefoon bezig is met het netwerk zoeken!!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je trouwens met de t630, in samenwerking met een bluetoothdongle je telefoon gebruiken als webcam>?
is dat mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:21:
Kun je trouwens met de t630, in samenwerking met een bluetoothdongle je telefoon gebruiken als webcam>?
is dat mogelijk
Nee, BT van de T630 heeft geen 'service' die dat mogelijk maakt.
Internetten op de T630 via BT is me ook nog niet gelukt, al heb ik wel eens gezien dat het iemand gelukt is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al een topic over neergezet, heb in me domme haast dit topic over het hoofd gezien sorry.

De vraag is: Is er voor de Sony Ericsson T630 een programma beschikbaar waardoor je hem als afstands bediening kunt gebruiken voor je TV etc? Tot zover ben ik het programma Novii Remote tegen gekomen http://www.novii.tv/ , maar die ondersteunt de T630 niet. Kent iemand een programma die dit mogelijk maakt op dit toestel, of is dit niet beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Als er al eentje is (vast wel ;) ), dan is het IR bereik van 1m niet echt handig denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Speedy-Andre schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 21:26:
[...]

Nee, BT van de T630 heeft geen 'service' die dat mogelijk maakt.
Float's heeft een soort van webcam functie. Die maakt echter wel om de zoveel seconden een foto en zet die op de pc. Soort van webcam met 0,1FPS dus.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

maakt die FloAt eigenlijk automatisch een backup van je adresboek? ik ben zo slim geweest om m'n telefoon vol te laten seipelen met water, en jahoor, daar staan m'n contacts op (niet op de SIM)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisae schreef op zondag 24 april 2005 @ 13:32:
[...]

Float's heeft een soort van webcam functie. Die maakt echter wel om de zoveel seconden een foto en zet die op de pc. Soort van webcam met 0,1FPS dus.
Owke, dat lijkt me wel goed. maar, hoe krijg je dat dan? ik heb al gekeken bij instellingen , maar kan het niet vinden hoe je dat dan precies ook bij msn krijgt. Of gaat dat niet, die ''webcam'' via msn messenger laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:17
ik heb een datakabel voor de t630 is er ook software om smsjes mee te versturen via de telefoon??

Groeten Geert

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Float kan dat dus Geert :)
Zie de first post ff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Motrax schreef op zondag 17 april 2005 @ 14:21:
Files ophalen via IR werkte bij mij overigens niet, met BT wel.
Dat klopt. De telefoon laad het niet toe bij een IR verbinding. Je kan wel bestanden uploaden met IR of versturen vanuit je telefoon naar je PC.
apNia schreef op zondag 24 april 2005 @ 13:59:
maakt die FloAt eigenlijk automatisch een backup van je adresboek? ik ben zo slim geweest om m'n telefoon vol te laten seipelen met water, en jahoor, daar staan m'n contacts op (niet op de SIM)...
Ja, je contacts worden lokaal opgeslagen. Als je FMA opstart zonder met je telefoon te synchronizeren zie je ze staan. Als je telefoon weer werkt kan je alle contacts in FMA selecteren en de status op New zetten via rechtermuis 'Force as New'. Daarna kan je met je telefoon synchronizeren en worden deze contacts allemaal aan je telefoon toegevoegd.
Geert de Graaf schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:15:
ik heb een datakabel voor de t630 is er ook software om smsjes mee te versturen via de telefoon??
Ja, zie Ginz in "FloAt's Mobile Agent"

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen vrijdag de trotse bezitter van de T630 :). Mooie telefoon waar ik binnen één dag 2/3 van de batterij heb leeggekregen door het continue gebruik van Bluetooth. Het is een ideale telefoon en in combinatie met bijvoorbeeld FMA kan je er heel veel mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:45
Ik krijg binnenkort ook een pakketje van Tele2. Heb al meer dan 3 weken geleden besteld, ik hoop dat ik toch deze week m'n telefoontje krijg. Binnenkort ook een eigen pc, dus dan kan ik lekker aant klooien. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 14:12:
[...]

Owke, dat lijkt me wel goed. maar, hoe krijg je dat dan? ik heb al gekeken bij instellingen , maar kan het niet vinden hoe je dat dan precies ook bij msn krijgt. Of gaat dat niet, die ''webcam'' via msn messenger laten zien
Heeft hier iemand misschien ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb in FMA een knop gezien om een enkele foto te nemen met de T630.
De T630 zou op de pc als camera herkend moeten worden om bruikbaar te zijn voor messenger en dat gebeurt dus niet.
Een gewone webcam geeft een veel mooier beeld, dus waarom zo moeilijk doen :?
Als je nou msn op de T630 had en dan de camera gebruikt (lekker handig :P ) dan kan ik het nog begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:29:
Ik heb in FMA een knop gezien om een enkele foto te nemen met de T630.
De T630 zou op de pc als camera herkend moeten worden om bruikbaar te zijn voor messenger en dat gebeurt dus niet.
Een gewone webcam geeft een veel mooier beeld, dus waarom zo moeilijk doen :?
Als je nou msn op de T630 had en dan de camera gebruikt (lekker handig :P ) dan kan ik het nog begrijpen ;)
Hahah, owke, al zal msn op je telefoon en dan webcam ook niet makelijk zijn. Omdat je dan steeds de telefoon om moet draaien om beeld te krijgen en dan weer te typen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLarry
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

LordLarry

Aut disce aut discede

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2005 @ 17:19:
Heeft hier iemand misschien ervaring mee?
Nee, je kan die 'webcam' niet in msn gebruiken. Nergens anders ook ooit gezien.

We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Is er eigenlijk de mogelijkheid om met speciale software ook video's te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erasmo schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 18:59:
Is er eigenlijk de mogelijkheid om met speciale software ook video's te maken?
Volgens mij niet, want een webcam gebruiken van je telefoon gaat ook niet. Daarbij heeft de t630 geen opname/video funcitie. Je zou eventueel wel een ''filmpje'' kunnen maken door heel snel foto's achter elkaar te maken, alleen gaat daar erg veel werk in zitten en het is niet echt mooi. Dus nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Ben ik nou de enige die de gruwelijke fouten in de startpost ziet? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Erasmo schreef op woensdag 27 april 2005 @ 13:12:
Ben ik nou de enige die de gruwelijke fouten in de startpost ziet? :X
noem er eens een paar dan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ja, dan moet je ook zeggen welke fouten, ik zie ze zo niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik zie alleen dat de 'aluminium behuizing' van de T610 gekopieerd is, dat moet natuurlijk kunststof zijn ;)
Als er nog meer fout staat (over het uiterlijk), dan zal dat T610 gerelateerd zijn denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:45
Mijn T630 is er, in maagdelijk wit :Y) _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

megafoontje zeg... ben er nog steeds megablij mee (En dat voor die prijs... kan de S65 van siemens niet tegenop !)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mij nog eens prezies kunnen uitleggen hoe te veranderen de link als je met de joystick naar boven gaat en internetservices krijgt. Het zou mogelijk moeten zijn hiermee naar iets anders te verwijzen.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste