Zie ondertitel
Nee is niet mogelijk, de enige optie die je kan veranderen is de joystick naar links... En dat is inderdaad de bovenste optie van 'mijn tabblad'.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2005 @ 21:25:
zou iemand mij nog eens prezies kunnen uitleggen hoe te veranderen de link als je met de joystick naar boven gaat en internetservices krijgt. Het zou mogelijk moeten zijn hiermee naar iets anders te verwijzen.
Het is overigens wel mogelijk dat je de operator knop aan de zijkant verandert, zodat je daar een andere functie aan kan geven. Ik weet alleen niet meer precies hoe, zoek even in deze topic daarover zou ik zeggen.
Nou mijn probleem gaat hierover ik heb op een site wat themas gedownload en wilde deze in men map van thema's zetten maar dan krijg ik deze foutmelding ?
wat moet ik hiermee ??
zie plaatje voor foutmelding. thema bestanden zijn .thm
Mvg, Tom
Zie je hoe de map heet op je telefoon? Thema%aps ofzo, zoiets... Als je de taal van je telefoon verandert in engels eventjes, heeft deze map wel een gewone naam, en moeten er geen problemen op je pad komen.tommmmetjuh schreef op maandag 02 mei 2005 @ 12:02:
http://img212.echo.cx/my.php?image=themaprob7gm.jpg
Nou mijn probleem gaat hierover ik heb op een site wat themas gedownload en wilde deze in men map van thema's zetten maar dan krijg ik deze foutmelding ?
wat moet ik hiermee ??
zie plaatje voor foutmelding. thema bestanden zijn .thm
Mvg, Tom
Als je het nog niet begrijpt moet je het maar vragen
Verwijderd
Beste,DaFreakhead schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:00:
[...]
Ik heb er eentje van trust, werkt prima, ik heb er nooit problemen mee...
Trust heeft volgens mij ook en goede prijs/kwaliteit. Wat voor type bluetooth adapter heb je ?
http://www.time2talk.co.u...BT180-Bluetooth-100m.htmlVerwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 22:18:
[...]
Beste,
Trust heeft volgens mij ook en goede prijs/kwaliteit. Wat voor type bluetooth adapter heb je ?
De bt-180, hij heeft 100 meter bereik... Bij de dixons i hij er nu voor iets van 20 euro, en das niet erg duur.
Verwijderd
Kunnen jullie me zeggen welke Bluetooth headsets nu wel werken met de T630?

Deze werkt prima met mijn T630 (van Tele2), je moet hem wel eerst pairen en code 0000 invoeren op de T630 of je pc (met BT dongle).
Ik doe er ruim 10 uur mee en dan laad ik de batterijen op (kan met elke standaard Nokia lader).
Wat ging er niet goed met je no-name headset
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren
Verwijderd
Ik kreeg het niet geconnecteerd met de gsm. Een enkele keer gelukt maar de verbinding verdween weer. De lichtjes blauw gingen ook niet altijd aan op het apparaatje. In de winkel hebben ze het ook geprobeerd en zelfs met een nieuwe uit de doos. Ging ook niet goed. Heb het geld retour gekregen. Vandaar dat ik nu eerst wil informeren of er nog andere zijn die problemen kunnen geven. Een dopje in het oor lijkt me niet prettig dus wel een die op het oor rust. Nog nooit een headset gehad. Maar lijkt me wel handig. Met een ingebouwde bluetooth carkit ben je wel beperkt tot die ene auto . En daarbij als je iemand in de auto hebt en alleen zelf de ander wil horen die je belt heb je toch weer een headset nodig.
Daarentegen vind ik wel handig van sommige carkits dat ze display hebben dat je kan zien wie belt door melding/laten zien van de naam. Bij de headsets heb ik gezien bestaan die ook maar daar zie ik het nut niet van in als deze display aan het oor zit.
Deze plek is te koop.
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren
Geweldig stuk software. Er is alleen 1 probleem het disconnecten van mijn virtual comm port na 30 seconden idlen. Is daar iets tegen te doen? De BT software geeft ig niet de optie om altijd connected te blijven. Ook wanneer de telefoon bijv. in de buurt zou zijn en automatisch connecten mogelijk zou zijn.
Iemand hier een oplossing voor?
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Mijn usb dongle werkt met Widcomm drivers, dit kan ook nog uitmaken.
Bij options/advanced staat een polling interval, bij mij kijkt FMA elke 10 sec. naar de batterijstatus en het gsm signaal.
Als ik bij my bluetooth places kijk, zie ik een continu verbonden com4
Verwijderd
Ik heb juist dan mijn batterijklepje heel erg los zit. Daar is ie al een keer voor opgestuurt geweest, wastoen eventjes verholpen, maar hij zit er nou weer hardstikke los op. Je kunt hem er zo vanaf schuiven.cocico schreef op maandag 16 mei 2005 @ 15:24:
Hebben jullie dat ook dat het batterijklepje links en rechtonder een beetje loszit, waardoor het kraakt en piept als je smst en je de onderste knoppen gebruikt? Ik vind het nogal lastig...
en iemand ervaring met buitenlandse netwerken? want het schijnt dat je daar verboden wordt connectie ermee te maken
Ik denk dat ze bedoelen dat je niet zelf een netwerk kiest, omdat ze niet zoveel roaming overeenkomsten hebben.
Aan de andere kant zou je automagisch de juiste provider moeten krijgen vind ik
Bij mij varieert het signaal ook redelijk, al hoor je dat niet tijdens gesprekken, het metertje is een beetje zenuwachtig denk ik
De gprs bar is een stuk stabieler (met m'n Vodafone sim).
Verwijderd
nu heb ik m schoongemaakt ..en ik ben nog steeds niet te verstaan.
garantie is sinds een paar maanden verlopen, jammer ..daar heb ik dus niks aan.
iemand een idee wat er loos kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Dan moet je eerst je telefoon uitzetten, en als dan je pincode gevraagt wordt moet je eerst een 1 intypen en daarna je pincode. Dan op OK, en dan zou het moeten werken.Erasmo schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:18:
Met m'n Tele2 ding kon ik laatst in België geen een netwerk connecten, terwijl hun site zegt van wel
Dat wist ik nietJape1985 schreef op maandag 23 mei 2005 @ 12:57:
[...]
Dan moet je eerst je telefoon uitzetten, en als dan je pincode gevraagt wordt moet je eerst een 1 intypen en daarna je pincode. Dan op OK, en dan zou het moeten werken.
Verwijderd
1.Wat is je wel gelukt?
2.Is het 1.2 compliant?
3. Krijg je verbinding?
4. Kan je opnemen?
Zo moeilijk is het meestal niet, je moet alleen net even weten hoe het moet, headsets zijn niet wat ik noem gebruiksvriendelijk.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Verwijderd
Ik zet de headset aan en vervolgens laat ik de telefoon zoeken naar een nieuw bluetooth device. Bluetooth heb ik uiteraard geactiveerd. Ik krijg steeds de melding "No divices found".
Op gsmweb.nl staat het volgende stukje in de specs:
- Compatibel met telefoons voorzien van Bluetooth versie 1.1 en headset profiel.
Op zich zou dit dus moeten kunnen, of zie ik iets over het hoofd?
Probeer de headset wel eerst in de connect mode ofzo te zetten, anders kan natuurlijk iedereen met jouw headset bellen! Waarschijnlijk moet je de opneem-button lang inhouden oid. De pincode die je moet intoetsen zal overigens ook wel 0000 zijn.Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 22:09:
@Motrax,
Ik zet de headset aan en vervolgens laat ik de telefoon zoeken naar een nieuw bluetooth device. Bluetooth heb ik uiteraard geactiveerd. Ik krijg steeds de melding "No divices found".
Op gsmweb.nl staat het volgende stukje in de specs:
- Compatibel met telefoons voorzien van Bluetooth versie 1.1 en headset profiel.
Op zich zou dit dus moeten kunnen, of zie ik iets over het hoofd?
Vandaag @ BelCompany gehaald voor een schrale €75
En gelijk maar ff een Bleutooth Dongle gehaald, voor ook een zacht prijsje van €10
Zag de advertentie @ Spits staan.. toen gelijk maar een gehaald
Alleen zit nu wel met een Simlock.. En dat menu van T-Mobile.. Weet iemand hoe ik er een andere Firmware op kan zetten
Deze plek is te koop.
In een ander toestel doet de Telfort sim het prima het is dus echt het toestel. Meer mensen die dit probleem kennen?
Mijn beide broertje hebben er vandaag ook allebei een T630 gekocht voor €75 @ BC, ze zijn er volgens mij wel tevreden mee! Voor mijn broertje van 12 is het zijn eerste gsm.Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:20:
Jeej heb em nu net gekocht.
Leuk dingetje, en lekker goedkoop! €75 bij BC met t-mobile lock
Mijn andere broertje van 17 moest noodgedwongen snel een nieuwe hebben want het display van zijn Nokia 3510i was kapot gegaan en drie maanden ervoor was hetzelfde met zijn Nokia 2100 gebeurt, hopelijk houd de t630 het langer vol
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Tesla Model Y Juniper RWD
Nope zit er wel bij maar hoeft niet..KeeZ schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 15:54:
met de USB kabel lijkt me ??
Verwijderd
Hij doet het
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2005 15:47 ]
Zie startpost, daar staat hoe je een cover kunt vervangen (met plaatjes) en dan moet ie ook helemaal openapNia schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:58:
Mijne is naar z'n moer.. in 't water geflikkerd... iemand die weet hoe je dat ding in godsnaam openkrijgt? kzie nergens schroefjes oid..
Door op de + te drukken die op de zijkant zet. En als je op de - drukt gaat het volume omlaagVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 13:15:
Waar kun je het geluid harder laten klinken door het speakertje bij het bellen?
Zie ondertitel
Verwijderd
Bedankt...Denman89 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:17:
[...]
Door op de + te drukken die op de zijkant zet. En als je op de - drukt gaat het volume omlaag
En hoe kom je weer bij het menutje van FMA? Ik zie dat menutje alleen wanneer ik via BT connect, maar wanneer ik het wegklik kan ik het niet meer vinden.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2005 20:17 ]
Verwijderd
niemand? ..ik heb nu mn oude nokia 5200 weer in gebruikVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:53:
ik heb problemen met mn antenne ..deze was vies dus ik was niet mee te verstaan tijdens gesprekken.
nu heb ik m schoongemaakt ..en ik ben nog steeds niet te verstaan.
garantie is sinds een paar maanden verlopen, jammer ..daar heb ik dus niks aan.
iemand een idee wat er loos kan zijn en wat ik er aan kan doen?
Verwijderd
k*t,Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 18:20:
Jeej heb em nu net gekocht.
Leuk dingetje, en lekker goedkoop! €75 bij BC met t-mobile lock
Ik heb hem net via marktplaats gekocht, 60 euro, simlock vrij.
Als ik geweten had dat ik voor 15 euro meer een nieuwe had
/me wacht af op de gsm.De gsm werkt volledig er is niks mis mee, geen enkele schade zelfs geen gebruikerskrasjes of iets dergelijks. En de telefoon is simlock vrij.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 18:11 ]
Verwijderd
Kut voor je man... Maar in dit topic staat het ook hoor, 3 pag's terug ofzo. Anders geld gewoon terug eisenVerwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:11:
[...]
k*t,
Ik heb hem net via marktplaats gekocht, 60 euro, simlock vrij.
Als ik geweten had dat ik voor 15 euro meer een nieuwe had
/me wacht af op de gsm.
Hopelijk is hij echt nieuw, zoals de verkoper beweert.
Verwijderd
Ik wacht af.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 18:12:
[...]
Kut voor je man... Maar in dit topic staat het ook hoor, 3 pag's terug ofzo. Anders geld gewoon terug eisen
Hij heeft in de advertentie gezegt dat er ook een BT headset bijkomt.
Achjah, nu kan ik wel mijn eigen nummer behouden
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 18:24 ]
Verwijderd
Je gaat naar verbindingen dan naar accesoires en daar staat hij in het lijstjeVerwijderd schreef op zondag 29 mei 2005 @ 14:30:
[...]
Bedankt...haha hoe obvious was dat
En hoe kom je weer bij het menutje van FMA? Ik zie dat menutje alleen wanneer ik via BT connect, maar wanneer ik het wegklik kan ik het niet meer vinden.
Verwijderd
Toch van te voren even kennis opdoen
Ik heb meerdere malen gelezen dat als je met de joystick naar voren gaat, je op WAP oid. Komt. Dit kost natuurlijk geld
Is hier iets tegen te doen? Ik heb dit topic doorgezocht met de termen "wap" en "internet", maar ik kon niets vinden
Deze is volgens mij voor de knop aan de rechter zijkant?Ik had nog een cole trick gevonden!
Iedereen heeft een heel erg mooie online knop aan de zijkant zitten die je eigenlijk niet of nauwelijks gebruikt!
Nu kan je em gebruiken als een shortcut om een sms te schrijven.
Ga naar Verbindingen --> WAP-opties --> WAP-profielen --> kies een profiel en bewerk deze --> geavanceerd --> wijzig homepage --> vul een naam in --> en nu het belangrijke!!!! vul bij het adres in: "mailto:"
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2005 20:20 ]
Deze plek is te koop.
Nee, pretstok naar boven kan je niet aanpassen, alleen die naar links: dat is de bovenste optie van 'Mijn tabblad'. Ik heb daar nu mijn weekoverzicht van mijn kalender zitten.Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:18:
Morgen of maandag komt de mijne binnen
Toch van te voren even kennis opdoen
Ik heb meerdere malen gelezen dat als je met de joystick naar voren gaat, je op WAP oid. Komt. Dit kost natuurlijk geld
Is hier iets tegen te doen? Ik heb dit topic doorgezocht met de termen "wap" en "internet", maar ik kon niets vinden
[...]
Deze is volgens mij voor de knop aan de rechter zijkant?
De rechterknop idd voor die codes.
Vragen specifiek voor FMA kan je beter hier stellen:Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:31:
Hmmm ik kan bij FMA geen kalender van mijn telefoon downloaden?
FloAt's Mobile Agent
Of op het forum van FMA zelf.
Maar om antwoord te geven op je vraag: in de stable versie nog niet, in de unstable zit het er dacht ik al in, maar ik gebruik alleen de stable.
Zover ik voorlopig heb begrepen is het alleen Outlook, maar dat komt omdat ze daar de kennis van in huis hebben. Zeker weten doe ik niet.KeeZ schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 02:29:
neen... dat komt vast nog wel (en hopelijk ook voor een ander progsel dan outlook)
Je kan je agenda wel synchroniseren met Outlook, maar dan met XTNDConnect PC, staat ergens in de startpost van dit topic. FMA en AXTND niet tegelijkertijd laten draaien overigens.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Deze plek is te koop.
Verwijderd
De telefoon is heerlijk. Wat een featureset voor een telefoon van 130 euro. Was op zoek naar een vervanging voor mijn A800 die het 2 jaar heeft volgehouden. Mijn einge eis was BT synchronisatie. Dit is het toestel voor mensen die geen bergen geld willen uitgeven aan een telefoon maar wel over een fatsoenlijke moderne telefoon willen beschikken.
Ik heb een vraagje over de werking hiervan:
Heel fijne tip, want betalen voor iets dat ik nooit zal gebruiken wil ik nietVoor mensen die die snelkoppeling aan de zijkant liever uit willen zetten, kunnen gewoon een andere WAP account aanmaken, zodat de T630 na aanraking verbinding probeert te maken met jou zelf (fout) ingestelde WAP account, en zo dus niet het internet op kan. Dan kan je veel geld schelen.
Ik heb het IP adres voor de WAP-functie die standaard staat ingesteld veranderd in 100.255.255.255
(een nieuwe provider kiezen kon niet, hij stond standaard op Vodavone, ik heb Tele2)
Nu doet ie het niet meer.
Als ik nu op online druk (zijkant) maakt ie verbinding met een +3165..... nummer. En dan zegt ie dat de verbinding is mislukt.
Heb ik nu betaald voor het proberen? starttarief telefoongesprek ofzo?
Nog een vraagje, zelfde onderwerp:
"Internetservices" onder het bureaublad (bovenaan, in het midden) doet het nog wel. Betaal ik hiervoor, of pas als ik download??
Alvast bedankt, ook namens alle zuinige Nederlanders
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
zet dan de instellingen op 00000000000 ofzojmk schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:19:
Een nieuwe telefoon, en een nieuwe live bookmark in mijn Firefox!!
Ik heb een vraagje over de werking hiervan:
[...]
Heel fijne tip, want betalen voor iets dat ik nooit zal gebruiken wil ik niet![]()
Ik heb het IP adres voor de WAP-functie die standaard staat ingesteld veranderd in 100.255.255.255
(een nieuwe provider kiezen kon niet, hij stond standaard op Vodavone, ik heb Tele2)
Als ik nu op online druk (zijkant) maakt ie verbinding met een +3165..... nummer. En dan zegt ie dat de verbinding is mislukt.
Heb ik nu betaald voor het proberen? starttarief telefoongesprek ofzo?
Nog een vraagje, zelfde onderwerp:
"Internetservices" onder het bureaublad (bovenaan, in het midden) doet het nog wel. Betaal ik hiervoor, of pas als ik download??
Alvast bedankt, ook namens alle zuinige Nederlanders
Als ik naam iemand bel staat standaard de nummerherkenning uit. Degene die ik bel ziet mijn nummer niet. Dat doe ik eigenlijk nooit. Ik kan op meer -> en dan "Mijn nr zichtbaar" kiezen, maar ik wil dat dat standaard zo gaat. Anders duurt het te lang.
Kan ik niet zorgen dat "Mijn nr zichtbaar" voor "anoniem komt te staan in het "meer" keuzemenu??
ben benieuwd
Is dat geen instelling bij je operator zelf?jmk schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 13:17:
Ik heb trouwens nog een ander vraagje:
Als ik naam iemand bel staat standaard de nummerherkenning uit. Degene die ik bel ziet mijn nummer niet. Dat doe ik eigenlijk nooit. Ik kan op meer -> en dan "Mijn nr zichtbaar" kiezen, maar ik wil dat dat standaard zo gaat. Anders duurt het te lang.
Kan ik niet zorgen dat "Mijn nr zichtbaar" voor "anoniem komt te staan in het "meer" keuzemenu??
ben benieuwd
Dit heb ik ook een beetje. Ik moet 't klitje wel aardig naar links duwen, wil ie reageren.Blaatschaap11 schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 20:26:
Zijn er meer mensen die last hebben van een wat lamme joystick.
Ik heb ook sinds een aantal dagen gehad dat mijn '3' niet meer fijn in te drukken was. Heb ik wel vaker gehad, ook bij de '9'. Dat was met een half uur op die toets blijven drukken wel weer opgelost maar nu bleef mijn '3' de laatste dagen de hele tijd maar niet fijn werken. Ik meende me te herinneren hier ooit te hebben gelezen dat dat stof onder 't toetsenbord kon zijn wat meerdere van deze T630's hebben. Heb ik hier vanmiddag opgezocht en er stond bij dat 't opgelost was door te blazen. Dus wat heb ik gedaan, ik heb een aantal seconden de compressor op m'n T630 gericht en nu is het euvel verholpen
't Kan aan mij liggen, maar 't lijkt nu ook alsof dat klitje ook weer beter reageert dan voorheen.
[ Voor 5% gewijzigd door mtbrainz op 12-06-2005 22:52 ]
Verwijderd
Je kan natuurlijk ervoor kiezen om deze knap te gebruiken als sms-toets. Het staat hier wel ergens hoe je dit doet. Dit is eigl een nog betere tipjmk schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 19:19:
Een nieuwe telefoon, en een nieuwe live bookmark in mijn Firefox!!
[...]
Heel fijne tip, want betalen voor iets dat ik nooit zal gebruiken wil ik niet![]()
Als ik bij een nummer in mijn telefoonboek, bijvoorbeeld 0612345678
kies voor "mijn nummer zichtbaar"
dan belt de telefoon naar dit nummer: *31#0612345678
Het is dus voor mij de oplossing om ieder telefoonnummer dat ik invoer, te laten beginnen met *31#
Ik heb tele2 (abbo 10 euro), en aangezien ik niemand anders met deze post heb gezien dit topic zal het wel aan tele2 liggen. Erg omslachtige oplossing. Misschien biedt Float een makkelijke oplossing
De online knop is nu bij mij de SMS knop! Perfecte oplossing!
Het enige manko is de internetservices knop (naar boven met stick) Het is gewoon asociaal geld uit je zak kloppen dat je dit niet kan veranderen. Sorry voor grof taalgebruik, maar hier heb ik geen goed woord voorover. Een firmware update, die goed gemaakt is, zou de enige oplossing zijn ben ik bang. Ik kom gewoon in het hoofdmenu, maar kan niet "zoeken", of "instelling" kiezen, want dan gaat de telefoon naar een door mij gekozen nummer bellen (3 sterren
Nog even een reactie op posts met betrekking tot afbeeldingen die niet weg kunnen worden gehaald(zijn er maar 2 bij mij): Misschien vallen die afbeeldingen wel gewoon bij het (al dan niet flash-baar) ROM geheugen, en valt dit niet onder de 2 MB ruimte die je als gebruiker beschikbaar hebt.
[ Voor 3% gewijzigd door jmk op 15-06-2005 14:42 ]
Verwijderd
Oke dan eindleijk iemand met het zelfde probleem als mij, want een vriend van mij heeft dit toestel ook en ook hetzelfde abbo maar die heeft er dus helemaal geen last van.jmk schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:41:
Ik heb even gekeken naar die nummerherkenning:
Als ik bij een nummer in mijn telefoonboek, bijvoorbeeld 0612345678
kies voor "mijn nummer zichtbaar"
dan belt de telefoon naar dit nummer: *31#0612345678
Het is dus voor mij de oplossing om ieder telefoonnummer dat ik invoer, te laten beginnen met *31#
Ik heb tele2 (abbo 10 euro),.
thnx voor de tip!
helaas als ik naar een *31#0612345678 SMS dan geeft ie een error(niet verzonden) Dit is dus geen oplossing.Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:57:
[...]
Oke dan eindleijk iemand met het zelfde probleem als mij, want een vriend van mij heeft dit toestel ook en ook hetzelfde abbo maar die heeft er dus helemaal geen last van.
thnx voor de tip!
Misschien hebben we iets in de instellingen gedaan metteen na dat we de telefoon kregen en zijn we vergeten wat
Misschien komt er nu snel een echte oplossing. Bijvoorbeeld een manier om "mijn nummer zichtbaar" de standaard te klaten zijn.
Ik heb weer een beetje hoop, nu ik weet dat ik niet de enige ben
Iemand een idee?
Ik neem aan dat je de tekst voor sms wilt gebruiken ....
Hoe heb je dat gedaan, lijkt mij ook ideaal namelijkjmk schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 14:41:
De online knop is nu bij mij de SMS knop! Perfecte oplossing!
Zie ondertitel
Op got geldt ook dat je zelf dingen moet onderzoeken en als je er niet uitkomt, het dan postDenman89 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:18:
[...]
Hoe heb je dat gedaan, lijkt mij ook ideaal namelijk
☻/
/▌
Ga naar FMA op de PC, zet de verbinding aan, Edit->WAP Homepage-> backup(zodat je de waarde weer terug kan zetten->verander de waarde in "mailto:" (zonder de "Denman89 schreef op maandag 27 juni 2005 @ 10:18:
[...]
Hoe heb je dat gedaan, lijkt mij ook ideaal namelijk
Er staat ook een beschrijving in dit topic hoe het via de instellingen van de telefoon zelf kan(zonder PC) maar die kan ik niet helemaal meer achterhalen. Dit is denk ik iets sneller.
Verder kan je het telefoonnummer dat gebeld wordt voor WAP veranderen, en het IP adres, zodat je nooit meer per ongeluk je rekening leeg WAPt.(zie dit topic)
Als ik vanuit het Hoofdscherm van mijn T630 op + of - druk, zie ik mijn eigen nummer, etc.
Vroeger(+1,5 week geleden) stond er dit: GPRS: GPRS niet beschikbaar
Nu staat er GPRS: Niet toegestaan
Zou Tele2 bezig zijn aan GPRS?? Of zit ik te dromen??
Maar voor mij geen SE telefoon meer !!!
Vorig jaar ging mijn T610 na ca 8 maanden dood en nu is mijn T630 na 11 maanden ookal dood.
M'n T630 wil op geen enkele wijze meer aan (simm en baterij al gecheckt in een andere T630 en die zijn goed) en had daarvoor al een weekje kuren met het toetsenbord.
SE Ik vind het absolute bud telefoons !
[ Voor 17% gewijzigd door bjck op 10-07-2005 10:57 ]
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Ik dacht eerder aan 1 a4-tje á la times new roman lettertype 10Speedy-Andre schreef op zondag 26 juni 2005 @ 21:58:
Als je met FMA een sms stuurt naar je eigen nummer (via BT), dan komt de tekst in je inbox
Ik neem aan dat je de tekst voor sms wilt gebruiken ....
Verwijderd
Nu vroeg ik mij af, als ik op de gsm BT aan laat staan, gaat de batterij dan sneller leeg? Of kan ik gewoon beter BT aanzetten als ik in de buurt van mijn pc ben?
Deze plek is te koop.
Ik trek het zelfs nog minder: 6-8 uur. Dat staat nergens in de specificaties van de telefoon vermeld. Toch raar, want als je in de auto zit met een bluetooth headset, lijkt me dit belangrijk. geen carkit, voor de snuggeren onder onsKeeZ schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:47:
hij gaat echt sneller leeg dan dat je zelf graag zou willen... maar ik dock 'm elke keer wanneer ik thuis kom dus vind dat niet zo'n probleem... met bluetooth aan continu trek ik het net anderhalve dag...
☻/
/▌
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Als ik thuis achter de pc zit (met BT aan) heb ik hem ook gewoon in de oplader steken. Als ik door het huis ga rondwandelen laat ik BT aanstaan, kan ik mijn pc tenminste bedienenKeeZ schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 22:47:
hij gaat echt sneller leeg dan dat je zelf graag zou willen... maar ik dock 'm elke keer wanneer ik thuis kom dus vind dat niet zo'n probleem... met bluetooth aan continu trek ik het net anderhalve dag...
FMA werkt prima, ik kan bijna alles wat ik wil besturen zonder mijn bed uit te komen/toetsenbord aan te raken.
Wel jammer van mijn BT-set dat ik mijn BT-headset er niet kan op aansluiten
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2005 16:38 ]
Met webviewer zou je misschien pagina's kunnen lezen.
(is er ook de mogelijkheid om met webviewer via de computer te browsen dmv. bv een bluetoothverbinding of datakabel?)
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
HierzoNLuna schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:13:
Nog 1 iemand die toevallig die online winkel nog wist waar je losse schermpjes voor je T630 kon bestellen? Kon je als het goed was ook zelf inbouwen. Alvast heel erg bedankt..
You're got the job
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Hoe bedoel je? Je headset kan je bijvoorbeeld wel aan je pc koppelen, je moet dan overschakelen op bluetooth audio. Ik weet alleen niet in hoeverre je weet wat de geluidskwaliteit van je headset is, die van mij heeft geen bas. Echt niet, en dat wil je dus niet horenVerwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:37:
[...]
Als ik thuis achter de pc zit (met BT aan) heb ik hem ook gewoon in de oplader steken. Als ik door het huis ga rondwandelen laat ik BT aanstaan, kan ik mijn pc tenminste bedienen
FMA werkt prima, ik kan bijna alles wat ik wil besturen zonder mijn bed uit te komen/toetsenbord aan te raken.
Wel jammer van mijn BT-set dat ik mijn BT-headset er niet kan op aansluiten. Leek mij wel leuk met de headset muziek luisteren of skypen
☻/
/▌
Verkeerd topic
[ Voor 90% gewijzigd door Speedy-Andre op 14-07-2005 23:43 ]
Verwijderd
Klopt, ze hebben geen geheugeneffect. Misschien heb je continu bluetooth aanstaan ofzo, of infrarood? En anders zet je toch gewoon je t610 accu erin?Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 19:15:
Even een accu vraagje. Mijn oude SE T610 kon ik met gemak 'n weekje gebruiken zonder hem te moeten opladen. Nu heb ik pas een jaar oude T630 van iemand voor een prikkie kunnen overnemen, maar na twee dagen begint de indicator op het schermpje al aardig rood te worden...en dan heb ik misschien 4 smsjes verstuurd en bijelkaar 5 minuten gebeld. Volgends mij is m'n accu dus dood aan het gaan. Maar ik heb altijd begrerpen dat Lithium Polymeer accu's geen geheugen effect konden hebben. Of zie ik dit verkeerd?
Bij mij.NLuna schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 22:13:
Nog 1 iemand die toevallig die online winkel nog wist waar je losse schermpjes voor je T630 kon bestellen? Kon je als het goed was ook zelf inbouwen. Alvast heel erg bedankt..
En ik doe het voor de helf van het geld dat die andere ´hierzo´ er voor vraagt.
Mail me als je interesse hebt
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Is mij wel een keer gelukt, maar kan je niet meer vertellen hoe (ben mijn headset kwijt)Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 16:37:
[...]
Wel jammer van mijn BT-set dat ik mijn BT-headset er niet kan op aansluiten. Leek mij wel leuk met de headset muziek luisteren of skypen
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Bluetooth stond bij mijn T610 ook continue aan...dus daar ligt het jammer genoeg niet aan. Het is dat ik mijn oude T610 niet meer heb...anders had ik het allang geprobeerd.DaFreakhead schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 10:52:
[...]
Klopt, ze hebben geen geheugeneffect. Misschien heb je continu bluetooth aanstaan ofzo, of infrarood? En anders zet je toch gewoon je t610 accu erin?
Overigens heb ik ooit een T39m gehad met ook een Polymeer accu. Na twee jaar was de accu echt dood. Ik denk dus echt dat het slijtage is. Voor de T630 koop ik denk ik dan maar een nieuwe accu. Heb hem toch al gerefurbeshed. Moet alleen nog een nieuw wit keypadje hebben, bij die ouwe zit er allemaal vuil onder de toetsen.
@Subarrator: Datakabel
[ Voor 10% gewijzigd door Erasmo op 26-07-2005 20:00 ]