[XP] ServicePack 2 released to manufacturing

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.960 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nieuwe informatie.

MS heeft verschillende (white) paper en docs uitgegeven hoe je de firewall van XP/SP2 kan configureren. .

* Deploying Windows Firewall Settings for MS Windows XP with SP2
http://www.microsoft.com/...9f73a637d1&displaylang=en

* Manually Configuring Windows Firewall in XP with SP2
http://www.microsoft.com/...umns/cableguy/cg0204.mspx

* Windows XP2: Resources for IT Professionals
http://www.microsoft.com/...ro/maintain/winxpsp2.mspx

* Using the Windows Firewall INF File in XP2 with SP2
http://www.microsoft.com/...25685b4c43&displaylang=en

* Troubleshooting Windows Firewall in XP with SP2
http://www.microsoft.com/...c2fc44e08b&displaylang=en

edit:
eerste link was niet goed. sorry.

[ Voor 27% gewijzigd door robertpNL op 09-08-2004 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-08 22:00
W1LL3M schreef op 08 augustus 2004 @ 18:55:
[...]
Is termsrv.dll met succes vervangen (dus zie je 2055 staan ipv 2180)? het beste te doen in safe mode of door windows file protection uit te zetten, maar ik ga ervan uit dat je dat al wist.

Ik heb het hier al werkend gekregen eerst met rc1, daarna met rc2 en nu met de final van sp2. Ben bezig met een unattended cd met de gewijzigde versie er al in, zal straks eens gaan testen of dat ook werkt.
Je hebt gelijk! Die van 2180 staat er weer. Ik had hem slechts weggegooid in save mode en later die andere er neer gezet. Hmmmm, ook file protection maar eens uitzetten dan, je bedoelt daarmee system restore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 19:32

Gaitman

The Real One

Ik zag net het volgende op http://www.webwereld.nl/nieuws/19204.phtml staan:
Microsoft heeft werk service pack 2 afgerond

Maandag, 9 augustus 2004 - De langverwachte patch voor Windows XP is eindelijk klaar voor distributie. Binnen twee maanden moeten de updates overal beschikbaar zijn.

Nog deze week verschijnt de Engelstalige versie van service pack 2 (SP2) op de site van Microsoft. De software zal in stappen ook in 24 andere talen, waaronder het Nederlands, verschijnen. Dit zal in ieder geval binnen twee maanden gebeuren, verzekert het softwarebedrijf.

De download is tussen de 80 en 100 MB groot. Voor wie geen goede of een heel trage internetverbinding heeft, zal Microsoft gratis cd's verspreiden met de patch. Microsoft verwacht dat het service pack op ongeveer honderd miljoen pc's geïnstalleerd zal worden.

Voor bedrijven komt één dezer dagen een netwerkversie van het service pack uit. Ook onder retailers die nieuwe pc's van Dell, Hewlett-Packard en IBM verkopen met Windows XP, zal SP2 worden verdeeld.

... (+ nog twee alinea's die op http://www.webwereld.nl/nieuws/19204.phtml terug zijn te vinden)

[ Voor 14% gewijzigd door Gaitman op 09-08-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Hoe zit het nu met die keys:

Als je bij iemand sp2 installeert (netwerkversie, dus niet de webbased) en die persoon blijkt een key te hebben gebruikt die "illegaal" is. Weigert hij dan te installeren, of is windows dan onbruikbaar geworden?

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:31

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

hij weigert hem dan te installeren. Windows loopt daarna wel gewoon door.

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

VIsje was me voor

[ Voor 95% gewijzigd door Akerboom op 09-08-2004 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
  • Laatst online: 10-09 20:59
Fighter schreef op 08 augustus 2004 @ 22:22:
Is er dan verder niemand die ook last heeft van niet startende services enzo?
Ik wilde net voor een vriendin ff Tomb Raider: AoD installeren, ging op zn bek vanwege windows installer.. zelfde verhaal met Duke Nukem: Manhatten Project..

Zit erover te denken om maar weer te reinstallen zonder sp2 ;/
Wil er iemand zn network connections service is op manual zetten, rebooten en dan kijken of ie zn netwerkkaarten ziet bij de properties van network neighbourhood? (maw: of die service automatisch gestart word als ie nodig is?)

edit, even een stukje irc log van mezelf:
[13:01] <@oi|wsr> haha
[13:01] <@oi|wsr> wat stom
[13:02] <@oi|wsr> de automatic update service mag niet op manual :')
[13:02] <@oi|wsr> als ie op manual staat en je start hem met de hand vind windowsupdate het nog niet goed
[13:02] <@oi|wsr> maar als je hem met de hand start, en ook instelt dat ie automatisch moet starten als windows boot dan doet (zonder te rebooten) windowsupdate het wel :D

[ Voor 27% gewijzigd door WhistlerNL op 09-08-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fighter schreef op 08 augustus 2004 @ 22:22:
Is er dan verder niemand die ook last heeft van niet startende services enzo?
Ik wilde net voor een vriendin ff Tomb Raider: AoD installeren, ging op zn bek vanwege windows installer.. zelfde verhaal met Duke Nukem: Manhatten Project..

Zit erover te denken om maar weer te reinstallen zonder sp2 ;/
Het begint bij RPC en eindigt inderdaad in een waslijst van niet startende services. Kijk ook je eventlogs eens na. Ik heb denk ik vergelijkbare problemen.

Ook een lege Network Connections map? Of geen (cq weinig) usernames in taskmanager? Of een niet werkende taakbalk (altijd leeg)?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
blackd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:05:
[...]

Het begint bij RPC en eindigt inderdaad in een waslijst van niet startende services. Kijk ook je eventlogs eens na. Ik heb denk ik vergelijkbare problemen.

Ook een lege Network Connections map? Of geen (cq weinig) usernames in taskmanager? Of een niet werkende taakbalk (altijd leeg)?
Lege network connections klopt idd, die doet het weer zodra ik de network connections service start met de hand (wat ie eerst dus uit zichzelf deed)
Mn usernames waren altijd al leeg, alleen 1 system (bij system idle).
Ook doet mn taakbalk het wel goed. Tis hier voornamelijk dat ie de services die ie voor sp1 wel starte, niet meer start. Waaronder: windows installer, network connections dus en network local awareness.

Nou kan ik windows installer wel met de hand starten, alleen dat helpt ook maar half: ventrilo en msn doen beiden ff snel iets met die windows installer voordat ze opstarten, als die service gestopt is gaan ze helemaal niet verder, anders starten ze allebei goed op. Maar als ik bijvoorbeeld de Nvidia System Utility, Logitech Software (itouch en mouseware), Duke Nukem: Manhatten Project of Tomb Raider: AoD probeer te installeren, ook al start ik die service met de hand, doet ie het gewoon niet.

Bij Duke Nukem kreeg ik dacht ik ook iets met RPC. Maar die system utility geeft weer: 1607: Unable to install InstallShield Scripting Runtime. Ik neem aan dat het allemaal te maken heeft met die niet startende services..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
edit: gaat lekker, even mezelf quoten ipv editten..

Iig: Even gegoogled naar 1607 en het enige gedaan wat erbij stond wat ik nog niet had gedaan (die installshield zooi overnieuw installeren) geeft nu >>> 1608: Unable to create InstallDriver instance, Return code: -2147221021 :')

EDIT: :D en die foutmelding kreeg ik omdat ie de DCOM service niet opstarte.. (staat op manual), met de hand opgestart en nu doet ie het wel.. echt hoor :/

EDIT 2: Provides launch functionality for DCOM services. < Dat staat er als uitleg bij die service, maar wtf dat DCOM precies is weet ik ook niet, maar het is blijkbaar nodig om een service die op manual staat op te starten als deze nodig is. Maw: al mn problemen kwamen omdat ik deze service op manual had gezet..

Makes sense ook wel.. hij moet een service opstarten, maar de service die ie daarvoor nodig heeft is niet opgestart, en ik dan zeiken dat ie mn services niet opstart 8)7

EDIT 3: The Distributed Component Object Model (DCOM) is a protocol that enables software components to communicate directly over a network in a reliable, secure, and efficient manner. Previously called "Network OLE," DCOM is designed for use across multiple network transports, including Internet protocols such as HTTP. DCOM is based on the Open Software Foundation's DCE-RPC spec and will work with both Java applets and ActiveX® components through its use of the Component Object Model (COM). Follow the links below to learn more about DCOM.

Dat geeft microsoft.com, en dat verhaaltje kende ik al, want had ik nog opgezocht voordat ik die service uitzette.. heb even bold gemaakt waarom ik dacht dat ie uit kon.. maar blijkbaar is die service dus ook voor lokale shit nodig...

EDIT 4: Alles werkt nu weer, mn shortcuts naar websites op mn keyboard, het installeren van de logitech software, zie mn netwerkzooi weer automatisch, alles :-)

[ Voor 176% gewijzigd door WhistlerNL op 09-08-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-08 10:33
Fighter, ik heb ongeveer het zelfde probleem als jij, en ik ga nu proberen wat jij geprobeerd hebt. :P
Verder doet SP2 het redelijk hier, op een dingetje na.
Telkens als Windows opstart geeft Sygate Personal Firewall een error. Ben even vergeten welke, maar het moge duidelijk zijn dat Sygate's firewall niet helemaal SP2 compatible is.
Verder werkt ie wel overigens.

[edit]

Dat was het dus. Bedankt zeg! :D
Nooit heb ik dat hele DCOM geneuzel nodig, maar toen kwam SP2 om de hoek kijken...
Waarom zou het nu ineens wel nodig zijn? Is dit Microsoft logica of zo?

[ Voor 24% gewijzigd door Kipcorn op 09-08-2004 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Kipcorn schreef op 09 augustus 2004 @ 15:42:
Fighter, ik heb ongeveer het zelfde probleem als jij, en ik ga nu proberen wat jij geprobeerd hebt. :P
Verder doet SP2 het redelijk hier, op een dingetje na.
Telkens als Windows opstart geeft Sygate Personal Firewall een error. Ben even vergeten welke, maar het moge duidelijk zijn dat Sygate's firewall niet helemaal SP2 compatible is.
Verder werkt ie wel overigens.
In SP2 RC2 had ik ook problemen met Sygate. Verbaasd me dat de RTM nog steeds niet goed samenwerkt. :?

Heb Sygate ingeruild voor ZoneAlarm en dat werkt wel goed. :)

Probeer Sygate wel weer als ze een volgende update van het programma uit hebben. Dan zal het vast wel weer goed werken.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
Help!!!! schreef op 09 augustus 2004 @ 15:49:
[...]

In SP2 RC2 had ik ook problemen met Sygate. Verbaasd me dat de RTM nog steeds niet goed samenwerkt. :?

Heb Sygate ingeruild voor ZoneAlarm en dat werkt wel goed. :)

Probeer Sygate wel weer als ze een volgende update van het programma uit hebben. Dan zal het vast wel weer goed werken.
Blijkbaar veranderd SP2 nogal wat onder de Windows motorkap waardoor sommige applicaties ineens geen zin meer hebben.
En toch blijf ik het vreemd vinden. Maarja, het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp hier uit dat de engelse versie beschikbaar komt.
Kan die gewoon over Xp nederlands of toch maar ff wachten op de NL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 14:41
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 16:14:
Engelse SP kan niet op een nderlandse XP, dat wordt dus wachten.

En als ik alle verhalen hier zo lees ga ik mn schijf eerst wel even ghosten voordat ik dat ding installeer, heb het niet zo op die uninstall van servicepacks (blijft volgens mij altijd troep achter).

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

nee er kan geen UK Servicepack op een NL os geinstalleerd worden.

Is nooit geweest en zal ook nooit komen denk ik

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Laatst online: 09:48
Werkt niet op de nederlands versie van XP, dus je moet gewoon eventjes geduld hebben :)

Echooooooo, heeft er iemand een sneltiepcursus ofzo??? ;)

[ Voor 10% gewijzigd door SysRq op 09-08-2004 16:21 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-09 08:41

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Gunner schreef op 09 augustus 2004 @ 16:20:
[...]

nee er kan geen UK Servicepack op een NL os geinstalleerd worden.

Is nooit geweest en zal ook nooit komen denk ik
Misschien bij Longhorn
Ik had ergens gelezen, dat de programma bestanden onafhankelijk van de taal werken en dat de strings in een xml bestand zouden staan

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
Kipcorn schreef op 09 augustus 2004 @ 15:42:
Dat was het dus. Bedankt zeg! :D
You're welcome :)
edit: btw, dcom zelf is niet nodig zo te merken. ik heb hem uitgezet (in mn registry),
zoals in dit artikel beschreven staat: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;825750 en alles werkt nog o_0 :)

Hier trouwens nog wat dingen:
* Incoming update van Symantec voor de Security Center:
http://www.tcmagazine.inf...ews&file=article&sid=6584

* IBM waarschuwt voor SP2:
http://www.tcmagazine.inf...ews&file=article&sid=6583

* En een artikel vol negatieve dingen over de vernieuwde Firewall
http://www.eweek.com/article2/0,1759,1631629,00.asp

[ Voor 22% gewijzigd door WhistlerNL op 09-08-2004 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Fighter schreef op 09 augustus 2004 @ 16:32:
[...]
* En een artikel vol negatieve dingen over de vernieuwde Firewall
http://www.eweek.com/article2/0,1759,1631629,00.asp
Is dit echt waar?
Windows Firewall trusts all systems on the local subnet. If you are on a hotel network or a public wireless network or an insecure cable modem network, you can be attacked by a neighboring system.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat de XP SP2 firewall zomaar PC's als trusted beschouwt zonder dit eerst aan de gebruiker te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Goh als ik dit topic zo lees lijkt het wel dat sp2 meer slecht doet dan goed :S

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Volgens mij moet er niet aan de security center gesleuteld worden maar aan de antivirus om ze compatible met elkaar te maken.
Ik draai namelijk rc2 en een week ofzo geleden herkende deze anti-vir niet. Na een update van anti-vir stond hij netjes gemeld in de security center :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Niet echt, veel tweakers gebruiken de engelse versie en tweaken hun systeem naar hun wil (services uitzetten enzo). Veel 'gewone' gebruikers met de nederlandse versie zullen helemaal niet zo veel problemen tegenkomen.
Je zult hier dus relatief veel nieuwe problemen tegenkomen omdat hier gebruikers zitten met specifieke systemen, kennis en wensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
Schumi4ever schreef op 09 augustus 2004 @ 17:05:
Volgens mij moet er niet aan de security center gesleuteld worden maar aan de antivirus om ze compatible met elkaar te maken.
Ik draai namelijk rc2 en een week ofzo geleden herkende deze anti-vir niet. Na een update van anti-vir stond hij netjes gemeld in de security center :)
Dat is al bekend geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

is de sp2 final ook al ergens gewoon helemaal te downloaden

als hij al uit is zou ik graag de englese hebben iemand goeie mirror / link ?

aha ik download nu iets WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe

link stond op vorige pagina is dit nu echt de final sp2 ?

[ Voor 30% gewijzigd door BruceLee op 09-08-2004 17:18 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:07

Exirion

Gadgetfetisjist

BruceLee schreef op 09 augustus 2004 @ 17:13:
is de sp2 final ook al ergens gewoon helemaal te downloaden

als hij al uit is zou ik graag de englese hebben iemand goeie mirror / link ?
Zolang Microsoft het niet officieel heeft uitgebracht is jouw vraag niets meer dan een warez request. Het gaat om copyrighted software die nog niet vrijgegeven is.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBtje
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-05 12:13
Fairy schreef op 08 augustus 2004 @ 11:59:
[...]

Maar mij mij drukt ie emule mooi de kop in. Ik hoop trouwens dat 50 wel genoeg ik want ik heb emule ingesteld staan op 50000 connections. En regelmatig staat mijn metertje op 1000 open connecties (meestal alleen bij het aanmelden) maar dan gaat de download ook super.

PS. Dit soort patches zal de snelheid van het internet misschien ook wel mooi verbeteren :) Maar ik gooi zélf de fix er effe overheen :P
ja, de fix lijkt gedeeltelijk te werken.. als je veel downloads open hebt staan, dan is 50 gewoon te weinig.. er staat hier ook hoe je er 'unlimited' van kunt maken, maar ik heb geen idee hoe ik dat doe.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

zo dan staat er op de vorige pagina iemand die gewoon warez post ..

en ik vroeg alleen maar of de final al uit was :+ en zo ja als hij er al legaal was :Y) een d/l linkje

[ Voor 46% gewijzigd door BruceLee op 09-08-2004 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Exirion schreef op 09 augustus 2004 @ 17:17:
Zolang Microsoft het niet officieel heeft uitgebracht is jouw vraag niets meer dan een warez request. Het gaat om copyrighted software die nog niet vrijgegeven is.
We hebben voor dit topic besloten dat het wat ons betreft geen probleem is om links naar de release versie van Windows XP SP2 te posten.

De reden hier achter zijn wat dit betreft simpel:
- De op de MSDN download site verkrijgbare versie heeft voor zover wij weten geen verspreidings restrictie.
- Het is gratis software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

het enige wat ik wil weten als ik die 266 mbversie download is dat de echte final of is dat nog een beta !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Lees dit topic gewoon door BruceLee - er staat genoeg informatie in over welke versie de *vermoedelijke* release versie is, hoe je dit kan controleren en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

vermoedelijk lol niks zeker ja dan w8 ik nog wel ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04-2015
Fighter schreef op 09 augustus 2004 @ 14:45:
...

EDIT: :D en die foutmelding kreeg ik omdat ie de DCOM service niet opstarte.. (staat op manual), met de hand opgestart en nu doet ie het wel.. echt hoor :/

EDIT 2: Provides launch functionality for DCOM services. < Dat staat er als uitleg bij die service, maar wtf dat DCOM precies is weet ik ook niet, maar het is blijkbaar nodig om een service die op manual staat op te starten als deze nodig is. Maw: al mn problemen kwamen omdat ik deze service op manual had gezet..

...
Die DCOM Server Process Launcher lijkt iets nieuws in SP2. Ik heb even vergeleken met mijn (nog) SP1 bak op kantoor en daar staat hij nog niet op.

Overigens vind ik dit altijd wel een lekkere site als je opruiming wil houden onder Windows XP system services (veel kan idd uit):
http://www.theeldergeek.com/services_guide.htm
(DCOM Server Process Launcher staat er nog niet in :|)

/me is zelf ook wel een beetje een 'elder' geek, misschien dat het hem daarom wel aanspreekt :P

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subrosa
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Cochrane schreef op 08 augustus 2004 @ 00:39:
Oplossing voor het atapi prob is atapi.sys in \system\drivers hernoemen naar iets anders. Daarna kan je de setup gewoon vervolgen.
moet ik na installatie van SP2 de oude versie van atapi.sys weer terugzetten, en dus de nieuwe versie ( aangemaakt door setup , denk ik ) overschrijven ?

en het oude bestandje delete-en

verder draait het bij mij ook zonder problemen.
maar om van echte voordelen te spreken .. die heb ik nog niet duidelijk mee gemaakt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

WimB schreef op 09 augustus 2004 @ 16:51:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat de XP SP2 firewall zomaar PC's als trusted beschouwt zonder dit eerst aan de gebruiker te vragen.
Dat doet bijna elk kliklik firewall pakket...
Installeer maar eens KPF of ZA, moet je aangeven of je nic in een trusted zone zit.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

De Engelse en Duitse redistributable is nu voor iedereen officieel available op:

[ Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 09-08-2004 19:34 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

kijk daar zat ik op te wachten, bedankt ! :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Help!!!! schreef op 09 augustus 2004 @ 19:04:
De redistributable is nu voor iedereen officieel available op:

Downloading, het gaat (nu) gelukkig (nog) snel. Ffies de CRC/MD5 checken, ik hoop dat ie niet anders is dan die eerder is gereleased :p.

[edit] De download geeft aan dat hij 272Mb is, en de vorige was 266 :| :P...

[ Voor 10% gewijzigd door PowerSp00n op 09-08-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Gunner schreef op 09 augustus 2004 @ 19:07:
[...]

kijk daar zat ik op te wachten, bedankt ! :7
No thx. :P

Postte het even omdat ik weet dat er een hoop tweakers zijn (ikke B) :X ) die SP2 RTM gewoon voor alle zekerheid het liefst rechtstreeks bij MS downloaden. :)
PowerSp00n schreef op 09 augustus 2004 @ 19:16:
[...]

Downloading, het gaat (nu) gelukkig (nog) snel. Ffies de CRC/MD5 checken, ik hoop dat ie niet anders is dan die eerder is gereleased :p.
Ik zit op 85%. Ik ga zo wel ff de md5 check doen.
Denk dat die verified links van bijv Neowin echt wel goed zijn maar toch wel interessant. ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Help!!!! op 09-08-2004 19:19 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[...]

Hij is tot op de KB precies even groot, dus het lijkt exact dezelfde te zijn...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

wildhagen schreef op 09 augustus 2004 @ 19:18:
[...]

Hij is tot op de KB precies even groot, dus het lijkt exact dezelfde te zijn...
Ok gelukkig maar, dan zal FireFox het wel iets anders aangeven in het download schermpje :). Ik haal hem toch nog even binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 11:32
[...]
272??????? bij mij geeft ie "gewoon" 266 aan hoor...

edit:
spuit 4568168

[ Voor 9% gewijzigd door Ben.Hahlen op 09-08-2004 19:22 ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Ben.Hahlen schreef op 09 augustus 2004 @ 19:21:
[...]

Mja ok, dan zal Firefox er dus idd wel naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ben.Hahlen schreef op 09 augustus 2004 @ 19:21:
[...]

Waarschijnlijk kan Firefox gewoon niet rekenen, of de programmeurs weten niet dat 1 MB != 1000 kB.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dit geeft ie bij mij:

MD5: 59a98f181fe383907e520a391d75b5a7
Size: 278.927.592

Ga nu ff slipstreamen..... :)

[ Voor 38% gewijzigd door Help!!!! op 09-08-2004 19:29 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Die nare Duitsers kunnen dus nu ook al het SP downloaden :P 't Is nie eerlijk :P

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: te laat gepost, niet goed gelezen... }:O

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
wildhagen schreef op 09 augustus 2004 @ 19:23:
[...]

Waarschijnlijk kan Firefox gewoon niet rekenen, of de programmeurs weten niet dat 1 MB != 1000 kB.
Laat nou toevallig 1MB == 1000kB zijn. Echter 1MiB == 1024kiB, wat we vroeger gewoon MB en kB noemden.

Maargoed, totaal oninteressant. Zelf wil ik gewoon altijd weten hoeveel bytes het zijn, dat weet je het gewoon zeker en precies :)

[ Voor 18% gewijzigd door Brent op 09-08-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook al wanneer we de nederlandse versie kunnen verwachten?
Vandaag of morgen of pas als hij op windows update en dergelijke ook beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Breepee schreef op 09 augustus 2004 @ 19:27:
[...]

Laat nou toevallig 1MB == 1000kB zijn. Echter 1MiB == 1024kiB, wat we vroeger gewoon MB en kB noemden.
machten van 2? Knappe jongen die en macht van 2 op 1000 kan laten afronden ;)

Dat nu ergens wat vage mannetjes wat nieuwe termen (MIB, hoe verzin je het?) zit te verzinnen wil nog niet zeggen dat dat juist is :)

Anders gaan we morgen de term WB verzinnen ;)

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 09-08-2004 19:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
Kreeg de MSDN versie van ome Bill, een ISO van 475MB, en voor degenen die het zich afvragen, er zit heel wat HTML meuk, en mooie autorun, .NET framework etc bij.. de XPSP2.exe is 278.920.704 bytes, en dateert van 2004-08-04 12:00. (Voor degenen die zich afvroegen waarom de ISO zoveel groter is).

Heb op 4 pc's geinstalleerd, en geen enkel probleem gehad. Wel alleen maar in een domeinomgeving (zowel op werk als thuis), en ik heb overal meteen die firewall uitgeknald.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreAronnax
  • Niet online
Als je zoek in de Microsoft Download Center vind je nu een heleboel interestante downloads die te maken hebben met SP2.

Zoals:
• Windows XP Service Pack 2 Checked Build
• Windows XP SP2 Support Tools for Advanced Users
• Windows XP SP2 Deployment Tools for Advanced Users
• Windows XP Service Pack 2 SMS Files

De Network Installation Package van SP2 staat trouwens gedateerd op 8/8/2004, en was gisteren dus al downloadbaar!

[ Voor 13% gewijzigd door PierreAronnax op 09-08-2004 19:51 ]

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Hehe, precies op tijd _/-\o_

Morgen krijg ik een nieuw mobootje+cpuutje dus die format was niet uit te stellen. Nu ff downloaden, straks slipstreamen, daarna alle meuk eruitgooien met nlite en daarna op cdrw fikken voor morgen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Nu online
wildhagen schreef op 09 augustus 2004 @ 19:32:
[...]

machten van 2? Knappe jongen die en macht van 2 op 1000 kan laten afronden ;)

Dat nu ergens wat vage mannetjes wat nieuwe termen (MIB, hoe verzin je het?) zit te verzinnen wil nog niet zeggen dat dat juist is :)

Anders gaan we morgen de term WB verzinnen ;)
http://www.google.nl/search?q=mibibyte+megabyte :)

Wel even bij de tijd blijven :) De i is overigens klein.

Voorbeeldje:
k = kilo = metrisch = 10^3
ki = kibi = (bi van) binair = 2^10

Wordt al in heel wat software zo gebruikt. Dit is zo een jaar of wat geleden de officele standaard geworden (vandaar dat je harde schijf van 200GiB (i wordt helaas bijna altijd weggelaten) ietsjes kleiner lijkt als je in Windows naar de grootte kijkt :) Zie ook hier: nieuws: Eenheden op de schop: megabyte of mebibyte?

[ Voor 39% gewijzigd door Brent op 09-08-2004 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de filename anders is??
SP2 "onofficieel" : WindowsXP-KB826939-x86-ENU.exe
SP2 "officieel" : WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe

Ik denk, ik meld het maar even ;)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ben.Hahlen schreef op 09 augustus 2004 @ 19:58:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat de filename anders is??
SP2 "onofficieel" : WindowsXP-KB826939-x86-ENU.exe
SP2 "officieel" : WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe

Ik denk, ik meld het maar even ;)
:?

Ik heb de "onofficiele" en die heet exact hetzelfde als de zojuist gereleasede versie....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
hmz...
misschien ligt het dan wel aan mij ;)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

fsfikke schreef op 08 augustus 2004 @ 17:33:
Bij de SP2 die ik hiervandaan heb gedowned: ftp://got:got@bavaria.servebeer.com Staat dit onder eigenschappen>Digitale handtekeningen:

[afbeelding]
Dit hoort toch niet?

crc32 krijgt dit eruit:046f12b1

Is dit nou de goede versie of is dit een fake?
Ik heb nu sp2 van de Microsoft site gedownload en ik krijg nog steeds hetzelfde :P Dus het ligt eerder aan mij dan aan bavaria.servebeer.com :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

OK, net de SP2 netwerkinstallatie gedownload van de MS site...

Alles netjes geinstalleerd...geen fouten ontdekt...

Maar nu is mijn opstartlogo toch veranderd: Geen professional meer en het jaartal ontbreekt.

Verder: BUILD 2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158 : Service Pack 2

Sorry, maar dat moest toch 2180 zijn of is mijn EIGEN geheugen brak aant worden.

Nogmaals, verder werkt alles ok.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Michael Knight schreef op 09 augustus 2004 @ 21:29:
OK, net de SP2 netwerkinstallatie gedownload van de MS site...

Alles netjes geinstalleerd...geen fouten ontdekt...

Maar nu is mijn opstartlogo toch veranderd: Geen professional meer en het jaartal ontbreekt.

Verder: BUILD 2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158 : Service Pack 2

Sorry, maar dat moest toch 2180 zijn of is mijn EIGEN geheugen brak aant worden.

Nogmaals, verder werkt alles ok.
Het is volgens mij al een paar keer voorbij gekomen: Build 2600 slaat op je Windows XP, de 2158 is de build tijd (dus 2 minuten voor 10 's avonds).

En wat betreft dat opstartlogo: ook dat is de bedoeling.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me toch af wat de bedoeling is van het startlogo?
Wil microsoft van het onderscheid tussen een home en een professional editie af ?
Houdt het in dat we straks nog maar 1 versie van Windows XP hebben ?
Zou dat dan ook inhouden dat het activeren van de home edition vervalt?
Ik hoop dat iemand hier iets over weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 11-09 17:25

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Klopt het dat die SP2 download nu van de MS site is verwijderd?

De link die hierboven stond:

http://www.microsoft.com/...amilyid=04&displaylang=en

werkt niet meer bij mij?!

EDIT: Ik ziet net dat de URL veranderd is....nu werkt ie weer...tnx iig

[ Voor 70% gewijzigd door Michael Knight op 09-08-2004 22:12 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is eerder gegeven door BackSlash32 maar dit is de directe link:
http://download.microsoft...wsXP-KB835935-SP2-ENU.exe

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ook mét de TCPIP patch naar 50 connecties tik ik steeds tegen de limiet aan. Is er een manier om deze limiet ongedaan te maken ? Kan ik safe de tcpip.sys van mijn xpSP1 laptop overzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 22:06:
Wil microsoft van het onderscheid tussen een home en een professional editie af ?
Ik weet niet zo gauw waar je die relatie legt, maar er zijn ook versies van XP Professional die je gewoon moet activeren. Enkel de "Corporate" edition van Windows XP Pro behoeft geen activatie.

En die is alleen bedoeld voor grote bedrijven, en zeker niet voor thuisgebruik. Dus als jouw installatie van XP Professional niet hoefde te worden geactiveerd, dan is de kans groot dat deze **kuch kuch** niet op de juiste wijze verkregen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 22:06:
Allereerst: bij de Pro versie moet ook gewoon geactiveerd worden. Jij hebt het over de corporate versie, dat is weer iets anders (nou ja, anders: het is gewoon de pro versie zonder activatie).

Wat betreft dat bootscherm: ik denk dat ze niet langer verschil willen maken in de patches voor Pro en Home omdat dit voor de consument duidelijker is. Het maakt ook niet uit, want als je Windows XP in de winkel koopt weet je echt wel of je een pro of home versie hebt, je hebt het bootscherm niet nodig om je daaraan te herinneren. ;)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan gewoon installeren op NL Windows XP Pro ?, moet ik ook eerst SP1 verwijderen? Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 22:45:
Ik kan gewoon installeren op NL Windows XP Pro ?, moet ik ook eerst SP1 verwijderen? Bedankt.
Nee en hoewel niet nodig het 2e antwoord, nee.

De Nederlandse versie is er nog niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Guardian Angel op 09-08-2004 22:49 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhistlerNL
berend_botje schreef op 09 augustus 2004 @ 18:04:
[...]
Die DCOM Server Process Launcher lijkt iets nieuws in SP2. Ik heb even vergeleken met mijn (nog) SP1 bak op kantoor en daar staat hij nog niet op.

Overigens vind ik dit altijd wel een lekkere site als je opruiming wil houden onder Windows XP system services (veel kan idd uit):
http://www.theeldergeek.com/services_guide.htm
(DCOM Server Process Launcher staat er nog niet in :|)

/me is zelf ook wel een beetje een 'elder' geek, misschien dat het hem daarom wel aanspreekt :P
Juh, TEG ben ik ook wel is geweest, maar gebruik zelf meestal deze:
http://www.blackviper.com/WinXP/service411.htm (heb nu zelf 13 services maar draaien :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kipcorn
Ik ga morgen nog maar even slipstreamen en strippen met nLite. Maar tot nu toe ben ik niet echt wild van dat service pack. Het is alleen handig dat je nu geen tientallen Windows Updates hoeft te installeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang gaat het dan nog duren voor die NL versie.

Ik bedoel dat als die duitsers hem ook al hebben,wanneer zijn wij
dan eens een keer aan de beurt.

Wil een fresh install doen,maar moet toch ff wachten op de NL versie.

Had er toch al moeten zijn als coalitie partner van de US _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 00:26:

blaat.... :r
same here :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 00:26:

Had er toch al moeten zijn als coalitie partner van de US _/-\o_
er zijn iets van 90 miljoen duitsers (en nog veel meer wereldwijd die de taal spreken).. daar gaat het om

en er zijn iets van 16.3 miljoen nederlanders en nog wat belgen die nederlands spreken, das duur voor MS niet zo van belang dan

eerst engels en duits, dan japans en spaans, en dan pas de kleine taaltjes

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pthn
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 31-07-2023
Ik heb gisterenavond SP2 geïnstalleerd, liep allemaal goed, maar nu start WinXP niet meer goed op, bij het inlogscherm krijg je na +/- 1 minuut de melding: System Shutdown en dan een tellertje die terugtelt van 1 minuut naar 0 en dan reboot ie weer.

De message is iets als NT AUTORITY\SYSTEM is shutting down, due to Remote Procedure Call (RPC)

Heb al geprobeerd in Safe Mode op te starten met en zonder Network maar daar doet ie hetzelfde. Alleen Safe Mode met Commandprompt doet het.

Het was WinXP Pro met SP1 en alle updates, Norton Internet Security 2003

Kan ik SP2 uninstallen van de cmd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skull_One
  • Laatst online: 11-09 12:36
We hebben hier een 'leuk' probleem op enkele Asus T2-R Barebones... De machines met de vorige versie Celeron werken prima met SP2, de machines met de nieuwe Celeron-D hangen na het installeren van SP2 tijdens het herstarten... :?

b.t.w. dit is op schoon geïnstalleerde machines...

Heeft iemand al ervaring op andere type moederborden die voorzien zijn van een Celeron-D ?

Look at it this way... in a million years, who's gonna care?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

pthn schreef op 10 augustus 2004 @ 08:20:
Ik heb gisterenavond SP2 geïnstalleerd, liep allemaal goed, maar nu start WinXP niet meer goed op, bij het inlogscherm krijg je na +/- 1 minuut de melding: System Shutdown en dan een tellertje die terugtelt van 1 minuut naar 0 en dan reboot ie weer.

De message is iets als NT AUTORITY\SYSTEM is shutting down, due to Remote Procedure Call (RPC)

Heb al geprobeerd in Safe Mode op te starten met en zonder Network maar daar doet ie hetzelfde. Alleen Safe Mode met Commandprompt doet het.

Het was WinXP Pro met SP1 en alle updates, Norton Internet Security 2003

Kan ik SP2 uninstallen van de cmd?
Dat is toch het Blaster virus? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pthn
Ja maar die PC is helemaal up-to-date, actuele virusscanner, firewall en dan toch nog Blaster ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Download voor de grap eens de tool van Norton bv om de te kijken of hij er echt niet zit: Hierrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pthn
Ja eh, WinXP probeert zichzelf nu te herstellen, via de Recovery Console.

http://www.microsoft.com/security/incident/blast.mspx is inderdaad precies hetzelfde schermpje wat ik kreeg. Maar ik kan me niet herinneren dat ik msblast.exe bij de processen heb zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SP2 draait hier goed. Securitycentre detecteerd alleen de status van NAV 2004 EN niet goed. Zag ik hier al vaker voorbij komen, dus ff gezocht en het antwoord (geen oplossing helaas) gevonden:

Q: What about Symantec? Why does Windows Security Center not detect the status of Norton products?
A: Symantec’s product status architecture is unique among firewall and antivirus manufacturers and requires a different approach to guarantee detection of Symantec products. Symantec is in the process of developing WMI providers and has plans to distribute the WMI providers to all active customers shortly after Windows XP SP2 releases. The Symantec WMI providers will enable full detection by Windows Security Center for active Norton customers.

Without the updated WMI providers, Windows Security Center will detect only whether Norton products exist. No status detection will be available. You will receive a “red alert” message because Windows XP could not detect an up-to-date and active antivirus program.

bron: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;883792

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nederlands versie komt pas in september uit volgens onderstaande bron. :)
Bron: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=38283

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 10:06:
De nederlands versie komt pas in september uit volgens onderstaande bron. :)
Bron: http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=38283
Deze bron is achterhaald. Er staat in dat de engelse versie eind augustus te downloaden valt. Deze is echter nu al via het windows download centerte deownloaden:

http://www.microsoft.com/...368D3CDB5A&displaylang=en

Zelfs de duitse versie kan hier al worden gedownload. Het zal dus niet zo heel lang meer duren voordat de NL versie uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 10:12:
[...]

Deze bron is achterhaald. Er staat in dat de engelse versie eind augustus te downloaden valt. Deze is echter nu al via het windows download centerte deownloaden:

http://www.microsoft.com/...368D3CDB5A&displaylang=en

Zelfs de duitse versie kan hier al worden gedownload. Het zal dus niet zo heel lang meer duren voordat de NL versie uit is
Ja maar dit zijn niet de standalone servicepacks voor de "thuisgebruiker".

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nulnulnix
  • Laatst online: 09-09 11:26

Nulnulnix

BOFH

Fighter schreef op 08 augustus 2004 @ 15:56:
[...]

Ik heb hier dus ook 'last' van, lees mn post maar ff:

[...]

In het kort: de Network Connections service starten.
Dat helpt ook al niet.
Ook het de-registreren en opnieuw registreren van de netwerk modules geeft geen oplossing!
De netwerkwizzard doet het nu wel, maar kan geen nic retrieven.
Leuk, want ik heb wel internet en kan gewoon op mijn netwerkje werken.
Nieuwe driver van broadcom (juni 2004) lost ook niets op....

We have just one world, but we live in different ones...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Laatst online: 11-09 22:09
Ennuh hoe zit het met de illegale serials? Heb hier 1pc niet helemaal legaal. Wat gaat SP2 voor grappen uithalen als je een illegale serial gebruikt?

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
Appie Heijn schreef op 10 augustus 2004 @ 10:25:
Ennuh hoe zit het met de illegale serials? Heb hier 1pc niet helemaal legaal. Wat gaat SP2 voor grappen uithalen als je een illegale serial gebruikt?
Zolang je de goede key hebt (in de range xxx-640-xxx) helemaal niks... O-) O-)

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Laatst online: 26-01-2023
Appie Heijn schreef op 10 augustus 2004 @ 10:25:
zoals volgens mij al een aantal keer gezegd: als je een geblockte serial hebt, wil SP2 gewoon niet installeren.. that's it, verder gebeurt er niets.. Zodra je je key aanpast naar een legale (of iig een niet-geblockte), kun je SP2 alsnog installeren.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
axis schreef op 10 augustus 2004 @ 10:31:
[...]

zoals volgens mij al een aantal keer gezegd: als je een geblockte serial hebt, wil SP2 gewoon niet installeren.. that's it, verder gebeurt er niets.. Zodra je je key aanpast naar een legale (of iig een niet-geblockte), kun je SP2 alsnog installeren.
SP 2 blockt alleen de keys die in sp1 ook geblockt zijn.
Er zijn dus nog veel keys over O-) :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LollieStick
  • Laatst online: 08-09 05:30
Wrong...

Alle keys in de xxxxx.64x.xxxx range zijn geblocked met uitzondering de 640 (officieel studentenlicenties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij thuis heb ik anders een serial gebruikt die xxxxx.645.xxxx oplevert. En die liet zich prima upgraden naar SP2. Het is dus nóg iets complexer met die geblokte serials. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zit dat met xxx.642.xxx.xxx??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehehe ben ik blij met mijn 640 license en ben nie eens student:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 20:27
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 09:59:
SP2 draait hier goed. Securitycentre detecteerd alleen de status van NAV 2004 EN niet goed. Zag ik hier al vaker voorbij komen, dus ff gezocht en het antwoord (geen oplossing helaas) gevonden:

Q: What about Symantec? Why does Windows Security Center not detect the status of Norton products?
A: Symantec’s product status architecture is unique among firewall and antivirus manufacturers and requires a different approach to guarantee detection of Symantec products. Symantec is in the process of developing WMI providers and has plans to distribute the WMI providers to all active customers shortly after Windows XP SP2 releases. The Symantec WMI providers will enable full detection by Windows Security Center for active Norton customers.

Without the updated WMI providers, Windows Security Center will detect only whether Norton products exist. No status detection will be available. You will receive a “red alert” message because Windows XP could not detect an up-to-date and active antivirus program.

bron: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;883792
Symantec zet binnenkort updates voor hun norton producten online, check deze link maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
LollieStick schreef op 10 augustus 2004 @ 10:49:
Wrong...

Alle keys in de xxxxx.64x.xxxx range zijn geblocked met uitzondering de 640 (officieel studentenlicenties)
heb hier een 643 key en SP2 installeerde hier perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wrong...

fredgroes schreef op 10 augustus 2004 @ 11:21:
[...]

heb hier een 643 key en SP2 installeerde hier perfect
Volgens de laatste berichtgeving zijn in SP2 RTM alleen de keys geblocked die ook in SP1 geblocked waren.

In de SP2 beta's waren meer keys geblocked.

Kan helaas alleen het linkje niet meer terugvinden....

[ Voor 35% gewijzigd door Help!!!! op 10-08-2004 12:00 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langley78
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-07 21:25
Wrong...

Hier doet ie het ook gewoon, op 640, 643 en 649 keys.

Haast creëer je zelf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yisc
  • Laatst online: 26-08 12:41
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 11:05:
en hoe zit dat met xxx.642.xxx.xxx??
Geen probleem, gister sp2 geinstalleerd op een machine met 642 en alles werkt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie 2.12 is uit van StyleXP. Deze versie werkt op winxp SP2 final.

http://www.tgtsoft.com/download.php
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste