[XP] ServicePack 2 released to manufacturing

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste
Acties:
  • 4.912 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Microsoft heeft vandaag ServicePack 2 voor Windows XP uitgebracht:
http://www.microsoft.com/...08-06WinXPSP2LaunchPR.asp

Op dit moment zou Service Pack 2 ook via MSDN subscriber te downloaden moeten zijn.

Update: En hij is nu ook te downloaden voor niet-beta testers en MSDN subscribers. http://www.microsoft.com/...368D3CDB5A&displaylang=en

Mail die naar klanten is gestuurd:
I am pleased to inform you that Windows XP Service Pack 2 released to manufacturing on Friday August 6, 2004. Windows XP Service Pack 2 contains major security improvements designed to provide better protection against hackers, viruses, and worms. Windows XP Service Pack 2 also improves the manageability of the security features in Windows XP and provides more and better information to help users make decisions that may potentially affect their security and privacy.

On Monday, August 9, 2004, the full network installation package for Windows XP Server Pack 2 will be posted on the Windows XP Service Pack 2 site on Microsoft TechNet (http://www.microsoft.com/technet/winxpsp2). This site is also the best resource for accessing the most up-to-date technical information regarding Windows XP Service Pack 2.

On-line distribution will be the primary distribution vehicle for Windows XP Service Pack 2 and below is a summary of the key milestones of the distribution plan:

8/6 Release to manufacturing
8/9 Release to Microsoft Download Center (network installation package)
8/9 Release to MSDN subscription site (CD ISO image)
8/10 Release to Automatic Updates (for machines running pre-release versions of Windows XP Service Pack 2 only)
8/16 Release to Automatic Updates (for machines NOT running pre-releases versions of Windows XP Service Pack 2)
8/16 Release to Software Update Services
Later in August Release to Windows Update for interactive user installations

Because of the significant security improvements outlined above, Microsoft views Windows XP Service Pack 2 as an essential security update and is therefore distributing it as a “critical update” via Windows Update (WU) and the Automatic Updates (AU) delivery mechanism in Windows. Microsoft is strongly urging customers with Windows XP and Windows XP Service Pack 1-based systems to upgrade to Windows XP Service Pack 2 as soon as possible.

Windows XP Service Pack 2

Service Pack 2 is het eerste servicepack voor Windows XP wat uitgebracht is na de zogenaamde Slammer worm (zie: o.a. http://www.f-secure.com/v-descs/mssqlm.shtml) en is uniek in het feit dat het grote veranderingen aanbrengt in de architectuur van Windows XP.

Service Pack 2 zal naar verwachting het meest ingrijpende service pack zijn dat ooit door Microsoft uitgebracht is met een groot aandachtspunt op het beveiligen van de PC voor virussen, wormen en andere malware.

Grote veranderingen aanbrengen in de architectuur is iets wat tot nu toe voorbehouden bleef aan major Windows releases, in dit service pack is dat anders en dit heeft dan ook bijgedragen aan het steeds verlaten van de release date, iets wat we ook gewend zijn bij major Windows releases ;)

De veranderingen in Service Pack 2 zijn terug te vinden op een groot aantal fronten, zichtbaar aan de oppervlakte en niet zichtbaar in de ‘core’ van Windows.

Windows Security Center
Het eerste wat opvalt als je inlogt op Windows is de popup rechts onder ‘Your computer might be at risk’ is de dramatische boodschap.

Afbeeldingslocatie: http://gargamel.elexer.com/zooi/xpsp2_pic01.png

Er op clickend zal je een van de nieuwe features van Service Pack 2 – het Windows Security Center zien.

Afbeeldingslocatie: http://gargamel.elexer.com/zooi/xpsp2_pic02.png

Het Security Center geeft je in één oogopslag de status van de beveiliging van je PC – staat je firewall aan, update je je Windows wel automatisch, en draait je virusscanner wel actief mee.

Als je een virusscanner geinstalleerd hebt (en hij wordt herkend door Windows) zal je in het Security Center de status ervan terug kunnen zien. Zo lang je Windows niet ‘beveiligd is’, dat wil zeggen zolang er een van deze drie punten rood blijft zal je in je systemtray een rood schildje houden. Het kan zo zijn dat je virusscanner niet ondersteunt wordt – je kan hier dan ook kiezen voor ‘I have an anti-virus program that i’ll monitor myself’ waardoor je virusscanner genegeerd zal worden in deze controle.

Windows Firewall
Een van de nieuwe features in Service Pack 2 is de Windows Firewall – grotendeels herzien sinds de vorige versie die nog bekend stond onder ICF (Internet Connection Firewall) bied het een boel meer mogelijkheden en is het wat meer opgeschoven richting populaire 3rd party firewalls zoals ZoneAlarm.

Het configureren van de firewall bestaat uit niet meer dan het ‘aan zetten’ van de firewall in het Security Center danwel via de properties van een netwerk adapter (onder Settings -> Advanced -> Windows Firewall, Settings en dan ‘On’) – op dat moment filtert het alle connecties die geinitieerd worden naar je PC.

Om te voorkomen dat mensen uit gemak de firewall uitzetten, kan je op vrij eenvoudige manier excepties aanmaken voor bepaalde programma’s die wel connecties mogen ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://gargamel.elexer.com/zooi/xpsp2_pic03.png

Daarnaast biedt de firewall een aantal mogelijkheden om bijvoorbeeld een IP range uit te sluiten van blokkade wat handig is in een klein thuis netwerk, dit vereist echter wel wat kennis van je eigen netwerk.

Internet Explorer
Ook Internet Explorer heeft een aantal veranderingen ondergaan – helaas is het geen volwaardige Internet Explorer update maar zijn het ‘maar’ security problemen die aangepakt zijn, maar ik kan me voorstellen dat het Internet Explorer team daar z’n handen aan vol had voor deze release.

Een verandering die meteen in het oog springt is het blokkeren van downloads van programma’s– als je bijvoorbeeld ICQ probeert te downloaden krijg je boven je menu bar een gele popup regel te zien met uitleg – enkel door hier op te clicken en alsnog voor ‘Download’ te kiezen kan je de file downloaden. Per ongeluk een executable downloaden lijkt hiermee in ieder geval verleden tijd te zijn.
Afbeeldingslocatie: http://gargamel.elexer.com/zooi/xpsp2_pic04.png

Een andere belangrijke verbeterde optie is ‘Manage Add-ons’ (te vinden onder de Internet Settings -> Programs) deze presenteert je een lijst met geinstalleerde toolbars en andere browserhelpers. Je kan ze hier ook op een simpele manier disablen of enablen.
Afbeeldingslocatie: http://gargamel.elexer.com/zooi/xpsp2_pic05.png

Verder zijn er nog een aantal kleinere maar ook belangrijke features toegevoegd: een popup blocker, het blokkeren van automatisch geinitieerde downloads, een ‘Never trust’-optie als aanvullen op de ‘Always trust’-optie bij het uitvoeren van ActiveX scripts, Internet Explorer vensters kunnen niet meer geopend worden op een manier waarbij de statusbar of de addressbar buiten beeld valt.

Messenger service
Niet te verwarren met de Windows Messenger (het chat programma) is in Service Pack 2 de “Messenger” service standaard disabled, in mijn ogen een beetje een jammere keuze aangezien de Windows Firewall een vele serieuzere manier is om dit soort zaken aan te pakken.
Afbeeldingslocatie: http://gargamel.elexer.com/zooi/xpsp2_pic06.png

RPC Interface Restriction
Remote Procedure Call is na de blaster worm een technology geworden die veel mensen wel iets zegt, helaas voornamelijk negatief. De mensen die de “RPC” service disabled hebben (en hiermee hun PC bijna onbruikbaar maakte) weten echter hoe belangrijk RPC is voor Windows – het is het protocol waarmee veel Windows componenten zowel intern het systeem als met andere computers communiceren.

Een belangrijke wijziging die doorgevoerd is in Service Pack 2 is het blokkeren van anonieme RPC connecties. Het gebruik van anonieme RPC over een netwerk is sowieso twijfelachtig – RPC voorziet dan ook in een authenticatie methode, maar dit werd niet afgedwongen door Windows zelf. In Service Pack 2 wordt dit wel gedaan, het is dan ook vergelijkbaar met het verbieden van een leeg password voor een user account maar dan voor applicaties.

Linkjes:

Veel gestelde vragen:
  • Werkt de Engelse servicepack op een Nederlandse Windows?
    Nee.
  • Is de Nederlandse Windows servicepack al uit?
    Nee. De officiele datum op dit moment is 'begin september'.
  • Hoe schakel ik de virusscanner van SP2 uit?
    Er zit geen virusscanner in.
  • Sinds ik servicepack 2 geinstalleerd hebt werkt KaZaa/BitTorent/Emule niet meer goed?
    Dit heeft te maken met de port limitting wijziging in ServicePack 2. Je kan hier eens kijken voor een workaround - maar let op dat dit ook negatieve impact kan hebben.
  • Moet ik eerst SP1 installeren voordat ik SP2 kan installeren?
    Nee - servicepacks zijn cumulatief.
  • Heb je nog tips voordat ik SP2 installeer?
    Lees de release notes. SP2 is (zoals je hier al kan lezen) behoorlijk ingrijpend. De release notes zijn er niet voor niets.

[ Voor 128% gewijzigd door elevator op 25-08-2004 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05 09:20

PowerSp00n

There is no spoon

Ok nu is het dus overal vanaf verschillende bronnen te downloaden, maar is er op het moment al iets door microsoft vrijgegeven danwel voor iedereen of een gesloten groep. En als iemand iets direct van MS heeft, is hier dan niet een MD5je van ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
De final is al van de Windowsbeta-site te downloaden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:19
* Billie heeft hem van MS en heeft een CRC32 check: 046F12B1 :)
edit:
MD5: 59a98f181fe383907e520a391d75b5a7

[ Voor 51% gewijzigd door Billie op 06-08-2004 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Billie schreef op 06 augustus 2004 @ 23:49:
* Billie heeft hem van MS en heeft een CRC32 check.: 046F12B1 :)
Daar hebben we wat aan :p. Tnx, zo ff mijn gedownloade checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kan ik eindelijk eens aan een unatended gaan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Ik vraag me af, waarom een bedrijf als microsoft nog 2 maanden nodig heeft voor de "localized" versies ? De NL versie duurt dus nog 2 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Anoniem: 50683 schreef op 07 augustus 2004 @ 00:00:
Ik vraag me af, waarom een bedrijf als microsoft nog 2 maanden nodig heeft voor de "localized" versies ? De NL versie duurt dus nog 2 maanden?
Wat ik zo kan bedenken is dat ze eerst 100 % zeker (final) willen weten wat ze moeten vertalen, en dus pas nu beginnen nu de inhoud niet meer zal worden gewijzigd :)

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:22
Anoniem: 50683 schreef op 07 augustus 2004 @ 00:00:
Afgaande op ervaringen met voorgaande service packs, reken op zo'n 2 weken.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246

Ik heb zojuist de bekende torrent file geinstalleerd.
(Filename: WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe)
Geen problemen tegen gekomen.
't duurde wel vrij lang, maar ja wat wil je ook met bijna 300MB aan updates.

Verder ben je na de install de text "professional" kwijt bij je bootlogo.
Tijdens je 1e boot krijg je een scherm "please wait" te zien.
Vervolgens word er een scherm voorgeschoteld om wel/niet te kiezen voor Automatic Updates. En daarna kun je inloggen.

Wel gelijk die firewall uitgezet, heb toch een hardwarematige dus daar maak ik me niet zo druk om. Of Windowsupdate nu direct al naar V5 gaat weet ik niet, daar ik voordat ik SP2 installeerde al V5 had geinstalleerd.

Toch ben ik ook wel benieuwd hoe je een CRC check uitvoert, want zou toch wel fijn zijn om te weten of ik nou de goeie heb of niet.
In IE6 staat in iedergeval:
Version 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158
(weird eigenlijk, zou toch eerder denken dat er 040804 zou moeten staan)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 07-08-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Agent-X schreef op 06 augustus 2004 @ 23:59:
Kan ik eindelijk eens aan een unatended gaan beginnen :)
Als je deze SP wilt slipstreamen, moet je neem ik aan eerst SP1 slipstreamen en dan SP2, of neem SP2 ook de SP1 met zich mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

sanfranjake schreef op 07 augustus 2004 @ 00:03:
[...]

Wat ik zo kan bedenken is dat ze eerst 100 % zeker (final) willen weten wat ze moeten vertalen, en dus pas nu beginnen nu de inhoud niet meer zal worden gewijzigd :)
Ik denk dat de echte bug fixes niet in stukken zitten met talen, dus bugfixes kunnen zo doorgevoerd worden door verschillende talen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:19
offtopic:
http://www.cryptosys.net/src/digsum.zip . Unzippen, en runnen vanaf commandline. Als argument filepath+filename meegeven, dus bijvoorbeeld
crc32sum.exe C:\WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe
:)

edit:
Thnx Derice. :>

[ Voor 8% gewijzigd door Billie op 07-08-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Anoniem: 50683 schreef op 07 augustus 2004 @ 00:05:
[...]

Als je deze SP wilt slipstreamen, moet je neem ik aan eerst SP1 slipstreamen en dan SP2, of neem SP2 ook de SP1 met zich mee?
Dat laatste :p. SP2 bevat alles van SP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

[...]

alle updates zitten er in vanaf dag 0 van xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 11:03

4hp

SP2 neemt ook SP1 met zich mee, is cummulatief toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
[...]

Service Packs zijn al sinds jaar en dag cumulatief, dwz dat de nieuwste alle voorgaande edities in zich heeft. Met SP2 slipstreamen ben je dus klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 19:30

The.Force

*Bauer Addict

^^

te traag...

[ Voor 78% gewijzigd door The.Force op 07-08-2004 00:08 ]

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

SP2 is cummulatief. SP1 zit er al bij ingebakken.
Dus gewoon van een kale XP CD of een XP SP1 CD kun je een mooie nieuwe geslipstreamde CD bakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Anoniem: 111246 schreef op 07 augustus 2004 @ 00:04:
Toch ben ik ook wel benieuwd hoe je een CRC check uitvoert, want zou toch wel fijn zijn om te weten of ik nou de goeie heb of niet.
In IE6 staat in iedergeval:
Version 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158
(weird eigenlijk, zou toch eerder denken dat er 040804 zou moeten staan)
Zoek naar hashcalc.exe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Billie schreef op 07 augustus 2004 @ 00:07:
offtopic:
http://www.cryptosys.net/src/digsum.zip. Unzippen, en runnen vanaf commandline. Als argument filepath+filename meegeven, dus bijvoorbeeld
crc32sum.exe WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe
:)
Als je die . even achter de zip. weg haalt werkt ie in 1x. ;)

Trouwens ook een nieuw download window in IE6. Gaaf man. :)

En de mijne checked out ok.
De torrentfile is dus dezelfde. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 07-08-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2213

Ben benieuwd waneer de SP2-NL beschikbaar is ??
dus de Nederlandse versie van de service pack

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 2213 op 07-08-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De CD is per september te bestellen.
Denk dus rond die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Anoniem: 2213 schreef op 07 augustus 2004 @ 00:14:
Ben benieuwd waneer de SP2-NL beschikbaar is ??
dus de Nederlandse versie van de service pack
Op de MS Site waar je die CD's kon bestellen kwam de CD met de nederlandse versie 1 week later uit dan de cd met de engelse versie. Ik weet niet of het dan ook zo met de download gaat, maar we zullen zien :)... Mijn eigen PC is gelukkig engels, al die nederlandse vertalingen :r >:).

Hmm, heb de SP2 binnen crc32 klopt. Nu krijg ik Setup cannot copy the file atapi.sys. Google weet mij niets te vertellen. Hebben meer mensen dit?

[ Voor 15% gewijzigd door PowerSp00n op 07-08-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Billie?
Wat staat er in jouw IE bij Help, About IE?

Bij mij staat dit: Version 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Over dat probleem met atapi.sys: Volgens verschillende bronnen moet je Daemon Tools uitschakelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

4hp schreef op 07 augustus 2004 @ 00:33:
Over dat probleem met atapi.sys: Volgens verschillende bronnen moet je Daemon Tools uitschakelen :)
Hee hoe weet jij dat ik dat heb? ;). Ok tnx, ik ga het nog eens proberen.

[edit] Nop Alleen Daemon Tools uitschakelen is niet genoeg zo te zien. Ik ga ff verder proberen

[ Voor 16% gewijzigd door PowerSp00n op 07-08-2004 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 04:10

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Zit WindowsUpdate v5 nu standaard in de RTM?

offtopic:
Ach, maakt t uit, heb net mn key omgezet naar een 640-000xxxx key...

[ Voor 53% gewijzigd door jfeelders op 07-08-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

PowerSp00n schreef op 07 augustus 2004 @ 00:35:
[...]

Hee hoe weet jij dat ik dat heb? ;). Ok tnx, ik ga het nog eens proberen.

[edit] Nop Alleen Daemon Tools uitschakelen is niet genoeg zo te zien. Ik ga ff verder proberen
Als je nu eerst boot naar Safe Mode en zorgt dat D-Tools niet wordt geladen (wordt om gevraagd dach ik ergens) en dan de SP2 setup draait, misschien werkt het dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

4hp schreef op 07 augustus 2004 @ 00:46:
[...]

Als je nu eerst boot naar Safe Mode en zorgt dat D-Tools niet wordt geladen (wordt om gevraagd dach ik ergens) en dan de SP2 setup draait, misschien werkt het dan :)
Dat wordt te omslachtig :p. Ik heb nu alle CD Emulatie programma's uitgezet en disabled en hij kwam er nog mee. Maar je kon ook door zonder dat de copy-en, dus we wagen het er maar op :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand anders dan die even zijn versie nr van IE6 in SP2 kan neerplakken?
Dan weet ik of ik goed zit of niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjhgvr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-06 21:04
Anoniem: 111246 schreef op 07 augustus 2004 @ 00:49:
Iemand anders dan die even zijn versie nr van IE6 in SP2 kan neerplakken?
Dan weet ik of ik goed zit of niet. :)
Als jij me ff een directe link naar SP2 kunt bezorgen kan ik dat doen voor je ;)

oisd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DapinododiadeaL schreef op 07 augustus 2004 @ 00:54:
[...]

Als jij me ff een directe link naar SP2 kunt bezorgen kan ik dat doen voor je ;)
Van de MS site?
Die heb ik helaas niet.
Er is wel een torrent met daarin de versie van windowsbeta.microsoft.com / msdn.
Maar die mag hier niet gepost worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

DapinododiadeaL schreef op 07 augustus 2004 @ 00:54:
[...]

Idd torrent of usenet bijv, zijn ook al verschillende groepen met sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
kunnen illegale gebruikers deze service pack ook gebruiken of zijn ze nou eindelijk voor bill door de knieeen gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

jozy schreef op 07 augustus 2004 @ 01:07:
kunnen illegale gebruikers deze service pack ook gebruiken of zijn ze nou eindelijk voor bill door de knieeen gegaan
Er zijn wel meer keys aan een blacklist toegevoegd, hoe het verder zit weet ik niet precies. Maar met het goede spul moet het wel lukken lijkt mij ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 20:34

The Third Man

The Third Jellyfish

jozy schreef op 07 augustus 2004 @ 01:07:
Er zijn wel weer keys geblokkeerd (zoals bij SP1) maar nu ook bepaalde product-ID's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Hier draait 'ie inmiddels, moet zeggen dat ik nog niet zoveel bijzonders ben tegengekomen. Behalve dan het security center gebeuren, waar ik zelf niet echt veel aan heb maar ik hoop dat pc's van andere hier wel een stuk veiliger van worden. De rest ga ik morgen wel bekijken :).

Derice -> 6.0.2900.2180.xpsp_sp2_rtm.040803-2158

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39216

Geinstalleerd...merk er ook weinig van alleen dat Security Center begon te janken over mijn virusscanner, dus maar op monoff gezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 39216 op 07-08-2004 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doineann
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-11-2024
ff speuren en men vind hetvolgende op neowin:

http://boards.quotetracke...iew=&sb=5&o=&fpart=6&vc=1

[ Voor 14% gewijzigd door Doineann op 07-08-2004 02:08 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27195

PowerSp00n schreef op 07 augustus 2004 @ 00:48:
[...]

Dat wordt te omslachtig :p. Ik heb nu alle CD Emulatie programma's uitgezet en disabled en hij kwam er nog mee. Maar je kon ook door zonder dat de copy-en, dus we wagen het er maar op :p.
Ik kreeg ook die melding, maar ik kon die bestand gewoon hernoemen/verplaatsen. De SP pakt er een nieuwe versie uit, dus de oude wordt niet geupdate ofzo volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mareh... merk je nou dat je computer sneller of juist trager opstart na installatie van service pack 2?

edit;
ik weet namelijk uit ervaring dat SP 1 mijn systeem behoorlijk heeft vertraagd....hoop niet dat SP 2 met dezelfde kuren rondzwerft :*) ;)

[ Voor 43% gewijzigd door rikgoodhart op 07-08-2004 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venxir
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:28
wacht wel op de NL versie

If it aint broke, fix it till it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-05 00:04
Heeft iemand al een gepatchte versie voor SP2 final van uxtheme.dll (versie 6.0.2900.2180 dus) zodat er custom themes te gebruiken zijn? Ik kan ze op Google alleen van de SP2 bèta's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:06
Leuk! SP2.

Maar voor browsen blijf ik lekker bij Firefox... zal IE nooit tegenop kunnen!

hoe zit het met die fw uitschakelen krijg je dan steeds melding dat je pc niet helemaal veilig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119707

Zijn de beveiligingsupdates etc. ook apart te downloaden? Dus níet via SP2. Ik heb nl. weinig zin in het gemekker met firewalls en security issues dat het waarschijnlijk met zich mee brengt. En ik heb 'n voorgevoel dat over 'n week blijkt dat SP2 nog zo lek is als 'n mandje :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:26
Jazco2nd schreef op 07 augustus 2004 @ 04:12:
Leuk! SP2.

Maar voor browsen blijf ik lekker bij Firefox... zal IE nooit tegenop kunnen!

hoe zit het met die fw uitschakelen krijg je dan steeds melding dat je pc niet helemaal veilig is?
Die meldingen kan je uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
  • Laatst online: 29-04-2015
<verwijderd>

[ Voor 102% gewijzigd door berend_engelbrecht op 07-08-2004 13:32 ]

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-06 04:10

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Vers van neowin: een schijnbaar werkende uxtheme.dll. Laat even weten of ie werkt anders delete in de post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimB
  • Laatst online: 30-03-2024
elevator schreef op 06 augustus 2004 @ 23:39:
Als je een virusscanner geinstalleerd hebt (en hij wordt herkend door Windows) ...
Weet er iemand welke virusscanners er herkend worden door het security center van SP2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Symantec Anti Virus Corp. 9.0 en geen melding gehad van het security center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
WimB schreef op 07 augustus 2004 @ 09:28:
[...]

Weet er iemand welke virusscanners er herkend worden door het security center van SP2?
Norton wordt hier wel herkend, maar hij zegt dat norton niet up to date is, en dat is wel zo :(

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, als je op de 7e met virusdefinities van 3-4 dagen oud werkt...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Das niet helemaal waar, de timestamp is van een paar dagen oud, alleen de rev. veranderd vaak. Dat pikt ie helaas weer niet op.

Overigens, meer mensen hier "last" van:
Na de installatie van SP2 moet ik mijn Media player opnieuw instellen d.m.v. die wizard die je krijgt als je em net hebt geinstalleerd en MSN 6.2 draaide ook nog even een of andere installer.

Voor wie ze los wil hebben en SP2 nog niet heeft geinstalleerd: de ADM files

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 07-08-2004 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

nou ik wacht wel een paar dagen dat hij officieel op de MS site staat

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
Gunner schreef op 07 augustus 2004 @ 09:54:
nou ik wacht wel een paar dagen dat hij officieel op de MS site staat
als je betatester bent (ik ben het :P ) dan kan je hem daar downloaden

das dus ook officieel :)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:23

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

De 'Do not archive' optie tijdens installatie is weggehaald... Is daar een specifieke reden voor?
Ik hoef al die ouwe dll's etc. niet te bewaren.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39303

Weet iemand hoe het zit met Tablet PC 2005 en Windows Media Center 2005 die gelijktijdig zouden worden gereleased met sp2 (afaik zijn ze deel van sp2)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99613

Bandwidth error bij mostconsulting.. Misschien toch beter wachten tot MS hem vrijgeeft voor the entire public..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 21:52
hehe bandbreedte allemaal gebruikt van je link... :)

misschien kan iemand hem mirorren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
maar niemand weet dus of je computer en sneller of langzamer om wordt.. :/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb er niks van gemerkt in ieder geval sneller/trager.
savale schreef op 07 augustus 2004 @ 10:31:
hehe bandbreedte allemaal gebruikt van je link... :)

misschien kan iemand hem mirorren?
Wil hem best ergens heen uploaden, maar heb zelf niet zoveel webspace ergens.
Dus als iemand een FTP server aanbied, dan upload ik hem wel.

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 07-08-2004 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
rikgoodhart schreef op 07 augustus 2004 @ 10:31:
veel sneller met al die extra opties natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinyin
  • Laatst online: 28-01 10:46
Anoniem: 111246 schreef op 07 augustus 2004 @ 09:45:
Das niet helemaal waar, de timestamp is van een paar dagen oud, alleen de rev. veranderd vaak. Dat pikt ie helaas weer niet op.

Overigens, meer mensen hier "last" van:
Na de installatie van SP2 moet ik mijn Media player opnieuw instellen d.m.v. die wizard die je krijgt als je em net hebt geinstalleerd en MSN 6.2 draaide ook nog even een of andere installer.

Voor wie ze los wil hebben en SP2 nog niet heeft geinstalleerd: de ADM files
==========================================================
"The following error occurred in { Locatie van adm-file in de sysvol-map} on line 2:
Error 51 Unexpected keyword

Found: #if
Expected: CLASS, CATEGORY, [strings]

The file can not be loaded.
==========================================================

Dit kreeg ik dus toen ik die .adm-files wou importeren in m'n Win 2k3 AD-servertje, de oude .adm-files herstellen wil ook niet echt(zelfde melding :(( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weird. Heb 't hier net zelf ook geimporteerd en dat ging zonder problemen.
Zelfs al via een policy het Security Center en de firewall omzeep geholpen. :)

De ADM's uit de zip komen overigens uit de C:\Windows\ServicePackFiles\I386 folder van mijn Windows XP SP2 machine.

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 07-08-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31556

is er ook al een nederlandse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
Anoniem: 39303 schreef op 07 augustus 2004 @ 10:13:
Weet iemand hoe het zit met Tablet PC 2005 en Windows Media Center 2005 die gelijktijdig zouden worden gereleased met sp2 (afaik zijn ze deel van sp2)?
  • Microsoft Windows XP Media Center Edition and Microsoft Windows XP Media Center Edition 2004.
    (If you install SP2 onto a computer running Windows XP Media Center Edition, your operating system is upgraded to Windows XP Media Center Edition 2004.)
  • Microsoft Windows XP Tablet PC Edition
    (If you install SP2 onto a computer running Windows XP Tablet PC Edition, your operating system is upgraded to Windows XP Tablet PC Edition 2005. After you install SP2 and restart your computer, the Welcome to Tablet PC window opens. It provides links to information about the new operating system, including tutorials.)
Ziet er dus inderdaad naar uit dat ook die updates mee genomen zijn in SP2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111246 schreef op 07 augustus 2004 @ 10:32:
Heb er niks van gemerkt in ieder geval sneller/trager.
Wil hem best ergens heen uploaden, maar heb zelf niet zoveel webspace ergens.
Dus als iemand een FTP server aanbied, dan upload ik hem wel.
Ik wil hem wel hosten. Zit hier met studentenverbinding 1 megabyte per seconde upload/download, als je me dadelijk ff wil mailen maak ik FTP accountje voor je, pleur ik 'm wat later in een behoorlijke dir, en dan geef ik wel even anonymous access (10 users max, die kunnen dan simultaan met 100 kb/sec. downen, lijkt mij wel voldoende?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

rikgoodhart schreef op 07 augustus 2004 @ 10:31:
Ik heb wel het idee dat alles weer wat trager is geworden :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

savale schreef op 07 augustus 2004 @ 10:33:
veel sneller met al die extra opties natuurlijk 8)7
Nahja.. Tenzij je een PIII hebt uit het stenen tijdperk lijkt me dat er niet al te veel zal veranderen. SP1 was naar mijn mening sneller dan de original windows install, ook op het Duron 1800 systeempje van mijn vriendin (start in iets van 15 secs. op), met zelfs de pre-release van de SP2 merkte ik geen verschil in traagheid/snelheid..

Ik denk dat mensen eens moeten afstappen van het idee dat een SP2 alleen maar extra functionaliteit met zich mee brengt, een SP2 lever ook een nieuwe kernel, nieuwe drivers, die dienen het geheel stabieler en wellicht ook sneller te maken. Daarbij komt nog eens, wat voor extra opties "allemaal"? Er zit een security center op en wat betere netwerk-mogelijkheden.. Zou dat nou je systeempje met 50 % doen moeten vertragen?? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Anoniem: 99613 schreef op 07 augustus 2004 @ 10:41:
[...]

Ik wil hem wel hosten. Zit hier met studentenverbinding 1 megabyte per seconde upload/download, als je me dadelijk ff wil mailen maak ik FTP accountje voor je, pleur ik 'm wat later in een behoorlijke dir, en dan geef ik wel even anonymous access (10 users max, die kunnen dan simultaan met 100 kb/sec. downen, lijkt mij wel voldoende?)
he?! onder welke steen heb jij geslapen?! ;) tuurlijk is 100kb/s niet voldoende voor een tweaker! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rikgoodhart schreef op 07 augustus 2004 @ 10:47:
[...]

he?! onder welke steen heb jij geslapen?! ;) tuurlijk is 100kb/s niet voldoende voor een tweaker! :Y)
Ach, beter iets dan niets.
Gisteravond dat SP binnen gehaald met zo'n 50KB/sec.
Had natuurlijk graag m'n lijn dicht getrokken voor een paar sec, maar ja, je kunt niet alles hebben. ;)

@PiXxEl you've got m@il.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Anoniem: 99613 schreef op 07 augustus 2004 @ 10:47:
[...]

Nahja.. Tenzij je een PIII hebt uit het stenen tijdperk lijkt me dat er niet al te veel zal veranderen. SP1 was naar mijn mening sneller dan de original windows install, ook op het Duron 1800 systeempje van mijn vriendin (start in iets van 15 secs. op), met zelfs de pre-release van de SP2 merkte ik geen verschil in traagheid/snelheid..

Ik denk dat mensen eens moeten afstappen van het idee dat een SP2 alleen maar extra functionaliteit met zich mee brengt, een SP2 lever ook een nieuwe kernel, nieuwe drivers, die dienen het geheel stabieler en wellicht ook sneller te maken. Daarbij komt nog eens, wat voor extra opties "allemaal"? Er zit een security center op en wat betere netwerk-mogelijkheden.. Zou dat nou je systeempje met 50 % doen moeten vertragen?? :? 8)7
wat ik zei was natuurlijk wel heel kort door de bocht. Je zult op een snel systeem niets of nauwelijks iets merken van de performance natuurlijk. Ik heb sp2 rc2 op een wat oudere computer gehad (p3 500 256mb ram) en daar merkte ik duidelijk dat mijn systeem trager was geworden (vaker disk access)
Ik denk dat de ervaring van sp2 op mijn amd 2500 heel wat beter zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langley78
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:48
Vanochtend geinstalleerd op mijn laptop en desktop, draait allemaal prima, gevoelsmatig zelfs iets sneller, minder "lag". Nieuwsgierig als ik ben, heb ik natuurlijk ook even in de eventlogs gekeken, en ja hoor: een melding die ik voorheen niet had. De melding heeft eventid 3019, en heeft betrekking op MrxSmb. Volgens MS KB en eventid.net kan ik de melding veilig negeren, maar irritant is het wel; elke keer als ik naar een gemapte drive op mijn server ga in de Verkenner, komt deze melding 2x in de system-log. Beide PC's hangen in een experimenteer-W2K3 domein met DNS en DHCP volledig geconfigureerd volgens de tutorials hier op GoT. Let wel, voor SP2 kwam deze melding niet! Ik ga nog even proberen de shares opnieuw te mappen, om te kijken of dat helpt. Keep u posted...
Edit: heeft niet geholpen....

[ Voor 4% gewijzigd door Langley78 op 07-08-2004 11:14 ]

Haast creëer je zelf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Voor de mensen die emule gebruiken -> servicepack is daar te downloaden.
Weet niet of ik hier de (emule) link mag plaatsen (is tenslotte wel een legale download)

De link op emule:
[URL=ed2k://|file|WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe|278927592|5AED2232C451F2308164D9440E7FDCDE|/]WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe[/URL]

[ Voor 38% gewijzigd door _Rayman_ op 07-08-2004 11:55 . Reden: emule link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
_Rayman_ schreef op 07 augustus 2004 @ 11:24:
Voor de mensen die emule gebruiken -> servicepack is daar te downloaden.
Weet niet of ik hier de (emule) link mag plaatsen (is tenslotte wel een legale download)
En eMule is een legaal programma, dus ik zie geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoooper
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
bij mij werkt SP2 goed, alleen herkent Security Center wel Norton maar hij zegt status unknown .. ... heeft iemand hier al een oplossing voor?

[ Voor 18% gewijzigd door zoooper op 07-08-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:58
Internet Security opnieuw installeren? Beetje zelf proberen mag best hoor. :O

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
zoooper schreef op 07 augustus 2004 @ 11:42:
bij mij werkt SP2 goed, alleen herkent Security Center wel Norton maar hij zegt status unknown .. ... heeft iemand hier al een oplossing voor?
Er wordt dan ook duidelijk bij vermeld dat lang niet alle firewall/antivirus oplossingen volledig worden herkend.

Mijn spoorwegfotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-05 22:40
Ik heb hier een een legale engelse versie liggen van WindowsXp.

Nu vroeg ik me af of office xp NL goed samengaat met een engelse versie van winxp anders ga ik die namelijk instaleren met doel op SP2.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Anoniem: 111246 schreef op 07 augustus 2004 @ 10:49:
[...]

Ach, beter iets dan niets.
Gisteravond dat SP binnen gehaald met zo'n 50KB/sec.
Had natuurlijk graag m'n lijn dicht getrokken voor een paar sec, maar ja, je kunt niet alles hebben. ;)

@PiXxEl you've got m@il.
Hey Derice :w hij is er :*)

Hij is er eindelijk de RTM SP2 Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/artemis9/forum/honger.gif

Ojah ff een tip voor de mensen die gaan slipstreamen, het slipstreamen zal niet werken in Win2K je krijgt namelijk een foutmelding als je ze wil samenvoegen. Dit komt door dll bestand die alleen in XP zit en niet in 2000

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Laatst online: 20-04 19:06
Trivian schreef op 07 augustus 2004 @ 11:52:
Ik heb hier een een legale engelse versie liggen van WindowsXp.

Nu vroeg ik me af of office xp NL goed samengaat met een engelse versie van winxp anders ga ik die namelijk instaleren met doel op SP2.
Er is geen verband tussen de taal van Windows en de taal van Office, dat is dus geen probleem.
(heb het zelf ook)

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
<verwijderd>

[ Voor 98% gewijzigd door berend_engelbrecht op 07-08-2004 13:31 ]

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Topicstarter
De ISO van MSDN bevat - voor zover ik weet - een volledige Windows XP. Deze mag dus absoluut niet uitgewisseld worden via GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

berend_botje schreef op 07 augustus 2004 @ 11:55:
[...]

Heb je iets aan dat msdn ISO image van 475 MB of heeft iemand ondertussen al een compactere RTM versie naar je geupload? De Duitse versie zit overigens ook in het microsoft developer network, een Nederlandse versie heb ik nog niet gezien. Andere Europese talen komen bij Microsoft meestal een week of 2 later.
Ik heb alleen het RTM SP2 niet de volledige ISO.
En hij is nog niet thuis dus er is nog niks geupload.
CycloneX schreef op 07 augustus 2004 @ 11:54:
[...]

Hey Derice [afbeelding] hij is er :*)

Hij is er eindelijk de RTM SP2 [afbeelding]
I know, gisteravond om 23:50 heb ik em al geinstalleerd. ;) :D

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 111246 op 07-08-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:19
De ISO van MSDN bevat - voor zover ik weet - een volledige Windows XP. Deze mag dus absoluut niet uitgewisseld worden via GoT.
Volgens anderen is de huidige MSDN ISO niets meer dan SP2 met een aparte 150 MB symbol-library, dus geen geslipstreamde XP. Maar deze gaat wel nog verschijnen.

In the meantime:
http://phb.engr.colostate.edu:28888
en
http://134.129.142.12/WindowsXP-KB835935-SP2-ENU.exe

md5sum: 59a98f181fe383907e520a391d75b5a7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Vanochtend SP2 geslipstreamed op een XP cd en daarna gemodificeerd met nLite... Bij de setup vroeg hij om het bestand merlin.gif en wou een Battery installeren... Dan maar zonder nLite even :)

Verder draait SP2 als een zonnetje, alleen detecteerd hij Norton Antivirus 2004 niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n

PowerSp00n

There is no spoon

Hmm, in network connections zijn m'n OpenVPN TAP-Win32 devices niet zichtbaar. Op een SP1 machine zie ik ze wel, ik ga ervan uit dat dit nu komt door SP2. Zijn er mensen die OpenVPN gebruiken en hetzelfde hebben?

[edit] In ipconfig ziet 'ie ze wel. Althans..

code:
1
2
3
4
5
6
7
Ethernet adapter {413E0197-4532-4C71-A551-F9B25ACE09D4}:

Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected

Ethernet adapter {4B540A06-30D5-4D22-91E4-0BAEAB5796B1}:

Media State . . . . . . . . . . . : Media disconnected

Maar ok, hier moet ik wel wat mee kunnen denk ik :).

[ Voor 48% gewijzigd door PowerSp00n op 07-08-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elevator schreef op 07 augustus 2004 @ 11:59:
De ISO van MSDN bevat - voor zover ik weet - een volledige Windows XP. Deze mag dus <span style='color:blue'>absoluut niet</span> uitgewisseld worden via GoT.
Edit:
Toch maar besloten om het bij de RTM release van Derice te houden.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 99613 op 07-08-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:57
Weet iemand hoe je de virusscanner uitzet? Ik heb al een virusscanner draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Virusscanner? je bedoelt de Firewall? Check Control Panel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Illegal_Alien op 07-08-2004 13:03 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

chimo schreef op 07 augustus 2004 @ 13:00:
Weet iemand hoe je de virusscanner uitzet? Ik heb al een virusscanner draaien.
Er zit geen virusscanner in dit SP, dus over welke virusscanner heb je het? :?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Iemand al een bittorrent tracker van SP2 gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mmedia schreef op 07 augustus 2004 @ 13:08:
Zijn er al voldoende op de bekende torrent sites.
Ik post em hier iig niet omdat ik niet weet of dat mag, geen zin in een ban aan m'n broek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
mmedia schreef op 07 augustus 2004 @ 13:08:
tuurlijk, alleen geloof ik dat het hier een ongeschreven regel is torrents te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Anoniem: 111246 schreef op 07 augustus 2004 @ 13:10:
[...]
Zijn er al voldoende op de bekende torrent sites.
Ik post em hier iig niet omdat ik niet weet of dat mag, geen zin in een ban aan m'n broek. ;)
Jep, klopt. Had niet goed gekeken 8)7. Maarrehhh waarom zou je die tracker niet mogen posten? Misschien kan een mod even uitsluitsel geven of dit wel of niet mag. Bittorrent is toch een ideale manier om bestanden over het internet te verspreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
elevator schreef op 07 augustus 2004 @ 11:59:
De ISO van MSDN bevat - voor zover ik weet - een volledige Windows XP. Deze mag dus <span style='color:blue'>absoluut niet</span> uitgewisseld worden via GoT.
Dat wist ik niet, sorry :(
Als je hem installeert merk je geen verschil.

edit:
ik heb de tekst van mijn eerdere posts verwijderd, wil geen dingen doen die niet mogen op GoT

Berend

[ Voor 18% gewijzigd door berend_engelbrecht op 07-08-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:22

E-Vix

Nu met sneeuw!

Er is tijdens de beta fase een tooltje geweest waarmee je de nieuwe versie van SP2 over een oude versie heen kon installeren. Heeft iemand dat tooltje voor mij, of weet iemand welke registry instellingen ik moet wijzigen? Zit nu met 2149 op mijn pc, en heb geen zin om windows helemaal opnieuw te installeren. Als ik hem nu probeer te installeren, dan krijg ik de melding dat dat niet kan omdat er al een beta versie op staat...

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

mmedia schreef op 07 augustus 2004 @ 13:13:
[...]

Jep, klopt. Had niet goed gekeken 8)7. Maarrehhh waarom zou je die tracker niet mogen posten? Misschien kan een mod even uitsluitsel geven of dit wel of niet mag. Bittorrent is toch een ideale manier om bestanden over het internet te verspreiden.
In mijn ogen (ben geen mod) is een torrent link legaal zolang het bestand ook legaal is :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Pagina: 1 2 ... 9 Laatste