[XP] ServicePack 2 released to manufacturing

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 4.915 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105494

Perfect bedankt. Hier hebben anderen ook wel wat aan denk ik. thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Canard schreef op 27 augustus 2004 @ 08:19:
1. ik zeg helemaal niet dat SP2 geen aangekondige problemen heeft
2. ik zeg ook niet dat het een probleem van SP2 is, het is gewoon een conclusie dat als je SP2 en een AMD64 hebt, dat je dan problemen kunt krijgen.
Net zoals je problemen kan krijgen als je geen AMD64 hebt? :) Dit is gewoon één van de gedocumenteerde incompatibiliteiten ? :)
3. Aangezien het probleem naar boven komt als je SP2 installeert, kun je dus best zeggen dat het een probleem is van SP2. De oorzaak ligt echter bij de driver (mpegport.sys)
Nee een 3rd party driver die de DEP feature van Windows triggered kan nooit de schuld zijn van Windows, dat betekent gewoon dat die driver wel heel erg slecht geschreven is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74054

Na install SP2 heb ik eigenlijk nog allen maar problemen, meeste softwaee doen niet meer. Dat zijn juist ook nog software die ik elke dag gebruikt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars The 18th
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Welke software bedoel je dan ?

[ Voor 122% gewijzigd door Lars The 18th op 28-08-2004 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 10:07

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Ik heb het even met een clean install op mijn laptop geinstalleerd. Persoonlijk heb ik tot nu toe alleen maar ellende. Wireless Network doet het maar matigjes (was dit niet een van de verbeterpunten?). Zelfde Drivers als met SP1. Verschil tussen SP1 en SP2 is, is dat (zelfs als alle firewalls etc zijn uitgeschakeld) een gigantisch performanceverschil. Haal maar 25-30 kb/sec max. Verbinding wordt vaak verbroken. Terwijl de laptop op dezelfde plaats met dezelfde drivers een paar uur ervoor gewoon perfect werkte, 220kb/sec downloadde, geen verbroken verbindingen en exact hetzelfde ingesteld.

Voor mij is het weer even terug naar SP1 tot er weer een fix is om die bug genaamd SP2 te patchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99760

als ik me niet vergisd werd er aangeraden SP2 over een schone installatie te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-05 01:30
Anoniem: 99760 schreef op 29 augustus 2004 @ 02:37:
als ik me niet vergisd werd er aangeraden SP2 over een schone installatie te doen
dacht het niet, kijk het is natuurlijk altijd aan te raden om een clean install te doen, echter de miljoenen gebruikers van XP die nu nog sp1 draaien geen echt geen clean install doen hoor omdat sp2 zogenaamd problemen zou geven bij het upgraden

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Xandalf schreef op 29 augustus 2004 @ 02:19:
Ik heb het even met een clean install op mijn laptop geinstalleerd. Persoonlijk heb ik tot nu toe alleen maar ellende. Wireless Network doet het maar matigjes (was dit niet een van de verbeterpunten?). Zelfde Drivers als met SP1. Verschil tussen SP1 en SP2 is, is dat (zelfs als alle firewalls etc zijn uitgeschakeld) een gigantisch performanceverschil. Haal maar 25-30 kb/sec max. Verbinding wordt vaak verbroken. Terwijl de laptop op dezelfde plaats met dezelfde drivers een paar uur ervoor gewoon perfect werkte, 220kb/sec downloadde, geen verbroken verbindingen en exact hetzelfde ingesteld.

Voor mij is het weer even terug naar SP1 tot er weer een fix is om die bug genaamd SP2 te patchen :)
dit hoeft natuurlijk niet perse aan SP2 te liggen. Heb je bv wel precies dezelfde drivers geinstalleerd als voor de clean install?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Laatst online: 12-05 13:24
Heeft denk ik niet zozeer te maken met de Wifi ondersteuning, ligt eerder aan het feit dat XP bij SP2 het maximum aantal TCP connecties limiteerd.

Er is een patch voor te vinden (niet van MS), ff googlen.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Xandalf schreef op 29 augustus 2004 @ 02:19:

wat voor wlan kaart heb je :? mischien een ranzig ding van een b-merk :?

ik heb hier intel en 3com en daarmee haal ik alleen maar betere performance met sp2,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74054

Bedankt ik heb al een (belangrijste aan het praat, het lijkt net of SP2 geen driver giveio (voor 8rdavcore) heeft. Nu nog een spoof software :+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 74054 op 29-08-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26203

Maybe dat dit al gepost is maar zet het er toch nog maar even neer.

voor de TCP connecties te verhogen.

http://www.cdfreaks.com/news/10387

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:18

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zijn dat soort patches een beetje safe? Ik wil geen backdoor open zetten namelijk. Kun je het niet zelf met de hand patchen? Wie heeft hier info over?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 10:07

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

zwelgje schreef op 29 augustus 2004 @ 10:37:
[...]

wat voor wlan kaart heb je :? mischien een ranzig ding van een b-merk :?

ik heb hier intel en 3com en daarmee haal ik alleen maar betere performance met sp2,
Ik heb ook een b-merk jah. Broadcom. (Zit standaard in mijn Acer 1501LMi) Maar het blijft toch raar. Heb nu weer clean install gedaan met SP1 erop, en het netwerk loopt weer als een zonnetje. SP2 op mijn laptop is dus geen goed idee ;)
Eerst effe kijken (en rondzoeken) naar patches om het te verhelpen. Daarna weer proberen te installeren.
Ga het eens proberen op mijn desktop, kijken wat daar het resultaat is.

Edit: het is trouwens alles dat met het wireless netwerk te maken heeft. Verbinden gaat moeizaam, snelheid is om te huilen. Niet per se P2P programmatuur. Onder SP1 nogmaals : geen enkel probleem mee.

[ Voor 13% gewijzigd door ankhie op 29-08-2004 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Bor_de_Wollef schreef op 29 augustus 2004 @ 11:41:
Zijn dat soort patches een beetje safe? Ik wil geen backdoor open zetten namelijk. Kun je het niet zelf met de hand patchen? Wie heeft hier info over?
de enigste patches die safe zijn zijn die van MS zelf, alle andere patches zijn per definitie niet te vertrouwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88208

zwelgje schreef op 29 augustus 2004 @ 15:51:
[...]

de enigste patches die safe zijn zijn die van MS zelf, alle andere patches zijn per definitie niet te vertrouwen!
Jesus wat een aanstellerij...

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Anoniem: 88208 schreef op 29 augustus 2004 @ 16:45:
[...]

8)7
Mwah, ik vind het eerder veilig. Microsoft is de enige die 100% weet hoe Windows in elkaar zit. Een patch van onofficiele 3rd-party bronnen kan onveilig zijn. Ik zeg niet zo dat het ook daadwerkelijk is, maar de mogelijkheid is er wel. :)

Als jij je PC wil blootstellen aan hackers omdat je een onveilige 3rd-party patch installeert moet je dat zelf weten. Ik weet wel beter. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
Anoniem: 88208 schreef op 29 augustus 2004 @ 16:45:
[...]

8)7
en patchen van je OS buiten MS om mag niet eens van de EULA in windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20789

Ik heb zelf 2 problemen met sp2, norton autoprotect wil niet meet starten en stylexp start ook niet meer (iig niet automatisch), weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Anoniem: 20789 schreef op 29 augustus 2004 @ 18:01:
Ik heb zelf 2 problemen met sp2, norton autoprotect wil niet meet starten en stylexp start ook niet meer (iig niet automatisch), weet iemand een oplossing?
Ja, het topic lezen, ook norton wordt genoemd...
Anoniem: 26203 schreef op 29 augustus 2004 @ 11:33:
Maybe dat dit al gepost is maar zet het er toch nog maar even neer.

voor de TCP connecties te verhogen.

http://www.cdfreaks.com/news/10387
Ook al méér dan ééns gepost.
[rml]Theunage in "[ XP] ServicePack 2 released to manufactu..."[/rml]
[rml]NNF in "[ XP] ServicePack 2 released to manufactu..."[/rml]
[rml]MaxBurn in "[ XP] ServicePack 2 released to manufactu..."[/rml]

Check ook effe deze modbreak...

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 29-08-2004 18:09 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmboom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06 13:02
ik zie iedereen vragen om een nederlandse SP2, maar er roept eigenlijk maar 1 iemand iets over seperate taall installaties.

Ik heb Windows XP SP2 geinstalleerd en vervolgens de nederlandse taal erbij geinstalelerd. Je kunt nu per gebruiker kiezen in welke taal windows moet draaien. Alle nieuwe zaken (security center, firewall etc) zijn ook vertaald.

het is dus al mogelijk als je het echt wilt. Tool heet Windows XP Multilanguage User Interface Pack in het Nederlands (check MSDN, zal ie vast tussen zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Jee wat een hoop pagina's leesvoer over SP2.. Daarom weet ik nu ook niet of ik iets nieuws post, maar deze site vertelt je (onderaan) wanneer de Nederlandse SP2-CD verwacht wordt... 14 September. Nuttig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mjah, dat is al vaker genoemd in deze draad. Maar toch nuttig, volgens mij was het nog niet op deze pagina genoemd. :+

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 13:48
Na installatie van SP2 heb ik een onstabiele internetverbinding, hebben meer mensen dat?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:50
Nou ja, handig op deze pagina idd :)

Een ander probleem dat ik nu heb is dat niet niet meer goed op postbank.nl kan inloggen :/ Na telefonisch overleg met de postbank-miep de java-runtime geinstalleerd, en dan werkt het wel, maar da's niet erg netjes zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82868

elviver schreef op 30 augustus 2004 @ 16:31:
Nou ja, handig op deze pagina idd :)

Een ander probleem dat ik nu heb is dat niet niet meer goed op postbank.nl kan inloggen :/ Na telefonisch overleg met de postbank-miep de java-runtime geinstalleerd, en dan werkt het wel, maar da's niet erg netjes zeg maar...
Microsoft heeft een hele tijd geleden een rechtzaak verloren tegen Sun microsystems. Vanaf dat moment mag microsoft geen MS Java meer in hun producten stoppen. In SP1 zat MS java er nog in, in SP1a werd deze Java eruit gehaald. Dit betekend dan ook dat SP2 geheel Java-loos is.

Gewoon dus ff downloaden van de site van Sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122256

Hallo,
Er wordt hier veel gesproken over SP2. Maar is de definitieve nederlandstalige versie nu al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 17:35

bonzz.netninja

Niente baffi

nou uh nee he, anders zou hij wel bij windows update staan....toch?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20

AirX

Tweak Guru

zwelgje schreef op 29 augustus 2004 @ 08:20:
[...]

dacht het niet, kijk het is natuurlijk altijd aan te raden om een clean install te doen, echter de miljoenen gebruikers van XP die nu nog sp1 draaien geen echt geen clean install doen hoor omdat sp2 zogenaamd problemen zou geven bij het upgraden
Mja... goeie zaken voor de computer zaken :)... begin september een verdubbeling van de omzet dankzij die automatische updates icm lading spywares op de compus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Ondertussen is Service Pack 2 al weer een tijdje uit, en aangezien dit topic maar blijft vervallen in basic vragen die zelfs in de topicstart opgenomen zijn ga ik dit topic sluiten :)
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste