Help, iemand wil mijn domein!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 3.408 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01

Japie.G

Colour Classic

heb net het hele toppic gelezen!
Best interessant allemaal, en wat een sensatie! Maargoed, zoals ik bij het lezen van de SP al dacht, dit loopt vast af met een sisser!

Neemt niet weg dat ik ook wel benieuwd ben of er al een resultaat (sisser of niet) uit is voortgekomen!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Xandrios schreef op 13 augustus 2004 @ 16:04:
Dat is idd wel een beetje kort door de bocht, niet? Heel wat mensen hebben geholpen, is het dan niet zo netjes om ook even te laten weten wat ermee gebeurd is?
Er is niks kort door de bocht, omdat dit is waar we nu staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:54

Standeman

Prutser 1e klasse

Maar wat is nu de uitkomst.. heb de laatste 3 pagina's doorgelezen (en de rest ook al eerder), maar ik heb nog geen sluitend antwoord of het domein nu aan Bianca toebehoort of aan die suffe band.. (ik zal iig noooooit een CD van ze kopen ;))

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vooralsnog is het domein van mij en wat mij betreft blijft dat ook zo :)

@terradigitalis: wordt aan gewerkt maar thanks anyway :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bianca op 13-08-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 11:50
Anoniem: 67397 schreef op 13 augustus 2004 @ 17:05:
[...]

Student duz nog

Maare ff ontopic volgens mij kunnen ze je allemaal helemaal niet zoveel maken. Zeker weet ik dit niet. Maare normaal gesproken zijn je ouders wel rechtbijstand verzekerd. Hier kun jij dan ook gebruk van maken. Bel ze eens op en leg ze het probleem voor. Ze zoeken het dan voor je uit en dan weet je hoe je ervoor staat.

Als je hem verkoopt vraag dan minimaal 1000 euro dan komen ze er toch nog goedkoop aan. Laat ze maar eens een advocaat betalen.

Suc6 ermee.

Grtz poelman.
Hint: er zijn nog een paar reacties na de openingspost.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41316

mjl schreef op 13 augustus 2004 @ 16:50:
[...]
Volgens mijn info wacht de TS af wat de tegenpartij gaat doen (of niet doen). Dus wij zullen daar ook op moeten wachten ... dus helaas voor de sensatie zoekers niks nieuws en sappigs te melden.
De tegenparty is op vakantie dus dat zal nog wel ff duren :D.
Geniet van de rust ?

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:55
Sorry voor de kick. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar wanneer komt de tegenpartij weer terug van vakantie?

P.S. Hoe is het met je konijn???

Lekker!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

niet mee zitten anders had ik ook al met mijn domein 2 rechtszaken gehad

edwin is een handelsmerk
van cleef is ook een handelsmerk

heb gewoon mijn eigen naam gebruikt nog nooit gezeur gehad
wat wil dat hoempapa bandje jou maken? hadden ze er maar eerder mee moeten komen
want die website incl domein zal ouder zijn dan de jouwe.

die dreigmail hoef je ook niet mee te zitten die domein staat op jouw naam jij hebt hem genoemd naar je konijn :? als ik het goed gezien heb en dat is niet verboden.

groove-it is geen merkennaam ik kan namenlijk een ICT bedrijf opstarten onder de naam groove-it in deze situatie zou ik het zelfs nog doen ook laten ze maar klagen.
Dat hun bandje toevallig het zelfde heet als jouw domein hoef je niet mee te zitten nemen ze maar een .com .net .org .info .nu .tk noem maar op is voor hen keuze genoeg.

Het zou anders zijn geweest als jij die .nl op naam van je provider had staan dan hadden ze namenlijk daar een briefje naar toe gestuurd en was je hem wel kwijt geweest

mijn advies is niet mee zitten zal niet zeggen dat ze geen poot hebben om op te staan want er is keuze genoeg heb ik net gechecked bij argeweb ;)
Domeinnaam Resultaat
www.groove-it.net
www.groove-it.org
www.groove-it.info
www.groove-it.biz
www.groove-it.nu
www.groove-it.cc
www.groove-it.ch
www.groove-it.at
www.groove-it.it
www.groove-it.ws
www.groove-it.us
www.e-groove-it.nl
www.groove-itonline.nl
www.groove-it-online.nl
www.groove-itworld.nl
www.groove-it-world.nl
www.groove-itplaza.nl
www.groove-it-plaza.nl
www.groove-itpagina.nl
www.groove-it-pagina.nl
www.groove-itsite.nl
www.groove-it-site.nl
www.groove-itpage.nl
www.groove-it-page.nl

leg ze deze mogelijkheden eens voor als ik in die positie van jou had gestaan had ik zelfs erbij vermeld dat ze wel snel moeten zijn dat anders ik ook wel intresse zou hebben in die namen die nog over zijn >:)

gebruik trouwens als tegenargument de volgende vraag:
Als uw band al ruim 15 jaar met deze naam zijn geld verdiend waarom heeft u dan niet eerder dat domein geclaimd?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41316

Hahahaha :lol: :lol: :lol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:55
<Hier stond onzin>

[ Voor 95% gewijzigd door Napsju op 22-08-2004 00:52 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26306

Edwin van Cleef schreef op 19 augustus 2004 @ 23:25:

www.groove-it.net is niet voor commerciële doeleinden
www.groove-it.org is niet voor commerciële doeleinden
www.groove-it.info is een beetje een pauper tld, weinig professioneel
www.groove-it.biz idem, en doet het goed in spamfilters
www.groove-it.nu zit niet in Niue
www.groove-it.cc ook niet op de Cocos eilanden
www.groove-it.ch niet in Zwitserland
www.groove-it.at niet in Oostenrijk
www.groove-it.it ook niet in Italië
www.groove-it.ws of op Samoa
www.groove-it.us Niet in de States
www.e-groove-it.nl Zo heten ze niet, zo ondermijn je je zaak
www.groove-itonline.nl idem
... idem
Heb je nu ook nog iets zinnigs gezegd? Nee, want het gaat in dit geval niet om een eigennaam omdat dat eenvoudig te verdedigen is: je hebt een normale reden om dat domein te registreren. Het is niet alleen voor het 'leuk'. Je heet zo en hebt daardoor tot op zekere hoogte bepaalde rechten.

Eerder moeten komen? Als het bijvoorbeeld een merknaam is dan mag niemand dat domein registreren. Wij kunnen dat niet goed uitzoeken, maar dat mag dat bedrijf zelf doen en als argument aanvoeren.

Je zou zelf een domeinnaam registreren om maar te zieken? Grow up.
En ze willen geen andere domeinnaam, ze willen groove-it.nl

Verder herhaal je (net als ik) wat al 15 keer is gezegd. Bijdrage nul. Laat het topic toch gewoon met rust als je echt niets zinnigs te zeggen hebt. Zoals ik al eerder heb gemeld is dit topic een beetje een treurige bedoening geworden, vol met onvolwassen en onprofessioneel gedrag.

Laat het verder lekker aan de betrokken partijen over, volgens mij helpen verdere reacties echt helemaal niets. Er zijn echt maar enkele mensen die hier verstand van hebben, en ik behoor niet tot die mensen. En verreweg de meesten van jullie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 20:11

Not Pingu

Dumbass ex machina

www.groove-it.net is niet voor commerciële doeleinden
En Tweakers.net is volgens jou geen commercieel bedrijf? :?
www.groove-it.info is een beetje een pauper tld, weinig professioneel
www.groove-it.biz idem, en doet het goed in spamfilters
www.groove-it.nu zit niet in Niue
Er zijn genoeg bedrijven die gebruikmaken van domeinnamen onder deze TLD's. En ik denk niet dat iemand zich bij het aanvragen van een domeinnaam afvraagt op Cheatah het wel een professioneel TLD vindt ;)
Anoniem: 26306 schreef op 22 augustus 2004 @ 10:21:
[...]

Heb je nu ook nog iets zinnigs gezegd?

[..]

Laat het verder lekker aan de betrokken partijen over, volgens mij helpen verdere reacties echt helemaal niets. Er zijn echt maar enkele mensen die hier verstand van hebben, en ik behoor niet tot die mensen. En verreweg de meesten van jullie ook niet.
Dit is ook van toepassing op jouw post, met die toevoeging dat jouw post niet alleen nutteloos is, maar ook nog flamerig.

(en het is altijd lekker makkelijk om te zeggen: "Ik heb er verstand van en jullie hebben dat vast niet.")

[ Voor 6% gewijzigd door Not Pingu op 22-08-2004 15:10 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Anoniem: 26306 schreef op 22 augustus 2004 @ 10:21:
[...]

Heb je nu ook nog iets zinnigs gezegd? Nee, want het gaat in dit geval niet om een eigennaam omdat dat eenvoudig te verdedigen is: je hebt een normale reden om dat domein te registreren. Het is niet alleen voor het 'leuk'. Je heet zo en hebt daardoor tot op zekere hoogte bepaalde rechten.

Eerder moeten komen? Als het bijvoorbeeld een merknaam is dan mag niemand dat domein registreren. Wij kunnen dat niet goed uitzoeken, maar dat mag dat bedrijf zelf doen en als argument aanvoeren.

Je zou zelf een domeinnaam registreren om maar te zieken? Grow up.
En ze willen geen andere domeinnaam, ze willen groove-it.nl

Verder herhaal je (net als ik) wat al 15 keer is gezegd. Bijdrage nul. Laat het topic toch gewoon met rust als je echt niets zinnigs te zeggen hebt. Zoals ik al eerder heb gemeld is dit topic een beetje een treurige bedoening geworden, vol met onvolwassen en onprofessioneel gedrag.

wat ik hiermee wil zeggen is het volgende.
Als een band al zoveel jaar bestaat en tevens al eerder dan de TS een domein aangevraagd heeft die anders is dan de topicstarter heeft geclaimd is mijn vraag dus:
Wie is er nu Fout?
De band die nalatig is geweest of niet beter heeft nagedacht over de te claimen domein?
De TS die een naam heeft geclaimd (mischien als muziekliefhebber) op een geheel ander vlak voor prive doeleinden.
Ik vind het wel heel kortzichtig wanneer zon band al zolang bestaat en tevens een homepage heeft op een domein dat ze nu ineens aanspraak maken op iemands ander domein onder het motto 'hey dat klinkt veel mooier aangezien wij toch een commerciele instelling zijn pakken we die gewoon af'
Hierbij komt ook mijn domein kijken.
Ik gebruik voor mijn domein puur mijn eigen naam (edwinvancleef)
Maak ik hiermee inbreuk op het merkenrecht? ik heb er best een rechtzaak voor over mocht het zover komen omdat er 2 merken in mijn EIGEN naam verwerkt zitten.
Verder denk ik niet dat het zover zal komen maar het is natuurlijk een rare wereld.
ik heb met mijn vorige posting puur aan willen geven dat er nog keuze genoeg is voor die band en wanneer ze dat te min vinden is dat hun probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 23:34
Kap even met het kinderachtige gedoe, willen jullie? 't Enige waar het nu nog overgaat is jullie ruzie onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Gunp01nt schreef op 22 augustus 2004 @ 15:10:
Dit is ook van toepassing op jouw post, met die toevoeging dat jouw post niet alleen nutteloos is, maar ook nog flamerig.

(en het is altijd lekker makkelijk om te zeggen: "Ik heb er verstand van en jullie hebben dat vast niet.")
Pssst, hij zegt juist dat hij niet tot die groep mensen die er wat vanaf weet behoort ;)
DanielB schreef op 22 augustus 2004 @ 16:30:
Kap even met het kinderachtige gedoe, willen jullie? 't Enige waar het nu nog overgaat is jullie ruzie onderling.
En waar haal jij die autoriteit vandaan?

@TS:
Jammer dat het geen grote multinational is, dan kun je soms een jaarsalris voor je domein krijgen 8)7
Ik denk dat je een goede kans maakt in een zaak trouwens, aangezien groove-it erg algemeen is. Maar, eerst dus maar afwachten wat de band doet :)

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 22-08-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Anoniem: 34169 schreef op 22 augustus 2004 @ 23:14:
En waar haal jij die autoriteit vandaan?
offtopic:
hij had t mss wat vriendelijker kunnen stellen, maar je hoeft geen mod te zijn om iemand te vragen op te houden met flamen...
Maar, eerst dus maar afwachten wat de band doet :)
dat is idd het enige nuttige wat we kunnen doen ja. moet zeggen dat ik érg nieuwsgierig ben naar de afloop en dat ik bianca veel succes wens! :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-02 23:34
Punksmurf schreef op 23 augustus 2004 @ 08:58:
[...]

offtopic:
hij had t mss wat vriendelijker kunnen stellen, maar je hoeft geen mod te zijn om iemand te vragen op te houden met flamen...
Ik heb gezegd wat ik dacht, maar deze topic is gewoon klaar, 't enige wat je nu krijgt is dat mensen op elkaar gaan flamen vanwege meningsverschillen... Wat al gebeurd is... imho kan deze topic gewoon beter gesloten worden en pas weer opengemaakt worden als 't resultaat bekend is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik zou dit topic graag open willen houden als het even kan :)
Ik ben heel erg benieuwd naar de afloop als die er al uberhaubt op komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 19:52
heeft ts hem nu verkocht ??
want op: http://www.groovemusic.nl/ staan dezelfde plaatjes van die band als op http://www.soul-funk-swingband.nl/ of :?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 13-06 21:01

Nanax

Ik ben sjaak niet

het ging over een ander domein...
voor de rest hangt er een grote rook omheen zeg maar we zullen moeten afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022
Edwin van Cleef schreef op 30 augustus 2004 @ 20:43:
ik zou dit topic graag open willen houden als het even kan :)
Ik ben heel erg benieuwd naar de afloop als die er al uberhaubt op komt te staan.
Ik ook, maar ben bang dat die er niet gaat komen.
De "tegenpartij" heeft waarschijnlijk allang ingezien dat ze geen poot hebben om op te staan, en zal waarschijnlijk niets meer van zich laten horen. oo-Bianca-oo zal geen slapende honden willen wekken, dus die zal ook niet vragen hoe het er mee staat.

Ben bang dat dit een doodbloedertje is geworden.

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122320

Effe Charly da Silva langs laten gaan geloof ik.... Ghehe

Nee maar dat is gewoon shit, jouw domein jouw centen opstappen gewoon anders neemt ie maar www.ikhebgeeneigendomijn.com !

Lekker laten lullen.
Greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64033

Ik ben erg benieuwd hoe dit is verder gegaan. Heeft iemand er al weer wat van gehoord? In het speciaal natuurlijk de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Laatst online: 13-06 21:01

Nanax

Ik ben sjaak niet

je bent niet de enige... ik ga er van uit dat ze nog steeds niks mogen/kunnen zeggen. de vorige keer heb ik wel geprobeerd om wat meer te weten te komen, maar je krijgt het echt niet los hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64033

Zo te zien is het domein nog wel van de TS.
Want op www.groove-it.nl is nog steeds haar konijn (groove) te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99154

een factor die ik nog niet behandeld zie is dat die inbreuk wel op hetzelfde vlak moet zijn, bv een doe het zelf bedrijf die zichzelf gomma noemt zal door gamma worden aangeklaagt en gamma zal dat winnen, maar een theehuis gomma zal winnen van gamma omdat het niet dezelfde dienst is.

als die band, ondanks dat ze langer bestaan, jouw domeinnaam wil terwijl jij die al jaren hebt en een ander doel ervoor hebt dan denk ik dat ze kunnen proberen maar dat jij in je volste recht staat, nogmaals anderen herhalend, we hebben hier duidelijk niet met een Shell of Microschoft te maken.

Ik zou me er niet zo veel zorgen om maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
[hint] al eens op www.gamma.nl gekeken [/hint]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99154

dat doet niet af aan het verhaal... sterker nog het bevestigd het alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Modbreak:Zullen we dit nu gewoon ff laten rusten? Als de TS'er er iets over te zeggen heeft, dan zien we het vanzelf wel. Elke paar weken vragen of er al nieuws is, heeft echt geen zin. Bij deze dan ook het verzoek om dat verder niet meer te doen.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107117

Modbreak:Bedankt voor deze onzinnige kick.

[ Voor 77% gewijzigd door IEF op 04-11-2008 01:46 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.