Doom III deel 4

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.039 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:41

Copyman

Dode muis

@bajo4life en MADG0BLIN:

De console kan je inderdaad via CTRL ALT ~ tevoorschijn halen. Nu je die console dan toch voor je hebt, toets dit even in:

• com_allowConsole 1

Dan kan je voortaan gewoon met de ~ knop de console tevoorschijn halen. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Een vriend van mij had net ook een cool stukje.
(Spoiler Warning)
ergens in het center is ook een toiletten hokje met een spiegel.
Ga dicht bij de spiegel staan en ga ff kijken.
Ineens zag ik mijzelf die aan het wegrotten was zeg maar. Heb er helaas geen screen van.
(Spoiler Warning)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Tis al bijna pikdonker buiten, hét moment om weer te spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
deze toiletten dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.vicecityunleashed.com/pic_upload/upload3/14699.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

DeRCT13 schreef op 02 augustus 2004 @ 22:05:
(Spoiler Warning)
Ineens zag ik mijzelf die aan het wegrotten was zeg maar. Heb er helaas geen screen van.
(Spoiler Warning)
Dat was idd wel Ultra Schrikken++ :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cypress3d schreef op 02 augustus 2004 @ 21:53:
[...]

hehe Ultra high...zie je het werkt echt wel... hoe hoog heb jij je aperature size van je agp in de biios?
Wat is die aperature size dan? ik heb een 128mb kaart (fx5200) en in de bios staat die size op 64 moet je hem dan op 128mb zetten of wat? misschien ben ik beetje dom maar weet niet wat het is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Als je 128MB hebt moet ie juist op 64 blijven staan. Hoger zetten kan natuurlijk nooit kwaad. Maar ik betwijfel of je er echt wat van merkt.

Straks toch maar eens op 256mb zetten. (Hopen dat K*Tartifacts dan ook wegzijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hahahahaha dat stukje van fanta.dk echt superb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
ik ben denk ik de enige nederlander die dit spel niet echt boeiend vind. Ik heb doom 1 en 2 helemaaal gek gespeeld, gewoon zwaaar verslaafd. Doom 3 vind ik maar eentonig, op een gegeven moment kun je de schrikeffecten voorspellen, en nog erger; ik wordt ziek van al die computertjes, die 'no access' dingen (enorm veel), en van de creatures word ik ook al niet warm.

Verder ziet het er wel mooi uit, maar ik vind de gameplay niet bijzonder in ieder geval. (das een mening mensen :)).

Het leek wel een soort Half life meets Quake 2 (en nog beetje Unreal achtig qua nieuwe wezens).

=> misschien moet ik nu in de avond maar spelen dan. Speelde vanmiddag met zonlicht. Dus ga ff kijken.

ok.. savonds is het leuker.. en.. ik ben nu net die level van die spin geweest, en was wel wat cooler. Maar nog steeds niet echt zo'n enge of geweldige. Ik speel hem uit en ga dan weer Doom 2-en!

[ Voor 24% gewijzigd door meelmark op 02-08-2004 23:52 ]

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schumi4ever schreef op 02 augustus 2004 @ 22:10:
Tis al bijna pikdonker buiten, hét moment om weer te spelen >:)
precies! dit spel overdag spelen is niet leuk, het moet lekker donker zijn voor het extra schrikeffect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:51
DeRCT13 schreef op 02 augustus 2004 @ 22:05:
(Spoiler Warning)
<...>
(Spoiler Warning)
Ja, toen mij dat overkwam stonden bij mij de haren op m'n armen recht overeind! Iets wat mij in Doom 3 al regelmatig is overkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy f*cking sh*t! Wat een slechte game voor je hart. :D
Ben me al een paar keer flink de pleuris geschrokken.
Maar het is zeker 't leukste om dit te spelen in het donker met het geluid lekker hard over je 5.1 setje :D
Alleen die muggen voor je scherm zijn dan irritant. :P

Maar goed, ik krijg wel een beetje het Half Life/Unreal/Quake gevoel hierbij.
't echte doom idee is wel weg.
Maar ja, misschien komt het omdat ik mijn settings wellicht te hoog heb staan waardoor het niet soepel speelt.

P3.0Ghz, 1GB DualC, GF4ti4400 128MB, ASUS P4P800, 7200rpm HDD. DX9c
Vooral bij de rook effecten van de IMP's schokt het ding als de neten, heel irritant om dan zo'n ding onderuit te halen.

Denk dat de VGA kaart de bottleneck is.
Staat nu op 1024x768, medium 2x AA.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subz
  • Niet online
je kan beter de AA uit zetten daar zie je ingame maar vrij weinig van, en misschien de resolutie naar beneden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ben ik nou de enige waarbij de tekst in het menu en ingame erg wazig wordt als je de settings op high knalt? Op medium 1280x1024 loopt het erg gladjes verder!

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Vraagje:

Ik heb net een locker opengemaakt (Code: 123, je weet wel, die ''hele makkelijke'' die volgens de Engineer niemand onthouden kon :p) en ik pakte (naast armor en ammo) ook Cell-Packs, ik neem aan dat die voor de Plasma gun zijn, maar het probleem is, ik heb nog geen plasma gun. Kan het zijn dat ik die voorbij ben gelopen, of moet ik hem nog krijgen? Ik ben ongeveer in het gedeelte, waar je extreem veel last hebt van ''Trites'' (Spinvormige beesten, met een ''op zijn kop gehouden'' hoofd) en ''Maggots'' verschijnen (Kruipend beest met 2 hoofden). Ook heeft het Delta team, mijn singaal ontvangen, maar mij locatie nog niet kunnen pin-pointen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
weird jagermeister ik had het juist andersom bij mij werd het van medium naar high beter, ik heb hem nu op HQ 1280x1024 staan en driver op quaility en loopt erg soepel :) ok bij meerdere vijanden is het rond de 30 fps :) maar verder niks te klagen :) en Derice zet idd AA uit :) dat is niet ech tnutting in dit spel :) je ziet er niet zoveel van en ik zou resolutie naar beneden doen :) je pc is wel goed maar je videokaart zuigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Skyhawk- schreef op 02 augustus 2004 @ 21:21:
[...]

Nee, dit zegt dus helemaal niks. Want van die 50.000 (vreemd hoe ze aan dat aantal komen) is er ook altijd een deel wat het orgineel gaat kopen.

Ben het er wel mee eens dat ze inkomsten verliezen. Maar hadden ze zelf ook wel door.
ID Software roept het dus wel over zichzelf uit; geen wereldwijde release, erg veel dagen tussen de UK en EU release; en een belachelijke prijs van 55 euro... dan vraaaag je er toch gewoon om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
ik ben het nog geen 30 minuten aan het spelen of ik ben al de knopjes op mijn foon aan het vinden om het alarm nummer te waarschuwen.. damn dit spel is echt slecht voor m'n hart. Wat mij betreft is het doom gevoel toch wel terug. Ik schrik me contstant de ty...

Een ding wat i k wel irri vind is dat als je een imp of een zombie ( heb nog niks anders gehad) tegenkomt dat er dan ook meteen 10 man door je intercom staan de blèren .. dat maakt het juist eng.. de zombies op zich zijn niet het engste.. , de eerste imp die ik tegenkwam was op de verkeerde plek op de verkeerde tijd.. .. ik heb dat beest heleemala aan gort geschoten ( alle ammo leeg.. > ja ik was bang ja )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat _gigantische_ spoilers dus u bent gewaarschuwd!

Voor degene die benieuwd zijn naar de Hell map heb ik wat screenies gemaakt.
Voor degene die het niet willen weten, omfg(!!!!!!!!!) wat is die vet

Keb de brightness wat omhoog gegooit
SPOILER 1
SPOILER 2
SPOILER 3

hij is _erg_ vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 09:31
Doom III snapt het niet helemaal hoe dat geluid werkt.
Las hierboven ook al meerdere mensen die aan het zeiken waren over de surround. Ik heb een 7.1 surround set, optisch aangesloten op een game theater xp 7.1. Wanneer ik dan use surround aan zet in d3 zei die vrolijk dat ik geen surround speakers heb.

Hele tijd zitten kloten, moet je in windows in control panel je speakers op 5.1 config zetten.. dan werkt het pas.
Beetje triest dat dat spel dat niet snapt aangezien de sound toch software matig wordt gedaan. Dan moeten die twee extra kanalen geen probleem zijn lijkt me ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:28
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:45:
[...]

ID Software roept het dus wel over zichzelf uit; geen wereldwijde release, erg veel dagen tussen de UK en EU release; en een belachelijke prijs van 55 euro... dan vraaaag je er toch gewoon om?
Ben ik het gedeeltelijk mee eens, ja dat ie later is is niet tof maar het is ook lastig om de release in 1 land uit te stellen en achter de toonbank te houden voor een ander land (of landen).
Hem downen en dan niet meer voor dokken is nooit goed en daar is gewoon geen excuus voor. Bij films ok mee eens daar zit soms rustig een half jaar tussen dat is echt schandalig. Waar hebben we het over 1 week ofzo ppfff we hebben al bijna 4 jaar gewacht nou ik kan echt nog wel een weekie wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien mag het niet, maar ik zou toch even mijn impressies willen geven.

Voor mijn gevoel was ik een van de weinigen die daadwerkelijk dacht dat doom 3 op gameplay gebied ook iets indrukwekkends zou bieden.
Na een aantal uur spelen denk ik hier anders over. Alle levels zien er tot nu toe hetzelfde uit. Grafisch is het allemaal erg fraai, maar dan vooral vanuit een technisch oogpunt. Het design zelf is allemaal erg flauw, steeds maar smalle gangen, alles erg donker. Dit maakt alles behoorlijk eng, maar na een aantal keer dezelfde situaties meegemaakt te hebben is de lol er wel af.

Het is ook jammer dat de interactie met de omgeving niet verder gaat dan een aantal exploderende vaten. De rest van de ongeving is totaal ongevoelig voor al je schiet en duw werk.

Hopelijk komt er nog verandering in het spel, maar eigenlijk heb ik de hoop al een klein beetje opgegeven. Zoek sleutel/pda access key en ga naar het volgende level etc... In de vorige ID games was dit niet zo erg vervelend aangezien dat lekkere snelle actiespellen waren. Bij een suspense game als deze is wat variatie toch wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Eigenlijk ben ik het best wel met Hoivogel eens.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Zo... heb doom3 uitgespeeld op medium difficulity >:)

Echt een erg vette game! Hell is echt mega vet gemaakt , ook ziet het er heel goed uit. Enigste minpunt vind ik persoonlijk dat je niet ala soldier of fortune ; armen etc eraf kan schieten. Dat zou echt mega vet zijn icm de chainsaw bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
dan vraaaag je er toch gewoon om?
Hoe bedoel je dat tegenover mijn post? of gewoon als aanvulling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 09:03
Uitgespeeld?
Hoelang heb je er dan over gedaan?
Kan nooit 20 uur zijn, of je moet sinds dat ie beschikbaar is nix anders gedaan hebben :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Niks aan de hand hoor ID, alleen maar een ''PAAR" stippetjes.
Godverdomme, als ze hier niet heel gauw wat aan gaan doen......:(

Afbeeldingslocatie: http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/naamloos_copy235.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xerix
  • Laatst online: 10-12-2020
PcManiaxx schreef op 02 augustus 2004 @ 23:04:

[afbeelding]
probleem ligt bij ATI niet bij ID

vtec just kicked in yo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Even terug clocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op 02 augustus 2004 @ 22:51:
[...]

Ben ik het gedeeltelijk mee eens, ja dat ie later is is niet tof maar het is ook lastig om de release in 1 land uit te stellen in achter de toonbank te houden voor een ander land (of landen).
Hem downen en dan niet meer voor dokken is nooit goed en daar is gewoon geen excuus voor. Bij films ok mee eens daar zit soms rustig een half jaar tussen dat is echt schandalig. Waar hebben we het over 1 week ofzo ppfff we hebben al bijna 4 jaar gewacht nou ik kan echt nog wel een weekie wachten.
Ja, daar ben ik het ook mee eens; ontwikkelaars verdienen het niet om te zien dat hun werk zomaar gedownload wordt zonder dat ze er iets aan overhouden.
Maar het ironische is juist dat Warez weliswaar een strop zijn voor de spelletjesindustrie, maar dat de beul ernaast ook de gameindustrie is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Dit spel roeleert egt wel !! Kan gewoon nie stoppen met spelen (doe het nu toch wel, anders kan ik egt nie meer slapen strax) Maar jeetje ... adrenaline ... vet schrikken en megaknallen dit spel man. En dat geluid is echt supervet. Kan op 1 of andere manier niet op surround zetten, dan knalt na 2min jet geluid eruit. Maar eerst ns ff wachten tot me order van originele binnen is en dan pas klagen. Maar ik vind het spel echt supertof. Mun hart bonkt nog mega .... Loopt hier op 1280x1024 en 2x AA en loopt superlekker.

Heb heb op 5.1 setje + nog eens vier megavette speakers via versterker draaien ... mun hele huis trilt ... (ik deed dat al .. )

Grafisch zeer mooi, niet dat ik er helemaal van achteroversla (na Farcry en Painkiller enzo) Maar ik vind al die machines echt mega mega vet ... Je moet (als je daar tijd voor hebt/of voor wilt nemen) gewoon alleen maar eens kijken naar die machines die daar staan te werken ... echt vet. Ben zwaar Sci fi fan .. dus kan mun lol op in deze game ... Echt toch best wel zo'n beetje precies als ik had gehoopt van deze game !!! Petje af ID ... ennuh sorry voor ut downen ... maar mun Special Edition is al weken besteld .. dus dont worry !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Hardcore_gamer schreef op 02 augustus 2004 @ 23:03:
[...]

Ok', ik vind het best dat je het met ze eens bent, maar moet je dan zo reageren?? Kan het niet wat socialer??
Sarcasme ontgaat jou nooit he? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Hij is nooit overgeklokt geweest, even ter verduidelijking. :)

Ik heb mijn core 30mhz gedownclocked net als mijn memory, maar het probleem blijft. Ook heb ik alle drivers geprobeerd, de nieuwste. Ook van Omega.

Ati mag heel gauw met een oplossing komen. Ik neem aan dat ze hier toch wel van op de hoogte zijn dat meerdere mensen dit hebben toch? :o

Straks ontwikkelen ze Catalyst 4.8 zonder dat er ook maar iets besteed is aan dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

* MisteRMeesteR heeft het zweet en kippevel op zijn rug staan...

en dan game ik toch al wat jaartjes :+

spel draait btw prima op een GeForce 4 TI 4600 :+ gewoon 40/50 fps.. soms 30... (1024x768, medium settings)

Bron

hieronder wat codes/cheats/tips/tricks :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
// Other settings
seta com_allowConsole "1"
seta com_showFPS "1"
seta sensitivity "20" 

and 

aviDemo = Saves a demo of your playing to an AVI movie file
benchmark = Game Benchmark
doomhell = Skip all levels to last
freeze = Freeze all on screen
gfxinfo = Graphicscard infomation
god = God mode
noclip = No Clip
notarget = Invisibility to most enemies
com_drawfps 1 = Show FPS
give all = Full load of weapons and ammo
give doom95 = Load the '95 version of Doom
give keys = Acquire all the keys you'll ever need
give weapon_machinegun = Machinegun
give weapon_shotgun = Shotgun
give weapon_plasmagun = Plasmagun
give weapon_bfg = BFG
give weapon_chainsaw = Chainsaw
give weapon_rocketlauncher = Rocket Launcher
status = Your game status
quit = Quid aka Exit

god mode pwnz :P kun je monsters pas echt van dichtbij bekijken :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PcManiaxx schreef op 02 augustus 2004 @ 23:04:

[afbeelding]
Vertel eens, wat heb je allemaal gedaan??

- Video-Kaart Drivers Up-2-Date? Catalyst 4.7 of 4.8 BETA? (Of Omega Drivers)
- Harde schijf een formatje gegeven voor de installatie van het spel?
- Al geprobeerd om te kijken of de artifacts weg gaan als je een kap open zet van je PC?
enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Warez is niet goed te praten, al doe ik het zelf ook. Ik heb hem dan gedowned, maar goed ik heb hem ook besteld bij bol (preorder). Zulke spellen moet je gewoon aanschaffen 8) .

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik vind het wel spannend. Nu eerst even wat demo's runnen om mijn settings te tweaken. Ik draai nu op 640 x 480 en dat gaat af en toe al net even choppy.

Radeon 9200 SE 128 Mb is een regelrechte bottleneck voor de XP2400+, 512 Mb, maar dat had ik kunnen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

MisteRMeesteR schreef op 02 augustus 2004 @ 23:12:

god mode pwnz :P kun je monsters pas echt van dichtbij bekijken :)
Hoezo? Midden in een aanval is het toch moeilijk kijken. En de notarget-cheat werkt niet echt fantastisch. Van de tien monsters die ik tegenkom vallen er acht mij meteen aan... :)

Nah, ik hou het cheaten maar beperkt tot een ammo-cheat, da's genoeg.

(gewoon give ammo in de console tikken)

[ Voor 7% gewijzigd door Wildfire op 02-08-2004 23:15 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Vreemd .... zijn er zoveel Ati bezitters die dit hebben dan ? Ik heb zelf met occed kaart (9800pro @ XT) nergens problemen mee, en 2 maten van me (9500 pro en 9600pro) ook nie.

Loopt gewoon soepel zonder artifucks enzo ... En verder ziet jow systeem er toch ook zeer netjes uit. Raar verhaal ja.

edit:
jezus wat gaan die posts snel ..

[ Voor 8% gewijzigd door JediUberknaft op 02-08-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:56:
Voor mijn gevoel was ik een van de weinigen die daadwerkelijk dacht dat doom 3 op gameplay gebied ook iets indrukwekkends zou bieden.
Euhm, vind je dat zelf niet een beetje vreemd? id heeft nooit beweerd dat ze iets zouden veranderen qua gameplay (of AI). En jij dacht dat er iets indrukwekkends qua gameplay uitkwam?

Ze hebben altijd gezegd dat het een spannende single-player shooter zou worden. En in die opzet zijn ze geslaagd imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
mdj84nl schreef op 02 augustus 2004 @ 23:03:
Uitgespeeld?
Hoelang heb je er dan over gedaan?
Kan nooit 20 uur zijn, of je moet sinds dat ie beschikbaar is nix anders gedaan hebben :{
zo'n 18 uur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEt is gewoon een complot!!!!!!!!!! :( :( :( ( nou ja misschien dan :) ) Het zou toch kunnen dat het spel gewoon extra geoptimailseerd is voor de NVIDIA reeks om ATI mensen te straffen }) Ik heb zelf een 9800PRo en ben bang dat ik ook allemaal bugs en arifacts krijg!! ATi moet nu onmiddelijk met een Update komen!
Anders koop ik hem niet meer!!! ( ik lieg :) ) Help ik krijg nachtmerries!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Hardcore_gamer schreef op 02 augustus 2004 @ 23:12:
[...]

Vertel eens, wat heb je allemaal gedaan??

- Video-Kaart Drivers Up-2-Date? Catalyst 4.7 of 4.8 BETA? (Of Omega Drivers)
- Harde schijf een formatje gegeven voor de installatie van het spel?
- Al geprobeerd om te kijken of de artifacts weg gaan als je een kap open zet van je PC?
enz. enz.
- Alle drivers al geprobeerd. 4.7, 4.8 BETA, nieuwste Omega drivers. Helpt niets.
- Schijf is helemaal gedefragmenteerd. Vorige maand een format uitgevoerd.
- Dit zal ik ff proberen. Maar ik denk dat het eigenlijk geen fuck uitmaakt.

Ik denk dat het gewoon iets softwarematigs is, of iets met de drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Grmbl wat gaat dit topic hard :|

Wilde mijn post editen maar dan leest niemand het meer :P

Naja, die UAC site doet niet veel, hij zegt alleen "transport arrived" in plaats van de teller. Er gebeurd niets :| Toch wel jammer van ID...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Hier ook geen atifacts @ 9700 @ pro :).

Maar damn, ik heb em net een uurtje gespeeld, wat een spel :D. Ik schrik me gewoon steeds te nogwattes :P. Gewoonweg eng. Ben maar even gestopt omdat ik et wel erg creepy vond worden ;) (alle lampen uitgedaan enzo, en 5.1 set op een redelijk hoog volume >:), brrr :P)

Is het nu zo dat als ATI nieuwe openGL drivers bouwt (bv in 4.8) dat et dan nog beter loopt?

Grolsch Royce!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Wildfire schreef op 02 augustus 2004 @ 23:14:
[...]

Hoezo? Midden in een aanval is het toch moeilijk kijken. En de notarget-cheat werkt niet echt fantastisch. Van de tien monsters die ik tegenkom vallen er acht mij meteen aan... :)

Nah, ik hou het cheaten maar beperkt tot een ammo-cheat, da's genoeg.

(gewoon give ammo in de console tikken)
hoezo.. je kunt toch van dichtbij het monster zien.. lijkt mij.. :+ hier iig wel :+ en dan die klauwen van dat beest **gRouWWW gRauWW**

over die cheats.. ik heb ze zelf nog niet gebruikt, alleen plasmagun, wou ik kijke hoe dat eruit zag :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 23:17:
HEt is gewoon een complot!!!!!!!!!! :( :( :( ( nou ja misschien dan :) ) Het zou toch kunnen dat het spel gewoon extra geoptimailseerd is voor de NVIDIA reeks om ATI mensen te straffen }) Ik heb zelf een 9800PRo en ben bang dat ik ook allemaal bugs en arifacts krijg!! ATi moet nu onmiddelijk met een Update komen!
Weet je, dit zat ik net ook ff te denken. Het zou eigenlijk best goed kunnen.
NVIDIA heeft gewoon ID omgekocht. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
proller schreef op 02 augustus 2004 @ 23:18:
Grmbl wat gaat dit topic hard :|

Wilde mijn post editen maar dan leest niemand het meer :P

Naja, die UAC site doet niet veel, hij zegt alleen "transport arrived" in plaats van de teller. Er gebeurd niets :| Toch wel jammer van ID...
Huh, ik heb net gekeken, en de teller telt nog steeds. Nog zo'n 41 minuten :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Hardcore_gamer schreef op 02 augustus 2004 @ 23:19:
[...]

Moet je ff je tijd vooruit zetten van je OS ;)

[ Voor 69% gewijzigd door Nik op 02-08-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 21:19
grappig om te zien dat de www.martianbuddy.com site (waar een van de codes te halen valt tijdens het spel) in het laatste uur al weer zo'n 2.000 keer bezocht is. Toen ik er eerder op de avond op kwam waren er 12K unique visitors, nu al ruim 14K.

Zijn er nu alweer addicts die het spel helemaal uitgespeeld hebben ? Hebben jullie dan helemaal geen leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:50

Lightah

Strikes Again

SuperPaddo schreef op 02 augustus 2004 @ 23:18:
Is het nu zo dat als ATI nieuwe openGL drivers bouwt (bv in 4.8) dat et dan nog beter loopt?
Ja ze zijn wel een tijdje met een n ieuwe ogl driver bezig maar ik weet niet of ie al in 4.8 komt..

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 23:17:
don't worry. Hier ook 9800PRO en nog geen enkele artifact gezien (catalyst 4.7, veder zie sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hardcore_gamer schreef op 02 augustus 2004 @ 23:19:
[...]

bij mij ook, maar dat ding reageert dus op je systeem tijd :P teleport pro download ook niet veel bijzonders behalve die flash animatie. Dus of het staat er nog niet op of nog niet juist cd modded :P

Denk dat we gewoon moeten wachten, kan wel morgenvroeg zijn als we een beetje pech hebben ivm US tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
proller schreef op 02 augustus 2004 @ 23:19:
[...]

Moet je ff je tijd vooruit zetten van je OS ;)
Ja, nu zie ik het.....had eigenlijk ook wel verwacht dat er meer te zien was.....misschien dat er wat over het ongeluk stond...enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een complot mensen ID kreeg gewoon een klop geld en moest het speciaal voor NVidia maken DAMN wat ben ik kwaad!! :( :( :( het gaat vast niet draaien
op mn Ati kaart oja misschien is Ati ook wel omgekoch }) om geen nieuwe ati driver te maken en dan zal ik het nooit kunnen spelen :'( :'( . Ja ok ik draai misschien een beetje door of misschien ook wel ..........niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

@Hardcore_gamer: Heb je ergens nog iets specifieks ingesteld?
Ik zie dat we allebei dezelfde kaart hebben.

Wat zijn jouw settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR

MisteRMeesteR

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 23:26:
Het is een complot mensen ID kreeg gewoon een klop geld en moest het speciaal voor NVidia maken DAMN wat ben ik kwaad!! :( :( :( het gaat vast niet draaien
op mn Ati kaart oja misschien is Ati ook wel omgekoch }) om geen nieuwe ati driver te maken en dan zal ik het nooit kunnen spelen :'( :'( . Ja ok ik draai misschien een beetje door of misschien ook wel ..........niet :|
dude, relaxed, tuurlijk gaat het wel draaien op je kaartje!

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
PcManiaxx schreef op 02 augustus 2004 @ 23:27:
@Hardcore_gamer: Heb je ergens nog iets specifieks ingesteld?
Ik zie dat we allebei dezelfde kaart hebben.

Wat zijn jouw settings?
Ik heb mijn settings nu zo staan:

Resolutie = 1152*864
Grafische settings = Ultra High

Voor de rest staan de grafische opties van mijn driver op: Kwaliteit, en heb ik geen FSAA en AA aanstaan.

Met deze settings draait ie nu vrij stabiel, misschien ook omdat ik nu ff een wand uit mijn kast heb gehaald, voor wat betere koeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Ik zit volgens mij met een probleem.

Mijn systeem bestaat uit een P4 3.0@3.6 met 1gb pc4000 corsair geheugen op een p4c800 mobo met een fx 5900 videokaart. Alle drivers (vidkaart, chipset, sound, dx) zijn up to date maar toch wil dit spel voor geen meter draaien.

Als ik kijk naar de minimum systeem eisen dan moet ik dit spel makkelijk kunnen draaien maar op welke settings ik het spel ook zet het blijft langzaam.

Standaard zet Doom 3 de settings op medium details vanwege de 128mb videokaart. En de resolutie op 640x480. Zodra ik dan in het spel kom heb ik hooguit 2 a 3 fps. Totdat het spaceship weg is en ik de trap op loop dan schiet ie omhoog naar gemiddeld 40 fps. Maar elke keer als ik in een grote ruimte kom (incheckbalie) dan dropped de fps naar 1 a 2 en blijft daarna hangen rond de 9 a 10 fps. Loop ik door een deur die net opengaat dan dropped meteen weer naar 1 a 2 en schiet daarna weer omhoog als ik bijvoorbeeld door een smalle gang loop.

Het vreemde is dat het niet uitmaakt op welke settings ik het draai. Op minimal details en 640x480 doet ie precies hetzelfde als 1024x768 op medium details. Op ultra details net zo, de hele tijd dus die fps drops waardoor er eigenlijk niet te spelen valt.

Nu erger ik mij hier een beetje aan omdat dit systeem eigenlijk is geupgrade om spellen zoals deze te kunnen spelen. En ik kan er flink naast zitten maar ik zou dit toch gewoon redelijk moeten kunnen spelen?

Kan ik hier uberhaupt iets aan doen want ik heb weinig zin om nog eens een paar honderd euro uit te geven om het systeem te upgraden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:54

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 21:37:
[...]

meot nog komen, is idd zeer nice :)
Heb ik nou echt die coole monorail trip over mars gemist? Ik zit nu al in de Communications Tower (waar die twee dudes ook zitten) en ben die rail nog niet tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
Me 9600pro verslikt zich een beetje.
toch maar eens upgraden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

WOOHOOO! uitgespeeld :P wel moeilijk was dat Hell level zeg pffff. Alleen het is dus toch een open einde, hmmz doom 4? >:)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Ik ben inmiddels bij level 4 of 5 maar ik denk dat ik er voorlopig mee stop. Ik wil het spel niet kopen terwijl ik hem al uitgespeeld heb, dan is de fun eraf :/

Ik wacht dus denk ik nog 1 of 2 weken en dan ga ik waarschijnlijk verder :)

(pin me er niet aan vast als ik toch nog per ongeluk 1 of 2 levels speel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ben ik de eerste die zover is? In ieder geval, zonder spoilers te geven, kwam ik net bij een 'splitsing' in het verhaal: je krijgt als het ware een nogal belangrijke keus gepresenteerd en je kunt beide kanten op.

Op een gegeven moment ben je eindelijk in een positie om de aarde te bereiken, en de aardige mensen van UAC daar om hulp te vragen. Voordat je dit doet (je bent bevolen door je directe chef om deze missie te volbrengen) wordt je echter gecontacteerd door de loslopende doc, ik ben zijn naam even kwijt, die vind dat de situatie geisoleerd moet blijven, totdat ze weten wat er precies aan de hand is. Nogal een keuze dus....

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Je systeem moet dit makkelijk kunnen trekken, ik speel namelijk 1024x768 op high, feilloos. De oorzaak ligt toch echt ergens anders. Misschien alle achtergrond progs killen, ff flink je hd defragmenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Laatst online: 16:16
Wout schreef op 02 augustus 2004 @ 23:34:
[...]

Heb ik nou echt die coole monorail trip over mars gemist? Ik zit nu al in de Communications Tower (waar die twee dudes ook zitten) en ben die rail nog niet tegen gekomen
Nog verderop in 't spel :). Je bent er nog steeds niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
Gaaf... Bij mij draait ie retegoed op 1024 x 768 met een Geforce 3 Ti 500!!!

Zie mn specs...

Ik kan echt niet wachten tot mijn Special Edition binnen is om te gaan multiplayeren!

Nog maar een paar daagjes... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Pff.. aan het begin van de Delta Labs schrik je je echt een paar keer te pletter :D

Zonder dat er trouwens ook maar 1 monster te zien is.. knap stukje werk van ID ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barreljan
  • Laatst online: 10-09 10:42

Barreljan

...Zoom-Zoom...

T*ring wat een spel! Ik zit constant met een rilling op m'n rug zodra er een zombie de hoek om komt!

en btw: het spel draait @ low mode en nog redelijk goed ook op mijn machine'tje (p3 1133Mhz, geforce2 ti @ standard clock, 512sdram/440bx chipset) Morgen even kijken of we er meer uit kunnen persen. Tevens de fans op zomerstand zetten ;)

wauw wat een spel :D

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Ik zit hier ook thuis (op m'n kamer heb ik een andere computer) en heb een Athlon 1700+ en een Geforce FX5200......ben dan ook zeer benieuwd hoe Doom3 zal lopen :P

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mas- schreef op 02 augustus 2004 @ 23:38:
Ben ik de eerste die zover is? In ieder geval, zonder spoilers te geven, kwam ik net bij een 'splitsing' in het verhaal: je krijgt als het ware een nogal belangrijke keus gepresenteerd en je kunt beide kanten op.

Op een gegeven moment ben je eindelijk in een positie om de aarde te bereiken, en de aardige mensen van UAC daar om hulp te vragen. Voordat je dit doet (je bent bevolen door je directe chef om deze missie te volbrengen) wordt je echter gecontacteerd door de loslopende doc, ik ben zijn naam even kwijt, die vind dat de situatie geisoleerd moet blijven, totdat ze weten wat er precies aan de hand is. Nogal een keuze dus....
Volgens mij maakt het uiteindelijk niks uit, ik ben nu het spel opnieuw aan het spelen vanaf het punt dat je moet kiezen. De eerste keer heb ik gekozen om de orders van de man met de zonnebril te negeren en toch contact op te nemen. Ben benieuwd of er verschil in de verhaallijnen zit :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Als ik zeg dat je in een heuse map-editor terecht komt als je 'editor' in de console typt, breng ik dan oud nieuws?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik kan nergens de code vinden van de plasma storage. Ik heb wel die locker opengemaakt van dat wief die vrouwelijke medewerker waar al die kerels op zitten te geilen(wat uite de emails te halen valt :P)waar die plasma gun in zit(die vind je ook al eerder btw)

[ Voor 16% gewijzigd door Tripp op 03-08-2004 00:01 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 minuut en dan kom ik op Mars aan :D :D

Hmmm, nou ik zie niet veel. Ik dacht dat er een complete site dan werd geactiveerd met info en media etc... naja even afwachten wanneer het 3 augustus is in de VS.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
er gebeurt niks bah...transport arrived

[ Voor 35% gewijzigd door sjekneck op 03-08-2004 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Laatst online: 20-06-2024
sjek schreef op 03 augustus 2004 @ 00:02:
er gebeurt niks bah...transport arrived
Idd... ging er zelfs exact om 12.00 naartoe... :D Nothing there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Je had ook je tijd vooruit kunnen zetten (zie bovenaan vorige pagina). Is gewoon een nutteloze flash. Als je het opic volgt (oke lastig, het gaat hard) dan had je kunnen weten dat we hier al achter gekomen waren. Wellicht dat morgen (?) er iets op de site komt te staan ofzo... Je weet maar nooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
p.habo schreef op 03 augustus 2004 @ 00:04:
[...]

Idd... ging er zelfs exact om 12.00 naartoe... :D Nothing there...
En ik nog met een biertje erbij afwachten tot de klok op nul stond voor de grote verassing :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

dan heb je iig weer een biertje gehad :P

gisteren op onze eigen prive-LAN heb ik met een aantal vrienden nog Doom3 MP gedaan (vers van het internet zeg maar :P) maar de levels zijn veel te groot aangezien je maar met max. 4 man kan spelen. Er zitten wel leuke gevaarlijke machientjes in zoals een geval waar gewoon keihard een of andere cylinder uitkomt. Ik denk dat je daar niet wilt lopen op dat moment!

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 02 augustus 2004 @ 22:56:
Misschien mag het niet, maar ik zou toch even mijn impressies willen geven.

Na een aantal uur spelen denk ik hier anders over. Alle levels zien er tot nu toe hetzelfde uit. Grafisch is het allemaal erg fraai, maar dan vooral vanuit een technisch oogpunt. Het design zelf is allemaal erg flauw, steeds maar smalle gangen, alles erg donker. Dit maakt alles behoorlijk eng, maar na een aantal keer dezelfde situaties meegemaakt te hebben is de lol er wel af.

Het is ook jammer dat de interactie met de omgeving niet verder gaat dan een aantal exploderende vaten. De rest van de ongeving is totaal ongevoelig voor al je schiet en duw werk.

Hopelijk komt er nog verandering in het spel, maar eigenlijk heb ik de hoop al een klein beetje opgegeven. Zoek sleutel/pda access key en ga naar het volgende level etc... In de vorige ID games was dit niet zo erg vervelend aangezien dat lekkere snelle actiespellen waren. Bij een suspense game als deze is wat variatie toch wel prettig.
Helemaal mee eens, had wat dat betreft toch wel wat meer verwacht van d3, en na een 2/3 uurtjes spelen is het spel ook niet echt eng meer, hoe langer je speelt hoe voorspelbaarder het wordt :X :(.

Vind het ook een beetje jammer dat als je bijv een kamer helemaal bekeken heb en geen nmy heb gezien dat zodra je je omdraait er ineens vijanden verschijnen, gebeurt niet altijd maar toch beetje jammer.

Voor de rest een zeer vermakelijk en vooral mooi spel :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

bAdmuTs schreef op 03 augustus 2004 @ 00:16:
[...]

Helemaal mee eens, had wat dat betreft toch wel wat meer verwacht van d3, en na een 2/3 uurtjes spelen is het spel ook niet echt eng meer, hoe langer je speelt hoe voorspelbaarder het wordt :X :(.

Vind het ook een beetje jammer dat als je bijv een kamer helemaal bekeken heb en geen nmy heb gezien dat zodra je je omdraait er ineens vijanden verschijnen, gebeurt niet altijd maar toch beetje jammer.

Altijd hetzelfde gezeik met die demonen ja.. je kunt er niet eens van op aan dat ze wegblijven als jij denkt dat een kamer veilig is. :P

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
bAdmuTs schreef op 03 augustus 2004 @ 00:16:
[...]

mag ik vragen op welke instellingen jij speelt? aangezien ik bijna dezelfde specs heb.

(2600+ 768mb radeon9600pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JediUberknaft schreef op 02 augustus 2004 @ 23:15:
Vreemd .... zijn er zoveel Ati bezitters die dit hebben dan ? Ik heb zelf met occed kaart (9800pro @ XT) nergens problemen mee, en 2 maten van me (9500 pro en 9600pro) ook nie.

Loopt gewoon soepel zonder artifucks enzo ... En verder ziet jow systeem er toch ook zeer netjes uit. Raar verhaal ja.

edit:
jezus wat gaan die posts snel ..
Hmm....idd raar; kan het niet liggen aan Dirext X ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Laatst online: 01-02 13:26
Trouwens die spinnen vind ik wel irritante respawners..

ook irritant is dat er soms zomaar zombies of monsters ergens achter je staan (nee niet via die transport). Gewoon enemies die de deur doorlopen waar je net uit bent gekomen..

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Hardcore_gamer schreef op 02 augustus 2004 @ 23:30:
[...]

Ik heb mijn settings nu zo staan:

Resolutie = 1152*864
Grafische settings = Ultra High

Voor de rest staan de grafische opties van mijn driver op: Kwaliteit, en heb ik geen FSAA en AA aanstaan.

Met deze settings draait ie nu vrij stabiel, misschien ook omdat ik nu ff een wand uit mijn kast heb gehaald, voor wat betere koeling.
En hoeveel FPS heb je dan vraag ik me af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Laatst online: 24-02-2018
Moet zeggen dat die schoonmakers wel een hell of a job te doen krijgen als ze straks al dat bloed van de vloer moeten boenen. Tering wat ligt daar veel bloed zeg :P

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 21:51

Wildfire

Joy to the world!

seamus21 schreef op 03 augustus 2004 @ 00:35:
Moet zeggen dat die schoonmakers wel een hell of a job te doen krijgen als ze straks al dat bloed van de vloer moeten boenen. Tering wat ligt daar veel bloed zeg :P
Mwah... mietjes! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Schumi4ever schreef op 02 augustus 2004 @ 23:38:
[...]
Je systeem moet dit makkelijk kunnen trekken, ik speel namelijk 1024x768 op high, feilloos. De oorzaak ligt toch echt ergens anders. Misschien alle achtergrond progs killen, ff flink je hd defragmenten?
Correct, ergens in de eigenschappen van m'n videokaart stond anostropischdingensen op 8x. Blijkbaar is dat te veel van het goede. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Met de timedemo haal ik het volgende:

1024x768-high-2xfsaa: 32fps
1024x768-high: 37fps
1024x768-med: 43fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jurnde/docs/doom3.JPG
wat is nou eigenlijk de uitdaging van dat spel :{ :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _zer0_
  • Laatst online: 02-09 15:23
JoeBlack2k schreef op 02 augustus 2004 @ 14:22:
weet iemand wat de port is van doom 3 ? (multiplayer)
27666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi schreef op 02 augustus 2004 @ 23:32:
Ik zit volgens mij met een probleem.

Mijn systeem bestaat uit een P4 3.0@3.6 met 1gb pc4000 corsair geheugen op een p4c800 mobo met een fx 5900 videokaart. Alle drivers (vidkaart, chipset, sound, dx) zijn up to date maar toch wil dit spel voor geen meter draaien.

Als ik kijk naar de minimum systeem eisen dan moet ik dit spel makkelijk kunnen draaien maar op welke settings ik het spel ook zet het blijft langzaam.

Standaard zet Doom 3 de settings op medium details vanwege de 128mb videokaart. En de resolutie op 640x480. Zodra ik dan in het spel kom heb ik hooguit 2 a 3 fps. Totdat het spaceship weg is en ik de trap op loop dan schiet ie omhoog naar gemiddeld 40 fps. Maar elke keer als ik in een grote ruimte kom (incheckbalie) dan dropped de fps naar 1 a 2 en blijft daarna hangen rond de 9 a 10 fps. Loop ik door een deur die net opengaat dan dropped meteen weer naar 1 a 2 en schiet daarna weer omhoog als ik bijvoorbeeld door een smalle gang loop.

Het vreemde is dat het niet uitmaakt op welke settings ik het draai. Op minimal details en 640x480 doet ie precies hetzelfde als 1024x768 op medium details. Op ultra details net zo, de hele tijd dus die fps drops waardoor er eigenlijk niet te spelen valt.

Nu erger ik mij hier een beetje aan omdat dit systeem eigenlijk is geupgrade om spellen zoals deze te kunnen spelen. En ik kan er flink naast zitten maar ik zou dit toch gewoon redelijk moeten kunnen spelen?

Kan ik hier uberhaupt iets aan doen want ik heb weinig zin om nog eens een paar honderd euro uit te geven om het systeem te upgraden. :P
Heb je DirectX 9.0c geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 01:05:
[...]
Heb je DirectX 9.0c geïnstalleerd?
Yes, het probleem is al opgelost zoals ik hier 4 a 5 posts boven al melde. :P

Maar toch bedankt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Laatst online: 11-07 15:13
Weet iemand welke poorten een dedicated Doom3 server gebruikt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

mdj84nl schreef op 03 augustus 2004 @ 00:23:
[...]

mag ik vragen op welke instellingen jij speelt? aangezien ik bijna dezelfde specs heb.

(2600+ 768mb radeon9600pro)
640x480, low detail - 2148 frames rendered in 68.4 seconds = 31,4 fps
640x480, medium detail - 2148 frames rendered in 74.8 seconds = 28,7 fps
640x480, high detail - 2148 frames rendered in 122.0 seconds = 17,6fps

800x600, low detail - 2148 frames rendered in 89.7 seconds = 23,9 fps
800x600, medium detail - 2148 frames rendered in 90.0 seconds = 23,9 fps
800x600, high detail - 2148 frames rendered in 174.7 seconds = 12,3 fps

1024x768, low detail - 2148 frames rendered in 124.2 seconds = 17,3 fps

maar het moet allemaal wel wat beter kunnen als ik me computer eens helemaal opnieuw installeer :)

[ Voor 7% gewijzigd door bAdmuTs op 03-08-2004 01:41 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unique
  • Laatst online: 10-05 20:08
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 00:58:
[afbeelding]
wat is nou eigenlijk de uitdaging van dat spel :{ :?
Tja zag er leuk uit inderdaad, maarja je kan het niet echt een spel noemen :P
Erg jammer, op zn minst hadden ze het moeilijker ofzo kunnen maken dat het ook leuk was om een score te krijgen

Als geheel vond ik doom een van de mindere fps die ik gespeeld heb.
Graphics zijn wel ok, niet echt denderend imho.
De textures zijn uitermate laag, daarbij ook nog vaak een lage resolutie "bumpmap" erover.. en eentonig van aard.
Licht effecten maken dit natuurlijk wel weer goed waardoor je toch wel mooie ruimtes tegenkomt.. vooral hell en eindmap zijn wel mooi.

Gameplay vond ik tegen de slechte kant. Super eentonig, lamme wapens, lamme enemy AI, weinig interactivity (= nagenoeg geen) etc etc.

De "schrik" effecten had ik wel gezien na een uurtje, hooguit 2x geschrokken ofzo.
Dan al die domme keycards, code numbers en weet ik wat, da ging echt irriteren na verloop van tijd.... (alsof ALLE mensen "toevallig" een mailtje gestuurd hadden over de keycodes :z ) en computers kon je nieteens gebruiken (zelfs SIN had dit)

Dan die rare kamertjes in de muur met de campende badass demonen erin...da slaat natuurlijk ook nergens op. 8)7

Geluid in surround was wel vet. Soms best leuke creepy ambient sounds..
Geluid van explosies,shotgun etc vond ik minder, totaal geen bass... :?

Dood gaan van de ventjes was ook niet leuk, met een shotgun van 1 meter afstand moet zon monster gewoon achter uit vliegen in plaats van "poef" en weg issie :( Zelfde met rockets enzovoort.

Maargoed ookal duw ik het nu bijna de grond in, kheb het toch volbracht tot het einde, simpelweg omdat ik alle maps wou zien 8) In ieder geval niet een spel dat ik nog een keer ga spelen.. erg jammer daar ik alle andere ID spellen leuk/super leuk vind :)

Ik ga eens kijke of de editor te gebruiken is, misschien heb ik daar nog plezier aan :)

[ Voor 15% gewijzigd door Unique op 03-08-2004 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budha
  • Laatst online: 06-09 21:27

Budha

Online ergo sum

Ik heb al wat leveltjes doorlopen, maar vind het tot nu toe tegenvallen.

- Veel textures zijn wazig
- Het speelt erg eentonig
- Door de eeuwige duisternis kun je de mooie monsters niet eens rustig bekijken
- De wapens zijn weinig enerverend
- Interactiviteit met de omgeving is minimaal

Het geluid is wel heel erg gaaf!
De lichteffecten zijn cool, maar brengen nauwelijks wat ik had verwacht na alles wat je erover hebt kunnen lezen.

Wellicht vloek ik hier in de kerk, maar ik verwacht toch echt meer van Half-Life 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

hoe start je zo demo om te becnhmarken

update : ^^half life 2 gaat jouw ook tegen vallen :P ^^

en doom 3 is zeker wel leuk ben al een keer gescrokken :+ en al 2 x kippevel van die hijgende monsters in je nek }) }) })

[ Voor 72% gewijzigd door BruceLee op 03-08-2004 02:15 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Mensen, vergeet aub niet dat Doom3 eigenlijk gewoon een promotie filmpje (spel) is voor ID's nieuwe engine. IMHO is het een mooi spel, met goede sfeer. Ok, de duistere gangetjes kunnen eentonig worden, maar dat heb je met zoveel spellen. Ik ben benieuwd wat andere spellen met dit fijn staaltje werk kunnen doen. Ik ben al met al zeer tevreden, en koop hem ook zodra hij in de winkels ligt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.