Moe, zwetend en puffend strompelde ik de verlaten keuken binnen, staat een mooi groot karton op de keukentafel, waarbij ik denk "you've GOT to be kidding" maar besluit toch snel mijn handen te wassen en het pakket voorzichtig te ontmantelen (nadat ik de naam gecheckt had natuurlijk

)
een zooitje kabels, accu (meteen in het contact gehangen of curse) en het juweel-stel zelf natuurlijk...
De boel voorzichtig in elkaar geschroeft (het is en blijft duur spul, moet er ook nog aan wennen natuurlijk), en een beetje droog geschoten.
Ik moet dus bekennen dat ik het ding nog nooit vast had gehouden voor ik hem kocht

Daarbij moest ik wennen aan de voor mij nieuwe manier van zoomen en scherpstellen (manual), waarmee ik dacht scherp te kunnen stellen daar zoomde ik mee en voor een minuut was ik op zoek naar de focus... (de laatste spiegelreflex die ik gebruikt heb was een oude Minolta, topding, maar transport systeem was naar de gort, affijn, daarmee zoomde je door de lens van je af te trekken/duwen, en stelde je scherp met waar je op de EOS mee zoomt, dus vandaar)
Voorlopig ben ik wel even zoet met de handleiding, en dat is maar goed ook, want mijn CF kaartje moet nog binnenkomen