De blokken van frigus.nl passen erop denk ik. (die ga ik ook op mijne zetten).Anoniem: 82860 schreef op 13 augustus 2004 @ 10:34:
ok ik ben binnenkort de eigenaar van een XT PE, nu is mijn vraag, heeft iemand van jullie deze aangesloten op waterkoeling? Ik zoek namelijk een VPU koeler die ik op mijn koolance systeem aan kan sluiten. Maar de koolance vpu koelers zijn veel te moeilijk om aan te komen heb ik wel gemerkt. Iemand een idee welke andere vpu-koelers op hetzelfde systeem aangesloten kunnen worden?
even een vraagje,hoe komen julie aan de temperaturen van de x800? smartdoctor geeft bij mij alleen dat overclock gedeelte aan,ik kan er verder niets mee monitoren,en dat zou ik wel graag willen eigenlijk,ik heb een asus radeon x800 pro btw (dit is mijn eerste ati kaart en ik ben redelijk tevreden,alles draait goed,al heb ik in bijvoorbeeld unreal tournament soms wel eens wat vreemde kleuren in lava als ik de instellingen van de catalist in windows op hoog zet)
Aspje schreef op 12 augustus 2004 @ 17:17:
Om even terug te komen op het briniliar filteren van de X800, imho is het toch nog best merkbaar. Ik had voorheen een 9700 nonpro en dan nu een X800 pro. Het beeld bij de 9700 lijkt mij een tikkeltje scherper dan bij de X800.
Ik weet dat het erg subjectief is, ik heb ook niet vergeleken met screenshots, maar dit is viel me toch op.
Een van de redenen waarom mijn X800 de verkoop ingaat
Aspje schreef op 12 augustus 2004 @ 18:44:
@ Beverhoofd, dat wist ik niet. Toch kaart maar weer even uit de verpakking halen zometeen
En tja tis natuurlijk wel jammer om weer terug te gaan naar een 9700, maar opzich had ik meer verwacht van een X800 pro

Mijn X800pro blaast mijn oude 9800pro echt helemaal ondersteboven, die zit nu nl. stilletjes in een hoekie te janken....

En dat terwijl die 9800pro nog steeds een prima kaart is.
En jij wilt dan terug naar die 9700 pro ???????????

eXcuse my french maar dat is echt onzin.
Van die filtering kan ik je geen onglijk geven ik heb daar filmpjes van gezien en dan zag je dat het iets mooier was op de 9700/9800 serie. Alleen moet je dan wel heel goed kijken.
Farcry heeft gewoon 1024 nodig. Had laatst 512mb eruit gehaald om te testen en speelde toen ff Farcry. Dat was echt stukken minder.Aspje schreef op 12 augustus 2004 @ 20:02:
Ik speelde Farcry (en ook doom3) al op 1280x1024 alles op high (zonder aa met af)
Schokte als een gek, maarja als het maar mooi was. Drnet farcry gedaan, schokte weer(alhoewel dat DENK ik aan mijn ram ligt (512mb))
Blij te horen dat het nu wel loopt.Aspje schreef op 12 augustus 2004 @ 23:45:
* Aspje meldt zich met een vloeiend lopende farcry
Reinstall heeft zo te zien goed geholpen, heb nu nog heeeeeeel soms een klein schokje op 1280x1024 met alles op het hoogste (settings, af en aa in game)

O.a. het volgende programma kan het in de, weet ff niet meer hoe het heet maar bedoel rechtsonder waar ook de tijd staat weergeven:wackomack schreef op 13 augustus 2004 @ 12:39:
even een vraagje,hoe komen julie aan de temperaturen van de x800? smartdoctor geeft bij mij alleen dat overclock gedeelte aan,ik kan er verder niets mee monitoren,en dat zou ik wel graag willen eigenlijk,ik heb een asus radeon x800 pro btw (dit is mijn eerste ati kaart en ik ben redelijk tevreden,alles draait goed,al heb ik in bijvoorbeeld unreal tournament soms wel eens wat vreemde kleuren in lava als ik de instellingen van de catalist in windows op hoog zet)
http://atitool.ocfaq.com/ATITool_0.0.20.exe
[Voor 20% gewijzigd door Help!!!! op 13-08-2004 12:54]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hier nog ff wat leuke feitjes? :
http://www.theinquirer.net/?article=17849
We zitten alweer boven de 500......
http://www.theinquirer.net/?article=17849
@CJ: Zit je te slapen ofzo?Enormous OEM demand ate our X800s
ATI officially says
By R520 in Bosnia: vrijdag 13 augustus 2004, 11:14
ATI'S PR MACHINE is again ignoring us but we are used to this - I guess everyone can say that they are on vacations. Everyone needs a holiday. Still all you need to do in order to get some information is to listen to the conference calls that it has to hold for its investors. You get the answer to many questions....
Someone in ATI called Dave but not the famous Orton was talking in conference call that they held some two days ago and relayed some interesting stuff about ATI marchitecture.
Dave was precise enough to say that the reason for the lack of X800 cards in retail is the enormous percentage of OEM orders.
He was brave to state that ATI prefers the OEM market to the Retail and I am sure that its retail partners will understand that. He also added that OEMs get a larger percentage of cards than they would usually do but that's just fine.
It's a chip company - the more chips it sells, the more money it earns.
He also said that the card is extremely popular and that there is a huge demand for it all the time. He sees this as a good thing but we have to add that it can be frustrating if you order your card and then don’t get it for weeks since the company cannot ship them. This might turn your customer to the "dark side:, from Nvidia to ATI and from ATI to Nvidia. They both know that but they have to do these paper launches and keep people waiting I guess. That's what they've done from the beginning of time, in the Ancient of Days' 3D chip computer graphic, er days.
Regardless, ATI is saying that its yields are good and that it is not having any production problems, its silicon has a smaller transistor count and it added that should cost less to produce.
One of the bits that we heard just recently is that ATI didn’t expect Nvidia to have Geforce 6800 Ultra in retail and there are more of these cards than the X800XT Platinum edition. Platinums are available but in the whole of Europe we are talking about a few hundreds from all partners.
ATI better be faster but we have heard that all X800s will be widely available in September. µ

[Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 13-08-2004 13:11]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
@Help!!!!
Muchos gracias
heel leuk tooltje,vooral dat Find max mem en core settings 
ik heb het tooltje geinstalleerd en zie in het overclocking gedeelte staan:
default gpu clock:475 mhz
default memory clock:450 mhz
moet die memory niet op 900 mhz staan? (sorry ben een noob
)
Muchos gracias

moet die memory niet op 900 mhz staan? (sorry ben een noob

Het is DDR, Dual Data Rate, en dus is de effectieve snelheid 900mhz, maar de logische snelheid 450mhz.wackomack schreef op 13 augustus 2004 @ 13:45:
@Help!!!!
Muchos graciasheel leuk tooltje,vooral dat Find max mem en core settings
moet die memory niet op 900 mhz staan? (sorry ben een noob)
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Anoniem: 120873
Sorry voor de crosspost, maar ik zou er heel graag nog antwoord op hebben:
Waarschijnlijk ben ik morgen de trotse eigenaar van een Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro.
Ik vroeg me af of mijn cpu die uberhaubt wel aankan. ’t Is overigens mn bedoeling over enkele maanden mn moederboard en processor te vervangen, maar tot die tijd wil ik in mijn oude systeem de nieuwe videokaart gebruiken. Mijn systeem:
Amd Thunderbird 1.2Ghz 266
Moederboard: msi k7t266 pro
Std Geforce2 mx400 64mb agp tv
Ik begrijp dat mn cpu de bottleneck zal zijn, maar draait ie of ontploft ie?
Nog een vraag.
Ik heb een atx bigtower std 300w behuizing. Die 300w is dat de voeding? en is dit genoeg?
Alvast bedankt.
Waarschijnlijk ben ik morgen de trotse eigenaar van een Sapphire Atlantis Radeon 9800 pro.
Ik vroeg me af of mijn cpu die uberhaubt wel aankan. ’t Is overigens mn bedoeling over enkele maanden mn moederboard en processor te vervangen, maar tot die tijd wil ik in mijn oude systeem de nieuwe videokaart gebruiken. Mijn systeem:
Amd Thunderbird 1.2Ghz 266
Moederboard: msi k7t266 pro
Std Geforce2 mx400 64mb agp tv
Ik begrijp dat mn cpu de bottleneck zal zijn, maar draait ie of ontploft ie?
Nog een vraag.
Ik heb een atx bigtower std 300w behuizing. Die 300w is dat de voeding? en is dit genoeg?
Alvast bedankt.
Hardware die ontploft omdat er een sneller onderdeel inzit is toch wel ERG overdreven 
Zou er dan niet een grote waarschuwing bijzitten ? Caution: do not install on older hardware. This could lead to exploding hardware !

Zou er dan niet een grote waarschuwing bijzitten ? Caution: do not install on older hardware. This could lead to exploding hardware !
Wees maar niet bang dat hij ontploft of iets dergelijks en die 300w moet wel genoeg (ik draaide met een 230W mini-ATX voeding een 9800pro plus een AthlonXP 2200+) zijn
Anoniem: 120873
Dat van die ontploffing was ook min of meer een grolletje
Ik neem aan dat ontdanks het verouderde systeem er wel een behoorlijk prestatiewinst zal zijn?

Ik neem aan dat ontdanks het verouderde systeem er wel een behoorlijk prestatiewinst zal zijn?
Anoniem: 119483
tsal alleen redelijk warm worden daar binnen denk ik
maar prestatie winst is er natuurlijk wel nu

Mezelf quotende wil ik toch even melden dat het me gelukt is om de games weer een acceptabele performance te geven, de catalyst drivers deinstallen en installen was toch de truuk. Lijkt wel of de catalyst iets niet konden hebben wat veranderd was door de installatie van SP2.Tukk schreef op 13 augustus 2004 @ 11:56:
graphics n00b meld zich:
Ik heb een probleem sinds ik Win XP sp2 heb geinstalleerd.
Ik wilde Painkiller spelen, maar het beeld ging bij grote ruimtes te langzaam om te kunnen spelen. Dit liep voor de SP2 install zonder een probleem.
Om deze slechte performance op te lossen heb ik de Ati tray tools opnieuw geinstalleerd (die app was verdwenen uit mijn systm tray), DirectX 9.0c geinstalleerd en ik heb de catalyst overniew geinstalleerd.
(allen zonder deze eerst te verwijderen wat er nog stond, dat moet toch kunnen?)
Om te kijken of Painkiller een probleem heeft of mijn systeem heb ik geprobeerd 3dMark03 te draaien, deze kwam met de volgende foutmelding:
[afbeelding]
Ik heb google en GOT-search gebruikt, maar ik kan nergens de reden voor deze foutmelding vinden, ik vermoed dat mijn belachelijke peformance te maken heeft met deze melding.
Mijn sys-specs:
AMD Athlon MP 1800+ (1,53GHz)
Sapphire Radeon 9800 Pro 128MB
Enermax 350 Watt voeding
Windows XP SP2
Catalyst 4.7 final
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Om eerlijk te zijn geloof ik hier geen ruk van. Duizenden en nog eens duizenden mensen laten wachten op een X800XT omdat Dell, HP en de Aldi (Medion) hun magazijnen zonodig moeten vullen? En vertel mij dan eens welk merk een complete pc levert voorzien van een X800XT?Dave was precise enough to say that the reason for the lack of X800 cards in retail is the enormous percentage of OEM orders.

Maar stel dat het wel klopt dan vind ik 't nogal dom, aangezien velen het wachten beu zijn en overstappen op een 6800U.
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 13-08-2004 16:49]
Ik denk dat het probleem was dat tijdens installatie van de driver een oudere directX versie geinstalleerd was dan na SP2 install.Tukk schreef op 13 augustus 2004 @ 15:22:
[...]
Mezelf quotende wil ik toch even melden dat het me gelukt is om de games weer een acceptabele performance te geven, de catalyst drivers deinstallen en installen was toch de truuk. Lijkt wel of de catalyst iets niet konden hebben wat veranderd was door de installatie van SP2.
Heb ook eens een probleem gehad door na een format eerst de video driver te installeren, en daarna directX te updaten. Daarna maar de video driver als laatste installeren.
AlienwareAnoniem: 38733 schreef op 13 augustus 2004 @ 16:47:
[...]
Om eerlijk te zijn geloof ik hier geen ruk van. Duizenden en nog eens duizenden mensen laten wachten op een X800XT omdat Dell, HP en de Aldi (Medion) hun magazijnen zonodig moeten vullen? En vertel mij dan eens welk merk een complete pc levert voorzien van een X800XT?
Maar stel dat het wel klopt dan vind ik 't nogal dom, aangezien velen het wachten beu zijn en overstappen op een 6800U.
Falcon-NW
VoodooPC
Zomaar enkele voorbeelden van zaken die complete PC's met dat soort kaarten leveren

Anoniem: 93354
Volgens mij worden die pc's echt niet meer verkocht dan dat ati los xt-pe's zou verkopen. Iig zou ik nooit van me leven een alianware kopen (veel te duur), die andere 2 merken ken ik niet.
<link>http://www.tweakers.net/nieuws/33832</link> Zal ATI dit ook gaan ondersteunen
?

[Voor 18% gewijzigd door Bartjeee op 13-08-2004 18:30]
Dat weet ik wel zeker. Meeste mensen die een oem-PC kopen (gezinnen, oudere mensen, mensen met weinig pc verstand) bezuinigen op dingen als een videokaart. Sterker nog, hun complete pc heeft de waarde van een X800XT.Volgens mij worden die pc's echt niet meer verkocht dan dat ati los xt-pe's zou verkopen.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 13-08-2004 19:15]
Thund3r schreef op 13 augustus 2004 @ 13:46:
[...]
Het is DDR, Dual Data Rate, en dus is de effectieve snelheid 900mhz, maar de logische snelheid 450mhz.

Anoniem: 93354
Ik bedoelde eigelijk meer tav die 3 merken die shuogg noemde.Anoniem: 38733 schreef op 13 augustus 2004 @ 19:12:
[...]
Dat weet ik wel zeker. Meeste mensen die een oem-PC kopen (gezinnen, oudere mensen, mensen met weinig pc verstand) bezuinigen op dingen als een videokaart. Sterker nog, hun complete pc heeft de waarde van een X800XT.Extreme high-end spulletjes (X800XT) zijn over het algemeen dingen die gekocht worden door mensen die hun pc's zelf samenstellen.
ach, dat boeit ATi toch niet? die firma's hebben immers al betaald voor de chips, dus wat er daarna mee gebeurt kan ATi wat minder boeien....Anoniem: 38733 schreef op 13 augustus 2004 @ 19:12:
[...]
Dat weet ik wel zeker. Meeste mensen die een oem-PC kopen (gezinnen, oudere mensen, mensen met weinig pc verstand) bezuinigen op dingen als een videokaart. Sterker nog, hun complete pc heeft de waarde van een X800XT.Extreme high-end spulletjes (X800XT) zijn over het algemeen dingen die gekocht worden door mensen die hun pc's zelf samenstellen.
maar dan nog iets, het is bekend dat de x800pro en de x800xt op dezelfde core draait... nu is er een dell-systeem (volgens mij dell...) wat een x800se gebruikt, een 8pipeline versie! daar zullen dus ook wel flinke aantallen van worden verscheept!
maar de keuze voor ati is makkelijk te maken: kaarten voor de consument, waarvan niet 100% zeker is dat we ze allemaal verkopen, of kaarten naar de OEM, die er zowiezo al geld voor betalen en als ze tevreden zijn later weer bij ons gaan kopen!
als ik een bedrijf had, zou ik wel weten waar ik voor kies!
Ja, maar waar het eigenlijk over ging was of dat Ati problemen heeft met het op grote schaal produceren van de XT-PE. Nu krijgen we te horen dat deze naar de grote oems
verdwijnen maar als ik op de website van bijv. Dell kijk dan leveren zij helemaal geen XT-PE's, enkel de X800XT PCI-E versie. Deze loopt op 500/500. Een XT-PE loopt op 520/560.
En bijv. een oem als Alienware vertelt dat de XT-PE "limited available" is. Dit zeg je niet als je 500 stuks in je magazijn hebt liggen en wetende dat je er eventueel volgende week weer 500 stuks kunt bij bestellen.
Btw, ik geloof dat we ondertussen weten waar een heel groot deel van de échte XT-PE's zijn gebleven, tenminste, een poging tot het maken van die échte XT-PE's: kaarten die de eindtest niet haalden en zijn "gedegradeerd" tot Pro Vivo...
verdwijnen maar als ik op de website van bijv. Dell kijk dan leveren zij helemaal geen XT-PE's, enkel de X800XT PCI-E versie. Deze loopt op 500/500. Een XT-PE loopt op 520/560.
En bijv. een oem als Alienware vertelt dat de XT-PE "limited available" is. Dit zeg je niet als je 500 stuks in je magazijn hebt liggen en wetende dat je er eventueel volgende week weer 500 stuks kunt bij bestellen.

Btw, ik geloof dat we ondertussen weten waar een heel groot deel van de échte XT-PE's zijn gebleven, tenminste, een poging tot het maken van die échte XT-PE's: kaarten die de eindtest niet haalden en zijn "gedegradeerd" tot Pro Vivo...

[Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 14-08-2004 01:07]
Ati kan dus niet bevestigen dat de X800XT PE niet gecanceld wordt, op dit moment. Ik hoop werkelijk dat die meneer van Ati een foutje in zijn zin gemaakt heeft...Update (2): From ATi "Hello Hilbert, - at the actual date, I cannot confirm that our Radeon X800 XT Platinum Edition will not be discontinued. "
Guru3D
In de praktijk blijkt dat sommigen moeite hebben met de uitspraak van mijn naam:
Fout: Ais-ees
Goed: Ais-Aiz
Ik blijf het allemaal erg weird vinden.IceEyz schreef op 14 augustus 2004 @ 12:24:
[...]
Ati kan dus niet bevestigen dat de X800XT PE niet gecanceld wordt, op dit moment. Ik hoop werkelijk dat die meneer van Ati een foutje in zijn zin gemaakt heeft...
Guru3D
Denk wel dat als de X800XT PE gecancelled wordt danwel niet heel snel beter leverbaar wordt, het imago van ATI een fikse deuk gaat oplopen.
Want ondertussen begint de 6800Ultra wel vrij goed leverbaar te worden in retail.....
En als je dan bedenkt dat de 6800U niet heel veel langzamer meer is in D3D maar wel aanmerkelijk sneller in OGL....

Ben bang dat deze en de volgende ronde wel ns voor nVidia zouden kunnen zijn.
Bij de komende Refresh zal nVidia een licht gewijzigde core introduceren waar de kinderziektes uitgehaald zijn en ze hebben SM3 wat gewoon een sterk marketingpunt is.
De enige echt sterke feature van ATI is 3Dc maar dat is een open standaard en als nVidia dit ook implementeert in de refresh.... tja
Zelf denk ik nog steeds dat ATI voor grotendeels aan dezelfde "kwaal" is gaan leiden als nVidia:
De 9700pro serie bracht veel succes en nVidia kon er niet tegen op. Hierdoor kon ATI met slechts beperkte updates (9800pro en XT) aan de leiding blijven en besloot tegelijkertijd resources te gaan gebruiken om andere delen van de markt te gaan bewerken, mobochipsets enz. Dit is een common sense business beslissing. Dit deed nVidia in het verleden ook.
nVidia kwam vervolgens met de 6800Ultra die duidelijk beter was dan waar ATI op gerekend had. ATI heeft IMHO de X800XT PE overhaast als reactie geintroduceerd op de 6800U. Oorspronkelijk hadden ze alleen de X800pro willen introduceren.
Natuurlijk is er vanwege:
1) de enorme performancewinst tov de vorige gereratie kaarten en
2) vanwege games als FarCry en D3
een veel grotere vraag dan bij de vorige highend generatie.
Toch geloof ik niet dat ATI en nVidia dit niet deels vantevoren hadden kunnen voorspellen en hun produktielines aanpassen.
Ik geloof niet dat het tekort aan kaarten 3 (X800XT PE) resp. 4 (X800pro) maanden na launch alleen verklaard wordt door de hoge (oem) vraag.
Ondertussen heb ik nog een X800XT PE in bestelling staan bij komplett.nl maar begin nu erg te twijvelen of ik niet gewoon ff een XFX 6800U zal halen.
Voor je het weet zit ik nog 2 maanden te wachten...
[Voor 17% gewijzigd door Help!!!! op 14-08-2004 13:09]
PC Specs
Ten eerste vind ik de 6800ultra wel veel langzamer in D3D (kijk maar naar de eye-candy benches)
en wat betreft openGL gaat ATI de goede richting op, bij sommige spellen met eye-candy mode aan winnen ze het van de 6800ultra (doom3 hierbij een uitzondering, maar ik denk dat ze met de humus tweak en 4.9b wel beter presteren, zeker weet ik het niet omdat ik geen doom3 heb om te testen)
en van wat ik heb gehoord van bepaalde winkels is dat sapphire over een week met een hele lading x800xt-pe's komt
en wat betreft openGL gaat ATI de goede richting op, bij sommige spellen met eye-candy mode aan winnen ze het van de 6800ultra (doom3 hierbij een uitzondering, maar ik denk dat ze met de humus tweak en 4.9b wel beter presteren, zeker weet ik het niet omdat ik geen doom3 heb om te testen)
en van wat ik heb gehoord van bepaalde winkels is dat sapphire over een week met een hele lading x800xt-pe's komt
Nieuw topic komt er aan. Nog even geduld aub. Had gisteren weinig tijd om de nieuwe online te zetten. 

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Wat ik me van de benches herinner is dat m.n. AA een grote hit geeft bij de 6800.SI4live schreef op 14 augustus 2004 @ 13:26:
Ten eerste vind ik de 6800ultra wel veel langzamer in D3D (kijk maar naar de eye-candy benches)
Zelf speel ik alles zoveel mogelijk op 1280*1024 en bij die reso ervaar ik zelf niet zo'n grote behoefte aan AA. AF heb ik het liefst zo hoog mogelijk en hier doet de 6800U niet of nauwelijks onder voor de XT PE als ik het nog goed in mijn hoofd heb zitten.
En hoe je het ook wendt of keert voor mij is OGL performance, niet alleen in D3, ook erg belangrijk. Bij nVidia krijg je dat out of the box en bij ATI moeten ze momenteel alle zeilen bij zetten om het een beetje op te krikken. Zeker vwb de X800pro.
De perceptie die iedereen heeft van ATI's performance is gebaseerd op de X800XT PE en zolang ATI die niet kan leveren heeft nVidia de beste kaarten op tafel.
De heersende mening in reviewland is dat de 6800GT de X800pro verslaat.
De 6800U gaat daar nog ns overheen.
Laten we hopen dat ik daar dan bijzit.en van wat ik heb gehoord van bepaalde winkels is dat sapphire over een week met een hele lading x800xt-pe's komt

Heb em bij Komplett besteld incl rembours voor EUR 510,- en dat is voor mij een goede prijskwaliteitsverhouding.
Denk dat ik deze ronde dus nog voor ATI ga met de X800XT PE mits snel leverbaar maar de Refresh zou best ns nVidia kunnen worden.
PS: @Edward: Welke kaart wil je nu het liefste houden nu je ze allebei getest hebt, de 6800U of de XT PE en waarom?
Moet trouwens zeggen dat mijn set incl X800pro en 4.9beta (specs zie sig) in D3 zonder AA met alles High op 1024*768 op zich goed te doen is. Dit ondanks alle alarmerende reviews.

We werden al ongerust.....CJ schreef op 14 augustus 2004 @ 14:10:
Nieuw topic komt er aan. Nog even geduld aub. Had gisteren weinig tijd om de nieuwe online te zetten.

[Voor 9% gewijzigd door Help!!!! op 14-08-2004 14:17]
PC Specs
De nieuwe komt er aan binnen 5 minuten. 
En hier is-ie:
[rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 10[/rml]
Deze mag dus dicht!
Nieuw is het statement van ATi over de X800 serie en het al dan wel niet cancellen van de X800XT PE!

En hier is-ie:
[rml][ Algemeen] ATi Nieuws & Discussie Topic - Deel 10[/rml]
Deze mag dus dicht!

Nieuw is het statement van ATi over de X800 serie en het al dan wel niet cancellen van de X800XT PE!
[Voor 83% gewijzigd door CJ op 14-08-2004 14:20]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dit topic is gesloten.