Ik heb net mijn acer terug gekregen van de rma, het duurde twee weken en 1 dag. Dat viel dus mee.
Ik krijg een reperatie brief terug met hetvolgende erop:
problem discription:
somethimes cd/dvd doesn't give cd back. After a few weeks working windows gets very slow. Just recovered the system a cople of times.
Work carried out:
Notebook checked, fixed problem with slot in. Please save your data and install the original operating system to get full performance back.
Omg, ik heb opgebeld dat mijn mijn cd speler verrot was en dat de harde schijf kappot was. De cd speler is dus gemaakt. Ik zei tegen die man aan de telefoon, dat mijn harde schijf kappot was en dat plotseling windows vast liep en dat er dan allerlei data was verwijderd en dat windows dan niet goed werkt. Bepaalde programma's waren zelfs verwijderd. Ik zei dat het al een aantal keer was gebeurt. Ik zei dat ik ibm fitness test had gedraait en dat die aangaf dat de harde schijf damaged was. Hij vroeg me of ik de recovery cd's had gebruikt. Ik zei nee, want dan is over een maand weer alles plat.
Ik had zelf een windows xp prof versie geinstalleerd, want met de acer recovery kreeg ik hem niet aan de praat. Krijg ik het antwoord gewoon de recovery cd's gebruiken.
Hetgeen wat op de reperatie brief staat komt niet overeen met wat ik tegen de telefoonist heb gezegd.
Ik heb gezegd dat ik 3 keer de recovery cd heb geprobeerd en dat hij zo weer vast liep met blauwe schermen. Toen heb ik een eigen win prof cd gebruikt. Wat zegt acer: Gebruik de recovery cd's. Ik ben boos.
Ik heb geen zin om hem weer naar acer te sturen, ik heb mijn laptop nodig voor school. Ik wou daarom zelf een 60 gb, 5400 toeren schijf kopen. nl. deze:
Hitachi TRAVELSTAR 5K80
60GB
ATA6
2.5IN
5400RPM
http://www.tweakers.net/pricewatch/76995
Het lijkt me eigenlijk wel wat om er een snellere grotere harde schijf in te zetten, maar wat ik me afvroeg is of deze harde schijf in mijn laptop (acer aspire wlci 2001) past. Kan ik hem er makkelijk in bouwen?
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 10-09-2004 15:32
]