[Ervaringen] Acer Aspire 20xx(WLCi) deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 9.705 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aangezien het vorige topic dik over de 500 posts zat, hierbij een nieuw topic. :)

Originele topicstart door Wilson_Fisk:

Ik overweeg de Acer Aspire 2001 aan te schaffen. Alleen kan ik erg weinig over de notebook vinden. In het Acer Travelmate 80x topic zijn twee opmerkingen te vinden van andere users die ook aan deze notebook denken....
Reviews op 't net: none so far. Op kieskeurig.nl vertellen alleen twee gebruikers dat ze tevreden zijn over hun aankoop.

Prijzen van de Aspire 2001WLCi en een 'vergelijkbare' TravelMate 800 zijn ongeveer hetzelfde; specs verschillen niet veel op het eerste gezicht.
Alleen de Aspire 2001WLCi heeft een breder scherm en heeft naar mijn mening een mooier design.

Aspire 2001WLCi
Afbeeldingslocatie: http://global.acer.com/products/notebook/images/inner_main_as2000.gif
Intel® Mobile Pentium® processor Centrino™ 1.4GHz
Microsoft® Windows® XP Home Edition
15.4TFT WXGA
512MB DDR RAM (2x 256)
40GB HDD
DVD&CDRW
LiIon
56K modem/ Wired & Wireless 802.11b Lan
4 in 1 memory stick card reader

Reviews/test meer ervaringen van andere gebruikers over de Aspire 2001WLCi ontbreken............ iemand de Aspire 2001WLCi in bezit? Ervaringen?
Reviews gevonden? Laat weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Mooie openings post 8)

Nog effe over dat warmte puntje wat besproken werd in het vorige topic. Ik vind hem niet warm worden maar als je de luchtstoom gaat forceren dus bijvoorbeeld laptop op je benen leggen dan kun je de warmte wel aardig voelen vooral met intensief gebruik natuurlijk gamen, full load etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na ongeveer twee weken dagelijks proberen te beslissen of ik voor een tm8003 of een asus m6000 zou gaan zie ik deze laptop... :)

wat ik effe wou weten... is die 2023wlmi nou degelijk van de markt gehaald? ik zou namelijk die veel interessanter vinden omdat die een alu behuizing heeft, en ik em elke dag moet meezeulen naar de les... (en ook voor de betere specs! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Barfly
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-06 13:32

The Barfly

I'm a believer

Het is wel een beetje verwarrend van acer, de 202x serie is uit de collectie terwijl in de nieuwe folder van juni 2004 die bijgeleverd is in diverse computerbladen van juli/augustus de 202x serie er wel in staat. 8)7

Heeft er al iemand een tooltje waarmee ik op mijn 2023wlmi de tekst kan veranderen op het lcd'tje onderaan mijn laptop ?

If there is life out there in space, why don't we hear them laugh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat tooltje staat op de driver CD als ik me niet vergis.

Weet iemand of die display aanstuurbaar is met een ander programma, of Linux, om daar sysinfo op te tonen zoals cpu load, % van de batterij, current track van winamp/xmms etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De harde schijf van mijn laptop is kapport en nu wil acer mijn serienummer hebben. Wat is het serienummer? er staat bij mij als je de accu eruit haalt een groene stikker met een nummer. Ik dacht dat is hem vast, maar ik krijg een mailtje terug dat dat niet het serienummer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 13:37

Copyman

Dode muis

Het serienummer van een Aspire 20XX begint met: LXA140*, LXA240* of LXA250*. Deze staat bij mij op een sticker met een streepjescode, onder de Microsoft Windows sticker.

code:
1
2
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
AS2012WLCi    LXA2405xxxxxxxxxxxxxxxxx

Zoiets. :p

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 13:33
al iemand een idee wanneer de 2025 naar nederland komt?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-09 00:29

mark9534

Ondertitel ?

Bedoel je niet de 2026WLMi ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk Linux op deze laptop draaien ? Ik wil er graag Gentoo op installeren, maar er zijn geen drivers voor de broadcom gigabit lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 19:17:
Heeft iemand eigenlijk Linux op deze laptop draaien ? Ik wil er graag Gentoo op installeren, maar er zijn geen drivers voor de broadcom gigabit lan.
Id effe uitzoeken of er probleem hardware inzit waar geen ondersteuning voor is. Maar echte zekerheid is proberen of effe van iemand anders horen :>
Ben benieuwd of er al users zijn die er al mee bezig zijn geweest en wat de ervaringen zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door _MaLa_ op 26-07-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik ga vanavond even een Knoppix 3.3 cdtje proberen... en laat het hier wel even weten.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn knoppix CDtje kon alles behalve de broadcom. Ook het beeld was wazig (uitgerokken 1024x786) maar met de correcte modeline zal dat wel goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napauleon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik hoorde vanmiddag ergens in de winkel dat je softwarematig (het hydravision als ik het goed heb), normaal beeld kan terugschalen naar 1024x768 zonder dat je dikke mannetjes krijgt met gamen. Dan komen er dus 2 verticale balken ofzo.

iemand die hier ervaring mee heeft? gamen wil ik namelijk nog wel normaal kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

napauleon schreef op 27 juli 2004 @ 20:45:
Ik hoorde vanmiddag ergens in de winkel dat je softwarematig (het hydravision als ik het goed heb), normaal beeld kan terugschalen naar 1024x768 zonder dat je dikke mannetjes krijgt met gamen. Dan komen er dus 2 verticale balken ofzo.

iemand die hier ervaring mee heeft? gamen wil ik namelijk nog wel normaal kunnen
HydraVision is de multi-monitor manager van ATi, heeft dus niets met zwarte balken of iets dergelijks te maken. Spellen op 1024*768 draaien op deze schermen is trouwens geen probleem, je hebt geen last van "dikke mannetjes" :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
het is misschien al aan bod geweest maar heeft er iemand voor deze laptop een tas gekocht? Ik ben op zoek naar een passende tas die niet te groot is en de laptop mooi omsluit.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Samsonite tas gekocht. De laptop neemt bijna alle plaats in beslag. Die verstelbare band zit bijna tegen de andere kant. De voeding past er toch netjes tussen. De stroomkabel zit in één van de andere vakken. Eventueel nog het usb muisje erin en we zijn vertrokken ^^

Het geheel is vervaardigd van polyester, polyurethaan (handgrip / foam binnenin) vinyl.

Het geheel zit goed vast en verhuist niet. Net wat ik zocht.
Mja de naam van die tas... ben ze even kwijt. Iets met lemans/hockenheim 350/450

Afbeeldingslocatie: http://www.disky.com/object.asp?&object_id=889273362

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Laatst online: 24-01-2024
LittleWan schreef op 28 juli 2004 @ 20:55:
het is misschien al aan bod geweest maar heeft er iemand voor deze laptop een tas gekocht? Ik ben op zoek naar een passende tas die niet te groot is en de laptop mooi omsluit.
Ik heb eergister bij Mediamarkt in duitsland een tas gekocht de SATURN was netjes geprijst en de 2012 gaat er mooi passend in + extra vakjes voor documenten en CD's en voeding e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:55
Vraagje, ik heb op mijn 2012WLMI (met radeon 9700) Win XP home verwijderd en Win XP pro geïnstalleerd, vervolgens bij acer alle drivers gedownload. Alleen nu ben ik niet in staat dvd's af te spelen. Dit moet toch wel kunnen met zon top-of-the-bill vga kaart lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Laatst online: 11-09 14:26
DRAFTER86 schreef op 29 juli 2004 @ 16:44:
Vraagje, ik heb op mijn 2012WLMI (met radeon 9700) Win XP home verwijderd en Win XP pro geïnstalleerd, vervolgens bij acer alle drivers gedownload. Alleen nu ben ik niet in staat dvd's af te spelen. Dit moet toch wel kunnen met zon top-of-the-bill vga kaart lijkt me?
heeft niets te zien met je vga kaart toch!
welke dvd play software probeer je? Op een nieuw systeem lukt het mij ook niet om ze zo af te spelen, soms moeten er nog audio of video codecs bij komen die mee geinstalleerd worden met bvb powerdvd enz.

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik heb zelf voor mijn 2012 wlci deze Laptop rugzak gekocht. Lekker op je rug en genoeg ruimte voor andere spullen:

http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_nieuw.asp?Nr=16539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb deze tas erbij gekocht: een Samsonite Laptop Backpack, type "Download"
offtopic:
klinkt wel een gadget uit een FPS :9

Afbeeldingslocatie: http://bilder.preissuchmaschine.de/prodfoto/nylontracker.jpg

ik heb hem (gelukkig) in het zwart, deze kleurencombo vind ik nix

hier past ie net in (qua lengte) er kunnen in andere vakken wel nog kabels, adapters en boeken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Ik heb een Trunk & Co T-PLUS serie Flysize: Afbeeldingslocatie: http://www.trunk-co.com/img/products/1080487020_preview_19.jpg

Maar dan in het zwart met grijs en rode letters :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTH zie ik nu? Opeens artifacts als ik in Windows ben? Hoe kan dat nu weer! Gisternacht was er nog niks aan de hand maar nu opeens allerlei vage strepen. Wat moet ik hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn die artifacts nu eigenlijk ?

Ik hoop dat het slecht de ATI driver is die doordraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Ik hoop dat het geen problemen zijn m.b.t. de hitte eigenlijk. :o

Over die notebook-tassen: dit is ook wel een interessant topic daarover: Goede laptop tas. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GVD ati drivers uninstalled. Omega erop en hetzelfde verhaal :(

Ik denk er nu over Windows opnieuw te installeren. Denk je dat dat helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Probeer eerst eens met de standaard vga drivers, CREAM. Anders kan je nog het proberen met een externe monitor, om een gare TFT uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft allemaal geen zin. Als ik drivers uninstallde was het beeld zuiver maar lage resolutie. Met elke resolutie die ik instel met de drivers blijft het beeld verneukt. Heb ook al bios update en reinstall gedaan. Maar zodra ik weer drivers eropzet is mijn scherm vol kleurige strepen.

Komt dit door veel gamen of is mijn VGA gewoon brak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steek er eens een Knoppix CDtje in. Dan weet je tenminste of het Windows zijn fout is of dat je hardware defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 03:22:
Het heeft allemaal geen zin. Als ik drivers uninstallde was het beeld zuiver maar lage resolutie. Met elke resolutie die ik instel met de drivers blijft het beeld verneukt. Heb ook al bios update en reinstall gedaan. Maar zodra ik weer drivers eropzet is mijn scherm vol kleurige strepen.

Komt dit door veel gamen of is mijn VGA gewoon brak?
maak eens een printscreen als hij op een hoge resolutie artifacts heeft. Maak er een jpg of bmp van. Kijk de printscreen op een andere pc. Zijn daar artifact dan is het softwarematig. Anders is je tft gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:55
Weet iemand iets over de dvd drive in de 2012 wlmi? Is dit een +- brander of enkel + of min, zijn er firmware uprades voor enz... beetje wazig van acer en matshita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 21:41:
[...]
maak eens een printscreen als hij op een hoge resolutie artifacts heeft. Maak er een jpg of bmp van. Kijk de printscreen op een andere pc. Zijn daar artifact dan is het softwarematig. Anders is je tft gaar.
Ik zal het nog bekijken maar hoe weet je of het aan de vga ligt of de tft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
DRAFTER86 schreef op 31 juli 2004 @ 21:44:
Weet iemand iets over de dvd drive in de 2012 wlmi? Is dit een +- brander of enkel + of min, zijn er firmware uprades voor enz... beetje wazig van acer en matshita.
Er zit een Panasonic Matsushita UJ-820S brander in; dit is pas een multi drive:

2.4x DVD+R
2.4x DVD+RW
4x DVD-R
2x DVD-RW
2x DVD-RAM

16x CD-R
8x CD-RW

24x CD-ROM
8x DVD-ROM

2 MB Buffer.

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 01:07:
[...]

Ik zal het nog bekijken maar hoe weet je of het aan de vga ligt of de tft?
Is dat belangrijk? Hij moet toch naar acer worden opgestuurd als 1 van de twee kapot is. Laat hen het dan uitzoeken.

Je kunt wel een externe monitor op je videokaart aansluiten en je hebt een tv out. Als hij het dan weer doet ligt het aan je videokaart. Anders aan je tft op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb hem en ben er blij mee maar...
(ja, ja, nu komt het ;))
Waarom zitten er recovery discs bij?!
Die dingen ken ik nog uit het Compaq tijdperk en als je een los fontje of dll-bestand zoekt is dat op zo'n disk niet terug te vinden.
Het liefst had ik en een Windows CD gehad en een CD met de nodige drivers.

Vraag 1: op de eerste CD staan toch alle drivers? En op de andere CD's de Windows bestanden?
Vraag 2: is het mogelijk om Windows clean te installeren met die recovery CD's,
of valt Windows ervanaf te halen, en op een losse CD te branden?
(En nee ik heb hier toevallig geen extra Windows XP CD liggen.)
Vraag 3: Toen ik het notebook opstartte stonden er 2 partities op,
eentje van 50 GB en eentje van 10 GB.
Op die kleine staan Acer data.
Nu wil ik mijn HD in heel andere parities gaan opdelen (twee kleintjes en een grote).
Moeten die Acer data op die kleine partitie blijven staan of mag ik ze naar een andere partitie verhuizen.

Ik wil er wel even bij zeggen dat ik wat pc's betreft een amateurtje ben,
al weet ik wel hoe ik moet formatteren, installeren en hoe Partition Magic werkt.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 16-09 14:42

Mad_Demon

de dokter

Ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een Aspire 2012WLMi :)

Heb dezelfde vragen zoekertje, dus zal niet in herhaling vallen. Zou alleen wel willen weten waar de bluetoothmodules te koop zijn. Vind het een beetje jammer dat het knopje niet werkt en ik 'm icm met m'n telefoon kan gebruiken.

Wat ik ook een beetje storend vind is dat ik alleen een accupercentage te zien krijg en niet de resterende tijd, valt daar nog iets aan te doen?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Niet online
Ik heb deze topic gevonden: Travelmate formateren
's even doorlezen misschien hebben we er wat aan.
Als ik Windows er clean op kan zetten ben ik al blij,
maar voordat ik parities ga veranderen/aanmaken wil ik eerst weten of ik 't wel goed doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 13:56:
WTH zie ik nu? Opeens artifacts als ik in Windows ben? Hoe kan dat nu weer! Gisternacht was er nog niks aan de hand maar nu opeens allerlei vage strepen. Wat moet ik hiermee?
dit gevoel ken ik :)
ik had mijn 2012 net geen 3 weken, toen het scherm het ineens begaf. Ik zette de laptop na een 6-tal uur werken even uit, 5mins later terug aan, laptop was in die korte tussenperiode 5m verplaatst. Zet hem terug aan...enkel een klein stuk van het scherm werkte nog (1 strook van +- 2cm breed)
Al de rest was een kleurenmix van paars, groen, blauw, etc

de winkel waar ik hem gekocht had, heeft hem trouwens voor mij opgestuurd. 3 weken later kreeg ik hem terug, men had de lcd vervangen.

Ondertussen werkt hij nog goed, maar ik heb hem dan ook nog maar 4 dagen terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow

the_shadow

Ik heb zojuist eventjes de Omega-drivers geïnstalleerd, en het is zeker de moeite waard:

3DMark 2001 SE: van 9832 naar 9893
3DMard 2003: van 2758 naar 2809

Mooie winst voor het alleen maar even installeren van wat stuurprogramma's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

heel raar net even bij mijn 2012wlci. ik haalde de accu er even uit omdat ik langdurig op netstroom zou gaan werken. dit schijnt beter te zijn voor de accu. toen zette ik hem aan en kreeg ik geen geluid. ook bij de volume settings stond geen master volume meer. heel vreemd. toen zette ik hem weer uit en duwde de accu er weer in. raar maar waar, het geluid doet het weer. is dit een bekend probleem, ik heb het nog nooit gehoord eigenlijk.

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Niet online
Mad_Demon schreef op 03 augustus 2004 @ 13:37:

Heb dezelfde vragen zoekertje, dus zal niet in herhaling vallen. Zou alleen wel willen weten waar de bluetoothmodules te koop zijn. Vind het een beetje jammer dat het knopje niet werkt en ik 'm icm met m'n telefoon kan gebruiken.
Ik heb nog niet zoveel tijd gehad om het allemaal uit te zoeken,
maar alle drivers van Acer staan op een aparte CD (disk 1, erg handig als je een andere OS wilt installeren).
Ik ben er alleen nog niet achter of Windows XP van de recovery discs is te slopen/kopieëren,
zodat Windows schoon geïnstalleerd kan worden.

Dus als alles opnieuw geformateerd is hoeft die aparte Acer partitie ook niet te blijven denk ik.

Op de systeem CD (er staan bootable op) staan ook de bluetooth drivers.
Ik weet niet of je die zocht?
Heb zelf geen bluetooth apparaten dus ik weet niet precies hoe dat werkt.

Tot zover mijn bevindingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:41:
Mijn knoppix CDtje kon alles behalve de broadcom. Ook het beeld was wazig (uitgerokken 1024x786) maar met de correcte modeline zal dat wel goedkomen.
Net Suse 9.1 geinstalleerd op m'n 2023 en geen probleem met de gigalan.
draait nu 1280x800 24bit, niets op aan te merken.
Heeft tijdens de install wel voor de RV350 drivers gekozen...
voor de rest wat kleine handmatige fixjes zoals de HDD op DMA 100 zetten ipv 33,...

alleen krijg ik die touchpad niet echt 100% aan de praat. klikken lukt niet.
even wat gezocht op google en blijbaar heb ik een afzonderlijke driver nodig voor volledige functionaliteit maar aangezien ik net begin met linux lijkt het me niet simpel die aan de praat te krijgen.

*edit* touchpad toch goed gekregen met SaX2

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
newpegasus schreef op 03 augustus 2004 @ 18:43:
heel raar net even bij mijn 2012wlci. ik haalde de accu er even uit omdat ik langdurig op netstroom zou gaan werken. dit schijnt beter te zijn voor de accu. toen zette ik hem aan en kreeg ik geen geluid. ook bij de volume settings stond geen master volume meer. heel vreemd. toen zette ik hem weer uit en duwde de accu er weer in. raar maar waar, het geluid doet het weer. is dit een bekend probleem, ik heb het nog nooit gehoord eigenlijk.
Ik werk nu ook een tijdje op netstroom zonder de accu en bij mij werkt het geluid wel gewoon.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

zoekertje schreef op 04 augustus 2004 @ 18:18:
[...]

Ik heb nog niet zoveel tijd gehad om het allemaal uit te zoeken,
maar alle drivers van Acer staan op een aparte CD (disk 1, erg handig als je een andere OS wilt installeren).
Ik ben er alleen nog niet achter of Windows XP van de recovery discs is te slopen/kopieëren,
zodat Windows schoon geïnstalleerd kan worden.

Dus als alles opnieuw geformateerd is hoeft die aparte Acer partitie ook niet te blijven denk ik.

Op de systeem CD (er staan bootable op) staan ook de bluetooth drivers.
Ik weet niet of je die zocht?
Heb zelf geen bluetooth apparaten dus ik weet niet precies hoe dat werkt.

Tot zover mijn bevindingen :)
Ik heb dus gisteren eigenhandig XP pro erop gezet (moest voor de uni). Gewoon de cd erin gedaan en laten boten en in de setup alle partities gegehaald en zelf m'n partitionering gemaakt. Alle drivers staan idd op de cd, hoewel aan te raden is eerst sp1 te installeren voordat je aan de drivers begint aangezien sommige hardware alleen met sp1 wil werken. :)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 03 augustus 2004 @ 13:37:

Wat ik ook een beetje storend vind is dat ik alleen een accupercentage te zien krijg en niet de resterende tijd, valt daar nog iets aan te doen?
kijk voor de bluetooth even bij deel 1 van dit forum daar staat alles in over bluetooth. Ik heb al eerder een en ander geschreven over deze module. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 19-09 13:37

Copyman

Dode muis

338134-001 - CARD,WIRELESS BLUETOOTH *KLIK* ;)

Zoek een reserveonderdeel
via het onderdeelnummer

Toets deze code daar in: 338134-001

Voilá, voor € 98,00 heb je hem thuis.

[ Voor 15% gewijzigd door Copyman op 05-08-2004 19:11 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

:'( heb net een dode pixel in m'n schermpje gevonden, hij geeft geen rood meer. Morgen maar mee terug naar Dynabyte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 08 augustus 2004 @ 12:47:
:'( heb net een dode pixel in m'n schermpje gevonden, hij geeft geen rood meer. Morgen maar mee terug naar Dynabyte
;(

Mijn ervaring met DynaByte is dat ze nogal moeilijk doen wat kapotte pixels betreft. Of was het nu Vobis :? Anyway, als ze moeilijk doen, het woord 'Consumenten Bond' in een keertje noemen. Dan worden ze plotseling heel vriendelijk. Je moet wel even een verhaal aanhoren van "Ja, kunnen we eigenlijk niet maken, máár... etc etc". En als dát niet werkt een brief sturen naar hun hoofdkantoor, met weer een verwijzing naar de CB plus dat je niet na zal laten om juridische stappen te ondernemen. Succes gegarandeerd.

Succes dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

the_shadow schreef op 03 augustus 2004 @ 15:22:
Ik heb zojuist eventjes de Omega-drivers geïnstalleerd, en het is zeker de moeite waard:

3DMark 2001 SE: van 9832 naar 9893
3DMard 2003: van 2758 naar 2809

Mooie winst voor het alleen maar even installeren van wat stuurprogramma's :)
Mooie winst ? Bij 2003 nog geen 2% en bij 2001SE nog geen 1%. Lijkt me redelijk binnen de foutmarge van het programma vallen :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 08 augustus 2004 @ 12:47:
Mja voor ik hem kocht via internet ging ik eerst langs bij dynabyte om over garanties te vragen. Maar die persoon zei dat ze pas bij meer dan 8 dode pixels het om willen ruilen. Maar zoiets komt volgens mij nooit voor dus lekker nuttig. 8)7

Nog even een klacht over Acer en delaptopper: nog geen 3 weken na mijn aankoop verscheen er dus een defect (zie mijn eerdere post) dus via msn zegt die persoon bij de laptopper dat ik maar met acer moet bellen en het moet regelen. Dus bel ik Acer en moet ik het op mijn eigen kosten maar opsturen. Ik hoop dat ik mijn laptop nu maar in perfecte staat terugkrijg. Maar ik vind dit echt beroerde service van beide bedrijven. Ik vind dat ik recht heb op een omruiling zo kort na aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Laatst online: 06:59

Priet

To boldly do what no one has..

Wat voor garantie had je dan?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben overtuigd ik ga de aspire 2012wlmi kopen.
moet nu alleen nog even kijken waar.

obcs.nl is het goedkoopts 1309
daarna beat-it met 1311.

de-laptopper zit ver boven deze prijzen, vind ik jammer want hun service is heel goed(is mij verteld), verder kan je bij hun ook configuratie wijzigen en niet heel onbelangrijk pixelgarantie... dit kan bij de ander 2 genoemde bedrijven niet...

klopt dat? of kan iemand mij iets nieuws vertellen.

ps. weet iemand em nog ergens goedkoper? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal gezien kun je overal je configuratie wel laten veranderen dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 19-09 13:33
heeft iemand al geprobeerd doom3 erop te spelen ? en gaat dat een beetje?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
donald_dick schreef op 09 augustus 2004 @ 19:17:
Vloeiend, 1024x768 met alles op middle...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
donald_dick schreef op 09 augustus 2004 @ 19:17:
ik heb doom erop uitgespeeld. Reso was 640*480 en low details. Meestal ging het wel goed, tegen het einde met de grote levelbosses kon hij niet altijd goed meer volgen. 800*600 ging ook nog wel, zolang er niet teveel tegestanders in beeld kwamen :)

Maar kben best tevreden van zijn prestaties in doom

btw, ik heb een 2012wlci

[ Voor 3% gewijzigd door DaRKie op 09-08-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
1024x768 met alles op middle op een 2023wlmi that is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Iemand last van schokken om de 3 minuten in games? Windows XP maakt dan ook even een tikkend geluid. Dus er word iets gestart.

Nu is dit de standaard image zonder extra's die op de laptop werd geleverd. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkele weken geleden heb Ik ook de Aspire 2012WLMi aangeschaft. Ik ben er zeer tevreden over!

Aangezien ik toch wel eens wou zien wat er zich allemaal achter die dekseltjes aan de onderkant van de laptop bevond, heb ik die vijsjes eens opengedraaid.
Achter 1 van de dekseltjes bevonden zich, volgens de handleiding, 2x 256 MB RAM-latjes. Echter, als ik ging kijken, stak er maar 1 latje van 256 MB in!!?? (Windows en de BIOS geven trouwens wél 512 MB aan!)...
Wat ik me nu dus afvraag: Waar zit dat 2de latje?
Volgens de handleiding en de site is de laptop uitbreidbaar tot 2 GB RAM (door middel van 2x 1 GB latjes)... Dan wil ik toch wel eens weten waar dat 2de latje is hoor :)

Voor de gemakkelijkheid heb ik even 2 foto's neergezet op http://users.telenet.be/scheers/laptopram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Klopt, de tweede is verstopt en daarvoor moet je wat meer openschroeven om erbij te komen.
Ik vind de manier waarop de harde schijf is ingebouwd echt ideaal, in 3 tellen heb je 'm verwisseld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 10 augustus 2004 @ 11:37:
Klopt, de tweede is verstopt en daarvoor moet je wat meer openschroeven om erbij te komen.
Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierboven las ik trouwens wat over de prestaties van de 9700 in Doom3. Nu vond ik zonet een Tweakje om de prestaties te boosten :P

Link: Klik!

Ik weet niet of jullie deze tip al wisten, maar ik ben benieuwd naar de resultaten. Vooral die van de 64mb-versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• zoekertje
  • Niet online
Even een vraagje: welke DVD-R schijfjes (soort & merk) gebruiken jullie om te branden?
En welke software?
Ik heb hier namelijk 0,0% verstand van.
Een goeie FAQ is ook welkom, vooral over schijfjes en software.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 19:15
OK, mijn aspire 2012 WLMi is net binnen. Gelijk maar wat foto's geschoten :

De achterkant :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/acer/Dsc00009-s.jpg

Keyboard:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/acer/Dsc00010-s.jpg

Sherm op de goede resolutie (1280x800):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/acer/Dsc00011-s.jpg

Card reader:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/acer/Dsc00012-s.jpg

Multi DVD schijver (ook DVD-RAM):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/acer/Dsc00013-s.jpg

In zijn geheel:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/acer/DSC00014-s.JPG

Scherm tijdens de setup van XP (steched over de volle lengte):
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rcadee/acer/Dsc00015-s.jpg

Eerste indrukken:
- bloedsnel
- mooi scherm (wel wennen breedbeeld)
- lekker toetsenbord (maar ja ik had al een acer, dus meer van hetzelfde)

Enige nadeel is zo op het eerste gezicht de kermis van LEDjes die echt allemaal een andere kleur hebben. Zal vanavond een een spelletje gaan spelen en mijn bevindingen delen.

Nu eerst de install afmaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 12-08-2004 19:00 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik heb een vraagje IVM mijn acer aspire 2012 WLMI:
Kan ik de tweede partitie (acerdata) gewoon formateren met partition magic of levert dat problemen op met o.a een herinstall of andere dingen?

P.S @DOMINO
Waar haalde je die windows dvd?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2004 20:17 ]

• zoekertje
  • Niet online
Als je een andere Windows CD gebruikt en niet de recovery discs
kun je volgens mij alles formatteren en partitioneren zoals je zelf wilt.
Maar ik weet niet wat het effect is als je Partition Magic gebruikt
met de originele fabrieksinstellingen en harddiskverdeling.
Ik ben van plan om er XP pro op te zetten en de recovery discs te laten voor wat ze zijn.
Wel de eerste disc bewaren want daar staan alle drivers op.

En die ledjes, die lampjes zijn wel erg fel, vooral van die blauwe onderaan word je half blind ;)

Ps) kijk 's een bladzij terug daar heb ik al 's een link gepost over partioneren enzo.

[ Voor 8% gewijzigd door zoekertje op 12-08-2004 21:49 ]

Verwijderd

FF snel een vraagje tussendoor, ik heb al in andere forums gekeken hoe doom III speelde op een 15.4" klapscherm, maar hoe ziet het er nu werkelijk uit? Zitten er 2 balken aan de onderkant? En word het beeld uitgerekt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 22:13:
FF snel een vraagje tussendoor, ik heb al in andere forums gekeken hoe doom III speelde op een 15.4" klapscherm, maar hoe ziet het er nu werkelijk uit? Zitten er 2 balken aan de onderkant? En word het beeld uitgerekt???
het beeld wordt uitgerekt over het hele scherm ( en dus geen balken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
@rote : Het is een all-in-one dvd die regematig over het internet voorbij komt zwemmen.

Voor mijn toepassing is ie semi legaal, ik heb gebruik em namelijk voor het installeren van WindowsXP en de evaluatie versie van 2003. Gaat vanaf DVD sneller als CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domino schreef op 13 augustus 2004 @ 10:18:
@rote : Het is een all-in-one dvd die regematig over het internet voorbij komt zwemmen.

Voor mijn toepassing is ie semi legaal, ik heb gebruik em namelijk voor het installeren van WindowsXP en de evaluatie versie van 2003. Gaat vanaf DVD sneller als CD.
dankje wel ( ga vanavond naar een Lan wie weet zwemt hij wel mijn richting uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Klein vraagje, ben net klaar met de (kale) install van windowx XP.
Maar nu doet die scroll button het niet. Weet iemand welke driver ik hiervoor moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Niet online
Domino schreef op 13 augustus 2004 @ 11:04:
Klein vraagje, ben net klaar met de (kale) install van windowx XP.
Maar nu doet die scroll button het niet. Weet iemand welke driver ik hiervoor moet gebruiken?
De Synaptics Touchpad driver denk ik,
die staat op de syteem CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Niet dus, of moet ik dan nog in de instellingen van het touchpad gaan klooien?

Effe checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En helpt deze driver van de site ook niet?

Of van hen ftp site::
ftp.support.acer-euro.com

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter info: van benelux@acer-euro.com

Geachte heer,

de Aspire 2023WLMi wordt inderdaad niet meer gevoerd in de Benelux. Deze is er echter wel geweest. Over ongeveer 2 weken komt er geheel nieuwe serie uit als opvolger voor de Aspire 2010 serie. Dit zal de Travelmate 4000 serie worden. Helaas beschikken wij nog niet over de specificaties.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Een travelmate als opvolger van een aspire?

Wordt steeds gekker daarzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Laatst online: 19-09 13:10
Travelmate 4000

http://www.acer.co.th/product/travelmate/4000/
In de uitvoeringen met Intel 855GME with 3D AGP DVMT up to 64 MB,
en een ATI Radeon 9700 64MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op 13 augustus 2004 @ 14:59:
Travelmate 4000

http://www.acer.co.th/product/travelmate/4000/
In de uitvoeringen met Intel 855GME with 3D AGP DVMT up to 64 MB,
en een ATI Radeon 9700 64MB.
Leuk ding.

wat zal ie moeten opbrengen?
of zal ik tog gewoon voor de 2012wlmi gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Bij een Duitse site zag ik dat de meest uitgebreidde versie tegen de € 1500 aanzat.

Afbeeldingslocatie: http://www.acer.com/app/akc/internet/rwpgslib.nsf/graphic+files/TM4000-10/$FILE/TM4000-10.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Smirnoff op 13-08-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smirnoff schreef op 13 augustus 2004 @ 17:14:
Bij een Duitse site zag ik dat de meest uitgebreidde versie tegen de € 1500 aanzat.

[afbeelding]
Is ie al te koop dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
Geen idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagstukje

ik ga waarschijnlijk de wlmi kopen zoals hierboven al een keer stond.

alleen ben aant kijken waar.
beat-it is goedkoop (1311)
obcs.nl ook (1309)

alleen ik hoor zoveel goede berichten over de laptopper(service enzo)
maar daar is ie vet duur. (1398)

zal ik gaan voor de zolderwinkeltjes of voor de laptopper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij De-laptopper ehbben ze de Acer Travelmate 4000 al staan, ga denk voor deze config:
TravelMate 4001WLMi Dothan 1.5Ghz 60GB 512MB DVD+/-RW ATI 9700 64MB 15.4"TFT WXP Home W-LAN 54Mbps

Alleen dan een snellere "7200RPM" harde schijf erin.
OOk neem ik Pixelgarantie en een uitbreiding van mijn garantie :)

Specs:
http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=2722

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er aan te denken om deze laptop te kopen, nou heb ik een paar vraagjes.

Is het niet hinderlijk dat er geen TV-out in zit?
De hardeschijf is maar 4200 rpm, is dat niet hinderlijk laag?
Is de geluidskaart een beetje goed?
En is het verstandig om het op Internet te bestellen, zoja waar?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 19-09 16:59
Er zit wel een tvout in (in mijn 2012 that is)
Nee
Ja, best oke te doen
Geen idee

welke drivers voor je vidkaart gebruikenjullie? Ik wil meer performance uit mijn doom 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Wat ik me nog steeds afvraag, hoe krijg ik het voor mekaar om ook een accu-tijdsduur-voorspelling te krijgen? Ik krijg nu alleen maar het resterende percentage te zien. Heb XP pro en er is zowel een ACPI pc als ACPI accu geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Ik wil zelf de Acer 2012WLMI aanschaffen.
Bij Yorcom (omdat die dicht in de buurt zit).
Ik heb hun een e-mail gestuurt en gevraagd wat voor extra garantie / verzekeringen hun op deze laptop kunnen geven. Hierbij gaven ze het antwoord dat ze alleen de normale Acer garantie konden geven van 1 jaar. En daarbij ook de AcerAdvantage.

Maar als je een AcerAdvantage neemt krijg je dan ook dode pixel garantie ?
Zelf heb ik niet zoveel ervaring met laptops daarom zou ik ook graag jullie willen horen of er vaak wat kapot gaat aan zo laptop ? (Dan weet ik ook gelijk of zo'n garantie verlenging wel het geld waar kan zijn)
En komt het vaak voor dat je dode pixels op je scherm krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb bij de-laptopper een WLMI gekocht met een XP Pro licentie.
Kwam uiteindelijk nog 1 euro goedkoper uit als de WLCI maar heb er dan wel meteen een DVD brander voor.
Enige wat ik nog niet vloeiend heb gekregen is een DVD afspelen.
intro's en menu's gaan goed totdat de film begint. Het lijkt erop of hij telkens een seconde overslaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de-laptopper is gewoon een kutzaak. Ze leveren je defecte troep en dan laten ze je het zelf maar uitzoeken met de fabrikant. Nooit meer iets kopen daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Op Notebookforums hadden een paar mensen over de Wifi performance van de Acer Aspire 2012 Series. Heeft iemand soortgelijke ervaringen gehad, en welke wireless router gebruikte je daarbij?

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Zow, heb eindelijk de 2012 in het echt kunnen zien en WOW! :9~ Wat een mooie laptop is het toch! O+ Alleen weet niet of ik breedbeeld wel zo fijn vind + t formaat. (ernaast stond een 292Lmi en die vond mn draagtas wat liever :7) Wat zijn julie praktijk ervaringen m.b.t. batterijduur?

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje mede-tweakers,

sinds een half jaar een tevreden aspire 2001 bezitter, alleen nu wil de wireless lan upgraden naar 802.11g. Nu wil echter een ander type mini pci kaart erin plaatsen (de intel wordt niet gesupport door airopeek, anderen wel).

Ik zie dat de laptop alleen eenmini pci type III-B heeft, is er een mogelijkheid on een mini pci III-A erin te plaatsen. Ik weet dat III-A vs B groter is en dus niet in de III-B slot past.

suggesties (behalve dan een pcmcia wireless lan te kopen)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

facer schreef op 16 augustus 2004 @ 13:33:
Maar als je een AcerAdvantage neemt krijg je dan ook dode pixel garantie ?
Zelf heb ik niet zoveel ervaring met laptops daarom zou ik ook graag jullie willen horen of er vaak wat kapot gaat aan zo laptop ? (Dan weet ik ook gelijk of zo'n garantie verlenging wel het geld waar kan zijn)
En komt het vaak voor dat je dode pixels op je scherm krijgt ?
Ik heb zelf die Advantage erbij gekocht inclusief verzekering. Er zit GEEN extra dode pixel garantie bij in vergelijking met de normale garantie, die sowieso een beperkte pixel garantie heeft (ken de details niet, volgens mij wordt bij een bepaald aantal dode pixels het scherm verwisseld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 augustus 2004 @ 14:39:
de-laptopper is gewoon een kutzaak. Ze leveren je defecte troep en dan laten ze je het zelf maar uitzoeken met de fabrikant. Nooit meer iets kopen daar
Wat vind jij dan een betere zaak om je flaptop te kopen?? Waar ze ook goede garantie ed. bieden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb contact met De-Laptopper gehad over de Travelmate 4000 die al op hun site aangeboden staat, maar nog niet op de NL site van Acer.

Ze zeiden dat hij binnen 2weken leverbaar is :)
Ga denk ik dan toch maar voor de Travelmate 4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Jbalk is die Dothan 1.5Ghz procerssor zoveel krachtiger dan de 1.5 Ghz processor van de 2012 serie ?

Of zijn er nog meer extra spullen / mogelijkheden wat de 2012 niet heeft en jij 100 euro meer voor wilt betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de versie van de 15" tft komt op dezelfde prijs uit, en de 15.4" tft is €100 duurder. En de extra's die je bij een Travelmate kunt krijgen zijn er gewoon meer.

En idd, het zet me wel aan het denken. Maar eens kijken hoe de dotham presteert tegen zijn oude kamaraten

En het is een net weer een nieuwere serie.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2004 11:07 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste