[Ervaringen] Acer Aspire 20xx(WLCi) deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 9.701 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een algemene vraag over de pricewatch van tweakers.net

Wie houdt de prijzen bij?
Doen bedrijven dat zelf, of zijn er gewoon mensen die zien dat het product
ergens goedkoper is en dan veranderen zij het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf de pagina van de PriceWatch:
De Tweakers.net Pricewatch is een overzicht van de laagste prijzen in Nederland en omringende landen. De lijst wordt door bezoekers en hardware shops onderhouden. Er kan daarom niet gegarandeerd worden dat de prijzen juist zijn. Op dit moment bestaat de database uit 36.564 producten met in totaal 105.373 prijsopgaven.

Mocht je ergens lagere prijzen hebben gevonden dan hier staan vermeld, dan kun je deze zelf toevoegen. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Onjuiste prijzen, productnamen en bedrijfsnamen kun je (laten) wijzigen via de icoontjes of via de links in de update-kolom. Met behulp van de winkelmand-icoontjes kun je producten selecteren en de laagste bestelkosten berekenen. De Tweakers.net pricewatch is mobiel toegankelijk op pda.tweakers.net en via WAP op wap.tweakers.net!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 11:43:
Vanaf de pagina van de PriceWatch:

[...]
Over het hoofd gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toby-One
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-06-2023
Domino schreef op 13 augustus 2004 @ 14:31:
Een travelmate als opvolger van een aspire?

Wordt steeds gekker daarzo.
code:
1
2
http://www.acer.co.th/product/travelmate/Aspire2010/index.htm
http://www.acer.co.th/product/travelmate/Aspire2010/asp2010.exe

En dat moet dan de virtual tour van de 2012 zijn....
De Aspire reeks is toch niet hetzelfde als die van de Travelmate ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
Nee, daar doel ik ook juist op (of begrijp ik je nu verkeerd?).

Acer geeft zelf aan dat de travelmate 4000 als opvolger van de aspire 2000 serie in wordt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newpegasus schreef op 03 augustus 2004 @ 18:43:
heel raar net even bij mijn 2012wlci. ik haalde de accu er even uit omdat ik langdurig op netstroom zou gaan werken. dit schijnt beter te zijn voor de accu. toen zette ik hem aan en kreeg ik geen geluid. ook bij de volume settings stond geen master volume meer. heel vreemd. toen zette ik hem weer uit en duwde de accu er weer in. raar maar waar, het geluid doet het weer. is dit een bekend probleem, ik heb het nog nooit gehoord eigenlijk.
Dit had ik net ook ineens.
Het geluid werkte niet meer. Ik rebootte, dat hielp niets.
Toen zette ik hem uit, en hield hem een keer op zn kop om te kijken of er een knopje zat wat ik misschien geraakt had.
Toen zette ik hem weer aan en het werkte.

Heel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo weet er soms iemand dat er mandrakelinux 10.0 op den 2023 werkt

Verwijderd

Knoppix is wel aan de gang gekregen op een 20xx. Ook is er geexpermimenteerd met Suse 9.1 En dat werkte goed :)

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 15:36
Ik wil er misschien ook eentje gaan bestellen voor afschaffing van de pc-privé ;)
Klopt het dat ze slecht leverbaar zijn? Bij yorcom kun je reserveren...

Import van EVs

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Luiaard schreef op 19 augustus 2004 @ 13:55:
Ik wil er misschien ook eentje gaan bestellen voor afschaffing van de pc-privé ;)
Klopt het dat ze slecht leverbaar zijn? Bij yorcom kun je reserveren...
De prijs is omhoog gegaan omdat dit model slecht leverbaar is op dit moment.

Wij en nog een andere firma hebben de laatste aantallen opgekocht.

[Stuk tekst wat hier niet van toepassing is]

Let wel dit is het beste verkochte model is waardoor wij waarschijnlijk vandaag of morgen ook helaas uitverkocht zullen zijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yorcom Computers & Componenten

+------------------------------------------------------------------------------+

Beste xxxxx,

De 2012 Aspire Acer notebooks hebben wij zonet geleverd gekregen.

Deze kan afgehaald worden tot 16.00 uur, mocht u het vandaag niet af kunnen afhalen.

Dan horen wij dit graag en zullen wij een reservering voor bijv morgen plaatsen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxx

Yorcom Computers & Componenten

+------------------------------------------------------------------------------+

Zelf heb ik om 15:30 gebeld en toen zeiden ze dat ze er nog maar 1 hadden. Waardoor ik gelijk een reservering heb gedaan. En dan kan ik hem morgen ophalen. Dus als ik jou was zou ik ze eerst bellen en reserveren zodat je zeker weet dat ze er nog 1 hebben.
Je hoeft geen extra te betalen voor het reserveren.

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 22:02:
[...]
Dit had ik net ook ineens.
Het geluid werkte niet meer. Ik rebootte, dat hielp niets.
Toen zette ik hem uit, en hield hem een keer op zn kop om te kijken of er een knopje zat wat ik misschien geraakt had.
Toen zette ik hem weer aan en het werkte.

Heel vreemd.
Ik heb het trouwens niet meer gehad sindsdien, en jij bent ook de eerste waarvan ik hoor dat ie het ook heeft. idd een heel raar probleem :?

/edit

ik wil proberen morgen gentoo of redhat/fedora erop te gaan zetten, heb met beiden wel genoeg ervaring daarvoor denk ik. ik heb een 2012wlci btw. ik laat weten als alles goed is gegaan.

[ Voor 17% gewijzigd door newpegasus op 19-08-2004 17:08 ]

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Verwijderd

Hey there,

ik heb een acer aspire 2001wlci :)

wanneer ik een geheugen kaart in de cardreader doe werkt het niet!
hij doet het alleen bij een Memory Stick !? een SD of MMC kaart werkt niet ! :|

dan hoor je wel het geluidje van winxp dat ie nieuwe hardware gevonden heeft, alleen duurt het 3 seconden voordat ie de gevonde hardware er weer uit gooit.
dit doet ie zowel bij SD kaartjes als bij MMC kaartjes. alleen de Memory stick werkt perfect.

ik heb ook problemen met de bluetooth, wanneer ik op mijn nieuwe nokia 6230 de bluetooth aanzet dan vind de laptop hem niet, wanneer ik dus het knopje indruk vind ie helemaal niks en geeft ie "Geen Bluetoothapparaat" |:(

heeft een van jullie hier een oplossing voor? ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd zowel van de cardreader als van de bluetooth. niks werkt.
het enige wat mij nog mogelijk lijkt is formatten en winxp er opnieuw opgooien, misschien weet een van jullie een betere oplossing?

alvast bedankt. _/-\o_

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 17:26:
[knip]
ik heb ook problemen met de bluetooth, wanneer ik op mijn nieuwe nokia 6230 de bluetooth aanzet dan vind de laptop hem niet, wanneer ik dus het knopje indruk vind ie helemaal niks en geeft ie "Geen Bluetoothapparaat" |:(
[knip]
De 2012WLMI heeft alle Bluetooth onderdelen behalve het onderdeel zelf misschien is dat bij de 2001 ook wel zo

Link met info: [rml]Luc432 in "[ Ervaringen] Acer Aspire 20xx(WLCi)"[/rml]
Dus geen module standaard aanwezig

[ Voor 18% gewijzigd door Facer op 19-08-2004 17:44 . Reden: Typo ]

• newpegasus

newpegasus

Hertog

misschien een beetje domme vraag, maar bevat de 2001wlci wel een bluetooth module?? ik heb op mijn 2012wlci ook een bluetooth knopje, maar er zit gewoon geen module in.

/spuit 11 :+

[ Voor 6% gewijzigd door newpegasus op 19-08-2004 17:41 ]

Verwijderd

huh?

het lijkt mij toch logisch als ik om een laptop vraag met bluetooth !
dat deze er dan in zit !

er staat vooraan een mooi knopje dat blauw wordt verlicht wanneer deze ingedrukt is naast het mooie :O wireless knopje ! dus ik neem aan dat er dan wel een bluetooth module inzit ! waarom zit dat knopje er anders :? hmzz.. als er toch geen bluetooth module inzit moet k maar ff terug naar mediamarkt :(

.....woow toen las ik ff een review zojuist. >>
....The Aspire isn't short of features either. Of course, being a Centrino model you have built-in Wi-Fi, although Bluetooth is available ONLY AS AN OPTION. Among the whizzy connections is a 4-in-1 memory card reader, which adds to the multimedia friendly nature of the notebook. .....
geen bluetooth dus :( weet iemand wat zoiets kost en of het makkelijk in te bouwen is ?

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 22:04:
weet iemand wat zoiets kost en of het makkelijk in te bouwen is ?
Eerder in het topic Acer Aspire 20xx(WLCI)
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 13:03:
Ik ben ook even aan het zoeken geweest i.v.m. de Bluetooth op de 2023 WLMi. Bij mij is er ook een loos kabeltje onder de accu, net als bij die andere modellen. Op de compaq site is het partnummer : 338134-001 de bluetooth card

338134-001
CARD,WIRELESS BLUETOOTH
(PC'S) EUR 84.00

Ik weet niet of dit onderdeel hetzelfde is als de Actiontec Btm-200, maar alles wijst erop. Actiontec BTM-200 heb ik er niet kunnen vinden. Er staat ook geen foto bij (om de grote te controleren).

Weet iemand anders of dit het zelfde onderdeel is!!! Hieronder de site voor het bestellen in nederland.

http://h71021.www7.hp.com...ode=NL&FromTemplate=DUMMY

(even knippen en plakken, hij is nogal lang)

mvg,

Sebastian

[ Voor 63% gewijzigd door Facer op 19-08-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luiaard
facer schreef op 19 augustus 2004 @ 16:39:
[...]
...
Zelf heb ik om 15:30 gebeld en toen zeiden ze dat ze er nog maar 1 hadden. Waardoor ik gelijk een reservering heb gedaan. En dan kan ik hem morgen ophalen. Dus als ik jou was zou ik ze eerst bellen en reserveren zodat je zeker weet dat ze er nog 1 hebben.
Je hoeft geen extra te betalen voor het reserveren.
Hiephoi ze hadden er nog, ik ga hem morgen afhalen.

Import van EVs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt.

De 2012wlmi komt deze kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 11:48:

Super laptop heb zelf de 2012wlci en bevalt echt super wil niks anders meer :>
Goede prestaties, goede batterij duur, mooi design en goed formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Vandaag de laptop opgehaald. Gelijk aangezet natuurlijk ;) (zonder battery)...
Alleen dan Recovery duurt lang :p

Wat wel raar is is dat de laptop bij yorcom op de site weg is :?
Zal misschien komen omdat ze er geen 1 meer hebben...

[ Voor 36% gewijzigd door Facer op 20-08-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn laptop (wlci2001) opsturen naar acer, omdat mijn harde schijf kappot is en mijn dvd speler eet soms cd's/dvd's op.

Ik heb al mailtjes gestuurd via een acer support site, waar je ook je probleem kunt invullen enzo, maar ik heb na twee weken nog geen reactie.

Ook heb ik gebeld naar de acer support lijn: 0900-2020767. Ik krijg dan 10 minuten lang een stom deuntje te horen, maar er neemt niemand op.

Heeft iemand die ervaring heeft met garantie op acer produkten een tip voor mij hoe ik dit het best kan regelen?

Hoe lang denk je dat ik mijn laptop ongeveer kwijt ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 11:48:

Ik heb ook de 2012wlmi besteld. Dit ook omdat de TM4000 weer een 2 weken op zich laat wachten, en ik er toch eentje moet hebben voor mijn studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 13:47:
Ik wil mijn laptop (wlci2001) opsturen naar acer, omdat mijn harde schijf kappot is en mijn dvd speler eet soms cd's/dvd's op.

Ik heb al mailtjes gestuurd via een acer support site, waar je ook je probleem kunt invullen enzo, maar ik heb na twee weken nog geen reactie.

Ook heb ik gebeld naar de acer support lijn: 0900-2020767. Ik krijg dan 10 minuten lang een stom deuntje te horen, maar er neemt niemand op.

Heeft iemand die ervaring heeft met garantie op acer produkten een tip voor mij hoe ik dit het best kan regelen?

Ik heb mijn laptop sinds gisteren weer terug. Heeft 2 weken geduurd. Gewoon met die acerlijn bellen. Bij mij werd er redelijk snel opgenomen. Dan moet je hem zelf in je doos opsturen, of langsbrengen. De verzendkosten laat ik door de laptopper betalen. Ken je rechten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 16:18
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 13:47:
...

Hoe je dit het beste aanpakt, kan ik je niet vertellen (toen mijn laptop stuk was, heeft de winkel hem voor mij opgestuurd...)

Het heeft bij mij exact 3 weken geduurd eer ik hem terug had (heel het scherm is toen vervangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMN!
wat een gare zaak
Beat-it.nl

Ik heb gister een 2012wlmi besteld.
Alles betaald, op de website stond een voorraad van 26(realtime!! :S )

Krijg ik een mailtje ja het product wordt niet meer geleverd etc.....

Hier baal ik echt van.. kijk ik bij andere webwinkels overal voorraad van 0

heeft iemand de 2012WLMI gezien bij een webwinkel voor de prijs van
1310-1330 ???

Ik moet em hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Nee helaas... hij is bij Dynabyte 1499,- ... succes

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

even voor degene die de 2012wlmi wilt kopen

hij is end of life! :(

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:55:
DAMN!
wat een gare zaak
Beat-it.nl

Ik heb gister een 2012wlmi besteld.
Alles betaald, op de website stond een voorraad van 26(realtime!! :S )

Krijg ik een mailtje ja het product wordt niet meer geleverd etc.....

Hier baal ik echt van.. kijk ik bij andere webwinkels overal voorraad van 0

heeft iemand de 2012WLMI gezien bij een webwinkel voor de prijs van
1310-1330 ???

Ik moet em hebben.
Ik heb hem bij De-Laptopper besteld.

Heb net gebeld,
ze zeiden dat ze volgende week nog een laatste levering ervan kregen...

Hopelijk krijg ik hem nog.....

Anders word het een TM8000 voor mij

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luiaard
facer schreef op 20 augustus 2004 @ 13:41:
Vandaag de laptop opgehaald. Gelijk aangezet natuurlijk ;) (zonder battery)...
Alleen dan Recovery duurt lang :p

Wat wel raar is is dat de laptop bij yorcom op de site weg is :?
Zal misschien komen omdat ze er geen 1 meer hebben...
Ik zal (een van) de laatste wel hebben laten wegleggen :D, morgen kan ik ermee gaan spelen. Wel jammer trouwens dat ik bij deze werkgever moet wachten tot mei volgend jaar voordat ik mijn belastingvoordeel heb, moet alles dus zelf voorschieten. Even goed opletten ook of dat niet uit gaat maken met de lopende ontwikkelingen in de 2e kamer betreffende pc-privé.

Import van EVs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:04
Ik zit hier met een 2012 WLMI, ik wilde net een dvdtje branden (+R van MMore). Hiervoor gebruikte ik Nero. Als hij klaar is, dan geeft hij een foutmelding dat de opname niet gelukt is.
Heeft iemand anders dit ook wel eens ondervonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
Weet niet of dit al aan bod geweest is, maar als ik wil updaten naar winxp PRO wordt er gevraagd naar de xp home cd om te controlleren of je de home wel bezit. Lukt dit ook met de cd's die bij de laptop geleverd zijn? Die zijn nl niet de normale installatie cd van windows en ik vrees ervoor dat hij niet zal willen verder doen met de installatie van de pro.
Iemand hier al ervaring mee gehad? Zou dit lukken?

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten moet je sowieso niet doen. Gewoon schone installatie van XP pro is beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleWan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 14:26
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:05:
Updaten moet je sowieso niet doen. Gewoon schone installatie van XP pro is beter.
wel ja, ik ben van plan een schone installatie te doen. Wanneer ik dit doe zal de setup naar de home cd vragen als controle, dit duurt 5sec of zo. Alleen vrees ik dat hij de acer cd's van de home niet gaat aanvaarden...

http://www.sillevl.be - blog http://www.sillevl.be/blog - flickr http://www.flickr.com/sillevl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 01:04
Zou iemand hier raad mee weten, dit is de precieze foutmelding en logfile van Nero.

Log: http://guido.mine.nu:6080/log.txt

Image: http://guido.mine.nu:6080/FoutmeldingDVDbrander.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

ik zag net dat ze bij de laptopper nu een aanbieding hebben: een 2012wlmi voor 1398 euro incl. btw. er staat bij: vanaf maandag weer volop uit voorraad leverbaar. misschien laatste lading ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor de experts onder ons:

Ik wil graag een 2e batterij bestellen voor de mediabay voor als ik eens onderweg ben, maar ik heb geen flauw idee waar en hoe ik een geschikte batterij kan vinden. Ik kon namelijk bij de specs op de acer site geen informatie vinden over een 2e batterij. Heeft iemand een idee of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 20:10:
Even een vraag voor de experts onder ons:

Ik wil graag een 2e batterij bestellen voor de mediabay voor als ik eens onderweg ben, maar ik heb geen flauw idee waar en hoe ik een geschikte batterij kan vinden. Ik kon namelijk bij de specs op de acer site geen informatie vinden over een 2e batterij. Heeft iemand een idee of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja, hoe?
Misschien even een kijkje op de site van Acer om te kijken welke dealer van Acer bij jou in de buurt zit.
Die bellen en vragen of zij de batterij kunnen leveren?

Ik heb de prijslijst van Acer doorgekeken, en ik zie geen batterypack voor de 2012 staan...

Laat ons even weten of je hem wel kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psboy schreef op 20 augustus 2004 @ 17:34:
Zou iemand hier raad mee weten, dit is de precieze foutmelding en logfile van Nero.

Log: http://guido.mine.nu:6080/log.txt

Image: http://guido.mine.nu:6080/FoutmeldingDVDbrander.jpg
Brand je dvd eens niet op Disc at once maar Track at Once

Ook geeft nero vaak de melding "Queue again later (Intervall : 19msec)"
Zoek daar eens op verder, misschien dat dat je probleem verhelpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn lokale dealer kon me dus niks hierover vertellen en raadde aan de website van Acer raad te plegen; waar ik dus niks kon vinden. Een aantal andere notebooks hebben wel duidelijk een extra batterypack, maar ik kan dus inderdaad niks vinden over de 2012WlMi. Lijkt me toch sterk dat daar niks mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd daar heb ik ook naar gekeken, misschien een belletje naar Acer Support zal meer opleveren denk ik. Misschien dat de batterij uit een andere serie dezelfde is als die van de 2010 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 23:24:
Mijn lokale dealer kon me dus niks hierover vertellen en raadde aan de website van Acer raad te plegen; waar ik dus niks kon vinden. Een aantal andere notebooks hebben wel duidelijk een extra batterypack, maar ik kan dus inderdaad niks vinden over de 2012WlMi. Lijkt me toch sterk dat daar niks mogelijk is...
http://www.yorcom.nl die zaak heeft gisteren een lading binnengehad (die momenteel alweer op is.. Misschien dat je hun is kan bellen en vragen of hun nog laptops binnenkrijgen. Prijs € 1315,- ongeveer. Suc6 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luiaard
Ik heb mijn 2012 WLMi vanmiddag opgehaald bij Yorcom, ik zit er nu mee te tikken en draadloos te surfen op de volle 54Mbps, eerste indrukken zijn heel goed!

Import van EVs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er intussen al achter dat de optische drive fixed is. Hij kan dus niet vervangen worden door een extra batterij :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, das mooi klote, mara kijk eens naar dit snufje:

Kan je je laptop in de auto opladen...

http://www.de-laptopper.nl/index.php?file_id=1784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

/* Even weer een kick */
Zondag online pixeltest gedaan. Kom ik erachter dat er 1 dode pixel in zit die geen ROOD meer kan weergeven. Gelukkig nog pixelgarantie dus terug naar de computer winkel.

Deze kon helaas niet meer de 2012 WLMI leveren ter vervangen omdat ze die niet meer kregen:
Dus kon keizen tussen:
- Of me geld terug
- Of 3 weken wachten tot Acer zelf het beeld heeft gemaakt.

3 weken wachten vondt ik teveel dus heb toch maar me geld terug gevraagd.
Hier deed de computer winkel niet moeilijk over. ;)
Maarja nu moet ik dus weer op zoek naar een andere laptop :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acer Travelmate 4000 is een goede en verglijkbare opvolger van de Aspire 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 16-09 14:42

Mad_Demon

de dokter

Zucht, weer een pixelprobleempje bij m'n vervangende laptop :( En de harde schijf is niet meer zo stil als de vorige. (is hier firmwarematigs iets aan te doen?) Ga er niet meer mee terug, heb 3 jaar garantie, er komt nog wel een dag dat ik dan alles in een keer ga claimen, want ik wil deze laptop gewoon houden...

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die online pixeltest, waar kan ik die doen? Ik krijg binnenkort dus mijn WLMi, maar wil dus wel ff zeker gaan dat m'n pixels ook goed zijn. Ik hoor hier de laatste tijd veelsteveel over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 00:56:
Acer Travelmate 4000 is een goede en verglijkbare opvolger van de Aspire 2012
Thnx zal gelijk even kijken :*)
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 01:39:
Die online pixeltest, waar kan ik die doen? Ik krijg binnenkort dus mijn WLMi, maar wil dus wel ff zeker gaan dat m'n pixels ook goed zijn. Ik hoor hier de laatste tijd veelsteveel over...
http://www.monitorsdirect.com/toolkit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:53
Ik zie in pricewatch veel 2012 types staan, maar met verschillende procs,
Welke hebben jullie het nu over? wat is qua proc performance de beste?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin2000 schreef op 24 augustus 2004 @ 17:40:
Ik zie in pricewatch veel 2012 types staan, maar met verschillende procs,
Welke hebben jullie het nu over? wat is qua proc performance de beste?
Justin2000,

De 201x xxxx is end of life, ofwel ze worden niet meer gemaakt. Dit is afgelopen week bij Acer bekend geworden. Ikzelf krijg morgen als het goed is mijn Acer 2012 WLMi binnen, besteld voordat ze end of life waren.

Qua proc, mja op de 2012 kan een Centrino worden geplaatst, en deze is ook up te graden naar de Dothan versie. Dus je kan er alles mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 21:04:
[...]

Justin2000,

De 201x xxxx is end of life, ofwel ze worden niet meer gemaakt. Dit is afgelopen week bij Acer bekend geworden. Ikzelf krijg morgen als het goed is mijn Acer 2012 WLMi binnen, besteld voordat ze end of life waren.

Qua proc, mja op de 2012 kan een Centrino worden geplaatst, en deze is ook up te graden naar de Dothan versie. Dus je kan er alles mee
Qua specs is hij dan verder het zelfde?
Als ze stoppen met productie wil nog niet zeggen dat hij niet meer te leveren is :)
opvolger word dus de 202x versie?
ik zie deze staan in pricewatch:
Acer Aspire 2023WLMi Centrino 1.6Ghz, 512MB, 60GB, DVD-RW, 15.4"TFT
gelijk stukje duurder, qua specs niet eens beter zie de dvd - ( en niet + )
201x leek me net leuk laptopje

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justin2000 schreef op 24 augustus 2004 @ 21:33:
[...]

Qua specs is hij dan verder het zelfde?
Als ze stoppen met productie wil nog niet zeggen dat hij niet meer te leveren is :)
opvolger word dus de 202x versie?
ik zie deze staan in pricewatch:
Acer Aspire 2023WLMi Centrino 1.6Ghz, 512MB, 60GB, DVD-RW, 15.4"TFT
gelijk stukje duurder, qua specs niet eens beter zie de dvd - ( en niet + )
201x leek me net leuk laptopje
Oke:
De 2012 versie is nog wel te koop in de winkel, maar ze krijgen hem niet meer van Acer, daar worden ze niet meer gemaakt.

De 202x versie is niet de opvolger, deze is namelijk eerder uit de productie gehaald, waarom weet niemand hier. Een aantal pagina's terug kwam Egil met de volgende post:
Ter info: van benelux@acer-euro.com

Geachte heer,

de Aspire 2023WLMi wordt inderdaad niet meer gevoerd in de Benelux. Deze is er echter wel geweest. Over ongeveer 2 weken komt er geheel nieuwe serie uit als opvolger voor de Aspire 2010 serie. Dit zal de Travelmate 4000 serie worden. Helaas beschikken wij nog niet over de specificaties.

In de hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
De TM4000 is een laptop die binnenkort geleverd zal worden, aldus een mailwisseling van mij met Jorg van de Laptopper:
De Acer 4000 serie heeft een levertijd van +/- 2 weken, doordat we internationaal zaken doen hebben we die echter als eerste op de site staan.
Deze TM4000 heeft bijna de identieke specs als de Aspire 2012/2020 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
bedankt voor de info.
Dit vond ik ook nog
http://www.acer.com/APP/A...5105F2?OpenDocument#specs

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Gisteren had ik acer gebeld omdat ik wou weten wat de opvolger werd en dat was de Travelmate 4001WLMI specs zijn het zelfde maar hij ziet er heel anders uit en is misschien wat duurder.

Zelf heb ik gelukkig mijn 2012 WLMI over 3 weken weer terug >-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.platenkamp603
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08-2020

r.platenkamp603

Amd Rulez!

Ik was benieuwd of er al iemand een bluetooth module voor zijn/haar Acer 2012 heeft gekocht.

Ik heb zelf namelijk ook een acer 2012, en zoals al eerder is vermeld heeft hij de mogelijkheid bluetooth te ondersteunen dmv. zo'n module.

Dus al iemand zo'n module al heeft gekocht of weet waar ze te koop zijn zou ik dat graag willen horen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r.platenkamp schreef op 25 augustus 2004 @ 16:45:
Ik was benieuwd of er al iemand een bluetooth module voor zijn/haar Acer 2012 heeft gekocht.

Ik heb zelf namelijk ook een acer 2012, en zoals al eerder is vermeld heeft hij de mogelijkheid bluetooth te ondersteunen dmv. zo'n module.

Dus al iemand zo'n module al heeft gekocht of weet waar ze te koop zijn zou ik dat graag willen horen :D
Copyman schreef op 05 augustus 2004 @ 19:10:
338134-001 - CARD,WIRELESS BLUETOOTH *KLIK* ;)

Zoek een reserveonderdeel
via het onderdeelnummer

Toets deze code daar in: 338134-001

Voilá, voor € 98,00 heb je hem thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.platenkamp603
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08-2020

r.platenkamp603

Amd Rulez!

Mmmm is er niet ergens een review of enig sinds een foto van het moduletje .... k'vind het mooi dat je me de link geeft maar de link geeft geen echte informatie.

iig thx, hopend dat er mensen zijn met een beschrijving/review.

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met programmaatje waarmee je de processor minder snel laat lopen en zo de batterij spaart?

Ik hoorde her en der dat t bestond.
Ik kan t zo 1,2,3 niet vinden.

• newpegasus

newpegasus

Hertog

het beste kun je speedswitch xp nemen. daarbij kun je alles instellen qua snelheden enzo.

Verwijderd

Zijn er ook mensen die niet zo blij zijn met de combinatie
WLAN router: Asus WL500G
Laptop : Acer Aspire 2012WLMI

Ik probeer te connecten naast de router dit gaat goed. Loop ik naar een kamer ernaast heb ik 15 minuten verbinding daarna niet en ik kan niet meer connecten in die kamer ernaast( in het hele huis overigens alleen in de kamer waar de router staat en iets erbuiten.
Boven op zolder staat een client met usb wifi stick die doet het perfect.

Zijn er mensen die dit ook hebben? en weten misschien een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r.platenkamp schreef op 25 augustus 2004 @ 22:30:
Mmmm is er niet ergens een review of enig sinds een foto van het moduletje .... k'vind het mooi dat je me de link geeft maar de link geeft geen echte informatie.

iig thx, hopend dat er mensen zijn met een beschrijving/review.
Kijk even bij deel 1 van deze topic. Daar staat alles uitgebreid in beschreven om de HP Bluetoothmodule te plaatsen en te installeren. Zoek maar eens onder mijn naam (sebastian1234) . Dan kom je alles tegen. Ik gebruik 'em nu al een dikke twee maanden naar volle tevredenheid (in samenwerking met mijn sony-ericson P800). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 11:37:
Zijn er ook mensen die niet zo blij zijn met de combinatie
WLAN router: Asus WL500G
Laptop : Acer Aspire 2012WLMI

Ik probeer te connecten naast de router dit gaat goed. Loop ik naar een kamer ernaast heb ik 15 minuten verbinding daarna niet en ik kan niet meer connecten in die kamer ernaast( in het hele huis overigens alleen in de kamer waar de router staat en iets erbuiten.
Boven op zolder staat een client met usb wifi stick die doet het perfect.

Zijn er mensen die dit ook hebben? en weten misschien een oplossing
Ik heb ook deze combinatie en had in het begin ongeveer hetzelfde probleem. Er is het ene moment een erg goede verbinding en een moment later heb je helemaal geen verbinding meer. Ben er dan achter gekomen dat dit aan de wlan instellingen van win xp lag. Heb nu de drivers intel/ pro wireless geinstalleerd en nu werkt het perfect. Je kunt die drivers van de acer website downloaden of volgens mij op een van die cd's ook wel, weet ik niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het ook mogelijk is om het lampje van de bluetooth te laten branden als je eienlijk geen bluetooth module hebt?? Ik weet het, het is een beetje een rare vraag alleen vind dat het er wel cool uitziet, dat lampje dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_shadow schreef op 03 augustus 2004 @ 15:22:
Ik heb zojuist eventjes de Omega-drivers geïnstalleerd, en het is zeker de moeite waard:

3DMark 2001 SE: van 9832 naar 9893
3DMard 2003: van 2758 naar 2809

Mooie winst voor het alleen maar even installeren van wat stuurprogramma's :)
Zou je mij eens kunnen vertellen wat je verder getweakt heb aan je laptop?

Ik heb een 2012 wlmi met de omega drivers en ik haal ruim 1000 3d marks minder dan dat jij doen in 2003...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Heeft iemand het al voor mekaar gekregen om het email lampje te laten branden icm met outlook?

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Demon schreef op 29 augustus 2004 @ 14:21:
Heeft iemand het al voor mekaar gekregen om het email lampje te laten branden icm met outlook?
Zou dat moeten werken dan?

Outlook haalt toch geen mail op zolang je outlook niet aan hebt staan? Of werkt outlook express wel? Ik heb dat nl nog niet ingesteld op mn lappie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Sebastian heb je enig idee of een Dell Bluetooth module zoals deze
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...1534&item=5119535947&rd=1 ook passen/werken.

Die dingen koop je namelijk voor een prikkie op ebay!
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 13:09:
[...]

Kijk even bij deel 1 van deze topic. Daar staat alles uitgebreid in beschreven om de HP Bluetoothmodule te plaatsen en te installeren. Zoek maar eens onder mijn naam (sebastian1234) . Dan kom je alles tegen. Ik gebruik 'em nu al een dikke twee maanden naar volle tevredenheid (in samenwerking met mijn sony-ericson P800). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PietProem schreef op 30 augustus 2004 @ 18:56:
Sebastian heb je enig idee of een Dell Bluetooth module zoals deze
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...1534&item=5119535947&rd=1 ook passen/werken.

Die dingen koop je namelijk voor een prikkie op ebay!

[...]
Deze module ziet er fysiek al anders uit dan de BT-module van HP. Ik denk dat hij niet op de normale wijze (hardware matig) geplaatst kan worden. Software matig kan ik je niks garanderen. Proefondervindelijk vaststellen is de enige mogelijkheid. De module van HP doet het in ieder geval wel. Succes

mvg,

Sebastian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoekertje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vraagje: als ik met F2 naar de bios ga hoor je een keiharde piep,
ik heb in de bios 'quiet boot' aangevinkt, maar de piep blijft.
Heeft iemand een idee hoe ik op een stillere manier in de bios kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Lijkt wel of die bluetooth module van hp duurder is geworden hij is nu 150 euro ofzo wel erg veel voor een losse module eerst was die nog rond de 100 euro. Weet iemand nog exact de oude prijs ? Zullen er andere mogelijk heden zijn om hem uit te kunnen breiden met een interne blue tooth module voor een normale prijs :?

Verwijderd

Heb dit draadje niet helemaal gelezen maar heb de Acer Aspire 2012WLMi nu een maand in bezit en hier mijn ervaring:

Laptop gekocht bij Informatique voor €1400 en meteen een Linksys router versie G (54mbp/s) erbij gekocht, evenals een draadloze optical notebook mouse van logitech, en een Dane-Elec Compact Flash-cardreader.

Met dat laatste kom ik meteen op het eerste minpuntje. De 4-in-1 cardreader heeft ipv Compact Flash dus memory stick. Ja ik gebruik dus cf en geen memory stick (denk zoals de meesten onder ons). Maar dat Dane-Elec dingetje va €9,- verdwijnt helemaal in het PCI-slot dus die zit er pemanent in bij mij, waardoor ik als het ware een 5-in-2 cardreader heb. Werkt perfect.

Om meteen naar het 2e en laatste minpuntje te gaan; Het toetsenbord. Het is mijn eerste laptop, weet dus niet of dit een acer-dingetje is, maar je moet goed aanslaan op de toesten, want bij rap typen, mis je anders een hoop letters en hoofdletters in je getypte text. Maar na een maand intensief gebruik zijn je vingers hierop getraind en heb ik hier nog nauwelijks last van.

**BEELDSCHERM: Kraak en kraakhelder. Breedbeeld heel fijn in gebruik. Met sneltoets lichtsterkte in te stellen. Bij 's nacht gebruik is felste modus zelfs te fel en zet ik m zwakker. Software-matig ingesteld zodat ik op batterij-use de laagste stand heb, bij 220v-use de hoogste. Verder met s-video naar mijn beamer op de slaapkamer (als 2nd monitor dus) geweldig resultaat 1,80 bij 2,30 op de witte muur. Is leuk gamen kan ik jullie zeggen. (wel op 800 bij 600: de resolutie van de beamer.

**ATI 9700: Werkt super. Dvd-films vol open geen problemen. Morgen DE test, krijg ik Doom3, kijken of dat haalbaar is.

**Li-Ion Batterij: Gaat zeker 3 uur mee, bij minder intensief gebruik zelfs 4!!!

**WIRELESS LAN: Heeft dus (uiteraard) net als de router de G versie, en heb na plug-and-play installatie in het gehele huis excellent ontvangst. Boven en in de tuin dus ook. Perfect dus.

**CD-R / DVDR COMBODRIVE: Dit slot-loaded apparaat van Matshita werkt ook perfect, schrijft DVD zowel + als -. Al vaak cd's en dvd's mee gebrand, nog geen enkel probleem me gehad.

**DIVERSEN: De speakers geven voor een notebook een geweldig geluid. Bij binnenshuisgebruik uiteraard.
De geleverde software niet gebruikt. XP Pro SP1 erop. Zeer stabiel. Alle drivers etc van internet bebruikt, heb je zeker de laatste of beste versies. Alleen de sneltoetsen deden het niet dan, was even zoeken maar de software daarvoor was gratis te downloaden van de Acer-site.
De 60 gig harddisk is wel ff genoeg. (de 2012 wlci heeft een 40, enige verschil dacht ik)
Verder is de laptop ZEER stil. Bij intens gebruik gaat fan draaien, nog steeds niet storend.
Heb onlangs een Targus-tas gekocht voor de vakantie. Past allemaal perfect en voelt erg stevig aan.
De Infraroodpoort heb ik nog niet gebruikt, de modem ook niet, evenals bluetooth.

Conclusie. Werelds ding. Echt heel blij mee. Krijgt van mij een dikke 9.

Kan nog een laatste minpunt bedenken. Als je het geheugen wil uitbreiden van 512 naar 1024, kun je de originele 512 weggooien, want de slots zitten al vol met 2 x 256. Moet je dus 2 x 512 kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 05:10 ]

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:01

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

De Wlmi toch geen bluetooth? .. Ik heb zelf de wlci en deze heeft het zowieso niet.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:15
Default zit er geen bluetooth hardware in, echter is er wel voorzien in alle aansluitingen hiervoor. Effe terug in dit topic staat een geschikte BT kaart van HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vroeg mij af waarom het knopje van de email bij de 2012 anders is dan de andere knopjes. Zit daar een lampje achter ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Daar zou idd een lampje achter moeten zitten, maar hoe we die aan de praat krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een acer notebook te kopen maar zit nog te twijfelen tussen deze 2:

de acer aspire 2012 wlci
(niet de wlmi omdat die niet meer te verkijgen is rond de 1350 euro)

en deze de acer travelmate 4001 wlmi

de TM 4001 heeft 60 GB en een dvd rw (maar geen 4-1 card reader)

en de Aspire 2012 wlci heeft 40 GB en een dvd/cdrw (wel een card reader)

Aleen ik ben erg aan het twijfelen tussen deze 2... heeft iemand een mening over qua prestaties/design ???

kan iemand mij adviseren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:49
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 12:25:
Ik ben van plan een acer notebook te kopen maar zit nog te twijfelen tussen deze 2:

de acer aspire 2012 wlci
(niet de wlmi omdat die niet meer te verkijgen is rond de 1350 euro)

en deze de acer travelmate 4001 wlmi

de TM 4001 heeft 60 GB en een dvd rw (maar geen 4-1 card reader)

en de Aspire 2012 wlci heeft 40 GB en een dvd/cdrw (wel een card reader)

Aleen ik ben erg aan het twijfelen tussen deze 2... heeft iemand een mening over qua prestaties/design ???

kan iemand mij adviseren??
Ik heb de 4001 WLMI_ATI de 27ste besteld..
blijkt dat deze alweer vervallen is!..

Ik krijg nu een nieuwe reviesie waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag is miss al gesteld geweest maar weet iem een goede sportieve rugzak waar de 2023 in kan?

Ik moet deze namelijk binnekort meenemen naar shool maar vind niet onmiddelijk een mooi rugzak waar die inpast.

Had mijn oog laten vallen op een caslogic backpack maar daar past ie blijkbaar al niet in.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Laatst online: 14-04 20:57
Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 16:52:
Vraag is miss al gesteld geweest maar weet iem een goede sportieve rugzak waar de 2023 in kan?

Ik moet deze namelijk binnekort meenemen naar shool maar vind niet onmiddelijk een mooi rugzak waar die inpast.

Had mijn oog laten vallen op een caslogic backpack maar daar past ie blijkbaar al niet in.. :(
Dit is wel een mooie rugzak vind ik zelf
Afbeeldingslocatie: http://213.239.195.162/reviews/crumpler/crumpler.jpg

is hier te koop http://www.dewinkel.nl/pd-1921267926.htm?categoryId=292 wel best prijzig.

Ik wil misschien ook de 2012 kopen, maar is dat breedbeeld scherm niet lastig als je met autocad, solidworks en meer van die grafische programma's werkt?
Vertekent dat het beeld niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het surfen op de asus site kwam ik deze backpack tegen:

Afbeeldingslocatie: http://www.asus.com/products/notebook/accessories/images/bag/targus_compact_back_bag.gif
ASUS Targus PRO Backpack
‧ up to 16" notebook
‧ co-brand, with world-wide life-long warranty

Ik weet niet hoe hij in het echt eruit ziet, maar op het plaatje oogt hij wel zakelijk en tevens sportief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 16:52:

Ik heb zelf een eastpack gekocht voor mijn 2012wlmi. Hij is er voor gemaakt :)
past precies...

http://www.e-eastpak.com/products/top/chaos/soundbyte.html

superding! ook als je wat boeken e.d wilt meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 04:33:
Heb dit draadje niet helemaal gelezen maar heb de Acer Aspire 2012WLMi nu een maand in bezit en hier mijn ervaring:

**ATI 9700: Werkt super. Dvd-films vol open geen problemen. Morgen DE test, krijg ik Doom3, kijken of dat haalbaar is.
Gister en vandaag Doom 3 zitten spelen. draait OK.
Alleen als je nieuwe ruimtes binnen loopt dan happert ie heel klein beetje.
Verder ben ik tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 17:27:
Tijdens het surfen op de asus site kwam ik deze backpack tegen:

[afbeelding]
ASUS Targus PRO Backpack
‧ up to 16" notebook
‧ co-brand, with world-wide life-long warranty

Ik weet niet hoe hij in het echt eruit ziet, maar op het plaatje oogt hij wel zakelijk en tevens sportief.
Volgens mij is dat excact dezelfde tas als ik bij mij Asus W1000N heb gekregen. Oogt inderdaad zakelijk maar toch sportief, kan als schoudertas en rugtas gebruikt worden, veel vakken en goede sluiting (o.a. speciale sluiting om af te sluiten met slotje voor je notebook). Verder wel jammer dat de banden voor de rugzak kort zijn, en je tas dus erg hoog zit, maar verder een zeer degelijke en goed ogende tas.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janssport rugzakken zijn relaxed, kijk anders even hier : Goede laptop tas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
:'( Helaas tijdens m'n vakantie de eerste dode pixel aangetroffen, midden bovenaan het scherm van m'n 2023...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Mad_Demon schreef op 04 september 2004 @ 10:16:
Daar zou idd een lampje achter moeten zitten, maar hoe we die aan de praat krijgen...
het is o zo simpel! (het er wel net een uur achter gezocht maar soit :))

ALs je netjes Launchmanager geinstalleerd hebt, dan heb je onderaan een icoontje van LM staan ... als je DAAR dan rechts het icoontje aanklikt, kan je een pop checker instellen ... (het staat wel nergens anders aangegeven bij launchmager of in de acer manuals). Maar als je dat netjes invult, dan gaat je led branden als er nieuwe mail is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik wil misschien ook de 2012 kopen, maar is dat breedbeeld scherm niet lastig als je met autocad, solidworks en meer van die grafische programma's werkt?
Vertekent dat het beeld niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3D Studio MAX 6 erop gezet (die bij 3D Studio MAX 6 Bible, Wiley zat) en het valt wel mee. Je moet soms wel een beetje meer scrollen dan op een 19" of groter scherm :p

Op http://users.skynet.be/Pikachu/TWEAKERS/3DSMAX.JPG kun he een screenshot zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaRKie schreef op 05 september 2004 @ 01:06:
[...]

ALs je netjes Launchmanager geinstalleerd hebt, dan heb je onderaan een icoontje van LM staan ... als je DAAR dan rechts het icoontje aanklikt, kan je een pop checker instellen ... (het staat wel nergens anders aangegeven bij launchmager of in de acer manuals). Maar als je dat netjes invult, dan gaat je led branden als er nieuwe mail is :)
he bedankt heb ook al een tijdje zitten zoeken maar kon het niet vinden, trouwens wel stom dat je maar voor één mail adres kunt instellen, zou daar niet iets op te vinden zijn??

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:03:
[...]

he bedankt heb ook al een tijdje zitten zoeken maar kon het niet vinden, trouwens wel stom dat je maar voor één mail adres kunt instellen, zou daar niet iets op te vinden zijn??
ik heb een imap server die al mijn andere e-mail account leeghaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus

newpegasus

Hertog

DaRKie schreef op 05 september 2004 @ 01:06:
[...]

bedankt man! wel vreemd idd dat het niet in het programma zelf staat, alleen in de rechtermuisknop balk. het werkt wel goed verder vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo vervelend dat het geluid niet heel zachtjes kan. Je hebt een beeld vol met streepjes als je met die volumeknop aan de voorkant gaat werken, maar als je gewoon achtergrondmuziek wilt bij het werken ofzo dan zit je al op het eerste streepje en eigenlijk wil ik hem dan nog iets zachter hebben. Wat kan ik hieraan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Deze vraag had je ook in het Acer Aspire 20xx topic kunnen vragen hoor ;)

Maare om een antwoord te geven, ga eens naar
control panel, daar zie je de optie sound.

Dubbel click en daar kan je nog eens extra je volume aanpassen.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je de volume dan niet regelen met de windows volume regeling? Of met één of andere multimediaspeler alá quicktime, realone, winamp, wmp9 etc.?

ps. ... laat maar.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 18:05:
[...]

Ik heb zelf een eastpack gekocht voor mijn 2012wlmi. Hij is er voor gemaakt :)
past precies...

http://www.e-eastpak.com/products/top/chaos/soundbyte.html

superding! ook als je wat boeken e.d wilt meenemen.
hmm, die ziet er wel leuk uit.
thx 4 the tip ;)
nu nog uitzoeken waar ik die kan krijgen..

*edit: gevonden op de website, 6 winkels in de buurt. :p

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 23:09 ]

• PcFer
  • Registratie: September 2002
Ik heb de 2012WLCI nu een week. Vanmiddag was ik op de laptop aan het werken. Ik buig het scherm een beetje naar beneden en in 1 keer was het beeld weg. Alleen de backlight deed het nog.
Ik druk de laptop uit en wacht een kwartiertje. Daarna deed ik de laptop weer aan en ik had weer beeld :D. Dat was alleen van korte duur, want na een paar minuten viel het beeld weer weg, maar nu definitief. Ik ga morgen de-laptopper maar eens bellen en vragen wat ik nu moet.

Verwijderd

Garantie claimen! Hij is pas nieuw, dan wil je normaal gesproken zoiets niet..

• PcFer
  • Registratie: September 2002
Ja precies, maar ik heb ook die acer advantage warranty upgrade genomen. Ik kwam er vandaag pas achter dat je die zooi moet opsturen dus ik kan volgende week pas gebruik maken van die garantie. Ik heb nu ook wel garantie (standaard), maar dan moet ik de laptop opsturen en anders halen ze de laptop op. Dus ik denk dat ik, maar ga wachten totdat die advantage garantie geactiveerd is.

Verwijderd

Ik hoop dat iemand me kan helpen:

Ik heb zojuist windows xp over m'n oude windows home geinstalleerd. Alles werkt nu min of meer, met uitzondering van m'n USB drivers en een 'SM Bus Controller' (geen id wat dat is). Zowel op de driver disc als op internet staan geen USB drivers, en dit is heel erg frustrerend als je je mp3speler moet opladen door em aan je USB poort te hangen. Is er misschien iemand die de drivers wel voor me heeft?

Edit: Die multimediaknoppen naast dat (zinloze, maar dat terzijde) displaytje voor het regelen van het volume etc. krijg ik ook niet werkend. Die knoppen onder het scherm trouwens wel, daar was een apparte utility voor.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 23:21 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste