[mp3/Ogg] iRiver H1xx-serie, deel 4

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.545 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er lijkt inderdaad vraag naar te zijn, ik heb er alleen geen tijd voor om op massa produktie over te gaan.

Echt veel tijd kost het niet om zoiets te maken en het is zeker niet duur. Dus mensen die ook zoiets willen moeten gewoon een vrije zaterdag opofferen.
Al de relevante info is op misticriver.net te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook die iskin voor de HP140 nu, en ik moet zeggen, tis prijzig, maar we heel mooi. Past perfect, en de joystick is veel beter te bedienen als met dat stoffige hoesje wat erbij zit.

aanradertje wat mij betreft.

Afbeeldingslocatie: http://www.dsl123.demon.nl/DSC00105.JPG

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 11:24:
ik heb ook die iskin voor de HP140 nu, en ik moet zeggen, tis prijzig, maar we heel mooi. Past perfect, en de joystick is veel beter te bedienen als met dat stoffige hoesje wat erbij zit.

aanradertje wat mij betreft.

[afbeelding]
Jah ik ben er ook nog steeds erg gelukkig mee. De knoppen aan de zijkant zijn veel makkelijekr te bedienen nu! En ik kan mn speler nu gewoon op mn werktafel leggen als ik maquette aan het maken ben zonder zorgen te maken over krassen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kras vast is het bijgeleverde plastiekje om het venster te beschermen, al enige ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:06
En wat voor materiaal is het?
Want bij mijn ouwe iSkin voor iPod was het plasticje zacht, en als je erop drukte dan kreeg je van die vochtplekken eronder. Is dat bij deze ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dimitio schreef op 23 oktober 2004 @ 18:03:
En wat voor materiaal is het?
Want bij mijn ouwe iSkin voor iPod was het plasticje zacht, en als je erop drukte dan kreeg je van die vochtplekken eronder. Is dat bij deze ook zo?
Nee het is echt hard plastic en best dik

Nog niet geprobeerd er krassen op te maken overigens :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 20:44
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 18:35:
[...]

Nee het is echt hard plastic en best dik

Nog niet geprobeerd er krassen op te maken overigens :P
Test anders ff met een scherp mesje >:)

Was dat ding er nou ook in volledig transparant?

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Yohan schreef op 23 oktober 2004 @ 23:48:
[...]

Test anders ff met een scherp mesje >:)

Was dat ding er nou ook in volledig transparant?
Mjah, volgens mij net niet helemaal transparant, maar wel dat je nog een beetje de kleur van de iRiver er doorheen ziet.

Ik wil een inkoopactie >:) >:) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 15:12
Waarom laten zoveel mensen die sticker aan de achterkant erop zitten? Lijkt mij niet zo slim, die beschadigd alleen maar zo en het ziet er ook niet uit. Ik heb hem gewoon in de handleiding geplakt, raak ik em ook niet kwijt.

Verder hoef ik toch maar geen i-skin, hij wordt er alleen maar dikker van. En met die paar krasjes kan ik wel mee leven, daar heb ik geen $30,- voor over. Gewoon een beetje voorzichtig mee zijn, kom je ook een heel eind :) Stel dat ie over 2 jaar overleidt aan z'n krasjes, dan koop ik dan wel weer een nieuwe. Je koopt toch niet zo'n mooi apparaat om em vervolgens in te pakken zodat je em niet meer kan zien?

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Payne schreef op 25 oktober 2004 @ 00:41:
Waarom laten zoveel mensen die sticker aan de achterkant erop zitten? Lijkt mij niet zo slim, die beschadigd alleen maar zo en het ziet er ook niet uit. Ik heb hem gewoon in de handleiding geplakt, raak ik em ook niet kwijt.

Verder hoef ik toch maar geen i-skin, hij wordt er alleen maar dikker van. En met die paar krasjes kan ik wel mee leven, daar heb ik geen $30,- voor over. Gewoon een beetje voorzichtig mee zijn, kom je ook een heel eind :) Stel dat ie over 2 jaar overleidt aan z'n krasjes, dan koop ik dan wel weer een nieuwe. Je koopt toch niet zo'n mooi apparaat om em vervolgens in te pakken zodat je em niet meer kan zien?
Different strokes for different folks, Payne.

Mijn H140 komt nooit uit z'n lelijke bruine tasje. Meestal woont-ie in het dashboardkastje van m'n auto verbonden met de AUX-in van mijn radio. Soms als ik iemand wil laten zien dat het toch een mooi ding is laat ik hem eruit. Lak, schermpje en stickers zien er nog als nieuw uit, wat ik niet kan zeggen van mij geblutste en gekraste PDA en GSM... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Payne schreef op 25 oktober 2004 @ 00:41:

Moet je mijn verhaal maar es lezen in de ShopSurvey van Easy-Com en in dit topic een paar pagina's terug. Geen garantie meer op m'n kapotte H120, omdat de sticker niet meer vastgeplakt zat op de achterkant.

Hoewel Easy-Com natuurlijk helemaal fout zat in deze kwestie.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

Waar kan je ze nou het goedkoopst kopen, die i-skin? Via de site van i-skin kost het me 45 U.S.dollar ongeveer. Nogal veel voor een rubbertje. Natuurlijk 15 dollar verzendkosten :S

[ Voor 10% gewijzigd door Masterfvz op 27-10-2004 23:49 ]

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:07
roelieboelie schreef op 20 oktober 2004 @ 22:30:
IA lijkt mij wel een goed idee, alleen kan ik hem zelf niet organiseren :-( Aangezien je natuurlijk een credit-card nodig moet hebben ;-)

Iemand die zich geroepen voelt om een IA of iets dergelijks te starten?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Ik heb ook wel interesse in een Iskin. Bij mij zijn er al twee lijnen dood in de display. Ook lijkt de Iskin wat cooler (vooral de blauwe). Maar inderdaad is het behoorlijk duur. Ik heb effe de reseller pagina van Iskin gecheckt maar de benelux resellers verkopen alleen IPOD producten.

Weet iemand iets van een mogelijke inkoopactie ?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

Misticriver verkoopt ze voor 10 dollar goedkoper, dus heb ik ze daar maar besteld. Ik kreeg een mail dat ik het in de loop van volgende week binnen zal krijgen :D

Ik heb trouwens de ghost versie besteld. Heeft iemand die al?

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27

Magic666

No one's neighbour!

10 dollar? 27.95 om 29.99...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft zon witte iskin voor zn ipod. Die wordt supersnel vies, daarom had ik een zwarte genomen. Denk wel iets om rekening mee te houden wanneer je een witachtige iskin kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoG
  • Niet online

YoG

Spam schreef op 29 oktober 2004 @ 12:04:
Bij mij zijn er al twee lijnen dood in de display.
Hoe lang heb je 'm al ?

[ Voor 3% gewijzigd door YoG op 29-10-2004 17:43 ]

spek pc, spek hifi, last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het, en durf het bijna niet te vragen omdat er al zoveel posts over zijn geweest, maar wat zijn nu duurzame en goede dopjes voor de iRiver HP140. Ik heb onlangs een set MX400RC versleten, in een paar maanden. Er begon al een rammeltje in te zitten, net zoals de orginele begonnen te doen, en wat van kwaad tot erger werd. Ik zit te denken aan de Sony MDR-EX71SL, maar krijg ook de shure E2 aanbevolen, maar die heeft harde plastic doppen, dus zou ik kiezen voor de E3 (zachte doppen), maar dat is allemaal wel een hoop geld. Is die sony een verstandige keuze, of toch maar gaan voor een duurdere Shure variant.

graag de mening van iRiver adapten..:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn goede oordopjes?

Kijk hier eens

Ik zit zelf te denken om Sony Mdr ex71 doppen te gaan kopen voor 50 € bij bcc

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

Magic666 schreef op 29 oktober 2004 @ 13:56:
10 dollar? 27.95 om 29.99...........
Ja, maar 7,30 verzendkosten ip.v 15 dollar

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:27

Magic666

No one's neighbour!

ah ok! Ziet er wel erg gaaf uit!
Mischien maar eens zo'n blauwe nemen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb net bij *kuch* Expert de Sony MDR-EX71SL gekocht. Ze hebben opruiming en ik kon em voor 45€ kopen. Weet dat het niet echt de bedoeling is om dit soort postings te maken, maar het leek me een nette prijs. (ik was em nog niet goedkoper tegengekomen, althans mét verzendkosten erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze ook afgelopen weekend bij BCC gekocht. Echt gaaf dat je met die dingen veel meer detail in de muziek hoort, die je normaal niet hoort. Dat ze je zo afsluiten van de rest van de wereld is wel een nadeel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
ik dacht dat dit over de iRiver H1xx serie ging, maar dat is vast mijn fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op 01 november 2004 @ 17:10:
Het gaat ook over de H110, alleen icm met een paar nieuwe sony oordoppen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 10:25:
... Ik zit te denken aan de Sony MDR-EX71SL, maar krijg ook de shure E2 aanbevolen, maar die heeft harde plastic doppen, dus zou ik kiezen voor de E3 (zachte doppen), maar dat is allemaal wel een hoop geld. Is die sony een verstandige keuze, of toch maar gaan voor een duurdere Shure variant.

graag de mening van iRiver adapten..:))
Ik heb in het begin toen ik net een iHP120 had (nu iets meer dan een jaar geleden) eerst een tijdje van die sony doppen gehad met zo'n plugje die je in je oor stopt (fontiopa twin turbo of zoiets). Die waren toendertijd een van de beste oordoppen. Die kan je tegenwoordig kopen voor zo'n 25 euro.

Die gingen stuk en toen ben ik voor de Sony MDR-EX71SL gegaan. Qua geluid maakt het weinig uit vond ik toen in het begin. Of ik dat nu nog steeds vind weet ik niet, daarvoor moet ik kunnen vergelijken. Qua bass zijn ze iig vergelijkbaar.
Ze zitten alleen wel een stuk beter. Ook als ik op bed lig met deze doppen in krijg ik geen last in mn oren. Zelfs na uren luisteren zitten ze nog heerlijk.

Dat je compleet van de buitenwereld wordt afgesloten met deze doppen klopt wel, en vond ik in het begin zeker niet prettig. Maar dat went wel, na een paar dagen weet je niet beter. En het komt het geluid zeker ten goede.

Conclusie: die Sony MDR-EX71SL doppen kan ik je van harte aanbevelen. Ik heb ondertussen al een 2e setje, die 1e is overleden. Bewaar dus goed het bonnetje als je ze koopt, want er zit gewoon garantie op. Een vriend van me heeft ze op laten sturen via de mediamarkt naar sony, en kreeg na een aantal weken nieuwe ervoor terug.

50 euro is al duur zat en met de Sony MDR-EX71SL heb je een prima stel oordoppen voor dat geld.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:37

NoTimeRemains

I know

zou ik zon skin met iemand mee kunnen bestellen?

meel me maar spookycore046[at]hotmail[dot]com

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_RoD_ schreef op 01 november 2004 @ 17:10:
helemaal gelijk in, maar ook een beetje H1xx serie, want daar komen mijn tunes uit. :)

ik deel je mening payne, moest er even aan wennen, maar na een paar dagen lukt dat wel aardig, is een fijne combie, de H140 met de Sony MDR-EX71SL.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:46

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Iemand al geprobeert podcasts op zijn iriver te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nu mijn favorieten benader via de A-B toets (rechts onder) dan krijg ik al mijn
favorieten in een lijst, ik wil ze graag opdelen in mappen, is dit mogelijk via Winamp ? Wie weet raad.
In mij speler heb ik de favorieten onder gebracht in een map "Favorieten'
Op de speler is die map leeg terwijl het bestand op de PC wel zichtbaar gevuld is, Wat doe ik verkeerd. Het betreft een IHP 120

In afwachting van reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een goede hoofdtelefoon (geen dopjes) voor een IHP 120.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 22:23:
Wat is een goede hoofdtelefoon (geen dopjes) voor een IHP 120.
Check maar ff het topic "Wat zijn goede oordopjes - deel 2" in Audio, Video & Hifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:44
Om precies te zijn Wat zijn goede oordopjes? Deel 3 in Gadget Talk

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Laatst online: 13:25

PoweRoy

funky!

ik denk dat ie vroeg om een koptelefoon ;)

verder nog steeds goede dopje die er standaart bij zitten maar hoe zit t met die firmware :?

nog niet veel problemen maar een update zal wel handig zijn(gapless playback)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Sorry, het was laat :P . Ik had blijkbaar alleen naar de reactie van dimitio gekeken. Mijn broertje heeft de PMX60 neckband hoofdtelefoon van Sennheiser en daar komt een erg lekker geluidje uit. Die zijn zeker de moeite waard om eens te proberen. Duur zijn ze namelijk ook niet (hij heeft er, bij de Media Markt Groningen, 25 euro voor betaalt).

Zullen we maar gewoon afwachten wat voor firmware iRiver ons nog brengt PowewRoy. Dat scheelt ons weer een hoop agressieve reacties... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
PoweRoy schreef op 08 november 2004 @ 09:25:
ik denk dat ie vroeg om een koptelefoon ;)
Damn wat was ik toch weer scheef bezig 8)7 :P

Maar die PMX60 is idd een goede koptelefoon. Heb hem een keer mee geluisterd en er komt een lekkere bass uit. Verder ziet ie er ook nog eens goed uit.
Denk dat ik die binnenkort maar eens ga kopen, want m'n mx400-dopjes pleuren de hele tijd uit me oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein probleempje met mijn iHP-120. Ik heb een een zip bestand verwijder van mijn IHP, maar nu is de schijfruimte hetzelde gebleven. Je ziet het bestandje niet meer op mijn iHP maar de ruimte die hij verbruikte is er nog steeds :? Weet iemand hoe je dit weer normaal krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Prullenbak al geleegd? :+

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja ik had hem al los gekoppeld. En prullenbak is dus leeg. Bestand staat er dus nog op, maar laat hem niet zien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
Hoe groot is dat ZIP bestand dan?
en weet je zeker dat je de prullenbak OP je IHP-120 hebt geleegd?

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestand was 1,5 gb en een prullenbak OP mijn IHP-120? Effe kijken waar die is :P

EDIT: Dat was het inderdaad, ik moest op schijfopruiming klikken (bij eigenschappen). Nu is het inderdaad verwijderd. Bedankt :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 11:52 ]

• roelieboelie
Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 11:49:
Bestand was 1,5 gb en een prullenbak OP mijn IHP-120? Effe kijken waar die is :P

EDIT: Dat was het inderdaad, ik moest op schijfopruiming klikken (bij eigenschappen). Nu is het inderdaad verwijderd. Bedankt :)
Juist, zelfde probleem had ik namelijk ook.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
2004 11 12: Ny firmware till H100 (Bugglösningar)
Ny firmware har kommit till H100 serien utan nya funktioner, men med mindre bugglösningar.
bron: irivernordic.com

Maar wat staat er :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 21:47

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Yohan schreef op maandag 15 november 2004 @ 14:27:
[2004 11 12: Ny firmware till H100 (Bugglösningar)
Ny firmware har kommit till H100 serien utan nya funktioner, men med mindre bugglösningar.]

bron: irivernordic.com

Maar wat staat er :?
Ik kan geen Zweeds (dat is het toch?), maar ik maak er ongeveer het volgende van op gevoel:
Er is nieuwe firmware uitgekomen voor de H100 serie zonder nieuwe functies, maar met enkele bugfixes

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 15-11-2004 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Nieuwe firmware is altijd leuk. Ik vraag me af of het waar is, want ik lees er verder niets over...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
In mij beste zweeds staat er:
De nieuwe firmware voor de H100 reeks is uitgekomen, zonder nieuwe
functies, maar met kleine bugfixes.

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Als je op de downloadpagina kijkt zie je dat de firmware versie met 3 honderdste opgehoogd is naar verie 1.63. Dat zal het dus zijn. Ik draai nog altijd versie 1.40, dus ik kan het ook wel eens gaan proberen... ;) Is er alleen iemand die deze versie nog voorhanden heeft? Als het me echt niet bevalt dan kan ik hem in ieder geval nog terug flashen. Zo heb ik eens gehoord dat de volume/equalizer instellingen ook op de digitale uitgang gaan werken. Of heb ik dit verkeerd gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Heb 'm geupdate en hij werkt prima...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Zonder welke bugs? Ik las namelijk alleen iets over het vervangen van iHP door H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag, ik weet niet of dit misschien een veel voorkomend probleem is maar vind het een beetje te veel werk om alle 4 de topics volledig door te lopen. Excuses als het al ergens staat.

Probleem --> Ik heb een maand of 4 geleden een IHP-120 gekocht voornamelijk om muziek te hebben in de bus naar werk. Nu reed ik vandaag terug en ik zette het apparaatje aan. Ik kreeg nu ongeveer 2 sec. muziek en daarna stopte het. Vreemd genoeg bleef het beeld gewoon hangen en ging dus niet meer uit. Ook werkte geeneen knop meer.

Ik heb nu van alles geprobeerd zoals bv. even stroom erop gezet om te kijken of het misschien me accu was (wat wel vreemd zou zijn aangezien in nog wel beeld had) maar dat was het niet. Ook heb ik usb kabeltje aangesloten maar dat helpte ook niet. Ik heb daarna maar gewacht totdat het beeld uit zou gaan (accu was bijna op), dit is net gebeurt en heb daarna weer stroom kabel aangesloten maar nog steeds werkt niets.

Meteen nadat ie ermee kapte heb ik naar HDD geluisterd maar klonk niet vreemd ofzo. Alleen als ik nu een beetje schud met het apparaatje klinkt het wel alsof er iets los zit.

Weet iemand misschien wat het probleem is en aangezien ik toch waarschijnlijk terug moet gaan naar de winkel of iemand een tip heeft zodat ik hem wat sneller terug krijg en niet een maand lang moet wachten totdat ik hem eindelijk weer heb (weet niet hoe het zit met garantie van Irriver en snelheid van service)

please help :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Heb je al geprobeerd om hem te resetten? (gebruik een speld ofzo en steek die in z'n kleine holletje onderin)

Ik heb nu ook de nieuwe firmware 1.63 draaien, op het eerste gezicht niks mis mee.

[ Voor 31% gewijzigd door BackSlash op 15-11-2004 23:01 . Reden: firmware commentaar toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Payne schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:48:
Heb je al geprobeerd om hem te resetten? (gebruik een speld ofzo en steek die in z'n kleine holletje onderin)

Ik heb nu ook de nieuwe firmware 1.63 draaien, op het eerste gezicht niks mis mee.
Ook proberen te resetten met de 'hold' knop op aan.
Dan krijg je een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normale reset werkte niet, hard reset wel..
Hij gaat nu weer aan, alleen krijg nu meteen de melding "Low Battery" terwijl accu er gewoon in zit, lampje brand ook dat ie aan 't opladen is.

Denk dus dat het contact met de batterij en het apparaat niet goed meer is.
Ga iig nu naar me werk, laat hem in tussen tijd gewoon opladen en dan kijk ik weer verder zodra ik terug ben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Laatst online: 21:46

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Fixed Bugs
1. ID3 Tag error display showing "EXÎÃ" for certain files has been fixed.
(Problem arising from using the MP3GAIN program)

2. Display of remote control problems using NAVI in the Playlist mode has been fixed.

3. Noise from remote control and LCD has been fixed.

:)

Ik heb er nooit zo een last van gehad maar 't is mooi dat het is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
Dat was ook al gemaakt bij de overgang naar versie 1.60. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Nieuwe firmware is altijd goed ;)

Nu maar hopen dat er snel een 'echte' update komt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben net terug van me werk, en hij doet 't weer :*)

dus thnx voor reacties _/-\o_

Verwijderd

Mensen niet om jullie te storen ofzow maar ik heb google flink door zitten spitten + deze topics maar ik kon me vraag niet beantwoord krijgen. Weet iemand een winkel in de buurt van Den Bosch of Oosterhout waar ze iriver verkopen (de ihp140).

Alvast bedankt

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:24:
Mensen niet om jullie te storen ofzow maar ik heb google flink door zitten spitten + deze topics maar ik kon me vraag niet beantwoord krijgen. Weet iemand een winkel in de buurt van Den Bosch of Oosterhout waar ze iriver verkopen (de ihp140).

Alvast bedankt
Ik heb ze alleen nog maar online gezien eigenlijk (MMport, MP3CDspeler e.d.).... bij de grote zaken bij mij in de buurt heb ik ze iig nog niet gezien.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-10 10:38

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:24:

Alvast bedankt
Ik heb nog wel een IHP100 in de aanbieding voor een schappelijke prijs
mail maar naar markklok@hotmail.com als je interesse hebt

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu weer heb beleefd :S. Heb alle beetje elektronica winkels in den bosch gehad, en overal hetzelfde te horen gekregen: " Onze i-river importeur is ermee gestopt en we kunnen vanaf heden niets meer leveren van I-river".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBuz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-03 19:33
Dat kan wel kloppen want ik had ook iets meegekregen van een leverancier (o.a. importeur van iRiver) die nog niet zolang geleden falliet is gegaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
ThaBuz schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 14:08:
Dat kan wel kloppen want ik had ook iets meegekregen van een leverancier (o.a. importeur van iRiver) die nog niet zolang geleden falliet is gegaan.....
Klopt, dat is ECL. Gewoon via de bekende internetwinkels bestellen dus :)
Holland Global etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-10 11:44
Ik heb even een vraagje, ik kan goedkoop (€ 75,-) een Iriver H-120 op de kop tikken maar er zit geen adapter en usb kabel bij. Nu is de usb kabel geen probleem, maar weet iemand misschien waar ik een adapter kan kopen? Ik heb al met google gezocht maar kwam niet echt ver. Zullen ze die gewoon bij de dixons of bij de mediamarkt verkopen? Of moet het speciaal besteld worden? En is het verstandig om nu zo'n ding te kopen, want ik wil dus graag een mp3-speler met minimaal 10gb ruimte en ik vind de ipod wel een mooi ding. Ziet de Iriver H-120 er best ouderwets (qua grootte/gewicht etc) uit of is het nog best modern?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Laatst online: 23:32
Hi-Sintar schreef op zondag 21 november 2004 @ 01:17:
Ik heb even een vraagje, ik kan goedkoop (€ 75,-) een Iriver H-120 op de kop tikken maar er zit geen adapter en usb kabel bij. Nu is de usb kabel geen probleem, maar weet iemand misschien waar ik een adapter kan kopen? Ik heb al met google gezocht maar kwam niet echt ver. Zullen ze die gewoon bij de dixons of bij de mediamarkt verkopen? Of moet het speciaal besteld worden? En is het verstandig om nu zo'n ding te kopen, want ik wil dus graag een mp3-speler met minimaal 10gb ruimte en ik vind de ipod wel een mooi ding. Ziet de Iriver H-120 er best ouderwets (qua grootte/gewicht etc) uit of is het nog best modern?
Ik vind hem er nog steeds erg mooi uit zien :9 , zelfs mooier dan een iPod. Daarom heb ik ook de iRiver gekocht :D
ouderwets nee? hij is oook ongeveer even groot als de ipod en misschien ietsje zwaarder maar veel zou t niet uitmaken.

en ik denk dat een oplader best wel te koop is bij de dixons ofzo zolang je de volt maar goed zet een een goed stekkertje hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door hellboy123 op 21-11-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

heeft iemand al wel eens iets opgenomen met de optical in?

ik heb nu de line-in van mijn H120 op mijn reciever aangesloten (net zoals ik met mn MD recorder doe), dmv een optisch kabeltje.

als ik nu de H120 instel op optical in, en ik druk op de record knop, dan gebeurd er niks, hij blijft gewoon op pauze (standby) staan.
als ik int. mic instel als opnamebron, dan doet ie het wel gewoon...

zie ik wat over het hoofd??

(ik heb firmware 1.63 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
hellboy123 schreef op zondag 21 november 2004 @ 13:44:
[...]

Ik vind hem er nog steeds erg mooi uit zien :9 , zelfs mooier dan een iPod. Daarom heb ik ook de iRiver gekocht :D
ouderwets nee? hij is oook ongeveer even groot als de ipod en misschien ietsje zwaarder maar veel zou t niet uitmaken.

en ik denk dat een oplader best wel te koop is bij de dixons ofzo zolang je de volt maar goed zet een een goed stekkertje hebt.
Ok bedankt, is de iriver H120 75 euro waard zonder usb kabel en lader? Ik zal eens vragen bij de mediamarkt en de dixons of ze de lader hebben, het is een 5volt lader heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:00:
Ok bedankt, is de iriver H120 75 euro waard zonder usb kabel en lader? Ik zal eens vragen bij de mediamarkt en de dixons of ze de lader hebben, het is een 5volt lader heb ik gehoord.
Die 75 EUR is ie zeker waard lijkt me. Een 5v adapter met het juiste stekkertje moet geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-05 21:54
Sommige nokia laders passen ook in de H-120. Ik kan in mijn H-120 bijvoorbeeld de lader van mijn vader stoppen, maar niet die van mezelf. De lader van mijn vader is afkomstig van een 6150 en de mijne van een 6510.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
w4s4 cr4ft schreef op zondag 21 november 2004 @ 23:56:
Sommige nokia laders passen ook in de H-120. Ik kan in mijn H-120 bijvoorbeeld de lader van mijn vader stoppen, maar niet die van mezelf. De lader van mijn vader is afkomstig van een 6150 en de mijne van een 6510.
Ok maar laad de nokia lader hem ook daadwerkelijk op of is het alleen de stekker van de nokia lader die in de H120 past? Want het is niet moeilijk om aan een oude nokia lader te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
Hi-Sintar schreef op maandag 22 november 2004 @ 02:35:
[...]

Ok maar laad de nokia lader hem ook daadwerkelijk op of is het alleen de stekker van de nokia lader die in de H120 past? Want het is niet moeilijk om aan een oude nokia lader te komen :)
Ja, ze zijn namelijk allebei 5 volt. Hij wordt dus gewoon opgeladen.

[ Voor 11% gewijzigd door Krekker op 22-11-2004 16:26 . Reden: Vergeten eigen tekst erbij te zetten 8)7 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 75,- is geen geld. Voor dat bedrag zou ik er zeker een kopen, ook al heb ik al een 140.

De oplader is via iriveramerica.com te bestellen. 220 is geen probleem, je hebt alleen nog een plug nodig om een amerikaanse stekker in ons europese stopcontact te kunnen duwen. Die zijn echter makkelijk verkrijgbaar.

Er is vast ook wel een universele adapter met de juiste specs en formaat plug te vinden en anders kan je altijd nog een USB kabel modificeren zodat je via de USB poort kan opladen. Zie misticriver.net

Kopen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ok thanks, ik ga alleen nog navragen waarom hij de lader en usb kabel er niet bij heeft...Het lijkt een eerlijk persoon te zijn maar als ie gestolen of iets dergelijks is hoef ik m niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eej mensen, ik ben dus van plan de iHP-140 bij www.mmport.nl te kopen, maar ik zou graag nog wat willen weten over mmport. Hoelang bestaan ze al, zijn ze betrouwbaar en hoe zit het met mijn garantie als ik iets via hen bestel? Het is namelijk de eerste keer dat ik iets via n webshop bestel en ik zou graag duidelijkheid hebben 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Daar hebben we de shopsurvey voor.. :)
Voor MMport klik hier!

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_gadget schreef op dinsdag 31 augustus 2004 @ 19:44:
Eswa,

Je kan de H140 kopen, die is zwart (kost je wat meer, maar je hebt wel 40GB) of je importeert de Amerikaanse H120 die is ook zwart. Dat heb ik gedaan, zwart is mooi 8)
Ik hem door coolelectronics.nl laten importeren,ze hadden alleen slechte communicatie met hun filiaal in de VS waardoor het wel wat langer duurde.... :/
en blijft de prijs dan hetzelfde? :)
want dat zwart is zoveel mooier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:15

Christiano007

Ich bin der champion

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

zijn er nog mensen die een iskin gaan bestellen? zou ik mee kunnen bestellen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
HIValicious schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:18:
Ik had er net eentje vorige dinsdag besteld. Vandaag aangekomen. Heel mooi ding, ik heb gekozen voor de carbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week rende ik een stukje (maak ik geen gewoonte van) waarop mijn H140 uit mijn zak schoot en over de keien stuiterde. Ik was wel blij dat dat dikke lelijke bruine standaardhoesje eromheen zat. Hij had geen krasje en deed het nog prima...

Functie is belangrijker dan vorm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 07:09:
Vorige week rende ik een stukje (maak ik geen gewoonte van) waarop mijn H140 uit mijn zak schoot en over de keien stuiterde. Ik was wel blij dat dat dikke lelijke bruine standaardhoesje eromheen zat. Hij had geen krasje en deed het nog prima...

Functie is belangrijker dan vorm...
:X

Mijn K700 flikkerde een week of 3 terug ook uit m'n zak, helaas geen hoesje om :( En dus een paar flinke krassen, maar deed het nog wel. Fijn om te horen dat dit ding tegen een stootje kan :)
Ik heb vandaag Christiano007's H120 overgenomen. Alles verliep prima, ik zou zo weer wat bij m kopen :) Hij zit nu nog in de trein op weg naar huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

HIValicious schreef op maandag 29 november 2004 @ 16:18:
ik heb ook wel interesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:15

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 15:13:
[...]

:X

Mijn K700 flikkerde een week of 3 terug ook uit m'n zak, helaas geen hoesje om :( En dus een paar flinke krassen, maar deed het nog wel. Fijn om te horen dat dit ding tegen een stootje kan :)
Ik heb vandaag Christiano007's H120 overgenomen. Alles verliep prima, ik zou zo weer wat bij m kopen :) Hij zit nu nog in de trein op weg naar huis :P
* Christiano007 is weer net een half uurtje in huis hehe

have fun 8)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 17:43:
[...]

* Christiano007 is weer net een half uurtje in huis hehe

have fun 8)
Tnx :) Ligt nu in de oplader, heb er al een gig of 3 opgegooid net, werkt prima.
Top dus d:)b

edit:
Eén ding valt me wel op, je kunt het volume van de line-out gewoon veranderen met de volumeknop, en ook de equalizers hebben er effect op...? Wat is dan het nut van een f*cking line out |:(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 18:04:
[...]

Tnx :) Ligt nu in de oplader, heb er al een gig of 3 opgegooid net, werkt prima.
Top dus d:)b

edit:
Eén ding valt me wel op, je kunt het volume van de line-out gewoon veranderen met de volumeknop, en ook de equalizers hebben er effect op...? Wat is dan het nut van een f*cking line out |:(
Klopt, er zit echter wel verschil in de line out en de koptelefoon uitgang. Het fijne weet ik er niet van, maar er is onderzoek naar gedaan en de lineout klinkt beter als de speler is aangesloten op een HiFi set.

Het echte voordeel van de line out is de optische funtie. Gebruik je de optische line out dan heb je wel een true lineout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Theebag schreef op maandag 29 november 2004 @ 18:56:
[...]

Ik had er net eentje vorige dinsdag besteld. Vandaag aangekomen. Heel mooi ding, ik heb gekozen voor de carbon.
das jammer :( zijn er nog mensen die GAAN bestellen en waar ik (en anderen) mee kunnen bestellen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Heeft er iemand misschien anders tijd om een inkoopactie te starten? :) Met een beetje mazzel krijg je dan ook nog korting bovenop de verzendkostenbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:38:
[...]

Het echte voordeel van de line out is de optische funtie. Gebruik je de optische line out dan heb je wel een true lineout.
Call me a n00b, maar wtf is een optische line-out, en wat is er het nut van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 16:59:
Call me a n00b, maar wtf is een optische line-out, en wat is er het nut van :?
Een line out maar dan via een optische digitale kabel (SPDIF dacht ik). Heeft alleen voordelen als je ook andere apparaten hebt met zo'n aansluiting. Als dat zo is kun je zonder verliezen of ruis je MP3'tjes erover afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:30:
[...]

Een line out maar dan via een optische digitale kabel (SPDIF dacht ik). Heeft alleen voordelen als je ook andere apparaten hebt met zo'n aansluiting. Als dat zo is kun je zonder verliezen of ruis je MP3'tjes erover afspelen.
Dan heb ik er dus niks aan ;) Ten eerste heb ik ws. geen apparaten die het ondersteunen (allemaal oude meuk hier :P) en ten tweede heb ik niet zo'n kabel, tenzij die meegeleverd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 17:54:
Dan heb ik er dus niks aan ;) Ten eerste heb ik ws. geen apparaten die het ondersteunen (allemaal oude meuk hier :P) en ten tweede heb ik niet zo'n kabel, tenzij die meegeleverd werd.
Komt misschien nog wel ;-)

Ik heb een CD speler met zo'n uitgang. Kan wel eens handig zijn als je een kopieerbeveiligd CDtje wilt opnemen, dat kan dan 'perfect' via de digitale ingang van de H140. Maar tot nu toe heb ik het nog nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

HIValicious schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:45:
[...]

das jammer :( zijn er nog mensen die GAAN bestellen en waar ik (en anderen) mee kunnen bestellen?

[...]
Anders bestel ik gewoon, als er nog meer mensen interesse hebben, mail me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krekker
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 11:38:
[...]

Klopt, er zit echter wel verschil in de line out en de koptelefoon uitgang. Het fijne weet ik er niet van, maar er is onderzoek naar gedaan en de lineout klinkt beter als de speler is aangesloten op een HiFi set.
Het verschil tussen de koptelefoon uitgang en de line-out is dat de koptelefoon uitgang afgeschermd is. Maw: daar zal nooit een signaal uitkomen dat te sterk is voor je koptelefoon.
Dit verschil merk je heel goed als je je koptelefoon op de line-out aansluit terwijl je apparaat redelijk hard aan staat. (bijvoorbeeld op 30 ofzo)
Helaas is dit sinds firmware 1.60 niet meer geldig. Als je je optische uitgang als true lineout wil gebruiken moet je firmware 1.40 of eerder gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 16:09
w4s4 cr4ft schreef op zondag 05 december 2004 @ 19:52:
[...]

Het verschil tussen de koptelefoon uitgang en de line-out is dat de koptelefoon uitgang afgeschermd is. Maw: daar zal nooit een signaal uitkomen dat te sterk is voor je koptelefoon.
Dit verschil merk je heel goed als je je koptelefoon op de line-out aansluit terwijl je apparaat redelijk hard aan staat. (bijvoorbeeld op 30 ofzo)
Ehmm die uitleg klopt niet helemaal. De koptelefoonuitgang is voorzien van een eindtrap zodat hij een laagohmige belasting zoals een koptelefoon kan aansturen. Hieruit komt dus een sterker signaal dan uit je line-out. De line-out heeft geen eindtrap, dus een hoogohmige versterkeringang heeft ie geen moeite mee, maar je moet er geen koptelefoon in prikken, dat gaat geheid vervormen. Eindtrappen brengen helaas zelf ook weer ruis en vervorming mee (bij de iHP vooral ruis), dus als je de beste weergave over je versterker wilt dan gebruik je best de line-out (hoewel de koptelefoonaansluiting het technisch gezien ook prima zal doen).
[...]
Helaas is dit sinds firmware 1.60 niet meer geldig. Als je je optische uitgang als true lineout wil gebruiken moet je firmware 1.40 of eerder gebruiken.
Ehm, ik heb 1.4E en bij mij reageert de optische line-out weliswaar niet op de volumeknop, maar helaas wel op de equalizers. Nog een reden om in ieder geval niet naar 1.6 te upgraden ;)

[ Voor 41% gewijzigd door PhilipsFan op 06-12-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

fixxx schreef op woensdag 01 december 2004 @ 21:02:
[...]

Anders bestel ik gewoon, als er nog meer mensen interesse hebben, mail me maar
kickje, neem van de week contact op met de mensen die gereageerd hebben, dan ga ik ze bestellen, hebben we ze mischien nog voor de kerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

fixxx schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:17:
[...]

kickje, neem van de week contact op met de mensen die gereageerd hebben, dan ga ik ze bestellen, hebben we ze mischien nog voor de kerst :)
Goed nieuws, nu hopen dat die dingen op voorraad zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

fixxx schreef op maandag 06 december 2004 @ 14:17:
[...]

wat kosten ze?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

gewone internetprijzen wil ze bestellen bij iskin.com (schijnt dat je korting kan regelen als je er 5 besteld)

[ Voor 35% gewijzigd door lex op 06-12-2004 16:10 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.