Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.071 views sinds 30-01-2008

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Gister in m'n eentje naar ironforge gegaan. Zag er heel leuk uit. Dwergen die om je heen rennen komen niet hoger dan je knieen. Was wel een end lopen door wetlands, waar ik een paar keer ook nog met gemak werd doodgeslagen door die vuile sneaky mobs die je uit het niets bespringen.
Verder nog wat orcish raiders en loslopende rammen gezien in de bergen.
M'n ogen rollen eruit.

screenies komen aan het einde :P

Verwijderd

ik wil ook spelen hoe komen jullie al aan het spel?

kheb die sandbox eerste release een tijdje terug geprobeert maar kreeg alleen begin scherm iemand die het weet zou wel tof zijn beetje alles alvast leren kennen en kheb me ook al opgegeven voor de beta natuurlijk wel cool dat de elementen van diablo en warcraft samengepakt worden met traden vanweapons items etc kwil niet alle 24 pages doorlezen :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 15:17 ]

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
De mensen hier spelen de stresstest die eigenlijk alleen voor noord amerika was maar met wat proxie truukjes zijn er heel wat binnen. De test duurt nog een paar dagen ofzo :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Verwijderd

aha en hoe kom je eraan :) ? kheb wel iets overgelezen alleen moest je toch voor gamespy betalen?

• Tr!gger
Nu kun je je niet meer inschrijven. Het was oorspronkelijk voor 1 week bedoeld maar nu wordt het iets langers. Als je een abbo op gamespy/fileplanet had dan werd je sowieso geselecteerd...daarnaast waren er een x- aantal spots voor niet betalende abbos. Hopelijk over een weekje de closed euro beta. Zou 6 weken zijn na de start van de inschrijvingen net als in Amerika :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Verwijderd

kheb me meteen ingeschreven voor europe :P hopelijk hoor ik wat

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
ik had me in het begin al ingeschreven, maar heb niks gehoord....

erg jammer, het lijkt me een hele leuke game, ik kan niet w8en

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

De Euro Closed Beta emails worden aan het einde van september verstuurd

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
oh ik d8 dat dat allang begonnen was, daarom baalde ik ook... nou, nu maar hopen dat ik zo'n email krijg :) (zoals vele anderen zullen doen :))

• nemo55
Is er soms ergens ook een afkickkliniek voor wow-strestest-patienten 8)7

Nemo55 houd z'n vinger op de prntscrn-knop

Verwijderd

this Sunday and adding thousands of additional testers from the group of gamers who originally signed up for the closed beta test.
WTf betekend dit dat ze onder de eu beta uit willen komen ofzo?

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 19:57:
[...]

WTf betekend dit dat ze onder de eu beta uit willen komen ofzo?
Nee denk et niet, gewoon die mensen die zich aan hadden gemeld voor de beta mogen nu ook mee gaan doen met de stresstest, die 2 staan los van elkaar.

Maar voor vele, waaronder ikzelf is WoW al een vrij grote afknapper, omdat de release in europa een stuk later komt..... :(

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Dat vindt ik wel mee vallen. Ja, het is even iets langer wachten, maar dan ben je ook bijna zeker dat er geen chinese farmers en amerikaanse lamers tussen zitten. Houden we natuurlijk wel de engels weigerend pratende duitsers en de slome fransen over, maar he, daar komen we nooit vanaf :P.

Zolang de service in Europa gelijk is aan die van Amerika, hoor je mij niet klagen als we 2 maandjes langer moeten wachten. Laat maar komen dat spel :Y) .

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Wat boeit de late release in Europa nou? Zodra de US retail er is kan je die toch gaan spelen tot aan de Euro release.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

keldon schreef op 09 september 2004 @ 22:02:
Wat boeit de late release in Europa nou? Zodra de US retail er is kan je die toch gaan spelen tot aan de Euro release.
En dan 2x gaan betalen?

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Gewoon lekker open beta's spelen tot de release in EU :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

aXe schreef op 09 september 2004 @ 22:52:
Gewoon lekker open beta's spelen tot de release in EU :)
En die zijn waar te krijgen ... ?

[ Voor 7% gewijzigd door Apocrypha op 09-09-2004 23:01 ]

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Apocrypha schreef op 09 september 2004 @ 22:16:
[...]

En dan 2x gaan betalen?
Ja? Waarom niet? Ik ga echt niet tot januari/februari wachten op de Euro release wanneer ik vanaf November de US kan spelen hoor. Zodra Euro er is cancel je je US account, eventueel nog op Ebay te verkopen ook :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

keldon schreef op 09 september 2004 @ 23:01:
[...]

Ja? Waarom niet? Ik ga echt niet tot januari/februari wachten op de Euro release wanneer ik vanaf November de US kan spelen hoor. Zodra Euro er is cancel je je US account, eventueel nog op Ebay te verkopen ook :)
Ja maar je moet dan wel 2x het spel voor 45 euro aanscheffen in de winkel/via internet bestellen. Ik neem aan de US versie verschillend is aan de EU versie

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Apocrypha schreef op 09 september 2004 @ 23:02:
[...]

Ja maar je moet dan wel 2x het spel voor 45 euro aanscheffen in de winkel/via internet bestellen. Ik neem aan de US versie verschillend is aan de EU versie
Ach ja, dat overleef ik dan ook wel weer hoor. En met de populariteit en big business in MMO's is de kans groot dat je je US account voor minimaal 45 euro weer de deur uit kan doen via Ebay wanneer er na 2-3 maanden een leuke highlevel char op zit :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

keldon schreef op 09 september 2004 @ 23:10:
[...]

Ach ja, dat overleef ik dan ook wel weer hoor. En met de populariteit en big business in MMO's is de kans groot dat je je US account voor minimaal 45 euro weer de deur uit kan doen via Ebay wanneer er na 2-3 maanden een leuke highlevel char op zit :)
Waarik op doel is dat ik in de EU closed beta kom en dat die dan beschikbaar blijft net voordat WoW in Europa uitkomt :) . Ik vind het niet waard om 90 euro te betalen en dan ook nog eens maandelijkse kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34

admiral866

The King Personality Disorder

DeepSeven schreef op 09 september 2004 @ 21:26:
en amerikaanse lamers tussen zitten. Houden we natuurlijk wel de engels weigerend pratende duitsers en de slome fransen over, maar he, daar komen we nooit vanaf :P.
haha!! Is het dan in elk spel hetzelfde :P
iig vanaf starcraft kan ik over dat gedrag mee praten.

Maar hoeveel maanden verschillen de US en EU release eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24
Waarom brengen ze eigenlijk 2 versies uit? Ik snap niet waarom je met de europese versie niet op de amerikaanse servers kan en andersom. Met everquest had je die ook niet,en het werkte prima.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou die amerikanen zijn ook niet echt de slimste

voorbeeld:
ulukai: "dont start the quest yet, we have to clear the way first, easier"
xxkevinxx : "the npc says i have to help him clear the way"
ulukai: "i know, dont press accept, we do it first"
xxkevinxx: "i pressed ok"
ulukai: "WHAT?......why...."
xxkevinxx: "so he can help clear the way"

serieus ik d8 dat ik van me stoel zou vallen, gebeurde nog bijna ook maar greep me nog net vast. lvl 20 priest hier btw. zal ff kijken of ik die .tga's ff om kan zetten in jpg ofzo ff wat posten :D.

liep gisteren ergens in the badlands ofzo, opeens dikke convooi van mounts, 2 wolven een paard en een tijger...super vet...ff opsnorren en posten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Ja, in in de barrens, zuid van de crossroads heb je af en toe een alliance patrol van level 40+ characters. Iets van 2 humans, 2 night elves en nog wat... en ze kunnen ook nog eens mounted aanvallen !

Dat voorbeeld was zeker in de Wailing Caverns ? ja dat heb ik ook meegemaakt :'(

[ Voor 18% gewijzigd door agentorangina op 10-09-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrens idd, je hebt daar ook van die lvl 22 beesten rondlopen,....thunderlizards!
soort kodos beesten met spikes en bliksem

stond ik ff lekker als lvl 19 een lvl 22 te ownen :hehehe :evil: krijg je ff 168 xp voor
probeerde ik lvl 23 te doen...elke spell --> resistent / immune / miss
ik rennuh joh :p, gelukkig zijn die krengen niet zo snel, hup zo'n berg opgerend...waren d'r genoeg dus jah

oooooh wat ik eergisteren had. wil ik naar durotar, is d'r zo'n dikke gracht met een brug eroverheen. mjah op die brug stonden lvl 40 guards, dus dat was ff niet slim, denk ga ff door het water, wil ik er net in springen zie ik zo'n krokodil aan de andere kant eruit komen. heb maar ff gewacht en veilig er doorheen gezwommen toen ze niet keken :D (oke ze waren lvl 10 en ik 16 maar toch, best scary)

nee dat ging over de lost prospector quest in darkshore, bij de masters glaive (1e gedeelte)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

omfg, morgen ff diplome informatica scoren, zuipen en dan 2,5 dag die hard wow'en :D
hell yeah :)

Wat is eigenlijk het hoogste level op Ysera? En klopt het als ik denk dat er weingi goblins en trolls zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hier dan ff wat screenies van mij, wat "leuke dingen"
ik ben:

Night elf, Priest

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090304_221104.jpg
dacht ik ff een grote boom gevonden te hebben

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090304_221443.jpg
niet dus :D hier zit ik tussen de benen van een ancient lore haha :D pr8ig toch

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090504_022546.jpg
deze dingen zitten dus door heel de wereld verspreid, je komt ze niet vaak tegen, *ben er al 10 tegengekomen ofzo* iig ze zitten altijd vol met leuke dingetjes, wapens, mana potions, geld...zit altijd (iig bij mij) wel iets nuttigs in

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090504_183702.jpg
vond ik wel een vette pet :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090604_165731.jpg
hier waren we bevoren voor zo'n naga (zo'n slang achtig wezen)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090604_202816.jpg
*kijkt uit het raampje*

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090704_010938.jpg
deze kwamen we tegen in de barrens, waar o waar zit de stealthed rogue hahaha :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090704_012820.jpg
plaatselijk buitje (8>

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090704_112127.jpg
een of ander vaag altaar op zo'n berg ..vond het wel mooi

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090704_124246.jpg
zeppelin :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090704_131703.jpg
SUSHI :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090904_010310.jpg
was ik ff blij dat die dingen niet agro waren :D :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090904_010554.jpg
de beroemde mounts-patrouille

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~laport/wow/WoWScrnShot_090904_195709.jpg
van hem krijg je een quest. mooi was dat. Staat zo'n dikke robot bij hem, dus als je wilt praten slaat die robot je kapot. 2 vrienden van mij hielden em bezig en toen ging ik snel met die gast praten. Zij dood, ik hun resurrecten en de quest sharen :D
mooi zeg...

btw dat konijntje op die screenie is van mij O+ _/-\o_ beest doet nix, maar loopt hele tijd achter je aan, echt mooi is dat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

vet coole screenies man!

Waar haal je zo konijntje vandaan man! dat is dit leet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Gave screenshots dude! *D
Ik heb er ook een hele verzameling. Maandag zijn jullie de eersten. :P

Duidt dat 'uLu' in je naam trouwens op je 'echte' nickname, zoals je ook op GoT gebruikt, of staat 'uL' hierin, voor United Legion, een WoW guild van het eerste uur...? :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Trade Skills Being Changed to Professions - Tyren on 09/09/04
In the next patch (no ETA as of yet), most trade skills are being renamed to "professions," and the way in which players acquire and learn them is changing. You will no longer learn different professions by paying for them with skill points. You'll still learn them by speaking to the appropriate profession trainer. However, players will now be restricted to learning two professions. We decided to change the skill system to make it simpler, balanced, and more intuitive. The new system should allow everyone to participate in one to two professions, and create a much more vibrant market for goods generated from professions.

We strongly encourage players to choose the two professions (trade skills) they wish to keep before the patch goes live so as to avoid the possibility of losing a hard-earned profession. If you have more than two trade skills known on your character, two will be chosen randomly to be retained as professions. The others will be eliminated from your character. Please unlearn the skills you do not wish to keep, and make sure that you only have two trade skills left on your character. To unlearn a trade skill, open your Skills window by pressing the hotkey “K.” Select the skill you wish to unlearn and click the Unlearn button that appears to the right of the skill.

The professions are: alchemy, blacksmithing, enchanting, engineering, herbalism, mining, leatherworking, skinning, and tailoring.

The secondary skills are: cooking, fishing, and first aid.

Several old trade skills are being turned into secondary skills. These do not count toward your two-profession limit, so players can learn all three secondary skills, in addition to their two professions, without restriction. The survival skill is being removed and campfires have been folded into the cooking profession.

No More Skill Points

With the changes to trade skills, skill points (SP) will be removed from the game, and currency will be used instead to train skills formerly based on SP.

Mount trainers will now require you to have a certain level of reputation with their respective city in order to acquire a mount.

Dat de professions terug gaan van 4 naar 2 vind ik wel een goed idee. Zo wordt de kans groter dat skills specialer worden en er dus meer vraag naar komt. Maar ze slopen ook het SP systeem eruit en dat vind ik wel raar eigenlijk want dat beviel me wel. Nu is het gewoon een kwesite van geld en level geworden.

En de servers zijn nu al 4+ uur down, zou best kunnen dat deze patch erover heen gehaald wordt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Ik vind het een ontzettend goed systeem wat het spel wel erg gaat veranderen. Je moet wel meteen goed bedenken welke skills je gaat kiezen want je zit er wel aan vast dan. En de ene trade skill is ook handiger dan de andere.

Uiteindelijk zullen ze allemaal wel nodig zijn maar sommige zijn harder nodig dan de andere.

Goede verandering vind ik trouwens.

Wel leuk dat ze vissen en koken als extra hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Klinkt me zeer goed die verandering van skills...2 professions is toch ook meer dan genoeg. Veel beter dan alle tradeskills maxed op 1 char ofzo :P

1 ding wil ik nog weten eigenlijk...bij everquest moest je rekening houden met agro als je een enemy aanviel (andere vijanden komen meevechten om jou in mekaar te meppen als die pull van je te dicht bij een ander staat) dus moet je uitkijken of wachten totdat een enemy solo is.

Nu zie ik gewoon mensen vanalles en nog wat aanvallen en een beest van dezelfde soort loopt gewoon over je heen zonder dat ie iets doet. Heeft dat te maken omdat sommige 'beest' zijn (dus niet agressief ofzo?) en sommige dingen humanoid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 10 september 2004 @ 01:12:
Gave screenshots dude! *D
Ik heb er ook een hele verzameling. Maandag zijn jullie de eersten. :P

Duidt dat 'uLu' in je naam trouwens op je 'echte' nickname, zoals je ook op GoT gebruikt, of staat 'uL' hierin, voor United Legion, een WoW guild van het eerste uur...? :)
nee da's gewoon ulu van ulukai (komt uit het spel outcast, tofste spel ever imho)
vet coole screenies man!

Waar haal je zo konijntje vandaan man! dat is dit leet
die kan je in de dwarven hoofdstad halen...en nu vraag je: ulukai, waar is die dan...
ik zou het niet weten, een vriend van mij liep daar en die kon die konijnen kopen dus die vroeg aan mij of ik er ook 1 wilde, ik zeg doe maar op de post :D

kijk ik in me mailbox (die staan in steden, kan je mailen en mail ontvangen enzo, je "mailadres" is je naam dan) zit er een bericht: "flappie", gewoon een konijn als attachment hahaha :D echt fantastisch (ze kosten 20 silver).

btw als je in het spel rond loopt met zo'n konijntje ben je wel tof hoor (lvl 1 is ie :D)
iedereen vraagt: "whats up with the bunny". haha :D. 1 zo'n dude schreeuwde zo'n keertje toen ik voorbij rende: "you're being chased by a bunny man...need help?" :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ah je zit bij de alliance, dan heb je geen hekel aan die Alliance Outrunners [die mij meerdere malen plots hebben neergestoken terwijl ik rustig in de barrens aan het rusten was :P

Die Kodo's zijn best tof gedaan, ook dat de grond gaat schudden als ze langslopen [verderop heb je ook van die thunder lizards zoals in War III, ook al zijn deze rood (zoals de hoogste level thunder-creeps waren in War III)

Over die skills, gedeeltelijk wel jammer dat je alle secondary skills kan leren, ik denk dat ze dat wel moeten veranderen. Anders is er niet echt speciaal handel in koken/vis meer.. en first aid maakt iedereen een semi-healer.

In de Undercity is er iemand die kakkerlakken verkoopt, ergens onder een van de bruggen rond de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

iemand al gezien dat je een sheet of gift wrap paper kan kopen?

kan je een item inpakken als kadotje voordat je hem opstuurt met de post bijv :P

erg leuk gedaan.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Damn! Als ik deze verhalen zo lees lijkt het wel alsof ze aan álles gedacht hebben!!
Echt fantastisch lijkt het me, maar ik hou de spanning er nog ff in voor mezelf voor de closed beta/open beta/release :P

Hoewel het steeds moeilijker wordt om te wachten :P

Ps. Ik wacht met smart op de screenshots die maandag komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Wees maar niet bang. Denk dat er strax een stormvloed aan screenies voorbijkomt. Ik heb er zelf al iets van rond de 300 gemaakt (kan zo een filmpje beginnen). Laat natuurlijk alleen de leukste zien.

Of wil je ze allemaal? :+

[ Voor 7% gewijzigd door nemo55 op 10-09-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
nemo55 schreef op 10 september 2004 @ 16:41:
Wees maar niet bang. Denk dat er strax een stormvloed aan screenies voorbijkomt. Ik heb er zelf al iets van rond de 300 gemaakt (kan zo een filmpje beginnen). Laat natuurlijk alleen de leukste zien.

Of wil je ze allemaal? :+
Hoe meer hoe beter! ;)

Wel met onderschrift dan, anders snap ik r geen donder van :P :+

• Mathizsias
  • Laatst online: 24-07 11:16

Mathizsias

Drizzt

Die open beta kan mij niet snel genoeg komen! :)

Ik vind ook wel dat ze nu zo onderhand een release-date mogen gaan prikken, ookal mocht dit dan wel blizzard wezen! ;)

• De Cowboy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-03-2022
Ik verwacht (hoop) dat de stress test over gaat in een open beta. Het lijkt me iig het logischt, want de servers kunnen het aan.

• sOid
  • Niet online
De Cowboy schreef op 11 september 2004 @ 08:25:
Ik verwacht (hoop) dat de stress test over gaat in een open beta. Het lijkt me iig het logischt, want de servers kunnen het aan.
Denk dat er nog een aantal aanpassingen in het spel komen dus denk niet dat het er meteen achteraan geplakt wordt...

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 00:50:
Oke hier dan ff wat screenies van mij, wat "leuke dingen"
ik ben:

Night elf, Priest

*Veel Plaatjes*

btw dat konijntje op die screenie is van mij O+ _/-\o_ beest doet nix, maar loopt hele tijd achter je aan, echt mooi is dat :D
Gave plaatjes uLu, keep em comming! Krijg er nu steeds meer zin in!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Nu online
Halleluja, die stresstest is 2.2Gb!!! En ik zit hier met dat verotte datalimiet.

Overigens als je nog een host nodig hebt om 300 pics te hosten?

Ik kan echt niet w88 tot ik met een of andere mount de WoW wereld door race. Maar waar ik bang voor ben is dat je strax van die über gasten krijgt die voor de lol ff een lvl 2 slopen. Is dat nou mogelijk of hebben ze daar iets voor ingebouwd?

• Tr!gger
Volgens mij zijn er maar een paar higher lvl zones die PvP ondersteunen dus jij als lvl 2 hoeft je echt geen zorgen te maken dat je afgeslacht wordt. Niet door een andere player althans >:)

Nu heb ik her uiteraard over de PvE (player versus enemy) servers en niet de PvP (player versus player) servers

[ Voor 25% gewijzigd door Tr!gger op 11-09-2004 12:36 ]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Waar halen sommige mensen het idee vandaan dat er een überhaupt een open beta komt? Ik heb de announcement daarvan nog niet gezien iig. Volgens mij komt er ook helemaal geen open beta meer. Aangezien de US closed beta nog vollop aan de gang is, nog geen inschrijvingen of wat dan ook voor een open beta zijn gestart en dat het spel eind 2004 al in Amerika in de winkels ligt, lijkt het mij niet eens zo heel gek als het geen open beta meer komt, voor de US that is. Maarja als er voor de US geen open beta komt waarom voor de EU wel? De closed beta van EU is nog niet eens begonnen. Dus zelfs als er een closed beta komt voor EU, dan kan dat nog lang duren.

Verwijderd

hier moet ik het toch niet eens met je zijn : wie zegt dat de game eind 2004 in de winkels ligt? amazone? play.com? allemaal gegist. feit blijft gewoon dat blizzard nog NIKS heeft gezegd over een release. ik kan mij nog herrineren dat ze een tijd geleden zeiden dat hun beta MINIMAAL(<<<<) 5+ maande zou duren. en dat was een half jaar geleden dacht ik zo. blizzard kennende kunnen we dus nog best even wachten omdat de classes nog zeker niet allemaal klaar zijn en ze nog genoeg plannen hebben die ze bij invoering erin willen hebben zitten.

just my 2 cents

Verwijderd

uLukai kom je nog wel buiten of wat? Wees sociaal en geef je WOW account weg voor dit weekend aan iemand anders :p. Heb ik ook gedaan, EGOWIST :O

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Van de WoW Faq:
When will the game be released in the U.S. and Korea?
The game is scheduled for simultaneous release in both the United States and Korea at the end of 2004.
http://www.blizzard.com/wow/faq/

3e vraag van boven

Maar aan de andere kant lees ik nu net ook:
Will there be closed and open beta tests?
Yes.
Maarja dan nog de EU open beta is nog een eind weg. Ik ben best benieuwd wanneer de US open beta dan zal gaan beginnen.

[ Voor 45% gewijzigd door Apocrypha op 11-09-2004 12:45 ]

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Aangezien de us open beta eerder begint dan die van europa, wat weerhoudt europese spelers ervan om massaal daar te gaan spelen? Zal een lekker drukke closed beta worden hier in europa als de open beta in de us ook al aan de gang is. Want zeg dat ze 2 maanden een open beta houden. In america komt het spel in dec uit, dus okt begint ob. Cb van eu begint eind sept waarschijnlijk. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen :).

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 11-09-2004 13:16 ]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.leenders/wowscreen1.JPG

Even een plaatje van m'n Druid. Druid is imho de leukste class die je kan spelen. Je bent alleen wel erg afhankelijk van party's om een quest te voltooien.

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Apocrypha schreef op 11 september 2004 @ 12:37:
Waar halen sommige mensen het idee vandaan dat er een überhaupt een open beta komt? Ik heb de announcement daarvan nog niet gezien iig. Volgens mij komt er ook helemaal geen open beta meer. Aangezien de US closed beta nog vollop aan de gang is, nog geen inschrijvingen of wat dan ook voor een open beta zijn gestart en dat het spel eind 2004 al in Amerika in de winkels ligt, lijkt het mij niet eens zo heel gek als het geen open beta meer komt, voor de US that is. Maarja als er voor de US geen open beta komt waarom voor de EU wel? De closed beta van EU is nog niet eens begonnen. Dus zelfs als er een closed beta komt voor EU, dan kan dat nog lang duren.
Apart inschrijven voor een Open Beta is sowieso niet nodig natuurlijk, registreren en client downloaden is genoeg. En het lijkt mij ook sterk dat er geen OB komt. Er zijn nu 12 servers en dat worden er 20 wanneer Retail begint. Die overige 8 moeten ook nog getest worden en dat lukt je niet met 2500 betatesters verspreid over 20 servers.

Euro CB begint volgende maand, eind deze maand gaan de emails daarvoor de deur uit. Zie http://www.blizzard.co.uk/

Mijn (hoopvolle) verwachting is dat na deze stresstest er vrij snel een US OB volgt van hooguit een maand die dan meteen overgaat in een Retail (met 2-3 dagen downtime voor patchen, of misschien minder). Ik vraag me af of ze de mankracht hebben om US OB en Euro CB tegelijkertijd te starten (ook al zijn het 2 branches er zal toch toezicht moeten zijn vanuit de US).

Dan zou het dus hier op neerkomen;

1e week Oktober - Euro CB begint
2e-3e week Oktober - US OB (dat geeft ze een maand om ST te analyseren)
2e-3e week November - US OB wordt Retail

Zodra OB begonnen is volgt de Retail snel daarna, het heeft totaal geen zin om dan weer langer dan een week down te gaan. Character wipe en spelen maar.

Nu zie ik dit allemaal wat rooskleurig in aangezien ik WoW zo graag wil spelen en het blijft Blizzard natuurlijk dus alles is onder voorbehoud :)

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
"Blizzard announced at EGN that World of WarCraft is almost ready for public comsumption. "We're pleased to announce that World of Warcraft is nearing completion," said Mike Morhaime, Blizzard Entertainment president and co-founder. "When we set out to create a massively multiplayer online role-playing game, our goal was to give players an incredibly dynamic online gaming experience filled with endless possibilities while expanding the scope of the Warcraft universe. We look forward to accomplishing this goal with the release of World of Warcraft."

is er al iets bekend of je met WoW game die je in europa koop(dus de europeese versie) ook op US servers kan spelen.. anders moet ik een van me asherons call clan leden vragen of ze er een op willen sturen :(

welke shop zou zowel de lokale als de import versie kunnen leveren?

Iseci

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

ik hoop zeker weten dat ze het net als in bijv Ultima online doen.
gewoon dezelfde servers overal in de wereld.

want bij bijv DAoC had ik een amerikaanse gekocht, en toen wou een maat ook mee spelen, en die kocht een europese..

die kon dus echt gewoon niet op mijn servers spelen met een patch of iets anders..

maar ik wil wel zsm spelen dus haal wel gewoon de US denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Laten we hopen op een gewone 'keuze' optie zoals -overigens onspeelbaar- dat ook zo gaat binnen planetside en zoals al eerder aangegeven je max characters gewoon over die servers verdeeld... Dat zou mij het eerlijkst lijken, zodat idd het spelen met amerikaanse mensen ook geen probleem zal zijn...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

tntkiller schreef op 11 september 2004 @ 23:27:
is er al iets bekend of je met WoW game die je in europa koop(dus de europeese versie) ook op US servers kan spelen.. anders moet ik een van me asherons call clan leden vragen of ze er een op willen sturen :(

welke shop zou zowel de lokale als de import versie kunnen leveren?
Hoi! En welkom in 2004 waar we niet op kartonnen dozen met daarin plastic schijfjes gaan zitten wachten die door een koets met paarden bezorgd worden 3 weken nadat de game uit is in Amerika.

Koop gewoon de key online, download de client en spelen maar. En met een US versie kom je niet op de Euro servers en omgekeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

keldon schreef op 11 september 2004 @ 16:45:
[...]

Mijn (hoopvolle) verwachting is dat na deze stresstest er vrij snel een US OB volgt van hooguit een maand die dan meteen overgaat in een Retail (met 2-3 dagen downtime voor patchen, of misschien minder). Ik vraag me af of ze de mankracht hebben om US OB en Euro CB tegelijkertijd te starten (ook al zijn het 2 branches er zal toch toezicht moeten zijn vanuit de US).

Dan zou het dus hier op neerkomen;

1e week Oktober - Euro CB begint
2e-3e week Oktober - US OB (dat geeft ze een maand om ST te analyseren)
2e-3e week November - US OB wordt Retail

Zodra OB begonnen is volgt de Retail snel daarna, het heeft totaal geen zin om dan weer langer dan een week down te gaan. Character wipe en spelen maar.

Nu zie ik dit allemaal wat rooskleurig in aangezien ik WoW zo graag wil spelen en het blijft Blizzard natuurlijk dus alles is onder voorbehoud :)
Nou, dat zou ik toch iets genuanceerder willen neer zetten. ;)

2e week oktober - Euro CB begint
Weet je hoeveel bugs er gerepored zijn door 100.000 spelers? Dat moet je lezen én oplossen. Daar gaat meer overheen dan een maand, ben ik bang.
1e week november - US OB begint
2e/3e week december - WoW USA goes retail

Kerst is altijd een ideale tijd om een spel op de markt te zetten. Veel eerder hoeven we het sowieso toch niet te verwachten.

Aldus, mijn visie... :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wat voor nut heeft een maand open beta? Dmv de closed beta en stresstest hebben ze zo'n beetje alle bugs eruit gehaald. Dmv de stresstest hebben ze hun servers kunnen testen. Een open Beta kost dan alleen nog maar geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 11:54
Ja maar een open beta is als het ware een demo. Mensen kunnen het proberen en raken verslaafd en daar verdienen ze dan (indirect, dat wel) weer geld aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
grrr ysera heeft inlog problemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Haha ben niet de enige dus :P (wie heeft eigenlijk bedacht om dat realm te kiezen? :P)

[ Voor 50% gewijzigd door Roet op 12-09-2004 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
dunno lol
maar t duurt nu echt al lang, zeker een uur ofzo :(

btw nieuwe dagger (naraxis' fang) hij is best rare want naraxis zelf is een rare spawn ofzo :D
bijna lv24 nu
en morgen wordt ie verwijderd :'(

http://www.worldofwarcraf...est&t=87419&p=1#post87419 <-- over ysera, telkens f5 in de hoop dat er staat ITS UP ;)

[ Voor 36% gewijzigd door bcd87 op 12-09-2004 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PromWarMachine schreef op 12 september 2004 @ 02:26:
[...]

Nou, dat zou ik toch iets genuanceerder willen neer zetten. ;)

2e week oktober - Euro CB begint
Weet je hoeveel bugs er gerepored zijn door 100.000 spelers? Dat moet je lezen én oplossen. Daar gaat meer overheen dan een maand, ben ik bang.
1e week november - US OB begint
2e/3e week december - WoW USA goes retail

Kerst is altijd een ideale tijd om een spel op de markt te zetten. Veel eerder hoeven we het sowieso toch niet te verwachten.

Aldus, mijn visie... :P
Je vergeet alleen 1 klein dingetje en dat is dat mensen niet op het allerlaatste moment hun kerstkadootjes kopen. Zeker niet in Amerika. Daarom moet een spel het liefst vlak na Thanksgiving in de winkel liggen (4e donderdag van November) zodat het nog goed verkocht kan worden in de aanloop tot Kerst. Geen enkele kerst-topper komt pas 17 december uit, dat is gewoon te laat om het nog massaal onder de kerstboom te kijrgen.

Daarbij zit Vivendi Blizzard ook aardig in hun nek te hijgen om dat spel zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. En zoals ik nu de ST heb gespeeld zou ik graag al naar Retail gaan en er voor betalen, maar ja Blizzard's standaard is nu eenmaal weer net ietsje hoger dus die willen het nog verder perfectioneren.

Laten we het beste er maar van hopen en dat is dat we in de Euro CB komen, dan hoef je je tot aan Euro Retail geen zorgen meer te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

en ik zou toch graag willen dat mijn pallie toch nog wat talents krijgt ;)

want ik vind hem nu zo zielig zonder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon, een spel zoals world of warcraft wordt niet door de massa gekocht : het maandelijkse bedrag schikt de meeste mensen af(mij ook 2 jaar geleden, maar ik weet wel beter ;)) spellen zoals fifa 2005 : een-of-andere-bout-competie-expansion of half-life 2 worden gewoon beter verkocht!

het enige wat we kunnen doen is afwachten : speculeren bij blizzard kan dodelijk zijn. ik hoop uiteraard op een snelle release, maar verwacht m toch zeker niet voor februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Ja, ik moet nog wel ff werk zoeken... :S
Das wel wat minder maar ach, denk dat het het wel waard is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Heb maar even de WoW collector's edition besteld. Check hier wat je er dan bij kan krijgen.

Maar waar halen jullie de wijsheid vandaan dat je een key online kan kopen en dat je met een US versie niet op EURO servers kan en andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=21640367,noline]admiral schreef op 12 september 2004 @

Maar waar halen jullie de wijsheid vandaan dat je een key online kan kopen en dat je met een US versie niet op EURO servers kan en andersom?
lineage 2 maybe?
het was tenminset een groot succes daaro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

admiral schreef op 12 september 2004 @ 11:18:
Heb maar even de WoW collector's edition besteld. Check hier wat je er dan bij kan krijgen.

Dat is tegenwoordig zo standaard bij MMORPG's (Lineage2, SoR) dat ik er gewoon van uit ga dat het hier ook zo is. Aangezien de client zowat elke week wel van patches en fixes voorzien heeft een doos + CD weinig nut, afgezien dan van de zeer coole Collector's Edition :)

En in nederland wordt een MMO niet door de massa gekocht (want stel je voor, maandelijks betalen) maar in de US en de ons omringende landen is deze vorm van games razend populair. Het is niet voor niets dat Duitsland en Frankrijk altijd locale versies krijgen en een servertje of 2-3 per land. Terwijl de rest van europa het met 2-3 engelse servers in totaal moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zo. De bèta is nog niet afgelopen, maar ik ben ermee gestopt. Nooit gedacht dat ik dat eerder zou doen, dan strikt noodzakelijk, maar na een optelsom ben ik toch maar gestopt. Best ziek zeg maar. :X

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/41125/full.jpg

Het was het overigens dubbel en dwars waard! Het is echt een geweldig spel.

Als ik een top 3 van classes moet samenstellen, dan wordt dat:
1. Mage
2. Shaman
3. Druid/Hunter, maar ik kan echt niet kiezen...

Warrior/Rogue is me totaal niet bevallen. Dat mijn Tauren Warrior toch nog level 8 is geworden, is meer gekomen, omdat ik toen met een meisje gespeeld heb. Was erg gezellig! :)

Priest heb ik niet veel gespeeld, maar van wat ik gehoord heb, is deze erg afhankelijk van een party. Dat trekt me sowieso niet. Ik vind het leuk om op z'n tijd in m'n uppie de wereld te verkennen.

De screenshots volgen later, ik ga m'n vierkante oogjes even rust gunnen. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 12 september 2004 @ 16:48:
Zo. De bèta is nog niet afgelopen, maar ik ben ermee gestopt. Nooit gedacht dat ik dat eerder zou doen, dan strikt noodzakelijk, maar na een optelsom ben ik toch maar gestopt. Best ziek zeg maar. :X

[afbeelding]

Het was het overigens dubbel en dwars waard! Het is echt een geweldig spel.

Als ik een top 3 van classes moet samenstellen, dan wordt dat:
1. Mage
2. Shaman
3. Druid/Hunter, maar ik kan echt niet kiezen...

Warrior/Rogue is me totaal niet bevallen. Dat mijn Tauren Warrior toch nog level 8 is geworden, is meer gekomen, omdat ik toen met een meisje gespeeld heb. Was erg gezellig! :)

Priest heb ik niet veel gespeeld, maar van wat ik gehoord heb, is deze erg afhankelijk van een party. Dat trekt me sowieso niet. Ik vind het leuk om op z'n tijd in m'n uppie de wereld te verkennen.

De screenshots volgen later, ik ga m'n vierkante oogjes even rust gunnen. ;)
Dat kan later ook wel :P
Eerst screenshots! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

sOidivUs schreef op 12 september 2004 @ 16:58:
[...]

Dat kan later ook wel :P
Eerst screenshots! ;)
Vooruit dan maar, 2 stuks om er in te komen. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/41126/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/41127/thumb.jpg

Het is makkelijker als jullie even een categorie geven, wat jullie leuk vind. :P
'k Heb veel Gryphon.. ook heb ik alle mage talents (zijn er veeel) op een screenshot gezet. Verder m'n characters zoals ze in 't inlogsysteem staan te pronken... en natuurlijk veel uitzicht screens... :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 12 september 2004 @ 17:24:
[...]

Vooruit dan maar, 2 stuks om er in te komen. :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is makkelijker als jullie even een categorie geven, wat jullie leuk vind. :P
'k Heb veel Gryphon.. ook heb ik alle mage talents (zijn er veeel) op een screenshot gezet. Verder m'n characters zoals ze in 't inlogsysteem staan te pronken... en natuurlijk veel uitzicht screens... :)
Vreemd... Die van jou zien er mooier uit dan veel andere die ik tot nu toe gezien heb... Watvoor videokaart heb je?

Talents, characters en uitzicht vind ik vooral boeiend...

(met name uitzicht, want daar heb ik nog vrij weinig van gezien)

Bedankt tot nu toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf tot lvl 22 Priest gekomen (night elf). Je hebt deels gelijk, het is idd moeilijk om in je eentje te gaan, maar niet onmogelijk, het is gewoon ff wennen. vanaf lvl 17~18 is het eigenlijk supermakkelijk om in je eentje te gaan. Omdat je holy word: shield heb kan je een mob tot hartstikke low hp slaan voordat hij jou uberhaupt damage doet. Het mooie van dat shield is ook dat je er ongehinderd spells door kan doen (als je geraakt word, gaat het progress balkje van je spell ff terug).

Maargoed, ik kan wel aanraden om shadow priest te worden en spirit tap full zet. Dan heb je 100% kans dat je na het killen van een enemy een 100% bonus krijgt (dat is op 5/5, op 4/5 is dat 80%) op je spirit. en dit is het gedeelte wat je mana / hp regenerate. Dan ga je dus 2 keer zo snel. Als je dan nog ff gaat zitten ben je binnen die 15 seconden dat je spirit tap hebt weer full op allebij de fronten (hp/mana).

En wat ik nog heerlijker vond....critter word ook gezien als enemy, dus als je een konijn van lvl 1 kilt...krijg je die bonus ook :D. Dat komt soms heel goed uit omdat die beesten met 1 klap doodgaan. Word je achterna gezeten door een horde beesten, geef je gewoon zo'n konijn een klap (dat kan je dus doen terwijl je er langs rent) en je regenerate gelijk 2 keer zo snel.

Ik had idd in het begin lvl 1-11 ook moeite om in me eentje te gaan. Maar nog maals, na een tijdje weet je precies wat je wanneer moet casten om het er zo goed mogelijk vanaf te brengen (ik iig). :)

ooeh, ik ga ff screenie nemen van me priest, zal'k em ff laten zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

ook maar gestopt ja. Rogue level 15.
Ik heb geen andere classes geprobeert. Ik vond dat de rogue wel steeds leuker wordt naarmate je meer spells/moves krijgt. Veel van die moves onderbouwen elkaar gewoon lekker.
Het systeem bij rogues is gebaseerd op combo-punten., met een max van 5 punten. Je heb dan een aantal moves weer om van die punten gebruik te maken, waardoor die move een stuk sterker is. Dat is wel erg leuk om mee te werken.

Ik weet echt nog niet wat ik volgende beta ga spelen. Ik denk iets van een shaman of mage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik zal binnenkort ook wel wat plaatjes kiezen, ik heb meer dan 1.4 gb ervan dus er zit vest wel iets leuks tussen [dit is echt een van de spellen waarbij je vinger aan de print screen knop blijft vastzitten]

Naast de fantastiche graphics, en goede opvulling van quests & storyline heb ik toch wel wat aanmerkingen op WoW. Het is allemaal heel erg simpel, alle characters lijken op elkaar [qua uiterlijk en klasse] zelfs met talents heb je weinig opties om je character 'anders' te maken, je doet alleen misschien iets meer schade, of bent beter met bepaalde spells. Als je nieuwe skills kan trainen heb je toch genoeg geld om ze allemaal op te pakken [gedeeltelijk is maar goed ook, anders is je keuze in skills & spells erg beperkt en heb je niks te doen behalve 1 truc te spammen, maar aan de andere kant maakt dat elk char minder uniek door een keuze]

Ook dingen als 2-handed wapens, wat heb je er aan ? de dps is echt niet zoveel beter dan een ander wapen. In veel spellen doen 2-handers betere crits, doen ze veel meer schade, of kunnen ze goed spells-in-cast stoppen door de zware klap. Je geeft veel defence [en +stats misschien zelfs] op voor een 2-handed wapen, dan moet je er wel iets voor terug krijgen. Crits zijn met elk wapen gelijk, dubbele damage, en crit-berekening op basis van agi.. dus met een botte, zware hamer kan je net zo goed een critical strike doen als een gemene, scherpe dolk.. dat klopt niet echt..

Er zijn nog wel veel meer dingen die WoW voor mij minder interessant maken qua gameplay, het is allemaal echt te simpel. Natuurlijk willen ze het niet te moeilijk maken, en makkelijk om te leren [daarom krijg je pas talents op level 10] maar vanaf een bepaald punt mag je echt wel wat meer keuze krijgen over het hoe en wat van je character naast al deze 'basis-keuzes'

Ik zal WoW vast kopen & spelen, omdat ik leuk samen met m'n vrienden een groep kan vormen, en je lekker kan questen, maar ik weet niet of dit de ultieme MMORPG voor me is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
agentorangina schreef op 12 september 2004 @ 20:38:
Ik zal binnenkort ook wel wat plaatjes kiezen, ik heb meer dan 1.4 gb ervan dus er zit vest wel iets leuks tussen [dit is echt een van de spellen waarbij je vinger aan de print screen knop blijft vastzitten]

Naast de fantastiche graphics, en goede opvulling van quests & storyline heb ik toch wel wat aanmerkingen op WoW. Het is allemaal heel erg simpel, alle characters lijken op elkaar [qua uiterlijk en klasse] zelfs met talents heb je weinig opties om je character 'anders' te maken, je doet alleen misschien iets meer schade, of bent beter met bepaalde spells. Als je nieuwe skills kan trainen heb je toch genoeg geld om ze allemaal op te pakken [gedeeltelijk is maar goed ook, anders is je keuze in skills & spells erg beperkt en heb je niks te doen behalve 1 truc te spammen, maar aan de andere kant maakt dat elk char minder uniek door een keuze]

Ook dingen als 2-handed wapens, wat heb je er aan ? de dps is echt niet zoveel beter dan een ander wapen. In veel spellen doen 2-handers betere crits, doen ze veel meer schade, of kunnen ze goed spells-in-cast stoppen door de zware klap. Je geeft veel defence [en +stats misschien zelfs] op voor een 2-handed wapen, dan moet je er wel iets voor terug krijgen. Crits zijn met elk wapen gelijk, dubbele damage, en crit-berekening op basis van agi.. dus met een botte, zware hamer kan je net zo goed een critical strike doen als een gemene, scherpe dolk.. dat klopt niet echt..

Er zijn nog wel veel meer dingen die WoW voor mij minder interessant maken qua gameplay, het is allemaal echt te simpel. Natuurlijk willen ze het niet te moeilijk maken, en makkelijk om te leren [daarom krijg je pas talents op level 10] maar vanaf een bepaald punt mag je echt wel wat meer keuze krijgen over het hoe en wat van je character naast al deze 'basis-keuzes'

Ik zal WoW vast kopen & spelen, omdat ik leuk samen met m'n vrienden een groep kan vormen, en je lekker kan questen, maar ik weet niet of dit de ultieme MMORPG voor me is.
Misschien moet je dat aan Blizzard mailen :) Denk dat ze na de beta en stresstest juist op dit soort commentaar zitten te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mjah agentorangina, het is nog een beta he? :)
er zijn nog nie eens talents voor sommige classes

geduld is een schone zaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik weet dat het nog beta is, maar dit soort dingen zie ik niet zo maar 1-2-3 veranderen.. en ja ik heb ze wel met /suggest dit soort dingen gestuurd.. hopen maar dat ze er naar luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net ff de laatse paar uur de onderste drie regions van Kalimdor verkend. Zo wat was dat moeilijk zeg => regions met level 50 creeps.

Heb wel gave screens kunnen maken ( waaronder van de guardian of Blizzard ) Die stonden met zijn drieen voor de enige ingang naar de laaste region ( Silithus ). Toen ik in de buurt kwam was ik gelijk dood :X en toen kwam ik in de Barrens weer tot leven |:( |:( |:( Maar ja ik zal proberen die screens online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:23
wel zonde dat er niet zoveel europeanen worden toegelaten als dat er in Amerika etc werden toegelaten... wou heel graag betatesten :(

maarja, als ik eht goed heb kwam er uiteindelijk ook een open beta test

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

De beta's voor de EU moeten nog beginnen. De closed beta begint eind september/begin oktober. De EU open beta is nog ver weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Charoverzicht (nouja, meeste)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/91WoW.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/dhof/images/spacer.gif
Orc quests

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/73WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/75WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/76WoW.jpg

Deadmines

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/81WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/82WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/85WoW.jpg

Random screens

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/02WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/11WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/19WoW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/28WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/36WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/42WoW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/43WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/44WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/47WoW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/52WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/57WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/87WoW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/60WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/66WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/68WoW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/71WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/77WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/78WoW.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/80WoW.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~roetje/GoT/WoWscreens/thumbs/90WoW.jpg

Allereerst: Sorry van de lelijke interface op de screenies maarja geen zin om steeds alt-z te gebruiken, vooral niet in gevechten enzo.

Moet je wel gelijk geven Agentorangina dat het toch ietwat te oppervlakkig blijft, maar volgens mij wordt het op hogere levels nog wel wat beter, maar ik maak me er ook wel zorgen om dat characters te weinig van elkaar verschillen.

Verder leuk gespeeld. Weinig lag, later op de week wel wat meer crashes maar daar is het beta voor. Vond het levelen wel heel erg snel gaan, maar ik vind het ook wel leuk dat het op latere levels pas echt traag wordt. Dan heb je tenminste veel skills. Het is in ieder geval beter dan met weinig skills veel te moeten doen, want dat wordt sneller saai.

Weet tevens nog steeds niet wat ik wordt. Maar hopen dat ik in de CB kom zodat ik daar verder kan proberen :). Heb wel gemerkt dat de warlock echt crap is, en dan ook echt crap. Volgens mij geld hetzelfde voor de hunter class. Vind classes met een summon sowiso maar niets, maar dat terzijde.

De mage die ik op het einde had was echt krachtig tov de warlock/priest/hunter class. Vind de mage misschien wel iets te sterk tov die classes. Vooral de fireball is echt goed kwa dmg en later ook kwa stun en range. Die spell kun je gewoon constant spammen. Dat gaat ook erg vervelen aangezien ik die skill vanaf lvl 1 heb gebruikt, of welk lvl je fireball ook krijgt :P.

Deadmines waren wel leuk, maar vond het eigenlijk maar een beetje duf. Weinig exp en veel normale mobs killen.

Vond de Orc quests daarentegen echt tof. Best moelijk en lekker grote bosses :D.

Voor promwarm: heb het ook ff uitgerekend wat ik gespeeld heb, komt boven de 4 dagen en 12 uur uit :X (3 dagen rond op de lvl 26 mage)

Verder een erg coole MMORPG naar mijn mening aangezien ik de quests echt super vind. Je bent continu met quests bezig, en echt totaal niet met levelen. Op een gegeven moment zit je questbook gewoon vol en kun je geen quests meer aannemen, zoveel quests krijg je naar je hoofd gesmeten :D (quest limiet is 20).

PvP nog niet echt gedaan, schijnt wel erg goed te zijn. Ik had er eigenlijk geen zin in met mijn gast en wilde liever weten of de class die ik had gekozen een beetje leuk was om mee te spelen. Denk dat het toch een Dwarven Paladin wordt, of een rogue. Rogue's zijn toch wel cool vanwege het feit dat ze echt fijne PvP chars zijn en ook doen ze wel een fijne berg damage door de snelle attack speed. Maar Paladin kan toch iets meer klappen vangen en vind ik er ook cooler uitzien. We zullen wel zien in de CB/OB :).

Dat Rest systeem vind ik compleet nutteloos op dit moment. Misschien komt het omdat ik best vaak heb gespeeld zonder echt grote pauzes maar gemiddeld na een uitlog periode van 12 uur had ik na 2 tot 5 mobs al geen bonus meer. Echt een lachertje. Vind het voordeel in ieder geval miniem. Ze kunnen het er net zo goed uithalen.

[ Voor 45% gewijzigd door Roet op 13-09-2004 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
servers zijn net 30 seconden geleden stopgezet :(
dag lv25 rogue :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

:/ :| :( |:( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

w00000t. Nice screens Roet. _o_
Je bent wel f*cking lui geweest dat je niet alt-z gebruikt hebt. :P Kijk naar mijn screens! Dat ziet er toch veel mooier uit. ;)

Ik wil mijn 375+ screenshots eerst screenen voor ik ze hier neer zet, dus dat doe ik vanavond. Moet nu naar school toe tot 18.00 uur. :|

@sOidivUs: Dank je. :)
Ik heb een Radeon 9800 Pro, met een AMD2400+ en 1GB RAM. Daarmee speelde ik op 1280x1024 met alles op high. Was best mooi, inderdaad.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Krijg je geeneens een maand kado als je het spel koopt? :X

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

euhm?

volgens mij zijn de prijzen nog niet eens bekend van de full game :P

dus hoe kan jij zeggen dat je geen maand erbij krijgt?
en om eerlijk te zijn, WoW is van zon goede kwaliteit, dat ik er rustig 15 euro per maand voor dok.

Mijn ervaring van deze beta is beter dan alles MMORPGS die ik tot nu toe heb gespeeld. (en dat zijn er veeeel geloof me!)

btw Roet, ik moet juist zeggen dat de characters hier veel dirverser zijn dan in de meeste andere nieuwe MMORPGS. De koning van diversiteit Ultima Online is natuurlijk moeilijk te evenaren, maar in Bijv Daoc of Ragnarok was elke klas gewoon PRECIES hetzelfde :P

(behalve als je een newbie was en random skillz koos ;) )
Juist door talents en professions zijn de characters een stuk meer random!

En volgens mij is een hunter meer dan summons hoor ;)
hij moet zijn pets tamen, kan meerdere soorten pets krijgen, en kan skills overgeven van pet naar pet.

Ook kan hij transformen in meerdere beesten om zo dmg te kunnen doen :P
vind hem meer divers dan een mage hoor ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Wiebbe op 13-09-2004 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik van mmorpg's houd lijkt wow me een goede keuze, niet zoals in lineage2 is het levelen makkelijker en niet zo abnormaal dat je zoveel x uur per dag moet farmen om wat wapens te kopen. Nu kan ik nergens vinden wat de stats zijn van de verschillende volkeren. Ik wil graag een druid/shaman tauren maken. Heeft iemand hier ervaring met een van deze 2 classes? Verder zijn er plannen voor een GoT clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Osdorp-Dude schreef op 13 september 2004 @ 09:42:
Krijg je geeneens een maand kado als je het spel koopt? :X
Ja dat krijg je natuurlijik wel, hoe kom je er nou weer bij dat dit niet het geval zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 13 september 2004 @ 09:21:
@sOidivUs: Dank je. :)
Ik heb een Radeon 9800 Pro, met een AMD2400+ en 1GB RAM. Daarmee speelde ik op 1280x1024 met alles op high. Was best mooi, inderdaad.
Ooh, dan komt het wel goed bij mij :D Heb ook 1GB ram, met Radeon 9800Pro, maar heb Athlon64 3200+. Wat was eigenlijk de hoogste resolutie waarop je kon spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
keldon schreef op 13 september 2004 @ 11:08:
[...]

Ja dat krijg je natuurlijik wel, hoe kom je er nou weer bij dat dit niet het geval zou zijn?
Zou wat zijn!
Kom je dolgelukkig thuis met je nieuwe game, moet je nog 2 dagen wachten tot je betaling verwerkt is.

Weer gave screenshots mensen!

[ Voor 52% gewijzigd door Gman op 13-09-2004 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
ok hier van mij even wat screenshots van de laatste dag :D

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/WoW/lastday_01.jpg
dit was nog vroeg op de dag, waren voor een quest bezig kwamen we deze tegen :D vond hem wel een screenshot waard

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/WoW/lastday_02.jpg
tja, er liep ineens een night elf vrouwtje zo rond, dus die moest ik even inspecteren :P

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/WoW/lastday_03.jpg
wat gebeurd hier nou :o

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/WoW/lastday_04.jpg
zo was mn char aan t eind (check mn mooie naraxis' fang :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/WoW/lastday_05.jpg
feestje :D toen dachten we dat de servers al down gingen, maar we hadden nog 6 uur te gaan ofzo

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/WoW/lastday_06.jpg
omdat we nog tijd hadden gingen we maar raiden met dit groepje bij de taurens

Afbeeldingslocatie: http://www.harley2002.cistron.nl/WoW/lastday_07.jpg
de raid :P (waren toen al een hoop mensen weg)

[ Voor 199% gewijzigd door bcd87 op 13-09-2004 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Please please please stop met het posten van screenshots ...

Maakt t wachten namelijk nog moeilijker :'(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

sOidivUs schreef op 13 september 2004 @ 12:54:
[...]
Ooh, dan komt het wel goed bij mij :D Heb ook 1GB ram, met Radeon 9800Pro, maar heb Athlon64 3200+. Wat was eigenlijk de hoogste resolutie waarop je kon spelen?
Dat kan ik nu helaas niet meer zien, maar er waren nog véél resoluties na 1280x1024... op z'n minst 1900x???? in ieder geval. :)

Hoog genoeg, lijkt me. :X

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
btw moet je eens proberen in te loggen, dan staat er dat je prepaid op is gebruikt en je nieuwe moet halen, dus de accounts zijn iig niet gewist, misschien de chars dan ook niet (kunnen we misschien wel met onze chars verderspelen in open beta ofzo :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
kEv4h schreef op 13 september 2004 @ 16:12:
btw moet je eens proberen in te loggen, dan staat er dat je prepaid op is gebruikt en je nieuwe moet halen, dus de accounts zijn iig niet gewist, misschien de chars dan ook niet (kunnen we misschien wel met onze chars verderspelen in open beta ofzo :D)
Hoop er maar niet op.
Het is en blijft een beta. Er had van alles kunnen staan. Het zegt niks over wat er achter de schermen precies gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Vind het een beetje lullig voor diegene die dan met de open beta beginnen. Die hebben dan meteen dikke achterstand enzo. Is ook niet leuk voor hun als er gewoon meteen al mensen zijn met 20lvls hoger. Ik vind het snel levelen ook wel een uitdaging, misschien wel een van de grootste. Druk bezig met exp/hour hoog krijgen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Laatst online: 14-09 22:45

Tom Yam

(>'.')>

* Tom Yam heeft afkickverschijnselen...

jammer dat ik in het weekend niet heb kunnen spelen... net ff dat inloggen geprobeerd en alleen de muziek in dat menu al.... :| Ik mis het nu al... |:(

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.