Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 9.832 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Ik snap niet waarom iedereen meerdere characters gaat maken? Het is toch juist het leukste om je eigen character zo rijk en skilled mogelijk te maken? En dan misschien in de nadagen van het jaar uit verveling iets heel anders qua char proberen. Tenminste, het lijkt mij het voornaamste dat jouw char iedereen kan ownen, maar misschien heb ik het mis 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-07-2022
sOidivUs schreef op 21 september 2004 @ 17:06:
Ahhh shit! Heb scheel geklikt :/ Gnome ipv NightElf... Is dus NightElf voor mij :P
Je onbewuste weet dat Gnome NightElf heerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Anoniem: 73070 schreef op 21 september 2004 @ 17:29:
Ik snap niet waarom iedereen meerdere characters gaat maken? Het is toch juist het leukste om je eigen character zo rijk en skilled mogelijk te maken? En dan misschien in de nadagen van het jaar uit verveling iets heel anders qua char proberen. Tenminste, het lijkt mij het voornaamste dat jouw char iedereen kan ownen, maar misschien heb ik het mis 8)
Sommige spelers willen idd 1 High skilled char maar anderen willen gewoon alles van de wereld zien en alles uitproberen.

De instelling die jij hebt heb ik ook hoor, maar heb wel gemerkt dat niet iedereen die instelling heeft hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 15:38
Natuurlijk bouwen de meeste hun char tot de perfectie uit, maar blizzard heeft al aangegeven dat hun leveling curve wat minder stijl ligt dan bij sommige andere games. Ze hebben natuurlijk niet voor niets iets van 52 (zoiets dacht ik) speelbare classes, het is de bedoeling dat iedereen meerdere classes speelt :).

Tauren:
*Splash*
"What's that under my foot? Oh.. a little gnome"

:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
DeepSeven schreef op 21 september 2004 @ 17:39:
[...]

Natuurlijk bouwen de meeste hun char tot de perfectie uit, maar blizzard heeft al aangegeven dat hun leveling curve wat minder stijl ligt dan bij sommige andere games. Ze hebben natuurlijk niet voor niets iets van 52 (zoiets dacht ik) speelbare classes, het is de bedoeling dat iedereen meerdere classes speelt :).
Inderdaad bovendien vind ik zelf wat variatie leuker dan nonstop 1 ding spelen.
Tauren:
*Splash*
"What's that under my foot? Oh.. a little gnome"

:P.
Die gnome zou je teen er zo af bijten, zij het niet dat die Tauren zo ranzig zijn dat de schimmel er aan hangt })

[ Voor 4% gewijzigd door Alphega op 21-09-2004 17:44 . Reden: spelfout :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 14:59

Wiebbe

<none />

maar ja,

dan word je dus toch gesplat ;)
ik blijf gewoon braaf bij me humans :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42783

Humans zijn gay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-04 11:14
we hebben het hier vooral over de open beta :) beta staat voor mij voor veel uitproberen en dan kies ik voor de p2p versie 1 class en ras die ik verder uitbreidt.

na de beta begint toch weer iedereen van voor af aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
main wordt night elf rogue (net zoals ik in stresstest heb gespeeld, heerlijke class gewoon :D)
maar de closed beta ga ik dwarf paladin spelen denk ik, of tauren druid
ik wil NE rogue bewaren voor retail, omdat ik die zo cool vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:30

Wub

Heet van de pers:
We are introducing a new beta phase with this patch and welcoming another round of testers into the game. A second Player-versus-Environment server has been launched to accommodate the thousands of new testers we are inviting into the beta. Select Beta Server 2 on the realms list to play on this server. These new testers will be selected from the pool of applicants from our initial signup period. Those who have been selected to participate in the beta will receive an email from Blizzard with instructions on how to download the client and connect to the new server. Unfortunately, we will not be able to accommodate everyone. Please do not contact Blizzard directly to inquire about your selection status; those who have been chosen to participate will be contacted by email. Good luck and thank you for helping us test World of Warcraft!
3e server voor beta testen en een nieuwe 'wave' testers... Het komt steeds dichterbij... Ik kan haast niet wachten! B)

Kwijlscreenshot: :9~
Afbeeldingslocatie: http://www.worldofwarcraft.com/screenshots/images/screenoftheday/ss0014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

damn jij net even eerder :p anyway ik hoop dat ik geinvite wordt :)

Iemand een site met goeie guides voor wow beginners en goeie lvl guides??

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 21-09-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Goede lvl guides? Joh laat die crap allemaal zitten, en ga gewoon spelen. Tis zo extreem rete simpel dat je echt niet met een guide gaat zitten ofzo :)

Je begint met spelen, in in je inventory zit meteen al je eerste quest item. Daarna gewoon de quests doen, dan wordt je vanzelf naar nieuwe gebieden gestuurd en gaat het allemaal vanzelf. Je kan toch geen attibute punten verdelen dus daar heb je ook geen guide voor nodig. En wat wil je allemaal weten dat je denkt een guide nodig te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Op worldofwarcraft.com staat trouwens alles al heel netjes uitgelegt, dus ver hoef je niet te zoeken. Maar idd, zoals Roet zegt, het is allemaal zo retesimpel dat je gewoon moet gaan spelen.

Had die screenshot trouwens al gezien ja. Erg lekker guildwars sfeertje :) !

• Mathizsias
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Vandaag de Europe mails de deur uit? (Forums zijn echt te slow voor woorden dus vraag het even hier)

• Roet
  • Nu online
Tidus schreef op 22 september 2004 @ 02:13:
Vandaag de Europe mails de deur uit? (Forums zijn echt te slow voor woorden dus vraag het even hier)
Waarom denk je dat? :) Zou kunnen uiteraard, maarja zonder bron is het nooit zeker

• Wub

Wub

Ze zeiden eind deze maand, dus ik verwacht dat de emails pas op 30 september 23.59 pm komen, blizzard kennende :9

• Roet
  • Nu online
De producer had in dat pers interview @ UK gezegd dat ze aftelden in dagen ipv. weken. Beetje rekenen zegt dan wel dat het dan maximaal donderdag moet zijn, mits je het weekend meerekend. Dus de kans bestaat inderdaad. Maar ik geloof pas iets, als het er ook echt staat :P

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10-2024

admiral866

The King Personality Disorder

ik zeg dan ook donderdag :) De stress test was immers ook donderdag begonnen :P

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 14:54

Cthulhu

Carpe Noctem

Als ze nou donderdag/vrijdag de mailtjes versturen, kan ik maandag beginnen met downloaden van mn beta client :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:33
Cthulhu schreef op 22 september 2004 @ 11:39:
Als ze nou donderdag/vrijdag de mailtjes versturen, kan ik maandag beginnen met downloaden van mn beta client :P
Kan ik mooi donderdag/vrijdag beginnen met downloaden van m'n beta client :P

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

nemo55 schreef op 22 september 2004 @ 11:52:
[...]

Kan ik mooi donderdag/vrijdag beginnen met downloaden van m'n beta client :P
Nee, ze sturen eerst mailtjes en enkele dagen later kun je pas de client downloaden.
Dus als ze bv vrijdag de mailtjes versturen, kun je niet gelijk vrijdag al de client downloaden.
Ik denk dat de mailtjes voor het weekend worden verstuurd, en vanaf volgende week de eerste betatesters de client kunnen downen :)

• Crysania
  • Laatst online: 23-04 11:14
ik denk dat ze nog een paar dagen wachten. sinds eergisteren toen de warcraft3 1.17 patch uitgekomen is zijn de servers van blizzard volgens mij nogal sloom geworden door iedereen die die patch aan het downloaden is... tenminste dat is de enige rede die ik kan bedenken. want precies vanaf die release zijn alle blizzard sites/battle.net erg sloom.

ik denk dat wanneer die drukte een beetje over is dat dan de mailtjes de deur uit gaan.

• DeepSeven
Ik denk dat er heel wat mensen teleurgesteld zullen worden als hij dan eindelijk begint en zij een lege mailbox aantreffen :P.

• nemo55
ISP Maintenance in EUROPE
Wednesday, September 8, 2004
All European Battle.net services will be unavailable for approximately 30 minutes beginning September 23rd, starting at midnight UTC. Affected realms include Europe and Northrend.

Zou het te maken kunnen hebben met de wow-beta?

nemo55 schreef op 22 september 2004 @ 12:56:
ISP Maintenance in EUROPE
Wednesday, September 8, 2004
All European Battle.net services will be unavailable for approximately 30 minutes beginning September 23rd, starting at midnight UTC. Affected realms include Europe and Northrend.
Zou het te maken kunnen hebben met de wow-beta?
Het lijkt me niet dat ze een al bestaande dienst (inclusief spelers die hiervan 'afhankelijk' zijn) expres onderuittrekken om een nieuwe dienst te kunnen starten. Maar ik ben geen kenner, en ik hoop dat je gelijk hebt :P

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Battlenet heeft toch niks met WoW te maken?

Cthulhu schreef op 22 september 2004 @ 13:33:
Battlenet heeft toch niks met WoW te maken?
BattleNet is Blizzards infrastructuur voor alle blizzard online gaming activiteiten. Dat was iig altijd mijn idee ervan, en dus lijkt me dat WoW ook op Battle.Net zal gaan draaien. :?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 73070 op 22-09-2004 13:42 ]

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Volgens mij had ik ergens gelezen dat WoW juist niet op battle.net ging draaien maar op zn eigen vernieuwde systeem.

• Alphega
Als ze in dagen ipv weken tellen zou ik zeggen dat ze net binnen 2 weken zitten op dat moment. Ik weet niet precies wanneer die opmerking is gemaakt maar dacht dat dat vorige week donderdag was. Als dat zo is dan zou ik eerder uitgaan van volgende week donderdag dan komende donderdag. Dit komt dan ook een stuk beter overeen met de "einde van de maand" opmerking (volgende week donderdag = 30 september).

• nemo55
xAndyx schreef op 22 september 2004 @ 14:03:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat WoW juist niet op battle.net ging draaien maar op zn eigen vernieuwde systeem.
Mischien dat ze de netwerken apart houden, maar wel op dezelfde locaties, zodat de battle.net servers ff eruitliggen om er nieuwe wow-servers bij te zetten. Of het komt mooi uit om meteen iets aan het onderhoud te doen van de europese battle.net netwerk terwijl ze toch de boel overhoopgooien voor wow. Kan van alles zijn. Laten we hopen ;)

• DeepSeven
Wow staat naar mijn weten totaal los van Battle.net. Het is een mmorpg met monthly fee dus daar hebben ze gewoon servers voor los van battle.net.

@alphega: Volgens mij kwam dat nieuws de 13de uit. Dat is dus al 9 dagen. Als je in dagen gaat uittellen, kom je niet boven de 10, of iig zeker niet boven de 14, anders kun je net zo goed in weken gaan tellen. Dus ik denk dat morgen een goede kans heeft.

[ Voor 48% gewijzigd door DeepSeven op 22-09-2004 15:46 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-04 18:33
In de US staat WoW los van B.net
werd laatst pijnlijk duidelijk toen WoWbeta voor 2 dagen offline ging omdat de orkaan Ivan de servers nat had gemaakt.

TheS4ndm4n#1919

• Alphega
DeepSeven schreef op 22 september 2004 @ 15:44:
@alphega: Volgens mij kwam dat nieuws de 13de uit. Dat is dus al 9 dagen. Als je in dagen gaat uittellen, kom je niet boven de 10, of iig zeker niet boven de 14, anders kun je net zo goed in weken gaan tellen. Dus ik denk dat morgen een goede kans heeft.
Hmm dan is 14 dagen volgende week maandag, ik denk iig dat je beter van die 14 dan 10 uit kunt gaan. Als ze van weken overgaan op dagen zou ik uit gaan van 7 of 14 en aagezien 7 niet meer kan (is al voorbij) blijft dan alleen 14 over.

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Geweldig al die speculaties! Ik hou het er bij dat ik hoop dat ik 1 van de "chosen ones" ben :P

Is wel leuk om te zien dat mensen zo lekker verschillend kunnen denken over MMORPG's in het algemeen. Gisteren nog even EvE gedaan (even een 14-day trial gemaakt, nostalgie he) en daar zei iemand dat hij het kleurgebruik niet kon waarderen. Das nu weer juist wat ik heel mooi vind, het hoeft van mij juist allemaal niet zo realistisch te zijn! RL is realistisch genoeg voor mij! :P

Owh en b.t.w. daarom rulen gnomes ook, lekker onrealistisch! Klein mannetje (of vrouwtje, daar wil ik van af zijn) tegen een super groot wezen! Wat ik me dan wel weer afvraag is of zwaarden dan hetzelfde formaat hebben bij een tauren of human als bij een gnome (dus lekker buiten proportie groot bij de gnome :9 )?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Wanneer is de volgende push? :/ :

85% of the world will be PvP on the PvP servers. Battlefields will be put into the next push, at the same time as the European beta starts (which will have the same features as the US closed beta).

http://wow.stratics.com/content/events/euro/stockholm/

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 22:28
Wapens zien er groter uit naarmate je ras groter is. Dus een gnome heeft gewoon een aardappelschilmesje >:). Taurens hebben dus een veel groter zwaard ook al is het wapen precies hetzelfde

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• DeepSeven
Gnome met een zwaard dat 3x zo groot is als hem zelf, zie het al voor me :P. Beetje cloud-achtig uit FFvii. Maar he alphega, je mag wel een keer met je gnome in met nek zitten, zie je een keer wat meer dan gras en voeten :D .

Je kan nu btw je stresstest kan je updaten. Gewoon oude account invullen dan gaat ie automatisch updaten. Is 600+ mb !!! De nieuwe patch is dus al gedaan :)

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-04 22:29

Tom Yam

(>'.')>

done... maar helaas kan ik nu nog steeds niet spelen :P

* Tom Yam wilt dit spel erg graag

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• nemo55
NiTiN schreef op 23 september 2004 @ 13:27:
done... maar helaas kan ik nu nog steeds niet spelen :P

* nemo55 wilt dit spel erg graag
Het zou wel erg relaxed zijn als je in de beta zit en je kan gewoon met je client van de strestest spelen. Hoef je het allemaal niet meer te downloaden. Scheelt weer 2gig wachttijd. :)

• sOid
  • Niet online
nemo55 schreef op 23 september 2004 @ 14:23:
[...]

Het zou wel erg relaxed zijn als je in de beta zit en je kan gewoon met je client van de strestest spelen. Hoef je het allemaal niet meer te downloaden. Scheelt weer 2gig wachttijd. :)
Volgensmij kan dat wel hoor, misschien dmv een patch ofzo

This morning we started sending out email invitations welcoming the next round of testers into the closed beta. A new Player-versus-Environment server, named Beta Server 2, was added at the beginning of this week to handle the increase in players. This new server also gives current testers a chance to get a fresh start.

The email invitations will be going out in batches throughout the day, so be sure to check your inbox. They will contain instructions on how to set up your account, download the client, and connect to the servers. Please do not contact Blizzard with questions on your selection status. Those of you who don't receive an invitation take heart; open beta will be coming up later this year. And to all the new testers: Good luck and thank you for your help testing World of Warcraft!

nog niks hier :(

• FreakR
  • Laatst online: 21-04 12:41
kans is ook veel te klein ;) :(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Wub

Wub

Dat bericht is voor de America beta, daar laten ze een nieuwe wave aan testers toe.

De euro beta is nog niks van bekend. Alleen: Eind deze maand...

Dus nog 8 dagen te gaan. Denk ongeveer op 30 September om 23.59 dat ze het dan sturen...

• Ace
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik speel vanaf vandaag weer fijn verder :D

L2 account verkocht, WoW account gekocht (hield nog geld over ook).

Dus verwacht de aankondiging van de US OB morgen ofzo, met mijn geluk.

• sOid
  • Niet online
keldon schreef op 23 september 2004 @ 17:27:

Grmbl :( :P

Ben heus niet jaloers O-)

• PromWarMachine
  • Laatst online: 22-04 19:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

keldon schreef op 23 september 2004 @ 17:27:

Bedoel je via eBay oid?
Of gewoon een preordered US WoW versie?

Dividend for Starters

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

PromWarMachine schreef op 23 september 2004 @ 17:42:
[...]

Bedoel je via eBay oid?
Of gewoon een preordered US WoW versie?
Ebay, L2 verkocht voor $162,50 en WoW account kunnen aanschaffen voor $127.50.

Aangezien de meeste voor $200+ weggaan is dat een redelijk koopje :)

Hopelijk blijft de US OB aankondiging nog even uit en kan ik deze weer verkopen om dan vervolgens een Euro CB te kopen zonder er geld aan te verliezen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Ace op 23-09-2004 18:03 ]

Weer een update je voor de europese site. Ik kan bijna niet meer wachten tot dat ik kan spelen. De teleurstelling zal dan ook groot zijn als ik niet in de CLOSED beta kom :'(

http://en.wow-europe.com/

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 42783 op 23-09-2004 19:21 ]

• Roet
  • Nu online
Inderdaad komt nu wel erg dichtbij :D Forums staan ook al klaar enzo :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Komt idd dichterbij :)
Europa staat er nu bij, en de login is veranderd:

http://www.battle.net/for...spx?ForumName=wow-general

hmm linkje werkt niet helemaal

[ Voor 11% gewijzigd door Cthulhu op 23-09-2004 20:13 ]

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

* Mathizsias crosses his fingers and checks his mail every 15mins.... :p

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Cthulhu schreef op 23 september 2004 @ 20:11:
Komt idd dichterbij :)
Europa staat er nu bij, en de login is veranderd:

http://www.battle.net/for...spx?ForumName=wow-general

hmm linkje werkt niet helemaal
Ik ken jou ergens van, speelde jij niet DAoC op Prydwen/Alb? :o

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Tidus schreef op 23 september 2004 @ 20:17:
[...]

Ik ken jou ergens van, speelde jij niet DAoC op Prydwen/Alb? :o
Speel wel DAoC op elke server, behalve Prydwen en de Franse servers :P

• Alphega
DeepSeven schreef op 22 september 2004 @ 17:05:
Gnome met een zwaard dat 3x zo groot is als hem zelf, zie het al voor me :P. Beetje cloud-achtig uit FFvii. Maar he alphega, je mag wel een keer met je gnome in met nek zitten, zie je een keer wat meer dan gras en voeten :D .
Zoals een wijs kuiken of whatever ooit sprak: "Zij zijn groot en ik is klein, en dat is niet eerlijk".

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Cthulhu schreef op 23 september 2004 @ 20:20:
[...]

Speel wel DAoC op elke server, behalve Prydwen en de Franse servers :P
Wat is je Msn ofzo dan kunnen we dit gesprek wellicht elders voeren? :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Tidus schreef op 23 september 2004 @ 20:23:
[...]

Wat is je Msn ofzo dan kunnen we dit gesprek wellicht elders voeren? :)
demanto2@hotmail.com, maar heb msn niet geinstalled, heb net mn HD geformateerd ;)

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Cthulhu schreef op 23 september 2004 @ 20:25:
[...]

demanto2@hotmail.com, maar heb msn niet geinstalled, heb net mn HD geformateerd ;)
Ik heb je ge'add op MSN, ik ben wellicht in de verwarring maar wil wel eens bijpraten met een DAoC player, wellicht zelfs weer met andere DAoC spelers WoW gaan spelen :D

• Roet
  • Nu online
Kheb net ff die naming policy gelezen op de WoW site. Damn wat een hoop :D Maar ik vind het eigenlijk wel goed dat namen als "adaghacgj" geweerd worden, net als een andere dijk namen. Krijg je eigenlijk een game met enkel normale namen. Past ook wel wat beter bij de game imho :).

Ook leuk: http://www.gamestop.com/p...est=1&product%5Fid=645985

De prijs van een 60-day playcard is dus 29.99 waaruit je dus kan opmaken dat het ongeveer $15 per maand gaat kosten, dus ik denk zo'n E 12.95 voor ons ofzo.

Ook de releasedate van 30 november staat erbij , maar dat is uiteraard voor ons niet belangrijk, mits je op de US servers gaat spelen that is ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Roet op 24-09-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Me want beta! Snif... wachten kan soms zo vervelend zijn... Weet weinig meer te doen behalfe constant kijken op WoW site en forum...

Ben een beetje uitgekeken op Diablo2 en andere spellen...

Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Wub schreef op 24 september 2004 @ 00:08:
Jazeker:( Verveel me ook de pleuris als ik weer mn zoveelste uur zit te slijten met internetten/msnen :P

Kga vast sparen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias

Mathizsias

Drizzt

Wub schreef op 24 september 2004 @ 00:08:
Me want beta! Snif... wachten kan soms zo vervelend zijn... Weet weinig meer te doen behalfe constant kijken op WoW site en forum...

Ben een beetje uitgekeken op Diablo2 en andere spellen...

Heeeeel erg last van.... 2 jaar DAoC, meer dan 6 jaar Diablo/Warcraft en bijna 4 jaar CS beginnen een beetje me strot uit te komen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:47
Wordt weer leuk dat onderlinge conflict tussen de top guilds op WoW.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Leuk ideetje.

Guilds kunnen alleen alliance of horde zijn. Leek me leuk om 2 nederlandse guilds, 1 alliance 1 horde, samen te brengen onder 1 site. Allebei hun eigen gedeelte en een gedeelte samen. In het gezamelijke gedeelte kunnen de nl-alliance en de nl-horde elkaar uitdagen, pesten, plekken met elkaar afspreken voor een duel enz. enz.

Wat vinden jullie hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

hehe, tof idee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah lijkt me geen gek idee :) Zolang het maar leuk blijft ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Ik stel voor om gewoon een Gathering of Tweakers clan op te richten voor een ieder die WoW speelt en dit forum gebruikt. Omdat je voor een WoW clan minimaal 9 spelers moet hebben...

Moet wel een coole naam worden dan, bijvoorbeeld Gathering of Gamers ofzo :P

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Wub schreef op 24 september 2004 @ 11:12:
Ik stel voor om gewoon een Gathering of Tweakers clan op te richten voor een ieder die WoW speelt en dit forum gebruikt. Omdat je voor een WoW clan minimaal 9 spelers moet hebben...

Moet wel een coole naam worden dan, bijvoorbeeld Gathering of Gamers ofzo :P

Suggesties?
Leuk voor de beta.
Maar als wow uitkomt wil ik wel in een guild die meer dan alleen een forum heeft. Zoals een lijst van spelers en welke proffesions ze hebben zodat je iemand kan zoeken die iets voor je kan doen wat je zelf niet kan bijvoorbeeld.
En om alleen voor gotters is niet handig. Aangezien het grote voordeel van een guild is dat je met meerdere spelers elkaar beter kan helpen, mits goed georganiseerd. En sommige (zoals ik) zouden graag wat vrienden in de guild willen hebben die geen gotter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meh its coming closer woho,cant wait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Monday is the day :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 21:15
http://wow.eghost.nl - wij treffen onze voorbereiden alvast een beetje voor een einge WoW clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Mooie site, mag ik alleen een tip geven? Verander de letters EGHOST. Het komt zo ontzettend typisch photoshop blending over, das niet mooi. Maakt ze wat indrukwekkender. En ik zou ook die wc hand uit het plaatje halen.

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 24-09-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Het design vind ik ook mooi! Wel ben ik die letters met Deepseven eens. Dat handje vind ik op zich nog wel kunnen. De letters zou ik minder opvallend doen, meer in de bruin/gele kleuren van WoW en onderscheid maken tussen de letters. Aangezien je als kop in een news item zegt:
The New World of Warcraft website of clan eGhost.
Dan moet je dat in je logo zeer zeker ook doen!
URL's zijn niet case sensitive, anders had je wow.eGhost.nl kunnen maken... ;)

Dividend for Starters

• sOid
  • Niet online
Leuk... Verder niet echt heel speciaal ofzo, aan de header zou ik inderdaad nog wat aandacht besteden, en dat lelijke handje eruit soepen (of andere achtergrond nemen :P) als ik een tip mag geven; maak de achtergrondplaatjes random en als het spel eenmaal bezig is moet je gewoon een paar keer per week nieuwe plaatjes toevoegen en oude verwijderen :)

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zow, level 10 Tauren Hunter inmiddels weer. Pet getamed and we're good to go.

Zitten toch alweer aardig wat veranderingen in zoals in de patch info ook al te lezen was. Er zitten ook veel meer effecten in, water is mooi transparent, de ghost graphics zijn ook aangepast (wat meer zwart/wit achtig) evenals de Spirit Healers.

Mijn pet is ook gekrompen toen ik hem temde. Ik dacht neem een grote stoere wolf maar er waren nogal wat klachten over te grote pets in dungeons dus ze beginnen nu wat kleiner :D

Auto-loot is ook een werelduitvinding, shift-click en je rooft het hele beest leeg in 1 keer. Ik kom wel gigantisch veel inventory space tekort, lijkt wel alsof de drops van pouches en bags zijn aangepast want in de ST had ik er elke 2-3 levels wel 1tje. Nu dropte mijn eerste pas op level 9.

hoe komt het dat jij al kan spelen ?

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Anoniem: 115621 schreef op 25 september 2004 @ 11:28:
hoe komt het dat jij al kan spelen ?
keldon schreef op 23 september 2004 @ 17:58:
[...]

Ebay, L2 verkocht voor $162,50 en WoW account kunnen aanschaffen voor $127.50.

Aangezien de meeste voor $200+ weggaan is dat een redelijk koopje :)

Hopelijk blijft de US OB aankondiging nog even uit en kan ik deze weer verkopen om dan vervolgens een Euro CB te kopen zonder er geld aan te verliezen :)
Hij speelt nu dus in de US CB

• Roet
  • Nu online
keldon schreef op 25 september 2004 @ 04:13:
Ik kom wel gigantisch veel inventory space tekort, lijkt wel alsof de drops van pouches en bags zijn aangepast want in de ST had ik er elke 2-3 levels wel 1tje. Nu dropte mijn eerste pas op level 9.
Klopt, dat was een bug die ook in die patch is gefixed :) Wel vet dat je zo'n account hebt, maar vraag me af of het het geld waard was met de EU beta in zicht. Ik denk dat je beter had kunnen wachten en meteen een EU beta key kopen. Die gaat ZEKER nog 2 maanden mee, en dat kan zo 4 worden.

Bijna tijd voor een nieuwe topic. Iemand nog een suggestie kwa aanpassingen/toevoegingen? (de nieuwe poll komt er uiteraard in, denk dat ik ze gewoon alle 2 neerplant :P)

[ Voor 14% gewijzigd door Roet op 25-09-2004 12:16 ]

ebbo schreef op 25 september 2004 @ 11:41:
[...]

[...]

Hij speelt nu dus in de US CB
oh i c

maare is de eu beta maandag zeker dat de Mails komen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 115621 op 25-09-2004 12:19 ]

• DeepSeven
Roet schreef op 25 september 2004 @ 11:49:
[...]
Bijna tijd voor een nieuwe topic. Iemand nog een suggestie kwa aanpassingen/toevoegingen? (de nieuwe poll komt er uiteraard in, denk dat ik ze gewoon alle 2 neerplant :P)
Misschien is het slimmer om nog even te wachten tot de eu cb begint. En bloodcatcher, nee, dat is niet zeker.

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
DeepSeven schreef op 25 september 2004 @ 12:42:
[...]

Misschien is het slimmer om nog even te wachten tot de eu cb begint. En bloodcatcher, nee, dat is niet zeker.
wat wel zeker is dat ik een mailtje krijg }:O

hoezo ? het was toch random ?

• Alphega
Dat is het ook, ebbo is aan het dromen :P

oh :o ,laten we maar stil zijn dan voor ie wakker wordt :p

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Roet schreef op 25 september 2004 @ 11:49:
[...]

Klopt, dat was een bug die ook in die patch is gefixed :) Wel vet dat je zo'n account hebt, maar vraag me af of het het geld waard was met de EU beta in zicht. Ik denk dat je beter had kunnen wachten en meteen een EU beta key kopen. Die gaat ZEKER nog 2 maanden mee, en dat kan zo 4 worden.

Ik was eigenlijk niet eens van plan een WoW account te kopen. Maar nadat ik mijn L2 account had verkocht stond er $162.50 op m'n Paypal account. Dus ik dacht, fuck it bied gewoon $150 op een account want ze gaan toch allemaal weg voor $200+.

En kreeg paar minuten later mailtje terug (veiling stond inmiddels op $127.50) of hij de veiling kon sluiten zodat ik het voor dat bedrag kon overnemen. Nou dat vond ik prima aangezien ik hem nu nog elke dag kwijt zou kunnen voor $200 buy me now.

Zelfs sinds het grotere aanbod van accounts op Ebay dankzij de Nzone competitie zijn de prijzen nog steeds niet gedaald. Maar ja, op het moment dat de US OB aankondiging er is is het account waardeloos natuurlijk.

Dus ik probeer dit account zo snel mogelijk in te ruilen voor een Euro CB account. Met de eventuele winst die ik hier dan op kan maken kan ik dan redelijk goedkoop een Euro CB account kopen.

Het ligt een beetje aan de timing van de aankondigingen van Blizzard :)

• nemo55
En die is meestal niet zo best ;)

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
[subtielmode]
Zeg PromWarMachine had jij niet nog meer plaatjes van je laatste avontuur? Anderen mogen natuurlijk ook posten! Ziet ik graag! :D ;)
[/subtielmode]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• Wub

Wub

Hmmm, 40 pagina's al weer.... (nieuwe topic? *hint*)

Trouwens ff een vraagje of iemand dat weet: ik kan ergens de stress test installatie nog vandaan halen, met de nieuwste patch op dit moment. Als ik die download en installeer, zou die dan ook werken op de Euro beta als ik er dan inzit? Scheelt namelijk 10 uur wachten als de euro beta net uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Wub schreef op 25 september 2004 @ 23:44:
Hmmm, 40 pagina's al weer.... (nieuwe topic? *hint*)

Trouwens ff een vraagje of iemand dat weet: ik kan ergens de stress test installatie nog vandaan halen, met de nieuwste patch op dit moment. Als ik die download en installeer, zou die dan ook werken op de Euro beta als ik er dan inzit? Scheelt namelijk 10 uur wachten als de euro beta net uit is...
Die 40 pagina's wordt bepaald door je postcount per pagina. Dit is bij mij pas de 10de :P. Hierboven was ook al te lezen (circa 10 posts terug) dat ik een nieuw topic wilde beginnen, als we de 1000 bereiken, of als de EU beta eerder mocht starten, iets voor de 1000 :).

Ja het zou kunnen dat je met de geupdate stresstest kan spelen. Wat ook zo kan zijn is dat je er niet inkomt, wat sommige hier lijken te verget :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-04 22:28
Check dit filmpje eens (rond de 23mb)...tis een warrior die effe in dikke ik-own-jullie-allemaal mode speelt niet te geloven gewoon :P

http://www.nurfed.com/vid...lamarwow0925040727530.avi

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

doet het niet :?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub

Wub

Ik download hem nu, gaat wel sloom... eerst 300kb/s nu nog maar 40kb/s :(

Maargoed, ik wil het wel es zien. Lijkt me vet ! :D

OMG! Ik word warrior, no kidding... die gozer is gewoon een killing machiene... Charged ff op een orc af, gelijk 1800 damage... :| :|

[ Voor 36% gewijzigd door Wub op 26-09-2004 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Nu online
Damn die gast doet idd best veel dmg :D En ook echt 0 downtime tegen lvl 56 mobs. Niet normaal dat :D.

Hier trouwens zijn equipment op een rijtje:
http://www.thottbot.com/index.cgi?profile=P.Indalamar :)

[ Voor 34% gewijzigd door Roet op 26-09-2004 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil een class zijn die net zo goed kan singelen voor exp als in een team,welke zou ik moeten kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja, ik heb nog wel een paar screenshots. Volgende keer weer, want ze staan niet hier en ik heb geen zin om ze eerst op te zoeken, te downloaden en daarna weer te uploaden. :P

Bovendien: Het heeft geen zin, om alvast de client te downloaden. Zo slim probeerde ik voordat de stress-test begon. Snel (letterlijk) alles aan de kant vegen om direct met full snelheid die client binnen te halen. Dat ging op zich best goed, ik haalde snelheden van over de 200 kb/sec!

Wat bleek nou? Blizzard had een dag of 5 gereserveerd voor het downloaden. :X Daar zat ik dan, midden in de nacht na een uurtje of 10 op full speed gedownload te hebben, met een voltooide WoW installatie, in afwachting van wat komen ging. :+

Moraal: Doe maar rustig aan, Blizzard neemt z'n tijd. Ook voor het downloaden.
Anoniem: 115621 schreef op 26 september 2004 @ 09:32:
ik wil een class zijn die net zo goed kan singelen voor exp als in een team,welke zou ik moeten kiezen ?
Zo werkt dat niet. In principe kan elk class singlen. De Hunter en de Priest zijn hier iets minder voor geschikt in mijn ogen. Voor de rest kan iedere class alleen spelen.

Net zo goed als in een team, gaat alleen nooit lukken. Je krijgt na een stuk of 15 levels gewoon quests die geen enkele class in z'n eentje zou kunnen doen, omdat je altijd 2 of 3 mobs achter je aan krijgt, als je er 1 aanvalt. Dit komt omdat ze bijvoorbeeld dicht op elkaar patroulleren.

Voor de meeste (en snelste) exp én de meeste fun, moet je lekker partyen. Het is echt onwijs gezellig.

Voorbeeld: Je kunt je net gekregen quest X met een party nú doen of wachten tot je het in je eentje kunt, maar dan moet je nog flink groeien en dan zit je alweer in een hele andere region. Meestal komt het er dan op neer, dat je niet meer terug gaat naar die andere quest, omdat je daar verhoudingsgewijs mara weinig exp voor krijgt.

[ Voor 42% gewijzigd door PromWarMachine op 26-09-2004 12:11 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Kan iemand dat filmpje mirroren :? link doet het niet echt hier :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Tr!gger schreef op 26 september 2004 @ 00:18:
Check dit filmpje eens (rond de 23mb)...tis een warrior die effe in dikke ik-own-jullie-allemaal mode speelt niet te geloven gewoon :P

http://www.nurfed.com/vid...lamarwow0925040727530.avi
heeft iemand toevallig een spiegeltje hiervoor? Ben wel benieuwd namelijk.

edit: ah hier eentje :) http://www.aleckor.com/Indalamarwow0925040727530.avi

[ Voor 10% gewijzigd door admiral866 op 26-09-2004 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm dan maar teamen,welke class raden jullie aan,ik wil gene mana of stamian problemen hebben en toch best een mobje aan kunnen,fighter dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 23-04 22:53

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.