oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook
heb nu een night elf rogue op lv8 en wel leuke equipment
heb bv een cape die 30 armor geeft, een redelijke dagger (allebei met quests gehad)
ook al wat leuke equip drops die ik heb verkocht
rogue is echt vet
screenie:
http://www.harley2002.cistron.nl/WoW_char.jpg
owja als jullie willen kunnen jullie me toevoegen @ vriendenlijst, Gaara is de naam dus
hoe zit t trouwens met de GoT clan?
[ Voor 14% gewijzigd door bcd87 op 03-09-2004 11:40 ]
Dat moet je me even uitleggen als je wiladmiral schreef op 30 augustus 2004 @ 22:30:
nou vanmiddag (1200) kon het nog steeds iig. Gewoon fileplanet / gamespy cookie clearen. Nieuwe US account aanmaken (phonebook.com). Dan daarmee inloggen en naar de wow sign up gaan, met een US proxy.
Daarmee lukte het me vanmiddag iig wel weer.
edit:
hmm nu krijg ik een melding van dat ze het gaan bekijken >> "Please check back in twenty-four hours to see if your request has been approved". Die kreeg ik eerder niet, nahja we wachten wel af
Als we elkaar op tijd kunnen vinden kunnen we hopelijk ff het guild systeem bekijken.
btw hoe kom ik van het eiland af (night elve)

http://www.worldofwarcraf...ublictransportation.shtml
Ik denk dat daar wel wat op staat qua transport.
Overigens, jammergenoeg dat ik niet in de stresstest zit. Nu maar hopen dat de euro beta snel komt.
Over welk ras ik ga kiezen heb ik nog lang over zitten nadenken. Eindelijk ben ik tot de beslissing gekomen om een combinatie te kiezen die het origineelst is. Ik heb server stats bekeken en gekeken welke rassen/classes combinaties het minst vaak voorkomen.
Alliance: Dwarf male mage.
Horde: Troll male shaman.
Deze 2 neem ik dus, ligt eraan welke kant ik als eerste kiez om te spelen.
wat precies uitleggen? Account aanmaken? Ik weet niet of het nog kan, maar hier heb ik gepost hoe een acc te maken.
Ik wil naar huis wow'en
Maar op welke server / realm speelt iedereen? Wel handig als iedereen even opdezelfde gaat denk ik
[ Voor 22% gewijzigd door admiral866 op 03-09-2004 12:13 ]
ehm nee? Meteen bij de eerste dag van het kunnen inschrijven heb ik mezelf ingeschreven voor de beta.PromWarMachine schreef op 02 september 2004 @ 20:47:
[...]
Dan zit je er helaas niet bij. Je was waarschijnlijk veel te laat?
Wij spelen op dit moment dus ook niet in de beta maar in de stress test he, misschien dat je dat ook bedoelde maar ik kon het niet laten om dat voor de duidelijkheid even te vermelden. Als je je dus voor deze stress test hebt opgegeven bij fileplanet (registreren met proxy etc) dan is het inderdaad vreemd dat je er niet in zit. Als je je gewoon tijd terug hebt ingeschreven voor de Europese beta klopt het dat je nog niets gehoord hebt, dat hebben we geen van allen.BaN5Hee schreef op 03 september 2004 @ 15:51:
[...]
ehm nee? Meteen bij de eerste dag van het kunnen inschrijven heb ik mezelf ingeschreven voor de beta.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit gaat ons pijn doen als die 7 dagen voorbij zijn
probleempje wat ik heb is dat hij na een paar minuten automatisch disconnect... en das heel vervelend ik heb amper tijd om een quest af te maken:S
moet ik anders via een US proxy connecten?
Ysara ofzo, dat werd in IRC geroepen gister, daar zit ik dan ook, maar tot nu maar 1 GoT-er tegengekomen heheadmiral schreef op 03 september 2004 @ 12:11:
[...]
Maar op welke server / realm speelt iedereen? Wel handig als iedereen even opdezelfde gaat denk ik
ben nu btw lv10 heb ook dual daggers, alleen voegt die 2e daggers niets toe aan mn stats?
http://www.wow-europe.com/en/
Later deze maand...laten we het hopen
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
ja bij mmorpgs is het eigenlijk altijd zo dat iedere server cq realm cq shard een op zichzelf staande wereld is. Oftewel je moet op dezelfde server spelen als je met elkaar wilt spelen. Veel te veel spelers in een gebied anders (was gisteren al druk, stel je voor met 10x zo veel... )nemo55 schreef op 03 september 2004 @ 16:45:
Ik wil ook wel ff weten of m'n character realm gebonden is. Heeft nl. geen zin om elkaar te zoeken als we niet in hetzelfde realm zitten.
Dit gaat ons pijn doen als die 7 dagen voorbij zijn
Niet nodig om via proxy te spelen (heb net 8 uur achter elkaar gespeeld zonder) check eens of je internetverbinding er niet even uit klapt af en toe.NiTiN schreef op 03 september 2004 @ 16:51:
ja
probleempje wat ik heb is dat hij na een paar minuten automatisch disconnect... en das heel vervelend ik heb amper tijd om een quest af te maken:S
moet ik anders via een US proxy connecten?
Zelf ook nog even een vraag: Hoe maak je screenshots?

* Tom Yam lijkt wel paranormaal

ik heb daar 4 characters, om te checken wat me het meest aanspreekt. Ben begonnnen als night elf rogue, maar nu ook dwarf mage en orc hunter en troll shaman...
ff checken toch
maar feit blijft dat ik steeds ge-disconnect word
edit: Screenies maak je door Print screen te drukken (prt sc) meestal rechtsbovenin op je Toetsenbord. Hij plaatst ze dan in de directory van het spel in de map screenshots (zo uit mn hoofd)
internetverbinding of router ff checken moet ik maar eens doen ja
[ Voor 27% gewijzigd door Tom Yam op 03-09-2004 18:18 ]
Verwijderd
Ik zit niet in de stress beta en wil graag wat meer screenies/verhalen/weetjes etc. Dus vertel eens wat meer
EDIT:
Paar post hierboven al gezegt maar ik zeg het nog maar een keer voor de duidelijkheid:
European World of Warcraft Closed Beta Test Starting Later This Month! - Ryann, 03/09/2004
We are aware that many of you, like us, are eager for the European beta test to begin. We understand and appreciate your interest in World of Warcraft and wanted to update you on exactly where the European beta test currently stands. The European sign-ups were a huge success, thanks to you, and were much bigger than we anticipated. Hence, the process of selecting testers has taken longer than expected, but the good news is that the process is now complete.
Over the past few weeks, our growing European teams have been striving to prepare the technical platform to support the beta test, and we are now in the final stages of implementing the required technology. It is our intention to post an announcement very soon that indicates the specific date in September when the European World of Warcraft closed beta test will start. Under the current schedule, the first wave of selected testers will be notified by e-mail a couple of days before the beta launch. Thank you for your patience, and we hope to have you playing World of Warcraft as soon as possible!
[ Voor 83% gewijzigd door Wub op 03-09-2004 18:35 ]
Iemand die een key/account over heeft?
Kom je lekker laat meeTidus schreef op 03 september 2004 @ 19:14:
Bah baggerzooi, keys zijn op
Iemand die een key/account over heeft?
[ Voor 4% gewijzigd door Mathizsias op 03-09-2004 21:12 ]
Verwijderd
u vraagt, wij floodenWub schreef op 03 september 2004 @ 18:34:
More screenies plz!
Hier zijn een stel screenies gemaakt op mijn undead mage. Alles klikbaar. Ik heb de grote plaatjes in hoge kwaliteit jpg opgeslagen zodat het er net zo uit ziet als in het spel, daardoor zijn ze wel ca 300kb per stuk dus modemgebruikers opgelet
Ik speel meestal in first person mode dus de meeste screenies zijn dat ook

In het dorpje Brill, waar je een aantal quests kunt krijgen en kunt winkelen. Hier met het quest venster open.

Iemand anders in gevecht, met spell effects

(3rd person) Zelf even een bat met de staff afmaken
Je kunt zelf kleuren voor melee en spell messages aanpassen, of in nieuwe vensters. Ik gebruik links voor combat spul, rechts voor chat.

Fire spelleffects op een ander hound.

Even zitten om uit te rusten en health en mana terug te krijgen (gaat snel). Op de achtergrond komt de zeppelin aan.

Aan boord van de zeppelin, komen hier aan boven het andere continent nabij Orgrimmar

De stad Orgrimmar

Een NPC met een ! boven zijn hoofd heeft een quest voor je

De Undercity, eigenlijk de hoofdstad van de Undead. Heel veel merchants (voor tradeskills enzo) en trainers voor alle classes. En een bank (midden)

Spellbook en character inventory open

Naast de kleine ronde map heb je ook deze grote map. Hij begint nagenoeg leeg, naarmate je meer gebieden bezoekt wordt hij verder ingevuld.
Leuke screens trouwens Blerk
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Zo werkt het ja maar ik heb nog weinig gevonden wat je tijdens het gevecht even snel van HP voorziet.Tr!gger schreef op 03 september 2004 @ 22:26:
Hoe zit dat nou met dat food/drink... ze hebben laatst iets veranderd maar ik snapte niet goed wat er nou generfed was enzo. Je kan toch gewoon na een gevecht 1 food/drink gebruiken om je health/mana te restoren of werkt dat zo niet?
Leuke screens trouwens Blerk
Ben nu bijna lvl10 undead warrior en het is fantastisch. Krijg alleen weinig slaap op deze manier
Weer 5 uur geen WoW gespeeld. Mijn hoofd character is nu een level 10 Mage. 'k Ga snel weer verder, hier de screenshots die ik nog in mijn WoW-mapje vond. Veel plezier.
WoW Stresstest Aantal screenshots uit de World of WarCraft stresstest, gehouden van 2 september 2004 om 21:11 tot en met 9 september 2004 om 21:00! | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
Oh ja, het zijn waarschijnlijk voornamelijk bugs, ik ben natuurlijk tester!

Ik kan nu een spell casten die gele stippen op mijn radar tovert. Op die plekken staan bosjes waar ik herbs uit kan extracten (geen special tool voor nodig). Met mijn alchemy skill kan ik dan vervolgens die herbs combineren (in lege vials, te koop bij de betere Suppliers) tot Healing & Mana potions.
Erg grappig al zeg ik het zelf, weer wat om te doen (en er was nog niet genoeg).
Om 3:00 ging helaas mijn server down en kwamen er na 10 minuten maar 6 van de 12 weer up. Dat is nog eens Stress Testen, mijn 3e char kwam dus ook amper aan iets toe door de ongelofelijke drukte
Na diepgaan onderzoek is trouwens gebleken dat;
Mannelijke orcs dansen zoals Mc Hammer (Hammer Time!)
Vrouwelijke Humans de Macarena doen
Mannelijke Humans zoals de BeeGees dansen
Mannelijke Gnomes 'The Freak' doen
De humor in dit spel is briljant. Ik heb een klagende Summon achter me aanlopen die alles te veel werk vind, om backup roept en beweerd dat ik hem slecht verdedig. Ook in groups maakt hij opmerkingen over anderen
Nu nog even wat eyecandy;

Horde Server down, dan maar met een Gnome proberen.

Eigen complete server down, dan maar een Human Mage aanmaken
En kan je met 1 key op meerdere realms tegelijk spelen?
Verwijderd
Je logt in op die account via een centrale login server, waarna je een server/realm kiest en daar je characters aanmaakt. Je kunt als het goed is 8 karakters maken op iedere server, oftewel een heleboel
Bij Everquest is het two-boxen oftewel het spelen van 2 karakters op dezelfde server tegelijk redelijk populair, maar dan heb je dus gewoon twee accounts nodig (oftewel 2 originelen en je betaalt per maand 2 keer de abbonementskosten). Het zal in WoW uiteindelijk ook wel gaan ontstaan.
Het voordeel dus dat je in je 1tje bepaalde camps kan killen en zo items verzamelen die je lekker duur kunt verkopen. En natuurlijk hoef je geen group te zoeken omdat je idd met een healer + melee in veel plaatsen goede exp kunt halen
hoho, dat is niet zo!Verwijderd schreef op 04 september 2004 @ 09:33:
Je maakt je account met de cd key.
Je logt in op die account via een centrale login server, waarna je een server/realm kiest en daar je characters aanmaakt. Je kunt als het goed is 8 karakters maken op iedere server, oftewel een heleboel. Een account kan maar één keer ingelogd zijn, dus je kunt hem niet delen met iemand anders.
Bij Everquest is het two-boxen oftewel het spelen van 2 karakters op dezelfde server tegelijk redelijk populair, maar dan heb je dus gewoon twee accounts nodig (oftewel 2 originelen en je betaalt per maand 2 keer de abbonementskosten). Het zal in WoW uiteindelijk ook wel gaan ontstaan.
Ook al is het wellicht nu zo (ik heb het niet getest), uiteindelijk heb je sowieso maximaal 8 karakters. Je kunt er voor kiezen op 1 server 8 accounts te maken of op 8 servers 1 account of je wisselt maar een eind raak, maar er is een maximum van 8 karakters. Die 8 is variabel. Het zou namelijk kunnen, dat ze er (weer) 10 van maken. Of iets anders. Dat ligt aan de USA Closed beta en wellicht ook aan deze stresstest.
Bron:
Will there be multiple characters per account?
Yes. Players will be able to create multiple characters per account.
How many characters are allowed per account?
The current limit is a total of 8 characters across all realms. This number is subject to change.
Je kon ook naar de vette startpost wijzen daar staat het zelfs nadrukkelijk vermeld *hint*PromWarMachine schreef op 04 september 2004 @ 22:53:
[...]
hoho, dat is niet zo!
Ook al is het wellicht nu zo (ik heb het niet getest), uiteindelijk heb je sowieso maximaal 8 karakters. Je kunt er voor kiezen op 1 server 8 accounts te maken of op 8 servers 1 account of je wisselt maar een eind raak, maar er is een maximum van 8 karakters. Die 8 is variabel. Het zou namelijk kunnen, dat ze er (weer) 10 van maken. Of iets anders. Dat ligt aan de USA Closed beta en wellicht ook aan deze stresstest.
Bron:
[...]
Nu kan het idd wel, maar dat is ook omdat ze soms de helft platgooien om de rest vollen te willen krijgen...
Ik heb nu eindelijk mijn trade en gathering skills op orde. Zoals al eerder gezegd had ik Alchemy en Herbalism en heb er nu Skinning en Leatherworking bij gehaald.
Ook heb ik een nieuwe Minion (die er waanzinnig uit ziet en mobs van een gelijk level kan solo-en terwijl ik toekijk
Ik haal nu met een nieuwe Lifedrain spell Soul Shards uit een mob, daarna nog eventuele loot en dan ook nog eens een keertje Skinnen. En dat allemaal uit 1 beestje
De soulshards gebruik je voor spells te casten (onder andere voor mijn Void Walker). Wat wel irritant is is dat die Shards niet stackable zijn, je inv zit dus in notime vol. De items die ik Skin kan ik dan weer met Leatherworking craften tot verschillende kledingstukken. Het handigst is om er Enchant Armor +8 kits van te maken, die verkopen als een gek
Ook kan je post naar elkaar versturen (binnen de Horde of Alliance) met attachments in de vorm van items of geld eraan. Zelfs onder rembours versturen is mogelijk zodat je niet het halve land hoeft te doorkruisen wanneer iemand iets van je wil kopen.
Helaas niet al te veel kunnen spelen vandaag, lastige IRL bezigheden wat bijna op een scoiaal leven ging lijken. Gelukkig op tijd kunnen afkappen

haha inderdaad, ik ook. Maargoed moest nog ff wow'en he na thuiskomst. Toch nog even anderhalf level gehaald. Nu lvl 7,5.keldon schreef op 05 september 2004 @ 06:11:
Helaas niet al te veel kunnen spelen vandaag, lastige IRL bezigheden wat bijna op een scoiaal leven ging lijken. Gelukkig op tijd kunnen afkappen
Maar wat voor lvl ben jij dan? Je hebt al aardig wat skill points uitgegeven zeg maar.
Voor je het weet zijn die 7 dagen voorbij en zitten zij ook weer met het idee dat ze weer niet kunnen spelensOidivUs schreef op 05 september 2004 @ 10:26:
* aXe begint er steeds meer van te balen dat ie de moeite niet heeft genomen om zich in te schrijven...
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
ik ben nu lv12, heb dual dagger (blade of cunning en sharpened knife),
heb alles van tanned leather (met light armor kits op mn chest, pants, boots en gloves dus +8 op die
ik had eerst fishing als trade skill gedaan, maar die vind ik niet zo leuk.
dus ben nu bezig met skinning en leatherworking, dat is wel erg relaxt
ben de hele tijd light armor kits aan het maken, en die verkopen voor 1silver
dalijk als servers weer up zijn maar ff wat leuke screenies maken
Verwijderd
Ik zit ook in de Stresstest maar waar kun je die nieuwe minion krijgen??keldon schreef op 05 september 2004 @ 06:11:
Ook heb ik een nieuwe Minion (die er waanzinnig uit ziet en mobs van een gelijk level kan solo-en terwijl ik toekijk). Deze vervangt echter niet mijn Imp aangezien die nog veel meer spells kan leren en in bepaalde situaties wat handiger is. M'n Imp krijgt onder andere erg veel group buffs.
Ik had gehoord bij stormwind bij de warlock trainer maar heb hem daar niet kunnen vinden.
Servers zijn down
At 6:00 pm PDT tonight, we will take all of the stress test beta servers down for 10 minutes, and at 6:10 pm PDT, we will bring half (6) of them back up. We ask that everyone log on to any of those 6 servers at that time in order to help us try to overload the login process. After you have logged on to one of the 6 servers, please stay online and play until 8:00 pm PDT, when we will take the servers offline again. This two-hour test will allow us to evaluate server performance with a concentrated load. We will then bring all 12 servers back up 10 minutes later at 8:10 pm PDT to conclude this "stress" of the stress test beta.
Please remember that the purpose of the stress test beta is to try to push the servers to their limits, so you might experience difficulty logging in and/or playing during this test. Thanks in advance for your help in making this test a success, and please pass the word on to your fellow players to prepare them for tonight's activities.
Nou maar ff w8en, weet niet echt hoelaat die tijden hierzo zijn
ze zijn weer up
[ Voor 22% gewijzigd door bcd87 op 05-09-2004 11:28 ]
Deze plek is te koop.
Bijna goed, dat bericht was op 09/03/04 gepost, 2 dagen geleden dusVerwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:16:
[...]
Servers zijn down
At 6:00 pm PDT tonight, we will take all of the stress test beta servers down for 10 minutes, and at 6:10 pm PDT, we will bring half (6) of them back up. We ask that everyone log on to any of those 6 servers at that time in order to help us try to overload the login process. After you have logged on to one of the 6 servers, please stay online and play until 8:00 pm PDT, when we will take the servers offline again. This two-hour test will allow us to evaluate server performance with a concentrated load. We will then bring all 12 servers back up 10 minutes later at 8:10 pm PDT to conclude this "stress" of the stress test beta.
Please remember that the purpose of the stress test beta is to try to push the servers to their limits, so you might experience difficulty logging in and/or playing during this test. Thanks in advance for your help in making this test a success, and please pass the word on to your fellow players to prepare them for tonight's activities.
Nou maar ff w8en, weet niet echt hoelaat die tijden hierzo zijn
We're still here and working on it. We had a software problem that forced a restart of a database server. Naturally, in accordance with Murphy's Law, we encountered a hardware problem trying to get it back running. We believe we have a solution and hope to have everything back up soon.
All servers, both Closed Beta and Stress Test, are back up. In end the we are running minus one database server, but that's why you have redundant hardware. Apologies for the length of the downtime, but this is why you do a stress test in the first place; to see what breaks.
Voor allience warlocks : Gakin the Darkbinder in de Mage Quarter of StormwindVerwijderd schreef op 05 september 2004 @ 11:16:
[...]
Ik zit ook in de Stresstest maar waar kun je die nieuwe minion krijgen??
Ik had gehoord bij stormwind bij de warlock trainer maar heb hem daar niet kunnen vinden.
Ik neem tenminste aan dat je allience bent toch
Was ik net met mijn nieuwe Void Walker en Skills aan het klooien, komt er opeens een Defense Warning over de chat heen. Sen'Jinn village wordt aangevallen! Al snel veel berichten via general chat dat er 2 Night Elf's lvl 16-17 in de rondte lopen.
Er werd vrij snel een party gevormd en er waren 2 Tauren Warriors in de buurt. Dus wij er achteraan in The Den, Valley of Trails (Orc starter area). De guards rennen automatisch achter Alliance rassen aan, ongeacht of ze wel of niet iemand aanvallen. Dus ze waren dood toen we aankwamen.
Maar ze resureccten weer (snap nog niet helemaal hoe ze dat zo snel kunnen doen in vijandelijk gebied) en toen begon de fun. Zolang ze niet als eerste aanvallen is er niks aan de hand. Maar ze hoeven niet specifiek jou aan te vallen, zodra ze ook maar iemand aanvallen dan kan je ze targetten en aanvallen.
Na een paar kils over en weer (toen ze samen begonnen te werken waren ze echt wel moeilijk neer te krijgen) hebben we nog geprobeerd met ze te praten. Maar je verstaat elkaar niet omdat je de taal niet kent, dus er komt ook echt rotzooi op je scherm te staan
Let wel, ik speel niet op een PvP server. Als afscheidkadootje veranderde die Night Elf Druid nog even in een everzwijn, laatste screenshot

Vinden jullie trouwens de taveerne muziek ook niet geweldig?
Verwijderd
Mijn verwachtingen waren heel erg hoog en tot nu toe voldoet WoW overal aan. Dus maak je daar maar niet zo druk over, dit is 1 van de weinige games die de hype ook echt waard is.Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 20:44:
ik vraag me af of ik dit spel nog wel leuk ga vinden, ik kijk er namelijk al heel lang naar uit maar ik ga me nu toch wel afvragen of het niet te overhyped is/word en dat het misschien helemaal niet zo perfect/geweldig of weet ik het word.
Wanneer je teveel ale zuipt kan je trouwens dronken worden, je gaat dan ook zo praten

Als je van solo-en houdt moet je dit spel niet gaan spelen. Tot mijn spijt is het gewoon echt niet leuk om te gaan solo-en. Maar in Party verband is het spel echt zo gaaf.Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 20:44:
ik vraag me af of ik dit spel nog wel leuk ga vinden, ik kijk er namelijk al heel lang naar uit maar ik ga me nu toch wel afvragen of het niet te overhyped is/word en dat het misschien helemaal niet zo perfect/geweldig of weet ik het word.
Verwijderd

Geloof me, ik was bang dat het idd overhyped zou gaan worden. Maar iedere verwachting is meer dan ingelost.
Gezellig rond het kampvuur...geweldig! haha
[ Voor 42% gewijzigd door Gman op 06-09-2004 00:48 ]
Ik heb amper gepartied tot nu toe afgezien voor wat grote bossmonsters die ze expres op een lager level al aan je geven zodat je gedwongen wordt om te party-en. Voor zo'n sociaal spel is het wel vreemd dat ik nog weinig gepartied heb maar heb het gewoon te druk met al mijn quests en skills.Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 21:57:
ik hou van solo en van party, maar als het zo'n beetje een party only game is dan hoop ik dat er wel wat betere hunting places zijn, want ik speel nu lineage II en als je daar naar de 30+ hunting place gaat dan is het gewoon uren achter elkaar zinloos beesten dood rammen om exp te krijgen =\
Vanavond wel even de Zeppelin naar Undercity gepakt om daar met een vriend die Undead speelt wat te questen. En dat is dan nog weer zoveel cooler als solo-en!
Het zinloos beesten meppen zit er tot nu toe gewoon niet in. En het levelen verdwijnt ook eigenlijk een beetje naar de achtergrond. Ik zit niet om de 5 minuten naar m'n XP bar te kijken en toen ik levelede van 10 naar 11 had ik het niet eens door dat ik alweer zover was. Meer zo van 'oh mooi meegenomen ik ben een leveltje omhoog'. Ik hoop dat dat ook zo blijft naarmate je verder komt maar aan een eventuele grind valt ws niet te ontkomen. Maar hersenloos in een veldje mobs meppen voelt gewoon alsof je je tijd verspild aangezien er vast wel weer een quest te doen is ergens die veel meer opbrengt qua XP en loot.
Ik ben in 3 dagen echt een complete WoW fainboi geworden

dit was met een quest, dan moest je ergens naarbinnen sneaken en daarvoor kreeg je een cloak, die als je em gebruikte je veranderde in een moonstalker en stealth gaf

op de gryphon in dwarvenland geloof ik

dragonwhelp die ik tegen kwam, wel cool

tempel in darnassus, ziet er erg mooi uit

gezellig vissen met zn 3-en (vissen zuigt trouwens
[ Voor 18% gewijzigd door bcd87 op 06-09-2004 10:00 ]
ik heb >30 man in mn beeld gehad, en nog steeds haperloos draaien @ highestaXe schreef op 06 september 2004 @ 11:58:
Ben nog wel benieuwd bij hoeveel mensen in beeld het gaat laggen.
enige waar k wel moeite mee had was op de gryphon reizen, ik kreeg zoveel land op mn beeld dat mn fps toen wel ff daalde naar 10 ofzo
[ Voor 143% gewijzigd door bcd87 op 06-09-2004 13:41 ]
Verwijderd
Welke reso draaien jullie?
Ik hoop dat ik 'm straks op 1280 kan draaien met m'n 9700 Pro.
Ik denk trouwens niet dat je straks zo hard kunt levelen, jullie hebben echt supersnel mounts, niet normaal meer.
[ Voor 70% gewijzigd door Gman op 06-09-2004 14:07 ]
ik draai em op 1024x768 4xAA 16xAF met 9800pro, kan wel hoger waarschijnlijkGman schreef op 06 september 2004 @ 14:04:
Maar ook een stresstest voor de pc's natuurlijk!
Welke reso draaien jullie?
Ik hoop dat ik 'm straks op 1280 kan draaien met m'n 9700 Pro.
Ik denk trouwens niet dat je straks zo hard kunt levelen, jullie hebben echt supersnel mounts, niet normaal meer.
hehe dat zijn geen mounts, die dingen brengen je gewoon via een vast pad naar een andere stad, mounts kan je pas @ lv30 of 40 krijgen
Mounts pas op level 40 en bij de meeste kost het een aardig zakcentje (geloof 100 G) en een paladin krijgt 1 via zijn class quests en Taurens krijgen planewalking of zoiets dus geen mount. Ik ga dit spel zeker weten alleen maar full screen spelen want elke keer dingen opzoeken en IRC lezen verlaagt bij mij de sfeer enorm.
Alsof je in die paar dagen die nu nog resten nog even 'alles' kan zien en doen. Vandaag geen uitgebreid verslag of screenshots aangezien we met 20 man Alliance land zijn ingetrokken om daar de Night Elves te pesten.Apocrypha schreef op 07 september 2004 @ 00:07:
Ik ga trouwens niet al te veel meer spelen, want ik wil nog wel wat overhouden voor de beta (mocht ik daarin komen) en anders nog wel als het spel echt uitkomt.
Erg chaotisch, veel elfjes afgeslacht en gelukkig weinig dood gegaan en vooral heel erg veel lol gehad
Night Elves zijn heilig, barbaar!keldon schreef op 07 september 2004 @ 01:56:
[...]
Alsof je in die paar dagen die nu nog resten nog even 'alles' kan zien en doen. Vandaag geen uitgebreid verslag of screenshots aangezien we met 20 man Alliance land zijn ingetrokken om daar de Night Elves te pesten.
Erg chaotisch, veel elfjes afgeslacht en gelukkig weinig dood gegaan en vooral heel erg veel lol gehad
toen we daar eindelijk waren, wat taurens afgemaakt werden we geslacht door die guards en ging de server down
vanochtend weer ingelogged, en in mn eentje lekker veel taurens afgemaakt
was wel geinig hehe post dalijk wel wat screenies
LOL! Nou daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor. De beta content is sowieso maar een klein deel van alle content.Apocrypha schreef op 07 september 2004 @ 00:07:
Ik ga trouwens niet al te veel meer spelen, want ik wil nog wel wat overhouden voor de beta (mocht ik daarin komen) en anders nog wel als het spel echt uitkomt.
Helaas gisterenavond weinig gelegenheid gehad om te spelen.
'k Heb trouwens gisteren een Tauren Warrior, een Night Elf Hunter, een Orc Shaman en een Undead Warlock van lvl 1 tot lvl 5 geholpen. Mijn Human Mage is inmiddels level 16.
Orc Shaman is ook erg leuk!
[ Voor 19% gewijzigd door PromWarMachine op 07-09-2004 13:32 ]
Jaaa, screenshots! Dan kan ik ook een beetje zeggen dat ik het gespeeld hebkEv4h schreef op 07 september 2004 @ 09:26:
hehe gisteravond hadden we wat man verzameld om taurens te gaan slopen
toen we daar eindelijk waren, wat taurens afgemaakt werden we geslacht door die guards en ging de server down
vanochtend weer ingelogged, en in mn eentje lekker veel taurens afgemaakt
was wel geinig hehe post dalijk wel wat screenies
maar morgen weer alle tijd om te spelen
ook nu een human warrior gemaakt, level 8 en wat extra stuff gekocht. Hoe verder je komt hoe leuker het wordt lijkt wel
* Ace krijgt ontwenningsverschijnselen

met dit groepje gingen we taurens raggen
(halve groep was dood gegaan op de heenweg trouwens, fucking highlvl mobs

het eerste slachtoffer

toen de guards zich ermee gingen bemoeien was het al snel over
hierna crashte de servers waardoor ik vanochtend pas weer kon inloggen (was dus in mn eentje in taurenland, tja wat zal ik dan es gaan doen? taurens killen

awwww 2 dode taurens

toen ik een lv14 tauren NPC aan t slopen was begonnen ze me ineens te meppen

dit vond ik er wel cool uitzien

dit ben ik nu (level18
Wat er zo speciaal aan is dat je niet verveeld en dat het (tot nu toe) gewoon niet saai wordt. Er is zoveel te zien en te doen dat het levelen zelf op de achtergrond komt te staan. Waar je in een normale MMORPG om de 5 minuten naar je XP bar kijkt komt het hier soms gewoon onverwachts 'oh ik ben ook nog gelevelled, da's mooi'
De verschillende tradeskills vind ik het spel toch wel redelijk uniek maken. Met mining, skinning, herbalism en fishing als gathering skills erbij. Het geeft je char een hoop extra te doen aangezien je op die manier zelf items kan maken die anderen ook echt nodig hebben. Dus je craft het niet om het meteen aan een NPC door te verkopen.
De wereld zelf is ook heel levendig, vooral sommige locaties lijken zo uit een platform game weggelopen te zijn compleet met veel animatie en beweging (Undercity bv, of Thunder Bluff waar je alleen met een lift kan komen). De graphics zijn qua sfeer in 1 woord briljant, qua poly count misschien niet maar wanneer je daar het spel voor laat lopen dien je echt opgenomen te worden in het 'gfx whore mental institution'.
Ook door de HvA (RvR) is er een gezamelijke vijand wat de sfeer al heel wat leuker maakt omdat niet iedereen zonodig z'n buurman wil WTFPWNZ0REN. Dus zodra er een aanval is van 'de andere kant' worden er al snel groups gevormd en ga je met z'n allen erachter aan. De endgame RvR zorgt er ook voor dat er 24/7 wat te PvPen valt met een beloning ipv 1 keer in de week 2 uurtjes.
Het spel is ook niet zo money-driven, ik heb als Warlock (en als Druid alt) nog amper wat gekocht aan wapens of armor aangezien ik het meeste in drops krijg. Het is wel zo dat drops en XP naar beneden bijgesteld gaan worden voor retail natuurlijk. Maar je ziet nu spullen te koop in shops die duur zijn maar niet onbereikbaar duur. 1 gold lijkt op dag 1 van het spel ook veel, maar dat heb je redelijk snel bij elkaar.
Ook de kleine dingetjes maken dit tot een heel goed spel. Alles wat eigenlijk vervelend en lastig is in andere MMO's is hier weggewerkt. Dingen zoals een spell automatisch recasten wanneer die ge-interrupt wordt, Killstealing is niet mogelijk, doodgaan zonder XP (maar wel takketiefus eind lopen daarvoor als je wil), wanneer iemand disconnect en binnen bepaalde tijd terug is blijft hij in de group en het belangrijkste, (nog) niet 1 keer in een veld gestaan en mindless beestjes staan hakken (met 2 chars tot level 13 nu).
Constant zijn er quests om te doen en ze zijn ook redelijk afwisselend. Niet allemaal van het type hak er 10 van die en 20 van die maar ook courier quests of ergens wat onderzoeken of dingen proberen te stelen. Dat zorgt voor afwisseling smile.gif
Ik snap zelf ook wel dat ik als een totale fanboi klink maar zo goed is dit spel gewoon en dan speel ik het pas 5 dagen. Ik denk ook wel dat er een grind aan zit te komen, dit aantal quests kunnen ze volgens mij niet volhouden voor elk level tot aan 60.
De reden dat ik dit hier uberhaupt tik is dat de servers uurtje down zijn tongue.gif
Was m'n talents vergeten eerder
Maar ik vroeg me af of iemand nog wat toffe world of warcraft websites weet?
Ook met dingen als guides, quest search, dorpjes locaten; dat suurt functies.
Met m'n Orc warlock [wil niks van de alliance lands zien voor later, want dan ga ik een dwarf spelen] heb ik erg leuke quests gedaan, vooral de wailing caverns instanced dungeon was erg mooi gedaan [en duurde ook even]
Ik zal binnenkort wel wat plaatjes posten [als de test over is, dan heb ik wel een leuk overzicht]
Ik vind die dwarf er op de laatste screen er zo droog bijzitten he met z`n kale kop en die baard, hoofd naar beneden geknikt zo van 'jongens bekijk het allemaal maar ofzo'
@tjupstar
Maandelijkse kosten per maand zoals de meeste MMOs dat zal wel rond de 10-15 euro gaan kosten
als je eenmaal verslaafd ben dan koop je geen games meer dus hou je weer geld over(en veel ik kocht normaal 2-3 games per maand sinds ik asherons call ben ga spelen 4 jaar terug koop in nog maar 1-2 games per jaar(of nog minder lol)
12*12,95 is 155 dollar per jaar(en meestal krijg je flinke korting als je bvb voor een half jaaar ineens betaal)
nu games ik kocht er 2-3 per maand ik zal nu 2 per maand nemen
12*2*45=1080 scheelt 925 eurotjes
zie het is best voordelig zo'n MMORPG
Iseci
Als deze test voorbij is zal ik ook ff tijd maken om een soort verslag te maken van mijn Night Elve Hunter, zodat de rest ook een beetje kan profiteren van wat voorkennis
er worden 2 dingen gezegd: 8sept 1200am PST en 9sept 1200am PST
welke is waar?
Weet iemand hoe dit zit?
dit is geen closed beta hoorBaN5Hee schreef op 08 september 2004 @ 11:00:
en een week later de test weer dichtgooien tot de release? Of komt er een open beta?
Weet iemand hoe dit zit?
en ja er komt een OB
Zo zie ik het dus ooktntkiller schreef op 07 september 2004 @ 22:46:
ja dat moet met deze games online betalen per maand maar troost je
als je eenmaal verslaafd ben dan koop je geen games meer dus hou je weer geld over(en veel ik kocht normaal 2-3 games per maand sinds ik asherons call ben ga spelen 4 jaar terug koop in nog maar 1-2 games per jaar(of nog minder lol)
12*12,95 is 155 dollar per jaar(en meestal krijg je flinke korting als je bvb voor een half jaaar ineens betaal)
nu games ik kocht er 2-3 per maand ik zal nu 2 per maand nemen
12*2*45=1080 scheelt 925 eurotjes![]()
zie het is best voordelig zo'n MMORPG
Denk dat de stress test nog duurt tot de 9e. Ze moeten wel volledige 7 dagen geven natuurlijk. En de beta waar je voor de vakantie hebt ingeschreven is de EU Closed Beta die pas eind deze maand zal starten.
Hoop gewoon zoals in warcraft 3, maar dan uitgebreider
HelaasaXe schreef op 08 september 2004 @ 11:33:
[...]
Zo zie ik het dus ook
Denk dat de stress test nog duurt tot de 9e. Ze moeten wel volledige 7 dagen geven natuurlijk. En de beta waar je voor de vakantie hebt ingeschreven is de EU Closed Beta die pas eind deze maand zal starten.
3. Contest Period. The Contest shall commence on September 1, 2004 at 12:00 p.m. Pacific Standard Time (PST), and shall continue in duration for the length of the World of Warcraft Stress Test, which is currently expected to end on or about September 8, 2004 at 11:59 a.m. PST (the "Deadline").
Dus voor de Closed Beta zou ik nog een mailtje kunnen krijgen, die eind september waarschijnlijk zal starten?
[ Voor 69% gewijzigd door Bansoon op 08-09-2004 13:18 ]
Kans 1 op 300.000 ofzo, maar het is mogelijk.BaN5Hee schreef op 08 september 2004 @ 13:16:
Ah ik ben scheel
Dus voor de Closed Beta zou ik nog een mailtje kunnen krijgen, die eind september waarschijnlijk zal starten?

Eerst een tijdje in de undead wereld gequest, daarna naar orgrimmar gegaan. Vervolgens naar mulgore en thunderbluff.
Thunderbluff is echt super mooi!
Nahja here's hopin for the closed beta
Verwijderd
Het is gewoon een dag later geworden ( zowel het begin als het einde van de Stresstest zie ik nu ). Stress test begon op 2 september terwijl hier 1 september staat, dus 8 september wordt 9 september. Ik weet het eigenlijk wel zeker, want ik kan nog gewoon spelen.nemo55 schreef op 08 september 2004 @ 13:12:
[...]
Helaas
3. Contest Period. The Contest shall commence on September 1, 2004 at 12:00 p.m. Pacific Standard Time (PST), and shall continue in duration for the length of the World of Warcraft Stress Test, which is currently expected to end on or about September 8, 2004 at 11:59 a.m. PST (the "Deadline").
Je heb gelijk. (en daar ben ik heel blij meeVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 23:22:
[...]
Het is gewoon een dag later geworden ( zowel het begin als het einde van de Stresstest zie ik nu ). Stress test begon op 2 september terwijl hier 1 september staat, dus 8 september wordt 9 september. Ik weet het eigenlijk wel zeker, want ik kan nog gewoon spelen.
* Tom Yam doet dansen in de rondte
Ook al moet ik zaterdag en zondag de gehele dag werken, het is toch een extra 1.5 dag voor mij, (namelijk donderdagmiddag/vrijdag) die er gespeeld kan worden
verder is het niet aan te raden om naar verre laden te reizen, behalve wanneer je een hoog level heb. Ben nu level 10 human warrior, maar in bv the wetlands of the darkshire wordt ik vierkant gesloopt door de monsters aldaar...
vandaar dat ik me toen maar terugwarpte naar mijn home-inn (stormdinges kasteel van de humansss)
Verwijderd
Wie wil er mee wedden dat dat, wederom, alleen voor Noord-Amerika zal zijn?
Ik heb 10 virtuele euros hier die ik inzet
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 09:28 ]
Anyways, net werd ik van de server disconnect en kan nu niet meer inloggen bij account name / password. Hebben anderen hier ook last van, want ik zat in een party met een GoTTer, dat 'ie niet voor niets op me wacht zeg maar...

Verwijderd
Die extra stresstesters zullen ongetwijfeld alleen mensen voor de amerikaanse beta zijn, aangezien iedereen die hier in die stresstest gefraudeerd heeft toevallig een amerikaans IP adres heeftVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 09:27:
Oooh wacht even, closed beta list zie ik nu
Wie wil er mee wedden dat dat, wederom, alleen voor Noord-Amerika zal zijn?
Ik heb 10 virtuele euros hier die ik inzet
Europese beta begint later deze maand.
Het spel is (in ieder geval op de lagere levels) klaar voor release. Er wordt nog content toegevoegd voor de hogere levels.
Ik ga het zeker kopen. De gameplay zal op latere levels wel wat veranderen (is bij MMORPG meestal zo) dus het is altijd de vraag of je het dan ook nog leuk vind.
Ik heb nu in 4 verschillende MMORPG beta's gezeten, en ik speel ook al 5 jaar Everquest, en dit is de eerste nieuwe MMORPG waarbij ik na beta gespeeld te hebben kan zeggen dat het zo leuk is dat ik het ga kopen.
Dit topic is gesloten.