Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Wiebbe schreef op 31 augustus 2004 @ 15:37:
Ik heb het ook gedaan hoor, met phonebook.com, een proxy enzo

maar is het eigenlijk niet kinda illegaal wat we aan het doen zijn? :P
Zie het meer als het omzeilen van domme regels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Roet schreef op 31 augustus 2004 @ 14:53:
Ja de US beta kun je ook spelen met een niet-US IP. Er spelen namelijk ook gewoon duitsers en zelfs belgen :P Geen NLers want de nederlandse community heeft geen site gehad. :)
Ik ken wel een paar nederlanders die in de US beta zitten hoor :). 1tje zit onder andere in mijn oude guild waar ik een paar jaar geleden nog in zat tijdens Everquest nl The Syndicate. Vreselijke guildmaster die alle grip op de realiteit kwijt is en denkt dat ie een saddam regime leidt ofzo :X

Maar die Euro beta duurt veel te lang. Ik begin ook zo langzamerhand te geloven dat het gewoon een manier was om de euro community te laten stoppen met zeiken en gewoon geen beta te houden voor ons ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Tr!gger schreef op 31 augustus 2004 @ 17:06:
[...]

Ik ken wel een paar nederlanders die in de US beta zitten hoor :). 1tje zit onder andere in mijn oude guild waar ik een paar jaar geleden nog in zat tijdens Everquest nl The Syndicate. Vreselijke guildmaster die alle grip op de realiteit kwijt is en denkt dat ie een saddam regime leidt ofzo :X

Maar die Euro beta duurt veel te lang. Ik begin ook zo langzamerhand te geloven dat het gewoon een manier was om de euro community te laten stoppen met zeiken en gewoon geen beta te houden voor ons ;)
Die beta die komt wel, ze wilden ons alleen laten stoppen met zeiken wanneer die nou zou komen. Dus door die sign ups waren wij weer een tijdje stil. Maar hoe Blizzard zijn europese consumenten behandeld vind ik gewoon ronduit schandalig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Public keys zijn op, dus toch maar ff die 9 euro gedokt :(
Ben nu aan het downen wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
heh hoe?

kan je alsnog in de closed beta komen door 9 euro te lappen?

want ik wil het cker even testen maar ben er neit doorheen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InterXs schreef op 31 augustus 2004 @ 21:06:
heh hoe?

kan je alsnog in de closed beta komen door 9 euro te lappen?

want ik wil het cker even testen maar ben er neit doorheen gekomen
We hebben het hier over de stress-test die 7 dagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Voor de mensen die in het gelukkige bezit zijn van een Stresstest key heb ik nog wel een tip van huishoudelijke aard die ik op mezelf ook toepas.

Doe alle kutklusjes die je tot nu toe vooruit hebt geschoven alvast! 7 dagen WoW is erg kort. Het is voorbij voor je het weet. Je kent vast het steriotype student wel. Alles wat niet leuk is, lekker vooruit schuiven tot de dag er voor. Da's wel handig, want dat doe ik zelf ook altijd. :X

Alleen voor WoW ben ik nu toch een uitzondering aan het maken. Voor mij geldt:
Vandaag + morgen
* PC van m'n neef repareren
* Huiswerk Nederlands maken
* Vooruit werken met m'n boeken JAVA + webdesign Java done
* Kamer vast opruimen
* WoW installeren op laptop, die standaard mee gaat naar m'n school waar we wifi hebben. :P Done en het draait tot nu toe prima @ SiS onboard video :X

Allemaal niet erg leuk, maar het garandeert wel dat ik zo goed als 16 uur per dag de tijd heb om te WoWen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 01-09-2004 01:52 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:36

admiral866

The King Personality Disorder

PromWarMachine schreef op 31 augustus 2004 @ 21:37:
Voor de mensen die in het gelukkige bezit zijn van een Stresstest key heb ik nog wel een tip van huishoudelijke aard die ik op mezelf ook toepas.

Doe alle kutklusjes die je tot nu toe vooruit hebt geschoven alvast! 7 dagen WoW is erg kort. Het is voorbij voor je het weet. Je kent vast het steriotype student wel. Alles wat niet leuk is, lekker vooruit schuiven tot de dag er voor. Da's wel handig, want dat doe ik zelf ook altijd. :X

Alleen voor WoW ben ik nu toch een uitzondering aan het maken. Voor mij geldt:
Vandaag + morgen
* PC van m'n neef repareren
* Huiswerk Nederlands maken
* Vooruit werken met m'n boeken JAVA + webdesign
* Kamer vast opruimen
* WoW installeren op laptop, die standaard mee gaat naar m'n school waar we wifi hebben. :P

Allemaal niet erg leuk, maar het garandeert wel dat ik zo goed als 16 uur per dag de tijd heb om te WoWen. :P
damn, begin het bijna klote te vinden dat ik vanaf morgen fulltime werk :P
Maar heb nu iig 's avonds en weekends vrij, dus meer tijd dan tijdens afstuderen.

Hoe staat het eigenlijk met de echte release van wow? Dus dat ie in de winkels ligt. Zou het nog kunnen met kerst? :)
PromWarMachine schreef op 31 augustus 2004 @ 21:42:
[...]

Hoezo, heb je op je werk geen pc's? 8)7 :+
hehe, zeker wel :) Zit ongeveer hele dag achter een pc, maar kan er niet op gaan gamen he ;)
hmmz hoewel.. .. windowed mode? :)

[ Voor 24% gewijzigd door admiral866 op 31-08-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

admiral schreef op 31 augustus 2004 @ 21:41:
[...]

damn, begin het bijna klote te vinden dat ik vanaf morgen fulltime werk :P
Hoezo, heb je op je werk geen pc's? 8)7 :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op 31 augustus 2004 @ 15:37:
Ik heb het ook gedaan hoor, met phonebook.com, een proxy enzo

maar is het eigenlijk niet kinda illegaal wat we aan het doen zijn? :P
hartstikke denk ik lol(ik heb het niet gedaan trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Ik denk meer als ze het ontdekken dat je niet us bent dat ze dan zeggen: Nou jah... 1tje minder die zeurt om de euro beta keys. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Of juist niet, na een week vinden ze wow zo geweldig dat ze helemaal flippen, en zullen en moeten ze die keys voor de closed beta hebben :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

De officiele 'beta'-website meldt dat definitief alle stress-test gratis keys op zijn. Op dit moment heeft FilePlanet alleen voor de betalende members nog wat keys te vergeven. Zodra die ook op zijn, zal de bèta, 'shortly' gestart worden.

Verheug je niet teveel, in Blizzard taal betekent 'shortly', niet zoals in het Engels wel het geval is: 'binnenkort', maar het betekent eerder: 'binnen nu en een jaar'. :P
FilePlanet has issued all of their free authentication keys for the World of Warcraft stress test beta and will now resume taking applications from FilePlanet subscribers for the remaining keys. The stress test will start shortly after the sign-up period ends. The actual date is undetermined as of yet, but when the stress test beta is ready to start, an announcement will be posted on www.fileplanet.com. Please do not contact Blizzard on the status of the stress test beta. If you have any questions about the signups or the upcoming World of Warcraft stress test beta, please check out our Stress Test FAQ.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk eens aan, dat is wel leuk nieuws :) ...zal dan niet al te lang meer duren voordat we em kunnen testen :)

gg PromWarMachine _/-\o_
Public keys zijn op, dus toch maar ff die 9 euro gedokt
Ben nu aan het downen wel
bed8 me net dat Scim dat ook al gezegd had...20 eurie cent was nog
niet echt gevallen

_/-\o_ ook aan scim :Y)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
hmm dus dit betekend ook dat als je eergister het bericht kreeg in de pool te zitten, je geen key meer krijgt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel als de rest een key heeft en jij niet :( sry

anyway kunnen we blizzard niet aanklagen ofzo lol :) voor het stelen van info want ze hebben de eu beta nog niet gestart.Het duurd nu wel absurd lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik vind ook dat het lang duurt...mjah zie maar zo, blizzard heeft er vast z'n redenen voor. Althans zo zie ik het. Maar het is nu al...een maand ofzo(?) dat de signups voor de beta van EU gesloten werden...

je zou denken dat ze nu toch wel mensen hebben kunnen selecteren...mjah...we zien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blizzard is gewoon kut als het om duidelijkheid gaat :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 14:54:
Blizzard is gewoon kut als het om duidelijkheid gaat :@
Mwoa, als je zo'n statement maakt, zeg er dan op z'n minst bij dat er wel een bugvrij eindproduct geleverd wordt. ;)

Aangezien dit gaat om een stresstest of bèta test, zal het niet bug-vrij zijn, maar het eindproduct is 99% bug en lag vrij. Dat komt mede door dit soort dingen.

Al ben ik er ook niet blij mee, maar ach, je doet er zo weinig aan he. Hooguit gewoon druk zijn, dan gaat de tijd het snelst! :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ook al duurt het allemaal erg lang ik denk toch dat de Blizzard manier de beste is. Bij Lineage2 bijvoorbeeld was het de eerste maand van Retail nog net zo dramatisch qua lag en server crashes als in de OB. Maar dan ben je wel al aan het betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

keldon schreef op 01 september 2004 @ 15:58:
Ook al duurt het allemaal erg lang ik denk toch dat de Blizzard manier de beste is. Bij Lineage2 bijvoorbeeld was het de eerste maand van Retail nog net zo dramatisch qua lag en server crashes als in de OB. Maar dan ben je wel al aan het betalen!
Precies! Alle informatie, alle content, alle filmpjes, kortom alles wat wij nu al gezien hebben van WoW is het resultaat van een miljoenenproject. Dat wij daar gratis van mogen genieten is eigenlijk een groots voorrecht.

Al blijft het niet leuk dat je voorlopig al maanden lang lekker gemaakt wordt met een dode mus. Gelukkig hebben ze Priests in WoW, dus ze reviven die mus wel weer een keer. :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
keldon schreef op 01 september 2004 @ 15:58:
Bij Lineage2 bijvoorbeeld was het de eerste maand van Retail nog net zo dramatisch qua lag en server crashes als in de OB. Maar dan ben je wel al aan het betalen!
yeh, bij lineageII was t zelfs zo erg dat je nog de zelfde versie als in beta aan het spelen was, toen je al aan het betalen was :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

ik bedacht me net wat :P
Blizzard geeft aan dat je wow ook met 56k kan spelen. Dus moet je ook eerst de client kunnen downloaden. Aangezien in ieder geval gister nog keys zijn weggegeven zal het nog wel een week duren. Downloaden met 56k, laten we zeggen 4KB/sec. Dan duurt het nog 161 uur. Dus 6,7 dagen. Laten we zeggen een week dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 01 september 2004 @ 17:40:
ik bedacht me net wat :P
Blizzard geeft aan dat je wow ook met 56k kan spelen. Dus moet je ook eerst de client kunnen downloaden. Aangezien in ieder geval gister nog keys zijn weggegeven zal het nog wel een week duren. Downloaden met 56k, laten we zeggen 4KB/sec. Dan duurt het nog 161 uur. Dus 6,7 dagen. Laten we zeggen een week dus. :(
dan ben je goed gek als je 2,2 gb met een 56k gaat downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 07:25
Ze geven aan dat het met een 56k gespeeld kan worden. Maar dat geld meer voor de final die je in de winkel koopt. En ze gaan er echt niet op wachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en besides...welke gamer die world of warcraft wil spelen zal er nou nog een 56k modem hebben...

als je gamer bent en nog 56k hebt, dan denk ik dat de telefoonlijn nog onder...toezicht van je ouders gebeurd...en die vinden het toch niet goed dat je zo lang online bent want dan stijgt de telefoonrekening nogal

kan 't mis hebben, maar denk niet dat er zoveel 56k'ers aan het downloaden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Ben nu de client voor de stresstest aan het downloaden. _/-\o_

Maar kan iemand me uitleggen wat ze precies van plan zijn, want
bij het kiezen van de server stond per server dit:

Download Servicing:Ratchet - DLM, Kalimdor, East CoastProvided
Download Servicing:The Undercity - DLM, Azeroth, East CoastProvided
Download Servicing:Orgimmar - DLM, Kalimdor, Mid-WestProvided
Download Servicing:Stormwind - DLM, Azeroth, West CoastProvided
Download Servicing:Darnassus - DLM, Kalimdor, West CoastProvided

Volgens mij kun je alleen maar dat gebied spelen waarvan je de
specifieke client heb gedownload. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nemo55 schreef op 01 september 2004 @ 19:13:
Ben nu de client voor de stresstest aan het downloaden. _/-\o_

Maar kan iemand me uitleggen wat ze precies van plan zijn, want
bij het kiezen van de server stond per server dit:

Download Servicing:Ratchet - DLM, Kalimdor, East CoastProvided
Download Servicing:The Undercity - DLM, Azeroth, East CoastProvided
Download Servicing:Orgimmar - DLM, Kalimdor, Mid-WestProvided
Download Servicing:Stormwind - DLM, Azeroth, West CoastProvided
Download Servicing:Darnassus - DLM, Kalimdor, West CoastProvided

Volgens mij kun je alleen maar dat gebied spelen waarvan je de
specifieke client heb gedownload. :?
Ze proberen volgens mij gewoon grappig te zijn. Normaal bedoelen ze bij bijv East Coast => New York of zo. Ze hebben dit gewoon verandert in steden/plaatsen die in het spel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 18:52:
en besides...welke gamer die world of warcraft wil spelen zal er nou nog een 56k modem hebben...

als je gamer bent en nog 56k hebt, dan denk ik dat de telefoonlijn nog onder...toezicht van je ouders gebeurd...en die vinden het toch niet goed dat je zo lang online bent want dan stijgt de telefoonrekening nogal

kan 't mis hebben, maar denk niet dat er zoveel 56k'ers aan het downloaden zijn...
Let wel, in US is telefoon lokaal gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
JAAAAAAAAAAAA
net mailtje gehad ik zit erin :D:D
/me is happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op 01 september 2004 @ 20:59:
JAAAAAAAAAAAA
Grats :p
nu moet alles nog starten hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*jalours*

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

September 1, 2004
World of Warcraft Stress Test Beta Set to Begin
The World of Warcraft stress test beta is just a day away. Hundreds of thousands of gamers applied for the stress test this past week, and FilePlanet was up to the task, issuing over 100,000 accounts and providing the stress test beta client for download. With the signups and downloads complete, we are just about ready to welcome these gamers into World of Warcraft for the very first time.

Starting tomorrow, September 2nd at 12:00 noon PDT, stress test beta participants will be able to create their World of Warcraft accounts and begin playing the game. Their participation will help us optimize our account-creation and server infrastructure, and enable us to deliver the best online experience possible when the game launches later this year. We want to thank everyone who applied for the stress test beta, and we look forward to seeing the new testers online tomorrow when the stress test beta starts.

Selected stress test beta participants should keep an eye on their inboxes for an email containing further instructions. For more information on the World of Warcraft stress test beta, please check out our FAQ. To get a head start on learning how to play World of Warcraft, take a look at our beta strategy guide.

21:00 vanavond dus :P

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Eindelijk! *D :D

* PromWarMachine ging zojuist naar de WC en kon het niet laten even te F5en. :X

Eindelijk, ja eindelijk het verlossende bericht. Woeiiiiiiii! Vandaag wordt een érg druk dagje. Mijn ogen trillen nu van deze 19" beeldbuis, dus ik ga gauw m'n bed weer in. Tot morgen. :w :z

Dividend for Starters

Verwijderd

Vanavond daadwerkelijk inloggen zou wel eens heel moeilijk kunnen worden, ik wacht tot vrijdag (hele dag vrij :P )

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:02
Lijken 10 servers te worden
Tyran, nieuwe US community manager schreef dit:
We have yet to receive the green light on providing more info on the Stress test, because adding 100,000 new testers and supporting 5 times the servers than we have now is no simple challenge. While it can be frustrating to have to wait, please be more appreciative of our position as well.
En aangezien ze nu 2 servers hebben draaien.. 8)
Bron (onderaan de pagina):
http://www.battle.net/for...ral&t=1964273#Post1964273

[ Voor 11% gewijzigd door Squirtle op 02-09-2004 09:43 ]

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 09:38:
Vanavond daadwerkelijk inloggen zou wel eens heel moeilijk kunnen worden, ik wacht tot vrijdag (hele dag vrij :P )
haha ik ben ook de hele dag vrij morgen :D hele dag WoW haha, maar ik ga toch echt zeker proberen in te loggen vanavond :P

12.00PDT is trouwens toch 20.00GMT+1?

• admiral866

admiral866

volgens timezoneconverter
12:00:00 Thu Sep 02 2004 in PST8PDT converts to
21:00:00 Thu Sep 02 2004 in Europe/Amsterdam

Verwijderd

kEv4h schreef op 01 september 2004 @ 20:59:
JAAAAAAAAAAAA
jeej nog een waddinxvener in de stress test :P

Verwijderd

De stresstest is toch die 7 dagen met 100k mensen he? Staat helemaal los van de Europese beta? Iemand een idee wanneer we daar mail van kunnen verwachten?

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 11:32:
De stresstest is toch die 7 dagen met 100k mensen he? Staat helemaal los van de Europese beta? Iemand een idee wanneer we daar mail van kunnen verwachten?
Dat weet niemand...

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 11:12:
[...]

jeej nog een waddinxvener in de stress test :P
waddinxveen?
wie? wat? hoe?
:P

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
kEv4h schreef op 02 september 2004 @ 09:43:
[...]
12.00PDT is trouwens toch 20.00GMT+1?
We zitten nu op GMT+2 :) (Zomertijd)

• nemo55
Lijkt me gezellig als wij nederlanders elkaar kunnen vinden in wow. Vooral de mensen van dit forum. Iemand een ideetje hoe? Mischien door {got} voor je naam in te vullen. Of starten een guild: "European outcasts" :+

• Roet
Het gebruik van brackets is niet toegestaan, enkel letters en hoofdletters, en spaties. Dit om te voorkomen dat mensen dus tags in hun naam zelf gaan zetten wat niet handig is als je bijv. de guild verlaat en een andere joined. Daarom is er een apart guild systeem en de tag van je guid wordt dan onder je naam weergegeven. Daar heb je trouwens ook geen brackets voor nodig want het is gewoon zo:
Roet
<Gathering Of Tweakers>

Zou je dan krijgen als we een GoT guild zouden aanmaken. We kunnen uiteraard ook als tag GoT gebruiken. Denk trouwens dat het niet veel nut heeft voor dat 1e weekje om elkaar helemaal te gaan zoeken. Misschien toch wel intressant om er alvast mee gespeeld te hebben, zodat als je straks een guild opricht dat je alles meteen goed doet.

Meer mensen in voor een GoT guild? Moeten we wel ff afspreken wie m opricht enzo zodat er maar 1 is, anders wordt het een beetje vaag he :).

• nemo55
Lijkt me zeker handig om het guild systeem op die manier uit te proberen.
Ikzelf vind got leuker dan gathering of tweakers als naam voor de guild.

Degene die deze op mag richten moet iemand zijn met veel kennis van het
guild systeem en natuurlijk wow zelf.

Ik stem Roet

Tell us what to do, o great leader of the got guild _/-\o_

Verwijderd

Het is altijd makkelijk om voor je character een naam die als nederlands herkenbaar is te nemen, vind je elkaar des te makkelijker.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 15:19 . Reden: verduidelijking ]

• nemo55
Maakt niet uit wat voor naam je hebt als je in de got guild zit. Dan kun je elkaar overal vinden.

Zo maak je een guild:
http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/guilds.shtml

We moeten ff met 9 mensen (nu nog 7 met roet en mij erbij) een plek afspreken, zo'n guildmaster z'n charter ff aftroggelen ons eraan toevoegen de charter weer teruggeven en voilá. got has born

2.9 gig installatie voor een beta. Moest ff m'n kont krabben toen ik dit zag.

• bcd87
  • Niet online
hmm met die guild wil ik dan ook wel meedoen
ook al is het voor een weekje :P

ik ga iig horde (undead)
nog meer mensen die undead gaan?

misschien is het ook wel handig om om 2100 te kijken welke servers er allemaal zijn en er eentje uit te kiezen :)

• admiral866

admiral866

wil ook wel meedoen :) Maar dan moet zeker wel iedereen horde zijn? Of maakt dat niet uit? atm doet de wow site et niet namelijk.

• nemo55
Weet niet of het wat uit maakt of je horde of alliance bent. Dat is dus meteen 1 van de dingen die we kunnen testen deze week.

[ Voor 31% gewijzigd door nemo55 op 02-09-2004 17:22 ]

• bcd87
  • Niet online
horde en alliance kunnen niet interacten enzo, dus lijkt me ook niet dat je horde en alliance rassen onder 1 clan kan onderbrengen

/edit
@Blerk_NKK
komt die niet vanavond als t begint?

[ Voor 19% gewijzigd door bcd87 op 02-09-2004 17:04 ]

Verwijderd

Heeft iemand al een aanvullende mail gehad trouwens (niet die met je key)?

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Die worden dus pas om 21:00 verzonden
Step 2: Once the Stress Test Beta launches, you'll need to create an account on Blizzard's account creation page. The URL will be provided with the announcement and in a follow-up email when the Stress Test Beta begins.
Als mijn Engels me niet in de steek laat that is

Trouwens even een lijstje maken wie wat gaat worden? Kunnen we een beetje zien wie met wie kan partyen

Ik wordt Tauren Druid, maar als veel mensen Alliance gaan wordt ik NE Druid. Ik maak zometeen wel even een tabel voor een overzicht

NicknameRaceClass
ApocryphaNight Elf Druid
TheAngelNight Elf Priest
PromWarMachineHumanMage
RoetDwarfWarrior
nemo55Night Elf Hunter
kEv4hNight Elf Rogue
uLuNight Elf Priest
DutchCommandoDwarfWarrior

Als iets niet klopt zeg het even :)

[ Voor 147% gewijzigd door Apocrypha op 02-09-2004 18:47 ]

• nemo55
Night Elve - Hunter 8)

Verwijderd

lekker dan :)
toevallig me vrijedag van maandag naar morgen verplaatst. kom ik thuis lees ik dat de stress test vanavond start :D , morgen lekker WoW spelen dus woot :D

ga zelf horde hier denk ik (shaman of druid tauren/orc/troll moet nog even kijken :p)

• bcd87
  • Niet online
ik heb ook vrij morgen :D
/me gaat iig undead rogue

Verwijderd

Jah, ik ga voor Night elf - Priest

funky shizzle

Verwijderd

Op http://www.worldofwarcraft.com/ staat dat de stress-test begint om 12:00 noon PDT. Hoelaat is dat hier?

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Lees even terug wil je :/.....

Verwijderd

Mijn excuses, overheen gelezen

• bcd87
  • Niet online
ik zie dat iedereen alliance gaat :'(
dan moet ik het ook maar eens overwegen om NE te gaan..
zit er veel verschil tussen rassen? (mbt stats etc)

edit:

ok Apocrypha ik ga night elf rogue, zou je dat kunnen veranderen? bvd :)
dan maak ik hopelijk ook nog wat mee van the 1-week GoT WoW clan :P

[ Voor 42% gewijzigd door bcd87 op 02-09-2004 18:39 ]

• nemo55
Als het goed is moeten alle rassen even sterk zijn. Ze hebben alleen verschillende voor- en nadelen. Maar het is en blijft een Beta dus Blizzard is nog steeds bezig alles recht te trekken.

Heeft er trouwens iemand enig idee hoe en waar we elkaar kunnen ontmoeten aangezien we als verschillende rassen in verschillende werelddelen beginnen. Er zijn zo te zien al wel aardig wat night elves, maar niet genoeg om een guild te starten.

[ Voor 40% gewijzigd door nemo55 op 02-09-2004 18:37 ]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Waarom heeft The Alliance nou alleen maar kut rassen (op NE na dan) en waarom starten die nou juist op Kalimdor :(

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Ik zit op het forum onder DutchCommando. Ingame zal ik echter te vinden zijn als Kaasboer 8)7

• bcd87
  • Niet online
ik waarschijnlijk onder Gaara anders gewoon kEv4h

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 21:02
kEv4h schreef op 02 september 2004 @ 18:56:
ik waarschijnlijk onder Gaara anders gewoon kEv4h
kEv4h kan je vergeten omdat er (nieuwe) naming policies zijn die worden getest in de stresstest.
Addendum for Stress-Test Servers Only
We have gone to great lengths to ensure that your experience in the land of Azeroth is as enjoyable and immersive as possible. However, this immersion can be quickly broken when you see the stately Tauren Hunter named "IOwnsU" or the imposing Night Elf Druid "ErnestBorgnine." In an attempt to maintain the suspension of disbelief, we will be disallowing all non fantasy-related names for the World of Warcraft Stress Test. This currently applies only to the Stress Test realms and not to the existing Closed Beta Test realms. You see, Alpha, Beta, and Stress Tests are not only an opportunity for us to test the stability of the software, but also an opportunity to test our support. Depending on the results of this test, we may or may not add this to our retail naming policy. Thank you for your cooperation in this little trial run and enjoy your travels!

Non Fantasy-Related This category includes names which:

* Deviate from classic high fantasy names
* Are references to pop culture or generally anachronistic
* Are statements in and of themselves

If a player is found to have such a name, he/she will:

* Be prompted to select a new name
* Be given a warning

• bcd87
  • Niet online
damn hopen dat gaara niet ingepikt wordt dan
/me is niet goed in namen verzinnen
ach anders gewoon de naam van een wc3 NE hero

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

ach ik zie wel, ik gebruik mijn nick gewoon die is nog nooit 2x voorgekomen ergens :+

* Blaasvis springt van ongeduld op en neer!!!

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Nog 5 minuten ahem
Ik denk dat die account create serv best wel een ddos krijgt over 5 minuten :D

Verwijderd

Go to the IP address listed here to create your account
(account creation will be unavailable until the time listed above)

*KNIP*

op aanraden maar ff de link weggehaald :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 21:03 ]

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Als de game uit is ga ik zeker horde. Eigenlijk staat het bijna vast dat het een undead mage zal worden maar Horde staat sowieso in steen geschreven voor mij >:). We zullen die zerg allies wel eens eventjes leren....

Natuurlijk ga ik ook een allies race/class spelen om toch de hele wereld te zien enzo.

Op worldofwar.net is btw een nieuwtje te lezen over de Gamestars Live show in London
We're pleased to announce that World of Warcraft is nearing completion. When we set out to create a massively multiplayer online role-playing game, our goal was to give players an incredibly dynamic online gaming experience filled with endless possibilities while expanding the scope of the Warcraft universe. We look forward to accomplishing this goal with the release of World of Warcraft
Zou dus toch een november release kunnen zijn voor Amerika en ik moet zelf nog zien of de euro beta er komt maar das al eerder gezegt :P.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• nemo55
kreeg één of ander problem report. |:(

• bcd87
  • Niet online
nemo55 schreef op 02 september 2004 @ 20:14:
kreeg één of ander problem report. |:(
met wat?

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb gewoon geen mailtje met key gehad :'(

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 20:03:
Go to the IP address listed here to create your account
(account creation will be unavailable until the time listed above)

weet niet of ik dit mag posten...maar ik doe het toch :p

(ik krijg btw wel dat het een forbidden is...dus misschien dat het pas om 21.00 uur up gaat......)
Dat mag eigenlijk niet, want zo kunnen nóg meer mensen op die site komen dan de 100.000 geselecteerden. Dan krijg je feitelijk een verkeerde test. Ik zou 'm even weg halen. :) Op IRC is 'ie al gesignaleerd. (irc.tweakers.net #wow)
BaN5Hee schreef op 02 september 2004 @ 20:37:Ik heb gewoon geen mailtje met key gehad :'(
Dan zit je er helaas niet bij. Je was waarschijnlijk veel te laat?

En verder:
DOH, natuurlijk krijg je die Error 403, Permission denied. Vanaf 21:00 uur zou hij beschikbaar moeten zijn. Je hebt alleen iets eerder het mailtje gekregen, omdat geen enkele mailserver staat te juichen als hij ineens 100,000 mailtjes te verwerken krijgt en omdat geen enkele fan staat de juichen als hij om 21.30 nog steeds geen mail heeft. ;)

Dividend for Starters

Verwijderd

Subject: North American World of Warcraft Stress Test Beta Begins Today!

The North American World of Warcraft Stress Test Beta Begins Today!

The North American World of Warcraft stress test beta is starting today! Hundreds of thousands of you applied for the stress test this past week, and we issued over 100,000 accounts and provided the stress test beta client for download. With the signups and downloads complete, Blizzard is just about ready to welcome these gamers into World of Warcraft for the very first time.

Starting today, September 2nd at 12:00 noon PDT, stress test beta participants will be able to create their World of Warcraft accounts and begin playing the game.

Go to the IP address listed here to create your account (account creation will be unavailable until the time listed above)

https://12.129.232.20/accountcreation

You may be prompted with one or more Security Alert dialog boxes prior to accessing the site. Please simply click "Yes" to proceed to the account-creation pages.

You will need your authentication key and the e-mail address that you used to sign up for your stress test beta account. Please note that while the signup pages ask for credit card information, these pages are simply placeholders and you will not have to enter any payment information to complete your account creation.

After you create your account, you will be able to log in to the game and begin playing. At the game's login screen, you will be asked to agree to the Terms of Service Agreement. After you agree to the Terms of Service, you will be prompted to enter the login and password you created for yourself during the account-creation process. Once your login and password are correctly entered, you will be transported into the game for the very first time.

If you do not yet have an authentication key there is still time!
Subscriber authentication keys are still available but only for today!
Subscribe now and get your authentication key and participate in the North American World of Warcraft Stress Test Beta today!

Subscribe link:
http://www.fileplanet.com...ow/upsells/upsell_a.shtml

Sign up page link:
http://www.fileplanet.com/betacenter/wow/stress_test/

The account you create for the stress test beta is valid for the duration of the stress test, which is seven days. At the conclusion of the stress test beta on September 9th, your stress test beta account will be deactivated.

Your participation will help Blizzard optimize its account-creation and server infrastructure and enable the company to deliver the best online experience possible when World of Warcraft launches later this year.

In addition to being able to log in to the game, you will also be able to log in to and make posts in the stress test beta forum after you have created your account. The stress test beta forum will be located at the URL below.

http://www.worldofwarcraft.com/board.aspx?fn=wow-stresstest

This forum will close when the stress test beta closes on September 9th.

For more information on the World of Warcraft stress test beta, please check out our FAQ.

http://www.fileplanet.com.../stress_test/wowfaq.shtml

:D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 20:51 ]

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

F5 F5 F5 F5 F5 F5 F5

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

haha

dat is juist wat ik niet probeer te doen :P
anders overbelasten we met ze alle de servers, en mogen dadelijk helemaal niet spelen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• nemo55
Is er al iemand die een acount heeft kunnen aanmaken.

Krijg steeds:
FORBIDDEN
You don't have permission to access /accountcreation on this server.

En het is toch echt:
http://www.time.gov/timezone.cgi?Pacific/d/-8/java
:|

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hier hetzelfde, zit op irc met wat amerikanen en ook die krijgen die melding.

Dus het ligt iig niet aan onze kant :)

Verwijderd

gewoon ff wachten...zal niet lang duren :)

kwartiertje uitlopen...pfff...hl2 is een jaar...waarom moeilijk doen over een
kwartiertje hehe :D

...ze zitten daar vast zelf te spelen dat ze de tijd vergeten zijn!

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 21:13 ]

• nemo55
few, kreeg het al een beetje benauwd hier.

Verwijderd

mensen, log in met de proxy, dan werkt ie wel ;)

• nemo55
I'm in! :*)

• twit
  • Laatst online: 14-09 19:08
ongratulations! You have successfully completed the World of Warcraft account creation process! You can now use the Account you've just created to login and play until the end of the Stress Test. Thank you for your help testing World of Warcraft!

Ik zit erin, ware het niet dat ik nog geen client heb omdat ik om 20:00 besloot mijn CC te pakken en me bij fileplanet te subscriben zodat ik ook mee kon doen :X :+

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• nemo55
post ff in welk realm je zit

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Lucky Bastards :)

• twit
Mwah dit was niet echt luck, ik heb vanavond 16E uitgegeven om er aan deel te kunnen nemen (guaranteed spot voor dat bedrag @ fileplanet). Alleen dat uber gare @$@#$# fileplanet heeft op die geweldige subscription servers van ze een bandbreedte van niets want ik download de client met 50kB/s en zit pas op 23% :(

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
twit schreef op 02 september 2004 @ 21:49:
[...]

Mwah dit was niet echt luck, ik heb vanavond 16E uitgegeven om er aan deel te kunnen nemen (guaranteed spot voor dat bedrag @ fileplanet). Alleen dat uber gare @$@#$# fileplanet heeft op die geweldige subscription servers van ze een bandbreedte van niets want ik download de client met 50kB/s en zit pas op 23% :(
mag ik je freak noemen nu? .. 16E :/

• twit
Nou ik ben dus totaal niet into WoW, ik had dit topic nog nooit doorgelezen en nog geen filmpje/screenshot of wat dan ook van dit spel gezien. Puur toevallig dat ik Roet ken van IRC en zag dat ie in #wow zat en toen merkte ik dat er wat te beleven was vanavond. Dus toen dacht ik ah hypes, altijd leuk, dus toen maar gesubscribed en nu ben ik de client nog aant downloaden.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Het ziet er allemaal erg mooi en sfeervol uit. Van lag heb je niet echt veel last. Waar je wel last van hebt zijn de te weinig creeps/monsters die er rondlopen. Je loopt soms een paar minuten rond zonder een vrije monster tegen te komen. Iedere monsters die spawned is binnen notime dood omdat iedereen loopt te zoeken.

Ik zoek trouwens een manier om van Kalimdoor naar Azeroth te gaan. IEmand al enig idee hoe dit in z'n werk gaat?

Verwijderd

Ik vind et wel bruut dat mn key gewoon niet werkt :)
Wel naaiend van blizzard dat ze mij geen nieuwe key geven aangezien ik nog wel gesubscribed heb, maarja niks aan te doen :'(

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2004 00:36 ]

• Scorpion
  • Laatst online: 18-01-2024

Scorpion

not to lame to read BitchX.doc

\o/ Congratulations! You have successfully completed the World of Warcraft account creation process! You can now use the Account you've just created to login and play until the end of the Stress Test. Thank you for your help testing World of Warcraft! \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
Heerlijk als m'n beeld begint te trillen als er een boom voorbijwandelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:42

Upke dupke

Oompa Loompa

Maar nog altijd geen nieuws over de Euro beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat een drukte is het op dit moment in die Stress Test. Was vrij kort na het online gaan van de servers gaan spelen. Sta je daar met 40+ man op een monster te slaan. Niet te doen :)
Ik wacht wel even tot morgen en dan rustig spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Zo, dat is wel een erg leuk spelleke zeg :P Net gestopt met spelen omdat de server down ging. Het is prima te spelen, soms wel erg laggy maar ja het is niet voor niets een Stress Test.

Ik ben er zeer over te spreken, vooral de kleine dingetjes maken dit spel zo leuk en laten zien dat er over nagedacht is. Ik ben een Orc Warlock begonnen op de een na laatste server (moeilijke naam :P ). Als er leuke verrassing bleek ik op level 4 al te beschikken over een Summon die nog handig was ook. Samen konden we makkelijk level 8 mobs aan :D

Killstealing is ook redelijk opgelost volgens mij. Degene die de meeste dmg op een mob doet heeft het recht op loot. Dus iemand die even een laatste klapje uitdeelt en snel je loot pikt is er ook niet bij.

De eerste paar uur was het echt verschrikkelijk druk, je moest rennen om aan je aantal beestjes te komen voor een quest. Dat bleef gelukkig niet zo. Het stikt van de quests, ik ben pas level 6 maar heb er al een stuk of 10 gedaan en allemaal is de beloning meer dan de moeite waard. Het leuke is ook dat je soms van een 2e NPC nog een beloning krijgt of een klein vervolgquestje (ga andere NPC vertellen dat je deze quest gedaan hebt).

Ook het sharen van een quest is meer dan briljant. Je zit in een party en dan kan iemand de quest waar hij mee bezig is gewoon met je delen, het is dus niet nodig om zelf naar de andere kant van de map te lopen om met een NPC te gaan praten dus je kan gelijk samen verder.

Ook het doodgaan is erg origineel opgelost. Je komt dan als ghost terug in een graveyard en kan ervoor kiezen om daar door een spirit healer weer onder de levenden gebracht te worden (volgens mij met XP verlies) of je loopt terug naar waar je dood ging zonder XP verlies. Als ghost zien andere spelers je niet, jij zit hun ook niet. De lijken van andere spelers blijven dus ook liggen totdat die ghost er is, zo zie je op sommige plekken aan de lijken alleen al dat het erg gevaarlijk is. Wanneer een speler released blijft er een skelet achter, niet voor eeuwig neem ik aan.

Het craften en skinnen moet ik nog uitvinden en ik ben zelfs een Fishing Trainer tegen gekomen :D

Al met al baal ik na 5 uurtjes spelen eigenlijk al dat dit maar een week gaat duren. En nu nog even wat eyecandy tot aan mijn eerste dood :)

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090204_223142.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090204_223201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090204_223504.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090204_231210.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090204_232840.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090204_232846.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_012056.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_012059.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_012350.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_012356.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_012537.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_015506.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_015517.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_015621.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_015627.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_090304_015727.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik haat jullie :(

(dokter zegt dat ik mijn agressie kwijt moet, is goed voor me)

:P
Veel plezier! Ik zmoet weer eens geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gefeliciteerd !!!

Alleen wel jammer dat deze test na de vakantie was begonnen :'(

Nu nog geduldig wachten voor de europese beta...... coming soon :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.