Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.061 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
PromWarMachine schreef op 25 augustus 2004 @ 00:04:
[...]

We hebben al eerder een discussie gehad over het vertalen van zo'n fansite. De spells kun je niet vertalen: "Orb of Fire" --> "Bal van Vuur", "damage per second" --> "schade per seconde". 8)7
oooh black and white deja vu: hete bal :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
eerst: Ik heb geen betanieuws (ik heb me ook niet ingeschreven)

Maar wel een nieuwe strip met een vette knipoog naar WoW.
Lees eerst het stukje wat erbij hoort, ik quote m ff:
This Is An Allegory

Wed, August 25 2004 - 4:30 AM
by: Tycho

You might already have read about those tragic events on Naboo, but there is no man alive who can pretend to be surprised by the predations of SOE's nefarious customer service at this point. Their behavior has been legendary since 1999, when they killed every tenth Everquest subscriber. They are the most diabolical force currently active on the world stage - teleporting player characters into orbit? Man, that's not even the main course.
En de strip die erbij hoort:
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040825l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Leuk stripje idd, ook een leuke actie van SOE;
Beetje extra achtergrond info:

Er is (was?) in star wars galaxies een bug waardoor credits geduped konden worden, SOE heeft (bijna) alle characters met die credits gebanned, een goed initiatief, maar helaas zijn dat vooral mensen die de credits hebben gekregen door bijv. armor oid te verkopen (in principe legaal dus ^^) of via het tipping systeem. (je kan dmv dat systeem geld aan iemand geven zonder dat diegene dat eerst hoeft te accepten oid., daardoor kan je dus makkelijk iemand die je bijv. healt snel tippen)

Vanwege al deze (onterechte) bans zijn veel spelers dus gaan protesteren en daarop reageerden de 'GM's' met random teleports naar nare gebieden ^^ en ik geloof dat ze op een gegeven moment zelfs de server uit hebben gezet.
Dit alles omdat zoveel spelers op 1 plek lag en instabiliteit zou veroorzaken aldus SOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:45

Tom Yam

(>'.')>

het zal waarschijnlijk niet zo zijn maar ik vraag het voor de zekerheid toch:

is er niet een kleine demo ofzo te downloaden welke ik kan installeren en draaien om te zien of het uiteindelijk spel wel op mn notebookie draait :O

dit om te voorkomen dat ik volgend jaar een spel koop wat niet blijkt te draaien.

alvast bedankt :)

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Nee, demo's voor mmorpgs bestaan niet, alleen alpha's en beta's :). Je kunt wachten tot de open beta, dan kun je het spel gratis voor een tijdje "testen", spelen dus, weet je ook meteen of hij wel/niet draait op jou systeem. Al denk ik niet dat je je zorgen moet maken, de specs van wow liggen heel laag, ik heb het gespeeld op een 1 gig 256 ram en gf 4 ti4400 en liep lekker soepel op 1024, al kan dat natuurlijk weer anders zijn in bijv een ironforge vol met mensen. Maar dat was op de beta versie, dus waarschijnlijk tweakt men nog wel wat aan de performance voordat ze hem releasen.

@roet: to slow, sucker :P .

[ Voor 11% gewijzigd door DeepSeven op 25-08-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Laatst online: 14-09 14:41
da_prinz schreef op 25 augustus 2004 @ 13:22:
het zal waarschijnlijk niet zo zijn maar ik vraag het voor de zekerheid toch:

is er niet een kleine demo ofzo te downloaden welke ik kan installeren en draaien om te zien of het uiteindelijk spel wel op mn notebookie draait :O

dit om te voorkomen dat ik volgend jaar een spel koop wat niet blijkt te draaien.

alvast bedankt :)
Nee, je zult moeten wachten op de open beta, of de closed beta mits je je hebt ingschreven en dan ook nog het gelukt hebt gekozen te worden. Er bestaat geen klein demo, het spel is groter als 2gb en je hebt ook nog eens een flinke server nodig wil je het kunnen draaien. (ok met 1 player kun je het zelf draaien maar dan nog, het is verre van representatief kwa gameplay)

En vergelijk anders de specs met die van de minimum specs, kom je al een eind. En je kan sowiso met de Open Beta testen of je kan spelen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

wachten op de Open Beta dan maar...

jammer dat de gesloten beta nog niet eens begonnen is :S maar goed...

plaatjes kijken kan ok leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
NiTiN schreef op 25 augustus 2004 @ 21:58:
wachten op de Open Beta dan maar...

jammer dat de gesloten beta nog niet eens begonnen is :S maar goed...

plaatjes kijken kan ok leuk zijn :)
Blizzard heeft gewoon de sign-up gehouden om de mond te snoeren van de europe community die om een beta zat te scheeuwen, het duurt nu namelijk wel belachelijk lang imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Roet schreef op 25 augustus 2004 @ 22:44:
[...]

Blizzard heeft gewoon de sign-up gehouden om de mond te snoeren van de europe community die om een beta zat te scheeuwen, het duurt nu namelijk wel belachelijk lang imho.
Zo kan je het ook zien ja ;)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

zeker niet voor september. ze zijn namelijk op een of andere gamecon.. je kan het tussen de regels door lezen :
quote: WoW-Europe
the coming weeks, there will be a few sightings of World of Warcraft in Europe, most notably at the Game Stars Live event in London (Wednesday 1st to Sunday 5th of September) and at the Games Convention in Leipzig, Germany (Thursday 19th to Sunday 22nd of August).
en als ik dit zo schrijf zie ik dat september alweer volgende week is.. damn, school begint ook weer bijna :(

maar in ieder geval, ze hebben nog geen team om de beta goed op te zetten(ze zoeken nog genoeg mensen) dus wie weet hoe lang het nog gaat duren voordat "wij" eindelijk de beta in handen kunnen krijgen.

• Roet
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 11:49:
zeker niet voor september. ze zijn namelijk op een of andere gamecon.. je kan het tussen de regels door lezen :

[...]

en als ik dit zo schrijf zie ik dat september alweer volgende week is.. damn, school begint ook weer bijna :(

maar in ieder geval, ze hebben nog geen team om de beta goed op te zetten(ze zoeken nog genoeg mensen) dus wie weet hoe lang het nog gaat duren voordat "wij" eindelijk de beta in handen kunnen krijgen.
Let op dat je niet 2x hetzelfde zegt/quote. Paar posts terug is namelijk precies hetzelfde gezegd. Tis maar dat je et weet.

En idd, de beta start waarschijnlijk niet voor 5 Sept. Zou beetje raar zijn om naar die beurs te gaan en daar WoW te showen als er al zat man in de beta zitten.

Maarja, met Blizzard weet je nooit waar je aan toe bent lijkt het...

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

dan trekken we warcraft 3 maar weer tevoorschijn en gaan vanaf het begin aan de slag :7 ... in afwachting van world of warcraft :P

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hmm zo te zien kom ik nog aardig dichtbij met m'n 3 maanden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Voor de mensen die nog een mooie pre-order deal zoeken in Europa...bij play.com issie 17,99 Britse Pond, dat is zo'n €26,-

Mooie deal lijkt me zo...? http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=185225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Our price: EUR 28.99 Delivered

Ff links euro-vlag aanvingen :P Wel relax die shop ja, heb er ook eens besteld. Moet wel zeggen dat het wat langer duurt als bijvoorbeeld nederlandse shops als GCshop, die altijd binnen 3 dagen wel leverd, en pre-ordered zelfs binnen 2 dagen, bij mij dan.

Denk dat je maar beter even kan wachten. Tenzij je het niet erg vind om een dagje later te beginnen (wat lategame eigenlijk geen ruk meer uitmaakt, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
Ponden prijs is goedkoper bij play.com ;) scheelt soms een paar euro :) (Dus als je besteld in Pond)

Maar het duurt idd wat langer als bij een NL-shop, maar ik denk dat geen enkele NL-shop onder deze prijs gaat zitten

[ Voor 8% gewijzigd door ChefChocolateball op 27-08-2004 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

stress test inschrijvingen
http://www.battle.net/for...t=1936619&p=1#post1936619

Komt er op neer dat ze je een gamespy id / fileplanet account willen aansmeren. Als je dat doet, voor 16 dollar, dan kan je je nu opgeven voor wow stresstest. Als je niet betaald dan kan je later inschrijven voor de stresstest, en dan ben je dus niet zeker van een plaats in de test.
Nouja kweenie, ik denk dat ik niet ga betalen voor dit.

edit.
http://www.battle.net/for...wow-general&T=1936619&P=7 lijkt erop dat het voor europese gebruikers lastig gemaakt wordt om niet mee te kunnen doen :(

faq: http://www.fileplanet.com.../stress_test/wowfaq.shtml

[ Voor 24% gewijzigd door admiral866 op 27-08-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please come back soon...

The World of Warcraft Stress Test signup page is currently only open to FilePlanet subscribers. The signup page for all other users will be available in a few days.
Er is nog een kans dat er nog ingeschreven kan worden door de gratis abonnees, maar ik weet het zo niet. De kans echter dat ik toch in de closed beta kom waar ik me voor heb aangemeld is toch kleiner als de kans dat ik 1 miljoen in de loterij win, dan maar de open beta afwachten.

Verder vermaak ik me nog wel met Risk Your Life, waarvan vooral het eindspel me leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
ChefChocolateball schreef op 27 augustus 2004 @ 11:40:
Voor de mensen die nog een mooie pre-order deal zoeken in Europa...bij play.com issie 17,99 Britse Pond, dat is zo'n €26,-

Mooie deal lijkt me zo...? http://www.play.com/play2...e=title&r=PC&title=185225
Even voor de goede orde erbij zeggen dat het hierbij om de Amerikaanse versie gaat waar nog niet zeker van is of je ermee op de europese servers kunt...release 15/10/2004 de europese komt ergens in 2005 uit helaas.

Niet dat dat voor veel mensen een probleem zal zijn waarschijnlijk maar ik heb 5 jaar everquest achter de rug op een amerikaanse server en met de speeltijden die die mensen hebben kun je de allerhoogste eindbazen pas verslaan als iedereen online is zo rond 3 uur snachts :'(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Ik was vergeten hoe lang WoW al aangekondigd is...
Ik was in het 2001 stip archief van Penny Arcade aan het zoeken, vond ik nog een WoW strip, deze vind ik wel leuk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2001/20010903l.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
Tr!gger schreef op 27 augustus 2004 @ 14:07:
[...]

Even voor de goede orde erbij zeggen dat het hierbij om de Amerikaanse versie gaat waar nog niet zeker van is of je ermee op de europese servers kunt...release 15/10/2004 de europese komt ergens in 2005 uit helaas.

Niet dat dat voor veel mensen een probleem zal zijn waarschijnlijk maar ik heb 5 jaar everquest achter de rug op een amerikaanse server en met de speeltijden die die mensen hebben kun je de allerhoogste eindbazen pas verslaan als iedereen online is zo rond 3 uur snachts :'(
Waar staat dat het de US-versie is? Ik zie het nergens staan :?
Het lijkt me zowiezo sterk dat die datum van 15 oktober klopt, aangezien de US-versie dat ook niet zal halen lijkt me?

[ Voor 9% gewijzigd door ChefChocolateball op 27-08-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

FUCKERDE@#$@#%@#$$ :(

Sorry... 'k Heb een betaald Fileplanet account van een vriend van me. Op m'n OS partitie was nog 2,5 GB vrij en het bestand is ~1.8GB dus dat paste makkelijk. Wat ik even vergeten was, is dat Firefox het download naar je TEMP directory en het vervolgens naar je default download directory kopieert. Dat is bij mij /docs&sets/desktop. Op dezelfde partitie dus. Resultaat: het kopieren is mislukt. Kan ik ffs opnieuw beginnen met downloaden. Ik word gek. Weer 82 minuten wachten voor NIETS!

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Leven is hard hoor, en al die mensen zonder een fileplanet account dan.. je moet blij zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ben ik ook... maar moest toch even m'n frustratie kwijt... denk je eindelijk, eindelijk te kunnen gaan spelen, krijg je zoiets.

Als er nog mensen zijn die van iets een screenshot wil... waar mogelijk zal ik dat zeker maken... ook zal ik proberen een filmpje te maken, als daar tijd voor is. Ben erg benieuwd of het al 'live' is, omdat op de pagina van FilePlanet stond dat m'n serial pas in gaat, op het moment dat de stresstest 'live' gaat... dus misschien ziet ik wel te piepen om niets.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Je kan sowiso niet meteen beginnen als je het binnen hebt. Je moet eerst nog wachten totdat je de mailtjes krijgt met hoe je verder moet na het downloaden. Ze laten eerst gewoon alle FilePlanet subcribers registeren en dat wordt dan aangevuld met non-subscribers, en daarna worden pas de mailtjes verzonden en de stress-test geopend. Dus maakt niet uit dat je opgehouden bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ja dat leek mij ook al, maar aan de andere kant, ik heb geen mailtje gehad. Alleen dit scherm en de download pagina:
Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft™ Closed Stress Test Beta.

The World of Warcraft Stress Test requires the use of a unique key to unlock the game. DO NOT SHARE this information with others or you may not be able to log in to the game!

Your unique World of Warcraft Stress Test key is: xxx-xxxxxxx-xxx-xxx-xxxxx

This key will not be active until the World of Warcraft Stress Test starts. An announcement will be made when the Stress Test goes live. Now that you have your key, go download the World of Warcraft Stress Test Beta client!

This file is for Windows and Macintosh: DOWNLOAD NOW!

Notice:
* We've also e-mailed this key to your GameSpy ID account.
* If you need customer support please contact our Support Team after checking your GameSpy ID account for an email confirmation.
* If you require support for World of Warcraft specifically, go to the World of Warcraft Support Page for Blizzard Entertainment® support.
De non-subscribers moeten maar afwachten of ze toegelaten worden...

Ik was erg blij dat dit scherm tevoorschijn kwam, omdat het mailtje niet bij mij, maar bij m'n vriend aan had gekomen. En die is natuurlijk niet online. Sterker, hij weet niet eens dat ik geregistreerd heb. Hoop dus niet dat hij ook wil...

Als ik dat account niet had, had ik wel een FilePlanet account aangemaakt voor deze gelegenheid hoor. Heb jij dat niet gedaan Roet?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Nee, ik support geen spam. Ik ben vanaf het begin af dat ik GameSpy ken al tegen gamespy. Laggy servers voor bijvoorbeeld Generals en Zero Hour is te triest. Deze commerciele aanbieding die ze nu hebben kunnen ze van mij part echt in hun reet steken, ik support die crap niet en ik ga echt niet betalen voor een weekje laggen.

(ik heb dus wel een account daar omdat ik anders geen Generals, Desert Rats, Zero Hour, Dawn of War kon spelen, maar geen betaalde account voor de duidelijkheid.)

[ Voor 21% gewijzigd door Roet op 27-08-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Roet schreef op 27 augustus 2004 @ 16:24:
Nee, ik support geen spam. Ik ben vanaf het begin af dat ik GameSpy ken al tegen gamespy. Laggy servers voor bijvoorbeeld Generals en Zero Hour is te triest. Deze commerciele aanbieding die ze nu hebben kunnen ze van mij part echt in hun reet steken, ik support die crap niet en ik ga echt niet betalen voor een weekje laggen.

(ik heb dus wel een account daar omdat ik anders geen Generals, Desert Rats, Zero Hour, Dawn of War kon spelen, maar geen betaalde account voor de duidelijkheid.)
Voor mij geldt hetzelfde, ik kots ook op Gamespy en waar mogelijk vink ik die troep altijd uit bij game installaties, maar soms kun je gewoon niet zonder. Alles draait nou eenmaal om geld. Dit is voor Blizzard blijkbaar het meest interessant. Ik geloof niet dat het lag wordt, want de servers zijn gewoon van AT&T / Blizzard, dus dat zit wel goed.

Ze hebben alleen een partner nodig die een X-duizend aantal keer een client van 1.8GB kan hosten. De kleinere gamesites hebben gewoon die extra bandbreedte niet. Gamespy/Fileplanet heeft dat wel. Waarom ze het niet gewoon via Bittorent laten lopen is mij ook een raadsel, maar het zal ongetwijfeld met geld te maken hebben.

Ik zou niet registreren voor Gamespy, al komt het geld wel bij hen terecht, maar voor WoW.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Servers kunnen nog zo goed zijn, een stress-test blijft een stress test, en daarmee kijken ze tot hoever ze kunnen. Maar zo wanhopig ben ik ook niet dat ik bij die site ga registeren, zelfs voor een weekje WoW niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Klopt, 100.000 characters die bijna tegelijk gemaakt worden is erg veel. We zullen zien of de servers het wel of niet houden.
In order to evaluate World of Warcraft's account-creation process and server performance under heavy loads, Blizzard will be conducting a seven-day stress test beta in the days ahead. This test will require over 100,000 players to download the World of Warcraft stress test beta client, create an account, and log on to play when the test goes live!
Blizzard is een ster in het formulieren van inconcrete zinnen.

Het vet gedrukte gedeelte kan 3 dingen betekenen:
1. Ze starten vandaag een stresstest die 7 dagen duurt, waarbij dat 'in the days ahead', slaat op die 7 dagen.

2. Ze starten 'de komende dagen' een keer een stress-test van 7 dagen. Niemand weet wanneer, want 'in the days ahead', slaat op 'de komende dagen'

3. Ze starten een stress-test van 7 dagen, zodra er 100.000 registraties plaats gevonden hebben. Men verwacht dat deze grens 'de komende dagen' bereikt wordt. 'the days ahead', slaat op het aantal dagen dat het nog duurt totdat de grens bereikt wordt.

@Roet: Ok, duidelijk. . .

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 27 augustus 2004 @ 17:34:
Klopt, 100.000 characters die bijna tegelijk gemaakt worden is erg veel. We zullen zien of de servers het wel of niet houden.

[...]

Blizzard is een ster in het formulieren van inconcrete zinnen.

Het vet gedrukte gedeelte kan 3 dingen betekenen:
1. Ze starten vandaag een stresstest die 7 dagen duurt, waarbij dat 'in the days ahead', slaat op die 7 dagen.

2. Ze starten 'de komende dagen' een keer een stress-test van 7 dagen. Niemand weet wanneer, want 'in the days ahead', slaat op 'de komende dagen'

3. Ze starten een stress-test van 7 dagen, zodra er 100.000 registraties plaats gevonden hebben. Men verwacht dat deze grens 'de komende dagen' bereikt wordt. 'the days ahead', slaat op het aantal dagen dat het nog duurt totdat de grens bereikt wordt.

@Roet: Ok, duidelijk. . .
De zin op zich is redelijk duidelijk. De enige juiste vertaling is nummer 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar informatie / tips over hoe je nu in de beta goed geld kan verdienen. Wat is het populairst om snel geld te verdienen en wat is het populairst om in the long run veel te verdienen? Wie zijn de "rijksten" en hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

PromWarMachine schreef op 27 augustus 2004 @ 16:10:
Ja dat leek mij ook al, maar aan de andere kant, ik heb geen mailtje gehad. Alleen dit scherm en de download pagina:

[...]

De non-subscribers moeten maar afwachten of ze toegelaten worden...

Ik was erg blij dat dit scherm tevoorschijn kwam, omdat het mailtje niet bij mij, maar bij m'n vriend aan had gekomen. En die is natuurlijk niet online. Sterker, hij weet niet eens dat ik geregistreerd heb. Hoop dus niet dat hij ook wil...

Als ik dat account niet had, had ik wel een FilePlanet account aangemaakt voor deze gelegenheid hoor. Heb jij dat niet gedaan Roet?
Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dan, het enige wat ik te zien krijg is dat die test alleen toegankelijk is voor Noord Amerika.

Zelfs met een compleet kloppend US adres als gegevens lukt het niet, enige wat ik niet kan veranderen is de .nl email aangezien het niet mijn account is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

keldon schreef op 28 augustus 2004 @ 02:34:
[...]

Hoe heb jij het voor elkaar gekregen dan, het enige wat ik te zien krijg is dat die test alleen toegankelijk is voor Noord Amerika.

Zelfs met een compleet kloppend US adres als gegevens lukt het niet, enige wat ik niet kan veranderen is de .nl email aangezien het niet mijn account is.
Dat is mij ook een raadsel.

Omdat m'n download al meermaals mislukt is, heb ik getracht opnieuw het installatieproces te starten op meerdere pc's met diverse browsers, maar meestal faalde dit.

De 'eerste keer proberen' met Firefox lukte het (zo heb ik ook echt geregistreerd). Toen ik 'de eerste keer' op een andere PC met Firefox testte, lukte het weer, maar de tweede keer (ook met Firefox) niet. IE werkt op geen van al (3) m'n PC's.

Het enige dat ik nog kan bedenken is dat men via IE een controle heeft ingebouwd die kijkt naar je Landinstellingen in het configuratiescherm en dat deze controle in Firefox niet werkt. Voor Firefox hebben ze dan misschien een controle die op de een of andere manier controleert hoe vaak de pagina bezocht is? :? (gezien het de tweede keer niet meer lukte)

Je kunt exotische browsers uit de kast trekken om te proberen of het werkt. Konquerer / Opera ofzo.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik gebruik normaal al Mozilla en kreeg daar al meteen die melding.

Maar inmiddels is het gelukt dankzij een US proxy :)

Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft™ Closed Stress Test Beta.

Moest voordat ik de file kon downloaden die proxy wel weer uitgooien :D

Volgens mij hebben ze die check niet meteen ingevoerd sinds de file online stond aangezien ik vanmiddag vanaf m'n werk die NA only melding helemaal niet kreeg.

[ Voor 22% gewijzigd door Ace op 28-08-2004 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

keldon schreef op 28 augustus 2004 @ 03:23:
Ik gebruik normaal al Mozilla en kreeg daar al meteen die melding.

Maar inmiddels is het gelukt dankzij een US proxy :)

Moest voordat ik de file kon downloaden die proxy wel weer uitgooien :D

Volgens mij hebben ze die check niet meteen ingevoerd sinds de file online stond aangezien ik vanmiddag vanaf m'n werk die NA only melding helemaal niet kreeg.
Inderdaad. Dat idee schoot ook even door mijn hoofd, maar aan de andere kant... dan zou het op mijn andere bak met Firefox ook niet moeten werken...

Een andere tip die ik nog kwijt kan is: Gebruik geen Winrar. Ik ben nu letterlijk voor de 4e keer die 2GB aan het downloaden, omdat ik met Winrar steeds een corrupte file dacht te hebben. Steeds opnieuw vanaf een andere Fileplanet mirror aan het downloaden... en steeds weer corrupt. :? Steeds heb ik dus ook de file die ik al had, verwijderd en de nieuwe mirror aan gezet...

Net toch eens iets gaan lezen, blijkt dat je hem alleen uit kunt pakken met Winzip 9 of Windows XP. :X 8)7

edit:

Dat laatste was inderdaad de truc. *D

Door veel eigen fouten ben ik na 13 uur 'bezig te zijn' geweest, toch eindelijk zo ver dat ik helemaal klaar ben voor de stresstest.

Aan de client op zich heb je niet zo veel, maar hier voor de fun 2 screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39926/full.jpg
Installatiescherm

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/39927/thumb.jpg
Inlogscherm

Overigens werken hier alleen de knoppen: "Login", "Terms of Service" & "Cancel" :P

[ Voor 28% gewijzigd door PromWarMachine op 28-08-2004 05:08 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Leuk hoor, maar kan je dr nou ook iets mee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

zo heb me maar even opnieuw ingeschreven. Nu met US proxy. Je kan dus voor 7 euro stress testen. Gewoon de sign up routine doen. En als je daarmee klaar bent krijg je wow banner en daar onder staat een linkje met de teskt "no thanks, i'll take the ad-supported fileplanet" ofzo.

Dat aanklikken en dan kiezen of je 7 dollar betaald of gratis gaat wachten of je ingelaten wordt. Als het zeker was dat het gewoon 7 dagen leuk spelen zou worden had ik wel betaald, maar aangezien het zeker een lagfest gaat worden no thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand nog een goede proxy server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

sOidivUs schreef op 28 augustus 2004 @ 09:06:
Leuk hoor, maar kan je dr nou ook iets mee of niet?
Natuurlijk. Over een paar dagen gaat de stresstest van start. Op dat moment krijg je een mailtje met de URL waar je een account kan maken. Met dat account log je in, maak je een character en ga je spelen. 7 dagen lang.

Je bent met 100.000 mensen tegelijk, waarbij we de servers pushen to their limits. Als ze het net niet trekken, dan hebben we veel lag. Als ze het wel trekken hebben we 7 dagen lang erg veel fun. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik denk niet dat het voor ons zo'n lagfest wordt. Je zit met het tijdsverschil met de US en het feit dat alle scholen afgelopen of volgende week weer begonnen zijn daar.

Dus onze prime-time moet denk ik redelijik te doen zijn aangezien ze dan daar lekker op school zitten of aan het werk zijn. Zeker ook omdat ik niet verwacht dat er 100.000 Europeanen via een US web proxy zichzelf inschrijven.

Dus ik heb goede hoop dat het te spelen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
screenshots posten als je erin zit he >:)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Sure Tr!gger, waar van?

Volgens http://wow.warcry.com kun je nu registreren bij Fileplanet, zonder dat je betalend abonnee bent. Probeer het uit zou ik zeggen. Iedereen die het tot nu toe heeft geprobeerd zit er volgens hen gegarandeerd in!! Succes.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wub
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:45

Wub

Kan iemand mij uitleggen hoe ik een andere proxy kan instellen om te kunnen aanmelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Zo ook gratis ingeschreven :)
Laatst dus geregd bij gamespy met us proxy, en nu via de main page naar de "sign up" gegaan.
Nu ff wachten
Game Key Processing

Your request for a game key is being reviewed. Please check back in twenty-four hours to see if your request has been approved. We apologize for the inconvenience!

To ensure that you can return to this page to check on your key status, do not delete the install file. If you do not want to save the install file, please save this URL to check back on your key status:
Hmm na topic gelezen te hebben op battle.net forums nog een keer de wow free sign up gedaan, tweede keer dus. En ja hoor accepted :) Heb een key, en ga nu downloaden.

- hmm moet eerst een uur in de rij wahten voor ie begint te downloaden :P

[ Voor 21% gewijzigd door admiral866 op 29-08-2004 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 29 augustus 2004 @ 11:40:
Zo ook gratis ingeschreven :)
Laatst dus geregd bij gamespy met us proxy, en nu via de main page naar de "sign up" gegaan.
Nu ff wachten
[...]
hoe heb je dat dan gedaan via US Proxy ik heb even zitten zoeken maar niet echt iets kunnen vinden?

Thx

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:43:
[...]

hoe heb je dat dan gedaan via US Proxy ik heb even zitten zoeken maar niet echt iets kunnen vinden?

Thx
Ik heb hier eentje van gepakt, waar dan "united states bij staat" >> http://www.stayinvisible.com/index.pl/proxy_list

edit:
if hier, kweenie meer :P http://www.aliveproxy.com/

hoe het werkt. Gewoon instellen in je browser, ik heb even een andere browser gepakt > proxy in IE normaal browsen in mozilla firefox. Zodra de proxy werkt, dan ga je naar http://www.fileplanet.com
Dan klik je op je het linkje sign up now Als je een juiste proxy gebruikt kun je je nu inschrijven voor wow. Als je geen of een niet juiste proxy gebruikt dan zie je staan dat This program is only available to North American customers.

Weet alleen niet zeker of je ook voor gamespy ingelogd moet zijn, was ik namelijk automatisch wel.

Dan vul je dat formuliertje in en druk je "submit".
En dat doe je dan twee keer, dan lukt het bijna zeker :)

Ohja ik heb nog een echte united states persoon adres etc gepakt voor de zekerheid >> http://www.phonebook.com en zoek even op een achternaam en een state ;)

ohja zodra je op je de sign up pagina bent kun je alweer je proxy uitzetten, net getest :P

[ Voor 77% gewijzigd door admiral866 op 29-08-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leer lezen Elander lol :D
nevermind

edit2: Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft™ Stress Test Beta.
woot :p

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 29 augustus 2004 @ 12:00:
[...]

Ik heb hier eentje van gepakt, waar dan "united states bij staat" >> http://www.stayinvisible.com/index.pl/proxy_list

edit:
if hier, kweenie meer :P http://www.aliveproxy.com/

hoe het werkt. Gewoon instellen in je browser, ik heb even een andere browser gepakt > proxy in IE normaal browsen in mozilla firefox. Zodra de proxy werkt, dan ga je naar http://www.fileplanet.com
Dan klik je op je het linkje sign up now Als je een juiste proxy gebruikt kun je je nu inschrijven voor wow. Als je geen of een niet juiste proxy gebruikt dan zie je staan dat This program is only available to North American customers.

Weet alleen niet zeker of je ook voor gamespy ingelogd moet zijn, was ik namelijk automatisch wel.

Dan vul je dat formuliertje in en druk je "submit".
En dat doe je dan twee keer, dan lukt het bijna zeker :)

Ohja ik heb nog een echte united states persoon adres etc gepakt voor de zekerheid >> http://www.phonebook.com en zoek even op een achternaam en een state ;)
Ja bedankt ik had net een programmatje gevonden net iets voordat je gepost had http://www.proxyswitcher.com
Dat werkt ook ik heb me ingeschreven en heb een eigen key gekregen. Moet nu nog ff 52 minuten wachten voordat hij begint met downloaden fileplanet he :(
Nouja toch bedankt voor je antwoord en misschien zie ik je wel op bij de stresstest _/-\o_

Weet ook niet zeker of je ook voor gamespy ingelogd moet zijn want ik was ook al automatisch aangemeld.

Thx Skinpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Hm vaag ik heb me net 5 minuten geleden geregged en ben meteen door, dus geen status en niet hoeven te wachten. Ben nu de zoveelste client aan het downloaden :).

Hoe ik het heb gedaan:

Zoeken naar US Proxy in google, en de eerste was geloof ik al meteen raak. Nouja, de eerste proxy van die site werkte niet, daar was fileplanet blocked, de 2 niet.
Het is volgens mij ook van belang dat je je adres wel een beetje amerikaans invuld enzo :D, dus let daar ook op, even een us adresje zoeken. Dan moet het lukken. Ik heb het trouwens gewoon gedaan door in IE die proxy IP in te vullen, meer niet.
Wat me ook opviel is dat als je naar de sign-up page gaat dat hij dan even snel naar www.gamespyid.com gaat, dus heb ook even in mijn gamespy ID north america ingevuld :D

Trouwens vergeet niet dat er ook een mIRC channel is waar je ook vragen kan stellen, en beetje babbelen als de stress-test begint. Soms duurt het even voordat er gereageerd wordt maar meestal wel redelijk snel.

[ Voor 30% gewijzigd door Roet op 29-08-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roet schreef op 29 augustus 2004 @ 12:19:
Hm vaag ik heb me net 5 minuten geleden geregged en ben meteen door, dus geen status en niet hoeven te wachten. Ben nu de zoveelste client aan het downloaden :).

Hoe ik het heb gedaan:

Zoeken naar US Proxy in google, en de eerste was geloof ik al meteen raak. Nouja, de eerste proxy van die site werkte niet, daar was fileplanet blocked, de 2 niet.
Het is volgens mij ook van belang dat je je adres wel een beetje amerikaans invuld enzo :D, dus let daar ook op, even een us adresje zoeken. Dan moet het lukken. Ik heb het trouwens gewoon gedaan door in IE die proxy IP in te vullen, meer niet.
Wat me ook opviel is dat als je naar de sign-up page gaat dat hij dan even snel naar www.gamespyid.com gaat, dus heb ook even in mijn gamespy ID north america ingevuld :D

Trouwens vergeet niet dat er ook een mIRC channel is waar je ook vragen kan stellen, en beetje babbelen als de stress-test begint. Soms duurt het even voordat er gereageerd wordt maar meestal wel redelijk snel.
Nog 25min wachten tot me download begint , :z jammer dat hij nog niet via bittorrent verkrijgbaar is (de beta dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

downloaden duurt ongeveer 2 uur. Gemiddelde snelheid ligt bij mij rond de 270kb/sec. Loopt langzaam omhoog.
Weet iemand ook of ze een startdatum hebben, of wachten ze echt op de 100.000 inschrijvingen? Anders kan iedereen zich nog wel een paar keer inschrijven met een ander mail adres :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:52
Haah! 2 weken op vakantie geweest en nog niets gemist +)
Congratulations! You have been accepted into the World of Warcraft™ Stress Test Beta.
Ook leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 29 augustus 2004 @ 13:10:
downloaden duurt ongeveer 2 uur. Gemiddelde snelheid ligt bij mij rond de 270kb/sec. Loopt langzaam omhoog.
Weet iemand ook of ze een startdatum hebben, of wachten ze echt op de 100.000 inschrijvingen? Anders kan iedereen zich nog wel een paar keer inschrijven met een ander mail adres :P
vreemd bij mij blijft hij momenteel vast staan op precies 150kb/sec , 6% binnen nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 13:36:
[...]

vreemd bij mij blijft hij momenteel vast staan op precies 150kb/sec , 6% binnen nu
Hmm bij mij helemaal vreemd ik download normaal gewoon max van mijn verbinding +/- 230 kb/s maar via fileplanet haal ik net 100 kb/s :(
En het maakt niet uit welke server ik gebruik.
Weet iemand misschien hoe dat komt?
Nouja wat maakt het ook uit stresstest duurt nog wel ff dus heb genoeg tijd om te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

zo klaar :)
totaal 2 uur en 9 minuten.
Je kan em trouwens niet met winrar uitpakken. Even met windows XP zip uitpakken. Open with en dan geen winrar kiezen, winzip kan ook btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist vernomen dat er geen nieuwe keys meer worden uitgegeven. Dus ik hoop dat de beta morgen start :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 15:53:
Zojuist vernomen dat er geen nieuwe keys meer worden uitgegeven. Dus ik hoop dat de beta morgen start :)
jup
These keys are on a first come first serve basis and the current pool of keys have run out. You have been put on a waiting list. We will have more keys available soon and you'll receive an email on how to claim your Stress Test Beta key when they're available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

Your application to the World of Warcraft Stress Test Beta has been accepted.

These keys are on a first come first serve basis and the current pool of keys have run out. You have been put on a waiting list. We will have more keys available soon and you'll receive an email on how to claim your Stress Test Beta key when they're available.

|:( ;( :X dacht ik eindelijk nog net op tijd te zijn en ff snel die client te d/l om ook mee te kunnen testen ben ik net te laat :(

wachten dan maar :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
100.000 man en ze komen binnen als zoete broodjes, wat een spel dit niet gaat worden :). Iig, ik heb me niet aangemeld, niet voor de gratis en niet voor die van 15 dollar. Ik heb het spel al gespeeld op de stormcraft servers, en ja, dat is idd niet hetzelfde als deze stresstest, maar ik ga me nu een tijdje niet meer met wow bezig houden tot open beta begint (aannemend dat ik toch niet in de closed beta kom).
Ik wil het spel ook pas weer spelen als er ook echt veel te doen is en zonder veel lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 15:53:
O-) O-) van wie had je dat ook al weer :)

maar had net discussie met m8...zou dat geen keys meer betekenen dat ze op zijn
voor vandaag...of gewoon op in totaal...want er staat wel dat ze nog info kunnen
krijgen als er weer keys available zijn (ik zeg dat ze gewoon helemaal op zijn)

mjah...wat zou't nou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles binnen en installed hier, Nu nog wachten tot alles de lucht in gaat en we kunnen testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff updateje mensen, er worden nog WEL keys verstrekt...zo'n maat van mij had er eerst geen
maar heeft er net dus 1 gekregen. Geef niet op zou ik zeggen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

had ie die via de mail of vanaf de signup pagina gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn weer net te laat gezien dit :( Maar goed, ben geregd en op de waiting list...

bedankt voor de proxy tips btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
als je gewoon een nieuw fileplanet accountje aanmaakt en daarin zet dat je uit noord-amerika komt, dan kan je je gewoon registreren toch voor die stresstest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij had het via de site gekregen, op f5 gedrukt ofzo ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
* Stealth2000 heeft ook nog net op tijd een key (thx admiral voor het reggen)

Zoals eerder gezegd, ik verwacht dat europeanen wel redelijk kunnen spelen gezien het tijdsverschil. Maar we zullen het binnenkort merken. (Kheb een week vrij dus als morgen de test start word dat een WoWeek ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

kEv4h schreef op 29 augustus 2004 @ 21:47:
als je gewoon een nieuw fileplanet accountje aanmaakt en daarin zet dat je uit noord-amerika komt, dan kan je je gewoon registreren toch voor die stresstest?
Wel een US proxy gebruiken anders kom je dat gedeelte van de site niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op 27 augustus 2004 @ 14:07:
[...]

Ik speel zelf al een paar jaar op Antonius Bayle, stuk makkelijker qua tijdsindeling. Je kunt tegenwoordig je characters moven, waarom doe je dat niet dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

gelukkig werden er nog wel keys uitgedeeld :7

* Tom Yam is d/l nu

meteen ff kijken of het een beetje wil op mn notebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Game Key Processing

Your request for a game key is being reviewed. Please check back in twenty-four hours to see if your request has been approved. We apologize for the inconvenience!

To ensure that you can return to this page to check on your key status, do not delete the install file. If you do not want to save the install file, please save this URL to check back on your key status:

If you have any questions concerning the holding process, please contact Customer Support.

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Hmm, net public sign up gedaan en kreeg ook die melding dat the current pool of keys op was.
Als er nu wel nog keys zijn krijg je die dan via mail of moet je die site open houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Je krijgt een mailtje, gisteren extra key aangevraagd via free signup en vandaag al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op 30 augustus 2004 @ 12:49:
Game Key Processing

:'(
Dit krijg ik ook, alhoewel ik een mailtje kreeg dat er nieuwe keys waren. Staat ook bij mij geen url achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

niet een post van mij...

[ Voor 95% gewijzigd door Apocrypha op 30-08-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit voor gare post :?

BTW ik heb er 1 binnengekregen. Kwam er pas laat laat achter omdat hij bij Hotmail in me 'Ongewenste Emails' terecht is gekomen

Ben nu aan het downloaden van Fileplanet. Hoefde niet te wachten en hij downed op z'n max.

Dus kijk in je Ongewenste Emails zou ik zeggen, want et zou zonde zijn om zo een key mis te lopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 15:55:
[...]

Dit krijg ik ook, alhoewel ik een mailtje kreeg dat er nieuwe keys waren. Staat ook bij mij geen url achter :(
ik heb het net even opnieuw gedaan en nu kreeg ik dit:

wat ik heb gedaan:
ander email adres gebruikt (geen hotmail)
nieuw account aangemaakt, daarin ook gezet dat ik uit US kwam
bij die pagina van de stresstest dat je je gegevens in moet vullen alles hetzelfde ingevult zoals het in mn fileplanet account ook staat

misschien was het geluk of kwam het door de dingen die ik anders heb gedaan, maar ik zit in de pool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kEv4h schreef op 30 augustus 2004 @ 17:04:
[...]

ik heb het net even opnieuw gedaan en nu kreeg ik dit:

Die mail kreeg ik dus gisteren al, vandaag een mailtje met Thanks for waiting! Here is the key you were waiting for! met een link erin naar de pagina met Your request for a game key is being reviewed. Please check back in twenty-four hours to see if your request has been approved. We apologize for the inconvenience! erin :(

Oftewel volgens mij doe ik óf iets verkeerd, óf je wordt een beetje aan het lijntje gehouden (wellicht in de hoop dat je dan een betaalabbo neemt bij Fileplanet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHH :( :( :(

Dit geloof je toch niet?! Ik zet mn download aan vanmiddag, lekker rustig op de fileplanet servers en hoef niet te wachten. Hij trekt de game nogal schommelend qua snelheid binnen maar op het moment dat ik 97% (ja je leest het goed 3% voor het einde) binnen heb gebeurt er het volgende: (je raad het al natuurlijk:...) mn connectie valt uit. Internet weg.

dus ik proberen met mn kabeltje in de router ipv via de wireless of ik nog wel op internet kan... werkt niet. Mn pc boven kijken of ik op internet kan... werkt niet :(:(

bel ik met de UPC infolijn (ja ik heb chello... weinig over te klagen gehad tot nu toe) en daar word door een bandje gemeld dat er een storing in mijn regio is en dat ze die zsm verhelpen...

nu is de storing eindelijk verholpen maar is er een wachtrij van minstens 45 minuten via de vrije servers... :'( en dus ga ik morgenochtend als ik op school ben wel aan de slag met d/l... maar of ik de file die ik nu heb staan can resume'n is maar de vraag. weet iemand dat? want toen ik al eerder een stukje erop had staan en wou resumen na eern reset van mn notebook gaf ie een foutmelding dat ie niet kon beginnnen met d/l totdat ik de oude al aanweizge file gewist had daarna kon het zonder problemen :S

daar gaat mn datagebruik... ruim 2 gig voor niks gedownload als ik pech heb... :(

help me out here: kan ik een file zoals deze resumen?

edit:
YEEEEEEEASSSSSSSSSS ik dacht: toch maar proberen dan maar wachten en laat ik hem de hele nacht dordraaien maar ik hoef niet eerst in de wachtrij maar kan meteen verder... en hij RESUME't!!! :D:D:D:D :7 ik ben weer blij

[ Voor 9% gewijzigd door Tom Yam op 30-08-2004 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
hm maybe, als je het met die FilePlanet downloader hebt gedownload. Het is me niet duidelijk of je gereboot hebt of niet. Weet ook niet hoe je gedownload hebt.

Ik raad sowiso al een apart download programma zoals getright aan om te downloaden, die kan tenmisnte resumen.

[ Voor 23% gewijzigd door Roet op 30-08-2004 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De closed eu beta kwam toch voor de stress test? Dan mogen ze wel opschieten imho heeft blizzard het reggen gewoon gehouden om van de eu community geen gezeur meer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
is het trouwens zeker dat je een key krijgt als je dat bericht kreeg dat je in de pool zit?
heb trouwens ook geen mailtje gehad, niets van fileplanet over de stresstest, alleen dat bericht op de website, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook geen mail gehad, maar wel een key enzo...dus neem aan dat het baard zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

NiTiN schreef op 30 augustus 2004 @ 21:02:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHH :( :( :(

daar gaat mn datagebruik... ruim 2 gig voor niks gedownload als ik pech heb... :(

---knip---
You have seen nothing yet. n00by me heeft 4x (!) 2,5 GB binnen gehaald, omdat ik dacht dat de file steeds corrupt was. Blame me, maar ik had echt dat ene kleine fucking regeltje niet gelezen dat je het alleen met WinXP of WinZip 9 kon extracten. :X

Omdat 't zeg maar nogal veel ruimte is op mijn partitie die bijna vol is, heb ik de file dus steeds shift-deleted en een volgende mirror gebruikt. 8)7

Ik ken iemand (O-)) die denkt dat de stresstest vandaag begint. Zelf dacht ik dit gisteren ook al. Wie denkt dit nog meer? :Y)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 30 augustus 2004 @ 22:00:
[...]

You have seen nothing yet. n00by me heeft 4x (!) 2,5 GB binnen gehaald, omdat ik dacht dat de file steeds corrupt was. Blame me, maar ik had echt dat ene kleine fucking regeltje niet gelezen dat je het alleen met WinXP of WinZip 9 kon extracten. :X

Omdat 't zeg maar nogal veel ruimte is op mijn partitie die bijna vol is, heb ik de file dus steeds shift-deleted en een volgende mirror gebruikt. 8)7

Ik ken iemand (O-)) die denkt dat de stresstest vandaag begint. Zelf dacht ik dit gisteren ook al. Wie denkt dit nog meer? :Y)
Nog niks binnen gehad hier, het kan nog , mischien 20:00 in de states (waar blizzard zit zal wel westkust zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

nou vanmiddag (1200) kon het nog steeds iig. Gewoon fileplanet / gamespy cookie clearen. Nieuwe US account aanmaken (phonebook.com). Dan daarmee inloggen en naar de wow sign up gaan, met een US proxy.
Daarmee lukte het me vanmiddag iig wel weer.

edit:
hmm nu krijg ik een melding van dat ze het gaan bekijken >> "Please check back in twenty-four hours to see if your request has been approved". Die kreeg ik eerder niet, nahja we wachten wel af :P

[ Voor 27% gewijzigd door admiral866 op 30-08-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam

Tom Yam

(>'.')>

PromWarMachine schreef op 30 augustus 2004 @ 22:00:
[...]

ja 2 gig valt wel mee maar goed heb al een keer gehad dat men bij de chello mn snelheid wat omlaaggeschroeft had ivm in hun ogen een hoeveelheid dataverkeer wat niet strookt met hun Fair use policy :S

maar goed normaal gaat er wel een stukkie meer per dag doorheen aan dataverkeer :)

Ik heb btw nu het programma geinstalleerd maar als ik het goed begrepen heb moeten we wachten tot een mailtje van blizzard met daarin een link, daar de activation key invoeren etc en dan kan je registeren?

* Tom Yam kan niet wachten om te checken of het lekker draait :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook accepted, dacht dat ik te laat was, maar het 1 en ander geprobeerd met emailadressen, proxy's etc. En kreeg mailtje dat ik accepted was met een key.

Direct naar de downloadlink gegaan die in het mailtje stond en sta nu in de wachtrij, nog een half uurtje en ik kan beginnen met downloaden :)

Oh en bedankt nog voor de tips mensen :>

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ga van de proxy af als je gaat downloaden, niet vergeten! :P Had een paar mensen die probeerden te downloaden via proxy, maar dat lukt niet aardig en die heb je er toch niet bij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, key stond op website, nu aan het downloaden aan 190k/s (met 2048kb adsl).

Ben benieuwd hoe het spel eruit gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Kijk wat filmpjes en screenshots zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ik ben benieuwd hoe lang we nog moeten wachten... :( Denk tot eind deze week ofzo, echt belachelijk begint het te worden met Blizzard zo onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
argh mensen die nog een key hebben gekregen :(
*maakt nieuw hotmail account aan*

edit:

rrr weer in de pool, heeft er iemand niet toevallig 2 keys? :D

[ Voor 35% gewijzigd door bcd87 op 31-08-2004 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Roet schreef op 31 augustus 2004 @ 07:56:
Ik ben benieuwd hoe lang we nog moeten wachten... :( Denk tot eind deze week ofzo, echt belachelijk begint het te worden met Blizzard zo onderhand.
Yup, ze worden erg goed in lekker maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemo55
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
T'is te hopen dat je ip niet gecontroleerd word tijdens de strestest. Om nou via een proxy te spelen is denk ik niet echt prettig. :/

waiting... waiting... waiting... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Weet iemand dat met zekerheid hoe dat zit met het IP checken van Blizzard zelf?

Anders zitten we hier allemaal voor niks klaar met onze key en client om dan alsnog een 'North America' only melding te krijgen zodra je wil inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

lijkt me niet dat ze dat checken. De US closed beta kan toch ook door europeanen met login gebruikt worden? Of niet?

[ Voor 3% gewijzigd door admiral866 op 31-08-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Ja de US beta kun je ook spelen met een niet-US IP. Er spelen namelijk ook gewoon duitsers en zelfs belgen :P Geen NLers want de nederlandse community heeft geen site gehad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Ik heb het ook gedaan hoor, met phonebook.com, een proxy enzo

maar is het eigenlijk niet kinda illegaal wat we aan het doen zijn? :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.