Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 10.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Goede redenatie Roet! *D
+1 inzichtvol

Dat zou best eens kunnen. Maar 'at least another week' bevalt me niet zo. Het wachten duurt al zo lang. Doe jij nog gelijksoortige games in de tussentijd?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:41
Nee ik ben full time bored op dit moment. Ben beetje aan het klooien met kamer inrichting, loop nog speakers aan te sluiten en ben bezig met het bouwen van een subwoofer. Kan ik straks lekker genieten van WoW.

Heb nog wel Lineage 2 gedaan, tenminste eventjes de Open Beta getest maar vond het niet veel. Ragnarok ook nog gespeeld. Maar nu speel ik niets, aangezien WoW mijn enkel aanspreekt, en de release te dicht bij is om nog even een andere MMORPG te spelen. Andere MMORPGs speken mij niet zoveel aan, op Everquest 2 na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:26
Kben om de boredom een beetje kwijt te raken maar even een Evercrack trial aan het downloaden. Ben ik toch weer 30 dagen zoet mee ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
BRON: gonegold.com
There's official word posted on the beta forums that the Community Manager (Katricia) has left. No indication given whether she quit, was fired, and whether or not it relates to the next piece of info.

I only have confirmation through one source, but I consider it reliable. Vivendi dropped a bomb on Blizz today, mandating that there will be a code freeze on 9/16, a gold date of 10/16 and a general release in November. Evidently they're not doing so well financially and want Blizzard/WoW to bail them out in the fourth quarter.

Again, this is one person at Blizzard's take as reported to me, I haven't seen any actual memos or anything. It's a shame, though, as I can't imagine how they could possibly wrap up all the new content, features, artwork, music, etc. etc. that's planned AND fix the bugs (that are barely noticeable when you're playing for free, but not acceptable in a pay-to-play game from my perspective) in just a month and a half. It looks to me like Blizzard will likely release a game that's 10x more finished than OTHER games of the genre, yet won't actually live up to the standard of Blizz games in terms of being complete. What a shame.

Sith
Volgens deze bron zou WoW dus november uit kunnen komen.
Dat zou om twee redenen behoorlijk zuur zijn.
Ten eerste hoor je van veel mensen die de US CB spelen dat WoW heel veel potentie heeft maar ook nog erg veel content mist.
Ten tweede betekend dit dat er waarschijnlijk geen OB zal komen waardoor je het spel niet kan uitproberen voordat je het koopt.

[ Voor 3% gewijzigd door ebborazor op 03-08-2004 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Content is makkelijk in de game te krijgen, dat is niet zo'n probleem. Als ze het slim hebben aangepakt bestaan de quests en dergelijke uit heel simpele scripts die ze gewoon door stagairs kunnen laten maken (bij wijze van..). Tenminste, als ze het doen zoals Dark Age of Camelot het doet.

Ik maak me meer druk over het PVP systeem. Alleen maar levelen tegen slechte AI "mobs" is niet leuk. Dat heeft EQ me geleerd, DAOC bevestigd, en Lineage2 heeft nog eventjes nageschopt. En hard ook.

Player versus player is veel uitdagender. Maar het huidige systeem lijkt me niet erg... spannend. Een beetje doelloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
De mensen bij Blizzard zijn niet dom, ze weten wat voor verwachtingen de gamers hebben en zullen het daarom echt niet afraffelen. Dan maar wat langer wachten (zo denken ze ook vaker is gebleken met andere games).

Ik heb er dus wel vertrouwen in dat het allemaal goed komt :)

* sOid heeft nog nooit zo erg naar een spel uitgekeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 09:46
Precies, ze leveren geen halfgare zooi af...écht niet.

Bovendien las ik dat HL2 in November uitkomt (jaja...hebben we eerder gehoord) en dat levert ze zeker weten meer op dan WoW, helemaal op korte termijn.

Volgens mij is het gewoon een gare roddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik snap jullie PvP redenaties trouwens niet.
Je hebt 1 (europe) server met PvP zones (waar je vanaf een bepaald level pas in kan) met PvP objectives, je MOET dus samenwerken.

-Er zijn dus geen aparte PvP servers
-Het lijkt me allerminst saai
-Wat de beloningen zijn is nog niet bekend

Dit staat in het stukje in de PC Zone en in de startpost.

Over de verschillende servers per continent: Misschien doen ze hetzelfde als bij Battle.net, je kan op verschillende continent servers, maar moet je wel helemaal overnieuw beginnen (en meer kans op lagg).

[ Voor 4% gewijzigd door Gman op 04-08-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Gman schreef op 04 augustus 2004 @ 13:17:
Ik snap jullie PvP redenaties trouwens niet.
Je hebt 1 (europe) server met PvP zones (waar je vanaf een bepaald level pas in kan) met PvP objectives, je MOET dus samenwerken.

-Er zijn dus geen aparte PvP servers
-Het lijkt me allerminst saai
-Wat de beloningen zijn is nog niet bekend

Dit staat in het stukje in de PC Zone en in de startpost.

Over de verschillende servers per continent: Misschien doen ze hetzelfde als bij Battle.net, je kan op verschillende continent servers, maar moet je wel helemaal overnieuw beginnen (en meer kans op lagg).
Het lijkt mij ook verre weg van saai worden :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Als blizzard ergens wel altijd veel motivatie in heeft gehad, is het wel in het perfectioneren van een game. Op de 1 of andere manier weten zij veel beter dan andere developers wat gamers precies wel en niet willen. Bij hun zul je dus bijv ook nooit een interface zien die helemaal niet lekker werkt, terwijl sommige andere games dit wel hebben. Zo hetzelfde met pvp, ze weten dat er een grote markt is voor pvp, en dat een goed pvp systeem een heel goede endcontent kan leveren, waardoor gamers veel langer blijven hangen. Dit mag dan hun eerste mmorpg zijn, ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn.
Voor de rest houden ze heel veel content achter. Wat heeft men eraan als je al 80% van je content opbaart in een open beta? Dat is natuurlijk erg dom. Naar mijn gevoel zullen ze nog geen kwart van de retail content laten zien in de ob. Maarja, thats just my 2 cents :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t schijnt dat ze al in november p2p gaan inbrengen,nou lekker voor ons eu beta testers dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Teveel content in de beta is voor de spelers ook niet leuk, zit je straks alles nog een keer te doen :O

Maar wat is zo zie is dat ze gewoon goeie contact met de spelers hebben, de community is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 16:48:
t schijnt dat ze al in november p2p gaan inbrengen,nou lekker voor ons eu beta testers dan.
Wie heeft jou verplicht om deel te nemen aan de EU bèta? :?
Als je het niet leuk vind, ga je toch lekker een andere MMORPG doen. :z
Zelfde geldt voor ebbo.

Wij europeanen hebben via legale wegen nog niets van de totale bèta of release content geziet. Op GoT wordt wel eens gesproken met de uitdrukking: lees de draad voor je blaat. Dit gaat w.b. WoW ook op.

[ Voor 7% gewijzigd door PromWarMachine op 04-08-2004 18:43 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand maar ik bedoel gewoon,ik heb maar het geld voor een p2p,en dat is op het moment city of heroes.Maar als al in november met die p2p beginnen dan kunnen we amper spelen :x (aangezien lvlen in mmorpg errrrrrrrrrrrrrrrrrug land duurd :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Als je die bron die ebbo geeft betrouwbaar noemt... Blizzard heeft al zelf gezegt dat het spel in usa/korea in dec/jan uitkomt. Bovendien denk ik niet dat blizzard een developer is die zich laat opjagen, ze hebben nog NOOIT een game die niet perfect was afgewerkt uitgebracht, waarom zouden ze hun nu zo mooie reputatie willen schaden?
Blizzard zorgt express dat het geen maanden en maanden duurt om de level cap te bereiken. Waarom? Omdat er 8 races zijn waaronder weer 9 races, waarvan iedereen er wel minstens 5 uit wil proberen. Dus het lvlen zal best meevallen. Wat veel moeilijker is nadat je je lvl cap hebt gehaald, is om een hero te worden, dat vreet wel weer tijd (dat heb ik gelezen tenminste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
PromWarMachine schreef op 04 augustus 2004 @ 18:40:
[...]

Wie heeft jou verplicht om deel te nemen aan de EU bèta? :?
Als je het niet leuk vind, ga je toch lekker een andere MMORPG doen. :z
Zelfde geldt voor ebbo.

Wij europeanen hebben via legale wegen nog niets van de totale bèta of release content geziet. Op GoT wordt wel eens gesproken met de uitdrukking: lees de draad voor je blaat. Dit gaat w.b. WoW ook op.
waar slaat het op dat je mij in deze post betrekt? :/

Deepsevens (balzamons ;)) opmerking over content klinkt logisch dus misschien zal dat wel meevallen.

Maar waarom ik het niet jammer zou mogen vinden dat ik het spel voordat ik het koop niet dmv een beta zou mogen testen ontgaat mij totaal.

Opheldering daar over dus of de volgende keer beter opletten dat je fanboy attitude niet in de weg staat van je redenatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Blaat, laten we ff allemaal lief tegen elkaar blijven, geef elkaar een :> en dan is alles weer goed.

Afgesproken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

ebbo schreef op 04 augustus 2004 @ 20:31:
[...]

waar slaat het op dat je mij in deze post betrekt? :/
\/\/\/\/\/

Maar waarom ik het niet jammer zou mogen vinden dat ik het spel voordat ik het koop niet dmv een beta zou mogen testen ontgaat mij totaal.
Wat ik zei ging over het afkraken van -of het ontbreken aan- content, voordat je een van de producten daadwerkelijk gezien en gevoeld hebt.

Opheldering daar over dus of de volgende keer beter opletten dat je fanboy attitude niet in de weg staat van je redenatie.
Dream on. :z
^_^ ==> Met de :* -jes van sOidivUs :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
PromWarMachine schreef op 05 augustus 2004 @ 09:16:
[...]

^_^ ==> Met de :* -jes van sOidivUs :P
Braaf *aai* ;)

Luuuuv is in teh air ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
:>

Deze WoW strips al eens langsgekomen?

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040423l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040416l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040322l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040329l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040331l.jpg

En deze is ook wel leuk :)
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2004/20040623l.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Gman op 05-08-2004 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
CTRL ALT DEL niet te vergeten!
(hun search werkt tenminste wel)

Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20040709.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20040414.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ctrlaltdel-online.com/images/comics/20040705.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Gman op 06-08-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CTRL ALT DEL is wel erg meesterlijk

herbalism... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

'k Ben niet zo van de comics. Meer dan een smile kan er zelden vanaf. :P

The real thing is meer iets voor mij. Wat dachten jullie bijvoorbeeld van het goede nieuws dat er weer videos van juniorx zijn! *D

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

de ctril+alt+del comics zijn altijd weer lachen... verder maar lekker afwachten :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hahaha die 2e van CTRL-ALT-DEL is lol :) Vooral die skinning, GROSSSSS _/-\o_

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen, ik weet dat dit een topic over world of warcraft is maar ik moet even wat weten over warcraft 3: the Frozen Throne.
Als ik naar de world editor ga en ik maak lucht (k) hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik dat dan ook zie ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 13:11:
Hallo mensen, ik weet dat dit een topic over world of warcraft is maar ik moet even wat weten over warcraft 3: the Frozen Throne.
Als ik naar de world editor ga en ik maak lucht (k) hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik dat dan ook zie ingame?
Ik heb geen id maar ik denk dat je hier: De Grote Warcraft III ROC & TFT topic - Deel 14 sneller een antwoord op je vraag zal krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Voor de mensen die het niet weten trouwens, hier staat de HELE geschiedenis van warcraft. Van de schepping van het universum tot het einde van W3:tft . Erg boeiend om te lezen, zeker als je van fantasy houdt :).

[ Voor 13% gewijzigd door DeepSeven op 07-08-2004 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

DeepSeven schreef op 07 augustus 2004 @ 13:38:
Voor de mensen die het niet weten trouwens, hier staat de HELE geschiedenis van warcraft. Van de schepping van het universum tot het einde van W3:tft . Erg boeiend om te lezen, zeker als je van fantasy houdt :).
Gaaf, even een keer uitprinten en lekker in het zonnetje lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

DeepSeven schreef op 07 augustus 2004 @ 13:38:
Hulde dude. _o_

Alleen hoe komt hij aan dit verhaal? Het zal niet letterlijk uit de boeken overgenomen zijn...
Apocrypha schreef op 07 augustus 2004 @ 13:45:
[...]

Gaaf, even een keer uitprinten en lekker in het zonnetje lezen :)
Aan elkaar geplakt, zonder het laatste hoofdstuk (dat is er nog niet ;)) is het 44 pagina's. 'k Hoop voor jou dat de zon zolang blijft. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Niet online
Er is nu een hunter page uit, woei kan niet wachten tot ik in beta kom (en anders maar final release ;)). Lijkt me echt een uberclass om te spelen. Je kan ook pet abilities gaan collecten en die weer aan andere pets leren, of een extra pet in stable houden. Tevens lijkt me boog en dual axes/daggers erg vetjes en hun specials zoals traps / rapid shot / flare lijken me ook cool 8) .

http://worldofwarcraft.com/info/classes/hunter.shtml

[edit]Het lijkt me moeilijk te kiezen tussen herbalism en dan enchanting of herbalism en alchemy.

[ Voor 11% gewijzigd door marshallq op 08-08-2004 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wordt tijd dat ze eens de europese beta laten beginnen, schiet niet echt op :Z

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Was met de US beta ook zo. Blizzard werkt gewoon op hun eigen snelheid, net als de US beta > na 2 weken gaatie open. Valt mooi samen met de patch. Dat de hunter page up is geeft maar weer aan dat het toch dichterbij komt. Ik gok maandag tot woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Inderdaad, ze launchen meestal aan 't begin van de week. Als er dan iets fout gaat, kunnen ze altijd herstellen. Slim bedacht, volgens mij. :Y)

Deze Hunter ability lijkt me zeer stoer. :9

Hunter's Mark - Places the Hunter's Mark on the target, increasing the Ranged Attack Power of all attackers against that target by X. In addition, the target of this ability can always be seen by the Hunter whether it stealths or turns invisible. The target also appears on the mini-map. Lasts for Y min. This is very useful for pointing out which target the group should attack. It's also useful in Player vs. Player fights. =]

[ Voor 64% gewijzigd door PromWarMachine op 08-08-2004 19:59 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik heb de warcraft-geschiedenis ook uitgeprint (33 blz @ times new roman 10 :P ), helemaal uitgelezen, doe je wel even over ;). Maar, als je het dan eenmaal uitgelezen hebt, snap je ook veel beter waarom er nu 8 races zijn, en waarom hun plaatsen zo verdeeld liggen, waarom de Maelstrom er is en wat de undead nu precies zijn. Heb je dus tijd over, en zin om eens wat te lezen (aan het strand ofzo) kan ik je de geschiedenis van Warcraft zeker aanbevelen, hij is erg origineel en betrekt je naar mijn mening veel dichter bij de game. Ik heb iig al veel meer zin in de eu beta :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik heb de hele WarCraft geschiedenis in een word document gestopt en geordent met wat plaatjes erbij zodat het fatsoenlijk te printen en te lezen valt.

Document
Diegenen die niet op 2 kanten printen kunnen m het beste even editen.

Het font op pagina 1 is ArcanaGMMStd-Manuscript.otf
Geen idee of dat een standaard font is dus maar ff online gegooid.

Overigens heb ik gezien dat er tóch wel 2 een aparte PvP server is, mijn excuses voor het eerder ontkennen.
Maar voor zover ik lees op de site is dat alleen voor de beta gedaan.

En er is weer nieuwe FanArt...erg mooi gedaan!

Ik ben maar weer begonnen met Morrowind RPG om de tijd door te komen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gman op 09-08-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cthulhu schreef op 08 augustus 2004 @ 16:14:
Wordt tijd dat ze eens de europese beta laten beginnen, schiet niet echt op :Z
Inderdaad! Laten we allemaal massaal actie ondernemen :p hehe jk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Gman schreef op 09 augustus 2004 @ 14:05:
Overigens heb ik gezien dat er tóch wel 2 een aparte PvP server is, mijn excuses voor het eerder ontkennen.
Maar voor zover ik lees op de site is dat alleen voor de beta gedaan.
Servertypes

Zie bovenstaande link, er komen zodra het spel live is 2 verschillende servers.
Een server met forced PvP aka Horde vs. Alliance (Je bent alleen veilig in eigen territorium mits je de andere faction niet aanvalt, want dan enable je PvP voor 5 mins.)

Of een server waarbij PvP voor 5 minuten aangezet kan worden met het /pvp command. Grootschalig PvP vind op die server alleen plaats in bepaalde gebieden (battlegrounds) PvE server dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
Ik dacht dat dat alleen voor de beta geldt om de balans te tunen, zoiets lees ik ook op de forums namelijk: Blizzard was eerst niet eens van plan een aparte server te maken voor PvP maar er was veel vraag naar dus hebben ze het toch maar opgezet.

Ik zie nergens staan dat dit in de final zo gedaan wordt, sterker nog ze zeggen dat het anders kan worden in de final.
Zie quote van die page:
Horde vs. Alliance Race War Server
The Horde vs. Alliance race war server will establish a straightforward method for the development team to test and balance the races and classes in a PvP environment. PvP concepts will be gradually introduced on this server. This means that the initial implementation of PvP is not how our final model will work once World of Warcraft is released. This patch includes the fundamental ideas of PvP in order to tune and refine the very foundation of our PvP model.
(Dit staat ook op de "Race War Tips" pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Dat zeggen ze van alle aspecten van het spel, alles kan nog veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 07:44

admiral866

The King Personality Disorder

Stealth2000 schreef op 09 augustus 2004 @ 15:05:
[...]

Servertypes

Zie bovenstaande link, er komen zodra het spel live is 2 verschillende servers.
Een server met forced PvP aka Horde vs. Alliance (Je bent alleen veilig in eigen territorium mits je de andere faction niet aanvalt, want dan enable je PvP voor 5 mins.)

Of een server waarbij PvP voor 5 minuten aangezet kan worden met het /pvp command. Grootschalig PvP vind op die server alleen plaats in bepaalde gebieden (battlegrounds) PvE server dus.
koel :) ik wist niet dat jij dit topic ook volgde ;)

Ik zal denk ik morgen es lekker in de zon zitten, dat warcraft docje lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke keer als ik zie dat er in dit topic gepost is, word ik altijd bang dat iemand mededeelt dat hij of zij in de beta zit en dat er niet meer gemaild word.

Mijn obsesie begint rare vormen aan te nemen

btw:
weer wat nieuwtjes op www.worldofwarcraft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dezelfde gedachtegang als orkje vanmorgen :)

spooky....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 03:13:
Elke keer als ik zie dat er in dit topic gepost is, word ik altijd bang dat iemand mededeelt dat hij of zij in de beta zit en dat er niet meer gemaild word.

Mijn obsesie begint rare vormen aan te nemen

btw:
weer wat nieuwtjes op www.worldofwarcraft.com
Jij ook al, ik word echt gek. Ga de meest idiote fratsen uithalen. Uitrekenen dat ik 15 jaar kan WoWen van m'n vakantiebaantje, bijvoorbeeld. :X
Verder ververs ik minstens 15 keer per dag 'mijn' WoW-nieuws website. (wow.warcry.com)

De hele WoW geschiedenis lezen, ook zoiets. Ben nu bij chapter 1, aan het eind. Heb iets van 10 blz gelezen, in niet al te simpel Engels, maar het is zeer zeker de moeite waard. Voor degenen die minimaal de campaign van RoC en/of TFT gedaan hebben en zeker geinteresseerd zijn in WoW en de invloed van WoW op de WarCraft verhaallijn, is het echt een must-read!

Bij voorkeur op een zomeravond zoals gisteren of gewoon in 't zonnetje. Alleen moet ik werken, dus dat zonnetje zit er niet in.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
admiral schreef op 09 augustus 2004 @ 23:57:
[...]

koel :) ik wist niet dat jij dit topic ook volgde ;)

Ik zal denk ik morgen es lekker in de zon zitten, dat warcraft docje lezen.
OT: Yup, al een tijdje. Post alleen weinig. Zit ook al een tijdje in een WoW clan. (hehe, ook al verslaafd voordat het spel is begonnen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Was het trouwens officieel aangekondigd dat de emails na 9 augustus zouden worden verzonden, of was het gewoon een speculatie van iemand hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Die speculatie was van mij en geloof dat PromWarmachine er ook wel achter stond :P. Maar dat komt gewoon omdat het in de US en Korea ook zo ging, dus waarom niet in de EU. daarnaast werd de nieuwe patch pas na 9 augustus verwacht dus leek hij mij wel redelijk om te schatten dat de beta pas na 9 augustus begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Mjah, dan heb je nu iig al gelijk want alles wat nu komt is dus al na 9 augustus ;). Maar het kan dus best zijn de emails pas over 3 maanden komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
nou.. dat denk ik toch niet :) Het kan nog wel even duren misschien, maar ik denk toch zeker deze maand. Waarom zouden ze anders de sign-ups doen? Het zou eventueel wel kunnen om ervoor te zorgen dat de kokende europe community een beetje te dimmen maar dan vind ik het alles behalve slim om ze ook nog langer te laten wachten op de mails dan in de USA en Korea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik denk deze week _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Apocrypha schreef op 10 augustus 2004 @ 17:42:
Mjah, dan heb je nu iig al gelijk want alles wat nu komt is dus al na 9 augustus ;). Maar het kan dus best zijn de emails pas over 3 maanden komen
Doe niet zo dwaas. Jij bent slimmer dan deze opmerking. :D

Voor de USA release komt er nog een open beta, dat kán bijna niet anders. Aangezien USA release voor Q4 geplanned staat en een open beta toch minimaal een maand moet duren, wil je een goede stress test kunnen houden... zal de EU beta nooit meer 3 maanden kunnen wachten. Het heeft weinig nut een open beta (open, dus voor iedereen) te houden als de EU servers nog niet eens 'single-tested' zijn door close beta spelers.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

PromWarMachine schreef op 10 augustus 2004 @ 21:16:
[...]

Doe niet zo dwaas. Jij bent slimmer dan deze opmerking. :D

Voor de USA release komt er nog een open beta, dat kán bijna niet anders. Aangezien USA release voor Q4 geplanned staat en een open beta toch minimaal een maand moet duren, wil je een goede stress test kunnen houden... zal de EU beta nooit meer 3 maanden kunnen wachten. Het heeft weinig nut een open beta (open, dus voor iedereen) te houden als de EU servers nog niet eens 'single-tested' zijn door close beta spelers.
WoW staat voor Q4 geplanned ja, december is nog 4 maanden verwijderd. Dus als ze een minstens een maand nodig hebben kunnen we in theorie nog best 3 maanden wachten op onze mailtjes :) . Maar waar je vanuit kunt gaan is dat WoW zeker uitgesteld wordt naar eregns in 2005.

Wat ik wil zeggen is dat 9 augustus een speculatie is van Roet en Promwarmachine, gebasseerd op de USA/Korea beta. Verwacht nou niet meteen dat we deze week mailtjes krijgen. Het kan best zijn dat we nog een tijd moeten wachten. Eerlijk gezegd heb ik niet zo'n vertrouwen in Blizzard Europe, maargoed dat is mijn visie erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Laatst online: 09-09 15:33
Een nieuwsbericht op de wow site betreffende de beta:

http://www.wow-europe.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Siliakus schreef op 11 augustus 2004 @ 18:30:
Een nieuwsbericht op de wow site betreffende de beta:

http://www.wow-europe.com/en/
Thanks, maar het duurde minimaal 3 seconde voor de browser geladen was, als je het ook even had gequote, had 't weer sneller gegaan. :P :+
World of Warcraft European Closed Beta Test News - Ryann, 11/08/2004
It’s been two weeks since the close of the European World of Warcraft Beta Test sign-ups, and the selection process for the first group of beta testers is now nearing completion. However, as we have an impressive list of applications the finalization of the first selection still lays a little way ahead.

The first wave of authentication keys for the European Closed Beta Test will be sent out to beta testers by email as soon as the selection process is completed. With these keys, testers will be able to create their accounts for the Beta Test using a Web interface that will be hosted on the official European World of Warcraft Beta Test Web sites (www.wow-europe.com/de, /fr, and /en).

During its first phase, the Beta Test will not be localized, which means that all European beta testers will initially be using the English language version of the game client. However, as the Beta Test progresses, fully localized French and German clients will be made available for download.

We will announce the notification of the first group of testers and the start of the European World of Warcraft Closed Beta Test on these sites as well as on the official European Blizzard sites: Blizzard.co.uk, Blizzard.de, and Blizzard.fr.

See you in Azeroth…
Hier voor die Duitsers en Fransen. :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Yam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:45

Tom Yam

(>'.')>

man man man wat heb ik een zin om dit spel te spelen en wat baal ik ervan dat ik er net een paar dagen te laat bij was voor het inschrijven voor de beta test :(

Maar idd een release voor q4 2004 zal waarschijnlijk wel weer uitgesteld worden ben ik bang...

HOEWEL: kerst is een goede verkoopgelegenheid natuurlijk ;) dus zullen ze het dan wel af willen hebben :D

oke op die fiets ^_^ dan weet ik dat ook

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

da_prinz schreef op 11 augustus 2004 @ 20:07:
man man man wat heb ik een zin om dit spel te spelen en wat baal ik ervan dat ik er net een paar dagen te laat bij was voor het inschrijven voor de beta test :(

Maar idd een release voor q4 2004 zal waarschijnlijk wel weer uitgesteld worden ben ik bang...

HOEWEL: kerst is een goede verkoopgelegenheid natuurlijk ;) dus zullen ze het dan wel af willen hebben :D
Ik weet niet of jij het weet, maar de Europese release staat sowieso al niet voor Q4 2k4 :P Dat wordt Q1/Q2 2k5 :P

Er is een nieuwe sneak peek uit, waarin men de major changes in de komende patch (voor de USA beta) toelicht. Erg interessant. Dit gebeurt doorgaans 2 of 3 dagen voor het daadwerkelijk implementeren. Als Roet met zijn eerdere speculatie gelijk gaat krijgen, betekent dit een spoedige start van de European closed bèta.

[q=http://www.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=194029&p=1]
We’ve been in the “coming soon” stage with the new patch for a little over a week now, so we figured now is a good time to offer a sneak peek of just a few of the changes that we’ll be implementing. The real fun will be reviewing the full patch notes when those are available, but for the time being, we hope you find some of this info useful. As for the patch, well, it’s coming soon.

Boats and Zeppelins
Boats and zeppelins will be added to the world in a couple locations. A boat will be added between Booty Bay and Ratchet, and a zeppelin will be added between Orgrimmar and Tirisfal. A zeppelin will also be added between Grom'gol and Orgrimmar. The round trip on all three of these new transports will be around five minutes, with a pause at each destination of one minute each. If you miss a transport, you will have a very short wait before it returns. If you log out or crash during your journey, you will log back in on the same transport as you logged out on, though you will likely be at a different location along its path. Because this was the original intention for our world travel, the instant-teleport NPC's at these locations will be removed, but they still remain at the other locations where boats and zeppelins have not yet been added. Please keep in mind that the Goblin Transit Authority is not responsible for accidents, so do not jump off of boats or zeppelins when riding them because you may land in a place where you cannot reach your corpse.

Flight Paths
Many new flight paths will be added for world travel. Be sure to check your flight-path NPC's to see what new paths have opened up. Not all of the paths will be in yet; more are on the way in the near future.

Sharing Quests
You will now be able to share your quests with your entire party. To utilize this option, you’ll need to open your quest log, select a quest, and press the “Share Quest” button. All members of your party will then be presented with the quest as though you were the quest-giving NPC.

Some restrictions:
• You’ll only be able to share with party members.
• Party members will have to be nearby when you share.
• Party members will have to meet the prerequisites of the quest. For example, if you’re on step 2 of a quest and your friend is still on step 1, you won’t be able to give your friend a “shortcut” to step 2.
• Quests generated from items cannot be shared.

Tracking
Tracking of all types will now work until canceled, but you will only be able to have one type of tracking working at a time (Herb Finding, Mineral Finding, Sense Undead, etc.).

Faction/Reputation
Ratchet, Gadgetzan, and Booty Bay will now utilize our most current system of factions and reputation adjustments. Assaulting bankers, vendors, transportation specialists, etc. may result in a loss of permanent reputation with these cities.

Chat
The chat user interface has been revamped, and we will continue to make changes based on player feedback and designer upgrades.

Dividend for Starters

• Roet
quote: Blizzard
We've locked down all content for the upcoming patch. We're testing and tuning it.

It's possible that the patch will be ready by the end of the week. If something major comes up, that will push it into early next week.
Denk dat de beta later komt als de patch, maarja het blijft maar een beetje gokken/speculeren.

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Roet schreef op 12 augustus 2004 @ 18:26:
[...]

Denk dat de beta later komt als de patch, maarja het blijft maar een beetje gokken/speculeren.
Mja, er is eerder al gezegd, dat we toch beginnen op de USA servers, omdat ze nog niet alle EU servers gereed hebben. Ook is er pas verteld, dat we eerst een notificatie krijgen van het sturen van mails. Dan worden de mails echt verstuurd en weer een fase later kan je pas spelen. Je moet eerst een account maken, via hun website, met de verkregen serial.

Dat zou betekenen dat ze de push tegelijkertijd kunnen doen met het sturen van de mails of het aankondigen daarvan. Het echt spelen, duurt nog wel minstens een week. :z

Dividend for Starters

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, nu heb ik twee weken geleden een andere videokaart gekocht, klopt m'n info niet meer van de beta sign-up. :+
Iemand die een gok durft te doen qua kansen qua beta-test: Een kleine kans om mee te mogen doen, vrij groot, of 50/50?

🌞🍃

• DutchCommando
Niet groot voor fase 1. Ik heb getallen gehoord van in de 600.000 signups en voor fase 1 worden er 3.000 geselecteerd.

• kamerplant
  • Niet online
Damn, dat zijn nogal wat signups :D
De kans is best wel verwaarloosbaar dus, helaas. Maar er komt dus nog een test-fase met veel users? :)

🌞🍃

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

DutchCommando schreef op 12 augustus 2004 @ 21:28:
Niet groot voor fase 1. Ik heb getallen gehoord van in de 600.000 signups en voor fase 1 worden er 3.000 geselecteerd.
Sorry dat ik even off-topic ga, maar ik wil even zeggen dat ik me er echt over verbaas dat DutchCommando overal komt waar ik ook kom :P Stalk je me ofzo? :+

Sorry moest ik even zeggen ;)

Ontopic: ik kijk ook erg uit naar het mailtje van blizzard :+
DataBeest schreef op 12 augustus 2004 @ 21:43:
Damn, dat zijn nogal wat signups :D
De kans is best wel verwaarloosbaar dus, helaas. Maar er komt dus nog een test-fase met veel users? :)
1 op de 200, is grotere kans dan de loterij winnen hoor :)

[ Voor 25% gewijzigd door McFlipp op 12-08-2004 21:59 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• DutchCommando
McFlipp schreef op 12 augustus 2004 @ 21:56:
[...]
Sorry dat ik even off-topic ga, maar ik wil even zeggen dat ik me er echt over verbaas dat DutchCommando overal komt waar ik ook kom :P Stalk je me ofzo? :+
Jij stalkt mij gewoon 8)7 :+ !

Ik denk overigens dat het aantal signups uiteindelijk lager is, ze halen dubbele weg en filteren andere werelddelen.

• aXe

aXe

[#]aXe

En je moet ook niet vergeten dat je zo'n 2 Gb moet downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor blizzard maak ik zoiets graag vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 04:33:
Voor blizzard maak ik zoiets graag vrij :)
Wie niet zeg maar :P

Er is een plaatje verschenen van de Charger, de Paladin mount. Niet echt iets bijzonders, als je het mij vraagt.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:30
Als je zo kijkt naar de kalender(en tempo) van Blizzard weet ik bijna zeker dat het World of Warcraft wordt uitgesteld naar (hopelijk) q1 2005.

Er moet simpelweg nog te veel gebeuren. Heel maybe dat de US de game eerder in final release krijgen. Maar Europa zal practisch zeker niet dit jaar de game nog spelen.

Overigens, waar heb jij gelezen dat bij het begin van de EU beta op VS servers wordt gespeeld? Wat is dan het 'nut' van die beta test?

Gaat volgens mij o.a. of Blizzard Europa haar zaakjes qua server/patchen en alles up en running heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Zo erg vind ik het persoonlijk niet als de euro wordt uitgesteld naar begin 2005. Dan kunnen we iig langer 'testen' ;) , als je wordt geselecteerd uiteraard

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

quakerix schreef op 13 augustus 2004 @ 08:03:
Overigens, waar heb jij gelezen dat bij het begin van de EU beta op VS servers wordt gespeeld? Wat is dan het 'nut' van die beta test?

Gaat volgens mij o.a. of Blizzard Europa haar zaakjes qua server/patchen en alles up en running heeft.
Hier ergens is de officiele bron, die hier door mij gequote is. Let op het derde kopje, the game will not be localized.

Het nut? Later, gaat het wel werken op EU servers in DE/FR/EN. Altijd later, bij Blizzard. ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op 13 augustus 2004 @ 10:17:
[...]

Hier ergens is de officiele bron, die hier door mij gequote is. Let op het derde kopje, the game will not be localized.

Het nut? Later, gaat het wel werken op EU servers in DE/FR/EN. Altijd later, bij Blizzard. ;)
Er staat in het officiele bericht niets over de locatie van de game servers.

Er staat dat er op de europese web servers kan worden geregistreerd (DE/FR/EN).

Verder staat er, dat in eerste instantie met de engelse client wordt gespeeld. Later worden de duitse en franse clients toegevoegd.

Als er wordt gesproken over "Localized" dan hebben ze het over de taal van de client, niet over de locatie van de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Inderdaad, de locatie van de servers is nog altijd EU, anders is het beta testen idd een beetje dom :+
En waarom hadden ze anders 2 maanden geleden al de servers naar de EU gestuurd om daar geinstalleerd te worden? Maarja het is eigenlijk al logisch genoeg.

En de Paladin mount is inderdaad duf, maar de Paladin is over het algemeen gewoon een duf char :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Goed, goed, 2 tegen 1. :P
Wel rare woordkeus. Localized, dan denk je toch aan een locatie... ^o) :P

Anyways, Paladin is een goede support class. In Mage vs Warrior fights lijkt me een Paladin toch zeer nuttig.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Er is een nieuwe Q&A uit!

De interessantste heb ik gequote, de rest is te zien in de bron. :)
How much of the world, including dungeons, is unlocked and available to testers today? What is the end-of-beta goal that the developers want to see for released/tested content?

With the next patch, we will be raising the level cap to level 55 and we will be opening up the corresponding zones and dungeons to accommodate characters of that level. We have almost finished all the adventuring zones for characters up to level 60, and we only have a few more outdoor zones and dungeons to go. We are also adding "raid" content to the game (epic encounters that take several groups to defeat); however, while we intend to have a great deal of this content, we will only beta test a small amount and reserve the rest for discovery by players on release.

What is the target average number of players going to be on retail servers?

The concurrency rate is currently planned to be around 2000-2500 players at peak times. There won't be a maximum amount of players that are allowed to "live" on a server, but this is the amount of characters we expect to actually be in the world at any given time.

Will there be more weather effects than the random lightning by the Dark Portal?

Yes, we do plan on adding more of these types of effects. This is on our list of things to do, but we don't have an ETA at this time.
Dat aantal users per server lijkt me helemaal niet veel? Ligt er ook aan hoeveel servers er komen natuurlijk, maar het is minder dan ik me had voorgesteld.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Het is het aantal mensen die tergelijkertijd online zijn. Dat is zeker wel veel. Daar heb je zeker 4000 man geregistreerd voor nodig per server. Want gemiddeld is maar 1 op de 2 man online ofzo (gemiddeld! savonds is het uiteraard drukker, maar om 9 sochteds behoorlijk leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

World of Warcraft European Closed Beta Test News - Ryann, 11/08/2004
It’s been two weeks since the close of the European World of Warcraft Beta Test sign-ups, and the selection process for the first group of beta testers is now nearing completion. However, as we have an impressive list of applications the finalization of the first selection still lays a little way ahead.

The first wave of authentication keys for the European Closed Beta Test will be sent out to beta testers by email as soon as the selection process is completed. With these keys, testers will be able to create their accounts for the Beta Test using a Web interface that will be hosted on the official European World of Warcraft Beta Test Web sites (www.wow-europe.com/de, /fr, and /en).

During its first phase, the Beta Test will not be localized, which means that all European beta testers will initially be using the English language version of the game client. However, as the Beta Test progresses, fully localized French and German clients will be made available for download.

We will announce the notification of the first group of testers and the start of the European World of Warcraft Closed Beta Test on these sites as well as on the official European Blizzard sites: Blizzard.co.uk, Blizzard.de, and Blizzard.fr.

See you in Azeroth…
Dit zegt nou nog niet wanneer we het kunnen verwachten, zo snel mogelijk.
Dat zeggen ze nou al sinds de beta sign-ups, zo snel mogelijk kan ook over een maand zijn dus we schieten er niks mee op, Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Als niemand het post, de patch is uit voor de US beta! Je hebt er niets aan maar toch leuk :P

http://www.worldofwarcraft.com/ voor changelog e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 13:27
Check de mage nerf, heeft die class nog wel bruikbare spells nu ;) ? Nou hopen dat die euro beta nu eens van start gaat. Zou tijd worden toch...

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe

aXe

[#]aXe

Pff die mages nuken nog prima. Stealth is gewoon een beetje teveel van het goede voor een mage. Krijg je allemaal van die stealth mage groepjes die zomaar uit het niets te voorschijn komen en een groep killen :)

Ze mogen heus wel wat stealth hebben maar doe dan iets van doorzichtig en niet compleet foetsie.

Wat me wel lol lijkt is de Tauren Hunter lol :) Kon wel eens een mega grote boog worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Wordt idd eens tijd dat ze die keys gaan sturen :z
Komende dagen is er een game beurs in Duitsland, daar is Blizzard ook aanwezig met WoW, maar daar laten ze de Amerikaanse versie zien, als ze die keys wat eerder hadden gestuurd, konden de eerste Europese betatesters live op die beurs gaan spelen :P
Maar zal wel pas volgende week worden voordat de 1e keys worden gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Cthulhu schreef op 18 augustus 2004 @ 16:48:
Komende dagen is er een game beurs in Duitsland, daar is Blizzard ook aanwezig met WoW, maar daar laten ze de Amerikaanse versie zien, als ze die keys wat eerder hadden gestuurd, konden de eerste Europese betatesters live op die beurs gaan spelen :P
Wanneer is die beurs? Waar is die beurs? Kan je er WoW spelen?

PHP:
1
2
3
4
5
If $answer1 = BETWEEN $today+4 and $today+11 AND 
$afstand_answer2 < 300 AND 
$answer3 = "YES" then {
echo("HOOOOAH, count me in!")
}

[ Voor 3% gewijzigd door PromWarMachine op 18-08-2004 16:54 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
Dat moet jij toch weten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Cthulhu schreef op 18 augustus 2004 @ 16:48:
Ja en volgende week wordt het weer de week daarop... Het kan net zo goed nog een maand duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

http://www.wcg-europe.org.

Hier informatie (in het Duits) over dit zogenoemde game event. Ook al is de volledige content nog niet vertaald, waarschijnlijk probeert Blizzard hier wel een Duitstalige playable demo neer te zetten. Laat maar zitten, zeg ik dan. ;)

edit:

En als ik naar de reclames op die website kijk, dan zal EA wel (weer) omnipresent zijn...

[ Voor 17% gewijzigd door PromWarMachine op 18-08-2004 19:14 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die beurs is in Leipzig volgens mij, en ze laten de Amerikaanse versie zien, ook dus de Amerikaanse servers, en geen Europese
En ja, je kan er WoW spelen, maar reken er maar op dat het druk zal zijn bij die comps :P

[ Voor 27% gewijzigd door Cthulhu op 18-08-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Cthulhu schreef op 18 augustus 2004 @ 19:39:
Die beurs is in Leipzig volgens mij, en ze laten de Amerikaanse versie zien, ook dus de Amerikaanse servers, en geen Europese
En ja, je kan er WoW spelen, maar reken er maar op dat het druk zal zijn bij die comps :P
Bron? Engelstalige website?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

PromWarMachine schreef op 18 augustus 2004 @ 19:13:
http://www.wcg-europe.org.

Hier informatie (in het Duits) over dit zogenoemde game event. Ook al is de volledige content nog niet vertaald, waarschijnlijk probeert Blizzard hier wel een Duitstalige playable demo neer te zetten. Laat maar zitten, zeg ik dan. ;)

edit:

En als ik naar de reclames op die website kijk, dan zal EA wel (weer) omnipresent zijn...
Dat is een andere beurs, de beurs in duitsland heet Games Convention:

http://www.gc-germany.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Iemand nog geld teveel? :+

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...?ViewItem&item=8124252303

[ Voor 3% gewijzigd door Cthulhu op 18-08-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EUR 1.310,00 ???????

OMG dat ga je er toch niet voor betalen.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op 18 augustus 2004 @ 23:00:
EUR 1.310,00 ???????

OMG dat ga je er toch niet voor betalen.
Het geld is bestemd voor een goed doel, de winnaar wordt vandaag bekend gemaakt op die duitse beurs:

14:00 Uhr bis 14:45 Uhr eBay Live-Auktion am Stand von Vivendi Universal
Games (Halle 5, C40)

• Roet
Nieuwe update, weer niets
World of Warcraft in Europe - Caswallawn, 19/08/2004
In the coming weeks, there will be a few sightings of World of Warcraft in Europe, most notably at the Game Stars Live event in London (Wednesday 1st to Sunday 5th of September) and at the Games Convention in Leipzig, Germany (Thursday 19th to Sunday 22nd of August).

Visitors to Game Stars Live, which takes place from 1st to 5th September at London's ExCeL centre, will have the opportunity to play the US closed-beta version of the game and experience the vibrant world of Azeroth firsthand. World of Warcraft will be presented on stand no. F11/F12 in the Main Hall N1-N5.

If you are in London early September, be sure to make some room in your schedule so you can stop by and check out what’s waiting for you in the not at all distant future.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Zou betekenen dat de Euro beta niet gaat starten voor 5 Sept :'(
En Blizzard beweerde nog wel dat het niet zolang zou gaan duren als de US beta :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis gezegd.. euro beta start als "phase four" begint... kan dus nog wel ffies duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet schrikken! De mailtjes zijn nog niet verzonden >:).

Wat wel het geval is dat ik, in navolging van het leuke werk voor 'het grote Starcraft / Broodwar'-topic, bezig ben om materiaal aan te leveren om de startpost van dit draadje wat te verfraaien.

Ik ben zojuist begonnen aan een 'Title-image' maar ik zit een beetje met een dilemma...

Ik kan niet kiezen! :P

En meer speciefiek de keuze welke 'achtergrond' te gebruiken.
Bij deze dan ook twee voorbeeldjes van de beide richtingen die ik ermee op wil / kan. (Beide Klikbaar!)

Een zonnige zonsondergang:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruyng/GoT/wow/test1.jpg

Of de planeet:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruyng/GoT/wow/test2.jpg

Gaarne advies mensen!
Ook over het gebruikte logo e.d. aangezien ik niet zeker weet ok ik wel tevreden ben met de gouden letters die ik geschilderd heb.... Ik weet het perfectionist :+

Mocht het een beetje in de smaak vallen dan ben ik ook wel bereid om de headers / kopjes voor de rest van de startpost te vervaardigen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Mooie plaatjes :) ! Ik vindt het kiezen ook moeilijk moet ik zeggen, maar ik zelf vindt de zonsondergang beter. Dat omdat die met de planeet er niet echt uit komt alsof het een planeet is, en persoonlijk vindt ik het monster beter passen op de zonsondergang plaat. Ik moest trouwens wel even naar zijn kop zoeken :P.

Maar misschien kun je dit beter in het 2d topic onder W&G posten, daar komen wat meer grafisch getalenteerdere mensen. En ja, ik schrok wel toen ik dit topic weer zag, maar ik beheerste me en bekeek eerst het topic alvorens me mail :Y) .

Edit: oh, en het lettertype ziet er ook wel leuk uit, al vindt ik het niet passen voor een logo, wel voor gewone fanart. Volgens mij kun je het officiele lettertype en meer uit de fansite kit van wow die blizzard een tijdje geleden gereleased heeft halen!

[ Voor 22% gewijzigd door DeepSeven op 24-08-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

* PromWarMachine met Diep7!

Als ik toch moet kiezen, doe dan de onderste maar... ik zie alleen niet echt een gelijkenis met WoW?

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

onderste vind ik beter, maar zoals PromWarMachine ook al zei vind ik niet echt een beeltenis uit WoW terug, of tenminste een metafoor of gelijkenis uit het spel...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Maak het hele plaatje is wat donkerder, denk dat alles dan wat beter tot zijn recht komt en past ook beter bij de sfeer van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Zou er ook niet een nl site komen trouwens? Hoe zit er daar mee?

En ik geloof dat er ook ooit iets over een clan is geopperd. Het lijkt mij namelijk wel leuk om met de die-hard fans die zich al een jaar of meer (ik ook ja) met world of warcraft bezig houden er een te vormen. Of is dat nog te vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

DeepSeven schreef op 24 augustus 2004 @ 23:39:
Zou er ook niet een nl site komen trouwens? Hoe zit er daar mee?

En ik geloof dat er ook ooit iets over een clan is geopperd. Het lijkt mij namelijk wel leuk om met de die-hard fans die zich al een jaar of meer (ik ook ja) met world of warcraft bezig houden er een te vormen. Of is dat nog te vroeg?
Eerder te laat dan te vroeg. :)

Overigens denk ik niet dat het erg zinvol is om daar heel veel tijd en energie in te gaan steken. Degene die pertinent geen Engels kunnen lezen of schrijven, zijn toch niet geïnteresseerd in WoW, waarom zou je het dan nog vertalen? Daar komt nog bij dat de gemiddelde leeftijd bij een MMORPG minstens 5 tot 7 jaar hoger ligt dan bij, bijvoorbeeld een spel als CounterStrike.
Veel van ons zullen net zo goed en snel 'dagelijks' Engels kunnen lezen als dat ze dat in het Nederlands zouden kunnen. Lastige literatuur is natuurlijk anders. ;)

We hebben al eerder een discussie gehad over het vertalen van zo'n fansite. De spells kun je niet vertalen: "Orb of Fire" --> "Bal van Vuur", "damage per second" --> "schade per seconde". 8)7
Wat je dan wel kunt vertalen is het nieuws wat er omtrent WoW te melden valt, maar om complete Forum-posts van Blizzard te gaan vertalen... zie jij 't zitten? ;)

Het enige waar ik een WoW-site voor zou willen maken en onderhouden is de kans op een bèta slot voor het hele team dat aan de website werkt. Aangezien we voor een dergelijke kans veel en veel te laat zijn, zou een dergelijke website voor mij niet interessant genoeg zijn.

Dividend for Starters

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.