Hm niet weer een CC topic van maken he!

Maar zo blijft het wel game gerelateerd dus dat is OK. Trouwens als we het er toch over hebben, voor de mensen die 18 zijn, je kan dan al een CC halven voor 3 euro per kwartaal. Als je student bent dan kan dat, en dat zijn de meeste 18 jarigen wel denk ik. Ik heb m ook zo gehaald. Over dat je iets van paar honder euro per maand moet verdienen is dus onzin

.
Over die ene gast van lvl 41 nu alweer, check hier maar:
Zoals je ziet speelt hij op de PvP server die er nog niet zo lang is. Om dit voor elkaar te krijgen op een alpha server lijkt mij beetje onrealistisch aangezien ik op veel alpha, beta,beta phase 2 servers heb gespeeld, en geen een van allen kon je levelen of items aantrekken. En die heten ook geen PvP server.
Ik weet trouwens wel hoe het rest systeem inelkaar zit, alleen door die veranderingen zag het er complex uit. En aangezien mensen het nog steeds niet snappen zelfs diegene die in de beta zitten. Er loopt nu ook een discussie @ B.net forum over om de msgs weg te halen bij de exp berichten. Zo zien ze niets en krijgen ze gewoon 100% XP.
Waar ik veel gameplay van verwacht is van de grootte van de wereld. Ik heb ik de alpha al gemerkt dat die ehm.. best groot is

Best leuk om alles te verkennen natuurlijk. En om de high lvl quests te doen waar je super parties voor nodig heb lijkt mij ook wel leuk. Daarnaast heb je nog naast je char lvl ook je world lvl dat je moet maxxen wat me denk ik nog moeilijker af zal gaan als mijn char lvl

.
En natuurlijk, hetgene waardoor ik ook een hele tijd DII heb gespeeld: items hunten. Vind ik altijd wel het coolst

Dat verwacht ik ervan dus.