geen schrijffout, wel denkfoutVerwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 20:53:
[...]
Laat mij nou ff!
Eindelijk sta ik bovenaan in mijn VI en heb ik zelfs kans m'n teampje aardig te versterken! Laat me ff genieten!
Op naar de IV! (geen schrijffout)
Hmm.. Hatrix files is flink verbeterd sinds de laatste keer dat ik er kwam.
Vind de Xray tools allemaal wel geinig... hoop dat er gauw dat soort grappen in HAM geintegreerd gaat worden zodat je bij inloggen een advies krijgt voor je volgende match/week qua matches en economy.
Vind de Xray tools allemaal wel geinig... hoop dat er gauw dat soort grappen in HAM geintegreerd gaat worden zodat je bij inloggen een advies krijgt voor je volgende match/week qua matches en economy.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Ik denk dat ik nu al redelijk klaar ben voor de V...Na die miljoenen nog meer.
Dus ook geen denkfout
oh oh... ik heb zojuist me duurste speler ooit gekocht...
2 miljoen en 40 duizend eurootjes voor een aanvallend verdediger.
Hij is weliswaar 'gemeen' (wat me gvd een level ts kostte
, die kans was natuurlijk aanwezig) maar een waardeloos leider en zijn skills maken veel goed.
Loke Lemvig (14658182)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 13 520 (1 352 000 €)
Loon: 2 790 €/week
Eigenaar: Black Horses FC
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Met dank aan interim-technisch directeur MuG
Deze speler zal ondanks dat hij de beste mf is die ik heb als verdediger mijn huidige excellent CD (en WB trainee) vervangen als Offensive CD waardoor hopelijk eindelijk het middenveld gaat scoren
En natuurlijk is hij sinds de verkoop van een matig speler met solid set pieces voortaan de nieuwe man voor de spelhervattingen
2 miljoen en 40 duizend eurootjes voor een aanvallend verdediger.
Hij is weliswaar 'gemeen' (wat me gvd een level ts kostte

Loke Lemvig (14658182)
25 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 13 520 (1 352 000 €)
Loon: 2 790 €/week
Eigenaar: Black Horses FC
Waarschuwingen: 1
Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos
Positiespel: uitmuntend Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Met dank aan interim-technisch directeur MuG
Deze speler zal ondanks dat hij de beste mf is die ik heb als verdediger mijn huidige excellent CD (en WB trainee) vervangen als Offensive CD waardoor hopelijk eindelijk het middenveld gaat scoren
En natuurlijk is hij sinds de verkoop van een matig speler met solid set pieces voortaan de nieuwe man voor de spelhervattingen
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
lol.. wat een bedragen 
ik knijp al in me handjes dat ik mijn redelijke centr. def van 32 voor 9000 haalde
achja komt vanzelf
ik knijp al in me handjes dat ik mijn redelijke centr. def van 32 voor 9000 haalde
achja komt vanzelf
Denk niet dat het geld makkelijker komt als je verder gaat... het kost gewoon meer geld wat je wilt hebbenVerwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 23:57:
lol.. wat een bedragen
achja komt vanzelf
PS: ik zou geen spelers van ouder dan 28 kopen.
Is me al eens overkomen dat 1 speler 2 skill levels in 1 seizoen naar beneden ging...

Net berekend dat met de nieuwe CDO, MF +2 gaat en CD -1
Als ik echter betere DEF nodig heb kan ik altijd switchen naar WB trainee met Excellent DEF.
MF = midfield
CD = central defense/defender)
O = offensive
WB = wingback
Ook net berekend dat me formidable experience meespelend coach dit seizoen nog naar outstanding gaat
Benieuwd wat dat voor invloed heeft...
[ Voor 38% gewijzigd door yared op 25-07-2004 00:24 ]
Verwijderd
klopt ik ken de gevaren van ouwe knakkers. maar hij is in principe reserve centr. def.
en aangezien ik al wat schuld heb 100k ofzo kan ik me ff geen jonge fitte def veroorloven
bovendien is ie onvoorspelbaar dus ik heb een frank de boer in me team
maakt de compo wat spannender hehe
trouwens 4 van mijn div genoten hebben al een maand ofzo niet ingelogd
a) krijg ik wo's, niet echt leuk, maar wel punten
b) kan ik precies hun opstelling en taktiek zien die ze spelen en erop anticiperen, aangezien die toch niet gaat veranderen
ps maat van me zit in de 7e die is net begonnen en krijgt elke week 6-0 om zijn oren. dan begin ik liever in de 9e en leer het spelletje rustig plus nog elke week winnen ook
en aangezien ik al wat schuld heb 100k ofzo kan ik me ff geen jonge fitte def veroorloven
bovendien is ie onvoorspelbaar dus ik heb een frank de boer in me team
trouwens 4 van mijn div genoten hebben al een maand ofzo niet ingelogd
a) krijg ik wo's, niet echt leuk, maar wel punten
b) kan ik precies hun opstelling en taktiek zien die ze spelen en erop anticiperen, aangezien die toch niet gaat veranderen
ps maat van me zit in de 7e die is net begonnen en krijgt elke week 6-0 om zijn oren. dan begin ik liever in de 9e en leer het spelletje rustig plus nog elke week winnen ook
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 01:12 ]
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Jan Jacob Heins (37774317) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos |
vang er misschien nog wat duiten voor (noobje die em koopt
maar weeer vrij kansloos
wat een klote YP, gelukkig had de sponsor nog wat beton liggen dus is hij nu aan het vishappen.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
LOL dan komt ie die van mij misschien ook nog tegen. Met m'n uitstekende jeugd krijg ik eentje met 1 keer redelijk, voor set pieces nog wel.Alfredt schreef op 25 juli 2004 @ 11:00:
wat een klote YP, gelukkig had de sponsor nog wat beton liggen dus is hij nu aan het vishappen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Spitz van Aarle (37815779) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een gemeen persoon die temperamentvol en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 130 (13 000 €) Loon: 500 €/week Eigenaar: Metal_Heads Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk |
Verwijderd
hehe gelukkig ben ik niet de enige dan.
ik had iemand met 4xwaardeloos, 2xslecht en 2x zwak ofzo LOL!
ik denk dat ie precies 30 seconden is het eerste heeft gezeten
ik had iemand met 4xwaardeloos, 2xslecht en 2x zwak ofzo LOL!
ik denk dat ie precies 30 seconden is het eerste heeft gezeten
Verwijderd
Na 2 weken terug een YP met goed verdedigen, nu een .... na ja kijk zelf maar!!! (SOOOO Happy)
Ron van der Zande (37818031)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 550 (55 000 €)
Loon: 613 €/week
Eigenaar: ZBVV Pauper 2
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
zijn der nog mensen die positiespel trainen? wat zou zo een speler opleveren?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 12:22 ]
Ik had weer een prachtige spits uit m'n jeugd: matig passen en matig scoren!!!!!!!! WOEI WOEI ik ben zo blij m'n Uitstekend ++++ jeugd...
[/gaymodus]
[/gaymodus]
klik op transfervergelijking en je ziet het... ik denk een ton of 2....
Persoonlijk zou ik niet snel bieden op een dergelijke speler met een vrij laag TSI en een conditie onder matig en geen echt lekkere bijstat eerlijk gezegd.
Persoonlijk zou ik niet snel bieden op een dergelijke speler met een vrij laag TSI en een conditie onder matig en geen echt lekkere bijstat eerlijk gezegd.
Ik ga toch weer even over naar een andere opstelling, ik speelde 4-5-1 en 5-4-1 op woensdag om veel verdedigers te kunnen trainen, maar alles verliezen is ook niet echt een optie... Dus het wordt zondag 5-4-1 en woensdag 3-5-2, kan ik er toch nog 8 trainen...
Mijn jeugdpoul was uiteraard niks....
[ Voor 15% gewijzigd door Paniohitus op 25-07-2004 12:37 ]
BF1: Don-Panio
YP was ook dramatisch hier...
Trouwens mensen...vergeten we de toto niet? Er zijn nog maar 6 mensen die hem hebben ingevoerd...We hebben toch niet al het werk voor niks gedaan?? Kleine moeite om hem even in te voeren!!
http://gottrick.bitxs.com
Trouwens mensen...vergeten we de toto niet? Er zijn nog maar 6 mensen die hem hebben ingevoerd...We hebben toch niet al het werk voor niks gedaan?? Kleine moeite om hem even in te voeren!!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
@BP, het is dat je me eraan herinnert. Laatste keer dat ik m wilde invullen, was er het probleem met het witte blok. Ik denk dat dat ook wel wat mensen heeft tegengehouden van invullen.
Verwijderd
die 17 jarige speler gaat er wel uit voor 150-250k ofzo.
jammer van die cond. lekkere pull wel. had ik ze maar zo
vraagje. wat is beter 3 CD's(waarvan 1 aanvallend) of 2 CD's en een WB verdedigend(op de vleugel die het sterkst is bij de tegenstander)
jammer van die cond. lekkere pull wel. had ik ze maar zo
vraagje. wat is beter 3 CD's(waarvan 1 aanvallend) of 2 CD's en een WB verdedigend(op de vleugel die het sterkst is bij de tegenstander)
ik speel eigenlijk altijd met 1 CD en 2 verdedigende WB...
Ik zou sowieso niet voor 3 CD gaan omdat dat dus een repositionering kost, en die presteren nu eenmaal wat minder...
Ik zou sowieso niet voor 3 CD gaan omdat dat dus een repositionering kost, en die presteren nu eenmaal wat minder...
Verwijderd
mja normaal heb ik ook 2 WB en 1 CD, maar nu ff niet. zijn centr. aanval is redelijk en 1 goeie wing. die andere wing is te verwaarlozen. daar zet ik niemand.
dan zet ik die ander wel WB verdedigend
ik weet zowieso dat ik ga winnen, maar ik wil ff DIK winnen
dan zet ik die ander wel WB verdedigend
ik weet zowieso dat ik ga winnen, maar ik wil ff DIK winnen
Verwijderd
Met trots kan ik vandaag het teamlogo van Metal_Heads presenteren.
Gemaakt door hepimen
uit Slovenie is t imho een erg mooi logo geworden, toch?

400.000 / 500.000Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 12:20:
Na 2 weken terug een YP met goed verdedigen, nu een .... na ja kijk zelf maar!!! (SOOOO Happy)
Verwijderd
waarom niet 3-5-2 op zondag en 5-4-1 op woensdag? Gaat toch om de punten neem ik aan.Preddie schreef op 25 juli 2004 @ 12:37:
Ik ga toch weer even over naar een andere opstelling, ik speelde 4-5-1 en 5-4-1 op woensdag om veel verdedigers te kunnen trainen, maar alles verliezen is ook niet echt een optie... Dus het wordt zondag 5-4-1 en woensdag 3-5-2, kan ik er toch nog 8 trainen...
Verwijderd
Hmm, dit snap ik ff niet. In m'n divisie is gisteren n ploeg van eigenaar verandert, waarschijnlijk na 7 weken van niet inloggen, maar nu zie ik dat deze ploeg ineens 37 spelers heeft.
Is dit normaal als n ploeg n nieuwe eigenaar krijgt of heb ik ergens iets gemist?? (transfers zijn er ook nog niet geweest btw)
TeamID=143313 Tjedemich
Iemand??
TeamID=143313 Tjedemich
Iemand??
in de VIII krijg je inderdaad gewoon een nieuwe eigenaar. En het aantal spelers is redelijk @random.
(ik kijk even naar zijn spelers, de helft kan hij beter per direct ontslaan, die zijn nog te slecht voor een friendly
)
(ik kijk even naar zijn spelers, de helft kan hij beter per direct ontslaan, die zijn nog te slecht voor een friendly
Zal wel een bug zijn, een tijdje geleden was er op een van de fora ook al zo'n melding.Verwijderd schreef op 25 juli 2004 @ 18:59:
Hmm, dit snap ik ff niet. In m'n divisie is gisteren n ploeg van eigenaar verandert, waarschijnlijk na 7 weken van niet inloggen, maar nu zie ik dat deze ploeg ineens 37 spelers heeft.Is dit normaal als n ploeg n nieuwe eigenaar krijgt of heb ik ergens iets gemist?? (transfers zijn er ook nog niet geweest btw)
TeamID=143313 Tjedemich
Iemand??
Lijkt me handig om even naar de GMs te mailen hoe dit zit.
YP trouwens weer dramatisch: een poor verdediger van €1000
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
ja heeft een vriend van me ook in de 8e. er kwam een nieuwe eigenaar geheel nieuwe selectie. kan dus kloppen
gl @ matches
gl @ matches
TU was weer klote.
YP was weer klote.
En om één of andere reden heb ik godver een 4-4-2 opstelling ipv mijn reguliere 3-5-2 opstelling. Nu maar hopen dat ik win want ik heb ook nog eens gePIC't.
YP was weer klote.
En om één of andere reden heb ik godver een 4-4-2 opstelling ipv mijn reguliere 3-5-2 opstelling. Nu maar hopen dat ik win want ik heb ook nog eens gePIC't.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
ik stond op het punt hattrickbuddy criolloviewer te uninstallen en nooit meer op ht in te loggen
gelukkig 3 goals in 15 mins
gelukkig 3 goals in 15 mins
Verwijderd
Ole!!
Stond binnen no time 0-2 achter tegen een minder team, maar de wedstrijd keerde in 2 minuten om en toen stond ik zomaar 3-2 voor. Nu maar hopen dat het zo door blijft gaan.
Stond binnen no time 0-2 achter tegen een minder team, maar de wedstrijd keerde in 2 minuten om en toen stond ik zomaar 3-2 voor. Nu maar hopen dat het zo door blijft gaan.
Verwijderd
Lekker, vandaag m'n eerste uitverkochte stadion. Vandaag thuis tegen een van de twee medekoplopers (hoewel ik deze eigenlijk niet sterk genoeg vind) Binnen t half uur stond t al 2-0 maar had m'n CD ook al 2 gele kaarten dus moesten we met 10 man verder.
Toen kreeg ik t eigenlijk n beetje benauwd maar in de rust staat t nu al 4-0 dus ik heb gelukkig niet lang hoeven zweten. (of er moeten al hele rare dingen gaan gebeuren)

Gisteravond bekeek ik de geschiedenis in HAM tegen mijn tegenstander van vandaag en zie dat ik elke keer makkelijk gewonnen heb echter op 1x na... toen werd er na 4 minuten iemand uitgegooid met rood en speelde ik met 10 man waardoor de counters opeens heel gevaarlijk werden en ik verloor......
3x raden wat er zojuist gebeurde.....
CORRECTIE: zojuist 2x achter mekaar gescoord
hmm.. nieuwe speler heeft nog last van zijn lag sinds zijn aankomst gisteren...
3x raden wat er zojuist gebeurde.....
CORRECTIE: zojuist 2x achter mekaar gescoord
hmm.. nieuwe speler heeft nog last van zijn lag sinds zijn aankomst gisteren...
Loke Lemvig miste een penalty in de 80e minuut. Het schot was veel te zacht waardoor de keeper zonder al teveel moeite de bal in zijn handen kon nemen.
[ Voor 32% gewijzigd door yared op 25-07-2004 21:37 ]
geweldige wedstrijd 
mijn clubtopscorer een hattrick gemaakt na een lange blessure;
6-2 overwinning en twee concurrenten verloren punten vanavond!
alleen een pleistertje voor mijn bester inner mid.. maar zonder mijn
10 fysio's waarschijnlijk dikke blessure!
mijn clubtopscorer een hattrick gemaakt na een lange blessure;
6-2 overwinning en twee concurrenten verloren punten vanavond!
alleen een pleistertje voor mijn bester inner mid.. maar zonder mijn
10 fysio's waarschijnlijk dikke blessure!
Wohooo 6-0 gewonnen van een makkelýjke tegenstander
. Yared, ýk weet het dus ýk sms je nýets
. En ja het typt lastýg op een turks toetsenbord alhoewel de i ook gewoon op het toetsenbord zýt, maar op een andere plek!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd
lolRoyz schreef op 25 juli 2004 @ 21:53:
Wohooo 6-0 gewonnen van een makkelýjke tegenstander. Yared, ýk weet het dus ýk sms je nýets
. En ja het typt lastýg op een turks toetsenbord alhoewel de i ook gewoon op het toetsenbord zýt, maar op een andere plek!
Heb gewonnen met 5-3 uiteindelijk en mijn middenveld is nu voor het eerst met de "oude ratings" naar matig gegaan (hoogste was tot nu toe slecht), maar dat komt ook door mijn nieuwe aankoop. Met de nieuwe ratings staat ie nu op slecht. Het is nog steeds laag, maar zelf ben ik er wel blij mee
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2004 22:27 ]
Verwijderd
LOL eerst 2-0 voor, dan tweede geel voor m'n CD in 30e minuut en daarna nog 5 doelpunten gescoord voor m'n grootste overwinning in de competitie ooit.
Enig minpuntje is dat een van m'n 2 beste spitsen in de 86e minuut een trap kreeg tegen z'n knie en nu voor 2 weken eruit is. Dat had nu ook weer niet gehoeven.
Gelukkig heb ik 3 vergelijkbare vleugelspelers waarvan 1 ook inzetbaar is als spits dus hopelijk blijft hun vorm n beetje ok, dan valt t nog mee hoop ik....
Enig minpuntje is dat een van m'n 2 beste spitsen in de 86e minuut een trap kreeg tegen z'n knie en nu voor 2 weken eruit is. Dat had nu ook weer niet gehoeven.
6-0 overwinninkje 31 sterren met 10 spelers 
en bijna 25k bezoekers en dat gewoon in de VII (laatste seizoen daar)
en bijna 25k bezoekers en dat gewoon in de VII (laatste seizoen daar)
7-0 gewonnen
maar het allerbelangrijkste
Een nieuwe mijlpaal is behaald! Mijn eerste keer dat een veldspeler 4,5 ster haalt!
super vetjes voor mij persoonlijk
maar het allerbelangrijkste
super vetjes voor mij persoonlijk
Verwijderd
1-3 met een hopeloos uit vorm team(coor alle conditie trainingen) dus dat is wel ok. 4e overwinning op rij in de compo.
nu positiespel en dan gaat die vorm wel omhoog en gaat mijn team beter spelen en wordt het midden langzaam beter
toch wou ik de 0 houden
ps hoop wel de topscoorders premie te halen. mijn spits neemt alle penaltys en alle vrijtrappen dus moet kunnen
nu positiespel en dan gaat die vorm wel omhoog en gaat mijn team beter spelen en wordt het midden langzaam beter
toch wou ik de 0 houden
ps hoop wel de topscoorders premie te halen. mijn spits neemt alle penaltys en alle vrijtrappen dus moet kunnen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 00:05 ]
Waarschijnlijk een redelijk newbie vraag, maar zijn er veel mensen die afwijken van een 3-5-2 ? Ikzelf train verdediging en speel dus meestal 442 of 541 (ook wel eens counter aangezien ik twee goed-passers in mn verdediging heb staan). Maar ik heb toch de indruk dat de meeste overwinningen nog altijd door een beter midfield worden gehaald!?
Ook het feit dat midfielders sneller stijgen in level doet me twijfelen om toch maar midfield te gaan trainen zoals iedereen ..
Ook het feit dat midfielders sneller stijgen in level doet me twijfelen om toch maar midfield te gaan trainen zoals iedereen ..
Erm... was dat maar zoOok het feit dat midfielders sneller stijgen in level
Mijn team begon gisteren na 0-3 voor te staan met verdedigen... Beetje jammer dat het dus maar 0-9 is geworden uiteindelijk.
[ Voor 45% gewijzigd door The_Marsmellow op 26-07-2004 09:48 ]
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
het scheelt hooguit een weekje ofzo... in de ideale omstandigheden. dus valt wel mee. het probleem is dat verdedigen trainen wel rendabel kan zijn, maar je moet ook punten pakken in de league imo. dus met zijn 11 aan die lat hangen heeft niet zoveel zinBlizard schreef op 26 juli 2004 @ 08:52:
Waarschijnlijk een redelijk newbie vraag, maar zijn er veel mensen die afwijken van een 3-5-2 ? Ikzelf train verdediging en speel dus meestal 442 of 541 (ook wel eens counter aangezien ik twee goed-passers in mn verdediging heb staan). Maar ik heb toch de indruk dat de meeste overwinningen nog altijd door een beter midfield worden gehaald!?
msch als je je backs aanvallend zet dat je voor wat meer gevaar kan zorgen.
of 2 aanvallende CD's en je backs verdedigend zetten.
probeer wat in je oefenpotten, msch vind je een goeie combi. ik ben ook nog zoekende hoor
PS. Ben supporter geworden, maar ik kan niet met photoshop werken. kep het gister een tijdje geprobeerd.... ik moet ff een gaaf logo/wapen hebben. Wie is hier de photoshop held die me uit de brand redt? Eeuwige roem verzekerd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 10:15 ]
Mijn 27 jarige spits is van scoren goed naar redelijk gegaan vannacht, WTF?!
tja, vanaf de 27 maken ze hier kans op en als het aan het begin vh seizoen is kan het rustig nog een keer gebeuren dit seizoen.GandalfTheGrey schreef op 26 juli 2004 @ 10:48:
Mijn 27 jarige spits is van scoren goed naar redelijk gegaan vannacht, WTF?!
* yared been there
@Royz wel/niet, in ieder geval zat ik gisteravond alleen maar smsjes te sturen
Verwijderd
opzich vind ik dat wel slecht van hattrick. dat ze vanaf 27 slechter worden. kijk als ze de grens nou op 32 zetten ok. 27 is echt pure onzin ook als je irl voetballers in ogenschouw neemt. en vaardigheden nemen vaak alleen maar toe, alleen ja de conditie niet nee. en sneller geblesseerd misschien.
frank de boer kan ze nu beter over 60 meter geven dan 8 jaar terug hoor
maarja..
frank de boer kan ze nu beter over 60 meter geven dan 8 jaar terug hoor
maarja..
inderdaad.. IRL is een voetballer ongeveer
op zijn 29ste op zijn top!
Verwijderd
Per positie verschilt het zover ik weet, keepers zullen iig een stuk later beginnen met dalen.
Verwijderd
Goed passen, perfect aangezien ik toch middenvelder trainGandalfTheGrey schreef op 25 juli 2004 @ 10:07:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Jan Jacob Heins (37774317) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die opvliegend en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
vang er misschien nog wat duiten voor (noobje die em koopt)
maar weeer vrij kansloos

6-3 gewonnen, en een kut-pull
maar wel een leuke dag @ Hockenheim
maar wel een leuke dag @ Hockenheim
@n00bje lol
feel free to buy 
@Joss weer zo'n schumacher dag bedoel je
Verwijderd
ja sommige welGandalfTheGrey schreef op 26 juli 2004 @ 12:44:
inderdaad.. IRL is een voetballer ongeveer
of denk je dat maldini toen ie 33 was ook elke week een skill zakte?
Verwijderd
_NIET_ doen.Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 13:08:
[...]
Goed passen, perfect aangezien ik toch middenvelder train
die gast zuigt hard.
zoek trainies met iig matig of liever redelijk als positiespel en passen matig. Ze zijn prijzig, maar je kan ze doortrainen en voor grof geld verpatsen.
Deze knakker is na 8 seizoenen trainen nog niet aan de straatstenen kwijt te raken
hij maakt een grapje, hij wou hem verkopenVerwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 13:43:
[...]
_NIET_ doen.
die gast zuigt hard.
zoek trainies met iig matig of liever redelijk als positiespel en passen matig. Ze zijn prijzig, maar je kan ze doortrainen en voor grof geld verpatsen.
Deze knakker is na 8 seizoenen trainen nog niet aan de straatstenen kwijt te raken
los daarvan, na 8 seizoenen heeft deze knakker op zijn 25e iets van formidable/outstanding mf, dus kwijt raak je hem dan wel hoor en niet voor weinig
Gisteren voor het eerst ooit een outstanding mf (oude ratings uiteraard) en dat terwijl mijn team zelfs nog nooit formidabel had gehaald! Verder een titanic cd en een worldclass rd. En als toetje ook nog eens mijn eerste 5 sterren speler ooit en een evenaring van mijn hoogste aantal sterren (39,5)! Met andere woorden, ik ben bepaald niet ontevreden
Mijn schatting is 1-4 (voor Ruyven's Boys)
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Mensen de 5e ronde van de toto is weer voorbij! Er deden dit keer maar 10 mensen mee wat ik eigenlijk veels te weinig vind. Ik hoop dat dit komende week zeker op het dubbele ligt.
Dan even de uitslag:
Zonar 10
Frizza 10
hestaatje 8
Pjotrski 8
Brainpower 8
chrisislt 7
Wubmaster 7
Sandyman538 5
Josseke 5
vooraad 4
De stand kan je vinden op:
Dan even de uitslag:
Zonar 10
Frizza 10
hestaatje 8
Pjotrski 8
Brainpower 8
chrisislt 7
Wubmaster 7
Sandyman538 5
Josseke 5
vooraad 4
De stand kan je vinden op:
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Nou das het enige minpuntje eraanGandalfTheGrey schreef op 26 juli 2004 @ 13:35:
@n00bje lolfeel free to buy
terug naar HT, overwinning was gepland, niks meer niks minder. Ik denk dat ik na de 7e wedstrijd 1e kom te staan, ik moet namelijk nog tegen een team zonder eigenaar (maar geen WO)
Verwijderd
Zelf maar ff de stoute schoenen aangetrokkken en Photoshop aan mezelf geleerd:D

Dit is hem. Vinden jullie het wat?
-edit- ik twijfel alleen nog aan de kleur rood. aangezien het niet echt origineel is enzo...
Misschien doe ik paars(kleur ala Fiorentina) moet ik nog ff kijken.

Dit is hem. Vinden jullie het wat?
-edit- ik twijfel alleen nog aan de kleur rood. aangezien het niet echt origineel is enzo...
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 17:24 ]
Verwijderd
Nog een bier liefhebber zie ik!!! hiep hoi.

ZBBV Pauper staat voor
Zeer Beschonken Voetbal Vereniging Pauper!

ZBBV Pauper staat voor
Zeer Beschonken Voetbal Vereniging Pauper!
Woei tot nu toe alles gewonnen vorig jaar nog 6e geworden in mijn 7e divisie (mijn 1e jaar) en nu sta ik nog steeds gedeeltelijk 2e. Alleen nu zit ik dus zwaar economisch in de problemen ik moet mijn topspeler kwijtraken staat nu te koop voor 180.000 eurotjes misschien zijn er geintresseerde
---> (26799235)
Als iemand nog een supporterplekje vrij heeft.. mijn team kan altijd wel wat supporters gebruiken 
ik speel in een spannende VI en ben een actieve manager
[ Voor 24% gewijzigd door GandalfTheGrey op 26-07-2004 18:44 ]
Verwijderd
Martijn Merhottein (15552794)
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 560 (56 000 €)
Loon: 624 €/week
Eigenaar: AC VooDoo
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
een ton??!?!?!?!
denk dat ie max 30k waard is. MAX
maarja msch is er een gek die he ervoor geeft
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Total Skill Index (TSI): 560 (56 000 €)
Loon: 624 €/week
Eigenaar: AC VooDoo
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk
een ton??!?!?!?!
denk dat ie max 30k waard is. MAX
maarja msch is er een gek die he ervoor geeft
Ik hoop dat je z'n smiley gezien hadVerwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 13:43:
[...]
_NIET_ doen.
die gast zuigt hard.
En ik hoop dat jij nou geen smiley vergeten bent of ik maak me beetje belachelijk
Ik hoop dat ze het middenveld een beetje minder gaan laten doorwegen (wat ze wel aankondigen) mss maak ik dan nog een kans. Mn opstelling is namelijk ook iedere week anders
Verwijderd
was half serieus en half grappig bedoeldBlizard schreef op 26 juli 2004 @ 19:31:
[...]
Ik hoop dat je z'n smiley gezien had![]()
En ik hoop dat jij nou geen smiley vergeten bent of ik maak me beetje belachelijk
Ik hoop dat ze het middenveld een beetje minder gaan laten doorwegen (wat ze wel aankondigen) mss maak ik dan nog een kans. Mn opstelling is namelijk ook iedere week anders..
yeah right
kga ook maar eens op zoek naar een middenvelder, m'n oudje begint waarde te verliezen en is zelfs zijn status als beste man op het veld kwijt geraakt
Verwijderd
deze week zit ik al ingeplanned maar volgende week is wel prima.Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 19:08:
iemand nog een oefenduelltje nodig, ik heb er nog steeds geen, team id: 362199
je zit in de 8e dus dat is ook nog wel te doen. geen zin in 14-0 in oefenpotjes
het moet natuurlijk wel leuk blijven(leeS: ik moet altijd winnen
ton is idd veel te veel; maar vast wel een gek die het neertelt
(transvergelijking doen
)
voor 86.000 onderstaande speler gekocht;
redelijke prijs dacht ik zo...
Enige was dat ie wel meteen ruzie had, maar mijn vraag:
Ik kreeg een bericht dat de TS was gedaald (5minuten geleden), maar dat is niet gebeurd. Is het dan achter de komma of komt dat morgen pas bij de dagelijkse update?
offtopic:
Eloy Duro (37685208)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 200 (120 000 €)
Loon: 862 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Strijen
Positiespel: goed Passen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Eloy Duro (37685208)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 1 200 (120 000 €)
Loon: 862 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Strijen
Positiespel: goed Passen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
redelijke prijs dacht ik zo...
Enige was dat ie wel meteen ruzie had, maar mijn vraag:
Ik kreeg een bericht dat de TS was gedaald (5minuten geleden), maar dat is niet gebeurd. Is het dan achter de komma of komt dat morgen pas bij de dagelijkse update?
Verwijderd
Ook goed als ik trainies koop met goed of uitstekend positiespel en bijstatsVerwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 13:43:
[...]
_NIET_ doen.
die gast zuigt hard.
Verwijderd
nee waardeloze trainies werken het best. liefst alles rampzalig en kopen voor minstens 8 ton of meer!Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 02:41:
[...]
Ook goed als ik trainies koop met goed of uitstekend positiespel en bijstats
mooiVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 02:38:
dat is achter de komma, maar ook minimaal...
Verwijderd
Beste hattrickers,
Ik ben gebanned van hattrick omdat ik met 2 teams zou spelen. 1 team was echter mijn team en het andere waarmee ingelogged werd vanuit mn PC was van een huisgenoot van me.
Ik kreeg een mailtje van de GM dat ik zou hebben gecheat en dat ik mn team evt. terug kon krijgen als ik goede argumentatie zou aanvoeren. Ik heb een mailtje teruggestuurd dat de twee teams niets met elkaar te maken hebben gehad. Het enige dat we hebben gedaan is een aantal friendly's gespeeld. We hebben niets gedaan met transfers oid.
Toch kregen we onze teams niet terug. Nu is mijn vraag of ik ooit weer met mn IP op hattrick mag komen om een nieuw team aan te vragen. Of moet ik (als het überhaupt kan) wachten tot mn oude team naar de knoppen is?
Ik ben gebanned van hattrick omdat ik met 2 teams zou spelen. 1 team was echter mijn team en het andere waarmee ingelogged werd vanuit mn PC was van een huisgenoot van me.
Ik kreeg een mailtje van de GM dat ik zou hebben gecheat en dat ik mn team evt. terug kon krijgen als ik goede argumentatie zou aanvoeren. Ik heb een mailtje teruggestuurd dat de twee teams niets met elkaar te maken hebben gehad. Het enige dat we hebben gedaan is een aantal friendly's gespeeld. We hebben niets gedaan met transfers oid.
Toch kregen we onze teams niet terug. Nu is mijn vraag of ik ooit weer met mn IP op hattrick mag komen om een nieuw team aan te vragen. Of moet ik (als het überhaupt kan) wachten tot mn oude team naar de knoppen is?
Verwijderd
Als je word gebanned, mag je volgens mij 7 weken niet inloggen en daarna mag je volgens mij wel weer een nieuw team aanvragen. Voor de volgende keer is het verstandig om even een mailtje te sturen naar de GM van Nederland om even te melden dat er meerdere mensen in het huis een Hattrick account hebben en dat er dus meerdere mensen van hetzelfde ip adres gebruik maken. Heb ik ook gedaan, want mijn vriendin heeft ook een account en ik heb ook de namen van de teams gemaild, zodat ze weten welke teams dus bij ons dezelfde ip adressen gebruiken.
Voor de rest niet veel te melden, behalve dan dat ik net nog even 2 17-jarige spitsen heb gescoord die allebei redelijk scoren hebben. De totale prijs voor deze 2 spelers was maar 31000.
Dus nu maar weer even lekker verder trainen tot ze 20 zijn en dan maak ik toch maar weer even lekker winst, als er niet al teveel gekke dingen gebeuren.
Niet slecht toch?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 12:29 ]
Als ik het goed heb (en ik heb er gelukkig geen ervaring mee), dan kun je gewoon een nieuw team aanvragen, maar je krijgt je oude team niet terug! Je krijgt een nieuw team, waarschijnlijk in IX...Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 11:52:
Beste hattrickers,
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
iedereen de telegraaf al gelezen? Er staat een prachtig (groot) artikel in over hattrick 
http://www.telegraaf.nl/t...rtuele_voetbalwereld.html
Verwijderd
Leuk stukje om te lezen en dit is natuurlijk alleen maar goede reclame voor hattrick. Misschien doen er strax nog veel meer mensen aan mee. 
ff nog een vraagje. Als een spits is ingevallen, krijgt die dan ook training?
ff nog een vraagje. Als een spits is ingevallen, krijgt die dan ook training?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 13:14 ]
Maak het dan maar waar..GandalfTheGrey schreef op 26 juli 2004 @ 18:43:
Als iemand nog een supporterplekje vrij heeft.. mijn team kan altijd wel wat supporters gebruiken
En natuurlijk was je zo wijs om hem te submitten in de t.net meukpost voor de frontpage met linkje naar de 23 delen van dit draadje ....Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 12:53:
iedereen de telegraaf al gelezen? Er staat een prachtig (groot) artikel in over hattrick
* yared wel
Verwijderd
Bedankt voor jullie reacties. Gelijk weer een team aanvragen werkt helaas niet, omdat die useraccount vlak voordat ik een team toegewezen zou krijgen verwijderd werd zonder enige opgaaf van reden. Ik ben inmiddels wel langer dan 7 weken gebanned, dus ik zal proberen een nieuw team aan te vragen. Ik hoop niet dat ik in de 9e terecht kom.... kzat namelijk "al" in 6.... pff wat een ellende
laat je kop hier vaak zien/horen dan word je ook niet zo gauw overvallen door dit soort zaken... daar zijn we hier ook voorVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 13:18:
Bedankt voor jullie reacties. Gelijk weer een team aanvragen werkt helaas niet, omdat die useraccount vlak voordat ik een team toegewezen zou krijgen verwijderd werd zonder enige opgaaf van reden. Ik ben inmiddels wel langer dan 7 weken gebanned, dus ik zal proberen een nieuw team aan te vragen. Ik hoop niet dat ik in de 9e terecht kom.... kzat namelijk "al" in 6.... pff wat een ellende
Verwijderd
Ja ik wist wel dat het niet handig was om met 2 man op 1 pc te spelen, maar had niet verwacht dat het zo'n vaart zou lopen. Zeker ook omdat we al een jaar bezig zijn.yared schreef op 27 juli 2004 @ 13:20:
[...]
laat je kop hier vaak zien/horen dan word je ook niet zo gauw overvallen door dit soort zaken... daar zijn we hier ook voor
Verwijderd
kwam ook een stukje op http://nu.nl/news.jsp?n=366675&c=950 tegen
gaat over een stukje van mensen die 3 weken op vakantie gingen.
De keuze voor deze camping in het Ötzdal was vooral op aandringen van mijn man. Je kan namelijk op elke campingplek internetten, zodoende kon hij zijn Hattrick-team ook vanuit het Oostenrijkse managen. Protesteren hielp niet. Veel heeft hij trouwens niet voor het kastje gezeten. Alleen het broodnodige, verzekerde hij me. Mijn zoon heeft zich vooral vermaakt met Duitse en Deense leeftijdgenootjes.
rofl
De keuze voor deze camping in het Ötzdal was vooral op aandringen van mijn man. Je kan namelijk op elke campingplek internetten, zodoende kon hij zijn Hattrick-team ook vanuit het Oostenrijkse managen. Protesteren hielp niet. Veel heeft hij trouwens niet voor het kastje gezeten. Alleen het broodnodige, verzekerde hij me. Mijn zoon heeft zich vooral vermaakt met Duitse en Deense leeftijdgenootjes.
rofl
Verwijderd
Krijgt een spits die afgelopen zondag heeft ingevallen ook training? Of moet ik hem gewoon met de aankomende friendly opstellen om training voor hem te krijgen.
idd rofl; wel een die-hard managerVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 13:58:
stukje in de telegraaf wel lachen!
@Yared check je gastenboek en bedankt
edit:
in HAM zitten ook alle gemiddeldes (vorm, conditie) en dan ook specifiek van de basis-11 etc;
View->Teamstats->Sums
in HAM zitten ook alle gemiddeldes (vorm, conditie) en dan ook specifiek van de basis-11 etc;
View->Teamstats->Sums
[ Voor 22% gewijzigd door GandalfTheGrey op 27-07-2004 14:39 ]
Verwijderd
das de tweede keer dat je het vraagt. niet zo ongeduldig knulVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 14:24:
Krijgt een spits die afgelopen zondag heeft ingevallen ook training? Of moet ik hem gewoon met de aankomende friendly opstellen om training voor hem te krijgen.
het antwoord is overigens ja hij krijgt training, das het 'voordeel' van een blessure
Verwijderd
sickVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 13:58:
rofl
maar begin het wel steeds beter te begrijpen. ik ben nu pas 3 of 4 weken bezig en ik moet er niet aan denken zondagavond niet thuis te zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 16:15 ]
zondagavond overleef ik wel, maar vrijdagmorgen na de trainingsupdate... dat zou echt erg zijn.
Ben ik het helemaal mee eens!
Ik keek net even na op Topstats hoe mijn team ervoor staat en het is flink veranderd ten opzichte van vorige keer:
FC Zjwame: Pos. 701 (met 39,5 sterren) en Pos. 369 (met 169 bij total)
Flinke vooruitgang met de laatste keer
[ Voor 43% gewijzigd door dreamtheater42 op 27-07-2004 17:43 ]
Verwijderd
Sergio Etxeberria
TSI = 580 (58 000 €) , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
21k
er liep een iets beter net aan me neus voorbij(17jr zwak of matig passen) maar die was ook wel 20k duurder.
desalniettemin vind ik deze ook aanvaardbaar als trainee. conditie zuigt een beetje, maar dat hebben meerdere spelers dus over 1 of 2 weken een cond. training tussendoor. voorlopig ff paar weken positiespel... met een goed conditie komt ie op 2,5/3 sterren denk ik... hoop ik
wat vang ik hiervoor? deze wordt overbodig door mijn aankoop. hoeft niet direct weg, maar over paar weekjes wel denk ik.
Tommy Tuin
TSI = 220 (22 000 €) , 20 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
TSI = 580 (58 000 €) , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar]
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
21k
er liep een iets beter net aan me neus voorbij(17jr zwak of matig passen) maar die was ook wel 20k duurder.
desalniettemin vind ik deze ook aanvaardbaar als trainee. conditie zuigt een beetje, maar dat hebben meerdere spelers dus over 1 of 2 weken een cond. training tussendoor. voorlopig ff paar weken positiespel... met een goed conditie komt ie op 2,5/3 sterren denk ik... hoop ik
wat vang ik hiervoor? deze wordt overbodig door mijn aankoop. hoeft niet direct weg, maar over paar weekjes wel denk ik.
Tommy Tuin
TSI = 220 (22 000 €) , 20 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Beetje lullig dat 't zo gelopen is, de GM's zijn wel streng aan het worden moet ik zeggen. Ik log ook vaak op dezelfde pc in als m'n vriendin, maar ik heb 't ook netjes bij de GM's gemeld, geen problemen in de afgelopen 5 seizoenen. Hopen dat dat zo blijftVerwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 11:52:
Beste hattrickers,

vanavond om 19:10 wordt er op 3FM aandacht geschonken aan Hattrick;
We gaan het vanavond ook hebben over Hattrick . Dat is een super populair voetbalspel waarin je een virtueel voetbalteam naar de top kunt leiden. Op dit moment zijn er wereldwijd al zo’n 400.000 deelnemers. Nederland behoort tot de vier meest fanatieke landen. We gaan ff bellen met iemand die in de eredevisie van dit spel speelt!
Dit en veeeeel meer vanavond in jouw eigen Swijnenstal @ 3FM!
ik zeg ook altijd, even mailen naar de GM dat je het doet en dan vinden ze het meestal wel goed zolang je maar niet handelt enzo. Ik laat mijn vriend ook wel eens inloggen op mijn pc en laatst moest het ook eventjes wel omdat zijn internet eruit lag. Zou beetje flauw zijn geweest om te bannenRonald Koeman schreef op 27 juli 2004 @ 18:00:
[...]
Beetje lullig dat 't zo gelopen is, de GM's zijn wel streng aan het worden moet ik zeggen. Ik log ook vaak op dezelfde pc in als m'n vriendin, maar ik heb 't ook netjes bij de GM's gemeld, geen problemen in de afgelopen 5 seizoenen. Hopen dat dat zo blijft
Het was lachen @3FM!
Mede voor Frizza
, hier de mp3 van de uitzending -
http://home.kabelfoon.nl/~avrar/interview.mp3
Mede voor Frizza
http://home.kabelfoon.nl/~avrar/interview.mp3
Hihi kwam een leuk persbericht tegen 
Leuk intervieuw trouwens27-07-2004 Ontslag buschauffeur definitief
Het ontslag van de buschauffeur van S.C.O. is definitief. Vandaag om kwart voor 11 heeft dhr. Hieltjes zijn rijbewijs gehaald en zal de spelersbus de komende seizoenen rondrijden. Wel verwacht dhr. Hieltjes dat er op het moment dat de financiele situatie verbeterd is de buschauffeur opnieuw zijn intrede zal doen bij uitwedstrijden.
Het imago wat wij nu opbouwen is natuurlijk niet goed melde dhr. Hieltjes, maar alles wat nodig is voor de club zal gebeuren.
[ Voor 3% gewijzigd door Tommilio op 27-07-2004 20:08 ]
van jezelfTommilio schreef op 27 juli 2004 @ 20:02:
Hihi kwam een leuk persbericht tegen
Leuk intervieuw trouwens
Dit topic is gesloten.