je slaat de spijker op zijn kop!j_du_pee schreef op 20 juli 2004 @ 09:45:
[...]
volgens mij praten jij en Yared langs elkaar...Ik denk dat yared lid is van 4 feds en dus nog 1 plek over heeft voor een vijfde, waarjij graag actiever wordt en dus een andere plek in onze fed wilt, right
Waarom kan ik er dan maar 3???j_du_pee schreef op 20 juli 2004 @ 09:45:
[...]
volgens mij praten jij en Yared langs elkaar...Ik denk dat yared lid is van 4 feds en dus nog 1 plek over heeft voor een vijfde, waarjij graag actiever wordt en dus een andere plek in onze fed wilt, right
Je bent lid van 3 federaties, wat het maximum is.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
ow sorry, ik deed een aanname dat het er vijf zijn. Ik, unlike others, ga niet vreemd met andere feds en kan daar dus niks over zeggenRoyz schreef op 20 juli 2004 @ 11:21:
[...]
Waarom kan ik er dan maar 3???
Je bent lid van 3 federaties, wat het maximum is.
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Ik schrok al! Ik dacht dat je laag nivo supporters had en hogej_du_pee schreef op 20 juli 2004 @ 11:23:
[...]
ow sorry, ik deed een aanname dat het er vijf zijn. Ik, unlike others, ga niet vreemd met andere feds en kan daar dus niks over zeggen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
pssst; stiphout achteruityared schreef op 20 juli 2004 @ 01:14:
@Foray, de club met de meeste kampioenschappen? ik snap hem even niet![]()
Verwijderd
hmm.. wil wel supporter worden aangezien ik het wel vet vind hattrick en een paar vrienden van me het ook zijn.
maar ik ehb geen creditcard
beetje rondgebeld, maar van de meeste die ik ken zijn ze ingeslikt 
dan maar eens aan moeders vragen als ik weer die kant opga
, scheelt me nog €20 ook hehe
[edit]
schande! IX staat er niet bij
mooiste compo die er is...
maar ik ehb geen creditcard
dan maar eens aan moeders vragen als ik weer die kant opga
[edit]
schande! IX staat er niet bij
mooiste compo die er is...
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2004 12:46 ]
PechVerwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:41:
PS. welke stats site? ik wil wel ff kijken hoe slecht ik presteer naturlijk
edit:
nog maar 2 seizoentjes wachten als je het goed doet
[ Voor 14% gewijzigd door Joss op 20-07-2004 12:47 ]
Verwijderd
ok nu ff een echte hattrick vraag.
ik ben net begonnen en heb afgelopen 2 weken ff conditie getraint aangezien die gasten na 1 sprint al met brancard van het veld afmoesten
Nou hebben mijn mids en wings(waar conditie het belangrijkste is) 3x redelijk, en 2x zwak. als ik weer conditie train zal het wel allemaal op redelijk/goed komen, maar kans op vorm verlies is behoorlijk na al 2x conditie te hebben gedaan. en de vorm is al niet bijster goed
verder heb ik nog 3 mid trainees(en een half ongeveer van 20 op het mid) en 1 wing (die 50% meepakt van het positiespel trainen)
dus de vraag is dit? welke training zal ik doen?
a)nog ff 1x conditie emt kans op slechtere vorm
b)overstappen op positiepel
c)1x ff algemeen om de vorm wat op te krikken
ik kom er zelf ff niet uit
ik ben net begonnen en heb afgelopen 2 weken ff conditie getraint aangezien die gasten na 1 sprint al met brancard van het veld afmoesten
Nou hebben mijn mids en wings(waar conditie het belangrijkste is) 3x redelijk, en 2x zwak. als ik weer conditie train zal het wel allemaal op redelijk/goed komen, maar kans op vorm verlies is behoorlijk na al 2x conditie te hebben gedaan. en de vorm is al niet bijster goed
verder heb ik nog 3 mid trainees(en een half ongeveer van 20 op het mid) en 1 wing (die 50% meepakt van het positiespel trainen)
je kan a-c-b doen komende 3 weken, als ik jou was zou ik
nu weekje vorm trainen dan, dan over op positiespel en pas
weer in het tussenseizoen conditie/vormtrainingen doen
nu weekje vorm trainen dan, dan over op positiespel en pas
weer in het tussenseizoen conditie/vormtrainingen doen
Verwijderd
jamaar je haalt niet het maximale uit je mids en wings als ze minder dan uitstekende conditie hebben toch?
ps ik speel in een ZEER laffe compo(IX) met gasten die niet weten hoe het werkt
Dus zo goed hoeven ze ook niet te zijn,maar ik wil me team wel in vorm hebben voor de 8e aangezien ik binnen 2 seizoenen in de 7e wil zitten.
ja targets halen!! podverdrie
ps ik speel in een ZEER laffe compo(IX) met gasten die niet weten hoe het werkt
ja targets halen!! podverdrie
H3!N, ik zou me voor je al je effort in je mids gaat steken wel even afvragen of je deze over een seizoen nog wel hebt, of dat ze eigenlijk de moeite niet zijn
Wacht op antwoord
jep.. je zal ff moeten kijken wat je uberhaupt gaat trainen en wat goede spelers in je selectie zijn voor lange termijn!
Mids zou ik sowieso naar solid conditie trainen, anders zijn ze moeilijk verkoopbaar. Maar zodra ze solid zijn, zou ik zeker geen conditie meer gaan trainen. En algemeen trainen zou ik zoveel mogelijk voorkomen (gaat ten koste van de training van je mids). Met andere woorden, ik zou kiezen voor optie b (zodra ze allemaal min. solid conditie hebben).Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:52:
ok nu ff een echte hattrick vraag.
Verder zijn 20 jarige trainees niet echt jong meer...je kunt die wel een seizoen of eventueel 2 trainen, maar daarna zijn ze echt erg oud. Misschien kun je ze 1 of 2 stapjes omhoog trainen, verkopen en dan goede trainees (17 of 18) kopen. Dat is op de lange termijn zeker voordelig.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Misschien lees ik er overheen, maar hoe zijn de stats van de middenvelders op conditie na?
dus positiespel, passen, verdedigen...
(ik zou geen mids gaan trainen die minder dan matig/redelijk positiespel hebben, zeker als ze uiteindelijk de verkoop in moeten.)
dus positiespel, passen, verdedigen...
(ik zou geen mids gaan trainen die minder dan matig/redelijk positiespel hebben, zeker als ze uiteindelijk de verkoop in moeten.)
Wacht op antwoord
17 jarige Trainees met positiespel; goed en passen of verdedigen redelijk/matig zijn wel mooi (Uitstekend positiespel en evt hogere bijstats als je echt cash hebt)
maar ik ben zelf begonnen met 17 jaar (redelijk/redelijk) of evt 18 jaar.. omdat je zo weinig geld hebt in het begin..
maar ik ben zelf begonnen met 17 jaar (redelijk/redelijk) of evt 18 jaar.. omdat je zo weinig geld hebt in het begin..
Verwijderd
dat doe ik ook. kep 2 trainees van 18 en 1 van 17 en een halve van 20dreamtheater schreef op 20 juli 2004 @ 16:59:
[...]
Mids zou ik sowieso naar solid conditie trainen, anders zijn ze moeilijk verkoopbaar. Maar zodra ze solid zijn, zou ik zeker geen conditie meer gaan trainen. En algemeen trainen zou ik zoveel mogelijk voorkomen (gaat ten koste van de training van je mids). Met andere woorden, ik zou kiezen voor optie b (zodra ze allemaal min. solid conditie hebben).
Verder zijn 20 jarige trainees niet echt jong meer...je kunt die wel een seizoen of eventueel 2 trainen, maar daarna zijn ze echt erg oud. Misschien kun je ze 1 of 2 stapjes omhoog trainen, verkopen en dan goede trainees (17 of 18) kopen. Dat is op de lange termijn zeker voordelig.
kep ook nog 2 spelers van 19, maar die staan niet op mid
ik ga denk ik nog ff 1x conditie doen en msch springen sommigen in 1x 2 stappen omhoog, waardoor ik de week erop meteen aan de positiespel kan beginnen....
het is niet zoveer voor mijn team ofzo, die wint wel van de rest(mijn tegen standers halen 10 sterren in totaal per elftal ofzo en ik 20+
vooruit denken dus zeg maar

Verwijderd
Dit was mijn allereerste koop transfer met hattrick en sommige mensen vonden het een redelijke dure prijs wat ik ervoor had betaald. Ik was er zelf heel blij meeEen quote van mezelf van 31 januari 2004
Valerio Gonzalez (24228221)
17 jaar, goed vorm, gezond
Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: México
Vastgestelde waarde: 46 000 Euro
Loon: 840 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: F.C. Golden Goalies
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: goed
En dat voor maar 120000.
Heb deze speler dus 1 seizoen getraind en heb hem net voor 800000 euro kwijt geraakt (waarvan ik er zo'n 750000 kreeg). Niet slecht moet ik zeggen. Toch even 650k winst. Nu maar weer op zoek naar wat andere spelers.
Ik heb mijn opstellingen tot 01-08 al gemaakt! Alleen ben ik Yared vergeten te vragen wat zijn tel is
. Ik probeer in Turkije online te komen zodat ik alsnog zijn nr kan zien. Succes allemaal de komende weken!

Ja. Frizza die is er. De minst populaire beverwijker is uitgesloten van winnen van de cup.
Ps je stijgt wel weer in de lijst nu iedereen in Turkije zit
Ps je stijgt wel weer in de lijst nu iedereen in Turkije zit
[ Voor 27% gewijzigd door The_Marsmellow op 21-07-2004 10:45 ]
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Aimo Finne
TSI = 1 410 (141 000 €) , 21 years, passable form
Has wretched experience and poor leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: solid Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: divine
Zojuist gekocht voor 781.000 eurootjes. eindelijk een divine sp'ers voor mij. Was niet het ultieme speler die ik zocht, ik had liever eentje die ook nog minimaal solid in verdedigen is, maar deze is ook wel geschikt als een offensive back (krijgt dan ook nog wat training mee)
TSI = 1 410 (141 000 €) , 21 years, passable form
Has wretched experience and poor leadership abilities
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: solid
Winger: solid Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: divine
Zojuist gekocht voor 781.000 eurootjes. eindelijk een divine sp'ers voor mij. Was niet het ultieme speler die ik zocht, ik had liever eentje die ook nog minimaal solid in verdedigen is, maar deze is ook wel geschikt als een offensive back (krijgt dan ook nog wat training mee)
Logo te koop
Naja, te koop... zoals wellicht al gehoord stopt mijn trouwe eega met HT
Aangezien zij haar logo weer geadopteerd had van Lisa in Zweden (beroemdste vrouwencoach) die eerder stopte dit jaar, wil ze graag dat weer een andere dame (vrouw/vriendin van..) het overneemt. De teamnaam Smackers United (zonder FC ervoor) is rond deze tijd wel weer vrij dus eind vh seizoen kun je dan ook renamen.
FC Smackers United (145725)
@Gandalf, ik heb nu dus ook een supporter spot vrij
Wie beweert er in de meest spannende league van het seizoen te zitten?
Die wil ik graag dit seizoen supporteren!
@H3!N BeerZ United (509110), zie starttopic aangaande creditcard service
@Mankit, lekker spelertje man
Ik heb zojuist 2 miljoentjes geboden op een offensive cd
@MUG, ik heb tijd tekort, dit heet PAUZE waar ik me sinds een bepaald iemand me in de oor fluisterde dat 12 urige werkdagen slecht zijn voor je gezondheid, ik me heel strak aan hou.... alleen niemand verplicht me die lunchpauze ook daadwerkelijk tijdens lunchtijd te nemen, laat staan in 1x achtermekaar
Naja, te koop... zoals wellicht al gehoord stopt mijn trouwe eega met HT
Aangezien zij haar logo weer geadopteerd had van Lisa in Zweden (beroemdste vrouwencoach) die eerder stopte dit jaar, wil ze graag dat weer een andere dame (vrouw/vriendin van..) het overneemt. De teamnaam Smackers United (zonder FC ervoor) is rond deze tijd wel weer vrij dus eind vh seizoen kun je dan ook renamen.
FC Smackers United (145725)
@H3!N BeerZ United (509110), zie starttopic aangaande creditcard service
@Mankit, lekker spelertje man

@MUG, ik heb tijd tekort, dit heet PAUZE waar ik me sinds een bepaald iemand me in de oor fluisterde dat 12 urige werkdagen slecht zijn voor je gezondheid, ik me heel strak aan hou.... alleen niemand verplicht me die lunchpauze ook daadwerkelijk tijdens lunchtijd te nemen, laat staan in 1x achtermekaar
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Tis jammer dat ze stopt kan je haar team niet overnemen?yared schreef op 21 juli 2004 @ 14:18:
Logo te koop
Naja, te koop... zoals wellicht al gehoord stopt mijn trouwe eega met HT![]()
![]()
Ik heb een spannende league 4 teams met 9 punten... Dat is wel spannend toch toch??@Gandalf, ik heb nu dus ook een supporter spot vrij
Een offensive cd ? Wat is dat nou weer voor krom idee zoiets doe je toch niet?@Mankit, lekker spelertje manIk heb zojuist 2 miljoentjes geboden op een offensive cd
12 uur werken is toch normaal ? Wel leuk dat je zoveel pauze krijgt jij moet vast een aardige werkgever hebben@MUG, ik heb tijd tekort, dit heet PAUZE waar ik me sinds een bepaald iemand me in de oor fluisterde dat 12 urige werkdagen slecht zijn voor je gezondheid, ik me heel strak aan hou.... alleen niemand verplicht me die lunchpauze ook daadwerkelijk tijdens lunchtijd te nemen, laat staan in 1x achtermekaar
ps. Bootje kopen?
vanmiddag oefenpotje gespeeld in spanje
helaas met 3-2 verloren
stond de eerste helft met 2-0 voor
gelukkig geen blessures opgelopen
mijn verdediger die zondag geblesseerd raakte is van 2 weken naar 1 week gegaan
heb me aangemeld voor de got-cup
wanneer begint ivm oefenwedstrijd regelen?
helaas met 3-2 verloren
stond de eerste helft met 2-0 voor
gelukkig geen blessures opgelopen
mijn verdediger die zondag geblesseerd raakte is van 2 weken naar 1 week gegaan
heb me aangemeld voor de got-cup
wanneer begint ivm oefenwedstrijd regelen?
[ Voor 16% gewijzigd door died_laughing op 21-07-2004 15:20 ]
ik zit in een spannende VI; 5 teams die meedoen om de 1e plek; met nog geen 3 punten verschilyared schreef op 21 juli 2004 @ 14:18:
oproep aan iedereen; spam is in mijn gastenboek; 15 posts is erg weinig
Ik zie er toch echt 16 hoor :-)GandalfTheGrey schreef op 21 juli 2004 @ 15:23:oproep aan iedereen; spam is in mijn gastenboek; 15 posts is erg weinig
Less = more
hahahahah
dank!
@Yared: Die 8bits moeten denk ik nog maar even wachten. Ik ben morgen op vakantie in Schotland
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Verwijderd
lol mijn vaste oefenpot sparpartner stelt elke keer zijn A-team op. ok hij wint wel ,maar dat boeit niks met friendly's en loopt dikke kans op blessures plus zijn b- team krijgt 0,0 training
hehehe heerlijk. hopelijk trapt iemand van mijn b-team ff een speler van hem 6 weken de ziekenboeg in
hehehe heerlijk. hopelijk trapt iemand van mijn b-team ff een speler van hem 6 weken de ziekenboeg in

okiedokie, ik moet sowieso eenn nieuwe oproep doen maar heb weinig tijd savonds en als ik wel tijid heb heb ik niet veel zin meer om iets anders te doen behalve beetje gamenKatala schreef op 21 juli 2004 @ 16:23:
@Yared: Die 8bits moeten denk ik nog maar even wachten. Ik ben morgen op vakantie in Schotland
Iemand nog gewonnen in de cup?
Thije en Maestrotim zitten te wachten in spanning tot ik ze sms.... ik wacht nog even lekker een uurtje ofzo
Thijie heeft trouwens gewonnen met 0-3 en zal ook volgende week een eitje hebben tegen een vierde klasser uitmatch... mazzelpik
Net even meegekeken met Renate en op bijna alle spelers is wel geboden.. zucht, wou dat ik het geld kreeg als erfenis
ot
Vanavond voor de 2e keer voor Jan Lul op zo'n Lul de behanger van een hypotheekadviseur zitten wachten (wil een nieuwe hypotheek om een voetbalveld achter me huis te bouwen). Eerst geeft zijn collega door Dinsdag de 21e, dus gisteren niet verder gedacht dan dinsdag, dat zit wel goed en dus kwam ie niet want het was de 20e...

/ot
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik ben weer terug in het kikkerlandje
Na 12 dagen Alanya (turkije) en alleen maar zon en een flink aantal graden hoger dan hier vind ik het nu al weer afzien 
Maarja nu maar even alle kleren uitzoeken ed...
Iig ben ik aanwezig
Maarja nu maar even alle kleren uitzoeken ed...
Iig ben ik aanwezig
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Punt 1 Je hoeft niet te vertellen waar je bent geweest elke gotter die op vakantie gaat zit in alanya.Brainpower schreef op 22 juli 2004 @ 00:40:
Na 12 dagen Alanya (turkije)
Punt 2 Welkom terug.
Jazeker!yared schreef op 21 juli 2004 @ 21:21:
[...]
okiedokie, ik moet sowieso eenn nieuwe oproep doen maar heb weinig tijd savonds en als ik wel tijid heb heb ik niet veel zin meer om iets anders te doen behalve beetje gamen
Iemand nog gewonnen in de cup?
Na 3 seizoenen lang niet verder te zijn gekomen dan de 2e ronde, zit mijn team nu ineens in ronde 6.
Gisteren gewonnen tegen de Zwolsche Boys (III), nog terecht ook en wel met 5-2 (oh ja, en PIC).
Volgende week wordt het buitengewoon lastig (zo niet onmogelijk), want dan moet mijn team tegen Ruyven's Boys (nr. 4 in II.4 en bondscoach U-20). Ik vind het in elk geval prachtig om er op deze manier uit te vliegen
Ook had mijn team een nieuw sterrenrecord, namelijk 39,5 (oude record was 37,0). Een erg leuke avond dus
Oh ja, nog een zeer opmerkelijk iets. Mijn 18-jarige formidabel (+3) Noorse verdediger (29378399) in matige vorm haalde gisteren ineens 4,5 sterretjes als cd. Hoe is dat mogelijk??? Hij had nog nooit meer dan 3,5 gehaald (en dat in goede vorm). Overigens heeft hij als speciality powerful en gisteren was het een 'all-day shower'. Maar zoveel maakt dat toch ook weer niet uit?
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Haha cool dat wist ik nietThe_Marsmellow schreef op 22 juli 2004 @ 08:29:
[...]
Punt 1 Je hoeft niet te vertellen waar je bent geweest elke gotter die op vakantie gaat zit in alanya.
Punt 2 Welkom terug.
Volgende week dus geen PIC in de beker ? ik heb gemerkt dat als je dik verliest je team een grote klap krijgt
Ik verloor door die ene wedstrijd 15 supporters
Jaweldreamtheater schreef op 22 juli 2004 @ 11:12:
Hij had nog nooit meer dan 3,5 gehaald (en dat in goede vorm). Overigens heeft hij als speciality powerful en gisteren was het een 'all-day shower'. Maar zoveel maakt dat toch ook weer niet uit?
Gisteren haalde mijn spits 5,5 ster, Technisch en in de zon...Normaal haalt hij 4 sterren.
Het gekke is wel, dat het niet altijd gebeurd. Dat het zonnig is, wil niet zeggen dat hij vooruit gaat in sterren.
Het gekke is wel, dat het niet altijd gebeurd. Dat het zonnig is, wil niet zeggen dat hij vooruit gaat in sterren.
Dat idee had ik ook al.hoedjevanpapier schreef op 22 juli 2004 @ 11:45:
Gisteren haalde mijn spits 5,5 ster, Technisch en in de zon...Normaal haalt hij 4 sterren.
Ik had vorige week ook een wedstrijd met een technisch speler in de zon. Normaal haalt hij 4,5 sterren en die keer haalde hij ook maar 4,5 sterren. Wel stond er iets in het match rapport van dat die speler het fantastisch naar zijn zin had en zijn techniek echt helemaal kon uitbuiten (of zoiets).
Beetje vreemd.
ja ik had twee krachtige spitsen in de regen in één wedstrijd, de 1 haalde ook 1 ster meer, de andere had gewoon het normale aantal sterren
Goed punt en bedankt voor de tip. Ik dacht al een c-teampje op te stellen en dan inderdaad dik eruit te vliegen.The_Marsmellow schreef op 22 juli 2004 @ 11:34:
[...]
Volgende week dus geen PIC in de beker ? ik heb gemerkt dat als je dik verliest je team een grote klap krijgt![]()
Ik verloor door die ene wedstrijd 15 supporters
Ik denk dat ik 4-5-1 ga spelen, met mijn slechtste trainees, maar wel mijn A-middenveld en mijn beste spits. En maar niet PIC-cen dan volgende week...
Helaas gaat het in de competitie tot nu toe erg slecht, dus ik ga daar van nu af aan echt de prioriteit aan geven.
Die sterren zijn afhankelijk van een special weather event waarbij de betreffende speler negatief of positief wordt genoemd met de bijbehorende sterrenafname of boost. En die event komt idd niet elke keer voor, maar sinds 6.6 is de kans wel toegenomen, waardoor spitsen met technisch/krachtig heel handig voor een spitsentrainer zijn.
Btw, wie zijn er nog door in de beker ? Ik ben dit keer krap aan door gegaan en moet tegen het team van Mod-Marc. Het grappige is dat ik toevallig lid ben van de HFR, waar het niet bepaald botert tussen die 2 en ik zou mijn federatie wel een goede dienst bewijzen door hem uit te schakelen, ook al heb ik niet zo'n 'haat' richting de persoon in kwestie.
Btw, wie zijn er nog door in de beker ? Ik ben dit keer krap aan door gegaan en moet tegen het team van Mod-Marc. Het grappige is dat ik toevallig lid ben van de HFR, waar het niet bepaald botert tussen die 2 en ik zou mijn federatie wel een goede dienst bewijzen door hem uit te schakelen, ook al heb ik niet zo'n 'haat' richting de persoon in kwestie.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
c team?? mijn b team bestaat al voor 75% uit a spelers, alleen 4 winger trainees en een paar essentiele backups (totaal ex coach nu 18, hopelijk morgen 19 man)dreamtheater schreef op 22 juli 2004 @ 11:57:
[...]
Goed punt en bedankt voor de tip. Ik dacht al een c-teampje op te stellen en dan inderdaad dik eruit te vliegen.
Ik denk dat ik 4-5-1 ga spelen, met mijn slechtste trainees, maar wel mijn A-middenveld en mijn beste spits. En maar niet PIC-cen dan volgende week...
Helaas gaat het in de competitie tot nu toe erg slecht, dus ik ga daar van nu af aan echt de prioriteit aan geven.
Ik zal het even wat beter uitleggen;yared schreef op 22 juli 2004 @ 12:24:
[...]
c team?? mijn b team bestaat al voor 75% uit a spelers, alleen 4 winger trainees en een paar essentiele backups (totaal ex coach nu 18, hopelijk morgen 19 man)
-mijn a-team zijn mijn 11 beste spelers (duh...), waaronder mijn beste 3 trainees (ik train verdedigen en uitgaan van 3-5-2)
-mijn b-team, wat in principe mijn cup-team is, zijn mijn 3/4 andere trainees (jongens uit vorm of met lagere skills) en in het algemeen mijn beste mids en spitsen
-datgene wat ik als c-team beschouw, is een samenraapsel van de 3/4 mindere goede trainees (verdedigers), b-middenvelders en b-spitsen.
Ik heb op het moment 28 spelers, wat ik een beetje aan de hoge kant vind (vind rond de 23 a 24 ideaal). Het voordeel hiervan is, dat als 1 van mijn a-middenvelders hopeloos uit vorm is, dan heb ik meestal nog wel een b-middenvelder die toevallig in goede vorm is en ook een behoorlijke ratings kan halen (3* of meer). Hetzelfde geld voor mijn wingers en spitsen. In totaal heb ik:
- 3 keepers (waaronder 1 excellent en 1 passable)
- 7 verdedigers (allen trainees, en varierend van excellent tot uitmuntend)
- 5 middenvelders (4 excellent en 1 passable)
- 5 wingers (allen rond de 3 sterren in passable vorm)
- 5 spitsen (varierend van passable tot formidable)
- 2 spelers met kwaliteiten waardoor ze op meerdere posities kunnen spelen
- 1 speler die een oude yp is (vorige week) en verkocht moet worden
Ik denk dat ik binnenkort wel 2 spitsen en een winger verkoop.
idd, beetje erg hoog.. zelfs 23 spelers vind ik veel
@Jdupee, ga me niet vertellen dat je voor Wanadoo werkt
minder als 22 wil ik er toch niet want moeten ze geforceert friendlies spelen > dus meer kans op blessuresyared schreef op 22 juli 2004 @ 19:05:
idd, beetje erg hoog.. zelfs 23 spelers vind ik veel
Verwijderd
################ GoTtrick Toto #################
Vanaf heden kan eenieder weer de GoTtrick Toto invullen!
Dus, doe mee! Laat het VELE werk van een aantal mensen niet voor niets zijn geweest!
Verder is het gewoon leuk
Klik mijn sig voor de fantastische GoTtrick site
############################################
Dus, doe mee! Laat het VELE werk van een aantal mensen niet voor niets zijn geweest!
Zou je ajb de laatste 8bits online kunnen zetten...Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 19:22:
################ GoTtrick Toto #################
* yared gaat even zoeken naar linkje
yared in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
[ Voor 11% gewijzigd door yared op 22-07-2004 20:03 ]
#### OPROEP GoT-HT Federatie 8 bits of Hattrick ####
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
Wie kan er meedoen? Iedereen die lid is van de Gathering of Tweakers Federatie op Hattrick.
Download dit document, vul het in en stuur het naar het adres wat erbij staat.
Zodra jij aan de beurt bent krijg je van mij de bestaande wisselvraag en word je gevraagd een nieuwe te bedenken
Dus kom op mensen, vul hem allemaal in en zorg dat we elke week een nieuw lid beter leren kennen!
Verwijderd
Morgen is de stufie binnen en word ik ff supporter(zoals een echte student betaamt
)
ik las ergens dat je ook van dingen(forums oid) lid kunt worden als je supporter bent?
welke zijn leuk/interessant enzo?
ik las ergens dat je ook van dingen(forums oid) lid kunt worden als je supporter bent?
alleen dezeVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:08:
Morgen is de stufie binnen en word ik ff supporter(zoals een echte student betaamt)
@ Yared
De 8 bits van loona35 staat op GoTtrick
@ Jackinthebox
Ik ben er weer, dus vanaf heden zal ik de toto weer verzorgen
De 8 bits van loona35 staat op GoTtrick
@ Jackinthebox
Ik ben er weer, dus vanaf heden zal ik de toto weer verzorgen
Verwijderd
1) @Brainpower Klopt, ik heb 'm net toegevoegd? 
2) @Brainpower Klopt ook, heb ik vanavond toegevoegd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 20:39 ]
LOLVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:37:
1) @Brainpower Klopt, ik heb 'm net toegevoegd?
Ik merkte het net op tijd...Ik was hem nl ook net aan het toevoegen...Ik heb hem een beetje aangepast
Over de toto...De bug heb ik gevonden
Verwijderd
@Brainpower
Nee, ik had in eerste instantie een toto toegevoegd en daarna gewijzigd. Waarschijnlijk zit er een fout in het editscript
@Yared
Het werd tijd dat eenieder wat meer over mij te weten zou komen, dus:
You've got mail!!! (8Bits)
Nee, ik had in eerste instantie een toto toegevoegd en daarna gewijzigd. Waarschijnlijk zit er een fout in het editscript
@Yared
Het werd tijd dat eenieder wat meer over mij te weten zou komen, dus:
You've got mail!!! (8Bits)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 21:04 ]
Hmm vreemd idd...Ik zal het eens gaan bekijken....Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 21:03:
@Brainpower
Vreemd, er zit volgens mij geen error in...Naja het zal wel... Kzal effe opletten wanneer het weer gebeurd...
Iig thxs voor het overnemen van de toto man
[ Voor 15% gewijzigd door NiMu83 op 22-07-2004 21:15 ]
Ik krijg btw niet de mogelijkheid om de toto in te vullen....
De wedstrijden staan er wel, maar geen 1, 2 of 3. Dat is gewoon een wit blok.
De wedstrijden staan er wel, maar geen 1, 2 of 3. Dat is gewoon een wit blok.
is dat onder het linkje "toto"?
Want als je meteen naar "Bekijk/Wijzig" gaat krijg je idd wit blok...
ik weet verder niks er vanaf (nouja wel van PHP maar niet van dat script) dus meer zou ik niet weten
Want als je meteen naar "Bekijk/Wijzig" gaat krijg je idd wit blok...
ik weet verder niks er vanaf (nouja wel van PHP maar niet van dat script) dus meer zou ik niet weten
Bij het onderdeel "toto" staat het gewoon goed...en idd, als je naar Bekijk/Wijzig toto gaat staat er een wit blok omdat je nog niks hebt ingevoerd die week...Kies maar eens week 4 oid...
Verwijderd
zucht denk je dat ik het daarover heb?ik ben hier al lid, al ruim 4 jaar. Ik bedoel die speciale forums waarvoor je lid moet zijn.
wie moet er nou

edit: ik zie dat ze dat federaties noemen. welke zijn aan te raden?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2004 23:03 ]
Vorm: +7 / -3
Verdedigen: +2
Voor het eerst sinds 4 weken weer een betere + bij vorm dan -
Mijn TU deze week:Joss schreef op 23 juli 2004 @ 10:16:
Vorm: +7 / -3
vorm: +3/-7
TSI: +2050/-480
En verder helemaal niks. Saaie TU dus!

Ik weet het nıet zo goed omdat ık er natuurlıjk nıet ben, maar mıjn gemıddelde vorm ıs nog steeds matıg ııg
Mijn TU:
Scoren +1 (18 jarige naar uitstekend)
Vorm +6/-2 (waaronder coach -1)
Vorm blijft maar stijgen. Mijn A-team heeft nu een gemiddelde vorm van 6.9!
Echt niet normaal, maar ik klaag niet.
Scoren +1 (18 jarige naar uitstekend)
Vorm +6/-2 (waaronder coach -1)
Vorm blijft maar stijgen. Mijn A-team heeft nu een gemiddelde vorm van 6.9!
Echt niet normaal, maar ik klaag niet.
Arg vandaag is mijn 56 jarige coach omlaag gegaan in passing
Gelukkig is z'n vorm nog wel goed.
De rest van de spelers tjah laten we het daar maar niet over hebben stelletje luie donders
De rest van de spelers tjah laten we het daar maar niet over hebben stelletje luie donders
Verwijderd
TSI 890 -10 880
Vorm 7 -6 1
Conditie 23 0 23
opzich wel aardig alleen 2 basisspelers zijn 2 stappen met vorm omlaag gegaan :'-(
dat is echt kut.
hopelijk kunnen die luie donders op het middenveld nu een beetje rennen. en die wings ook..
als ik zondag lees dat iemand het niet meer trok qua conditie gaan we paaseieren zoeken 4 weken lang met ome co gvd in afganistan met amerikaanse vlaggen om hun nek... eikels zijn het
Vorm 7 -6 1
Conditie 23 0 23
opzich wel aardig alleen 2 basisspelers zijn 2 stappen met vorm omlaag gegaan :'-(
dat is echt kut.
hopelijk kunnen die luie donders op het middenveld nu een beetje rennen. en die wings ook..
als ik zondag lees dat iemand het niet meer trok qua conditie gaan we paaseieren zoeken 4 weken lang met ome co gvd in afganistan met amerikaanse vlaggen om hun nek... eikels zijn het
zuig TU
Vorm +4/-7
TSI +1240/-460
Vorm +4/-7
TSI +1240/-460
Verwijderd
TU:
Vorm +3 -7 (vorm is nu gemiddeld (ex coach) niet eens matig meer!!!
)
Wel keepen +1 (19 jarige naar wonderbaarlijk!
)
Deze komt deze week op de transferlijst (vraagprijs tussen de 4.5 en 4.75M)
Vorm +3 -7 (vorm is nu gemiddeld (ex coach) niet eens matig meer!!!
Wel keepen +1 (19 jarige naar wonderbaarlijk!
Deze komt deze week op de transferlijst (vraagprijs tussen de 4.5 en 4.75M)
Leuk he die Turkse toetsenborden met een ı ipv iRoyz schreef op 23 juli 2004 @ 12:17:
Ik weet het nıet zo goed omdat ık er natuurlıjk nıet ben, maar mıjn gemıddelde vorm ıs nog steeds matıg ııg
Ga zo naar huis en eerste wat ik doe is kijken of ik mazzel heb en me eerste bovennatuurlijke winger heb
Omdat het enigzins offtopic verwijs ik hier even naar het GoT forum op HT.
Alleen voor federatieleden weer een extraatje... dus kijk even.
Verwijderd
TU:
TSI: +490/-310
Verdedigen: +1 (m'n 22 jarige naar goed die nu de deur uit gaat vanwege z'n leeftijd)
Vorm: +5/-7 (coach, reserve keeper (blessure) en gelukkig maar 2 uit de basis gezakt dus t valt nog mee)
TSI: +490/-310
Verdedigen: +1 (m'n 22 jarige naar goed die nu de deur uit gaat vanwege z'n leeftijd)
Vorm: +5/-7 (coach, reserve keeper (blessure) en gelukkig maar 2 uit de basis gezakt dus t valt nog mee)
De lijst der lijsten is weer geupdate. Dit keer met een nummer 1 positie voor Frizza (Je moet toch wat als de rest op vakantie is)
Het team verwacht aankomende week ook weer sterke quotes op IRC, GoT en het HT-Forum
Het team verwacht aankomende week ook weer sterke quotes op IRC, GoT en het HT-Forum
Heb ik iets gemist? De lijst de lijsten?The_Marsmellow schreef op 23 juli 2004 @ 22:55:
De lijst der lijsten is weer geupdate. Dit keer met een nummer 1 positie voor Frizza (Je moet toch wat als de rest op vakantie is)
Verwijderd
GoT Blacklist 23-07-04hoedjevanpapier schreef op 23 juli 2004 @ 23:35:
Heb ik iets gemist? De lijst de lijsten?
de nummers 1 t/m 11 op de conference van de GoT-federatie in het "even testen"-topic te vinden
De blacklist is mede mogelijk gemaakt door:
Ariel pretvet, Eristoff vodka, Gert & Hermien, Bassie, Ome Koos, Jan Raas en Sjaakie
Met dank aan:
Het lieftallige belteam
MaestroTim
Snoopy
Flater Hilversum
Ster
Hopjesvla
Bacardi ism Coca Cola
Tot de volgende week!
Net deze speler uit Cyprus gekocht. Nog een paar seizoenen en dan zit hij zeer mogelijk in het nationale team
Potentie genoeg volgens mij
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| Timos Tziovanos (37578734) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Cyprus Total Skill Index (TSI): 350 (35 000 €) Loon: 644 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: F.C. Flower Power Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos |
nationale team, met als hoogste huidige skill redelijk

Verwijderd
jaaaaaa!!!!! na 2 seizoenen zeuren is mijn Griekse verdediger eindelijk geselecteerd voor de u20! Mijn mooiste hattrick moment in mijn leven! Kom allen naar mijn supportershome voor een gratis biertje!
lol hij is pas 17 en de huidige spelers van cyprus zijn 21 met huidige skill (scoren) op formidabel.GandalfTheGrey schreef op 24 juli 2004 @ 10:49:
nationale team, met als hoogste huidige skill redelijk
Dus voor Nederland heeft ie geen kans maar voor Cyrpus is ie over 3 seizoenen wellicht een zeer goede speler. Ga zelf maar eens hun nationale teams checken, of die van Ecuador of Nigeria enzo.
/edit
om je even een indicatie te geven wat een spits van het nationale team van cyprus voorsteld
code:
1
| 2 710 (271 000 €) |
dat is zijn waarde, dus dat is betekend dat ie niet meer heeft dan dit
code:
1
2
| scoren goed passen goed |
mijn speler heeft dat op zijn 18e al terwijl deze in het nationale team al 23 jaar is. Over een paar seizoenen heb ik dus de nationale held
spelers van de United Arab Emirates gaan voor heeeel veel geld weg, dat nationale team is gelijk aan een VIII league team haha.. Laatst ging er een matig scoren / passen weg voor 600k. Iedereen weet dat als je die trained ze zeker in het nationale team komen.
[ Voor 42% gewijzigd door Loona35 op 24-07-2004 11:55 ]
Heb een friendly nodig accepteer hem vanavond nog. Alvast bedankt mede-gotters 
S.C.O. zat.3 (150477)
S.C.O. zat.3 (150477)
Ik heb pas ook een international van Kenia gekocht.
Skills: matig passen, redelijk scoren. Wel 18 jaar, en nu al 4 U20 wedstrijden gespeeld.
Maar ja, gisteren een schop gehad en 5 weken geblesseerd. Das dan wel weer beetje erg jammer. O ja, voor bijna 8 ton gekocht...
Skills: matig passen, redelijk scoren. Wel 18 jaar, en nu al 4 U20 wedstrijden gespeeld.
Maar ja, gisteren een schop gehad en 5 weken geblesseerd. Das dan wel weer beetje erg jammer. O ja, voor bijna 8 ton gekocht...
thats what i meanhoedjevanpapier schreef op 24 juli 2004 @ 13:13:
Ik heb pas ook een international van Kenia gekocht.
Verwijderd
Op hattriX-files kun je bij X-Ray/sunray de voorspelling voor je wedstrijd opzoeken, aan de hand van die voorspelling worden dan ook de effecten op specialties gegeven. Als ik jouw team-ID gebruik krijg ik n voorspelling van regen voor morgen wat wel wat effect heeft op je spelers.Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 16:21:
stomme vraag hoor (n00b)
met half bewolkt hebben spelers die 'snel' zijn toch voordeel?
Kijk hier maar ns...
Cya
Marcel
Verwijderd
ah ok thnx
/edit
hoeveel scheelt het precies? half sterretje erbij ofzo?
/edit
hoeveel scheelt het precies? half sterretje erbij ofzo?
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2004 16:43 ]
Verwijderd
mijn huisgenoot heeft nu ook hattrick. krijgen we geen gezeur mee toch? dat we van hetzelfde ip komen enzo... of moet ik dat ff melden?
Geen probleem! Ik zou even mailen naar hun om het duidelijk te maken en dan die mail bewaren als bewijs. Je krijgt dit terug:Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 17:37:
mijn huisgenoot heeft nu ook hattrick. krijgen we geen gezeur mee toch? dat we van hetzelfde ip komen enzo... of moet ik dat ff melden?
Hoi,
Het spelen met meerdere personen op 1 pc is geen probleem. Zorg er alleen voor dat jullie onderling nooit met elkaar handelen en log nooit op elkaars team in. Lees als extra tip nog eens de regels zeer aandachtig door!
Succes,
GM-Mavernik
Het kan ook meer zijn hoor. Was een gast op het forum die zijn 5 ster verdediger terug zag zakken naar 1 ster

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
zo ben supporter 
duurt alleen nog ff wat daagjes voor het zover is
welke feds zijn er leuk? is de GoT fed wat? en hoe wordt je er lid van enzo?
... zoals ik in mijn te afgezaagde grap die je blijkbaar niet snapte al zei; dit is de GoT federatie. Dit is 'het' forum..Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 18:47:
zo ben supporter
Er zijn veel federaties voor echte clubs zoals Ajax en PSV, join dus je favo club bijv.
... en de menu-optie om een fed te joinen heet geheel onverwacht "federaties" dus daar kom je wel uit.
/edit
verder vind ik het HT-forum irritant werken dus ik kom eigenlijk nooit in andere feds.
[ Voor 10% gewijzigd door Loona35 op 24-07-2004 20:09 ]
Verwijderd
Ik weet dat dit forum geen transferforum is, maar dit GoT pareltje staat momenteel te koop:
Vraagprijs 4.650.000 Eurootjes
Dus: bied en make me rich!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Terry Collingwood (22010024) 19 jaar, goed in vorm, gezond Ik spreek English! Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Oceania Total Skill Index (TSI): 25 680 (2 568 000 €) Loon: 9 275 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Wubmastert Waarschuwingen: 0 Conditie: waardeloos Keepen: wonderbaarlijk Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig |
Verwijderd
juist dit soort spelers hoef je niet te promoten. mensen die zoveel geld hebben kennen het spelletje dusdanig dat ze het wel zullen zoeken.Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 20:38:
Ik weet dat dit forum geen transferforum is, maar dit GoT pareltje staat momenteel te koop:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Terry Collingwood (22010024) 19 jaar, goed in vorm, gezond Ik spreek English! Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is. Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider. Nationaliteit: Oceania Total Skill Index (TSI): 25 680 (2 568 000 €) Loon: 9 275 €/week inclusief een 20% bonus Eigenaar: Wubmastert Waarschuwingen: 0 Conditie: waardeloos Keepen: wonderbaarlijk Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig
niet te min leuke speler natuurlijk
Verwijderd
Laat mij nou ff!Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 20:45:
[...]
juist dit soort spelers hoef je niet te promoten. mensen die zoveel geld hebben kennen het spelletje dusdanig dat ze het wel zullen zoeken.
niet te min leuke speler natuurlijk
Eindelijk sta ik bovenaan in mijn VI en heb ik zelfs kans m'n teampje aardig te versterken! Laat me ff genieten!
Op naar de IV! (geen schrijffout
Dit topic is gesloten.