Ik zou mn stadion uitbreiden, betekend normaal gesproken meer inkomsten, als je het een beetje vol krijgt...
Verwijderd
Ik zou ook m'n stadion uitbreiden. Als je het doet gebruik dan wel dit tooltje klikkerdeklik! in het begin ook de fout gemaakt om verkeerd uit te breiden...
Dat tooltje werkt ook niet altijd merk ik. Net mijn gegevens ingevuld krijg ik leuk de melding dat mijn stadion veel te groot is. En dat terwijl ie al een aantal keer uitverkocht is.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 21:45:
Ik zou ook m'n stadion uitbreiden. Als je het doet gebruik dan wel dit tooltje klikkerdeklik! in het begin ook de fout gemaakt om verkeerd uit te breiden...
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Gebruik die van Hattrix Files dan, die werkt volgens mij toch altijd gewoon goedThe Dolf schreef op 12 juli 2004 @ 22:15:
[...]
Dat tooltje werkt ook niet altijd merk ik. Net mijn gegevens ingevuld krijg ik leuk de melding dat mijn stadion veel te groot is. En dat terwijl ie al een aantal keer uitverkocht is.
Verwijderd
@Terrestra
Vergeet de antwoorden hiervoor... ze snappen er werkelijk helemaal niets van
Maar, serieus: neem een goede coach aan en koop jeugdspelers. Je huidige coach (zwak coach, waardeloos leider) kan bijna geen spelers beter maken. Koop als je weinig geld hebt een redelijk coach, slecht leider en als je iets meer hebt een goed coach, slecht leider.
Als je weinig geld hebt, kun je vrij goedkoop redelijke keepers kopen van 18 jaar. Koop daar 2 van en stel ze om en om op (competitie, vriendschappelijk). In de loop der tijd zullen je keepers beter en beter worden en op het moment dat ze minimaal uitmuntend zijn (uiterlijk wonderbaarlijk), verkoop je ze voor een leuk bedragje.
Investeer dat bedrag in je team. Hierna kun je of weer nieuwe keepers kopen of kiezen voor andere trainingsmogelijkheden.
Just my two cents
Vergeet de antwoorden hiervoor... ze snappen er werkelijk helemaal niets van
Maar, serieus: neem een goede coach aan en koop jeugdspelers. Je huidige coach (zwak coach, waardeloos leider) kan bijna geen spelers beter maken. Koop als je weinig geld hebt een redelijk coach, slecht leider en als je iets meer hebt een goed coach, slecht leider.
Als je weinig geld hebt, kun je vrij goedkoop redelijke keepers kopen van 18 jaar. Koop daar 2 van en stel ze om en om op (competitie, vriendschappelijk). In de loop der tijd zullen je keepers beter en beter worden en op het moment dat ze minimaal uitmuntend zijn (uiterlijk wonderbaarlijk), verkoop je ze voor een leuk bedragje.
Investeer dat bedrag in je team. Hierna kun je of weer nieuwe keepers kopen of kiezen voor andere trainingsmogelijkheden.
Just my two cents
met 4-2 van de kampioen van vorig jaar gewonnen
Volgende week alleen een nog moeilijkere wedstrijd. Om die te winnen heb ik ff een uitmuntend winger te koop gezet voor 1mil zodat ik van dat geld een leuke middenvelder kan kopen... (dus wie nog een 4* uitmuntend winger zoekt...
)
Ook mijn stadion uitgebreidt naar 30.000, die van 20.000 zat alweer vol.
Ook mijn stadion uitgebreidt naar 30.000, die van 20.000 zat alweer vol.
Dat was die van Hattrix Files. Wel een beetje opletten heloona35 schreef op 12 juli 2004 @ 22:29:
[...]
Gebruik die van Hattrix Files dan, die werkt volgens mij toch altijd gewoon goed
Gezocht!
Router
guhwThe Dolf schreef op 13 juli 2004 @ 00:29:
[...]
Dat was die van Hattrix Files. Wel een beetje opletten he
.. ik had em niet eens geheel laten loaden, ik las datablabla.com in me adres balk dus ik dacht zal wel andere site zijn .. tis vakantie hé
Mijn nieuwe trainee voor 148.000,
niet high solid en ook slechte conditie,
maar voor een VI'er en dit zachtje prijsje ideaal
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Virgil Gerstl (36994325) 17 jaar, redelijk in vorm, gezond Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider. Specialiteit: Snel Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: goed Passen: slecht Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos |
Jammer dat hij ook niet kan pasen / verdedigenGandalfTheGrey schreef op 13 juli 2004 @ 10:30:
Mijn nieuwe trainee voor 148.000,
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
klopt.. maar met slecht valt nog wel te leven..
met deze skills gaan ze ook over toonbank met 500 000
en met matig passen betaal je meteen een halve ton meer, en die had ik niet
edit:
vind je dit een zware miskoop dan? voor die prijs.. kan m ook nog daytraden
vind je dit een zware miskoop dan? voor die prijs.. kan m ook nog daytraden
[ Voor 22% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-07-2004 13:13 ]
Nee hoor het is geen miskoop, in het begin zijn spelers ook eigelijk te duur en als je toch wilt trainen is dit dan een goede optieGandalfTheGrey schreef op 13 juli 2004 @ 12:51:
klopt.. maar met slecht valt nog wel te leven..
edit:
vind je dit een zware miskoop dan? voor die prijs.. kan m ook nog daytraden![]()
PS: je edit message is bijna niet te lezen
komt door het board
.. maar ok bedankt
Katala schreef op 13 juli 2004 @ 13:59:
[...]
Nee hoor het is geen miskoop, in het begin zijn spelers ook eigelijk te duur en als je toch wilt trainen is dit dan een goede optie
PS: je edit message is bijna niet te lezen
offtopic:
is standaard grootte hoor, misschien je lettertype wat groter zetten (=ctrl+scrollbutton)
is standaard grootte hoor, misschien je lettertype wat groter zetten (=ctrl+scrollbutton)
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Jij bent nog eens een echte Tweaker!j_du_pee schreef op 13 juli 2004 @ 14:43:
[...]
offtopic:
Ik zit ook een beetje in deze situatie... Ik kan een goed coach met slecht leidersschap halen voor 230k geloof ik maar datzelfde geld kan ik ook besteden naar het uitbreiden van mijn stadion naar 30k. Hij is nu 18k en was afgelopen zondag uitverkocht. Ik denk dat ik beter mijn stadion kan uitbreiden, ik heb nu rond de 940 supporters. Goede keuze?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hier kan je de ideale grote van je stadion berekenen met de grootte van je fanclub:
http://www.databased.at/h...ex.asp?starter=arenasizer
Verder is mijn advies om een goed coach met slecht leiderschap te kopen, omdat je trainingsresultaten zoveel beter worden en die uitbreiding nog wel eventjes kan wachten en je die 150k zo bij mekaar heb voor die uitbreiding
http://www.databased.at/h...ex.asp?starter=arenasizer
Verder is mijn advies om een goed coach met slecht leiderschap te kopen, omdat je trainingsresultaten zoveel beter worden en die uitbreiding nog wel eventjes kan wachten en je die 150k zo bij mekaar heb voor die uitbreiding
Dat is waar... maar wel een nadeel voor je TS, een slecht leider dacht ik? Volgens die site is het inderdaad 239020 € om stadion uit te breiden naar ideaal getal van 28080. Mooie tool
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dit seizoen maar eens geen toto verder invullen..Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 19:55:
#############GoT Toto###############
Vanaf heden kan de GoT Toto weer worden ingevuld!
Noem het bijgeloof maar hoe beter ik het in de toto deed hoe slechter in de competitie
* yared probeert door het gebruik van bijgeloof nog meer op een echte voetballer te lijken... of het lukt?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Jezus wat ıs het toch warm ın turkıje!!:) Bıj jullıe ıs het lekker weer he
Nou mensen tot over een weekje!! Latersssss
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
uh kan hier even een modje ingrijpen, -1 off topicBrainpower schreef op 13 juli 2004 @ 20:15:
Jezus wat ıs het toch warm ın turkıje!!:) Bıj jullıe ıs het lekker weer he![]()
Nou mensen tot over een weekje!! Latersssss
On topic, hoeist met de Turkse meeting n Alanya dit weekend?

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik ga pas volgend weekend hoor, de rest toch ook dacht ik?yared schreef op 13 juli 2004 @ 20:53:
[...]
uh kan hier even een modje ingrijpen, -1 off topic![]()
On topic, hoeist met de Turkse meeting n Alanya dit weekend?
Verwijderd
http://www.ht-meeting.tk
De laatste meeting was zeer geslaagd mijn inziens..
Dus ik ga zeker naar deze!
GoTters!!! Kom ook!
GoTters!!! Kom ook!
Ik ga liever naar een GoT only meeting
Gezocht!
Router
Na de vakantie wil ik mij best bezig gaan houden met een meeting, maar eerst maar eens vakantie gaan vieren komende week.
Vlak naast de Flater ja
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Verwijderd
Hey Thije, ik herken 2 GoT meetings in Alanya, begin volgende week met Brainpower en het weekend daarop met Royz en J_du_pee. Gaat goed zo 
vanavond dé match, Frizza United (ik hou het lekker bij de oude vertrouwde naam
) vs. Timberteam
be prepared
vanavond dé match, Frizza United (ik hou het lekker bij de oude vertrouwde naam
be prepared
.... iemand die toevallig in.... ter schelling
... wil meeten

13-07-2004 Verkocht Tõnu Noorik aan Vanheetjes 1 200 000 € 1 660 (166 000 €)
06-07-2004 Gekocht Tõnu Noorik van Ouned Pouned 355 000 € 1 550 (155 000 €)
das best lekker hoor
das best lekker hoor
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
helaas,dan zit ik op lowlandsVerwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 21:32:
http://www.ht-meeting.tk
GoTters!!! Kom ook!
Is lowlands niet een week later ? Naja ik zal wel op mysteryland zitten of we hebben hier weer een buurtfeest.
nee hoor, 20 21 en 22 augustusThe_Marsmellow schreef op 14 juli 2004 @ 10:19:
[...]
Is lowlands niet een week later ? Naja ik zal wel op mysteryland zitten of we hebben hier weer een buurtfeest.
Verwijderd
ik ben al bang =)Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 08:09:
Hey Thije, ik herken 2 GoT meetings in Alanya, begin volgende week met Brainpower en het weekend daarop met Royz en J_du_pee. Gaat goed zo
vanavond dé match, Frizza United (ik hou het lekker bij de oude vertrouwde naam) vs. Timberteam
be prepared
btw een 3e Got meeting kan er ook wel voor jullie inzitten thaboygert is ook heen
Mooie deal! Dat is waarschijnlijk ongeveel 700.000 winst op een weekje trainen. Ik denk dat hij van excellent pm/def/sc naar formidable is gegaan?Alfredt schreef op 14 juli 2004 @ 10:01:
13-07-2004 Verkocht Tõnu Noorik aan Vanheetjes 1 200 000 € 1 660 (166 000 €)
das best lekker hoor
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Die komt de 18e terug.. Misschien dat we hem op het vliegveld tegen komen.. Maar die kans is niet zo groot.Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 11:24:
[...]
ik ben al bang =)
btw een 3e Got meeting kan er ook wel voor jullie inzitten thaboygert is ook heen
Hebben ze daar Internet dan?loona35 schreef op 14 juli 2004 @ 08:40:
.... iemand die toevallig in.... ter schelling![]()
![]()
... wil meeten

Als jij een tentje/drinken/eten regelt kom ik met me vrouw en kids wel langs
nop een 17jarige redelijk conditie,verdedigen en PM naar goed PM getrainddreamtheater schreef op 14 juli 2004 @ 11:26:
[...]
Mooie deal! Dat is waarschijnlijk ongeveel 700.000 winst op een weekje trainen. Ik denk dat hij van excellent pm/def/sc naar formidable is gegaan?
Na de aankoop van een excellent keeper (4 sterren, solid vorm) en een formidabele spits is de waarde van mijn team voor het eerst gestegen boven de 10 miljoen (HAM transfer evaluation). De TSI is 39040
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ik verlies praktisch in 2 minuten mijn bekerwedstrijd... 
Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg liet toe dat Kondrat Winiecki in de 37e minuut de 0 - 1 voor SJC kon scoren. De wedstrijd was zo'n 37 minuten bezig, toen Rihards Laizans van SJC op rechts doorbrak en heel makkelijk tot ongenoegen van het thuispubliek de score verhoogde: 0 - 2. Na 38 minuten resulteerde een combinatie in het midden in een dieptepass voor Laurent Simelaro, die SJC's voorsprong uitbreidde naar 0 - 3.
Nou ja, de mensen die nog in de beker zitten, succes in de 2e helft
Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg liet toe dat Kondrat Winiecki in de 37e minuut de 0 - 1 voor SJC kon scoren. De wedstrijd was zo'n 37 minuten bezig, toen Rihards Laizans van SJC op rechts doorbrak en heel makkelijk tot ongenoegen van het thuispubliek de score verhoogde: 0 - 2. Na 38 minuten resulteerde een combinatie in het midden in een dieptepass voor Laurent Simelaro, die SJC's voorsprong uitbreidde naar 0 - 3.
Nou ja, de mensen die nog in de beker zitten, succes in de 2e helft
[ Voor 14% gewijzigd door Sandyman538 op 14-07-2004 17:50 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
.. geen probleemyared schreef op 14 juli 2004 @ 11:40:
[...]
Hebben ze daar Internet dan?![]()
Als jij een tentje/drinken/eten regelt kom ik met me vrouw en kids wel langs
Het is iig hopen dat ze er internet hebben ergens want anders verlies ik 2 wedstrijden
/edit
wat gaan die spelers van Cyprus en die andere nieuwe landen voor geld de deur uit zeg! 1 miljoen voor een speler van 200k en 750k voor een matige scoren van 17

[ Voor 15% gewijzigd door Loona35 op 14-07-2004 17:55 ]
Wat doe ik fout? Ik heb met HAM de 'beste' opstelling gemaakt: de meeste sterren. Als ik echter speel, verlies ik constant. Ik sta nu (48ste minuut) alweer met 5-1 achter tegen een team dat toch dezelfde sterkte zou moeten hebben (allebei eerste seizoen)...
Wat ik overigens heb gemerkt is dat de conditie van de tegenstanders vaak beter is. Is het verstandig om hierop direct te trainen of kan ik beter op Scoren en Passen trainen o.h.a. ?
Wat ik overigens heb gemerkt is dat de conditie van de tegenstanders vaak beter is. Is het verstandig om hierop direct te trainen of kan ik beter op Scoren en Passen trainen o.h.a. ?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik zou de links in de startpost even doornemen. Daar kun je heel veel info uit halen over training, en over het spel op zich.Cis schreef op 14 juli 2004 @ 18:35:
Wat doe ik fout? Ik heb met HAM de 'beste' opstelling gemaakt: de meeste sterren. Als ik echter speel, verlies ik constant. Ik sta nu (48ste minuut) alweer met 5-1 achter tegen een team dat toch dezelfde sterkte zou moeten hebben (allebei eerste seizoen)...
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
########## mededeling over de GoT Toto#############
Er stonden in de Toto abusievelijk enkele wedstrijden van woensdag (vandaag, red.) vermeld. Deze zijn aangepast, maar mensen die de Toto reeds hadden ingevuld: Editen die hap!
Er stonden in de Toto abusievelijk enkele wedstrijden van woensdag (vandaag, red.) vermeld. Deze zijn aangepast, maar mensen die de Toto reeds hadden ingevuld: Editen die hap!
misschien heb ik wat gemist hoor, maar is er soms wat onenigheid ontstaan tussen II.1 en II.4 
vandaag mijn eerste vleugelspeler geblesseerd geraakt. niet leuk aangezien een innermid ook al rood had voor komende zondag
vandaag mijn eerste vleugelspeler geblesseerd geraakt. niet leuk aangezien een innermid ook al rood had voor komende zondag
Wacht op antwoord
Ohja, heb nu idd wat dingen gelezen die ik nog niet wist. Compleet andere opstelling...Sandyman538 schreef op 14 juli 2004 @ 18:37:
[...]
Ik zou de links in de startpost even doornemen. Daar kun je heel veel info uit halen over training, en over het spel op zich.
Vrijdag ga ik op vakantie dus ik zie over 2 weken wel weer enzo
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Ik zou in ieder geval een opstelling maken voor zondag en die op "je standaard team"zetten. Altijd beter dan dat de computer zomaar spelers ergens neerzet.Cis schreef op 14 juli 2004 @ 21:33:
[...]
Ohja, heb nu idd wat dingen gelezen die ik nog niet wist. Compleet andere opstelling...
Vrijdag ga ik op vakantie dus ik zie over 2 weken wel weer enzo
ik ga het juist andersom doen... Ik maak mijn opstelling in mijn basiself drie weken vooruit. Vervolgens stel ik mijn reserve team in als standaard. Als ik dan op vakantie een internetplek vind hoef ik alleen als een gek 100 teams uit te dagen en niet te kijken of er geaccepteerd is om daarna nog mijn opstelling te makenRoyz schreef op 14 juli 2004 @ 21:59:
[...]
Ik zou in ieder geval een opstelling maken voor zondag en die op "je standaard team"zetten. Altijd beter dan dat de computer zomaar spelers ergens neerzet.
Wacht op antwoord
mooizo
offtopic:
welke inentingen hebben jullie gehaald btw
welke inentingen hebben jullie gehaald btw
Wacht op antwoord
Dat is heel slim jaj_du_pee schreef op 14 juli 2004 @ 22:16:
[...]
ik ga het juist andersom doen... Ik maak mijn opstelling in mijn basiself drie weken vooruit. Vervolgens stel ik mijn reserve team in als standaard. Als ik dan op vakantie een internetplek vind hoef ik alleen als een gek 100 teams uit te dagen en niet te kijken of er geaccepteerd is om daarna nog mijn opstelling te maken
Ja ik snap de grap ook niet helemaal maar de eredivisie heeft nogal lol volgens mijj_du_pee schreef op 14 juli 2004 @ 20:34:
misschien heb ik wat gemist hoor, maar is er soms wat onenigheid ontstaan tussen II.1 en II.4
Wat doen jullie nou eigenlijk met jullie oude coaches? Verkopen? Want er zijn toch genoeg mensen die er intern 1 willen aanstellen.
Een coach kan je toch niet verkopen?
Ben bdw genadeloos de beker uit getrapt. Kerel had z'n a-team opgesteld. Maar tegen een derde divisie team is dat niet erg. Zeker niet als je de vorige ronde tegen een 4e hebt gewonnenn.
Ben bdw genadeloos de beker uit getrapt. Kerel had z'n a-team opgesteld. Maar tegen een derde divisie team is dat niet erg. Zeker niet als je de vorige ronde tegen een 4e hebt gewonnenn.
[ Voor 73% gewijzigd door The Dolf op 15-07-2004 02:30 ]
Gezocht!
Router
Een oude coach heeft niemand wat meer aan, dus de enige wat je er mee kan doen behalve houden is hem ontslaan. Hij kan iig niet nog een keer ergens coach worden.Royz schreef op 15 juli 2004 @ 00:36:
Wat doen jullie nou eigenlijk met jullie oude coaches? Verkopen? Want er zijn toch genoeg mensen die er intern 1 willen aanstellen.
Verwijderd
echt welgrooviee17 schreef op 15 juli 2004 @ 07:30:
[...]
Een oude coach heeft niemand wat meer aan, dus de enige wat je er mee kan doen behalve houden is hem ontslaan. Hij kan iig niet nog een keer ergens coach worden.
je oude coach vind ergens anders weer werk door iemand die m extern heeft aangenomen. De mijne staat nu in mn lijst met oud-spelers
edit:
Gedenkwaardige momenten
2 gebeurtenissen gevonden
Datum Gebeurtenis
05-06-2004 Werd coach van NRA-team
07-12-2003 Was ontslagen als coach van Qwertje
2 gebeurtenissen gevonden
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 09:53 ]
yup, maar verkopen kan je hem niet, daar ging het om
Je kan hem wel weer verhuren of zit deze optie nog niet in hattrick?
nope, en reken er maar op dat die optie er nooit komt ook
Verwijderd
Is al een hele tijd aan de gang, II.1 beweert veel beter te zijn en II.4 is dus een loser league ofzo. Ik vind het wel humor zoals ze elkaar te lijf gaan, vrijwel alle ploegen uit die 2 divisies voeren een logo dat anti is ten op zichte van de andere divisiej_du_pee schreef op 14 juli 2004 @ 20:34:
Gisteren echt op het randje verloren, zonde gewoon, but that's soccer...
@qwertje, thx, wist ik nog niet van die coaches dat ze weer in dienst komen vanuit een poule.
@Thije en JduPee, nog nooit in 12 jaar een inenting hoeven halen voor Turkije!!
@qwertje, thx, wist ik nog niet van die coaches dat ze weer in dienst komen vanuit een poule.
@Thije en JduPee, nog nooit in 12 jaar een inenting hoeven halen voor Turkije!!
Fresh Meat!!
Neem even die twee minuten de tijd en verwelkom deze leden ajb met een kort bericht in hun gastenboek!!
- De Sneijders (363093)
- Metal_Heads (362843)
- Papjes (360881)
Geen idee wie zijn supporterschap verlopen is.. ja een tijdje geleden vriend Hardtrance
108 leden weer.
Neem even die twee minuten de tijd en verwelkom deze leden ajb met een kort bericht in hun gastenboek!!
- De Sneijders (363093)
- Metal_Heads (362843)
- Papjes (360881)
Geen idee wie zijn supporterschap verlopen is.. ja een tijdje geleden vriend Hardtrance
108 leden weer.
:):):) De 5e ronde gehaald! PIC met 2-1 gewonnen (thuiswedstrijd). Volgende week moet mijn team tegen de Zwolsche Bosch (III-e klasse).
@Yared gastenboek spam done
Verwijderd
daar ging het niet oim in de post waarop ik reageerde, kijk maar:
Een oude coach heeft niemand wat meer aan, dus de enige wat je er mee kan doen behalve houden is hem ontslaan. Hij kan iig niet nog een keer ergens coach worden.
hij zegt dat die nergens meer coach kan worden, en dat kan wel dus
@yared no problemo
Ja, maar dat kan ook alleen als je hem ontslaat. Je kan hem niet zelf nog een keer coach maken, of verkopen en het door iemand anders laten doen. Dat bedoelde ik, en dat je er zelf alleen wat aan hebt als je hem ontslaat.Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:50:
[...]
daar ging het niet oim in de post waarop ik reageerde, kijk maar:
hij zegt dat die nergens meer coach kan worden, en dat kan wel dus
@yared no problemo
Zo, en dan nu op vakantie. Mocht er een nieuwe startpost nodig zijn in de komende 2 weken, zal deze door Yared gemaakt worden. Iedereen alvast veel succes en ik ga lekker 2 weken genieten van de zon
[ Voor 14% gewijzigd door grooviee17 op 15-07-2004 22:45 ]
Geniet ervan! Je gaat zeker niet naar Alanya toe?grooviee17 schreef op 15 juli 2004 @ 22:24:
[...]
Zo, en dan nu op vakantie. Mocht er een nieuwe startpost nodig zijn in de komende 2 weken, zal deze door Yared gemaakt worden. Iedereen alvast veel succes en ik ga lekker 2 weken genieten van de zon.
Verwijderd
ben ook begonnen sinds de start van seizoen 12... de tering wat verslavend 
http://www10.hattrick.org...etails.asp?UserID=1457131
9e div
ik denk wel dat ik kampioen wordt
de 1e 2 wedstrijden waren gesimuleerd omdat ik mijn team nog niet had
kutzooi... maarja
http://www10.hattrick.org...etails.asp?UserID=1457131
9e div
de 1e 2 wedstrijden waren gesimuleerd omdat ik mijn team nog niet had
Yared het is gelukt.... ik kan gewoon met mijn telefoon op www.hattrick.org dus kan straks ook in de vakantie de uitslagen opzoeken e.d.
Verwijderd
Welkom!Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 01:51:
ben ook begonnen sinds de start van seizoen 12... de tering wat verslavend
TU:
defending: +2 (waaronder m´n keeper
value: +1960/-980
form: +5/-3
experience: +2
M´n topspits in 2 updates al 850 in TSI gezakt
TU:
Scoring +1
Form +4
Nu de training weer naar positiespel, dan gaat volgende week m'n pas genezen formidable naar outstanding
Voor de rest
, want ik sta nu 7e in de poule waar ik vorig seizoen kampioen werd. 
O ja, vorige week is m'n keeper naar slecht positiespel gegaan!
Scoring +1
Form +4
Nu de training weer naar positiespel, dan gaat volgende week m'n pas genezen formidable naar outstanding
Voor de rest
O ja, vorige week is m'n keeper naar slecht positiespel gegaan!
[ Voor 17% gewijzigd door Par_Martinos op 16-07-2004 08:26 ]
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Ik denk dat het gaat om: BeerZ United (509110)Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 08:02:
[...]
Welkom!Kan je team alleen niet vinden, denk dat je userID verkeerd in je posting staat.
TU:
defending: +2 (waaronder m´n keeper)
value: +1960/-980
form: +5/-3
experience: +2
M´n topspits in 2 updates al 850 in TSI gezaktTerwijl ik hem pas 11 dagen in bezit heb....
TU deze week:
Amos [Royz] Vermeeren
TSI = 20 340 (2 034 000 €) , 21 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Jammer dat zijn vorm omlaag ging, had wel een 5,5*/6* verwacht dit weekend
Komt jullie deze speler zijn koppie ook zo bekend voor?
Baal altijd dat ik niet even kan zien hoe het erin HAM uitziet hier vanaf me werk, zou een webbased HAM moeten komen
Het gaat me ook niet zozeer om HAM maar gewoon om de look en feel van de interface waar ik aan gewend ben... ff snel kijken, en dan weer aan het werk

TSI = 20 340 (2 034 000 €) , 21 jaar, matig in vorm
Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: wereldklasse Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Jammer dat zijn vorm omlaag ging, had wel een 5,5*/6* verwacht dit weekend
Baal altijd dat ik niet even kan zien hoe het erin HAM uitziet hier vanaf me werk, zou een webbased HAM moeten komen
Het gaat me ook niet zozeer om HAM maar gewoon om de look en feel van de interface waar ik aan gewend ben... ff snel kijken, en dan weer aan het werk
nice Yared
nog ff wachten en dan kan je weer HAMmen!
als je perse HAM wil zien zou ik voortaan je remote desktop aangooien
en port 3389 mappen en dan kan je altijd bij je HAM!
Mijn TU was niet zo lekker (zoals verwacht, alles is net verbeterd)
Vorm +6/-5
TSI +1460/-420
Vorm +6/-5
TSI +1460/-420
Ik had wel een relaxe update vandaag!
Vorm: +7 / -9 (oke, iets minder, maargoed
Verdedigen: +4!!!! (haast al me high passable verdedigers)
Mijn broer (Metal_meijer) zit in het 'zonnige' Tsjechië waar het al de hele week regent. Hij gaat vandaag of morgen naar Bratislava waar het weer nu 26 graden is met een [img]]http://www.12move.nl/gfx/news/weather/symbolen/wbg2__.gif[/img] , maar geen nood, morgen is het 31 graden met een
Zover het weerbericht, medetweakers op reis. Sponsered by Preddie
Vorm: +7 / -9 (oke, iets minder, maargoed
Verdedigen: +4!!!! (haast al me high passable verdedigers)
Mijn broer (Metal_meijer) zit in het 'zonnige' Tsjechië waar het al de hele week regent. Hij gaat vandaag of morgen naar Bratislava waar het weer nu 26 graden is met een [img]]http://www.12move.nl/gfx/news/weather/symbolen/wbg2__.gif[/img] , maar geen nood, morgen is het 31 graden met een

Zover het weerbericht, medetweakers op reis. Sponsered by Preddie
[ Voor 16% gewijzigd door Paniohitus op 16-07-2004 10:56 ]
BF1: Don-Panio
PM +2
vorm +6-2
TSI + 1070-90
gaat wel lekker dus
vorm +6-2
TSI + 1070-90
gaat wel lekker dus
Verwijderd
@ Yared: zal een leuk salaris hebben dan 
@ Preddie: thank u piet paulusma
(tip: post voortaan ook ff Alanya
)
(tip: post voortaan ook ff Alanya
TSI: +3020 / - 790
Vorm: + 9 / - 6
Vleugelspel -1
Ervaring +1
Niemand gestegen in positiespel, maar qua waarde een redelijke update.
Vorm: + 9 / - 6
Vleugelspel -1
Ervaring +1
Niemand gestegen in positiespel, maar qua waarde een redelijke update.
Redelijke TU deze week. Ik ben alleen zo stom geweest om 2 keer met 3-5-2 te spelen, waardoor 1 verdediger nu training gemist heeft
Maar ik zit wel nog in de beker:)
Vorm: +4/-5
Verdedigen: +2 (2 20-jarige verdedigers, 1 naar formidabel, 1 naar uitmuntend)
TSI:+1740/-480
Ben er redelijk tevreden over
Vorm: +4/-5
Verdedigen: +2 (2 20-jarige verdedigers, 1 naar formidabel, 1 naar uitmuntend)
TSI:+1740/-480
Ben er redelijk tevreden over
wat is er huh 
Ik heb vandaag twee spitsen omhoog zien gaan; 1 naar uitstekend en een naar uitmuntend. De uitmuntende wil ik verkopen, maar dat wordt erg kort voor de vakantie...
misschien dat ik hem nog ff in vorm laat komen (nu zwak) om hem na de vakantie te verkopen...
Ik heb vandaag twee spitsen omhoog zien gaan; 1 naar uitstekend en een naar uitmuntend. De uitmuntende wil ik verkopen, maar dat wordt erg kort voor de vakantie...
misschien dat ik hem nog ff in vorm laat komen (nu zwak) om hem na de vakantie te verkopen...
Wacht op antwoord
Die speler lijkt helemaal niet man, kijk zelf maaryared schreef op 16 juli 2004 @ 10:29:
TU deze week:
[afbeelding]Amos [Royz] Vermeeren
OffTopic kun je me even mailen ajb yared at valheru puntje nlGandalfTheGrey schreef op 16 juli 2004 @ 10:41:
nice Yarednog ff wachten en dan kan je weer HAMmen!
Vorm +6/-5
TSI +1460/-420
Ontopic
Voor zij die spam neigingen hebben, of anderzijds is ons eigen federatie deel van het HT forum lekker warm gelopen.
Ik raad iedereen aan er eens een kijkje te nemen, te laten weten dat je er bent zodat we je op de blacklist kunnen zetten in 'Even Testen' of in 'Tim's corner' de regels kunnen uitleggen volgens de intepertatie van MaestroTim

Natuurlijk zijn er ook serieuzere zaken

Laat je even horen want ook dit hoort bij de GoT-HT Federatie!!
Wanneer je naar 'Actueel' gaat in het linkermenu onder 'Forums' staat er rechtsbovenaan een link: 'open al jouw forums'
Loon: 8 491 €/weekVerwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 11:20:
@ Yared: zal een leuk salaris hebben dan
(tip: post voortaan ook ff Alanya)
@Royz, welles, minstens een broer van je!
Yared heeft het ook zo zwaar overdag
Vanavond nieuwe update van de lijst der lijsten!
+0/-3 vorm
+2 PM waaronder:
Die wordt dus nog formidabel dit seizoen
+2 PM waaronder:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Fredrik Blomér TSI = 1 940 (194 000 €) , 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: uitstekend Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: slecht Spelhervatting: zwak |
[ Voor 7% gewijzigd door IWriteCode op 16-07-2004 15:18 ]
Less = more
@Jamal - zeer nice!
@yared, you got mail
@yared, you got mail
Ik ga hier toch heel even blij lopen zijn.
Zojuist mijn 1e miljoen bereikt in m'n hattrick carriere
Mijn 20 jarige fomidabele keeper verkocht voor 1,3 miljoen euro.
En de verkoop van mijn 2e keeper loopt nog, dus over de 1,5 miljoen gaan we wel.
Hopelijk stadion nu wat uitbreiden, en 1 of 2 versterkingen op het middenveld aanschaffen. Ben er wel blij mee
Zojuist mijn 1e miljoen bereikt in m'n hattrick carriere
Mijn 20 jarige fomidabele keeper verkocht voor 1,3 miljoen euro.
En de verkoop van mijn 2e keeper loopt nog, dus over de 1,5 miljoen gaan we wel.
Hopelijk stadion nu wat uitbreiden, en 1 of 2 versterkingen op het middenveld aanschaffen. Ben er wel blij mee
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Lekkere TU:
PM +3 (IM naar formid, wordt vervangen
/ winger naar solid / winger naar zwak)
Vorm -3/+6
Waarde -23k/+314k
En m'n eerste speler over de €1.000.000 marktwaarde
(Of moet ik nou 10.000 TSI zeggen, dan vind ik een miljoen toch een stuk leuker klinken)
PM +3 (IM naar formid, wordt vervangen
Vorm -3/+6
Waarde -23k/+314k
En m'n eerste speler over de €1.000.000 marktwaarde
(Of moet ik nou 10.000 TSI zeggen, dan vind ik een miljoen toch een stuk leuker klinken)
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Verwijderd
Hmm, leuke verrassing vandaag bij de TU. Ik hoopte dat een van m'n trainees vandaag z'n eerste stijging zou hebben maar t is leuk meegenomen dat t mijn enige 17-jarige is. (naar goed) Die gaat nu dus door tot uitstekend, formidabel en misschien zelfs wel tot uitmuntend als t een beetje gunstig uitkomt.
Rest van de TU:
Vorm: +3/-6 (grotendeels reserves omlaag dus valt nog mee)
TSI: +400/-340
Ervaring: +1
Cya
Marcel
Rest van de TU:
Vorm: +3/-6 (grotendeels reserves omlaag dus valt nog mee)
TSI: +400/-340
Ervaring: +1
Cya
Marcel
grr.. jij wilt niet ruilenThe_Marsmellow schreef op 16 juli 2004 @ 14:40:
Yared heeft het ook zo zwaar overdag![]()
19 jarige trainee naar formidabel als extraatje, had ik nog niet gezien.. verder minder tevreden met de vorm, doodsbang dat het 'weer zo'n vormcrisis' seizoen word dus ik zeg nog even niks.
Ik heb een uitmuntende winger van 19 te koop staan en geen hond biedt erop grr...
Mjah, ik heb toevallig van de week eenzelfde, maar dan met weak pm en solid sp gekocht voor 846k, dus ik vind de vraagprijs wel hoog.Ik heb een uitmuntende winger van 19 te koop staan en geen hond biedt erop grr...
Maareh... nog twee dagen te gaan, dus dat bod komt misschien nog wel.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Zo effe weggeweest ben er weer heel even maar ik zag dus in mijn transferlijstje een oude bekende speler van mij in de verkoop zien te zijn gezet door de huidige eigenaar en jahwel hij heeft een foutje gemaakt met de vraagprijs 
Rowan Luijkx (26799244)
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Vraagprijs een half miljoen
Rowan Luijkx (26799244)
25 jaar, slecht in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
Vraagprijs een half miljoen
Verwijderd
Hmm, ff snel n vraagje. Zonet heb ik n nieuwe trainee gekocht en is m'n TS gezakt naar bedaard. Nu zit ik erover te denken om zondag PIC te spelen maar ik weet niet zeker of ik dit wel (redelijk) veilig kan doen. Zondag moet ik uit tegen n zwakkere ploeg en ik wil eigenlijk geen punten laten liggen, hoeveel scheelt t normaal in kracht als je PIC speelt? (heb ik nog helemaal geen ervaring mee namelijk) MatchID=22046859 Ik zie net ook dat de manager van die ploeg nog nooit heeft ingelogd dus de opsteling staat dan ook vast.
Tips iemand?
Thx
Marcel
Tips iemand?
Thx
Marcel
Ik heb vanmiddag een brilliant PM voor 900k op de markt gegooid. Blijkt er al een debiel 2M er voor te hebben geboden. Rui Unas (15237922). Deze jongen heeft absoluut geen bijstats.
Ben wel blij want samen met mijn YP (900k tot nu toe) heb ik 4M te besteden aan 3 trainies.
Ben wel blij want samen met mijn YP (900k tot nu toe) heb ik 4M te besteden aan 3 trainies.
Gezocht!
Router
ken dat, mijn 19 jarige wereldklasse winger is zonder bijstats meer waard dan mijn 20 jarige wereldklasse winger met solid passingThe Dolf schreef op 16 juli 2004 @ 23:16:
Ik heb vanmiddag een brilliant PM voor 900k op de markt gegooid. Blijkt er al een debiel 2M er voor te hebben geboden. Rui Unas (15237922). Deze jongen heeft absoluut geen bijstats.

Ik word er trouwens zoooo gek van dat me ts niet op PoE+1 blijft...
Elke vrijdag of zaterdag is ie weer terug gezakt.
solid coach, formidable experience, redelijk leader
[ Voor 16% gewijzigd door yared op 16-07-2004 23:45 ]
Verwijderd
Zo, ben helaas net terug van mijn vakantie in griekenland (karpathos) waar het dus gewoon elke dag ruim 40 graden was in de zon
en heb 10 dagen niet op hattrick gekeken met mijn vriendin (die doet ook mee) Ik had alles netjes van te voren geplant en heb ook in de competitie gewonnen en sta mooi 1e en met mijn team gaat het redelijk goed.
Met mijn vriendin haar team gaat het helaas bijzonder slecht, omdat zijn net een team heeft gekregen en in een competitie kwam waarbij ze dan ook meteen degradeerde en dus veel supporters verloor. Ze mocht in die competitie 1 wedstrijd spelen en die verloor ze ook nog met 8-0, waardoor er dan ook nog wekelijks flink wat supporters de club verlaatte <-- (klopt dit woord wel
, heb een beetje teveel op) Dus in de 2 weken dat er niet gevoetbald werd verloor ze nog veel meer supporters en met die update erbij verloor ze nogmaals supporters.
Ze stond dus na 3 weken al op 401 supporters. De eerste 2 wedstijden van het seizoen heeft ze gewonnen en had ze er weer wat supporters erbij gekregen. Afgelopen zondag heeft ze weer verloren en nu verliest ze elke keer 12 supporters waardoor ze nu nog maar 384 supporters hebben.
Ze heeft een goed team (en ze had na 2 dagen al een goede keeper kunnen kopen van 17 voor maar 150000 die nu dus 18 is en ook al 3 weken op uitstekend staat)), maar het is jammer dat het zo moet lopen en ze heeft er ook niet meer zin om dit te doen als het zo moet. Jammer dat ze er geen rekening mee houden bij hattrick, dat nieuwe teams dus ook meteen kunnen degraderen en zo dus een veel supporters verliezen.
Maar goed, ik hoop dat ze door blijft spelen, zodat ik toch nog af en toe een wedtrijdje tegen haar kan spelen.
Slaap lekker
Met mijn vriendin haar team gaat het helaas bijzonder slecht, omdat zijn net een team heeft gekregen en in een competitie kwam waarbij ze dan ook meteen degradeerde en dus veel supporters verloor. Ze mocht in die competitie 1 wedstrijd spelen en die verloor ze ook nog met 8-0, waardoor er dan ook nog wekelijks flink wat supporters de club verlaatte <-- (klopt dit woord wel
Ze stond dus na 3 weken al op 401 supporters. De eerste 2 wedstijden van het seizoen heeft ze gewonnen en had ze er weer wat supporters erbij gekregen. Afgelopen zondag heeft ze weer verloren en nu verliest ze elke keer 12 supporters waardoor ze nu nog maar 384 supporters hebben.
Ze heeft een goed team (en ze had na 2 dagen al een goede keeper kunnen kopen van 17 voor maar 150000 die nu dus 18 is en ook al 3 weken op uitstekend staat)), maar het is jammer dat het zo moet lopen en ze heeft er ook niet meer zin om dit te doen als het zo moet. Jammer dat ze er geen rekening mee houden bij hattrick, dat nieuwe teams dus ook meteen kunnen degraderen en zo dus een veel supporters verliezen.
Maar goed, ik hoop dat ze door blijft spelen, zodat ik toch nog af en toe een wedtrijdje tegen haar kan spelen.
Slaap lekker

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2004 01:37 ]
Dit topic is gesloten.