Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.467 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 09 juli 2004 @ 19:29:
[...]

Hehe ik ben 2 jaar geleden in Alanya geweest. Nu ga ik ergens anders heen maar een weekendje naar Alanya. Als ik zeker weet dat ik direct het 1e weekend ga wil ik best afspreken hoor :>
/me is 2 jaar geleden ook al naar Alanya geweest :)

Ik wilde me eigenlijk geheel van HT afsluiten aankomende vakantie.....
Maarja wie wil J_du_pee nou niet ontmoeten??!!??!

MEETING!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op 09 juli 2004 @ 19:29:
[...]

Hehe ik ben 2 jaar geleden in Alanya geweest. Nu ga ik ergens anders heen maar een weekendje naar Alanya. Als ik zeker weet dat ik direct het 1e weekend ga wil ik best afspreken hoor :>
Gek is dat he. dan zit je duizenden kilometers van Nederland in delzelfde stad en wil je een meeting, terwijl ik de mensen die in Rotterdam wonen nog nooit heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 19:36:
[...]

Gek is dat he. dan zit je duizenden kilometers van Nederland in delzelfde stad en wil je een meeting, terwijl ik de mensen die in Rotterdam wonen nog nooit heb gezien :)
Ik woon ook in Rotterdam, MEETING! :P Ik ga trouwens o.a. met een jongen die ook Hattrick speelt in de VI nu lol...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 19:36:
[...]

Nouja bij mij is dat niet zo vreemd hoor.... Ik moet de hele vakantie doorbrengen met Tim :r :r |:( ;(

En ja dan ben ik blij, dat wat afleiding door bijvoorbeeld een meeting, kan zorgen dat ik Tim even wat minder zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Zou wel lachen zijn als dit de bestbezochte meeting van de fed tot nu toe zou zijn :D

voor Tim en Thije; ik heb wel Marieke "wijkers zijn zeikers" K. uit Heemskerk bij me :P

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

j_du_pee schreef op 09 juli 2004 @ 19:08:
[...]

uhm, Alanya :o wanneer zitten jullie daar precies 8)7
Ik zat er eergister nog of bedoelen jullie die snacktoko niet?

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

j_du_pee schreef op 09 juli 2004 @ 19:08:
uit het gastenboek van Yared256 van de 256 door MaestroTim 09-07-2004 om 09:19

Helemaal top die sms service, jij mag Thije en mij verblijden in Alanya met mooie uitslagen

mijn mobiele nummer zit in je HT-mail

uhm, Alanya :o wanneer zitten jullie daar precies 8)7
Wat nou, wel mijn gastenboek bezoeken maar geen hallo zeggen?! :+

Over de SMS Vakantie Dienst, het is een PRO actieve dienst mensen.
Je schrijft in mijn gastenboek of in ht mail dat je mee wilt doen en dan krijg je van mij als reply me mobiele nummer.

Op de dag wanneer JIJ dat wenst stuur je me een smsje met je teamID en je verzoek. Ik reply dan...

Er hebben zich al een man of wat 'aangemeld' en ik ga echt niet allemaal jullie matchID's onthouden de komende weken :P })

De GoT-HT federatie komt naar je toe deze zomer _/-\o_
Wat hebben we toch een gave fed... de GoT-HT Zomermeeting word dit jaar gehouden in Alanya Turkije in het weekend van de 21e juli :7

Als je op het Turkse forum een posting plaatst om te vragen voor een leuke lokatie ervoor heb je voor je het weet een giga gaaf feest aan je broek hangen

* yared is de afgelopen 12 jaar 7x in Turkije geweest.

[ Voor 21% gewijzigd door yared op 09-07-2004 21:44 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Click here to go to the GoTtrick main page

De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen...... Afbeeldingslocatie: http://www.newworldorder.co.uk/forums/images/smilies/thumbsup.gif

Afbeeldingslocatie: http://gottrick.bitxs.com/images/8bitslogo.jpg
8 Bits of Hattrick is een regelmatig interview van 8+2 vragen aan een mede-tweaker om deze wat beter leren te kennen. De 8 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat en de beantwoording van de vorige wisselvraag.

User van de week: * yared _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/logo.gif

Nazgûl in de Nederlandse Tolkien Federatie, Tweakeroid in Gathering of Tweakers Nederland en de nummer 1 in VI.624. Dat is waar hij nu staat na even kort aan V te mogen hebben geroken. Wellicht iets teveel 'Flower Power' via een pijpje voor de wedstrijd voor ons bloempje? :9

Ons advies: Volsspammen dat gastenboek! >:)

De vragen

1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik heet Dijstelbloem met mijn achternaam en had toen ik 15 jaar was lang haar. (En bijbehorende kleren :P) De bijnaam Flower Power was dus makkelijk gevonden voor vrienden. Het is niet mijn keus voor een bijnaam, ik vind em zelfs tamelijk sucky maar omdat ik in een inspiratieloze bui mijn HT team had opgericht is mijn team naam toch FC Flower Power geworden. Ik heb erover nagedacht om de naam te veranderen maar ik heb nu eenmaal een te lief logo, dus dat zit er niet in.

2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Grootste blunder was om na spelhervatting training van 50 spelers er heel veel voor te weinig geld te verkopen. Sommige gingen voor het dubbele weg, al 1 dag na de verkoop. Er waren er echter ook die juist voor heel veel weg gingen. Zoals een 34 jarige speler in waardeloze vorm die voor 200k weg ging terwijl ik hem op zijn 28e had gekocht voor 180k met dezelfde stats en redelijke vorm. (Dit was zeker geen potentieel coach :))

3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Elke keer dat ik kampioen werd. De promotie interesseert mij niet zo, kampioen worden vind ik veel leuker :D. Ik ben 2x kampioen geweest van dezelfde VI league en ben nu weer groot kans hebben van een nieuwe VI league. De V was te zwaar voor mijn team.

4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zou aanvallers een mogelijkheid geven tot vleugels (towards wing). Het is onrealistisch, jammer en gewoon weg sucky dat aanvallers niet hun vleugelvaardigheid kunnen benutten. Verder zou ik nog meer stats toevoegen, ik geil namelijk op stats. Ik pluis ze regelmatig door en geniet van het lezen van de helden dagen van oude (ex) spelers. Geweldig om te zien hoeveel goals ze gescored hebben, waar ze gespeeld hebben etc. etc.

5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Helemaal niets, als ik ergens anders ben maak ik me absoluut niet druk op HT.

6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Ik gebruik vaak counter, en dat werkt goed tegen sterkere teams. Andere tacktieken zoals centrum aanval krijg ik beoordeeld met uitmuntend maar effect zie ik hiervaan niet terug.

7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Geen idee.. meer stats? :D

8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Ik denk niet dat het zal stoppen. Het is hooguit mogelijk dat het gratis spelen verdwijnt, iets wat ik zeer zou betreuren omdat het nu wel lekker groot is!

De wisselvraag van vorige keer
Deze was alweer van voor de laatste veranderingen en kwam van pbroecke. Helaas niet actueel meer en daarom komt hij te vervallen deze keer.
Welke tactieken gebruik je op de transfermarkt, en waarom? (als voorzetje: beste moment van verkopen/kopen, vroeg bieden of pas op het laatste moment, welke landen zijn goedkoop of juist duur)

De nieuwe wisselvraag
De wisselvraag van loona35 is:
Gebruik je een opstelling-generator of vertrouw je puur op je eigen verstand? (Indien gebruik van generator > welke en waarom?)

* yared

Ook jouw 8Bits of Hattrick? Download dan hier de vragenlijst! Afbeeldingslocatie: http://www.newworldorder.co.uk/forums/images/smilies/thumbsup.gif
Graag ingevuld met een kopietjes van je logo (indien beschikbaar) opsturen naar: yared@valheru.nl

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

yared schreef op 09 juli 2004 @ 21:53:
Click here to go to the GoTtrick main page

Veel tekst van Yared
Kortom

Ik blijf het een gaaf logo vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veel gelul
Top weer zo een 8bits! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
lol, mooie quotes... doet zo'n stukje toch goed hé :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/timpim.jpg

Tim is een gemuteerde ezel met een mandarijn d'r boven op.
Ja jongens en meisjes, dames en heertjes.

Tim alias MaestroTim is eigenlijk een gemuteerde ezel met een mandarijn d'r bovenop.

Tim is natuurlijk ook een slappe dasezel en daarom heb ik maar Thije is cool op z'n mandarijn geschreven!

Willen jullie ook een tekst op Tim's mandarijn?
Dat kan door supporter van Nobbe United te worden en een HT-mail te sturen met daarin de tekst die op de mandarijn moet komen.

Veel succes!

Teksten gebruikt tot nu toe:

- Thije is cool
- SANbuca is lief

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Ik blijf dit echt een retestrak logo vinden Loona35

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.dijstelbloem/logo.gif

Wie heeft het gemaakt?

Ik moet ook weer eens een keertje iemand charteren, mijn is alweer meer dan een jaar oud en helemaal niet strak :|
Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/yared.jpg
edit: mijne vind ik wel mooi, en ik ben de maker zeker dankbaar.. alleen het word tijd voor wat anders.

[ Voor 26% gewijzigd door yared op 10-07-2004 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

hehe, ik probeer ook al tijden een mooi logo te klussen van het watergraafsmeer logo, ipv het stadslogo...
Afbeeldingslocatie: http://www.amsterdam.nl/contents/pages/00002641/logo3.gif
lukt me alleen niet zo om die zwaan er mooi uit te filteren en groter te maken :( Laat staan om een mooie authentieke zwaan te vinden die tot logo kan worden gemaakt...

het zegt al genoeg over de beschikbaarheid van deze logo's dat op de vijfde plek bij google mijn eigen logo van de wanderers staat :D

edit: woehaha :D
ik kom er net achter dat wanneer je zoekt op mijn team: [google=watergraafsmeer wanderers] dat je dan bij de tweede link ziet dat de google indexeer bot op mij heeft gestemd in een poll wie er kampioen gaat worden in de got cup :D :D

google is always right :Y)
betreffende google result

@Thije :? 8)7 :D

[ Voor 37% gewijzigd door j_du_pee op 10-07-2004 01:15 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
thnx voor complimentjes iedereen .. doet een mens goed hé :)

@ yared. .. ik ben vergeten hoe ie heette, zal het ff navragen want maten van me hebben ook bij hem laten maken. Die jongen hosts ze zelfs voor je en heeft nog veel meer leuke logo's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

omdat ik nog geen zin heb om te slapen een poll:
Poll: Hoeveel (eigen) spelers kun jij identificeren adhv hun foto?
Geen een
1-5
6-11
12-16
allemaal
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=12150&layout=1&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Dus; smeer typex op je scherm zodat je de namen niet ziet en probeer ze te raden :P

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Nog nooit over nagedacht, maar ik herken bijna al mijn spelers, aangezien de meesten een apart fotootje hebben(Chinks, Niggaz, en kale gabbers ;)), alleen een paar zweden/nederlanders die geen basisplaats hebben kan ik niet uitelkaar houden. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

3 .30 snachts en 5 stemmen. Slapen er ook nog mensen?

@ Yared wat vind je van mijn nieuwe logo

owja ik herken mijn spelers niet aangezien ik die foto's heb uitgezet. Die gifjes werken irritant in excel

[ Voor 36% gewijzigd door The_Marsmellow op 10-07-2004 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Marsmellow schreef op 10 juli 2004 @ 03:32:
3 .30 snachts en 5 stemmen. Slapen er ook nog mensen?
Ik ben aan het wachten op m'n TU van volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 03:37:
[...]

Ik ben aan het wachten op m'n TU van volgende week.
Was die van deze week zo slecht dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58
The_Marsmellow schreef op 10 juli 2004 @ 03:41:
[...]

Was die van deze week zo slecht dan ? :)
Blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ok, ik heb nu 3 uitmuntend middenvelders en een formidabele (jammergenoeg geschorst morgen). Als ik nu binnenkort geen wedstrijden ga winnen in V.83 weet ik het ook niet meer. Al mijn geld opgemaakt, ik heb risico's genomen door goede reserves te verkopen om mijn basisteam te versterken. Mijn selectie is nu dus niet erg breed.

Hoe hebben jullie dat in je team? Veel reserves met vergelijkbare stats of een sterk basisteam en mindere (goedkope) reserves?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@yared ht-mail michaelS anders even die doet het voor niets en maakt supermooie logo's :p bv. die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Kan iemand misschien in zijn HAM of een ander programma nagaan na hoeveek weken zijn jeugd van goed naar uitstekend ging? De mijne staat nu op 17 weken goed, misschien heb ik meer geluk bij een uitstekende jeugd... :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:11

GaMbiNo

1337

-Pjotrski- schreef op 10 juli 2004 @ 12:09:
Ok, ik heb nu 3 uitmuntend middenvelders en een formidabele (jammergenoeg geschorst morgen). Als ik nu binnenkort geen wedstrijden ga winnen in V.83 weet ik het ook niet meer. Al mijn geld opgemaakt, ik heb risico's genomen door goede reserves te verkopen om mijn basisteam te versterken. Mijn selectie is nu dus niet erg breed.

Hoe hebben jullie dat in je team? Veel reserves met vergelijkbare stats of een sterk basisteam en mindere (goedkope) reserves?
Elke positie is bij mij dubbel bezet zodat ik in beide wedstrijden een compleet ander team neerzet. Ik heb nu een b team die nauwelijks zwakker is dan mijn a team. Ik heb 6 jonge middenvelders aangezien ik positiespel train en ik heb voor alle andere posities wat ouder ervaren spelers in zowel mijn a team als mijn b team.

Elke positie is dus dubbel bezet. Mocht er dus een basisspeler te kampen hebben met een blessure, schorsing of vormcrisis is er meteen een speler uit het b team die het over kan nemen zonder dat mijn team echt zwakker wordt. Daarnaast is het natuurlijk handig voor de beker en de GoT-Cup dat je twee vrij sterke teams hebt. :)

Eigenlijk is het wel waar zo dat mocht je je b team in zijn geheel verkopen (exclusief trainees) dat er dan natuurlijk wat geld vrijkomt voor versterkingen aan het a team dus het heeft ook zo zijn nadeel. Ik kan me dus ook heel goed voorstellen dat iemand dit anders doet maar vooralsnog bevalt dit me prima.

[ Voor 6% gewijzigd door GaMbiNo op 10-07-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik had vroeger idd ook een 2e tam dat bijna even sterk was als het eerste.
Maar naarmate je spelers beter worden, wordt dit veel moeilijker merkte ik.
6-8 Solid mids zijn nu eenmaal veel goedkoper dan 6-8 uitmuntend mids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Dat is zeker waar, maar dat probleem heb ik niet aangezien ikzelf middenvelders train en dus geen uitmuntend middenvelders hoef te kopen. Voor de andere posities koop ik gewoon oudere spelers met solid hoofdskills en liefst zoveel mogelijk ervaring. Verder koop ik ze ook vaak in slechte vorm of met blessure wat ook weer geld scheelt en na verloop van tijd verkoop je ze weer als ze in vorm zijn zodat je b team je ook nog wat geld opbrengt op die posities die je niet traint.

Het kan wel zo zijn dat dit hele idee gewoon lastiger wordt vol te houden zodra je hoger dan VI komt te spelen als ik er zo bij nadenk aangezien je spelers dan natuurlijk stukken duurder worden.

[ Voor 13% gewijzigd door GaMbiNo op 10-07-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik heb een A team, en wat reserves van abominabel niveau.
Behalve natuurlijk mijn trainees, maar das logisch.

Geen twee teams dus, kost alleen maar overbodig geld.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
zelfde hier, mijn B-team zijn vooral "matig" spelers, wat redelijke er doorheen en de trainees

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 10-07-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Hier ook ( IV ) een sterk A team. Ik train middenvelders, mijn coach is een 3,5 ster reserve spits, dan nog een paar solids reserves. Bespaard me een hoop geld t.o.v. een sterk B team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 13:07

Cis

Woei! Ik mag eindelijk meedoen met Hattrick. Ik snap er nog niks van, maar over een paar maandjes zal ik het wel doorhebben, denk ik :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Cis schreef op 10 juli 2004 @ 15:00:
Woei! Ik mag eindelijk meedoen met Hattrick. Ik snap er nog niks van, maar over een paar maandjes zal ik het wel doorhebben, denk ik :)
Welkom :) en we helpen je wel hoor :P

Ik heb een eerste poging voor een nieuw logo gedaan... Gaarne opbouwende kritiek. De zwaan is het logo van stadsdeel Watergraafsmeer, de rode andreaskruizen staan uiteraard voor Heldhaftig, Barmhartig, Vastberaden (of Watergraafsmeer Wanderers Amsterdam ;)

oude logo (te cliche IMO):
Afbeeldingslocatie: http://www.riskefet.demon.nl/jasper/hattrick/wapenmonotype245.jpg

concept nieuwe logo:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/3F4XBV076J1X/picserver.jpeg

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn wat logo's die ik erg gaaf/mooi of origineel vind :)

Afbeeldingslocatie: http://goofman.balthazar.at/logohosting/upload/68848.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.travelandsun.net/hattrick/ruudlogo2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.edufoco.com/brahma/logetes2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.ht-arena.com/magikteam/image20.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.hot.ee/crz99/SFC%2520ani%2520201.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.peter-jan.be/files/hattrick/Logo-KB.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.pixelpunk.ch/hattrick/logo2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.htzine.net/logos/aguilas_small.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.htlogo.com/uploads/mylogo.gif

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.be/dietrich_ds/jefkeaandetop.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.be/dietrich_ds/esprit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Ik vind die van Jefke aan de top echt meesterlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 10 juli 2004 @ 18:44:
Ik vind die van Jefke aan de top echt meesterlijk _/-\o_
Mmm... mijn moeder heet ook Jefke.... ze zou toch... toch niet....neuh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 22:46:
Tim is een gemuteerde ezel met een mandarijn d'r boven op.
Je bent niet goed snik jij! :P

@ j_du_pee en royz: leuk, doen we, ff meeting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 18:58:
[...]
Je bent niet goed snik jij! :P

@ j_du_pee en royz: leuk, doen we, ff meeting :)
Als ik dat weekend in Alanya ben ja... het is de bedoeling dat ik een weekend erheen ga, maar het is niet de plek waar ik die twee weken ga vertoeven. Eigenlijk denk ik ook niet dat ik zou kunnen zeggen zolang ik in Nederland ben of het wel gaat lukken. Misschien dat we daar een internetcafe vinden en elkaar zo op de hoogte houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Dat Brahma logo is inderdaad wel strak :)
ik vind mijn VooDoo logo ook niet slecht,
moet alleen wat glimmender nog, maar de basis is goed :)

hopen dat ik straks weer is een goede YP heb!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mijn YP weer een DRAMA :(

Total Skill Index (TSI): 90 (9 000 €)

zegt genoeg :X

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Woohooo mijn 1e pull met uitstekende jeugd en!!!!!!!!!!!!!

Lionel Krol (37042478)
18 jaar
Total Skill Index (TSI): 1 560 (156 000 €)
Positiespel: uitstekend
Verdedigen: redelijk

Eindelijk!!!! :D :D :D

[ Voor 14% gewijzigd door Royz op 11-07-2004 02:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

mijn YP is ook alweer van zijn vrije tijd aan het genieten hoor :(

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Mijn eerste slechte YP sinds een aantal weken.
18 jaar en matig verdedigen.

Wel goed leiderschap maar slechts aangenaam.
Morgen maar ontslaan maar eerst :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En m'n 49e bagger yp op rij (behalve die ene 17 jarige solid vleugelspel die maar liefst 48000 eurootjes opbracht)....

Ik dekn, om de slechte reeks eens te doorbreken pull ik een keer een keeper!

Wat denk je???!!?!?

22 jaar! Waarde 0 (als in NUL!!!) euro!!

En dat terwijl ik redelijk kachel terugkwam van het Rembrandt, drie rondjes heb gedraaid, met links heb gepulld, op 1 been, in de laatste twee seconde etc.....

1 Woord... pffff :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d8 trek is een keeper ist een slecht keeper van 20 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Matthys Altena  
TSI = 2 770 (277 000 €) , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider

Conditie:   redelijk     Keepen:   rampzalig 
Positiespel:   matig     Passen:   goed 
Vleugelspel:   redelijk     Verdedigen:   redelijk 
Scoren:   waardeloos     Spelhervatting:   waardeloos

Tja... wat moet je hier nu mee? Positiespel trainen zoals ik zelf doe? Tis echt een manusje van alles... :|

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ jamal: voordat deze speler op een beetje leuk positiespel niveau zit, ben je al weer heel veel verder. Het lijkt mij wel een leuke vleugelverdediger met counter options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeugdpull is deze week niet zo slecht als anders, hij heeft zelfs een keer goed, alleen wel voor spelhervattingen :/
Maar voor de rest is hij 18 jaar en heeft hij nog redelijk positiespel, redelijk conditie en matig passen, dus daar zou ik toch nog wel wat geld voor moeten kunnen vangen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
OOOOOOOOH my god _/-\o_ _/-\o_

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
Heike Vano (37071536) 
18 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   1 680 (168 000 €) 
Loon:  708 €/week  
Eigenaar:  FC Strijen  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    slecht   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    goed   Passen:    waardeloos   
Vleugelspel:    slecht   Verdedigen:    goed
Scoren:    redelijk   Spelhervatting:    waardeloos

Mijn eerste met goed ooit, en dan meteen 2* + redelijk, whahahaha

Hoeveel zou ik hier voor kunnen vragen denken jullie (+/-)?

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 11-07-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Het is jammer dat ie 18 is.. maar hier zal je minimaal wle 500.000 voor kunne vange :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Bah, een inadequate pm, verder niks.
Is nu aan t golfen.

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

me pull was 18 jarige solid cd met snelheid en matig spelhervatten.
dit is dus me backup geworden.

ik probeer dit uit te vogelen maar tot dusverre....
http://sca.tonyaustin.com/sca/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
yared schreef op 11 juli 2004 @ 12:13:

Denk je eraan om het divisienummer in te voeren in plaats van de naam? Bij mij werkt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
18 years, passable form, healthy  
A controversial person who is calm and honest. 
Has disastrous experience and passable leadership abilities. 

Total Skill Index (TSI):   1 790 (179 000 €) 

Stamina:    inadequate   Goaltending:    disastrous   
Playmaking:    weak   Passing:    passable   
Winger:    poor   Defending:    weak   
Scoring:    excellent   Set Pieces:    passable

Jammer dat ik PM train. Wat brengt dit op? Volgens HT nl minimaal 8ton maar dat lijkt me nogal veel.

[ Voor 7% gewijzigd door The Dolf op 11-07-2004 15:38 ]

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35

oh ik denk dat proggy gaat ff heel mijn seizoen voorspellen.. jammer.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

loona35 schreef op 11 juli 2004 @ 16:07:
[...]

oh ik denk dat proggy gaat ff heel mijn seizoen voorspellen.. jammer.. :)
Dat dacht ik dus ook, toen ik predict zag staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Ie, vanavond mijn allereerste wedstrijd. Volgens mij heb ik mijn eerste blunder al begaan door een heel dure coach aan te trekken. Ik zit nu 20.000 in de schuld ofzow en betaal 1000 rente. :D
Voor de geinteresseerde: ik ben 508089 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Cis schreef op 11 juli 2004 @ 16:46:
Ie, vanavond mijn allereerste wedstrijd. Volgens mij heb ik mijn eerste blunder al begaan door een heel dure coach aan te trekken. Ik zit nu 20.000 in de schuld ofzow en betaal 1000 rente. :D
Nou... je hebt nu al een beter coach dan ik hoor :P. Ik ben benieuwd hoe je vanavond gaat spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Cis schreef op 11 juli 2004 @ 16:46:
Meestal haal je je investering in je coach er wel uit... maar ja... in het begin heb je je knaken toch wel nodig om een basis te leggen voor je elftal...

Veel succes in elk geval vanavond!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

Jamal schreef op 11 juli 2004 @ 17:15:
[...]

Meestal haal je je investering in je coach er wel uit... maar ja... in het begin heb je je knaken toch wel nodig om een basis te leggen voor je elftal...

Veel succes in elk geval vanavond!
Vanavond zit ik te poolen met mijn vriendin. Ik zie de uitslag dus pas rond 12-en.
Er is toch geen mogelijkheid om tussentijds te wisselen?

Bedankt voor het succeswensen. I'll need it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Cis schreef op 11 juli 2004 @ 17:21:
[...]

Vanavond zit ik te poolen met mijn vriendin. Ik zie de uitslag dus pas rond 12-en.
Er is toch geen mogelijkheid om tussentijds te wisselen?
hoe bedoel je wisselen, dat een van ons met je vriendin gaat poolen zodat jij hattrick kunt volgen :? ;)

er wordt gewisseld bij blessures, maar zonder tussenkomst van jou als manager

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j_du_pee schreef op 11 juli 2004 @ 18:03:
[...]

hoe bedoel je wisselen, dat een van ons met je vriendin gaat poolen zodat jij hattrick kunt volgen :? ;)
lol en mogen wij beslissen wie???

Lijstje met gegadigden:

-Marsmellow
-Marsmellow
-Marsmellow
-Marsmellow
-Marsmellow

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Leuk tooltje hoor :) Best wel handig eigenlijk, geen gekloot meer met id's enzo. Maar aan de andere kant... meestal weet je de mensen uit je eigen league wel te vinden ;)

Iedereen heel veel succes vanavond, en mijn jeugdpull was tamelijk k*t...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey all,

ik zal toch maar ns gaan posten hier nu, zit al n hele tijd alleen posts te lezen dus t wordt maar ns tijd. Ik zit onderhand in m'n derde HT seizoen maar eigenlijk is het huidige seizoen mijn eerste serieuze seizoen. Eerste 2 seizoenen keek ik totaal niet om me heen en had ik nog geen benul van alle vaardigheden/regels/training enzo maar sinds ik de vele links hiero (thanks btw _/-\o_ _/-\o_ ) ben gaan lezen snap ik eindelijk waar t om draait. Nu nog n beetje winst maken en ik kan wat gaan inkopen. Ik zit momenteel in VIII met n krappe kas maar met m'n planning voor de komende seizoenen ziet het er nu beter uit. (train sinds t begin van dit seizoen op verdedigen trouwens) Voor wie me ns op wil zoeken, ik speel mee met: Metal_Heads (362843)

Cya
Marcel

P.S.: YP van vandaag is wel te verkopen denk ik, wat kan ik voor deze speler gaan vangen denken jullie?? (dacht zelf zo'n 20K-30K of zit ik dan fout?)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Carlo Kroeske  
TSI = 330 (33 000 €) , 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider

Conditie:   slecht      Keepen:     rampzalig   
Positiespel:    waardeloos      Passen:     zwak    
Vleugelspel:    slecht      Verdedigen:     zwak    
Scoren:     redelijk        Spelhervatting:     rampzalig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ja zoiets vang je er wel voor ja...

heb even je team bekeken, verder niet naar je tegenstanders enzo, maar ziet er best goed uit. Uiteraard moet je wel nog wat aan je middenveld bijtimmeren.

Succes het komend seizoen om de top 2 te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel, allereerste tip voor je: koop minimaal een redelijk coach (liever een goede). Dat zal zich uiteindelijk dik terugbetalen!

Edit: de absolute topper dit seizoen in de VI.228: matchid 21921513!!

We verwachten een hoop kijkers. De verwachtingen over de winstkansen zijn daarintegen wat minder :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, m'n midddenveld is m'n zwakste punt op t moment en is dan ook hetgene wat als eerste versterkt gaat worden. Hoewel ik eerst m'n coach vervang denk ik, 3 weken geleden heb ik n matige coach aangetrokken, maar dat is denk ik n klein foutje (22800 euri) geweest. Op t moment zit ik nogal krap (lees: ben net de min ingedoken ;) ) maar als ik ook maar een kleine meevaller heb ten opzichte van m'n planning dan is n nieuwe coach t eerste wat er gaat komen.

In m'n divisie zullen denk ik 3 ploegen (inclusief die van mij hopelijk) gaan strijden voor de promotie. Vanavond heb ik in ieder geval m'n allereerste walkover, jammer alleen dat t tijdens n thuiswedtrijd is. :(

Cya
Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Wist niet dat de organisatie in je team ook in gradaties komt. Was waarschijnlijk eerder ook wel zo, maar werd er niet over gerept in het wedstrijdverslag.

Tijdens de rust nam de trainer van Noodster de tactieken nog maar eens door met de spelers. Als gevolg daarvan werd de organisatie goed. Boris Schmohl was, na 53 minuten bijna in staat om de voorsprong uit te breiden met een goedgeplaatste kopbal a la Beb Bakhuys, maar keeper Jochem Philippi kon nog net redden. Noodster had duidelijk problemen met het positiespel en de organisatie liep terug tot matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Dat is één van de 6.6 veranderingen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Clearer confusion events
Whenever confusion happens, you have previously just been informed with a
"confusion event" in the match report, without being able to determine how big the
effect was. The events will from now on use the scale "disastrous to excellent" to 
describe how the team organization is after the event. A confusion event saying that 
team organization fell to "wretched" means that it was very bad, while a drop to 
"solid" only has a very limited effect. Please note this is only a change to the way this 
event is presented - the formulas that determine if and how much your organization 
drops have not changed.

[ Voor 6% gewijzigd door s_de_hoog op 11-07-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damn :( 2 - 2 gelijkgespeeld. Volgens mij volledig onterecht. Maar ja, de bal is en blijft rond. En ik begrijp niet dat ik met 3 formidabele playmakers, allen Inner mids, en een aanvallende vleugelspeler, maar een redelijk middenveld haal (oude ratings). 3 - 4 - 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Soms snap ik hattrick PIC / normal ook echt niet....

vorige week met PIC formidabel middenveld.

Nu, met spelers alleen maar beter in vorm, precies dezelfde tactiek en normal ipv PIC ook een formidabel middenveld :?

Maar goed , 0-3 gewonnen en dat is wat telt!

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op 11 juli 2004 @ 21:59:
Soms snap ik hattrick PIC / normal ook echt niet....

vorige week met PIC formidabel middenveld.

Nu, met spelers alleen maar beter in vorm, precies dezelfde tactiek en normal ipv PIC ook een formidabel middenveld :?

Maar goed , 0-3 gewonnen en dat is wat telt!
Je speelde vorige week thuis. En nu uit.. Dat maakt ook uit hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

4-2 winst en met pic tegen de voornaamste concurrent en een ander heeft gelijkgespeeld :D

wel beretraag vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1-0 gewonnen van me grootste concurrent :D

haalde zelfs voor het eerst in me ht carriere een euh *zoekt* reusachtig middenveld :D

wel met mots maar tog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

NIET te geloven.. weer 2 basisspelers voor langer dan 2 weken eruit!
zoveelste keer op rij :(
ik heb mijn fysiotherapeuten nu maar verdubbel van 5 naar 10

wel 6-0 gewonnen overigens!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 1
Woordvoerders: 10
Economen: 0
Fysiotherapeuten: 10
Dokters: 10

Deze verdeling geeft toch geen problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

nope die is goed.. alleen die dokters hebben alleen zin als je blessures hebt he?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
3-0 gewonnen, zoals verwacht.

Maar veel belangrijker: voor het eerst 5* voor een trainee (ondertussen al 22, maar toch) en een clubrecord van 39* :9

Nu nog even op zoek naar een vervanger voor m'n winger :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Mijn belangrijkste mid heeft een zware blessure, dus alleen voor hem al mogen die 10 blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

jeuj gewonnen :)

De zwaarste wedstrijden zijn voorbij en MUG is weer een gelukkig clubje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ik doe niet eens de moeite om ze te ontslaan.. heb gewoon continue 10 dokters

Keeperstrainers: 1
Assistent-trainers: 9
Sportpsychologen: 2
Woordvoerders: 2
Economen: 2
Fysiotherapeuten: 5
Dokters: 10

Ik sta nu 9 ton in de plus, maar die economen ontsla ik pas als ik lange tijd geen inkomsten denk te hebben... na de cup ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op 11 juli 2004 @ 22:01:
[...]

Je speelde vorige week thuis. En nu uit.. Dat maakt ook uit hè ;)
maar zoveel ? feitelijk was me teamgeest vandaag 3 stappen hoger

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
6-1 gewonnen van een .... vul maar aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op 11 juli 2004 @ 22:49:
6-1 gewonnen van een .... vul maar aan :)
- Tim
- Marsmellow
- Tim en Marsmellow in één team
- FC Kaastuccies

En? Ben ik warm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
hmm, bijna, FC had je goed... :9, qua geslacht zit je (zover ik weet) fout...
en of je warm bent, tsja daar zal ik maar niet op in gaan he :9

[ Voor 72% gewijzigd door Joss op 11-07-2004 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cis

Cis

4-1 verloren. Best vaag want ik speelde best goed, maar de tegenstander had gewoon veeeeeeel betere spelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Goed nieuws en slecht nieuws.
Zondag verloren met 1-0 van een behoorlijk goed team. Maar toch onterecht naar mijn mening. Het had minimaal een gelijkspel moeten zijn en het was ook niet onterecht geweest als mijn team zou hebben gewonnen:(

Goed nieuws doordat mijn 38 solid midfielder met excellent ervaring en matig leiderschap voor 250.000 verkocht is! Ik had hem 3 seizoenen geleden gekocht voor 70.000. Mooie winstmarge dus :)
EN ik had een hele goede yp (2 weken geleden ook al, het gaat de goede kant op!):

Kiessy Esman (37145315)
18 years, passable form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and solid leadership abilities.

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 830 (83 000 €)
Wage: 628 €/week

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: inadequate
Winger: inadequate Defending: poor
Scoring: wretched Set Pieces: inadequate

Volgens HAM zou hij ongeveer 250.000 moeten opbrengen, dus ik ga hem vanmiddag voor 200.000 op de lijst zetten!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Gister met 5-0 gewonnen in een spannende wedstrijd (wo).
Wel een record aantal sterren gehaald (33,5) en lekker gepict zodat ik volgende week tegen de nummer 2 weer voor de volle winst kan gaan. :)

Ondertussen wordt mijn stadion nu ook uitgebreid naar 25.500 plaatsen wat bijna een verdubbeling is van mijn 13.775 van nu. :9
Het gaat nog steeds goed met de GaMbiNo's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow derde wedstrijd ook met PIC gewonnen (nu alles dit seizoen met pic gewonnen, incl. beker). Ik wist niet dat ik zo makkelijk staande zou blijven in de V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

rara wie ben ik...

Afbeeldingslocatie: http://www13.hattrick.org/common/images/dresses/back/n24/dressback07.gifIvo Smit (22519683)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Ik ben het zoontje van de manager, en zolang hij hier de club regeert, zal ik bij het eerste blijven zitten... Mijn nummer staat gelijk aan de echte leeftijd van de manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 10:02:
Wow derde wedstrijd ook met PIC gewonnen (nu alles dit seizoen met pic gewonnen, incl. beker). Ik wist niet dat ik zo makkelijk staande zou blijven in de V.
Zo sterk is de V ook weer niet :)

De eerste wedstrijd verloor ik (dankzij de eventgoals en een lage TS) maar de rest ook op PIC gewonnen gister met 5-2 de oude nummer 1 naar beneden geschopt en aankomende zondag de nieuwe nummer 1 weer op zijn plek zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Je hebt een recordaantal sterren gehaald terwijl je gepict hebt??? Moet ik ook eens wat meer gaan doen dan.

Ik zelf heb op mijn edele delen gehad in mijn topmatch. Stand kunnen houden tot de 84ste minuut en dan in ne rush 2 tegengoals gekregen. Maja, that's the name of the game, eerste tegengoals dit seizoen... :(

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Little Bear schreef op 12 juli 2004 @ 10:18:
Je hebt een recordaantal sterren gehaald terwijl je gepict hebt??? Moet ik ook eens wat meer gaan doen dan.
sterren staat los van pic/mots ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Gisteren weer lekker gewonnen met 1-5, maar mijn YP was weer slecht :(. Het kampioenschap komt steeds dichterbij :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

1-2 verloren met PIC , helaas maar ja we richten ons op de lange termijn ;)

YP Redelijk verdedigen. :D
Met een redelijke jeugdopleiding.
Toch alweer de 4e YP met redelijk als hoofdstat in vorig en dit seizoen samen.

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

#############GoT Toto###############

Vanaf heden kan de GoT Toto weer worden ingevuld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een externe coach koopt hoeveel ervaring heeft ie dan? ik kan het nergens vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

yared schreef op 12 juli 2004 @ 10:15:
rara wie ben ik...

[afbeelding]Ivo Smit (22519683)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Ik ben het zoontje van de manager, en zolang hij hier de club regeert, zal ik bij het eerste blijven zitten... Mijn nummer staat gelijk aan de echte leeftijd van de manager.
He, die ken ik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 20:07:
Als je een externe coach koopt hoeveel ervaring heeft ie dan? ik kan het nergens vinden..
Dat is random, maar maakt voor een coach ook helemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

s_de_hoog schreef op 12 juli 2004 @ 20:14:
[...]

Dat is random, maar maakt voor een coach ook helemaal niks uit.
Toch zijn dat dingen dat ik denk van... hey zo realistisch is HT toch ook niet. In het moderne leven telt ervaring heel veel mee. Een ervaren coach kan op bepaalde dingen inspelen (misschien sneller trainen). Misschien zou een ervaren coach sneller ervaring bij kunnen brengen aan jonge spelers, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb even jullie hulp nodig, dit is mijn situatie :

Competitie:VIII.75 (44613)
Losers United (149080)

Balans : 57000 in de plus
Bij thuis wedstrijd + 20k erbij
Bij uitwedstrijd +2k erbij

wat moet ik doen

1. sparen en een speler kopen
2. investeren in de jeugd ( kom dan denk ik wel in de min, is dit het waard ? )
3. stadion uitbreiden ( 9000 seats op dit moment )
4. of een andere aanpak

alvast bedankt

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.