Click here to go to the GoTtrick main page
De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick is een regelmatig interview van 8+2 vragen aan een mede-tweaker om deze wat beter leren te kennen. De 8 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat en de beantwoording van de vorige wisselvraag.
User van de week: * yared
Nazgûl in de Nederlandse Tolkien Federatie, Tweakeroid in Gathering of Tweakers Nederland en de nummer 1 in VI.624. Dat is waar hij nu staat na even kort aan V te mogen hebben geroken. Wellicht iets teveel 'Flower Power' via een pijpje voor de wedstrijd voor ons bloempje?
Ons advies:
Volsspammen dat gastenboek!
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik heet Dijstelbloem met mijn achternaam en had toen ik 15 jaar was lang haar. (En bijbehorende kleren

) De bijnaam Flower Power was dus makkelijk gevonden voor vrienden. Het is niet mijn keus voor een bijnaam, ik vind em zelfs tamelijk sucky maar omdat ik in een inspiratieloze bui mijn HT team had opgericht is mijn team naam toch FC Flower Power geworden. Ik heb erover nagedacht om de naam te veranderen maar ik heb nu eenmaal een te lief logo, dus dat zit er niet in.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Grootste blunder was om na spelhervatting training van 50 spelers er heel veel voor te weinig geld te verkopen. Sommige gingen voor het dubbele weg, al 1 dag na de verkoop. Er waren er echter ook die juist voor heel veel weg gingen. Zoals een 34 jarige speler in waardeloze vorm die voor 200k weg ging terwijl ik hem op zijn 28e had gekocht voor 180k met dezelfde stats en redelijke vorm. (Dit was zeker geen potentieel coach

)
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Elke keer dat ik kampioen werd. De promotie interesseert mij niet zo, kampioen worden vind ik veel leuker

. Ik ben 2x kampioen geweest van dezelfde VI league en ben nu weer groot kans hebben van een nieuwe VI league. De V was te zwaar voor mijn team.
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
Ik zou aanvallers een mogelijkheid geven tot vleugels (towards wing). Het is onrealistisch, jammer en gewoon weg sucky dat aanvallers niet hun vleugelvaardigheid kunnen benutten. Verder zou ik nog meer stats toevoegen, ik geil namelijk op stats. Ik pluis ze regelmatig door en geniet van het lezen van de helden dagen van oude (ex) spelers. Geweldig om te zien hoeveel goals ze gescored hebben, waar ze gespeeld hebben etc. etc.
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Helemaal niets, als ik ergens anders ben maak ik me absoluut niet druk op HT.
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Ik gebruik vaak counter, en dat werkt goed tegen sterkere teams. Andere tacktieken zoals centrum aanval krijg ik beoordeeld met uitmuntend maar effect zie ik hiervaan niet terug.
7. Wat zou naar jouw mening waarde toe voegen aan de federatie en/of ons forum?
Geen idee.. meer stats?
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
Ik denk niet dat het zal stoppen. Het is hooguit mogelijk dat het gratis spelen verdwijnt, iets wat ik zeer zou betreuren omdat het nu wel lekker groot is!
De wisselvraag van vorige keer
Deze was alweer van voor de laatste veranderingen en kwam van pbroecke. Helaas niet actueel meer en daarom komt hij te vervallen deze keer.
Welke tactieken gebruik je op de transfermarkt, en waarom? (als voorzetje: beste moment van verkopen/kopen, vroeg bieden of pas op het laatste moment, welke landen zijn goedkoop of juist duur)
De nieuwe wisselvraag
De wisselvraag van loona35 is:
Gebruik je een opstelling-generator of vertrouw je puur op je eigen verstand? (Indien gebruik van generator > welke en waarom?)
* yared
Ook jouw 8Bits of Hattrick? Download dan hier de vragenlijst!
Graag ingevuld met een kopietjes van je logo (indien beschikbaar) opsturen naar: yared@valheru.nl
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!