Wil iedereen vanaf hier het semi-warez gepraat achterwege laten?
Dus zaken als een al dan niet proper release etc. gewoon niet posten.
Ik krijg m maar niet aan de praat (zowel de demo als de full, illegaal)
iedereen keer na het schermpje: press enter to start krijg ik een blauw scherm
met nv4_display.dll als fout erin verwerkt.
Nu heb ik dit probleem echt nog nooit gezien bij een andere game..
videokaart is een gf4ti4200 overclocked...maar ook @standaard krijg ik dit probleem.
Met de 66.77 en de 66.81 forceware drivers krijg ik het ook nog...
Iemand een oplossing??
iedereen keer na het schermpje: press enter to start krijg ik een blauw scherm
Nu heb ik dit probleem echt nog nooit gezien bij een andere game..
videokaart is een gf4ti4200 overclocked...maar ook @standaard krijg ik dit probleem.
Met de 66.77 en de 66.81 forceware drivers krijg ik het ook nog...
Iemand een oplossing??
Is een driver probleempje. Deïnstalleer je videokaart drivers en gooi er een cleaner overheen na rebooten. Installeer daarna de nieuwste WHQL gecertificeerde drivers
wat voor cleaner bedoel je??!Crash schreef op 08 november 2004 @ 19:03:
Is een driver probleempje. Deïnstalleer je videokaart drivers en gooi er een cleaner overheen na rebooten. Installeer daarna de nieuwste WHQL gecertificeerde drivers

Een beetje zelf zoeken en logisch nadenken kom je al een heel eind mee
Een register cleaner zoals bijv. regcleaner, of een detonator destroyer. Zie ook de BV faq. Op guru3d staan er diverse, maar die site werkt momenteel helaas niet naar behoren
Verwijderd
wel grappig om te zien, d'r zit zo'n "Nvidia the way it's meant to be played" logo op de demo terwijl de Nvidia drivers voor de meeste problemen zorgen 
Volgens het forum werkt de 61.77 wel goed.
de 1e mods zijn trouwens al verschenen, o.a. een in-car camera view. Houd http://www.flatouthq.com/ in de gaten
Volgens het forum werkt de 61.77 wel goed.
de 1e mods zijn trouwens al verschenen, o.a. een in-car camera view. Houd http://www.flatouthq.com/ in de gaten
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 19:14 ]
Heeft er iemand een filmpje van het verspringen? Hehe, ik kom niet verder dan 60m 63m 68m 72m 
Ttaktiek: fullgas, vlak voor einde turbo, zodat helemaal op het einde groene balk @ 3/4e is....
Hoogspringen gaat lekker, gold haal ik daar makkelijk
Voor de rest, erg leuk spelletje, duidelijk gemaakt om gewoon leuk tussendoor te zijn, super op lans, gewoon dikke fun. Besturing vind ik prima, kan ook door mijn bagger rijstijl komen dat ik het wel ok vind maaja..
Ttaktiek: fullgas, vlak voor einde turbo, zodat helemaal op het einde groene balk @ 3/4e is....
Voor de rest, erg leuk spelletje, duidelijk gemaakt om gewoon leuk tussendoor te zijn, super op lans, gewoon dikke fun. Besturing vind ik prima, kan ook door mijn bagger rijstijl komen dat ik het wel ok vind maaja..
[ Voor 20% gewijzigd door Koetjeboe op 08-11-2004 21:33 ]
Verwijderd
blader eens een pagina of 2 terugKoetjeboe schreef op 08 november 2004 @ 19:24:
Heeft er iemand een filmpje van het verspringen? Hehe, ik kom niet verder dan 60m
Nouja...65, taktiek: fullgas, vlak voor einde turbo, zodat helemaal op het einde groene balk @ 3/4e is....
sorry, lees verkeerd. Filmpje was hoogspringen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 19:44 ]
Hehe, dacht al, waar heeft ie het overVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 19:42:
[...]
blader eens een pagina of 2 terug
sorry, lees verkeerd. Filmpje was hoogspringen

Maar hoe zover te springen dat je ook goud haalt...lastig
[edit]
Hmm, misschien auto flink tunen...:P
[ Voor 6% gewijzigd door Koetjeboe op 08-11-2004 19:55 ]
Verwijderd
http://flatouthq.planet-m...m/index.php?showtopic=143 hier staat een online game browser waarmee je internet games kunt vinden 
http://www.core-software.de/flatout/launchpad.zip
readme lezen en exe in flatout root zetten.
http://www.core-software.de/flatout/launchpad.zip
readme lezen en exe in flatout root zetten.
Shit wat is dat spel moeilijk na de bronze cup. Brons kun je nog zonder al te veel ergernis uitspelen en bij elke missie een 1e plaats behalen. Maar zodra Zilver begint kun je het schudden. Ik heb na 50 races nog maar 1x een 3e plaats weten te behalen van alle parcours. Echt niet normaal, ook hoe snel die andere rijden en bochten kunnen pakken.
Fun is er daarna wel af. Tijd voor cheats dat de tegenstanderd terug normaal gaat rijden en zich meer foccust op beuken
Fun is er daarna wel af. Tijd voor cheats dat de tegenstanderd terug normaal gaat rijden en zich meer foccust op beuken
Spel valt mij tegen. Wederom zorgen de traction control en stability control voor veel frustratie. Ik heb de realistic physics ook geprobeerd, maar dat is duidelijk niet lekker te spelen, ook crasht de AI dan na 50 meter wat de races weer enorm saai maakt.
Nee, dit spel is het niet en gaat het ook niet worden. Bedankt Sony.
Nee, dit spel is het niet en gaat het ook niet worden. Bedankt Sony.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Dit is best een aardige game, laad lekker snel, kan zo in de koffie tijd of onder het eten klaar maken gespeeld worden, lekker een kwartiertje lang botsen en knallen. Dat bevalt me wel.
/me kijkt uit naar silver als ik de verhalen zo lees
/me kijkt uit naar silver als ik de verhalen zo lees
HehElect schreef op 08 november 2004 @ 20:11:
Shit wat is dat spel moeilijk na de bronze cup. Brons kun je nog zonder al te veel ergernis uitspelen en bij elke missie een 1e plaats behalen. Maar zodra Zilver begint kun je het schudden. Ik heb na 50 races nog maar 1x een 3e plaats weten te behalen van alle parcours. Echt niet normaal, ook hoe snel die andere rijden en bochten kunnen pakken.
Ik zit nu met het probleem dat mijn auto vergeleken de andere te traag is, eerst dus maar wat racen en geld bij elkaar halen, wat moeilijk is aangezien mijn auto dus te traag is.

Dit is echt een ziek spel, helemaal iets voor mij dus
🌞🍃
huh cirkel redenatieDataBeest schreef op 08 november 2004 @ 22:17:
[...]
Heh
Ik zit nu met het probleem dat mijn auto vergeleken de andere te traag is, eerst dus maar wat racen en geld bij elkaar halen, wat moeilijk is aangezien mijn auto dus te traag is.
maar idd ene tof spel, eindelijk weer's een spel waar het geoorloofd is om je tegenstanders van de baan te rossen
natuurlijk kon dta in andere spellen ook, maar hier doen ze het ook een beetje terug. als ik nou geld had had ik hem gehaald, maar jah arme student

jep
Verwijderd
Weet je toevallig of het uitmaakt wat voor auto je in het begin pakt (als je begint met je careere)? Ik heb namelijk het kleinste autotje gepakt want die leek me wel leuk, maar nu ben ik bij silver mode aangekomen en nu rijen ze allemaal in die grote bakken van auto's en ik nog steeds in m'n mini autotje.DataBeest schreef op 08 november 2004 @ 22:17:
[...]
Heh

Overigens lande ik bij een jump op het dak van een andere auto en reed de onderste auto recht op een boom af, ik zat er boven op, dus allebei tegen die boom
Ik heb de zwaarste auto gekozen, qua gewicht. Dat merk je behoorlijk als je iemand van de weg wilt drukken. De snelheid komt dan vanzelf wel door de juiste upgrades. Maar volgens mij moet je niet te snel door willen, af en toe een race of een bonus opnieuw doen voor de cash is wel aan te raden, anders blijf je gewoon in het stof staan na de start...
Had in de demo ook gekozen voor dat kleine autotje (logisch toch? Dat ding had de beste pks per kg verhouding) Maar idd, hij wordt wel zo van de weggebeukt. Heb nu de 1 na zwaarste van 1244 kg ofzo, die doet het nu goed.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 23:00:
[...]
Weet je toevallig of het uitmaakt wat voor auto je in het begin pakt (als je begint met je careere)? Ik heb namelijk het kleinste autotje gepakt want die leek me wel leuk, maar nu ben ik bij silver mode aangekomen en nu rijen ze allemaal in die grote bakken van auto's en ik nog steeds in m'n mini autotje.
Als je in silver mode bent zijn er ook nieuwe auto's beschikbaar met standaard rond de 200pk. Ik heb nu er nu 1 die met een aantal upgrades op 300pk zit.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 23:00:
[...]
maar nu ben ik bij silver mode aangekomen en nu rijen ze allemaal in die grote bakken van auto's en ik nog steeds in m'n mini autotje.
Je kunt je eigen auto op zo'n nieuwe inruilen.
[ Voor 4% gewijzigd door MartijnA3 op 09-11-2004 09:28 ]
Men is er al achter waarom de AI crasht, zie http://forum.rscnet.org/s...php?p=2132971&postcount=7Arfman schreef op 08 november 2004 @ 21:36:
Ik heb de realistic physics ook geprobeerd, maar dat is duidelijk niet lekker te spelen, ook crasht de AI dan na 50 meter wat de races weer enorm saai maakt.
Verwijderd
Als ik dit hierboven zo allemaal lees, rijdt de full version dus net als de demo, niet geweldig. Zijn er al mensen met goede ervaringen met het aanpassen van de physics en het aanpassen van de AI?
Als dat een beetje fijn gaat rijden ga ik hem denk ik ook maar halen
Zoals de demo is vind ik het net niet de moeite waard.
Als dat een beetje fijn gaat rijden ga ik hem denk ik ook maar halen
Dank, ga het vanavond proberen !MartijnA3 schreef op 09 november 2004 @ 09:33:
[...]
Men is er al achter waarom de AI crasht, zie http://forum.rscnet.org/s...php?p=2132971&postcount=7
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hoe kun je in de demo een andere auto kiezen dan? Dacht dat er maar 1 in zat.Red devil schreef op 09 november 2004 @ 08:49:
[...]
Had in de demo ook gekozen voor dat kleine autotje (logisch toch? Dat ding had de beste pks per kg verhouding) Maar idd, hij wordt wel zo van de weggebeukt. Heb nu de 1 na zwaarste van 1244 kg ofzo, die doet het nu goed.
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
jah idd, je kan maar 1 auto kiezen .. ik weet ook niet waar hij het over heeft.StefSOFT schreef op 09 november 2004 @ 12:42:
[...]
Hoe kun je in de demo een andere auto kiezen dan? Dacht dat er maar 1 in zat.
vergissing lijkt me zo
jep
Op dit moment gebeurt er erg veel in de mod scene, er zijn duidelijk al wat mensen bezig om Flatout beter, mooier en ehh sneller te maken. Als er wat lijnen ontstaan in goede tools en mods zal ik die in de startpost zetten. Op zich staan in het FlatoutHQ forum veel zaken, ben zelf bezig om die Karok's Flatout online browser aan de praat te krijgen maar het is nog zwaar alpha op dit moment.
Progje werkt goed, mits je niet achter een router zitwheeler schreef op 09 november 2004 @ 14:11:
Op dit moment gebeurt er erg veel in de mod scene, er zijn duidelijk al wat mensen bezig om Flatout beter, mooier en ehh sneller te maken. Als er wat lijnen ontstaan in goede tools en mods zal ik die in de startpost zetten. Op zich staan in het FlatoutHQ forum veel zaken, ben zelf bezig om die Karok's Flatout online browser aan de praat te krijgen maar het is nog zwaar alpha op dit moment.
Al probeer je te joinen op een server die achter een router zit met dat progje crashed je PC compleet
[ Voor 9% gewijzigd door DaWaN op 09-11-2004 14:19 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ja, ging lekker (niet dus)Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:21:
Als mensen nog mee willen doen aan online racen, we hebben vanavond om 20.00 uur een afspraak gemaakt @ #flatout op irc.tweakers.net dus wie ook mee wil doen moet dan rond die tijd ff joinen voor een ip
Echt heel vaag dat het opeens allemaal niet meer werkte, heeft iemand al een oplossing voor de online multiplay? of werkt dat launchpad geval nu wel goed?
Ow? Ik had die kleine gekozen, waren die andere niet beschikbaar?StefSOFT schreef op 09 november 2004 @ 12:42:
[...]
Hoe kun je in de demo een andere auto kiezen dan? Dacht dat er maar 1 in zat.

Nooit op de dikke geklikt, kwam ook omdat ik de demo maar 1 dag gespeeld heb.
Achjah, ff kloten was wel leukGanja-Cape schreef op 09 november 2004 @ 14:22:
[...]
Ja, ging lekker (niet dus)
Echt heel vaag dat het opeens allemaal niet meer werkte, heeft iemand al een oplossing voor de online multiplay? of werkt dat launchpad geval nu wel goed?
Vanavond weer?
20.00
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
yes, ik heb het spel eindelijk kunnen vinden!
alleen zodra ik wil beginnen met racen, boot mijn computer, ook met de demo.
ik heb dus nieuwe drivers geinstalleerd, sindsdien loopt ie te fucken, duz nu maar ff nieuwe drivers zoeken.
ik heb dus nieuwe drivers geinstalleerd, sindsdien loopt ie te fucken, duz nu maar ff nieuwe drivers zoeken.
Verwijderd
da's juist het probleem.Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 15:40:
yes, ik heb het spel eindelijk kunnen vinden!
Je drivers zijn te nieuw.
De officiele drivers van de nvidia site werkt wel, maar de forceware 66.* werkt niet !
Ik heb ondertussen de bronze cup binnen, maar het valt me nog vies tegen... het spel is nu stukken moeilijker aan het worden.
En voor de gene die het nog niet door hadden.. als je in een nieuwe cup komt.. dan kan je ook andere auto's kopen
Zo, tering, wat een lastig spel zeg. Bronz was echt zo binnen, en 3 van silver, maar nu krijg ik toch weinig meer voor elkaar. Verder is dat long jump ook niet te doen. meer dan 34 meter haal ik gewoon niet. Verder is alles wel te doen
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Keb nu ook Brons binnen en die Bullet auto die ik destijds kocht met mijn $4000 startkapitaal heb ik along the brons race helemaal liggen te tunen elke keer als ik een beetje geld won. Elk onderdeel is nu onderhand vervangen
Ik heb nu $2000 en probeer er $8000 van te maken zodat ik in de nieuwe reeks auto's de SpeedEvil kan kopen waarmee ik Silver wil gaan rijden
Tot nu toe is er nog niks moeilijks aan.
Ik heb nu $2000 en probeer er $8000 van te maken zodat ik in de nieuwe reeks auto's de SpeedEvil kan kopen waarmee ik Silver wil gaan rijden
Verwijderd
wat gebeurt er eigenlijk als je de configs aanpast (zoals bijv. die realistische mod) en je gaat multiplayeren? Loopt de zooi dan in de puin of pakt ie dan weer de standaard configs?
Als ik zo de reacties lees zijn de meningen een beetje verdeeld... is het nou wel of geen goed spel (ben geen serieuse race spellen speler, houd meer van lekker rammen )
Iemand ?
Iemand ?
Probeer de demo
Ik vind zelf de demo best grappig, maar het beuk-aspect vind ik minder dan dat uit bijv. Burnout3. Het rijdt verder wel koel
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Mijn mening is dat het ontzettend jammer is dat ze geen officiele online play erin hebben gezet voor de PC. Hopelijk wordt dit nog gefixed in een patch anders denk ik dat dit spel vrij snel vergeten zal worden.
Wel een beetje jammer want de opzet van alles is zeer goed imo.
En hopelijk wordt demolition ook mogelijk in multiplayer
Prima spel, zij het arcade.
Hilarische momenten [zoals op een dak mee-liften] maar ook ergenis als je in de rondte gaat door een klein tikkie.
Jammer dat dat upgraden zo makkelijk gaat.
Ik had brons gewonnen kreeg $6000 bonus.
Toen nog even 15 keer over de 300 meter en de ovaal 10 keer gewonnen en je hebt genoeg kapitaal om de snelste bak volledig up te graden.
Inmiddels 4 wedstrijdjes op zilver in de top 3 [waarvan 2 gewonnen].
De circuits op zilver hebben veel en leuke sluipweggetjes.
[wel een stuk moeilijker]
Verspringen lukt mij ook niet echt, verder dan 75 meter kom ik niet.
Hilarische momenten [zoals op een dak mee-liften] maar ook ergenis als je in de rondte gaat door een klein tikkie.
Toen nog even 15 keer over de 300 meter en de ovaal 10 keer gewonnen en je hebt genoeg kapitaal om de snelste bak volledig up te graden.
De circuits op zilver hebben veel en leuke sluipweggetjes.
Only fools are enslaved by time and space.
Verwijderd
Mja die vertragingen heb ik nog steeds. Alleen viel me wel op dat als ik met een car speelde die weinig tot geen upgrades had dat dit erger aanvoelde dan wanneer ik met een car speelde die alle upgrades had.
Maar dit laatste is maar een speculatie naar 'gevoel' misschien dat iemand anders uitsluitsel hierover kan geven in hoeverre dit kan kloppen (ook met bronnen enzo)
Maar dit laatste is maar een speculatie naar 'gevoel' misschien dat iemand anders uitsluitsel hierover kan geven in hoeverre dit kan kloppen (ook met bronnen enzo)
Verwijderd
Er is een mod voor multiplayer demolition bowl, zie http://www.flatouthq.com/Verwijderd schreef op 09 november 2004 @ 19:14:
Mijn mening is dat het ontzettend jammer is dat ze geen officiele online play erin hebben gezet voor de PC. Hopelijk wordt dit nog gefixed in een patch anders denk ik dat dit spel vrij snel vergeten zal worden.
heb 'm zelf nog niet geprobeert.
Met compleet geupgrade auto kwam ik totaal op 250 meter, 2x ~100meter en eenkeertje 50 (foutjeLoneRanger schreef op 09 november 2004 @ 19:29:
Prima spel, zij het arcade.
De circuits op zilver hebben veel en leuke sluipweggetjes.[wel een stuk moeilijker]
Download de demo zou ik zeggenThe_Savage schreef op 09 november 2004 @ 19:03:
Als ik zo de reacties lees zijn de meningen een beetje verdeeld... is het nou wel of geen goed spel (ben geen serieuse race spellen speler, houd meer van lekker rammen )
Iemand ?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik heb hem nog steeds niet in de winkel gezien, of ben ik nou blin>d?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
ik heb de demo vanmiddag gespeeld, en ja hij is awesome 
echt hilarisch hoe die bestuurder uit de auto vliegt als je voor de zoveelste keer crasht, en dat je de hele auto in de prak kan rijden is al helemaal leuk
maar tis toch wel typisch een arcade spel, je rijd je auto in de prak en toch kan ie nog makkelijk max snelheid halen
echt hilarisch hoe die bestuurder uit de auto vliegt als je voor de zoveelste keer crasht, en dat je de hele auto in de prak kan rijden is al helemaal leuk
maar tis toch wel typisch een arcade spel, je rijd je auto in de prak en toch kan ie nog makkelijk max snelheid halen
Verwijderd
omg zilver is ff stukken moeilijker 
btw voor hoogjumpen is pepper volgens mij het beste, heb daar 126 mee gehaald. Heb nu een andere (V6, 900 kilo) maar die flikkert kapot na da heuveltje
Moet maximaal 100 mph met dat ding om +/- 100 meter te halen

btw voor hoogjumpen is pepper volgens mij het beste, heb daar 126 mee gehaald. Heb nu een andere (V6, 900 kilo) maar die flikkert kapot na da heuveltje

De physics programmeur van Bugbear haalt stevig uit op internet
Ik weet niet of hij zijn baan nog wel houdt als hij zo uit de school klapt maar het is een leuke inside story.
Lees en huiver op het RSC forum, gebruiker fredizzimo.
Het komt er dus op neer dat Sony de handling van Flatout niet goed vond terwijl development nou juist op een zo realistisch mogelijke engin gefocused was. Dat terwijl Microsoft voor de Xbox helemaal niet zo precies dergelijke critereria voor een game hanteert. Jammer dat ze niet even de physics verbouwd hebben voor de PC, nu moet alles via de mod-scene (waar ik wel vertrouwen in heb).
Lees en huiver op het RSC forum, gebruiker fredizzimo.
Het komt er dus op neer dat Sony de handling van Flatout niet goed vond terwijl development nou juist op een zo realistisch mogelijke engin gefocused was. Dat terwijl Microsoft voor de Xbox helemaal niet zo precies dergelijke critereria voor een game hanteert. Jammer dat ze niet even de physics verbouwd hebben voor de PC, nu moet alles via de mod-scene (waar ik wel vertrouwen in heb).
Ik moet zeggen dat het spel op de pc helemaal niet moeilijk is. Ik heb hem in een uurtje of 6 uitgespeeld, waarbij ook bij zilver en goud alles bijna in 1 keer te halen is. Het is zaak om bij het begin de goede auto te kiezen. Bij bronze heb ik Bullet gekozen, bij Zilver speedevil en bij Goud trasher. Het zijn mooie combis tussen gewicht en power.. Na een paar races kan je al lekker upgraden. Ik begin altijd bij de banden en de suspension en dan de engine.
Met hoogspringen heb ik overigen 139+ gehaald.

Mijn record staat op 397+ over 3 sprongen. Maar boven de 400 moet haalbaar zijn.
Met hoogspringen heb ik overigen 139+ gehaald.

Mijn record staat op 397+ over 3 sprongen. Maar boven de 400 moet haalbaar zijn.
Gezien het tempo waarin dit gaat, heb ik ook wel vertrouwen in de mod scene
Zo, eindelijk goud gehaald
Tis best moeilijk, maar het lukt redelijk
Mario Kart FC 1590-4774-1019
Of ik mis weer iets maar zitten er ook destruction arena's in? a la we rijden massaal naar het midden alleen voor de fun?
[ Voor 36% gewijzigd door MJ85 op 10-11-2004 02:03 ]
.
Verwijderd
Ik heb gisterenavond even het spel gespeeld, het is idd niet moeilijk en ik heb dan ook brons al uitgespeeld en mijn wagen volledig getuned. De races zijn niet zo moelijk, je moet soms niet te hard willen want het is echt vervelend wanneer je bestuurder eruit vliegt als je hard botst. En die bonusgames zijn erg leuk om te doen + een makkelijk zakcentje. Kortom een leuk cross,bots&beuk spel
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 08:23 ]
Ik geloof dat ik last van een bug heb 
Silver, in dat keuzeveld voor de races rechts, tweede van boven, de volgende track:

Zodra ik hier de 3e ronde in ga (net hierboven dus), wordt dit niet meegetelt. Net alsof ik niet werkelijk over de finisch ga. De computerspelers doen dit wel, op deze manier kan ik dus nooit never winnen, ik zou ze een hele ronde in moeten halen.
Heeft iemand nogmeer last van deze bug, of doe ik wat fout?

Silver, in dat keuzeveld voor de races rechts, tweede van boven, de volgende track:

Zodra ik hier de 3e ronde in ga (net hierboven dus), wordt dit niet meegetelt. Net alsof ik niet werkelijk over de finisch ga. De computerspelers doen dit wel, op deze manier kan ik dus nooit never winnen, ik zou ze een hele ronde in moeten halen.
Heeft iemand nogmeer last van deze bug, of doe ik wat fout?
🌞🍃
Verwijderd
mocht iemand textures willen aanpassen, dat kan met de nVidia texture tools; http://developer.nvidia.com/object/nv_texture_tools.html . Met de Photoshop plugin kan je de .dds files openen en bewerken.
Helaas heb ik nog geen templates kunnen vinden en zelf maken gaat me iets te ver.
Zou wel leuk zijn als er ook wat "clean" skins bijkomen.
Iemand heeft trouwens al een General Lee skin gehaald, link staat op flatouthq forum.
Helaas heb ik nog geen templates kunnen vinden en zelf maken gaat me iets te ver.
Zou wel leuk zijn als er ook wat "clean" skins bijkomen.
Iemand heeft trouwens al een General Lee skin gehaald, link staat op flatouthq forum.
Weet iemand of er een update aankomt voor het NVidia 66.xx probleem?? Zo nee, dan installeer ik andere drivers
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Een leven lukte niet, dus ben ik het level maar gaan afbreken, duurt een kwartiertje maar het levert wel redelijk was cash op 

Verwijderd
heb dit spel ook gekocht maar tot mijn grootste verbazing als ik een race wil starten, dan start mijn computer opnieuw op???
Heeft hier iemand ook dat probleem, mijn systeem specs staan onderaan
balen!
balen!
Ok, beaten....

Maar volgens mij moet het met drie constante jumpen rond de 415-420 kunnen liggen.....
Op de een of andere manier verkloot ik er altijd wel 1-tje...

Maar volgens mij moet het met drie constante jumpen rond de 415-420 kunnen liggen.....
66.81 beta werken goed hier icm een 6800LE@NUXLerator schreef op 10 november 2004 @ 15:33:
Weet iemand of er een update aankomt voor het NVidia 66.xx probleem?? Zo nee, dan installeer ik andere drivers
45.23 drivers downloaden!Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 18:33:
heb dit spel ook gekocht maar tot mijn grootste verbazing als ik een race wil starten, dan start mijn computer opnieuw op???
balen!
Linkje: ftp://download.nvidia.com...xp_international_whql.exe
Ow shit, edit knopje vergeten
[ Voor 6% gewijzigd door DaWaN op 10-11-2004 18:55 ]
Kun je nou ook eigen tracks bouwen zoals dat in Stunts ook kon.......
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
HUMbassio schreef op 10 november 2004 @ 18:33:
Ok, beaten....
[afbeelding]
Eyh die had ik laatst ook.
Na een jump landen op een tegenstander.
Ook een grappige aktie is deur aan deur rijden en dan je tegenstander frontaal
tegen een opstakel laten crashen.
Tegenstander weg plus de rijder vliegt je voorbij.
Met een beetje mazzel heb je dan roadkill.
Only fools are enslaved by time and space.
Best leuk spel ik heb bronze en silver net gehaald en al 5 reesjes van gold niet zo moeilijk maar wel leuk. Die clown om in te springen vind ik echt leuk en de Arena's zijn ook cool leuk spel dus
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Heeft iemand al een beetje het multiplayer gedeelte onder de knie?
Ik heb hier een gehackt alcatel modem van KPN, en zit dus achter NAT.
Als ik een game host met het programmaatje van ene Karok van een eerder genoemd Duits forum, dan kan niemand mij joinen. Heeft iemand dit al werkend gekregen?
Het lukt, even voor de duidelijkheid, ook niet zonder dat programaatje. Dat programmaatje start gewoon het spel op met de bekende -host of -join flags. Het handige eraan is, is dat je een internet serverlist krijgt doordat dat programaatje jouw ip post op een website, en iedereen dus jouw game kan zien, doordat hij alle servers weer van die site leest.
Als ik een game host met het programmaatje van ene Karok van een eerder genoemd Duits forum, dan kan niemand mij joinen. Heeft iemand dit al werkend gekregen?
Het lukt, even voor de duidelijkheid, ook niet zonder dat programaatje. Dat programmaatje start gewoon het spel op met de bekende -host of -join flags. Het handige eraan is, is dat je een internet serverlist krijgt doordat dat programaatje jouw ip post op een website, en iedereen dus jouw game kan zien, doordat hij alle servers weer van die site leest.
Via NAT werkt gewoon nietVerwijderd schreef op 10 november 2004 @ 21:58:
Heeft iemand al een beetje het multiplayer gedeelte onder de knie?

Verwijderd
Daar ben ik dus ook bang voor. Het rare is, is dat ik wel een game kan joinen. Heb al een paar keer tegen anderen gespeeld. Het probleem is dat ik het met een paar vrienden wil spelen over internet, maar iedereen heeft dus NAT. Echt jammer dat Bugbear niet wat meer werk in de multiplayer heeft gestopt.
Wat is dan precies het verschil tussen het hosten en het joinen van een game? Waarom kan ik wel joinen maar niet hosten? Het internetverkeer gaat via de poorten 23756 en 23757, welke beide gemapt (open) staan. Ik zie niet in wat er nou fundamenteel anders is aan hosten t.o.v. joinen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2004 22:47 ]
Ik heb hem vanochtend uitgespeeld wat inhoud dat ik er 3 dagen van heb kunnen genieten. Voor de release was ik nog van plan hem te gaan kopen maar als de fun zo snel voorbij is dan vind ik dat m'n centen niet waard. Hopelijk is de multiplayer nog iets waard want de bonus games hebben ook niet zo'n hoge replay value.
Het spel zelf vind ik wel aangenaam, iets te veel arcade maar dat vind ik niet zo heel erg. Hopelijk komen er nog een zooi goeie mods voor dit spel.

Het spel zelf vind ik wel aangenaam, iets te veel arcade maar dat vind ik niet zo heel erg. Hopelijk komen er nog een zooi goeie mods voor dit spel.
* RobIII heeft een mededeling: 
Voor degenen die willen cheaten, ik heb ontdekt waar je "geld" is opgeslagen
Ik zou er eigenlijk effe een tooltje voor in elkaar moeten draaien ("trainer") maar daar heb ik nu geen zin meer in...
Ik ben ook gek ook....
Hier een trainer voor jullie...
Wil je het "met de hand doen":
• Download WinHex ofzo (iedere hexeditor is goed)
• Ga naar C:\Program Files\Empire Interactive\Flatout\SaveGame\
• Daar tref je een bestand aan genaamd Playerxxx.sav (waar xxx een nummer is als 001)
• Open dat bestand met je hex-editor
• Ga naar file offset 84(hex) of 132(dec)
• Verander dan 3 bytes naar FF(hex) of 255(dec)
• Saven en Flatout starten:
Voor degenen die willen cheaten, ik heb ontdekt waar je "geld" is opgeslagen
Ik zou er eigenlijk effe een tooltje voor in elkaar moeten draaien ("trainer") maar daar heb ik nu geen zin meer in...
Ik ben ook gek ook....

offtopic:
Ik heb het geschreven in VB.Net, en gezien ik nog nooit een .Net applicatie heb gedistribueerd, heb ik geen idee of het bij iedereen werkt. Ik vermoed dat je het .Net framework geïnstalleerd moet hebben...
Ik heb het geschreven in VB.Net, en gezien ik nog nooit een .Net applicatie heb gedistribueerd, heb ik geen idee of het bij iedereen werkt. Ik vermoed dat je het .Net framework geïnstalleerd moet hebben...
Wil je het "met de hand doen":
• Download WinHex ofzo (iedere hexeditor is goed)
• Ga naar C:\Program Files\Empire Interactive\Flatout\SaveGame\
• Daar tref je een bestand aan genaamd Playerxxx.sav (waar xxx een nummer is als 001)
• Open dat bestand met je hex-editor
• Ga naar file offset 84(hex) of 132(dec)
• Verander dan 3 bytes naar FF(hex) of 255(dec)
• Saven en Flatout starten:

[ Voor 93% gewijzigd door RobIII op 11-11-2004 10:16 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Verwijderd
Ok, mijn probleem is opgelost met de nieuwste versie van dat Karok's progje.
Kan nu joinen en hosten achter NAT.
Link: http://www.core-software.de/flatout/launchpad5.zip
Kan nu joinen en hosten achter NAT.
Link: http://www.core-software.de/flatout/launchpad5.zip
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2004 02:41 ]
...blijf je tot 3:45 op om een patch/trainer te maken
...kom je pas om 9:56 op je werk aankakken daardoor
...hoop je in ieder geval dat 't ding enthousiast is ontvangen
...en dat de tweakertjes flink aan 't gamen zijn ermee
...is er niet gepost na mijn edit van 3:45!!
...en ik maar denken de primeur te hebben en een hoop tweakertjes blijgemaakt te hebben
...is er niet gepost na mijn edit van 3:45!!
...en ik maar denken de primeur te hebben en een hoop tweakertjes blijgemaakt te hebben
[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 11-11-2004 10:07 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Rob111 je bent de man hoor!!!
Ik heb het spel alleen niet, maar je verdient wat credits
Ik heb het spel alleen niet, maar je verdient wat credits
Onder een steen geleefd dan maar ;-)
Is het een troost als ik hem bewaar voor een volgende keer en ik geen savegames heb?RobIII schreef op 11 november 2004 @ 10:05:
...is er niet gepost na mijn edit van 3:45!!![]()
Tja Rob, ik wil je best bedanken voor de trainer hoor als je dat geruststelt
.
Echter, ik heb er zelf weinig behoefte aan een trainer voor dit spel, want met een paar X lekker de destruction derby te doen als bonus (wat ik het leukste onderdeel van het spel vind btw
) Krijg ik genoeg isk bij elkaar om onderdelen te kopen.
Nou vooruit dan om je werk iig credits te geven
Echter, ik heb er zelf weinig behoefte aan een trainer voor dit spel, want met een paar X lekker de destruction derby te doen als bonus (wat ik het leukste onderdeel van het spel vind btw
Nou vooruit dan om je werk iig credits te geven
ik ga hem zeker proberen hoor!! Ik heb alleen om 11.00 een tentamen dus als je het niet erg vindt ga ik die eerst even maken
Wat een hartverwarmende replies
't Gaat me niet om de credits, maar thanks anyway 
Ik had alleen verwacht dat 'ie al een aantal keer gedownload zou zijn, en wél geïntresseerden had getrokken. Maar dat valt dus tegen
Ook geen probleem hoor...daar niet van...
Ik had alleen verwacht dat 'ie al een aantal keer gedownload zou zijn, en wél geïntresseerden had getrokken. Maar dat valt dus tegen
edit:
...en het is al helemaal niet mijn bedoeling dit topic te kapen, dus ontopic weer mensen!
...en het is al helemaal niet mijn bedoeling dit topic te kapen, dus ontopic weer mensen!
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 11-11-2004 10:40 ]
Over mij
ontopic: Play.com heeft vandaag mijn Flatout de deur uit gedaan, goedkoper dan ik hem hier in de winkel zou kunnen krijgen (€28,99).
Online racen met dat launchpad dingetje werkte gisteravond al wel, ik hoop alleen nog dat het beter gaat werken; zelfs de programmeur is er nog niet uit waarom hij soms wel en soms niet meer dan 3 racers toestaat.
Online racen met dat launchpad dingetje werkte gisteravond al wel, ik hoop alleen nog dat het beter gaat werken; zelfs de programmeur is er nog niet uit waarom hij soms wel en soms niet meer dan 3 racers toestaat.
Ik lag vannacht om 3:45 al te slapen en vanochtend was ik al te laat op mijn stage, zonder dat ik mijn PC überhaupt gezien hebRobIII schreef op 11 november 2004 @ 10:05:
...is er niet gepost na mijn edit van 3:45!!![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wat een ontzettend leuk spel zeg! Eindelijk weer eens lekker beuken wat ook nog wat oplevert. Hoe maken jullie eigenlijk filmpjes van het spel? Lijkt me ook wel eens leuk om te doen...
Verwijderd
HE buts als je nou die 3ghz eens op 3ghz laat lopen inplaats 3.6 denk ik dat het over is.Verwijderd schreef op 10 november 2004 @ 18:33:
balen!
wo0t RobIII, thanks voor de trainer, gelijk maar even mijn bakkie compleet upgraden
He doe jij eens normaal gedragen, en praat met verstand, want iedereen weet dat het aan verkeerde nVidia drivers ligtVerwijderd schreef op 11 november 2004 @ 13:25:
[...]
HE buts als je nou die 3ghz eens op 3ghz laat lopen inplaats 3.6 denk ik dat het over is.
Wat een geweldig spel. Heb de demo gedownload maar kan me er prima mee vermaken (terwijl ik normaal gesproken niet zo weg ben van race games). Vooral het lanceren vind ik erg leuk
Verwijderd
Idd. mijn videokaartje is ook niet meer van de nieuwste, zelfs met de laatste nieuwe drivers de 66.83 geloof ik doet hij het ook niet, al mijn andere games doen het wel perfect.
maar als ik dan 45.23 installeer dan gaat men of valor weer f*cked up zijn met witte textures als achtergrond...
dus ja
maar als ik dan 45.23 installeer dan gaat men of valor weer f*cked up zijn met witte textures als achtergrond...
dus ja

Net even FlatOut uitgespeld met m'n Bonecracker die alle tune dingen heeft
Echt een leuk spel
Echt een leuk spel
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Irritant fenomeen trouwens, als je van de baan af gaat, moet je weer helemaal terug waar je die baan verliet (of resetten).
Heb nu in Gold ook Blade met alles, piece of cake. Online hopen op meer weerstand
Heb nu in Gold ook Blade met alles, piece of cake. Online hopen op meer weerstand
Ik vind het een superspel
Dat alles in het level los zit en stuk kan
Geweldig. Ziet er gelikt uit en gaat megavloeiend!!!
@Dufftje: installeer 61.82_winxp2k_english_whql.exe
@Dufftje: installeer 61.82_winxp2k_english_whql.exe
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
draait er iemand hier dit spel met radeon 9800 pro?
ik zit te kloten met texture fouten. Welke drivers hebben jullie geinstalleerd.
ik heb nu de laatste 3 geprobeerd. Fouten worden wel minder, maar verdwijnen niet helemaal.
suggesties?

en dan wordt het alleen nog maar erger
systeem: amd 2500; radeon 9800 pro; cat. 4.8
latere versies heb ik ook geprobeerd..
ik heb nu de laatste 3 geprobeerd. Fouten worden wel minder, maar verdwijnen niet helemaal.
suggesties?

[ Voor 33% gewijzigd door Mystikal op 11-11-2004 21:31 . Reden: foto toegevoegd ]
Basement Bios ---- Exo-S
Er is toch maar 1 auto in de demo (volgens mij), want als ik het zo lees zijn er volgens jouw meerdereRed devil schreef op 09 november 2004 @ 14:48:
[...]
Ow? Ik had die kleine gekozen, waren die andere niet beschikbaar?
![]()
Nooit op de dikke geklikt, kwam ook omdat ik de demo maar 1 dag gespeeld heb.
Zie ondertitel
Ziet er uit als een lightening probleem... Probeer eens met de grafische instellingen te spelenMystikal schreef op 11 november 2004 @ 20:18:
draait er iemand hier dit spel met radeon 9800 pro?
suggesties?
[afbeelding]