http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
omdat ie gisteren uit is gekomen? En de demo 2 dagen daarvoor ofzo.
en ongetwijfelt hebben een paar de geleakte ps2 versie en de xbox versie was dacht ik ook al eerder "verkrijgbaar"
pc xbox call them
zelfs bij dimenssionplus staat hij te boek als 9-11-2004
De niet legale wijze heb ik hem ook nog geen eens gezien
[ Voor 15% gewijzigd door MaFFia op 06-11-2004 14:50 ]
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Verwijderd
www.play.com voor alle platformen, www.bol.com heeft de pc versie.rhermans schreef op 06 november 2004 @ 14:49:
heb hier alle shops inmiddels wel zo een beetje gehad , maar niets over welke versie dan ook .
pc xbox call them
Alle winkels afgeweest en de PC versie is niet tevinden......rhermans schreef op 06 november 2004 @ 14:49:
heb hier alle shops inmiddels wel zo een beetje gehad , maar niets over welke versie dan ook .
pc xbox call them
Hoe springen jullie zo hoop in die Demo!?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
goed timen, ergens in het rode vakje voor de schans je nitro knop indrukken en zodra 't balkje helemaal vol is loslaten.
http://members.chello.nl/r.leenheer1/fojump.wmv
mini tutorial filmpje

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 16:47 ]
woehahahahaVerwijderd schreef op 06 november 2004 @ 15:49:
http://members.chello.nl/r.leenheer1/fojump.wmv
mini tutorial filmpjeinclusief typo, dubbel l
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
ontzettende duke of hazardVerwijderd schreef op 06 november 2004 @ 16:40:
Eindelijk eens een keer eerste geworden met het racen in dat zandlevel![]()
[afbeelding]
Movie 26,7 MB
vette muziek eronder
Weet je eigenlijk wel wat het betekend ? NOFI, maar het is zeer nadrukkelijk aanwezigVerwijderd schreef op 06 november 2004 @ 14:53:
Ik merk in de demo anders helemaal niks van dat 'Catch-up' systeem hoor.
zou ik 'em redelijk kunnne spelen?
Gamespot heeft helaas nog geen techinfo uitgegeven over de game (die nog steeds op Q1'05 release staat daar). Wellicht dat sommige het al kunnen beredeneren die de demo spelen.
[ Voor 56% gewijzigd door Silent Thunder op 06-11-2004 19:23 ]
Verwijderd
moet lukken, 't spel is niet extreem zwaar ofzo.Silent Thunder schreef op 06 november 2004 @ 19:21:
Ik heb een AMD Athlon 1700+ en 'n Ti4200
Verwijderd
Vast wel, ik heb een ti4600 met een 1900+ en haal met 8 auto's rond de 40 fps gemiddeld en de jumptrack iets van 60-80Silent Thunder schreef op 06 november 2004 @ 19:21:
Ik heb een AMD Athlon 1700+ en 'n Ti4200
Gamespot heeft helaas nog geen techinfo uitgegeven over de game (die nog steeds op Q1'05 release staat daar). Wellicht dat sommige het al kunnen beredeneren die de demo spelen.
//edit: ow ja en op 1024x768 lijkt me ook wel belangrijk om te vermelden
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 19:26 ]
ik heb ff een preview gelezen en heb goede verwachtingen.
voor de geintereseerde: http://www.gamespot.com/p...tout/preview_6105425.html
hier wat mirrors voor de demo:
http://www.gamershell.com/download_7433.shtml
http://www.3dgamers.com/d...out/flatout_demo.exe.html
http://www.clubic.com/tel...atout-demo-jouable-1.html
[ Voor 37% gewijzigd door Silent Thunder op 06-11-2004 19:29 ]
Verwijderd
Ja dat weet ik, (zo'n moeilijke term is het niet hoorRoamoR schreef op 06 november 2004 @ 18:48:
[...]
Weet je eigenlijk wel wat het betekend ? NOFI, maar het is zeer nadrukkelijk aanwezig
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 19:47 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
maar toch, voor een lannutje is het zeker een aanrader.
btw die catch up valt volgens mij ook behoorlijk mee, je moet er ook wel af en toe voor zorgen dat je die nitro boost vol krijgt natuurlijk. eenvoudig door wat dingen zoals bandenstapels , hekjes en reclame borden om te rijden.
ook kan je bij die asfalt track beter door de pits rijden omdat je dan die bocht aan het eind v/h rechte stuk beter kan insnijden.
.. nu toch maar's opzoek naar de volledige versie.
jep
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Er zit overigens een leuke fout in de eerste race. Je kan daar vlak voor start-finish linksaf door een soort pits rijden. Maar daardoor gaan de tegenstanders heel langzaam rijden (waarschijnlijk door de catch-up) en kan je ze heel makkelijk inhalen.
Verwijderd
net even geinstalleerd en gekeken, maar ik kan geen multiplayer optie via tcp/ip ofzo vinden, alleen split screen of via lan, ben ik nou blind..of..?wheeler schreef op 06 november 2004 @ 23:47:
8 spelers, peer 2 peer. Dat houdt in dat je direct op een ip moet verbinden in plaats van dat je op een server naar een tegenstander kan zoeken. Ik verwacht/hoop dat ze de boel patchen zodat het wel goed komt of dat er een handige programmeur (kijk naar RBRnet) iets in elkaar knutselt.
Verwijderd
neePalomar schreef op 07 november 2004 @ 01:02:
kun je via lan niet een internet IP adres intikken dan?
Verwijderd
Verwijderd
Nee, geen readme.txt.Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 09:41:
zit er geen readme bij? Naar mijn weten kan hij wel over internet, maar is er geen gui voor. Op het forum stond ook hoeveel kb/s up en down je nodig hebt.
website+forum van flatout is ook al 2 dagen down
www.flatoutgame.com
dus, iemand er al achter gekomen hoe ja kan multiplayen?
Ik ga deze waarschijnlijk wel kopen. Alleen twijfel ik nog tussen de Xbox of PC versie. De PC versie is voor een mooie prijs te koop (33 euro bij GCshop, tegenover 50 voor de Xbox), maar de Xbox versie heeft Xbox Live, waar de PC versie (vooralsnog) niet online kan. Ik neig dus wel naar de Xbox versie. Maar als de PC versie op de één of andere manier wel online kan, koop ik die.
Hoezo geen readmeVerwijderd schreef op 07 november 2004 @ 12:42:
[...]
Nee, geen readme.txt.
website+forum van flatout is ook al 2 dagen down
www.flatoutgame.com
dus, iemand er al achter gekomen hoe ja kan multiplayen?
Bij mij staat die gewoon in Program Files\Empire Interactive\FlatOut Demo
Aha, die manier, Numb1
[ Voor 35% gewijzigd door Piggen op 07-11-2004 13:59 ]
for hosting online game, start the game with:
flatout -host
joining:
flatout -join=ip.address.here.com
you can do the joining with a .bat too.. (must be in flatout folder)
@ECHO OFF
:: OMGLEET BAT
SET /P INPUT=WHAT IP?::
flatout.exe -join=%INPUT%
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
geen readme bij de fullversionMPmad schreef op 07 november 2004 @ 12:50:
Bij mij staat die gewoon in Program Files\Empire Interactive\FlatOut Demo
dat werkt, bedanktDaWaN schreef op 07 november 2004 @ 12:51:
Hoe speel je online:
for hosting online game, start the game with:
flatout -host
joining:
flatout -join=ip.address.here.com
you can do the joining with a .bat too.. (must be in flatout folder)
@ECHO OFF
:: OMGLEET BAT
SET /P INPUT=WHAT IP?::
flatout.exe -join=%INPUT%
Edit: NIET DUS, gewoon in plaats van bronze bonus kiezen
[ Voor 40% gewijzigd door DaWaN op 07-11-2004 14:47 ]
1 klein tikje van de tegenstander en je draait al half om je as heen en bent de lead kwijt
Ik zat me namelijk gisteravond te vervelen dus dacht ik laat ik is een site maken om wat servers te verzamelen. Ik zal er nog wel even zo'n batch opgooien (misschien iets in vb/delph)i, maar eerst moet ik zelf even de fullversion kopen.
Maar als iemand al een server kent kan je hem posten, en dan voeg ik hem toe.
is er ook een mogelijkheid om via de demo online te racen?
[ Voor 39% gewijzigd door Silent Thunder op 07-11-2004 15:13 ]
Verwijderd
Verwijderd
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Klopt, ik vind het echt de Destruction Derby van 2004Verwijderd schreef op 07 november 2004 @ 16:03:
Ziet er erg cool uit, krijg een beetje het destruction durbie gevoel erbij en hoop dat het alleen maar beter is
.
Ik geloof dat de PC versie nog niet verkrijgbaar is. De sites van Bart Smit en de FRS zeggen 5 november (voor alle versies), maar Dimension Plus zegt 9 november. Dus laten we daar maar vanuit gaandjmantri schreef op 07 november 2004 @ 15:59:
in welke winkel is ie nu te verkrijgen dan
je weet wel, zo'n offline geval, waar je heen moet enzo
ik moet morgen toch naar school en als ik dan in de stad ben ga ik hem gelijk halen denk ik
de demo vink trouwens zwaar cool maar da wisten jullie zelf ook al wel denk ik...
De console versies zijn daar vreemd genoeg al wel leverbaar.
Verwijderd
irc://irc.tweakers.net/flatout
Verwijderd
neeErw schreef op 07 november 2004 @ 16:36:
Kun je nou zelf ook tracks maken>? of niet?
Is er een manieer om die bonusmaps ook online te spelen? zoals die destruction derby ring!
Je kan al meteen kei veel upgraden. De dingen die ge locked zijn kun je zo unlocken door ff een simpel baantje uit te rijden en 1ste te worden. Je hebt ook kei veel geld. Meteen kun je al de eener beste auto oid kopen op het begin. Op de baan zelf ook, je wordt een keer achter getikt en meteen sta je andersom. Of je ligt kei ver voor en je crasht en hup ineens laatste. Ook zo bagger dat dat poppetje eruit vliegt en je weer een half uur moet wachten. Ook dat traction control zuigt aars.
Bagger

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Verwijderd
Je moet verder spelen later wordt het weldegelijk wat moeilijker...TweakingPro schreef op 07 november 2004 @ 20:01:
Bwah wat valt dat spel tegen zeg.
Je kan al meteen kei veel upgraden. De dingen die ge locked zijn kun je zo unlocken door ff een simpel baantje uit te rijden en 1ste te worden. Je hebt ook kei veel geld. Meteen kun je al de eener beste auto oid kopen op het begin. Op de baan zelf ook, je wordt een keer achter getikt en meteen sta je andersom. Of je ligt kei ver voor en je crasht en hup ineens laatste. Ook zo bagger dat dat poppetje eruit vliegt en je weer een half uur moet wachten. Ook dat traction control zuigt aars.
Bagger![]()
Verwijderd
Verwijderd

1e screen is als je host
2e is als je joined
3e is als je aan het wachten ben om een game te joinen, duurt meestal niet zo lang.
#flatout op irc.tweakers.net dus om afspraken te maken voor online play
Kleine FAQ (wat ook al eerder is gezegt maar voor het geval sommige mensen niet terug lezen
Hosten:
Ik weet (nog) niet wat voor poorten je moet forwarden om te kunnen hosten als je een router of firewall hebt.
Maak een snelkoppeling (bijvoorbeeld naar je bureaublad) en tik achter flatout.exe -host game moet nu opstarten als je dubbelgeklikt hebt en de rest moet zich hopelijk volgen... Voorbeeld pic
Joinen:
Ook niet zo moeilijk, snelkoppeling maken en -join=ipadres intikken
Voorbeeld pic
Verwijderd
Jammer, net LAN gehad dit weekend...zou het heel graag dit weekend hebben gespeeld.
paar punten van verbetering:
-Uitgebreidere Replayfunctie waarbij je kunt terugspoelen / Saven etc.
-Realisme mode adden, waarbij auto's langzamer etc gaan rijden naarmate de doorhen opgelopen schade (wielen die eraf kunnen).
-Editor erbij om zelf tracks / auto's te maken.
Scheelt bovendien 16 euro en ik kan met m'n makkers van GoT racen
is het nu echt dat alle developers door uitgevers gecontroleerd worden? bah! maar gelukkig kunnen we op de pc alles aanpassen, zeker nu een developer hulp biedt...
I think once you have started doing this, then you will see why we didn't include the realistic sim mode. We simply didn't have time for it. The hardcore simmers that wants this are very vocal, but face the fact theres, maybe 10 000 in the world, that would buy the game, and some more that would pirate it. So for the work it would have needed, and the delay of the release date, many of the deciding people didn't see it neccessary. If you ask me, then I would have had somewhat different priorities, but that's just me...
Additionally you might ask, why did we include this much helpers in the first hand? The answer is we didn't want to but were forced to. We had to change the physics multiple times to satisfy Sony America.
..
Verwijderd
is dus helemaal niet mogelijk neem ik aan?
[ Voor 35% gewijzigd door Ganja-Cape op 08-11-2004 00:43 ]
Beters niet, het zou heel gaaf zijn als er support komt zoals er nu al een beetje komt. Dat daarmee de community zal gaan groeien, en de game zich daardoor ook nog zal kunnen ontwikkelen. Bijvoorbeeld door patches en updates van het wagenpark of tracks.
En het zal helemaal gaaf worden als er een trackeditor zou komen, zie het al voor me, Destruction Derby 2 tracks voor FlatOut
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
No ProblemoGanja-Cape schreef op 08 november 2004 @ 00:17:
Voor de mensen die online willen spelen met een firewall, je moet poort 23756 UDP hebben. (tnx Cryte voor het testen)
Verwijderd
Verwijderd

XviD video
Was een ongelukkie

Je hebt van die spellen die je absoluut met een stuur moet spelen zoals bijv. Richard Burns Rally.
Je hebt ook van die spellen die vaak met een gamepad veel beter sturen zoals bijv. de Need for Speed Series (naar mijn mening)
Ik heb het spel geprobeerd met beide, maar ik ben er nog niet uit.
Het stuur geeft namelijk nogal een grote FPS drop als ik FFB inschakel, bij een gamepad heb ik geen last daarvan (ook niet met FFB)
Voor degene die het spel met een FFB stuur spelen, hebben jullie ook last van een flinke drop in FPS.
Mijn stuur is een Microsoft FFB Wheel. Mijn gamepad is een Thurstmaster Dual Force.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Allemaal lijnen die door het beeld lopen. echt irritant. Ik had wel heeeeel even het DD weer voor me....
Ik heb een amd 2400/512mb/ati radeon 9800pro/catal. drivers 4.10/winxp SP2
Iemand meer met deze problemen? en wat kan ik eraan doen.
Vreemd, hij herkent mijn gamepad niet eens MS Sidewinder usb. Ik heb hem aan mijn computer gehangen nadat ik het spel heb geinstalleerd. Zou dat wat uitmaken?
ps: hoe maak ik een screendumps in flatout?
gamepad issue
[ Voor 22% gewijzigd door Mystikal op 08-11-2004 09:13 ]
Basement Bios ---- Exo-S
@Mystikal: Ik heb geen ati kaart maar altijd hoor ik van die dingen, en dan gebruiken ze een andere versie van catalyst (lees: meestal lager) en alles werkt weer goed. Screendumps kan je maken met printscrn maar met iets als fraps kan je meerdere en zelfs filmpjes.
Verwijderd
Verwijderd
heb hem geprobeerd....... besturing is waardeloos net als het weggedrag
Belachelijk dat als je de juiste lijnen rijdt je bijna niet hoeft te remmen, dat doet het spel wel voor je. En als je een bocht niet lijkt te halen doet je gas het gewoon even niet. Wauw...
[ Voor 3% gewijzigd door MartijnA3 op 08-11-2004 10:21 ]
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd

Sweet !wheeler schreef op 07 november 2004 @ 23:05:
Een verdomd interessante wending op het Duitse forum van FlatoutHQ. Een Bugbear programmeur trekt daar een laadje open hoe de handling/traction control van Flatout in elkaar steekt.
Staat dus ook hoe je die zooi kan uitschakelen, eens proberen vanavond.
Als je in de bocht de nitro er op zet, dan ga je volgens mij gewoon driften..Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 10:23:
op die zandbaan wel ja, maar op die 2e baan is het vrijwel onmogelijk om uit de bocht te vliegen. Je kan de meeste bochten zelfs met nitro nemen
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Verwijderd
driften wil ik 't niet noemen, hij trekt wel strepen maar 't is me nog niet gelukt om de achterkant echt uit te laten breken (op die asfalt baan bedoel ik he).Demoniac schreef op 08 november 2004 @ 10:51:
[...]
Als je in de bocht de nitro er op zet, dan ga je volgens mij gewoon driften..
Dat is dus 'Slidecontrol', waar die developer het over heeft hierzo:Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 10:59:
[...]
driften wil ik 't niet noemen, hij trekt wel strepen maar 't is me nog niet gelukt om de achterkant echt uit te laten breken (op die asfalt baan bedoel ik he).
Believe it or not, but there's no "traction control" or "automatic throttle" in either normal or professional mode, unless that did sneak in late in the developement, but last time I checked the physics code it wasn't there(I can't check now because I'm on vaccation).
What there is however, is SlideControl, and Understeer, values. There's also steeringbalancefactor, and steering balance rates. I can't tell exactly what theese values does, as I don't have the code to look at, and I didn't program that code.
Bij mij knal ik iedere keer in die geul met mijn mannetje
Waar moet je die loslaten?
En wat bij het hoogspringen? daar is mijn hoogste sprong ooit 88 meter geweest maar dan met 2 andere klote sprongen kwam ik nog niet aan zilver
op zich wel grappig spel verder
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Blijkbaar kan de AI het niet aan, die crashen.

Wat dacht je van loslaten vlak voor de geul?Lord_T schreef op 08 november 2004 @ 11:25:
kan iemand me dat verspringen uitleggen
Bij mij knal ik iedere keer in die geul met mijn mannetje
Als je dat rode vlak oprijdt voor de schans moet je de knop al indrukken, dan lostlaten als het rode balkje vol is.En wat bij het hoogspringen? daar is mijn hoogste sprong ooit 88 meter geweest maar dan met 2 andere klote sprongen kwam ik nog niet aan zilver
Verwijderd
En zo erg is dat met die bochten niet. Het is gewoon geen sim, maar een lekkere beuk/race game, wat me vooral met multiplayer gaaf lijkt.
Je kan wel overal op gaan zeiken, maar ik vind em lekker racen voor een beuk/race spel.
dat was de bedoeling denk ik ookVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:37:
Ik ze een paar mensen het spel helemaal afkraken nadat ze het 1 keer hebben gespeeld. Als je het vaker speelt, raak je beter bekend met de besturing van de auto, en lig je niet 'in een keer helemaal achterstevoren als je van achter wordt aangetikt' (das echt onzin).
En zo erg is dat met die bochten niet. Het is gewoon geen sim, maar een lekkere beuk/race game, wat me vooral met multiplayer gaaf lijkt.
Je kan wel overal op gaan zeiken, maar ik vind em lekker racen voor een beuk/race spel.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Helemaal gelijk. Als je realisme wilt? GTR of GPL (welke ik overigens ook speel), maar dit is gewoon een lekkere arcade racer waar je zonder teveel moeite snel kunt spelen. Lekker een nieuwe vorm van DDVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 13:37:
Ik ze een paar mensen het spel helemaal afkraken nadat ze het 1 keer hebben gespeeld. Als je het vaker speelt, raak je beter bekend met de besturing van de auto, en lig je niet 'in een keer helemaal achterstevoren als je van achter wordt aangetikt' (das echt onzin).
DaWaN volgt deze game al meer dan een jaar
[ Voor 21% gewijzigd door DaWaN op 08-11-2004 14:59 ]
Waarom kunnen fun en realisme niet door één deur dan?RoamoR schreef op 08 november 2004 @ 14:50:
[...]
Helemaal gelijk. Als je realisme wilt? GTR of GPL (welke ik overigens ook speel), maar dit is gewoon een lekkere arcade racer waar je zonder teveel moeite snel kunt spelen. Lekker een nieuwe vorm van DD
Júist voor iemand die GPL en GTR speelt (ik ook) zou dit frustrerend moeten zijn lijkt mij. Je weet hoe je sneller kan zijn, maar het spel laat dat niet toe omdat je gaspedaal niet werkt omdat het spel denkt dat je uit de bocht gaat vliegen. Terwijl je juist de kont opzij wilt gooien á la GPL om sneller een bocht door te driften.
Ik zeg niet dat ik het spel niet leuk vind, maar het kan zóveel leuker.
En dat allemaal door Sony. Blegh. Gelukkig dat de developers het er blijkbaar ook niet mee eens zijn en de community al helpen dit op te lossen.
Tuurlijk kan dat door 1 deur (waarom spelen we anders na zoveel jaar nog steeds GPLMartijnA3 schreef op 08 november 2004 @ 15:08:
[...]
Waarom kunnen fun en realisme niet door één deur dan?
Júist voor iemand die GPL en GTR speelt (ik ook) zou dit frustrerend moeten zijn lijkt mij. Je weet hoe je sneller kan zijn, maar het spel laat dat niet toe omdat je gaspedaal niet werkt omdat het spel denkt dat je uit de bocht gaat vliegen. Terwijl je juist de kont opzij wilt gooien á la GPL om sneller een bocht door te driften.
Maar stel dat ze dat meteen hadden gedaan (realisme). Dan hadden ze een hoop mensen afgeschrikt, hence, veel potentiele kopers hadden het niet gekocht.
Nu heb je (een grotere) kans dat er een grote modcommunity opstaat die dat realisme er zelf wel in gaat bouwen.
True, maar dat hadden ze toch ook op kunnen lossen door een arcade-mode en een sim-mode in te bouwen? (of deze functies instelbaar te maken in het opties-menu)RoamoR schreef op 08 november 2004 @ 15:17:
Maar stel dat ze dat meteen hadden gedaan (realisme). Dan hadden ze een hoop mensen afgeschrikt, hence, veel potentiele kopers hadden het niet gekocht.
Gelukkig is er voor wat betreft off-road racen nog wel hoop voor de simliefhebbers in de vorm van Cross Racing Championship dat binnenkort ook verschijnt
Verwijderd
Iemand uit Overijssel, en dan vooral omgeving Enschede, die em is tegengekomen?
Toevalligerwijs is net de single-player demo verschenen van dit spel! Ga hem zometeen maar eens proberen. Weinig over bekend, maar zou best vermakelijk kunnen zijn! Cockpits zagen er in ieder geval super uit!!kNarf schreef op 08 november 2004 @ 15:54:
Dit spel zou oorspronkelijk (2 jaar geleden) ook een sim worden. De auto's waren toen heel anders en er zat ook een zeer strakke cockpitview in. Maar toen vond men het blijkbaar ineens nodig om het om te vormen tot een multi-platform arcaderacertje
Gelukkig is er voor wat betreft off-road racen nog wel hoop voor de simliefhebbers in de vorm van Cross Racing Championship dat binnenkort ook verschijnt(van de makers van 1nsane)
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
ik krijg een crash to desktop als ik een race wil starten, maakt niet uit wat voor race.
Zodra ik enter doe voor quick race oid, krijg ik de windows 'poenk' en gaat ie terug naar desktop.
Alle andere spellen werken goed, systeem is 8 uur lang prime95 stable....
Iemand oplossing?
Heb al andere vga drivers geprobeert, geen effect
Specs:
athlon xp mobile 2600+ @ 2450mhz
1024mb
x800xt platinum edition
alle andere games werken gewoon ???
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Heb je de demo of de full-versie? En als je de full hebt: Legaal of illegaal?El Snorro schreef op 08 november 2004 @ 17:05:
Ik heb een flink probleem met flatout:
ik krijg een crash to desktop als ik een race wil starten, maakt niet uit wat voor race.
Zodra ik enter doe voor quick race oid, krijg ik de windows 'poenk' en gaat ie terug naar desktop.
Alle andere spellen werken goed, systeem is 8 uur lang prime95 stable....
Iemand oplossing?
Heb al andere vga drivers geprobeert, geen effect
Specs:
athlon xp mobile 2600+ @ 2450mhz
1024mb
x800xt platinum edition
alle andere games werken gewoon ???
Full, illegaalVerwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:10:
[...]
Heb je de demo of de full-versie? En als je de full hebt: Legaal of illegaal?
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Verwijderd
Ziet er goed uit, alleen heeft Invictus helaas weer niet het budget gehad om bestaande auto's in het spel te stoppen. Heeft Flatout jammergenoeg ook niet, maar bij Flatout zijn er niet zo duidelijk bestaande auto's te herkennen in de modellen, wat bij CRC wel het geval is. Dat geeft mij toch altijd een beetje een nepgevoel.kNarf schreef op 08 november 2004 @ 15:54:
Gelukkig is er voor wat betreft off-road racen nog wel hoop voor de simliefhebbers in de vorm van Cross Racing Championship dat binnenkort ook verschijnt(van de makers van 1nsane)
Jawel, die release is wel goed...Dennahz schreef op 08 november 2004 @ 17:23:
Volgens mij is die release nog niet helemaal goed, maar laten we het legaal houden in dit topic.
Werkt bij iedereen (is een repack)
Sorry mods als dit warez is, remove hem dan maar

Maar ik baal hard dat deze game weer loopt te *$#%@
dan heb je de verkeerde iso binnengehaald, zonde van je datalimiet

Nee, heb allebei de versies geprobeerd.wheeler schreef op 08 november 2004 @ 17:26:
[...]
dan heb je de verkeerde iso binnengehaald, zonde van je datalimietnog paar daagjes geduld en dan mag je de legale, niet crashende in de winkel halen
Ook de 'proper'
en heb btw geen datalimiet

Zeer belangrijke informatie: Inventaris
net ff 1 race gereden en meteen gewonnen
Ik had alleen UDP 23756 open en geforward, en het werkte perfect! (hosten)Copyman schreef op 08 november 2004 @ 17:33:
Volgensmij zijn de poorten van FlatOut: UDP 23756 en UDP 23757. Heb even in prompt gekeken dmv netstat -a. Dit vond ik de 2 meest onbekendste poorten.
Had dit met ethereal gekeken en dit was de poort die eruit sprong.