Ik denk dat dat een bugje is ofzo van de demo, aangezien op de site van hun staat dat er bij staat dat de damage de performance wel beïnvloed.Flyduck schreef op 03 november 2004 @ 20:58:
Ik heb hem ondertussen ook gespeeld.
Het schademodel zit echt wel goed in elkaar, echter lijkt de schade totaal geen negatief effect te hebben op de snelheid / bestuurbaarheid van de auto![]()
Wat is dan het nut van een tegenstander naar de klote helpen?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
-edit-
Link
Het moet goed gaan met een resumer oid
Directe link gehost bij Spielerij.net (Londen). Zal wel lekker snel gaan, aangezien er toch amper dataverkeer is
Link
Het moet goed gaan met een resumer oid
Directe link gehost bij Spielerij.net (Londen). Zal wel lekker snel gaan, aangezien er toch amper dataverkeer is
[ Voor 57% gewijzigd door Phobos op 03-11-2004 22:33 ]
Leuk spel, ik vind de besturing van de auto alleen een beetje lastig. Ik moet er nog flink aan wennen ieder geval
. Grafisch ziet het er echt super uit
. En eindelijk kan alles op de baan ook echt kapot
.
Hoogste lanchering van bestuurder = 99.72 (edit)
.
Hoogste totaal is: 285.50 (edit).
Hoogste lanchering van bestuurder = 99.72 (edit)
Hoogste totaal is: 285.50 (edit).
[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 03-11-2004 22:15 ]
Verwijderd

Erg gaaf spel
Een paar minpuntjes tot nu toe:
Het is alsof ik af en toe een vertraging (soort schokken) heb, beetje moeilijk uitleggen is nogal vaag
De damage die jij of een ander krijgt mag wel iets meer effect hebben op het rijgedrag en de snelheid van de auto.
Ik mis ook wel een repairmogelijkheid als in een pits ofzo.
En @ Blade_V wat is jouw truuk

//edit: filmpje van een score met 105 punten http://www.bfmaps.nl/~lighteye/flatout/flatout_score_105.avi (4 MB) opzich niet zo bijzonder maar wou ook ff fraps testen of dat een beetje loopt met dit spel.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 22:25 ]
vind het een Grappig spel , maar moet zeggen dat ik hem te stuiterig vind 
DD modes lijkt me *kwijl*
Races vind ik te eri omdat je net altijd het pech kan hebben dat er net een pion leg ofzo .
DD modes lijkt me *kwijl*
Races vind ik te eri omdat je net altijd het pech kan hebben dat er net een pion leg ofzo .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
De truuk is timingVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 22:13:
En @ Blade_V wat is jouw truukmijn score is iets van 105 maximaal
Record van 1 sprong: 113.12 meter, bijna over het vangnet heen
Ik mis bij high jump alleen een restart optie en soms als je die schans oprijdt knalt ie in de bocht tegen de bocht/muur aan
[ Voor 36% gewijzigd door bAdmuTs op 03-11-2004 22:45 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
echt vet spel japrimemaximuz schreef op 03 november 2004 @ 21:20:
Erg fun dit spel, brengt het DD gevoel wel terug. Schademodel is imo wel vet, wat ook leuk is is dat "carjumpen" ofzoiets![]()
![]()
[afbeelding]
vooral slow motion is humor als je naar beneden pleurt
Demo gedownload, maar krijg hem niet aan de praat
Zowel via startmenu naar setup of de game starten als in de folder zelf, er start niets op?
Ik heb in de folder alleen maar 3 internetlinks, 1 savegame map, en een BFS file van 170 MB. Dit is volgens Google een BeOS file bestand???
Heb ik nu Flatout voor BeOS gedownload?
Ik heb in de folder alleen maar 3 internetlinks, 1 savegame map, en een BFS file van 170 MB. Dit is volgens Google een BeOS file bestand???
hmm, scheelt nie veel, ik had 2x104 en 1x 94 ofzo
dat carjumpe is vet!
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Cool spelletje!!
Heb hem net ff gespeeld en ziet er allemaal erg vet uit
Alleen het geluid is wat minder. Mag wel wat meer klinken als een ronkende V8 ipv. een kuimeldief 
Wel een beetje lame dat je telkens uit je auto geslingerd wordt... kun je geen gordels kopen ofzo als upgrade?
Wel een beetje lame dat je telkens uit je auto geslingerd wordt... kun je geen gordels kopen ofzo als upgrade?
Leuke demo. Het racen is trouwens wel behoorlijk moeilijk. Een foutje en je ligt echt genadeloos achterop. Ook vind ik deze kar erg slipperig en lastig te controlleren, vooral op het eerste circuit. Maar dit smaakt zeker naar meer
offtopic:
Klote, nu is het al 3 uur...
Klote, nu is het al 3 uur...
De demo valt me tot nu toe tegen 
Pro's:
-schademodel
-fun via het LAN (schat ik zo in)
Con's:
-schade aan de auto heeft geen verdere invloed
-irritant dat die kerel bij elk tikje door het raam vliegt
-traction control (aarrgghhh
)
Ik hoop dat de 3 con's weggenomen zijn in het volledige spel, dan gaat dit namelijk keihard roeleren. Ik hoop dat ik hem dit weekend full kan spelen, heb namelijk een lannetje, en dit is natuurlijk een waardige opvolger voor het (door ons) veel gespeelde Insane

Pro's:
-schademodel
-fun via het LAN (schat ik zo in)
Con's:
-schade aan de auto heeft geen verdere invloed
-irritant dat die kerel bij elk tikje door het raam vliegt

-traction control (aarrgghhh
Ik hoop dat de 3 con's weggenomen zijn in het volledige spel, dan gaat dit namelijk keihard roeleren. Ik hoop dat ik hem dit weekend full kan spelen, heb namelijk een lannetje, en dit is natuurlijk een waardige opvolger voor het (door ons) veel gespeelde Insane
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Misschien dat je in de volledige versie een gordel-upgrade op je auto kan zetten?
Traction control lijkt me wel irri, zeker in een stockcar moet je gewoon lekker kunnen glibberen en glijden..
* Demo gaat vanavond nog een poging doen om de demo te downloaden.. Gisteren liep halverwege de download mijn systeem vast
* Demo gaat vanavond nog een poging doen om de demo te downloaden.. Gisteren liep halverwege de download mijn systeem vast
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Erg goede demo van een grote belofte, mijn verwachtingen waren dus niet te hoog. Ben het met bovenstaande punten eens; er moet een soort tractioncontrol override komen (op Flatout officiele forum: In normal mode there are some helpers running to keep the cars more controllable. Full game has an optional professional handling mode where the cars are.. well.. harder to drive.), de mogelijkheid een gordel te installeren. De schade zal in de volledige versie wel invloed hebben op je wegligging.
Het spel draait hier trouwens heel goed, geen slowdowns etc. zal Fraps eens laten zien naar aantal fps.
startpost even opfrisser gegeven
Het spel draait hier trouwens heel goed, geen slowdowns etc. zal Fraps eens laten zien naar aantal fps.
startpost even opfrisser gegeven
[ Voor 30% gewijzigd door wheeler op 04-11-2004 13:04 ]
DirectX 9c had ik niet (meer) geinstalleerd. Waarschijnlijk heeft SP2 die samen met mijn Ati drivers getrashed....RoamoR schreef op 03 november 2004 @ 23:42:
Demo gedownload, maar krijg hem niet aan de praatZowel via startmenu naar setup of de game starten als in de folder zelf, er start niets op?
Demo, zeer goede besturing (ook even tussendoor met het toetsenbord), mooie graphics (geen slowdown @1280x1024 alles aan), mooi schademodel, goede AI.
Deze komt op mijn verlanglijstje
Hopen trouwens dat deze game goed modbaar word /me denkt aan Dukes of Hazzard, DD proper remake, Midtown Madness look a like
Het spel geeft een heerlijk snelheids gevoel en het speelt ook gewoon lekker soepel met 1Gb mem en een 6800LE@6800
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Ik moet zeggen dat ik enorm onder de indruk ben de gebruikte engines (physics EN graphics!). Zijn beide van een hoog niveau maar het draait als een tierelier!
1280*1024 + 2xAA+8*AF op een 2500+ met een 9700non-pro....
1280*1024 + 2xAA+8*AF op een 2500+ met een 9700non-pro....
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Dat klopt, het ziet er fantastisch uit en het draait als een tierelier, maar die traction control verpest werkelijk alles voor mij. Bah, bah en nog eens bah.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Naar deze demo best uitgekeken, en ik mag nu zeggen dat ik de game heerlijk vind
. Echt een toppertje!
De minimum specs zijn ook een beetje overdreven in zekere zin, draai het op een 1Ghz Thunderbird met 512mb ram en een GF4ti 4400 128mb, op standaard settings gewoon heel vloeiend.
Dacht dat ik voor deze game echt dik moest gaan upgraden, niet echt dus. JEUJ
De minimum specs zijn ook een beetje overdreven in zekere zin, draai het op een 1Ghz Thunderbird met 512mb ram en een GF4ti 4400 128mb, op standaard settings gewoon heel vloeiend.
Dacht dat ik voor deze game echt dik moest gaan upgraden, niet echt dus. JEUJ
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Hebben meer mensen hier last van? Het is namelijk behoorlijk irritantVerwijderd schreef op 03 november 2004 @ 22:13:
Het is alsof ik af en toe een vertraging (soort schokken) heb, beetje moeilijk uitleggen is nogal vaagfps is wel redelijk constant rond de 40 gemiddeld ongeveer.
NeeViper7 schreef op 04 november 2004 @ 14:49:
[...]
Hebben meer mensen hier last van? Het is namelijk behoorlijk irritant
idd, je kunt niet eens goed de bocht door. Aandrijving valt gewoon helemaal weg... Ik wil driftenArfman schreef op 04 november 2004 @ 14:06:
Dat klopt, het ziet er fantastisch uit en het draait als een tierelier, maar die traction control verpest werkelijk alles voor mij. Bah, bah en nog eens bah.
nou, ik merk toch echt wel dat ie minder goed rijdt als de wielen scheef staan en de motor in de fik. Maar idd niet zo erg dat je niet meer kunt rijden (blijft wel een arcadespelletje natuurlijkFlyduck schreef op 03 november 2004 @ 20:58:
Ik heb hem ondertussen ook gespeeld.
Het schademodel zit echt wel goed in elkaar, echter lijkt de schade totaal geen negatief effect te hebben op de snelheid / bestuurbaarheid van de auto![]()
Wat is dan het nut van een tegenstander naar de klote helpen?
Man, weer ff zitten raggen, heerlijk 
Echt, found my new Destruction Derby
DD2 was echt helemaal gewelding, 6 jaar terug ongeveer, nu eindelijk weer een race rag game van kaliber
(Carmageddon is iets anders.. maar ook heel strak, haha)
Echt, found my new Destruction Derby
DD2 was echt helemaal gewelding, 6 jaar terug ongeveer, nu eindelijk weer een race rag game van kaliber
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Met een Force Feedback stuur merk je de schade wel
Damn die laatste jump is sick manVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 15:19:
[afbeelding]
movie 15 MB (XviD)
Het heeft eventjes geduurdmaar dan toch een nieuwe highscore van 323.97
Hier loopt het overigens ook erg flex, 1600x1200 geen aa of af wel full detail zorgt voor een constante 75FPS
Right for all the wrong reasons.

bijna over het vangnet!
ik raakte 't vangnet helemaal bovenaan, maar ik viel daarna nog een paar metertjes...
[ Voor 37% gewijzigd door Viggen op 04-11-2004 16:30 ]
Had ik ookViggen schreef op 04 november 2004 @ 16:29:
[afbeelding]
bijna over het vangnet!
ik raakte 't vangnet helemaal bovenaan, maar ik viel daarna nog een paar metertjes...
Oficieel? Nee
Illegaal? Op PS2 en XboX.
Heb net de demo ff gecheckt. Zeker wel een vet spel. Kan niet wachten om em over een LAN met een stuk of 10 mensen te spelen
.
Het hele spel heeft een extra optie om dit soort zaken uit te zetten, de demo is (te) eenvoudig gehouden om veel potentiële kopers te plezieren.Arfman schreef op 04 november 2004 @ 14:06:
dat de bandjes niet te hard doorslippen. Bij dit spel wil het in een rechte lijn nog wel, maar in een bocht bijv. stoppen ze met slippen. Dan breekt je auto niet weg... Stability control is het eigenlijk.
http://www.google.com/search?hl=en&q=traction+control
Kom op zeg...
GC Shop zegt 'm al te hebbenTheebag schreef op 04 november 2004 @ 17:46:
En morgen legaal.
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1324 PC
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1327 PS2
http://www.gcshop.nl/details.php?id=1328 XBox
[ Voor 45% gewijzigd door RobIII op 04-11-2004 18:11 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Er zitten zelfs "destruction arena's" in , naast de minigames. Dit is echt de DD van 2004
.
Weee 

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Kan je deze game wel eigenlijk online spelen als je de PC versie hebt?
Want als je de demo afsluit staat er alleen iets van "up to 8 players with LAN".
Er staat niks over online racen.
Want als je de demo afsluit staat er alleen iets van "up to 8 players with LAN".
Denk niet dat er een online multiplayer mode is, misschien later in een patch?Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 19:18:
Kan je deze game wel eigenlijk online spelen als je de PC versie hebt?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Wat ik uit de officiele site begrijp, is dat de pc versie alleen lan support heeft, en de xbox versie multiplayer via live....
Best jammer, wil hem op de pc online spelen. Maar misschien kan je het zo maken dat het toch via internet kan. Was met Big Scale Racing ook zo. Je kon alleen via lan, maar vul het ip adres van de host in en het ging als nog....
Wellicht geen public servers die er zijn, maar dan posten we hier dan wel de ip adressen van iemand die een game aanmaakt.
Best jammer, wil hem op de pc online spelen. Maar misschien kan je het zo maken dat het toch via internet kan. Was met Big Scale Racing ook zo. Je kon alleen via lan, maar vul het ip adres van de host in en het ging als nog....
Wellicht geen public servers die er zijn, maar dan posten we hier dan wel de ip adressen van iemand die een game aanmaakt.
Verwijderd
't ding kan naar mijn weten alleen direct via ip connecten, internet of lan maakt niet uit. Er is alleen geen gui voor om servers te zoeken. Helaas is 't forum down, daar stond meer info op.
damn, wat is dit voor spel
je rijd zo hard mogelijk over een schans, en op een paar honderd feet smijt je de bestuurder dr uit,...
zeggen ze dat doom3 hard is
zeggen ze dat doom3 hard is

Van Flatout Forum:
alleen peer-2-peer netwerken dus.We don't have any official specs for the bandwidth requirements, and it's not very much tested either, so my numbers migth be slightly off.
Let's start with the XBox version, it requires slightly more bandwidth for two reasons, first the voice, and then the built in encryption. When desiging it we had two choices, either make it play on slower connections, or make it work better if you have a connection that allows it. Actually there was a third option too, to throttle the bandwidth dynamically, but due to lack of time for both testing, and implementing, it never made it to the game.
We settled with 256/256 as the targeted connection speed for 8 player games, as that should be a quite normal connection nowadays. Also Live is mainly targeted at broadband connections. I don't have figures in hand, but IIRC, the final code uses about 20kbit per player, depending on how much you talk, and some other things. So a 196Kbit connection is enough.
In practice you might even be able to play it on a 128 connection, but that depends a bit on how you ISP is set up. A 56k connection should be enough for a 4 player game, if you don't talk(a tip mute all other players)
The PC version requires less, because there's no encryption overhead, and no voice. Not much, about 3.5kbit less per player. But take the 8 player situation, 3.5*7=25kbit. Additionally there's an ini file where you can set the packet rate, to for example 10 frames per second instead of 20. That would reduce the bandwidth requirements almost by half. But remember even if I tell theese requirements, there's no official online play in the pc version.
Had de demo gisteren al gedownload, maar ik heb hem net pas kunnen spelen (Had het best druk
), maar het is echt een top game!
Het racen is harstikke vet en de Arena is vooral ook lachen
Ik kan dus niet wachten
Maaruh, ik ga snel weer even verder
Het racen is harstikke vet en de Arena is vooral ook lachen
Ik kan dus niet wachten
Maaruh, ik ga snel weer even verder
Damn, dit is echt een gaaf spel!
Besturing is even wennen (auto glijdt nogal) maar zeker een aangename afwisseling na alle gelikte super-car racegames
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik snap niet waarom ze gewoon gewoon online mogelijkheden in het spel maken?
het lijkt wel alsof op de xbox alles live wordt en de pc achterwegen laten net als pes4.
het lijkt wel alsof op de xbox alles live wordt en de pc achterwegen laten net als pes4.
Best mooi en leuk spel.
Doet me een klein beetje denken aan dat spel waar iedereen op een raket zit en elkaar erg fijn om zeep probeert te helpen. Naam weet ik helaas niet meer.
Dit is wel een racespel waar ik de volledige versie van hebben, dat was wel anders met de laatste Colin McRae spel.
Doet me een klein beetje denken aan dat spel waar iedereen op een raket zit en elkaar erg fijn om zeep probeert te helpen. Naam weet ik helaas niet meer.
Dit is wel een racespel waar ik de volledige versie van hebben, dat was wel anders met de laatste Colin McRae spel.
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
Verwijderd
Leuke demo iig ...heb alleen een beetje het gevoel dat je de auto,s moet duwen
Beetje raar uitgedrukt maybe ,maar als je Destruction Derby hebt gespeeld snap je wel wat ik bedoel denk ik daar kon je veel meer mee gooien
Beetje raar uitgedrukt maybe ,maar als je Destruction Derby hebt gespeeld snap je wel wat ik bedoel denk ik daar kon je veel meer mee gooien
Verwijderd
klopt, de auto's hebben een soort van traction/stability control om 't racen simpel te maken. In de full is er een "pro" mode waarin dat niet zit.Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 22:34:
Leuke demo iig ...heb alleen een beetje het gevoel dat je de auto,s moet duwen![]()
erg goed en verslavend.
brandweer en ambulance personeel e.d. zullen et wat minder vinden, maar dat uit de auto stuiteren is werkelijk om je te bescheuren.
eindelijk weer een goed destructino derby spel.
brandweer en ambulance personeel e.d. zullen et wat minder vinden, maar dat uit de auto stuiteren is werkelijk om je te bescheuren.
eindelijk weer een goed destructino derby spel.
wat zijn jullie tijden
3:40.32 totaal tijd van de eerste racemap
(Zal ongetwijfeld sneller kunnen)
Ik eindig altijd laatste bij de eerste map, komt waarschijnlijk omdat dit een zand-parcours is en ik moeite heb om al die ''paarden-krachten'' in controle te houdenrhermans schreef op 04 november 2004 @ 22:52:
wat zijn jullie tijden
Bij de 2e gaat het weer beter.
Verwijderd
Ik vind het spel zeer geslaagt ..had alleen liever dat de autos met damage ook dit terugmerken in het rijgedrag / snelheid etc...het maakt nu niet uit hoe zeer de auto ook beschadigd is...hij rijd gewoon op volle snelheid door.
Ik wil de auto's van tegenstanders in puin rijden, gaat beetje moeilijk als ze constant gewoon doorrijden alsof ze niks geen schade hebben...jammer.
p.s. Kunnen de wielen er ook af net als in Insane?
Ik wil de auto's van tegenstanders in puin rijden, gaat beetje moeilijk als ze constant gewoon doorrijden alsof ze niks geen schade hebben...jammer.
p.s. Kunnen de wielen er ook af net als in Insane?
Ik merk wel iets aan het weggedrag als de wielen scheef staan e.d. Subtiele correcties gaan dan niet zo lekker meerVerwijderd schreef op 04 november 2004 @ 23:07:
Ik vind het spel zeer geslaagt ..had alleen liever dat de autos met damage ook dit terugmerken in het rijgedrag / snelheid etc...het maakt nu niet uit hoe zeer de auto ook beschadigd is...hij rijd gewoon op volle snelheid door.![]()
Wat ik doe is de tegenstanders tegen het begin van een muurtje duwen (zo'n scherpe rand), zodat ze zo hard crashen dat ze eruit vliegen
volgens mij niet, ik heb mn auto zo ver mogelijk geprobeerd te trashen (constant met NOS-boost tegen muren knallen enzo), maar alleen carosserie etc. deukt steeds meer in.p.s. Kunnen de wielen er ook af net als in Insane?
Verwijderd
lol "eenvoudige" manier om snel naar voren te komen bij de start: houd nitro ingedrukt en veeg tegen auto's aan, bij elk tikje krijg je dan een speedboost zodat je de auto weer raakt => nog een speedboost
Zeker als je de tegenstander tegen een muur duwt krijg je door de impact een aardige boost 
kon 't niet laten :P
kon 't niet laten :P
Verwijderd
haha... Dukes Of Hazard 
p.s. Wanneer komt hij uit voor de pc?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 02:32 ]
Verwijderd
VandaagVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 01:06:
haha... Dukes Of Hazard
Woei, 114,62m gesprongen
Top spel. Mooie graphics en goede gameplay. Ik heb alleen in de demo last van een enorme terugval in FPS wanneer ik FFB van mijn MS FFB Wheel inschakel.
Vooral bij de off road course loopt het spel dan niet meer soepel. Op het asvalt valt het wel mee, maar daar heb je bijna geen FFB effects.
Bij een gamepad heb ik helemaal geen negatief effect op performance als ik FFB inschakel.
Waar hebben we dat probleem weleens eerder gehad:
Ja inderdaard bij CMR3.
Ik gebruik nu het RTC tooltje dat Tocaedit destijd had gemaakt om dit probleem op te lossen tot dat er een patch kwam voor CMR3.
Ik hoop dat deze bug in de volledige versie al opgelost is.
Vooral bij de off road course loopt het spel dan niet meer soepel. Op het asvalt valt het wel mee, maar daar heb je bijna geen FFB effects.
Bij een gamepad heb ik helemaal geen negatief effect op performance als ik FFB inschakel.
Waar hebben we dat probleem weleens eerder gehad:
Ja inderdaard bij CMR3.
Ik gebruik nu het RTC tooltje dat Tocaedit destijd had gemaakt om dit probleem op te lossen tot dat er een patch kwam voor CMR3.
Ik hoop dat deze bug in de volledige versie al opgelost is.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik heb gisteren nog 115.99 behaald, maar het leek wel of ik tegen een onzichtbare dak kwam

Ow en hier nog een leuk filmpje
En deze is ook wel leuk
[ Voor 46% gewijzigd door whyz op 05-11-2004 11:30 ]
Right for all the wrong reasons.
FOUT !Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 22:46:
[...]
klopt, de auto's hebben een soort van traction/stability control om 't racen simpel te maken. In de full is er een "pro" mode waarin dat niet zit.
Ik heb het spel voor de Xbox. Ik zet de Pro Mode aan, en die stability/tractioncontrol is er nog steeds !
Weliswaar in mindere mate, maar genoeg om je aan te ergeren en het spel te verzieken. Bah, ik heb hier zo lang naar uitgekeken en nu verknallen ze het spel met zoiets stoms
Verwijderd
da's kutArfman schreef op 05 november 2004 @ 10:09:
[...]
FOUT !
Ik heb het spel voor de Xbox. Ik zet de Pro Mode aan, en die stability/tractioncontrol is er nog steeds !
Weliswaar in mindere mate, maar genoeg om je aan te ergeren en het spel te verzieken. Bah, ik heb hier zo lang naar uitgekeken en nu verknallen ze het spel met zoiets stoms
hopelijk komt er een patch voor pc die tc eruit sloopt
heb een nieuwe Highscore met dat hoogspringen, 116,06

Verwijderd
Wow vet spel.
Ik botste net tegen een boom aan, de bestuurder vliegt eruit en landt op de motorkap van een andere auto die vrolijk doorrijdt.
Ik botste net tegen een boom aan, de bestuurder vliegt eruit en landt op de motorkap van een andere auto die vrolijk doorrijdt.
Wat een k*tspel. Het is zo ontzettend frustrerend om dankzij die achterlijke tractioncontrol niet fatsoenlijk te kunnen racen 
Lig je 3 ronden op kop (zonder echt uit te lopen, net zoals in NFS:u) maak je in de laatste ronde en klein foutje, vliegt die k*tbestuurder weer door het raam, lig je 8e
Dit spel gaat het niet worden. Wat een teleurstelling.
Lig je 3 ronden op kop (zonder echt uit te lopen, net zoals in NFS:u) maak je in de laatste ronde en klein foutje, vliegt die k*tbestuurder weer door het raam, lig je 8e
hehe, dat heb ik ook wel es. Kijk je heel even op het mapje hoever je voorligt en let je even niet op de weg: *WHAAAA* en zie je dat ventje over de weg rollenArfman schreef op 05 november 2004 @ 12:39:
Maar ik vind die races sowieso wel best moeilijk. Ik ben nog geen 1 keer eerste geworden. Vroeg of laat wordt je er toch wel afgebeukt en dan lig je meteen laatste.
haha gister ging me asfalt race goed. Was paar x 1e geworden.. gewoon als je in de laatste ronde niet bots win jePalomar schreef op 05 november 2004 @ 12:50:
[...]
hehe, dat heb ik ook wel es. Kijk je heel even op het mapje hoever je voorligt en let je even niet op de weg: *WHAAAA* en zie je dat ventje over de weg rollen
Maar ik vind die races sowieso wel best moeilijk. Ik ben nog geen 1 keer eerste geworden. Vroeg of laat wordt je er toch wel afgebeukt en dan lig je meteen laatste.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Mee eens, wat ik ook irri vindt is dat alle dingen op de weg (balken en planken enz.) je auto onnodig vertragen en/of je auto rare dingen laten doen, rij je over een plank en sta je ineens achterste vorenArfman schreef op 05 november 2004 @ 12:39:
Wat een k*tspel. Het is zo ontzettend frustrerend om dankzij die achterlijke tractioncontrol niet fatsoenlijk te kunnen racen
[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 05-11-2004 13:00 ]
Frustrerend is het inderdaad. Maar goed dat die Xbox controller en mijn tafel zo stevig zijn.
Verwijderd
http://flatouthq.planet-m...um/index.php?showtopic=62 hier is een bfs unpacker te vinden alleen ik krijg het nog niet voorelkaar om modificaties weer ingame te krijgen 
Data alleen in een map zetten helpt niet en demo.bfs daarna weggooien doet het ook niet aangezien ie daarna gaat jodelen dat je het nodig hebt.
Btw zonder filmpjes opstarten: maak een snelkoppeling en zet erachter: -host of -join commands doen verder niks behalve dan geen filmpjes bij opstarten
Data alleen in een map zetten helpt niet en demo.bfs daarna weggooien doet het ook niet aangezien ie daarna gaat jodelen dat je het nodig hebt.
Btw zonder filmpjes opstarten: maak een snelkoppeling en zet erachter: -host of -join commands doen verder niks behalve dan geen filmpjes bij opstarten
Die computer blijft een soort aan je kleven
Ze passen zich dynamisch aan, zeer frustrerend
Verwijderd
Viel mij ook al op net als bij need for speed underground waar het 'catch up' schijnt te heten, hopelijk wordt dit in de toekomst wel een optie...
Juist, dat bedoel ikVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 13:47:
Viel mij ook al op net als bij need for speed underground waar het 'catch up' schijnt te heten, hopelijk wordt dit in de toekomst wel een optie...
er wordt veel geklaagd maar heeft iemand de volledige -pc- versie al? Zeuren op de demo lijkt me niet terecht want daarvoor is ie te klein. Ben net de stad door geweest maar kon hem nergens nog krijgen
Ik heb de volledige Xbox versie, welke voor 100% gelijk schijnt te zijn aan de PC versie. Wen er dus maar vast aan: catchup en traction control.
Er ongaat me iets. Zodra ik High Jump doe en ik druk op control vliegt die gozer uit die auto alsof het een baksteen is. Moet ie niet normaal landen op die matten?
119,21 hierVerwijderd schreef op 05 november 2004 @ 15:22:
omg op 't forum zijn al lui die de 119+ hebben gehaald met highjump
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Onzin 15 seconden op de nr2 al gehaald .
Het lig hem vooral in het vooruitdenken en nemen van een bocht.
Vooral bij die bewuste zandbaan is het eigenlijk noodzakelijk voor een heuvel voor een bocht je auto al in de bocht te gooien .
Het lig hem vooral in het vooruitdenken en nemen van een bocht.
Vooral bij die bewuste zandbaan is het eigenlijk noodzakelijk voor een heuvel voor een bocht je auto al in de bocht te gooien .
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
5de was geloof ik overal, maarja kan ook aan mij liggen. Benm bij bart Smit geweest
en daar hing een release list waar op stond 5november

Hoe ben je daar gekomen?
Want als ik dus verder van dat ''High Jump'' gedeelte kom, staat er automatisch ''Failed''
vanaf het platform waar je begint je mannetje die kant op knallen
Ik heb net 128 gehaald met de highjump :-)
Ik zal even een pic maken. Overigens is dit niet met de pc versie, maar met de xbox versie. Heb mijn auto ook al flink mee getuned dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik....
Ik zal even een pic maken. Overigens is dit niet met de pc versie, maar met de xbox versie. Heb mijn auto ook al flink mee getuned dus daar zal het ook wel aan liggen denk ik....
Hoezo dat dan?Verwijderd schreef op 05 november 2004 @ 17:57:
Op de XBOX suckt hij ...pc versie is stukken beter vind ik.
Dat is zon typisch console suckt en pc is beter antwoord.
offtopic:
ik laat me xbox ook ombouwen, heb em al het goed is dinsdag terug
ik laat me xbox ook ombouwen, heb em al het goed is dinsdag terug
Ik moet zeggen dat de graphics wel een heeeeeeel stuk beter zijn op de PC. Op de xbox wordt het in de verte heel snel vaag, wat best vermoeiend voor je ogen is. Verder is er natuurlijk geen verschil. Aangezien ik mijn xbox controller ook op de pc aangesloten heb, gaat mijn voorkeur uit naar de xbox.
Verwijderd
Wat ik het goeie aan de pc grafics vind ik dat ze gewoon perfect draaien met een enigsinds "oude pc" (2,2Ghz, 9600pro). Het ziet er gewoon perfect uit zonder iri te schokkenbassio schreef op 05 november 2004 @ 23:57:
Ik moet zeggen dat de graphics wel een heeeeeeel stuk beter zijn op de PC. Op de xbox wordt het in de verte heel snel vaag, wat best vermoeiend voor je ogen is. Verder is er natuurlijk geen verschil. Aangezien ik mijn xbox controller ook op de pc aangesloten heb, gaat mijn voorkeur uit naar de xbox.
Inderdaad, je hebt geen super pc nodig om het spel er goed uit te laten zien. Maar ik vond het verschil toch best groot, dat had ik niet verwacht.
Ik heb nog een klein filmpje gemaakt van een race, niets bijzonders maar toch 
- Flatout Movie
Gewoon doel opslaan als
Let maar even niet op de kwaliteit, ook al is hij gecompressed naar ''High'', daar lijkt het niet op
- Flatout Movie
Gewoon doel opslaan als
Let maar even niet op de kwaliteit, ook al is hij gecompressed naar ''High'', daar lijkt het niet op
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 06-11-2004 11:11 ]
Ik hoorde dat je je eigen tracks kon bouwen (alla Stunts), hoe is deze optie?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
die catchup heb ik nog niet op gelet ,maar als je prof bij de career kiest zit je auto echt niet meer op de rail ...dus ik weet niet welke versie jij hebt ?Arfman schreef op 05 november 2004 @ 14:37:
Ik heb de volledige Xbox versie, welke voor 100% gelijk schijnt te zijn aan de PC versie. Wen er dus maar vast aan: catchup en traction control.