[Racegame] FlatOut

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.003 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:40

Maxow

Hidden Sound System

Laat maar, post van Terr voldoet ook ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Maxow op 05-12-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Ook geen Alcohol120% ? :)

Wel onnozel btw, dat je zulke programma's niet draaiende mag hebben... mag je toch zelf bepalen :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Heb dit spel van het weekend op de ps2 gespeeld en het is echt verslavend, heb er echt het 'nog maar één keertje' gevoel bij.....en dan is het ineens anderhalf uur later....heel leuk. De wegligging is wel lekker, alleen is het heel vervelend als je net een tikje van een achterligger krijgt op sommige momenten. Daarnaast is het soms niet altijd helemaal realistisch wanneer de bestuurder uit de auto vliegt (hij zou toch eens moeten leren een gordel om te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel nu ook maar ik heb het volgende probleem:

Als ik het spel start, dan krijg ik dat loading screen ervoor (zo'n blauw scherm) en daar blijft hij op hangen... hij gaat gewoon niet verder :? Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
De 1.1 patch is uit:
FlatOut PC patch v1.1
2004-Dec-10

To install the patch:
Copy the Flatout.exe, patch.bfs and patch.ini files to the root of the install folder (by default this is c:\program files\empire interactive\flatout) and run the game.

The following items have been fixed or improved:
* Fix for the nVidia 66.93 drivers. The game no longer crashes when a race is started. The game has also been tested up to the 67.03 drivers with no problems found.
* Engine fire burns aligned to the car's coordinates, e.g. when the car is upside down, flames go down.
* Tuning menu: BHP meter and colors randomly switch when changing profile.
* Flip back and forth to statistics screen and the BHP grows bug.
* Force feedback slows game in some cases.
* 5.1 sound support is not working on some setups.
* Disconnects when returning to the lobby in multiplayer games.
* When the game briefly minimizes before starting a multiplayer game, sometimes gives a blue screen (this is quite rare, but it does happen sometimes)
* Only 2 players can play if NetLimiter is installed.
* Bug with public ip detection, if the commandline network options are used.
* Enabled a switch to allow the player to turn off ragdoll in single player (located in the Options Menu).
* Enabled multiplayer destruction derby
directe link download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft mijn probleem, 1 post boven die van jouw ook niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Bezoek het Flatout forum eens, staan ook wel tips op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjcra
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09-2020
ik heb het spel ook gekocht, maar het gaat ongelooflijk slecht op mijn laptopje.
Ik kan met deze laptop ( 1.6 Ghz, 1024 RAM, ATI 9700 64 MB ) half life 2, farcry, doom, Need foor speed underground 2 allemaal spelen op een resolutie van 1024 - 768, met redelijke goede graphics, maar met dit spel lukt het niet eens op 512 x ... met alle , voor zover da je dat kunt instellen , alle opties het minste. En dan loopt het nog schokkerig ... Weet iemand aan wat dat kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:53

DaWaN

'r you wicked ??

pjcra schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:17:
ik heb het spel ook gekocht, maar het gaat ongelooflijk slecht op mijn laptopje.
Ik kan met deze laptop ( 1.6 Ghz, 1024 RAM, ATI 9700 64 MB ) half life 2, farcry, doom, Need foor speed underground 2 allemaal spelen op een resolutie van 1024 - 768, met redelijke goede graphics, maar met dit spel lukt het niet eens op 512 x ... met alle , voor zover da je dat kunt instellen , alle opties het minste. En dan loopt het nog schokkerig ... Weet iemand aan wat dat kan liggen?
HOODLUM crack?

Sorry dat dit misschien warez talk is maar de illegale release van HOODLUM werkt via een loader waardoor ie sloom werkt en dat moet je hier dan even uitsluiten

[ Voor 13% gewijzigd door DaWaN op 12-12-2004 20:31 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

toch wel ff relaxt dat ze een optie hebben gemaakt om de ragdoll uit te zetten.
wordt het toc heen stuk beter van.
nu ook maar's over op de nieuwe drivers. hopelijk komt dat weer beetje ten goede aan HL2

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Kicke spel!
Eergisteren ofzo uitgespeeld, vandaag me eventjes anders bezighouden:

High?
Enemies. You and I.

;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Kheb de smaak anders wel te pakken ;)
http://home.scarlet.be/~swinneke/flatout7.wmv

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
maar welke pisnicht heeft die godsklere rally/zand tracks in dat spel gestopt? die zijn ZO kut :( die verkloten gewoon het hele spel, want die klote auto is gewoon niet te rijden op die tracks

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:05
Dan zul je je stuurmans kunsten wat moeten verbeteren :P Opzich zijn de best te doen, en ze kunnen voor schitterende taferelen zorgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
mja het gaat onderhand wel wat beter, maar dit spel is zo frustrerend, nog nooit zo'n frustrerend spel gespeeld zeg.

dan lig je heerlijk eerste, op een dirt track nog wel, dan tik je heel zachtjes iets aan en je word gelijk uit je auto gelanceerd, kan 4 seconden niet op 'reset' drukken, dus de nummers 2 t/m 5 halen je in, daarna druk je op reset en dan word je ook nog eens 150 meter ofzo teruggezet soms, lig je gelijk weer laatste, mag je weer overnieuw gaan beginnen :(

of je krijgt een tik van een tegenstander, je staat gelijk dwars, iemand anders rijd tegen je aan, sta je weer dwars, probeer je weer recht te rijden, rijd weer iemand tegen je aan, weer dwars, ga je weer proberen met je neus in de goede richting te komen, rijd er iemand zo tegen je aan dat je eruit vliegt en moet resetten

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Door een tegenstander van de baan geduwd worden, met een hoop gestuntel weer op de weg komen en vervolgens moeten resetten omdat je zogenaamd afgesneden hebt is ook niet alles :/

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
en het idee dat je uit de auto vliegt bij een botsing is heel leuk, maar het werkt gewoon niet, bij het minste tikje vlieg je er verdomme uit

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

euh... je hoéft het spel niet te spelen hoor, je mag ook gewoon wat anders doen.
Ik vind die rally tracks en die sneeuwtracks zonder meer de leuskte :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
maar de rest van het spel dat is juist weer zo gaaf ;) dat alles kan bewegen en kapot gaan en dergelijke

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die dit online spelen, ik zien namelijk alleen maar lege games :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Op 14 juni komt de game opnieuw uit in de Verenigde Staten (bron: Flatout forum). Bugbear schijnt er alles aan te doen om de fouten en tekortkomingen uit deze release te halen. Hopelijk is de boel voor de Europese versie te patchen en krijgen we een revival van een leuk maar kort houdbaar spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:10:
Ik heb het spel nu ook maar ik heb het volgende probleem:

Als ik het spel start, dan krijg ik dat loading screen ervoor (zo'n blauw scherm) en daar blijft hij op hangen... hij gaat gewoon niet verder :? Wat te doen?
DirectX 9 installeren misschien?
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:17:
Zijn er nog mensen die dit online spelen, ik zien namelijk alleen maar lege games :(
FlatOut.NET installeren: http://koti.mbnet.fi/juzaria/FlatOutNet.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 21:38
Die link doet het niet :(

update:
ik heb em nu maar ik kan geen sessies joinen.
Hij zegt bij allemaal dat ze niet meer available zijn. ;(

[ Voor 71% gewijzigd door RelaXXinG op 25-04-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen dat je na elke poging op refresh moet klikken. De Game_ID verandert heel vaak en vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel dit spel met een microsoft sidewinder gamepad (zonder ff) maar ik vind de besturing in met name de bossen wel heel erg lastig. ik kan dat ding gewoon niet recht houden.je moet constant tegensturen. Ik heb inmiddels met veel moeite de Bronze modus doorlopen en zit nu in silver. Stratencircuits zijn wel te doen.
Is er oplossing voor dit besturingsprobleem (sensitivity aanpassen werkt ook niet echt) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

Niet dat ik weet. Daarom heb ik hem er na een week ofzo ook weer afgegooid; het zou een realistische racer worden, maar door Sony is dat helemaal verprutst en moest het meer arcadey worden, waardoor de wegligging compleet vern**kt is. Jammer, dit spel had zo mooi kunnen zijn.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-09 09:52
Het racen is inderdaad niet heel realistisch maar dat jumpen enzo is zooo cool...heb net een jump van 130 meter gemaakt :D (weet niet of dat voor jullie ook goed is hoor :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:39
Zijn er voor Flatout nog extra tracks of auto's beschikbaar naast wat er al in de originele game zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Er zijn wel aantal kleine mods uit, de meest via het forum en Flatout Joint terug te vinden.

In mijn ogen heeft Bugbear met deel 1 een aantal steken laten vallen op gebied van modificaties en netwerk code; volgens een developer lag dit aan Empire die grote druk legde op de release voor PC en X-box maar ik denk dat ze zelf ook wel aantal zaken over hoofd gezien hebben. Mijn copy van Flatout ligt in de kast en ik duim dat deel 2 beter uit de hoek komt voor modificaties.

Meer info en screenshots

[ Voor 10% gewijzigd door wheeler op 18-01-2006 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
* bump * er zijn aardig wat ingame screenshots uitgekomen op BH Motorsports.

Afbeeldingslocatie: http://www.bhmotorsports.com/sims/FO2/screenshots/31.jpg
Het lijkt erop dat we in deel 2 met meer hedendaagse wagens op pad mogen.

en van developers diary:
Another popular ones were the derby tracks which I've been working on. I've covered those in my blogs from last year, so you might wanna check them out, if you haven't yet. :) All of those are playable online too, out of the box.
online races!

[ Voor 55% gewijzigd door wheeler op 31-01-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
laatste kickje

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout/flatout2_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout/flatout2_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dewit276/flatout/flatout2_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kickje...

Was al wat info over deel 2 gepost en heb net de HD trailer gezien, ziet er weer goed uit en hoop dat ze de online mogelijkheden beter hebben aangepakt :)

Lowres via google video:
http://video.google.com/v...8041243464390&q=flatout+2

Highres (1280x720) 120 MB:
http://www.dnainternet.fi...eot/1146230609222981.html

allebei 2m39s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:05

Dentheman

Zie signature

in het begin van de trailer dacht ik: wtf, waar zijn de logge rambakken gebleven :o
Gelukkig zitten die er ook nog in :)

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een nieuw kickje, inmiddels is de site van Flatout 2 online op dezelfde url als die voor deel 1: www.flatoutgame.com :)
Overigens is de releasedate 30 juni, nog maar een klein maandje wachten dus. :D

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:55:
En een nieuw kickje, inmiddels is de site van Flatout 2 online op dezelfde url als die voor deel 1: www.flatoutgame.com :)
Overigens is de releasedate 30 juni, nog maar een klein maandje wachten dus. :D
Nice, mooie duidelijke website kom je zelden meer tegen dat je met 1 klik gewoon de informatie krijgt die je wilt en ook nog eens snel :)

//edit: je moet wel de UK site nemen de Amerikaanse is weer zo'n onduidelijke flash crap geval.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
Het lijkt me tijd voor een deel 2. Helaas ligt mijn pc thuis in tweeën dus als iemand (met deze startpost als basis) een topic op wil zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm bij nedgame.nl staat flatout 2 voor 34,99 en bij dimensionplus.nl voor 37,99 zijn toch mooie prijzen :) en release verwacht op 23 juni 2006.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 13:51
Goed ben ook maar begonnen met deze game! Doet me denken aan het vroegere destruction derby best okee allemaal. Die races zijn allemaal vrij goed te doen alleen die long jump bak ik helemaal niks van. Ik doe precies hetzelfde als in die tutorial ongeveer 165 km/u en een hoek van rond de 35 graden maar ik kom steeds niet eens boven de 100 uit.

En die gas station derby win ik ook steeds maar niet :( iemand daar nog tips voor? Hahaha tips voor hoe zoveel mogelijk auto te vernaggelen :P

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
TheGeneral schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:41:
Goed ben ook maar begonnen met deze game! Doet me denken aan het vroegere destruction derby best okee allemaal. Die races zijn allemaal vrij goed te doen alleen die long jump bak ik helemaal niks van. Ik doe precies hetzelfde als in die tutorial ongeveer 165 km/u en een hoek van rond de 35 graden maar ik kom steeds niet eens boven de 100 uit.

En die gas station derby win ik ook steeds maar niet :( iemand daar nog tips voor? Hahaha tips voor hoe zoveel mogelijk auto te vernaggelen :P
Volgens mij moet je dit topic hebben: [PC - XBOX - PS2] FlatOut 2 :P

In deel 1 zit geen Gasstation Derby. :) Het winnen is wel makkelijk, niemand raken dat de timer bijna leeg is, en dan iemand raggen. Niet de leukste manier overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Is een tof spel he :) Draait perfect op m'n laptop (Ati x700 videokaartje). Heb nu die "derby cup" uitgespeeld en idd die jump is klote :p

Destruction derby games doe ik altijd op deze manier:

Hele tijd rondjes rijden, iemand beuken, weer wegrijden (Je hebt n.l. een timer van 45 sec dat je iemand moet raken). Zo slopen de anderen elkaar, en blijf je zelf heel. Zodra er nog 3/4 over zijn kan je ook beginnen beuken en eindig je als eerste :Y)

Tip: Je auto regelmatig upgraden zodat hij sterker, sneller e.d. wordt. Tof spelletje iig! :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 13:51
Roamor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:45:
[...]

Volgens mij moet je dit topic hebben: [PC - XBOX - PS2] FlatOut 2 :P

In deel 1 zit geen Gasstation Derby. :) Het winnen is wel makkelijk, niemand raken dat de timer bijna leeg is, en dan iemand raggen. Niet de leukste manier overigens.
Lol ik zit idd in het verkeerde flatout topic :P

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste