If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Ik neem nu even een pauze van +/- 30 min. (Even Gammo kijken direkt
Oh, ennuh XLerator mijn excuses nog omdat ik zo snel weg was, klikte op de verkeerde knop

Echt tof, ik wil ook meer racers
dmv bfsunpack.exeXLerator schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:03:
Hoe kan je die grote bestanden uitpakken dan??
Hier:
http://www.core-software.de/bfsunpack.zip

Verwijderd
je moet de texture kwaliteit ook lager zetten...Dennahz schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:56:
Waarom schokt dit spel zelfs op 640x480 ? Ok, m'n GF2 is niet de snelste kaart.. maar op 640.. kom op
Maar schaf liever een nieuwe videokaart aan
Hmm, zal morgen wel ff zien dan..Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 22:10:
[...]
je moet de texture kwaliteit ook lager zetten...
Maar schaf liever een nieuwe videokaart aan
Nieuwe videokaart is geen slecht idee, maar die dingen zijn niet gratis he
Verwijderd

Helemaal teruggaan naar het beginmenu daar staat "Exit".. anders gewoon ALT+F4.Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 10:49:
Ik heb de demo gespeeld, leuk spel. Maar ik zie in de volledige versie nergens een options menu of zelfs maar een optie om het spel af te sluiten? Ligt dit nou aan mij of..
Verwijderd
Hieronder zie je een vette crash
[ Voor 44% gewijzigd door Rynji op 14-11-2004 18:44 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
zoiets als in flatout://192.168.0.1:25756
ik heb 0 programmeer kennis anders had ik dit wel gefixed
dit moet toch wel te maken zijn?
dan kan je gewoon vanuit een irc room oid meteen op een server inloggen ipv al die omslachtige manieren hoe het nu gaat
wat ik heb kunnen vinden over url handlers gaat mij net de pet te boven
\
edit:
is er iemand die kan testen of dit werkt ?
zit nl op me werk en heb geen fo op me pc staan
ff regje van maken
1
| foute code, zo nieuwe code |
als je dan flatout://192.168.0.1:123456 in je IE adresbalk tikt moet ie fo opstarten en naar dat ip connecten
[ Voor 89% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 15-11-2004 18:34 ]
Ik heb problemen met netwerkspel trouwens. Als ik met iemand anders speel over internet, dan is de verbinding na een minuut of 5-7 weg. Dan blijft zijn stipje op de map staan, en is zijn auto vervangen door zijn naam en die blijft ook op het zelfde punt staan.
Iemand anders hier ook last van?
ik vind maar een paar circuits leuk (asfaltwegen) en ik heb weinig zin om lang bezig te zijn om al die saaie circuits uit te rijden
[edit] laat maar

[ Voor 71% gewijzigd door Palomar op 15-11-2004 18:09 ]
ben nu thuis en kan alles wat beter zien zo
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
bij de mediamarkt (in zwolle) hadden ze uhm iig 5 keer op de plank staan. dus ikz ou zeggen kijk beetje bij de grotere winkels. anders kan je hem ook nog altijd bestellen natuurijk.
jep
flat-out is gewoon een te mooi spel
De handeling is niet moeilijk (gelukkig niet zoals in DTM2).
Of als je geen zin hebt in serieus racen kun je lekker van crash scene's genieten
Kan ook hoor, gewoon in je register even een verwijzing naar flatout.exe maken (in H_KEY-CR--> gewoon ff bij sleutel unreal spieken) weet alleen niet zeker of dit ook gaat werken (flatout moet wel iets met die link gaan doen)Gh0stw4lk3r schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:17:
zou het niet superhandig zijn om net als bij bijv unreal een url te kunnen posten en klikken is dan FO starten en connecten naar juiste ip?
zoiets als in flatout://192.168.0.1:25756
ik heb 0 programmeer kennis anders had ik dit wel gefixed
dit moet toch wel te maken zijn?
dan kan je gewoon vanuit een irc room oid meteen op een server inloggen ipv al die omslachtige manieren hoe het nu gaat
wat ik heb kunnen vinden over url handlers gaat mij net de pet te boven
\
edit:
is er iemand die kan testen of dit werkt ?
zit nl op me werk en heb geen fo op me pc staan
ff regje van maken
code:
1 foute code, zo nieuwe code
als je dan flatout://192.168.0.1:123456 in je IE adresbalk tikt moet ie fo opstarten en naar dat ip connecten
zal nog wel ff de code posten misschien dat iemand anders er nog wat mee kan
( ik heb geen unreal meer op de pc staan, dus heb die reg key dus ook niet
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CLASSES_ROOT\flatout] @="URL:Flatout-protocol" "URL Protocol"="" [HKEY_CLASSES_ROOT\flatout\DefaultIcon] @="C:\\program files\\empire interactive\\flatout\\flatout.exe" [HKEY_CLASSES_ROOT\flatout\shell] @="" [HKEY_CLASSES_ROOT\flatout\shell\open] @="" [HKEY_CLASSES_ROOT\flatout\shell\open\command] @="\"C:\\program files\\empire interactive\\flatout\\flatout.exe\" -join=%1" |
Bestellen bij Play.comErw schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:26:
Echt leip ik kan de CD-ROM versie dus nergens vinden in de winkels........
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Na heel wat gerommel blijft het hetzelfde probleem. Meerdere malen opnieuw installeren heeft ook niets geholpen. Het vreemde is echter wel dat hij het eerst 2 a 3 minuten goed doet, daarna beginnen de problemen pas. Het is overigens geen legale versie. Maar daar kan het niet aan liggen volgens mij.Mystikal schreef op donderdag 11 november 2004 @ 20:18:
draait er iemand hier dit spel met radeon 9800 pro?
ik zit te kloten met texture fouten. Welke drivers hebben jullie geinstalleerd.
ik heb nu de laatste 3 geprobeerd. Fouten worden wel minder, maar verdwijnen niet helemaal.
suggesties?
[afbeelding]
en dan wordt het alleen nog maar erger
systeem: amd 2500; radeon 9800 pro; cat. 4.8
latere versies heb ik ook geprobeerd..
Iemand nog suggesties?
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Gewoon bestellen via Bol.com, geen CC nodig en je hebt hem binnen 4 dagen.Erw schreef op maandag 15 november 2004 @ 19:26:
Echt leip ik kan de CD-ROM versie dus nergens vinden in de winkels........
Me krijgt hem morgen
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

[ Voor 21% gewijzigd door F0kke op 17-11-2004 21:43 ]
Gewoon in options->imperial units uit zettenScipionyx schreef op woensdag 17 november 2004 @ 21:00:
Weet iemand zo of je de MPH kan wijzigen naar KMH ? Kan het nergens bij de options vinden, en ook niet op hun forum (zowel officiele, als flatouthq).
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
http://www.twitch.tv/jannustitannus
maar ach, nog een paar daagjes. dan ga ik hem ook halen, en dna ook maar's opzoek naar hl2.
jep
Ligt het nou nou aan mij of mis ik online play? had wel iets gelezen om het met een prog battlelan aan de praat te krijgen, dus lan emuleren, is dit de engiste oplossing?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
hoe kan je trouwend de 3d config opnieuw draaien? het kon alleen voordat ik voor de eerste keer de demo opstartte en verder niet meer maar ik wil 'm graag een resolutie hoger zetten en dat kan niet ingame
[ Voor 36% gewijzigd door bluuuurgh op 23-11-2004 16:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb het spel eigenlijk nog wel het meeste voor deze modus gekocht, maar nu kan ik het nergens terugvinden! Niet bij quickrace, nog bij career. Moet ik dit soms unlocken?
flatout.exe -setup starten.bluuuurgh schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:29:
edit:
hoe kan je trouwend de 3d config opnieuw draaien? het kon alleen voordat ik voor de eerste keer de demo opstartte en verder niet meer maar ik wil 'm graag een resolutie hoger zetten en dat kan niet ingame
mental note: ik zal topicstart aanpassen zodat ie mooi in nieuwe Got layout past
[ Voor 43% gewijzigd door wheeler op 01-12-2004 15:29 ]
Staat bij de Bonus onderdelenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:20:
In de demo had je een modus waar je zo hoog mogelijk iemand in de lucht moest schieten.
Ik heb het spel eigenlijk nog wel het meeste voor deze modus gekocht, maar nu kan ik het nergens terugvinden! Niet bij quickrace, nog bij career. Moet ik dit soms unlocken?
[ Voor 4% gewijzigd door Roamor op 01-12-2004 15:28 ]
Verwijderd
Ik crash bijvoorbeeld lekker in een boom. Is al kut genoeg. Dus ik ram met 200 aanslagen per minuut op de r knop. Gevolg: eerst word ik gereset (bij aanslag 32) en daarna nog een keer, waardoor ik zo een halve kilometer terug word gezet. MINDER
Om maar te zwijgen over de nutteloze 3...2...1..GO timer bij de long en far jump.
Dit spel gaat rechtstreeks terug naar de winkel
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 18:02 ]
ik heb hem inmiddels ook besteld. (had hem al wel via de andere weg)
binnen kort hou ik een lannutje, dus dan kan ik hem 's lekker op multyplayer uittesten,,
wel jamemr dat het beperkt is tot 8 spelers. dat mogen ze van mij ook wel veranderen in 10 of 12 ofzo. lijkt me toch niet heel veel moeite..
is er al een mod waardoor je niet meer uit de auto vliegt ?? (of een cheat desnoods)
jep
1-De bouwput races ZUIGEN! Ok, een beetje sturen is leuk, maar 40 kranen her en der over de baan verspreiden..beetje makkelijk.
2-Te weinig grip in boslevels...je moet echt 20 rijden om die te rijden...
leoaq.fm // Jeune Loop
Voor beide van je punten geldt: Beter de bochten insturen.leokennis schreef op donderdag 02 december 2004 @ 12:41:
Ik heb em gekocht na de demo gespeeld te hebben; übergame met een paar kritiekpuntjes:
1-De bouwput races ZUIGEN! Ok, een beetje sturen is leuk, maar 40 kranen her en der over de baan verspreiden..beetje makkelijk.
2-Te weinig grip in boslevels...je moet echt 20 rijden om die te rijden...
De boslevels zijn naar mijn idee de snellere banen, zolang je maar goed op tijd de bochten inglijdt. Al voor het begin van de bocht je wagen helemaal dwars gooien en je gaat als een raket over die zandpaadjes
Is het ook mogelijk om computergestuurde tegenstanders toe te voegen in Multiplay? Ik speel meestal met m'n roomie, maar met z'n 2en wordt het al snel saai (of alleen maar raggen..)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Geen idee, was mij idd ook al opgevallen.
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ik krijg het maar niet voor elkaar om de laatste paar races te winnen , bos en boerengebied
als het eindelijke lekker gaat, crash ik tegen een boom !! arg na 3 x komt dat mannetjevliegen echt wel je strot uit !
maar goed dat ik hier geen €50,- aanuit heb gegeven....
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Ik moet zeggen dat ik em nou niet bepaald moeilijk vondt. pas bij gold kwamen er een paar races die ik niet in een keer won. Moeilijkheidsgraad mag van mij wel een stuk hoger.
Is dr geen mod om computertegenstanders toe te voegen aan multiplay?
Verwijderd

Maar ik heb helemaal niet van die software
Verwijderd
Zoek die foutmelding eens op met de search. Het is al vaker bij verschillende spellen langsgekomen.Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 22:12:
Ik heb het spel gisteren gekocht, maar als ik het nu op wil starten krijg ik de onderstaande foutmelding:
[afbeelding]
Maar ik heb helemaal niet van die software, is dit een bekend probleem?
[ Voor 90% gewijzigd door Maxow op 05-12-2004 22:19 ]
Wel onnozel btw, dat je zulke programma's niet draaiende mag hebben... mag je toch zelf bepalen
Verwijderd
Als ik het spel start, dan krijg ik dat loading screen ervoor (zo'n blauw scherm) en daar blijft hij op hangen... hij gaat gewoon niet verder
directe link downloadFlatOut PC patch v1.1
2004-Dec-10
To install the patch:
Copy the Flatout.exe, patch.bfs and patch.ini files to the root of the install folder (by default this is c:\program files\empire interactive\flatout) and run the game.
The following items have been fixed or improved:
* Fix for the nVidia 66.93 drivers. The game no longer crashes when a race is started. The game has also been tested up to the 67.03 drivers with no problems found.
* Engine fire burns aligned to the car's coordinates, e.g. when the car is upside down, flames go down.
* Tuning menu: BHP meter and colors randomly switch when changing profile.
* Flip back and forth to statistics screen and the BHP grows bug.
* Force feedback slows game in some cases.
* 5.1 sound support is not working on some setups.
* Disconnects when returning to the lobby in multiplayer games.
* When the game briefly minimizes before starting a multiplayer game, sometimes gives a blue screen (this is quite rare, but it does happen sometimes)
* Only 2 players can play if NetLimiter is installed.
* Bug with public ip detection, if the commandline network options are used.
* Enabled a switch to allow the player to turn off ragdoll in single player (located in the Options Menu).
* Enabled multiplayer destruction derby
Verwijderd
Heeft mijn probleem, 1 post boven die van jouw ook niet opgelostwheeler schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:29:
De 1.1 patch is uit:
[...]
directe link download
Ik kan met deze laptop ( 1.6 Ghz, 1024 RAM, ATI 9700 64 MB ) half life 2, farcry, doom, Need foor speed underground 2 allemaal spelen op een resolutie van 1024 - 768, met redelijke goede graphics, maar met dit spel lukt het niet eens op 512 x ... met alle , voor zover da je dat kunt instellen , alle opties het minste. En dan loopt het nog schokkerig ... Weet iemand aan wat dat kan liggen?
HOODLUM crack?pjcra schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 16:17:
ik heb het spel ook gekocht, maar het gaat ongelooflijk slecht op mijn laptopje.
Ik kan met deze laptop ( 1.6 Ghz, 1024 RAM, ATI 9700 64 MB ) half life 2, farcry, doom, Need foor speed underground 2 allemaal spelen op een resolutie van 1024 - 768, met redelijke goede graphics, maar met dit spel lukt het niet eens op 512 x ... met alle , voor zover da je dat kunt instellen , alle opties het minste. En dan loopt het nog schokkerig ... Weet iemand aan wat dat kan liggen?
Sorry dat dit misschien warez talk is maar de illegale release van HOODLUM werkt via een loader waardoor ie sloom werkt en dat moet je hier dan even uitsluiten
[ Voor 13% gewijzigd door DaWaN op 12-12-2004 20:31 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
wordt het toc heen stuk beter van.
nu ook maar's over op de nieuwe drivers. hopelijk komt dat weer beetje ten goede aan HL2
jep
Eergisteren ofzo uitgespeeld, vandaag me eventjes anders bezighouden:
High?
Enemies. You and I.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
dan lig je heerlijk eerste, op een dirt track nog wel, dan tik je heel zachtjes iets aan en je word gelijk uit je auto gelanceerd, kan 4 seconden niet op 'reset' drukken, dus de nummers 2 t/m 5 halen je in, daarna druk je op reset en dan word je ook nog eens 150 meter ofzo teruggezet soms, lig je gelijk weer laatste, mag je weer overnieuw gaan beginnen
of je krijgt een tik van een tegenstander, je staat gelijk dwars, iemand anders rijd tegen je aan, sta je weer dwars, probeer je weer recht te rijden, rijd weer iemand tegen je aan, weer dwars, ga je weer proberen met je neus in de goede richting te komen, rijd er iemand zo tegen je aan dat je eruit vliegt en moet resetten

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ik vind die rally tracks en die sneeuwtracks zonder meer de leuskte
Verwijderd
DirectX 9 installeren misschien?Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:10:
Ik heb het spel nu ook maar ik heb het volgende probleem:
Als ik het spel start, dan krijg ik dat loading screen ervoor (zo'n blauw scherm) en daar blijft hij op hangen... hij gaat gewoon niet verderWat te doen?
FlatOut.NET installeren: http://koti.mbnet.fi/juzaria/FlatOutNet.zipVerwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:17:
Zijn er nog mensen die dit online spelen, ik zien namelijk alleen maar lege games
update:
ik heb em nu maar ik kan geen sessies joinen.
Hij zegt bij allemaal dat ze niet meer available zijn.
[ Voor 71% gewijzigd door RelaXXinG op 25-04-2005 19:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
Is er oplossing voor dit besturingsprobleem (sensitivity aanpassen werkt ook niet echt)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
In mijn ogen heeft Bugbear met deel 1 een aantal steken laten vallen op gebied van modificaties en netwerk code; volgens een developer lag dit aan Empire die grote druk legde op de release voor PC en X-box maar ik denk dat ze zelf ook wel aantal zaken over hoofd gezien hebben. Mijn copy van Flatout ligt in de kast en ik duim dat deel 2 beter uit de hoek komt voor modificaties.
Meer info en screenshots
[ Voor 10% gewijzigd door wheeler op 18-01-2006 18:27 ]

Het lijkt erop dat we in deel 2 met meer hedendaagse wagens op pad mogen.
en van developers diary:
online races!Another popular ones were the derby tracks which I've been working on. I've covered those in my blogs from last year, so you might wanna check them out, if you haven't yet.All of those are playable online too, out of the box.
[ Voor 55% gewijzigd door wheeler op 31-01-2006 17:47 ]
Verwijderd
Was al wat info over deel 2 gepost en heb net de HD trailer gezien, ziet er weer goed uit en hoop dat ze de online mogelijkheden beter hebben aangepakt
Lowres via google video:
http://video.google.com/v...8041243464390&q=flatout+2
Highres (1280x720) 120 MB:
http://www.dnainternet.fi...eot/1146230609222981.html
allebei 2m39s
Gelukkig zitten die er ook nog in
Zie ondertitel
Verwijderd
Overigens is de releasedate 30 juni, nog maar een klein maandje wachten dus.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 23:56 ]
Verwijderd
Nice, mooie duidelijke website kom je zelden meer tegen dat je met 1 klik gewoon de informatie krijgt die je wilt en ook nog eens snelVerwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:55:
En een nieuw kickje, inmiddels is de site van Flatout 2 online op dezelfde url als die voor deel 1: www.flatoutgame.com
Overigens is de releasedate 30 juni, nog maar een klein maandje wachten dus.
//edit: je moet wel de UK site nemen de Amerikaanse is weer zo'n onduidelijke flash crap geval.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2006 00:05 ]
Verwijderd
En die gas station derby win ik ook steeds maar niet
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Volgens mij moet je dit topic hebben: [PC - XBOX - PS2] FlatOut 2TheGeneral schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:41:
Goed ben ook maar begonnen met deze game! Doet me denken aan het vroegere destruction derby best okee allemaal. Die races zijn allemaal vrij goed te doen alleen die long jump bak ik helemaal niks van. Ik doe precies hetzelfde als in die tutorial ongeveer 165 km/u en een hoek van rond de 35 graden maar ik kom steeds niet eens boven de 100 uit.
En die gas station derby win ik ook steeds maar nietiemand daar nog tips voor? Hahaha tips voor hoe zoveel mogelijk auto te vernaggelen
In deel 1 zit geen Gasstation Derby.
Destruction derby games doe ik altijd op deze manier:
Hele tijd rondjes rijden, iemand beuken, weer wegrijden (Je hebt n.l. een timer van 45 sec dat je iemand moet raken). Zo slopen de anderen elkaar, en blijf je zelf heel. Zodra er nog 3/4 over zijn kan je ook beginnen beuken en eindig je als eerste
Tip: Je auto regelmatig upgraden zodat hij sterker, sneller e.d. wordt. Tof spelletje iig!
Lol ik zit idd in het verkeerde flatout topicRoamor schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:45:
[...]
Volgens mij moet je dit topic hebben: [PC - XBOX - PS2] FlatOut 2![]()
In deel 1 zit geen Gasstation Derby.Het winnen is wel makkelijk, niemand raken dat de timer bijna leeg is, en dan iemand raggen. Niet de leukste manier overigens.
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5