[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 12.371 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43
Wmm schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:45:
[...]
Trouwens, waarom in hemelsnaam squadbased infantry :X.
Ik vind het wel fijn werken eigenlijk. Tenminste, in een spel als Blitzkrieg is het echt ideaal!
Of het in een C&C game ook werkt is een kwestie van afwachten, maar mits goed geïmplementeerd is biedt het wel een aantal voordelen. In de vorige C&C games hing infantry er altijd een beetje bij. Noodzakelijk in de eerste levels in de single player campaign, maar zodra je tanks en andere vehicles kon bouwen was infantry niet meer noodzakelijk (behalve in Generals dan).
Squad based infantry is best een geschikte methode of wat meer diepgang in infantry battles te stoppen, omdat je heel makkelijk formaties en tactieken kan doorgeven aan een hele zooi ventjes tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het zal ook wle met CPU te maken hebben.
Voor de CPU is het makkelijker te berekenen waar 1 groep heen gaat, dan naar waar 5 mannetjes naar toe gaan. (en dit betekend dan, meer units tegelijk besturen)

edit:
Dat filmpje ziet er heel gaaf uit.
Alleen lijken units en gebouwen erg snel kapot te gaan.
De GDI powerplant was na een paar schoten van de stealth tanks al kapot,
1 flame tank kan 4-5 squads in een keer uit schakelen.
Obelisk of light lijkt heel snel weer te rechargen, die 4 tanks waren echt heel snel kapot

en ore silo's :S
Ook geen picto's gezien van walls

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 21:43
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 14:31:
En het zal ook wle met CPU te maken hebben.
Voor de CPU is het makkelijker te berekenen waar 1 groep heen gaat, dan naar waar 5 mannetjes naar toe gaan. (en dit betekend dan, meer units tegelijk besturen)

edit:
Dat filmpje ziet er heel gaaf uit.
Alleen lijken units en gebouwen erg snel kapot te gaan.
De GDI powerplant was na een paar schoten van de stealth tanks al kapot,
1 flame tank kan 4-5 squads in een keer uit schakelen.
Obelisk of light lijkt heel snel weer te rechargen, die 4 tanks waren echt heel snel kapot

en ore silo's :S
Ook geen picto's gezien van walls
Ik denk dat een hoge kwetsbaarheid van gebouwen op zich wel goed is.
Zo ben je verplicht om zwakke gebouwen goed te beschermen en hebben snelle hit & run aanvallen met een kleine hoeveelheid (stealth) untis ook een kans van slagen.
Dat infantry snel dood gaat tegen flame tanks, flame tanks snel dood gaan tegen predator / mammoth tanks en predator / mammoths snel dood gaan tegen base defenses is wat mij betreft ook geen probleem. Je kan in ieder geval niet snel een bepaalde unit massen en daarmee alles wegvagen. Iedere unit in het spel is nuttig en blijft nuttig door het hele spel heen.
Units combineren en slim aanvallen, anders heb je 0,0 kans van slagen :)
De terugkeer van silo's vind ik niet echt een geweldig idee, want het kost je snel heel veel build space, power en het is vervelend om midden in de stijd de EVA steeds om silo's te horen zeuren.
Tenminste dat was altijd zo. Misschien hebben ze het concept wat beter uitgewerkt en dan is het natuurlijk ook wel lekker om een zooi silo's van de vijand op te blazen, wat hem een veel credits kost kost en misschien een vervelende tiberium vergiftiging in z'n basis oplevert })

[ Voor 14% gewijzigd door Kwistnix op 27-08-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Heb net dat laatste filmpje gezien van een heel potje en ik denk dat dit wel een leuk/verslavend spel word. Zitten een hoop goeie ouwe dingen bij :). Alleen hebben ze zo te zien dus niks gedaan aan de camera view, die is nog net zo kut als bij generals |:(, er is gewoon te weinig overzicht :(

[ Voor 9% gewijzigd door bAdmuTs op 27-08-2006 17:25 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26
FallenAngel666 schreef op zondag 27 augustus 2006 @ 16:53:
De terugkeer van silo's vind ik niet echt een geweldig idee, want het kost je snel heel veel build space, power en het is vervelend om midden in de stijd de EVA steeds om silo's te horen zeuren.
Tenminste dat was altijd zo. Misschien hebben ze het concept wat beter uitgewerkt en dan is het natuurlijk ook wel lekker om een zooi silo's van de vijand op te blazen, wat hem een veel credits kost kost en misschien een vervelende tiberium vergiftiging in z'n basis oplevert })
Ach, ik denk dat je er mee om moet leren gaan. Je kunt tenslotte ook gewoon geld uit blijven geven zodat je geen silo's nodig hebt. Het houdt de strijd ook gaande als je geld uit blijft geven aan een leger. Je kunt ook kiezen voor silo's natuurlijk, maar die moet je ook weer veilig neer gaan zetten zoals je zelf al zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik terug denk aan die tijd van command and conquer red alert. Dat zoemen van die tesla coil. Machtig gewoon. En in command and concquer tiberian dawn die obelisk prachtig. Ik geef vrij weinig om graphics het belangrijkste is sfeer, gameplay en natuurlijk het geluid. Zoals de artillerie knal in command and conquer red alert. En alsjeblieft zorg voor een goede zoom.
Maar dat ben ik dan alleen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Het ziet er voor mij allemaal veelbelovend uit!
Zolang de multiplayer vlotjes draait en geen errors geeft beetje balanced is zit het wel goed :-)
Ik kan amper wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:21

The Legend

*Plop*

Is er al een release date gelekt ergens? Ik lees overal tot nu toe TBA..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
The Legend schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:58:
Is er al een release date gelekt ergens? Ik lees overal tot nu toe TBA..
Er is nog niets officieel aangekondigd, maar het zou in 2007 uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 14:44
Rival24 schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 14:17:
[...]

Er is nog niets officieel aangekondigd, maar het zou in 2007 uit moeten komen.
Ik wacht al met spanning af, het filmpje was ook leuk om te zien. Ik vind alleen de kleur bruin (van licht tot donker) nogal overheersen, weinig vrolijke kleuren zoals bij RA2 en Generals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier nog een fan die amper kan wachten, dit spel moet ik ook zeker hebben. RTS all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom ze alles zo gezoomed moeten hebben net als bij generals. Dat geeft een slecht overzicht. Overzicht is juist belangrijk in strategy games. Geef mij maar tiberian sun waar je (onofficieel) de resoluties op wel 1600x1200 kan zetten en je dus veel meer overzicht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06:06
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:45:
Ik snap niet waarom ze alles zo gezoomed moeten hebben net als bij generals. Dat geeft een slecht overzicht. Overzicht is juist belangrijk in strategy games. Geef mij maar tiberian sun waar je (onofficieel) de resoluties op wel 1600x1200 kan zetten en je dus veel meer overzicht hebt.
wil je het bij CNC3 doen heb je denk ik een monster van een kaart nodig als ik die gameplay trailer zo zag

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Waarom moet je dat probleem bij de gebruiker leggen, ik denk juist dat EA daar wat meer aandacht aan moet besteden. Een oorlog voer je toch niet op 1 KM2

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
KeeZ schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:49:
Waarom moet je dat probleem bij de gebruiker leggen, ik denk juist dat EA daar wat meer aandacht aan moet besteden. Een oorlog voer je toch niet op 1 KM2
Wel als je mannetjes 25 meter lang zijn, en je tanks 100 meter. :D

Ik hou graag een beetje overzicht, en dan is het handig om uit te kunnen zoomen. Misschien kun je de radar wel op een 2e monitor zetten.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jape1985 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:50:
[...]

Wel als je mannetjes 25 meter lang zijn, en je tanks 100 meter. :D

Ik hou graag een beetje overzicht, en dan is het handig om uit te kunnen zoomen. Misschien kun je de radar wel op een 2e monitor zetten.
:D

Dat zou een feature zijn ja. Ik weet niet of zoiets voor andere games bestaat (behalve volgens mij flightsims); De optie om informatie schermpjes naar een tweede schermpje plaatsen _/-\o_

• Jape
Liquid schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:24:
[...]

Dat zou een feature zijn ja. Ik weet niet of zoiets voor andere games bestaat (behalve volgens mij flightsims); De optie om informatie schermpjes naar een tweede schermpje plaatsen _/-\o_
Het zou ronduit geniaal zijn, ik heb hier nog een klein crt'tje staan die prima op 800x600 de radar weer kan geven.

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:28
Helemaal eens! Of RA2, daar lukt dat ook.
Verwijderd schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:45:

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:21
Jullie moeten maar weer es de eerste C&C gaan spelen, maar dan de DOS versie. Daar nam een mammoth tank ongeveer een kwart van je scherm in ;) (320x200) DAAR had je pas geen overzicht, dan doet generals het toch beter :D

Ik heb overigens een map in generals waar in het begin verder wordt uitgezoomd dan dat generals normaal kan, dat is echt wel relaxed!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Ze zoomen het zo in om extra nadruk te leggen op detail volgens mij. De key bij nieuwe spellen is om een goede camera te hebben om alsnog een redelijk overzicht te hebben.

Ik kreeg trouwens de indruk dat sommige units een beetje imbalanced zijn. Die obelist kan gewoon zo'n zware Mammoth Tank one shotten en die invisibility tank kon ook die upgraded powerplant met 1 rocketsalvo omver werpen.
Aan de andere kant is het wel weer mogelijk om snel nieuwe gebouwen te plaatsen, dus misschien hebben ze het expres gedaan. :D

Leven en laten leven!

• Jape
Stranglem schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:46:
Ze zoomen het zo in om extra nadruk te leggen op detail volgens mij. De key bij nieuwe spellen is om een goede camera te hebben om alsnog een redelijk overzicht te hebben.

Ik kreeg trouwens de indruk dat sommige units een beetje imbalanced zijn. Die obelist kan gewoon zo'n zware Mammoth Tank one shotten en die invisibility tank kon ook die upgraded powerplant met 1 rocketsalvo omver werpen.
Aan de andere kant is het wel weer mogelijk om snel nieuwe gebouwen te plaatsen, dus misschien hebben ze het expres gedaan. :D
Ik ben ook wel beniewd naar de balans. In RA2 waren de prismtanks ook wel overdreven krachtig, met 10 stuks blies je een hele vijandelijke basis omver.

Verwijderd

Jape1985 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 09:31:
[...]

Ik ben ook wel beniewd naar de balans. In RA2 waren de prismtanks ook wel overdreven krachtig, met 10 stuks blies je een hele vijandelijke basis omver.
maar die prismtanks waren wel zo stuk te krijgen als je maar een handvol andere tankjes had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Laatst online: 21-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:23:
[...]

maar die prismtanks waren wel zo stuk te krijgen als je maar een handvol andere tankjes had.
ja dat gaan ze ws ook hier fixen. tegenwoordig proberen ze een "mass-unit" te vermijden bij al die nieuwe strategy games (of het gelukt is, is weer ander verhaal:P)

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Als er dan uber units of super weapons in zitten iig een optie om deze helemaal uit te zetten of te beperken. Het is imho altijd wel leuke eye-candy die super spullen maar is meestal niet goed voor de balance.

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullitnl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08 23:02
Dat filmpje met het commentaar is echt geweldig! ik ben alleen bang dat als wanneer het spel uitkomt....ik een nieuwe pc aan moet gaan schaffen. :/ Die graphics zijn egt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Het zou niet de eerste keer zijn dat ik een nieuwe PC koop voor C&C :o

[ Voor 6% gewijzigd door Rival24 op 11-09-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
Verwijderd schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:23:
[...]

Klopt, maar de computertegenstanders snapten dat nooit, die kwamen dan af en toe met 2 tankjes op je af, en die zijn dan heel snel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je stuurde gewoon een paar mirage tanks met je prisms mee om vijandelijke tanks mee te slopen. Of tankhunters in MP met Duitsland. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 13:28:
Of je stuurde gewoon een paar mirage tanks met je prisms mee om vijandelijke tanks mee te slopen. Of tankhunters in MP met Duitsland. :9
Ook leuk inderdaad, maar ik heb nooit multiplayer gespeelt, config wilde niet werken. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 16:16

Seraphin

Meep?

Liquid schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:24:
[...]

Supreme Commander (opvolger van Total Annihilation) gaat dat hebben, komt ook zo ergens rond 2007 uit als het goed is. Loopt ook een topic over in dit forum.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

Voor iedereen die ook op hyves zit, het leek me hoog tijd voor een echte C&C 3 hyve:
http://cenc3.hyves.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Wel gaaf, zo'n dikke typo in de titel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Rival24 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:18:
Wel gaaf, zo'n dikke typo in de titel :X
Wat scheelt er aan dan? Het is ook Command & Conquer 3: Tiberium Wars
http://www.electronicarts.nl/games/8623/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
FragNeck schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 17:04:
[...]

Wat scheelt er aan dan? Het is ook Command & Conquer 3: Tiberium Wars
http://www.electronicarts.nl/games/8623/
Hij bedoeld op die Hyves site van 2 posts terug.

Command And Conquer 3: Timerium Wars

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

bummer... maar jullie zijn wel m*erenn*ukers zeg... ;)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Stranglem schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:46:
Het was een graphics/technology demo waarin de balans veranderd was voor meer spektakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-09 20:21

CdD

Woow wat heb ik zin in deze game zeg! :9~
Alleen duurt het nog veel te lang voordat ie uitkomt.. |:(

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Jape1985 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:10:
[...]

Het zou ronduit geniaal zijn, ik heb hier nog een klein crt'tje staan die prima op 800x600 de radar weer kan geven.
Supreme Commander kan dat.

Als het aan mij ligt, DE RTS van volgend jaar. Loopt een mooie thread van hier op Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:02
http://image.com.com/game...02_20061013_screen002.jpg
http://image.com.com/game...02_20061013_screen001.jpg
http://image.com.com/game...02_20061013_screen003.jpg
http://image.com.com/game...02_20061013_screen004.jpg
http://image.com.com/game...02_20060824_screen002.jpg

En op http://www.gamespot.com/p...9834&tag=topslot;action;1 een designer diary met veel info :)

Kan niet wachten om te spelen, ziet er echt super vet uit :) Vooral die attilerie van de GDI op dat 2de plaatje zien er vet uit.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2006 17:17 . Reden: In het vervolg graag thumbnails maken. ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

He get, alweer een mooie RTS verloren aan de 3D wereld. Er zullen best veel mensen zijn die dit mooier vinden en lekkerder vinden spelen. Maar de 3d revolutie is aan deze oldschool player verloren.
In een strategiegame wil ik overzicht en controle hebben, controle raak ik kwijt door het 3Dimensionale.

Een gemiste zet van EA, kunnen ze eindelijk games uitmelken en remakes van maken. Gaan ze dat helemaal op een 3d wijze doen. Donder lekker op met die klote 3d engine en maak een remake van red alert of tiberian sun ofzo. Jammer, jammer...

Of ben ik nu erg pessimistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Amafi schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 16:56:
[...]

He get, alweer een mooie RTS verloren aan de 3D wereld. Er zullen best veel mensen zijn die dit mooier vinden en lekkerder vinden spelen. Maar de 3d revolutie is aan deze oldschool player verloren.
In een strategiegame wil ik overzicht en controle hebben, controle raak ik kwijt door het 3Dimensionale.

Een gemiste zet van EA, kunnen ze eindelijk games uitmelken en remakes van maken. Gaan ze dat helemaal op een 3d wijze doen. Donder lekker op met die klote 3d engine en maak een remake van red alert of tiberian sun ofzo. Jammer, jammer...

Het is niet altijd zo.. check Company of Heroes maar.. daar zie je hoe 3D perfect gecombineerd kan worden met RTS gameplay. En daar draait ook nog alles supersoepel.
Het is bij C&C maar weer afwachten of het goed draait.. Generals draaide echt superbrak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
[...]

Ik vind je erg pessimistisch ja.

3D hoeft niet verkeerd te zijn. Mooie schaduw bij bomen en mooie 3D units vind ik mooi. Je HOEFT natuurlijk niet de camera rond te bewegen.

Ik geef je verder groot gelijk dat overzicht belangrijk is. Op zich vind ik Generals en de SAGE engine helemaal niet slecht, maar ik vind dat je niet ver genoeg kan uitzoomen. Maar dat zou bij 2D ook vervelend geweest zijn, dat heeft minder met 2D te maken.

Bergen, gebrouwen en dergelijke objecten moeten in een 3D spel echter niet te hoog en groot zijn, anders raak je je units kwijt. Maar als je iig de omtrek van die units achter gebouwen zijn heb ik er niet zoveel problemen mee.

C&C3 gaat overigens op dezelfde engine draaien als Generals, dus extreem veel verschil gaat er niet in zitten lijkt me. Wel issie opgepoetst. Ik vind Generals overigens prima draaien en totaal niet 'brak' zoals Xof vind. Wat ik zeg, ik hoop alleen dat er wat verder uitgezoomed kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij sommige General mods kon er wel verder uitgezoomed worden. Dus op zich kan de engine het ook wel aan. Voor mijn eigen pc was het alleen niet zo fijn, want die kreeg er aardig moeite mee in grote gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op zondag 20 juni 2004 @ 19:38:
Ik hoop echt dat er een C&C 3 komt. Maar dan moeten ze er wel een aantal dingen in verklaren.

- Het rare 'einde' van C&C:TB firestorm.
- Men moet nu het mogelijk maken dat je in eenheden kn stappen (3d) zoals is beloofd in een van de laatste filmpjes van C&C 1

En dan natuurlijk nog zorgen dat de echte C&C feeling terug komt want die heb ik wel gemist bij zero hour etc..
dat was al zo in renegade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nope, ben het helemaal met je eens.
Vanaf Renegade/Generals ben ik al afgehaakt met C&C. Jammer, maar het was mijn spel gewoon niet meer.
Zelfde als met Warcraft 3. Al die 3d bende, ik vind het gewoon klote spelen.
Als ze nu gewoon beide opties in het spel zouden brengen, denk ik dat ze heel wat meer spelers zouden trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 19:17

MaDLiVe

.-Observer-.

Wat er nou zo klote speelt aan wc3? Gewoon met je tijd meegaan ;)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Warcraft 3 slecht? Die game wordt zoveel gespeeld :S. Maareh 3D RTS games zijn niet slecht per definitie, ik speel nu CoH dat is ook 3D, heb nog nooit de camera gedraait ofzo..

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Luuk1983 schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:16:C&C3 gaat overigens op dezelfde engine draaien als Generals, dus extreem veel verschil gaat er niet in zitten lijkt me. Wel issie opgepoetst. Ik vind Generals overigens prima draaien en totaal niet 'brak' zoals Xof vind.
Als jij je gebied vol hebt staan met troepen dan gaat die echt wel traag lopen.. wat voor super pc je ook hebt. En dit soort spellen moeten het vooral hebben van de multiplayer (want singleplayer ben je zo doorheen).. en dit liep echt totaal niet bij Generals. Als je met meerdere mensen een groot leger hebt schokt echt alles.

Ga je rush potjes doen dan heb je nergens last van en loopt het spel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 07:42
Hmm.. die nieuwe plaatjes vind ik een beetje tegenvallen. Een beetje generals met betere belichting. Wel is de artwork van die "mechs" erg cool!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:47:
Warcraft 3 slecht? Die game wordt zoveel gespeeld :S. Maareh 3D RTS games zijn niet slecht per definitie, ik speel nu CoH dat is ook 3D, heb nog nooit de camera gedraait ofzo..
Ik zeg niet dat WC3 slecht is, maar dat ik vind dat de gameplay sucked. ;)
Maar goed, terug naar Flight Sim. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We wachten inmiddels al dik 2 jaar komt het nou eindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Beter 2 jaar wachten dan een snel en afgeraffeld spel ( zeker met C&C ) ;)

Op www.gamer.nl zijn weer 5 nieuwe screens en die zien er echt vet uit :)

http://www.gamer.nl/doc/35363

( sorry weet niet hoe ik thumbs maak :? )

iig er zijn van die mechs op te zien bij de NOD versie :*) Ook is volgens mij de Obelisk of Light groter gemaakt :) Vooral veel lasers zie je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:40:
[...]

Nope, ben het helemaal met je eens.
Vanaf Renegade/Generals ben ik al afgehaakt met C&C. Jammer, maar het was mijn spel gewoon niet meer.
Zelfde als met Warcraft 3. Al die 3d bende, ik vind het gewoon klote spelen.
Als ze nu gewoon beide opties in het spel zouden brengen, denk ik dat ze heel wat meer spelers zouden trekken.
WC3 is zo ongeveer het enige spel waarbij de 3D engine geen invloed heeft op de gameplay :S De CnC3 engine daarintegen is dezelfde (wel iets geupdate mag ik hopen) als de LOTR:BFME 2 engine. En sja.... die zuigt de gameplay wel hard naar beneden.

Domme/slome pathfinding van units voornamelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 14:30
Lawtje schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:27:
[...]

WC3 is zo ongeveer het enige spel waarbij de 3D engine geen invloed heeft op de gameplay :S De CnC3 engine daarintegen is dezelfde (wel iets geupdate mag ik hopen) als de LOTR:BFME 2 engine. En sja.... die zuigt de gameplay wel hard naar beneden.

Domme/slome pathfinding van units voornamelijk.
Zucht. Waarom kraken mensen die 3d stuff steeds af? Generals had totaal geen last van het 3d gebeuren. Je raakte het overzicht nooit kwijt, je hoefde de camera niet te draaien om verborgen units te zien of wat dan ook. Het was gewoon prima, de pathfinding heeft weer totaal niets met het 3d gebeuren te maken. De CnC3 engine is trouwens ook dezelfde als die van Generals.
En ja, ik heb wel games gespeeld waarin ik het 3d gebeuren vreselijk vond, bij Generals had ik dat gewoon niet want daarin merk je er in principe niets van als je de camera met rust laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Timocos schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:11:
Beter 2 jaar wachten dan een snel en afgeraffeld spel ( zeker met C&C ) ;)

Op www.gamer.nl zijn weer 5 nieuwe screens en die zien er echt vet uit :)

http://www.gamer.nl/doc/35363

( sorry weet niet hoe ik thumbs maak :? )

iig er zijn van die mechs op te zien bij de NOD versie :*) Ook is volgens mij de Obelisk of Light groter gemaakt :) Vooral veel lasers zie je
Deze foto's? :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200610/1161030288_0_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200610/1161030288_1_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200610/1161030288_2_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200610/1161030288_4_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200610/1161030288_3_3.jpg

Kan echt niet wachten, ik hoop dat hij voor de feestdagen uit komt... Maar dat zel wel weer niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

ApOE schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 19:53:
[...]

Deze foto's? :9~

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Kan echt niet wachten, ik hoop dat hij voor de feestdagen uit komt... Maar dat zel wel weer niet :'(
Ik zeg KWIJLMOMENT! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik ben eerlijk gezegd de tweede keer dat ik ze bekijk niet zo erg onder de indruk.. weinig units op het scherm, schaal is wederom kut... En weer weinig diversiteit in units...

[ Voor 12% gewijzigd door KeeZ op 17-10-2006 21:59 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Waar is de H.U.D.? Dat is iets waar ik zeer geinteresseerd in ben. Ik hoop dat het een echte C&C/Dune H.U.D. is en niet zo één uit Generals :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
babbaloerie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:02:
Waar is de H.U.D.? Dat is iets waar ik zeer geinteresseerd in ben. Ik hoop dat het een echte C&C/Dune H.U.D. is en niet zo één uit Generals :X
Yups is bijna identiek aan oude C&C, kijk maar naar filmpje op www.gamespot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:58:
Ik ben eerlijk gezegd de tweede keer dat ik ze bekijk niet zo erg onder de indruk.. weinig units op het scherm, schaal is wederom kut... En weer weinig diversiteit in units...
Het is inderdaad wel weer zoomlevel op zijn hoogste stand. Doet het leuk in gamebladen maar verder ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:22:
[...]

Het is inderdaad wel weer zoomlevel op zijn hoogste stand. Doet het leuk in gamebladen maar verder ook niet meer.
Omg als dit echt zoom op hoogste stand is zie ik het somber in. Zoals al zovaak gezegd is er zo totaal geen overzicht, waarom ziet iedereen dat behalve EA :( |:(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Timocos schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:16:
Yups is bijna identiek aan oude C&C, kijk maar naar filmpje op www.gamespot.com
Ik heb plotseling veel meer vertrouwen in deze titel :)
bAdmuTs schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:24:
Omg als dit echt zoom op hoogste stand is zie ik het somber in. Zoals al zovaak gezegd is er zo totaal geen overzicht, waarom ziet iedereen dat behalve EA :( |:(.
Aan de gameplay trailer te zien valt het nog dik mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
babbaloerie schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:02:
Er is weer een tradiotionele sidebar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
bAdmuTs schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:24:
[...]

Je moet zo wél je best doen om alles in de gaten te houden. Vind je het niets dan moet je gewoon wachten op total commander. Ik vraag me ook af waarom iedereen altijd zeurt over dat het vroeger beter was bij Command & Conquer, volgens mij had je met die 320x200 resolutie nog minder overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Rival24 schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:03:
[...]

Je moet zo wél je best doen om alles in de gaten te houden. Vind je het niets dan moet je gewoon wachten op total commander. Ik vraag me ook af waarom iedereen altijd zeurt over dat het vroeger beter was bij Command & Conquer, volgens mij had je met die 320x200 resolutie nog minder overzicht.
Maar toen werd er ook veel minder multiplayer gespeeld. En de Windows versie is 640 x 400, dus dan heb je alweer veel meer overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

Wmm schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 17:03:
Zucht. Waarom kraken mensen die 3d stuff steeds af? Generals had totaal geen last van het 3d gebeuren. Je raakte het overzicht nooit kwijt, je hoefde de camera niet te draaien om verborgen units te zien of wat dan ook. Het was gewoon prima, de pathfinding heeft weer totaal niets met het 3d gebeuren te maken. De CnC3 engine is trouwens ook dezelfde als die van Generals.
En ja, ik heb wel games gespeeld waarin ik het 3d gebeuren vreselijk vond, bij Generals had ik dat gewoon niet want daarin merk je er in principe niets van als je de camera met rust laat.
Omdat 3d stuff voor sommige mensen niets toevoegd aan de gameplay. Het gaat bij hen om de strategy deel van de game, als het er mooi uit ziet is het meegenomen maar geen vereiste.
Met generals was ik al niet tevreden en vond ik echt een misser omdat ik voor mijn gevoel niet genoeg uit kan zoomen. Als ik niet genoeg kan uitzoomen heb ik zelf geen overzicht genoeg. Camera’s draaien moet overbodig zijn, als ik aan het aanvallen ben, heb ik het toch te druk om in te zoomen en op details te letten. Het moet gaan om tactiek en kunde in plaats van letten op draaien van de camera voor het beste overzicht.

Doordat er naar mijn mening een hoop tijd in de 3d engine gaat zitten vind ik, en met mij een aantal anderen dat ze beter de ontwikkeltijd kunnen besteden aan verbeterde AI en pathfinding. Zo kijk ik argwanend naar alle RTS games die 3d zijn, aangezien de ontwikkelaars lijken te denken als het er maar zo mooi mogelijk uit ziet dan verkopen we het wel. Het doel van het spel wordt ondergeschikt aan de grafische eigenschappen en dat hekel ik.

Neemt niet weg dat ideale combinaties tussen 3d en strategie wel mogelijk moeten zijn. Maar zoals ik de beelden van C&C3 nu zie denk ik dat het qua strategie minder te bieden heeft dan bijvoorbeeld RA2 en dat vind ik erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Amafi schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:48:
[...]
Neemt niet weg dat ideale combinaties tussen 3d en strategie wel mogelijk moeten zijn. Maar zoals ik de beelden van C&C3 nu zie denk ik dat het qua strategie minder te bieden heeft dan bijvoorbeeld RA2 en dat vind ik erg jammer
Ik vind 3D JUIST iets toevoegen. Ik werkelijkheid is alles ook 3D en strategie in een 3D wereld is heel anders en soms ook een stuk moeilijker.

Ik struikel dan ook alleen over de camera, daar moet je inderdaad, zoals je zegt, niet te lang mee bezig moeten zijn. Ik vind het bij Generals allemaal prima, behalve dat je niet ver genoeg kon uitzoomen, maar dat heeft niks met het 3D aspect te maken. Ik draai de camera verder nooit.

Overigens (maar ik schijn de enige te zijn) vind ik RA2 echt zo'n bagger spel. Daar was het realisme echt helemaal zoek. Het concept was zeker leuk en het verhaal ook, maar ik vind de gameplay van generals wat dat betreft beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Amafi schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:48:
[...]

Omdat 3d stuff voor sommige mensen niets toevoegd aan de gameplay. Het gaat bij hen om de strategy deel van de game, als het er mooi uit ziet is het meegenomen maar geen vereiste.
Met generals was ik al niet tevreden en vond ik echt een misser omdat ik voor mijn gevoel niet genoeg uit kan zoomen. Als ik niet genoeg kan uitzoomen heb ik zelf geen overzicht genoeg. Camera’s draaien moet overbodig zijn, als ik aan het aanvallen ben, heb ik het toch te druk om in te zoomen en op details te letten. Het moet gaan om tactiek en kunde in plaats van letten op draaien van de camera voor het beste overzicht.
Ten eerste: als ze de engine van Red Alert 1 zouden pakken zou je 100% zeker op je achterste poten staan om te roepen dat het er niet uit ziet en dat ze zich er wel erg goedkoop vanaf gemaakt hebben. Ik wil hiermee niet zeggen dat ik graphics belangrijk vind, gameplay staat voorop.

Ten tweede: je hoeft de camera in Generals nooit te draaien. Ik heb Generals en Zero Hour zo'n 2 jaar actief online gespeeld en ik heb nooit, en dan echt nooit, de behoefte gevoeld om die camera te draaien zodat ik iets beter kon zien. Als je de camera gewoon op z'n standaard plek laat staan heb je in principe precies hetzelfde beeld als in Red Alert e.d., het ziet er alleen mooier uit.

Ten derde: het zoomniveau is imo een kwestie van gewenning. In RA2 is men ook al veel meer in gaan zoomen, maar daar hoor ik niemand over. Daar was het ook ff een kwestie van gewenning. Bij Generals moest ik er ook ff aan wennen maar daarna nooit meer bij nagedacht.
Hoe kun je aan de hand van wat screenshots en filmpjes weten wat de strategische mogelijkheden zijn? De mogelijkheden worden imo juist weer beperkt door gebruik te maken van mcv's, maar of dat echt zo is kunnen we pas in de game zelf zien.

Nee, dan noem ik liever de dingen die echt fout gingen in Generals op die CnC3 wel eens kunnen laten floppen. We noemen: mismatch errors, maphacks, vage bugs (zoals schiet een China CC kapot terwijl hij aan het verkopen is en je krijgt een mismatch), unbalance (vooral in Zero Hour), brakke support (vrij weinig patches, zeker voor Zero Hour), geen eigen ladders (Cases kwam met geintegreerde ladders, Clanwars.cc, Generals.nl en ESL met stand alone ladders), brak lobbysysteem (waarom kan ik niet makkelijk de game van een vriend joinen via de communicator), lag online, weinig quickmatch opties (geen arranged team optie b.v.), het uitblijven van de ladderkit (die ons tientallen keren beloofd is), erg simpele replayfunctie, geen fatsoenlijke singleplayer, EA geeft niets om de community, etc etc. Dat soort dingen vind ik veel erger dan het zoomniveau of de 3d engine. Hopelijk doet EA het deze keer beter en kijken ze een goed naar Blizzard hoe die het aanpakken (Battle.net b.v.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Luuk1983 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:53:
Ik vind 3D JUIST iets toevoegen. Ik werkelijkheid is alles ook 3D en strategie in een 3D wereld is heel anders en soms ook een stuk moeilijker.
Wat veranderd 3D in RTS dan precies aan de gameplay? Volgens mij is het nog precies hetzelfde, behalve dat de interface/presentatie lastiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wmm schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:54:
Ten tweede: je hoeft de camera in Generals nooit te draaien. Ik heb Generals en Zero Hour zo'n 2 jaar actief online gespeeld en ik heb nooit, en dan echt nooit, de behoefte gevoeld om die camera te draaien zodat ik iets beter kon zien. Als je de camera gewoon op z'n standaard plek laat staan heb je in principe precies hetzelfde beeld als in Red Alert e.d., het ziet er alleen mooier uit.
In 3D heb je toch perspectief wat je in 2D niet hebt?
Daardoor is het gebied wat je ziet geen rechthoek maar een trapezium.

Verder is Red Alert 2 op 640 x 480 redelijk bagger, velen spelen daarom ook op hogere resoluties. Tiberian Sun heb ik zelfs op 1600 x 1200 gespeeld en het overzicht is dan echt een stuk beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi

Amafi

Amafi

Wmm schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:54:
[...]
Ten eerste: als ze de engine van Red Alert 1 zouden pakken zou je 100% zeker op je achterste poten staan om te roepen dat het er niet uit ziet en dat ze zich er wel erg goedkoop vanaf gemaakt hebben. Ik wil hiermee niet zeggen dat ik graphics belangrijk vind, gameplay staat voorop.
Natuurlijk, sinds die tijd staan de ontwikkelingen niet stil. Maar het 3D lijkt voor mij overbodig, waarom 3d als je toch niet de camera gaat draaien, toch niet in gaat zoomen. Dan is 3d naar mijn mening erg veel overkill, aangezien 3d toch wel gemaakt is juist om in te zoomen en te draaien.
Dan is een goede fake 3d even mooi, schuin van boven flink stuk van de map in beeld en ik ben blij. En volgens mij moeten ze daar zo langzamerhand ook wel flink wat met de kwaliteit van graphics in kunnen doen.
Ten derde: het zoomniveau is imo een kwestie van gewenning. In RA2 is men ook al veel meer in gaan zoomen, maar daar hoor ik niemand over. Daar was het ook ff een kwestie van gewenning. Bij Generals moest ik er ook ff aan wennen maar daarna nooit meer bij nagedacht.
Ben ik het persoonlijk niet mee eens, mede daardoor nooit aan Generals kunnen/willen wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Olaf van der Spek schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:16:
[...]

In 3D heb je toch perspectief wat je in 2D niet hebt?
Daardoor is het gebied wat je ziet geen rechthoek maar een trapezium.

Verder is Red Alert 2 op 640 x 480 redelijk bagger, velen spelen daarom ook op hogere resoluties. Tiberian Sun heb ik zelfs op 1600 x 1200 gespeeld en het overzicht is dan echt een stuk beter. :)
Ik zei ook "in principe", je hebt daarin gelijk idd. Maar voor mij is het tijdens het spelen eigenlijk hetzeflde als in RA en consorten.

RA2 op 640 is ook bagger ja, maar daar noem je ook een mooi nadeel op van die engine's. Als je de resolutie verhoogd zie je meer van de map op een scherm. Daarmee krijg je een oneerlijk voordeel boven de mensen die een lage resolutie gebruiken vanwege hun hardware b.v.. Met de 3d engine van Generals heb je dat probleem niet meer, of je nu op 800x600 of 1600x1200 draait, je ziet precies hetzelfde.
Amafi schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:20:
[...]

Natuurlijk, sinds die tijd staan de ontwikkelingen niet stil. Maar het 3D lijkt voor mij overbodig, waarom 3d als je toch niet de camera gaat draaien, toch niet in gaat zoomen. Dan is 3d naar mijn mening erg veel overkill, aangezien 3d toch wel gemaakt is juist om in te zoomen en te draaien.
Dan is een goede fake 3d even mooi, schuin van boven flink stuk van de map in beeld en ik ben blij. En volgens mij moeten ze daar zo langzamerhand ook wel flink wat met de kwaliteit van graphics in kunnen doen.
Tsja, ik vind het ook niet echt nodig nee. Magoed, ze moeten ook verkopen eh. Het verkoopt vast stukken beter als je op de doos kunt zetten dat je de nieuwste 3d engine gebruik :P.
[...]

Ben ik het persoonlijk niet mee eens, mede daardoor nooit aan Generals kunnen/willen wennen.
Tsja, blijft een persoonlijke kwestie inderdaad. Maar je zegt het zelf al, "willen" ;).
Snap het probleem gewoon niet echt, van Tib Sun naar RA2 werd ook flink ingezoomd, van RA2 naar Generals een klein beetje.

Blijf het grappig vinden. Aan de ene kant schreeuwen gamers om vernieuwing, ook in het RTS genre want dat biedt al zo weinig vernieuwing. Maar dan komt Tib Wars en alles moet terug naar het oude, mensen willen een sidebar, een 2d engine, mcv's etc :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Amafi schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:20:
[...]

Nouja, 2d zit verder niet veel technologie verandering in. Okay, je kunt alles high res gaan doen nu, maar dan blijf je houden dat je voor ELKE mogelijke beweging in ELKE mogelijke positie een sprite moet opslaan. Bij 3d wordt dat ter plekke gerenderd, wil je het 2d doen dan moet je alles prerendert bij het spel doen, enig idee hoe groot je spel dan wordt?

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws van www.insidegamer.nl
Sterrencast in Command & Conquer 3: Tiberium Wars
Nieuws | 18 oktober 2006 - Command & Conquer 3: Tiberium Wars zal voor haar tussenfilmpjes over een cast beschikken met een aantal bekende namen erin. Zo doen er acteurs en actrices mee uit bekende tv-series zoals LOST (Josh Holloway – Sawyer) en Battlestar Galactica (Tricia Helfer – Number Six en Grace Park – Sharon). Maar ook uit bekende films zoals Star Wars The Empire Strikes Back en Return of the Jedi (Billy Dee Williams – Lando Calrissian), Top Gun (Michael Ironside – Jester), Starship Troopers (Michael Ironside – Jean Rasczak) en The Wedding Crashers (Ivana Bozilovic). Er is zelfs een rol weggelegd voor de voormalige Miss USA (Shauntay Hinton).

Door het talent van de beroemdheden te combineren met uitstekende computer graphics en een episch verhaal wilt men een nieuwe mijlpaal zetten in de Command & Conquer reeks. Naast het gebruiken van de bekende acteurs en actrices zullen er in C&C 3 ook echte nieuwsreporters langskomen. Deze zullen het laatste nieuws geven over de derde Tiberium Oorlog. Natuurlijk keren oude bekenden uit de C&C serie ook weer terug. Zo is Joe Kucan weer te zien als Kane de leider van de Brotherhood of Nod.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars zal volgend jaar eerst op de PC verschijnen en later ook op de Xbox 360. (GP)
Jammer dat Micheal Bean niet meer meedoet, haha.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 19:22 . Reden: Hier is blauwe tekst niet voor bedoeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hihihihi... sterrencast. Serieacteurs en bijrolletjes :P

Hoewel Micheal Ironside behoorlijk kickass is (naja, geen wonder dat ze em twee keer noemen), is dat zelfs niet echt een ster te noemen. Mgoe, na Splinter Cell weten we wel dat ie het best stoer doet in computer spelletjes :P

Persoonlijk vind ik dan James Earl Jones en Micheal Biehn zelfs wat indrukwekkender dan dit, maargoed, grote namen vind ik zelf niet zo belangrijk.

[ Voor 20% gewijzigd door DarkX op 18-10-2006 19:21 ]

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:27

PD2JK

ouwe meuk is leuk

sjow, de HDR lighting in de screenshots is echt letterlijk oogverblindend. Explosies zijn gewoon wit? Ik hoop dat het uit te schakelen is. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Niet online
Van gamer.nl, best interresant:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200610/1161164811_2_3.jpg

1. Objectives / Status: Bekijk hier je huidige doelen en de status van de spelers onderling (bijv. bondgenootschappen)
2. Sell: Om gebouwen te verkopen.
3. Power Toggle: Om de stroom van gebouwen af te snijden.
4. Repair: Gebouwen repareren.
5. Power Meter: Geeft aan hoeveel stroom je hebt en hoeveel je gebruikt. Door met de muis over de meter te bewegen kun je de exacte waarden aflezen.

6. Mini-map: Overzicht van het slagveld.
7. Grondstoffen: Hoeveelheid beschikbare grondstoffen.
8. Context Tab: Geeft overzicht van de huidige geselecteerde gebouwen en eenheden.
09. Productie Tab: Bouwen van voertuigen en gebouwen, beschikbaar overal op het slagveld. Vijf tabs voor respectievelijk productiegebouwen, verdedigingsgebouwen, infantrie, voertuigen en vliegtuigen.
10. Productie Sub-Tabs: Productie-overzicht per gebouw onder de huidige productietab. Door dubbel te klikken op de sub-tab wordt je naar het gebouw doorgestuurd.
11. Bouwknoppen: Hiermee kun je eenheden bouwen of in de wachtrij zetten.
12. Context Window: Informatie en portert van huidige gebouw of eenheid.
13. Health: Gezondheid van geselecteerde eenheid of gebouw.
14. Upgrades: Laat zien welke upgrades er mogelijk zijn voor deze eenheid of gebouw.
15. Combat Chain: Laat zien welk wapen de eenheid heeft en waartegen deze het beste gebruikt kan worden.
16. Veterancy: De rank van de eenheid.
17. Special Abilities: Activeren van speciale mogelijkheden van de eenheid of het gebouw.
18. Aanschaffen upgrades: Aanschaffen van upgrades voor geselecteerde eenheid of gebouw.
19. Common Command Interface: Snelle toegang tot de meest gebruikt ecommando's, zoals aanvallen, stoppen en aanvalsregels.
20. Superpower timers: Laat zien hoe lang het nog duurt voordat superwapens beschikbaar zijn.
21. Player Powers: De (super)wapens en speciale mogelijkheden die de speler momenteel beschikbaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mwoah that does not look very bad to me... blijft alleen wel een punt voor mij dan van hoeveel je nog van de map ziet als je monitor maar tot 1280x1024 kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Hmmm, heb ik nu iets gemist, of heb ik nu nieuws?

Ik zat net ff dit artikel te lezen, en daar viel me dit stukje even op:
Over 30 Single Player Missions - In a vast open-world ‘theatre of war’ where each decision you make matters, you’ll experience one cohesive, epic story told from the unique perspective of all three warring factions.
3 facties? :o Heb ik iets totaal gemist, wisten jullie dit al?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

weet iemand wat de verwachte systeemeisen voor C&C3 zijn? Zo nee, iemand die een voorspelling durft te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
j-w schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:43:
weet iemand wat de verwachte systeemeisen voor C&C3 zijn? Zo nee, iemand die een voorspelling durft te doen?
Ik gok dat het iets zwaarder zal worden dan BFME2.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Chester schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:12:
[...]

Ik gok dat het iets zwaarder zal worden dan BFME2.
^^ I'm with him ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Morax schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:27:

[...]

Dat was allang bekend ;).

Die systeemeisen zullen idd iets zwaarder zijn dan die van BFME2 (zelfde engine, alleen iets opgevoerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

[...]

NOD - GDI - Aliens!

De aliens komen naar de planeet.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

[...]

3 facties? Heb ik iets totaal gemist, wisten jullie dit al?

NOD - GDI - Aliens!

De aliens komen naar de planeet.
Ja dat waren de geruchten ja. Maar er is niets officieels bekend gemaakt verder. Het zal wel het ras zijn waar die tiberiumshizzle vandaan komt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

[...]

Waren er in Tiberian Sun ook niet "The Forgotten" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
In welk level? Hoe kom je daar bij? Nooit gezien/opgemerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

babbaloerie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:20:
[...]

In dat ruimteschip? Dat waren "gewoon" mutants.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Jejking schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:45:
Mwoah that does not look very bad to me... blijft alleen wel een punt voor mij dan van hoeveel je nog van de map ziet als je monitor maar tot 1280x1024 kan :)
De resolutie bepaald alleen het detail, niet hoeveel je ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 12-09 15:56
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:16:
[...]

De resolutie bepaald alleen het detail, niet hoeveel je ziet.
Idd, da's nou net 1 v/d leuke dingen aan een echte 3D-game, beeldhoek vastzetten en resolutie zegt niets meer dan dat: resolutie (oplossend vermogen). Met 2D games schaalt het zaakje mee om te voorkomen dat er onscherpte door te veel uitrekking ontstaat.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

babbaloerie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:20:
[...]

Klopt ja, waarvan je die hijacker, die sniper en zo'n meid kon gebruiken en dat je die baas van die gasten eens moest redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij hem op een hoge resolutie zet worden de menu's gewoon kleiner ook...niks vastgezet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:10:
Als jij hem op een hoge resolutie zet worden de menu's gewoon kleiner ook...niks vastgezet dus.
^en dit heb je waar gelezen/gezien?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat wel "over 30 single player missions" maar dat getal is niet uit de lucht gegrepen en ik vind het persoonlijk jammer. Als we drie factions hebben, betekend dat 10 missions per faction en ik zou liever zien dat we het dubbele aantal single player missions krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:25:
[...]

Er staat wel "over 30 single player missions" maar dat getal is niet uit de lucht gegrepen en ik vind het persoonlijk jammer. Als we drie factions hebben, betekend dat 10 missions per faction en ik zou liever zien dat we het dubbele aantal single player missions krijgen.
Dat zegt niets... Heb je dan liever 60 missies die ontzettend kort zijn?

De hoeveelheid zegt niets over de lengte, en als het 10 grote en lange missies zijn, dan heb ik die liever dan tig korte missies.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cablekevin
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-08 10:39

Cablekevin

CCCP Baby!

Het ziet er weer heel veelbelovent uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Angeloonie schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 20:32:
[...]

Dat zegt niets... Heb je dan liever 60 missies die ontzettend kort zijn?

De hoeveelheid zegt niets over de lengte, en als het 10 grote en lange missies zijn, dan heb ik die liever dan tig korte missies.
Waarschijnlijk net als in Generals en voorgaande delen, weinig missies en van korte duur. Generals was ik in 1 dag doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 19:40
Erkandude schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:06:
[...]

Waarschijnlijk net als in Generals en voorgaande delen, weinig missies en van korte duur. Generals was ik in 1 dag doorheen.
Teveel tijd :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
of te makkelijk en te kort :+

anyhow, C&C missies zijn bijna altijd basic geweest.
destroy all enemies, defend the base for 15/20/40mins, capture techlab/radio station/iets
en ondanks er variaties in de missies zitten en ook best nog andere dingen, is het grootste deel van de missies een van de bovenstaande dingen.
dus om nou te verachten dat het lange missies zullen worden,... ik zie het er niet echt zo inzitten.
het zou natuurlijk kunnen maar de kans is klein,.. en ja dan zijn 30 missies weer snel voorbij natuurlijk.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, niet altijd. Met C&C Tiberium Dawn ben ik toch redelijk lang bezig geweest met de single player missions, daar zat redelijk uitdagende missies in vooral aan de zijde van de GDI. Red Alert was direct al vrij simpel, idem voor alle opvolgende versies.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.