[PC] Command & Conquer 3: Tiberium Wars Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 12.372 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

daves2hd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:58:
[...]

of te makkelijk en te kort :+

anyhow, C&C missies zijn bijna altijd basic geweest.
destroy all enemies, defend the base for 15/20/40mins, capture techlab/radio station/iets
en ondanks er variaties in de missies zitten en ook best nog andere dingen, is het grootste deel van de missies een van de bovenstaande dingen.
dus om nou te verachten dat het lange missies zullen worden,... ik zie het er niet echt zo inzitten.
het zou natuurlijk kunnen maar de kans is klein,.. en ja dan zijn 30 missies weer snel voorbij natuurlijk.
Vond die laatste missies van C&C games altijd het leukste. Eindelijk toegang tot alle units. En dan het grote maak een basis en vernietig de vijand spel. Die natuurlijk allang overal zit en verdediging op heeft gebouwd.

Maar zijn niet alle RTS missies vergelijkbaar? Geef eens een aantal originele voorbeelden van RTS-missies waar je met plezier mee bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23
PromWarMachine schreef op maandag 21 juni 2004 @ 01:46:
[insectenseks]
• Die site waar jij dit vandaan hebt is gamerrrrrrrrrrrrrrrr.nl, zonder s ;)
• TS staat voor topicstarter en niet voor Tiberian Sun :+
[/insektenseks]

Deze geruchten lijken me erg reeel, zeker gezien de vacatures maar ook gezien Generals. Met zeer veel mediaspectacel is dat spel gelanceerd. Je kon destijds geen game-site bekijken of men opende wel met Generals op hun frontpage. Achteraf gezien is het een grote blamage geworden. Precieze cijfers heb ik niet, maar ik hoor niets dan onheil over dat spel (zeker ten opzichte van andere spellen uit de C&C reeks; Renegade uitgezonderd). Kan me voorstellen dat ze Generals asap willen vergeten.

Het zal mij benieuwen, ik ga in ieder geval niet opnieuw de fout in, door ook deze C&C game direct te kopen, zonder de demo of andersinds het spel gespeeld te hebben.
Wat heeft iedereen toch tegen Generals :/

Bedoel, het kon zeker beter, maar het lijkt er ook op dat iedereen altijd tegen verandering is. Speel het nog wekelijks online. Tiberian Sun vond ik niet zo en RA2 vind ik echt een bagger spel. Grafisch wat het gewoon een stap achteruit op TS vind ik en de units zijn zo totaal ongeloofwaardig. Iedereen is altijd positief over RA2, maar ik vind Generals echt veel leuker om te spelen.

Verhaal in RA2 is uiteraard wel een stuk beter en hoewel het altijd B acteurs geweest zijn in C&C vond ik de acteer prestaties van die Romanov echt slecht. Weinig lol aan dat spel beleefd.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Wat iedereen ertegen heeft is dat Generals GEEN C&C game is. Het draagt slechts de naam maar heeft niet de feel die een C&C game zo kenmerkend maakt.

Als zelfstandige RTS speelt het prima :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

is hij al online te bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Generals was imo gewoon de beste! :D

Maar met die acteurs zal t wel goed zitten dit keer , ze hebben Michael Ironside (Sam Fisher), Trica helfer (Battlestar Galactica), Grace Park (ook BSG) etc gecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:31
Dutch_Razor schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:02:
Generals was imo gewoon de beste! :D

Maar met die acteurs zal t wel goed zitten dit keer , ze hebben Michael Ironside (Sam Fisher), Trica helfer (Battlestar Galactica), Grace Park (ook BSG) etc gecast.
En niet te vergeten: Sawyer uit Lost >:) :) Vind hem echt vet in Lost

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

Wat er waarschijnlijk nog zoveel tegen Generals (Zero Hour) is, is dat er totaal GEEN anticheat-maatregelen zijn, de community is zwaar brak zegmaar. Mijn Fair-Play-Medal heb ik in het begin al in mogen leveren omdat er van die kutkinders tussen zitten die het zo nodig vinden *zomaar* een mismatch te laten gebeuren *ik deed niks, heus!* op het moment dat ik ze totaal aan gort rag. Dat is de reden dat ik eigenlijk alleen op LANs nog maar speel (2 weken geleden op Netgamez nog 1e geworden :) ).
Wat ik ook zwaar brak vind ik dat sinds patch 1.02 USA Superweapon ongelofelijk overpowered is, eerste wat zo'n figuur bouwt zijn die EMP turrets, en kom daar maar eens langs als China Tank general. Het erge eraan is is dat die figuren vaak turtlen, en zodra ze hun strategy center hebben ben je dood. Dat wist ik helaas de eerste keer sinds die patch nog niet, en aangezien de enige manier zijn base in te komen massen was, kwam ik daar dus met 20 (jaja) Emperor Overlords + upgrade aangereden, beide upgrades uit mn Nuke-gebouw heb ik er ook op gedaan... komt hij aan met een Alpha Aurora. Al mijn tanks schieten natuurlijk, maar dat heeft nog niet veel zin aangezien AAs op de heenweg onschendbaar zijn. Dat ding gooit een bommetje en *BOEM* mijn 20 Emperors in 1x kapot. Zijn Aurora vliegt lekker terug naar de base en ik heb eigenlijk niet zoveel meer. Tanks kunnen er niet in (EMP turrets), vliegtuigen kunnen er niet in (EMP turrets), infanterie is duur (immers tank general), en terwijl ik me dit bedacht kwam hij met 3 aurora's mijn base overgevlogen, tactisch mijn command center en beide war factories trashend, waarna ik op had kunnen geven. Dat deed ik uiteindelijk toen hij met nog 4 aurora's eroverheen kwam vliegen. Resultaat is dus dat sinds die patch opeens het aantal USA-spelers sterk steeg. Met China Infantry was dit ook een beetje het geval trouwens.

DAT is wat mensen tegen Generals hebben gok ik :) Sinds het is overgenomen van westwood (RA2 was nog wel van WW, Generals van EA) was het huilen geblazen, online functionaliteit was zwaar bagger (minder dan 50% kans dat je game direct werkte in 1v1, kan je je voorstellen als je 2v2 of zelfs 4v4 speelt. 4v4 heb ik dus eigenlijk alleen maar op lans gespeeld), er werd niks gedaan tegen cheats... Tsja en dat zie je terug in de community. Die was al niet zo gigantisch, maar eigenlijk niet zolang na patch 1.04 voor Zero Hour ben ik er ook maar mee gestopt, nadat de community al flink geslonken was.
De mensen die het nu nog spelen worden of binnen 5 minuten door mij ingemaakt, quitten binnen 10 sec omdat ze geen zin hebben tegen mij te spelen, kunnen geen verbinding maken, gooien een mismatch ertegenaan richting het einde of ze maken me in (maar dat laatste is maar HEEL soms).
Sowieso zal het de meeste mensen waarschijnlijk gaan om het feit dat Generals de C&C/RA-feel niet heeft, maar dit maakt ook voor een groot deel uit. Ik hoop daarom dat ze het bij C&C 3 een stuk beter aanpakken, anders is dat spel wellicht nog eerder gedoemd tot de dood dan Generals (ZH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 17:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik hoop ik het fout heb, maar als ik zie wat er met de NFS reeks is gebeurd (check topic over nfs carbon) houd ik mijn adem in :X , volgens mij weten ze bij EA niet wat community is, nogmaals ik hoop dat ik het fout heb just mho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
offtopic:
@ DataGhost: speel je op een map die bedoelt is voor meer dan 2 spelers ofzo?
SW general is wel dood te rushen door tank op een 2 player map namelijk (hoewel je idd liever een andere China hebt). Trouwens, ga clanwars spelen, dan heb je vrijwel geen van die dingen die jij opnoemt.
Magoed, dit is niet het Generals topic natuurlijk.
Zat jij trouwens vroeger in de clan "The Dutch Elite", later "Forgotten Warriors"?

Maar je hebt helemaal gelijk. Als EA van CNC3 een online succes wil maken moet het 180 omdraaien.
Van wat ik hoor / lees @ Gamereplays zo af en toe zijn ze wel op de goede weg met de BFME games. Het schijnt al een stuk beter te zijn, speel die games alleen niet zelf dus weet het verder ook niet.
De laatste patch van ZH is ook gewoon een communitypatch, heeft EA niets voor hoeven doen :|.
Clansupport en ladders zijn ook een belangrijk stuk om het online deel te laten slagen. We zullen zien iig, ik heb nog redelijk vertrouwen erin, maar 100% zeker dat het goed komt, dat zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

Wmm schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 01:28:
offtopic:
@ DataGhost: speel je op een map die bedoelt is voor meer dan 2 spelers ofzo?
SW general is wel dood te rushen door tank op een 2 player map namelijk (hoewel je idd liever een andere China hebt). Trouwens, ga clanwars spelen, dan heb je vrijwel geen van die dingen die jij opnoemt.
Magoed, dit is niet het Generals topic natuurlijk.
Zat jij trouwens vroeger in de clan "The Dutch Elite", later "Forgotten Warriors"?

Maar je hebt helemaal gelijk. Als EA van CNC3 een online succes wil maken moet het 180 omdraaien.
Van wat ik hoor / lees @ Gamereplays zo af en toe zijn ze wel op de goede weg met de BFME games. Het schijnt al een stuk beter te zijn, speel die games alleen niet zelf dus weet het verder ook niet.
De laatste patch van ZH is ook gewoon een communitypatch, heeft EA niets voor hoeven doen :|.
Clansupport en ladders zijn ook een belangrijk stuk om het online deel te laten slagen. We zullen zien iig, ik heb nog redelijk vertrouwen erin, maar 100% zeker dat het goed komt, dat zeker niet.
offtopic:
Ja daar zat ik in :) Maar het werd steeds minder, de community ook... Het (onaangekondigde) vertrek van onze CL deed het hem ongeveer. Je nick komt me trouwens wel bekend voor ja :+ Ik ben iig al zo'n 2 jaar geleden gestopt geloof ik, sindsdien speel ik niet echt actief meer maar mijn niveau is nog steeds goed. Maar weinig mensen die me kunnen verslaan, ergens is dat wel jammer.

Die SW general was in een quickmatch, inderdaad op een 3player map. Het maakt dan nog niet zo veel uit of het te doen is, maar het feit dat het zo makkelijk is als SW zijnde.
Die community patch heb ik niet geinstalleerd trouwens, die was sowieso 'na mijn tijd', en ik weet ook niet precies of je tegen mensen kan spelen zonder die patch. Op Netgamez (ZH compo gewonnen laatste keer, vorige keer 2e (voor een BoB-ticket)) was iig in de regels gezet dat je 1.04 moest hebben.
@Erkandude: inderdaad, helemaal mijn punt. De laatste goede NFS vind ik eigenlijk 5 (Porsche 2000/Unleashed), de kwaliteit van de games is daarna zwaar achteruit gegaan. Het is in die serie volgens mij net als bij The Sims, zoveel mogelijk titels uitpoepen en zorgen dat het blijft verkopen. Erg jammer.

[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 30-10-2006 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Het lijkt me wel leuk als ze als extra optie alle muziek van C&C (1) erbij doen, dat was vet en roept gelijk weer dat C&C gevoel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
procyon schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:12:
Het lijkt me wel leuk als ze als extra optie alle muziek van C&C (1) erbij doen, dat was vet en roept gelijk weer dat C&C gevoel op :)
Dan krijg je vast weer een hoop mensen die wat te zeiken hebben over kopieren/weinig vernieuwend etc. "t is toch nooit goed ;)

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
DataGhost schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 07:06:
[...]

offtopic:
Ja daar zat ik in :) Maar het werd steeds minder, de community ook... Het (onaangekondigde) vertrek van onze CL deed het hem ongeveer. Je nick komt me trouwens wel bekend voor ja :+ Ik ben iig al zo'n 2 jaar geleden gestopt geloof ik, sindsdien speel ik niet echt actief meer maar mijn niveau is nog steeds goed. Maar weinig mensen die me kunnen verslaan, ergens is dat wel jammer.

Die SW general was in een quickmatch, inderdaad op een 3player map. Het maakt dan nog niet zo veel uit of het te doen is, maar het feit dat het zo makkelijk is als SW zijnde.
Die community patch heb ik niet geinstalleerd trouwens, die was sowieso 'na mijn tijd', en ik weet ook niet precies of je tegen mensen kan spelen zonder die patch. Op Netgamez (ZH compo gewonnen laatste keer, vorige keer 2e (voor een BoB-ticket)) was iig in de regels gezet dat je 1.04 moest hebben.
@Erkandude: inderdaad, helemaal mijn punt. De laatste goede NFS vind ik eigenlijk 5 (Porsche 2000/Unleashed), de kwaliteit van de games is daarna zwaar achteruit gegaan. Het is in die serie volgens mij net als bij The Sims, zoveel mogelijk titels uitpoepen en zorgen dat het blijft verkopen. Erg jammer.
Ik heb welles een potje tegen Wmm gespeeld muaha. Nuke Gen mirror was het dacht ik.

Ik hoop dat ze slagen met CnC3, dan ga ik het sowieso spelen.

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

C&C3 Gets Consolized

--------------------------------------------------------------------------------

Source: Voodoo PC
With with rumours of the PC platform imploding due to a huge percentage of warez copies killing sales and with the with the additional news a while ago of COD3 being console only (360) it looks like more traditional PC makers are looking towards consoles to push sales.

"Electronic Arts Inc., today announced that Command & Conquer 3 Tiberium Wars (C&C 3) is in development for the Xbox 360 videogame and entertainment system. C&C 3 boasts an intuitive console-specific control scheme, fast-action strategy gameplay, deep single player campaign, and an immersive multiplayer experience featuring massive battles where you take control of large armies on the battlefield of the future.

"The Command & Conquer series finally makes its return to the console after seven years," said Mike Verdu, Executive Producer at EALA. "C&C 3 will help expand the RTS genre on the Xbox 360, building off of the foundation laid by the development of The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth II. EA is evolving the console controls so that strategy gaming plays and feels native to the platform."
"C&C 3 is a perfect fit for the Xbox 360," said Mike Glosecki, Senior Producer at EALA. "Xbox 360 players will enjoy the action-packed online play and watching the epic Sci-Fi story of the game unfold as they play through the single player campaign."

• Ikkuh84
Jejking schreef op donderdag 16 november 2006 @ 22:39:
C&C3 Gets Consolized

--------------------------------------------------------------------------------

Source: Voodoo PC

[...]
Tja ik hoop wel dat ze nog steeds de pc versie voorrang geven, dus niet dat ze in hun achterhoofd hebben dat ze deze versie makkelijker maken voor de pc omdat ie meteen geport moet worden naar de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat het wel zo'n beetje als met Battle for Middle Earth 2 gaat. PC versie was er een paar maanden eerder. Grootste verschil is denk ik alleen de interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 21:25
Hier weer wat nieuwe screens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er is ook een nieuwe video uit, ik zal hem even uploaden.
Wel QuickTime en met QuickAlternative kan ik de HD versie niet eens vloeiend afspelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:02:
[...]

Wel QuickTime en met QuickAlternative kan ik de HD versie niet eens vloeiend afspelen. :(
Probeer VLC eens. Die doet het over het algemeen erg aardig met HD content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 21:25
Olaf van der Spek schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:02:
[...]

offtopic:
Mediaplayer classic is ook een goeie, wat zijn je specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:03:
[...]

Probeer VLC eens. Die doet het over het algemeen erg aardig met HD content.
Sigh, mijn fout. Van een local volume gaat het een stuk vlotter dan van een 10 mbit/s network volume. :)
martijn1992 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:05:
[...]

offtopic:
Mediaplayer classic is ook een goeie, wat zijn je specs?
QuickAlternative is toch ook met/voor MPC?
Core 2 Duo E6600.

De videos:
http://strike-team.net/temp/CnC3NovemberTrailer.mov (30 mb)
http://strike-team.net/temp/CnC3NovemberTrailer_HD.mov (121 mb)

[ Voor 9% gewijzigd door Olaf van der Spek op 02-12-2006 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha-PC-Legend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56
Omg Renegade was juist subliem in mijn ogen.
Ik ben daar zeker 2 jaar verslaafd aan geweest.
Singleplayer nooit uitgespeeld en die was inderdaad ook zeker niet goed.
Maar mensen, de Multiplayer was wel zo godsgruwelijk verslavend en goed, op de netcode na ;)
Het geheel was gewoon énorm goed gebalanced, en dan met die nukes enzo, prachtig! :D

edit: oops reageerde op posts @ pagina 1, mijn excuses :P

[ Voor 8% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 02-12-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
* ApOE kan haast niet w8én op C&C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik speel c&c generals (niet zero hour, bagger) nog bijna dagelijks.. hoop dat dit spel echt een opvolger van generals is..

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

Flyduck schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:58:
Ik speel c&c generals (niet zero hour, bagger) nog bijna dagelijks.. hoop dat dit spel echt een opvolger van generals is..
offtopic:
waarom vind je ZeroHour bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De dozers zijn verdwenen en de (mobile) construction yard is terug. De sidebar is ook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Generals is ongeballanceerd, uitgemolken nep EA troep. het heeft de "looks" van C&C maar niet de "Feel" en het is USA all the way met vieze laser troep en homing crap en alles USA USA USA

ik hoop dat tiberium wars 10 keer beter en weer normaal word

MET TECH-LEVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!11!!!!11!!!!11!111111ONE ONE ONE ELEVEN!!ONETHOUSENDONEHUNDREDELEVEN!

[ Voor 10% gewijzigd door Bulls op 03-12-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Laatst online: 12-09 20:26
Bulls-NL schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:49:
[...]

Generals is ongeballanceerd,
Dat valt best mee, zo lang je geen potjes van uren gaat spelen is de balans best oke. Afgezien daarvan: sinds wanneer zijn C&C games gebalanceerd? (Yuri's Revenge anyone?)
uitgemolken nep EA troep.
Westwood bracht elke keer weer vernieuwing naar de serie 8)7 8)7
het heeft de "looks" van C&C maar niet de "Feel"
De 'feel' van C&C is een 'snelle toegankelijke rts' met een suf verhaal. Een beetje verfrissing en een nieuwe zijtak aanboren voor wat vernieuwende elementen in de serie wil niet zeggen dat de feel gelijk verloren is omdat het geen replica van de voorganger is.
en het is USA all the way met vieze laser troep en homing crap en alles USA USA USA
Ik weet niet of wij dezelfde generals hebben gespeeld maar de 'laser troep' van USA is nou niet echt bepaald overpowered.
ik hoop dat tiberium wars 10 keer beter en weer normaal wordt
Normaal, terug naar de tijd van de 'vieze laser troep' zoals de obelisk of light in de eerste C&C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
tja generals is gewoon slecht, het draagt de naam C&C maar het is het niet. waar zijn de serversettings van bijvoorbeeld alleen maar de supreweaps aan/uit dat was al voldoende geweest, en misschien die promotion upgraded enzo. verder zijn die paladin laser defence wel degelijk overpowered. je kan er geen raketje op schieten alles moet weer met tankschells, en over de helicoptertjes barrage maar niet te spreken. je kan hoog en laag springen maar generals is gewoon echt op USA gebasseerd.

ook die strategiecenter is gewoon irritant, maakt niet uit waar je mee aankomt het is altijd beter wat de usa heeft. de enige zwakte van de usa is de superweapon, maar verder hebben ze de aurora bombers die altijd doorbreken totdat ze hun bom hebben gedropped, ze hebben guided tomahawk missles ze hebben gewone vliegtuigjes, ze hebben helicopters +barrage ze hebben paladin tankjes met laser defence, ze hebben gewone tankjes, ze hebben hummertjes mer TOW missles, ze hebben raket ventjes die uber tegen tankjes zijn (terwijl de raketjes van de tegenstanders allemaal uitgeschakeld worden) en ga maar door. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent van mening dat USA te sterk is vergeleken met de andere partijen.

Ik heb persoonlijk C&C Generals een jaar lang stukgespeeld online en mijn favoriete team was altijd GLA. Nu komt het natuurlijk wel aan op ervaring en taktieken maar ik won er veel partijen mee. Elk team heeft zijn sterktes en zwaktes, het punt is hoe je ermee omgaat.

Natuurlijk was Generals niet de sterkste uit de reeks, maar mijns inziens krijg je de feel van de allereerste C&C editie toch niet terug. Maar ik ben juist blij dat ze verder borduren op de originele C&C.

Ik vind de screenshots er veelbelovend uitzien en ik en een maat van me hebben al afgesproken dat als de reviews een beetje positief zijn het te kopen en samen online leuk te gamen. Ik kijk er al echt naar uit.

Ik vind het jammer dat zoveel mensen negatief zijn, ik verwelkom altijd nieuwe games. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier (generals discussies/rants) is een apart topic voor ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2006 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Bulls-NL schreef op zondag 03 december 2006 @ 17:49:
tja generals is gewoon slecht, het draagt de naam C&C maar het is het niet. waar zijn de serversettings van bijvoorbeeld alleen maar de supreweaps aan/uit dat was al voldoende geweest, en misschien die promotion upgraded enzo. verder zijn die paladin laser defence wel degelijk overpowered. je kan er geen raketje op schieten alles moet weer met tankschells, en over de helicoptertjes barrage maar niet te spreken. je kan hoog en laag springen maar generals is gewoon echt op USA gebasseerd.

ook die strategiecenter is gewoon irritant, maakt niet uit waar je mee aankomt het is altijd beter wat de usa heeft. de enige zwakte van de usa is de superweapon, maar verder hebben ze de aurora bombers die altijd doorbreken totdat ze hun bom hebben gedropped, ze hebben guided tomahawk missles ze hebben gewone vliegtuigjes, ze hebben helicopters +barrage ze hebben paladin tankjes met laser defence, ze hebben gewone tankjes, ze hebben hummertjes mer TOW missles, ze hebben raket ventjes die uber tegen tankjes zijn (terwijl de raketjes van de tegenstanders allemaal uitgeschakeld worden) en ga maar door. :r
Alles wat jij hier zegt is in meer of mindere mate onzin. Je hebt duidelijk geen goede kennis van het spel, anders zou je dat zelf wel inzien. Generals een slecht spel vinden is je goed recht, maar beargumenteer het dan wel met goede argumenten.

Verder erger ik me aardig aan dergelijke posts. Dit is een Tiberium Wars topic waarin we over dat spel hebben. Heb je iets te melden over Generals / Zero Hour dan lijkt me de meest geschikte plaats daarvoor het betreffende topic.

Ik ben benieuwd, zeker nu de release toch wel aardig vaststaat eerst voor maart. Volgens mij wordt het een spel waarbij de ervaren CNC speler zal denken "been there done that". Het is te hopen voor EA dat ze een multiplayer beta houden. En die zou dan ook wel binnenkort moeten starten, willen ze nog tijd hebben om ook iets te doen met de resultaten ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mensen, iemand die trailers gezien paar post boven? Valt niemand het op dat je lekker ver kan uitzoomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:47

aapelite

Do the kirby!

Timocos schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:13:
Mensen, iemand die trailers gezien paar post boven? Valt niemand het op dat je lekker ver kan uitzoomen??
Dat is nog afwachten, wat je in trailers en filmpjes ziet hoeft niet zozeer ingame ook te zijn. zoomdistance is sowieso slechts een variabele die je makkelijk kan tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Vooralsnog ziet het er goed uit inderdaad. 't is afwachten hoe het uiteindelijk gaat worden. Ligt het trouwens aan mij of gaat alles in dat filmpje zo gruwelijk snel :o?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
YYYYaaaaaay meeer uitmelking van Goede franchises door EA! Gameplay wordt niks vernieuwends, zelfde als TS of iets met betere graphics. En het wordt zo mainstream als het maar zijn kan, sim-pel dus. Maar mischien denk ik te negatief over EA of heb ik teveel ervaring met dat bedrijf. Ik weet nog hoe verschrikkelijk goed Battle for middle earth 1 &2 gebalanceerd zijn evenals Rise of the Witch ook zo geweldige unit balance ingame...

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
net de hd trailer bekenen, nee niet echt. ongeveer het zelfde als generals (tenzij ik wat over het hoofd zie :D)
maar dit zal aardig wat video kaart kracht gaan vragen als ik zo de trailer zie.
Luuk1983 schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:52:
[...]

Vooralsnog ziet het er goed uit inderdaad. 't is afwachten hoe het uiteindelijk gaat worden. Ligt het trouwens aan mij of gaat alles in dat filmpje zo gruwelijk snel :o?
waarschijnlijk versneld af gespeelt, maar je kunt onder cnc ook je game speed omhoog brengen.

[ Voor 32% gewijzigd door Teunis op 04-12-2006 17:46 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Postius schreef op maandag 04 december 2006 @ 16:02:
YYYYaaaaaay meeer uitmelking van Goede franchises door EA! Gameplay wordt niks vernieuwends, zelfde als TS of iets met betere graphics. En het wordt zo mainstream als het maar zijn kan, sim-pel dus. Maar mischien denk ik te negatief over EA of heb ik teveel ervaring met dat bedrijf. Ik weet nog hoe verschrikkelijk goed Battle for middle earth 1 &2 gebalanceerd zijn evenals Rise of the Witch ook zo geweldige unit balance ingame...
Als je met TS Tiberian Sun bedoeld is eht logisch dat ehr erop lijkt, want tja het is een vervolg. Gameplay zal wel goed komen denk ik.

En ik denk dat EA het wel toelaat om zover uit te zoomen, en dat niet alleen maar in trailers nu doet. Ze weten denk ik ook wel dat mensen veel overzicht willen hebben he. + ze moeten nu iets goed maken voor de ''C&C community'' en willen alles zo perfect mogelijk hebben voor de fans, en luisteren er dan ook naar. Kijk maar hoeveel moeite ze al doen voor de tussenfilmpjes met bekende acteurs en Kane himself.

Heb er zeker 100% vertrouwen in dat deze game geweldig gaat worden.
Teunis schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:44:
[...]

net de hd trailer bekenen, nee niet echt. ongeveer het zelfde als generals (tenzij ik wat over het hoofd zie :D)
maar dit zal aardig wat video kaart kracht gaan vragen als ik zo de trailer zie.

[...]

waarschijnlijk versneld af gespeelt, maar je kunt onder cnc ook je game speed omhoog brengen.
Hmm op een gegeven moment is het beeld echt lekker ver uitgezoomed ( je ziet dan die lopende artillerie van de GDI ook veeeel kleiner dan normaal op beeld )

[ Voor 20% gewijzigd door Ikkuh84 op 04-12-2006 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb hem bij Dynabyte gepreorderd 8)

Linkje : https://www.dynabyte.nl/software.php?i=3629
Prijs : 47,99

Zo ik heb hem met de release :D

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Timocos schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:46:
En ik denk dat EA het wel toelaat om zover uit te zoomen.
Heb er zeker 100% vertrouwen in dat deze game geweldig gaat worden.

Hmm op een gegeven moment is het beeld echt lekker ver uitgezoomed ( je ziet dan die lopende artillerie van de GDI ook veeeel kleiner dan normaal op beeld )
hmm zal wel aan mij liggen dan maar ik ziet het nog niet :|
anyway ik ga denk ook pre-order maar wacht ff tot er meer bedrijven mee komen.
ook ben ik zeer benieuwd naar de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vraag me eigenlijk wel af of me pc dit spel wel gaat trekken :o

Iemand enig idee ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
-Thunder- schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:26:
Vraag me eigenlijk wel af of me pc dit spel wel gaat trekken :o

Iemand enig idee ?
Het blijft toch een geupgrade generals engine dus zoveel zwaarder zal het niet wezen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Oke :)

Generals draait hier op de hoogste resolutie perfect dus :) Misschien dat ik hem dus wat lager moet zetten :)

Damn.... can't wait for the game!

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
cheiron schreef op woensdag 06 december 2006 @ 11:29:
[...]
Het blijft toch een geupgrade generals engine dus zoveel zwaarder zal het niet wezen
Als ik het goed heb dan is het vergelijkbaar met de specs voor Battle for MiddleEarth II.
zal wel de zelfde game engine zijn :D

en ook ligt het er aan of je maximaal detail wil, want dat is de grootste factor voor de pc die je nodig zal hebben :D

hoop wel dat ze DirectX 10 gaan ondersteunen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Teunis op 06-12-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Nja het moet natuurljk niet op het allerlaagstestaan :P gewoon beetje tussen in ben ik al tevreden :)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

-Thunder- schreef op maandag 04 december 2006 @ 23:02:
Ik heb hem bij Dynabyte gepreorderd 8)

Linkje : https://www.dynabyte.nl/software.php?i=3629
Prijs : 47,99

Zo ik heb hem met de release :D
Lol wat een afzetters, ik weet zeker dat je hem over een maand bij een andere zaak voor 39,99 zal kunnen bestellen...

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Teunis schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:23:
Als ik het goed heb dan is het vergelijkbaar met de specs voor Battle for MiddleEarth II.
zal wel de zelfde game engine zijn :D
Jup, Generals en Battle for Middle Earth draaien allebei op de SAGE engine, net als dus C&C3 (met wat tweaks ed natuurlijk!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 06 december 2006 @ 12:25:
[...]

Lol wat een afzetters, ik weet zeker dat je hem over een maand bij een andere zaak voor 39,99 zal kunnen bestellen...
Want?
40 euro is een stuk lager dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na ra95 vond ik de rest niet meer tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Olaf van der Spek schreef op woensdag 06 december 2006 @ 13:30:
[...]

Want?
40 euro is een stuk lager dan normaal.
www.play.com heeft hem al voor die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Nieuwe trailer:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2613

Echt vette trailer _/-\o_ En de Mammoth Tank heeft weer rakketten die die op ventjes kan gooien :D

En volgens mij zit er wel een stukje bij dat echt uitgezoomed is, want de Flame tank ziet er dan klein op uit. Bij 1:17 min zie je dat.

Ook die warmte ziet er vet uit van vuur enzo _/-\o_

En jaja ''Unit under attack'' en ''Our base is under attack'' zitter er weer in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht even de reviews af en dan zal ik em uiteindelijk ( na een patch of 4) toch wel kopen. Ik vind generals geweldig al speel ik nu alleen nog bf2.
GLA player hier. Lekker rushen op tournament island.
By the way : USA is erg veelzijdig en sterk, vooral in de lucht. Maar de units zijn erg duur en wanneer je economie verstoord wordt in het begin, dan ben je als usa-er de pisang.
Ik vind China eigenlijk het sterkst/makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:20
nog niet eerder in dit topic gereageerd, toch maar ff doen. heb de oude C&C helemaal grijs gedraaid.

screens zien er echt wel nice uit en juist dat maakt me angstig.

EA kan dingen wel in een mooi jasje steken maar gameplay hebben ze geen kaas van gegegeten net als resource management overgens. hoop dat ze dit keer wel hebben begrepen dat het niet alleen om mooie screenshots gaat.

verder nog een spel in dit genre waar ik erg op zit te wachten is maelstrom van de jongens van codemasters. ben heel benieuwd welke van deze twee games gaat winnen wat het gaan zeker wel elkaars concurenten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
@Timocos nice gedownload en gekeken

0:49 - 0:56: zijn dat nou railguns ?
nu zie ik het ook dat de zoom flink vergroot is.

maar wat me ook opvalt dat het als of ik naar generals zit te kijken maar dan met andere units.
dat was vroerger dus niet.
dan zat er groot verschil tussen de gebouwen, landschap etc. tussen de verschillende versies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Teunis schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:34:
maar wat me ook opvalt dat het als of ik naar generals zit te kijken maar dan met andere units.
dan zat er groot verschil tussen de gebouwen, landschap etc. tussen de verschillende versies
Generals? Bedoel je niet Tiberian Sun? ;)

Ik vind het juist wel vet. Units mooier doorontwikkeld, maar wel vertrouwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Teunis schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:34:
@Timocos nice gedownload en gekeken

0:49 - 0:56: zijn dat nou railguns ?
nu zie ik het ook dat de zoom flink vergroot is.

Ben blij dat je nu ziet dat er idd verder uitgezoomed kan worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Helsie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:04:
[...]
Generals? Bedoel je niet Tiberian Sun? ;)

Ik vind het juist wel vet. Units mooier doorontwikkeld, maar wel vertrouwd!
Hij bedoeld Generals. Het is dezelfde engine (maar dan verbeterd)

Wat helemaal triest is, is dat in die trailer de USA muziek van Generals aan staat.. Ik hoop dat dat gewoon snel er bij gezocht is, want het zou extreem suf zijn als ze die muziek in C&C3 zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Dat ziet er toch nie uit. Er staat een groep manneks tegen 2 tanken te schieten dat wil je nie weten. Af en toe valt er 1 om. Echt outdated gameplay. Super nep.

Maar ja, van EA verwacht ik toch niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

stalscu schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 02:29:
Dat ziet er toch nie uit. Er staat een groep manneks tegen 2 tanken te schieten dat wil je nie weten. Af en toe valt er 1 om. Echt outdated gameplay. Super nep.

Je hoeft het niet te spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Angeloonie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:27:
Wat helemaal triest is, is dat in die trailer de USA muziek van Generals aan staat.. Ik hoop dat dat gewoon snel er bij gezocht is, want het zou extreem suf zijn als ze die muziek in C&C3 zouden doen.
Ja natuurlijk, het spel is nog lang niet af. In de teaser trailer van Star Trek: First Contact werd toen ook de muziek van Star Trek VI en Star Trek TNG gebruikt.

Komt vast goed. De soundtrack van C&C 1 en C&C Red Alert waren geweldig iig!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Luuk1983 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 09:18:
[...]

Ja natuurlijk, het spel is nog lang niet af. In de teaser trailer van Star Trek: First Contact werd toen ook de muziek van Star Trek VI en Star Trek TNG gebruikt.

Komt vast goed. De soundtrack van C&C 1 en C&C Red Alert waren geweldig iig!! :)
Helaas is Frank Klepacki niet meer verantwoordelijk voor de muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rapatski
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08-11-2023

Rapatski

Tikkeltje scherp

Wat een onzin. Jij hebt Generals duidelijk niet gespeeld. Het spel was een enorm succes. Maar of je dat aan bannertjes en "horen zeggen" kan aflezen betwijfel ik.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

zou C&C3 nog enigzins willen draaien op een Pentium-M 1.3GHz, 512MB geheugen, ATI Mobility Radeon 9000 64MB videokaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
j-w schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:13:
zou C&C3 nog enigzins willen draaien op een Pentium-M 1.3GHz, 512MB geheugen, ATI Mobility Radeon 9000 64MB videokaart?
Kan je d'r Generals en Battle for Middle Earth op spelen? Dan weet je het antwoord. Anders kan je van die spellen de minimale requirements even opzoeken en die een klein beetje verhogen om een idee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Luuk1983 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:14:
[...]

Kan je d'r Generals en Battle for Middle Earth op spelen? Dan weet je het antwoord. Anders kan je van die spellen de minimale requirements even opzoeken en die een klein beetje verhogen om een idee te krijgen.
C&C Generals (incl Zero Hour) werkt prima.

Battle for Middle Earth reqs zijn:
* CPU: 1.3 GHz or faster
* RAM: 256 MB
* DISC DRIVE: 8x or faster CD/DVD drive
* HARD DRIVE: 4 GB or more free space
* VIDEO: DirectX 9.0b compatible (see right)
* SOUND: DirectX 9.0b compatible
* INPUT: Keyboard and mouse

Video card with 32 MB or more memory and one of these chipsets is required: NVIDIA GeForce 2 GTS or greater ATI Radeon 7500 or greater.
Battle for Middle Earth II reqs zijn:
PC with 1.6 Ghz equivalent or higher processor
256 MB of system RAM
512 MB of system RAM for online play with 3 or more players
6 GB available hard disk space
8x speed or faster CD-ROM drive or DVD-ROM drive
64 MB GeForce3-class video card. The game only officially supports cards with ATI (Radeon 8500 or greater) and Nvidia chipsets, and the Intel GMA 900 and GMA 950 products. The GeForce 4 MX is not supported.
Dus het lijkt er op als een Pentium-M 1.3GHz, 512MB geheugen, ATI Mobility Radeon 9000 64MB videokaart aardig op het randje is voor C&C3....

[ Voor 63% gewijzigd door j-w op 08-12-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop echt dat deze game me de oude en simpele c&c feeling terug geeft. C&C is vanwege zijn "simpele" opzet voor mij altijd leuk geweest.

Wat mij in generals een beetje stoorde was dat veel units te upgraden zijn. Op de een of andere manier vindt ik dat gewoon niet leuk :+

En inderdaad de trailer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

j-w schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 10:13:
Waarschijnlijk wel :) Misschien is je geheugen alleen de bottleneck.

Je videokaart geheugen, als het shared geheugen is ben ik er bang voor maar als het non shared is denk het wel dan.

[ Voor 16% gewijzigd door -Thunder- op 08-12-2006 11:32 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 20:07
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:14:
Ik hoop echt dat deze game me de oude en simpele c&c feeling terug geeft. C&C is vanwege zijn "simpele" opzet voor mij altijd leuk geweest.

Wat mij in generals een beetje stoorde was dat veel units te upgraden zijn. Op de een of andere manier vindt ik dat gewoon niet leuk :+

En inderdaad de trailer _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Met die simpele oude c&c feeling verkopen ze veels te weinig games. Het gros van de mensen zit niet meer te wachten op 2d ;)

Het mooie van C&C Generals vond ik dat je verplicht werd om keuzes te maken (die er ook genoeg waren). Hierdoor krijg je veel verschillende mogelijkheden van taktieken. Hoop dat C&C 3 TW mij weer net zo gaat boejen als generals. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
stalscu schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 02:29:

Wil niet echt lullig doen, maar het is een vervolg ... en wat houdt vervolg meestal in? Dat ze er meestal dezelfde gameplay en stuff indoen zoals het vorige deel was. En weet je: In C&C Tiberian sun konden 5 ventjes ook al een tank uitschakelen. Ben blij tenminste dat ze dat erin laten, dus oftewel alle oude ''regels'' van C&C erin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
offtopic:
sorry voor de voorgaande offtopic reacties, maar dat was puur op iemand gericht die hoopt dat TW veel op generals gaat lijken. en trouwens je hebt zoveel servers met "NO USA" in de game name staan, en als je kijkt hoeveel mensen USA zijn, dan kun je eigenlijk wel nagaan dat USA iets to overpowered is.

de mensen die niet vinden dat USA overpowered is die zijn zelf gewoon vaak USA dus willen ze het niet toegeven, maar waarom zijn ze vaak USA? omdat het overpowered is.

Ik heb Generals vaak gedaan, en ik het begin is het super tof, totdat je steeds het zelfde patroon weer tegen komt, en uiteindelijk begin je jezelf weer goed te ergeren aan dat bepaalde dingen missen, of ongeballanceerd zijn. maargoed ieder zn smaak.

Ik kijk wel uit naar TW want dat brengt gewoon vernieuwing, ook als je naar de gebouwen/units ratio kijkt, dan zie je dat de verhouding redelijk klopt, en dat er niet een tank uit komt rijden die 2x zo groot is als het gebouw

[ Voor 14% gewijzigd door Bulls op 08-12-2006 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Angeloonie schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:27:
[...]

Hij bedoeld Generals. Het is dezelfde engine (maar dan verbeterd)

eigenlijk is dat muziek niet van general, het heeft dezelfde smaak, maar het is nieuw. Ik heb dat Generals muziek vaak genoeg gehoord.

wel leuk is dat ze nu weer filmbeelden tussen filmpjes gaan gebruiken (hoop ik dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Bulls-NL schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:01:
[...]

eigenlijk is dat muziek niet van general, het heeft dezelfde smaak, maar het is nieuw. Ik heb dat Generals muziek vaak genoeg gehoord.

wel leuk is dat ze nu weer filmbeelden tussen filmpjes gaan gebruiken (hoop ik dan)
M'n reet :P Ik zal straks wel een stukje opnemen van die trailer, dat is echt gewoon 100% een kopie uit Generals (Zero Hour)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 14-09 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Het is idd uit Generals :P

Overigens, ik vind het er maar matig interessant uitzien? Alles in de trailer had net zo goed een goeie upgrade van Generals kunnen zijn. Ik ben bang dat Supreme Commander de vloer aan gaat vegen met C&C3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
-Thunder- schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 11:20:
[...]

Waarschijnlijk wel :) Misschien is je geheugen alleen de bottleneck.

Je videokaart geheugen, als het shared geheugen is ben ik er bang voor maar als het non shared is denk het wel dan.
Dit gaat nooit lekker werken,, hoogstens 10 fps in 800x600 met alles lowest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
Bulls-NL schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 12:48:
Ik kijk wel uit naar TW want dat brengt gewoon vernieuwing, ook als je naar de gebouwen/units ratio kijkt, dan zie je dat de verhouding redelijk klopt, en dat er niet een tank uit komt rijden die 2x zo groot is als het gebouw
Welke vernieuwing? De laatste trailer b.v. is bagger, we hebben het allemaal al zovaak gezien wat daar te zien is. Wat units die op elkaar aan het schieten zijn, zulke filmpjes had je ook van TS, alleen waren de graphics daar minder. Het is gewoon een Generals filmpje met iets betere graphics en andere units.

Wat betreft gebouw / tank verhouding heb je zo te zien wel redelijk gelijk als ik op een willekeurige screen kijk. Echter zie ik dan dat de inf ernaast ver boven de tank uitkomt en eigenlijk nooit in de tank zou passen. Dus de verhoudingen zijn hoe dan ook scheef. Maar dat geeft niet, want een rts als dit qua verhoudingen kloppend maken is niet te doen.

Om je vernieuwing nog ff verder de grond in te trappen: we hebben weer mcv's, dat is al meer dan 10 jaar oud, we krijgen weer de sidebar met verschillende tabs, is ook al meer dan 10 jaar / 5 jaar oud. We hebben een bult icoontjes erbij in de interface maar dat kennen we ook al van eerdere CNC's.
De gameplay zullen we ook weer kennen van de oude CNC's, simpel en op actie gericht.
Het enige echt vernieuwende zijn de graphics en laat dat nou net het minst boeiende zijn wat er te bedenken is.

Kortom: dit wordt weer net zo'n CNC game als de vorige (Generals uitgezonderd). Vrijwel alles is hetzelfde of komt op hetzelfde neer en wat dat betreft hoeven we er niet veel van te verwachten. Maar dit hoeft niet slecht te zijn, het spel kan absoluut heerlijk spelen en een enorme uitdaging zijn. Maar dat kunnen we niet zien in een paar filmpjes of op wat screenshots. Imo is het vooral belangrijk hoe EA het mp gebeuren aanpakt. SP heeft vrijwel iedere rts maar een zeer beperkte levensduur en gaat het vooral om mp. En we weten hoe EA daarin is, zeer slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
met vernieuwing heb ik het dus ook eigenlijk over de orginele stijl van de menu's ed. dat de inf. te groot zijn had ik nog niet gezien, en dat is inderdaad erg lelijk. maar toen de aller eerste uit een blad gekopieerde screens te zien waren, zag ik toch echt een uitstekende verhouding (en hele grote gebouwen/hangaars)

maar uiteindelijk zijn alle RTS games het zelfde, je bouwt, haalt resources en valt aan. maakt niet uit in wat voor jasje het zit, het is allemaal het zelfde, en het gaat om de ballans.

als EA geen techlevel setting inbouwd word het weer net zo'n flop als generals.
Angeloonie schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:04:
[...]

M'n reet :P Ik zal straks wel een stukje opnemen van die trailer, dat is echt gewoon 100% een kopie uit Generals (Zero Hour)
Ik heb Zero hour nooit gedaan, vandaar dat ik het niet herkende. (verspil geen moeite met het opnemen)

[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 08-12-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
IceStorm schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 13:07:
Ik ben bang dat Supreme Commander de vloer aan gaat vegen met C&C3
Naja, ik moet zeggen op grafisch gebied zal sc dat zeker gaan doen. Maar ik vindt het fijne van de c&c serie juist de eenvoud. Gewoon lekker units bouwen, niet moelijk doen met formaties voor groepen units enz. En ja dat sfeertje is gewoon goed gevonden, klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:47

aapelite

Do the kirby!

Wmm schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:21:
[...]

Welke vernieuwing? De laatste trailer b.v. is bagger, we hebben het allemaal al zovaak gezien wat daar te zien is. Wat units die op elkaar aan het schieten zijn, zulke filmpjes had je ook van TS, alleen waren de graphics daar minder. Het is gewoon een Generals filmpje met iets betere graphics en andere units.

Wat betreft gebouw / tank verhouding heb je zo te zien wel redelijk gelijk als ik op een willekeurige screen kijk. Echter zie ik dan dat de inf ernaast ver boven de tank uitkomt en eigenlijk nooit in de tank zou passen. Dus de verhoudingen zijn hoe dan ook scheef. Maar dat geeft niet, want een rts als dit qua verhoudingen kloppend maken is niet te doen.

Om je vernieuwing nog ff verder de grond in te trappen: we hebben weer mcv's, dat is al meer dan 10 jaar oud, we krijgen weer de sidebar met verschillende tabs, is ook al meer dan 10 jaar / 5 jaar oud. We hebben een bult icoontjes erbij in de interface maar dat kennen we ook al van eerdere CNC's.
De gameplay zullen we ook weer kennen van de oude CNC's, simpel en op actie gericht.
Het enige echt vernieuwende zijn de graphics en laat dat nou net het minst boeiende zijn wat er te bedenken is.

Kortom: dit wordt weer net zo'n CNC game als de vorige (Generals uitgezonderd). Vrijwel alles is hetzelfde of komt op hetzelfde neer en wat dat betreft hoeven we er niet veel van te verwachten. Maar dit hoeft niet slecht te zijn, het spel kan absoluut heerlijk spelen en een enorme uitdaging zijn. Maar dat kunnen we niet zien in een paar filmpjes of op wat screenshots. Imo is het vooral belangrijk hoe EA het mp gebeuren aanpakt. SP heeft vrijwel iedere rts maar een zeer beperkte levensduur en gaat het vooral om mp. En we weten hoe EA daarin is, zeer slecht.
Het wordt van de andere kant alsnog redelijk als generals qua gameplay. Zeker als je kijkt naar ZH, weinig defense mogelijkheden en op rushen en actie gericht. Bij de oude C&C`s kon je nog muren maken en veelzijdigere defense die nu ook volledig mist. Ze combineren wat dingen van oud met nieuw gevonden dingen in generals. Ben benieuwd wat het word. Uiteindelijk kunnen we alleen nog maar afwachten nu, speculeren is leuk maar de ervaring van het spelen zelf zal pas uitsluitsel geven of het geslaagd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Het lijkt wel of jullie een totaal ander spel met C&C units willen hebben. Het is gewoon een regelrecht vervolg op Tiberian Sun, dus ze moesten wel terug naar the roots. Eerst zeurt iedereen dat Generals niet meer op C&C lijkt ( mag zelfs de naam C&C niet dragen ) en nu lijkt deze nieuwe C&C weer gigantisch op Tiberian Sun ( dus verhoudingen kloppen niet - MCV terug - Sidebar terug ) en dan is het gewoon nog niet goed 8)7 :? |:( Ik snap het gewoon niet meer hoor. Hoe willen ze anders het C&C gevoel terug krijgen ??

[ Voor 5% gewijzigd door Ikkuh84 op 08-12-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
aapelite schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:07:
[...]

Het wordt van de andere kant alsnog redelijk als generals qua gameplay. Zeker als je kijkt naar ZH, weinig defense mogelijkheden en op rushen en actie gericht. Bij de oude C&C`s kon je nog muren maken en veelzijdigere defense die nu ook volledig mist. Ze combineren wat dingen van oud met nieuw gevonden dingen in generals. Ben benieuwd wat het word. Uiteindelijk kunnen we alleen nog maar afwachten nu, speculeren is leuk maar de ervaring van het spelen zelf zal pas uitsluitsel geven of het geslaagd is.
Erm, dat is dan ook de enige vergelijking tussen ZH en CNC3 zoals het nu lijkt; geen muren. Daar had ik trouwens nog niet eens aan gedacht maar is wel een pluspunt. Bunkernoobs hebben iig een mogelijkheid minder. Alle CNC games zijn trouwens op actie gericht hoor, ook wel op rushen maar door de muren e.d. was dat in de oude versies misschien toch iets lastiger (nooit online gespeeld).
Nogmaals: het kan nog steeds een goed spel worden. Maar zoals iemand hierboven riep dat het met vernieuwing komt, wrijf je ogen nog maar eens uit want dat is gewoon niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Niet verder gaan met deze Generals gameplay discussie in dit topic. Hou het ontopic

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Is ie al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij is al uit. Zeeman verkoopt hem al voor een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ik hoop dat het iig een echte c&c word en dat ie niet AL te zwaar word zodat de n00bs hier in huis met me kunnen spelen :P
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:24:
Ja hij is al uit. Zeeman verkoopt hem al voor een tientje.
aan de ene kant moet ik lachen om je opmerking, en aan de andere kant heb ik zoiets van , jonge dan zeg toch niks

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wmm schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:41:
[...]

Erm, dat is dan ook de enige vergelijking tussen ZH en CNC3 zoals het nu lijkt; geen muren. Daar had ik trouwens nog niet eens aan gedacht maar is wel een pluspunt. Bunkernoobs hebben iig een mogelijkheid minder. Alle CNC games zijn trouwens op actie gericht hoor, ook wel op rushen maar door de muren e.d. was dat in de oude versies misschien toch iets lastiger (nooit online gespeeld).
Nogmaals: het kan nog steeds een goed spel worden. Maar zoals iemand hierboven riep dat het met vernieuwing komt, wrijf je ogen nog maar eens uit want dat is gewoon niet zo.
Er zijn dan wel geen muren, er is wel een nieuwe optie toegevoegd; een zogenaamde camp mode. Als je hiervoor kiest zal er de eerste 10 minuten een krachtveld tussen beide spelers zijn die na 10 minuten weg zal gaan. Dus dat dan weer wel he... :( Maargoed, opzich is het wel klote van MCV en geen worker/dozer meer. Dan moeten ze er maar voor zorgen dat er wél micro nodig is met units e.d. M'goed we shall see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m277755
  • Laatst online: 24-01-2022

m277755

leest meer dan hij typt

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:40:
aan de ene kant moet ik lachen om je opmerking, en aan de andere kant heb ik zoiets van , jonge dan zeg toch niks
Zo'n simpele vraag verdient toch niet beter? Zulke info is eenvoudig zelf te vinden. Verder draait SteelX in dit geval voor mij irritatie om de vraag van Brantje om in een grinnik. Ik wil niet zeggen dat er altijd gereageerd moet worden op zulke vragen (vaak is negeren beter om de thread niet teveel te vervuilen (zoals ik nu ook doe :X )) maar in dit geval was het wel gerechtvaardigd vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-w
  • Niet online

j-w

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:48:
[...]

Er zijn dan wel geen muren, er is wel een nieuwe optie toegevoegd; een zogenaamde camp mode. Als je hiervoor kiest zal er de eerste 10 minuten een krachtveld tussen beide spelers zijn die na 10 minuten weg zal gaan.
Dat is mooi. Nu wordt in online (Generals) spellen vaak "no rush 10" afgesproken, dat wil zeggen, de eerste 10 minuten niet de basis van de andere spelers aanvallen. Maar, er zijn vaak mensen die zich daar niet aan houden. Daarom is het bovenstaande een mooie optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j-w schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:02:
[...]

Dat is mooi. Nu wordt in online (Generals) spellen vaak "no rush 10" afgesproken, dat wil zeggen, de eerste 10 minuten niet de basis van de andere spelers aanvallen. Maar, er zijn vaak mensen die zich daar niet aan houden. Daarom is het bovenstaande een mooie optie.
Camp mode? More like noob mode :D
Aan 1 kant is het een manier om te zorgen dat je hoge tech potjes krijgt maar dan moet het wel gebalanceerd zijn. In generals zou je dan alleen auroras hoeven te bouwen. Anyway noob mode of niet, de goede spelers zullen die campers toch ownen. Het enige wat het doet is ze de illusie geven dat ze een basis kunnen bouwen en daarmee een kans maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:45:
[...]

Camp mode? More like noob mode :D
Aan 1 kant is het een manier om te zorgen dat je hoge tech potjes krijgt maar dan moet het wel gebalanceerd zijn. In generals zou je dan alleen auroras hoeven te bouwen. Anyway noob mode of niet, de goede spelers zullen die campers toch ownen. Het enige wat het doet is ze de illusie geven dat ze een basis kunnen bouwen en daarmee een kans maken.
Nou ja, ik vind het ook leuker om grootste veldslagen te houden ipv in het begin met een paar tankjes iemand stuk maken. Ik wil niet eerst een grote basis bouwen, maar ik wil mijn economie op orde hebben en een infrastructuur bouwen om HEEL VEEL TANKS te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
ok eerste reactie hier :)
graphics zien er goed uit ik hoop alleen dat ze de oude gameplay ook weer opgepakt hebben X&X generals vondt ik single player erg kort bouw basis 1 vloot tanken klaar je hebt gewonnen op easy en med op hard was het bouw van alles wat zo snel mogelijk zet het logisch neer en je bent ook zo klaar

de oude C&C was pas echt basis bouwen waarmee je met somige levels gewoon een hele dag bezig kon zijn

multiplayer zal C&C altijd wel goed zijn denk ik zolang EA de bugs een beetje in bedwang houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Het is allemaal gewoon afwachten op weer een nieuwe trailer :) En/Of demo als die uberhaupt komt en natuurlijk op de volledige versie :)

* -Thunder- kan niet meer wachten, wilt het heel graag spelen 8)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HADES2001 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 19:26:
de oude C&C was pas echt basis bouwen waarmee je met somige levels gewoon een hele dag bezig kon zijn
Meld zich :P Dat vond ik echt een leuk onderdeel, je eigen basis opzetten, muurtjes netjes maken, guard tower voor de muur bij de ingang, advanced guard tower achter de muren, repair bay dicht bij de ingang, ...

Bij de nieuwere versies kwamen er teveel heuvels, en allerhande troep in beeld waardoor je echt veel te weinig ruimte had om een mooie basis in elkaar te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
He jammer ik had toch wel muren gewild, al was het maar voor het astetische aspect, een basis met muren ziet er veel mooier uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Speel ook met aliens in Command and Conquer 3
Nieuws | 11 december 2006 - Eerder meldden we al dat er een derde speelbare ras aanwezig zal zijn in Command and Conquer: Tiberium Wars, en vandaag is bekend geworden dat dat de aliens zullen zijn. Al bij de aankondiging werd bekend dat je kon spelen met de GDI en de NOD, bekend uit eerdere delen uit de serie. De aliens zullen pas halverwege de campagne in het spel komen, en hun campagne zal minder missies bevatten dan die van de overige twee facties.

In 2007 zul je aan de slag kunnen met 35 GDI-missies, 35 NOD-missies en 15 alien-missies.

Geplaatst op maandag 11 december 2006 om 11:20 door Korneel de Ruiter - Bron: Jeux France
Toch behoorlijk wat missies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, vergeleken met Generals.

Dit zullen dan wel allemaal korte missies worden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:08:
[...]

Nou ja, ik vind het ook leuker om grootste veldslagen te houden ipv in het begin met een paar tankjes iemand stuk maken. Ik wil niet eerst een grote basis bouwen, maar ik wil mijn economie op orde hebben en een infrastructuur bouwen om HEEL VEEL TANKS te bouwen.
Ik kan me nog een pot herrineren met een vriend van mij in TS. (2vs2 nod/gdi VS nod/gdi) waarbij we aan de andere clan zeer gewaagd waren. Na heel lang vechten ging hij met een commando en sub apc het kamp in, waarna ik met ontzettend veel sonic wave tanks en titans binnen kwam vliegen :Y) Machtig gezicht. Ok het kan efficienter met bombers/discs, maar dit was zo veel malen leuker :P

Ik hoop dat er binnenkort eens wat meer filmpjes getoond worden van kane etc. Krijg daar toch altijd wel heel veel motivatie van om te gaan spelen :)

"Welcome back commander"

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer info over Alien ras:
Derde ras Command & Conquer 3: Tiberium Wars is bekend

Uitgegeven: 11 december 2006 10:16

In maart kunnen we gaan genieten van een nieuwe Command & Conquer, genaamd Tiberium Wars. Tiberium is een zichzelf replicerend buitenaards goedje dat de aarde heeft geinfecteerd. Om dit tegen te gaan vecht de GDI tegen de Brotherhood of NOD waarbij de eerste Tiberium wil verzamelen terwijl de laatste andere plannen heeft met de aarde.

Eerder gaf Electronic Arts al aan dat er een derde ras in de game zit en vandaag is dan eindelijk duidelijk welke dit is geworden. Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen. Halverwege de campaign modus zul je met dit Alien ras kunnen spelen. Dit betekent 35 missies voor de GDI en NOD en 15 missies voor de Aliens.
Weten we nog niet of het het alien ras is dat de tiberium er neer heeft gestrooid, of een ander ras dat gewoon voor de tiberium komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gurneyhck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-08 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:29:
Meer info over Alien ras:

[...]

Weten we nog niet of het het alien ras is dat de tiberium er neer heeft gestrooid, of een ander ras dat gewoon voor de tiberium komt.
Er staat toch duidelijk in jouw quote dat die aliens voor het tiberium komen 8)7
"Het betreft een Alien ras dat de aarde aanvalt om hun deel Tiberium te claimen."

Daarnaast is het tiberium niet door aliens op de aarde gebracht. Het is door een meteorinslag op de aarde terecht gekomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Gurneyhck op 12-12-2006 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
niet weer aliens :( (net zoal al die andere strategie games)
tot nu was C&c behalve 1 filmpje, 1 van de weinig die niet aan aliens deed.
(daar was ik wel blij mee heb het niet op aliens :S)

waarom niet die forgoten uit de vorige TS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Meteoorinslagen kunnen ook een niet-natuurlijk verschijnsel zijn, misschien hebben ze die wel op de aarde afgestuurd om daarna te kunnen oogsten.
Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.