Vandaag had ik dus iets leuks. Normaal hou ik niet van bluejacken (ik bluejackte al toen nog niemand er vanaf wist, maarja ik was het dus snel zat). Nu heb ik sinds kort een k700 dus heb ik ook weer bluetooth.
Ik moest dus vandaag werken (ik werk in de horeca) en er zaten 2 jongens op mijn terras. Beiden hadden ze hun nokia op de tafel gelegd, dus ik dacht zo ff checken of bluetooth aanstaat

Zoek ik vind ik dus ook 2 nokia's

Eerst wou ik een plaatje sturen maar toen kreeg ik connection failed, dus toen maar een contact. Ik bedenken wat ik erin zou zetten, nouja aangezien ik het wel naar mijn zin had op mijn werk en de omzet wel wou stimuleren moet ik opeens aan die reclame denken van hee biertje?? Dus ik sturen Hey!! Biertje??

En die was succesvol verzonden. Dus ik zag dat ze hun telefoon gingen pakken, maar geen reactie dus ik wou later nog wat naar die andere sturen maar toen stond bluetooth bij allebei uit.
Ik moest dus die tafel naast hun helpen dus ik had mijn telefoon in mijn schort zitten. Loop ik ff later met vol dienblad naar de tafel naast hun, zie ik ze allebei druk bezig met hun telefoon. En terwijl ik naast hun sta voel ik opeens dat ik een bericht krijg. Dus ik weer naar binnen en kijken wat het was. Had ie teruggestuurd nee icetea

Dus ik lachen dus mijn collega vroeg wat er was, ik sta dat te vertellen en wij lachen staan die gozers opeens achter ons terwijl ik nog met mijn telefoon in mijn hand stond

Ze wilden afrekenen. Toen ben ik dus maar snel weggelopen
Jammer dat ze niet bleven zitten anders had ik daar uiteraard wel ff een icetea op tafel gaan zetten