Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

DnY! schreef op 05 augustus 2004 @ 23:19:
Op vakantie mijn maat via BT een berichtje gestuurd, hij zat in een bugalow huisje naast me. Dus eerst 1 betonnen muur, dan 1/2meter ruimte buiten en toen weer een betonnen muur. Wel raar dat hij dat berichtje toen ook gewoon ontvangen had.
Het bluetooth signaal is best sterk... en bij ieder apparaat verschillend. Mijn SX1 kan ook 2 verdiepingen lager nog communiceren met mijn dongle/PC.
SanderTje! schreef op 05 augustus 2004 @ 23:41:
Weet iemand iets over de langst mogelijke tekenreeks die je kunt versturen? Ik had namelijk een flink aantal posts terug iets gelezen over een Bluejack programma, waarbij iemand vroeg waarom de tekst (de voornaam dus) maar zo kort kon worden ingevuld. Het antwoord was zoiets in de trent van dat de andere anders het inkomend bericht moet accepteren of zoiets.
Dit is afhankelijk van het mobieltje dat je gebruikt. Beter gezegd; het is afhankelijk hoeveel karakters je mobieltje toe laat in het "Naam" of "Voornaam" veld. Mijn Siemens SX1 heeft een maximum van 50 karakters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vandaag had ik dus iets leuks. Normaal hou ik niet van bluejacken (ik bluejackte al toen nog niemand er vanaf wist, maarja ik was het dus snel zat). Nu heb ik sinds kort een k700 dus heb ik ook weer bluetooth.

Ik moest dus vandaag werken (ik werk in de horeca) en er zaten 2 jongens op mijn terras. Beiden hadden ze hun nokia op de tafel gelegd, dus ik dacht zo ff checken of bluetooth aanstaat >:) Zoek ik vind ik dus ook 2 nokia's 8) Eerst wou ik een plaatje sturen maar toen kreeg ik connection failed, dus toen maar een contact. Ik bedenken wat ik erin zou zetten, nouja aangezien ik het wel naar mijn zin had op mijn werk en de omzet wel wou stimuleren moet ik opeens aan die reclame denken van hee biertje?? Dus ik sturen Hey!! Biertje?? :Y) En die was succesvol verzonden. Dus ik zag dat ze hun telefoon gingen pakken, maar geen reactie dus ik wou later nog wat naar die andere sturen maar toen stond bluetooth bij allebei uit.

Ik moest dus die tafel naast hun helpen dus ik had mijn telefoon in mijn schort zitten. Loop ik ff later met vol dienblad naar de tafel naast hun, zie ik ze allebei druk bezig met hun telefoon. En terwijl ik naast hun sta voel ik opeens dat ik een bericht krijg. Dus ik weer naar binnen en kijken wat het was. Had ie teruggestuurd nee icetea _/-\o_ Dus ik lachen dus mijn collega vroeg wat er was, ik sta dat te vertellen en wij lachen staan die gozers opeens achter ons terwijl ik nog met mijn telefoon in mijn hand stond :o Ze wilden afrekenen. Toen ben ik dus maar snel weggelopen :P

Jammer dat ze niet bleven zitten anders had ik daar uiteraard wel ff een icetea op tafel gaan zetten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Vriend van me had gebluejacked in de stad op een terrasje tegenover een telecomzaak.
Een meid op t terras kreeg dus een berichtje van:
Dit is een GSMvirus, reading data...deleting data.....
Volgens me vriend was die meid helemaal in paniek toen ze dat berichtje op de nokia kreeg.
Scheen dat ze een telecomzaak inliep...... :p

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
AW_Bos schreef op 06 augustus 2004 @ 22:23:
Vriend van me had gebluejacked in de stad op een terrasje tegenover een telecomzaak.
Een meid op t terras kreeg dus een berichtje van:
Dit is een GSMvirus, reading data...deleting data.....
Volgens me vriend was die meid helemaal in paniek toen ze dat berichtje op de nokia kreeg.
Scheen dat ze een telecomzaak inliep...... :p
hahaha!

Als t een mooie meid was was ik er toch achteraan gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff paar vragen kan ik met een v525 als ik een bleujack progie erop zet wel altijd waarneembaar zijn? ik zat laatst te klote met mun pa zun mobiel (6310i) en als ik via zijn tel. iets naar mijn tel stuurde krijg ik geen geluidje of trilsignaal dat ik iets binnenkreeg.. andere v525 gebruikers problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:49
Welk proggie kan ik gebruiken op mijn K700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Les hieruit: Bluejacken wordt al een bekend fenomeen hier en daar :P :Y)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag een siemens s55 gevonden in de trein, dus in principe kan ik op de terugweg bluejacken tot ik hem aan de eigenaar teruggeef. ik hoop dat het me gaat lukken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
Ik zat laatst in de trein, duurde een uur dus ik had wel ff de tijd om wat te bluejacken. Ik vond maar 1 telefoon, namelijk een T630. Ik stuurde dus eerst 'Hoi'. Gaat opeens de telefoon van degene die achter me zit af. Het was een vrouw met een meisje, de telefoon was van de moeder. Zij las het berichtje, en zei tegen het meisje: "He wat is dat nou?"
Meisje: "Geen idee, is het van papa?"
Stuurde ik dus een nieuw berichtje 'Nee dit is papa niet'. Die vrouw las dit berichtje ook, en was meteen wel een beetje bang :P. "He, hoe kan dit nou?!" zei ze weer tegen het meisje. Ze hadden allebei geen flauw idee wat er nou eigenlijk aan de hand was. Het was wel jammer dat ik mijn lach toen niet langer in kon houden.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Gisteren in de kuip (fn - fullham) even gekeken... ding bleef maar bezig, vond er 9 stuks :P.

Heb ze allemaal een telnummer contact verzonden met de naam "huh?". Dit is volgens mij namelijk de manier om een textberichtje te verzenden via de Siemens S55. Was wel grappig iig, maar hoorde geen reactie natuurlijk :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat eergister in de trein Amsterdam CS - Almere buiten had er 1 flink lopen stangen.. Een vrouw helemaal verbaast tegen dr vriend vertellen dat ze vreemde berichtjes kreeg..

Had er gestuurd warm he in treinstel 524 (treinstel waar we in zaten) dus die vriend natuurlijk van uhh dan moet het iemand hier in de buurt zijn.. (neej serieus)
Heb me suf gelachen... want ze zaten echt vreemd om zich heen te staren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:52

netblade

Sunrise

hmmm ik heb sinds gisteren een T610, en ik ging het uittesten met de gsm van mijn oom N6310i. Nu kan ik alleen maar dingen verzenden wanneer zijn bluetooth echt aanstaat en niet alleen op waarneembaar. Klopt dit?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dit klopt dat waarneembaar is alleen maar een instelling dat als bluetooth op dat toestel aan is hij waarneembaar is voor anderen als bluetooth uitstaat istie natuurlijk sowieso niet waarneembaar.

Een broodrooster roostert ook geen brood als je alleen het brood erin doet toch?

Dus daar is niets mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer leuke verhalen, keep it up :) Die van die gsm virus ga ik trouwens ook is gebruiken, die lijtk me geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Kan iemand aangeven welk programma het beste werkt op een SE K700i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de hele topic doorgelezen te hebben wilde ik ook wel s aan het bluejacken, gelijk dat FreeJack gedownload en op m'n telefoon gezet (Nokia 6230). Als ik nu m'n toepassingen open, dan verzameling, knalt heel m'n telefoon uit!!! Heeft iemand dit probleem ook al gehad? Moet ik misschien een ander programma op m'n tel zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk omdat dat een beta was en verlopen is? ;) (dan nog zou die dat niet mogen doen maar toch)

Ik heb nu het programmatje BlueJack werkt prima op mn 3650 dus probeer die is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 16:08:
Waarschijnlijk omdat dat een beta was en verlopen is? ;) (dan nog zou die dat niet mogen doen maar toch)

Ik heb nu het programmatje BlueJack werkt prima op mn 3650 dus probeer die is!
Is dat een symbian telefoon? Want als ik BlueJack wil downloaden zie ik dat het een SIS bestand is. Die werkt al helemaal niet bij mij (dacht ik...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow sorry.. Das idd een symbian programma dan weet ik er zo even niet meer ja wel meer maar ook voor symbian.

Al gegooglet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 09 augustus 2004 @ 15:29:
Gisteren in de kuip (fn - fullham) even gekeken... ding bleef maar bezig, vond er 9 stuks :P.

Heb ze allemaal een telnummer contact verzonden met de naam "huh?". Dit is volgens mij namelijk de manier om een textberichtje te verzenden via de Siemens S55. Was wel grappig iig, maar hoorde geen reactie natuurlijk :)
welk vak zat je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Skybox :+

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd :9 maargoed ligt eraan welke skybox precies i.v.m. afstand misschien had je mij wel gevonden (ook S55)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 23:04:
[...]

idd :9 maargoed ligt eraan welke skybox precies i.v.m. afstand misschien had je mij wel gevonden (ook S55)
Vak UU...

Maar goed, weet er nou iemand een werkend programmaatje voor de 6230???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
hm... probeer hier te bluejacken, vind 1 foon, waarschijnlijk van zo'n zakanmannetje maar ik kan geen verbinding leggen met z'n foon... jammer :( Straks i nde eetzaal van het hotel maar eens proberen

Verwijderd

Volg dit topic ook al een tijdje. Ikzelf werk op Schiphol, paradijs voor bluejacking als je het mij vraagt. Had vanavond mijn eerste succesvolle bleujacking gehad. Zat in de bus onderweg naar Schiphol dus ik dacht ff chekken en jawel een nokia. Heb zelf een K700i en had als tekst geschreven:He lullo kijk links. Ik voorzichtig achterom kijken zie ik iemand met zn telefoon in zijn handen. En heel toevallig zit zijn collega ook nog links van hem. Zegt ie tegen hem van jij was het hè. Ik kon mn lachen bijna niet inhouden ongelofelijk hoe verbaast die gozer keek. Maar goed toen ik gister door de vertrekhal liep vond ik dieverse telefoons eentje had als telefoonnaam www.bluejacking.com,grappig. Op de kermis in Hoorn(waar ik woon) waar het altijd heel druk is heb je er ook zo een paar te pakken alleen weet je dan niet altijd naar wie je het heb gestuurd. Het is me me gister zelfs in de auto gelukt om iemand te vinden alleen een beetje lastig i.v.m afstand bewaren. :*)

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:14

latislos

zie signature

mooi man, vanuit een auto :)
nog meer goeie verhalen? vind het altijd leuk om te lezen en ik verveel me dood hier op het werk :D

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik loop door amersfoort heen vandaag, zet bluetooth aan kijk of er telefoons in de buurt zijn...

paar mensen gebluejackt alleen die gaven geen antwoord :(

toen liep ik the telephonehouse binnen, ik kijk of er telefoons zijn... (onopvallent :P) zie ik iets van picturemate1 staan. ik zo wtf is dat? ik stuur er een visitekaartje heen met eeyz biertjah...

hoor ik ineens dat mens achter de balie gillen "die vent is zeker weer bezig" ik kon me lachen bijna niet inhouden, ging ze het bericht nog hardop lezen ook :P
bij dixons staan vaak ook bluetooth printers btw

(telefoon is btw s55)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2004 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat vandaag in een restaurant, en naast me zat er een kerel met z'n meid te zoenen en te doen (beide begin 40) en mijn moeder zei op een gegeven moment tegen mij, gadverdamme, kunnen ze dat niet thuis doen? (het is zo'n restaurant waar je allemaal naast elkaar zit aan een bar, mijn broer en mijn vader zaten nog tussen mij, en die 2 in, links van me, en mijn moeder zat rechts). Dus die kerel had een 6310, en ik denk, misschien is het de 6310i en kan ik hem pesten, dus ik ga scannen en swah, het was een 6310i :D. Ik dus een visitekaartje aanmaken; "Ey, doe dat thuis ofzo!". Ik zeg tegen mijn moeder, ff wachten, dalijk stoppen ze wel. Dus zij vraagt, wat ga je doen? Dus ik zeg heel simpel uitgelegd, "ik ga een berichtje sturen naar die vent waarin staat dat ie moet kappen, speciaal voor jouw mama (beetje slijmen ;)) zegt ze dat ik dat niet mag doen...dat was wel balen, was denk ik toch wel een briljante actie geweest was anders :Y) Achja, er komen nog wel meer kansen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GC_stef ik had het eerst gedaan en daarna gezegd waarom ze opeens stopten :P

Ik gisteren in dordrecht nog een man van rond de 40 gebluejacked.
Ik stuurde een bericht met "deze telefoon is gestolen"
Die man zegt dat tegen zn vrouw en kinderen, hij lees voor de zijn telefoon getolen is.
Daarna bericht nog een keer verstuurd, daarna nog een bericht Heling is Strafbaar.
En "pikkedief" als laatste bericht :).

Echt de raarste namen vindt die altijd, van Gaylord tot dick advocaat :X

(w00t dit is mijn eerste bericht) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 17:41:
GC_stef ik had het eerst gedaan en daarna gezegd waarom ze opeens stopten :P

Ik gisteren in dordrecht nog een man van rond de 40 gebluejacked.
Ik stuurde een bericht met "deze telefoon is gestolen"
Die man zegt dat tegen zn vrouw en kinderen, hij lees voor de zijn telefoon getolen is.
Daarna bericht nog een keer verstuurd, daarna nog een bericht Heling is Strafbaar.
En "pikkedief" als laatste bericht :).

Echt de raarste namen vindt die altijd, van Gaylord tot dick advocaat :X

(w00t dit is mijn eerste bericht) :*)
* nero355 verwelkomt een mede BlueJacker op GoT :7 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liep een weekje geleden in rotterdam, schouwburgplein, langs een restaurantje, ik scannen, ja hoor, een telefoon, nou jongens...mijn geweldige verhaal: tataaah: komtie: ik durfde niet :( 8)7 8)7 8)7 OOW WAT BEN IK TOCH EEN SUL :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ik vind nu: ferry n6600 neem dus aan een nokia 6600 eens ff kijken

edit:
verbinden onmogelijk :'(

[ Voor 24% gewijzigd door addictive op 13-08-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 augustus 2004 @ 18:00:
Ik liep een weekje geleden in rotterdam, schouwburgplein, langs een restaurantje, ik scannen, ja hoor, een telefoon, nou jongens...mijn geweldige verhaal: tataaah: komtie: ik durfde niet :( 8)7 8)7 8)7 OOW WAT BEN IK TOCH EEN SUL :Z
Haha soms is het wel beter als je niet durft. Ook in Dordrecht bij een kerel van 25, hij vond het niet echt grappig, werd boos. Ging om zich heen kijken dus toen hield ik het niet meer en schoot in de lach ben maar gauw weggelopen want hij keek me HEEL ERG boos aan haha.

Morgen in Rotterdam bij Dance Parade (bluejack paradise :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat met een Nokia 6600 Want bij iedereen die ik wat wil sturen vraagt ie om een w8woord... dus kan ik niets versturen weet iemand hoe je dit uit kan zetten of wat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik overigens de bt lijst van mijn Motorola V525 leeg maken? Als ik gescanned heb en hij vind een of een paar bt toestellen, dan staan die er definitief in, die krijg ik er niet meer uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

op de HCC dagen vorig jaar; ff gebleujackt lachen jonge: een man loopt daar met ze net nieuw gekochte pc en ik stuur hem een berichie (6310i) de man schrikt zich lazurus en laat zo die hele pc mikken, ik stuur hem nog een berichie met ; KEEP HOLDING ;)

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth moet aan staan en dat kost veel meer stroom accu is veel eerder leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Welleweerd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:21:
op de HCC dagen vorig jaar; ff gebleujackt lachen jonge: een man loopt daar met ze net nieuw gekochte pc en ik stuur hem een berichie (6310i) de man schrikt zich lazurus en laat zo die hele pc mikken, ik stuur hem nog een berichie met ; KEEP HOLDING ;)
Minder :o Had je niet moeten doen ;)
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:16:
Hoe moet ik overigens de bt lijst van mijn Motorola V525 leeg maken? Als ik gescanned heb en hij vind een of een paar bt toestellen, dan staan die er definitief in, die krijg ik er niet meer uit :X
* nero355 heeft ook het beestje en je kan gewoon toestellen verwijderen hoor :)
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:29:
Valt reuze mee, hooguit 1 dag op de normaal gesproken 10 ofzo :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:08:
Hoe werkt dat met een Nokia 6600 Want bij iedereen die ik wat wil sturen vraagt ie om een w8woord... dus kan ik niets versturen weet iemand hoe je dit uit kan zetten of wat ook?
Ik maak nieuw contact, en geef als voornaam het bericht op. Daarna ga ik terug naar het het overzicht 'Contacten' en kies de 'boodschap' uit. Vervolgens Opties > Zenden > Via Bluetooth. Even scannen, en sturen maar..

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Misschien iemand bekend met software voor de t610?

[quote]uhh?[/message]:
[...]

So far as i know, there carnt make a bluejacking program for t610 as if there did it would be java and on t610 it has java 1.0 or java 1.2 and for programing in bluetooth code. That can only be done on Java 2.0 which p900 and Nokia 6600 has and seen to follow other new phones

Nee dus...

[ Voor 85% gewijzigd door THxZ0NE op 14-08-2004 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:08:
Dan probeer je te pairen. Dat is niet de bedoeling. Lees dit topic door.
Overnieuw scannen waarschijnlijk :)
Verwijderd schreef op 14 augustus 2004 @ 15:29:
Het kost inderdaad wat extra energie, maar niet extreem veel.
THxZ0NE schreef op 14 augustus 2004 @ 18:07:
Misschien iemand bekend met software voor de t610?
Software maakt het alleen makkelijker; het is niet noodzakelijk! Dat moet worden vooropgesteld. Verder is er MobiLuck voor Symbian phones en FreeJack voor phones die JAVA ondersteunen, zie de openingspost. De T610 is dit niet :) dus kan je alleen via NIEUW CONTACT - ZENDEN VIA BLUETOOTH bluejacken. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 14-08-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ja weet ik, die werken dus niet op een t610 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

De T610 ondersteunt wel degelijk Java, maar het programma FreeJack werkt gewoon niet op de T610.

[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 14-08-2004 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ohhh gisteren toch een lol bij de MAC.
Ik met me zus en m'n zwager in de rij staan.
Ik verveelde me dood dus ging ik zoeken naar telefoons.
En ja hoor 2x een 6310i en 1x een 6600Mike.
Dus ik naar 1 van die 6310i's een bericht sturen.
Agendapunt :+ 'Lange rij hé?'
Vliegt er zo'n mens van rond de 45 op, en begint naar dr man te roepen dat dé telefoon gek doet. Echt zo'n superhoesje eromheen zodat hij absoluut niet beschadigd :P
Ik denk zo dit is lol :D
Dus ik stuur daarna : 'Ik verveel me dood, u ook?'
Dat mens sprong weer op en ging hevig om zich heen kijken.
Ik wou een foto maken maar ik dacht, dat valt te veel op.
Nadat ik eindelijk me eten gehad had en wegging, stuur ik nog een berichtje
'kijk nu naar de deur >=)'
En dat mens keek me toch een partij pissig aan.
Ofwel geslaagde BlueJack >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

het lukt me nog steeds niet. Ik heb een nokia 6310i ik vind niks via die optie Apparaten vinden (oid), waar ik ook ben, of vindt ie alleen andere apparaten dan foons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

AW_Bos schreef op 14 augustus 2004 @ 21:55:
het lukt me nog steeds niet. Ik heb een nokia 6310i ik vind niks via die optie Apparaten vinden (oid), waar ik ook ben, of vindt ie alleen andere apparaten dan foons?
alles wat bluetooth heeft en aanstaat (ook de bluetooth functie) kan je gebruiken.
Probeer het eens in een grote computer winkel, staan altijd wel bluetooth printers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
menu openen, dan bij verbindingen kijken, dan bluetooth dan apparaat historie en dan kun je ze wel wissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Ja duh dat er op een t610 wel java zit, maar het is alleen een te lage versie om bluetooth te ondersteunen in java.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• latislos
  • Laatst online: 12-09 09:14

latislos

zie signature

nog meer goeie verhalen? :)

ouwe meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Nou ik zit straks in de tram kijken of daar nog wat te beleven valt... >:)

When does the hurding stop?

Verwijderd

MysterX schreef op 18 augustus 2004 @ 14:56:
[...]

Nou ik zit straks in de tram kijken of daar nog wat te beleven valt... >:)
vertel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Had een beetje pech, want hij vond eerst helemaal niemand, maar toen ik de tram uit liep vond ie wel een telefoon. Maar ik was al te laat om wat te zenden :(

Heb gister iemand gebluejacked bij mij op de vereniging..
Ik stuurde "Achter je!" en ik wist wie het was en ging achter hem staan.
Hij vond hem wel erg sterk... :+

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is krijg ik vandaag m'n Motorola v525 binnen.. zal ik ook es aan het bluejack gebeuren mee gaan doen :) :D

Heb er zin an :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzzz....heb een SX1..maar Mobiluck werkt niet....krijg het wel geinstalleerd...maar als ik het wil opstarten geeft ie aan dat de installatie niet voltooid is...ook de- en reïnstallen werkt niet....en na de installatie ff uit- en aanzetten ook niet... :?
Iemand ideën?

edit: gefixed.... _/-\o_ ....nu nog proberen.... >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

@ misteryland was er niet zoveel om te bluejacken :P mensen sturen maar weinig terug. Had er wel 1 te pakken in de trein. Zat toevallig tegenover me en stuurde het berichtje :P ze ging iedereen bellen in der telefoon of hij/zij een berichtje had gestuurd :P kon me lach amper inhouden

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 22:58:
Weet iemand hoe het moet met een Siemens Sx1? Ik heb BluejackX op mijn telefoon gezet maar die werkte niet echt. Had het geprobeerd op de nokia 6230 van mijn zusje en op de n-gage van mn broertje maar zonder resultaat.

Ik heb ook geprobeerd via: nieuwe contact => bij naam je bericht maar dan zie ik nergens staan dat ik het via Bluetooth kan verzenden. Ik zie alleen label toevoegen. item toevoegen en item bewerken meer niet. Iemand die weet hoe het meet een sx1 moet???
gheghe..ik had hetzelfde probleem gepost..voordat ik jouw post gezien had....ik heb ff rondgeneusd...en had zelf mobiluck al geïnstalled op de C: ipv E: (mmc)....verder lijkt een paar minuten wachten te werken...
Kijk anders ff hier:

http://nokiafree.org/foru...08b&p=320976&postcount=22

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
weet iemand een soort gelijke tooltje voor op de m1000 (qtek2020, ppc2003!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister_X schreef op 24 augustus 2004 @ 16:08:
weet iemand een soort gelijke tooltje voor op de m1000 (qtek2020, ppc2003!)
wat voor merk fiets is dat?.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gisteravond ook voor het eerst gebluejacked. Best geinig. Op Noorderzon in Groningen (cultuurfestival). Een of andere Gert-Jan (dat was de Bluetooth naam) en hij was waarschijnlijk nog nooit eerder gebluejacked, want hij wist niet wat 'm overkwam :D

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ik zag vaag iemand met zo'n Smart-ding lopen van Orange. Hij zat iets vaags te lullen over telefoon in de buurt en had een radar op z'n scherm.
Kan je ook opsporen dan waar ze zitten, zodat je weet wie dr allemaal BlueTooth aan heeft staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was vandaag op een verjaardag en ik ging bleujacken, hahaha wat is het zo grappig, mensen worden rood, mensen weten niet wat ze moeten doen, ze zijn verbaasd, sommige probeerder terug te bellen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 16:20:
[...]

wat voor merk fiets is dat?.....
Een Qtek zoals hij zegt beter bekend als XDA2 etc. windows geval!

Had laatst iemand gezien in een kroeg liep ie met zo'n zelfde geval in het rond te zwaaien met een Bluetooth headset in (ik denk: nou mooi lomp, knetter herrie en dan zo'n ding mee)...

Hij dacht waarschijnlijk hetzelfde want geen van de apparaten was te vinden :(

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol..

vandaag een vriend van me gebluejacked, terwijl een jointje aan het roken waren.

Ik mijn naam veranderd in Dr. Phil, en berichtje sturen met "Blowen brengt permanente veranderingen aan in de hersenen."

Hij wist niet wat ehm overkwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij wil ik graag mijn BlueJacker wallpaper voor de 6230 met jullie delen 8)
Deze heb ik zelf gemaakt, ik weet het een beetje simpel, maar voor mij perfect voor de 6230 :)

[img]src=http://www.poam.nl/bluejacker.jpg[/img]

Als je 'm op je 6230 zet ziet het er als volgt uit... (excuses voor de brakke pic)

[img]src=http://www.poam.nl/6230.jpg[/img]

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor de 6230 is er nog steeds geen handig bluejack proggie in omloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Van de week in de trein (leeuwarden - zwolle) kreeg ik in één keer een paar afbeeldingen via Bluetooth gestuurd. Toen maar even visitekaartje teruggestuurd met een bedankje..... En toen die man de trein wou verlaten en hij mij zag zitten ging hij maar snel de andere deur eruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@bulldog
Dat klopt... ...maar daarom kan je nog wel goed Bluejacken met de 6230 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 18:02
Heerlijk ook, die ns'ers die snappen er geen ruk van. Laats waren ze met z'n 3e. Hup allemaal aan de jack! En stonden ze met z'n 3e.. Bla? Bla? vreemd bericht.. Bla Bla?. Ja jij ook al? Bla Bla Bla...

Heerlijk! En vanmiddag bij de Luici Lucardo. Een vent met een bluetooth headset. (ik vraag me zowiezo al af, wat je op straat met z'n ding moet doen) En hoppa. een 6310i.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-04 14:07
nils7 schreef op 29 augustus 2004 @ 00:30:
[...]

Een Qtek zoals hij zegt beter bekend als XDA2 etc. windows geval!

Had laatst iemand gezien in een kroeg liep ie met zo'n zelfde geval in het rond te zwaaien met een Bluetooth headset in (ik denk: nou mooi lomp, knetter herrie en dan zo'n ding mee)...

Hij dacht waarschijnlijk hetzelfde want geen van de apparaten was te vinden :(
ieder z'n ding he, is er software voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:48
Dj_Neo_Ziggy schreef op 29 augustus 2004 @ 22:18:
Heerlijk ook, die ns'ers die snappen er geen ruk van.
vrij jammer toch dat er zo weinig mensen zijn die er iets van snappen. De reacties van mensen zijn wel grappig om te zien, maar t zou leuker zijn als je ook eens wat terug krijgt... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ik had een keer Bluejack NS Paradijs. had 8 nsers te pakken allemaal een plaatje gestuurd die plaatje van NS ik spoor niet :P ze vroeg af wie het stuurde 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

iCeWiRe schreef op 30 augustus 2004 @ 15:55:
ik had een keer Bluejack NS Paradijs. had 8 nsers te pakken allemaal een plaatje gestuurd die plaatje van NS ik spoor niet :P ze vroeg af wie het stuurde 8-)
Kan je dat plaatje niet hier posten...... ik zit nl. ook elke dag in de trein, eens een keer lachen met die NS'ers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

het is eigenlijk een msn plaatje maar hier issie
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~tellers/avatars/grappig/2.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ik heb net een eigen gemaakte GOT bluejack logo gemaakt ^^ wat vinden jullie ervan?

Afbeeldingslocatie: http://www.ikhebgeenidee.nl/w00t/bluejack.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Hoe kan je in godsnaam een plaatje naar iemand sturen. Bij mij SE k700 en mijn voormalige T610 vragen toch eerst of ik het wilde accepteren. Ik zou nooit zomaar iets accepteren op straat van een onbekende!!!!

Ik vraag me eigenlijk af hoe dat met een visite kaartje gaat.Nog nooit geprobeerd eigenlijk. Lijkt me dat ie ook eerst vraagt of ik het accepteer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
iCeWiRe schreef op 30 augustus 2004 @ 16:41:
het is eigenlijk een msn plaatje maar hier issie
[afbeelding]
_o_
Oh die gaat morgen dus echt verstuurd worden in de trein >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

iCeWiRe schreef op 30 augustus 2004 @ 22:35:
ik heb net een eigen gemaakte GOT bluejack logo gemaakt ^^ wat vinden jullie ervan?

[afbeelding]
http://got.tweakers.net kan ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

hij is als het goed is zoemteen veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hooli-gan schreef op 30 augustus 2004 @ 23:10:
Hoe kan je in godsnaam een plaatje naar iemand sturen. Bij mij SE k700 en mijn voormalige T610 vragen toch eerst of ik het wilde accepteren. Ik zou nooit zomaar iets accepteren op straat van een onbekende!!!!

Ik vraag me eigenlijk af hoe dat met een visite kaartje gaat.Nog nooit geprobeerd eigenlijk. Lijkt me dat ie ook eerst vraagt of ik het accepteer.
visite kaartjes moet je ook accepteren mits je hebt ingesteld dat je automatisch ontvangt. De pdatjes van de NS ontvangen meestal automatisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Freejack beta is afgelopen.. :(
ik krijg alleen t splashsceen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, ik was vandaag met mijn neef op een
apple meeting, en daar scannen natuurlijk,
retebenieuwd op welke ibook mijn picture zou
komen, dus wij kijken en zoeken, maar zien niks
verschijnen. Ineens hoor ik die kerel die vooraan
een lezing staat te geven dat degene die op zijn
pc probeert in te loggen moet ophouden. Zie ik
daar vooraan op die HUGE projectie op de muur
wat ik aan het doen was!!! Loooool, heel die zaal
kijken naar ons 2-en... Ik heb me echt kapot gelachen...

Lol.

Axel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op 03 september 2004 @ 02:18:
Hehe, ik was vandaag met mijn neef op een
apple meeting, en daar scannen natuurlijk,
retebenieuwd op welke ibook mijn picture zou
komen, dus wij kijken en zoeken, maar zien niks
verschijnen. Ineens hoor ik die kerel die vooraan
een lezing staat te geven dat degene die op zijn
pc probeert in te loggen moet ophouden. Zie ik
daar vooraan op die HUGE projectie op de muur
wat ik aan het doen was!!! Loooool, heel die zaal
kijken naar ons 2-en... Ik heb me echt kapot gelachen...

Lol.

Axel
lol wist niet dat dat kon 8)7

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wachtte vandaag op de bus bij school, zie ik daar ineens een keeroltsie met een 6230 langslopen (of wat voor mobiel het ook was :P) ik denk: tjakka die heeft bluetooth.... ikke natuurlijk snel kijken of hij bluetooth heeft en ja hoor :)

ik stuur dus een berichtje met: he steek je handen in de lucht!
en dat keeroltsie stond inmiddels ook in dat bushokje verschrikt op z'n mobiel kijken _/-\o_ ik wou eignelijk nog een foto van hem maken en naar hem opsturen maar dat viel te veel op :P

hij stond daar echt wel 5 minuten verschrikt op z'n mobiel te kijken :D

bus station bij de guido de bres paledijnen weg in amersfoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb vandaag voor het eerst met mn sx1 gescand op bluetooth mensjes op mn school. Het valt me echt op hoeveel mensen hun bluetooth aan hebben staan zonder dat ze het weten.. Ik had dit topic al gezien, maar dacht dat het ook mogelijk was zonder bijv. mobiluck een berichtje te versturen naar een telefoon met bluetooth. Dat ging alleen niet, maar heb net mobiluck geinstalleerd en volgens mij gaat dat nog leuk worden op school :) Kwam een heleboel t610 en k700 mensen tegen, veel 6600's en ook zelfs een gx30. Ik ga me nog wel vermaken komend schooljaar, zullen redelijk wat mensen zijn die nog de l*l zullen zijn denk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
J0YR1D3R schreef op 03 september 2004 @ 21:23:
Ik heb vandaag voor het eerst met mn sx1 gescand op bluetooth mensjes op mn school. Het valt me echt op hoeveel mensen hun bluetooth aan hebben staan zonder dat ze het weten.. Ik had dit topic al gezien, maar dacht dat het ook mogelijk was zonder bijv. mobiluck een berichtje te versturen naar een telefoon met bluetooth. Dat ging alleen niet, maar heb net mobiluck geinstalleerd en volgens mij gaat dat nog leuk worden op school :) Kwam een heleboel t610 en k700 mensen tegen, veel 6600's en ook zelfs een gx30. Ik ga me nog wel vermaken komend schooljaar, zullen redelijk wat mensen zijn die nog de l*l zullen zijn denk :D
Moet je een bericht sturen, Dit is een bericht van school en u wordt verzocht uw telefoon uit te zetten :P of zow iets

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat gebeurt ook bij mij maar dan bij tekst! , ik snap het niet, is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Ik heb wel geprobeerd om een visitekaartje van een SX1 naar een T610 te sturen, degene met de T610 hoefde niets te accepteren..ineens stond er gewoon van, nieuw contact persoon, wat moet ik ermee doen? Plaatjes en dergelijke gaan moeilijker, een echte verbinding aangaan kun je helemaal vergeten omdat dan de ander moet confirmeren dat het goed zit...
Cyrus The Virus schreef op 03 september 2004 @ 22:09:
[...]

Moet je een bericht sturen, Dit is een bericht van school en u wordt verzocht uw telefoon uit te zetten :P of zow iets
Goed plan, ff als standaardbericht toevoegen :P

[ Voor 20% gewijzigd door J0YR1D3R op 03-09-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, het was op zijn apple die dan
op zijn beurt die presentatie aan het
projecteren was, vandaar... En wij maar
rond ons zoeken en op dat projectiescherm was
het in grote letters te doen lol...

Wat ik me ook afvraag is hoe het komt dat
bij het gros dit niet werkt, komt dat omdat al
deze mensen bv hun gsm in hun zak hebben
zitten en niet zien dat ze op accepteren moeten
drukken of zo?

Axel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik zat gister in de bios (heb nu eindelijk mijn SIEMENS S65 :D) maar ik wouw een notitie zenden naar een Nokia 6230 maar het wouw niet lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38
Cyrus The Virus schreef op 05 september 2004 @ 13:08:
Ik zat gister in de bios (heb nu eindelijk mijn SIEMENS S65 :D) maar ik wouw een notitie zenden naar een Nokia 6230 maar het wouw niet lukken
Bij de meeste Nokia's moet er eerst op accepteren gedrukt worden voordat die em aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik heb net ook ff zitten klote met een 6310i ik kan alleen een Visitie kaartje stuure zwarwit logo gaat niet Notitie niet want dan zegt mijn telefoon zenden mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:22

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

wat ook leuk is: in de mediamarkt alle pda's op scherp zetten (lees: BT activeren), een rondje maken door de winkel, en zodra er een klant zo'n pda staat te bekijken er een berichtje heensturen met "koop dit prul niet" :P

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Laatst online: 21:11
Vandaag met mn T610 naar Sixflags geweest.
Zat daar bij de King Solomon's Mine show, en dacht ff scannen.

Vindt daar dus 2 nokia's genaamd "Nokia6310i" en "Nokia jb".
Dus ik een contact sturen naar "Nokia jb" met de boodschap "Hey Biertje?!"

Voorzichtig rond gekeken of ik iemand zag reageren, maar helaas.
5 minuten later weer geprobeerd met het bericht "Hey, leuke show he?" maar wederom geen reactie om mij heen.

Dus wel vandaag mn eerste bluejack gehad, maar helaas niet de reactie gezien.

Mijn advertenties op V&A

• Cyrus The Virus
Ik was gister naar de kermis en het zwembad geweest verschillende mensen gevonden, maar ik kon geen contact verzenden of plaatje of wat dan ook de meeste moesten het accepteren (vriend van mij met Nokia 6810i). weet iemand waar dat aan kan liggen heb een Siemens S65

Verwijderd

Vraagje ivm m'n se T610..

Dus om een berichtje te sturen naar iemand anders moet je een contactpersoon aanmaken en dan bij naam je zin typen.. Maar bij naam kan je maar een stuk of 30 karakters gebruiken..

- Doen jullie dit misschien op een andere manier, zodat jullie langere teksten kunnen versturen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

je kan ook een notitie aanmaken natuurlijk

• DaLass
  • Laatst online: 21:11
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:50:
je kan ook een notitie aanmaken natuurlijk
Dat hangt er een beetje vanaf wie/wat je wilt bluejacken.
Naar een T610 kun je wel een notitie gebruiken, maar ik krijg een notitie echt niet naar een Nokia verstuurd hoor..

Mijn advertenties op V&A

• Visjes
  • Laatst online: 08-08 21:58

Visjes

Blub........

Ik heb net een tijdje een Siemens S55. Ook al een paar bluejacks mee uitgevoerd.

Was ik naar de bios toe samen met een paar vrienden, dacht ik zal even scannen op telefoontjes om me heen. Vindt er meteen een stuk of 3. 2 x 6600 en Sjonnie. Leukste is natuurlijk met de naam.
"Telefoon uitzetten sjonnie, Pathe". Verstuur hem. Zie ik de persoon vlak voor me kijken op zijn telefoon. Begint al meteen WTF, laat zijn vriend het zien staan allebei verwonderd te kijken. Ik moest echt me lach in houden.

Was ook nog afgelopen week nog naar de efteling geweest. Als je daar in de rij staat en niks te doen hebt ga je natuurlijk even scannen. Vond ik alle rijen maar 2 telefoons. 1 in de pegasus en 1 in de droomvlucht. hierbij had ik de reacties niet kunnen zien.

Verwijderd

Ik liep vandaag door het dorp, zat ik met een vriend vis te eten ik denk nou, toch maar is ff scanne. 1tje alleen was ie al weg voor ik verbinding kom maken. Staan we even later ff bij de chinees loopt er zo'n patsertje met z'n telefoon aan ze riem in zo'n leere tasje dus wij er achter aan 'steek je handen in de lucht'. Tutu-tutu haha hij keek echt raar man. Ging ie vis halen nog een keer geprobeerd 'visjuhh?' ging ie weer af. Ff later liep ie weg had ie z'n bluetooth uit gezet. Stonde we in de intertoys loopt een man met een 6310i stond daar wat bij de kassa. Stuur zo ff BOE kijkt heel raar op :) liepe we naar buiten stond ie boos te kijken naar ons :) :) Daar na kon ik wel wat vinden alleen waren ze steeds weg voor ik verbinding kon maken.
Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste