T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
BTExplorer werkt perfect, afgelopen weekend studenten gejackt in de trein rotterdam <-> brussel!
in brussel zelf nog op een teras en op weg terug in zwolle 18 BT toestellen..
(belcompany in groningen hebben geloof ik een dongel die BlueSpoef heet)
mobiluck werkt alleen met serial merkte ik.. maar ben te nederlands om te betaalen..
* num-lock vermaakt zich best met Jacken
Ik vind het een grappig tooltje.
http://www.nokia.nl/NL/Support/Software/Sensor/index.html
/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen
jammer genoeg ga ik nooit met de trein..
ik verzend de visitekaartjes met een motorola e398, maar het rare is dat als ik naar bluetooth / handsfree / apparaten zoeken ga, ik vaak nix vind, maar als ik naar contact / verzenden / zoek naar apparaten ga hij wel heel vaak dingen vind!
P900 wil m niet!-Jaap-io schreef op donderdag 15 september 2005 @ 16:52:
Hiervoor kan ook sensor van nokia gebruikt worden. Die geeft ook aan als er gebruikers in de buurt zijn. Je kan zelfs een soort profiel paginaatje aan maken. Werkt op symbian telefoons van nokia, maar misschien ook op andere symbian telefoons.
Ik vind het een grappig tooltje.
http://www.nokia.nl/NL/Support/Software/Sensor/index.html
Jammer dat er zo weinig wordt gepost hier, super gaaf dat bleujacken!
Maar weet iemand of of hoe je dit moet doen op de k750i??? Het is nog niet gelukt...
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op
Je moet het proggie btexplorer hebben. Daar werkt het heel simpel mee. Als je de nieuwste firmware hebt moet je wel eerst bluetooth aanzetten voordat je het programma'tje startSpeed-Searcher schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:16:
heeeeys
Jammer dat er zo weinig wordt gepost hier, super gaaf dat bleujacken!
Maar weet iemand of of hoe je dit moet doen op de k750i??? Het is nog niet gelukt...![]()
Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op
Hoe kun je eigenlijk texten versturen via btexplorer? Ik kan namelijk alleen "default file" kiezen, of vCards makenBrammel schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:19:
[...]
Je moet het proggie btexplorer hebben. Daar werkt het heel simpel mee. Als je de nieuwste firmware hebt moet je wel eerst bluetooth aanzetten voordat je het programma'tje start

edit: Of heb ik dan een oude versie ofzo?
[ Voor 8% gewijzigd door mjszwo op 26-09-2005 16:25 ]
Ok thanks ik zal het gaan proberen, ik heb btexplorer al wel..Brammel schreef op maandag 26 september 2005 @ 16:19:
[...]
Je moet het proggie btexplorer hebben. Daar werkt het heel simpel mee. Als je de nieuwste firmware hebt moet je wel eerst bluetooth aanzetten voordat je het programma'tje start
edit
[ Voor 25% gewijzigd door Pendulum op 26-09-2005 17:18 . Reden: Reactie op caponi ]
hehe ja lacheCaponi schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:38:
Hmm die btexplorer op die site die je gaf, geeft meer opties dan degene die ik eerder had. Morgen eens mee gaan spelen
maar hoe heb je dat nou voor mekaar gekregen?? gewoon die 2 bestandjes op je telefoon zetten??
ik snap er niet zoveel van...
Nee alleen dat .JAR bestandje heb je nodig. Dat moet je gewoon via de "Sony Ericsson File Manager" in de map Overig zetten, en dan via de file explorer op je mobiel openenSpeed-Searcher schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:44:
[...]
hehe ja lache![]()
maar hoe heb je dat nou voor mekaar gekregen?? gewoon die 2 bestandjes op je telefoon zetten??
ik snap er niet zoveel van...
thanks!Caponi schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:56:
[...]
Nee alleen dat .JAR bestandje heb je nodig. Dat moet je gewoon via de "Sony Ericsson File Manager" in de map Overig zetten, en dan via de file explorer op je mobiel openen
meer mensen met dit probleem: is dit zo ook bij andere foons >?
ik begrijp je vraag niet helemaal.. misschien eens naar een andere telefoon proberen?Speed-Searcher schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:13:
hey ik had weer eens men best gedaan en kreeg een of andere samsung maar als ik dan iets verzend moetiegene gelijk een verbinding tot stand brengen maar ontvang geen bericht![]()
meer mensen met dit probleem: is dit zo ook bij andere foons >?
en is dit topic verder nou helemaal dood?

op schiphol 13 (!) mensen gevonden, vooral van die zakenmannetjes, heb me erg goed vermaakt
ook in de dixons geprobeerd een afbeelding naar 1 van de 'picturemakers' toe te zenden (bluetooth printers lijkt me) maar dat lukte helaas niet...
nouja, ik ga woensdag voor het eerst in de trein met mijn (nog een klein beetje nieuwe) bluetooth telefoon, zal leuk worden
Nou het probleem lag aan zijn telefoonzzzimon schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:14:
[...]
ik begrijp je vraag niet helemaal.. misschien eens naar een andere telefoon proberen?
en is dit topic verder nou helemaal dood?![]()
vond bluejacking juist wel leuk vinden
![]()
![]()
op schiphol 13 (!) mensen gevonden, vooral van die zakenmannetjes, heb me erg goed vermaakt![]()
ook in de dixons geprobeerd een afbeelding naar 1 van de 'picturemakers' toe te zenden (bluetooth printers lijkt me) maar dat lukte helaas niet...
nouja, ik ga woensdag voor het eerst in de trein met mijn (nog een klein beetje nieuwe) bluetooth telefoon, zal leuk worden![]()
Ik vond wel een aantal telefoons, maar telkens als ik een bericht wilde versturen kwam ie met de melding 'unable to connect' oid

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 22:31 ]
Verwijderd
Jammer dat ik nergens een reactie kon zien of horen.
Morgen maar weer eens proberen.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Zondag ga ik weer terug (Belgie > Nederland) dus kom langs de grote steden.. zullen aardig wat lui met een Bluetooth enabled GSM zitten denk ik
Verwijderd
Inderdaad dat begint mij ook steeds meer op te vallen.SanderTje! schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:47:
Het wordt trouwens steeds moeilijker om te Bluejacken, krijg heel vaak de melding dat de verbinding mislukt is omdat veel telefoons nu zo zijn geprogrammeerd dat er voor elk BT event een wachtwoord benodigd is...
Vandaag was ik bij de mediamarkt en kwamen er ineens 2 tomtom apparaten in beeld
Verwijderd
klopt, ik had het ook alleen er stond niks met tomtom maar ik wist dat tomtom ook als bluetooth headset of zo kan werken daarom komt hij dus ook bij bluetooth te staanVerwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:33:
[...]
Inderdaad dat begint mij ook steeds meer op te vallen.
Vandaag was ik bij de mediamarkt en kwamen er ineens 2 tomtom apparaten in beeldhelaas moest ik hier ook een password invoeren en die was niet 0000 of 1234:P
Alles werkt opzich; alleen werkt het joystick-je niet bij de optie "OK" (als je een text message typt naar een BT device), evenals de knop die direct onder "OK" zit. Je ziet wel dat het geselecteerd wordt, maar er gebeurd niks. Dus moet je moeilijk via het menu > paar joystick bewegingen naar "sent message" gaan. Wat opzich dus wel werkt, maar nu vroeg ik me gewoon af of ik de enige met dit probleempje zit, of dat er rmeer mensen zijn die dit ook hebben en het dus gewoon een bugje is
[ Voor 21% gewijzigd door BaT op 06-01-2006 01:51 ]
Ik heb precies het zelfde met mijn K750.BaT schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 01:49:
Hoi. Ik wil gaan bluejacken met me nieuwe Sony Ericsson W800iNu heb ik BTExplorer versie 0.3.3 (de laatste als het goed is, van die ene russische site).
Alles werkt opzich; alleen werkt het joystick-je niet bij de optie "OK" (als je een text message typt naar een BT device), evenals de knop die direct onder "OK" zit. Je ziet wel dat het geselecteerd wordt, maar er gebeurd niks. Dus moet je moeilijk via het menu > paar joystick bewegingen naar "sent message" gaan. Wat opzich dus wel werkt, maar nu vroeg ik me gewoon af of ik de enige met dit probleempje zit, of dat er rmeer mensen zijn die dit ook hebben en het dus gewoon een bugje is

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Zo staat het in de disclaimer ja.BaT schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 14:34:
Een applicatie om te zien of je telefoon vulnerable is tegen blue-snarfen ? Of heb ik dat verkeerd
Maar je kan het gebruiken om, in het geval dat je een 'vulnerable' telefoon vind, SMSjes te lezen, contacten te lezen/maken, bellen (helaas naar een van te voren ingesteld nummer), etc... van de telefoon zonder dat de gebruiker het door heeft / OK hoeft te drukken.
Niet dat ik dat wil aanmoedigen, maar het kan.
Tel.naam : Utopolis sms service
Bericht verzonden aan een v800(?): U heeft een gratis cola gewonnen! Laat dir bericht zien aan de kassa.
vCard verzonden....
Ik om me heen kijken, geen reacties

//Edit: trouwens kon ik ook netwerken en heleboel andere zooi via een tel, niet gedaan natuurlijk, maar raar dat dat kan
[ Voor 23% gewijzigd door Big-R op 08-01-2006 02:22 ]
Greetz Big-R
Heb dat zovaak slachtoffers gevonden met een snarfbug (bij mij altijd nokia 6310i). Je moet kijken bij taxistand plaatsen en touring bussen, die hebben namelijk standaard een 6210/6310 carkit en gebruiken dan ook vaak die telefoons.Verwijderd schreef op zondag 08 januari 2006 @ 00:38:
Ik heb er ook heel wat getest, nog geen één tegengekomen die vuln. was
Wel heftig dat jij naar een 6210i kan versturen!Dennahz schreef op zondag 08 januari 2006 @ 12:25:
Gaaf is dat he? Als er staat "vCard verzonden". Issie dan aangekomen![]()
Heb gister meerdere verstuurdNaar ene "Evelien" en naar nog een andere telefoon een 6210i ofzo
Hoe bedoel je netwerken?? Dingen eraf kopieeren enzo?
Die heeft namelijk geen bluetooth. Ik denk dat je een 6310I bedoelt?
Verwijderd
Was laatst in de mediamarkt bij de ipod's. De nieuwe hebben een lock erop, even proberen --> bingo 1010 of 0101Verwijderd schreef op woensdag 04 januari 2006 @ 22:33:
[...]
Inderdaad dat begint mij ook steeds meer op te vallen.
Vandaag was ik bij de mediamarkt en kwamen er ineens 2 tomtom apparaten in beeldhelaas moest ik hier ook een password invoeren en die was niet 0000 of 1234:P
Misschien maar even proberen met die TomTom?
Verwijderd
Paar domme plaatjes over en weer gestuurd, ik had geen idee wie het was
Moest vanmorgen weer is naar mn stage toe, stond natuurlijk gigantisch vast op de snelweg. Denk, ik ga mezelf is vervelen, zoeken naar bluetooth apparaten. He, een Nokia CK7-W carkit, daarmee gekoppeld door middel van de standaard 0000 pincode die op elk bluetooth apparaat zit. Vervolgens verbonden zodat mijn telefoongesprekken over die carkit gaan, daarna een suffe infolijn van Hi gaan bellen op de speaker. Op mijn telefoon had ik het gesprek niet meer, na 40 sec kwam ie weer terug. Iemand in de file om me heen heeft dus 40 sec lang naar de Hi Informatielijn geluisterd
J0YR1D3R schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:07:
SchopjeVind dit ook wel eronder vallen:
Moest vanmorgen weer is naar mn stage toe, stond natuurlijk gigantisch vast op de snelweg. Denk, ik ga mezelf is vervelen, zoeken naar bluetooth apparaten. He, een Nokia CK7-W carkit, daarmee gekoppeld door middel van de standaard 0000 pincode die op elk bluetooth apparaat zit. Vervolgens verbonden zodat mijn telefoongesprekken over die carkit gaan, daarna een suffe infolijn van Hi gaan bellen op de speaker. Op mijn telefoon had ik het gesprek niet meer, na 40 sec kwam ie weer terug. Iemand in de file om me heen heeft dus 40 min lang naar de Hi Informatielijn geluisterdKon alleen niet zo snel uitvinden wie het was, zag in ieder geval geen mensen die hun gezicht raar trokken om me heen
J0YR1D3R schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:07:
SchopjeVind dit ook wel eronder vallen:
Moest vanmorgen weer is naar mn stage toe, stond natuurlijk gigantisch vast op de snelweg. Denk, ik ga mezelf is vervelen, zoeken naar bluetooth apparaten. He, een Nokia CK7-W carkit, daarmee gekoppeld door middel van de standaard 0000 pincode die op elk bluetooth apparaat zit. Vervolgens verbonden zodat mijn telefoongesprekken over die carkit gaan, daarna een suffe infolijn van Hi gaan bellen op de speaker. Op mijn telefoon had ik het gesprek niet meer, na 40 sec kwam ie weer terug. Iemand in de file om me heen heeft dus 40 sec lang naar de Hi Informatielijn geluisterdKon alleen niet zo snel uitvinden wie het was, zag in ieder geval geen mensen die hun gezicht raar trokken om me heen
In de trein ook regelmatig, laten ze de berichtjes lezen aan hun reisgenoten
Zijn er nog leuke (java) BT apps bijgekomen? Je hoort er niet zoveel meer van tegenwoordig
Liefst freeware
alvast bedankt
Ik heb Bloover geinstalleerd op mijn 6280. Ik vind vaak wel devices als hij gaat scannen, maar hoe weet ik nou of ze zgn 'vulnerable' zijn?Verwijderd schreef op donderdag 26 januari 2006 @ 23:14:
Vanmiddag nog een succesvolle jack gehad in de trein
Paar domme plaatjes over en weer gestuurd, ik had geen idee wie het wasWel leuk dat ie meedeed, aan t eind nog even 'doei' gestuurd
In bloover zit bluebug/bluesnarf/helo moto. Maar heel vaak krijg ik "Toepassingsfout; Null Pointer. java/lang/NullPointerException"
Lijkt dat java dan niet werkt toch? Wat doe ik verkeerd?
[ Voor 5% gewijzigd door MauriX op 20-09-2006 09:18 ]
Bijvoorbeeld iedereen die van 8 uur tot 9 uur, binnen een straal van 10 meter een
bluetooth signaal ontvangt krijgt automatisch een bericht met de roosterwijzigen.
Is dit mogelijk? is hier software voor? ik kom alleen maar dingen tegen van telefoon naar telefoon.
En wat als er iets is voor pc, dan is het niet geautomatiseerd.
Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl
Verwijderd
Maar of je er ook dingen mee kan sturen zonder te accepteren weet ik niet.
Ik heb alleen maar wat gekloot met berichtjes sturen (je kon kiezen of het als .txt bestand moest, of als visitekaartje)
Verwijderd
Vanochtend zat ik in de trein en zat eens te scannen, en inderdaad een hoop mensen die Bluetooth aan hebben staan?
En in Hoog Catherijne in Utrecht was toch een reklamebord waar iedereen in de buurt die Bluetooth aan heeft staan toch een berichtje krijgt?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
"Fijn in de trein"..
Geen idee wie het was, waarschijnlijk een vrouw naast mij die ongelooflijk zat te klungelen met haar mobieltje...
http://www.bluejackingtools.com/java/easyjack-20/ ga ik vanmiddag eens proberen op mijn Nokia 6300 (java).Dennahz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:30:
Ik doe het nog steeds regelmatig met EasyJack. Automatisch berichtjes sturen naar mensen ftw. Altijd leuk als je staat te wachten voor de kassa of met je vriendin aan het 'shoppen' bent.
Alleen zie ik dat het een trial is. Wat zijn de beperkingen en hoelang werkt het?
Ik heb de .jar gewoon in een aparte map staan. Je kan het tooltje 10x gratis gebruiken, maar na de 10e keer verwijder ik hem en install hem opnieuw.AW_Bos schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:33:
[...]
http://www.bluejackingtools.com/java/easyjack-20/ ga ik vanmiddag eens proberen op mijn Nokia 6300 (java).
Alleen zie ik dat het een trial is. Wat zijn de beperkingen en hoelang werkt het?
Kan niet met alle telefoons denk ik... ik heb de SE w800i.
Geen beperkingen. Je kan maar 10 berichten verzenden.AW_Bos schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:33:
[...]
http://www.bluejackingtools.com/java/easyjack-20/ ga ik vanmiddag eens proberen op mijn Nokia 6300 (java).
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Kan je het nog wel kopen eigenlijk? Net als Mobiluck?MensionXL schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 15:43:
[...]
Geen beperkingen. Je kan maar 10 berichten verzenden.Daarna kopen.