Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was een paar dagen geleden in Rotterdam CS, sta ik in de bios, net film gezien (leuke btw :P) en ik zit even na te praten met me vrienden over de film...

Zie ik een heleboel mensen daar met hun GSM staan, en ik gelijk zoeken, 2 mensen gevonden. eentje met heel veel nummers: '0234017661' oid, en een 'YoudontknowwhoIam' gastje. Die tweede een berichtje gestuurd.

Gaat er KEIHARD een nokia af, die op het hoogste volume stond blijkbaar, en dat galmt lekker door, hij schreeuwd erachteraan "WTF is dit??' :P

Ik ben maar even heel sniekie weggelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
laatst ook in de klas, was aan et scannen vond ik een laptop met bluetooth

ik had een keer zon ralle fiat panda gefotografeerd, had em naar die laptop gestuurd, ineens die gozer kijken, huh wtf hoe kom ik hier nu weer aan :P hij deed zn laptop snel uit :P

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Eergister leuke bluejack, de computer van de secretaresse bij de tandarts >:) Ik heb mij wel vermaakt tijdens het wachten ;)

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:43
Eergisteren mijn eerste Bluejack gehad.
Op de boot naar engeland, ik sta aan de bar met wat collega's te praten over bluetooth dus ik laat dat je daar op kan zoeken en ik zie een T630 en stuur een foto van een vriend van me.
En een kerel achter een tafeltje kijkt verbaast pakt zijn gsm en zit erg raar te kijken van wat is dit >:)
Dus ik maak snel een foto van die kerel met mijn E398 en die verstuur ik ook naar zijn GSM, hij keek erg verbaasd onze kant en ik lachte terug en liet mijn GSM zijn, dus die kerel lacht nog harder en toen hebben met z'n alle nog maar een biertje gedronken en er weer een bekende engelse "vriend" bij.

En dit is de betreffende foto:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/g/4219zMYg4J4c.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Arie26 op 12-12-2004 21:00 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:45

Soul__assasin

de Belbelg

Bluejacken is fun... in een chill bar hier in de stad (gent) begon ik te scannen op gebruikers en ik vond een 6600 en een 6210.. aangezien het bij een 6600 onmogelijk is om te bluejacken zonder toesteming heb ik die 6210 een beetje gespammed

Boodschap 1: Santé gevolg; kerel freakt ff en lacht dan naar een van zijn vrienden
Boodschap 2: Bluetooth gebruikers mogen naar de toog komen achter een gratis cocktail
gevolg: die dude ging naar de toog en ging af als een gieter...
Boodschap 3; Uw gsm is een veiligheidrisico en onbeschermd gevolg kerel word stil toond dat bericht aan een vriend en ze besluiten dat ze zijn gsm het beste afleggen...

Al die tijd zat ik achter hem te gieren van het lachen met een vriendin

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met bluejacking met een nokia 7610??? heb in het engels (deuh... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, bluejacking is idd erg grappig:) Leuk al die verhalen!

Wil het ook wel gaan doen, maaruh, ik hoorde laatst dat wanneer je je bluetooth hebt aanstaan, sommigen mensen via jouw telefoon kunnen gaan bellen? Is dit waar? Als dit zo is, wilt niemand zijn/haar bluetooth aan natuurlijk! Weet iemand hier iets van?

Bluesnarfing is de term die gebruikt wordt om beveilingslekken met Bluetooth aan te geven. Vandaag werd bekend dat het mogelijk is om met bepaalde illegale software, de foto’s te bekijken, de agenda in te zien en het IMEI nummer van een toestel te verkijgen. Met behulp van het IMEI nummer kunnen toestellen 'gekloond' worden, waardoor anderen op kosten van de oorspronkelijke eigenaar kunnen bellen.

In totaal is nu bekend dat vijf Sony Ericsson en vijf Nokia toestellen vatbaar zijn voor Bluesnarfing. Onderzoekers benadrukken dat andere toestelmerken ook gevoelig kunnen zijn voor Bluesnarfing.

Het misbruik van Bluesnarfing is eenvoudig tegen te gaan door de Bluetooth functie helemaal uit te schakelen. Totdat de fabrikanten met een structurele oplossing voor de problemen komen, moet je dus goed uitkijken met je BlueTooth verbinding.

:r

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
laatst bij een tennistoernooi was het ook raak >:)
kon ook niet missen eigenlijk, ik vond zo 4 x de nokia 6310 (i)
Aan een tafel naast me zat iemand met 6 glazen bier in zn eentje, en ik zag dat hij een 6310 had. Dus ik stuurde: "Lekker bier!"
Helaas had ik niet goed gegokt, want aan een tafel aan de andere kant naast me zag ik een man naar zn telefoon graaien: een nokia 6310! Hij keek heel even en ging weer verder. Waarschijnlijk is hij al vaker het slachtoffer geworden en vond hij het niet leuk. Maar ik vond het iig wel leuk >:) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een hele mooie bluejack gedaan (iets in die zin :P)

ik zat gister avond bij sparta - go ahead eagles.. saaie wedstrijd maargoed
Ik zat daar al een kwartiertje toen er ineens een goser met een SE K700i bellend langs liep. Dus ik d8 laat ik ff scannen.. en jaa hoor een k700i + nog 99999 miljoen mobieltjes
dus ik stuurde heel de wedstrijd berichtjes naar hem.
Hij bleef steeds maar zoeken enz...
dus op een gegeven moment werd hij er een beetje ziek van }) en ging hij weg uit de tribune
en kwam een kwartiertje later terug..
k stuurde toen: Hee ben je er weer?! >:)
Toen flipte die helemaal..
dat was echt cool ik heb eerder genoten van de bluejack dan van de wedstrijd
k ben later naar die goser toe gegaan en ff gezegt dat k dat allemaal gedaan had
nou hij kon er om lachen k heb het hem gelijk ook ff uitgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzzz moet je voor bleujacken een programma hebben?
Ik heb hier een sony ericsson t610 en als ik apparaten ga zoeken en hij vind er 1 moet ik een pincode invoeren en die andere telefoon ook. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 21:04:
Hmzzz moet je voor bleujacken een programma hebben?
Ik heb hier een sony ericsson t610 en als ik apparaten ga zoeken en hij vind er 1 moet ik een pincode invoeren en die andere telefoon ook. :X
anders lees ff het topic door.....

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 11:29:
Ik heb ook een hele mooie bluejack gedaan (iets in die zin :P)

ik zat gister avond bij sparta - go ahead eagles.. saaie wedstrijd maargoed
offtopic:
saai misschien wel, maar het is inmiddels wel een beruchte wedstrijd omdat kokmeijer door die schandalige overtreding nooit meer professioneel kan voetballen

Ik heb zelf nog geen ervaring met bluejacking. Ik heb het wel geprobeerd met een vriend van me, en ik heb het eens bij m'n pa gedaan, maar nog nooit in het openbaar. Best jammer dat ik nooit in de trein zit, of regelmatig in een groot openbaar gebouw kom. Maar de eerstvolgende keer dat ik bij PSV zit ga ik zeker wel ff kijken of er wat te bluejacken valt >:)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hoe ken je bluejacken met de D500 dan? ik had gehoord dat het daarmee niet kan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visjes
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-08 21:58

Visjes

Blub........

Imperium schreef op zondag 16 januari 2005 @ 01:52:
hoe ken je bluejacken met de D500 dan? ik had gehoord dat het daarmee niet kan? :S
http://www.bluejackq.com/...php?t=3223&highlight=d500
Kan schijnbaar wel

Misschien firmware verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia Ngage QD.
Ik scande al een paar keer op bleutooth gebruikers op de trein...
Maar ik vond nog steeds nix |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
Kheb laatst lekker zitten Bluejacken op Utrecht centraal :) Maar nooit stuurt iemand iets terug en ik had ook geen flauw idee wie mijn slachtoffer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobiluck is nu ook uit btw voor de nokia 6230

handig freeware bluejack programmatje wat echt SUPER werkt!

www.mobiluck.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kdeed vandaag men eerste bleujack.

Wat ik toen nog niet doorhad was dat het het mobieltje van de leerkracht was.
Ik scande ff de klas af met bleutooth.
Ik vond maar een mobieltje.
Ik stuurde eerst het tekstje "An alien found ur mobile"
Als tweede tekstje stuurde ik "Have u ever seen an U.FO?"
En als derde tekstje stuurde ik "Het is een grapke ik ben het Lieven".
De les was afgelopen maar ik had nog geen reactie gekregen.
Volgende lesuurtje had ik Wiskunde.
De leerkracht boekhouden kwam binnengestormd vroeg me ff naar buiten.
En hij zei "Lieven nog een keer zo'n dom ding doen en je geeft je gsm af tot einde schooljaar en als je het niet goed verstaat wil ik je het ook eens zenden via bleutooth".
Dus ik leerde men lesje.
NOOIT BLEUTOOTH GEBRUIKEN IN KLAS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:44:
kdeed vandaag men eerste bleujack.

Wat ik toen nog niet doorhad was dat het het mobieltje van de leerkracht was.
Ik scande ff de klas af met bleutooth.
Ik vond maar een mobieltje.
Ik stuurde eerst het tekstje "An alien found ur mobile"
Als tweede tekstje stuurde ik "Have u ever seen an U.FO?"
En als derde tekstje stuurde ik "Het is een grapke ik ben het Lieven".
De les was afgelopen maar ik had nog geen reactie gekregen.
Volgende lesuurtje had ik Wiskunde.
De leerkracht boekhouden kwam binnengestormd vroeg me ff naar buiten.
En hij zei "Lieven nog een keer zo'n dom ding doen en je geeft je gsm af tot einde schooljaar en als je het niet goed verstaat wil ik je het ook eens zenden via bleutooth".
Dus ik leerde men lesje.
NOOIT BLEUTOOTH GEBRUIKEN IN KLAS :9
whaha niet slim nee vooral om je naam me te sturen

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier nog Ngage of Ngage QD owners kunnen jullie me dan wat meer info geven over de geheugen kaarten die je kan kopen voor de QD??????
En ik heb nog een vraagje verbinding maar pc.
als je wilt midi's op QD zetten maar je hebt geen Bleutooth op je pc kan je dan ook die midi's op je geheugenkaartje zetten d.m.v een card reader???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:22:
Zijn er hier nog Ngage of Ngage QD owners kunnen jullie me dan wat meer info geven over de geheugen kaarten die je kan kopen voor de QD??????
En ik heb nog een vraagje verbinding maar pc.
als je wilt midi's op QD zetten maar je hebt geen Bleutooth op je pc kan je dan ook die midi's op je geheugenkaartje zetten d.m.v een card reader???
offtopic:
....
Waarom post je dit niet in een ngage topic (ik weet wel zeker dat er 1 is)
Vraag 2 = ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kben vandaag ook gebleujacked.
Was wel lache.
Vooral toen ik hem terugstuurde dat ik weet hoe ik virussen kan verzenden via bleutooth.
Die kerel keek eens goed rond en vijf sec later lag zen blauwtand af.
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 09:50
das nou weer jammer, nu laat ie hem voortaan uitstaan en kan niemand hem meet jacken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag was het raak @ station leiden, overvolle trein toch wel grappig om te zien hoeveel telefoons het tegenwoordig al hebben :)
Er zat er zelfs 1 in de trein met de telefoonnaam: Bluejack MIJ nu! :+

En ook nog ff testje in de patatzaak gedaan, stuk of 11 telefoons, het zat er vol met jongelui, die zijn toch altijd zo arm ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

Ik reis dagelijks met de trein, en blijf het leuk vinden dat conducteurs ook altijd BlueTooth aan hebben staan op hun PDA ;)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die moet ik vandaag ff tegen komen idd, ff leuk plaatje sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
* SanderTje! heeft laatst de conducteur opgehouden.

De beste meneer kwam de coupé binnen, en aan het begin had ik hem direct een bericht gestuurd. Z'n telefoontje maakt een vaag geluid, de conducteur (een wat oudere kerel) kijkt op z'n schermpje en hij snapt er echt geen hol van! Wat zou je anders ook moet denken als je een bericht krijgt van een apparaat met als naam "NS Info". De boodschap was overigens "Welkom in de stoptrein naar Zwolle."

Toen hij net mijn OV had gechecked, stuurde ik hem nog een. "Deze trein rijdt niet verder dan Hoogeveen." Nu stond ie wel HEEL lang stil. Hij snapte er niet echt veel van volgens mij. Hij keek wel wat de coupé nog rond, maar die bericht lijken hem mij nog altijd een raadsel... >:)

[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 04-02-2005 01:00 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is bluejacking:
Bluejacking is het versturen van visitekaartjes/foto's en berichten via bluetooth naar apparaten in een straal van 10 meter
Uhh jaah, maat van mij met zijn nokia, en ik met mijn motorola hadden over 100 meter nog verbinding. _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:30:
[...]

Uhh jaah, maat van mij met zijn nokia, en ik met mijn motorola hadden over 100 meter nog verbinding. _/-\o_ ;)
Dat KAN gewoon niet. Misschien haal je met een beetje geluk de 15-20 meter, maar verder dan dat kan je theoretisch niet halen. Of jullie moeten allebei toevallig een telefoon hebben met een beta van symbian9 en bluetooth level1 chip. Yeah right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kdeed vandaag de meest geslaagde Bleujack.

Kwas op de indoor schaatspiste.
En ik zie daar een kerl die ook een Ngage heeft.
Kdacht bij mezelf 'zou die kerl bleutooth hebben aanstaan?'
Ik (ik kan dus amper schaatsen) achter die kerl aan.
Scannen op bleutooth en jah kad em te pakken.
Mijn berichtje "Kerel pas op het ijs zal breken, kan je zwemmen?"
hij leest zen berichtje kijkt rond hem lacht heel hard.
Ik snel ff beetje verder.
Tot men verbazing kreeg ik een berichtje terug.
"Zeg wie je bent ik trakteer je er ene in de cafetaria"
Ik met die kerl ff zitten praten eentje gedronken.
En hard gelachen. :)
Dat vind ik nu eens goed aan bleujack het verbeterd sociale contacten je begint te praten met vreemden is wel cool in zekere zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 00:16:
Kdeed vandaag de meest geslaagde Bleujack.

Kwas op de indoor schaatspiste.
En ik zie daar een kerl die ook een Ngage heeft.
Kdacht bij mezelf 'zou die kerl bleutooth hebben aanstaan?'
Ik (ik kan dus amper schaatsen) achter die kerl aan.
Scannen op bleutooth en jah kad em te pakken.
Mijn berichtje "Kerel pas op het ijs zal breken, kan je zwemmen?"
hij leest zen berichtje kijkt rond hem lacht heel hard.
Ik snel ff beetje verder.
Tot men verbazing kreeg ik een berichtje terug.
"Zeg wie je bent ik trakteer je er ene in de cafetaria"
Ik met die kerl ff zitten praten eentje gedronken.
En hard gelachen. :)
Dat vind ik nu eens goed aan bleujack het verbeterd sociale contacten je begint te praten met vreemden is wel cool in zekere zin...
ultieme "ik ben een nerd verhaal" :9

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Check je mail

[ Voor 93% gewijzigd door Xandrios op 09-02-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Xcrypto, jij mag je email checken.

't zal best dat je de reply van Flappiewappie niet leuk vind; maar dan spreek je een van de moderators aan. Op deze manier krijg je een Officiele Waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
ik heb zo eens een nokia 6310i gebluejacked, maar die persoon wist niet watr dat was e heeft mij dan gewoon opgebeld(ik was vergeten mijn nummer eruit te gooien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Laatst online: 30-10-2024
willy486 schreef op zondag 13 februari 2005 @ 13:23:
ik heb zo eens een nokia 6310i gebluejacked, maar die persoon wist niet watr dat was e heeft mij dan gewoon opgebeld(ik was vergeten mijn nummer eruit te gooien)
Mmm, apart... je nummer wordt toch niet meegestuurd :? Tenzij je het in de tekst zet. Alleen maar handig als je een blondje bluejacked waarvan je zeker weet dat ze je toch niet terug kan bluejacken. :P

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje... Als je de Nokia 6230 hebt en je stuurt het via een contactpersoon in je lijst moet diegene het dan eerst accepteren, want ik wil dat die de tekst gelijk ziet anders druk diegene het tog weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tering, vandaag op de autorai: in totaal 240 apparaten gevonden met mobiluck. Record was 33 mensen in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Laatst online: 30-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 20:19:
Tering, vandaag op de autorai: in totaal 240 apparaten gevonden met mobiluck. Record was 33 mensen in een keer.
Wow, ik ben jaloers op je, wat een bluejack-walhalla. :D

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Hej, ik heb sinds vandaag een P900, met Sman, en ik wilde graag weten hoe je dit programma kunt blijven laten scannen naar personen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Kick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
je kan ook zelf effe zoeken, want in het bericht voor je staat de naam van het programma al mobiluck dus volgens mijn moet je er nu wel uitkomen.

http://www.mobiluck.com/

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Laatst online: 21:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik heb eigenlijk alleen nog maar de startpost gelezen.
maar bluejacken is toch niks meer dan plaatjes of berichten versturen (oftewel spam)

ten 2de moet de andere BT aan hebben staan, en als slachtoffer heb je alijd nog de mogelijkheid om het plaatje, of tekst NIET te accepteren toch?

en ja ik heb laatst in de bios ook gebluejacked, ik verstuurde een plaatje van een glas bier :)
en kreeg ook weer iets terug :)

maar er is toch geen software die een plaatje op je telefoon zet zonder dat je de vraag krijgt, wil je blabla accepteren of annuleren?

maw je moet altijd op accept drukken toch

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Gohan-san schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:49:
ik heb eigenlijk alleen nog maar de startpost gelezen.
maar bluejacken is toch niks meer dan plaatjes of berichten versturen (oftewel spam)

ten 2de moet de andere BT aan hebben staan, en als slachtoffer heb je alijd nog de mogelijkheid om het plaatje, of tekst NIET te accepteren toch?

en ja ik heb laatst in de bios ook gebluejacked, ik verstuurde een plaatje van een glas bier :)
en kreeg ook weer iets terug :)

maar er is toch geen software die een plaatje op je telefoon zet zonder dat je de vraag krijgt, wil je blabla accepteren of annuleren?

maw je moet altijd op accept drukken toch
bij het versturen van een visitekaartje niet :)

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Arie26 schreef op maandag 21 februari 2005 @ 12:17:
je kan ook zelf effe zoeken, want in het bericht voor je staat de naam van het programma al mobiluck dus volgens mijn moet je er nu wel uitkomen.

http://www.mobiluck.com/
Ik bedoel dat ik Sman wil laten scannen naar personen, ik weet niet wat dit met Mobiluk te maken heeft? Ik denk dat ik je verkeerd begrijp :)
En het is maar goed dat je altijd op accept moet drukken voordat je iets ontvangt (behalve bij visitekaartjes dan), want anders zat je gsm zo vol met rommel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
Jostheking schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:45:
[...]

Ik bedoel dat ik Sman wil laten scannen naar personen, ik weet niet wat dit met Mobiluk te maken heeft? Ik denk dat ik je verkeerd begrijp :)
En het is maar goed dat je altijd op accept moet drukken voordat je iets ontvangt (behalve bij visitekaartjes dan), want anders zat je gsm zo vol met rommel!
bij mij staat er altijd wil je de verbinding accepteren dan krijg ik een soort van smsje en daar staat pas het visietekaartje met de text erin... dus moettut eerst accepteren voor dat ik iest kan lezen :) *nokia 6260*

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde het vanmiddag eens met mijn 6230 i.c.m. MobiLuck en dan bij een conducteur in de trein. Echter ik krijg vrijwel direct na dat ik op 'send' had gedrukt, de foutmelding 'sending failed'. Weet iemand een reden waarom het niet wilde? Uiteraard stond bluetooth aan en had ik toestemming gegeven iets over bluetooth te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

Jostheking schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:45:
[...]

Ik ga er voor het gemak even van uit dat je versie 1.3 van SMAN hebt.
Ga naar Sman, FN, Modules, Bluejack.
Onder options staat bijna onderaan "prox.sweep once" als daar een vinkje staat ff weghalen, en volgens mij moet ie dan blijven zoeken.....

ik zal nog even in de usermanual zoeken, als ik die nog kan vinden.

En daar is ie weer:
Bluejack Timers explained:

OBEX timeout (secs): - How long to wait for OBEX related
operations. In our tests, some OBEX
operations did not appear to have a
built-in timeout.

Min: 10 secs, Max: 30 secs.

Decay (secs): - How long for SMan to wait before it
bluejacks the same device again.

Min: 5 secs, Max: 1800 secs.

Failed Attempts: - Determine how many failed attempts
(ie. sweep that return no bluetooth
devices in range) before calling
the cool-off timeout.

Min: 1 time, Max: 10 times.

Cool-off (sec): - How many seconds to cool-off (ie. not
to scan for bluetooth devices within
range). This when used with the
"failed attempts" option allows SMan
to not scan so aggressively for any
bluetooth devices and this in turn
conserves battery.

Min: 1 sec, Max: 1800 secs.

Dit samen met de eerder genoemde verwijdering van het vinkje moet je wel op weg helpen. ;)

[ Voor 50% gewijzigd door efgeha op 22-02-2005 18:56 ]

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Laatst online: 12-09 11:34
/me M3THoD_MAN heeft laatst in de Arena gebluejacked.

Ik zat vorige week bij Ajax - Auxerre. Ik in de rust gescanned naar mobiele apparaten. En ja hoor, ik vond er een aantal. Waaronder een 6310i, dus ik d8 dat zal wel weer van zo'n zakenmannetje zijn die een keer komt kijken omdat die een kaartje heeft gehad van een klant. Ik stuur: Heeft u die 1-1 gezien? Mooie goal!.

Echt je had die vent moeten zien kijken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
Heb gister aan de machinist in de trein gevraagd of dat 'ie de sneeuwkettingen er al om had zitten. :+
Jammer genoeg heb ik zijn reactie niet kunnen zien. (zat vooraan in de trein)

En dan nog wat leuk nieuws op het gebied van software... gister kreeg ik de volgende mail van de mensen van Mobiluck (bluejacking proggie)

Hello,

We are pleased to announce that MobiLuck 1.5 is now available for Windows Mobile Smartphone!

The main new feature is the profile support!

Other main improvements are:

- Automatic profile exchange
- Messages are received in MobiLuck
- File explorer improvement
- Settings of alerts
- Improved filters

In order to install this new version of MobiLuck:

1. Download MobiLuck here: http://click.be3a.com/cli...=152573.113639.1.0282011.
2. Connect your Smartphone to your computer and double-click the mobiluck.msi file to install it with ActiveSync.
OR
Download MobiLuck directly on your Smartphone using Wap: wap.mobiluck.com
3. Install MobiLuck
4. Activate Bluetooth on your device
5. Run MobiLuck!

Your feedback is welcome in the MobiLuck Forum

Good MobiLuck!!!

The MobiLuck Team
www.MobiLuck.com

• j86

j86

Kun je met Mobiluck ook mensen bluejacken die geen Mobiluck hebben, net als bij Sman, of moeten zij dat ook perse geinstalleerd hebben? Dacht dat ik daar ooit van had gehoord...

• Jerome!
Jostheking schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 07:01:
Kun je met Mobiluck ook mensen bluejacken die geen Mobiluck hebben, net als bij Sman, of moeten zij dat ook perse geinstalleerd hebben? Dacht dat ik daar ooit van had gehoord...
Nee hoor.. Als de andere persoon ook in het bezit is van Mobiluck of iets dergelijks dan kun je gemakkelijk profielen uitwisselen, maar het versturen van berichten kan naar elke telefoon, zonder dat daar aanvullende software op moet staan.

Verwijderd

@Jerome!

Ik las net je post over dat je een bericht naar de conducteur had gestuurd. Ik heb dit dus eergister ook geprobeerd, alleen ik kreeg direct de melding 'sending failed'. Waar kan dit aan liggen? Ik doe het met Mobiluck.

• Jerome!
Onze geel-blauwe vrienden hebben allemaal een T610. Op de een of andere manier pakt deze geen 'gewone' messages, maar moeten het 'messages in contact' zijn.

• j86

j86

Hej, altijd handig als er iemand zo snel reageert!

Message in contact, houd dat in dat je een naam in je telefoonboek aan moet maken, en die moet versturen? Want zo doe ik het altijd...

Verwijderd

@ Jerome! Thnx voor je snelle reply. Houdt dus in; scannen op apparaten>nummer conducteur opzoeken>nummer gevonden>opties>send message in contact>bladieblablabla>send?

Gr. Bounzer

Verwijderd

Bijna altijd als ik iemand gevonden heb met Mobiluck op mn Imate SP3i, mislukt het om een message te sturen. Ik selecteer die ''contact'' --> Options --> Send via Bluetooth --> Message. Bijna altijd ''failed'' dit dus, waar zou dit aan kunnen liggen? Moet het via ''contacts'' hoe werkt dit?

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 21:00
Na zoveel post te lezen. Kom ik er nog niet uit. Hoe moet ik bluejacken op een samsung D500? En wie kan me dat stap voor stap uitleggen. Ik snap er echt niets van. ;(

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-09 11:12
pinokkia schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:29:
Na zoveel post te lezen. Kom ik er nog niet uit. Hoe moet ik bluejacken op een samsung D500? En wie kan me dat stap voor stap uitleggen. Ik snap er echt niets van. ;(
je maakt in je telefoon een nieuwe contact aan met bijvoorbeeld "heey" dan sla je dat op en ga je naar je contacten doe en doe je verzenden via bleutooth en dan slecteer je gewoon iemand die bleutooth heeft daar in de buurt....

Frietjes

• Jerome!
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:44:
@ Jerome! Thnx voor je snelle reply. Houdt dus in; scannen op apparaten>nummer conducteur opzoeken>nummer gevonden>opties>send message in contact>bladieblablabla>send?
Jostheking schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:25:
Hej, altijd handig als er iemand zo snel reageert!

Message in contact, houd dat in dat je een naam in je telefoonboek aan moet maken, en die moet versturen? Want zo doe ik het altijd...
Sorry dat het zo lang duurde :P
Tsja het is een kwestie van geluk hebben, de afstand is meestal de beperkende factor. In theorie is deze 10 meter, maar praktijk is soms een ander verhaal. Hou gewoon vol, het lukt vast wel een keer.
Message in contact gaat inderdaad op de manier die Jos beschrijft, maar Mobiluck heeft dat geautomatiseerd zodat je niet allerlei rare contacts hoeft aan te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door Jerome! op 24-02-2005 23:42 ]

• Wekko306
Op station Utrecht afgelopen dinsdag:
Lekker veel lopen zoeken met mijn S700. Uiteraard behoorlijk veel mensen gevonden, maar het nadeel op een station is dat de mensen natuurlijk lopen dus voordat je iets kan sturen zijn ze meestal al weer buiten je bereik. Toch een paar keer iets kunnen sturen. Ik zat op een bankje en stuurde 'Hoi' naar een telefoon die ik vond. Op dat moment hoorde ik 'huh?' en keek ik achterom. Ik zag een meisje vaag rondkijken. Toen stuurde ik dus 'kijk eens achterom' en op dat moment keek ik 'r recht aan. Ze vond t wel ff maf maar ook wel grappig. Daarna weer 'Hoi' naar iemand gestuurd. 't Was een Nokia 6310 dus ik keek al of ik een zakenmannetje zag lopen. En ja hoor, ik zag hem. Beetje jammer alleen, dat toen hij zijn telefoon weer wou opbergen hij hem uit zijn handen liet kletteren. Gelukkig nog wel heel dus ik hoef me niet echt schuldig te voelen ;)
Ook laatst in de klas een kalender afspraak naar iemand gestuurd. Ik was benieuwd of dat ook werkte. En ja hoor, 2 minuten later ging zijn alarm af O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Wekko schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:50:
Ook laatst in de klas een kalender afspraak naar iemand gestuurd. Ik was benieuwd of dat ook werkte. En ja hoor, 2 minuten later ging zijn alarm af O-)
*Checkt eigen gsm...*
:D de mijne kan dat ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb ook MobiLuck geinstalleerd nu, maar tjonge zeg.. Binnen een halve dag kan ik m'n accu opnieuw laden! Dus het staat nu weer uit en zal het maar is wat minder gaan gebruiken :)

Behalve dat ik veel telefoon's detecteer, heb ik er verder nog niet iets nuttigs mee gedaan, krijg veelal altijd 'failed'.

Wel handig, toen de conducteur binnen kwam sjouwen, trilde m'n telefoon. Hij had de conducteur dus al gespot.. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderTje! schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 18:11:
Ik heb ook MobiLuck geinstalleerd nu, maar tjonge zeg.. Binnen een halve dag kan ik m'n accu opnieuw laden! Dus het staat nu weer uit en zal het maar is wat minder gaan gebruiken :)
Dan zou ik zeggen dat je accu niet helemaal in orde is. Hele dag bluetooth en Mobiluck moet makkelijk kunnen namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Haha dat kalender-afspraak versturen lijkt me gaaf! Kan je zo ff iemands kalender helemaal voltanken met afspraken zonder dat-ie het merkt >:) (nee hoor, zo hard verveel ik me ook weer niet ;) )

Moet dat op de N6230 doen door naar de agenda te gaan (rechtse nav.key), een notitie te maken en dan verzenden via bluetooth?

edit: weet trouwens ook iemand hoe je het geluid van mobiluck moet uitzetten? De 6230 op stil zetten of het geluidsniveau van mobiluck op 0/10 zetten werkt niet.

[ Voor 21% gewijzigd door _Christiaan_ op 27-02-2005 18:27 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan het idd door je profiel op stil te zetten. Ik kwam er laatst ook achter dat het niet werkte om het geluid in Mobiluck zelf op 0 te zetten. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 22:04

_Christiaan_

Master of SOG

Nee het kan niet door em op stil te zetten. Weet iemand nog een manier zodat je het geluid van mobiluck met een nokia 6230 wel uit kan zetten?

edit: hij trilt nu ook niet! Eerst deed hij dat nog wel... vaag programma hoor
edit2: O nu weer wel, kwam omdat-ie in de oplader zat.

Maarre iemand nog een oplossing voor mijn probleem?

[ Voor 98% gewijzigd door _Christiaan_ op 27-02-2005 20:21 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leek me wel grappig om dit hier even te posten. Vorig jaar augustus zijn een paar mensen er in geslaagd het bluetooth record te verbreken. Meestal houdt het met een 10 tot 15 meter wel op. Deze mensen hebben een afstand van 1km weten te overbruggen.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
Volgens mij ga je dan ook echt blauw zien van de straling die vrijkomt :+
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:09:
Leek me wel grappig om dit hier even te posten. Vorig jaar augustus zijn een paar mensen er in geslaagd het bluetooth record te verbreken. Meestal houdt het met een 10 tot 15 meter wel op. Deze mensen hebben een afstand van 1km weten te overbruggen.

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ja die had ik een hele tijd terug ook gezien!
Ik vraag me dan af, als de ene BT bv een range van 100 meter heeft, en die van een gsm 10 meter, hoe kan die gsm dan ooit iets sturen? Of stuurt ie dan alleen over de BT straling van die van 100 meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kleinst gemeenschappelijke deler, 10 meter dus. zodra de 100m BT device in de buurt van 10 meter bij die gsm is krijg je contact :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ja oke die snapte ik dan nog wel :)
Maar hoe gaat dat in zn werk bij afstanden van meer dan een kilometer zoals bij de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jostheking schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 07:16:
Ja oke die snapte ik dan nog wel :)
Maar hoe gaat dat in zn werk bij afstanden van meer dan een kilometer zoals bij de link?
Ben ik ook benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
:D Gisteren ff naar de winkels geweest toen ik bij mezelf dacht: Misschien heeft iemand hier Bluetooth aanstaan? Ik zoeken dus en ja hoor, een K700. Ik stuurde dus eerst een berichtje, en daarna dacht ik: Hé laat ik eens een plaatje sturen. Ik probeerde dus een plaatje te sturen en het werd nog geaccepteerd ook! Opeens hoorde ik iemand keihard lachen en zeggen: Hé kijk Arnold!

Dit was het plaatje dat ik stuurde (heb er nog veel meer om te Bluejacken :P ):
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/remkovrzt/V525/Wallpapers/bluetooth.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben laatst in de MM geweest, lijkt mij toch het walhalla om te bluejacken.... Nee hoor, ik vond wel veel telefoons maar niemand kon ik iets sturen, elke keer failed :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Bij de P900 is dat wel handig, als je verschillende telefoons gevonden hebt, kun je die allemaal selecteren, zodat ie naar al die telefoons gaat proberen te zenden! Ik heb het wel eens vaker gezien, maar mn oude gsm (Motorola V525) kon dat niet...

En het kan natuurlijk ook met Sman, maar dan is de lol er snel af, want dan hoef je er helemaal niets meer voor te doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Even een kleine toefoefing; heb enorm gelachen om dit topic :D
Vanmiddag ga ik eens even aan de gang in de trein :Y)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Laat weten hoe t gegaan is >:)
Ik zit ook elke week 1x in de trein, dat is eigenlijk de enige keer dat ik probeer te bluejacken!

[ Voor 3% gewijzigd door j86 op 10-03-2005 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

't Wilde niet :(

Maar eens even Mobiluck proberen op mn 6600

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ok mobiluck i.c.m. met mijn qtek 8020 smartphone en ik kna je zeggen, je vermaakt je wel in de trein e.d. Laatst zat er eentje met een laptop, mooi een plaatje gestuur en die gast snapte er helemaal niks van ! Opvallend hoeveel mensen BT hebben aanstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Lama :>

[ Voor 96% gewijzigd door j86 op 05-09-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een 6310i gekocht, ben benieuwd hoe vaak ik nu een bluejack krijg itt mn 6230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eej mense, ik zit met die opmerkingen die jullie hebben BT is 10m nou dat vind ik echt bullsh*t want ik heb wel mense gebluejacked op 50-75meter met mijn 3650

Mzzls Blood_bullet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:52:
eej mense, ik zit met die opmerkingen die jullie hebben BT is 10m nou dat vind ik echt bullsh*t want ik heb wel mense gebluejacked op 50-75meter met mijn 3650

Mzzls Blood_bullet
onmogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Onmogelijk is het niet (er zijn verschillende Classes BT, van 10 meter, 100 meter enz), maar ik denk niet dat de 3650 de Class van 100 meter BT heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Hey!! Heb je nog een guide nodig voor bluejacken met een SX1(s60)?? Heb em in het engels op forum van bluejackq gezet.. Heb wat handigere functie gevonden waardoor je meer tekst kan verzenden door middel van een notitie te verzenden ipv een contact aan te maken. Alleen nu weet ik niet of deze gelijk op scherm komt van het slachtoffer of wellicht dat slachtoffer het eerst moet accepteren.... Anyway here goes:

Type: Telefoon
Merk: Siemens
Model: SX1

Ga naar de menu

Ga vervolgens naar de organiser submenu

Kies hier notities

Nu zegt ie dat er geen gegevens staan.. Kies vervolgens opties en kies nieuwe notitie. Hier kan je je tekst intikken.. Het kan echt heel groot worden, ik heb met notities zelfs een e-book geopened (beetje te vergelijken met Kladblok)

Nu kies je voor opties en dan send->via bluetooth. Nu vraagt ie of je bluetooth wil enablen enzovoort...

Als je klaar bent met verzenden kies je gereed en je notitie zal ook gelijk worden opgeslagen :D Nu kan je dus ook je notities opslaan en gelijk verzenden naar een onopmerkende slachtoffer })

Opmerking: De SX1 heeft Symbian OS 6.1. Ik geloof dat alleen Nokia 3650 ook hetzelfde OS-versie heeft. Nokia 6600 heeft een hogere en heeft mss en andere werkwijze alhoewel ik dit betwijfel sinds het verzenden van bluetooth berichten via het contacten-trucje ook precies hetzelfde gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*schop*

Heb sinds vandaag ook een telefoon met BT (SE T630)

Morgen heeft mijn broertje een wedstrijd, en daar zal het natuurlijk bom volzitten met mensen. Waar mensen zijn, zijn ook gsm's :P

Iemand nog tips?

Zelf had ik deze nog bedacht:

Je telefoonnaam veranderen. Als jij als enige een T630 hebt, moet je niet die als naam gebruiken
Notities met teksten aanmaken. Scheelt heel wat typwerk

//

Ah,

er staan hier soms voor de deur (grasveld tegenover, nog geen 5 meter) een paar van die jongeren. Catagorie 13 - 14 jarige.

Hebben allemaal een gsm met Crazy Frog ringtones. Als ze de volgende keer hier weer staan ga ik eens kijken of een van hen BT heeft >:)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Ik heb sinds 2 weken de sony ericsson k750i, mijn eerste telefoon met bluetooth. Binnekort het bluejacken maar eens ff gaan ontdekken. Er waren nog geen bluejack java applicaties voor de SE k700i of k750i he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:08

RvE

Brammel schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 23:58:
Ik heb sinds 2 weken de sony ericsson k750i, mijn eerste telefoon met bluetooth. Binnekort het bluejacken maar eens ff gaan ontdekken. Er waren nog geen bluejack java applicaties voor de SE k700i of k750i he?
Mobiluck werkt perfect op een k750i. Zie http://forum.mobiluck.com/ftopic557.html

Everywhere you go you always take the weather with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Is er inmiddels al software te krijgen voor de T630? Het is mss een idee om dergelijke dingen even in de startpost te zetten zodat niet iedereen met dezelfde vragen aankomt maar enkel met verhalen.

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Zijn er eigenlijk soort gelijke programmatjes voor op de PPC want dat lijkt me helemaal makkelijk of niet ??

iemand een tipje om te blue-jacken met een IPAQ 2410, of een site waar het 1 en ander vanaf te halen valt.

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Jammer dat dit topic zo dood is!
Moet nu elke dag met de trein naar stage, dus ik vermaak me wel :P

Bluejacken met een pda gaat toch op dezelfde manier als bij een gsm? Contact/text aanmaken, verzenden, dan via BT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Laatst online: 11-09 21:48
Weet iemand trouwens nog leuke originele berichtjes om te sturen?

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Welke heb je al :D
(niet dat ik leuke heb, maar mss heb jij iets leuks voor mij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er ook leuke progjes zijn die werken met de SE w800i ? :D
ik lees nu nml pas de topic en vind t wel erg grappig haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
MewBie schreef op maandag 05 september 2005 @ 11:27:
Weet iemand trouwens nog leuke originele berichtjes om te sturen?
Noem je device: McDonalds sms service
ga bij de MAc zitten
en maak een contact,
Welkom bij mcdonalds, nu ook mogelijk om bestellingen via sms te sturen. sms uw bestelling naar 4500 en maak kans op een gratis vliegreis

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Bij het tonen van dit berichtje aan de kassa, 1 gratis Big Mac!

En die mensen maar vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• num-lock
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
*kick!*

Voor de 6230i beziters twee tools...

op www.bluejack.ru is BTExplorer te vinden!
en al eerder voorbij gekomen: www.mobiluck.com
(het gaat hier dus niet over de tools voor symbian..)

'k heb alletwee de tools getest op een T68i (se) maar dat werkte niet :(
*misschien beziters van 6230i kunnen testen met andere toestellen..

edit1: freejack is helaas nergens meer te vinden :?

edit2: www.easy-jack.co.uk 'easy-jack'

[ Voor 15% gewijzigd door num-lock op 07-09-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

werken ook op W800i, en dus waarschijnlijk op iedere java enabled toestel met BT.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Hoe werkt het dan voor de W800? Qua instellingen enzo?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste