• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Visjes schreef op 11 september 2004 @ 13:42:
Ik heb net een tijdje een Siemens S55. Ook al een paar bluejacks mee uitgevoerd.

Was ik naar de bios toe samen met een paar vrienden, dacht ik zal even scannen op telefoontjes om me heen. Vindt er meteen een stuk of 3. 2 x 6600 en Sjonnie. Leukste is natuurlijk met de naam.
"Telefoon uitzetten sjonnie, Pathe". Verstuur hem. Zie ik de persoon vlak voor me kijken op zijn telefoon. Begint al meteen WTF, laat zijn vriend het zien staan allebei verwonderd te kijken. Ik moest echt me lach in houden.

Was ook nog afgelopen week nog naar de efteling geweest. Als je daar in de rij staat en niks te doen hebt ga je natuurlijk even scannen. Vond ik alle rijen maar 2 telefoons. 1 in de pegasus en 1 in de droomvlucht. hierbij had ik de reacties niet kunnen zien.
Moest hij bij jouw accepteren bij die Nokia 6600 want ik had er laast ook een en die kon ik niet verzenden

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• jobcohen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:48
bij een 6600 moet je volgens mij altijd eerst accepteren voordat je iets kunt ontvangen. Volgens mij is dat bij de meeste nieuwe nokia-modellen (ook 6820).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 12:50:
je kan ook een notitie aanmaken natuurlijk
Maar dan zie je je tekst niet direct op je scherm verschijnen, je moet dan eerst naar je notities gaan kijken..

ps: gisteren voor de eerste keer een geslaagde bluejack gedaan =o)
Was best grappig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 12:15:
[...]

ps: gisteren voor de eerste keer een geslaagde bluejack gedaan =o)
Was best grappig!
tell us..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
jobcohen schreef op 11 september 2004 @ 17:13:
bij een 6600 moet je volgens mij altijd eerst accepteren voordat je iets kunt ontvangen. Volgens mij is dat bij de meeste nieuwe nokia-modellen (ook 6820).
Ja ik zit ook bijna elke dag bij een 6600 in de bus :) maar bluejacken lukt nooit. Blijkbaar accepteert hij het niet, maar ziet hij het dan wel op zijn scherm?? Als ik dan hey biertje stuur dat op zijn scherm komt te staan hey biertje? accept?? Zodat hij het bericht dan alsnog ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel, ik ging gisteren winkelen met mn vriendin ( In Gent, België, "Pimkie"-winkel ;) )

Dus mn vriendin was een beetje aan het rondkijken, en ik haalde mn se T610 uit en scande even.. Ik zag "Nokia 6310i" verschijnen op mn T610.

- Ik stuurde een het berichtje "Bluejack from matso18@hotmail.com"
- één seconde daarna hoorde ik een biep (het bekende geluidje van een nokia die een sms krijgt)
- Dus ik dacht, hmmm, het zal wel een sms'je zijn..

- Ik ging naar mn vriendin toe, die ondertussen in een pashokje stond.. De man die mijn berichtje had gekeken was aan het wachten op zijn vrouw die ook in een pashokje stond.. Zo een anderhalve meter van mij 8)

- Ik zag de man verbaast kijken, hij begreep er niks van.. Toen kwam zijn vrouw uit het pashokje en hij zei tegen z'n vrouw "Je moet eens kijken, ik heb een berichtje ontvangen : Bluejack from matso18@hotmail.com"
Het was echt leuk om die man mijn berichtje te horen voorlezen >:)

- Daarnaa stuurde ik een tweede berichtje : "Find me on Bluetooth, Matn."
Weeral zei hij dit tegen z'n vrouw :9

- Toen ze vertrokken stuurde ik nog ééntje : "Voor meer info : BluejackQ.com"
Dit laatste berichtje stuurde ik omdat ik de man niet ongerust wou maken.

Ik had er graag een foto van getrokken maar ik stond iets te dicht bij die man, het zou een beetje opvallen :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 23:13:
[...]

Ik had er graag een foto van getrokken maar ik stond iets te dicht bij die man, het zou een beetje opvallen :)
Foto van dichtbij maken is juist leuk man! :)
Ik heb het wel eens eerder gepost hier maar ik blijf hem leuk vinden:
Zit in de trein naast een zakenpikkie met 6310i stuur hem een bericht en hij gaat hem lezen en probeert er voor te zorgen dat ik het niet kan lezen :)
Net alsof niet weet wat erin staat :P
Zie hier het resultaat nogmaals:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/b.pater/zakenpik.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

iemand die een progie heeft voor op de laptop?
waarbij je makkelijk visitekaartjes, notieties of afb. naar een tel kan sturen want dat prog. van sitecom werkt niet al te goed :S

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

De meesterlijkste Bluejack ooit:
Ik was van de week met een vriend in een restaurant aan het eten met nog een hoop mensen enzo, en ben al snel naar de vergaderingsruimtes gegaan die bezet waren. 20 Man aan het vergaderen daar ofzo, vind ik me tog eens ff 14 telefoons ofzo die (bijna?)allemaal Nokia 6310i waren (van de zaak?).
Meteen even een berichtje naar gestuurd dat er inde Amerikazaal een gratis buffet was >:).
Hoorde veel gelach verder opeens vanuit de zaal en enkelen besloten eens te kijken of dat echt zo was..
Na 5 minuten kwamen ze een stuk minder blijer terug dan eerst >:)....

[ Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 13-09-2004 19:17 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Wekko schreef op 09 augustus 2004 @ 15:20:
Ik zat laatst in de trein, duurde een uur dus ik had wel ff de tijd om wat te bluejacken. Ik vond maar 1 telefoon, namelijk een T630. Ik stuurde dus eerst 'Hoi'. Gaat opeens de telefoon van degene die achter me zit af.
Ik heb zelf een T630, maar als ik een plaatje oid. ontvang hoor ik helemaal nix. De persoon moet het dan ff tegen me zeggen zodat ik het kan accepteren.
:?

Pas geleden had ik ook een goeie..
Zat op terrasje.. en zag aantal gasten met telefoontjes spelen. En 1 had het toevallig over bluetooth. Waren plaatjes aan het verzenden ofzo. Maargoed. Naast het terras heel vlakbij. Werd een gebouw gerenoveerd, en je raadt het al een bouwvakker had pauze en zat met mobiel te spelen :*) .
Dus ik stuurde een berichtje naar 1 van die gasten op terras:
*Hey eikels!
: huh wat is dit nou?? allemaal rondkijken enzo..
* Ja, ik zit hierboven mongool!!
: wtf :o :?

Toen ben ik 'em maar snel gepeerd, was al redelijk geslaagd. In zo'n situatie kom ik nooit meer. Normaal lukt het me nooit om iets te sturen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
o0-Bianca-0o schreef op 12 september 2004 @ 22:59:
[...]

Ja ik zit ook bijna elke dag bij een 6600 in de bus :) maar bluejacken lukt nooit. Blijkbaar accepteert hij het niet, maar ziet hij het dan wel op zijn scherm?? Als ik dan hey biertje stuur dat op zijn scherm komt te staan hey biertje? accept?? Zodat hij het bericht dan alsnog ziet?
Er komt dan te staan: Visitekaartje ontvangen van *naam telefoon*. Accepteren?
Of zo iets dan... Dus nee, je ziet de boodschap niet, alleen als je hem accepteert :)

Off-topic: in welke bus zit je dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Gister op de IBC in de RAI ....... denk wel 100 x een bluejack opgezet. Bij binnenkomst alleen al meer dan 25 bluetooth enabled devices. :D Alleen geen reacties gezien. Maar ja, daar stonden ook alleen maar pc's, mac's etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik had gister in de klas een jongen met een T610 ik had hem een bericht gestuurd heel simpel "hallo" en het lukt hij allemaal om zich heen kijken wie het was :P maar toen wou ik nog een bericht zenden maar kreeg een fout melding (ik kon hem nog wel vinden)

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op 14 september 2004 @ 16:12:
Ik had gister in de klas een jongen met een T610 ik had hem een bericht gestuurd heel simpel "hallo" en het lukt hij allemaal om zich heen kijken wie het was :P maar toen wou ik nog een bericht zenden maar kreeg een fout melding (ik kon hem nog wel vinden)
Ik heb dit ook op mn T610 -> de laatste naar wie je een contact verzonden hebt blijft gewoon staan..
Maar als je dan de gsm uit doet en weer aan, dan staat die naam er niet meer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2004 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
jobcohen schreef op 14 september 2004 @ 16:06:
[...]

Er komt dan te staan: Visitekaartje ontvangen van *naam telefoon*. Accepteren?
Of zo iets dan... Dus nee, je ziet de boodschap niet, alleen als je hem accepteert :)

Off-topic: in welke bus zit je dan? ;)
In de bus naar Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*klein kickje* :+

Verwijderd

Nou, een week in parijs geweest en daar kom je uiteraard in situaties waarbij je samen met heel veel mensen bent (o.a véél jappen! ).

dus toen ik in de hal van de mona lisa stond toch even laten scannen naar bluetooth apparaatjes en ja hoor, 6230, p800 en t610(ik heb zelf SE t630).

dus contact "vive la france" aangemaakt en proberen te verzenden naar een van deze telefoons maar helaas, zoals al vele meerdere keren meegemaakt, ik kan wel verzenden, maar veel telefoons (o.a dus die 6230) krijgen geen geluidje als ze een contact ontvangen, + ze moeten het accepteren. Al zo vaak gehad, en bij een foto is dit ook dus ik ben een beetje benieuwd hoe het jullie lukt, van welke telefoons is het bekend dat ze piepen als ze een contact otvangen(of (misschien bij nieuwere? ) moeten accepteren)? Als ik het zo lees een 6600 niet , maar een 6310i wel?

daarnaast is het wel leuk om zoiezo al te zien dat als je bijvoorbeeld de eifeltoren opfloept, er zomaar 4 telefoons met bluetooth in je lift zijn, had je toch nooit gedacht ;)

• jobcohen
een 6310i ontvangt visitekaartjes zonder te moeten accepteren. Had het laatst op een terras in Vlissingen. Zit ik wat te BT'en, zie ik dat er iemand met de naam Paul Hoppen in de buurt is. Ik een kaartje sturen: Hé Paul, alles goed? Hoor ik bij het tafeltje naast me keihard een sms-toon afgaan. Ik had het niet meer!! Snel naar binnen gaan zitten, daar weer ff gestuurd: Snap je het niet? Helaas kreeg ik geen antwoord terug. Toch jammer dat weinig mensen weten hoe het werkt...

• Cyrus The Virus
Ik net mijn eerste succesvolle Bluejack in een kroeg :D die vent snapte er niks van

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11
Cyrus The Virus schreef op 29 september 2004 @ 23:03:
Ik net mijn eerste succesvolle Bluejack in een kroeg :D die vent snapte er niks van
Tell us the story!! :P

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:57
niemand meer wat leuks uitgehaald?
ik zit doordeweeks in het centrum van een winkel en zoek een proggie om met mn bluetooth dongel te kunnen bluejacking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Een vriend van me heeft zo'n Orange smartfone, en beweert dat hij in 10m in de buurt kan scannen en lokaliseren waar ze ongeveer zitten, d.m.v. een radarschermpje met stipjes op het beelschermpje.
Als dat waar is dan gaan we lachen morgen in de school aula....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
jobcohen schreef op 25 september 2004 @ 17:41:

[..]

Toch jammer dat weinig mensen weten hoe het werkt...
Vind ik nou vaak wel leuk :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
AW_Bos schreef op 10 oktober 2004 @ 22:00:
Een vriend van me heeft zo'n Orange smartfone, en beweert dat hij in 10m in de buurt kan scannen en lokaliseren waar ze ongeveer zitten, d.m.v. een radarschermpje met stipjes op het beelschermpje.
Als dat waar is dan gaan we lachen morgen in de school aula....
vraag es met welk programma dan

No worries m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar ben ik eigenlijk ook wel beniewd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Waar blijven die leuke verhalen nou? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

Heeft iemand een Freejack Mirror ? ik kan die site niet openen :|
wil ook ff spelen met mijn 6230...

alvast bedankt !

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op 10 oktober 2004 @ 22:00:
d.m.v. een radarschermpje met stipjes op het beelschermpje.
Jouw vriend is zeker nogal een ouwehoer of niet ;) Dat kan nl niet

Weet iemand een (java) programmatje waarmee je "automatisch" kan bluejacken met een K700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
hm k heb geen toffe stories want k heb nooit van die mooie acties als die ik hier lees ;)
wel een vraag, laatst ben ik (weer eens :P) ge-blue-jacked, toen kreeg ik een plaatje maar dit is gelijk opgeslagen zónder dat ik het heb geaccepteerd. ik vond het ineens in het menu 'mijn afbeeldingen'

mijn telefoon is een se z600

iemand enig idee hoe dit kan? plaatjes moeten normaal geaccepteerd worden... k vond het wel leuk maar k hoop niet dat er verdere security risks aanzitten :/

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 21:13
Toevallig bij iemand bekend hoe je tekstberichtjes kan sturen langer dan 10 tekens met een s55.. ?
Bij Naam kan je namelijk maar 10 tekens invoeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik kan bluejacken met een Ipaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 12:57:
[...]
Weet iemand een (java) programmatje waarmee je "automatisch" kan bluejacken met een K700?
Dat zou zeker handig zijn!
wie o wie?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:33
theezeefje schreef op 11 oktober 2004 @ 12:49:
Heeft iemand een Freejack Mirror ? ik kan die site niet openen :|
wil ook ff spelen met mijn 6230...

alvast bedankt !
De site is nog wel online maar je heb er niks aan want de trail is verlopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 12:57:
[...]

Jouw vriend is zeker nogal een ouwehoer of niet ;) Dat kan nl niet
Idd, hij zij vandaag in de aula dat hij het radar-bluejack-progje had gewist. 8)7 8)7 8)7. Komt ook echt goed over 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

ZaeK schreef op 11 oktober 2004 @ 22:30:
[...]

Damn, hopen dat er snel weer een andere versie uitkomt.....

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Ik heb helaas nog geen goede manier om lekker te kunnen bluejacken met me SPV C500 maar het lukt wel een beetje.

Ik ben nu van plan een lijstje te maken met welke telefoons kunnen bluejacken en gebluejacked worden (overige dingen graag dan posten zodat ik ze ook erin kan verwerken).

Lijstje is nu op dit moment in de aanmaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Laatst online: 19:59
ZaeK schreef op 11 oktober 2004 @ 22:30:
[...]

Werkt nog prima hoor, gewoon ff de datum van je telefoon terugzetten >:)

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 22:29

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Wat ik me al een tijdje afvraag is of het versturen van bluetooth berichtjes via bluejacking eigenlijk wel legaal is. Is er niet zoiets als inbreuk op privacy, gebruik van radioverbindingen of zo iets wat er voor zorgt dat je eigenlijk niet legaal bezig bent?

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net ff bij the phonehouse langsgehuppeld, en heb ff een foto met het logo van T for Telecom naar hun printertje gestuurd, je had ze moeten zien kijken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een programmaatje voor een nokia 6230 (java dus) om te bluejacken.. Freejack werkt wel als je de datum terug zet, maar dan doet me agenda het weer niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na enige tijd dit topic gevolgt te hebben, heb ik zelf ook maar eens de stoute schoenen aangetrokken.

Had het wel een keer geprobeerd in de trein, maar nooit iemand in de buurt.

Nu een nieuwe job op een andere locatie.

Ik scannen ja hoor in de tram Utrecht => IJsselstein, nokia 6310i nokia 6230 onbekend in ieder geval een hele reeks.

Ik naar allemaal heel stom het berichtje hallo gestuurd.

1 voor 1 in de tram: huh hallo?

is moeilijk om je lach in te houden.

Was zeer geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jonggoud.nl schreef op 13 oktober 2004 @ 10:15:
Wat ik me al een tijdje afvraag is of het versturen van bluetooth berichtjes via bluejacking eigenlijk wel legaal is. Is er niet zoiets als inbreuk op privacy, gebruik van radioverbindingen of zo iets wat er voor zorgt dat je eigenlijk niet legaal bezig bent?
Volgens mij niet. Zolang je er maar geen misbruik van maakt [Lees: bedreigingen, schelden etc], maakt het volgens mij niet zo veel uit en zal de tegenreactie vast wel positief zijn. En als het nou illigaal zou zijn, dan zou het ook niet op de telefoons zitten. Ze zullen tenslotte bij de fabrikanten ook wel weten dat je zo berichtjes kunt versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand ff die link van freejack posten? kan um niet meer vinden

//edit werkt deze ook voor v525?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
neej kan ik niet geven omdat die niet meer werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Was gisteravond bij concert van The Corrs...liet Mobiluck even scannen, vond zo 10 telefoons uiteenlopend van een 6600, wat 6230's en 6310i's tot een enkele verdwaalde n-gage. Ik heb een aantal visitekaartjes verstuurd met als tekst: "Hey, leuk concert he!" Er stond een man achter me met een T610, die ook in het lijstje stond en die ik ook wat had verstuurd..naast me haalde iemand zn 6310i uit zn broekzak en die stond ook al raar te kijken... Volgens mij heb ik wel een aantal mensen weten te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
J0YR1D3R schreef op 20 oktober 2004 @ 22:04:
Was gisteravond bij concert van The Corrs...liet Mobiluck even scannen, vond zo 10 telefoons uiteenlopend van een 6600, wat 6230's en 6310i's tot een enkele verdwaalde n-gage. Ik heb een aantal visitekaartjes verstuurd met als tekst: "Hey, leuk concert he!" Er stond een man achter me met een T610, die ook in het lijstje stond en die ik ook wat had verstuurd..naast me haalde iemand zn 6310i uit zn broekzak en die stond ook al raar te kijken... Volgens mij heb ik wel een aantal mensen weten te vinden :P
Bij dat concert was ik ook :) Alleen heb ik m'n SX1 op het moment bij Siemens liggen. M'n broer kon alleen maar een 6600 vinden, waar hij niets naar toe kon sturen...

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Heb gisteren mij ook maar eens geamusseerd, blijkbaar lopen op de apothekersbeurs(in Belgie,Brussel) toch wel wat mensen met een 6310i rond:p
Vooral in het restaurant was het wel grappig, een foto van de man gemaakt terwijl hij aan het eten was, en hem doorgestuurd en direct daarna Smakelijk! gestuurd, die man ging ver uit zn dak >:) ik lopen naar buiten omdat ik me niet kon houden van het lachen :9 (ouders zaten nog binnen, dus ze hadden geen schrik dat ik niet ging betalen ;) )
Bluejacking is fun! Ik denk dat ik de komende weken af en toe wat ga scannen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
zou het mogelijk zijn voor je T630 een scriptje te schrijven dat instantly berichtjes verstuurd telkens als hij een telefoon vind? (automatisch dan)

in welke taal zou die te proggen zijn? weet iemand hier iets meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
jazz schreef op 24 oktober 2004 @ 16:04:
zou het mogelijk zijn voor je T630 een scriptje te schrijven dat instantly berichtjes verstuurd telkens als hij een telefoon vind? (automatisch dan)

in welke taal zou die te proggen zijn? weet iemand hier iets meer over?
Prolly java?
Zou wel handig zijn, zeker als dit dan ook werkt met een 6230 O-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Lol dat bluejacken is echt grappig, heb sinds kort een p800 en daarop sman geinstalleerd. Vandaag op school heb ik 3 mensen gebluejacked :D Waaronder 1 lerares :p

Een ander waarvan ik wist dat ie bluetooth had heb ik zitten bluejacken terwijl ie in de les zat >:), ik stond mooi voor de deur en steeds wat berichtjes en foto's doorsturen :)

Tis echt grappig, ook al is het behoorlijk nutteloos :p

I haven't lost my mind, it's backed up on tape somewhere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoyGenius schreef op 26 oktober 2004 @ 18:42:
Lol dat bluejacken is echt grappig, heb sinds kort een p800 en daarop sman geinstalleerd. Vandaag op school heb ik 3 mensen gebluejacked :D Waaronder 1 lerares :p <-ik een t630 :9 ->

Een ander waarvan ik wist dat ie bluetooth had heb ik zitten bluejacken terwijl ie in de les zat >:), ik stond mooi voor de deur en steeds wat berichtjes en foto's doorsturen :) <-heb ik laatst ook gedaan, alleen ik werd erbij genaaid :( ->

Tis echt grappig, ook al is het behoorlijk nutteloos :p
<-ben ik met je eens ;) ->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
w0000t ik heb een vette bluejack gedaan! :D

maandagochtend in de trein van utrecht centraal naar rotterdam die een half uur vertraging had een conducteur gebluejackt met mijn standaardberichtje: de NS wenst u een prettige vertraging!

Ik zag hem echt even verbaasd naar dat schermpje kijken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Lol omg net was het weer raak, in de sporthal :D een nokia 6230 gejacked :p Heb alleen niet gezien van wie de telefoon was, dat was jammer.... Maar goed toch altijd weer leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahahah bij ij opschool in de aula.

Ik stond midden in de aula aan een tafel.
Doe even zoeken naar andere apparaten wuphaaa. 9 aparaten gevonden.
Even rondkijken. Daarna sturen wat plaatjes enzo.
Opeens zie ik iedereen met een telefoon lopen.

Is wel lollig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visjes
  • Laatst online: 08-08 21:58

Visjes

Blub........

Sinds het begin van dit school jaar heb ik ook een serie leuke bluejacks uitgehaald. Eerst in de klas vond ik er een van een maat van mij, ik wist het omdat zijn nickname zijn toestelnaam is, begon alles uit te leggen van bluejacken, hij vond het geweldig.

Zijn daarna naar de stad gegaan en zijn daar terrasjes gaan afstruinen, en ja we hebben er een aantal te pakken kunnen krijgen. De eerste was echt meesterlijk, Zakenman(6310i) met vrouw en klant aan het eten, even een berichtje verstuurd, hallo. Die vent kijk, kan er geen touw aanvast knopen, laat het aan zijn vrouw zien, vrouw schiet in de lach.

Even een foto van ze gemaakt op afstand, en geprobeerd door te sturen, maar ze hadden bluetooth al uitgezet.

Weer even langs een serie andere terrassen, en weer een aantal te pakken kunnen krijgen. 2x 6310(i), 2x n-gage(QD) en nog een paar andere.

Een tijdje geleden in de trein van Eindhoven -> Duivendrecht. Ik verveel me, dus je gaat naar bluetooth scannen, had niks gevonden. Maar toen bij utrecht, er stappen twee zakenpiekies in. Ik dacht "hmm", scannen en ja hoor, maffe naam Marcelof (met een omgekeerde F). Waren koreaans, dus wel eerst mooi een berichtje verstuurd, hi. PIEP PIEP - PIEP PIEP en ja hoor het was die gast, keek even raar, en legde hem weer weg. Verstuurde daarna nog een berichtje "Going to schiphol?". Verstuurde hem weer en jahoor, Deze keer heel gek te kijken begonnen wat koreaans onderelkaar te praten. En snapte er nog steeds niks van,
daarna nog een berichtje verstuurd, "i Know you are!", en weer ontvangen, ze raakte helemaal paranooia }).

Heb daarna nog een berichtje verstuurd, "for more information go to www.bluejackq.com". Nou dit stelde ze gerust.

Ik kan al haast niet wachten tot HCC. Lijkt me ook een goede plek om te bluejacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 00:21

Christiano007

Ich bin der champion

Heb nu al een paar keer berichtjes verstuurd, maar hoor nooit piepgeluidjes etc.
Krijg ook nooit iets terug dat maakt het wat minder.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

ik zie heel vaak bluetooth apparaten, maar kan nooit wat versturen :S. ik gebruik mijn laptop hiervoor. als ik mijn contact probeer te versturen zegt die dat het apparaat een verbinding met mijn laptop wilt maken en een pin nodig heeft. ik heb mijn laptop op stealth staan.

iemand enig idee? ohja heb op alles een passw. gezet.

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t w00t, mobiluck is er nu ook voor de spv c500, wat een rete-kewl programmaatje, werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dogmatix
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-01-2024
Dxue schreef op 27 oktober 2004 @ 14:32:
ik zie heel vaak bluetooth apparaten, maar kan nooit wat versturen :S. ik gebruik mijn laptop hiervoor. als ik mijn contact probeer te versturen zegt die dat het apparaat een verbinding met mijn laptop wilt maken en een pin nodig heeft. ik heb mijn laptop op stealth staan.

iemand enig idee? ohja heb op alles een passw. gezet.
Ja, ik heb daar wel wat over gevonden (had hetzelfde probleem)

kijk maar eens hier:

http://www.bluejackings.n...al/laptop-bluejacking.php

voor instucties, en hier:

http://www.bluejackq.com/...topic.php?t=1704&start=15 (scrolluh!)

voor de oplossing van je probleem. :*)

veel succes :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Dogmatix op 30-10-2004 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
MobiLuck is nou beschikbaar voor de SmartPhone :P

http://www.mobiluck.com/download/sis.php?idproduct=12

EDIT: Te laat 8)7

Cache vergeten te vernieuwen

[ Voor 21% gewijzigd door XoReP op 30-10-2004 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm als ik het installen wil heb ik net frame nodig
en microsoft stuurd je naar de auto update en die vind niks

al gelukt bedankt

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er ook software voor je laptop die constant scant zoals bijvoorbeeld freejack dat doet voor je gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik stond laatst op het station en er stond een hooghartig zakenmannetje met zijn kinderen en vrouw op een meter afstand. Ik natuurlijk scannen en jahoor, zijn 6310i werd gevonden. Gelijk een berichtje: " GSM UITSCHAKELEN " en hij keek om zich heen en begon tegen zijn vrouw te mompelen dat zijn GSM rare kuren had. Stopt ie 'm terug in zijn zak en jahoor, ik stuur weer een BT berichtje, weer hetzelfde. Hij weer, maar dit keer keek hij boos maar ook lichtelijk in paniek om zich heen... Echt super!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap het niet wat ik met mobilluck verzend moeten ze eerst acepteren en dan in contackts kijken hoe doen jullie dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dat gaat leuk worden morgen. We gaan morgen naar de Instrumenten-beurs 2004 in de Jaarbeurs in Utrecht, met onze klas. En dan gaan we daar lekkere bluejacken, er lopen daar genoeg zakenventjes. :p:p:p. Resultaat horen jullie nog wel :P....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 13:37:
bestaat er ook software voor je laptop die constant scant zoals bijvoorbeeld freejack dat doet voor je gsm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t vandaag iemand in de file ge-bluejacked met mobileluck op mun spv c500 :) meesterlijk,
kon alleen niet zien wie het was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

Vandaag in de Albert Heijn was een gast de groente-bak aan t PDA-scannen oid, en ik zag maar 1 apparaat bij bluetooth. Toen heb ik em "Die daar is rot" gestuurd...en hij ging ook echt speciaal naar zo'n komkommer kijken :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Hej Lieeu :9

Weet er toevallig iemand een manier om die tijdslimiet van de V-525 wat hoger te zetten, of helemaal uit?
Ik moet namelijk steeds mn BT aanzetten, en dan kan ik 60 sec gevonden worden, en dan is de lol er ook snel af als je geen berichtjes terug kan ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn der niet wat makkelijkere tools om op een pda (ik heb een loox600) te bluejacken? Telkens dat plugfree opstarten en een nieuw contact aanmaken.. wordt er een btje suf van! Windows Mobile 2003 btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
  • Laatst online: 12-09 11:43
Ik heb sinds gisteren een nieuwe GSM de Motorola E398 met Bluetooth.

Maar hoe kan ik met deze telefoon iemand blue-jacken, heb al wel gezocht naar andere apparaten en dan vindt ie niks, komt waarschijnlijk omdat er niemand is in de buurt ;)

maar zijn er programma's voor die je op je GSM kan gebruiken ? om het Blue-jacking wat gemakkelijk kan maken ??

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
Er zijn zeker programma's voor, maar die werken bijna allemaal op Symbian telefoons, en dus niet op telefoons als Nokia 6230, Siemens S65 of Motorola E398. Een voorbeeld van zo'n programma is MobiLuck. Deze scant (iedere minuut?) automatisch de omgeving om te kijken of er nieuwe apparaten zijn.

Is het jullie trouwens al opgevallen dat je Bluetooth niet eens aan hoeft te staan om herkent te worden door zo'n progje? Ik ontdekte het bij toeval toen ik thuis kwam en mn huisgenoot 'zag' dat ik er was. Mn bluetooth stond gewoon uit... Vreemd hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 00:07
Vreemd, het werkt wel grappig maar 10 meter haal ik bij lange na niet :/

eerder 1,5 a 2. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

AW_Bos schreef op 03 november 2004 @ 19:18:
Dat gaat leuk worden morgen. We gaan morgen naar de Instrumenten-beurs 2004 in de Jaarbeurs in Utrecht, met onze klas. En dan gaan we daar lekkere bluejacken, er lopen daar genoeg zakenventjes. :p:p:p. Resultaat horen jullie nog wel :P....
En inderdaad, veel zakenpikkies :p...
Maar niet echt gebluejacked, kon erg opvallen dat ik als student loop te BT'en :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
Ok, ik ben sinds vrijdag de trotse bezitter van een SPV C500, en moet zeggen dat Mobiluck is echt helemaal geweldig.

Zondag op de voetbalclub een 6310i van de tegenstander een berichtje gestuurd met "5-1" voor mijn club >:) Je ziet ze kijken alsof ze water zien branden.

En het mooiste gedeelte was de treinreis die ik vandaag gemaakt heb, Ravenstein - Tilburg West. Met dank aan de NS medewerkers heb ik weer een hoop gelachen vandaag. Conducteur 8706** wist het even niet meer toen hij las "de NS wenst u een prettige vertraging toe" Op de terugweg stond 6740** raar te kijken toen ik m stuurde dat de trein een lekke band had :P

Statistieken Mobiluck:
Start date 05-11
Activity 6 hours
Detected 24 !

[ Voor 3% gewijzigd door Jerome! op 08-11-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Vandaag op de HCC ging het goed!
Mijn hoogste aantal was 76 in 1x!
Alleen geen berichtjes gestuurd, want met de V525 kun je toch niks terugkrijgen, of je moet de hele tijd je verbinding elke minuut aanzetten 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

kga morgen naar de hcc (zaterdag)

BLUEJACKING

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Kreeg iemand met een 6310i spontaan nog een berichtje in de Mediamarkt Rotterdam vanmiddag? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik was gister ook weer aan het bluejacken in de metro in rotterdam. Ik vond een nokia 7610 en eerst accepteerde diegene niet. Toen stuurde ik nogeens terwijl hij zat te bellen, zei hij ja ik moet ophangen ik bel je zo terug. Hij kijken naar zijn telefoon en wist niet wat er gebeurde. Dus ik wat inhoud van mijn mobiel gestuurd. Had ik net mijn mobiel in mijn jas gestopt, stuurt hij eindelijk wat terug. Maar ik dacht dat ik een smsje kreeg dus ik haal meteen mijn mobiel uit mijn jaszak terwijl die kerel schuin tegenover me zat. Ik geloof dat hij toen wel doorhad dat ik het was, maar ik moest er die halte toch uit >:)

Ik had trouwens op de hcc bluetooth aanstaan en ik had verwacht dat iemand wel zou bluejacken maar ik heb niks gemerkt

[ Voor 10% gewijzigd door Bianca op 13-11-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyGenius
  • Niet online

BoyGenius

While things go boom...

Gister een mooie bluejack: was samen met een maat naar de aldi, wat eten kopen etc. Toen we aan het afrekenen waren, stond er een of ander zakenpikkie met de filiaalleider te praten en hij stond met een 6310i in z'n hand! :D Dus ik pakte gauw mn P800 en begon te scannen en jawel hoor, ik kon hem vinden. Ik stuurde hem eerst een standaardberichtje (0wned by BoyGenius oid) en hij kwam aan.

Toen ging ie net naar een of ander hokje, dus ik ging maar naar buiten, maar scande toch nog ff voor de zekerheid en weer vond ik hem. Dit keer stuurde ik een berichtje met de tekst 'Ga eens bij het raam staan' (wij stonden buiten de aldi voor het raam dus :P). Komt die gast er aanlopen, met z'n mobiel in z'n hand. Hij snapte er echt geen donder van, zo raar keek ie :D Dus hij ging mooi naar buiten zitten turen, en wij deden alsof we de aanbiedingen van de week aant lezen waren.... Echt dikke lol nog gehad, die gast snapte er geen drol van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaiiestan
  • Laatst online: 23-08 10:43
ik heb ook een mooie meegemaakt, ik zat in de les en toen had ik een bluejack gestuurd naar iemand die voor me zat me de tekst achter je. Hij allemaal kijken maar wist nie wie ut was, toen nog een keer geprobeerd maar toen nam ie em nie meer aan

Een paar dagen later was ik wat foto's aan het sturen in de les naar een maat van me. Een stel jongens achter me zag dat en veranderde de naam van hun telefoon in "achter je" dus ik scannen om die maat te vinden staat er dus "achter je" en toevallig had ik dat dus net die week naar iemand anders gestuurd. Dus ik kijken van :? en hun dus flink lachen

hondennamen.info Openscheermes.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
Jerome! schreef op maandag 08 november 2004 @ 17:23:
iet meer toen hij las "de NS wenst u een prettige vertraging toe" Op de terugweg stond 6740**
whahaha precies dat berichtje stuur ik ook altijd naar conducteurs.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samster
  • Laatst online: 25-07 14:29
Kan een van de topic starter bij de openings post ook hoe je moet jacken met T610/630 erbij zetten? Scheelt de toch nog in grote aantal vertegenwoordigde gebruikers heel wat zoek werk.. dank u :)

Samster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Samster schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:38:
Kan een van de topic starter bij de openings post ook hoe je moet jacken met T610/630 erbij zetten? Scheelt de toch nog in grote aantal vertegenwoordigde gebruikers heel wat zoek werk.. dank u :)
en van de panasonic E398 zou ook leuk zijn, want ik krijg het niet voor elkaar :(

en het lijkt me erg leuk om een beetje te lopen ... >:)

Teteringen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerome!
  • Laatst online: 14-08 04:52
Samster schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 21:38:
Arie26 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 07:17:
[...]

en van de panasonic E398 zou ook leuk zijn, want ik krijg het niet voor elkaar :(

en het lijkt me erg leuk om een beetje te lopen ... >:)
Probeer gewoon eens de standaardmethodes, kan me niet voorstellen dat dit problemen oplevert.

Jaahhh vandaag weer een leuke ervaring erbij, het blijft leuk speelgoed.
Zoals jullie weten gebruikt bijna het voltallige NS personeel een bluetooth enabled T610 :9~
Ik stap in de trein en scan....niets bijzonders behalve de conducteur. Plots moest ik denken aan de Verkade reclame van "Hey Koekje d'r bij??" Meteen gestuurd, en tegelijkertijd dat ik zie staan dat het bericht verzonden is, hoor ik twee piepjes. De conducteur stond op het balkon en ik zat op een stoel met zicht op de deur.
Het gros van het personeel van de NS weet zich geen raad met deze boodschappen, maar vandaag trof ik een intelligentere man, die wist van het bestaan van Bluetoothen de reikwijdte, er kwam een andere reactie dan verwacht.....

Na enige tijd opent hij de deur en vraagt hardop in het treinstel:
"Wie zit er berichtjes te sturen via bluetooth van Koekje d'r bij???" Opschudding en verwarring alom in de hele coupé, ik speel de onschuld zelve (gelukkig had ik me foon alweer in me jaszak gestoken) maar hij bleef mij aankijken.
Ik wilde mezelf niet verraden dus zei niets, niemand wist er natuurlijk van. Een andere vrouw riep toen: "Ik heb nog wel een Sultana", en hield deze omhoog. Ik betwijfel of de conducteur dit nog gehoord heeft, omdat ie toen genoeg voor paal gestaan had, en al terug liep naar zijn hokje.
Toen kon ik mijn lach echt niet meer inhouden.... :9

• Dani-22
  • Laatst online: 05-09 19:20
(jarig!)
Afgelopen zondag tijdens de HCC ook een paar geslaagde bluejacks gehad. We waren iets voordat de HCC openging aan het wachten in de hal. Ff scannen en ja hoor.. tientallen..

Kon alleen niet iedereen een berichtje sturen, maar degene die ik wel heb kunnen bereiken heb ik het volgende bericht gestuurd:

'Op vertoning van dit bericht ontvangt u een GRATIS Bigmac bij McDonalds Jaarbeurs. McDonalds 2004.'

Heb helaas niet van iedereen zijn/haar reactie kunnen zien, maar wel van een paar.. hehe... zo van: 'huh wasda??' of 'beter, gratis bigmac'.

Jup.. leuk werk! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Ik ben van plan binnenkort een nieuwe telefoon te halen, aangezien mijn Motorola v525 steeds na 2 weken kapot is (als je het klepje dichtgooid word het knopje aan de binnenkant niet ingedrukt, zodat de telefoon denkt dat hij nogsteeds los is).

Welke telefoons moet ik NIET halen, als ik naar het bluetooth-gebruik kijk?
Bijvoorbeeld: Niet de Motorola V525, want daarbij kun je niet de Bluetooth aan laten staan, maar moet je hem om de minuut activeren.
Zo was er toch ook een telefoon, die niet afging als je een bluetooth-berichtje ontving?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan voor dat budget van de v525 natuurlijk een t610 kopen heb ik ook, je kan er aardig mee bluejacke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haal dan een v550 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abu
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 20:31

Abu

Abu!

Vorige week woensdag in de trein even scannen... Ja hoor 6310i! Ik stuur standaard altijd eerst "Kijk een achter je" en ja, even verder op "biep biep". Vervolgens zie ik een meisje haar mobiel pakken (3 meter verder op, ook aan het gangpad), al zuchtend "Alweer een berichtje!" Zij kijken, beetje lachten laat het aan haar vriendin lezen, snapt er niets van. Dan kijkt ze voorzichtig achterom, waar ik niet zat, kon het mooi volgen zo. Vervolgens stuurde ik "Zooo, jij bent knap!" Zij weer kijken, giechelen, weer aan haar vriendin laten lezen ("Moet je nou eens kijken!").... Toen kwamen we aan op Amsterdam CS. Weet niet helemaal of ze begreep wat er gebeurde, ze keek me nog wel aan bij het uitstappen, zo van was jij het misschien? Heb ook even mijn email doorgestuurd, dus wie weet hoor ik nog iets.

Insanus sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
Abu schreef op maandag 22 november 2004 @ 13:45:
Vorige week woensdag in de trein even scannen... Ja hoor 6310i! Ik stuur standaard altijd eerst "Kijk een achter je" en ja, even verder op "biep biep". Vervolgens zie ik een meisje haar mobiel pakken (3 meter verder op, ook aan het gangpad), al zuchtend "Alweer een berichtje!" Zij kijken, beetje lachten laat het aan haar vriendin lezen, snapt er niets van. Dan kijkt ze voorzichtig achterom, waar ik niet zat, kon het mooi volgen zo. Vervolgens stuurde ik "Zooo, jij bent knap!" Zij weer kijken, giechelen, weer aan haar vriendin laten lezen ("Moet je nou eens kijken!").... Toen kwamen we aan op Amsterdam CS. Weet niet helemaal of ze begreep wat er gebeurde, ze keek me nog wel aan bij het uitstappen, zo van was jij het misschien? Heb ook even mijn email doorgestuurd, dus wie weet hoor ik nog iets.
Kicke :)

maar hoe verstuur je nu precies berichtjes naar andere telefoons, want ik krijg het maar niet voor elkaar :( en ik wordt er een beetje droevig van op deze manier :'(

PS: ik heb een motorola E398

[ Voor 5% gewijzigd door Arie26 op 22-11-2004 13:51 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Contact aanmaken in je telefoonboek, dan verzenden kiezen en dan verzenden via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft r iemand een programma voor nok 6230 om te kunnen bluejacken?
zojah kan je da dan pleas sturen naar me...
Gr
Theow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje raar dat ik hier zoveel geslaagde jacks lees.
Ik heb in de business class van MVV ook ontzettend veel telefoons gevonden, net als in het louvre. Maar nog nooit heb ik reactie gekregen, want er zijn zo veel gsms die helemaal geen piepje hebben. o.a 6310i, 6230, v525 en t610 naar mijn weten, want die alleen heb ik iets gestuurd waar de 2 telefoons naast elkaar lagen.
Je krijgt bijv. bij de 6230 een melding, maar geen sms signaal.vreemd dat jullie dat allemaal wel hebben?
of ligt het aan mij(ik werk met contacten verzenden-methode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik mis de Motorola v550 in de lijstjes :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
de nieuwe nokia's jacken zal niet lukken. Maar mét de nieuwe nokia's wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie26
marteltor schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 00:06:
de nieuwe nokia's jacken zal niet lukken. Maar mét de nieuwe nokia's wel :)
OH 8)7

Mischien een overbodig vraag van een LEEK .

1) Waarom zijn ze niet te Jacken ?
2) en waarom gaat het met deze nieuwe nokia's juist wel ?
3) en wat zijn de "nieuweste" nokia's ? (oke, ik weet natuurlijk wel, welke nokia's er allemaal zijn en welke nieuw zijn, maar welke bedoel JIJ precies ? )

[ Voor 7% gewijzigd door Arie26 op 10-12-2004 08:55 ]

Teteringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk de nokia 3650 oa (die heb ik) en voordat je dan een berichtje binnenkrijgt moet je hem namelijk eerst accepteren en als je hem in je broekzak hebt zitten dan wil dat niet!
Best wel jammer eigenlijk wil zelf ook wel is wat leuke berichtjes ontvangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobcohen
inderdaad ja, volgens mij is de enige Nokia die je zonder problemen kan jacken de 6310i. Deze ontvangt berichtjes zonder dat je eerst moet accepteren. Alle overige Nokia's met Bluetooth moeten berichten accepteren voordat ze ontvangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Weet iemand van jullie hoe je kunt jacken met de samsung d500?

Ik vind ze wel, maar daarna moet je een pincode invoeren. Dus kan iemand het mij uitleggen?
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste