Moest hij bij jouw accepteren bij die Nokia 6600 want ik had er laast ook een en die kon ik niet verzendenVisjes schreef op 11 september 2004 @ 13:42:
Ik heb net een tijdje een Siemens S55. Ook al een paar bluejacks mee uitgevoerd.
Was ik naar de bios toe samen met een paar vrienden, dacht ik zal even scannen op telefoontjes om me heen. Vindt er meteen een stuk of 3. 2 x 6600 en Sjonnie. Leukste is natuurlijk met de naam.
"Telefoon uitzetten sjonnie, Pathe". Verstuur hem. Zie ik de persoon vlak voor me kijken op zijn telefoon. Begint al meteen WTF, laat zijn vriend het zien staan allebei verwonderd te kijken. Ik moest echt me lach in houden.
Was ook nog afgelopen week nog naar de efteling geweest. Als je daar in de rij staat en niks te doen hebt ga je natuurlijk even scannen. Vond ik alle rijen maar 2 telefoons. 1 in de pegasus en 1 in de droomvlucht. hierbij had ik de reacties niet kunnen zien.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i